[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.783 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of Tanks - VK 72.01 (K) aka Faillöwe CW tier X Premium - 7,7k damage, 1,3k spotdamage

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13

p0st

Dutch Reefer

MrOizo2005 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:09:
Die is er , dat is de normale 0.8.2 versie :)
de 0.8.2 bestaat uit 3 versies,

0.8.2 Full : Met HRMOD en Engines sound pack
0.8.2 Small: Standaard zonder sound pack
0.8.2 Winter: Special met winter mod pack
Ah kijk, goed bezig man :)

Ik weet trouwens niet precies wat er net gebeurde, maar het ene moment was ik nog aan het twijfelen welke Tier 5 premium ik met 50% korting wilde kopen, en het volgende moment had ik ineens een Löwe in mijn garage staan :o <+:)

[ Voor 35% gewijzigd door p0st op 25-12-2013 13:55 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-07 11:59
Dat wil ik ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Kaap schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:01:
Wel heerlijk om alle reacties te zien van spelers die dat ding niet kregen/kunnen krijgen. Had je maar wat skills moeten ontwikkelen scrubs :')
Beetje flauwe opmerking Kaap.....hoewel... :+
Had hem zelf ook kunnen hebben maarja werk wil nog weleens wat roet in het eten gooien met mijn late diensten waardoor ik gewoon te weinig aanwezig was.....
Clancommander werkte ook niet echt mee omdat hij het de laatste dagen niet nodig vondt om nog wat te ondernemen om punten te halen....
Zijn comment was de "Dutchies moeten niet zo whinen over die punten...ik heb er genoeg".....
Uiteindelijke is hij geeidigd op 10199 na de laaste berekening........ _O- :w

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:18:
[...]

Ik vind hem mooier dan de E100 en Maus die er eigenlijk alleen maar groot en bruut uitzien :)

Geen enkele, dat zijn allemaal losse mods maar één ervan doet het (weer eens) niet voor de rest heb ik het aantal mods iets uitgebreid en zo gauw als mogelijk komt die compilatie op kyozu.nl (staat nu nog de 8.9 compilatie op).
Dan wacht ik in spanning daarop. Ik zoek nu al tijden naar een simpele config die je niet overload met info en die van jou ziet er wel aardig uit. ;)
atticus182 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 13:13:
Ik weet trouwens niet precies wat er net gebeurde, maar het ene moment was ik nog aan het twijfelen welke Tier 5 premium ik met 50% korting wilde kopen, en het volgende moment had ik ineens een Löwe in mijn garage staan :o <+:)
De Lowe was toch gebuft in deze patch?
Ik zit namelijk nu al een tijdje te twijfelen of ik een T8 premium wil en zo ja of het de Jagdtiger 88 or de Lowe wordt. Nu met de discount wordt het wel erg verleidelijk. :9~
Iemand die advies wil geven?

Wat over mezelf dan.
-Houd van Duitse tanks, maakt niet uit of het medium, heavy or TD is.
-Is niet dom genoeg meer om te denken dat Duitse tanks pantser hebben dat werkt in WoT.
-Dekt panisch de lower glacis af ook al speelt hij in een Russische tank.
-Kan redelijk mikken.
-Meestal second line.
-Is af en toe een volslagen idioot. :Y)

Ik zit eigenlijk te twijfelen over twee dingen namelijk de hoeveelheid credits die je kan verdienen met een van beide tanks en of ik er wel goed mee om kan gaan. TD's gaan mij meestal goed af tot het punt waarbij ik de Jagdpanzer IV kon waarderen en echt hou van mijn nieuwe jagdpanther. De Jagdtiger heeft ook zoveel armour dus dat spreekt me ook wel aan.
De Lowe spreekt mij denk ik alleen iets meer aan omdat ik ook van de Tiger II hou maar de reputatie van die tank maakt mij een beetje bezorgt.

Dus wie helpt mij? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lowe :P ikhebumzellufook :+

Was de 1e premium die ik kocht, was even wennen, maar op zich is het een herlijke 2nd line tank, wel link als je toptier heavie bent zonder andere betere heavies, spearheadden en brawlen kan wel, maar ligt gevoelig :) imho

[ Voor 94% gewijzigd door Bokkie op 25-12-2013 14:37 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nog meer advies? Ik denk er in ieder geval tot vanavond over voordat ik er een koop. ;)

Oh en ik zie net twee dingen. Ten eerste heeft die nieuwe premium tank mijn laatste garage slot ingenomen. :/
Ten tweede zijn al mijn commandanten in mijn tanks gestript van een landing aan XP en zijn een aantal commandanten hun 100% kwijt of beduidend lager dan de rest. Iemand anders die dit ook heeft? :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
DanielWW2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:02:
Nog meer advies? Ik denk er in ieder geval tot vanavond over voordat ik er een koop. ;)

Oh en ik zie net twee dingen. Ten eerste heeft die nieuwe premium tank mijn laatste garage slot ingenomen. :/
Ten tweede zijn al mijn commandanten in mijn tanks gestript van een landing aan XP en zijn een aantal commandanten hun 100% kwijt of beduidend lager dan de rest. Iemand anders die dit ook heeft? :X
Commander geeft 10% bonus aan de andere crewmembers

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:35

wontcachme

You catch me? No you wont

DanielWW2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:02:

Er is niks verdwenen. Het systeem geeft nu de percentage aan hoe de crew werkt (bv 121% door vents, bia) en niet meer maximaal 100%. En dat de commander lager is komt omdat die een bonus geeft aan de rest van de crew.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wontcachme schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:12:
[...]

Er is niks verdwenen. Het systeem geeft nu de percentage aan hoe de crew werkt (bv 121% door vents, bia) en niet meer maximaal 100%. En dat de commander lager is komt omdat die een bonus geeft aan de rest van de crew.
Oh op die manier.
Ik dacht al wat doet WG me nu weer aan. :P
Ik moet alleen dus nu wel een aantal crews die bijna 100% waren met de commander een stuk verder grinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DanielWW2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:16:
[...]

Oh op die manier.
Ik dacht al wat doet WG me nu weer aan. :P
Ik moet alleen dus nu wel een aantal crews die bijna 100% waren met de commander een stuk verder grinden...
Nee. De crew skill loopt nog tot 100%, maar de waarde geeft nu ook de invloeden aan van bia en vents. Bekijk de waarde nu als een totaal van crew skill + vents + bia + enz...en niet meer als alleen crew skill

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wontcachme schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:22:
[...]

Nee. De crew skill loopt nog tot 100%, maar de waarde geeft nu ook de invloeden aan van bia en vents. Bekijk de waarde nu als een totaal van crew skill + vents + bia + enz...en niet meer als alleen crew skill
Was even zeer dom bezig. 8)7
Dank je voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Holy shit en ik dacht dat gisteren erg was.. paar potjes ter ontspanning werden 8 potjes frustratie en uiteindelijk zelfs maar 2 kunnen winnen. Soms kon ik of mijn platoon ook echt stukken beter spelen maar de teams bestaan tegenwoordig alleen maar uit bots of wat? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 14:29:
De Lowe was toch gebuft in deze patch?
Ik zit namelijk nu al een tijdje te twijfelen of ik een T8 premium wil en zo ja of het de Jagdtiger 88 or de Lowe wordt. Nu met de discount wordt het wel erg verleidelijk. :9~
Iemand die advies wil geven?

Wat over mezelf dan.
-Houd van Duitse tanks, maakt niet uit of het medium, heavy or TD is.
-Is niet dom genoeg meer om te denken dat Duitse tanks pantser hebben dat werkt in WoT.
-Dekt panisch de lower glacis af ook al speelt hij in een Russische tank.
-Kan redelijk mikken.
-Meestal second line.
-Is af en toe een volslagen idioot. :Y)

Ik zit eigenlijk te twijfelen over twee dingen namelijk de hoeveelheid credits die je kan verdienen met een van beide tanks en of ik er wel goed mee om kan gaan. TD's gaan mij meestal goed af tot het punt waarbij ik de Jagdpanzer IV kon waarderen en echt hou van mijn nieuwe jagdpanther. De Jagdtiger heeft ook zoveel armour dus dat spreekt me ook wel aan.
De Lowe spreekt mij denk ik alleen iets meer aan omdat ik ook van de Tiger II hou maar de reputatie van die tank maakt mij een beetje bezorgt.

Dus wie helpt mij? :P
toon volledige bericht
Ik heb de JT8.8 ook (dat was mijn eerste T8 premium) en dat is voor mij nogal een teleurstelling, en ik ben een enorme TD fan. Qua credit potential erg goed, maarja dat is de Löwe (gelukkig) ook. De Löwe heeft een slechte reputatie omdat veel mensen met <1000 battles 'em kopen en er dus helemaal niets van snappen, en vervolgens de tank afzeiken omdat ze er niet mee kunnen spelen. Second line snipen is het idee van deze tank, dus hij voldoet aan je criteria :P en ja hij heeft idd een buff gekregen!. Minder gewicht, 2x zoveel shells, flink betere gun depression/elevation en 20mm meer armor op de zijkanten. Turret is al bouncy as hell, dus eigenlijk best een leuke buff (mocht ook wel na alle nerfs gedurende de afgelopen jaren) en is het eindelijk weer een leuke sniper geworden. Dat samen met de 15% korting is dan ook de reden dat ik de Löwe nu gekocht heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:49:
Holy shit en ik dacht dat gisteren erg was.. paar potjes ter ontspanning werden 8 potjes frustratie en uiteindelijk zelfs maar 2 kunnen winnen. Soms kon ik of mijn platoon ook echt stukken beter spelen maar de teams bestaan tegenwoordig alleen maar uit bots of wat? :/
Ik draai dus sinds een paar uur XVM stats en ik schik me echt rot dat zoveel mensen rood zijn. Zelfs mensen met unicum/paarse winrates zie ik met rode efficiency. 8)7
ik ben zelf echt geen held maar ik kan mezelf redelijk staande houden. Dat zoveel mensen zo laag score verbaast me alleen wel. :/

Dan nog een vraag want ik ben lekker bezig vandaag. :P
Nu ik met XVM speel wil ik ook gewoon goede stats hebben. Het grote nadeel van XVM zullen we maar zeggen. :+
Nou heb ik ongeveer de eerste 1000 battles echt bagger gespeeld en nu wil ik gewoon een groene efficiency rating hebben. Het moet mogelijk zijn omdat ik onderhand niet meer hersendood ben al zeg ik het zelf. :>
Dus wat is de beste manier? Gewoon sealclubben dus een T-18 of Pz IC kopen of kan het ook anders?

Oh en zo sta ik ervoor. ;)
http://www.noobmeter.com/player/eu/DanielWW2/510311434/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
psychoclown schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:49:
Nou, dan zit jij zeker op de Russische server te spelen :+

ff 8 potjes gedaan in 1,5 uur tijd en alle 8 gewonnen :D Flink bijgedragen met een WN7 van 2500 en average damage van 2,7K. Laatste pot ff met de hellcat 4,1K dmg en 6 kills binnengeharkt.

Van mij mag het elke dag kerst zijn :+

Die WN8 daling op noobmeter van afgelopen maandag is permanent zo te zien. Was dat een rebalancing van die rating ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 25-12-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:12:
[...]

Nou, dan zit jij zeker op de Russische server te spelen :+

ff 8 potjes gedaan in 1,5 uur tijd en alle 8 gewonnen :D Flink bijgedragen met een WN7 van 2500 en average damage van 2,7K. Laatste pot ff met de hellcat 4,1K dmg en 6 kills binnengeharkt.

Van mij mag het elke dag kerst zijn :+
Beide servers gespeeld en op beide de meest idioten in het team gehad.
Bij de eerste drie had ik er met een ESL maatje al over beaamd hij de slechte teams.... en dat hij maar 76% WR had op 25 potjes vandaag. Had ie geluk dat ik hem niet meteen het ESL uit geflikkerd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 20:26
Hoe of waar kan je eigenlijk veranderen waar je speelt?

USA/EU/RU/ASIA ?

Vraag me echt af of het op die andere server meer samenspel is, teamplay ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 14:03

CORVETTE

---- American V8 ---

Wat ik toch altijd een raar fenomeen vind:
Praktisch iedere Lowe doet werkelijk geen reet. Ze hebben een dikke tank, maar echt meedoen met de andere heavies doen ze vaak niet. Beetje achterblijven. En lui met een T34 ( ook tier 8 gold ) zijn een stuk fanatieker ..... heel vaag.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DanielWW2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:06:
[...]

Ik draai dus sinds een paar uur XVM stats en ik schik me echt rot dat zoveel mensen rood zijn. Zelfs mensen met unicum/paarse winrates zie ik met rode efficiency. 8)7
ik ben zelf echt geen held maar ik kan mezelf redelijk staande houden. Dat zoveel mensen zo laag score verbaast me alleen wel. :/

Dan nog een vraag want ik ben lekker bezig vandaag. :P
Nu ik met XVM speel wil ik ook gewoon goede stats hebben. Het grote nadeel van XVM zullen we maar zeggen. :+
Nou heb ik ongeveer de eerste 1000 battles echt bagger gespeeld en nu wil ik gewoon een groene efficiency rating hebben. Het moet mogelijk zijn omdat ik onderhand niet meer hersendood ben al zeg ik het zelf. :>
Dus wat is de beste manier? Gewoon sealclubben dus een T-18 of Pz IC kopen of kan het ook anders?

Oh en zo sta ik ervoor. ;)
http://www.noobmeter.com/player/eu/DanielWW2/510311434/
toon volledige bericht
Sealclubben is het makkelijkst, maar je zal nog niet superveel beter doen dan normaal. Sealclubben vergt ook enige inspanning :P. Echte sealclubs zijn Hellcat, T49 en T-18. Pz 1C is meer een komedie tank :+

Ik denk dat iedereen de eerste paar k potjes een als een "siemka" speekde :P. Zelf ben ik niet gaan sealclubben maar gewoon even goed verdiept in game mechanics en wat spelers gezocht die beter dan mij waren om mee te platoonen. Eind 2011 (das lang geleden :X ) zat ik bij HARD en had toen een eff van 1400 ongeveer. Opeens viel het kwartje en toen ging het echt een stuk beter. Nu zit ik op een wn7 van 1775 een en dat is ongeveer 6k potjes later denk ik. Mijn profiel: http://www.noobmeter.com/player/eu/wontcachme/500471627. Let vooral op de stats van gisteren :+
CORVETTE schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:03:
Praktisch iedere Lowe doet werkelijk geen reet. Ze hebben een dikke tank, maar echt meedoen met de andere heavies doen ze vaak niet. Beetje achterblijven. En lui met een T34 ( ook tier 8 gold ) zijn een stuk fanatieker ..... heel vaag.
Met een lowe kan je frontline spelen, maar daar zijn ook een paar problemen mee:
1. Lower plate
2. Lower plate :P
3. Je snelheid om de rest te volgen

Een lowe heeft gewoon een goede snipe gun en de snelheid is wat beroerd om met bv een is3 mee te gaan. Ook hebben heel veel idioten deze tank gekocht omdat het ongeveer de eerste premium was en men gelijk een tier 8 wilden. De T34 kan je mee frontline spelen als je je tracks shells kan laten vreten. Ook is die wat sneller dan de Lowe. En je moet al meer vooraan zijn omdat de gun niet kan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

I haz chosen. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/J4VSb5X5Vtir9TAFt5Uebexz/full.jpg

De eerste 4 potjes werd ik gedwongen te brawlen wat niet goed afliep. Je kan gewoon niet brawlen met de Lowe. Dit wist ik al en het is me er nu ook hard ingeramt. Elke keer z'n 1500 a 1600 damage en dan afgeslacht door een overmacht. Het hielp ook niet dat de teams telkens achterlijk waren. Toen kwam Sacred Valley. Het was helaas maar 2200 damage maar wat een tank. Het is precies wat ik miste met de Tiger II. Het verlies aan armour is voor mij niet zo erg omdat dat kanon zo f*cking goed is. :D
De crew is de beste die ik heb, recht uit de Tiger II die nu stof mag gaan happen.

I am in love. *;
PS: dat moneyincome. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:39
Astratuner schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:38:
Hoe of waar kan je eigenlijk veranderen waar je speelt?

USA/EU/RU/ASIA ?

Vraag me echt af of het op die andere server meer samenspel is, teamplay ofzo.
Je kan niet switchen volgens mij, moet je een heel nieuw account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DanielWW2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:17:
I haz chosen. :D

[afbeelding]

De eerste 4 potjes werd ik gedwongen te brawlen wat niet goed afliep. Je kan gewoon niet brawlen met de Lowe. Dit wist ik al en het is me er nu ook hard ingeramt. Elke keer z'n 1500 a 1600 damage en dan afgeslacht door een overmacht. Het hielp ook niet dat de teams telkens achterlijk waren. Toen kwam Sacred Valley. Het was helaas maar 2200 damage maar wat een tank. Het is precies wat ik miste met de Tiger II. Het verlies aan armour is voor mij niet zo erg omdat dat kanon zo f*cking goed is. :D
De crew is de beste die ik heb, recht uit de Tiger II die nu stof mag gaan happen.

I am in love. *;
PS: dat moneyincome. :o
Je hebt de crew toch niet omgetrained uit die tiger he :P

Zolang je crew getrained is voor german heavy tanks kan je ze zonder penalty in je Lowe gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bokkie schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:25:
[...]

Je hebt de crew toch niet omgetrained uit die tiger he :P

Zolang je crew getrained is voor german heavy tanks kan je ze zonder penalty in je Lowe gebruiken :)
Het is niet mijn eerste premium. Zo dom ben ik nou net weer niet. :P
Kwam trouwens net wel in een T10 game. Vond ik wel knap in een T8 premium zonder in een platoon te zitten. O-)

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-12-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:29
DanielWW2 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:34:
[...]
Kwam trouwens net wel in een T10 game. Vond ik wel knap in een T8 premium zonder in een platoon te zitten. O-)
Lowe heeft geen prefered matchmaking. Dus tier8+2=10 klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:46

skoozie

SCSI

CORVETTE schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:03:
Ik heb mijn T34 vrijgespeeld voor hij Premium werd, ik denk dat veel dat gedaan hebben. Daardoor ook veel in de T29 gezeten, en weten beter hoe de tank werkt. Er zijn zeker goede lowe rijders! 50/50 voor mm gevoel

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik heb geen T34, wel de Lowe en de T29 en de T32

De Lowe is voor mijn gevoel gewoon geen frontline tank, ook als is het een heavy, je kan je, niet spelen zoals de T32/T34, of zelfs de Tier 7 heavies. wat dat betreft is het enige wat je mee hebt op de Lowe je gun. dus gewoon 2e linie blijven, wat je automatisch doet door je snelheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wontcachme schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:11:
[...]

Sealclubben is het makkelijkst, maar je zal nog niet superveel beter doen dan normaal. Sealclubben vergt ook enige inspanning :P. Echte sealclubs zijn Hellcat, T49 en T-18. Pz 1C is meer een komedie tank :+

Ik denk dat iedereen de eerste paar k potjes een als een "siemka" speekde :P. Zelf ben ik niet gaan sealclubben maar gewoon even goed verdiept in game mechanics en wat spelers gezocht die beter dan mij waren om mee te platoonen. Eind 2011 (das lang geleden :X ) zat ik bij HARD en had toen een eff van 1400 ongeveer. Opeens viel het kwartje en toen ging het echt een stuk beter. Nu zit ik op een wn7 van 1775 een en dat is ongeveer 6k potjes later denk ik. Mijn profiel: http://www.noobmeter.com/player/eu/wontcachme/500471627. Let vooral op de stats van gisteren :+
Ik merk anders wel dat ik met de Matilda ook al behoorlijk kan sealclubben. Die pakte ik vandaag ook weer eens op en meteen ace badge. Maar het geleidelijk verbeteren kan ook. Sealclubben is af en toe alleen zo verleidelijk. :+
Oh en dat waren maar twee potjes, zegt dus niks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

Heeft niemand anders last van een bug in de lijst van teams bij teambattles sinds 8.10? Eerst gaat het goed, maar na een poosje op en neer scrollen staan teams dubbel in de lijst en werkt het selecteren van een team ook niet meer goed. Zie hieronder; ik heb team 'Hircyn' geselecteerd, maar zie de inhoud van 'KoBa87'.
Ook zie je 2 teams dubbel in de lijst terug.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/mv14s0.jpg

Heb natuurlijk res_mods al leeg gemaakt maar dat hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Pfff tot nu toe nog niet heel veel plezier van mijn Löwe gehad... 3 potjes 3 losses

Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://img839.imageshack.us/img839/6866/0v3e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:06

thijsco19

KTM 990 SMT

Gelukkig ligt het zo te zien niet aan jouw ;). Jammer genoeg kan je zelf je teams niet kiezen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

MrOizo2005 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:54:

Oizopower's Mod Pack 0.8.2

Er is weer een nieuwe update van mijn mod pack, Dit om nodige bugs te kunnen elimineren.
Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.8.2 en verwijder van te voren de "res_mods" folder om conflicten te voorkomen.

Changes:
  • Diverse bug fixes en de laatste addon releases
Downloaden van de Mod pack kan hier: http://mods.legendary-titans.eu/versie-0-8-2/

Oizopower's Mod Pack Winter Special 0.8.2

Om deze donkere winterdagen door te komen, heb ik één malig een uitgebreide mod pack gemaakt aan de hand van de Winter Mod. Het heeft aardig wat tijd gekost om het werkend te krijgen binnen WoT 0.8.10 maar het is gelukt. De addons van mijn mod pack "0.8.2 Full" zijn geïntegreerd.

Ik hoop dat al mijn werk word gewaardeerd, allemaal alvast een fijne feestdagen toegewenst!

p.s. het bestand is HUGE ! (3,3GB) maar wat wil je met een complete rewrite van alle textures en realism sounds .

Deze winter editie is te vinden op: http://mods.legendary-tit...-mod-pack-winter-special/

Voor tragere PC's die last hebben van een grote FPS drop:
If your PC is not able to display the snow without a critical drop in FPS - delete the particles folder mod.
.
In the case where your PC is able to almost pull the snow, you might want to slightly raise the FPS. Go to the folder \res_mods\0.8.10\particles\Environment\snow and open the XML file with Notepad. Adjust < rate_> 1100.000000 </rate_ > - which is in charge of the amount of snowflakes generated per second. For example putting 500.000000 - you set the generation of 500 snowflakes per second.

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

toon volledige bericht
Weet jij welk bestand uit je mod verantwoordelijk is voor die WN7 gebaseerde, gekleurde dot bovenop de andere tanks. Heb er nu OM modpack opzitten, maar ik mis deze dot écht wil. Momenteel heb ik Pogs contour staan in de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:43:
[...]

Weet jij welk bestand uit je mod verantwoordelijk is voor die WN7 gebaseerde, gekleurde dot bovenop de andere tanks. Heb er nu OM modpack opzitten, maar ik mis deze dot écht wil. Momenteel heb ik Pogs contour staan in de plaats.
markersAliveNormal.xc

Dat bestand is verantwoordelijk voor de • :)

[ Voor 6% gewijzigd door wsLy op 25-12-2013 20:45 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

thijsco19 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:28:
Gelukkig ligt het zo te zien niet aan jouw ;). Jammer genoeg kan je zelf je teams niet kiezen.
Niet altijd nee :P... Enne true, maar dan krijg je de hele discussie over skill-based matchmaking waardoor je ook nooit meer lekker tomaten kan slachten :P. Het potje daarna overigens wel gewonnen, dus het kan wel :P

Enne ik heb ook gelijk maar de Chi Nu Kai gekocht met 50% korting als crewtrainer, en ben bezig met de Japanse Medium lijn, momenteel net bij de Tier 5 :)
wsLy schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:45:
[...]

markersAliveNormal.xc

Ghehe, straight from the master himself :). Reminds me, ik ga eens kijken of ik dat bolletje ook in mijn modpack gebakken krijg, liefst boven de contour icon als dat mogelijk is :)

[ Voor 24% gewijzigd door p0st op 25-12-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
xVJ kijk eens wie ik daarnet tegenkomen in een JP2 :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3B5HolR.jpg

We hebben deze battle verloren omdat het hele team, letterlijk het hele team (oké uitgezonderd de arty, 1 TD en de T-34-1) naar de ridge gingen en doodgingen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

wsLy schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:45:
[...]

markersAliveNormal.xc

Hmm, moet vloeken met mn pogs contourmod, heb ze vervangen door oizopower's zijn xc bestand maar ik heb nog steeds de kadertjes van de markers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:56:
[...]

Hmm, moet vloeken met mn pogs contourmod, heb ze vervangen door oizopower's zijn xc bestand maar ik heb nog steeds de kadertjes van de markers.
Gebruik die van mijn config anders?

www.wsly.nl/wot/ColdZero.zip

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Joindry schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:56:
[...]

In dat bestand staat in het segment "levelIcon":
dit stuk code ergens als het goed is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
              "alpha": "95",
              "color": null,
              "font": { "align": "center", "bold": false, "italic": false, "name": "Wingdings", "size": 13 },
              "format": "<font color='#CCCCCC'><font color='{{c:wn}}'>«</font></font>",
              "name": "WN MARKER",
              "shadow": { "alpha": 100, "angle": 0, "color": "0x000000", "distance": 0, "size": 2, "strength": 400 },
              "visible": true,
              "x": -31,
              "y": -16

Dit is in ieder geval mijn wn color marker in Aslains config

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 25-12-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bokkie schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:12:
[...]

In dat bestand staat in het segment "levelIcon":
dit stuk code ergens als het goed is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
              "alpha": "95",
              "color": null,
              "font": { "align": "center", "bold": false, "italic": false, "name": "Wingdings", "size": 13 },
              "format": "<font color='#CCCCCC'><font color='{{c:wn}}'>«</font></font>",
              "name": "WN MARKER",
              "shadow": { "alpha": 100, "angle": 0, "color": "0x000000", "distance": 0, "size": 2, "strength": 400 },
              "visible": true,
              "x": -31,
              "y": -16

Dit is in ieder geval mijn wn color marker in Aslains config
toon volledige bericht
Vind ik in beide configs terug, maar het moet ergens vloeken op de contours van pogs, die blijven de bovenhand behouden blijkbaar. Ik kan in de opties dan wel vehicle icon aan en utivinken, maar dan krijg het pogs icoontje of helemaal niks :(

ik ben nu even aan het zoeken waar je kan kiezen of die pogs enkel in de kolommen staan of ook op de tanks. So far,... no luck

Mss werkt het gewoon niet omdat xvm platligt momenteel? Ik ben toch niet de enige bij wie xvm weer enes moeilijk doet hoop ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 25-12-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Joindry schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:25:
Mss werkt het gewoon niet omdat xvm platligt momenteel? Ik ben toch niet de enige bij wie xvm weer enes moeilijk doet hoop ik.
Meh XVM doet het hier ook niet, fijn dat het niet aan mij ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

atticus182 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:12:
[...]

Meh XVM doet het hier ook niet, fijn dat het niet aan mij ligt :P
Zit ik de kloten omdat ik dacht dat ik het gesloopt had. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb daarnet eens gekeken naar de XP die nodig is voor de Object 430. 260.000xp voor de tank zelf... ervoor mag je ook nog eens een engine van 52.000xp unlocken o.O
Is dat niet een beetje veel, 260k voor een medium?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik weet nu waar de naam Faillowe vandaag komt.. je komt enkel in de meest kansloze teams terecht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:22:
Ik weet nu waar de naam Faillowe vandaag komt.. je komt enkel in de meest kansloze teams terecht :S
Morgen maar eens platoonen met de vk ;)
Weet niet hoelaat ik online ben, moet nog eerst bloemen gaan leggen op de Amerikaanse Militaire Begraafplaats samen met mijn zusje.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Morgen ben ik er niet, vrijdagavond denk ik wel weer beschikbaar en anders zaterdagavond pas :)

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:10:
Morgen ben ik er niet, vrijdagavond denk ik wel weer beschikbaar en anders zaterdagavond pas :)
Amai, dat zijn altijd avonden waarvan ik niet weet of ik aanwezig ben of niet :p

Stichting Hobbyserver

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo, mijn eerste Tier 9 tank is binnen :D, de T30 :9

Moet alleen eerst de tracks doen zie ik voor ik de top gun erop kan doen >_< naja weer flinke grind

[ Voor 50% gewijzigd door Bokkie op 26-12-2013 00:19 ]

• majic
  • Laatst online: 21-03 01:14
heb net een half magazijn met premium ammo van 1st gun van de RHM er op geleegd. 0 pens.

Ding is aardig bouncy, zowel turret als hull :(

• wsLy
Bokkie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:18:

Moet alleen eerst de tracks doen zie ik voor ik de top gun erop kan doen >_< naja weer flinke grind
T30 wat een heerlijke td! Spelen als een heavy dat ding.

Stichting Hobbyserver

• p0st

p0st

Dutch Reefer

majic schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:20:
[...]

heb net een half magazijn met premium ammo van 1st gun van de RHM er op geleegd. 0 pens.

Unlucky dan denk ik, want ik had zojuist 2 pens op de hull en 1 ding op de turret van een Faillowe met de Borsig (regular AP met de 12.5)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De game waar ik net in zat, daar had je in moeten zitten. Vijandelijk team had twee Faillowes en mijn team rijd ze gewoon een voor een tegemoet en dood en dood. :')

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-07 23:20
Om de kerst sfeer hoog te houden heb ik een X aantal WoT codes weg te geven waaronder nog 1x een M22 Locust.

Zie: http://mods.legendary-titans.eu/x-mas-giveaway/

wie het eerst komt wie het eerst maalt

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:02
ty for the locust :P ik was snell

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Grrr, net te laat. -O-

Anoniem: 110209

Bokkie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:18:

Suspension kopen, is nu in de sale tegen -50%
Zodra je de zware tracks kunt unlocken, gewoon weer verkopen

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:08

Grouchy

meep meep

Wel wachten tot 16 January volgend jaar :)

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

• wsLy
Jammer genoeg kun je equipment alleen demounten of destroyen... maar wel verkopen met de tank samen... ik demount het gewoon altijd. Maar ik heb nu ook een goud reserve staan dankzij de campaign en ik ben weer bezig met esl.

Stichting Hobbyserver

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ga ook maar eens slapen. Kerstcadeautje is geweldig.
Ik heb echt een belachelijke lading aan equipement gekocht wat allemaal betaald is met de Lowe zijn belachelijke income. :D
I love that tank. Dan te bedenken dat ik bijna een Jagdtiger 88 had gekocht. :P

• GerGio
  • Laatst online: 13:00
Ik van het weekend ook mijn eerste tier 9 tank gekocht. De AMX 50 Foch. Blijft toch raar. Hij lijkt stock qua mobilitie toch een beetje een downgrade. De motor is hetzelfde (850 HP) gewicht is hetzelfde (grofweg 50T) maar hij heeft toch mindere acceleratie. Daarbij is traverse speed is minder. Oke upgrade verhelpt dat wel hoop ik. De accelerarie zal ook wel weer terugkomen na motor upgrade maar toch raar zelfde HP/T ratio toch mindere acceleratie.

Die gun heerlijk voelt weer als mijn AMX AC 1946 met de 90mm AC DCA 45. Redelijk snel aiming ongeveer 2 sec met redelijke rate of fire. Equipment maar overgezet van de AMX AC mle 1948.

Ik ga hier denk een hoop lol in hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door GerGio op 26-12-2013 06:17 ]

Nickname KasPlantje.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 02:49:
Ik ga ook maar eens slapen. Kerstcadeautje is geweldig.
Ik heb echt een belachelijke lading aan equipement gekocht wat allemaal betaald is met de Lowe zijn belachelijke income. :D
I love that tank. Dan te bedenken dat ik bijna een Jagdtiger 88 had gekocht. :P
Goede keuze :) ik ben uiteindelijk ook blij met mijn Lowe! En idd, wees blij dat je de JT8.8 niet gekocht hebt, die staat al heel lang stof te happen in mijn garage ;w

Grouchy schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:07:
Wel wachten tot 16 January volgend jaar :)
Tja......zo heb ik een shitload aan equipment liggen dat ik gisteren wilde verkopen..... Blijkt equipment vanaf gisteren in de sale te zijn!
Wachten tot einde sale werkt niet, als t goed is heb ik WOT dan gedeinstalleerd.
Scheelt me toch een 1,5-2mio denk ik

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 110209 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 01:00:
[...]

Suspension kopen, is nu in de sale tegen -50%
Zodra je de zware tracks kunt unlocken, gewoon weer verkopen
Dat is een goede inderdaad
Kan ik in iedere geval vents erop knallen. terwijl ik met de gun van de prot erop rondrij,

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:16:
[...]

Amai, dat zijn altijd avonden waarvan ik niet weet of ik aanwezig ben of niet :p
Schade, moeten we maar even elkaar inviten zodra we elkaar online zien (en gewoon je platoon uitstappen wsLy ;)).
majic schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:20:
[...]

Klopt is die ook, gun mag wel minder zijn maar als je je tank goed positioneert en sidescraped waar kan gecombineerd met een goede mobiliteit maakt het wel een leuke tank!

Helaas heb je soms nog erger dan de E100 (zo voelt dat dan) troll-shots. Zo had ik gisteren een pot met 11 keer geschoten en maar 3 pens, wel 2 kills omdat ik beide gerammed had 8)7
atticus182 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:32:
[...]

Unlucky dan denk ik, want ik had zojuist 2 pens op de hull en 1 ding op de turret van een Faillowe met de Borsig (regular AP met de 12.5)
Gisteren in één van de vele bagger teams moest ik maar even scouten omdat 2/3 mediums die we hadden waren dood gerushed of beschoten vanuit het forest (waar dus geen scout was en een Jgdpz E100 is er niet goed in blijkt). De derde medium speelde als een heavy achter onze heavies en profiteerde enkel... Goed ik rijd naar het begin van het bos en wordt meteen gespot en flink beschoten maar ik spot de BatChat en binnen 1 seconde was die weg, iets erna een 704, die point blank maar één van de 4 schoten had gepenned (en later zei dat hij maar een gold shell had gepakt), ook zo snel dood. Helaas het loodje gelegd omdat je dan sjakies hebt die niet mee willen oprukken terwijl mij dat had gered.. weliswaar met een 12 000 potential damage :+
DanielWW2 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:36:
[...]

De game waar ik net in zat, daar had je in moeten zitten. Vijandelijk team had twee Faillowes en mijn team rijd ze gewoon een voor een tegemoet en dood en dood. :')
Bij mij komen ze veelal met een hele horde tegelijk (veelal omdat de rest van het team binnen 1-2 minuten dood was). Ik kan veel hebben en ook short range angle ik nog steeds zo goed als toen ik de Maus veel speelde maar zodra ze je totaal omsingelen met van alles en nog wat, dan kan ik nog zo'n hoge WN7 hebben..

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:42
Vrolijk kerstfeest iedereen :)

Dacht, kom ga even snel de dubbels doen voordat de familie dingen beginnen. NOT! Druk bezig om mijn lights (tier 6) te spelen, maar elke keer: spots! spots! spots! everywhere!!! own team dies while shooting... resultaat: na een vuurgevecht ben ik als scout die het meeste risico neemt, nog steeds in leven en mijn support fire compleet weg... Elke keer.. howly crap zelfs een kv1 zien verliezen van een tier 4 jap tank :S

Gelukkig net een potje gewonnen. Mocht ook wel, had 95% win :P

Merk al dat scouts spelen niks meer voor mij is. In de tijden van de T 50-2 was ik heer en meester in dat ding, maar nu kan je spotten en scouten wat je wilt, maar als je team ondersteboven achter zijn computerscherm zit, kan je niks doen.

• psychoclown
Lights hebben te weinig armor, hp en firepower om nog een (groot) verschil te kunnen maken in teams die bijna kansloos zijn. Sta je in een medium, heavy of tank destroyer in zulke teams dan maak je nog een kans doordat je kan absorben, meer damage kan uitdelen en tevens meer klappen kunt verduren.

• SurfBoy
Hoe kan je je win7 eigenlijk omhoog krijgen? Want die van mij is op dit moment eigenlijk niet echt heel hoog en ik vind het er toch best wel beschamend uit zien dat ik met XVM rode stats heb door me win7, dit zijn trouwens mijn stats: http://www.noobmeter.com/...indSurfBoy1999/510928861/

• wontcachme

wontcachme

En toch twijfel ik weer of ik nu een E-25 ga kopen of niet :P. Het blijft knagen om gewoon een fun tank te hebben :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja met de volgende tier 9 ook al in zicht, de M103, en de eerste paar potjes op de T30 gaat dat toch een flinke inslag maken op mijn credit funds, dus mijzelf voor kerst maar de T34 kado gedaan, wel via die aanbieding van die duitse T4 premium + garageslot + 15000gold ^^

Ik kan weer even voort in ieder geval

SurfBoy schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:19:
Hoe kan je je win7 eigenlijk omhoog krijgen? Want die van mij is op dit moment eigenlijk niet echt heel hoog en ik vind het er toch best wel beschamend uit zien dat ik met XVM rode stats heb door me win7, dit zijn trouwens mijn stats: http://www.noobmeter.com/...indSurfBoy1999/510928861/
Je survivalrate is erg, erg laag. Juist door langer in leven te blijven, krik je je stats op. Je kunt meer damage doen (wat t belangrijkste is), cappen, defenden etc....

Aan je stats te zien, rush je te snel naar voren.....paar schoten lossen en je bent deaud.
Ga wat behoudender spelen, gebruik je teamgenoten als spotters en meatshields, blijf meer in cover.
Laat de anderen het vuile werk maar eens opknappen.

Probeer te platoonen met clanmaten die beter zijn....
Als je dood bent, kijk mee met goede spelers

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 110209 op 26-12-2013 10:48 ]

• SurfBoy
Anoniem: 110209 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:47:
[...]

Je survivalrate is erg, erg laag. Juist door langer in leven te blijven, krik je je stats op. Je kunt meer damage doen (wat t belangrijkste is), cappen, defenden etc....

Aan je stats te zien, rush je te snel naar voren.....paar schoten lossen en je bent deaud.
Ga wat behoudender spelen, gebruik je teamgenoten als spotters en meatshields, blijf meer in cover.
Laat de anderen het vuile werk maar eens opknappen.

Probeer te platoonen met clanmaten die beter zijn....
Als je dood bent, kijk mee met goede spelers
Oke, het klopt inderdaad dat ik meestal wel wat meer rush, dan zal ik maar eens meer op de second line blijven.

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:56
Hoi hoi, ik speel sinds eergister ook weer World of Tanks, en sinds dynosu z'n modpack niet meer update zelf wat mods bij elkaar gezocht, alleen zijn nog een paar dingetjes die ik mis:
-Battlereports in garage gewonnen -> groen en verloren -> rood welke mod is dit of was dit iets van xvm?
Heb op moment xvm van jimbo's gepakt en die is opzich al goed :)

en dan zoek ik nog de contour icon mod die dynosu gebruikte, waar de namen in het klein van de tanks ook bij stonden...

Voor de rest heb ik denk ik alles wel, jimbo's crosshair, xvm, scope shadow remover..

EDIT: denk dat ik contour mod heb gevonden, oude zuamgua nu jackhammer...

http://forum.worldoftanks...ontour-mod-zuamgua-style/

[ Voor 14% gewijzigd door bal130 op 26-12-2013 11:04 ]

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:20:
En toch twijfel ik weer of ik nu een E-25 ga kopen of niet :P. Het blijft knagen om gewoon een fun tank te hebben :P
Ik zweer het je, die tank is gewoon keiharde fun! Ik heb mijn Hellcat inmiddels al verkocht, die haalt het bij lange na niet bij de E-25.

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:01:
[...]

Ik zweer het je, die tank is gewoon keiharde fun! Ik heb mijn Hellcat inmiddels al verkocht, die haalt het bij lange na niet bij de E-25.
Jammere is dat ik geen duitse TD lijn volg, dus ik gooi dan mijn oude Indienpanzer crew erop. Ik heb gelukkig nog een paar dagen bedenk tijd :P

Net wel besloten dat ik tot en met de 7e elke dag moet 5.3k moet grinden op de T-44 en 10k op de Centurion 7/1. Moet de opvlogers kopen nu ze goedkoper zijn en de camo/crew retraining ook goedkoper is :P

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wontcachme schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:20:
Hmm ik weet niet of het helpt, maar dit is hoe ik het zie: Ik vind de E-25 qua speelstijl erg lijken op de Pz 1c, omdat je bizar snel bent, bizar snel schiet en bizar slechte penetratie hebt :P... Dus als je de 1c leuk vindt dan is er een grote kans dat je ook veel plezier gaat beleven aan de E-25 *O*

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
SurfBoy schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:52:
[...]

Oke, het klopt inderdaad dat ik meestal wel wat meer rush, dan zal ik maar eens meer op de second line blijven.
Dat hangt van de tank af. Je speelt veel lights, en die worden wel geacht te scouten. Nou is scouten niet hetzelfde als een suicide-rush, al begrijpen veel scouts helaas dit subtiele onderscheid niet ;) Je bent voor je team veel waardevoller als je in leven blijft, engagen is vaak een slecht idee...

In de andere types moet je juist wel klappen uitdelen, maar ook hier geldt: dat gaat beter zolang je leeft.

• wontcachme

wontcachme

atticus182 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:12:
[...]

Hmm ik weet niet of het helpt, maar dit is hoe ik het zie: Ik vind de E-25 qua speelstijl erg lijken op de Pz 1c, omdat je bizar snel bent, bizar snel schiet en bizar slechte penetratie hebt :P... Dus als je de 1c leuk vindt dan is er een grote kans dat je ook veel plezier gaat beleven aan de E-25 *O*
Nooit gespeeld die tank :P

• JeroenNietDoen
atticus182 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:12:
[...]
omdat je bizar snel bent, bizar snel schiet en bizar slechte penetratie hebt :P
Learn 2 aim dan :X Alleen met sommige tier 8 heavies heb ik frontaal wat moeite. Verder rag je door alles gewoon heen.

• wsLy
bal130 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:59:
Hoi hoi, ik speel sinds eergister ook weer World of Tanks, en sinds dynosu z'n modpack niet meer update zelf wat mods bij elkaar gezocht, alleen zijn nog een paar dingetjes die ik mis:
-Battlereports in garage gewonnen -> groen en verloren -> rood welke mod is dit of was dit iets van xvm?
Heb op moment xvm van jimbo's gepakt en die is opzich al goed :)

en dan zoek ik nog de contour icon mod die dynosu gebruikte, waar de namen in het klein van de tanks ook bij stonden...

Voor de rest heb ik denk ik alles wel, jimbo's crosshair, xvm, scope shadow remover..

EDIT: denk dat ik contour mod heb gevonden, oude zuamgua nu jackhammer...

http://forum.worldoftanks...ontour-mod-zuamgua-style/
Ja, Jackhammer's is doorgegaan toen Zuamgua is gestopt. Zeer fijne contour icons :)

Stichting Hobbyserver

• SurfBoy
MRammeloo schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:19:
[...]

Dat hangt van de tank af. Je speelt veel lights, en die worden wel geacht te scouten. Nou is scouten niet hetzelfde als een suicide-rush, al begrijpen veel scouts helaas dit subtiele onderscheid niet ;) Je bent voor je team veel waardevoller als je in leven blijft, engagen is vaak een slecht idee...

In de andere types moet je juist wel klappen uitdelen, maar ook hier geldt: dat gaat beter zolang je leeft.
Ik weet opzich wel hoe ik moet scouten voor mijn gevoel. Maar ik heb de amx 50 100 en die moet je volgensmij meer als medium tank spelen, paar dagen terug ook de kv-2 gekocht, bijna full upgraded nu, heb ik alleen maar gekocht omdat ik wou derpen en heb ook de kv-1s, echt een leuke tank met de 122 mm gun. Hopelijk kom ik snel bij de IS, zit nu vooral veel te spelen met de kv-1s.

Net nog een mooi rondje gehad met scouten, alleen hellaas zat ik in een noob team, zelf ook niet de beste speler, maar alsnog heb ik in een scout tank wel op 1 na de meeste damage gedaan en wel de meeste XP. http://www.wotreplays.org...042b9c81a55bb3010000.html

[ Voor 13% gewijzigd door SurfBoy op 26-12-2013 11:44 ]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kaap schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:22:
[...]

Learn 2 aim dan :X Alleen met sommige tier 8 heavies heb ik frontaal wat moeite. Verder rag je door alles gewoon heen.
Yeah yeah weakspots, ik doel ook vooral op Tier 8 heavies, en ja idd ik kan nog wel wat klasjes 'aim' gebruiken :P

@surfboy: nou staat de amx50/100 ook niet echt bekend om zijn geweldige pantser met een reload van 46sec op de topgun....
Als ik jou was, ging ik me voorlopig richten op een dikke tank met veel armour.
Pas dan kun je je survivalrate opkrikken.
Amx50 lijn is heel lastig goed te spelen als je nog zoekende bent

• SurfBoy
Anoniem: 110209 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:52:
@surfboy: nou staat de amx50/100 ook niet echt bekend om zijn geweldige pantser met een reload van 46sec op de topgun....
Als ik jou was, ging ik me voorlopig richten op een dikke tank met veel armour.
Pas dan kun je je survivalrate opkrikken.
Amx50 lijn is heel lastig goed te spelen als je nog zoekende bent
Ik denk dat ik hem daarom ook alleen maar in me clan ga gebruiken. Dan ga ik denk ik maar de kv-1s lijn volgen.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Het leuke van de lage tiers is dat je zelf de uitkomst van het potje kunt bepalen (vaak, niet altijd) :)

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/7056/ztqs.jpg

Edit: You can find me in the club })

Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/326/0kib.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door p0st op 26-12-2013 13:11 ]

• Joindry

Joindry

Eerlijk, in pubs en CW is pantser voor wussies. It's al about speed, mobility, firepower and getting there first. Goedkope goldshells, overmatige penwaardes op nieuwe guns hebben de balans van dit spel volledig verandert. Wolfpacks ftw.

• majic
zo...

de "random" compensatie voor 2 dagen 65% victory ratio is begonnen. Hele ochtend absolute 100% retard teams die vol zitten met aardbeien, allemaal de verkeerde flank in rushen, geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Ik vind het zo'n zinloze methodiek om iemand af te straffen omdat hij goed speelt...door hem op te zadelen met absolute prutsers. Het schrijnende is dat het contrast zó extreem groot is met afgelopen twee dagen dat ik niet begrijp hoe ze er mee wegkomen door te claimen dat er geen skill-based matchmaking bestaat. Ik begrijp nu ook weer waarom ik een maand geleden zo klaar was met het spelletje : Je bent 100% volledig machteloos als je team gewoon een stelletje rasmong*len zijn. Niet erg voor een paar potjes, maar 4-5 uur achter elkaar is het niet leuk meer.

Dit moeten ze toch echt anders oplossen. Blijkbaar is dé oplossing om weer gewoon een paar weken te stoppen met spelen, dan 'reset' de timer zich en kan ik weer gewoon normale matchmaking krijgen... 8)7

• rgras
  • Niet online
Je doet het voorkomen alsof je die 65% te danken hebt aan jouw geniale WoT skills. Is het ook in je opgekomen dat je juist door dezelfde MM de afgelopen twee dagen in goede teams bent ingedeeld?

• majic
Ik heb toevallig inderdaad merendeel van de tijd Top3 van m'n teams gestaan, zelfs als ik onderaan t' lijstje stond met een t8 in een t10 match. Veel hoogste damage / hoogste kills, en gewoon goed gespeeld.

De enemy teams waren ook niet slecht - gewoon, wat je noemt 'gebalanceerd'. Soms het ene team wat beter, soms het andere. Enorm veel potjes waar het beslecht werd op 3vs3 aan het eind oid.

Vandaag is het gewoon pot na pot total walkover waar mijn team verdampt ondanks verwoede pogingen van mij om gaten op te vullen, map te spammen ..mensen te adviseren. Kortom, teamplay. Maar na 20/30 potjes te verliezen met 0 vs 10 ofzo...dan kan je niet meer met droge ogen claimen dat het niet een een beetje ...toevallig is :)

• rgras
  • Niet online
Dan nog zou je gezien je stats een percentage van 57/58 verwachten, niet van 65. Overigens ben ik het wel met je eens dat WG's MM™ meer variabelen omvat dan dat ze doen voorkomen.

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
Joindry schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:56:
Eerlijk, in pubs en CW is pantser voor wussies. It's al about speed, mobility, firepower and getting there first. Goedkope goldshells, overmatige penwaardes op nieuwe guns hebben de balans van dit spel volledig verandert. Wolfpacks ftw.
Ook al is dynamische play helemaal mijn type speelstijl; ik ben het niet met al deze uitspraken eens.
- In CW heeft pantser i.c.m. hp pool een zeer grote invloed: als voorbeeld kan ik een scoutende IS-4 geven. Een scoutende IS-4? Ja, omdat die een belachelijke armor heeft. Tanks als de Maus en E100 komen ook telkens meer terug
- In pubs bounce ik veel met heavy tanks. Echter is verregaande tankkennis nodig om elke weakspot van je tank goed af te dekken. Goldshells worden dan meestal geschoten, maar ook dan heb je een redelijke kans om te bouncen. Er zijn zelfs sommige tanks die heat met grote regelmaat absorberen (is7,is4,e100)
- Verder hebben de nieuwe tanks (zoals de WTF E100) behalve een belachelijke damage burst met grote pen ook een nieuw element in het spel aangebracht: het actief gebruiken van HE shells. Sinds een paar weken neem ik standaard 5 HE shells mee, dat heb ik nog nooit eerder gedaan. M.a.w. wordt het gebruik van de verschillende shell types telkens belangrijker in de game.
- goedkope goldshells: met een premium account misschien wel. Je kunt net winst maken als je een goeie game hebt waarbij elke gold shell damage doet. De gemiddelde speler maakt verlies (en ja, ik ben een goldshell hater: heb regelmatig in mijn streams dat ik deze mensen uitmaak voor n00bs without skills not willing to improve)

Al met al ben ik het wel met je eens dat ik in een tier10 medium een veel grotere invloed in een random kan hebben dan een tier10 heavy. Gewoon om het feit dat ik verschillende flanks kan ondersteunen. In CW is dat juist veel minder van belang: je FC kan gewoon de verschillende type teams en tanks in "harmonie" met elkaar laten werken. Mediums worden daar meestal gebruikt om "gaten" in de tactiek met mobiliteit op te lossen.

• majic
Die vorige stats zijn gebaseerd op 2 maanden lang 90% van de tijd matige tanks grinden. Daar ben ik mee gestopt, omdat het frustrerend, saai en niet lonend was.

Nu speel ik afgelopen dagen eigenlijk maar één tank en da's de Rhm.-Borsig. Ik hou van glass canons - zolang ik maar damage kan doen dan maakt 't me niks uit dat ik onderaan sta in een T10 match. Vogel wel iets uit om me nuttig te maken voor het team.

Een schril contrast dus met de speelstijl van voorheen waar die 57-58 op gebaseerd was (grinden naar de Rhm-borsig toe is geen pretje met stock guns, idem voor een aantal andere zeer frustrerende lines van t3-t7 waar je zo goed als nutteloos bent).

Maargoed. Het vervelende vind ik gewoon dat ik niet anders ben gaan spelen, maar de teams om me heen wel. Wat kan je daar tegen doen? Nakkes. Compenseren voor volledige flanks die verdampen kan gewoon niet. Erger nog dat de hele ochtend ik aan het plingen + mekkeren ben dat mensen obvious=obvious plekken niet verdedigen en dat binnen 3 mins we de pot anders verliezen. Zelf heen gaan doe ik uiteraard dan meestal wel, maar 1 vs 4-6 schiet niet op (al een keer of 10 gehad vannochtend O_o...sta je daar in je uppie bij Himmelsdorf op de heuvel bijv...wtf haha!).

Kortom, muf :D

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
rgras schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:51:
Dan nog zou je gezien je stats een percentage van 57/58 verwachten, niet van 65. Overigens ben ik het wel met je eens dat WG's MM™ meer variabelen omvat dan dat ze doen voorkomen.
Zelf heb ik ook een paar van deze dagen gehad: constant nummer 1 op damage in kills over alle 30 spelers: winrates van 40/45%. De 57/58% met dit soort teams haal je (als je pech hebt) helaas niet met deze dagen ;)
majic schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:58:
Maargoed. Het vervelende vind ik gewoon dat ik niet anders ben gaan spelen, maar de teams om me heen wel. Wat kan je daar tegen doen? Nakkes.
Op dit soort dagen kijk ik vooral naar mijn eigen spel: heb ik alles gedaan wat ik kon doen? Waren er momenten dat ik het beter kon doen? Hoe zat het mijn map awareness?
Gewoon proberen mezelf te verbeteren. Lukt dat: who cares about the winrate? Als jij goed speelt en vooruitgang maakt dan is het goed. Dan kun je als de teams over 2 weken beter zijn weer worden vertroetelt met een 65% winrate ;)

[ Voor 39% gewijzigd door pkregting op 26-12-2013 14:03 ]

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik ook niet, maar ik vind de E 25 wel heel leuk :Y Blijft een feest in met name platoons, solo kun je met dat ding namelijk niet echt het verschil maken. Maar het is wel een apart ding, een van de uniekere Premiums als je het mij vraagt. Je hebt inderdaad nog even de tijd om erover na te denken, maar ik kan 'm absoluut aanraden.

Ik gebruik 'm alleen niet als crewtrainer. Beetje een foutje gemaakt door er 100% crew in te mikken.. :/

• majic
pkregting schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:00:
[...]

Zelf heb ik ook een paar van deze dagen gehad: constant nummer 1 op damage in kills over alle 30 spelers: winrates van 40/45%. De 57/58% met dit soort teams haal je (als je pech hebt) helaas niet met deze dagen ;)

[...]

Op dit soort dagen kijk ik vooral naar mijn eigen spel: heb ik alles gedaan wat ik kon doen? Waren er momenten dat ik het beter kon doen? Hoe zat het mijn map awareness?
Gewoon proberen mezelf te verbeteren. Lukt dat: who cares about the winrate? Als jij goed speelt en vooruitgang maakt dan is het goed. Dan kun je als de teams over 2 weken beter zijn weer worden vertroetelt met een 65% winrate ;)
Tsja dat doe ik dus. Dát is ook waar mn frustratie vandaan komt. Goed spelen en ondanks dat keihard verliezen. Het meest irritante aan slechte teams is ook eigenlijk juist dat je vaak niet eens de kans krijgt om jezelf nuttig te maken - na een paar minuten is je helft van je team kassiewijle, en gaat de enemy keihard aanvallen. Een paar potshots op de flank die je defend en dat is het dan wel weer (rhm-borswig heeft geen armor hé :D ).

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
atticus182 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:41:

Yep, that's the one :) in 8.9 vond ik 'em al mooi, maar in 8.10 werken ook de extra effecten en is hij zo mogelijk NOG mooier :)

Overigens kun je ook de koreaanse vlaggen vervangen voor WG/andere vlaggen (wat ik in mijn modpack ook gedaan heb), meer daarover vind je hier: http://forum.worldoftanks...w-with-a-choice-of-flags/
Heb de garage net geinstalleerd maar zie nog steeds het winterlandschap.
Ben even paar dagen offline geweest maar kan het zijn dat de WG winter garage de batcave overruled?

• Joindry

Joindry

Ja, je kan ergens anders aan of uitvinken of ze dat kunnen doen. In het OM modpack staat er een vinkje voor.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Gebruik alleen de files en geen modpackinstaller, zal wel eens in de gamesettings kijken.

Nope niks te vinden..

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 26-12-2013 14:28 ]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

ShockWave schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:17:
[...]

Heb de garage net geinstalleerd maar zie nog steeds het winterlandschap.
Ben even paar dagen offline geweest maar kan het zijn dat de WG winter garage de batcave overruled?
Heel makkelijk, even het bestand paths.xml openen en de regels ONDER deze verwijderen, daar staat nog _CM etc achter, dat zijn links naar de speciale hangars. Dus alleen onderstaande referenties naar hangar moeten erin blijven staan, de overige kun je verwijderen:

<Path>./res/packages/hangar.pkg</Path>
<Path>./res/packages/hangar_premium.pkg</Path>

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 07:50
warthunder is nu op twitch de tankmode aan het sfreamen. vind het er toch wel erg nice uitzien

• wsLy
Dat ziet er inderdaad erg goed uit.

Stichting Hobbyserver

• p0st

p0st

Dutch Reefer

WoT 0.8.10 ModPack by p0st v3

Changelog
• Updated Yasen Krasen Messenger mod to 0.8.10.1 V1
• Updated XVM to nightly build 3038
• Reworked Minimap configuration

Download & Screenshots

Pagina: 1 2 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)