[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Joindry schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:02:
[...]

Dude, easy there...
Ik vroeg gewoon of ik de enige was, dus of het probleem bij mijn setup kon liggen.
Geen flauw idee hoe het nu zit, maar ik ben wel gewend dat die stats soms echt weken niet geupdate worden. Ik heb dat iig al een paar keer eerder gehad dus ik denk dat het aan xvm ligt en niet aan jouw instellingen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 16:55:
En het is zo erg dat XVM nog niet geupdate is...
Ja. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Bij elke update komt dit naar voren over xvm.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Purchased:
'E 100' sucessfully purchased. Spent credits: 5.185.000.

Eindelijk, mijn 1e tier 10 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Ook maar eens in de wereld van mod packs gestapt. Normaal gooide ik zelf alle mods bij elkaar maar wilde XVM ook maar een uit proberen.

Eerst die van Atticus uitgeprobeerd maar daar waren toch te veel dingen anders.
Nu maar even OMC mod pack uitproberen. Wel ontiegelijk veel keuze heb je daarbij :P.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:06
Courageous resistance bonus!
Is dit nieuw in 8.10 of is het dat ik nooit zo heldhaftig gespeeld heb?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16177568/shot_015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Ik heb net de IS gekocht, alleen mijn vraag is hoe het slim is om hem te upgraden. Ik heb hier net een paar pagina's terug gelezen over dat je niet persé de tracks hoeft uptegraden, dit lijkt me dan ook handig om als laatste te doen, ik heb de 122 mm gun op de kv-1s gekocht, dus die kan ik overzetten, maar daar heb ik eerst nog de andere turret voor nodig. Of is de 100 mm gun beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Mooi, ik zie dat ze WN8 al aan het implementeren zijn in XVM :) In een van de laatste nightly builds was het geïmplementeerd.
Even wachten totdat er een build komt waarin het goed verwerkt is en dan maar eens aan de slag ermee.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
pns333 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:13:

[afbeelding]
Dat zit er al even in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 13:38
pns333 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:13:
Heldhaftig wil zeggen dat je een van de "helden" badges hebt, zoals topgun, sniper of nog een.
Blijkbaar had jij sniper, dus krijg je geen penalty in XP omdat je een defeat hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
Confederate is de ander. Volgens mij moet je ook nog eens in de top 3 scoren, maar dat weet ik niet zeker.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nee top 3 hoeft biet. Maar dat ben je vrijwel altijd met zo een medal.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Is WN8 al geïmplementeerd in XVM, weet iemand dat? Formule ziet er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:52:
Is WN8 al geïmplementeerd in XVM, weet iemand dat? Formule ziet er wel leuk uit.
Zie mijn bericht een aantal posts naar boven

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:01:
[...]

Zie mijn bericht een aantal posts naar boven
*face 2 desk* niet eens gezien. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:06
lremcol schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:37:
[...]

Heldhaftig wil zeggen dat je een van de "helden" badges hebt, zoals topgun, sniper of nog een.
Blijkbaar had jij sniper, dus krijg je geen penalty in XP omdat je een defeat hebt gehad.
Ik was wel goed bezig maar of ik toen ook de sniper badge gehaald heb weet is zo niet meer.
Maar tis duidelijk dat het niet met mijn speel stijl te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Ik heb zojuist kennisgemaakt met een zéér vreemd probleem. Zojuist een SU-100M1 aangeschaft om de tweede TD lijn in te gaan. Aangeschaft zonder crew, want de crew van mijn 268 gaat erin. Goed, tank staat in de garage en dan krijg ik onderstaande als ik de tank selecteer:

Afbeeldingslocatie: http://img812.imageshack.us/img812/4287/14a9.png

Niets werkt, ik kan niets selecteren, de enige mogelijkheid is de game via taskmanager eruit gooien en opnieuw opstarten. Maar ook dat werkt niet, want hij blijft op 'updating the garage' staan zo snel ik de SU-100M1 selecteer. Na ruim 20 minuten al gewacht te hebben blijft hij zo staan.

Iemand enig idee wat ik hiernu mee aanmoet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Plato1989 schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:21:
Ik heb zojuist kennisgemaakt met een zéér vreemd probleem. Zojuist een SU-100M1 aangeschaft om de tweede TD lijn in te gaan. Aangeschaft zonder crew, want de crew van mijn 268 gaat erin. Goed, tank staat in de garage en dan krijg ik onderstaande als ik de tank selecteer:

[afbeelding]

Niets werkt, ik kan niets selecteren, de enige mogelijkheid is de game via taskmanager eruit gooien en opnieuw opstarten. Maar ook dat werkt niet, want hij blijft op 'updating the garage' staan zo snel ik de SU-100M1 selecteer. Na ruim 20 minuten al gewacht te hebben blijft hij zo staan.

Er zijn wat mods die problemen geven met het selecteren van een tank zonder crew erin. Ik weet dat bv de minimap ranges mod daar een probleem mee had

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Plato1989 schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:21:

Jep, da's een bekend probleem met Locastan's Minimap HD. Wanneer je een tank zonder crew selecteert dan gebeurt dat. Er zijn 2 oplossingen: de eerste is om de laatste versie van Locastan's Minimap HD te installeren waardoor dit probleem opgelost wordt, en de tweede oplossing is om het bestand \res_mods\0.8.10\scripts\client\mods\minimap_helper.pyc te verwijderen. Er zit namelijk een fout in dat python bestand waardoor je de 'endless update' krijgt.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

http://pasteboard.co/2mrOeuzn.png
Eerste potje van de dag...
Had een ongelovelijk noob team wat meteen naar de overkant ging.
Zelf ben ik toen maar gaan verdedigen en kon op een gegeven moment alles achter elkaar afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Iemand anders hier de indruk dat recentelijke (1 week oid?) de premium shells van de Rhm 1st gun meer bouncen dan voorheen?

Ik krijg echt absurde bounces lately. Ik kom met name achter bijna onmogelijke bounces omdat ik niet meer kan switchen naar regulier en dus zware overpen heb op een target in noodsituatie. Of, zo zou je denken.

T25/2 ...4x gebounced op de turret (....) met APCR
Gebounced op T10 waffentrager (wtf! :D)
3x gebounched op AMX 48 (front, links/rechts/midden)

Zo heb ik eigenlijk heel vaak vage bounces afgelopen week, voor m'n gevoel vaker met APCR dan met reguliere ammo (als we in acht nemen dat er wel penetratie had moeten plaatsvinden eigenlijk).

Vind het geen ramp, maar het valt me wel op mm..

[ Voor 14% gewijzigd door majic op 29-12-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Heb ik soms ook met APCR. Heeft er een stuk mee te maken dat APCR minder normalisation heeft. Maar het effect lijkt mij soms ook groter dan het zou mogen zijn.
Maar als er één ding is waar ik in het algemeen niet over durf klagen is het de gun+ammo van de rhm wafeldrager. Alle tanks blijven wel eens mysterieuze missers hebben (die wss veroorzaakt worden door server side lag) waardoor shells die niet kunnen missen gewoon doodleuk naast een tank gaan of zelfs erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zo.. ik word bijna net zo depressief als Majic.. hoe kan het dat ik (al dan niet met platoon) me uit de naad werk en keer op keer verlies.. Ik stem voor een report systeem waarmee je noobs in hoge tiers in een lagere league kunt plaatsen om te kunnen leren voordat ze weer in de normale pubs los mogen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
Ik vind het verschil soms gewoon te groot in spel.
Soms heb je teams, RNG en MM mee en dan win je alles.
Nu heb ik ze alle 3 tegen en ik kan niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:46:
Zo.. ik word bijna net zo depressief als Majic.. hoe kan het dat ik (al dan niet met platoon) me uit de naad werk en keer op keer verlies.. Ik stem voor een report systeem waarmee je noobs in hoge tiers in een lagere league kunt plaatsen om te kunnen leren voordat ze weer in de normale pubs los mogen.
Helemaal niet oneens met je. Wat mij betreft alle rood en oranje ervantussen in aparte categorie. Dat mag op 60 dagen ranking zijn. Meer hoeft niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Joindry schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:01:
[...]

Helemaal niet oneens met je. Wat mij betreft alle rood en oranje ervantussen in aparte categorie. Dat mag op 60 dagen ranking zijn. Meer hoeft niet voor mij.
Ja mee eens, so far ook alweer 5/14 gewonnen en allemaal in 2/3mans platoon.. is toch niet te geloven? |:(

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Dat is ook altijd mijn probleem geweest met wot : De (hidden) matchmaking.

Als het een goed systeem is dan zou je verwachten dat je nooit zomaar 10 potjes achter elkaar een rukteam hebt (Even er van uit gaande dat je zelf top3 dmg/kills doet). Dat is echter wél zo.

Als je in wot verliest, verlies je een hele dag achter elkaar. Als je in wot wint, dan win je vaak ook een hele dag achter elkaar.

Dit moet bijgesteld worden zodat de ingrepen over een kleiner tijdsbestek verdeeld worden waardoor je hooguit een uurtje pech hebt en daarna een uurtje mazzel. Dat is (imho) beter vol te houden.

Sowieso - ook al zijn er tegen argumenten te bedenken - vind ik dat er een mogelijkheid moet zijn om in 'elite' battles te komen waar _iedereen_ ongv. dezelfde victory ratio of WN rating als jou heeft (iig op die tank). Uiteindelijk niveleert dat want als je continue mensen met hoge victory ratio tegen elkaar zet zullen die ook meer en meer naar de 50% toe kruipen in theorie. Maar op z'n minst zijn de battles dan wel spannend, leuk en teamplay-waardig.

Ik verlies liever een pot tegen unicums dan dat ik een pot win tegen noobs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

majic schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:22:
Iemand anders hier de indruk dat recentelijke (1 week oid?) de premium shells van de Rhm 1st gun meer bouncen dan voorheen?

Ik krijg echt absurde bounces lately. Ik kom met name achter bijna onmogelijke bounces omdat ik niet meer kan switchen naar regulier en dus zware overpen heb op een target in noodsituatie. Of, zo zou je denken.

T25/2 ...4x gebounced op de turret (....) met APCR
Gebounced op T10 waffentrager (wtf! :D)
3x gebounched op AMX 48 (front, links/rechts/midden)

Zo heb ik eigenlijk heel vaak vage bounces afgelopen week, voor m'n gevoel vaker met APCR dan met reguliere ammo (als we in acht nemen dat er wel penetratie had moeten plaatsvinden eigenlijk).

Vind het geen ramp, maar het valt me wel op mm..
Hehe, geen premium shells gebruiken met de RHM? Ik heb misschien 1 of 2 keer met premium geschoten, de rest is prima te doen met AP in mijn beleving. Oh en als je een soortgenoot uit deze TD line tegenover je hebt is het te enig om even even een HE shell te laden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Heb net de hellcat gekocht, wat een fijne tank is dat.
Eerste potje ook gewonnen, meteen 2k exp erbij, gaat lekker zo =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
atticus182 schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:08:
[...]

Hehe, geen premium shells gebruiken met de RHM? Ik heb misschien 1 of 2 keer met premium geschoten, de rest is prima te doen met AP in mijn beleving. Oh en als je een soortgenoot uit deze TD line tegenover je hebt is het te enig om even even een HE shell te laden :P
Er zijn genoeg tanks waar je op med-long range écht niet doorheen komt met maar 240mm pen hoor.
Als ik één van de laatste tanks ben óf een cruciaal punt aan het verdedigen ben in mn uppie dan switch ik zonder enige twijfel naar APRC. Kan het me niet veroorloven dan te bouncen vanwege te weinig pen.

E75 is zo'n voorbeeld die je veelvuldig tegenkomt - zelfs met APCR kom je daar meestal niet doorheen (lower plate : dat is een 30% hitkans op 250+ meter. Copula : nog minder). Zo zijn er wel meer tanks.

Ik speel vrij agressief met de RHM dus dan kom je vaak in situaties waar je 1v2 of 1v3 bent. Als je dan de eerste grote jongen die z'n hoofdje laat zien een opdonder geeft met een APCR shell dan durven de anderen meestal niet meer zo. Werkt ideaal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Welke gun is het beste op de IS? De 100 mm gun of de 122 mm gun? Als ik kijk naar de 122 mm gun zie ik dat ie alleen iets sneller reload, maar die gun heb je ook op de IS-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Waar kan je de 'destructible marker' mod vinden?
Er zit er ook een in OMC modpack.
Is het trouwens ook mogelijk om alleen bepaalde elementen van OMC modpack te installeren boven op de mods die er al in staan?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Purchased: 'Waffenträger auf Pz. IV' successfully purchased.
Spent : 2,890,000

Zo, op naar de wt e100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
majic schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:45:
Dat is ook altijd mijn probleem geweest met wot : De (hidden) matchmaking.

Als het een goed systeem is dan zou je verwachten dat je nooit zomaar 10 potjes achter elkaar een rukteam hebt (Even er van uit gaande dat je zelf top3 dmg/kills doet). Dat is echter wél zo.

Als je in wot verliest, verlies je een hele dag achter elkaar. Als je in wot wint, dan win je vaak ook een hele dag achter elkaar.

Dit moet bijgesteld worden zodat de ingrepen over een kleiner tijdsbestek verdeeld worden waardoor je hooguit een uurtje pech hebt en daarna een uurtje mazzel. Dat is (imho) beter vol te houden.

Sowieso - ook al zijn er tegen argumenten te bedenken - vind ik dat er een mogelijkheid moet zijn om in 'elite' battles te komen waar _iedereen_ ongv. dezelfde victory ratio of WN rating als jou heeft (iig op die tank). Uiteindelijk niveleert dat want als je continue mensen met hoge victory ratio tegen elkaar zet zullen die ook meer en meer naar de 50% toe kruipen in theorie. Maar op z'n minst zijn de battles dan wel spannend, leuk en teamplay-waardig.

Ik verlies liever een pot tegen unicums dan dat ik een pot win tegen noobs..
Als dat jouw definitie van een goed systeem is, dan bestaat een goed systeem niet. Er zijn gewoon teveel random factoren waar je niets aan kunt doen zonder ècht hard in te grijpen in de rng. Ik denk dat een skillbased mm misschien wat voordeel heeft, maar zaligmakend is het ook niet, daarvoor zie ik teveel "goede" spelers falen als het om teamplay gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dyno, laat weten wat je ervan vind he. Ik vind em minder veelzijdig dan de rhm borsig. Ziek goede gun, mist een beetje depression (vooral een nadeel omdat de gun nog eens achterop het chassis staat. En als laatste is zijn huge profiel en 0 armor een groot probleem. De rhm kon zich wegsteken achter een kasseisteen. De pz IV wftr heeft een kleine maan nodig om veilig te staan. Camo is nog steeds goed, niet meer ziek goed, maar gewoon goed. Grind gaat wel goed vooruit met de 50k voor premium en iedere win is een dubbel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
majic schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:31:
Er zijn genoeg tanks waar je op med-long range écht niet doorheen komt met maar 240mm pen hoor.
Als ik één van de laatste tanks ben óf een cruciaal punt aan het verdedigen ben in mn uppie dan switch ik zonder enige twijfel naar APRC. Kan het me niet veroorloven dan te bouncen vanwege te weinig pen.

E75 is zo'n voorbeeld die je veelvuldig tegenkomt - zelfs met APCR kom je daar meestal niet doorheen (lower plate : dat is een 30% hitkans op 250+ meter. Copula : nog minder). Zo zijn er wel meer tanks.
APCR verliest zijn pen over range veel sneller dan AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:46:
Waarom niet gewoon skill based matchmaking?
Oh ja, SerB wil dat niet. 8)7

Oh en wat versta jij onder een noob. ;)
(voelt zich nog een beetje een noob hoewel het de afgelopen dagen wel erg lekker gaat)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
DanielWW2 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:39:
[...]
Iemand die geen of een negatieve leercurve heeft.
Iedereen moet ergens beginnen, maar als je niet leert in het spelletje en 0.0 opneemt dan noem ik mensen een n00b.

[ Voor 21% gewijzigd door pkregting op 29-12-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:39:
[...]

Waarom niet gewoon skill based matchmaking?
Oh ja, SerB wil dat niet. 8)7

(voelt zich nog een beetje een noob hoewel het de afgelopen dagen wel erg lekker gaat)
Door te stellen dat SerB dat niet wil, is wel heel kort door de bocht.
Dat hele WG is een grote succesvolle marketingmachine waarmee je ook een spelletje kunt spelen.
Ga er maar vanuit dat zr vasthouden aan deze MM omdat daar een aantal marketingprofi's de meeste winst uit zien komen.....
Het zal er wel op neerkomen dat ze op koop toe nemen dat een minderheid van de spelers dit zou willen en nóg minder spelers die het spel zouden stoppen als het er niet komt.
Het beleid is er niet op gericht om de betere spelers te vriend te houden, maar op de enorme massa die daaronder zit en flink wat geld spendeert aan gold, free XP, premium tanks etc etc om maar net zo goed te worden als die paarse spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
@psychoclown

Het was een leuke livestream, alleen jammer van de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
MM: het is denk ik al pittig genoeg om gebalanceerde teams te krijgen qua tanks. Als je daar een skill based element aan toevoegd denk ik dat de wachttijd te lang wordt. Ook ik wordt af en toe gek, maar het is ook wel eens leuk om met 38 % win chance gewoon met 15-5 te winnen.

Ik beschouw mezelf niet als een goede speler (zoek maar eens op),maar ook in hopeloze potjes haal ik wel voldoening uit het spel.

Het enige waar ik gek van wordt zijn gasten die met hun heavvy op een td plek gaan staan, nadat ze die td opzij hebben gebeukt..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
Jeeeeuh!!!
Na een lange grind de Foch 155 aangeschaft.

3e Foch 155 in GOT(heb ik mij laten vertellen)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

'FV4202' sucessfully purchased. Spent credits: 5.185.000.

*O* *O* *O* . Tier X tank numero 14 :X

De Centurion 7/1 was echt een fijne tank. Alleen jammer dat ik geen 2e crew heb rondzwerven en ik wil niet met een stock crew spelen. Toch lekkere eindstats voor deze tank:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/Centurion71.png

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 29-12-2013 18:54 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZTeeVeR schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:15:
MM: het is denk ik al pittig genoeg om gebalanceerde teams te krijgen qua tanks. Als je daar een skill based element aan toevoegd denk ik dat de wachttijd te lang wordt.
Lijkt me niet, je deelt dan ten slotte de mensen in een paar categorieën in waar je dan de normale MM weer op los kunt laten. Het enige wat verandert is dat je uit minder man kunt kiezen maar gezien het aantal WoT spelers kan dat geen problemen opleveren.
Ook ik wordt af en toe gek, maar het is ook wel eens leuk om met 38 % win chance gewoon met 15-5 te winnen.
Yup, zo had ik gisteren een potje waarbij mijn hele team minder dan de helft van mijn WN7 rating had (en ik ben al geen topspeler) en we een winstkans hadden om van te huilen. Gelukkig zag de tegenpartij dat ook en die kwamen dan ook in een volle rush op ons af waarna we het makkelijk konden winnen.....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Hoe slecht zal de e75 zijn met de long 8.8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Leuk, had een mooie wallpaper gevonden van een Tiger I dus ik was ff met PaintShop Pro aan de slag gegaan om wat variaties te maken. Vanmiddag linkje op Reddit gezet waar ze het blijkbaar wel kunnen waarderen :)

http://www.reddit.com/r/WorldofTanks/ en dan http://www.reddit.com/r/W...wallpaper_with_different/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
atticus182 schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:18:
Leuk, had een mooie wallpaper gevonden van een Tiger I dus ik was ff met PaintShop Pro aan de slag gegaan om wat variaties te maken. Vanmiddag linkje op Reddit gezet waar ze het blijkbaar wel kunnen waarderen :)

http://www.reddit.com/r/WorldofTanks/ en dan http://www.reddit.com/r/W...wallpaper_with_different/
Ik kwam 'm vanmiddag al tegen, leuk om te zien dat het van een Tweaker komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wot premium code: WGNY2014 werkt, heb gratis 3 dagen premium. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
dr34m3dd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:06:
Hoe slecht zal de e75 zijn met de long 8.8 ?
De dpm met de Tiger2 gun is beter dan de TopGun. Ik ben er (samen met 2 anderen) op de 3de plaatst van de 3vs3 Christmas cup gekomen. Dus antwoord: prima!

Verder: de Viewer TC vanavond was echt gaaf. 10 uit de 10 gewonnen met een boel trol en leermomenten. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 16:39

Nox

Noxiuz

Wat voor crew skills kan ik het beste op de Rhm Borsig zetten? Ik heb sowieso camo en 6th sense maar betwijfel of ik voor BiA kan gaan of een verzameling van andere skills voor de 2e skillkeuze.

Dan zou ik camo en 6th sense voor de comander kiezen, off road driving voor de driver, repairs voor de gunner en loader. Ik vind de perks van de loader op BiA na eigenlijk niet echt veel waard...

Overigens heb ik een camonetje, verrekijker (ik hou van targets op 400+ meter) en rammer erin gepropt :P

Vind het stock al een leuke tank, jammer dat hij niet zo mobiel is als hij lijkt (je zou verwachten dat hij 45km/h moet kunnen)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkregting schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:57:
[...]

De dpm met de Tiger2 gun is beter dan de TopGun. Ik ben er (samen met 2 anderen) op de 3de plaatst van de 3vs3 Christmas cup gekomen. Dus antwoord: prima!

Verder: de Viewer TC vanavond was echt gaaf. 10 uit de 10 gewonnen met een boel trol en leermomenten. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat zijn :)
De 8.8cm is de Tiger 1 gun, en niet de Tiger 2 gun (dat is de long 10.5cm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
NoxiuZ schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:08:
Wat voor crew skills kan ik het beste op de Rhm Borsig zetten? Ik heb sowieso camo en 6th sense maar betwijfel of ik voor BiA kan gaan of een verzameling van andere skills voor de 2e skillkeuze.

Dan zou ik camo en 6th sense voor de comander kiezen, off road driving voor de driver, repairs voor de gunner en loader. Ik vind de perks van de loader op BiA na eigenlijk niet echt veel waard...

Overigens heb ik een camonetje, verrekijker (ik hou van targets op 400+ meter) en rammer erin gepropt :P

Vind het stock al een leuke tank, jammer dat hij niet zo mobiel is als hij lijkt (je zou verwachten dat hij 45km/h moet kunnen)
Ik heb er clutch braking opzitten. Lijkt misschien gek, maar dat samen met de turret zorgt er voor dat je irritante scouts uit kunt schakelen die je anders écht niet bij kunt houden. Verder helpt het ook om op een aantal maps op één punt te staan, maar binnen een seconde de andere kant op te kunnen kijken/schieten. Misschien minder zinnig als je niet zoals ik je regelmatig ergens aan de frontlinie bevind :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Dat ding is niet zo gemaakt voor de frontlinie, ik moet echt achter de heavys blijven. Ik rij wat minder zodat mijn verrekijker en camo actief blijven :P Ik kan de turret bewegen zonder dat het camo kost, maar zodra ik de hull draai wordt dat teniet gedaan.

Net even geprobeerd frontaal tegen een T30 wat te doen. Faalde erg hard :P

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al gedacht aan safe stowage voor de lader?
Heb mijn fire extinguishers nauwelijks nog gebruikt sinds ik die perk op allerlei crews ingezet heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Safe stowage is toch tegen ammo-rack-explosies? Vliegt die Rhm dan zoveel in de brand eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Ik snap echt niets van de XP toekenning. Had vandaag mijn beste game op de Lorraine 40T tot nu toe, en kreeg maar 1232 XP en niet eens Ace (slechts 1e klas), terwijl ik wel over 7.2K dmg had gedaan en 7 kills. In dezelfde game, was er een scout, die kreeg 1358 XP. hij had een hoop spotting damage, maar wel minder dan 7.2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Spotting/Assisting dmg tikt flink aan. Daarbij ligt het er ook aan waar je op schoot (tier 7 of tier X zit een flinke xp verschil in).

Maar xp kan soms idd vreemd doen. Vandaag een potje waar ik constant tegenstanders spotte bij een heuvel en ik krijg 0 dmg maar een potje waar ik de halve battle een huis knuffelde heb ik 2600dmg...

[ Voor 42% gewijzigd door wontcachme op 29-12-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik heb nu net de tweede skill vol en heb sixth sense, 100% camo, snap shot, off road driving en één keer repair (op de loader) Ammoracks heb je niet vaak, wel veel dode laders... BiA kan ik trouwens afraden als je van plan bent verder te grinden. De volgende tank heeft immers een crewlid meer en dan zal je BiA alweder een hele poos niet actief zijn.
Deze tank is écht gewoon de tank waar je bino's, camonet, goldcamo en crewcamo op moet steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ik heb nog een marder waar ik een leuke crew in heb zitten maar niet speel, die kan ik zo in de WT stoppen en dan is hij bijna weer bij met BiA, het gaat me ook zeker niet om de volgende tank, ik moet nog 160k XP grinden met dit ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
gisteren mijn t6 grind voor de IS6 nog een flinke boost kunnen geven. 71 potjes en 70% winrate. Dat overkomt mij zelden met zoveel potjes op een dag. Tikt wel lekker aan. :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
ik heb dit weekend geprobeerd te gebruiken om mijn van mijn 212a eindelijk eens een tier 10 te maken. Deze staat namelijk na de arty patch als in mijn garage. Zaterdag ging dit erg lekker met 2800 avg damage over 25 potjes. Gisteren daarintegen ging wat minder goed ;) maar volgens mij was ik niet de enige aan het gevloek en tier op TS te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb gisteren dan eindelijk de Waffentrager auf pz4 gekocht, maar is ff flink wennen op dat apparaat.

Kan nog niet genoeg damage doen erop en word te snel gespot helaas. Ff heel wat anders dan mijn oh zo geliefde rheinmetall borsig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
ik dacht dat vandaag nog steeds XP x2 was maar niet dus.
Alleen crew x2 zie ik, voor de rest niets. bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
dynosu schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:03:
Heb gisteren dan eindelijk de Waffentrager auf pz4 gekocht, maar is ff flink wennen op dat apparaat.

Kan nog niet genoeg damage doen erop en word te snel gespot helaas. Ff heel wat anders dan mijn oh zo geliefde rheinmetall borsig.
Ik denk dat hetzelfde voor een heleboel andere spelers ook geldt. De beste tip die ik kan geven is voordat je de vijand engaged, je om te draaien en met je achterkant aan te vallen (heb je meer gundepression, laat je minder van jezelf zien en kun je sneller wegrijden). Waar in tier8 je camo en viewrange het belangrijkste was is dat nu mobiliteit en viewrange.
Er zijn redelijk wat reviews al te vinden op youtube (inclusief die van mij, waar in de laatste 3 minuten ik precies het achterkantvoorrijden laat zien :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
het achterkantvoorrijden doe ik overigens ook vaak op mijn WTF E100 om precies dezelfde redenen als delert aangeeft. bij de t8 was dat totaal niet nodig.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Na een korte break van grofweg 2 weken weer eventjes wat games gespeeld gisteren. Toch weer vermaakt, al is de grind met de T28 nog steeds enigzins vervelend. Teveel tanks die mij zo makkelijk kunnen penetraten + praktisch geen (draai)snelheid maakt het een lastig tank om te spelen voor iemand als ik die vaak wat agressiever speelt.

Gelukkig nog maar iets van 60k te gaan voor de T95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren een lekkere dag gehad, flink wat gewonnen met de ARL 44 en ik heb dan ook bijna de AMX m4 45 unlocked :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1CC450G.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Hihi gelukkig kan ik voorlopig nog even van de Borsig grind genieten :)
Misschien wel een tank die ik niet ga verkopen nadat ik klaar ben met de grind naar de Tier IX :*)
wsLy schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:39:
Gisteren een lekkere dag gehad, flink wat gewonnen met de ARL 44 en ik heb dan ook bijna de AMX m4 45 unlocked :)

[afbeelding]
Bij gaat het ook lekker de afgelopen dagen, in ieder geval qua gameplay maar niet zo zeer qua winarate :P. En ik heb het laatste deel naar de M4 45 eergisteren ge-free-XP'd, ik vond de ARL echt geen fijne tank :O

Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/4946/ahfz.png

[ Voor 35% gewijzigd door p0st op 30-12-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

De borsig blijft bij mij ook staan, veel te leuk om te spelen om te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik had gisteren ook een redelijke monster pot met mijn E75. 6.6k damage en 67shots geincasseerd. Hier de screenies van de results.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-g-0VgmvI4C8/UsE1fZR9mvI/AAAAAAAABm0/WoPM9XrUsn0/w603-h450-no/image.jpeg0

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-HjYoQddDbXM/UsE1fffmwoI/AAAAAAAABmw/qwLEW0cQHXo/w603-h450-no/image+%25281%2529.jpeg

Sorry voor de kwaliteit, maar ik kon geen screenshots maken want ik was aan het gamen op de macbookpro.

Mocht iemand voor zijn stream de replay willen, dan kan dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Gizzy op 30-12-2013 10:11 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
macs kunnen geen screenshot maken?
Bijna net zo grappig als die vent die me van de week vertelde dat zijn splinternieuwe macbook pro 'continue vast liep omdat ie maar 4gb geheugen had en hij te veel apps open had staan' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
majic schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:07:
macs kunnen geen screenshot maken?
Bijna net zo grappig als die vent die me van de week vertelde dat zijn splinternieuwe macbook pro 'continue vast liep omdat ie maar 4gb geheugen had en hij te veel apps open had staan' :D
Kan wel. Alleen werk ik in windows via bootcamp. En er zit geen printscreen knop op het toetsenbord, dus de windows controls werken niet. Dus in mac os gaat het wel, alleen in windows via bootcamp wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Met bijv. shareX of greenshot kun je gewoon je print screen aan een andere knoppencombi hangen. Tip van de dag, gratis van ome majic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

majic schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:11:
Tip van de dag, gratis van ome majic :D
Held oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Hahah thnx voor de tip. Zal het er eens op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/68wkzn.jpg

Hier moet je volgens mij echt je best op gedaan hebben, kijk naar de churchill 1 van de enemy, ik hoop dat dit genoeg zegt. Zelf moet ik toegeven dat ik ook niet de beste speler ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja das gewoon een bot/afk-er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 19:07
Gizzy schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:09:
[...]

Kan wel. Alleen werk ik in windows via bootcamp. En er zit geen printscreen knop op het toetsenbord, dus de windows controls werken niet. Dus in mac os gaat het wel, alleen in windows via bootcamp wat lastig.
Function + Shift + F11 ofwel Option (alt) + Function + Shift + F11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Die gast heeft pas 388 battles gespeeld
http://worldoftanks.eu/community/accounts/514322335-WTSF/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
KeiFront schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:06:
[...]
Function + Shift + F11 ofwel Option (alt) + Function + Shift + F11.
Ah thnx.

[ Voor 5% gewijzigd door Gizzy op 30-12-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

atticus182 schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:53:
[...]

Jep, da's een bekend probleem met Locastan's Minimap HD. Wanneer je een tank zonder crew selecteert dan gebeurt dat. Er zijn 2 oplossingen: de eerste is om de laatste versie van Locastan's Minimap HD te installeren waardoor dit probleem opgelost wordt, en de tweede oplossing is om het bestand \res_mods\0.8.10\scripts\client\mods\minimap_helper.pyc te verwijderen. Er zit namelijk een fout in dat python bestand waardoor je de 'endless update' krijgt.
Hartelijk dank! De game werkt weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Een vriend van me, die heeft ongeveer 600 battles gespeeld, speelt op 8 fps, op zijn Intel HD Graphics en zijn score is volgens mij 378, dus vind het van hem dan nog best wel raar, je kan toch wel een paar kills maken of damage doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vanochtend een Radley-Walters gehaald op de IS :D mijn eerste.

Ondanks dat de armor wat tegenvalt tov de T29 is het toch wel een fijne tank, beetje oefenen alvast met het zogenaamde sidescrapen en dat gaat best goed als je andere IS tanks tegenkomt die niet weten waar ze je moeten raken :+
SurfBoy schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:31:
Ik heb net de IS gekocht, alleen mijn vraag is hoe het slim is om hem te upgraden. Ik heb hier net een paar pagina's terug gelezen over dat je niet persé de tracks hoeft uptegraden, dit lijkt me dan ook handig om als laatste te doen, ik heb de 122 mm gun op de kv-1s gekocht, dus die kan ik overzetten, maar daar heb ik eerst nog de andere turret voor nodig. Of is de 100 mm gun beter?
Als je nog wat free xp te besteden hebt en het niet erg vind om dit op de IS te gebruiken, gewoon de turret nemen en de topgun 122 erop zetten van de KV-1S Die turret is "maar" 10k meer exp dan die gun, maar zonder free xp zou ik denk ik eerst de 100 erop zetten, die stock gun is drama :/

[ Voor 59% gewijzigd door Bokkie op 30-12-2013 12:14 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Hoe kan MM het nou rechtvaardigen dat er 1 team is met 4 tier 10 en het andere team met 9. Dan heb je geen XVM nodig om te voorspellen hoe het zal eindigen. In zo'n situatie kun je gewoon concluderen dat er geen MM is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Soms borkt de MM gewoon, heb ook aleens in een potje gezet van 10 arty per kant (dit was wel voor de arty hardcap)

of dat er uberhaupt maar 7 man in je team zitten (dit was voordat teambattle begon).

Soms heeft de mm een beetje teveel wodka op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:25
blonderulez schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:55:
Hoe kan MM het nou rechtvaardigen dat er 1 team is met 4 tier 10 en het andere team met 9. Dan heb je geen XVM nodig om te voorspellen hoe het zal eindigen. In zo'n situatie kun je gewoon concluderen dat er geen MM is....
Er zijn soms vreemde situaties, waarbij de MM er niks beters van kan maken. Dan wordt je of uit de queue gegooid, of krijg je een MM als dat.

[ Voor 56% gewijzigd door ThomasG op 30-12-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
ThomasG schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:39:
[...]
Er zijn soms vreemde situaties, waarbij de MM er niks beters van kan maken. Dan wordt je of uit de queue gegooid, of krijg je een MM als dat.
Als je 2 of 3 tier 9 van het ene team ruilt met 2 of 3 tier 10 van het andere, dan heb je al een veel betere situatie, niets moeilijks aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
blonderulez schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:58:
[...]

Als je 2 of 3 tier 9 van het ene team ruilt met 2 of 3 tier 10 van het andere, dan heb je al een veel betere situatie, niets moeilijks aan....
Het moet snel gebeuren he, en de mm heeft soms paar 1000 mensen tegelijk om in battles te zetten, dus dan kan het soms wel is gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
hoe vaak komt het nu voor dat MM zo erg van slag is? Ja ok, het komt wel eens voor, maar mijn ervaring is dat er van de 100 potjes er misschien 1 is die zo afwijkt als hierboven.

Is het glas dan 99% vol of 1% leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Met de top gun erop betert hij wel nog wat. De "achteruitrijtru"c helpt inderdaad om schoten te vermijden en de 1 a 2 graden extra depression zijn wel welkom, maar is wel een beperking op je algemene mobiliteit, zeker gezien de niet al te hoge traversespeed.
Het blijft wat mij betreft een goede TD. Het is gewoon geen halve medium meer die de rhm wel is. (de rhm blijft trouwens ook in mijn garage staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Na een rampzalige week voor de stats, vanochtend eindelijk weer eens en dikke 1300 WN7 en 80% winrate. Afgelopen week speelde ik vooral op de avonduren en was het een drama. Teamkillers, bashers, gescheld, etc... Vanochtend gewoon heerlijk gespeeld met mensen die serieuzer in de game zitten. De lol is terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Edmin schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:22:
Na een rampzalige week voor de stats, vanochtend eindelijk weer eens en dikke 1300 WN7 en 80% winrate. Afgelopen week speelde ik vooral op de avonduren en was het een drama. Teamkillers, bashers, gescheld, etc... Vanochtend gewoon heerlijk gespeeld met mensen die serieuzer in de game zitten. De lol is terug :)
Ik ga trouwens eens beginnen denk ik. Noob, hack, idiot, cheater en om niet de pessimist uit te hangen ook alles wat onder de categorie van compliment valt in één aparte teller turven. Deze week was het vooral hacker en noob. }:O Maar deze week kon het me weinig schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Die 50% korting is toch wel mooi. T-25 gekocht voor 750 goud en echt een leuke tank om mee te flanken, snipen etc. Mooie is: je verdient 10k-20k per spelletje en die spelletjes duren vaak kort, zo rond tier 5... Ik bedoel: na twee minuten is of jouw team of de vijand half afgeslacht. Wat ik zo zie bij de hogere levels (tm tier 8 gezien so far) is een heleboel heavies en td's die eindeloos manouvreren achter de rotsblokjes en zo.

Tier 8 premiums kunnen meer zilver printen per match, zeggen de statistieken... Maar per uur kom ik denk ik best in de buurt. Kan het mijn mede-noobs aanraden: 5500 goud voor 20 euro. Genoeg voor zo'n money-making tank, 5 extra garage plaatsen, extra portie barrakken, wat modules losknippen, een 100% crew, wat XP-conversie (dom trouwens maar goed), en dan heb je nog 2000 over om over de balk te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Leuke bug gevonden in WoT :P
Volgens het depot zijn mijn premium shells, en HE shells, van de type 59 niet geschikt voor de gun die erop ligt... terwijl ik ze toch gebruik?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lIOwaUC.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50

databeestje

Von PrutsHausen

Istrilyin schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:28:
Die 50% korting is toch wel mooi. T-25 gekocht voor 750 goud en echt een leuke tank om mee te flanken, snipen etc. Mooie is: je verdient 10k-20k per spelletje en die spelletjes duren vaak kort, zo rond tier 5... Ik bedoel: na twee minuten is of jouw team of de vijand half afgeslacht. Wat ik zo zie bij de hogere levels (tm tier 8 gezien so far) is een heleboel heavies en td's die eindeloos manouvreren achter de rotsblokjes en zo.

Tier 8 premiums kunnen meer zilver printen per match, zeggen de statistieken... Maar per uur kom ik denk ik best in de buurt. Kan het mijn mede-noobs aanraden: 5500 goud voor 20 euro. Genoeg voor zo'n money-making tank, 5 extra garage plaatsen, extra portie barrakken, wat modules losknippen, een 100% crew, wat XP-conversie (dom trouwens maar goed), en dan heb je nog 2000 over om over de balk te gooien.
Zo heb ik veel plezier van de tier 7 E-25 en de SU-122-44. Met enige regelmaat komt daar 50k zilver uitrollen.

Hoogste wat ik gezien heb was 89k met de SU-122-44. Een crew met snapshot en clutch braking maakt het een erg mobiele TD. Met een rammer, gld en binos is het redelijk universeel ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Echt loei irritant als je een lichte tank rijdt (rhm) en je er door grote lompe tanks (van je eigen team wel te verstaan) van een heuvel afgeduwd werd. Dit was het geval op El Halluf, dan heb je dus de keuze gewoon door te rijden naar beneden en daar verder dekking te zoeken omdat je anders gewoon ten dode bent opgeschreven.

Nu had ik de mazzel dat het team aan de andere kant ongelooflijk stom was (lemmin treintje, levende schietschijf spelen enzo) en geen scouts had anders was ik mol maar ik was lekker aan het knallen. Zo lekker dat ik er echt de pest in had omdat ik terug moest rijden en in de tussentijd er allemaal stilstande grote lompe tanks aan de overkant stonden.

Ben niet gespot, teruggereden en heb die flikker even ge-one-shot. Fuck niet met een Rhm. Kreeg natuurlijk weer allemaal gezeik over me heen dat ik een teamkill maakte maar de Pz Sfl V die mij naar beneden duwt vraagt er gewoon om. Potje nog dik gewonnen en daarna 3 kills gemaakt om te laten zien dat ik geen faalhaas ben :P

Volgens mij heeft iedereen mij gereport alleen geen idee hoe snel je een kick/ban krijgt voor dit soort acties? Heb hem ook gereport voor uitschelden en 'pushing out an ally'.

[ Voor 16% gewijzigd door Nox op 30-12-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
NoxiuZ schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:51:
Volgens mij heeft iedereen mij gereport alleen geen idee hoe snel je een kick/ban krijgt voor dit soort acties? Heb hem ook gereport voor uitschelden en 'pushing out an ally'.
Heel simpel, niet..... Teamkillen wordt via het automatische systeem afgehandeld dus je kunt er wel om reporten maar daar wordt niets mee gedaan. Oftewel TK niet te vaak en WG zal er niet wakker van liggen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag al 3 keer gehad dat ik in een struikje sta te spotten (met de S35 CA, dus 400m viewrange), met binos en camonet/camopaint/camoskills, en dat er een retarded heavy/medium tank 2m achter mij komt staan, om alle vijanden die ik spot te killen. Je kan het ze vriendelijk vragen om niet direct achter mij te staan schieten, je kan hun beginnen uitschelden en je kan ze beginnen te bedreigen dat je ze gaat TK'en, zodat het team een grotere kans heeft om te winnen, ze hebben het nooit door. Dat zijn de momenten waarom je weet dat die bepaalde speler een lagere WR heeft dan de meeste bots; ze werken namelijk actief mee dat hun team een lagere overwinningskans heeft, omdat ze vanwege hun idiote acties teammates killen.

Gevolg: 2 maal dat ik door hun acties gedood ben, en eenmaal dat ik nog juist op tijd achter hard cover geraakte, en 'slechts' 30% hp verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Van de FTR facebook. Ik ben benieuwd wat het is.

For The Record
Oh, expect some interesting news today, very interesting. I like.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:43:
Vandaag al 3 keer gehad dat ik in een struikje sta te spotten (met de S35 CA, dus 400m viewrange), met binos en camonet/camopaint/camoskills, en dat er een retarded heavy/medium tank 2m achter mij komt staan, om alle vijanden die ik spot te killen. Je kan het ze vriendelijk vragen om niet direct achter mij te staan schieten, je kan hun beginnen uitschelden en je kan ze beginnen te bedreigen dat je ze gaat TK'en, zodat het team een grotere kans heeft om te winnen, ze hebben het nooit door. Dat zijn de momenten waarom je weet dat die bepaalde speler een lagere WR heeft dan de meeste bots; ze werken namelijk actief mee dat hun team een lagere overwinningskans heeft, omdat ze vanwege hun idiote acties teammates killen.

Gevolg: 2 maal dat ik door hun acties gedood ben, en eenmaal dat ik nog juist op tijd achter hard cover geraakte, en 'slechts' 30% hp verloor.
Eigenlijk verdien je het ook met zo'n lelijke tank :P :+

Ik moet mijn draai in de Rhm Borsig nog vinden overigens. Ik heb momenten dat ik onmogelijke shots raak schiet maar vaak genoeg mis ik ook weer sommige shots en bounce ik op de simpelste brokken armor :?

Oh, en de 1C is echt een geniale tank, je kan er zelfs mee driften :o

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)