@Ben(V) zou het mogelijk zijn om bij Notifications discord toe te voegen?
of ben ik de enige die dit vraag
alvast bedankt
of ben ik de enige die dit vraag

alvast bedankt
Verwijderd
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Discord is een voice chat service, vergelijkbaar met Teamspeak inderdaad. Er is een API beschikbaar. Weet even niet exact wat de mogelijkheden zijn binnen de API (heb ze zelf niet doorgelezen nog), maar aangezien er ook chatbots zijn, neem ik aan dat notificaties (via een chatbot functionaliteit) ook moeten kunnen.Ben(V) schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:00:
Geen idee wat discord is en of dat mogelijk is.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 24-06-2018 21:37 ]
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Het is een ander kanaal om notificaties / berichten naar te sturen, bijvoorbeeld in een textchannel, zodat meerdere mensen in een klap kunnen zien dat een bepaalde subtitle gedownload is?Ben(V) schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:54:
Maar wat zou het nut zijn?
[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 24-06-2018 22:59 ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
[ Voor 4% gewijzigd door DaMoUsYs op 25-06-2018 01:27 ]
Check dit en help mee!
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
[ Voor 61% gewijzigd door DaMoUsYs op 25-06-2018 17:07 ]
Check dit en help mee!
[ Voor 70% gewijzigd door TRaSH op 25-06-2018 19:21 . Reden: film info ]
DaMoUsYs schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:08:
ja die ontbreekt inderdaad ook dus daarom had ik die mapping aangemaakt
zal nu die addicted mapping aanmaken
thanks voor de info
Wat wel apart is, is dat sommige subs wel van Addicted schijnen te komen.
Als ik het mailtje van de notification mag geloven
Die serie staat dus wel op Addic7ed en wel met AddicId 4683 en heet daar "The Killing" in plaats van "The Killing (2011)" dus die moet je even in de addicmapping opnemen.DaMoUsYs schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:08:
ja die ontbreekt inderdaad ook dus daarom had ik die mapping aangemaakt
zal nu die addicted mapping aanmaken
thanks voor de info
Wat wel apart is, is dat sommige subs wel van Addicted schijnen te komen.
Als ik het mailtje van de notification mag geloven
Ah. Reden dat ik het vroeg is omdat ik dingen voorbij zie komen, dat complete releases dus zou gaan stoppen, gezien vanuit de link die je gaf, waarvoor dank, overigens. Ik kan hier niet al te ver over uitwijden alhier.TRaSH schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:16:
Kan je een link naar zijn antwoord al geven.
Ben(V) in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
Het probleem is namelijk ook dat je voor films verschillende uitvoeringen hebt en formats.
DVD, 1080p Rip, Blu-Ray, Blu-Ray Remuxs (folder structuur, ISO of mkv)
Dan word het al erg lastig om te kijken welke release de subs moet hebben.
Zeker bij films zijn de release groups meer van belang ivm versies.
Daar in tegen als je een Media speler gebruikt zoals Kodi werkt het bijna uitstekend met de subtitle add-on,
Zeker als je niks renamed en een beetje de main release groups neemt.
Beste oplossing is meteen een versie pakken die al NL subs heeft.
Die komen van zelf wel langs
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 25-06-2018 19:37 ]
Check dit en help mee!
Verwijderd
het nut hiervan is dat deze gedeeld wordt met meerdere personen die zo kunnen zien als hun ondertiteling gedownload is of niet, nu is er mail ingesteld en krijgen ze een mail. het werkt ook maar alles op 1 plaats is leukBen(V) schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:54:
Maar wat zou het nut zijn?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2018 21:27 ]
Nu heb ik van de week deze namemapping aangemaakt, alsmede de addic7ed mapping, echter blijf ik in de log nog steeds deze melding krijgenBen(V) schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:32:
Het probleem is dat de serie een andere naam heeft namelijk "Castle (2009)"
Als je dus onderstaande namemapping maakt, zou het beter moeten gaan
Castle = 1219024
Dan herkent hij alleen Castle zonder (2009) ook als dezelfde serie.
Geen probleem hoor als je mijn Avatar gebruikt, is ook public domain.
1
| Problem scanning file Castle.S05E15.1080p.AMZN.WEBRip.DD5.1.x264.1-ViSUM.mkv. Error is: 'NoneType' object has no attribute 'geta7ID' |
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 26-06-2018 00:13 ]
1
| autosub.CONFIGFILE = WriteConf |
1
2
3
4
5
6
| def main(argv=None): import sys from os import getcwd #version_info,platform from getopt import getopt WriteConf = None |
[ Voor 11% gewijzigd door Ben(V) op 05-07-2018 09:53 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Ben(V) op 21-07-2018 22:16 ]
Die kan je weer uitzetten die werken niet meer.
[ Voor 28% gewijzigd door Ben(V) op 22-07-2018 10:00 ]
Toch wel knap dan, ik heb ze beide aangevinkt en er zijn vannacht volgens Autosub gewoon subs gedownload..Ben(V) schreef op zondag 22 juli 2018 @ 01:47:
Sterker nog als je ze aanzet doet autosub niets meer, totdat je je handmatig uit de config.properties gehaald hebt.
Is een bug, dat hij hangt maar tot de volgende release zult je het zo even moeten oplossen.
[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 22-07-2018 10:35 ]
Heb ze nu ook uitgeschakeld.Ben(V) schreef op zondag 22 juli 2018 @ 11:16:
Ik zie dat er nu eens soort van redirect naar een reclame pagina komt als je naar www.subtitleseeker.com gaat.
Er zit een test in autosub of die website online is en daar zit een bugje in als die website niet reageert.
Er zit nu iets dat reageert en dus hangt autosub niet meer.
Ik zou toch podnapisi en subscene maar uitzetten als ik jou was want het werkt gewoon niet meer en het is dus nutteloos die website bombarderen met requests.
Even met zitten spelen, maar nog niet gelukt. De aanpassing lukt wel, maar daarna lijkt Autosub niet goed door te starten. Is al even geleden, dus dit is te vaag en dat begrijp ik. Ook niet veel tijd om er echt mee verder te gaan momenteel.Ben(V) schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:44:
Goed gezien er is een regel weggevallen.
Er moet ergens in Autosub.py nadat de PID is weggeschreven, die WiteConfig toegekent worden aan autosub.CONFIGFILE.
Dus bijvoorbeeld na regel 112 dit toevoegen.
Python:
1 autosub.CONFIGFILE = WriteConf
Ook moet de variable WriteConfig ginitialiseerd worden voor het geval er geen - c op de commandline staat.
Dus het wordt dan op:
Python:
1 2 3 4 5 6 def main(argv=None): import sys from os import getcwd #version_info,platform from getopt import getopt WriteConf = None
Ik zal het aanpassen in de volgende versie, maar deze wijziging kun je zelf wel doorvoeren, zodat je verder komt.
De database en de logfile worden ook op de locatie neergezet dus als je met name niet wilt dat er een nieuwe database wordt aangemaakt moet je de oude zelf daarheen verplaatsen voor je autosub weer opstart.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2018 15:41 ]
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2018 19:05 ]
Verwijderd
1
| IMDB: None, Addic7ed: 0, ShowName: Mayans M C, TvdbName: Mayans M C |
1
| IMDB: None, Addic7ed: 0, ShowName: Mayans M C, TvdbName: Mayans M C |
Een addicmapping in dan niet meer nodig.Mayans M C=5715524
Verwijderd
Ik kan nu bevestigen dat het is blijven werkenVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:34:
Ik heb de name mappings weggehaald, ik kijk het een tijdje aan, het is even wachten op nieuwe afleveringen. Voor nu lijkt het goed te gaan.
Volgens mij door alleen nl aan te vinken met fallback naar engels ?Mickroz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:18:
kan het even niet zo snel vinden, maar als ik de engelse subs wil skippen als de nederlandse sub gevonden is, maar wel de engelse wil houden als die al gevonden is, hoe kan ik dat dan het best instellen, of kan dat niet en wordt dit een feature request
Check dit en help mee!
Ja bij mij welMickroz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:30:
Maar wordt en dan nog wel naar nl gezocht als de engelse sub al binnen is?
Check dit en help mee!
Verwijderd
wat je het beste kan doen:Mickroz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:30:
Maar wordt en dan nog wel naar nl gezocht als de engelse sub al binnen is?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Mickroz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:52:
Top, thanks!
Wat?!Ben(V) schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:00:
Gewoon niet gaan knutselen met docker, is toch een onzin product.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ja, luisteren naar Ben(V)Arfman schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 17:30:
Iemand anders nog tips?
Verwijderd
Ben(V) zal het nooit ondersteunen, het komt hier elke 2 of 3 maand wel een keer voorbij en dan zegt Ben : Nee, ga ik niet doen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2018 22:57 ]
Klopt Auto-sub draait prima al package.Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 22:54:
[...]
Auto-sub draait altijd prima, net zo goed als sabnzb en al dat soort spul. En security en uptime vind ik heel erg belangrijk, er is nog nooit een update in de afgelopen jaren geweest die heeft gezorgd dat een package niet meer werkte, enige wat er een tijd terug was (ik meen van DSM 5 naar 6) dat bepaalde packages even niet beschikbaar waren omdat ze aangepast moesten worden voor de nieuwe veiligheidsmethoden van Synology, maar dat is allemaal opgelost
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
[ Voor 17% gewijzigd door Ben(V) op 17-09-2018 13:34 ]
Ik keek 2 maanden geleden nog. Toen zag ik 16.4 nog staan. Dat speelde in een ander geval over Docker. Ik ga echt niet iedere week kijken of er weer een update is. Ik draai al jaren NZBget in Docker en ik kan ook vanuit daar updaten. Als het nu in orde is hebben ze er 3 jaar over gedaan. Ik beschuldig niemand. Maar ik ga daar echt niet op wachten.Ben(V) schreef op zondag 16 september 2018 @ 23:15:
@Ortep
PS Het Nzbget package van de SynoCommunity bevat versie 20.0 van NZBget en dat is de laatste stable release van NZBget en is zonder problemen te gebruiken.
De NZBGet versie 16 waar jij het over hebt is een heel oud package dat nog niet geschikt is gemaakt was voor DSM 6.
Helaas doet Synology niet wat ik wel. Het synct wel. Maar niet zoals ik dat wil. Ik ben veel flexibeler met Resilio. Ik heb er dan ook graag een licentie voor gekocht. Maar het gaat hier niet over de plus en minpunten van dit packet. Het ging me er om dat ook een professionele groep het niet voor elkaar kreeg om zonder gesjoemel met admin accounts de zaak draaiende te krijgen. Zelfs niet in overleg met Synology. Docker was de oplossing.En Risilio is een van de meest crappy software applicaties die ik ooit tegen gekomen ben, net zulke rotzooi als SyncThing.
Dan doet Synology zelf dat toch een stuk beter met CloudSync.
[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 17-09-2018 13:57 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Nee, dat is niet waar. Ik vind het prima dat jij Docker niks vindt (alhoewel me dat, als iemand die al meer dan 10 jaar z'n geld verdient met virtualisatie, wel pijn doet) maar het zou fijn zijn als je je kritiek baseert op waarheden. Als iemand een Docker container overneemt, kan hij alleen bij de zaken die in de container draaien en zijn toegestaan. Ja, als je al je containers als root draait en alle folders beschikbaar maakt, dan klopt het. Als je echter netjes de guidelines volgt (als aparte user draaien, alleen de mappen exporteren/beschikbaar maken die nodig zijn) is zelfs een gecompromitteerde container niet genoeg om je NAS te "pwnen".Ben(V) schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:51:
En als je een container kunt overnemen dan kun je de Nas ook overnemen want docker zelf draait ook als root.
Maar genoeg hier over, dit is het autosub forum en geen docker forum.
