Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07 16:36
Het wordt wel degelijk volledig van mijn paypal rekening afgeschreven..kortom: bij sommige werkt het wel, bij anderen niet

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik word er ook een beetje moe van mensen die maar wat roepen :X
Voor de mensen die denken dat het alsnog afgeschreven wordt, kijk even bij je transactiedetails... je krijgt namelijk een coupon van 10 euro bijgestort, netto 0 euro dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 13:35
Ik heb hetzelfde gehad, ik had een product van $54,99 besteld inc. shipping. Bij mijn paypal overzicht staat ook $54,99 afgeschreven. De korting krijg je echter bij de omrekening naar euro's. Het totaal omgerekende bedrag was namelijk maar 31,25 euro.

Dus kijk bij je omrekening naar euro's misschien dat daar de korting in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 13:47

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Als het goed gegaan is staat er in je paypal een verrekening van "Bon" dat is dus je korting....zoniet heb je de volle mep betaald.
Tweede keer dus de volle mep betaald toen mijn schoonvader aan de gang ging lolz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Geachte xxxx,

Hartelijk dank voor uw mail omtrent het object xxxx.
U heeft contact met ons opgenomen in verband met uw betalingen via PayPal. Uit uw mail heb ik begrepen dat u ondanks de kortingscode van een PayPal-coupon het volledige bedrag heeft uitbetaald.
De door u beschreven problemeem had met een technische storing te maken. Ons technisch team is op de hoogte van dit probleem en we doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw geduld.
Mocht u nog andere vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Ik wens u veel succes op onze site en prettige feestdagen.
Met vriendelijke groeten,
Ingrid Keuvel
eBay Customer Support

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-08 20:52
Dankjewel voor de tip en code!
Ik heb zojuist een geluidskabeltje die ik nog nodig had gratis kunnen kopen :)
Voelt toch altijd goed 'gratis kopen' ;D
#echtenederlander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
melk0r schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:58:
Geachte xxxx,

Hartelijk dank voor uw mail omtrent het object xxxx.
U heeft contact met ons opgenomen in verband met uw betalingen via PayPal. Uit uw mail heb ik begrepen dat u ondanks de kortingscode van een PayPal-coupon het volledige bedrag heeft uitbetaald.
De door u beschreven problemeem had met een technische storing te maken. Ons technisch team is op de hoogte van dit probleem en we doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw geduld.
Mocht u nog andere vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Ik wens u veel succes op onze site en prettige feestdagen.
Met vriendelijke groeten,
Ingrid Keuvel
eBay Customer Support
En je weet zeker dat je PayPal account gekoppeld is aan de kortingscode? Ik heb een vermoeden dat een flink aantal hier maar lukraak wat bestellen met hun account zonder dat deze gekoppeld is aan de code en zodoende de volle mep betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 21:34
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:02:
[...]

En je weet zeker dat je PayPal account gekoppeld is aan de kortingscode? Ik heb een vermoeden dat een flink aantal hier maar lukraak wat bestellen met hun account zonder dat deze gekoppeld is aan de code en zodoende de volle mep betalen :?
Hoe moet je weten of de code aan je account gekoppeld is dan? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:03:
[...]

Hoe moet je weten of de code aan je account gekoppeld is dan? :?
Als je een mail hebt ontvangen met de code is die gekoppeld en anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 21:34
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:05:
[...]

Als je een mail hebt ontvangen is die gekoppeld en anders niet.
Hmm, wel vreemd dan dat sommige klanten een email krijgen en andere niet... niet echt klantvriendelijk.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-08 20:44
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:05:
[...]

Als je een mail hebt ontvangen met de code is die gekoppeld en anders niet.
Ik heb een mail gehad en bij mij leek de korting te werken, maar in Paypal werkt hij uiteindelijk NIET.

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan doe je iets verkeerds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:02:
[...]

Kan best zijn dat mijn paypal niet gekoppeld is aan die code (whatever that may be) maar het punt is dat het LIJKT alsof de code gewoon werkt..je ziet de korting op de ebay pagina verschijnen..vervolgens betaal ik binnen ebay met paypal (want beide gelinked) en dan blijkt de korting opeens niet toegepast te zijn!

Daarnaast heeft ebay support het ook over technische problemen zoals je kon lezen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
Nee, in mijn eerdere post met de mail van customer support staat gewoon duidelijk dat het om een technische fout gaat en dat ze nu werken aan een oplossing.

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabo11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08 14:53
Als ik op nu kopen klik kan ik nergens als gast betalen. Er komt meteen een inlogscherm en hierna de knop aankoop vastleggen. Wanneer kan je de couponcode invullen? Komt dit na het vastleggen of pas bij het paypal venster?

EDIT:
Na het inloggen en het venster aankoop vastleggen en nu betalen, kan je de couponcode invullen.

[ Voor 19% gewijzigd door mabo11 op 16-12-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
melk0r schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:12:
[...]

Kan best zijn dat mijn paypal niet gekoppeld is aan die code (whatever that may be) maar het punt is dat het LIJKT alsof de code gewoon werkt..je ziet de korting op de ebay pagina verschijnen..vervolgens betaal ik binnen ebay met paypal (want beide gelinked) en dan blijkt de korting opeens niet toegepast te zijn!

Daarnaast heeft ebay support het ook over technische problemen zoals je kon lezen.
Je weet het dus niet zeker. Het is gewoon heel simpel, is de code gekoppeld aan je PayPal account, dan heb je geluk, dan werkt de code prima. Niet gekoppeld, dan werkt het dus niet en betaal je de volle mep (is geen klantenservice voor nodig). Dat de code account/persoon gebonden is, staat ook expliciet in de voorwaarden, lees even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
kan je de code maar 1 maal gebruiken?
Ik heb net iets besteld met de korting, maar bij een nieuwe bestelling zie ik dat er gewoon weer 10eu wordt afgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:17:
[...]

Je weet het dus niet zeker. Het is gewoon heel simpel, is de code gekoppeld aan je PayPal account, dan heb je geluk, dan werkt de code prima. Niet gekoppeld, dan werkt het dus niet en betaal je de volle mep (is geen klantenservice voor nodig). Dat de code account/persoon gebonden is, staat ook expliciet in de voorwaarden, lees even terug.
Je doet nu gewoon een aanname die niet klopt. Ik heb de mail hier in mijn mailbox. En alsnog werkt het niet. Een eBay representative zegt zelf dat het aan een technische storing ligt. Dus de fout ligt daar dan wel degelijk en daar dien je wel degelijk de klantenservice voor te contacteren.

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het tegen diegene die dus niet zeker wist of het account gekoppeld was. Jouw geval is een verhaal apart wat ik ook niet snap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen1994
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-07 09:32
Net een paar LED strips gekocht voor 0.09€ ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:23:
Ik had het tegen diegene die dus niet zeker wist of het account gekoppeld was. Jouw geval is een verhaal apart wat ik ook niet snap...
Als ik het volgende in beeld krijg is het niet zo vreemd om aan te nemen dat de code gewoon gaat werken of ik nou wel of niet eerst de PayPal mail heb gehad:

Afbeeldingslocatie: http://postimg.org/image/lw0pg7lfj/

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 14:13
Nee, dat zag ik ook, maar als ik door ga, krijg ik na aanloggen bij Paypall de melding dat de korting niet aan mijn paypal-account gekoppeld is. Daarop volgt de vraag of ik door wil gaan met het volle bedrag betalen, of dat ik met een andere account wil betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:40
Hier is het volgens mij ook gelukt. Paypal is alleen het bedrag NA korting afgeschreven. In m'n eBay orderoverzicht zie ik bij 1vd2 items wel staan "The seller hasn't received payment for this order yet". De prijs van dat product is ook precies wat ik moest betalen bij check-out. Zal vast wel goedkomen, ik heb immers betaald.

Vreemd, maargoed heb alsnog iets van $8 bespaard :)

Heb overigens de items in karretje gegooid > "Proceed to checkout", dan kortingscode invoeren en dan betalen. Gewoon m'n eigen paypal/ebay account gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 16-12-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-08 17:15
Dankzij deze code slechts 3,74 betaald voor 4 xbox 360 accu packs! Ik kreeg 13,33 dollar korting ofzo. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks again for shopping on eBay!

Order updates

Recent updates to your order
Your item is marked as shipped.

Dat is snel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:45
Thanks voor je tip. Gelijk zelfde besteld. >:)
CrazyFool schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:40:
Ik heb zojuist een Wifi repeater gekocht, ergerde me al maanden kapot dat als ik de tuin stond geen fatsoenlijke verbinding had. En wilde vandaag zowiezo een afschaffen. Maar met die 10 dollar korting heb ik nu 6 dollar betaald. Mooie actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Hier ook de welbekende 'is niet aan emailadres gekoppeld' fout. Volle mep moeten betalen terwijl ik dacht dat ik nog 3 euro moest betalen :')

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdkocak
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-07 15:15
Sanyo Eneloop XX 2400 mAh AA 4 stuks in blister besteld voor 6 euro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-07 12:01
Ook hier de 'niet gekoppelde emailadres' melding. En mag ineens het hele bedrag betalen. eBay maar eens een mail verstuurd. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kevkev schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:31:
Ook hier de 'niet gekoppelde emailadres' melding. En mag ineens het hele bedrag betalen. eBay maar eens een mail verstuurd. Ik ben benieuwd.
Lees even het begintopic of de voorwaarden van de actie, scheelt je weer tijd en moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-08 22:03
Ik heb het ook geprobeerd, maar krijg dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:49

thijsco19

KTM 990 SMT

Ook effe geprobeerd, deed het bij mij wel :).

Moest alsnog 5 euro betalen, denk door het omrekenen naar ponden niet van de volledige korting gebruik kunnen maken. Volgens mij kan je het beste producten kopen in euro's.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jckw
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-08 05:39
Ik heb zojuist ook besteld bij eBay met de korting. Ik kreeg eerst ook de melding dat het email adres niet gekoppeld was, dus geannuleerd.
Toen ik bij mijn PayPal profiel ging kijken, zag ik bij mijn email adressen wel het betreffende email adres staan. Echter stond er de opmerking bij dat deze niet geverifieerd was. Druk op de knop en je krijgt een bevestigingen mail. Na het bevestigen, wederom besteld op eBay en de korting gewoon gekregen!

Check dus even je email instellingen van je PayPal account!

There are two types of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:33
Kan iemand mij uitleggen hoe dit nu werkt. Ik heb een mail gehad van PayPal. Heb een account bij ebay. allebei hetzelfde Gmail account!!! Blijkbaar kan ik mijn vast ebay account beter niet gebruiken als ik het topic lees.

Nu wil ik als "guest" dus iets gaan kopen. Kortingscode ingevuld, geeft die netjes aan....Moet ik dus een nieuw account aanmaken met (niet geregistreerd) email adres. In hoeverre gaat dit spaak lopen met mijn PayPal account die op een ander adres is geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Helaas, werkt hier niet:

Deze korting is niet aan deze PayPal-rekening gekoppeld
Als u deze korting wilt gebruiken, moet het bijbehorende e-mailadres aan uw PayPal-rekening worden gekoppeld. U kunt uw e-mailadres aan deze rekening toevoegen, met een andere PayPal-rekening proberen in te loggen of doorgaan met uw aankoop zonder de korting te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:33
Ik heb een 2e mail adres aan mijn PayPal gekoppeld, aankoop gedaan als Guest met het 2e gekoppelde emailadres van paypal(dus niet met reeds bekende EBAY account) en een accu voor GSM gekocht voor 0 euro.

Vreemde is wel dat je bij de aankoop als Guest flink wat gegevens moet invullen.

heb ik nu een 2e ebay account?

EDIT: antwoord is nee.

[ Voor 4% gewijzigd door supercop7373 op 16-12-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-08 10:20
jckw schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:40:
Ik heb zojuist ook besteld bij eBay met de korting. Ik kreeg eerst ook de melding dat het email adres niet gekoppeld was, dus geannuleerd.
Toen ik bij mijn PayPal profiel ging kijken, zag ik bij mijn email adressen wel het betreffende email adres staan. Echter stond er de opmerking bij dat deze niet geverifieerd was. Druk op de knop en je krijgt een bevestigingen mail. Na het bevestigen, wederom besteld op eBay en de korting gewoon gekregen!

Helaas werkt ie hier niet. Zelfde emailadres is primary én confirmed, maar helaas werkt het voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-08 20:47

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

ksborg schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:15:
[...]

Helaas werkt ie hier niet. Zelfde emailadres is primary én confirmed, maar helaas werkt het voor mij niet.
Hier hetzelfde, blijft toch vaag van eBay en Paypal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-08 20:11
Verkoper: jinshui360 ( 168 )
Objecttitel Prijs
Verzendprijs
Aantal Totaalbedrag voor object(en)
New Men's Hats Cocaine and Caviar Beanies warm Winter Cotton knit \ ( object: 261324982274 transactie: 1331390138016 )

Betaald op 16-dec-13 US $9,99 US $2,00 1 US $9,99
Standard Int'l Shipping
Geschatte levertijd: Je kunt contact opnemen met de verkoper voor meer informatie.
Subtotaal US $9,99
Verzending en verwerking US $2,00
Coupons, cadeaubonnen, kortingen -US $11,99
Totaal US $0,00

Top, bedankt paypal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ging hier prima. Mooie interlink besteld voor 2 euro zonder in te loggen op me ebay account. Op me Paypal account schrok ik even van de 12 euro die afgeschreven was, maar onderaan was de korting verwerkt en zag ik dat alleen resterende 2 € was afgeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-08 17:29
Helaas krijg ik deze melding:
X-AS10: Als u deze bon wilt gebruiken, moet u ervoor zorgen dat u de juiste gekoppelde PayPal-rekening of eBay-account gebruikt.

Zou toch mooi meegenomen geweest zijn een 16gb usb stick voor in de auto voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:37
Heel erg bedankt!

Heb zojuist een javascript boek besteld wat mooi van pas komt voor mijn profielwerkstuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:34
jckw schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:40:

Ook gedaan. Mail toegevoegd. Beide adressen geverifieerd. Op beiden werkt het niet ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Hier ook gelukt :) Toch mooi even een paar earphones gekocht voor 0.85 GBP

Bedankt voor deze thread!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-06 17:51
Enes_81 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:42:
[...]

Oké dan, twee accounts aangemaakt en heb nu €10 :o
Heb je dat dan overgeschreven naar je huidige paypal rekening? Want mij lukt dat niet.
Ik krijg een foutmelding, achja, dan koop ik met die rekening wel wat onder de 5 eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
Ik krijg de bevestigingsmail niet om je paypal mailadres mee te bevestigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08 19:58

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Bedankt voor de heads up mensen! Toch mooi een case+keyboard voor m'n nexus, een tas voor m'n camera en een s-ata kabel voor een tientje ipv meer dan t dubbele. Heerlijk zo :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-07 12:27
Zwaar ergerlijk hoe het sommigen wel lukt. Ik krijg telkens te zien bij het betalingsscherm dat de accounts niet gekoppeld zijn, ook met Ebay guest account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:30
Ik heb ook hetzelfde e-mail adres op paypal en ebay.nl, ook bevestigd, maar krijg ook een melding dat het niet gekoppeld is.. Heb wel geen mail ontvangen met de kortingscode, dus dan moet het daaraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
g1de0n schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:05:
Zwaar ergerlijk hoe het sommigen wel lukt. Ik krijg telkens te zien bij het betalingsscherm dat de accounts niet gekoppeld zijn, ook met Ebay guest account.
Het is een loterij, het ene account is wel gekoppeld en het andere niet. Geen touw aan vast te knopen welke wel en niet. Dus niet gekoppeld, dan pech gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:36
Bij mij werkte de code prima! Ik heb een mooie cover besteld voor de Ipad voor 0,39 cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:12:
[...]

Het is een loterij, het ene account is wel gekoppeld en het andere niet. Geen touw aan vast te knopen welke wel en niet. Dus niet gekoppeld, dan pech gehad 8)7
Blijft een hatelijk bedrijf dat Paypal. Heeft dan ook niks met instellingen te maken. De een wel en de ander niet, dus niet de eerste zoveel duizend mensen. Veel te veel tijd aan verklooid. Merry xmas! ;(

[ Voor 10% gewijzigd door g1de0n op 16-12-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:30
Yes gelukt!

2 accounts waarvan er 1 werkte!

Resident evil 5 voor 1 euro.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of die 17.000 bestellingen ooit bereikt gaan worden, ik schat dat meer dan de helft van alle PayPal klanten de betreffende mailing met code linea recta de prullenbak inwerpen, staat ook niks op de hoofdsite van PayPal. En bovendien is tot nu toe ook met geen mogelijkheid de koppeling account-code te omzeilen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
Bereikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 09-08 10:20

NSG

Je weet niks!

Holland1994 schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:57:
[...]

Heb je dat dan overgeschreven naar je huidige paypal rekening? Want mij lukt dat niet.
Ik krijg een foutmelding, achja, dan koop ik met die rekening wel wat onder de 5 eur.
Gewoon via het tabblad: Geld overmaken; hier kies je vervolgens voor: Ik maak geld over naar vrienden of familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-07 15:08

Chris van der G

Tailchakra

Zo, 7 paypal accounts aangemaakt en geld doorgestuurd naar mijn main paypal, nu toch nog het foutje kunnen betalen! Nu is het niet meer aan mij haha.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:07

ManiacsHouse

Scheisse!

Nee hoor. Net 1 minuut geleden een bestelling geplaatst en betaald voor € 0,00 :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
21:53 bestelling geplaatst en korting ontvangen. Had ook de nieuwsbrief ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 09-08 10:20

NSG

Je weet niks!

Chris van der G schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:52:
Zo, 7 paypal accounts aangemaakt en geld doorgestuurd naar mijn main paypal, nu toch nog het foutje kunnen betalen! Nu is het niet meer aan mij haha.
haha, klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, gratis geld!
Heb het zelf dan ook bij 1 extra account gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
7 verschillende bankrekeningen? Of elke keer rekening weer ontkoppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:54:
[...]

7 verschillende bankrekeningen? Of elke keer rekening weer ontkoppelen?
Ik wilde er meer, hoe ik het doe: Ik heb traag internet. 7 tabs geopend en tegelijkertijd op betalen gedrukt. Hierdoor denkt hij bij alle 7 dat dit de eerste was. Ik heb 7x betaald maar daar wel 7x 5 euro voor terug gekregen. Als ze het geld terug gaan vragen en moeilijk gaan doen betaal ik het wel (alsnog geen geld kwijt dan, heb er dvd's etc voor terug gehad). Als ik niks hoor heb ik mooi gratis dvd's..

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:34
Wow, maar goed dat ik dit topic had gezien op de FP, bedankt voor het melden TS! Anders had ik de mail zeker over het hoofd gezien in mijn inbox. Nu wat stukjes carbon fiber kunnen bestellen met 10 euro korting :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 21:29
Gebruik Paypal al 8 jaar, IBAN-rekeningnummer en paypal/-email zijn echt gekoppeld, maar geen mail ontvangen en ook geen korting ("Deze korting is niet aan deze PayPal-rekening gekoppeld" )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Ook zal hij zeggen dat het rekeningnummer al bestaat, maar als je verificeert doet hij het gewoon alsnog en krjig je je 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chris van der G schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:56:
[...]

Ik wilde er meer, hoe ik het doe: Ik heb traag internet. 7 tabs geopend en tegelijkertijd op betalen gedrukt. Hierdoor denkt hij bij alle 7 dat dit de eerste was. Ik heb 7x betaald maar daar wel 7x 5 euro voor terug gekregen. Als ze het geld terug gaan vragen en moeilijk gaan doen betaal ik het wel (alsnog geen geld kwijt dan, heb er dvd's etc voor terug gehad). Als ik niks hoor heb ik mooi gratis dvd's..
Bedankt voor het melden, klinkt inventief ;)
Niet aan mij besteed helaas, straks moet ik alles terugbetalen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
Het komt er dus op neer dat als je geen mail hebt gekregen je ook niet mag verwachten dat je dit 'presentje' krijgt. Willekeurig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:36
Nee hoor ik heb ook geen mail gehad maar wel korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Hetzelfde geldt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
Bizar allemaal! Morgen even bellen met die Dagobertjes.

[ Voor 57% gewijzigd door g1de0n op 16-12-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:01:
[...]

Bedankt voor het melden, klinkt inventief ;)
Niet aan mij besteed helaas, straks moet ik alles terugbetalen :|
PayPal melding:
"The bank account is already associated with another PayPal account"

Uitleg:
Wij konden deze bankrekening helaas niet koppelen aan uw PayPal-rekening omdat de bankrekening:
- reeds aan een andere PayPal-rekening is gekoppeld
of
- eerder aan een PayPal-rekening gekoppeld is geweest
of
- ooit is getracht deze bankrekening aan een PayPal-rekening te koppelen

De ter verificatie betaalde € 1,00 zal worden gestort op uw nieuwe PayPal-rekening nadat uw e-mailadres is bevestigd via de e-mail die u heeft ontvangen van PayPal, dit kan ongeveer 1 uur duren.

Klik op doorgaan om uw PayPal-rekening aan te maken.
en vervolgens krijg je gewoon je geld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:04
Dan klinkt inderdaad te mooi om waar te zijn.
Op een vrije zondag ff de hele dag paypal-rekeningen aanmaken en je hebt een nieuwe smartphone bij elkaar :P

Nah, dat gaat me dan toch wel weer te ver. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

@Yannick

Zo werkt het inderdaad, is denk ik gewoon een loophole. Maar daar kan je, mits je wilt, wel gebruik van maken en zo honderden euro's bij elkaar rapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Chris, nieuw topic van maken? Voor zover toegestaan door de mods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Eerste Galaxy s3 auto houder besteld die ik tegen kwam. Ben benieuwd of het wat is:
Subtotaal GBP 3,99
Verzending en verwerking GBP 0,99
Coupons, cadeaubonnen, kortingen -GBP 4,98
Totaal GBP 0,00

Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
X-AS10: Het maximum aantal keren dat deze afkoopcode kan worden gebruikt, is bereikt. De code kan niet langer worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:05

Geckoo

Good news, everyone!

ah jammer net te laat...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:41
saharoen schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:51:
X-AS10: Het maximum aantal keren dat deze afkoopcode kan worden gebruikt, is bereikt. De code kan niet langer worden gebruikt.
Één minuut geleden nog een bestelling geplaatst.. Werkte nog prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
Die melding krijg je als je met hetzelfde account voor de tweede keer iets wilt kopen met die couponcode. Werkt helaas niet 2x ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:41
Ik denk niet dat er zo snel aan die 17000 is voldaan, zouden ze dat zo snel bereiken? Helaas lukt t bij mij niet op mn paypal die ik vaak gebruik. Heb de mail wel gehad op mn ander paypal adres, maar ben wachtwoord etc vergeten van die |:(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Musta schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:55:
Ik denk niet dat er zo snel aan die 17000 is voldaan, zouden ze dat zo snel bereiken? Helaas lukt t bij mij niet op mn paypal die ik vaak gebruik. Heb de mail wel gehad op mn ander paypal adres, maar ben wachtwoord etc vergeten van die |:(
Heb precies hetzelfde! De mail kwam binnen op mijn paypal/email account die ik haast niet meer gebruik. Op de andere email heb ik niet zo een email van paypal gehad, terwijl die wel goed actief is. Nu weet ik niet goed hoe ik dit ga oplossen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probeer anders even de code "uitbuiter", "allesonderde10eurogratisonbeperkt" :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:30

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Super dit! _/-\o_ Bedankt voor de heads-up. Had bijna mijn spambox geleegd. :X Heb voor de grap geprobeerd de coupon nogmaals te gebruiken. Het zal jullie vast niet verbazen dat dit niet werkt. Al was het omdat het tot de bevestiging van de transactie de schijn had dat het nogmaals zou lukken. :+

Heb zojuist een koolstofvezel-composiet look-a-like skin aangeschaft voor mijn PlayStation 4. Past het meteen netjes bij m'n overige consoles met hetzelfde skin. :9

Fijne feestdagen mijn medetweakers! d:)b

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 14:01
Nice hoor, zojuist een Qi oplader voor de vriendin haar Nexus 5 besteld voor.. ehh.. 0 euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Het is me toch gelukt, bijna gratis accu op de kop getikt, kostte 90 cent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:44
Hoe weet je vooraf of deze code nog werkt dan? Ik heb wel de mail ontvangen, maar eenmaal bij eBay op de 'koop' knop gekocht ben je verplicht het item te kopen en dat wil ik dus alleen als de korting werkt, anders houden ze 't maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Als het niet werkt krijg je wel een waarschuwing. Bij mij was er een waarschuwing dat mijn paypal account niet de account was die gelinkt was aan de coupon. De coupon vul je gewoon in op ebay voor je betaalt en je ziet de korting verwerkt worden. Dus niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-07 11:30

ItaloMike

il Liquidatore

Damn.. ben ik ff lomp.. Zojuist earphones gekocht.. eerste geprobeerd met niet gekoppelde account, heb ik per ongeluk op doorgaan gedrukt.. kijk daar dus goed mee uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
ItaloMike schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:50:
Damn.. ben ik ff lomp.. Zojuist earphones gekocht.. eerste geprobeerd met niet gekoppelde account, heb ik per ongeluk op doorgaan gedrukt.. kijk daar dus goed mee uit!
Dat was inderdaad tricky, had bijna op doorgaan gedrukt. Moest het even een paar keer lezen tot het door me doordrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-07 11:30

ItaloMike

il Liquidatore

Bij mij dus niet.. Naja, moest toch nog fatsoenlijke earphones hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Net een betaling gedaan van 0GBP voor 2x1m CAT6 kabel, komt altijd wel van pas in de meterkast of achter de TV. Ik had de mail van PayPal, maar lees die nooit, dus bedankt hier voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dryroasted
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-08 13:01
Net een Led Torch gekocht voor een totaal van $0,00 dankzij de code. Hoop dat het wat is. Bedankt iniedergeval voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-07 10:57

Radjesh

hoi

Nice, net even een XBOX 360 game besteld voor 0,21 cent :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Radjesh schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:30:
Nice, net even een XBOX 360 game besteld voor 0,21 cent :)
Wil geen partypooper zijn maar ik denk dat je 100x meer hebt betaald dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Brad Pitt schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:34:
[...]

Wil geen partypooper zijn maar ik denk dat je 100x meer hebt betaald dan dat :)
Hoe bedoel je? :P

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kwartje (0,25 EURO) is nog niet gevallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-08 17:29
waarschijnlijk de import rechten dat die bedoelt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

kokkie20 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:37:
[...]

waarschijnlijk de import rechten dat die bedoelt :X
Het product komt uit Nederland, dus dat zal wel meevallen :)
Subtotaal EUR 8,21
Verzending en verwerking EUR 2,00
Coupons, cadeaubonnen, kortingen -EUR 10,00
Totaal EUR 0,21

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kwartje nog steeds niet gevallen, mien god...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:38:
Kwartje nog steeds niet gevallen, mien god...
Ach ja, het is al laat en men leest niet (meer) zo goed denk ik ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste