Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
ga straks naar MM Arnhem, zou eens rondkijken voor jeQRiUZ schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:45:
Vrije verkoop in Eindhoven, Breda, Nijmegen of Arnhem zou voor mij ook interessant zijn, dus mocht iemand daar wat over weten dan hoor ik het graag!
Dat zou heel tof zijn, alvast bedankt!Leviathan23 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:46:
[...]
ga straks naar MM Arnhem, zou eens rondkijken voor je
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Verwijderd
Hebben aangegeven geen losse verkoop te doen. In Nijmegen zitten alleen maar paupers zoals Bartje shit, interboys en MycumLeviathan23 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:46:
[...]
ga straks naar MM Arnhem, zou eens rondkijken voor je
Verwijderd
Haha ja hoop ook dat we vandaag gebeld worden...het is toch niet voor niets de grootste mediamarkt in NL. Hoe zuur is het als de rest om ons heen vandaag wel leveringen krijgen en wij dus niet...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:38:
[...]
26-12 daar besteld, 11e plek... toen ik woensdag belde vertelde ze mij dat pre-orders voor het eind van volgende week gedaan waren, maar aangezien ze wel vaker iets zeggen en elke andere MM blijkbaar een levering heeft gehad gaat het bij mij wel kriebelen
Verwijderd
Als ik al deze berichten zo zie dan ben ik beter af bij een MM..
Verwijderd
Nu volop beschikbaar bij #MediaMarktZWL de #PS4 wees er snel bij! pic.twitter.com/0A8cB8Q5OG
Verwijderd
mm dEN HAAG ALLEEN PREORDERS ppff ik geef t opVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:52:
Media Markt Zwolle @MediaMarktZWL 1m
Nu volop beschikbaar bij #MediaMarktZWL de #PS4 wees er snel bij! pic.twitter.com/0A8cB8Q5OG
De eerste losse verkoop is een feit!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:52:
Media Markt Zwolle @MediaMarktZWL 1m
Verwijderd
Mooi dat Zwolle er reclame voor maakt. Voor mij is het behoorlijk uit de route maar dit gaat een hoop pre-order opzeggingen opleveren waardoor de wachtenden bij webshops weer opschuiven... Laat de verkoop maar beginnen!?!!
Hoewel het natuurlijk wel een rare situatie is, dat er nog een hele lijst reserveringen op mediamarkt.nl staat, en mediamarkt winkels vrije verkoop hebben. Het zou het meest eerlijk zijn wanneer er overschot is deze naar de lijst van mediamarkt.nl gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:54:
[...]
Mooi dat Zwolle er reclame voor maakt. Voor mij is het behoorlijk uit de route maar dit gaat een hoop pre-order opzeggingen opleveren waardoor de wachtenden bij webshops weer opschuiven... Laat de verkoop maar beginnen!?!!
Ik krijg tevens via Intertoys zeker weten vandaag de kale bundel geleverd.
Dus als iemand in Overijssel mijn PS4 bundel wil overnemen dan mag dat! ik hou jullie nog op de hoogte wanneer ik een sms krijg van de Mediamarkt
Je moet iedere mediamarkt als een verschillende winkel zien. allemaal franchise houders, bepalen zelf prijs+beleidRené90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:55:
[...]
Hoewel het natuurlijk wel een rare situatie is, dat er nog een hele lijst reserveringen op mediamarkt.nl staat, en mediamarkt winkels vrije verkoop hebben. Het zou het meest eerlijk zijn wanneer er overschot is deze naar de lijst van mediamarkt.nl gaan.
Verwijderd
Het is wel een enorm harde klap voor webshops in het algemeen die nu gewoon keihard bewijzen dat we nog niet toe zijn aan een webshop-only economie. Nee, fysieke winkels FTW hoor. ALLE webshops moeten nog genoeg leveren, en de fysieke winkels kunnen blijkbaar al aan losse verkoop beginnen. Dat geeft voor mij toch wel weer onmiskenbaar bewijs dat er nog een hoop te leren is op het gebied van retailing icm een webshopBekSide schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:56:
[...]
Je moet iedere mediamarkt als een verschillende winkel zien. allemaal franchise houders, bepalen zelf prijs+beleid
Ik denk dat dit opzich weinig te maken heeft met ''retailing'' heeft simpelweg te maken met afspraken tussen mediamarkt en Sony. Het staat simpelweg vast dat Mediamarkt veel meer aantallen krijgt dan bol.com / wehkamp/ coolblue bij elkaar.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:58:
[...]
Het is wel een enorm harde klap voor webshops in het algemeen die nu gewoon keihard bewijzen dat we nog niet toe zijn aan een webshop-only economie. Nee, fysieke winkels FTW hoor. ALLE webshops moeten nog genoeg leveren, en de fysieke winkels kunnen blijkbaar al aan losse verkoop beginnen. Dat geeft voor mij toch wel weer onmiskenbaar bewijs dat er nog een hoop te leren is op het gebied van retailing icm een webshop
Klopt, ook als je het vergelijkt tussen bijvoorbeeld de bart smit en mediamarkt. Mediamarkt heeft écht per filiaal een eigen lijst, bart smit moet alles naar het hoofdkantoor in Volendam sturen waardoor er één megalijst komt, heel leuk dat je nummer 1 staat bij jouw filiaal maar dat maakt niks uit omdat je op de centrale lijst komt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:58:
[...]
Het is wel een enorm harde klap voor webshops in het algemeen die nu gewoon keihard bewijzen dat we nog niet toe zijn aan een webshop-only economie. Nee, fysieke winkels FTW hoor. ALLE webshops moeten nog genoeg leveren, en de fysieke winkels kunnen blijkbaar al aan losse verkoop beginnen. Dat geeft voor mij toch wel weer onmiskenbaar bewijs dat er nog een hoop te leren is op het gebied van retailing icm een webshop
Als ik me ps4 nog niet had was ik er langsgeredenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:54:
[...]
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Heeft er niets mee te maken. MM heeft gewoon geluk als enige in Nederland grote voorraden binnen te krijgen, de webshop wordt nu eenmaal als een aparte 'winkel' gezien en niet als centraal opvangpunt oid. Ook ving ik eerder iets op over dat MM aparte voorraad uit Duitsland kreeg?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:58:
[...]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Reserveren/pre-orders doen ze sowieso al niet meer aan, dus een normale losse verkoop verwachten ze deze maand nog.
Supperbas.com The site of power
Zelf was ik gelukkig al voorzien op d-day😜
[ Voor 14% gewijzigd door edebee op 10-01-2014 12:05 ]
Verwijderd
Niet relevant, feit is dat ze daar uit de winkel te halen zijn terwijl er nog pre-orders van augustus open staan bij andere winkels. Mediamarkt steekt hiermee een hele dikke vinger uit naar andere winkels door te laten zien dat zij het wel gewoon kunnen :-)supperbas schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:03:
Alleen kale PS4s @Zwolle
Verwijderd
http://www.toysxl.nl/p/ga...gb-dualshock-4-controller
Eeh of MM Zwolle had gewoon veel minder reserveringen dan de webshops. Dus (relatief) gelijke aantallen, maar veel minder reserveringen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:05:
[...]
Niet relevant, feit is dat ze daar uit de winkel te halen zijn terwijl er nog pre-orders van augustus open staan bij andere winkels. Mediamarkt steekt hiermee een hele dikke vinger uit naar andere winkels door te laten zien dat zij het wel gewoon kunnen :-)
De logica is hier soms ver te zoeken.

Alleen staat er bij status zending nog steeds: Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.. Klopt dit?
Kwamen net binnen, een aantal voor losse verkoop! Vlug vlug!!
Ben al wel een tijdje aan het gamen maar voeg me maar toeVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:37:
is er al een gelukkige die een Playstation 4 in huis heeft met CoD Ghost die in is voor een potje online?
PSN: LwDx
edebee
Verwijderd
Ja, status verandert pas als hij de bestelbus van je vriend in gaat die hem af komt leveren. Hangt er een beetje vanaf wanneer dat zal zijn. Die van mij gaat sochtends al mee met de bezorger, maar ben pas na 17.30 aan de beurtFreshnezz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:07:
Woensdag besteld bij Intertoys en gisteren een Track & Trace code gekregen met als aflever tijd tussen 15:30-17:30
Alleen staat er bij status zending nog steeds: Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.. Klopt dit?
Iemand anders toevallig deze ook besteld bij amazon.de?
Supperbas.com The site of power
En bij het plaatsen in de winkelwagen:Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:06:
Voor de mensen die nog een PS4 zoeken, op de site van Toys XL staat: Bestel op werkdagen voor 20:00, volgende dag in huis.
Dit product is niet meer beschikbaar
Helaas...
Is er een bron dat er vrije verkoop is in Zwolle?
https://twitter.com/Media...21594808239804416/photo/1MissileHugger schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:10:
[...]
En bij het plaatsen in de winkelwagen:
Dit product is niet meer beschikbaar
Helaas...
Is er een bron dat er vrije verkoop is in Zwolle?
Thanks, net besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:06:
Voor de mensen die nog een PS4 zoeken, op de site van Toys XL staat: Bestel op werkdagen voor 20:00, volgende dag in huis.
Succes allemaal die hem gepreordered hebben staan.
mijn PSN - Jo1ntCh1L.
Speel voornamelijk CoD: Ghosts.
Thanks,Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:06:
even gebeld voor de zekerheid of het klopte en de klantenservice vertelde dat het inderdaad klopt. Vanmorgen hadden ze een levering gehad. Ik was nog net op tijd
Verwijderd
Ik volg dit topic alweer een tijdje.
Ik heb me nu toch maar eens geregistreerd voor het volgende:
Mijn playstation heb ik na lang wachten een aantal dagen geleden kunnen afhalen bij de MM.
Nu krijg ik vanmorgen een mailtje van de BS met een persoonlijke link.
Voor degene die interesse heeft kan even een pb sturen.
Degene die hem nog niet hebben, veel succes met het jagen.
Groeten Jeffrey
Hoezo? Had jij de laatste ps4 besteld dan?René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:13:
[...]
Thanks,
even gebeld voor de zekerheid of het klopte en de klantenservice vertelde dat het inderdaad klopt. Vanmorgen hadden ze een levering gehad. Ik was nog net op tijd

PM me!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:14:
Goedemiddag,
Mijn playstation heb ik na lang wachten een aantal dagen geleden kunnen afhalen bij de MM.
Degene die hem nog niet hebben, veel succes met het jagen.![]()
Groeten Jeffrey
Grote dank aan alle tweakers hier
edit: PS4 dus ja
[ Voor 9% gewijzigd door EddoH op 10-01-2014 12:16 ]
PSN id: NL_SToRM
Je hebt een pm!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:14:
Goedemiddag,
Groeten Jeffrey
PS4 neem ik aan?EddoH schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:15:
Geweldig, de 3e PS3 die ik zonder pre-order bestel, mijn vrienden vereren me nu zo'n beetje.
Grote dank aan alle tweakers hier
Verwijderd
Ik ben zojuist gebeld door de BS dat ik mijn ps4 kan ophalen. Ik heb nog een reservering staan bij mm arena (gereserveerd 27 december). Ik verwacht vandaag of maandag een berichtje om hem op te halen. Ik ga deze ophalen en de persoon die mij een leuk berichtje stuurt mag hem voor 449 op komen halen in Amsterdam. Uiteraard wel met iets meer, want het kost mij ook moeite om dat ding te gaan ophalen.
Groet
[ Voor 3% gewijzigd door Djen12345 op 10-01-2014 12:18 ]
Mijn neef had er één van iemand die hem niet was komen ophalen zei hij.supperbas schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:31:
Net Mediamarkt Utrecht gebeld, geen PS4's als er NIET gepreorderd is 'nog niet in de vrije verkoop' aldus de man aan de lijn.
Verwijderd
Ook ik heb een pb gestuurd .Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:14:
Goedemiddag,
Groeten Jeffrey
Overigens heb ik nog nooit zo snel naar huis gefietst, vertrouwde niemand die die grote it-tas in mijn fietstas zag zitten
Kan zijn dat de chauffeur nog niet vertrokken isFreshnezz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:07:
Woensdag besteld bij Intertoys en gisteren een Track & Trace code gekregen met als aflever tijd tussen 15:30-17:30
Helaas 1 dagje vertraging omdat ik met creditcard had betaald en niet met iDeal.
Happy hunting/gaming everyone!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Anders annuleer ik 'em vanmiddag.
Graag PB sturen.
Verwijderd
Thijs ik heb ze gebeld maar dat was onmogelijk zeiden ze.Thijs2010 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:08:
MM Roermond op goed geluk heen gereden.
Kwamen net binnen, een aantal voor losse verkoop! Vlug vlug!!
Ze werken nog steeds de pre order lijst af.
Dat zal niet werken, is een persoonlijke link, en je moet dan ingelogd zijn op je accountVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:31:
de link is al naar een gelukkige.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:31:
Jammer!! Wachten op de volgende mogelijkheid...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:31:

Ik heb je een pb gestuurd!AlexMar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:22:
Ik heb een pre-order bij MM Rijswijk, sta 20e op de lijst. Iemand interesse om deze over te nemen?
Anders annuleer ik 'em vanmiddag.
Graag PB sturen.
psn id: cassiuskleij
Verwijderd
Jammer, dan wachten we verder (on)geduldig op de volgende mogelijkheid.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:31:
Verwijderd
Verwijderd
Acheron538.....Ik speel voornamelijk FPS'en online en zit te twijfelen of ik BF4 of COD:Ghosts moet nemen....
Verwijderd
Voor degene die net hier besteld hebben: Staat er bij jullie ook:Papiersoep schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:06:
Bestelnummer Datum Bestelinformatie Totaalprijs Status
10295657 10/1/14 Deze bestelling bevat 1 product. € 399,99 Not Shipped, Betaald
Net bol.com gelijk geannuleerd, dus ben een beetje bang dat deze bestelling mislukt ofzo

ps.
Heeft iemand ervaring in het annuleren van de bestelling bij Bol.com? Na hoelang heb je je geld terug?
Verwijderd
klopt, even contact gehad en het account omgegooid naar zijn gegevens.BekSide schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:31:
[...]
Dat zal niet werken, is een persoonlijke link, en je moet dan ingelogd zijn op je account
Op die manier kan hij bestellen.
Verwijderd
Zelf dan maar pre-order geplaatst. Verwachting is volgende week nieuwe lading waar ik dan waarschijnlijk bij zit voor levering.
Helaas nog geduld dus....
BF4 is duidelijk beter.... COD Ghosts vind ik maar een slecht aftreksel... niets vernieuwends.. Weinig wapensVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:37:
Voor wie me toe wil voegen:
Acheron538.....Ik speel voornamelijk FPS'en online en zit te twijfelen of ik BF4 of COD:Ghosts moet nemen....
Verwijderd
https://www.toysxl.nl/is-...egoryID=&JumpTo=OfferList
Playstation 4 Voor 20:00 besteld morgen in huis
Veel plezier en wees snel!!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 12:41 ]
Op een andere blog stond:Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:37:
Net bij MM Centrum geweest, niets nu beschikbaar (in ieder geval voor vrije verkoop). Toen ik vroeg of er vandaar binnen waren gekomen kreeg ik niet echt een eenduidig antwoord.
Zelf dan maar pre-order geplaatst. Verwachting is volgende week nieuwe lading waar ik dan waarschijnlijk bij zit voor levering.
Helaas nog geduld dus....
Net gebeld naar mm rdam centrum...
Ze komen vandaag binnne, maar hoelaat weten ze nog niet
En als ze vandaag komen, kan je hem ook gelijk ophalen
Dus afwachten
Ps: houd je telefoon bij je
Verwijderd
ik zie alleen zet op verlanglijstje>?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:38:
Mensen! Bedankt me later maar ;-)
Probeer nog eens, heb m net uit mijn mandje gegooid, vind het toch zonde van het geld voor een spel dat ik niet zal spelen...
Verwijderd
ik heb zelf maar ook een account hierop gemaakt om mijn leed met jullie te delen!
Ik kan de spanning niet meer aan!
Besteld via je link, hopelijk werkt het!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:38:
Als je hem besteld hebt en je hebt een order nummer zal het wel in orde zijn hoorRRCreations schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:44:
[...]
Besteld via je link, hopelijk werkt het!
Verwijderd
Netjes! Hij is er alweer af dus je bent net optijd !RRCreations schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:44:
[...]
Besteld via je link, hopelijk werkt het!
Bedankt voor je bestelling, de producten worden zo snel mogelijk toegestuurd.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:45:
[...]
Netjes! Hij is er alweer af dus je bent net optijd !
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik zie hem nog gewoon staan?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:45:
[...]
Netjes! Hij is er alweer af dus je bent net optijd !
Verwijderd
Zojuist gebeld, als je voor 12:35 had besteld zit je er tussen en krijg je hem morgen!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:46:
Maar is Toysxl op voorraad? Of staan we in de rij?
Crap de link kwam pas 12.38, 12.40 gezien en dan gelijk besteld. Heb er zelf ook 1 in mijn mandje als extra:PVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Zojuist gebeld, als je voor 12:35 had besteld zit je er tussen en krijg je hem morgen!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Maar de vraag is zijn ze er nog of moest het echt voor 1235u
Overigens dank voor sharen van de link!
Ook voor Knack? Daar stond namelijk niet bij specifiek van 'voor 20.00 besteld morgen in huis'. Bij de kale ps4 die ik heb stond dat er wel, en zie ik dat ook als levertijd in mijn order bevestiging staan.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Zojuist gebeld, als je voor 12:35 had besteld zit je er tussen en krijg je hem morgen!
Laten we het hopen...zlaxor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:48:
Volgens mij krijgt elke MM een levering behalve Rotterdam Centrum of hij moet nog komen....
Verwijderd
Ik heb nog niet vernomen dat er in Amsterdam Arena/Noord en Akerpoort ook een levering is vandaag.zlaxor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:48:
Volgens mij krijgt elke MM een levering behalve Rotterdam Centrum of hij moet nog komen....
Besteld via de link, hopen dat de TNT morgen voor de deur staatVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:38:
Verwijderd
Ik had alvast gebeld, het klopt.. er zit een fout in het systeem bij hun, maar als je voor 12:35 had besteld krijg je hem morgenRené90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:48:
[...]
Ook voor Knack? Daar stond namelijk niet bij specifiek van 'voor 20.00 besteld morgen in huis'. Bij de kale ps4 die ik heb stond dat er wel, en zie ik dat ook als levertijd in mijn order bevestiging staan.
Je moet wel voor 9 uur bellen voor een T&T van hun
Krijg je die T&T niet gewoon per mail? Ik was sowieso om 12.13 op tijd dus komt wel goed, kale ps4 ook wel blij meeVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:50:
[...]
Ik had alvast gebeld, het klopt.. er zit een fout in het systeem bij hun, maar als je voor 12:35 had besteld krijg je hem morgen
Je moet wel voor 9 uur bellen voor een T&T van hun
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.