10 euro cadeau van PayPal bij EBAY.nl

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:54

Quad

Doof

Dav1d schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:41:
[...]

[...]

Offtopic, maar veel van deze aanbiedingen zijn scam: accounts of vouchers die na een poosje gedeactiveerd worden en accounts die vaker worden verkocht. Google maar eens...
Ik heb een jaar account voor €20,- gekocht, was wel een gedeelde account maar werkt prima.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:24
Supertip! Net een arduino mega gekocht voor 3 euro.
Bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:59:
[...]

Ik heb een jaar account voor €20,- gekocht, was wel een gedeelde account maar werkt prima.
Mits de adverteerder dat netjes erbij zet...
Maar 20 euro voor een gedeeld account vind ik relatief veel, op marktplaats staan ze voor een tientje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 09:45
Hmm ik heb de email ook gekregen.

en er staat 12 euro saldo op mijn paypal.
Paypal is rekening is niet gecontroleerd.

Wanneer ik mijn betaling wil afronden in ebay.com
krijg ik wanneer ik inlog, voeg creditcard toe of stort geld op uw rekening?

Waarom zou ik niet met mijn huidige saldo kunnen betalen? mogelijk omdat ik geen gecontroleerde rekening status heb?

of moet het email adres waar je ebay account geregistreerd is gelijk zijn aan jepaypal adres?
nee toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Downstar2 op 17-12-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
E-Vix schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:00:
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, maar het lukt mij maar niet om de code te gebruiken.
Op ebay.nl gaat de korting er keurig van af, maar zodra ik dan op paypal in moet loggen krijg ik de melding dat de code niet aan mijn mailadres is gekoppeld.
Ik heb al geprobeerd een nieuw mail adres te koppelen aan mijn account, en op ebay als gast af te rekenen, maar ook dat mocht niet baten. Ik heb ook geprobeerd een nieuw paypal account te openen, maar dat lukt niet omdat mijn creditcard al aan een ander account gekoppeld is.
Balen. Ik had een miracast dongle of accus voor de Xbox 360 willen bestellen....
Heb de hoop ook maar opgegeven. Hier werkt het ook voor geen meter. Erg vreemd dat bij sommige mensen het wel gewoon werkt, maar bij de overgrote meerderheid niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is niet vreemd, niet elk PayPal account is gekoppeld aan de kortingscode (voor de zoveelste keer...). De koppeling is ook niet te omzeilen, dus voorlopig pech gehad, balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:41

NSG

Je weet niks!

Holland1994 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:22:
[...]

De foutcode is: We kunnen uw betaling nu niet overmaken.

Maakt niet uit naar wie ik het stuur of dergelijke.
Vreemd, heb het gisteren met twee nieuwe accounts gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:07:
Dat is niet vreemd, niet elk PayPal account is gekoppeld aan de kortingscode (voor de zoveelste keer...). De koppeling is ook niet te omzeilen, dus voorlopig pech gehad, balen!
kijk eens onder je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Enes_81 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:08:
[...]

Vreemd, heb het gisteren met twee nieuwe accounts gedaan.
en aan die accounts heb je nooit geen rekening of CC gekoppeld?
vind het vreemd dat ik op mijn account dus wel een code heb gehad,
maar in ebay niet mijn saldo kan kiezen als betaal middel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Explain...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Downstar2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:18:
[...]

en aan die accounts heb je nooit geen rekening of CC gekoppeld?
vind het vreemd dat ik op mijn account dus wel een code heb gehad,
maar in ebay niet mijn saldo kan kiezen als betaal middel :(
Nee, ik heb geen rekeningen of CC gekoppeld aan de nieuwe accounts.Ben jij misschien vergeten om het account te activeren via één van de mailtjes die je krijgt? Kan je überhaupt op je paypal account zien dat er €1+€5 gestort is.
Ik weet niet of je op mijn reactie doelt, maar ik heb het niet over de coupons.

[ Voor 17% gewijzigd door NSG op 17-12-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Enes_81 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:23:
[...]

Nee, ik heb geen rekeningen of CC gekoppeld aan de nieuwe accounts.Ben jij misschien vergeten om het account te activeren via één van de mailtjes die je krijgt? Kan je überhaupt op je paypal account zien dat er €1+€5 gestort is.
Het is gewoon erg vreemd.
Ik heb twee paypal accounts. (vroeger ooit 1 gemaakt, maar het email adres gebruik ik in feite niet meer..)
de primaire heb ik dus geen mail op gehad.
Toen ik van deze actie af wist, ben ik eens gaan kijken of ik toevallig op dat oude adres wat had gekregen van paypal. En ja hoor daar stond de mail.

Ik dacht dus even 12 euro over te zetten van huidige paypal naar de oude,
om zodoende een betaling met dat account te doen op ebay.

Echter wanneer ik dus wil betalen krijg ik dus alleen de optie te zien op CC te koppelen of te kiezen voor geld storten(1 a 2 dagen..) :|
dacht dat het mogelijk kwam doordat hij niet gecontroleerd was, maar blijkbaar heb jij dat dus ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
laat maarrr

[ Voor 96% gewijzigd door Snoop op 17-12-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien moet je dan even wat duidelijker zijn met je taal en verwijzingen, want niemand lijkt jou hier te begrijpen. Maar ik begrijp je frustraties, reageer maar lekker hier af :+

Edit: je hebt gelijk, laat maarrr, eerst zelf lezen blijft moeilijk!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Downstar2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:27:
[...]

Het is gewoon erg vreemd.
Ik heb twee paypal accounts. (vroeger ooit 1 gemaakt, maar het email adres gebruik ik in feite niet meer..)
de primaire heb ik dus geen mail op gehad.
Toen ik van deze actie af wist, ben ik eens gaan kijken of ik toevallig op dat oude adres wat had gekregen van paypal. En ja hoor daar stond de mail.

Ik dacht dus even 12 euro over te zetten van huidige paypal naar de oude,
om zodoende een betaling met dat account te doen op ebay.

Echter wanneer ik dus wil betalen krijg ik dus alleen de optie te zien op CC te koppelen of te kiezen voor geld storten(1 a 2 dagen..) :|
dacht dat het mogelijk kwam doordat hij niet gecontroleerd was, maar blijkbaar heb jij dat dus ook niet?
Oh, op die fiets.
Ik heb van de twee nieuw aan gemaakte accounts €6 doorgestuurd naar het paypal account dat ik bijna wekelijks gebruik, dat account is uiteraard geverifieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Geen mail ontvangen, maar zojuist wel de code kunnen gebruiken. Cool! Op de bevestigingsmail staat netjes 13$ korting. Prima!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:12
Voor de mensen die 12 month Netflix willen kopen (of iets in die trant)

Dit is te mooi om waar te zien. Het is een scam. De verkoper koopt zelf de code, wat in eerste instantie prima werkt. vervolgens claimt die zijn geld terug waarmee de netflix code mee is gekocht en de code werkt niet meer.

Dit heb ik ook meegemaakt met World of Warcraft (weliswaar het ingame valuta, desalniettemin blijft het vervelend).

Wat in dit geval wel werkt is een 3 maanden Chromecast kaartje die je eenmalig kan gebruiken. Koop dan die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
X-AS10: Het maximum aantal keren dat deze afkoopcode kan worden gebruikt, is bereikt. De code kan niet langer worden gebruikt.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KeaveXL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:56:
X-AS10: Het maximum aantal keren dat deze afkoopcode kan worden gebruikt, is bereikt. De code kan niet langer worden gebruikt.
Nee, onbeperkt gratis bestellen met hetzelfde PayPal account bestellen werkt helaas niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Snap ik, het gaat alleen wel om een andere account...

Edit:

Nou wordt het helemaal mooi, andere Ebay account + paypal rekening

"Als u deze korting wilt gebruiken, moet het bijbehorende e-mailadres aan uw PayPal-rekening worden gekoppeld. U kunt uw e-mailadres aan deze rekening toevoegen, met een andere PayPal-rekening proberen in te loggen of doorgaan met uw aankoop zonder de korting te gebruiken."

Edit2: NVM accountgebonden,.

[ Voor 80% gewijzigd door KeaveXL op 17-12-2013 14:11 ]

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
ik heb mijn fout ook ontdekt waarom ik alleen kon kiezen voor CC of een storting..
en ik voel me lichtelijk dom xD..

ik bestel al jaren middels paypal, maar ik had te weinig saldo overgemaakt
12 euro was net niet genoeg xD.. ik had de marge die paypal pakt niet meegerekend..
dus ik kwam 20 cent te kort ofzo xD

dus ook nog even 20 cent overgemaakt van mij eigen account naar het oude, en ja hoor kon direct betalen xD!

leuke actie zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
Downstar2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:22:
dus ik kwam 20 cent te kort ofzo xD
Dat blijf ik inderdaad altijd vreemd/irritant vinden. ebay rekent altijd met een net iets gunstigere wisselkoers dan PayPal... teriwjl ebay=PayPal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij bedoelt denk ik de PayPal transactiekosten (0,35+3,4%) i.p.v. de wisselkoers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb net ff de kortingscode uitgeprobeerd, wanneer ik de 'guest' account gebruik dan gaat het goed. Zodra ik inlog kan ik geen code invoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
yannickie111 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:29:
[...]

Dat blijf ik inderdaad altijd vreemd/irritant vinden. ebay rekent altijd met een net iets gunstigere wisselkoers dan PayPal... teriwjl ebay=PayPal...
Dat is in goed Nederlands een "lokkertje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
RemcoDelft schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:14:
[...]

Dat is in goed Nederlands een "lokkertje".
Denk niet dat iemand om die paar cent een product niet zou kopen.
Beetje hetzelfde als een product bij albert heijn dat je wil kopen. Als je bij de kassa een paar cent meer moet betalen dan op het kaartje staat vind je dat vervelend. Zou het kaartje de goede prijs aan geven zou je het waarschijnlijk toch wel gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 05-09 08:55
Hoe kopen jullie eigenlijk met een gastaccount?
Mijn paypal email en ebay email zijn hetzelfde. Als ik een ander email gebruik dan zegt paypal dat dat niet mag. Gebruik ik m'n echte email dan zegt ebay dat er al een account met dat email adres bestaat.

Als ik ingelogd iets bestel zit ik aan de bestelling vast. Werkt de code niet, dan mag ik die 10 Euries alsnog betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thechib12 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:54:
Voor de mensen die 12 month Netflix willen kopen (of iets in die trant)

Dit is te mooi om waar te zien. Het is een scam. De verkoper koopt zelf de code, wat in eerste instantie prima werkt. vervolgens claimt die zijn geld terug waarmee de netflix code mee is gekocht en de code werkt niet meer.

Dit heb ik ook meegemaakt met World of Warcraft (weliswaar het ingame valuta, desalniettemin blijft het vervelend).

Wat in dit geval wel werkt is een 3 maanden Chromecast kaartje die je eenmalig kan gebruiken. Koop dan die!
Ik begrijp de constructie. Maar hoe is het mogelijk dat de verkoper zijn geld kan terugclaimen? Als dat mogelijk is, kan degene die de code weer overkoopt van de verkoper zijn geld ook terugclaimen en zo blijf je aan de gang...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Russel88 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:25:
Mijn paypal email en ebay email zijn hetzelfde. Als ik een ander email gebruik dan zegt paypal dat dat niet mag. Gebruik ik m'n echte email dan zegt ebay dat er al een account met dat email adres bestaat.

Als ik ingelogd iets bestel zit ik aan de bestelling vast. Werkt de code niet, dan mag ik die 10 Euries alsnog betalen.
Op ebay.com werkt het wel.
Edit: overigens werkt het nog steeds niet. Blijkbaar geen korting voor mij ;w

[ Voor 7% gewijzigd door MeltedForest op 17-12-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:25:

Ik heb bij 'guest' account mijn spam mail gebruikt, na het invullen van de code moest ik inloggen op paypal. Daar wel gewoon ingelogd met mijn normale account (mail hoe je het ook mag noemen). Ging allemaal goed, als het goed is is er nu een gratis sd kaartje onderweg naar mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-08 17:31
Ik heb zojuist gesproken met een medewerker van Paypal. Deze actie is in ieder geval door Ebay opgezet en niet door Paypal. Mijn vraag/klacht wordt naar een andere afdeling gekoppeld (pun intended) en die gaan weer contact leggen met Ebay. Ik had overigens gister een mailtje naar Ebay gestuurd, maar nog niks terug, terwijl dat normaliter vrij snel wordt beantwoord.
Ik heb de mevrouw aan de telefoon uitgelegd dat het zeker niet klopt dat het om de eerste 17000 bestellingen gaat, maar het een meer willekeurig iets is, als een loterij.
Ben bang dat de mail te laat komt om te profiteren van deze nogal mysterieuze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, wat jij bedoelt is dat het een loterij is geweest welk PayPal account wel of niet gekoppeld is aan de code. Daar doe je niks tegen?
Wat betreft de mailing kan er inderdaad van alles misgaan, spambox etc. Maar dit staat los van de 17.000 grens.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
Feitelijk onjuist wat jij schetst. Er zijn zat mensen die geen enkele mail hebben ontvangen en wel de code kunnen gebruiken. Met de eerste 17000 bestellingen zou het moeten inhouden dat iedereen hier op Tweakers moeiteloos deze code had kunnen gebruiken. Maar wat je ziet is dat de ene het wel lukt en de ander niet, real time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
g1de0n schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:44:
Feitelijk onjuist wat jij schetst. Er zijn zat mensen die geen enkele mail hebben ontvangen en wel de code kunnen gebruiken. Met de eerste 17000 bestellingen zou het moeten inhouden dat iedereen hier op Tweakers moeiteloos deze code had kunnen gebruiken. Maar wat je ziet is dat de ene het wel lukt en de ander niet, real time.
Lees even de voorwaarden: de code is accountgebonden, dus de eerste 17.000 bestellingen van PayPal accounts die gekoppeld zijn aan de code. Niet de eerste 17.000 willekeurige accounts, dat is een groot verschil.

bgrr in "10 euro cadeau van PayPal bij EBAY.nl"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:41:
Nee, wat jij bedoelt is dat het een loterij is geweest welk PayPal account wel of niet gekoppeld is aan de code. Daar doe je niks tegen?
Wat betreft de mailing kan er inderdaad van alles misgaan, spambox etc. Maar dit staat los van de 17.000 grens.
Nu is jouw reply duidelijker. Jij impliceert dus dat er veel meer dan 17000 mails zijn gestuurd/ accounts gekoppeld, maar van dat nummer er maar 17000 lucky ones zijn die de code daadwerkelijk ook echt kunnen gebruiken.
Los van dit alles zou de actie beter zijn als het zou gelden voor elke Ebay/Paypal account (NL only) en van deze mensen de eerste 17000 de code kunnen toepassen. Nu is het element van de eerste zijn totaal teniet gedaan door deze nogal kinderachtige loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
g1de0n schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:57:
[...]

Nu is jouw reply duidelijker. Jij impliceert dus dat er veel meer dan 17000 mails zijn gestuurd/ accounts gekoppeld, maar van dat nummer er maar 17000 lucky ones zijn die de code daadwerkelijk ook echt gebruiken.
Los van dit alles zou de actie beter zijn als het zou gelden voor elke Ebay/Paypal account (NL only) en voor deze mensen de eerste 17000 de code kunnen toepassen. Nu is het element van de eerste zijn totaal teniet gedaan door deze nogal kinderachtige loterij.
We liggen op 1 lijn, dat is wat ik bedoel inderdaad. Ben het met je eens dat de random selectie niet helemaal te volgen of te begrijpen is, veel vaste PayPal gebruikers vallen buiten de boot. Maar goed, daar zul je het mee moeten doen helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 05-09 08:55
beyazz06 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:30:
[...]

Ik heb bij 'guest' account mijn spam mail gebruikt, na het invullen van de code moest ik inloggen op paypal. Daar wel gewoon ingelogd met mijn normale account (mail hoe je het ook mag noemen). Ging allemaal goed, als het goed is is er nu een gratis sd kaartje onderweg naar mij :*)
Duidelijk.
Dan werkt het bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:01:
[...]

We liggen op 1 lijn, dat is wat ik bedoel inderdaad. Ben het met je eens dat de random selectie niet helemaal te volgen of te begrijpen is, veel vaste PayPal gebruikers vallen buiten de boot. Maar goed, daar zul je het mee moeten doen helaas :X
Het is niet anders! Geen gratis centjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 21:01

Zorian

What the fox?

Bah. :p Op eBay zelf gaat het goed en haalt ie de korting eraf, maar vervolgens moet je toch inloggen met PayPal (ondanks 0 te betalen) en daar komt de melding dat de code niet aan het mailadres gekoppeld is. ;( Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 07:11
Bedankt TS, ik heb door deze korting AC IV black flag kunnen kopen voor 7,50 voor de ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:49
Hier de mail ook gekregen.
Heb het echter niet gelezen (gewoon als gelezen aangevinkt) en kwam pas erachter nadat ik mensen hier op Tweakers erover zag schrijven.
Weet echter niet wat ik moet bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
NeutraleTeun schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:07:
Hier de mail ook gekregen.
Heb het echter niet gelezen (gewoon als gelezen aangevinkt) en kwam pas erachter nadat ik mensen hier op Tweakers erover zag schrijven.
Weet echter niet wat ik moet bestellen :+
Je mag wel wat voor mij bestellen en het bij mijn adres laten bezorgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Haha, te laat.
Heb al zo'n cheap-ass knock-off macro flash ring bestelt.
Your order total $49,00
eBay Gifts or discounts total-$13,39

Total $35,61 USD
Oftewel €26,78 EUR

Alleen beetje jammer:
Estimated delivery: Between Friday, Jan. 3 and Thursday, Jan. 23

Ach ja, kan niet alles hebben :P

--

De code werkt nog steeds bij mij als ik iets nieuws in mijn winkelwagentje gooi.
Durf alleen niet op continue te drukken :+

[ Voor 16% gewijzigd door NeutraleTeun op 17-12-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Laatst online: 10-09 21:01
jaren ebay en honderden betalingen met paypal. Niet uitgekozen. hmmm... Jammer is dat weer

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
gekke-gerrit schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:51:
jaren ebay en honderden betalingen met paypal. Niet uitgekozen. hmmm... Jammer is dat weer
Idem ditto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gekke-gerrit schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:51:
Ik vermoed dat deze e-mail naar PayPal accounts verzonden is die nog geen internationale aankopen gedaan hebben.

Want ik heb twee PayPal accounts en een is mijn primaire en daar heb ik de kortingscode niet op ontvangen en daar werkte hij dus ook niet op, maar mijn andere PayPal account waar ik nog niet eens een credit card of bankrekening aan gekoppeld had heb ik hem wel op ontvangen, dus ik moest wel even mijn credit card eraan koppelen ;)

En ik heb na lang zoekwerk twee La Toja scheerzeep sticks gekocht voor £ 0,38 en ik heb juist iets gekocht wat ik normaal niet zou kopen, want 100 Astra SP of Shark SS of Rapira DE mesjes had ik er ook voor kunnen kopen, maar die zijn al spotgoedkoop en ik heb meer dan genoeg DE mesjes.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ik heb ook tamelijk wat transacties via paypal gedaan, zowel nationaal als internationaal en ik heb de coupon wel gewoon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Laatst online: 08:46
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:59:
[...]

Ik vermoed dat deze e-mail naar PayPal accounts verzonden is die nog geen internationale aankopen gedaan hebben.
[...]
Dat is sowieso niet waar, ik heb namelijk een code ontvangen op een account waarmee ik 4 Chinese dingetjes besteld heb, en nu met de korting een upgrade voor onze TL in de schuur :P (een EVSA'tje voor €2, bespaart stroom, geeft meer licht en start sneller zonder te flikkeren). Ik kon ook niets beters, of nuttigers, verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
Kwam bij toeval dit topic tegen en dacht laat ik eens kijken of het werkt.
En jawel hoor, werkt keurig. Heb vorige week een qi lader gekocht, nu nog maar eentje besteld met deze code voor precies € 0,-
Bij het inloggen bij PayPal kreeg ik netjes te zien: Uw tegoedbon of code dekt de volledige betaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:45

Zeror

Ik Henk 'm!

Kan er helaas geen gebruik van maken. Ebay staff is er nog niet in geslaagd mijn loginprobleem te verhelpen. Op een of andere manier worden mijn logingegegevens niet geaccepteerd door hun systeem. En gegevens resetten helpt niet. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
richard_1st schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:11:
Kwam bij toeval dit topic tegen en dacht laat ik eens kijken of het werkt.
En jawel hoor, werkt keurig. Heb vorige week een qi lader gekocht, nu nog maar eentje besteld met deze code voor precies € 0,-
Bij het inloggen bij PayPal kreeg ik netjes te zien: Uw tegoedbon of code dekt de volledige betaling!
Welke qi lader is dat?
(en werkt die ook betrouwbaar, cq stoppen met stroom leveren indien accu vol is?)

Iemand hier btw al geprobeerd 2x de code te verzilveren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcop23 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:04:
[...]

Dat is sowieso niet waar, ik heb namelijk een code ontvangen op een account waarmee ik 4 Chinese dingetjes besteld heb, en nu met de korting een upgrade voor onze TL in de schuur :P (een EVSA'tje voor €2, bespaart stroom, geeft meer licht en start sneller zonder te flikkeren). Ik kon ook niets beters, of nuttigers, verzinnen :P
Het is natuurlijk maar speculeren inderdaad en dat dacht ik omdat ik met mijn primaire PayPal account al juist veel internationaal van eBay gekocht heb.

Maar de korting is mee genomen, al had ik het niet perse nodig wat ik besteld heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
NeutraleTeun schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:35:
[...]

Welke qi lader is dat?
(en werkt die ook betrouwbaar, cq stoppen met stroom leveren indien accu vol is?)

Ik heb deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1497.l2649

Waarom, omdat het de meest eenvoudige is, en maar een tientje is :D. Wil het gewoon eens proberen en kijken of het werkt of niet. Ik heb dus ook nog geen idee hoe deze verder werkt. Levertijd is redelijk lang. Had er eentje voor op m'n werkt besteld, maar nu dus nog eentje voor gewoon thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Enes_81 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:40:
[...]

Oh, op die fiets.
Ik heb van de twee nieuw aan gemaakte accounts €6 doorgestuurd naar het paypal account dat ik bijna wekelijks gebruik, dat account is uiteraard geverifieerd.
Het is mij met een account gelukt om die door te sturen naar mijn hoofd account, bij de rest kan ik dat niet doen.

Misschien heb ik te snel geprobeerd om geld over te schrijven naar mijn main paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:59:
[...]

Dat is het niet. Meer dan 200 feedbackpunten op ebay waarvan de meerderheid uit het buitenland. Code werkte gewoon op een gast-checkout met m'n normale paypal adres.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ook hier al jaren ebay aankopen uit het buitenland met dezelfde PayPal account, en ik heb gewoon de mail met de code ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
  • Laatst online: 10:24
[...]

Ja, geprobeerd. Lijkt in eerste instantie te lukken maar als je vervolgens inlogt op paypal krijg je een melding dat de code niet meer gebruikt kan worden en krijg je alsnog het volledige bedrag voorgeschoteld.

Werkt dus niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:20

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

O lol ik dacht serieus al betaald te hebben ben ik blijkbaar vergeten op de laatste knop te drukken ''nu betalen'' :F

Maar goed code werkte nog wel zelfs nu 6 cent bespaard door de wisselkoers op 2 accu's voor mijn telefoon. :o

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddeddedd
  • Laatst online: 07-08 10:52
Ik had het mailtje niet gekregen, maar ik dacht dat het wel goed zou komen als ik het ze lief zou vragen. Helaas.

Ik aan PayPal:

Ik hoor van vrienden dat zij een mailtjes van PayPal hebben ontvangen getiteld: "Haal uw december-geschenken eens van ver" met daarin onder andere een code voor 10 euro korting op aankopen op eBay. Ik heb deze email niet ontvangen. Zou ik deze alsnog kunnen krijgen?

PayPal aan mij:

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met een vraag over een kortingsbon van eBay. Helaas is dit een actie van eBay en kunnen wij u daar niet mee van dienst zijn. PayPal stuurt geen actie emails voor eBay.
U kunt per e-mail contact opnemen met eBay Customer Service door onderstaande stappen te volgen: (...)

Ik aan eBay ongeveer hetzelfde mailtje sturen...

Ebay aan mij:

Hartelijk dank voor uw mail omtrent een PayPal-actie.
In dit programma worden enkele gebruikers geselecteerd/uitgenodigd door PayPal en PayPal behoudt zich het recht voor om deze kortingsactie zonder opgaaf van reden ten allen tijden te wijzigen of te annuleren.
De coupon van €10,- is persoonsgebonden en kan enkel door de ontvanger worden gebruikt.
Aangezien dit is een PayPal-actie, kunnen wij als eBay-medewerker geen kortingscoupon geven.(...)

:? :? :?

Misschien is het een actie van geen van beide, maar heeft de kerstman de mail gestuurd op basis van wie er lief of stout is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Voor zover ik weet: PayPal = eBay of eBay = PayPal....
Ik maak hier uit op dat ze gewoon geen extra mensen korting willen geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Nu online
Eddeddedd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:26:
Ik had het mailtje niet gekregen, maar ik dacht dat het wel goed zou komen als ik het ze lief zou vragen. Helaas.

Ik aan PayPal:

...............................

Misschien is het een actie van geen van beide, maar heeft de kerstman de mail gestuurd op basis van wie er lief of stout is geweest?
Dit is de reactie die ik kreeg op een soortgelijk mailtje:

Het klopt dat deze coupon is gekoppeld aan het e-mail adres waaraan deze was uitgegeven. Hiernaast kan deze alleen gebruikt worden in de Nederlandse en Belgische eBay sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Ter info: Werkt gewoon. Had ook de mail gehad. Ik koop alleen maar internationaal met Ebay. Heb wel bij de bestelling de Nederlandse site gebruikt. Korting werd netjes verrekend met betalen. Heb gewoon de stappen doorlopen van het betaalproces, heb dus niet de workaround gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Helaas, geen mail gehad en het werkt niet :(

Deze korting is niet aan deze PayPal-rekening gekoppeld

PayPal
Als u deze korting wilt gebruiken, moet het bijbehorende e-mailadres aan uw PayPal-rekening worden gekoppeld. U kunt uw e-mailadres aan deze rekening toevoegen, met een andere PayPal-rekening proberen in te loggen of doorgaan met uw aankoop zonder de korting te gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Vreesie op 18-12-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:38
http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1497.l2649

deze ook maar besteld voor de s3 van de vriendin
was $20,57 en hoefde maar €5,42 EUR te betalen en had de laatse voor de s3

alleen pas na de kerst binnen maar goed dank voor de korting code >:)

[ Voor 5% gewijzigd door NLMarcel194 op 18-12-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Vreesie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:07:
Helaas, geen mail gehad en het werkt niet :(

Deze korting is niet aan deze PayPal-rekening gekoppeld

PayPal
Als u deze korting wilt gebruiken, moet het bijbehorende e-mailadres aan uw PayPal-rekening worden gekoppeld. U kunt uw e-mailadres aan deze rekening toevoegen, met een andere PayPal-rekening proberen in te loggen of doorgaan met uw aankoop zonder de korting te gebruiken.
Ik had helaas hetzelfde ja, en pas in het betaalproces, dus kon t volledig gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Laatst online: 17-08 20:03
NeutraleTeun schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:38:
Haha, te laat.
Heb al zo'n cheap-ass knock-off macro flash ring bestelt.

[...]

Oftewel €26,78 EUR

Alleen beetje jammer:
Estimated delivery: Between Friday, Jan. 3 and Thursday, Jan. 23

Ach ja, kan niet alles hebben :P

--

De code werkt nog steeds bij mij als ik iets nieuws in mijn winkelwagentje gooi.
Durf alleen niet op continue te drukken :+
Heb ik wel gedaan:
X-AS10: The maximum number of times this Redemption Code can be used has been reached, and it can no longer be used.

Helaas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
mark-k schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:52:
[...]

Ik had helaas hetzelfde ja, en pas in het betaalproces, dus kon t volledig gaan betalen...
Je had de cancel knop kunnen indrukken, mits het een buy it now item was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad als je de mail niet gekregen hebt dan kun je beter niet op ''nu kopen'' klikken want je gaat op dat moment een koopovereenkomst aan en als je te vaak annuleert kunnen ze je account blokkeren.

Bij mij werkte de code gelukkig naar wat geklooi met mijn PayPal accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Laatst online: 10-09 21:01
RaptorRVL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:38:
Ook hier al jaren ebay aankopen uit het buitenland met dezelfde PayPal account, en ik heb gewoon de mail met de code ontvangen.
Hmm dan heb ik gewoon pech :X :|

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Werkt zowel bij mijn account als die van mij ouders niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:03:
Inderdaad als je de mail niet gekregen hebt dan kun je beter niet op ''nu kopen'' klikken want je gaat op dat moment een koopovereenkomst aan en als je te vaak annuleert kunnen ze je account blokkeren.

Bij mij werkte de code gelukkig naar wat geklooi met mijn PayPal accounts.
Dat klopt niet. Je hebt bij buy it now het item pas gekocht na de Paypal betaling. Dat is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

g1de0n schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:10:
[...]

Het was pas toen ik al ingelogd had met paypal, dan is de koop normaliter al afgerond dacht ik (heb namelijk een tijdje geleden m daar weggeklikt en moest die toch echt nog gaan betalen van eBay).

Edit: En achja, heb nu een luchthoorn voor op mn motor besteld, mijn normale toeter komt denk ik niet boven mijn uitlaten uit als ik m weer rijdend heb :+

[ Voor 16% gewijzigd door mark-k op 18-12-2013 23:00 ]

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Top! Dank voor het delen. Zelf geen mail erover gehad maar hij werkte nog wel :).

Moest toevallig een screen+digitizer hebben voor de telefoon van paps. Scheelt weer €10 :).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Het leek ook te mooi om waar te zijn....

Mensen, mocht je je Paypal account hebben gekoppeld aan je bank, controleer je bij- en afschrijvingen. Bij Paypal is alles netjes verwerkt qua korting en werd vermeld dat het resterende bedrag van een paar euro zou worden afgeschreven van de bank. Maar toen ik inlogde op mijn bank was de korting niet verwerkt en werd het volledige bedrag afgeschreven. Ben nu in gesprek met Paypal hierover. Ben nieuwsgierig of meer mensen dit hebben meegemaakt.

Bleek om een andere bestelling te gaan. Ik koop wat af :+ Excuses voor de verkeerde berichtgeving.

[ Voor 11% gewijzigd door Saybia op 19-12-2013 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ook niet echt handig om met je PayPal rekening te betalen als het saldo niet toereikend is...
Bij de meesten is het bedrag gewoon van het PayPal saldo afgeschreven, dat gaat prima!

• mdkocak
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:36:
Ook niet echt handig om met je PayPal rekening te betalen als het saldo niet toereikend is...
Bij de meesten is het bedrag gewoon van het PayPal saldo afgeschreven, dat gaat prima!
Nooit problemen mee gehad eerlijk gezegd. Bij mij heeft er nooit een saldo op gezeten.

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:16
Super dat ik dit toevallig tegenkwam. Had de mail wel gehad maar ik krijg er zoveel op dat e-mail adres dat ie waarschijnlijk al richting prullenbak was gevlogen.. Tis gelukt in ieder geval !

• rave020
  • Laatst online: 01-06-2022
Super, zojuist dit hoesje voor iphone 5 gekocht.
4 euro, scheelt toch weer. http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=130800292056

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

g1de0n schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:10:
[...]

klopt heb hetzelfde net meegemaakt, gewoon netjes contact opgenomen met de verkoper en ik kon mijn transactie annuleren :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:37

Nakebod

Nope.

To use this discount, the associated email address must be linked to your PayPal account. You can add your email address to this account, try logging in to a different PayPal account, or continue your purchase without using the discount.
Dus... Wat?
Mijn PayPal account staat in My eBay en het email adres is exact hetzelfde. Dan maar geen 5 euro besparen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Nakebod schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:34:
[...]

Dus... Wat?
Mijn PayPal account staat in My eBay en het email adres is exact hetzelfde. Dan maar geen 5 euro besparen.
Inloggen op PayPal, dan rechts boven email adres verifiëren, dan pas kan de code gebruikt worden.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:37

Nakebod

Nope.

Mijn PayPal account is al verified: Your member status is: Verified.
Ik zie wel onder Profile > More Options > Selling preferences iets van eBay staan, maar ik verkoop niets.

En op eBay: "Your eBay account is linked with your Paypal account".
Maar heb nu niets meer nodig, dus het zal wel verder :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:48
Ik had deze mail ook gehad en eigenlijk direct in de prullenbak gemikt. Tot ik dit topic tegenkwam! Mail teruggehaald iets wat ik al een tijdje wilde bestellen besteld en de code kunnen gebruiken! perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:34
Bedankt! Kwam dit topic toevallig tegen en heb meteen maar 2 mini-HDMI to HDMI en twee male-to-female adapters besteld, voor niks! Het bedrag kwam precies uit.
bartkoper schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:01:
Ik had deze mail ook gehad en eigenlijk direct in de prullenbak gemikt. Tot ik dit topic tegenkwam! Mail teruggehaald iets wat ik al een tijdje wilde bestellen besteld en de code kunnen gebruiken! perfect!
Na het lezen van jou reactie toch die Paypal-reclame maar eens gelezen, stond bij mij een coupon-code in voor €10.

[ Voor 69% gewijzigd door ApexAlpha op 23-12-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mustii_93
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:14
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-01 09:51

ssn

waaw, bedankt!
Deze accu is besteld
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
er ging iets mis waardoor mijn betaling niet volledig afgerond is. Jammer dat de code dan verspeeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:11
Bedankt, zojuist met korting iets besteld en betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook bedankt, voor 0,55 euro een originele Apple Lightning kabel gekocht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
  • Laatst online: 10-09 08:18
Het kan er inderdaad uit zien dat de code niet verwerkt is, maar als ik de details pagina open op paypal zie ik dat er een bon van $13,28 gebruikt is, en niet het volledige bedrag is afgeschreven.

Motorola flipstand gekocht, vond hem in eerste instantie te duur, maar voor €9,5 vind ik het wel een leuke gadget :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Wat bedoel je met "uit zien dat de code niet verwerkt is"? Ik heb de code ook ingevuld en zie dat het kortingsbedrag van het totaal is gehaald. Als ik daarna inlog op Paypal krijg ik de melding dat mijn emailadres niet gekoppeld is en zie het orginele aankoopbedrag. Bedoel je dat dit zo lijkt maar bij betalen wel het bedrag - korting is? Of heb je het over iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
"This discount is not linked to this PayPal account" :(

En dat zie je inderdaad pas NADAT je het ding hebt besteld.
Ik heb de guest account geprobeert, maar dan moet je een ander email adres gebruiken dan die van je ebay account, anders strandt het proces.
Ik heb dus maar de gok gewaagd via mijn account te bestellen, ik wou deze Aputure Ring Macro LED Flash Light Flashlight for Canon DSLR toch graag hebben. Deze heeft alle Canon flits contactpunten en zou volledig met de camera moeten communiceren, zelfs met focus assist light functie, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
[...]

Welke qi lader is dat?

Om nog even op de qi lader terug te komen, ja hij stopt met stroom leveren als de accu vol is. Ik zou alleen nog graag zien dat hij weer begint als de accu weer leeg loopt, maar dat is misschien wat veel gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-08 00:38
Heb 2 verschillende paypal-accounts (1 van mij en 1 van broer) en voor beide werkte de code perfect! 20 euro korting zonder iets te doen. Ik mag niet klagen zeker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Helaas werkt hij niet, wel jammer dat je het pas aan het eind te zien krijgt.

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:20

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Met succes mijn accu's binnen gekregen :D

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Jups hier ook bestelde items binnen. Dit soort acties mogen ze wel vaker doen, leuk om op deze manier wat hebbedingetjes te bestellen waar je anders geen geld aan wilt spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk mogen ze dit soort acties vaker doen, want gratis ''geld'' is altijd leuk, want normaal krijg je alleen kortingscodes welke alleen gelden boven een bepaald bedrag.

Het mooie is dat het wat ik bestelde dat ik dat niet van mijn eigen geld gekocht zou hebben omdat ik het daar te duur voor vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:54

Quad

Doof

Bestelde horloge kreeg ik vorige week dinsdag al binnen.
In 10 dagen van Hongkong naar mijn huis, helemaal mooi!
En hij is ook echt mooi. :)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste