http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
Waar besteld?nijmege01 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:08:
Hoppa net gebeld,Knack pakket binnen.iemand die hem over wilt nemen zonder het Knack spel die wil ik zelf houden. Pakket kost 450 euro. Pm me maar dan kan ik hem ophalen voor je.
Verwijderd
Zal vanmiddag eens langslopen bij MM Rotterdam Centrum als ik er aan toe kom..
Je hebt een pm!nijmege01 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:08:
Hoppa net gebeld,Knack pakket binnen.iemand die hem over wilt nemen zonder het Knack spel die wil ik zelf houden. Pakket kost 450 euro. Pm me maar dan kan ik hem ophalen voor je.
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Kaasknabbeltje, kan je er niet 1 voor me apart houden?kaasknabbeltje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:35:
Nee, daar doen we al een paar weken niet meer aan.
[...]
Zou echt heel chill zijn!
Je kan mij ook toevoegen, ben er vanavond na 6en.HaskoF schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:55:
iemand vanavond Fifa 14 spelen o BF 4?
Ik zag ergens een document met alle PSN Ids van tweakers. Ik wil toch met mijn LOTGENOTEN fifa spelen
PSN: AngeeloHD
Dat bedoel k dus...Flbderks schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:13:
Zojuist gebeld naar breda maar zei weten van niets...!
Geachte meneer ........,
Wij gaan deze week nog onze reserveringen bellen dus je kan deze week je PS4 af komen halen nadat je een telefoontje van ons hebt gehad.
Met vriendelijke groet,
Team entertainment
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 10:17 . Reden: zpelling ]
Verwijderd
Ik hoop dat dit ook betekend dat MM Akerpoort een levering krijgtVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:18:
Zojuist met mm arena gebeld, de ps4s zijn onderweg!
#HOPE

Verwijderd

23-12 pre order gedaan.
Verwijderd
zou er ook vrije verkoop zijn dan in alexandrium? ik kan helaas niet bellenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:21:
YES!!!! Net een belletje gehad van MM Alexandrium. Mijn PS4 ligt klaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
23-12 pre order gedaan.
Verwijderd
Ben ik ook wel benieuwd naar dan vlieg ik er ook nog naartoe vandaagVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:23:
[...]
zou er ook vrije verkoop zijn dan in alexandrium? ik kan helaas niet bellen
Verwijderd
Ik wou dat dat hier kon.. Dichtsbijzijnde zit in facking Arnhem.. Of Kleve (D).. Maar dan kun je gewoon kiezen tussen de X1 en PS4Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:24:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar dan vlieg ik er ook nog naartoe vandaag
Verwijderd
Ik ben zelf werkzaam in Rotterdam Centrum dus kan vanaf hier richting Rotterdam Centrum of Alexandrium mocht er vandaag wat op vooraad liggen/komen. Helaas geen pre-order geplaatst door eerdere reserveringen bij BS.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:25:
[...]
Ik wou dat dat hier kon.. Dichtsbijzijnde zit in facking Arnhem.. Of Kleve (D).. Maar dan kun je gewoon kiezen tussen de X1 en PS4
Kunnen we ze vandaag al afhalen denk je?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:18:
Zojuist met mm arena gebeld, de ps4s zijn onderweg!
Ik ben net gebeld door MM Arnhem. Er is een nieuwe levering binnen gekomenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:25:
[...]
Ik wou dat dat hier kon.. Dichtsbijzijnde zit in facking Arnhem.. Of Kleve (D).. Maar dan kun je gewoon kiezen tussen de X1 en PS4

Mag mijn 'kale' PS4 ophalen. Maar eerst nog de hele dag werken
Verwijderd
wie kan er een rondje bellen in centrum en alexandrium? :-)Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:27:
[...]
Ik ben zelf werkzaam in Rotterdam Centrum dus kan vanaf hier richting Rotterdam Centrum of Alexandrium mocht er vandaag wat op vooraad liggen/komen. Helaas geen pre-order geplaatst door eerdere reserveringen bij BS.
wat ik al zei ik kan helaas niet bellen
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Ik eigenwijs als ik was nog een keer bellen, maar inderdaad weer hetzelfde antwoord, dus tja :(QRiUZ schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:30:
Heb net ook even gebeld naar MM Breda, maar ik kreeg hetzelfde antwoord: "Nee, daar is niks over bekend, kan er niks anders van maken.". Balen, ik vind het zonde om 2 uur in de auto te zitten voor niks. Verder ken ik knabbeltje ook niet, dus om hem op z'n woord te geloven...
