Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/content/62447

Blackberry 10 is een ervaring die verslavend genoemd kan worden want je blijft maar doorgaan.met dit
nieuwe platform en dat allemaal in een handomdraai. BlackBerry 10 is in augustus nog uitgeroepen
tot beste mobiel platform van 2014.

Altijd toegang tot al je berichten en gesprekken, vanuit elke app - BlackBerry® Hub houdt alles op één plek. BlackBerry® Balance houdt informatie gescheiden en privé, zodat je je smartphone mee naar kantoor kunt nemen zonder dat de persoonlijke ervaring anders wordt. En de verbeteringen die BlackBerry 10 heeft aangebracht in 's werelds beste toetsenbord staan voor een gepersonaliseerde auto-correcte en woordvoorspelling voor snellere en meer nauwkeurige gesprekken.

We gaan verder zodat je meer te weten komt over Blackberry 10 OS

BlackBerry® Hub
Blijf dicht bij wat er belangrijk is en houd alles wat belangrijk voor je is op één plek. Werp gewoon een blik op de BlackBerry® Hub vanuit elke app met een veegbeweging, en ga moeiteloos in en uit je berichten en gesprekken. Berichten van whatsapp, skype, facebook, evernote, emails, BBM allemaal vanuit je HUB.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=F8IAMoaLaqo]

Blackberry Virtueel keyboard
Het nieuwe BlackBerry®-toetsenbord biedt een moeiteloze typervaring. Het leert je schrijfstijl en suggereert woorden om je te helpen sneller en nauwkeuriger te typen, en met de minst mogelijke moeite. En als je de neiging hebt om bepaalde letters verkeerd te typen, onthoudt het BlackBerry® Z10-toetsenbord dit en maakt subtiele aanpassingen om ervoor te zorgen dat je de juiste toets aanslaat.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OT_8xNGUNqk]]

BBM - Video chat, Scherm delen en meer.
Schakel je BBM™-chat over naar een BBM™-video1 gesprek en laat je opvrolijken door de glimlach van je dierbaren. Gebruik de nieuwe functie scherm delen voor weergeven van foto's, je browser, of voor het samen beoordelen van een zakelijk document. Je kunt de weergave zelfs vanaf je camera delen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IdcOIrl0TEQ]

Supersnel Browsen en HTML 5 de snelste

Ontdek een BlackBerry® Browser met snelheid, eenvoud, snel opzoeken van pagina's en ingebouwd delen naar je favoriete sociale netwerken. Iets gevonden wat je je vrienden wilt laten zien? Stuur een link via e-mail of plaats het op de sociale app van je keuze. Het enige wat je hoeft te doen zijn een paar bewegingen.

Na verloop van tijd onthoudt je BlackBerry-smartphone hoe je graag deelt. Nog een voorbeeld van hoe BlackBerry® 10 zich aanpast aan jou en jouw leven.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tJxGQBooxO4]

Veiligheid
Je wilt je er geen zorgen over maken of je zaken veilig zijn. BlackBerry staat bekend om zijn zorg dat je berichten, foto's, apps en inhoud privé blijven.2

Daarnaast betekent een verloren of gestolen smartphone, met ingebouwde functies zoals BlackBerry® Protect™, niet het einde van de wereld. Je kunt je smartphone eenvoudig van afstand vergrendelen of wissen, zodat er geen toegang tot je gegevens is.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Qff46TfY4z4]

BlackBerry Virtual Assistant
De BlackBerry Assistant app is een zoek-en werk tool die de functionaliteit van Voice Control en Universal Search combineert. Met de BlackBerry Assistant app, kan de gebruiker een scala aan alledaagse taken uitvoeren door te praten of te typen tijdens een vergadering. De BlackBerry Assistant app zoekt apps en data op het apparaat van de gebruiker, of het internet, voor de informatie en geeft een antwoord terug naar de gebruiker hierdoor is de app beter dan Siri en Google search. voorbeelden van gebruik zijn :
• Zoeken naar aanwijzingen, weersvoorspellingen en informatie over restaurants of winkelen
• Update of commentaar op een status social networking apps, zoals Facebook of LinkedIn
• Plaats een tweet op Twitter , start een BBM Chat of zoek naar een email op onderwerp of naam
• Zoeken naar muziek
• Een alarm instellen
• Voer een telefoongesprek en ga zo maar door .

BlackBerry Blend
Op elk gewenst moment van de dag kun je tussen verschillende apparaten verplaatsen en verschillende taken uitvoeren. BlackBerry ® Blend brengt messaging en content die op je BlackBerry staat op je computer, tablet of MAC .Toegang tot uw werk en persoonlijke berichten, notificaties, documenten, agenda, contacten en media in real time op welk apparaat je ook gebruikt met de Blend App.

Reageren op uw BBM ™ of sms-berichten direct op je computer of tablet wanneer je aan het werk bent. en natuurlijk toegang tot je werk e-mail, bestanden of intranetsites op je computer of tablet wanneer je thuis bent, zonder de noodzaak van VPN.

Multimedia

Video formats 3GP, 3GP2, ASF, AVI, F4V, M4V, MKV, MOV, MP4, MPEG4, WMV
Audio formats AAC, AMR, AWB, FLAC, M4A, MKA, MP3, OGG, WAV, WMA
Image formats BMP, JPG, GIF, PNG, SGI, SVG, TSG, TIF, WBMP

Je ziet technologische convergentie tussen hardware en software, ongeacht wie wat bouwt. In duidelijker termen, je hebt 3-4 verschillende huizen allemaal met verschillende lay-outs, verschillende voordelen maar aan het eind van de dag zijn ze allemaal hetzelfde, en ze bieden allemaal dezelfde functies (zo niet altijd op exact dezelfde manier ). Laatste ios 7 heeft wat van blackberry 10 en android qua swipe /gesture overgenomen en nog een aantal dingen.

Het maakt niet uit hoe je twitter, facebook, whatsapp, email binnenkomt maar alles op een enkele plaats ontvangen, lezen en replyen zonder een app te openen is wat Blackberry biedt en waarbij de andere alle apps openen en open laten staan maar uiteindelijk krijg je het geen wel binnen.

Multitasking is what android en apple aangeven maar het is uiteindelijk task switching wat ze doen en meer niet want blackberry heeft echt multitasking wat inhoudt dat je daadwerkelijk 8 programma's tegelijk kan draaien en bedienen. Het voordeel is dat je sneller switch en sneller doorwerkt.

Op BlackBerry 10, is multitasking gedaan op kernel-niveau bij elke toepassing actief in real time in het geheugen beschermde ruimte (container). . Als een app crasht of vastloopt, wordt de app uit het geheugen beschermde ruimte verwijderd en de rest van het OS draait alsof er niets gebeurd is - een storing zal niet het hele systeem meeslepen zoals bij anders systemen waar een toestel traag, vastloopt of zichzelf reboot.

je ziet dat een virus dus ook op die manier wordt afgescheept in zijn container en wordt verwijderd :)

De hele DNA van Blackberry is niet nieuw en de basis van de software wordt ook in auto;s , ruimtevaart en luchtvaart gebruikt om system falen te voorkomen en sterker nog is dat blackberry 10 zonder problemen op een computersysteem zou kunnen draaien. De bouwer is QNX en dat moet je maar eens opzoeken.

Maar goed elk toestel doet het zelfde en linux,mac, windows doen allemaal het zelfde voor kantoorgebruik maar wil je games spelen dan zit je met windows goed en wil je photshop gebruiken dan zit je met windows/apple goed en ga zo maar door en zo is het ook met smartphone's.

Bij blackberry is dat wellicht de apps maar dat gat zit echter geheel dicht door een vernieuwde update welke je kan verwachten in Oktober met de Android Amazone Store of door zelf een store te installeren zoals de Google client SNAP. Je kan sinds 10.2.1 al gewoon android apk apps installeren naast de bestaande BlackBerry apps en met 10.3 zijn de android apk files sneller dan op veel android toestellen zelf. Een ander voordeel is dat android apps gescand worden voordat je ze installeert en dat ze in een afgesloten container draaien afgezonderd van je besturingssysteem dus nog veiliger. Apps als netflix,
KPN online, Spotify NPO en ING, ABN-AMRO draaien allemaal onder BlackBerry 10.

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.blackberryempire.com/wp-content/uploads/2014/02/Snap-615x498.jpg

BlackBerry 10.2 is het beste besturingssysteem als je een smartphone vooral gebruikt voor chat, mail en Facebook, dankzij de lockscreen-notificaties, virtueel toetsenbord en de Hub volgens Tweakers.net.

BlackBerry 10.2 uitgeropen tot beste mobiel platform van 2014 : zie link
Lees ook BlackBerry Z30 wint makkelijke van de concurrentie : zie link
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mac share with your blackberry 10 within 2 minutes

Gebruik je Blackberry als een computer en gebruik remote desktop windows

Blackberry is dus een thin client voor gebruik van je desktop wereld wijd met je toestel
en je hebt mini en mini bluetooth muizen en met een scherm ben je klaar om te gaan

Mobile computing devolpers in Spain showing in in action wat je met de Z30 kan doen met een cradle

10.0 wat is blackberry 10

10.2 Wat is nieuw

10.2.1 wat is nieuw

10.3.0.10522

Top 10 nieuwe dingen in OS 10.3

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 20:56 ]

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-07 21:20

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Goede zaak, nu krijg je in de Q10, Z10 en Z30 topics veelal dezelfde Software Inhoudelijke vraagstukken.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

Topicstarter
JunkieXP schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:05:
Goede zaak, nu krijg je in de Q10, Z10 en Z30 topics veelal dezelfde Software Inhoudelijke vraagstukken.
Precies en hoop dat iedereen zijn OS 10 vragen hier kan doen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Een idee om hier ook wat te melden over het installeren van leaks? Genoeg over te vinden op crackberry uiteraard, maar ik denk niet dat iedereen daar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Download OS 10.2.1.1259 for the Q10 and Q5
Download OS 10.2.1.1259 for the Z10 (STL100-2/3/4)​
Download OS 10.2.1.1259 for the Z30 (All Versions)

Changelog from 10.2.1.1055 so far:

-New option for allowing installation of applications from sources other than BlackBerry World (smells like preparation for, ahem, Google Play. But who knows for sure as Play services don’t install just yet.).
-New close tab animation in the browser.
-Facebook hub issue (fixed)
-Accounts loading issues (fixed)
-Skype dialing issue: fixed.
-Proximity sensor issue : fixed
-Smoothness and performance tweaks
-Hub loads faster on bootup
-Android app share menu options
-Music player issues from 1055 (fixed)
-Bluetooth issues with BlackBerry music gateway (fixed)
-Verizon APN settings MMS issue on STL-4 model (fixed)
-New picture for picture password
-Runtime is unlocked for those who keep wondering

Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/large/public/article_images/2013/11/IMG_00000001_0.png?itok=fuGRhDNf
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/large/public/article_images/2013/11/IMG_00000008.png?itok=mLwTDWdp

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OS update leak 10.2.1.1925 (vermoedelijk hoger dan final uitrol providers :) )

Z30 : https://mega.co.nz/#!FIMk...Yni29Aq0JxtHHkG4U_WYkzO4U

Z10 : https://mega.co.nz/#!4Vkk...yEOl6TSq9D_5YBaRb3acRNRM4

Z10-STL1 : https://mega.co.nz/#!RZ1E...LhtlFSoHZVUrLLCHi6b6F-QS8

Q5/Q10 : volgt er is al een hybrid maar zou wachten tot orgineel

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Vanaf 10.2.1.1259 en dus ook 10.2.1.1925 is het ook mogelijk om Nike+ Running te draaien =). BlackBerry 10 komt steeds meer on Par, al is het maar met een Android Runtime welke volgens sommige beter functioneert dan sommige Native Android Toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De volgende link is voor de leak 10.2.1.1925 om android app rechtsteeks op je toestel te downloaden en te installeren. Het werk super.

http://forums.crackberry....ackberry-10-2-1-a-874153/

Hier kun je snap downloaden en je moet de app wel even sideloaden

Afbeeldingslocatie: http://1-ps.googleusercontent.com/h/www.berryreview.com/wp-content/uploads/2013/11/304x504xsnap2_thumb.png.pagespeed.ic.ME65o0_nPW.jpgAfbeeldingslocatie: http://1-ps.googleusercontent.com/h/www.berryreview.com/wp-content/uploads/2013/11/304x504xsnap5_thumb.png.pagespeed.ic._gTS62mck0.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
Wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar, heb even een vraagje bij snap de meeste apps werken behalve de apps waarin gestreamd wordt gelijk yelo telenet tv en naway+ voor mijn veiligheids cameras is hier een oplossing voor of moet ik gewoon wachten? Dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerder een leak geprobeerd en de camera functie deed het niet bij mij. Tevens viel mij een paar haperingen in het os op, waardoor ik het snel weer heb teruggezet. Heb gewoon de versie van de Q10 van crackberry gebruikt en het was leak 10.2.1055. Hebben jullie hier ook last van gehad?

En wat ik mij al tijden afvraag, aangezien ik veel heb geswitcht tussen mobiele besturingssystemen: Is er een soort van App waar ik mijn gegevens (contacten) op kan plaatsen en makkelijker kan overstappen naar een nieuwe telefoon (in de toekomst)? Toen ik van WP8 naar BB10 ging was het een hel, op de een of andere manier kon ik niks naar mijn SIM plaatsen en ondersteunde BB WP8 niet voor onderlinge transfer van gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Gebruik sinds een paar dagen de 1925 leak en heb nog geen haperingen in het os geconstateerd. Foto's maken lukt ook, dus de camera doet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:25:
En wat ik mij al tijden afvraag, aangezien ik veel heb geswitcht tussen mobiele besturingssystemen: Is er een soort van App waar ik mijn gegevens (contacten) op kan plaatsen en makkelijker kan overstappen naar een nieuwe telefoon (in de toekomst)? Toen ik van WP8 naar BB10 ging was het een hel, op de een of andere manier kon ik niks naar mijn SIM plaatsen en ondersteunde BB WP8 niet voor onderlinge transfer van gegevens.
Ik was van Symbian naar BB overgestapt, en had alles (contacten, mail en agenda) gesynced met hotmail (dus ook outlook op PC). Op de BB de email gegevens ingevuld en alles werd naar de BB gesynced. Was echt letterlijk niet ingewikkelder dan emailadres + wachtwoord invullen en al mijn contacten etc. werden geimporteerd. Lijkt me toch dat je in 2014 niet meer je contacten via je simkaart gaat lopen kopieren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BBM 10.3 wordt echt leuk en ben het meest te spreken over BBM finder en de nieuwe gedeelte van het snel delen van je agenda, cloud map, contacten, photo's etc. Dit moeten ze snel naar android en ios brengen met voice, video call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 10.2.1.1925 op mn Q10, loopt nu soepel. Ik had een backup gemaakt van mijn application data en settings. Is dit verstandig om terug te zetten of niet, want vorige keer had ik dat ook gedaan en toen kreeg ik hele tijd haperingen in het os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk artikel als je wil gamen via je HDMI port op je tv met een controller.

Kan je nu al zeggen dat dit er goed uitziet op een TV

http://crackberry.com/sup...controllers-blackberry-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Weet er iemand of er een goede torrent applicatie beschikbaar is voor BBos10? Of desnoods een goed functionerende android port.

op 10.2.0 werken android ports van bittorrent, en microtorrent niet.

[ Voor 22% gewijzigd door 3x3 op 03-01-2014 20:30 ]

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja als je 1925 installeert kun je android apps installeren via snaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja als je 1925 installeert kun je android apps installeren via snap rechtsteeks via google play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeren 10.2.1.1925 voor Q10 gelukt. Nu het volgende probleem: "kan niet meer bellen en gebeld worden". Schijnt vaker voor te komen op de Q10 na een update, dus ik blijf nu gewoon lekker bij het officiele. Had goede ervaringen de eerste dag, totdat ik een telefoontje moest plegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398486

Hey mede bb10 gebruikers :)

Ik draai 1925 sinds het moment dat hij uit kwam, ik heb 12xx overgeslagen omdat ik het niet echt een nuttige upgrade vond tegenover 1055.

Heb geen problemen met 1925 en snap is best cool :) gebruikte eerst blackmarket voor store, maar snap is net ietsje fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt snap werkt erg goed en snel en rechtstreeks vanuit de google apps store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal uurtjes speuren en proberen heb ik mijn Q10 met de nieuwste leaked versie toch aan de praat gekregen. Schijnt te liggen aan de radio signed file (BB10 OS bestaat uit een OS signed file & een radio signed file). Dus voor toekomstige problemen met bellen en gebeld worden ligt het dus aan je radio signed file!

Nu gaan we snap uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
1259 werkt heerlijk,
wel voor de update vergeten te backuppen.
Wat zonder was voor mn apps, en bitcoin op de telefoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
apps die je via blackberry world ooit hebt gedownload kun je weer opnieuw downloaden

kies alles - my world - mijn apps en games - kies beschikbaar

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:30:
Leuk artikel als je wil gamen via je HDMI port op je tv met een controller.

Kan je nu al zeggen dat dit er goed uitziet op een TV

http://crackberry.com/sup...controllers-blackberry-10
als dat zou werken met de n64 emulator op mijn z10 dan ben ik verkocht! :D

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
De Rabo stopt per 31 januari 2014 met de internet app voor BlackBerry en BlackBerry 10.
Dit staat bij de app in BlackBerry World te lezen.
Ook staat er dat je gewoon via je browser kan blijven bankieren, snapt mijn hond ook, lol.

Zouden we met 10.2.1 straks gewoon de Android app kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:16:
De Rabo stopt per 31 januari 2014 met de internet app voor BlackBerry en BlackBerry 10.
Ook staat er dat je gewoon via je browser kan blijven bankieren, snapt mijn hond ook, lol.

Ik neem aan van wel. Ik wilde het net voor je proberen, maar dan moet ik de BB10 applicatie van Rabo eerst eraf gooien. Het probleem dan is dat ik mijn toestel opnieuw moet registreren (en waar ik nu ff geen zin in heb).

Alle apps die ik op 10.2.1.1925 heb geïnstalleerd werken naar behoren en vloeiend, zelfs Spotify werkt beter dan het in eerdere versies deed bij het sideloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
De nieuwe CEO maakt een goede indruk. Lijkt mij iemand die weet wat ie doet.

http://www.bloomberg.com/...yWRDxVSwOu1o3Q4~1XhQ.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:40:
[...]

Ik neem aan van wel. Ik wilde het net voor je proberen, maar dan moet ik de BB10 applicatie van Rabo eerst eraf gooien. Het probleem dan is dat ik mijn toestel opnieuw moet registreren (en waar ik nu ff geen zin in heb).

Alle apps die ik op 10.2.1.1925 heb geïnstalleerd werken naar behoren en vloeiend, zelfs Spotify werkt beter dan het in eerdere versies deed bij het sideloaden.
Enig idee of de SD Bug uit 10.2.1.1055 is verholpen in Spotify (en andere Android Ports), ik heb het vermoeden van wel, maar heb zelf geen Premium meer om het te testen =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen ondervonden tot nu toe. Als je de android app via snap installeert, dan heb je een betere versie dan die via sideloaden. Die SD bug heb ik eerder gehad en heb ik via speciale android runtimes voor blackberry werkend weten te maken. Maar bij 1925 is het plug&play.

Ik zou 1925 gewoon erop zetten en proberen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:42

SECURITEH

Man of legend.

Ik kreeg zojuist dit bericht in de app, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spotify werkt gewoon

en Rabo, ING en ABN-AMRO kun je gewoon uit de android store downloaden per 1 februari met een aanpassing in de android apps waardoor ze ook werken op Blackberry 10. Het komt allemaal goed
maar heb liever een native app van ING waarbij ik mijn TAN code krijg via BBM. encrypted en veiliger dan sms.

Snap niet dat de banken dat zelf ook niet inzien dat ze BBM kunnen inzetten hiervoor.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand wanneer de NL-versie van OS 10.2 officieel beschikbaar komt? Het lijkt me een geweldige upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
desmond schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:52:
Weet iemand wanneer de NL-versie van OS 10.2 officieel beschikbaar komt? Het lijkt me een geweldige upgrade.
Die is er al. Via instellingen kun je telefoon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
()

[ Voor 100% gewijzigd door 3x3 op 22-01-2014 01:40 . Reden: vals alarm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Helaas, Vodafone nog niet. 10.2.0.429 wordt nog gezien als de nieuwste. Nog een paar dagen schat ik. Vorige keer was Vodafone ook erg rap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denk niet dat het nog gepushed gaat worden in NL zal eens navragen? Staat bij mij einde deze maand nog als notitie :)

Staat idd gepland eind deze maand maar wellicht volgende week als het eerder gepusht wordt in NL bij de
providers. zal vanavond wel engels of duitse update's kijken en online zetten dit weekend mits deze erop staan. heb mijn twijfel :X

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
Hoi hoi probeer me aan te melden voor de tweakers bbm maar het lukt maar niet zit vol :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frozenflame_ schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:34:
Hoi hoi probeer me aan te melden voor de tweakers bbm maar het lukt maar niet zit vol :'(
had ik laatst ook ja, ik heb een fb groep aangemaakt voor blackberry gebruikers in nederland maarja... of iedereen fb heeft? stuur maar pb als je link wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen update in de UK en dat van crackberry geloof ik al niet omdat versie niet gelijk zal zijn aan leak 1925 mede omdat ik vermoed dat BBM 10.3 in de komende update zit en de kans er in zit dat het os ook 10.3 gaat worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:36:
Geen update in de UK en dat van crackberry geloof ik al niet omdat versie niet gelijk zal zijn aan leak 1925 mede omdat ik vermoed dat BBM 10.3 in de komende update zit en de kans er in zit dat het os ook 10.3 gaat worden.
als bbm 10.3 dr in zit wil ik wel downgraden en weer upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
Zal er op tweakers, nog een update komen van de gebruikerservaring van de nieuwste(10.2.1.1925) software op BB10os?
net als bij Nokia's update?

Of is zal het zo zijn dat het redactielid, zo'n aversie heeft aan Blackberry dat het er niet meer komt?
Na, 3x een analyse over dat blackberry, géén toekomst meer heeft. in plaats van in de artikelen Z10, Z30 en in het jaaroverzicht over de toestellen te schrijven. Zou er zelfs een stukje geweid kunnen worden aan dat de markt wél toekomst ziet in blackberry

Het zou mooi zijn, en een kans voor de redactie, om te schrijven vanuit een ander perspectief dan ze gedaan hebben, en direct de USP's mee te pakken die ze eerder gemist hebben (antenne's, geluidskwaliteit etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs reviews spreken elkaar tegen over de Z30. In de hub kun je nu ook je accounts op volgorde plaatsen zoals jij het wil. Je kan ze dus zwevend maken. DIt zit nog niet in 1925 maar wel in de update dus afwachten tot eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:35:
Zelfs reviews spreken elkaar tegen over de Z30. In de hub kun je nu ook je accounts op volgorde plaatsen zoals jij het wil. Je kan ze dus zwevend maken. DIt zit nog niet in 1925 maar wel in de update dus afwachten tot eind deze maand.
In de Hub Settings bij "Hub Management" kan ik gewoon voor rearange kiezen... of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
Het pentagon koopt 80.000 units.
Mooi om te zien dat Blackberry nog altijd de telefoon van keuze is voor high-profile users als staatshoofden en binnenlandse diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023

Ik heb nu een paar keer via de browser ge-internet-bankiert en het werkt eigenlijk best goed. Ik mis nog wel een beetje mijn adresboek, maar dat zal binnekort ook wel weer gevuld zijn. Wat mij betreft hoeft die app niet meer zo nodig..

Wat denken jullie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaser2600 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:13:
[...]

In de Hub Settings bij "Hub Management" kan ik gewoon voor rearange kiezen... of bedoel je iets anders?
dat idd :)
3x3 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 02:15:
Zal er op tweakers, nog een update komen van de gebruikerservaring van de nieuwste(10.2.1.1925) software op BB10os?
net als bij Nokia's update?
Nee, alles wat positief is richting blackberry komt niet op tweakers te staan :)
Alleen als ze wat negatiefs weten te vinden

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 20-01-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
itsyaboy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:33:
[...]

Ik heb nu een paar keer via de browser ge-internet-bankiert en het werkt eigenlijk best goed. Ik mis nog wel een beetje mijn adresboek, maar dat zal binnekort ook wel weer gevuld zijn. Wat mij betreft hoeft die app niet meer zo nodig..

Voor ABN gebruik ik gewoon de android app.
ING heeft last van dat bij het registreren de grote zwarte balk onderin komt bij build 10.2.1659, waardoor je wat scherm mist.
Bij ABN is de nieuwste versie van IB (via de browser) niet meer geschikt voor benaderen via tablet of telefoon.

[ Voor 9% gewijzigd door 3x3 op 20-01-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle E
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-07 08:49
itsyaboy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:33:
[...]

Ik ben een beetje in conflict met mezelf.
Ik ben een voorstander van meer internet minder apps, liefst zodat alle platforms gelijk worden ondersteund. Aan de andere kant houdt mijn bank opeens op met mijn toestel ondersteunen, terwijl zij het zo nodig vonden dat ik mobiel ging bankieren een aantal jaar geleden.

Ik denk dus zo nu en dan over overstappen, maar er is geen bank die wel bb10 native ondersteunt. En het zal wel weer bij loze woorden blijven zo lang de Rabobank nog niet moeilijk doet over dat ik een studentenrekening heb zonder stufi te ontvangen.

Dus ik zal eigenlijk graag weer een app zien die zichzelf niet afsluit voor ik bij het inlogscherm kom zoals de geïnstalleerde apk dat nu doet, maar tot dat soepel werkt ga ik wel voor de mobiele site voor saldo en doe ik bankzaken weer gewoon via de pc (of misschien als verzet weer met overschrijvingsformulieren :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
3x3 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:12:
[...]

Voor ABN gebruik ik gewoon de android app.
ING heeft last van dat bij het registreren de grote zwarte balk onderin komt bij build 10.2.1659, waardoor je wat scherm mist.
Bij ABN is de nieuwste versie van IB (via de browser) niet meer geschikt voor benaderen via tablet of telefoon.
Mis je een stuk scherm bij ING? ik mis niks behalve dat de android runtime balk zichtbaar is.

ABN en ING werken nog steeds mijn vrouw heeft ABN (werkt) en ik heb ING (werkt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
@NLB, komt door de 720 hoogte pixels van de Q10 denk ik.
De android balk, met de terug-knop verdwijnt niet,
dus staat tijdens de registratie 'boven' een van de benodigde variabelen om te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
3x3 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:16:
Het pentagon koopt 80.000 units.
Mooi om te zien dat Blackberry nog altijd de telefoon van keuze is voor high-profile users als staatshoofden en binnenlandse diensten.
Niet alleen Pentagon, hiervoor al de grens boarder control, CIA die overgaat maar zal je niks van horen, daarnaast bouwt blackberry een compleet veiligheidscentrum voor de overheid en de regering en bijbehorende diensten. Het gaat niet alleen om 80.000 toestellen maar om veel meer en dit is een grote slag waar Samsung veel geld heeft ingestoken zowel bij de regering als het pentagon. Ze hebben een jaar lang proef gedraaid en het uiteindelijk erop uit gedraaid dat in november niemand meer opeens een samsung of iphone mochten gebruiken tot nader order.

Als alle diensten overgaan naar het veiligheidscentrum die Blackberry mee helpt bouwen gaat het snel over minimaal 100.000 toestellen wat de verwachting is en zal de komende jaren oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
3x3 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:24:
@NLB, komt door de 720 hoogte pixels van de Q10 denk ik.
De android balk, met de terug-knop verdwijnt niet,
dus staat tijdens de registratie 'boven' een van de benodigde variabelen om te registreren.
O de Q10. Sorry wel getest en mee gespeeld op het werk maar ben touchscreen user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
28 januari wordt 10.2.1 of 10.3 uitgerold in Europa.

edit: met 10.3 zou die gelijk zijn aan de BBM versie en zouden ze weer mee kunnen adverteren.

Klinkt beter dan 10.2.1.19xx

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:00:
28 januari wordt 10.2.1 of 10.3 uitgerold in Europa.
lijkt me raar als ze het nu opeens 10.3 gaan noemen.. maar het kan we hebben ook geen 10.1.1 gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RSA SecurID Software Token nu beschikbaar voor alle blackberry 10 toestellen.

De Z30 was nog niet beschikbaar maar nu wel dus voor alle toestellen te downloaden.

http://appworld.blackberr...8/?countrycode=US&lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Bizar! Dat zou echt een hele grove misstap zijn zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alex dit geloof ik ook wel omdat blackberry zelf heeft aangegeven dat tot eind van het jaar dit kan oplopen tot 100.000 toestellen waarvan 80.000 blackberry toestellen. Dit betekend dus dat het inderdaad kan zijn dat er nog geen hardware order loopt.Blijkbaar heeft blackberry nu een pentratie van 98% toestellen binnen het pentagon. Het kan ook zo zijn dat er opeens 80.000 iphone's op BES 10 zitten maar denk wel dat Blackberry een deal heeft gemaakt om zoveel geld te investeren in een security centrum in Washington.

Mocht het echt zo zijn dan stappen ze ook niet over naar bes 10 maar dan gaan ze dus bes 10 toevoegen op BES 5.04 terwijl het Pentagon (DISA) aangeeft over te gaan naar BES 10.

Het is verwarend inderdaad maar denk dat er een journalist heeft gevraagd hebben jullie daadwerkelijk een order geplaatst en ik denk zelf dat die er ook niet is want dat zie ik ook niet terug bij blackberry zijn statement.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:59:
Alex dit geloof ik ook wel omdat blackberry zelf heeft aangegeven dat tot eind van het jaar dit kan oplopen tot 100.000 toestellen waarvan 80.000 blackberry toestellen. Dit betekend dus dat het inderdaad kan zijn dat er nog geen hardware order loopt.

Mocht het echt zo zijn dan stappen ze ook niet over naar bes 10 maar dan gaan ze dus bes 10 toevoegen op BES 5.04.
Ja zoiets dacht ik dus ook.. waarom naar BES10 als je oude 5,6,7 toestellen gaat gebruiken.. behalve voor EMM uiteraard maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BES 5 omdat Blackberry Zelf al aangeeft dat 80.000 toestellen die nu draaien blackberries zijn en dat zijn geen Blackberry 10 toestellen want 2 weken geleden werd pas bekend gemaakt dat Blackberry in washington een beveiligingscentrum zou gaan bouwen. Dus zo snel is BES 10 ook niet uitgerold. Dus er is wel een akkoord maar daadwerkelijke hardware is nog niets over bekend of dit q10, z30 worden etc.

Dit staat ook in hun officiele press release "80,000 BlackBerry Devices Will Make Up 98% Of New Pentagon Mobile Management System""

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BevrbeTIMAAsH9G.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/995858_1435107470058503_987264600_n.jpg

wat moet je hier nou mee?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 398486 op 24-01-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Laatst online: 02-04 00:27
Enigste wat je hier mee moet doen is er om gaan lachen vanwege de onwetendheid van de Vodafone medewerker:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
weet er iemand hoe je een PPTP vpn van een synology nas moet instellen op je BB10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ronaldinho schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:55:
Enigste wat je hier mee moet doen is er om gaan lachen vanwege de onwetendheid van de Vodafone medewerker:)
Ik had vorige week nog iemand aangegeven op z10 forum om zijn bis abonnement er af te laten halen omdat die niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frozenflame_ schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:28:
weet er iemand hoe je een PPTP vpn van een synology nas moet instellen op je BB10
kan nog niet... wil ik ook graag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackBerry werkt duidelijk aan 10.3 :) Spotted 10.3.0.140!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 21:38
Kan je vanuit je HUB de hele whatsapp berichten zien, zonder dat je online komt? Ik heb nu Android (Galaxy S3) en wat ik daar o.a. handig aan vind is dat als ik mijn telefoon op tafel heb liggen, ik het bericht in zijn geheel kan lezen zonder online te komen.

Mijn Galaxy S3 is stuk en repareren is even duur als (icm cashback) een nieuwe Z10. Ik twijfel dus tussen het repareren van mijn S3, of om een blackberry aan te schaffen (Q10 of Z10). Het OS lijkt me zo een pluspunt tov Android. Ook gaat de batterij van mijn S3 momenteel heel snel leeg (bij heel licht gebruik net een dag waar ik voorheen nog op 70% zat na een dag licht gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn even de dingen van de Hub, keyboard en android .

De hub is uitgebreid met toast, priority maar ook in meer dingen zoals in standbye screen met notificatie.

YouTube: BlackBerry Hub Pulls Notifications Into One Place

YouTube: BlackBerry 10 Keyboard - Awesome features

YouTube: Z30 BlackBerry 10.2.1 Running Android Jelly Bean 4.2.2 Runtime

Bestand Beheer YouTube: File Manager: BlackBerry Z10 - Official How To Demo

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe zit het nu met Android-apps? In z10-topic lees ik dat het 3 tot 4 minuten duurt voordat een Android app is opgestart en dat als je hem op de achtergrond laat draaien dat het je toestel traag maakt (en waarschijnlijk ook batterij zal leegtrekken) en het nog steeds 4 seconden duurt om op te starten.

Als dat echt het geval is, dan is er toch haast niet te werken met Android? Niemand gaat toch 3 a 4 minuten wachten op een app die opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padrini
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:18
Ik zelf heb hier geen last van en bij mij starten de Android apps bijna gelijk, zit een hele kleine delay in bij de eerste keer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deo_Volente
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 16:33
Oscar Mopperkont schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:35:
Hoe zit het nu met Android-apps? In z10-topic lees ik dat het 3 tot 4 minuten duurt voordat een Android app is opgestart en dat als je hem op de achtergrond laat draaien dat het je toestel traag maakt (en waarschijnlijk ook batterij zal leegtrekken) en het nog steeds 4 seconden duurt om op te starten.

Als dat echt het geval is, dan is er toch haast niet te werken met Android? Niemand gaat toch 3 a 4 minuten wachten op een app die opstart.
Ik heb er geen last van, maar ik gebruik ook bijna geen android apps, alleen;
- Triodos
- Teamers
- Tweakers

En daar geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Simyo app succesvol getest op BB10?

Via de BB10 device simulator zegt ie geen internet verbinding te hebben, wellicht dat de app communicatie direct met het netwerk vereist?

Deze app dus Google Play: Mijn Simyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:45:
Heeft iemand de Simyo app succesvol getest op BB10?

Via de BB10 device simulator zegt ie geen internet verbinding te hebben, wellicht dat de app communicatie direct met het netwerk vereist?

Deze app dus Google Play: Mijn Simyo
Zie Blackberry 10 APK/BAR APPS voor het bespreken van software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Alleen de eerste keer wordt deze gecontroleerd en krijgt het een eigen plaatsje. ER wordt gecontroleerd op virus/malware en bepaalde poorten en verbindingen daarom werken apps zoals KPN ,Ziggo niet omdat deze via de modem bepaalde verbinding zoekt blijkbaar en dus sluit trend micro de app af.

Een spel kan bijvoorbeeld lang duren de eerste keer omdat er ruimte wordt gemaakt want vergeet niet het draait allemaal in een containertje welke dan weer wordt uitgebreid.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ah, ok. Dat is dus maar één keer. Er werd gedaan alsof het altijd zo lang zou duren als je de applicatie zou afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android apps draaien hier gewoon precies hetzelfde als BB apps. Geen verschil te merken. Ook niet gemerkt bij installatie oid. Bijvoorbeeld VLC draait perfect en speelt alle videoformaten smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
De meeste android apps hebben wel het probleem dat je de permissies van de app kan controleren.

Ik los hetzelf op door eerst de apps te modden via advanced permission manager. Die de Apk herschrijft, waardoor er de permissies die ik niet wil verwijderd worden.

Met grotere of complexere apk's heeft dit programma echter moeite. Zijn er tweakers die dit probleem anders tackelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie graag dat Blackberry met google rondkomt met een app store en de toepassingsmachtigingen waardoor we allemaal naar 4.3 of 4.4 gaan. Blackberry is daarover in gesprek maar zal wel geld kwestie zijn.

Ik zou het mooi vinden dat de toepassingsmachtigingen vrij komen maar dit houdt dus wel in dat de apps in de store betaald moeten worden van android , maar goed dat is ook logisch voor een stukje privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Heb er nu 1 dag mee gespeeld. Ik ben er erg te vrede over.
Helaas niet over de Android apks.
Ik wil graag Sygic en Spotify hebben.
Maar het vinden van betrouwbare locaties is lastig.
Ik heb ook SNAP geïnstalleerd. Maar het voelt toch ook niet helemaal veilig.
Ik heb wel gecontroleerd dat de SNAP zijn APK van Google afhaalt. Via tcpdump zie je dat die het netjes download van Google.

Verder hoop ik dat de Android permissies ook instelbaar worden. BB moet dan maar fake waardes door geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
vDorst schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:23:

Verder hoop ik dat de Android permissies ook instelbaar worden. BB moet dan maar fake waardes door geven.
Euhm, dit kan binnen android zelf, heb ik advanced permission manager geïnstalleerd. Die scant je Apk op permissies, en die kun je er dan 1 voor een uitslapen, daarna bouwt hij een cleane Apk voor je. Helaas blijft android android, en heeft google heel weinig gedaan de afgelopen jaren om permissie vervuiling te bestrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SNAP is veilig en je kan ook alle toepassingsmachtigingen uitschakelen van de app en en de Gast is wel betrouwbaar is gewoon iemand die zelf programmeert en de app is rechtstreeks van de google play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
In de amazon store zijn betaalde apps als runtastic vandaag gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fordrwd4ever
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:32

fordrwd4ever

Idiot Outside, but why?

*weg* warez is niet de bedoeling.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 24-03-2014 11:31 ]

Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Sygic werkt ook bij mij. Ik heb nog een vroegere activatie code.
Dus ik hoef niks illegaals te doen om hem te laten werken.
Ik moet wel even de mappen kopiëren van een Android versie.
Contacten blijven bij mij ook leeg.
Draai nu OS 10.2.1.2160.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fordrwd4ever
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:32

fordrwd4ever

Idiot Outside, but why?

Ik bedoelde er ook geen illegale dingen mee.
Sygic kontroleert toch elke keer je licentie als je karaten of verkeersinformatie wilt bijwerken..
(en nee, zonder gelidige licentie heb je er niets aan, ik heb al m`n apps gewoon gekocht..)

De laatste versie installeert wel, maar werkt niet bij mij, vandaar het advies van de gekraakte versie.
Sterker nog, als ik de update wil installeren, dan gaat dat niet. en werkt het niet meer..

Misschien gaat dat nog werken in 10.3..

[ Voor 14% gewijzigd door fordrwd4ever op 24-03-2014 11:51 ]

Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blackberry OS 10.3 komt pas na 10.2.2 (april/mei) en hier al wat er gaat veranderen

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:X

[ Voor 184% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Wat is nu de laatste OS versie?

Ik heb momenteel Software Release 10.2.1.2102 en OS version 10.2.1.2141

Geen nieuwe updates gevonden

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de laatste OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Hmm dit gaat wel erg veel op Android lijken qua uiterlijk
http://n4bb.com/heres-blackberry-10-3-icons-look-like/

Android apps draaien al.. en als de geruchten kloppen dan komt de Google Play store erbij (hoewel me dat persoonlijk killing lijkt voor de BlackBerry apps)

Als meneer Chen maar geen rare gedachtes in zijn hoofd haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe lang er updates gaan kopen voor de Z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen die met sanches wil update of gewoon een aantal bar files

https://mega.co.nz/#F!t9tyCQxY!tUhoJQbXcRCPYCmYiABCHw

bar files die je zo kan installeren zijn de apps, android runtime, sys.settings ,camera etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OS 10.3 nieuwtjes en veranderingen en er komt veel meer.

Nieuwe icoontjes
Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2014/05/blackberry-10-3-icons-700x1166.png

Signature Action en aanpassing HUB (minder druk)
Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2014/05/signature-action-700x350.png

Endless folder ,oftewel je gooit er maar in wat je wil aan apps :)
Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2014/05/10-3-endless-folders-700x1244.png

Quick setting anywhere. altijd per direct bij de hand tijdens BBM of video kijken etc.
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/medium/public/article_images/2014/05/quick-settings-103.jpg?itok=PQHtdNyP

Weekly view naast day view
Afbeeldingslocatie: http://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/medium/public/article_images/2014/05/weekly-agenda-103.jpg?itok=C3s4-g8P

meeting mode voor kalender
Afbeeldingslocatie: http://cdn.blackberryempire.com/wp-content/uploads/2014/05/wpid-1399588784488_643146.png

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Jammer dat de donkere vlakken achter de icoontjes verdwijnen. Het geeft BB10 toch een zekere identiteit. En helpt de zichtbaarheid bij drukke achtergronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meer nieuwe dingen in OS 10.3

power save
Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2014/05/a5cfc.png

System setting zelf ordenen
Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2014/05/10-3-settings-700x1166.png

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:)

[ Voor 242% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Nieuwe functies/aanpassingen in 10.3

New UI

'Signature Action': The action bar at the bottom of the screen has been updated for a simpler, cleaner experience. The most commonly used action is in the center of the bar and highlighted with blue color to give it focus. The secondary actions flank the primary or 'signature action' for functionality. The main action is static for each app/screen. For all you developers out there keep an eye out for how to take advantage of this feature in your app!
Updated Icons: While the SDK doesn't include all the updated icons for the new 10.3 look, all apps will receive a fresh new treatment. We listened to your feedback to remove the box around the icons in BlackBerry 10. I'm happy to let you know we are doing this to give icons a clean, new look.

Home Screen

Endless Folders: That's right, now you can jam more apps into a single folder, as you can have pages and pages of applications. For those of you who have multiple folders that you want to combine into one . . . we've thought of that! Just drag and drop a folder onto another and it will merge the apps into a single folder. Sorry, no folders within folders for this release.
Empty Home Screen: One of the changes made to the home screen is making the "running apps grid" always there even if you close your last application. Less confusion, more predictability for end users. Also, it's a great way to show off your wallpaper! A new two-finger-swipe gesture has been added to BlackBerry OS 10.3
Fast Quick Settings Access: Changing system settings from anywhere is only a two-finger-swipe away. From within any application a two-finger-swipe from the top will pull down the systems quick settings menu. Why two fingers rather than one? Well, simple, one-finger-swipe is already in use. To make that work would require all third-party applications being re-written. Don't worry, you can still use one-finger-swipe from the home screen itself.
Blog Bonus — More Apps on Screen: You noticed that the screenshots provided had some more icons than you are used to. The BlackBerry Z3, Z10 & Z30 now get an extra row of apps. For my QWERTY friends rocking out on a Q5 or Q10, you get an extra column of apps.

BlackBerry Hub

Download All Attachments: We've added a button to the email screen that allows you to quickly download all email attachments. This is handy when you're heading offline onto, say, an airplane and want to have all your attachments on your device.
Delete Original Text: When replying to an email, you can now delete all of the original text.
Remote IMAP Search: Even if e-mail items are no longer on your BlackBerry they are still always available for you to find and view! Just customize your account sync window.
File Sent Messages: Allows you to file sent messages into specific folders defined in the mail box.
BlackBerry Hub "Reset": The BlackBerry Hub will now close / auto-save open content and default to the list after 30 minutes of inactivity.
Calendar & Remember

Weekly Agenda: We've had many comments about wanting an "endless" agenda view. We've taken a step in that direction today and have added a weekly agenda view. The weeks are outlined at the top and you have a total agenda view for that week below. As this is still in beta you'll notice the color is slightly different, so don't mind that for now.
Tasks in Calendar: Pretty simple addition that lets you create a task from within the calendar app itself, and of course see those tasks listed in the calendar. Tasks created in Remember will show in the calendar. Calendar-created tasks are also listed in Remember.
Notifications Meeting Mode: Ever been in a meeting and had your phone go off when it shouldn't have? Well here's a neat feature that should allow you to save face. The notification profile will be tweaked automatically based on your calendar. This, of course, is an opt-in feature, so don't worry that you'll start missing desired notifications.
Remember Updates: Are you a Tasks person or a Notes person? Well, we've made Remember easier to use for those who really like to organize. The tasks and notes are separated by a tab and as a user you'll have the ability to set what your default view is.
Miscellaneous

Camera: An updated UI makes it simpler to take a picture, switch between cameras and toggle certain features.
Filer Picker Album View: When sending a picture from the file manager in BlackBerry 10.3, there's now an album view, just like within the Pictures app.
Settings List Re-arrange: In BlackBerry 10.3 you'll be able to re-arrange the order of the Settings menu, allowing you to move your most frequently-used items to the top.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Linken naar onofficiële bronnen mbt BlackBerry-software is niet toegestaan. Denk eraan dat hier copyright op rust.