Klopt config.properties was ervoor niet aanwezig maar nadien starte hij wel met 0.8.0, nu met 0.8.6 dus niet meer.Ben(V) schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:40:
Het package voor Synology wordt niet meer geupdate, omdat autosub zichzelf nu kan updaten.
Als je autosub installeert krijg je nu dus blijkbaar versie 0.8.0 mee.
Hmm heb even gekeken en het is een initialisatie probleempje dat erin geslopen is.
Komt alleen voor als er nog geen config.properties is.
Zal zometeen een nieuwe versie uitbrengen waarin dit opgelost is.
Moet even goed kijken of dit voor meer variabelen geld.
Als hij start met 0.8.0 maakt hij een config.properties aan met default waarden.
Blijkbaar is de "minmatchscore" geen waarde die default aangemaakt wordt in 0.8.0.
Als je daarna upgrade naar 0.8.6 wordt er een upgrade van de config versie gestart en op de console melding dat er geen minmatchscore is crashed hij.
Die upgrade routine wordt uiteraard niet doorlopen als je 0.8.0 draait, want de config versie is al heel lang niet verhoogd.
Zoals ik al zei in de initialistie routine veranderd en heb ik geen rekening gehouden dat zo'n console melding een crash veroorzaakt.
Aanpassing staat op github.
Je kunt ook even in de file _init_.py deze regel aanpassen.
Blijkbaar is de "minmatchscore" geen waarde die default aangemaakt wordt in 0.8.0.
Als je daarna upgrade naar 0.8.6 wordt er een upgrade van de config versie gestart en op de console melding dat er geen minmatchscore is crashed hij.
Die upgrade routine wordt uiteraard niet doorlopen als je 0.8.0 draait, want de config versie is al heel lang niet verhoogd.
Zoals ik al zei in de initialistie routine veranderd en heb ik geen rekening gehouden dat zo'n console melding een crash veroorzaakt.
veranderen inMINMATCHSCORE = None
MINMATCHSCORE = int( 8 )
[ Voor 13% gewijzigd door Ben(V) op 10-06-2016 18:03 ]
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Bij mij werkt de test login ook niet meer, zal het oplossen, maar heeft geen prioriteit.Moby schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:07:
[...]
Over testen gesproken, als ik een logintest voor Addic7ed en Opensubtitles doe gebeurd er niets. Ze werken wel want er komen gewoon ondertitels binnen maar de testknop geeft geen reactie.
Misschien iemand anders ook dit probleem met 0.8.6 op DSM 6?
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Als je een vrouw wasBen(V) schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:52:
Als hij start met 0.8.0 maakt hij een config.properties aan met default waarden.
[...]
veranderen in
[...]
Verwijderd
Ben(V), kan je mij nog een reactie hierop geven: Verwijderd in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
Dank je
Dank je
De skipshow zou met zowel een ImdbId als met een shownaam moeten werken.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:53:
even stom vraagje, maar voor de zekerheid:
ik had deze skip show o.a.:
girlfriend experience = 1
die werkt nu niet meer, althans hij doet er niets meer mee. Ik heb wederom skip seizoen 1 gedaan en krijg dan:
3846642 = 1
Moet ik al mijn oude skipshows even aanpassen naar het imdb nummer?
versie 0.8.6 op een synology dsm 5.2 trouwens
Ik zal nog eens testen of er iets met de shownaam verkeerd gaat.
Echter ImdbId geeft meer zekerheid dat het goed werkt.
Een shownaam hoeft maar een hoofdletter af te wijken en het werkt niet meer zoals je verwacht.
Test message op zich heeft ook niet echt prioriteit, het werkt dus das t belangrijkste. Zal straks eens nr de logs kijken.Ben(V) schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:52:
[...]
Dat een test message niet werkt is bijzonder vreemd.
Er wordt namelijk precies dezelfde routine gebruikt die autosub gebruikt om na een download een message te sturen.
Het kan dus eigenlijk alleen in de gebruikers interface zitten. Zal daar nog eens naar kijken.
Zeg de debug log wel iets over het versturen van die test message?
Wat betreft die 'Emergency Priority", heb ik geen idee.
Ik heb het voorbeeld dat ze op hun website aangeven gebruikt en die stuurt iets met priority 2 en een rerty van 30.
Geen idee wat die betekenen, dus als iemand me kan vertellen hoe de priority zou moeten staan pas ik het aan.
Ivm priority: je moet prio 0 kiezen, das de standaard en voor iedereen ideaal.
Verwijderd
bedankt, ik zet het wel om naar imdb nummers, de afgelopen maanden heb ik niet aan die shownaam gezeten, maar aangezien het nu op imdb niveau werkt zou ik er geen tijd insteken. De nieuwe gebruikers komen er toch niet mee in aanraking en voor de rest werkt het prima en het kost mij maar een minuut of 10 werk.Ben(V) schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:22:
[...]
De skipshow zou met zowel een ImdbId als met een shownaam moeten werken.
Ik zal nog eens testen of er iets met de shownaam verkeerd gaat.
Echter ImdbId geeft meer zekerheid dat het goed werkt.
Een shownaam hoeft maar een hoofdletter af te wijken en het werkt niet meer zoals je verwacht.
Ben(V)
Het is nog niet helemaal in orde denk ik.
Het is nog niet helemaal in orde denk ik.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| root@DS715:/var/packages/AutoSub-BootstrapBill/scripts# ./start-stop-status start Starting AutoSub-BootstrapBill ... AutoSub: Initializing variables and loading config Config: Upgrading config version from 1 to 4 Config: More than 1 upgrade required. Starting subupgrades Config: Upgrading config version from 1 to 2 Config: Upgrading minmatchscores Config: Old value's Minmatchscore: 8 Config: New value's Minmatchscore: 18 Config: Config upgraded to version 2 Config: Upgrading config version from 2 to 3 Traceback (most recent call last): File "/usr/local/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py", line 133, in <module> sys.exit(main()) File "/usr/local/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py", line 95, in main autosub.Initialize() File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/__init__.py", line 187, in Initialize Config.ReadConfig(CONFIGFILE) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 47, in ReadConfig upgradeConfig(cfg, autosub.CONFIGVERSION, version.configversion) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 1052, in upgradeConfig upgradeConfig(cfg, from_version + x, from_version + x + 1) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 1067, in upgradeConfig for title in autosub.SKIPSHOWUPPER: TypeError: 'NoneType' object is not iterable root@DS715:/var/packages/AutoSub-BootstrapBill/scripts# |
Ik ben bezig die hele config module te herschrijven want die zit een beetje knullig in elkaar.
Ik zal denk ik vanmiddag een versie uitbrengen waarin dit in ieder geval gefixed is.
Snelle oplossing is om in _init_.py even een aanpassing te doen.
Ik zal denk ik vanmiddag een versie uitbrengen waarin dit in ieder geval gefixed is.
Snelle oplossing is om in _init_.py even een aanpassing te doen.
veranderen in:SKIPSHOWUPPER = None
Het is u en twee enkele aanhalingstekens niet een dubbel aanhalingsteken.SKIPSHOWUPPER = u''

[ Voor 10% gewijzigd door Ben(V) op 11-06-2016 12:29 ]
Heeft niet geholpen, lijkt op dezelfde melding.
Ik wacht wel tot er een nieuwere versie beschikbaar is
Ik wacht wel tot er een nieuwere versie beschikbaar is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Traceback (most recent call last): File "/usr/local/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py", line 133, in <module> sys.exit(main()) File "/usr/local/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py", line 95, in main autosub.Initialize() File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/__init__.py", line 187, in Initialize Config.ReadConfig(CONFIGFILE) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 47, in ReadConfig upgradeConfig(cfg, autosub.CONFIGVERSION, version.configversion) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 1052, in upgradeConfig upgradeConfig(cfg, from_version + x, from_version + x + 1) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 1080, in upgradeConfig cfg.set('config', 'searchinterval', str(autosub.SEARCHINTERVAL)) File "/usr/local/python/lib/python2.7/ConfigParser.py", line 753, in set ConfigParser.set(self, section, option, value) File "/usr/local/python/lib/python2.7/ConfigParser.py", line 396, in set raise NoSectionError(section) ConfigParser.NoSectionError: No section: 'config' |
[ Voor 84% gewijzigd door schumi2004 op 11-06-2016 12:41 ]
Nee dat is de SEARCHINTERVAL waar hij nu weer over valt.
Wacht maar even op de nieuwe versie ik ga het eerst even goed testen anders blijven we steeds tegen nieuwe issues aanlopen.
Wacht maar even op de nieuwe versie ik ga het eerst even goed testen anders blijven we steeds tegen nieuwe issues aanlopen.
