Na bepaalde tijd gaat hij minder vaak zoeken, dit is om de websites zoals addic7ed te ontlasten. Het heeft geen nut heel vaak te gaan zoeken op subs die je al een geruime tijd zoekt, ze zijn er waarschijnlijk gewoon niet.
Door dit te omzeilen veroorzaak je wat overlast en als velen het gaan doen kan dat problemen geven voor iedereen die autosub gebruikt op een nette manier ( omdat de sites met de subs dan kunnen zeggen: dat autosub veroorzaakt teveel overlast, weg ermee). Door zoals nu er netjes mee om te gaan heb je dat niet en blijft autosub werken. Nu zal dit voorbeeld nog wel meevallen omdat oudere versies van autosub dit niet hadden (je zou dus een oudere versie kunnen installeren), maar er komen hier ook weleens vragen of je niet elke 10 minuten (bij wijze van spreken) autosub kan laten zoeken en dat geeft veel overlast voor de toch al wat trage ondertitelsites. Elke request van autosub is er toch weer 1 en daarom is dit zo ingebouwd.
Het is denk ik raadzamer als je al geruime tijd subs zoekt eens handmatig op addic7ed e.d. te gaan kijken wat er wel beschikbaar is aan subs, misschien werkt een sub van een andere release group wel voor jouw versie, maar dat moet je dan handmatig proberen. Op die manier heb je sneller resultaat dan in de code te gaan aanpassen dat hij maar moet blijven zoeken, als de sub er na een geruime tijd nog niet is, dan is de ervaring dat hij er nog niet snel komt.
Je kan het zo bekijken: als hij om de 20 dagen of meer gaat zoeken, dan is de kans dat je subs krijgt binnen aanzienlijke tijd gewoon laag. De meeste subs komen namelijk wel redelijk snel na het beschikbaar komen van het videomateriaal.
En thetvdb is nog steeds wat traag na een nieuwe interface. De site ziet er nu wel mooi uit, maarja, ik had liever een minder mooie site die goed werkte... Momenteel is hij trouwens hier nu wel redelijk snel, maar het verschilt nog wat per keer, het is wel wat beter dan een paar dagen terug is mijn ervaring.
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 26-05-2018 23:17
]