[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.169 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Vrije verkoop in Eindhoven, Breda, Nijmegen of Arnhem zou voor mij ook interessant zijn, dus mocht iemand daar wat over weten dan hoor ik het graag!

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

QRiUZ schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:45:
Vrije verkoop in Eindhoven, Breda, Nijmegen of Arnhem zou voor mij ook interessant zijn, dus mocht iemand daar wat over weten dan hoor ik het graag!
ga straks naar MM Arnhem, zou eens rondkijken voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
Leviathan23 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Dat zou heel tof zijn, alvast bedankt!

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan23 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Hebben aangegeven geen losse verkoop te doen. In Nijmegen zitten alleen maar paupers zoals Bartje shit, interboys en Mycum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:38:
[...]

26-12 daar besteld, 11e plek... toen ik woensdag belde vertelde ze mij dat pre-orders voor het eind van volgende week gedaan waren, maar aangezien ze wel vaker iets zeggen en elke andere MM blijkbaar een levering heeft gehad gaat het bij mij wel kriebelen :P
Haha ja hoop ook dat we vandaag gebeld worden...het is toch niet voor niets de grootste mediamarkt in NL. Hoe zuur is het als de rest om ons heen vandaag wel leveringen krijgen en wij dus niet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ata 2e opede lijst bij mm ede nog niks gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
Iemand iets gehoord van Neckermann? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse om een eurotje of 200 aan BS cadeukaarten van me over te kopen? :P

Als ik al deze berichten zo zie dan ben ik beter af bij een MM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Media Markt Zwolle ‏@MediaMarktZWL 1m
Nu volop beschikbaar bij #MediaMarktZWL de #PS4 wees er snel bij! pic.twitter.com/0A8cB8Q5OG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:52:
Nu volop beschikbaar bij #MediaMarktZWL de #PS4 wees er snel bij! pic.twitter.com/0A8cB8Q5OG
mm dEN HAAG ALLEEN PREORDERS ppff ik geef t op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:52:
De eerste losse verkoop is een feit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:53:
[...]

De eerste losse verkoop is een feit!
Mooi dat Zwolle er reclame voor maakt. Voor mij is het behoorlijk uit de route maar dit gaat een hoop pre-order opzeggingen opleveren waardoor de wachtenden bij webshops weer opschuiven... Laat de verkoop maar beginnen!?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:54:
[...]

Mooi dat Zwolle er reclame voor maakt. Voor mij is het behoorlijk uit de route maar dit gaat een hoop pre-order opzeggingen opleveren waardoor de wachtenden bij webshops weer opschuiven... Laat de verkoop maar beginnen!?!!
Hoewel het natuurlijk wel een rare situatie is, dat er nog een hele lijst reserveringen op mediamarkt.nl staat, en mediamarkt winkels vrije verkoop hebben. Het zou het meest eerlijk zijn wanneer er overschot is deze naar de lijst van mediamarkt.nl gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordox
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-04 09:18
Als het goed is komt mijn knack bundel pre order vandaag binnen in Deventer!

Ik krijg tevens via Intertoys zeker weten vandaag de kale bundel geleverd.

Dus als iemand in Overijssel mijn PS4 bundel wil overnemen dan mag dat! ik hou jullie nog op de hoogte wanneer ik een sms krijg van de Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:55:
[...]

Hoewel het natuurlijk wel een rare situatie is, dat er nog een hele lijst reserveringen op mediamarkt.nl staat, en mediamarkt winkels vrije verkoop hebben. Het zou het meest eerlijk zijn wanneer er overschot is deze naar de lijst van mediamarkt.nl gaan.
Je moet iedere mediamarkt als een verschillende winkel zien. allemaal franchise houders, bepalen zelf prijs+beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:56:
[...]

Je moet iedere mediamarkt als een verschillende winkel zien. allemaal franchise houders, bepalen zelf prijs+beleid
Het is wel een enorm harde klap voor webshops in het algemeen die nu gewoon keihard bewijzen dat we nog niet toe zijn aan een webshop-only economie. Nee, fysieke winkels FTW hoor. ALLE webshops moeten nog genoeg leveren, en de fysieke winkels kunnen blijkbaar al aan losse verkoop beginnen. Dat geeft voor mij toch wel weer onmiskenbaar bewijs dat er nog een hoop te leren is op het gebied van retailing icm een webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:58:
[...]

Het is wel een enorm harde klap voor webshops in het algemeen die nu gewoon keihard bewijzen dat we nog niet toe zijn aan een webshop-only economie. Nee, fysieke winkels FTW hoor. ALLE webshops moeten nog genoeg leveren, en de fysieke winkels kunnen blijkbaar al aan losse verkoop beginnen. Dat geeft voor mij toch wel weer onmiskenbaar bewijs dat er nog een hoop te leren is op het gebied van retailing icm een webshop :)
Ik denk dat dit opzich weinig te maken heeft met ''retailing'' heeft simpelweg te maken met afspraken tussen mediamarkt en Sony. Het staat simpelweg vast dat Mediamarkt veel meer aantallen krijgt dan bol.com / wehkamp/ coolblue bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
[...]

Klopt, ook als je het vergelijkt tussen bijvoorbeeld de bart smit en mediamarkt. Mediamarkt heeft écht per filiaal een eigen lijst, bart smit moet alles naar het hoofdkantoor in Volendam sturen waardoor er één megalijst komt, heel leuk dat je nummer 1 staat bij jouw filiaal maar dat maakt niks uit omdat je op de centrale lijst komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:54:
[...]

Als ik me ps4 nog niet had was ik er langsgereden >:) toch tankpas van de zaak

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

[...]

Heeft er niets mee te maken. MM heeft gewoon geluk als enige in Nederland grote voorraden binnen te krijgen, de webshop wordt nu eenmaal als een aparte 'winkel' gezien en niet als centraal opvangpunt oid. Ook ving ik eerder iets op over dat MM aparte voorraad uit Duitsland kreeg?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

MM Almere heeft iig nog niks ontvangen en wist ook niet of dat later het geval zou zijn.
Reserveren/pre-orders doen ze sowieso al niet meer aan, dus een normale losse verkoop verwachten ze deze maand nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supperbas
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 17:32
Alleen kale PS4s @Zwolle

Supperbas.com The site of power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Gisteren in MM Deventer een reservering gedaan voor mijn neef ,kale ps4, is vanmorgen gebeld of hij de knack bundel wilde . Dus vandaag ophalen😃
Zelf was ik gelukkig al voorzien op d-day😜

[ Voor 14% gewijzigd door edebee op 10-01-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet relevant, feit is dat ze daar uit de winkel te halen zijn terwijl er nog pre-orders van augustus open staan bij andere winkels. Mediamarkt steekt hiermee een hele dikke vinger uit naar andere winkels door te laten zien dat zij het wel gewoon kunnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog een PS4 zoeken, op de site van Toys XL staat: Bestel op werkdagen voor 20:00, volgende dag in huis.

http://www.toysxl.nl/p/ga...gb-dualshock-4-controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:05:
[...]

Niet relevant, feit is dat ze daar uit de winkel te halen zijn terwijl er nog pre-orders van augustus open staan bij andere winkels. Mediamarkt steekt hiermee een hele dikke vinger uit naar andere winkels door te laten zien dat zij het wel gewoon kunnen :-)
Eeh of MM Zwolle had gewoon veel minder reserveringen dan de webshops. Dus (relatief) gelijke aantallen, maar veel minder reserveringen.

De logica is hier soms ver te zoeken. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Woensdag besteld bij Intertoys en gisteren een Track & Trace code gekregen met als aflever tijd tussen 15:30-17:30

Alleen staat er bij status zending nog steeds: Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 23:55

BPP

Toch hoor je nauwelijks berichten van bv Wehkamp en Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 20:40
MM Roermond op goed geluk heen gereden.
Kwamen net binnen, een aantal voor losse verkoop! Vlug vlug!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:37:
is er al een gelukkige die een Playstation 4 in huis heeft met CoD Ghost die in is voor een potje online? :)

PSN: LwDx
Ben al wel een tijdje aan het gamen maar voeg me maar toe

edebee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:07:
Woensdag besteld bij Intertoys en gisteren een Track & Trace code gekregen met als aflever tijd tussen 15:30-17:30

Alleen staat er bij status zending nog steeds: Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.. Klopt dit?
Ja, status verandert pas als hij de bestelbus van je vriend in gaat die hem af komt leveren. Hangt er een beetje vanaf wanneer dat zal zijn. Die van mij gaat sochtends al mee met de bezorger, maar ben pas na 17.30 aan de beurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supperbas
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 17:32
Iemand enig idee of er nog een Mega bundel te vinden is in de vrije verkoop?

Iemand anders toevallig deze ook besteld bij amazon.de?

Supperbas.com The site of power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:06:
Voor de mensen die nog een PS4 zoeken, op de site van Toys XL staat: Bestel op werkdagen voor 20:00, volgende dag in huis.

En bij het plaatsen in de winkelwagen:
Dit product is niet meer beschikbaar

Helaas...

Is er een bron dat er vrije verkoop is in Zwolle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
MissileHugger schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:10:
[...]

En bij het plaatsen in de winkelwagen:
Dit product is niet meer beschikbaar

Helaas...

Is er een bron dat er vrije verkoop is in Zwolle?
https://twitter.com/Media...21594808239804416/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Thanks, net besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumacher94
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb hem via ToysXL zojuist kunnen bestellen :D nu wachten of ze ook daadwerkelijk leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointCh1L
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 23:33
ik gelukkig al sinds day1 de PS4.

Succes allemaal die hem gepreordered hebben staan.
mijn PSN - Jo1ntCh1L.

Speel voornamelijk CoD: Ghosts.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90

Thanks,

even gebeld voor de zekerheid of het klopte en de klantenservice vertelde dat het inderdaad klopt. Vanmorgen hadden ze een levering gehad. Ik was nog net op tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik volg dit topic alweer een tijdje.
Ik heb me nu toch maar eens geregistreerd voor het volgende:
Mijn playstation heb ik na lang wachten een aantal dagen geleden kunnen afhalen bij de MM.
Nu krijg ik vanmorgen een mailtje van de BS met een persoonlijke link.
Voor degene die interesse heeft kan even een pb sturen.
Degene die hem nog niet hebben, veel succes met het jagen. >:)

Groeten Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Thanks,

even gebeld voor de zekerheid of het klopte en de klantenservice vertelde dat het inderdaad klopt. Vanmorgen hadden ze een levering gehad. Ik was nog net op tijd :D
Hoezo? Had jij de laatste ps4 besteld dan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Hallo ik zou hem graag willen!!

PM me!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:14:
Goedemiddag,

Mijn playstation heb ik na lang wachten een aantal dagen geleden kunnen afhalen bij de MM.

Groeten Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Geweldig, de 3e PS4 die ik zonder pre-order bestel, mijn vrienden vereren me nu zo'n beetje.
Grote dank aan alle tweakers hier ;)

edit: PS4 dus ja :P

[ Voor 9% gewijzigd door EddoH op 10-01-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Een PS3 is dan ook niet zo moeilijk te vinden he :P ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
Goedemiddag,

Groeten Jeffrey
Je hebt een pm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
EddoH schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:15:
Geweldig, de 3e PS3 die ik zonder pre-order bestel, mijn vrienden vereren me nu zo'n beetje.
Grote dank aan alle tweakers hier ;)
PS4 neem ik aan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Allen,

Ik ben zojuist gebeld door de BS dat ik mijn ps4 kan ophalen. Ik heb nog een reservering staan bij mm arena (gereserveerd 27 december). Ik verwacht vandaag of maandag een berichtje om hem op te halen. Ik ga deze ophalen en de persoon die mij een leuk berichtje stuurt mag hem voor 449 op komen halen in Amsterdam. Uiteraard wel met iets meer, want het kost mij ook moeite om dat ding te gaan ophalen.

Groet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen12345
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Je kunt m ook gewoon annuleren bij de MediaMarkt. Hoef je m niet op te halen en doe je ook een ander er een plezier mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Djen12345 op 10-01-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninho
  • Laatst online: 18-07 10:26
supperbas schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:31:
Net Mediamarkt Utrecht gebeld, geen PS4's als er NIET gepreorderd is 'nog niet in de vrije verkoop' aldus de man aan de lijn.
Mijn neef had er één van iemand die hem niet was komen ophalen zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Groeten Jeffrey
Ook ik heb een pb gestuurd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86
  • Laatst online: 06-07 14:42

Longfaye86

PSN; Longfaye

Heb mijn PS4 na de it-"hack" van afgelopen woensdag gisteren in de vestiging op kunnen halen. De vrouw achter de balie vertelde dat zij zelf maar nauwelijks consoles binnen krijgen. De eerste lading bestond uit 2(!). En dan heb ik het over de vestiging in Breda.

Overigens heb ik nog nooit zo snel naar huis gefietst, vertrouwde niemand die die grote it-tas in mijn fietstas zag zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordox
  • Laatst online: 08-04 09:18
Freshnezz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:07:

Kan zijn dat de chauffeur nog niet vertrokken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:40
Zo, ik heb er al een gamesessie op zitten op de PS4. Vanochtend om half 11 afgeleverd. Woensdag besteld bij Intertoys! _/-\o_
Helaas 1 dagje vertraging omdat ik met creditcard had betaald en niet met iDeal. :( :P

Happy hunting/gaming everyone!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Ik heb een pre-order bij MM Rijswijk, sta 20e op de lijst. Iemand interesse om deze over te nemen?
Anders annuleer ik 'em vanmiddag.
Graag PB sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSpanishInq
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
MM Hoorn krijgt vandaag een redelijk aantal kale versie's binnen (voor 15:00u). Ze werken eerst de pre-orders af en ik sta boven aan de lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs2010 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:08:
MM Roermond op goed geluk heen gereden.
Kwamen net binnen, een aantal voor losse verkoop! Vlug vlug!!
Thijs ik heb ze gebeld maar dat was onmogelijk zeiden ze.
Ze werken nog steeds de pre order lijst af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de link is al naar een gelukkige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Dat zal niet werken, is een persoonlijke link, en je moet dan ingelogd zijn op je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Huh? ik had je als eerst een bericht gestuurd en ik heb niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
Jammer!! Wachten op de volgende mogelijkheid... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
AlexMar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:22:
Ik heb een pre-order bij MM Rijswijk, sta 20e op de lijst. Iemand interesse om deze over te nemen?
Anders annuleer ik 'em vanmiddag.
Graag PB sturen.
Ik heb je een pb gestuurd!

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, dan wachten we verder (on)geduldig op de volgende mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er bij MM zoetermeer ook al iets is binnengekomen? Toen ik daar pre orderde stond ik 33e en ze kregen er vorige keer 35 zei de man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie me toe wil voegen:

Acheron538.....Ik speel voornamelijk FPS'en online en zit te twijfelen of ik BF4 of COD:Ghosts moet nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Papiersoep schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:06:

Voor degene die net hier besteld hebben: Staat er bij jullie ook:
Bestelnummer Datum Bestelinformatie Totaalprijs Status
10295657 10/1/14 Deze bestelling bevat 1 product. € 399,99 Not Shipped, Betaald

Net bol.com gelijk geannuleerd, dus ben een beetje bang dat deze bestelling mislukt ofzo 8)7

ps.
Heeft iemand ervaring in het annuleren van de bestelling bij Bol.com? Na hoelang heb je je geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Dat zal niet werken, is een persoonlijke link, en je moet dan ingelogd zijn op je account
klopt, even contact gehad en het account omgegooid naar zijn gegevens.
Op die manier kan hij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij MM Centrum geweest, niets nu beschikbaar (in ieder geval voor vrije verkoop). Toen ik vroeg of er vandaar binnen waren gekomen kreeg ik niet echt een eenduidig antwoord.

Zelf dan maar pre-order geplaatst. Verwachting is volgende week nieuwe lading waar ik dan waarschijnlijk bij zit voor levering.

Helaas nog geduld dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:37:
Voor wie me toe wil voegen:

Acheron538.....Ik speel voornamelijk FPS'en online en zit te twijfelen of ik BF4 of COD:Ghosts moet nemen....
BF4 is duidelijk beter.... COD Ghosts vind ik maar een slecht aftreksel... niets vernieuwends.. Weinig wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen! Bedankt me later maar ;-)

https://www.toysxl.nl/is-...egoryID=&JumpTo=OfferList

Playstation 4 Voor 20:00 besteld morgen in huis
Veel plezier en wees snel!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Laatst online: 16-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:37:
Net bij MM Centrum geweest, niets nu beschikbaar (in ieder geval voor vrije verkoop). Toen ik vroeg of er vandaar binnen waren gekomen kreeg ik niet echt een eenduidig antwoord.

Zelf dan maar pre-order geplaatst. Verwachting is volgende week nieuwe lading waar ik dan waarschijnlijk bij zit voor levering.

Helaas nog geduld dus....
Op een andere blog stond:

Net gebeld naar mm rdam centrum...
Ze komen vandaag binnne, maar hoelaat weten ze nog niet
En als ze vandaag komen, kan je hem ook gelijk ophalen

Dus afwachten :D

Ps: houd je telefoon bij je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie alleen zet op verlanglijstje>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Probeer eens een andere browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Probeer nog eens, heb m net uit mijn mandje gegooid, vind het toch zonde van het geld voor een spel dat ik niet zal spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesnen heb hem al in winkelwagen. kan zijn dat k laatste heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb zelf maar ook een account hierop gemaakt om mijn leed met jullie te delen!
Ik kan de spanning niet meer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig al mensen die iets hebben gehoord van MM Akerpoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:38:

Besteld via je link, hopelijk werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
RRCreations schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Als je hem besteld hebt en je hebt een order nummer zal het wel in orde zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRCreations schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Netjes! Hij is er alweer af dus je bent net optijd ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is Toysxl op voorraad? Of staan we in de rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:19
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:45:
[...]

Bedankt voor je bestelling, de producten worden zo snel mogelijk toegestuurd. :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:45:
[...]

Ik zie hem nog gewoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:46:
Maar is Toysxl op voorraad? Of staan we in de rij?
Zojuist gebeld, als je voor 12:35 had besteld zit je er tussen en krijg je hem morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik heb er nog 1 in mijn mandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Hij is binnen woensdag bij de Intertoys besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
[...]

Zojuist gebeld, als je voor 12:35 had besteld zit je er tussen en krijg je hem morgen!
Crap de link kwam pas 12.38, 12.40 gezien en dan gelijk besteld. Heb er zelf ook 1 in mijn mandje als extra:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:40
Ik ook en ik gooi hem er nu weer uit. Snel bestellen dus.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook nog in mandje

Maar de vraag is zijn ze er nog of moest het echt voor 1235u

Overigens dank voor sharen van de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
[...]

Ook voor Knack? Daar stond namelijk niet bij specifiek van 'voor 20.00 besteld morgen in huis'. Bij de kale ps4 die ik heb stond dat er wel, en zie ik dat ook als levertijd in mijn order bevestiging staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Volgens mij krijgt elke MM een levering behalve Rotterdam Centrum of hij moet nog komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Laatst online: 16-07-2021
zlaxor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:48:
Volgens mij krijgt elke MM een levering behalve Rotterdam Centrum of hij moet nog komen....
Laten we het hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zlaxor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:48:
Ik heb nog niet vernomen dat er in Amsterdam Arena/Noord en Akerpoort ook een levering is vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nieuws uit het zuiden? MM Heerlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
Nu is Toys XL wel uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoWang
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 14:07
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:38:

Besteld via de link, hopen dat de TNT morgen voor de deur staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:48:
[...]

Ook voor Knack? Daar stond namelijk niet bij specifiek van 'voor 20.00 besteld morgen in huis'. Bij de kale ps4 die ik heb stond dat er wel, en zie ik dat ook als levertijd in mijn order bevestiging staan.
Ik had alvast gebeld, het klopt.. er zit een fout in het systeem bij hun, maar als je voor 12:35 had besteld krijg je hem morgen :)

Je moet wel voor 9 uur bellen voor een T&T van hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:50:
[...]

Ik had alvast gebeld, het klopt.. er zit een fout in het systeem bij hun, maar als je voor 12:35 had besteld krijg je hem morgen :)

Je moet wel voor 9 uur bellen voor een T&T van hun
Krijg je die T&T niet gewoon per mail? Ik was sowieso om 12.13 op tijd dus komt wel goed, kale ps4 ook wel blij mee :) Bf4 had ik ook al voor 42,50 gekocht dus die ligt al klaar voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumacher94
  • Laatst online: 07-03-2023
Net besteld bij toysxl, kreeg een mailtje dat hij was uitverkocht en dat ik hem om kon zetten in een bundel. Hier kreeg ik even later ook een mail over waarin stond dat inmiddels ook de bundel was uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt je T&T niet, je moet er zelf voor bellen zei de persoon aan de lijn tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee van de tijd, maar heb betaald en een ordernummer voor de knackbundle via de ToysXl. Zou erg grappig zijn, aangezien ik daar mijn preorder bij de vestiging in breda dan kan annuleren. Fingers crossed!
Pagina: 1 ... 17 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.