[ Voor 13% gewijzigd door pven op 22-09-2018 15:59 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Heb dit topic al n tijdje nietmeer gelezen en zie de docker discussie weer oplaaien :-) Zelf gebruik ik ook geen enkel (extern) package meer. Momenteel 20 containers draaien, voor mij de beste uitvinding ooit op vlak van security, flexibiliteit en updates.Arfman schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:48:
Wij gaan het nooit eens worden
Ik heb ondertussen vanwege gebrek aan tijd maar toegegeven en python en autosub weer op de ouderwetse manier geinstalleerd en eerlijk is eerlijk, het werkt prima. Dank daarvoor
Mja, die container zag bij mij maar 1 serie van de ~30. Geen idee waarom.wars schreef op donderdag 27 september 2018 @ 01:02:
[...]
Heb dit topic al n tijdje nietmeer gelezen en zie de docker discussie weer oplaaien :-) Zelf gebruik ik ook geen enkel (extern) package meer. Momenteel 20 containers draaien, voor mij de beste uitvinding ooit op vlak van security, flexibiliteit en updates.
Voor autosub gebruik ik https://hub.docker.com/r/nakebod/autosubje/
Via Gui kan je gewoon updaten, of gewoon image opnieuw binnenhalen bij n update, want gebruikt mooi de github repo van Ben(V).
En ook nog even vermelden dat ik nog steeds super tevreden ben met autosub, maakt t leven net wat makkelijker :-)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het kost ook een eindje terugzoeken, maar je moet de groep "sc-media" de goede rechten geven. Als je op de zoeklink klikt, is de eerste hit/post een uitleg van Ben(V) over wat er gebeurt als je Autosub onder DSM 6 installeert.Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:57:
edit gevonden =)
Verwijderd
ook gevondengwystyl schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:20:
[...]
Het kost ook een eindje terugzoeken, maar je moet de groep "sc-media" de goede rechten geven. Als je op de zoeklink klikt, is de eerste hit/post een uitleg van Ben(V) over wat er gebeurt als je Autosub onder DSM 6 installeert.
Verwijderd
@Ben(V) is het een idee om veelgestelde vragen een pin te geven nu dit mogelijk is op tweakers?gwystyl schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:20:
[...]
Het kost ook een eindje terugzoeken, maar je moet de groep "sc-media" de goede rechten geven. Als je op de zoeklink klikt, is de eerste hit/post een uitleg van Ben(V) over wat er gebeurt als je Autosub onder DSM 6 installeert.
1
| 19:08:37 INF checkSub :Starting round of subs searching on Addic7ed,Opensubtitles,Subscene,Podnapisi |
[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 16-12-2018 11:21 ]
[ Voor 50% gewijzigd door tcviper op 21-12-2018 10:26 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ik ben een behoorlijke noob op NAS gebied (DS412+). Ik heb python geïnstalleerd staan. Ik heb bovenstaande file op mijn nas gezet en via manual install probeer ik deze package te installeren.Ben(V) schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:00:
Gewoon niet gaan knutselen met docker, is toch een onzin product.
Gewoon het package installeren op je Nas.
Hier te downloaden.
https://github.com/BenjV/...toSub%20DSM6%20noarch.spk
Wel even eerst Python van de SynoCommunity installeren.
Basement Bios ---- Exo-S
Geeft hij wederom dezelfde foutmelding. 'Not Available'.Ben(V) schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 09:54:
Je moet die file niet op je Nas zetten maar gewoon op je PC.
De browser die je gebruikt draait gewoon op je PC.
[ Voor 35% gewijzigd door Mystikal op 23-12-2018 10:10 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Ja, deze file geprobeerd.Ben(V) schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:39:
Hele vreemde melding.
Net nog even het package van github gedownload en op m'n test Nas geinstalleer en het werkt gewoon vlekkeloos.
Heb je wel dit package gedownload?
https://github.com/BenjV/...toSub%20DSM6%20noarch.spk
Zit er misschien een firewall in de weg (op je Nas en/of op je PC)
JaMirx_NL schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:12:
Heb je het trust level in de packages center settings wel op any gezet?
Basement Bios ---- Exo-S
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq