Verwijderd

Topicstarter
Ook niet echt handig om met je PayPal rekening te betalen als het saldo niet toereikend is...
Bij de meesten is het bedrag gewoon van het PayPal saldo afgeschreven, dat gaat prima!

• mdkocak
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:36:
Ook niet echt handig om met je PayPal rekening te betalen als het saldo niet toereikend is...
Bij de meesten is het bedrag gewoon van het PayPal saldo afgeschreven, dat gaat prima!
Nooit problemen mee gehad eerlijk gezegd. Bij mij heeft er nooit een saldo op gezeten.

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:11
Super dat ik dit toevallig tegenkwam. Had de mail wel gehad maar ik krijg er zoveel op dat e-mail adres dat ie waarschijnlijk al richting prullenbak was gevlogen.. Tis gelukt in ieder geval !

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Super, zojuist dit hoesje voor iphone 5 gekocht.
4 euro, scheelt toch weer. http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=130800292056

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

g1de0n schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:10:
[...]

Je had de cancel knop kunnen indrukken, mits het een buy it now item was.
klopt heb hetzelfde net meegemaakt, gewoon netjes contact opgenomen met de verkoper en ik kon mijn transactie annuleren :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20

Nakebod

Nope.

To use this discount, the associated email address must be linked to your PayPal account. You can add your email address to this account, try logging in to a different PayPal account, or continue your purchase without using the discount.
Dus... Wat?
Mijn PayPal account staat in My eBay en het email adres is exact hetzelfde. Dan maar geen 5 euro besparen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Nakebod schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:34:
[...]

Dus... Wat?
Mijn PayPal account staat in My eBay en het email adres is exact hetzelfde. Dan maar geen 5 euro besparen.
Inloggen op PayPal, dan rechts boven email adres verifiëren, dan pas kan de code gebruikt worden.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20

Nakebod

Nope.

Mijn PayPal account is al verified: Your member status is: Verified.
Ik zie wel onder Profile > More Options > Selling preferences iets van eBay staan, maar ik verkoop niets.

En op eBay: "Your eBay account is linked with your Paypal account".
Maar heb nu niets meer nodig, dus het zal wel verder :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 14:19
Ik had deze mail ook gehad en eigenlijk direct in de prullenbak gemikt. Tot ik dit topic tegenkwam! Mail teruggehaald iets wat ik al een tijdje wilde bestellen besteld en de code kunnen gebruiken! perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 18:57
Bedankt! Kwam dit topic toevallig tegen en heb meteen maar 2 mini-HDMI to HDMI en twee male-to-female adapters besteld, voor niks! Het bedrag kwam precies uit.
bartkoper schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:01:
Ik had deze mail ook gehad en eigenlijk direct in de prullenbak gemikt. Tot ik dit topic tegenkwam! Mail teruggehaald iets wat ik al een tijdje wilde bestellen besteld en de code kunnen gebruiken! perfect!
Na het lezen van jou reactie toch die Paypal-reclame maar eens gelezen, stond bij mij een coupon-code in voor €10.

[ Voor 69% gewijzigd door ApexAlpha op 23-12-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mustii_93
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:14
X-AS10: Het maximum aantal keren dat deze afkoopcode kan worden gebruikt, is bereikt. De code kan niet langer worden gebruikt.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-01 09:51

ssn

waaw, bedankt!
Deze accu is besteld
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
er ging iets mis waardoor mijn betaling niet volledig afgerond is. Jammer dat de code dan verspeeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-09 11:56
Bedankt, zojuist met korting iets besteld en betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook bedankt, voor 0,55 euro een originele Apple Lightning kabel gekocht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 15:08
Het kan er inderdaad uit zien dat de code niet verwerkt is, maar als ik de details pagina open op paypal zie ik dat er een bon van $13,28 gebruikt is, en niet het volledige bedrag is afgeschreven.

Motorola flipstand gekocht, vond hem in eerste instantie te duur, maar voor €9,5 vind ik het wel een leuke gadget :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:49
Wat bedoel je met "uit zien dat de code niet verwerkt is"? Ik heb de code ook ingevuld en zie dat het kortingsbedrag van het totaal is gehaald. Als ik daarna inlog op Paypal krijg ik de melding dat mijn emailadres niet gekoppeld is en zie het orginele aankoopbedrag. Bedoel je dat dit zo lijkt maar bij betalen wel het bedrag - korting is? Of heb je het over iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
"This discount is not linked to this PayPal account" :(

En dat zie je inderdaad pas NADAT je het ding hebt besteld.
Ik heb de guest account geprobeert, maar dan moet je een ander email adres gebruiken dan die van je ebay account, anders strandt het proces.
Ik heb dus maar de gok gewaagd via mijn account te bestellen, ik wou deze Aputure Ring Macro LED Flash Light Flashlight for Canon DSLR toch graag hebben. Deze heeft alle Canon flits contactpunten en zou volledig met de camera moeten communiceren, zelfs met focus assist light functie, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 12:44
NeutraleTeun schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:35:
[...]

Welke qi lader is dat?
(en werkt die ook betrouwbaar, cq stoppen met stroom leveren indien accu vol is?)

Iemand hier btw al geprobeerd 2x de code te verzilveren? :+
Om nog even op de qi lader terug te komen, ja hij stopt met stroom leveren als de accu vol is. Ik zou alleen nog graag zien dat hij weer begint als de accu weer leeg loopt, maar dat is misschien wat veel gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 11:56
Heb 2 verschillende paypal-accounts (1 van mij en 1 van broer) en voor beide werkte de code perfect! 20 euro korting zonder iets te doen. Ik mag niet klagen zeker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Helaas werkt hij niet, wel jammer dat je het pas aan het eind te zien krijgt.

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:01

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Met succes mijn accu's binnen gekregen :D

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Jups hier ook bestelde items binnen. Dit soort acties mogen ze wel vaker doen, leuk om op deze manier wat hebbedingetjes te bestellen waar je anders geen geld aan wilt spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk mogen ze dit soort acties vaker doen, want gratis ''geld'' is altijd leuk, want normaal krijg je alleen kortingscodes welke alleen gelden boven een bepaald bedrag.

Het mooie is dat het wat ik bestelde dat ik dat niet van mijn eigen geld gekocht zou hebben omdat ik het daar te duur voor vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:29

Quad

Doof

Bestelde horloge kreeg ik vorige week dinsdag al binnen.
In 10 dagen van Hongkong naar mijn huis, helemaal mooi!
En hij is ook echt mooi. :)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste