Goedemorgen. Ik denk dat ik iets heel simpels over het hoofd zie. Tot vanmorgen gebruikte ik autosub bootstrap bill 0.8.41 op mijn DS414 met DSM 6. Na dit topic gelezen te hebben kwam ik erachter dat er inmiddels een "native" dsm 6 package is. Daar wilde ik graag naar overstappen. De stappen die ik heb gevolgd:
Ik heb een backup gemaakt van de config.properties en de database.db.
AutoSub Bootstrap Bill verwijderd
https://github.com/BenjV/SYNO-packages/AutoSub DSM6 noarch V1.0.spk gedownload en geïnstalleerd
Als ik autosub start krijg ik de volgende foutmelding:
500 Internal Server Error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
In addition, the custom error page failed:
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/interface/templates/home.tmpl'
Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/autosub/cherrypy/_cprequest.py", line 670, in respond
response.body = self.handler()
File "/volume1/@appstore/autosub/cherrypy/lib/encoding.py", line 220, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/volume1/@appstore/autosub/cherrypy/_cpdispatch.py", line 60, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/volume1/@appstore/autosub/autosub/WebServer.py", line 468, in index
tmpl = PageTemplate(file="interface/templates/home.tmpl")
File "/var/packages/python/target/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/var/packages/python/target/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
self._fileMtime = os.path.getmtime(file)
File "/var/packages/python/target/lib/python2.7/genericpath.py", line 62, in getmtime
return os.stat(filename).st_mtime
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/interface/templates/home.tmpl'
Deze zag ik hier op 1 van de vorige pagina's voorbijkomen dacht echter dat dat opgelost was.
Ik heb nog geprobeerd een git pull te doen echter doe ik vermoedelijk iets fout:
/usr/local/git/bin/git pull git://github.com/BenjV/autosub.git
of
/usr/local/git/bin/git pull
https://github.com/BenjV/autosub.git
krijg dan:
fatal: not a git repository (etc...)
Ik run dat vanaf /volume1/@appstore of /volume1/@appstore/autosub
Log ik met winscp op m'n nas zie ik onder volume1/@appstore 2 mappen staan. autosub en AutoSub-BootstrapBill. Beide hebben 0755 met autosub:autosub als rechten. Hier heb ik nog niks aan gewijzigd.
Kunnen jullie mij helpen?
[
Voor 6% gewijzigd door
SneezyThunder91 op 10-02-2017 09:45
]