Misschien als je de zin hardop leest, valt de 0,25 euro welRadjesh schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:30:
Nice, net even een XBOX 360 game besteld voor 0,21 cent
Het is laat inderdaad...
Misschien als je de zin hardop leest, valt de 0,25 euro welRadjesh schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:30:
Nice, net even een XBOX 360 game besteld voor 0,21 cent
Lol, my badVerwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:41:
[...]
Misschien als je de zin hardop leest, valt de 0,25 euro wel![]()
Het is laat inderdaad...
Niet
An a day keeps the doctor away.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Si vis pacem, para bellum
Waar je anders dus +/- 10 euro voor betaald zou moeten hebben? Dat lijkt me ook niet duur.iApp schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 01:14:
Haha, geweldige actie van PayPal; zojuist 1 jaar Netflix account (gratis!) op de kop getikt.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Veel meer is het met dat aanbod en met die beeldkwaliteit ook niet echt waard imhopven schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:05:
Waar je anders dus +/- 10 euro voor betaald zou moeten hebben? Dat lijkt me ook niet duur.
Nickname does not reflect reality
Omhoog vissen? De code is toch voor iedereen gelijk waarvoor het werkt?darkkingll schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:14:
Had het mailtje al weggegooid onder de noemer spam.
Gelukkig nog omhoog weten te vissen en net een Qi lader besteld.
Laat maar..
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
De foutcode is: We kunnen uw betaling nu niet overmaken.Enes_81 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:49:
[...]
Gewoon via het tabblad: Geld overmaken; hier kies je vervolgens voor: Ik maak geld over naar vrienden of familie.
Hoe dan?iApp schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 01:14:
Haha, geweldige actie van PayPal; zojuist 1 jaar Netflix account (gratis!) op de kop getikt.
Ik gok zoiets: http://www.ebay.nl/itm/NE...NT-DELIVERY-/181280090866
Rare vogel in spe
Oef, dat is wel erg goedkoop. Maar waarom kost netflix dan 8-9 euro per maand, en hier nog geen 10 euro per jaar?
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
iApp schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 01:14:
Offtopic, maar veel van deze aanbiedingen zijn scam: accounts of vouchers die na een poosje gedeactiveerd worden en accounts die vaker worden verkocht. Google maar eens...
If so, dan dien je toch gewoon een claim in bij PayPal en krijg je je geld terug?Dav1d schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:41:
[...]
[...]
Offtopic, maar veel van deze aanbiedingen zijn scam: accounts of vouchers die na een poosje gedeactiveerd worden en accounts die vaker worden verkocht. Google maar eens...
Nee, want dan is de claimperiode vaak al verstreken. Ook bemoeit Paypal zich er niet altijd inhoudelijk mee zolang er *iets* geleverd is.yannickie111 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:42:
[...]
If so, dan dien je toch gewoon een claim in bij PayPal en krijg je je geld terug?
Dat er nog mensen in trappenDav1d schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:41:
[...]
[...]
Ik heb een jaar account voor €20,- gekocht, was wel een gedeelde account maar werkt prima.Dav1d schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:41:
[...]
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mits de adverteerder dat netjes erbij zet...Quad schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:59:
[...]
Ik heb een jaar account voor €20,- gekocht, was wel een gedeelde account maar werkt prima.
[ Voor 12% gewijzigd door Downstar2 op 17-12-2013 13:06 ]
Heb de hoop ook maar opgegeven. Hier werkt het ook voor geen meter. Erg vreemd dat bij sommige mensen het wel gewoon werkt, maar bij de overgrote meerderheid niet...E-Vix schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:00:
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, maar het lukt mij maar niet om de code te gebruiken.
Op ebay.nl gaat de korting er keurig van af, maar zodra ik dan op paypal in moet loggen krijg ik de melding dat de code niet aan mijn mailadres is gekoppeld.
Ik heb al geprobeerd een nieuw mail adres te koppelen aan mijn account, en op ebay als gast af te rekenen, maar ook dat mocht niet baten. Ik heb ook geprobeerd een nieuw paypal account te openen, maar dat lukt niet omdat mijn creditcard al aan een ander account gekoppeld is.
