Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Het is me gelukt, update geplaatst. Ziet er mooi uit hoor. Playstore echter werkt niet. Kan geen contact maken met de Google servers. Ik heb de bestaande app's verwijderd en opnieuw geïnstalleerd helaas, het werkt niet. Als ik de app Google Play-services probeer te installeren loop hij halverwege vast en krijg ik de mededeling dat hij niet geïnstalleerd kan worden. . :'(

[ Voor 25% gewijzigd door hoefniks op 08-12-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoefniks schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:12:
Het is me gelukt, update geplaatst. Ziet er mooi uit hoor. Playstore echter werkt niet. Kan geen contact maken met de Google servers. Ik heb de bestaande app's verwijderd en opnieuw geïnstalleerd helaas, het werkt niet. Als ik de app Google Play-services probeer te installeren loop hij halverwege vast en krijg ik de mededeling dat hij niet geïnstalleerd kan worden. . :'(
Deze mededeling krijg je bij meerdere Android applicaties, maar veel van deze applicaties werken gewoon zonder Google Play-services. (Tenminste op m'n Passport)

En je moet trouwens Snap installeren voor Android Apps. http://redlightoflove.com/snap/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Yep, Snap had ik erop staan maar alle app's waren eraf na de update. Ik had vanmorgen nog middels Link een Back-up gemaakt en die teruggezet. Snap zat daar echter niet bij? Moet ik er later weer opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoefniks schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:23:
Yep, Snap had ik erop staan maar alle app's waren eraf na de update. Ik had vanmorgen nog middels Link een Back-up gemaakt en die teruggezet. Snap zat daar echter niet bij? Moet ik er later weer opzetten.
In snap, houdt hij je geïnstalleerde apps bij.
Die moet je opnieuw downloaden.
En bij een harde herstart gaan app gegevens verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zou gewoon 1mobile (+800.000 apps) als store kunnen installeren ,welke veel NL apps heeft.

Je kan het gewoon als APK (android) file downloaden naar je toestel en installeren.

http://market.1mobile.com/?from=new_version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week eigenaar van de passport! Begonnen 2 mnd geleden met de iPhone 6 plus, deze geruild tegen een iphone 6 vanwege het formaat. Deze weer aan mijn vriendin overgedaan en nu weer happy met de passport, na 2 jaar met de z10. Wat een genot om met deze telefoon te werken. Jammer dat whattsapp nog niet in Blend zit, helaas nog niet een toegevoegde waarde op dit moment voor mij. Beeld is echt mooier dat de iphone6. Het swipen en de hub is echt zo geweldig, ik werd gek van die knop op de iPhone 6 om weer naar een ander scherm te moeten. Nu nog een pad van Blackberry waar ik op kan swipen, maar goed de passport is gewoon een kleine pad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
@nlb De 1mobile app stond er al op hoor evenals de Amazone app. Werkt fijn. Gisteren op het werk stonden er weer een paar collega's moeilijk te doen met hun iPhone 6Plus en het afwerken van wat mail. Heb ze de Hub van m'n Z30 laten zien met alle mogelijkheden. Wat kunnen mensen toch zuur kijken..... ;w

• hoefniks
Na de update naar 10.3.1.747 heb ik als ik het toestel uit de sluimer modus haal en een wachtwoord moet intikken het standaard toetsenbord voor staan. Voorheen was dat een ander met grotere cijfertoetsen. Ik krijg dit niet terug en het intoetsen van het wachtwoord is een stuk lastiger geworden. Weet iemand een oplossing hiervoor?

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 15:16
even naar je wachtwoord instellingen gaan en het (simpele) wachtwoord uitschakelen. Als je het dan weer activeert en je wachtwoord instelt krijg je weer het keypad-toetsenbord te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen met OS 6 en 7 let op er is een nieuwe malware voor alle android,ios ,windows en BSOS 6,7 welke hoog alert heeft. De mailware heet inception en is zeer geavanceerd. Blackberry 10 toestellen hoeven zich geen zorgen te maken. Het nestelt zich in java of komt daardoor naar binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 22:15 ]

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@nlb:
Heb je meer info?
Zo is het lastig maatregelen te nemen... ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Amerikaanse regering en in de UK heeft dit verspreid en het schijnt zich overal in te nestelen. Ik heb dit ergens op een duitse site gelezen en ergens anders maar kan het artikel niet vinden. Het was zeer ernstig omdat het vermoedelijk door Een ander land is gemaakt.

Je moet zoiezo geen java update;s doen, het zit al veel computers genesteld . Het was dinsdag ,woensdag voornamelijk US, Europa en sinds woensdag ook meldingen uit verschillende Zuid Amerikaanse landen.

The malware is affecting legacy BlackBerry smartphones through Java Applications Descriptor (JAD) file to support OTA updates for Java-based apps. Depending on device, the malware collects unique device identifiers, carrier information and activity, such as calls logs and contacts.

http://www.cso.com.au/art...d-blackberry-ios-devices/

volgens sommige zitten de Russen erachter.

• liptonicee
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:44
Beste BB10 gebruikers,

Ik overweeg om binnenkort de nieuwe BB Classic te halen om mijn HTC 8X te vervangen. Ik heb BB10 een jaar geleden uitgeprobeerd op de Q10, maar deze na een week weer de deur uit gedaan omdat het app aanbod dramatisch was en de Android apps niet goed gescaled werden op het vierkante scherm.
Mijn vraag is dus of men hier nog steeds problemen ondervindt met scaling van Android apps en of jullie verwachten dat ontwikkelaars met de komst van de Classic (aangezien het de OS7 gebruikers zou moeten verleiden om naar OS10 over te stappen) BB10 weer serieus gaan nemen en niet links laten liggen zoals het tot nu toe het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Ligt een beetje aan welke apps je hebt gemist op de Q10 denk ik. Ik zelf gebruik maar een enkele app en daar waar mogelijke de mobiele website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
@joenja. Dank je wel, heb m'n vertrouwde toetsenbord weer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
De meest voor de hand liggende Android app's doen het prima. Als je Snap op je BB zet kun je ze zonder problemen installeren. Ik gebruik niet zoveel Android app's hoor omdat BB ook best al een behoorlijk aantal app's heeft. De Rabo-app is vreselijk. BB heeft deze niet dus die moet je van Android gebruiken of de site van de Rabobank zelf werken, dat gaat best goed maar niet optimaal. App's van ING en ABN zijn prima. Twitter, Routenavigatie, LinkedIn en mail allemaal standaard van BB. Spellen weet ik niet, die gebuik ik niet op m'n BB. Whatsapp van Android doet het prima. Ik ben dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:13
Maar waarom WhatsApp van Android? BB OS10 heeft zijn eigen native WhatsApp toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liptonicee
hoefniks schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:00:
De meest voor de hand liggende Android app's doen het prima. Als je Snap op je BB zet kun je ze zonder problemen installeren. Ik gebruik niet zoveel Android app's hoor omdat BB ook best al een behoorlijk aantal app's heeft. De Rabo-app is vreselijk. ...
De Rabobank app was inderdaad een van de apps die ik miste. Andere apps waar ik veel gebruik van maak zijn Feedly, Pocket en Todoist. Geen van deze apps zijn echter beschikbaar voor BB10, daarom dat ik erg twijfel of ik er überhaupt aan moet beginnen en gokken dat de Android apps goed draaien of gewoon voor de makkelijke (maar dure) weg moet kiezen en een iPhone moet halen. Zijn er BB10 gebruikers hier op het forum die spijt hebben van de keuze voor Blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:32
(Android) Rabo app werkt op zich prima, je moet alleen geduld hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
@rschepper Klopt WhatsApp is er ook als native app. Doet het prima, had ik niet gezien.

@liptonicee... Ik heb de 3 door jou genoemde app's via 1MobileMarket binnen gehaald en geïnstalleerd. Werken prima. Als ik Todoist gebruik krijg ik een melding dat hij de Google Playstore nodig heeft maar hij doet het gewoon, ik heb zelfs een taak aangemaakt dat ik morgen een binnendeur moet schilderen. Staat in de agenda dus mn vrouw weet het nu ook :( Ik heb 4 jaren de iPhone 4 en als laatste de 5s gebruikt maar bij het uitbrengen van de 6 vond ik het mooi geweest. Weinig vernieuwend, alleen groter en dunner..... Ik heb nu een kleine 4 maanden de Z30. Heerlijk toestel, het enige waar ik spijt van heb is dat ik de Paspoort niet genomen heb maar dat komt nog wel.

[ Voor 11% gewijzigd door hoefniks op 12-12-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-08 23:08
Hier trotse eigenaar van 9900, sinds 2009. Na lang wachten was de BB Classic eindelijk pre-ordered.

Op 20 december ontvang ik hem. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Forbes welke aardig pro Apple is heeft sinds maanden de Blackerry ontdekt en hoe :)

IPhone 6 vs BlackBerry Passport http://www.forbes.com/sit...assport-over-my-iphone-6/

•Security

•Long battery life, up to two days

•Screen real-estate, high resolution, and 1:1 layout

•Rugged I-Beam construction and Gorilla Glass 3 protective covering

•Telephone call capabilities and associated enhancements, including stereo audio output and four microphones for exceptional audio pickup and noise cancellation, especially for conference calls on speakerphone

•E-mail processing, organization, and handling of attachments

•Keyboard design with integrated on-screen extra rows of keys that are actually convenient to use, and the ability to use the entire surface of the keyboard to scroll through documents and web pages, rather than running your finger across the display

•Operating system functionality, organization, and handling of applications as well as the ability to run both Blackberry World and Android apps

•Setting up different user profiles and alert modes (ring, vibrate, LED, and silent) for calls, emails and messages

•External memory, and access to use it as a hard drive

http://www.forbes.com/sit...assport-over-my-iphone-6/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

liptonicee schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:44:
[...]

De Rabobank app was inderdaad een van de apps die ik miste. Andere apps waar ik veel gebruik van maak zijn Feedly, Pocket en Todoist. Geen van deze apps zijn echter beschikbaar voor BB10, daarom dat ik erg twijfel of ik er überhaupt aan moet beginnen en gokken dat de Android apps goed draaien of gewoon voor de makkelijke (maar dure) weg moet kiezen en een iPhone moet halen. Zijn er BB10 gebruikers hier op het forum die spijt hebben van de keuze voor Blackberry?
Spijt. No way. Ik snap alleen niet waarom blackberry niet populairder is. Ik vind BB10 het beste OS voor phones. Als je android hebt gebruikt is BB10 gewoon een verademing.

Er zijn zaken binnen het configureren waar ik bij mijn vorige android de telefoon moest rooten. 'k heb tenminste weer het idee dat ik controle heb over mijn telefoon. Bij android voelde ik me meer een gebruiker van een publieke computer.

Bijna alles klopt. De snelheid van de interface. De hub, de gestures. De default apps die al voorgeinstalleerd zijn. Het onscreen keyboard.

Een groot verschil is ook deze. Bij mijn android phone vond ik na een half jaar gebruik nog nieuwe ergernissen. Bijn mijn Z10 vond ik na een half jaar nog nieuwe dingen waarvan ik dacht: "shit, dat had ik eerder moeten weten, da's handig!"

delete account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben nog steeds fan van het BB10 OS na ruim een jaar gebruik op een Q10. Maar ik begin me langzaam toch wat te ergeren aan de app situatie. De Facebook en Twitter apps lopen continu achter op de functionaliteit van deze diensten (dingen als foto's in Facebook reacties en animaties in GIFs). Kleine dingen, maar het is erg vervelend dat ze missen. Verder werken veel websites niet goed (ligt ook wel aan de websites uiteraard), zo kun je in de webversie van twitter en ik meen ook op imgur geen animaties bekijken.

Hetgeen wat voor mij de druppel was is dat ik sinds enige tijd fervent Evernote gebruiker ben. Er is wel een Evernote app voor BB10 en deze wordt ook onderhouden, maar vergeleken bij de iOS app stelt het allemaal weinig voor.

Combineer deze zaken met de trage ontwikkeling op hardwaregebied (de Passport en Classic zijn het niet voor mij en nieuwe full-touch toestellen lijken niet echt in de planning te zitten) en dan denk ik dat ik binnenkort maar overstap naar een iPhone 6. Ik zal de hub, de nachtkastmodus en waarschijnlijk diverse andere dingen wel gaan missen maar het is gewoon erg praktisch om een wat meer mainstream telefoon te hebben. Hopelijk komt er voor die tijd nog een officiële 10.3 update voor mijn Q10 zodat ik mijn mening wellicht kan bijstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Bigs schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:31:
Ik ben nog steeds fan van het BB10 OS na ruim een jaar gebruik op een Q10. Maar ik begin me langzaam toch wat te ergeren aan de app situatie. De Facebook en Twitter apps lopen continu achter op de functionaliteit van deze diensten (dingen als foto's in Facebook reacties en animaties in GIFs). Kleine dingen, maar het is erg vervelend dat ze missen. Verder werken veel websites niet goed (ligt ook wel aan de websites uiteraard), zo kun je in de webversie van twitter en ik meen ook op imgur geen animaties bekijken.

Hetgeen wat voor mij de druppel was is dat ik sinds enige tijd fervent Evernote gebruiker ben. Er is wel een Evernote app voor BB10 en deze wordt ook onderhouden, maar vergeleken bij de iOS app stelt het allemaal weinig voor.

Combineer deze zaken met de trage ontwikkeling op hardwaregebied (de Passport en Classic zijn het niet voor mij en nieuwe full-touch toestellen lijken niet echt in de planning te zitten) en dan denk ik dat ik binnenkort maar overstap naar een iPhone 6. Ik zal de hub, de nachtkastmodus en waarschijnlijk diverse andere dingen wel gaan missen maar het is gewoon erg praktisch om een wat meer mainstream telefoon te hebben. Hopelijk komt er voor die tijd nog een officiële 10.3 update voor mijn Q10 zodat ik mijn mening wellicht kan bijstellen.
Wat als je gewoon de Andriodapps uit Amazon trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liptonicee
Bigs schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:31:
Ik ben nog steeds fan van het BB10 OS na ruim een jaar gebruik op een Q10. Maar ik begin me langzaam toch wat te ergeren aan de app situatie.
...

...
Dat is precies de reden waarom ik van Windows Phone wil stappen, hoopte dat BB10 met ondersteuning voor Android apps een oplossing was. Ik ben echter bang dat ik voor iOS zal moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
De ondersteuning voor Android apps vind ik maar matig, bij Spotify b.v. hapert het geluid regelmatig (zeer irritant) en apps voor het aansturen van bv. audio apparatuur slagen er überhaupt nooit in om het apparaat in het netwerk te vinden. Tel daarbij de Rabobank app op die er 10 minuten over doet om op te starten en dan is de Android runtime van BB10 wat mij betreft afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vjsmits
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03-2022
Bigs schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:34:
De ondersteuning voor Android apps vind ik maar matig, bij Spotify b.v. hapert het geluid regelmatig (zeer irritant) en apps voor het aansturen van bv. audio apparatuur slagen er überhaupt nooit in om het apparaat in het netwerk te vinden. Tel daarbij de Rabobank app op die er 10 minuten over doet om op te starten en dan is de Android runtime van BB10 wat mij betreft afgeschreven.
Spotify werkt bij mij probeemloos evenals sonos en andere audio aanstuur apps. Ik heb een passport weet niet of het misschien aan je device ligt dat de android experience wat tekort schiet voor je?

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Bigs schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:34:
Ga je je telefoon verkopen of heb je ook nog positieve dingen te melden? Vraag het maar even hoor.

Verwijderd

Bij mij werkt Spotify prima. Goed, hij start wat trager en de interface is wat trager maar het werkt verder prima.

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik lees via CrackBerry dat Blackberry Blend geupdate is. Officieel nog geen support voor de oudere devices. Maar met een leaked 10.3.1 versie zou het inmiddels op een Q10 moeten werken. Iemand hier al ervaring mee?

• vDorst
  • Niet online
Ik wil Blend ook proberen. Nu kijken naar welke 10.3.1 versie ik wil installeren.

• vjsmits
Superstudent schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:43:
Ik lees via CrackBerry dat Blackberry Blend geupdate is. Officieel nog geen support voor de oudere devices. Maar met een leaked 10.3.1 versie zou het inmiddels op een Q10 moeten werken. Iemand hier al ervaring mee?
Kan je vertellen dat het op de passport (met 10.3.1 leak) iig super werkt. Dit was voor de geupdate desktop versie niet het geval. Blend is verder echt ideaal, vervanging van outlook wat mij betreft. Let wel, dat je ook even de blend app op je phone update in BBworld.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Tijdens de Festive Giveaway is o.a. Hub++ nu (tot kerst?) gratis. Best interessant om in ieder geval even aan te schaffen (en de download daarna desnoods te annuleren), want heeft best wat handige LED functies en breid de functionaliteiten nog steeds uit.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Miss_80
  • Laatst online: 26-08 08:57
Hubb++ is wel een fijne app. Draait bij mij eigenlijk al vanaf het begin en nooit spijt gehad van de aanschaf

• vjsmits
JunkieXP schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:51:
Tijdens de Festive Giveaway is o.a. Hub++ nu (tot kerst?) gratis. Best interessant om in ieder geval even aan te schaffen (en de download daarna desnoods te annuleren), want heeft best wat handige LED functies en breid de functionaliteiten nog steeds uit.
Idd wel aardige app, al is met 10.3.1 led colors customization ook ingebakken direct in het os. Maar gratis is uiteraard niet duur ;).

[ Voor 3% gewijzigd door vjsmits op 18-12-2014 13:16 ]

• JunkieXP

JunkieXP

vjsmits schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:16:
[...]

Idd wel aardige app, al is met 10.3.1 led colors customization ook ingebakken direct in het os. Maar gratis is uiteraard niet duur ;).
Heb aanvankelijk ook gepoogd "over te stappen" op de Native Functionaliteit, maar merk dat ik vooral filters op topic en adres ging missen, iets wat Hub++ wel ondersteund.

• vjsmits
Weet iemand of het mogelijk is om meerdere agenda items te laten zien op het lockscreen? ik krijg nu maximaal één item +x more. Zou graag zien als ik al mijn items (of iig customizable tot x items) zou kunnen zien op het lockscreen.

• RichardOost
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 08:23
Superstudent schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:43:
Jazeker; op mijn Q10 draaiend op 10.3.1.1154 werkt Blend uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Dit is hier volledig offtopic.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 21-12-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Blackberry moet zich meer gaan richten op native applicaties. Het is allemaal leuk en aardig dat er Android-support wordt geleverd, maar dat zou zeker niet de hoogste prioriteit moeten hebben. De journalisten hebben toch kritiek op sommige apps die via Amazon op de Blackberry worden gegooid.

De Android-apps doen toch een beetje afbreuk aan BB 10. Ze werken net wat trager en sommige apps werken niet zoals ze werken op een Android-toestel. Is ook niet zo verwonderlijk, want die apps zijn gemaakt om te werken op een Android-toestel. Verder maak je je wel erg afhankelijk van Android. Als er een nieuwe runtime komt, zoals nu het geval is, moet je ook weer aanpassingen doen. Kost allemaal geld en moeite.

Iemand die goede Android-apps wil, die zal wel een Android-toestel kopen. BB10 is absoluut een goed OS. Werkt soepel en gebruiksvriendelijk, maar de gebruiker krijgt de indruk dat het aan het OS ligt dat sommige Android-apps niet zo goed daaien. Dat ligt natuurlijk niet aan het OS, maar gewoon aan het feit dat Android-apps niet gemaakt zijn om te draaien op BB10. Je kan dan werken aan de runtime en je kan het optimaliseren, maar helemaal ideaal werken zullen ze niet.

Verder begrijp ik echt niet dat Blackberry communiceert dat Blackberry World apps bezit die meer gericht zijn op de zakelijke kant/productiviteit. Dat moet je juist niet communiceren. De focust moet steeds meer liggen in het vullen van de Blackberry World met kwaliteits apps.

Een ander punt is dat je met zulke communicatie developers afschrikt. Waarom zou een developer moeite nemen om een native app te maken voor Blackberry als gebruikers toch Android-apps kunnen installeren? Zijn applicatie word dan opgeslokt door al die Android-apps. Komt de ontwikkeling van apps niet ten goede.

[ Voor 17% gewijzigd door emporio81 op 22-12-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
*knip* zie hierboven.

[ Voor 138% gewijzigd door RoD op 21-12-2014 17:00 ]

• petersamyn
  • Laatst online: 17-12-2020
Flitz76 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:40:
(Android) Rabo app werkt op zich prima, je moet alleen geduld hebben :-)
Echt waar? Bij mij werkt de Rabo App niet.... Wat bedoel je met "je moet geduld hebben"?

• petersamyn
  • Laatst online: 17-12-2020
Ik ben een heel gelukkige gebruiker van de Z10 sinds april 2013. Ik zou eigenlijk geen ander toestel willen. Momenteel kijk ik uit naar de 10.3.1, maar mijn huidige OS-versie is ook nog oké hoor. Ik draai nog steeds op de 10.2.1 3062 en dat vind ik al top. Alle verbeteringen van de versie 10.3.1 zullen leuke extraatjes zijn.
Ik heb ook Snap geïnstalleerd, en daardoor heb ik best veel Android-Apps gedownload. Helaas werken die niet allemaal. Triiing van Telenet doet het prima, Spotify ook. KBC banking werkt ook zonder probleem. Yelo van Telenet, Rabobank en Bancontact doen het helemaal niet. Zou dat verbeteren met de upgrade naar 10.3.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:32
petersamyn schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:59:
[...]

Echt waar? Bij mij werkt de Rabo App niet.... Wat bedoel je met "je moet geduld hebben"?
Geduld hebben :)
De app heeft even tijd nodig om te laden. Zorg er wel voor dat je scherm niet al na 30 seconden uitschakelt.
Verder is het een kwestie van geduld. Nergens aankomen, maar rustig wachten tot het geladen is.

Niet ideaal maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Blackberry World recovery tool

This tool is provided as a means to recover a non-functional BlackBerry World (BBW) application/client on any BB10 device (OS version 10.0.x, 10.1.x, 10.2.x, 10.3.x). This tool can only be executed from a Windows PC (MAC not supported) and your BB10 device must be plugged into this PC via USB. Upon execution, the tool will detect the BB10 Device OS you are running, automatically deliver the appropriate BBW version for that OS and do a force installation of this BBW version over any (presumed non-functional) BBW application that may or may not be present on the device. After successful execution of this tool, you should then be able to immediately launch and use the BBW client.

Altijd handig om te weten ;)

1)Klik bovenaan dit bericht op de link
2)Dowload daar de tool naar je pc (geen support voor de MAC)
3)Verbind je telefoon middels usb met je pc
4)Start de zojuist gedownload recovery tool en volg de instructies op die worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OS 10.3.1.1949

De volgende toestellen kun je zonder problemen installeren met OS 10.3.1.1949.

BlackBerry Z10 STL 2,3,4

BlackBerry Q5 / Q10

BlackBerry Z3

BlackBerry Classic

BlackBerry Z30

Let wel op dat het installeren op eigen risico is en dat je je gegevens zoals contacten zelf moet backupen. De installatie verwoest alles op de partitie en wordt fris geinstalleerd.

De voordelen van OS 10.3.1 is meer stabiliteit, sneller OS , betere android runtime 4.3 en veel snellere camera.

Afbeeldingslocatie: http://ftp.bbbservices.de/team/DJ_Ganja/09_Logos/BBOS10.3.1.jpg

Alle bestanden behalve Z30 en Classic zijn van BlackBerry en de rest zijn Hybrids en gemaakt door Crackberry gebruikers.

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:08:
OS 10.3.1.1949

BlackBerry Z10 STL 2,3,4

Let wel op dat het installeren op eigen risico is en dat je je gegevens zoals contacten zelf moet backupen. De installatie verwoest alles op de partitie en wordt fris geinstalleerd.

De voordelen van OS 10.3.1 is meer stabiliteit, sneller OS , betere android runtime 4.3 en veel snellere camera.
bedankt,werkt op het eerste zicht goed en geen noembare problemen.
Ondanks ik een iphone man ben werk ik toch heel graag met dit os.
Ik wacht op een opvolger van de z10 met de specs van de passport.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Wat is de beste manier om te upgraden zonder verlies van data?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:08:
OS 10.3.1.1949

<KNIP>

[afbeelding]
Dankjewel voor de links. Maar waar komen deze bestanden vandaan en wie heeft ze geupload? Ben toch altijd een beetje voorzichtig met onofficiele updates. Zeker als BB community zou je hier toch een beetje kritisch in moeten zijn ;).

[ Voor 24% gewijzigd door Superstudent op 31-12-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Petervanakelyen schreef op woensdag 31 december 2014 @ 14:18:
Wat is de beste manier om te upgraden zonder verlies van data?
Eerst backup maken met bb link en daarna upgraden en dan de backup trg zetten.
Let op ik heb daar nog nooit problemen met gehad maar er zijn mensen waarbij de backup niet goed loopt.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Gunth schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:36:
[...]

bedankt,werkt op het eerste zicht goed en geen noembare problemen.
Ondanks ik een iphone man ben werk ik toch heel graag met dit os.
Ik wacht op een opvolger van de z10 met de specs van de passport.
Die is er al, de Z30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Met alle respect maar we gaan de specs van de z30 toch niet vergelijken met de passport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sony heeft veel data verlies gehad ook door android en google gmail account en heeft in de boom van belangrijke gebruikers verboden om nog Xperia toestellen te gebruiken.

Ze hebben de oude BES servers weer opgepoetst en ze gebruiken weer BlackBerry toestellen en zelfs de FBI geeft aan dat veel bedrijven als in handen zijn van hackers maar het gewoon niet weten.

Sony heeft dan wel waterdichte toestellen maar security en Android gaan dus niet samen en dat hebben ze nu wel geleerd. Wel hebben ze door kunnen werken tijdens de HACK

BlackBerry moet hier gebruik van maken en nieuws was op CNN Money.

De oude BES server is weer nieuwe leven ingeblazen en wie weet is het voor Sony mischien een idee om te gaan kijken waarom BlackBerry zo veel beter is in data beveiliging in een open source platform als Android.

Afbeeldingslocatie: http://www.kitguru.net/wp-content/uploads/2014/12/sony_hacker_110603_620x350.jpg

Ik ken aantal bedrijven in Groningen in Hoogkerk die iPads ,iphones en Android gebruiken op een eigen wifi netwerk welke soms ook nog eens niet beveiligd zijn voor bezoekers en je kan zomaar inloggen op mobiele hardware en er zitten zelfs bedrijven bij die onderzoek doen. Ik snap niet dat ze daarmee werken maar is altijd goed voor de competitie als die ook iets nieuws zoeken _/-\o_

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:18:
...
security en Android gaan dus niet samen
...
Ik weet nog steeds niet of dat noodzakelijk zo is, Ik denk dat bijvoorbeeld Bull en GSMK toch wel even zullen hebben nagedacht of het zinvol is Android als basis te gebruiken voor veiligere smartphones. Maar BB heeft dan sowieso een prijsvoordeel.

[ Voor 10% gewijzigd door begintmeta op 31-12-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Android is open platform en daarnaast heeft zelfs google niet eens controle op de play store als hackers apps kunnen aanpassen. Dit is Google Android anno 2014.

Voorbeeld is ook weer Sony om geen back up software te gebruiken uit de app store omdat ze geen controle meer hadden over de app zelf.

Het is niet voor niets dat ik na 5 jaar android support en fan ben overgestapt naar BlackBerry.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Voor zover ik weet kan men bijvoorbeeld op de Bull Hoox m2 activiteiten apps monitoren en permissies per app instellen. In ieder geval heeft men wel een en ander aangepast, maar dat mag bij een toestel van 2k€ ook wel natuurlijk. Dat de code bij GSMK standaard toegankelijk is voor review is IMHO juist een voordeel, anders moet je net als bijvoorbeeld de Duitse overheid wat meer werk doen om bijvoorbeeld bij Blackberry inzage te krijgen. Maar goed, dat is voor de huis-tuin-en-keukengebruiker ook niet relevant allemaal, dan is een BB10-toestel veel interessanter... Ik vind BB10 ook beter voor de niet-appverslaafde gebruiker, met wat kleine verbeterpunten mbt *DAV synchronisatie, email (ik heb overigens nog niet gekeken of de mailapp van 10.3 inmiddels IMAP shared folders doet) en het verminderen van de afhankelijkheid van Windows/BES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Bug 'wake-up needs two swipes instead of one swipe' lijkt met de laatste leak (1949) opgelost.
Bron: http://forums.crackberry....aire-986772/#post11208856

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al gewend aan de bug :) in de leak maar kan helaas 10.3.1 niet installeren op de Passport maar heb wel voor morgen wat BAR files die ik ga installeren. Als het niet werkt ga ik weer terug naar af.

De Beste wensen allemaal en de eerste patent is er alweer : de ipen vanApple. Een geweldige innovatie van een pen als touchpen. Je verzint het niet en ben benieuwd wat BlackBerry allemaal gaat bieden dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Iedereen de beste wensen.
Ik hoop dat BlackBerry dit jaar een tablet van 7 of 8 inch met OS10 op de markt gaat brengen, mits hij niet al te prijzig zal zijn à la de PlayBook destijds in het begin.
Ik weet van de geruchten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Interview John Chen en wat een zelfspot en wat een geweldig gast.

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-dTn28iWVp4c/VK7rfAqr0iI/AAAAAAAAAqw/OL9SLEFhy2A/s1600/john%2B2.jpg

Het interview ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Is er al meer bekend over wanneer 10.3 officieel uitkomt als update. Ik zit er wel op te wachten, maar wil me niet verdiepen in leaked versions en back-ups maken en terugzetten als de officiele release er bijna aan zit te komen. Zou graag 10.3 op mijn Z30 willen hebben.

Ik meende in het verleden te horen dat het in december 2014 zou uitkomen, maar ik heb nog geen update gezien.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*weg*

[ Voor 248% gewijzigd door RoD op 10-02-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Ik heb hier een Blackberry Classic.

Met Blackberry World en Amazon App store. Maar wat ik niet begrijp, is waar ik de Android apps vandaan kan halen. Ik kan de Upcoming en Thuisbezorgd apps niet vinden (beiden voor Android).

En op de BB OS 7 had je een social feed Hub, waar je RSS feeds, facebook posts en twitter feed samenkwamen. Dit zie ik niet meer terug in de hub, waar je nog enkel mentions of berichten kunt krijgen van Facebook en Twitter, zonder de feeds. Is er ergens een optie om social hub te krijgen? :/

[ Voor 39% gewijzigd door Hatsieflatsie op 19-01-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:48
Hatsieflatsie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:58:

Met Blackberry World en Amazon App store. Maar wat ik niet begrijp, is waar ik de Android apps vandaan kan halen. Ik kan de Upcoming en Thuisbezorgd apps niet vinden (beiden voor Android).
Met behulp van de app Snap (->google snap+blackberry) kun je apps direct uit de Play Store downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog simpeler is om via 1mobile.com de app te downloaden via je browser en de app te installeren rechtstreeks op je BlackBerry. De store heeft 1,2 Miljoen apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsieflatsie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:58:

Zie hier en hier.

Ik hoop dat 10.3.1 voor de Z10 op korte termijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:58:
Nog simpeler is om via 1mobile.com de app te downloaden via je browser en de app te installeren rechtstreeks op je BlackBerry. De store heeft 1,2 Miljoen apps.
Bedankt voor iedereen behulpzame reacties. Ik krijg echter Snap nog niet werkend op m'n foon (Classic, 10.3.1).

1Mobile.com werkt echter wel. Maar ik heb zo'n m'n twijfels bij 1mobile.com? Straks spamt-ie m'n hub nog onder. :).

En een ABSOLUTE aanrader voor iedereen: Feedminder. Een native BB app, ontwikkeld voor Blackberry. Dus geen gerommel met Android.

En dan bijv Tweakers toevoegen aan je hub (is een aparte hub, naast je hub voor je berichten (FB, Whatsapp, mail, etc). Je kunt de Tweakers nieuwsberichten bekijken in Reader (dus alleen text en pics op donkere achtergrond, zonder layout van Tweakers), Geenstijl, Nu.nl, Telegraaf.nl, Twitter zonder dat je Feedminder hoeft verlaten om naar browser ofzo te gaan.

Geloof mij, die 1,79 euro is het waard. Als je nog niet tevreden over bent, betaal ik die 1,79 euro terug voor je. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Hatsieflatsie op 21-01-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Feedminder is inderdaad prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsieflatsie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:30:
[...]

Bedankt voor iedereen behulpzame reacties. Ik krijg echter Snap nog niet werkend op m'n foon (Classic, 10.3.1).
Wat lukt er niet?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Na te lang wachten werd ook ik gisteravond rond 22:30 verblijd met Remote Activering van WhatsApp Web =).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ejMoRPNi7jhQeLaIo1DCp2o5/full.png

Werkt behoorlijk lekker moet ik zeggen en lijkt redelijk mee te vallen qua Battery Consumption!

http://web.whatsapp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UTB Blogs gaat uitzoeken waarom providers geen BlackBerry aanbieden terwijl een aantal aangeven dat het bereik en de techniek die ze gebruiken ver vooruit is op de concurrentie. In Nederland weet de grootste aanbieder dit ook en bied nog steeds BlackBerry Toestellen aan en ze zijn ook qua bereik beter getest omdat ze de minste dropouts hebben tov andere merken. Een dropout is een toestel die een verbinding verlies op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*weg*

[ Voor 101% gewijzigd door RoD op 10-02-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjtel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-02-2024
Op de pagina van BBWired las ik: BlackBerry OS 10.3.1 wordt vanaf 27 januari uitgerold ,dus hou dit in gaten.

Eindelijk.......!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Hjtel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 01:16:
Op de pagina van BBWired las ik: BlackBerry OS 10.3.1 wordt vanaf 27 januari uitgerold ,dus hou dit in gaten.

Eindelijk.......!!!!
Jup en als hij begin februari nog niet is uitgerold door de operators, dan gaat BlackBerry hem zelf pushen midden februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat OS 10.3.1 over twee weken uitkomt in Duitsland met vertraging en KPN zal waarschijnlijk de enigste zijn die update zal pushen voor BlackBerry zoals het nu lijkt ,maar vermoed dat Vodafone ook wel zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 15-02-2015 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Telegram gebruikers onder ons: ik heb een korte vergelijking gedaan tussen de verschillende BB10 Telegram clients die nu in BlackBerry World staan: https://hub10nl.wordpress...ts-voor-blackberry-10-os/

Hebben andere BB10 gebruikers ook al de nieuwe Telegram clients in BlackBerry World getest? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:28:
Het lijkt erop dat OS 10.3.1 over twee weken uitkomt in Duitsland met vertraging en KPN zal waarschijnlijk de enigste zijn die update zal pushen voor BlackBerry zoals het nu lijkt ,maar vermoed dat Vodafone ook wel zal komen?
@nlb
Ik had een z10 sinds de introductie ' en nu alweer meer dan een jaar de z30 en alle os updates zijn via T-mobile netjes gepusht (ongeveer gelijk met de door jou genoemde telco's).

Dus waar baseer je dit op dat alleen KPN en misschien Vodafone nog updates pusht?

Ik las wel een gerucht dat Blackberry vanaf 10.3.1 voortaan zelf de os updates pusht en niet meer via de telco's , heb jij hier iets van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt er zelf op dat KPN nog geen plannen heeft om te pushen en heb zowel bij vodafone en KPN intern navraag gedaan bij netwerk support/netwerkservices, maar is nog niks van bekend. Dus ik denk dat het downloaden wordt of wachten op een push van Blackberry Nederland, want er zijn geruchten dat ze wachten tot halverwege februari en dan gaan beslissen wat te doen. Het lijkt erop dat ze in gesprek zijn met de telco's maar nog niks concreet.

Mijn info werd geleid dat er een update kwam voor de Passport, Q10,Q5,Z10, maar die schijnt men niet meer te kunnen bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UwbMOovvhQY]

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2015 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
janzeeschuimers schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:52:
[...]

@nlb
Ik had een z10 sinds de introductie ' en nu alweer meer dan een jaar de z30 en alle os updates zijn via T-mobile netjes gepusht (ongeveer gelijk met de door jou genoemde telco's).

Dus waar baseer je dit op dat alleen KPN en misschien Vodafone nog updates pusht?

Ik las wel een gerucht dat Blackberry vanaf 10.3.1 voortaan zelf de os updates pusht en niet meer via de telco's , heb jij hier iets van gehoord?
Inderdaad, T-Mobile heeft wat mij betreft een prima reputatie wat betreft het doorlaten van BB10 updates dus ik zou niet weten waarom het deze keer anders is (tenzij ze het niet de moeite vinden voor die paar BB10 gebruikers op hun netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De wortel van Blackberry en hoe het tot het bot is beveiligd.

De CPU geïntegreerde boot ROM pr UEFT de rest van de boot ROM digitale handtekening
De boot ROM pr UEFT de ondertekende sleutel van het besturingssysteem
Het besturingssysteem pr UEFT de hash-waarde van de basis-bestandssysteem
De basis bestandssysteem pr UEFT de hash-waarden van de geïnstalleerde apps

Afbeeldingslocatie: http://ftp.bbbservices.de/team/Jan/Bilder/Themenfotos/Artikel_diverse/BB-Sicherheit_02.png

Android draait daarboven apart in een zandbak in een gesloten container en kan dus niet bij het systeem komen is zal ook geen adresseringen of uitwisselingen doen.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Typo keyboard for apple moet 860.000 dollar betalen aan blackberry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*weg* niet linken naar met copyright beschermd materiaal.

[ Voor 101% gewijzigd door RoD op 08-02-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
bedankt maar als ik de bestanden voor de z10 wil nemen vraagt mega om een decoderingssleutel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaaz
  • Laatst online: 02-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 00:16:
[mbr]*weg* niet linken naar met copyright beschermd materiaal.[/]
Jammer dat de mods je bericht aangepast hebben. Kan je mij een pm sturen?
Heb namelijk een vraagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Ben benieuwd naar jullie mening over antivirus app's, McAffee e.d. voor op de BB. Zat een artikel te lezen over beveilingingssoftware voor smartphones. Schrok toch een beetje van alle risico's, phishing, virus, hacken enz. Heb in een app al mijn wachtwoorden opgeslagen. Zitten achter een flinke sleutel maar toch.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 10-02-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snap Google client beta versie is te downloaden inclusief Sachesi om het te installeren.

*weg*

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-3QIdd-Dqpvk/VNkCuYL9mBI/AAAAAAAAAro/WWaVJZVBFII/s1600/1423463603114.jpg

Advies installeer nieuws os 10.3.1 met android 4.3 of wacht tot 3e week februari voor update. De nieuwe android runtime draait enorm veel android apps zeer goed en de grap is dat bepaalde mensen problemen hebben zoals KPN online op hun android toestel, terwijl deze gewoon op mijn Blackberry Passport draait :)

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 10-02-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
Zal google spreads en docs het eindelijk een keer doen?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Google apps vallen onder google account en google play service ofzo? en ook sommige apps waardoor ze door derden niet zijn te gebruiken zoals Blackberry , Tizen, miu, etc. Dit doet Google alleen maar ook hun eigen markt te beschermen. Dit is sinds een jaar omdat Google Android oud is en veel alternatieve roms zijn zoals CyanogenMod die langzaam populair worden en zelf al deals hebben gesloten met mobiele fabrikanten.Gelukkig zijn er genoeg alternatieve apps in de Google store of Blackberry World om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
Ja gewoon standaard te gebruiken als je een gmail adres hebt. Handige van google docs is dat het online is en dus met mensen kunt delen. Sterker nog, je kunt met meerdere personen tegelijk in 1 doc werken.

Hij vraagt steeds om google play services....heb toen wel een keer dat hele play-hack gebeuren gedaan maar werkte toen niet.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die play service die bedoel ik is in het leven geroepen om google Android te beschermen.

Leesvoer over blackberry

http://fusion.net/story/4...-of-blackberrys-hometown/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Is er een app waarmee ik de contacten van mijn iTunes-account kan synchroniseren met de contacten op mijn BlackBerry. Ik weet dat ik dit wel via Google kan maar ik wil gewoon graag de contacten van mijn iTunes-account gebruiken. Deze staan namelijk ook op m'n iPad en de iPhone en iPad van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
hoefniks schreef op zondag 15 februari 2015 @ 00:21:
Is er een app waarmee ik de contacten van mijn iTunes-account kan synchroniseren met de contacten op mijn BlackBerry. Ik weet dat ik dit wel via Google kan maar ik wil gewoon graag de contacten van mijn iTunes-account gebruiken. Deze staan namelijk ook op m'n iPad en de iPhone en iPad van mijn vrouw.
Device Switch , free app. staat in Blackberry World ,

http://appworld.blackberr...4/?countrycode=NL&lang=en

Of ,

Via Blackberry Link , zie onderstaand filmpje ,

http://youtu.be/gg1LaG1Dex4

Of ,

Via Blackberry Blend maar dan moet je geloof ik al wel 10.3.1 draaien op je device ,

https://itunes.apple.com/...ry-blend/id902036045?mt=8

[ Voor 33% gewijzigd door janzeeschuimers op 15-02-2015 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
De App "Device Switch" kan ik niet op mijn iPad installeren. Blend werkt, koppelt met de iPad maar ik vind daar geen functie om contacten van mijn iPad over te zetten, gewoon 1 op 1 naar mijn Z30. Sunrise heeft een agenda app. Werkt perfect, gewoon iTunes username en wachtwoord en hij zet de agenda feilloos over. Zoiets zou het ook voor contacten moeten geven. Ik zoek en probeer gewoon fijn verder, dank voor je reactie. :)

Verwijderd

Werd die update nou deze week gepusht? Kan niet wachten namelijk :)

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:49:
Werd die update nou deze week gepusht? Kan niet wachten namelijk :)
Dat is wel wat ik ervan heb begrepen. Maar de update is al een paar keer eerder uitgesteld. Hij zou eerst al in oktober komen volgens mij. Ik wacht er ook nog op.

Latin capital letter y with diaeresis

• diverseten
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-09 15:44
Vandaag zou de update gepusht worden. De eersten hebben hun update al ontvangen in Engeland (O2) Q10/Z30. Ik wacht met smart!
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Let op:
Linken naar onofficiële bronnen mbt BlackBerry-software is niet toegestaan. Denk eraan dat hier copyright op rust.