oa bij gamemaniaVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:30:
[...]
Heb hem bij veel verschillende winkels voor 37,5 gezien voor een jaar. Valt best mee als je dan ook nog bedenkt dat je elke maand een gratis game krijgt.
Verwijderd
in de shop zelf (roermond) is ie te koop voor 37.95. Ik neem aan dat deze prijzen in elke gamemania winkel hetzelfde is?
Verwijderd
jongens jongens ik heb een link!
werkdagen 1-2 dagen levertijd....het is wel de knackbundel...wieee o wieee
Verwijderd
Graag!Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:39:
ikkeVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:39:
Verwijderd
ja hé, lekker zakelijk hoor!jappiededeur schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:26:
[...]
ik mag hem...![]()
Hij komt ver, hij denkt prima! zakelijk neusje kom je het verst. Ondertussen blijven de moraalridders klagen waarom zij nog niks hebben.
dat zeiden de bankiers ook toen de kredietcrisis kwam.
en kijk hoeveel miljarden er zijn verdampt
maar goed, de "moraalridders" is nog steeds een betere bijnaam dan Graaiers.
lekker graaien he van iemands pensoein geld, klanten uitmelken
jij en je zakelijke vriend zijn niet beter dan die bankiers...
maar hey, lekker zakelijk! heeerlijk!
Verwijderd
nou moraalridders...jullie vonden mp al duur...BOL is gewoon de grootste oplichter 
http://www.bol.com/nl/p/p...ack-ps4/9200000023247133/
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 23:41 ]
Misschien is die van BOL aangeboden door BekSideVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:41:
nou moraalridders...jullie vonden mp al duur...BOL is gewoon de grootste oplichter
Verwijderd
champion16 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:42:
[...]
Misschien is die van BOL aangeboden door BekSide
Hij is maar 849 hoorVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:43:
maar even serieus..wat is hier de bedoeling van...850?
Verwijderd
ha-haVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:44:
ik vind 600 euro op mp ineens heel goedkoop. Ik ga eens mpen!
Verwijderd
we hebben er nog 1
iets duurder maar dan heb je ook wat
http://www.bol.com/nl/p/p...all-ps4/9200000021281719/
iets duurder maar dan heb je ook wat
http://www.bol.com/nl/p/p...all-ps4/9200000021281719/
Is niet van BOL.com maar een externe verkoper.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 07:44
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Morgen zal ik een gedeelte van de posts op de voorgaande bladzijden trashen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
nope nog nietVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:52:
trouwens was de releasedate van watch dogs al bekend?
Verwijderd
Er staat 1 april omdat het ergens in het 2de kwartaal zou komen. Had ergens 22 april gezien op een webshop weet alleen niet meer waar dat was.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:55:
bij bol.com staat watch dogs op 1 april...
Vond het wel netjes dat Saturn de Knack bundel aanbood ipv m'n gepre-orderde kale ps4. Meteen maar genomen ook, ik kan dan niet meer wachten. Heb meteen plus aangeschaft voor een jaar en een extra controller 
Vanavond met een maat aardig wat wedstrijdjes fifa gespeeld, en nu nog ff snel bf4/resogun checken. Fifa speelt heerlijk weg en ziet er goed uit. Bf4 trouwens ook! Morgen helaas weer werken
Vanavond met een maat aardig wat wedstrijdjes fifa gespeeld, en nu nog ff snel bf4/resogun checken. Fifa speelt heerlijk weg en ziet er goed uit. Bf4 trouwens ook! Morgen helaas weer werken
Ik heb nog geen ps4, maar kan niet wachten! Heb de hele tijd op Twitch gekeken hier op de macbook, prachtig om mensen soms te zien falen omdat het livestream is.Denman schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:14:
Vond het wel netjes dat Saturn de Knack bundel aanbood ipv m'n gepre-orderde kale ps4. Meteen maar genomen ook, ik kan dan niet meer wachten. Heb meteen plus aangeschaft voor een jaar en een extra controller
Er zitten btw ook een heleboel bij die gewoon echt pro zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door N.Uckerman op 10-01-2014 00:34 ]
Verwijderd
denman wanneer heb je heb gereserveerd daar?
twitch eerste keer dat ik er van hoor..zo ff checken op mn ipadje in bed

30 december gereserveerd.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:35:
denman wanneer heb je heb gereserveerd daar?
Ja ik heb me in de tussentijd ook wel vermaakt met Twitch, lekker fifa 14 en bf4 streams kijken
En AGDQ natuurlijk
Ik bekijk ook alleen maar fifa14 en bf4. Ik was echt goed in fifa13. Ook wel wat geld mee verdiend:p maar volgensmij wordt fifa14 toch weer aardig wennen.Denman schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:38:
[...]
30 december gereserveerd.
Ja ik heb me in de tussentijd ook wel vermaakt met Twitch, lekker fifa 14 en bf4 streams kijken
En AGDQ natuurlijk
Verwijderd
Wauw, call of duty ghost op de ps4 speelt echt fijn! Had verwacht dat het spel echt poep zou zijn door al die slechte reviews!
Maar nee hoor, het is best een goed spel! Al vind ik het niet bepaald next gen er uit zien...
Binnenkort dus maar battlefield 4 ergens weg zien te krijgen voor een leuk prijsje!
BTW, Wat voor model Ps4 hebben de mensen in deze forum? Mijne is made in japan ^-^
Maar nee hoor, het is best een goed spel! Al vind ik het niet bepaald next gen er uit zien...
Binnenkort dus maar battlefield 4 ergens weg zien te krijgen voor een leuk prijsje!
BTW, Wat voor model Ps4 hebben de mensen in deze forum? Mijne is made in japan ^-^
Verwijderd
*update: Zojuist was het mogelijk de Playstation 4 te bestellen bij Intertoys*
Mensen in de ochtend, check extra goed na, kan zijn dat die vanaf 7 uur leverbaar kan zijn, dit geld ook voor sony.nl
Fijne avond alvast :-)
Mensen in de ochtend, check extra goed na, kan zijn dat die vanaf 7 uur leverbaar kan zijn, dit geld ook voor sony.nl
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 02:01 ]
Nachtdienst hier dus hou alles in de gaten haha! Nog niks gevonden!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 01:40:
*update: Zojuist was het mogelijk de Playstation 4 te bestellen bij Intertoys*
M3P 24'
Verwijderd
Noooo IT zegt vandaag wel: "Let op: Dit artikel is tijdelijk niet via onze webshop te bestellen" (op het moment dat de zogenaamde vakken gevuld waren dan)
Verwijderd
6 uur.Vissa66 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 04:54:
[...]
Nachtdienst hier dus hou alles in de gaten haha! Nog niks gevonden!
ik hoor de hanen al kraaien
mijzelf nog van blijdschap
de ps4 zit nog niet in de webshop
Verwijderd
Hier ook nog niksVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 06:02:
[...]
6 uur.
ik hoor de hanen al kraaien
mijzelf nog van blijdschap
de ps4 zit nog niet in de webshop
Verwijderd
Ik had me best gedaan om te zien voor een bepaalde opduikende link of iets dergelijks, helaas niks! 
Het spijt me mensen!
Het spijt me mensen!
Verwijderd
geeft niet kerel.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 06:57:
Ik had me best gedaan om te zien voor een bepaalde opduikende link of iets dergelijks, helaas niks!
Het spijt me mensen!
soms bijten de vissen niet.
Maandag proberen we het weer jongens!
nu naar school nog -_-
pff
Verwijderd
Ik blijf nog ff kijken, je weet maar nooitVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:01:
[...]
geeft niet kerel.
soms bijten de vissen niet.
Maandag proberen we het weer jongens!
nu naar school nog -_-
pff
Verwijderd
Als er wat volstroomt post het dan hier!
Ik ben benieuwd!
Nog veel geluk mocht iemand nog vandaag op jacht gaan
Ik zou niet veel kunnen doen behalve hier af en toe op te kijken of er ergens een linkje is geplaatst!
Ik ben benieuwd!
Nog veel geluk mocht iemand nog vandaag op jacht gaan
Ik zou niet veel kunnen doen behalve hier af en toe op te kijken of er ergens een linkje is geplaatst!
Ik snap niet dat er zoveel onduidelijkheid is, want je kunt toch gewoon die boot volgen en ongeveer voorspellen wanneer die aankomt in NL? Of is dit een domme vraag?
Als jij de naam van de boot weet kun je die inderdaad volgen!Joostb11 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:29:
Ik snap niet dat er zoveel onduidelijkheid is, want je kunt toch gewoon die boot volgen en ongeveer voorspellen wanneer die aankomt in NL? Of is dit een domme vraag?
M3P 24'
Dat is mogelijk, alleen als de boot aangekomen is staan die containers niet direct bij de winkels. En ik denk dat ze vanuit de haven weer europa in verdeeld worden....
De pakjesboot?Vissa66 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:29:
[...]
Als jij de naam van de boot weet kun je die inderdaad volgen!
Verwijderd
Heb nog een heel klein beetje hoop dat ik vandaag nog door de MM gebeld wordt dat mijn PS4 is binnengekomen met de levering van de 10e
Intertoys heeft mijn winkelwagentje geleegd 
Nu kan ik niet meer cart refreshen
Nu kan ik niet meer cart refreshen
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Net zoals dat de Xbox Ones voor noord-europa. Microsoft's verdeelcentrum voor noord-europa zit in eindhovenMealer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:30:
Dat is mogelijk, alleen als de boot aangekomen is staan die containers niet direct bij de winkels. En ik denk dat ze vanuit de haven weer europa in verdeeld worden....
ik hoop precies hetzelfde....maar ben er bang voor....weet ook totaal niet hoelang de pre-order lijst is in Arnhem......Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:45:
Heb nog een heel klein beetje hoop dat ik vandaag nog door de MM gebeld wordt dat mijn PS4 is binnengekomen met de levering van de 10e
Vandaag komt ook de beloofde mail van coolblue. Ben erg benieuwd of er inhoudelijk iets in staan of dat het puur een zoethoudertje is.
Edit: ik zie in de twitterfeed van coolblue een opmerking staan van iemand die gister een verzendmail heeft ontvangen. WTF
Edit: ik zie in de twitterfeed van coolblue een opmerking staan van iemand die gister een verzendmail heeft ontvangen. WTF
[ Voor 31% gewijzigd door Conundrum51 op 10-01-2014 08:43 ]
Verwijderd
Ik hoop vandaag ook wat te horen van MM Alexandrium. Heb hier vernomen dat ze nl. wel Knack bundels binnen hebben gehad.
In de status van mijn T&T pagina staat nog 'Pakket ontvangen door PostNL'. Dat is het eerste groene vakje. Maar bij afleverdatum staat wel vandaag. Ik hoop dus dat het allemaal goed gaat.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hier staat sinds vanmorgen:LuPo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:34:
In de status van mijn T&T pagina staat nog 'Pakket ontvangen door PostNL'. Dat is het eerste groene vakje. Maar bij afleverdatum staat wel vandaag. Ik hoop dus dat het allemaal goed gaat.
Status zending:
Pakketbezorger is onderweg.
Zie verschillende berichten op deze forum dat de mega bundel bij wehkamp en saturn niet geleverd kan worden. Is ie überhaupt dan nog wel ergens te verkrijgen? Heb mijnes namelijk besteld bij MyCom maar die zeggen dat ze geen inzicht in leveringen hebben...
net even bij TT van intertoys gekeken die van mij is tot morgen uitgesteld.
ik heb een week bij post-nl stage gelopen en ook een keer mee mogen rijden met een bezorger.
deze beginnen ongeveer om 7 uur en als er nu nog bij je TT ingenomen door post-nl zal hij waarschijnlijk morgen pas komen omdat hij nog door sorteermachine heen moet
ik heb een week bij post-nl stage gelopen en ook een keer mee mogen rijden met een bezorger.
deze beginnen ongeveer om 7 uur en als er nu nog bij je TT ingenomen door post-nl zal hij waarschijnlijk morgen pas komen omdat hij nog door sorteermachine heen moet
Verwijderd
Toch wel vreemd
De geheletijd zat ik in dit topic om info en leuk mee te kunnen doen met de mensen die nog niet een playstation 4 hebben, momenteel ben ik voorzien, maar alsnog vindt ik het leuk om in dit topic te blijven :-)
Hopelijk veranderd straks nog iets bij Sony.nl of wehkamp/Bol/Coolblue... heb zelf nog een bestelling staan van de playstation 4 op wehkamp, wel erg aan de late kant (19 december) maar ik wacht nog even af tot ik ga annuleren. Een fout van wehkamp kan in een klein hoekje zitten, als jullie begrijpen wat ik bedoel ;-) (Link - Link)
De geheletijd zat ik in dit topic om info en leuk mee te kunnen doen met de mensen die nog niet een playstation 4 hebben, momenteel ben ik voorzien, maar alsnog vindt ik het leuk om in dit topic te blijven :-)
Hopelijk veranderd straks nog iets bij Sony.nl of wehkamp/Bol/Coolblue... heb zelf nog een bestelling staan van de playstation 4 op wehkamp, wel erg aan de late kant (19 december) maar ik wacht nog even af tot ik ga annuleren. Een fout van wehkamp kan in een klein hoekje zitten, als jullie begrijpen wat ik bedoel ;-) (Link - Link)
Dat heb ik ook. Vandaag tussen 8 en 10. Ik wil naar m'n werk maar wacht toch nog maar ff tot 10.00 uurLuPo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:34:
Verwijderd
Man o man ik hoop dat ze een fout makenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:51:
Toch wel vreemd
En dat we lekker een ps4 kunnen bestellen hahaha
Zou erg mooi zijn.
Als er een wonder moet gebeuren, laat het vandaag of volgende week zijn!
Vandaag komen er 90 ps4's binnen bij MM Breda, waarvan 70 in de vrije verkoop gaan.
ik heb hetzelfde, heb me ps4 al meer dan twee weken maar blijf hier toch hangen. Ben benieuwd hoe heel dit PS4 fiasco eindigt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:51:
Toch wel vreemd
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
ik werk in breda, misschien toch even langsrijden hehekaasknabbeltje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:00:
Vandaag komen er 90 ps4's binnen bij MM Breda, waarvan 70 in de vrije verkoop gaan.

Heb em al sinds de release maar probeer er nog 1 voor mijn broer te regelen
Waar haal je die wijsheid vandaankaasknabbeltje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:00:
Verwijderd
Voor de mensen die nog geen status hebben mogen ontvangen van "Pakket bezorger is onderweg" en dus nogsteeds hebben "pakket is bij postNL aangekomen"
Wacht af! Niet in rep en roer raken, de kans is er dat je rond 10 uur nog een status update kunt krijgen
Had gisteren zelf het zelfde, uiteindelijk postNL gebeld, en die man gaf aan : Ja het moet nog gesorteerd worden....
Dus ik in de hoop van alles nogmaals checken en wat bleek? het was veranderd!
PS: Heel Veel plezier vandaag mensen die de playstation 4 mogen ontvangen, achteraf was het het wachten wel waard, echt een top console!
Wacht af! Niet in rep en roer raken, de kans is er dat je rond 10 uur nog een status update kunt krijgen
Had gisteren zelf het zelfde, uiteindelijk postNL gebeld, en die man gaf aan : Ja het moet nog gesorteerd worden....
Dus ik in de hoop van alles nogmaals checken en wat bleek? het was veranderd!
PS: Heel Veel plezier vandaag mensen die de playstation 4 mogen ontvangen, achteraf was het het wachten wel waard, echt een top console!
Ik hoop dat wehkamp geen fout maakt want dan heb ik straks geen ps4jurgenb1990 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:01:
[...]
ik heb hetzelfde, heb me ps4 al meer dan twee weken maar blijf hier toch hangen. Ben benieuwd hoe heel dit PS4 fiasco eindigt.
Ik werk zelf bij de MM.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:03:
[...]
Inderdaad waar haal jij deze info vandaan?
Ik werk zelf bij de MM.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:03:
[...]
Inderdaad waar haal jij deze info vandaan?
Verwijderd
Kaasknabbeltje? Gaan ze ook vandaag al in de vrije verkoop en zo ja hoe laat ongeveer denk je?
Nee, ik weet het alleen van MM Breda.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:13:
[...]
Als je bij de MM werkt, heb je dan ook informatie over andere MM vestigingen?
Als dát zo is dan rijd ik vandaag nog naar Breda!! Denk dat ik niet de enige zal zijn
Wel vind ik het moeilijk te geloven...
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Verwijderd
Wauw! Dan heb ik niks gezegd en zeg ik goed gedaan. Hopelijk geld dit ook voor andere vestigingen dan. Thanks!!
Ik weet alleen niet hoe laat ze binnenkomen, kan 's ochtends zijn, maar ook middags!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:18:
[...]
Wauw! Dan heb ik niks gezegd en zeg ik goed gedaan. Hopelijk geld dit ook voor andere vestigingen dan. Thanks!!
Ik ben benieuwd! Ik hou dit forum wel even in de gatenkaasknabbeltje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:20:
Ik weet alleen niet hoe laat ze binnenkomen, kan 's ochtends zijn, maar ook middags!
[...]
Verwijderd
Okay tis maar afwachten. Ik kan sowieso niks want moet wachten op je collega's in Rotterdam Alexandrium. Dus ja... niks aan te doen.kaasknabbeltje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:20:
[...]

En dat geldt voor Breda of ook voor andere vestigingen?
kaasknabbeltje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:20:
[...]
Waarom zou je niet annuleren bij MM rotterdam dan?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:23:
[...]
Okay tis maar afwachten. Ik kan sowieso niks want moet wachten op je collega's in Rotterdam Alexandrium. Dus ja... niks aan te doen.
Verwijderd
Omdat ik die kale bundel op de 23-12 besteld heb en al helemaal betaald heb. Vind het een beetje zonde als ik hem nu annuleer daar en dan naar Breda rij en er eindstand toch niks is of al helemaal uitverkocht is. Vind het risico een beetje te groot.jurgenb1990 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:24:
[...]
Waarom zou je niet annuleren bij MM rotterdam dan?
Verwijderd
Is het mogelijk om via aanbetaling in de winkel nog op de "preorder-lijst" te komen? Dan ben ik namelijk direct onderweg! Bedankt voor de inside-info btw.
Laten we hopen dat het waar is en de grote voorraden nu binnenkomen. Dan houd hoop ik de wildgroei aan graaiers op MP op.
Je kunt toch eerst naar Breda gaan en pas annuleren als je er daar geen kunt bemachtigen?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:26:
[...]
Omdat ik die kale bundel op de 23-12 besteld heb en al helemaal betaald heb. Vind het een beetje zonde als ik hem nu annuleer daar en dan naar Breda rij en er eindstand toch niks is of al helemaal uitverkocht is. Vind het risico een beetje te groot.
Geen risico met je lopende bestelling, mogelijkheid dat je er vandaag 1 hebt en het kost je alleen wat tijd (en misschien benzine ofzo :-P)
Telefonisch reserveren zou ik ideaal vinden, rijd ik er vanavond naartoe en heb ik een mooi weekend voor de boegVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:29:
[...]
Is het mogelijk om via aanbetaling in de winkel nog op de "preorder-lijst" te komen? Dan ben ik namelijk direct onderweg! Bedankt voor de inside-info btw.
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
En hoe weet jij dat als ik vragen mag?kaasknabbeltje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:00:
Verwijderd
En laten we hopen dat ze in Arnhem ook een klap kunnen geven op alle pre-orders, zodat we 'hier in de rimboe' ook heel snel losse verkoop gaan zien. Je merkt dat mensen het wachten zat zijn, maar ook dat de pre-order lijsten bij selecte gezelschappen rap korter aan het worden is. Maar 90 consoles voor een enkele mediamarkt stemt bij hoopvol voor andere winkels die nog uit moeten leveren maar daar domweg niet hard genoeg voor op de deur geklopt hebben bij Sony.BPP schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:32:
Laten we hopen dat het waar is en de grote voorraden nu binnenkomen. Dan houd hoop ik de wildgroei aan graaiers op MP op.
Hij werkt bij MM breda...
Verwijderd
Zo had ik het eigenlijk niet eens bekeken. Maar heeft ook met geld te maken. Denk nl niet dat ik gelijk mijn hele aankoop bedrag terug krijg daar. Lijkt mij.Mythio schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:33:
[...]
Je kunt toch eerst naar Breda gaan en pas annuleren als je er daar geen kunt bemachtigen?
Geen risico met je lopende bestelling, mogelijkheid dat je er vandaag 1 hebt en het kost je alleen wat tijd (en misschien benzine ofzo :-P)
Nee, daar doen we al een paar weken niet meer aan.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:29:
[...]
Verwijderd
Helaas zit ik een beetje vast aan de BS anders had ik iemand wel even naar Breda laten rijden voor me.. (Ben aan zelf aan het werk)
Pas jarig geweest en heb bijna de helft van de ps4 aan BS cadeau bonnen..
Pas jarig geweest en heb bijna de helft van de ps4 aan BS cadeau bonnen..
Niemand toevallig informatie over evt losse verkoop MM Almere?
Ja, ik ben blind

Verwijderd
Mag ik je dan complimenteren? Voor een blinde kun je nog best aardig typenrobinh0 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:37:
[...]
Ja, ik ben blind, heb er overheen gelezen.
Bij mediamarkt krijg je altijd je geld terugVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:35:
[...]
Zo had ik het eigenlijk niet eens bekeken. Maar heeft ook met geld te maken. Denk nl niet dat ik gelijk mijn hele aankoop bedrag terug krijg daar. Lijkt mij.
Geloof er geen ene kut van dat ze 70 PS4´s in de losse verkoop doen.
Verwijderd
Veel plezier! En vooral met uitpakken ;') altijd zo leuk hahaVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:51:
Ja Ja de T&T van Post NL is net aangepast naar "Bezorger is onderweg"
iemand vanavond Fifa 14 spelen o BF 4?
Ik zag ergens een document met alle PSN Ids van tweakers. Ik wil toch met mijn LOTGENOTEN fifa spelen
Ik zag ergens een document met alle PSN Ids van tweakers. Ik wil toch met mijn LOTGENOTEN fifa spelen
Verwijderd
Oh okay. Ik twijfel of ik het moet doen. Denk dat ik toch gewoon lekker blijf wachten op MM Alexandrium en blijf schelden als het mij te lang duurt. Hahahaha!!jurgenb1990 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:39:
[...]
Bij mediamarkt krijg je altijd je geld terug
Ik heb vanavond battlefield 4 voeg me toe: TheNLFoxHaskoF schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:55:
iemand vanavond Fifa 14 spelen o BF 4?
Verwijderd
Zo lang kan het nooit meer duren bij Mediamarkt als Breda er al 90 krijgt...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:58:
[...]
Oh okay. Ik twijfel of ik het moet doen. Denk dat ik toch gewoon lekker blijf wachten op MM Alexandrium en blijf schelden als het mij te lang duurt. Hahahaha!!
Verwijderd
Elke dag is mij al te lang.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:02:
[...]
Zo lang kan het nooit meer duren bij Mediamarkt als Breda er al 90 krijgt...
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.