Balen. Ik had een miracast dongle of accus voor de Xbox 360 willen bestellen....
Vreemd, heb het gisteren met twee nieuwe accounts gedaan.Holland1994 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:22:
[...]
De foutcode is: We kunnen uw betaling nu niet overmaken.
Maakt niet uit naar wie ik het stuur of dergelijke.
kijk eens onder je.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:07:
Dat is niet vreemd, niet elk PayPal account is gekoppeld aan de kortingscode (voor de zoveelste keer...). De koppeling is ook niet te omzeilen, dus voorlopig pech gehad, balen!
en aan die accounts heb je nooit geen rekening of CC gekoppeld?Enes_81 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:08:
[...]
Vreemd, heb het gisteren met twee nieuwe accounts gedaan.
Nee, ik heb geen rekeningen of CC gekoppeld aan de nieuwe accounts.Ben jij misschien vergeten om het account te activeren via één van de mailtjes die je krijgt? Kan je überhaupt op je paypal account zien dat er €1+€5 gestort is.Downstar2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:18:
[...]
en aan die accounts heb je nooit geen rekening of CC gekoppeld?
vind het vreemd dat ik op mijn account dus wel een code heb gehad,
maar in ebay niet mijn saldo kan kiezen als betaal middel
Ik weet niet of je op mijn reactie doelt, maar ik heb het niet over de coupons.
[ Voor 17% gewijzigd door NSG op 17-12-2013 13:25 ]
Het is gewoon erg vreemd.Enes_81 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:23:
[...]
Nee, ik heb geen rekeningen of CC gekoppeld aan de nieuwe accounts.Ben jij misschien vergeten om het account te activeren via één van de mailtjes die je krijgt? Kan je überhaupt op je paypal account zien dat er €1+€5 gestort is.
[ Voor 96% gewijzigd door Snoop op 17-12-2013 13:29 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 13:35 ]
Oh, op die fiets.Downstar2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:27:
[...]
Het is gewoon erg vreemd.
Ik heb twee paypal accounts. (vroeger ooit 1 gemaakt, maar het email adres gebruik ik in feite niet meer..)
de primaire heb ik dus geen mail op gehad.
Toen ik van deze actie af wist, ben ik eens gaan kijken of ik toevallig op dat oude adres wat had gekregen van paypal. En ja hoor daar stond de mail.
Ik dacht dus even 12 euro over te zetten van huidige paypal naar de oude,
om zodoende een betaling met dat account te doen op ebay.
Echter wanneer ik dus wil betalen krijg ik dus alleen de optie te zien op CC te koppelen of te kiezen voor geld storten(1 a 2 dagen..)![]()
dacht dat het mogelijk kwam doordat hij niet gecontroleerd was, maar blijkbaar heb jij dat dus ook niet?
Creating my own hero.
PSN: KeaveXL
Nee, onbeperkt gratis bestellen met hetzelfde PayPal account bestellen werkt helaas nietKeaveXL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:56:
X-AS10: Het maximum aantal keren dat deze afkoopcode kan worden gebruikt, is bereikt. De code kan niet langer worden gebruikt.
[ Voor 80% gewijzigd door KeaveXL op 17-12-2013 14:11 ]
PSN: KeaveXL
Dat blijf ik inderdaad altijd vreemd/irritant vinden. ebay rekent altijd met een net iets gunstigere wisselkoers dan PayPal... teriwjl ebay=PayPal...Downstar2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:22:
dus ik kwam 20 cent te kort ofzo xD
Dat is in goed Nederlands een "lokkertje".yannickie111 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:29:
[...]
Dat blijf ik inderdaad altijd vreemd/irritant vinden. ebay rekent altijd met een net iets gunstigere wisselkoers dan PayPal... teriwjl ebay=PayPal...
Denk niet dat iemand om die paar cent een product niet zou kopen.RemcoDelft schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:14:
[...]
Dat is in goed Nederlands een "lokkertje".
Ik begrijp de constructie. Maar hoe is het mogelijk dat de verkoper zijn geld kan terugclaimen? Als dat mogelijk is, kan degene die de code weer overkoopt van de verkoper zijn geld ook terugclaimen en zo blijf je aan de gang...?thechib12 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:54:
Voor de mensen die 12 month Netflix willen kopen (of iets in die trant)
Dit is te mooi om waar te zien. Het is een scam. De verkoper koopt zelf de code, wat in eerste instantie prima werkt. vervolgens claimt die zijn geld terug waarmee de netflix code mee is gekocht en de code werkt niet meer.
Dit heb ik ook meegemaakt met World of Warcraft (weliswaar het ingame valuta, desalniettemin blijft het vervelend).
Wat in dit geval wel werkt is een 3 maanden Chromecast kaartje die je eenmalig kan gebruiken. Koop dan die!
Op ebay.com werkt het wel.Russel88 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:25:
Hoe kopen jullie eigenlijk met een gastaccount?
Mijn paypal email en ebay email zijn hetzelfde. Als ik een ander email gebruik dan zegt paypal dat dat niet mag. Gebruik ik m'n echte email dan zegt ebay dat er al een account met dat email adres bestaat.
Als ik ingelogd iets bestel zit ik aan de bestelling vast. Werkt de code niet, dan mag ik die 10 Euries alsnog betalen.
[ Voor 7% gewijzigd door MeltedForest op 17-12-2013 15:38 ]
Ik heb bij 'guest' account mijn spam mail gebruikt, na het invullen van de code moest ik inloggen op paypal. Daar wel gewoon ingelogd met mijn normale account (mail hoe je het ook mag noemen). Ging allemaal goed, als het goed is is er nu een gratis sd kaartje onderweg naar mijRussel88 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:25:
Hoe kopen jullie eigenlijk met een gastaccount?
Mijn paypal email en ebay email zijn hetzelfde. Als ik een ander email gebruik dan zegt paypal dat dat niet mag. Gebruik ik m'n echte email dan zegt ebay dat er al een account met dat email adres bestaat.
Als ik ingelogd iets bestel zit ik aan de bestelling vast. Werkt de code niet, dan mag ik die 10 Euries alsnog betalen.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 15:46 ]
Lees even de voorwaarden: de code is accountgebonden, dus de eerste 17.000 bestellingen van PayPal accounts die gekoppeld zijn aan de code. Niet de eerste 17.000 willekeurige accounts, dat is een groot verschil.g1de0n schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:44:
Feitelijk onjuist wat jij schetst. Er zijn zat mensen die geen enkele mail hebben ontvangen en wel de code kunnen gebruiken. Met de eerste 17000 bestellingen zou het moeten inhouden dat iedereen hier op Tweakers moeiteloos deze code had kunnen gebruiken. Maar wat je ziet is dat de ene het wel lukt en de ander niet, real time.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 15:56 ]
Nu is jouw reply duidelijker. Jij impliceert dus dat er veel meer dan 17000 mails zijn gestuurd/ accounts gekoppeld, maar van dat nummer er maar 17000 lucky ones zijn die de code daadwerkelijk ook echt kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:41:
Nee, wat jij bedoelt is dat het een loterij is geweest welk PayPal account wel of niet gekoppeld is aan de code. Daar doe je niks tegen?
Wat betreft de mailing kan er inderdaad van alles misgaan, spambox etc. Maar dit staat los van de 17.000 grens.
We liggen op 1 lijn, dat is wat ik bedoel inderdaad. Ben het met je eens dat de random selectie niet helemaal te volgen of te begrijpen is, veel vaste PayPal gebruikers vallen buiten de boot. Maar goed, daar zul je het mee moeten doen helaasg1de0n schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:57:
[...]
Nu is jouw reply duidelijker. Jij impliceert dus dat er veel meer dan 17000 mails zijn gestuurd/ accounts gekoppeld, maar van dat nummer er maar 17000 lucky ones zijn die de code daadwerkelijk ook echt gebruiken.
