[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.877 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heb er een paar lekkere potten opzitten om de multiplier xp mee te pakken, maar ook een dieptepunt. In mij IS3 goed bezig een flank af te dekken om van full health af ge-oneshot te worden door een t30. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
oosterhofjf schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 16:11:
Dat tikt lekker aan als je met de IS6 missie bezig bent :9 Ben over de helft met de exp en vandaag en morgen de x5 missies doen en dan lig ik goed op schema. alle tanks zijn niet meer stock en de crew is ook wat beter geworden en dat zie je meteen aan de stats. In het begin met de stock tankjes zat mijn wn7 rond de 1600 en nu weer rond de 2000. Alleen die japanse tier 6 valt me tegen. voelt als een grotere, trage cromwell.
Ligt dan ook denk ik een hoop aan de tanks die je voor de IS-6 challenge speelt.
Heb zelf niet de makkelijkste tanks genomen, Hellcat uitgezonderd. Moest zo nu en dan wel even stoom afblazen daarmee.
oosterhofjf schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 16:11:
Zijn er al mensen die de IS6 missie al gehaald hebben of bijna?
USSR = 87k - Alles met de A-43 gedaan. Leuke tank maar geen blijvertje.
Germany = 97k - Met de 2 TD's gedaan, allebei erg leuk met camo. <3 Nashorn Top Gun
USA = 91k - Hellcat easy mode
France = 100k - AMX 12t en ARL V39. Halverwege AMX gedumpt en met de ARL 105mm maar gold geschoten.
Britain = 88k - Churchill VII leuk in tier 6 zelfs tegen KV-1S, niet zo leuk in tier 8
China = 90k - Type 58 redelijke tank maar zonder gun depression niet echt goed.
Japan = 86k - Chi-To redelijke gun met aardige depression en langzame shell travel time. Snipen, snipen en ...
Lijkt af en toe een redelijke camo te hebben maar te langzaam en van rijstpapier.

Zal de Duitsers vandaag wel afronden en de rest boven de 90k krijgen.

Mag op zich niet klagen over mijn 5x vandaag.
Alles zat boven de 5k met uitzondering van een 1 steamroll potje, 75% zit zelfs boven de 7.5 tot 9k
WN6 - 2.153 - avg tier - 6.9 - avg damage 1691
Win / Drw / Btl: 13 / 0 / 20 ( 65.0% )

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:08
Net de AMX AC 48 gekocht. Gelijk de top radio, de top engine en de top gun van de AMX AC 46 erop gezet. Vind het op dit moment echt een beest.

Net ook nog Ace tanker op me IS en KV-2 achter elkaar gekregen.

Victory!
Karelia 1-1-2014 16:54:18
IS
2.256 75.720
Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Total: 55.391

Victory!
Siegfried Line 1-1-2014 17:05:31
KV-2
2.304 56.221
Mastery Badge: "Ace Tanker"
Total: 44.440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Purchased:
'T110E4' sucessfully purchased. Spent credits: 5.185.000.

En da's nummertje 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

All green stats. *O*
http://www.noobmeter.com/player/eu/DanielWW2/510311434/

Denk alleen dat met de volgende update dat weer weg is. Echt wat een teams krijg ik steeds. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:23

databeestje

Von PrutsHausen

Net een encounter potje verloren op de woestijn map.

Ik had de AT-7 mee, al 4 kills op de klok en een metrische ton damage gedaan. Uiteindelijk een 1413xp loss. Maar mensen besloten dat cappen een betere strategie was. Echter was de 15 minuten timer inmiddels om, dus dat haalde ze niet meer.

Het vijandige team wist net op tijd voor de 15 minuten timer de cap te resetten waardoor deze niet meer naar 100 kon, 1 resterende IS-3 op bijna full health betekende echter dat verloren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je moet op je hoogtepunt stoppen en dat ga ik nu ook doen. Net even 15-0 gewonnen. :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/655LmaqHAQs5xlSKsnVKmHUq/full.jpg

Oh en dan nog een beest van een game, voor mijn doen dan. Ik was nog nooit voorbij de 4000 damage geweest. :o
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/B1iEqiQTYLqo9GCUYRZvnTC0/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c0DQ7aqIXmBHRbvWIFNvMpEl/full.jpg
Helaas relatief weinig XP eruit gehaald dus niet eens 1st master, laat staan ace. -O-

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:41:
Helaas relatief weinig XP eruit gehaald dus niet eens 1st master, laat staan ace. -O-
Hihi ik vandaag wel de Ace met de Löwe, 4.119 damage en 1.398 XP is what it takes :*)

Afbeeldingslocatie: http://img812.imageshack.us/img812/7465/qi4j.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Net nog een potje gedaan met de Lowe, 1174xp en 1st master. Grrr, wil hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Volgens Feldzug ben ik vandaag officieel een paarse Unicum geworden *O* *O* *O*
Alleen jammer dan Noobmeter dat niet heeft (daar missen al mijn A32 battles nog en op Feldzug om een of andere reden niet)

Vandaag een paar beroerde potjes gehad, maar toch 82% winrate in 17 battles en een wn7 van 2706 :D. En ook nog eens de T54 vrijgespeeld en gekocht. Moet nu alleen de Type59 gaan grinden voor credits. Heb mijn gouden regel van een minimum van 1 miljoen credits overhouden gebroken :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb al het dieptepunt van 2014 meegemaakt: 6 KV-1S's op murovanka encounter al 8 minuten lang aan het campen op J1, en uiteindelijk (bij gebrek aan vijanden ofzo, heb echt geen idee wat de gedachten van zulke retards zijn) elkaar beginnen te TK'en. Gevolg is een 'quasi' zekere overwinning die een loss wordt, en 3 teamkills...

Wel jammer dat we maar 5 reports per dag krijgen, ik had er dus niet genoeg om ze allemaal te reporten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:45:
En ik heb al het dieptepunt van 2014 meegemaakt: 6 KV-1S's op murovanka encounter al 8 minuten lang aan het campen op J1, en uiteindelijk (bij gebrek aan vijanden ofzo, heb echt geen idee wat de gedachten van zulke retards zijn) elkaar beginnen te TK'en. Gevolg is een 'quasi' zekere overwinning die een loss wordt, en 3 teamkills...

Wel jammer dat we maar 5 reports per dag krijgen, ik had er dus niet genoeg om ze allemaal te reporten.
Waren het niet toevallig 2 platoons die elkaar om een of andere reden in de haren vlogen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crizyz schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:19:
[...]

Waren het niet toevallig 2 platoons die elkaar om een of andere reden in de haren vlogen? :P
Er waren 2 platoons: een van 3 man, het andere bestaande uit 2 man. Het 3-mansplatoon was gegarandeerd Pools, en de aanstokers van het teamkillen (eerst blokkeerden ze de AT-7, en hebben hem van 100% health naar 0% geschoten, die stomme AT-7 zat namelijk op een TD spot (wat hij als TD blijkbaar niet mocht)), en daardoor is het 2-mansplatoon op het 3-mansplatoon beginnen schieten. Uiteindelijk waren ze allemaal zo druk bezig met elkaar af te maken, dat de vijand een turkeyshoot kon doen; er werd toch niet op hun gericht.

Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/1683/jsrw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:54:
[...]

Er waren 2 platoons: een van 3 man, het andere bestaande uit 2 man. Het 3-mansplatoon was gegarandeerd Pools, en de aanstokers van het teamkillen (eerst blokkeerden ze de AT-7, en hebben hem van 100% health naar 0% geschoten, die stomme AT-7 zat namelijk op een TD spot (wat hij als TD blijkbaar niet mocht)), en daardoor is het 2-mansplatoon op het 3-mansplatoon beginnen schieten. Uiteindelijk waren ze allemaal zo druk bezig met elkaar af te maken, dat de vijand een turkeyshoot kon doen; er werd toch niet op hun gericht.

[afbeelding]
Zoiets dacht ik al. Meestal als er zo'n massale teamkilling is, betreft het platoons. Aangezien die dan hun platoonmates 'beschermen/revengen'.

Maar altijd leuk ja... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zijn er release notes ergens?

-------------------

Ik heb mijn zinnen gezet op een t-54. Nog een grind om me op stuk te bijten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Die staan er letterlijk onder :9

XVM-5.0.2-test2:
[NEW FUNCTIONS]
* localization: added Chinese(Taiwan) and Malay languages
* new options:
hangar/masteryMarkInTankCarousel - Show mastery mark in tank carousel
hangar/masteryMarkInTechTree - Show mastery mark in tech tree
hangar/showExtraDataInProfile - Show extra data in profile (experimental)
Edmin schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:58:
Ik heb mijn zinnen gezet op een t-54. Nog een grind om me op stuk te bijten... :P
Ik ook :P ben momenteel bij de T-43, heb die nu full-ops dus druk XP aan het sparen voor de T-44! Ik heb overigens besloten om me te gaan focussen op de volgende lijnen in (de eerste heflt van) 2014:
  • AMX 50 100 / 50 120 - Momenteel de M4 45 aan het grinden, net gestart
  • WTF E100 - Momenteel de Borsig, da's zeker een blijvertje overigens
  • E100 - Momenteel de E75 full ops en zo'n 30K XP opgespaard
  • T110E4 - Momenteel de T28 Prot. full ops met 35K XP, twijfel nog of ik ook oversteek naar T28
  • Obj 268 - Momenteel de 704 full ops, 40K XP opgespaard
  • Obj 263 - Vandaag weer begonnen, bij de SU-100 uiteraard :9
  • T-54 - Momenteel T-43 full ops, sparend voor T-44
  • Twijfel: Leopard 1 - Momenteel even niets, gestopt bij de Indien Panzer (verkocht)
  • Twijfel: Foch (155) - Momenteel even niets, gestopt bij de AMX Mle 1946 (verkocht)
Edit: Zo, mijn avond afgeslopen met een miezerige 35% winrate (10/28), maar wel een laatste mooie battle met de T28 Prot op Karelia, 4.6K damage en 7 kills >:)

[ Voor 57% gewijzigd door p0st op 02-01-2014 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ben bezig met de volgende grinds: :X
Churchill VII
KV-3
E-75
E-50
Pz.Sfl. V
M4A3E2 naar de T29
M4A3E8
T82, T-40, Wolverine en dan uiteindelijk de Hellcat.
AT-2.

Ben nog wel even bezig denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik ben juist nu aan een grind pauze begonnen. Net de FV4202 afgerond en vanavond de T-54 gekocht. Voor de mensen die de T-44 nog moeten spelen. Met het feit dat je nu als tier 8 veel tier x battles krijgt: veel gold meenemen :P. En de laatste engine is niet echt nodig. Ik heb hem niet unlocked en er geen problemen mee gehad. Scheelt toch weer 25k? ongeveer.

Nu eerst weer free xp en credits gaan opsparen. Geen idee wat ik hierna ga doen, maar vermoedelijk de britse heavy's. Maar dat is echt long time planning. Eerst maar ff genieten van de 14 tier X tanks in de garage :X :X

Overigens is de FV4202 best een lekkere tank. Lekkere gun, goede depression, heerlijke beweegelijkheid en met al die WTF's lekker Hesh spammen op die turrets :+ :+

[ Voor 12% gewijzigd door wontcachme op 02-01-2014 01:05 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Aangezien je nu unicum bent raad ik je de T-18 aan. Je moet je stats nu natuurlijk wel bijhouden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DanielWW2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 01:13:
Aangezien je nu unicum bent raad ik je de T-18 aan. Je moet je stats nu natuurlijk wel bijhouden. :+
:P. Ik hou niet van statspadden. Ik speel gewoon tier 8/9/10 en ga niet sealclubben. Nooit de T-18, Hellcat of T49 gespeeld. De KV-1S wel, maar dat was voor CW en normale grind (ruim 2 jaar geleden).

Een echte unicum speelt geen OP tanks en zit niet achterin een bosje met een TD te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:09
Wat me elke keer weer verbaasd:

battle start en je rijd naar je positie toe. Onderweg rijd een teamgenoot langs je en is heel de tijd bezig om je af te snijden. Alsof hij ergens anders heen wil dan de logische route. Wat lakschade en irritatie verder, rem je maar even om hem voor te laten. En dan gaat hij een totaal andere richting op! waarom moeten die mensen heel de tijd je blokkeren en beuken als je toch nergens naar toe gaat....

Gisteren had ik snel mijn x5 gedaan en dat ging super! Vandaag een megafrustratiedag. Eerste 10-12 potten 4 keer ammorack, tank kapot. Mega veel missers en de vreemdste bounces. Ga ik lekker statspadden in mijn hellcat en ook daar de helft bounces :/ toen ineens de ommekeer en ging het weer als vanouds. Uiteindelijk de avond met een goed gevoel afgerond.

Met de chi-to nog een potje van 2.2k exp gehaald, maar dat was niet genoeg voor een acetanker :P Als je gun in stelling brengt en de tegenstander negeert je, dan heb je een geweldige pot dankzij die dpm en pen.

@wontcachme: probeer de t49 en hellcat met 100% camo. Niet direct voor het statspadden, maar gewoon voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik twee potjes T-18 en dat was het wel. Derpen is even leuk en dan ben ik er weer klaar mee. Het allerleukste aan de T-18 was sealclubbers sealclubben. :P
Nooit de T49 of de Hellcat unlocked. De hellcat wil ik gewoon proberen. De KV-1S na een paar potjes verkocht. Ik had geen zin in de grind en ik haat die tank echt met een passie. Als ik een KV-1S tegenkom in een T7 of T8 tank dan gaat die eraan. Karma. >:)

Oh en unicum spelers raken dan zeker geen Duitse tank aan? Ik zit geregeld op 400m met mijn Löwe. ;)
Af en toe ook brawlen maar dat is eerder noodzaak dan dat ik het echt wil. Het wordt alleen wel erg leuk als je hele hull achter een rots zit en een aantal vijanden alleen maar op je koepel schieten. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12-09 21:41
SurfBoy schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:10:
Net de AMX AC 48 gekocht. Gelijk de top radio, de top engine en de top gun van de AMX AC 46 erop gezet. Vind het op dit moment echt een beest.
Heerlijke tank. Topgun is echt heerlijk. Ik heb net een Foch gekocht maar speel nog steeds met de AMX AC 48 en 46. Blijft heerlijk om gewoon schieten, wiggelen om vervolgens inkomend vuur te bouncen en weer schieten werkt echt uitstekten.

Dit jaar proberen een Foch 155 te halen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Löwe Fail
Tsja, als ik dit zie gebeuren snap ik wel waarom sommige mensen zo tegen bepaalde Löwe spelers zijn. :D

Ergste is nog wel dat ie toch al over 3k battles heeft gespeeld en meer dan 300 in de Löwe (idem voor IS-3). Dus dan zou je toch op zijn minste verwachten dat ie weet dat je niet met de achterkant van je turret naar voren de hoek om moet rijden...

Overigens was die UE 57 met de Maus in platoon ook al faal op zich. Win van 44% voor beiden. UE 57 overleefde het tot op het laatste, spotte nog niet eens onze cap (reed er zelfs van weg om onze arty te proberen te beschieten) toen deze gecapped werd en we nog de BatChat arty over hadden (was 3v3 ofzo op het laatste). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

crizyz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 07:05:
[afbeelding]
Tsja, als ik dit zie gebeuren snap ik wel waarom sommige mensen zo tegen bepaalde Löwe spelers zijn. :D

Ergste is nog wel dat ie toch al over 3k battles heeft gespeeld en meer dan 300 in de Löwe (idem voor IS-3). Dus dan zou je toch op zijn minste verwachten dat ie weet dat je niet met de achterkant van je turret naar voren de hoek om moet rijden...
Gisteravond had ik 5 pogingen nodig om de dubbel van de Panther te halen. In een van de potjes ging het zo slecht dat ik mijn turret naar achteren gedraaid heb en de hoek om ben gereden.

Het vijandige team kon er iig wel om lachen. :)

De 5e poging was het wel raak, hier wonnen we, het was ook meteen de ace mastery badge en een 11.1k xp win. Wow, en dat met de stock gun.

Tevens Jingles' "how not to be seen" video op camponovka nagespeeld, zoveel klaagzang van het team over hackers en cheaters. (Ken-ni, netje, binos)

Ook wat computerproblemen gehad, en alle mazzel van de wereld tegelijk. Net mijn Chaffee in een bosje geparkeerd in een tier 10 game en toen viel de computer uit. (Water van de Zalman koel toren was op).
Na 10 minuten de game eindelijk weer opgestart en ik had het nog overleefd ook, scout en verkenner medaille en 6.2k xp.

Beste AFK pot ooit! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:11:
Wat me elke keer weer verbaasd:

battle start en je rijd naar je positie toe. Onderweg rijd een teamgenoot langs je en is heel de tijd bezig om je af te snijden. Alsof hij ergens anders heen wil dan de logische route. Wat lakschade en irritatie verder, rem je maar even om hem voor te laten. En dan gaat hij een totaal andere richting op! waarom moeten die mensen heel de tijd je blokkeren en beuken als je toch nergens naar toe gaat....
Eergisteren 3-4x meegemaakt in 15 potjes en wat een drama. Eentje was zelfs zo erg dat die me gewoon ook nog uit cover duwde (evenals een andere leeghoofd bij een platoongenoot van mij). Daarnaast een andere pot in de VK 72.01 waarbij een 268 perse naar rechts wilde en ik niet. Gevolg is hij blijft mij schrapen waardoor ik niet een veilig lijn weet te pakken en (dus onnodig) een JzgPz E100 shell kop.
DanielWW2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:12:
Oh en unicum spelers raken dan zeker geen Duitse tank aan? Ik zit geregeld op 400m met mijn Löwe. ;)
Af en toe ook brawlen maar dat is eerder noodzaak dan dat ik het echt wil. Het wordt alleen wel erg leuk als je hele hull achter een rots zit en een aantal vijanden alleen maar op je koepel schieten. })
Jawel hoor, eerste tanks die ik had waren Duits, zowel de Maus als E100 waren mijn eerste tier 10s ;)
Daarnaast is er ook een unicum met 2000+ WN7 die exclusief de Duitsers speelt (Rotert als ik het goed onthouden heb) :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mja ik had dat gisteren in een potje. Een gast die rijd de hele tijd achter me aan, ramt me elke keer als ik stil ga staan. Sloeg nergens op ... Wat bezielt dat soort mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Misschien iemand die face hugging niet begrepen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24
wontcachme schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 01:36:
Een echte unicum speelt geen OP tanks en zit niet achterin een bosje met een TD te wachten :P
Ik ken er nog zo 1 met die spelopvatting. Dat je unicum bent, betekent niet dat er opeens andere spel- en gedragsregels voor jou gelden hoor. Waarom zou je als unicum niet met een OP tank mogen spelen als je die leuk vind :? Als jij een WFT E100 hilarisch vind, speel je hem van de 1 op de andere dag niet meer omdat je opeens een ander kleurtje hebt gekregen? Bullshit if you ask me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Altijd spelen wat je zelf leuk vind. Niet wat een kleurtje zegt dat je moet doen.

Als jij een OP tank leuk vind, bewijs dan dat je in dat ding ook unicum ben en carry de match.

Zou niets uit moeten maken welke kleur je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Inderdaad gewoon de lol erin houden voor jezelf. Ik kan me wel voorstellen dat Clan Wars (geen ervaring mee overigens) iets minder om lol gaan en meer om teamplay en contribution, maar als het alleen maar doet om je stats te kleuren dan is de lol er snel af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:37:
[...]

Ik ken er nog zo 1 met die spelopvatting. Dat je unicum bent, betekent niet dat er opeens andere spel- en gedragsregels voor jou gelden hoor. Waarom zou je als unicum niet met een OP tank mogen spelen als je die leuk vind :? Als jij een WFT E100 hilarisch vind, speel je hem van de 1 op de andere dag niet meer omdat je opeens een ander kleurtje hebt gekregen? Bullshit if you ask me...
Mag toch wel mijn mening geven? En je mag als unnicum best OP tanks spelen. Als je echter veel van die tanks speelt of veel op één tank dan ben je in mijn ogen dan geen echte unicum maar simpelweg een statspadder. Een echte unicum kan uit de voeten in elke tank en niet alleen in een tank waarin je al standaard 10% extra skillbonus hebt vergeleken met de rest.

Neem bv die EmbrionicJourney of wat zijn naam nu is. Die heeft ruim 1500 battles in een Hellcat. Dat is gewoon statspadden met 4/5 skill crew. Dat vind ik een stuk minder "netjes" dan bv Kyozu die gewoon alle tanks normaal speelt (op wat ESL tanks na :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Wij hadden gisteren een gast in ons team zitten die ons continu aan het rammen was en aan het blocken was, uiteindelijk was de maat vol en heeft hij een 15cm shell van mij gekopt. Hele battle heeft hij geen zak gedaan behalve ons te irriteren, waarschijnlijk omdat wij met 2 VK7201's rondreden..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
wontcachme schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:00:
Een echte unicum kan uit de voeten in elke tank en niet alleen in een tank waarin je al standaard 10% extra skillbonus hebt vergeleken met de rest.
Dat ben ik niet met je eens. Kijk naar sport, atletiek bijvoorbeeld, er zijn een heleboel disciplines (sprint, hoogspringen, marathon, etc...) en voor mij is de wereldkampioen sprint net zo goed een unicum als de wereldkampioen tienkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ilikebananas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Kijk naar sport, atletiek bijvoorbeeld, er zijn een heleboel disciplines (sprint, hoogspringen, marathon, etc...) en voor mij is de wereldkampioen sprint net zo goed een unicum als de wereldkampioen tienkamp.
Met als verschil dat je bij atletiek moet trainen om je skills te trainen en bij WoT je crew automatisch skills traint ook al doe je geen reet in de gevechten, het gaat alleen langzamer. De vergelijking is dus enigzins krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Ik doel niet op (crew)skills, maar op het feit dat je in mijn ogen om een unicum speler te zijn niet per definitie een generalist hoeft te zijn. Voor mij kan iemand die alleen in bijvoorbeeld light tanks de sterren van de hemel speelt ook een unicum zijn. Of in een Hellcat, hoewel ik van een unicum in een Hellcat wel een hoger nivo verwacht dan van generalisten.

[ Voor 17% gewijzigd door Ilikebananas op 02-01-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ilikebananas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:04:
Ik doel niet op (crew)skills, maar op het feit dat je in mijn ogen om een unicum speler te zijn niet per definitie een generalist hoeft te zijn. Voor mij kan iemand die alleen in bijvoorbeeld light tanks de sterren van de hemel speelt ook een unicum zijn. Of in een Hellcat, hoewel ik van een unicum en een Hellcat wel een hoger nivo verwacht dan van generalisten.
Echter is de hoeveelheid crewskills wel van groot belang om goed te kunnen spelen. Als je in je Hellcat met 5 crewskills in een tier 6 gevecht terecht komt, kun je meer het verschil maken dan zonder crewskills. En als je niet zoveel in 1 tank speelt, kom je ook niet snel aan 5 crewskills. En het is niet alsof hij toevallig in die tank speelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Fest op 02-01-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Lichte tankisten hebben meestal slechte stats, je hebt weinig hitpoints, een kanon dat weinig of geen schade kan doen en je wordt meestal als eerste gespot.

Tegenwoordig speel ik vrijwel alle tanks met binos of optics om meer view range te krijgen zodat ik zelfstandig beter kan overleven. Het scheelt persoonlijk iig enorm, veel minder vaak dat ik "onzichtbaar" overhoop geschoten wordt.

De Hellcat is gewoon dikke lol en lekker mobiel om over de map te racen. Met de AT-7 kom ik ook wel uit de voeten maar kan je niet snel even naar de andere kant van de map om een flank te ondersteunen. De SU-122-44 premium is ook plezierig, lekker mobiel en sjeest de map over om te helpen waar het nodig is.

Met ~390dmg per shot kan je daarmee _wel_ een verschil maken. Is iedere TD dan automatisch "OP"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Crewskills (en modules en prem meuk) gaan je zeker helpen, maar hoeveel crewskills je ook hebt, je moet het wel waarmaken door goed spel. Je ziet in battle genoeg mensen voorbij komen met 1k/2k battles op tank x en niet meer dan average stats. Ook embryonic journey moet echt wel zijn best doen om zijn stats op de hellcat hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
Gisteren even al mijn tanks geinventariseerd en bleek dat ik mijn KV1S nog niet elite had gemaakt. Stond 825K XP op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

hopiconjo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:31:
Gisteren even al mijn tanks geinventariseerd en bleek dat ik mijn KV1S nog niet elite had gemaakt. Stond 825K XP op :?
825.000 XP?! Jij vuile statpadder! (haha, grapje :>)

dat had je beter kunnen besteden aan crew-skill levelling of converten naar free xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
atticus182 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:38:
[...]

825.000 XP?! Jij vuile statpadder! (haha, grapje :>)

dat had je beter kunnen besteden aan crew-skill levelling of converten naar free xp
Je hebt alleen iets van 100 euro aan goud nodig om dat allemaal te converten :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Hmm..

Paar dagen niet hier gelezen. Niemand heeft zeker meer een code over voor een VK72.01? :'(

Ik ben zo te lezen niet de enige die niet heel veel geluk heeft met MM de laatste tijd. Ik ben al niet de allerbeste speler maar mijn win percentage is weer naar dramatische waarde gegaan (inmiddels weer afgezakt naar 48%, mede door een slechte start in het spel op de laagste tiers destijds), nadat ik net weer iets opkrabbelde :( .Ik hoop dat ik een beetje door mijn tier 8 heen kom op deze manier, die duurt nu inmiddels een eeuwigheid. Haalde ik een paar weken geleden een Pool medal voor 10 kills in mijn KV3, ben ik nu al blij als ik een battle win (verlies nu geregeld zelfs met 4 of 5 kills..).

[ Voor 5% gewijzigd door Gadgeteer op 02-01-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ilikebananas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:04:
Ik doel niet op (crew)skills, maar op het feit dat je in mijn ogen om een unicum speler te zijn niet per definitie een generalist hoeft te zijn. Voor mij kan iemand die alleen in bijvoorbeeld light tanks de sterren van de hemel speelt ook een unicum zijn. Of in een Hellcat, hoewel ik van een unicum in een Hellcat wel een hoger nivo verwacht dan van generalisten.
Iemand kan best een unicum in light tanks zijn. Daar is niks mis mee. Maar dan zou hij ook goed moeten zijn op de meeste lights en niet alleen in een OP scout tank met een 5 skill crew.

Stel je hebt 2 personen:
- Persoon A heeft een wn7 van 2000 en speelt alle top tier TD's, maar heeft op alle ongeveer 200 battles.
- Persoon B heeft een wn7 van 2000 en speelt de WTF E100, maar heeft daar op 1500 battles.

Ik vind dan dat persoon A een "nettere"/betere unicum is dan een persoon B die eigenlijk een "one trick pony" is. Dit heb ik puur als voorbeeld genomen, maar iemand die alleen td's speelt ben ik ook geen fan van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Code voor een tanks? Heb ik iets gemist?

Ik ben -vrees ik- iemand die bijna alleen maar td's speel. Al zit ik zelden in een bosje te wachten voor een hele match. Als ik met mijn t25/2 in een T9 match kom dan camp ik meer dan als ik in een T7 game kom. Met mijn su122-44 rij ik de hele map rond, net zoals met mijn at-2. Mijn enige niet td zijn de b1, omdat ik de bdrg1 wil en een kv-1, omdat ik een kv-2 wil.

Qua stats...ja ik heb xvm enzo en ik verwacht dat iemand die veel potjes op een goede tanks (hellcat of T18 bijv.) Ook redelijke stats heeft om echt als goed bestempeld te worden. Maar alles is relatief. Ik heb een gemm wn7 van 1150 geloof uk, terwijl ik de afgelopen 3 weken daar minstens 200 boven zat.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dan ben jij wel fan van deze knakker: Noobmeter - __NikFantom__.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Zo meteen maar een headset halen zodat ik gezellig met de GOT2'ers kan praten.
Maar wat is eigenlijk een goede headset voor wot? Me budget is 20-30 euro, denk dat ik daarvoor toch wel een degelijk ding kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
What the f...?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

idd, wtf hoe is dat uberhaupt mogelijk? :|
Brantje schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:36:
Maar wat is eigenlijk een goede headset voor wot? Me budget is 20-30 euro, denk dat ik daarvoor toch wel een degelijk ding kan halen?
WoT heeft hier geen specifieke eisen voor. Any headset will do :)

[ Voor 82% gewijzigd door dynosu op 02-01-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Vier tier 10 tanks halen in minder dan 1000 battles, sure!

Edit: Gisteren voor de tweede keer bij een bekende streamer in het team gezeten, deze keer was het onze eigen Delert in zijn Cromwell. Was helaas mijn eerste pot van de dag dus ik was nog niet helemaal scherp en dat nieuwe Halluf moet ik ook nog aan wennen :)

[ Voor 62% gewijzigd door Frentik op 02-01-2014 12:52 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ahuh, dat bedoel ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
97% is gespeeld in TC's dus hij krijgt waarschijnlijk alles zoveel mogelijk toegespeeld.
Daarnaast speelt hij voornamelijk de Object 268 dus 10 schoten die voor hem klaar worden gelegd betekent al 8000+ damage per pot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Frentik schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:49:
[...]
Vier tier 10 tanks halen in minder dan 1000 battles, sure!

Edit: Gisteren voor de tweede keer bij een bekende streamer in het team gezeten, deze keer was het onze eigen Delert in zijn Cromwell. Was helaas mijn eerste pot van de dag dus ik was nog niet helemaal scherp en dat nieuwe Halluf moet ik ook nog aan wennen :)
Ik zit al over de 1000 battles en zit pas bij tier 6 -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
wontcachme schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:22:
[...]

Iemand kan best een unicum in light tanks zijn. Daar is niks mis mee. Maar dan zou hij ook goed moeten zijn op de meeste lights en niet alleen in een OP scout tank met een 5 skill crew.

Stel je hebt 2 personen:
- Persoon A heeft een wn7 van 2000 en speelt alle top tier TD's, maar heeft op alle ongeveer 200 battles.
- Persoon B heeft een wn7 van 2000 en speelt de WTF E100, maar heeft daar op 1500 battles.

Ik vind dan dat persoon A een "nettere"/betere unicum is dan een persoon B die eigenlijk een "one trick pony" is. Dit heb ik puur als voorbeeld genomen, maar iemand die alleen td's speelt ben ik ook geen fan van :P.
De grenzen die je stelt voor unicum is natuurlijk een beetje arbitrair en subjectief (naar mijn idee is de grens te laag). Voor de OP-heid van een tank kun je naar de statistieken kijken, maar ook dat is niet iets exacts. In het voorbeeld dat je aanhaalt ben ik het deels met je eens. Iemand die alleen de wft speelt moet in mijn ogen toch wel hoger scoren (2400? op de tank?) om een unicum te zijn. Maar als dat wel het geval is, dan noem ik hem eerder een specialist dan een dan een one-trick pony. One-trick pony vind ik namelijk geen recht doen aan de skill die je toch echt nodig hebt om 1500 battles lang het hoogste nivo te halen. Overigens denk ik dat in de praktijk de mensen die met zoveel battles zo hoog scoren op die ene tank op andere tanks ook wel uit de voeten kunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Zonet de PC Gamer WOT 2013 'gevonden' (V&A advertentie).
Gelijk maar even gegoogled. Vraag me af, is het echt een waardevol magazine met veel tips / hints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Laatst online: 05-09 11:18
Brantje schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:36:
Dit is volgens mij de beste budget headset die je kan krijgen (en is dat al een hele tijd) http://tweakers.net/price...al1ty-gaming-headset.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

crizyz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 07:05:
[afbeelding]

Die koepel is niet het grootste probleem. Het probleem is dat die überhaupt denkt dat hij meer dan 5 seconden gaat overleven tegen een IS7 en een WT Pz IV. ;)
psychoclown schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 08:31:
Jawel hoor, eerste tanks die ik had waren Duits, zowel de Maus als E100 waren mijn eerste tier 10s ;)
Daarnaast is er ook een unicum met 2000+ WN7 die exclusief de Duitsers speelt (Rotert als ik het goed onthouden heb) :P
De E-100 en Maus hebben dan daadwerkelijk armour. Ik kan gewoon nooit eens winst draaien op mijn Tiger II waardoor die frustrerend wordt als tank. Oke, nu wel nu ik even premium heb maar normaal niet. Panther II is wel mooi omdat je zowel kan brawlen als snipen en ook nog eens winst kan maken. Dan is de Tiger I nou niet echt een hoogvlieger als het om armour gaat en dat is dus mijn meest gespeelde tank. :P

Verder was het ook sarcastisch bedoelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:09
perpixel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Dit is volgens mij de beste budget headset die je kan krijgen (en is dat al een hele tijd) http://tweakers.net/price...al1ty-gaming-headset.html
-Sorry voor offtopic-

Prima headsetje. Alleen de earcups zijn van een soort stof gemaakt die je niet teveel wilt gebruiken als je veel gel in je haren hebt zitten :P Anders kan je beter voor leer of kunstleer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Creative Fatal1ty Gaming Headset gebruik ik ook en bevalt me goed moet ik zeggen.
- f1cyber - GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Mijn keus is gevallen op de Draco, ik ga hem zo even ophalen =).
Meh, dixons heeft hem hier niet, dus kijk wel even in de winkel welke het wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door Brantje op 02-01-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Brantje schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:59:
[...]

Ik zit al over de 1000 battles en zit pas bij tier 6 -_-.
Ik zit op bijna 4.5K games en nog maar Tier 8 (Te lang lopen aanmodderen met de lagere Tiers en nu de laatste tijd wat vervelende ervaringen met MM). Zoals het nu gaat hoop ik ergens in 2014 nog in ieder geval 1 Tier 10 te behalen.

Ik maak de laatste dagen redelijk wat kills maar het is niet te geloven hoe sommige mensen de laatste tijd spelen. Ik tref veel van die vage spelers in mijn team die bijvoorbeeld met hun heavy tanks gaan campen vlak naast de startplek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

DanielWW2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:51:
Churchill VII got it!
T82, T-40, Wolverine en dan uiteindelijk de Hellcat got it (Wolverine -> Jackson)!
AT-2 got it! (310 potjes Steel Wall topper) nu de AT 8

http://www.noobmeter.com/player/eu/got_pcdealer
http://worldoftanks.eu/co...s/510549584-GoT_PcDealer/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

De AT-8 wou ik snel voorbij, teveel weak spots, de AT7 is al veel beter, en de AT15 schijnt nog beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:38

Grouchy

meep meep

Nadeel van die AT's zijn allemaal veel te langzaam (20km/uur). Zijn leuk als je op de juiste plek staat maar als de tegenstander besluit om over de andere flank te gaan of je team is gewoon te goed dan ben je gewoon te langzaam.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Grouchy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:32:
Nadeel van die AT's zijn allemaal veel te langzaam (20km/uur). Zijn leuk als je op de juiste plek staat maar als de tegenstander besluit om over de andere flank te gaan of je team is gewoon te goed dan ben je gewoon te langzaam.
Jep, langzame tanks, langzame grinds. dat is ook de reden dat ik gestopt ben (bij de grind van de AT7 naar AT15). De top gun is ideaal, maar op Tier 7 is die armor niet altijd meer voldoende. De AT15 heeft dan wel iets meer armor, maar de gedachte om dan daarna OOK nog de Tortoise te moeten spelen voordat je eindelijk de FV215b 183 kunt spelen is me effe te veel van het goede O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
DanielWW2 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:51:
Churchill VII
KV-3
E-75
E-50
Pz.Sfl. V
M4A3E2 naar de T29
M4A3E8
T82, T-40, Wolverine en dan uiteindelijk de Hellcat.
AT-2.

Ho ho, de KV-3 is toch geen grind? Dat ding is genieten! Ik heb er met moeite afstand van gedaan om de tanklijn door te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dynosu schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 08:34:
Mja ik had dat gisteren in een potje. Een gast die rijd de hele tijd achter me aan, ramt me elke keer als ik stil ga staan. Sloeg nergens op ... Wat bezielt dat soort mensen?
Vandaag ook zo eentje op Prokhorovka in een IS-3, 2x rheinmetall naar de 2 lijn en hij bleef constant in de buurt beetje blokken, schuren, tegen je aanrijden.
Game verloren we uiteraard en hij durdfe ons nog uit te maken voor Noobs en campers omdat we achterbleven...Hmmm waar stond hij dan??? juist tegen ons aan te rijden..leek wel een jonge hond... :N
Zal blij zijn als de vakantie weer is afgelopen.
Gadgeteer schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:07:
Hmm..

Paar dagen niet hier gelezen. Niemand heeft zeker meer een code over voor een VK72.01? :'(
Je hebt wel meer dan een paar dagen gemist als je denkt dat je met een code de VK72.01 kon krijgen....
Je moest met een clan meedoen aan campaign nr2 afgelopen November/December en als speler binnen de top 10.000 eindigen om deze tank te krijgen.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Laatst online: 16:04

BTU_Natas

Superior dutchie

@ Atticus182 de tortoise heeft een bijnaam. "the purple maker"

Een dpm brawler/sniper die geen gelijke heeft. Echt een heerlijke tank.

De FV215b 183, heeft een hele andere dynamiek. Ik heb ze beide. Maar tortoise = leuker/beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
BTU_Natas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:55:

Ik weet niet wat jij verstaat onder een brawler maar een T-54 is een brawler en niet een of andere slowpoke TD die geen eens een Maus met dooie driver, kapotte engine en kapotte tracks kan circkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Andere definitie van Brawlen dus..

Brawlen, is niet om iemand heen rennen, Brawlen is recht voor iemand gaan staan, en hem afschieten. Dat jeje tank iets beweegt is logische..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Had hem even opgezocht en idd...je hebt ook gelijk.
Het light er een beetje aan hoe je speelt en niet aan de tank die je rijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

BTU_Natas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:55:
@ Atticus182 de tortoise heeft een bijnaam. "the purple maker"

De FV215b 183, heeft een hele andere dynamiek. Ik heb ze beide. Maar tortoise = leuker/beter
Hmm, 2000HP, highest DPM in-game, klinkt best aantrekkelijk idd :o
Misschien toch de AT7 weer terugkopen dan maar, is nu toch met discount :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Deze is het uiteindelijk geworden.
Kom zo wel even op de TS van GoT =).
Hopelijk dat me vriendin niet voor schizofreen gaat aanzien xD.
Bass is wel gruwelijk met dat ding :o.

[ Voor 7% gewijzigd door Brantje op 02-01-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dweebus schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:50:
Ho ho, de KV-3 is toch geen grind? Dat ding is genieten! Ik heb er met moeite afstand van gedaan om de tanklijn door te zetten :(
Ben nu alleen bezig met de T-150 en aangezien WG mij haat kan ik echt geen normaal potje krijgen in die tank. Als het dan eindelijk gebeurd dan is het ook een slachting. Het enige goede is dat ik de T-150 grind nu gedaan heb. De gruwel. :X

Verder gaat het vandaag uitzonderlijk slecht. Wat een huilteams. :')

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-01-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Ik ga denk ik ook maar eens beginnen aan de Britse TD lijn. Ik speel de laatste tijd best veel TD's en ik mag ze wel. Daarnaast is die FV wel een serieus bruut ding die ik graag eens probeer.
Het alternatief is de Amerikaanse lijn naar de T57, maar om een of andere reden trekt die me toch minder. Ik zal wellicht een keer naar de T71 springen ofzo en dan gaan grinden.

Hoe het ook zij, op dit moment is de Duitse TD lijn eerste prioriteit (zit nu op tier 8) en zal ik dus heel even wachten tot ik de tier 9 heb staan voor ik free xp ga steken in de Britten. Vermoedelijk in de komende twee weken ergens.
Daarnaast moet ik ook nog de credits bij elkaar sprokkelen voor de T110E3 die al unlocked is en waarvan zelfs de crew al klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Tip voor de Tortoise, Gunrammer, fan, camo net. Crew skills.: Brothers in arms erop.(daarna sixth sense en camo) Meer dpm = beter in het ding.

Naja, je crew zal dan toch wel 2 a 3 skills hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
BTU_Natas schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:21:
Tip voor de Tortoise, Gunrammer, fan, camo net. Crew skills.: Brothers in arms erop.(daarna sixth sense en camo) Meer dpm = beter in het ding.

Naja, je crew zal dan toch wel 2 a 3 skills hebben.
uhh volgensmij is t altijd SS>bia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Dat geld idd voor 99% van de tanks, maar niet voor de Tortoise. Maar bij een tier9, zal je vast al wel meerdere crew skills hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
ShockWave schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:55:
[...]

[...]

Je hebt wel meer dan een paar dagen gemist als je denkt dat je met een code de VK72.01 kon krijgen....
Je moest met een clan meedoen aan campaign nr2 afgelopen November/December en als speler binnen de top 10.000 eindigen om deze tank te krijgen.
Oh.. dan zal ik die tank nooit hebben :'(
Jammer.

Ik modder gewoon lekker door en wellicht heeft MM het ooit beter met me voor en lukt het toch redelijk vlot mijn eerste Tier10 vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dan heb je een goede game en krijg je hoop dat het nog wat kan worden.
En totaal afgeslacht de volgende game. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Wat is een goede money maker tank?
Me cashflow is een beetje aan de lage kant >_<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Brantje schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:00:
Voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Premium, non premium?
ligt ook aan je eigen speelstijl.
Bijna alles op tier 6, zeker da hellcat. Ik vind de duitse tier VII ook nog goed verdienen vanwege hun lage shellcost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Dat lijstje lijk me heel krom hoor. Als je met de Hellcat gemiddeld slechts 3683cr net income per battle haalt... dan lijkt me dat wel HEEL er laag, zelfs zonder premium, ik zie ook geen reden om er veel premium mee te schieten (behalve in een T8 potje misschien of op van die elendige AT tanks). Als je enkel naar T6 kijkt staat de Hellcat ook vrij laag in dat lijstje dus daarom lijkt het nog minder accuraat. Of er moeten gewoon enorm veel tomaatjes premium mee spammen ofzo... ik merk wel da alle padders er 100% premium mee schieten (zie ook EJ), maar die schieten met bijna alles premium heb ik zo de indruk.
Er staan nog wel wat rare resultaten in.

Zelf vind ik van non-premiums de T49 en Hellcat goede money makers, en de enige premium die ik heb de E-25 haal ik ook vlot credits mee binnen, zeker met premium (ik heb er een shit winrate op en misloop zo zelfs nog veel credits)

[ Voor 17% gewijzigd door Inrage op 02-01-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Inrage schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:30:
[...]

Dat lijstje lijk me heel krom hoor. Als je met de Hellcat gemiddeld slechts 3683cr net income per battle haalt... dan lijkt me dat wel HEEL er laag, zelfs zonder premium, ik zie ook geen reden om er veel premium mee te schieten (behalve in een T8 potje misschien of op van die elendige AT tanks). Als je enkel naar T6 kijkt staat de Hellcat ook vrij laag in dat lijstje dus daarom lijkt het nog minder accuraat. Of er moeten gewoon enorm veel tomaatjes premium mee spammen ofzo... ik merk wel da alle padders er 100% premium mee schieten (zie ook EJ), maar die schieten met bijna alles premium heb ik zo de indruk.

Zelf vind ik van non-premiums de T49 en Hellcat goede money makers, en de enige premium die ik heb de E-25 haal ik ook vlot credits mee binnen, zeker met premium (ik heb er een shit winrate op en misloop zo zelfs nog veel credits)
Ik zie wel meer raars. Met een loss en een klotegame haal ik nog 20.000+ met mijn Lowe op. Ik denk dat er gewoon extreem veel knuppels WoT spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Inrage schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:30:
[...]

Dat lijstje lijk me heel krom hoor. Als je met de Hellcat gemiddeld slechts 3683cr net income per battle haalt... dat mijkt me wel HEEL laag, zelfs zonder premium, ik zie ook geen reden om er veel premium mee te schieten (behalve in een T8 potje misschien of op van die elendige AT tanks).

Mwah het is wel een gemiddelde over ALLE spelers die in hun database zitten, dus daar zitten ook bots/tomaten e.d. tussen. Het gaat denk ik ook niet zo zeer over het aantal maar meer over de rangschikking. Zo zie je dat Tier 8 premiums het meeste geld binnen brengen, en dat klopt ook gemiddeld gezien. Ik speel aardig in de SU-122-44 en sleep daarmee vaak net zoveel credits binnen als in de JT8.8, omdat ik met die laatste een stuk minder goed speel. Als je ze echter allebei uitmiddelt qua skill/niveau/winrate etc. dan zal de JT8.8 veel meer credits opleveren.

Misschien was het trouwens ook beter om de gross income te tonen, aangezien dan repair en ammo niet meegerekend worden, die is het meest unbiased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Heb net de E25 aangeschaft, brute tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

E25 is ook dikke fun, zo'n enorme troll tank dat.

Is een goede aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
De meeste T4/5 tanks werken prima. Ik gebruik die meestal als moneymaker. Ik heb ook een SU-122-44, waarbij je alleen verlies maakt als je de pot verliest en zelf met 0 damage als eerste wordt afgemaakt. (op non premium zit je dan op 600 loss).

Ook heb ik nog een T-25 die prima werkt, ben nog onderweg naar een BDR Frans ding level 5, die schijnt ook goed credits te maken..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
dynosu schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:40:
E25 is ook dikke fun, zo'n enorme troll tank dat.

Is een goede aankoop :)
De tank moet je wel liggen... je kan er maar moeilijk games mee dragen en op sommige maps werkt het concept van die tank ook gewoon niet (rondcrossen & snipen). Ik heb hem gekocht en kan er niks mee, verdien er wel goed credits mee maar dat is het zowat.

Volgens mij komt die enkel tot zijn recht in een platoontje van 3 van deze en dan liefst als toptier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Voor mij zijn het de t49 en hellcat en van de premium de e25.
Heb wel op de e25 en hellcat 4 en op de t49 5 skills, dus je kunt ze best wel OP noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:46
Ik heb besloten voor nu een tijdje te stoppen met WoT, het spel kan me gewoon niet meer warm maken. En nu ik onlangs m'n PC heb geupgrade en wat weer wat nieuwe spellen heb geprobeerd, was het wel duidelijk voor mij :) Maarja na 2-3 jaar inclusief beta mag het ook wel een keer.

Ben voor nu even lekker in BF4 bezig wat hier echt als een zonnetje draait op Ultra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Als je iemand zoekt om het stof van je tanks te halen, het regulieren onderhoud doet en de nodige proefritjes maakt. Dan stel ik me beschikbaar! :+

Groot gelijk heb je hoor, je moet gewoon eens in de zoveel tijd een stop inplannen.

[ Voor 22% gewijzigd door thijsco19 op 02-01-2014 18:29 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Inrage schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:09:
[...]

De tank moet je wel liggen... je kan er maar moeilijk games mee dragen en op sommige maps werkt het concept van die tank ook gewoon niet (rondcrossen & snipen). Ik heb hem gekocht en kan er niks mee, verdien er wel goed credits mee maar dat is het zowat.

Volgens mij komt die enkel tot zijn recht in een platoontje van 3 van deze en dan liefst als toptier.
YouTube: World of Tanks - E-25 Tier 7 Premium Tank Destroyer - The Bavarian Devil
YouTube: WOT Replays- E25 (120k creds 12 kills)
YouTube: World of Tanks - E25 - Scout?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

T-54 is een lekkere tank :Y :Y

Alleen jammer van het vele heat schieten met de beste gun fus dat wordt ook de Type59 grinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kojoottii schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:51:
Ik heb besloten voor nu een tijdje te stoppen met WoT, het spel kan me gewoon niet meer warm maken. En nu ik onlangs m'n PC heb geupgrade en wat weer wat nieuwe spellen heb geprobeerd, was het wel duidelijk voor mij :) Maarja na 2-3 jaar inclusief beta mag het ook wel een keer.

Ben voor nu even lekker in BF4 bezig wat hier echt als een zonnetje draait op Ultra :)
Dat is ook mijn motivatie, door wat prive situaties/redenen heb ik ook besloten om minder te gaan spelen en m'n focus meer op andere zaken te leggen. Heb ook besloten geen clans meer te joinen en lekker clanless te blijven. Ben door Y0L0 geinvite maar zie er geen toegevoegde waarde aan als ik niet van plan ben in clan verband te spelen. Daarnaast vermaak ik me wel met af en toe een potje met een Pool die vrij dronken was en m'n beste maatje. Geen clan voor nodig ;).

Ben op dit moment overigens wel bezig met de WZ-120 en de WZ-111, kijken of deze trees mij beetje kunnen boeien. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Net heerlijk avondje zitten spelen met diverse gotters =).
Mannen bedankt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag leek het weer een ammorack dag te zijn.. zo wordt mijn ammorack nauwelijks geraakt, ongeacht welke tank, en zo klapt bijna iedere game bij de eerste of 2e hit mijn ammorack eruit...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:57:
Vandaag leek het weer een ammorack dag te zijn.. zo wordt mijn ammorack nauwelijks geraakt, ongeacht welke tank, en zo klapt bijna iedere game bij de eerste of 2e hit mijn ammorack eruit...
Gister had ik een dagje one-shot-Nemean-in-een-noob-google-maps-view.. Was ook een instant ALT+F4.
Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)