Verwijderd
Thanks for checking! JammerQRiUZ schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:30:
Heb net ook even gebeld naar MM Breda, maar ik kreeg hetzelfde antwoord: "Nee, daar is niks over bekend, kan er niks anders van maken.". Balen, ik vind het zonde om 2 uur in de auto te zitten voor niks. Verder ken ik knabbeltje ook niet, dus om hem op z'n woord te geloven...

Verwijderd
Ik zou het niet weten. Het enige wat er nu door mijn hoofd gaat is deze dag heel lang gaat duren aangezien ik gewoon moet werken.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:23:
[...]
zou er ook vrije verkoop zijn dan in alexandrium? ik kan helaas niet bellen
Verwijderd
Krijgen jullie wel de game afdeling aan de lijn (zo gaat het bij Rdam centrum tenminste)Flbderks schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:31:
[...]
Ik eigenwijs als ik was nog een keer bellen, maar inderdaad weer hetzelfde antwoord, dus tja :(
En anders heb je een "vraag" over het magazijn, of ze je even door kunnen verbinden
Haha ja ik ook, volgens mij worden ze daar gek van de telefoontjes nu. Wel had ik het idee dat ze dat zinnetje goed had ingestudeerd of voorlas, ze zei niets meer of minder. Of dat wat betekent weet ik niet...Flbderks schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:31:
[...]
Ik eigenwijs als ik was nog een keer bellen, maar inderdaad weer hetzelfde antwoord, dus tja :(
Hier willen ze je niet eens doorverbindenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:32:
[...]
Krijgen jullie wel de game afdeling aan de lijn (zo gaat het bij Rdam centrum tenminste)
En anders heb je een "vraag" over het magazijn, of ze je even door kunnen verbinden
Klopt, ik heb net Media Markt Arnhem gebeld met de manager. Er is een kleine voorraad binnen gekomen. Die zijn voor de mensen met een pre-order. Wanneer de volgende weer komt is niet bekend. In andere steden kan het zo zijn dat er meer binnen is dan de pre-orders. Wellicht vrije verkoop in eindhoven, Breda, Amsterdam, Rotterdam etc. Lucky bastards met een PRE-ORDER!!luc-010 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:29:
[...]
Ik ben net gebeld door MM Arnhem. Er is een nieuwe levering binnen gekomen![]()
![]()
.
Mag mijn 'kale' PS4 ophalen. Maar eerst nog de hele dag werken
Spannond!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:33:
[...]
Mevrouw aan de telefoon zei vandaag of maandag
Verwijderd
PSN: LwDx
FIFA 14 waarschijnlijk vanmiddag aangeschaft!
Ik heb de 31e gereserveerd. Best snel gegaan al zeg ik het zelf.husje90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:34:
[...]
Klopt, ik heb net Media Markt Arnhem gebeld met de manager. Er is een kleine voorraad binnen gekomen. Die zijn voor de mensen met een pre-order. Wanneer de volgende weer komt is niet bekend. In andere steden kan het zo zijn dat er meer binnen is dan de pre-orders. Wellicht vrije verkoop in eindhoven, Breda, Amsterdam, Rotterdam etc. Lucky bastards met een PRE-ORDER!!
Verwijderd
kan toch crossplay doen met COD? met 3 en 4?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:37:
is er al een gelukkige die een Playstation 4 in huis heeft met CoD Ghost die in is voor een potje online?
Verwijderd
Denk het niet, zou vreemd zijn als de ene Old Gen Graphics heeft en de andere new?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:38:
[...]
kan toch crossplay doen met COD? met 3 en 4?
Not sure btw !
Ik op 10 nov. bij Bol en wacht nog steeds. Ik heb het idee dat MM meer PS4's los weet te krijgen bij Sony dan Bolluc-010 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:37:
[...]Ik heb de 31e gereserveerd. Best snel gegaan al zeg ik het zelf.

[ Voor 20% gewijzigd door Zoufiax op 10-01-2014 10:39 ]
Kan volgens mij niet.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:38:
[...]
Denk het niet, zou vreemd zijn als de ene Old Gen Graphics heeft en de andere new?
Not sure btw !
Vanochtend waren er 26.000 mensen op PS4 online bij CoD.
Op de PS3 zijn dit er bijna altijd minstens 100.000
Verwijderd
lekker vrij vanmid, ff langs alex en centrum denk ikZoufiax schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:39:
[...]
Ik op 10 nov. bij Bol en wacht nog steeds. Ik heb het idee dat MM meer PS4's los weet te krijgen bij Sony dan Bol
Verwijderd
Bestelproces bij MediaMarkt loopt als een trein. ALLE andere winkels hebben het gewoon enorm kut gedaan. Helaas zijn sommige mensen afhankelijk van dit soort partijen.Zoufiax schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:39:
[...]
Ik op 10 nov. bij Bol en wacht nog steeds. Ik heb het idee dat MM meer PS4's los weet te krijgen bij Sony dan Bol
Verwijderd
Probleem is waarschijnlijk dat MM allemaal franchise zijn en dus hun eigen inkopen regelt... en Bol......com 1 warenhuis waar 9000+ mensen besteld hebbenZoufiax schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:39:
[...]

Ik heb ook ghosts, misschien kunnen we een clan van 4 starten voor clanwars of willen jullie gewoon online? Je kunt me toevoegen: jakechelsea
Ik zal zo wel online komen
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:40:
[...]
lekker vrij vanmid, ff langs alex en centrum denk ik
Loop straks ook wellicht even langs R'dam centrum, raak nu wel benieuwdVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:40:
[...]
lekker vrij vanmid, ff langs alex en centrum denk ik
Ik wil best clanwars doen. Ik kom zo wel online, voeg me maar toe.Jakehh schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:42:
@lwdz en alexmar,
Ik heb ook ghosts, misschien kunnen we een clan van 4 starten voor clanwars of willen jullie gewoon online? Je kunt me toevoegen: jakechelsea
Ik zal zo wel online komen
Graag, sta daar op de pre-order lijst maar nog niks gehoordVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:43:
[...]
[...]
Loop straks ook wellicht even langs R'dam centrum, raak nu wel benieuwd
mij ook: jurgenb1990AlexMar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Ik wil best clanwars doen. Ik kom zo wel online, voeg me maar toe.
Verwijderd
Mukasura
Verwijderd
hoelaat ga je ongev? scheeld een ritje anders :-)Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:43:
[...]
[...]
Loop straks ook wellicht even langs R'dam centrum, raak nu wel benieuwd
Verwijderd
Ik loop (5 minuutjes lopen) even rond de middag dus over een goed uurtje.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:46:
[...]
hoelaat ga je ongev? scheeld een ritje anders :-)
Verwijderd
Ik denk dat ze jullie wel gaan bellen. Heb op 23-12 een pre order gedaan en heb daarnet een belletje gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:46:
[...]
hoelaat ga je ongev? scheeld een ritje anders :-)
Verwijderd
het idee achter franchise is nu juist de centrale inkoopVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:40:
[...]
Probleem is waarschijnlijk dat MM allemaal franchise zijn en dus hun eigen inkopen regelt... en Bol......com 1 warenhuis waar 9000+ mensen besteld hebben
Verwijderd
heb geen preorderVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:48:
[...]
Ik denk dat ze jullie wel gaan bellen. Heb op 23-12 een pre order gedaan en heb daarnet een belletje gehad.
hoop op losse verkoop :-)
Hoeveelste stond jij op de pre-order lijst?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:48:
[...]
Ik denk dat ze jullie wel gaan bellen. Heb op 23-12 een pre order gedaan en heb daarnet een belletje gehad.
Verwijderd
Same here, wellicht als hij er straks niet is dat ik dan alsnog reserveer.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:50:
[...]
heb geen preorder
Verwijderd
MM nederland koopt naar alle waarschijnlijkheid centraal een aantal in.
Dit aantal is gebaseerd op de individuele behoefte van de filialen.
Die filialen die maken elk een eigen inschatting van wat ze nodig hebben
Vandaar ook vaak de plaatselijke acties.
Verwijderd
Oh zo! Hmm dan gaat het een moeilijk verhaal worden denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:50:
[...]
heb geen preorder

Verwijderd
Dan bel je ze toch zelf even en laat je hier de uitkomst wetenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:53:
Ondanks dat ik mijzelf heb voorgenomen niet zo te stressen over het feit dat ik mijn console nog niet heb, begint het nu toch wel een beetje te kriebelen. Ik heb de 26e bij MM Akerpoort gereserveerd en ik zie best wel veel berichten dat er mensen worden gebeld door andere MM vestigingen die ook rond deze periode hebben gereserveerd. Ik begin daarom ook best wel nieuwsgierig te worden of ik vandaag wordt gebeld.