Los van dit alles zou de actie beter zijn als het zou gelden voor elke Ebay/Paypal account (NL only) en voor deze mensen de eerste 17000 de code kunnen toepassen. Nu is het element van de eerste zijn totaal teniet gedaan door deze nogal kinderachtige loterij.
Duidelijk.beyazz06 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:30:
[...]
Ik heb bij 'guest' account mijn spam mail gebruikt, na het invullen van de code moest ik inloggen op paypal. Daar wel gewoon ingelogd met mijn normale account (mail hoe je het ook mag noemen). Ging allemaal goed, als het goed is is er nu een gratis sd kaartje onderweg naar mij
Het is niet anders! Geen gratis centjesVerwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:01:
[...]
We liggen op 1 lijn, dat is wat ik bedoel inderdaad. Ben het met je eens dat de random selectie niet helemaal te volgen of te begrijpen is, veel vaste PayPal gebruikers vallen buiten de boot. Maar goed, daar zul je het mee moeten doen helaas
Je mag wel wat voor mij bestellen en het bij mijn adres laten bezorgenNeutraleTeun schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:07:
Hier de mail ook gekregen.
Heb het echter niet gelezen (gewoon als gelezen aangevinkt) en kwam pas erachter nadat ik mensen hier op Tweakers erover zag schrijven.
Weet echter niet wat ik moet bestellen
Oftewel €26,78 EURYour order total $49,00
eBay Gifts or discounts total-$13,39
Total $35,61 USD
[ Voor 16% gewijzigd door NeutraleTeun op 17-12-2013 19:40 ]
Idem ditto.gekke-gerrit schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:51:
jaren ebay en honderden betalingen met paypal. Niet uitgekozen. hmmm... Jammer is dat weer
Verwijderd
Ik vermoed dat deze e-mail naar PayPal accounts verzonden is die nog geen internationale aankopen gedaan hebben.gekke-gerrit schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:51:
jaren ebay en honderden betalingen met paypal. Niet uitgekozen. hmmm... Jammer is dat weer
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 19:59 ]
Ik heb ook tamelijk wat transacties via paypal gedaan, zowel nationaal als internationaal en ik heb de coupon wel gewoon gekregen.
Dat is sowieso niet waar, ik heb namelijk een code ontvangen op een account waarmee ik 4 Chinese dingetjes besteld heb, en nu met de korting een upgrade voor onze TL in de schuurVerwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:59:
[...]
Ik vermoed dat deze e-mail naar PayPal accounts verzonden is die nog geen internationale aankopen gedaan hebben.
[...]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Welke qi lader is dat?richard_1st schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:11:
Kwam bij toeval dit topic tegen en dacht laat ik eens kijken of het werkt.
En jawel hoor, werkt keurig. Heb vorige week een qi lader gekocht, nu nog maar eentje besteld met deze code voor precies € 0,-
Bij het inloggen bij PayPal kreeg ik netjes te zien: Uw tegoedbon of code dekt de volledige betaling!
Verwijderd
Het is natuurlijk maar speculeren inderdaad en dat dacht ik omdat ik met mijn primaire PayPal account al juist veel internationaal van eBay gekocht heb.marcop23 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:04:
[...]
Dat is sowieso niet waar, ik heb namelijk een code ontvangen op een account waarmee ik 4 Chinese dingetjes besteld heb, en nu met de korting een upgrade voor onze TL in de schuur(een EVSA'tje voor €2, bespaart stroom, geeft meer licht en start sneller zonder te flikkeren). Ik kon ook niets beters, of nuttigers, verzinnen
Ik heb deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1497.l2649NeutraleTeun schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:35:
[...]
Welke qi lader is dat?
(en werkt die ook betrouwbaar, cq stoppen met stroom leveren indien accu vol is?)
Iemand hier btw al geprobeerd 2x de code te verzilveren?
Het is mij met een account gelukt om die door te sturen naar mijn hoofd account, bij de rest kan ik dat niet doen.Enes_81 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:40:
[...]
Oh, op die fiets.
Ik heb van de twee nieuw aan gemaakte accounts €6 doorgestuurd naar het paypal account dat ik bijna wekelijks gebruik, dat account is uiteraard geverifieerd.
Dat is het niet. Meer dan 200 feedbackpunten op ebay waarvan de meerderheid uit het buitenland. Code werkte gewoon op een gast-checkout met m'n normale paypal adres.Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:59:
[...]
Ik vermoed dat deze e-mail naar PayPal accounts verzonden is die nog geen internationale aankopen gedaan hebben.
-
Ja, geprobeerd. Lijkt in eerste instantie te lukken maar als je vervolgens inlogt op paypal krijg je een melding dat de code niet meer gebruikt kan worden en krijg je alsnog het volledige bedrag voorgeschoteld.NeutraleTeun schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:35:
[...]
Iemand hier btw al geprobeerd 2x de code te verzilveren?
Si vis pacem, para bellum
Dit is de reactie die ik kreeg op een soortgelijk mailtje:Eddeddedd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:26:
Ik had het mailtje niet gekregen, maar ik dacht dat het wel goed zou komen als ik het ze lief zou vragen. Helaas.
Ik aan PayPal:
...............................
Misschien is het een actie van geen van beide, maar heeft de kerstman de mail gestuurd op basis van wie er lief of stout is geweest?
[ Voor 4% gewijzigd door Vreesie op 18-12-2013 15:09 ]
[ Voor 5% gewijzigd door NLMarcel194 op 18-12-2013 15:50 ]
Ik had helaas hetzelfde ja, en pas in het betaalproces, dus kon t volledig gaan betalen...Vreesie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:07:
Helaas, geen mail gehad en het werkt niet
Deze korting is niet aan deze PayPal-rekening gekoppeld
PayPal
Als u deze korting wilt gebruiken, moet het bijbehorende e-mailadres aan uw PayPal-rekening worden gekoppeld. U kunt uw e-mailadres aan deze rekening toevoegen, met een andere PayPal-rekening proberen in te loggen of doorgaan met uw aankoop zonder de korting te gebruiken.
Heb ik wel gedaan:NeutraleTeun schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:38:
Haha, te laat.
Heb al zo'n cheap-ass knock-off macro flash ring bestelt.
[...]
Oftewel €26,78 EUR
Alleen beetje jammer:
Estimated delivery: Between Friday, Jan. 3 and Thursday, Jan. 23
Ach ja, kan niet alles hebben
--
De code werkt nog steeds bij mij als ik iets nieuws in mijn winkelwagentje gooi.
Durf alleen niet op continue te drukken
Je had de cancel knop kunnen indrukken, mits het een buy it now item was.mark-k schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:52:
[...]
Ik had helaas hetzelfde ja, en pas in het betaalproces, dus kon t volledig gaan betalen...
Verwijderd
Hmm dan heb ik gewoon pechRaptorRVL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:38:
Ook hier al jaren ebay aankopen uit het buitenland met dezelfde PayPal account, en ik heb gewoon de mail met de code ontvangen.
Dat klopt niet. Je hebt bij buy it now het item pas gekocht na de Paypal betaling. Dat is veranderd.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:03:
Inderdaad als je de mail niet gekregen hebt dan kun je beter niet op ''nu kopen'' klikken want je gaat op dat moment een koopovereenkomst aan en als je te vaak annuleert kunnen ze je account blokkeren.
Bij mij werkte de code gelukkig naar wat geklooi met mijn PayPal accounts.
Het was pas toen ik al ingelogd had met paypal, dan is de koop normaliter al afgerond dacht ik (heb namelijk een tijdje geleden m daar weggeklikt en moest die toch echt nog gaan betalen van eBay).g1de0n schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:10:
[...]
Je had de cancel knop kunnen indrukken, mits het een buy it now item was.
[ Voor 16% gewijzigd door mark-k op 18-12-2013 23:00 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[ Voor 11% gewijzigd door Saybia op 19-12-2013 14:12 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq