TOYS XL UITVERKOCHT !!!
Hmm, net gebeld door Bart Smit, waar ik blijkbaar ook een reservering had staan
. Ik kan een Knack bundel ophalen, alleen ben ik zelf er niet zo enthousiast over.
> Vind Knack weggegooid geld.
> Ik heb tentamens die eraan zitten te komen.
> Ik moet er een half uur voor reizen (enkele reis).
> Bovendien sta ik op de eerste plek bij de lokale Intertoys.
Dus misschien iemand hier maar eens blij maken (tgaat om een Bart Smit in de Randstad).
Nog fftjes nadenken
> Vind Knack weggegooid geld.
> Ik heb tentamens die eraan zitten te komen.
> Ik moet er een half uur voor reizen (enkele reis).
> Bovendien sta ik op de eerste plek bij de lokale Intertoys.
Dus misschien iemand hier maar eens blij maken (tgaat om een Bart Smit in de Randstad).
Nog fftjes nadenken
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Bel je nou voor de mensen in dit topic of heb je zelf ook weer eentje besteld?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:52:
Je krijgt je T&T niet, je moet er zelf voor bellen zei de persoon aan de lijn tenminste
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Jongens, vader had blijkbaar al MM Breda gebeld en ik heb hem uit de vrije verkoop! Maar heb er nog eentje in winkelwagen toysxl staan. Als ik vanmiddag terug ben van MM Breda zal ik hen uit winkelwagen zetten en zal er eentje online komen! Ik stuur straks nog berichtje!
Verwijderd
ik was net te laat omdat die stomme visa om een extra code vroeg die ik ooit heb aangemaakt.
Na heel wat omwegen code kunnen opvragen was die bundel alweer verkocht..balen
bedankt voor de tip LwDx.. ik hou je linkjes in de gaten!
en dan gewoon via ideal
en dan gewoon via ideal
Verwijderd
Ik bel voor mensen in dit topic, heb er tevens wel nog eentje besteld!
1 Playstation 4 500gb Black + Knack 329397 € 449,99
€ 449,99
Geen verzendkosten
Opmerking: levering gegarandeerd
Bezorgtoeslag: € 0,00
Totaal: € 449,99
(BTW € 78,10)
€ 449,99
Geen verzendkosten
(BTW € 78,10)
Verwijderd
Het maakt niet uit of je 'm in je winkelwagen hebt staan dat heb ik ook nu.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:54:
Jongens, vader had blijkbaar al MM Breda gebeld en ik heb hem uit de vrije verkoop! Maar heb er nog eentje in winkelwagen toysxl staan. Als ik vanmiddag terug ben van MM Breda zal ik hen uit winkelwagen zetten en zal er eentje online komen! Ik stuur straks nog berichtje!
ze zijn al weg
Verwijderd
Begin nu echt wel te balen dat meerdere mensen hun PS4 al hebben. Ik ben nog steeds niet gebeld
Ja want 4 ps4 thuis hebben liggen is handig c:?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:55:
€ 449,99
Geen verzendkosten
(BTW € 78,10)

verkoop je die toevallig, ik wacht al sinds 29 juliVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:55:
€ 449,99
Geen verzendkosten
(BTW € 78,10)
Verwijderd
Zojuist mijn kale PS3 opgehaald bij de MM Arnhem, er liggen ongeveer nog 15 Knack bundels in de vrije verkoop. Volgens de verkoper ging het heel erg hard.
Verwijderd
Ik heb nog een in me winkelmandje, ik stuur je de link welVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:55:
ik was net te laat omdat die stomme visa om een extra code vroeg die ik ooit heb aangemaakt.
en dan gewoon via ideal
verwijder ik de mijne wel,
http://www.toysxl.nl/is-b...iewRequisition-View&=&=&=
Nog een extra ps4 voor vrienden erbij?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:57:
[...]
Ik heb nog een in me winkelmandje, ik stuur je de link wel
verwijder ik de mijne wel,
http://www.toysxl.nl/is-b...iewRequisition-View&=&=&=
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
Bedankt Tweakers! Beide PS4's zijn vandaag bezorgd! Intertoys heeft 'm dus niet geannuleerd
Super bedankt voor de informatie, anders was het nog wel even wachten op dit mooie apparaatje
Super bedankt voor de informatie, anders was het nog wel even wachten op dit mooie apparaatje
Verwijderd
dank je! maar klik eens op volgende
LwDx
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 12:58 ]
Wil je er niet 1 verkopen?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:58:
Bedankt Tweakers! Beide PS4's zijn vandaag bezorgd! Intertoys heeft 'm dus niet geannuleerd![]()
Had je 2 stuks besteld via Intertoys?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:58:
Bedankt Tweakers! Beide PS4's zijn vandaag bezorgd! Intertoys heeft 'm dus niet geannuleerd![]()
Lol, wat doe je met al die PS4's? Toevallig doorverkopen via MP?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:55:
€ 449,99
Geen verzendkosten
(BTW € 78,10)
TIP: Net besteld in de winkel bij Saturn Utrecht (the wall). Ik was nummer 20 en volgende week zouden er 25 binnenkomen. Ben ik net thuis en wordt ik gebeld dat hij ze vandaag al binnen heeft gehad!
Hij heeft er dus nog 5 over!! Ik zou zeggen snel langsgaan of bellen!
Ongeloofelijk, sta ik maanden te wachten bij Bol, Nedgame en Bartsmit. Kan Saturn in 1 dag leveren (over eerlijk gesproken). Saturn en Mediamarkt zijn de enige die de zaken op orde hebben.
Ongeloofelijk, sta ik maanden te wachten bij Bol, Nedgame en Bartsmit. Kan Saturn in 1 dag leveren (over eerlijk gesproken). Saturn en Mediamarkt zijn de enige die de zaken op orde hebben.
Verwijderd
Ps4 vrijeverkoop in zwolle nu onderweg als er nog ligt zal ik het op het forum zetten
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 14:04 ]
Volgens mij begint de PS4 aardig op voorraad te geraken bij een aantal winkels.
Verwijderd
Alleen rond Amsterdam nog niet heb ik het idee.LuPo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:00:
Volgens mij begint de PS4 aardig op voorraad te geraken bij een aantal winkels.
Verwijderd
Ik heb er geen 4Mordox schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:56:
[...]
Ja want 4 ps4 thuis hebben liggen is handig c:?

1tje heb ik gisteren verkocht aan een mede tweaker (Knack-Bundel)
2de verkocht met winst (Helaas wou ik toch wel een zakcentje eraan verdienen, Natuurlijk niet voor de abrupte prijs van 500+ euro!)
3de, ik denk dat ik alweer een mede tweaker gelukkig kan maken want me inbox vertoont weer 6 Berichten

TosXL en Intertoys hebben allebei flink wat binnen gekregen volgens mij, Heb mijn PS4 dinsdag mogen ophalen bij ToysXL in Hoofdorp (zij hadden toen (bijna) geen reserveringen meer staan (geldt ook voor ToysXL Utrecht The Wall).
Daarna al mijn reserveringen die ik nog bij verschillende Intertoys en ToysXL vestigingen had staan netjes geannuleerd, maar blijkbaar toch een paar vergeten... Ben vanmorgen al 3 keer gebeld (2x Intertoys en 1 x ToysXL) dat ik mijn PS4 mocht komen ophalen.
Heb rond 7 dec gereserveerd.
Doorverkopen van PS4's voor woekerprijzen op marktplaats doe ik niet aan, en mijn reservering doorgeven aan iemand anders lijkt me ook niet netjes, aangezien anderen die al eerder gereserveerd hadden daardoor langer moeten wachten.
Hoop dat iedereen snel een ps4 heeft en het loont zeker om s te bellen met de lokale Intertoys / ToysXL want bij sommige vestigingen zijn de reserveringslijsten kort.
Succes allemaal.
Daarna al mijn reserveringen die ik nog bij verschillende Intertoys en ToysXL vestigingen had staan netjes geannuleerd, maar blijkbaar toch een paar vergeten... Ben vanmorgen al 3 keer gebeld (2x Intertoys en 1 x ToysXL) dat ik mijn PS4 mocht komen ophalen.
Heb rond 7 dec gereserveerd.
Doorverkopen van PS4's voor woekerprijzen op marktplaats doe ik niet aan, en mijn reservering doorgeven aan iemand anders lijkt me ook niet netjes, aangezien anderen die al eerder gereserveerd hadden daardoor langer moeten wachten.
Hoop dat iedereen snel een ps4 heeft en het loont zeker om s te bellen met de lokale Intertoys / ToysXL want bij sommige vestigingen zijn de reserveringslijsten kort.
Succes allemaal.
Developer van www.bfxdata.com - Platform met data en grafieken voor Bitfinex
Verwijderd
LwDx, de winkelwagen zit het inderdaad in maar als je op volgende drukt zegt het systeem ze zijn niet meer beschikbaar....
Verwijderd
Ze geven mij via de telefoon aan dat het allemaal nog pre-order isErwin-1968 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:59:
TIP: Net besteld in de winkel bij Saturn Utrecht (the wall). Ik was nummer 20 en volgende week zouden er 25 binnenkomen. Ben ik net thuis en wordt ik gebeld dat hij ze vandaag al binnen heeft gehad!
Alle mm krijgen levering behalve die uit de grootste 2 steden Rdam en Adam
Verwijderd
Vervelend, ik zal tenminste het internet nog even afzoeken voor wat links...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:01:
LwDx, de winkelwagen zit het inderdaad in maar als je op volgende drukt zegt het systeem ze zijn niet meer beschikbaar....
Vindt op de ps4 spelen heel leuk, maar het gevoel dat je krijgt als je ziet dat er staat vandaag bestellen morgen in huis! (ongelooflijk)
en al helemaal zodra je dan de klantenservice belt en hun je vertellen dat die alweer binnen 10 minuten uitverkocht was omdat "opeens'' 40 orders erbij kwamen

Speel je BF4, COD:Ghosts of Killzone, voeg me toe op PSN: jurgenb1990
Verwijderd
Blijf het toch raar vinden.. wellicht hebben zij in het verleden meer units gehad dan andere vestigingen.zlaxor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:03:
Alle mm krijgen levering behalve die uit de grootste 2 steden Rdam en Adam
Aan de andere kant; de dag heeft nog een aantal uren. Wellicht worden we nog gebeld.
Vanmorgen in Maastricht nog niks binnen gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:03:
iemand een idee over MM heerlen of maastricht?
Stuk of 20 ps4 met knack aanwezig in Den Haag voor vrije verkoop. Wees snel.
Ik weet het niet hoor heb net 2x gebeld voor de zeker heid en 2x was het pas eind volgende week
Tja, zo krijg je een mail van Saturn Tilburg met de melding we gaan iedereen met een reservering deze week bellen, maar tot op heden nog niets gehoord.... iemand toevallig al bericht van deze vestiging gehad of er iets is binnengekomen daar?
Verwijderd
Welke MM heb je gebeld?zlaxor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:06:
Ik weet het niet hoor heb net 2x gebeld voor de zeker heid en 2x was het pas eind volgende week
Verwijderd
Geduld is een schone zaak? Het word nu steeds makkelijker om de PS4 te bestellen. Kwestie van een week of twee tot iedereen voorzien is en er grootschalige vrije verkoop is. In ieder geval in de grote franchises van MediaMarkt :-)
Net gebeld met Intertoys, ze hebben een levering gehad, nog niet iedereen gebeld dus ze weet nog niet of ze overhouden. Ze bellen me in ieder geval als er eentje over is, dan kan ik die komen ophalen. Fingers crossed!!zlaxor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:06:
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Verwijderd
thanksVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:04:
[...]
Vervelend, ik zal tenminste het internet nog even afzoeken voor wat links...
Vindt op de ps4 spelen heel leuk, maar het gevoel dat je krijgt als je ziet dat er staat vandaag bestellen morgen in huis! (ongelooflijk)
en al helemaal zodra je dan de klantenservice belt en hun je vertellen dat die alweer binnen 10 minuten uitverkocht was omdat "opeens'' 40 orders erbij kwamen
Net gebeld met ToysXL... Was helaas buiten de boot gevallen, terwijl ik wel betaald heb en alles.
Helaas gaan ze nog meer mensen bellen en teleurstellen. Ter compensatie krijg je wel vandaag je geld terug gestort en een kortingsbon van 50% op een accessoire en/of game...
Helaas gaan ze nog meer mensen bellen en teleurstellen. Ter compensatie krijg je wel vandaag je geld terug gestort en een kortingsbon van 50% op een accessoire en/of game...
Echt oongelofelijk dat de grootste mm in Nederland overgeslagen wordt
Verwijderd
Voor de mensen in de buurt van Assen! Er zijn zojuist PS4 binnen gekomen voor de vrije verkoop. Knack bundels en kale!
Ik heb 1 extra meegenomen, PM maar voor interesse!!
Ik heb 1 extra meegenomen, PM maar voor interesse!!
Iemand interesse in een ps4 met Knack voor €500 moet hem nu op gaan halen vandaar. Ff pb sturen als je interesse hebt. Ik doe alleen aan afhalen in Oss.
Verwijderd
Mijn bestelling staat op In Progress. Heb maar even gemailed. Man o man.Rogar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:09:
Net gebeld met ToysXL... Was helaas buiten de boot gevallen, terwijl ik wel betaald heb en alles.
Verwijderd
zelfde hier
Rogar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:09:
Afzetter! Kost maar 450 euro in de winkel...RiekieMeijer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:10:
Iemand interesse in een ps4 met Knack voor €500 moet hem nu op gaan halen vandaar. Ff pb sturen als je interesse hebt. Ik doe alleen aan afhalen in Oss.
Dan ga je hem toch in de winkel halen.! Ik moet hem ook in de winkel ophalen kost me ook benzine is niet in Oss vandaar.jurgenb1990 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:11:
[...]
Afzetter! Kost maar 450 euro in de winkel...
ja op 12:12 en ben er nog buiten gevallen
kale of knack?Schumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:12:
[...]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik heb gister mijn PS4 via Sony ontvangen en had daarvoor een pre-order bij MM Rijswijk
Ik stond 30e, vandaag hebben ze er 10 ontvangen. Sta op het moment dus 20e.
Ze wisten alleen niet wanneer ze weer een levering zouden krijgen.
Iemand die deze PS4 over zou willen nemen?
Omgeving Den Haag-Rijswijk, enkel afhalen.
Graag PB sturen.
Ik stond 30e, vandaag hebben ze er 10 ontvangen. Sta op het moment dus 20e.
Ze wisten alleen niet wanneer ze weer een levering zouden krijgen.
Iemand die deze PS4 over zou willen nemen?
Omgeving Den Haag-Rijswijk, enkel afhalen.
Graag PB sturen.
Ik heb de PS4 + Knack besteld via de ToysXL link en status is veranderd naar 'In Progress', bestalnummer 10295753
Ik ook een orderbevestiging... Hopen dat ze idd vandaag het geld terugstorten.Schumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:12:
[...]
die van mij staat idd ook op in progress maar krijg hem niet...LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:14:
Ik heb de PS4 + Knack besteld via de ToysXL link en status is veranderd naar 'In Progress', bestalnummer 10295753
Haha ik was een fractie eerder qua bestelnummerLoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:14:
Krijg hem ook
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ok balen! Hopen dat ik niet gebeld wordt...Schumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:15:
[...]
die van mij staat idd ook op in progress maar krijg hem niet...
Dat staat er bij mij ook en ik heb 102956.., dus helaas...LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:14:
Ik kom net bij MM Rotterdam Centrum vandaan waar ze de vandaag binnengekomen dozen aan het uitpakken waren. Hier zaten (volgens een medewerker) GEEN PS4's bij, ook niet voor pre-orders.
We kunnen dus wel met zekerheid zeggen dat degene die bij Rotterdam Centrum besteld hebben nog even geduld moeten hebben..... Helaas....
We kunnen dus wel met zekerheid zeggen dat degene die bij Rotterdam Centrum besteld hebben nog even geduld moeten hebben..... Helaas....
Verwijderd
Welk ordernummer had je toegewezen gekregen als ik mag informeren?Schumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Verwijderd
heeft iemand nog een ps4 teveel of heeft een bestelling staan maar heeft ze ps4 al meld dat even alsjeblieft
Ik weet niet maar ik heb extremere bedragen voorbij zien komen sinds november, ik vind 50 reuze meevallen.jurgenb1990 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:11:
[...]
Afzetter! Kost maar 450 euro in de winkel...
Net mediamarkt middelburg gesprokken en ze krijgen vandaag playstations 4 binnen. Maar ze waren er nog niet.
Verwijderd
Net toevallig geprobeerd om MM Akerpoort te bereiken, maar die nemen weer eens niet op...Vaez schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:19:
Net mediamarkt middelburg gesprokken en ze krijgen vandaag playstations 4 binnen. Maar ze waren er nog niet.

Verwijderd
intertoys website heeft de ps4 even halt toegeroepen en biedt zelfs geen reservering meer aan ..ow edit: wel verlanglijstje
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html

http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 13:20 ]
Iemand zei dat het later zou komen rond 15.00. Ik betwijfel namelijk dat MM Rotterdam als 1 van de grootste niks krijgt. Het kan nog altijd later komenazazel1983 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:16:
Ik kom net bij MM Rotterdam Centrum vandaan waar ze de vandaag binnengekomen dozen aan het uitpakken waren. Hier zaten (volgens een medewerker) GEEN PS4's bij, ook niet voor pre-orders.
Had vanochtend ook gebeld alleen voor pre orders is mij verteldVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:17:
heeft iemand nog een ps4 teveel of heeft een bestelling staan maar heeft ze ps4 al meld dat even alsjeblieft
Mediamarkt Utrecht heeft alleen Knack bundel in losse verkoop, ben er atm en heb het net gevraagd.
Met als uitleg? Ik heb een order bevestiging van 12.12 ook, maar nog niks gehoord. Heb ook geen 06 nummer doorgegeven.Schumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Helaas moeten wij tot onze spijt mededelen dat wij de bestelling niet uit kunnen leveren.René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:21:
[...]
Met als uitleg? Ik heb een order bevestiging van 12.12 ook, maar nog niks gehoord. Heb ook geen 06 nummer doorgegeven.
Helaas zijn er in een zeer korte tijd te veel bestellingen binnen gekomen.
Dat was de reden die ze in een mail gaven
hoeveel nog?Gommpie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:20:
Mediamarkt Utrecht heeft alleen Knack bundel in losse verkoop, ben er atm en heb het net gevraagd.
Ik hoop van harte dat ik verkeerd voorgelicht ben! :D:D:D:D:DRRCreations schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:20:
[...]
Iemand zei dat het later zou komen rond 15.00. Ik betwijfel namelijk dat MM Rotterdam als 1 van de grootste niks krijgt. Het kan nog altijd later komen
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoelang de wachtrij Nog is bij mm Eindhoven. Heb bij bol en preorder lopen maar daar duurt nog even ben ik bang.
Zit er aan te denken om nu naar de mm Eindhoven te gaan en daar te bestellen maar heb geen idee hoelang dat daar nog duur iemand die daar meer info voor heeft?
Zit er aan te denken om nu naar de mm Eindhoven te gaan en daar te bestellen maar heb geen idee hoelang dat daar nog duur iemand die daar meer info voor heeft?
Ik heb nog geen mail gekregen voorlopigSchumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:22:
[...]
Helaas moeten wij tot onze spijt mededelen dat wij de bestelling niet uit kunnen leveren.
Helaas zijn er in een zeer korte tijd te veel bestellingen binnen gekomen.
Dat was de reden die ze in een mail gaven
Ik ook niet ordernummer: 102955..
Besteld op 12.40 Knackbundel
Verwijderd
Ik ook niet, ook nog geen antwoord op mijn mail naar klantenservice. Ik houd je op de hoogte.
Verwijderd
Goedemiddag,
Voor degene die nog een kale zoekt.
De persoon die hem wilde hebben heeft het laten afweten.
Groeten Jeffrey
Groeten Jeffrey
Verwijderd
stel dat je 'm nu niet krijgt maar over ik zeg maar 2-3 weken..zit je daar aan vast?RRCreations schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:25:
[...]
Ik !Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:27:
Goedemiddag,
Groeten Jeffrey
PM me
Verwijderd
ja! als eerste..over een uurtje bij jeVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:27:
Goedemiddag,
Groeten Jeffrey
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 13:28 ]
Raar, ik heb een 'ouder' nummer wat eerder besteld is.RRCreations schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:25:
[...]
Verwijderd
Hallo naamgenoot,, voor wat voor prijs en waar woont gij?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:27:
Goedemiddag,
Groeten Jeffrey
Ik heb je weer een PM gestuurd hahaVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:27:
Goedemiddag,
Groeten Jeffrey
Dit gaat dus over de kale PS4 bij ToysXL, aangezien de link van de Knack bundel pas om 12:38 gepost werd. Hoop dat ik hem ga krijgen, ben nog niet gebeld en geen mail ontvangen.Rogar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Ik ook een orderbevestiging... Hopen dat ze idd vandaag het geld terugstorten.
Ik sta nu in mm eindhoven, ga nu kijken. Zie er er een aantal achter een rolluik in magazijn staan... Is allemaal voor preorders.
Niks dus en geen info uit ehv
Niks dus en geen info uit ehv
Nee, je kan gewoon annuleren. En ik weet niet hoe mensen eerder dan mij hebben besteld een later nummer hebben gekregen ik denk dat het misschien eerder in mijn mandje zat? Ik spreek namelijk dat ik een orderbevestiging kreeg op 12.40Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:27:
[...]
stel dat je 'm nu niet krijgt maar over ik zeg maar 2-3 weken..zit je daar aan vast?
Vind je het gek dat mensen woekerprijzen vragen voor de PS4, kijk hoe het gros van de mensen hier reageert als iemand een PS4 "vrijgeeft".

Is er hier iemand die in de buurt van kudelstaart/aalsmeer woont of bereid is daar naartoe te komen voor een ps4, krijg net te horen dat de mijne die ik besteld had bij bigu vandaag wordt verstuurd. Maar ik heb er al een dus… Anders dan vraag ik me geld terug, of is het nog wat waard op marktplaats als niemand hier hem wilt voor een schappelijke prijs?
om 13.23 en net een pm gedaan, maar geen reactie?
wim
Nope, ik had een Knackbundel besteld...LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:28:
[...]
Dit gaat dus over de kale PS4 bij ToysXL, aangezien de link van de Knack bundel pas om 12:38 gepost werd. Hoop dat ik hem ga krijgen, ben nog niet gebeld en geen mail ontvangen.
Tering, ik krijg net ook de mail binnen van toysxlLoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:28:
[...]
Dit gaat dus over de kale PS4 bij ToysXL, aangezien de link van de Knack bundel pas om 12:38 gepost werd. Hoop dat ik hem ga krijgen, ben nog niet gebeld en geen mail ontvangen.
12.12 besteld, kale ps4.
[ Voor 3% gewijzigd door René90 op 10-01-2014 13:38 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.