Verwijderd
fingers crossedVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Oh zo! Hmm dan gaat het een moeilijk verhaal worden denk ik.
Verwijderd
Dat is nu juist het hele probleem met MM Akerpoort. Die receptie heeft daar volgens mij de instructie om vooral de telefoon niet op te nemen. Meedere keren geprobeerd en tot een half uur gewacht. Dan krijg je elke keer dat k*t nummer hold the line. Die dat verzonnen heeft moet ze afknallenRené90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:54:
[...]
Dan bel je ze toch zelf even en laat je hier de uitkomst weten
Verwijderd
@petervdvlist Vanmiddag zullen we een e-mail versturen naar iedereen die nog een pre-order open heeft staan.
Hopelijk goed nieuws
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht dat wij hebben ontvangen op 9-1-2014 om 21:03:18.
10-1-2014
Geachte heer/mevrouw,
Op het moment is het mogelijk de bestelling te plaatsen voor de reserveringen van de maand september. De reserveringen worden op volgorde van datum ingelicht.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Met dit tempo mag je blij zijn om 'm in juli huis te hebben. Heb ook nog een reservering staan in een BS bij mij in het dorp en daar stond ik 4 weken geleden 12e, mag toch hopen dat ik daar eerder aan de beurt ben. MM klinkt iig erg aantrekkelijk op dit moment.
psn id: cassiuskleij
Verwijderd
Bart Smit sta ik op plek 42, Intertoys op plek 28, Mycom ook bestelt maar gezien hun lakse houding verwacht ik na hun volgende levering compleet niets meer, als ik 1 februari nog geen console heb maar eens naar de losse verkoop kijken. Die zal rond die tijd wel up to par zijn bij MediaMarkt. Hulde voor hoe zij om gaan met hun klanten als ze zware tekorten zijn.Cassiuskleij schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:01:
Op de webshop van bartsmit moet je zeker niet gaan wachten. Heb daar 1 december een reservering geplaatst en er gisteren maar eens een mailtje aan gewaagd met de vraag wanneer ik de bestellink kan verwachten en dit is de respons:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht dat wij hebben ontvangen op 9-1-2014 om 21:03:18.
10-1-2014
Geachte heer/mevrouw,
Op het moment is het mogelijk de bestelling te plaatsen voor de reserveringen van de maand september. De reserveringen worden op volgorde van datum ingelicht.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Met dit tempo mag je blij zijn om 'm in juli huis te hebben. Heb ook nog een reservering staan in een BS bij mij in het dorp en daar stond ik 4 weken geleden 12e, mag toch hopen dat ik daar eerder aan de beurt ben. MM klinkt iig erg aantrekkelijk op dit moment.
Gister mijn PS4 binnen gekregen en Cod Ghost erbij. Ik voeg je wel even toe, mijn PSN is Marcinho3Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:37:
is er al een gelukkige die een Playstation 4 in huis heeft met CoD Ghost die in is voor een potje online?
Verwijderd
Is goed!Marxel schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:04:
[...]
Gister mijn PS4 binnen gekregen en Cod Ghost erbij. Ik voeg je wel even toe, mijn PSN is Marcinho3
Reken maar niet op goed nieuws, gisteren kreeg ik bericht dat die van mij onderweg is.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:57:
Coolblue @Coolblue_NL 2u
@petervdvlist Vanmiddag zullen we een e-mail versturen naar iedereen die nog een pre-order open heeft staan.
Hopelijk goed nieuws
Ik denk zo maar dat als je niets gehoord hebt je nog even moet gaan wachten.
Het lijkt er wel op dat gezien alle berichten er een einde aan de voorraad problemen aan het komen is.
Verwijderd
Vergeet vooral niet: Bij selecte winkels!EDTO01 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:07:
[...]
Reken maar niet op goed nieuws, gisteren kreeg ik bericht dat die van mij onderweg is.
Ik denk zo maar dat als je niets gehoord hebt je nog even moet gaan wachten.
Het lijkt er wel op dat gezien alle berichten er een einde aan de voorraad problemen aan het komen is.
Bart smit gooit alle pre-orders op één hoop, dus niet per filiaal. Ze denken eind februari redelijk op weg te zijn om alle pre-orders weg te werken.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:04:
[...]
Bart Smit sta ik op plek 42, Intertoys op plek 28, Mycom ook bestelt maar gezien hun lakse houding verwacht ik na hun volgende levering compleet niets meer, als ik 1 februari nog geen console heb maar eens naar de losse verkoop kijken. Die zal rond die tijd wel up to par zijn bij MediaMarkt. Hulde voor hoe zij om gaan met hun klanten als ze zware tekorten zijn.
MM Webshop is ook een drama. Maatje van mij heeft begin november een bestelling geplaatst en heeft nog steeds niks.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:04:
[...]
Bart Smit sta ik op plek 42, Intertoys op plek 28, Mycom ook bestelt maar gezien hun lakse houding verwacht ik na hun volgende levering compleet niets meer, als ik 1 februari nog geen console heb maar eens naar de losse verkoop kijken. Die zal rond die tijd wel up to par zijn bij MediaMarkt. Hulde voor hoe zij om gaan met hun klanten als ze zware tekorten zijn.
Verwijderd
Nu nog hopen dat hij het vanavond gewoon fatsoenlijk doet.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:20:
Webshops lijken zwaar in het nadeel inderdaad. Ook bij BS. Lees berichten over reserveringen na mij in de winkel zelf die afgehandeld zijn. Toch een zuur momentje
Toch ff spannend. Bijv. BLOD of het stofzuigereffect.
Nope, ook de 30e besteld (plek 19)..Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:25:
Al iemand gebeld door MM R'Dam Centrum ? Daar 30-12 besteld..
Verwijderd
ff via via laten bellen naar MM RTM centrumVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:25:
voor preorders eind volgende week. vrije verkoop geen idee
Verwijderd
Iemand die de 23ste had besteld meende gebeld te zijn, als dat zo is zouden wij ook ieder moment gebeld moeten worden.
Geen commentaar
Verwijderd
Denk dat je mij bedoelde @NickPtrs. Maar ik had hem besteld in MM Alexandrium.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:27:
[...]
Iemand die de 23ste had besteld meende gebeld te zijn, als dat zo is zouden wij ook ieder moment gebeld moeten worden.
Had kaasstengel dan toch gelijkrobbydw schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:27:
Breda heeft een lading binnen. Stond 10e op de lijst en kan hem ophalen. Gisteren die van Sony.nl ontvangen dus deze gaat door.
Same here, Denkoyugo
PSN & XBL: Denkoyugo
Dat valt nog te bezien. heb nog niemand horen zeggen dat er 70 in de schappen liggen.
Verwijderd
Onze kaasstengel dusCassiuskleij schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:31:
[...]
Dat valt nog te bezien. heb nog niemand horen zeggen dat er 70 in de schappen liggen.
Supperbas.com The site of power
Dat is waar, dan zal iemand vast wel een foto ervan maken en op twitter gooien.Cassiuskleij schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:31:
[...]
Verwijderd
Wie o Wie is er onderweg naar Breda en gaat even een foto twitteren? Pics or it didn't happen!René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:32:
[...]
Dat is waar, dan zal iemand vast wel een foto ervan maken en op twitter gooien.
Verwijderd
Ook nog niks gehoord had 28-12 besteld...het kutte is ook als ik daar navraag krijg ik altijd van die vage antwoorden...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:25:
Verwijderd
26-12 daar besteld, 11e plek... toen ik woensdag belde vertelde ze mij dat pre-orders voor het eind van volgende week gedaan waren, maar aangezien ze wel vaker iets zeggen en elke andere MM blijkbaar een levering heeft gehad gaat het bij mij wel kriebelenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:35:
[...]
Ook nog niks gehoord had 28-12 besteld...het kutte is ook als ik daar navraag krijg ik altijd van die vage antwoorden...
Verwijderd
Komend weekend eens kijken welke game ik aan ga schaffen.
BF4 moet je perse kopen! Is gewoon geniaal spelVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:38:
Woensdag besteld via de Intertoys link en zojuist bezorgd gekregen op de zaak![]()
Komend weekend eens kijken welke game ik aan ga schaffen.
Verwijderd
ook via laten bellenjurgenb1990 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:39:
[...]
BF4 moet je perse kopen! Is gewoon geniaal spel
MM breda ontkend levering voor vrije verkoop, alleen voor preorders
Dat is wel even wat anders dan bij de bart smit. Daar sta ik sinds sept al op de lijst zonder enige reacties.
Dit topic is gesloten.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.