Klopt inderdaad, ik dacht dat ik iets verkeerd had ingesteld maar dat kan eigenlijk niet.wars schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:12:
[...]
Test message op zich heeft ook niet echt prioriteit, het werkt dus das t belangrijkste. Zal straks eens nr de logs kijken.
Ivm priority: je moet prio 0 kiezen, das de standaard en voor iedereen ideaal.
Ik vond het al irritant dat ze bleven binnenkomen, toen kwam ik erachter dat je op acknowledge moet drukken.
zou top zijn als de prio inderdaad op 0 kan komen, werkt verder perfect!
Ik pas het wel aan zodat je zelf een prio kunt kiezen maar zal wel eerst die prio op 0 zetten, dat is zo gefixed.
Ik wil Autosub even opnieuw installeren, is dit de goede versie?
https://github.com/BenjV/autosub-bootstrapbill
Maar krijg deze output bij het starten. Draai autosub al vanaf het begin prima vanaf mijn raspberry.
Als ik een oude versie start, werkt het weer wel zonder error.
https://github.com/BenjV/autosub-bootstrapbill
Maar krijg deze output bij het starten. Draai autosub al vanaf het begin prima vanaf mijn raspberry.
Als ik een oude versie start, werkt het weer wel zonder error.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| AutoSub: Initializing variables and loading config *************************************************************************** Config ERROR: Not a valid configuration file! Using default values instead! *************************************************************************** Config: Upgrading config version from 1 to 4 Config: More than 1 upgrade required. Starting subupgrades Config: Upgrading config version from 1 to 2 Config: Upgrading minmatchscores Config: Old value's Minmatchscore: 8 Config: New value's Minmatchscore: 18 Config: Config upgraded to version 2 Config: Upgrading config version from 2 to 3 Traceback (most recent call last): File "AutoSub.py", line 133, in <module> sys.exit(main()) File "AutoSub.py", line 95, in main autosub.Initialize() File "/home/pi/autosub-nieuw/autosub-bootstrapbill/autosub/__init__.py", line 187, in Initialize Config.ReadConfig(CONFIGFILE) File "/home/pi/autosub-nieuw/autosub-bootstrapbill/autosub/Config.py", line 47, in ReadConfig upgradeConfig(cfg, autosub.CONFIGVERSION, version.configversion) File "/home/pi/autosub-nieuw/autosub-bootstrapbill/autosub/Config.py", line 1052, in upgradeConfig upgradeConfig(cfg, from_version + x, from_version + x + 1) File "/home/pi/autosub-nieuw/autosub-bootstrapbill/autosub/Config.py", line 1067, in upgradeConfig for title in autosub.SKIPSHOWUPPER: TypeError: 'NoneType' object is not iterable |
Versie 0.8.9 is uitgebracht.
Probleempje met nieuwe installtie van autosub is voor nu opgelost.
Trad alleen op als je een nieuwe installatie deed en zzonder een keer de config gesaved te hebben een upgrade uitvoerde.
Is nu voorlopig gefixed in deze versie.
De hele config sectie ben ik aan het herschrijven, want het is spaghettie code waar nauwelijks uit te komen is, maar dat komt in een volgende versie.
Pushover prioriteit is op 0 gezet, dus als het goed is, is er nu geen acknkowledge meer nodig van een bericht
Trad alleen op als je een nieuwe installatie deed en zzonder een keer de config gesaved te hebben een upgrade uitvoerde.
De hele config sectie ben ik aan het herschrijven, want het is spaghettie code waar nauwelijks uit te komen is, maar dat komt in een volgende versie.
Pushover prioriteit is op 0 gezet, dus als het goed is, is er nu geen acknkowledge meer nodig van een bericht
[ Voor 18% gewijzigd door Ben(V) op 13-06-2016 21:23 ]
De error van hierboven is ook weg, bedankt!Ben(V) schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:17:
Versie 0.8.9 is uitgebracht.
Ja ik loop zelf natuurlijk een versie voor, vandaar dat ik me wel eens vergis, maar de versie op github is 0.8.8
Ik vroeg mij af of er hier nog zijn die volgend 'probleem' hebben met auto-sub:
(auto-sub v0.8.8 dsm5.2)
1. website autosub laden op een moment tussen 2 zoekrondes:
- bij het openen van de pagina wordt de lijst onder 'wanted' volledig weergegeven, en niet enkel de eerste 10 entries.
Bij mij zijn dat zo'n 146 lijntjes.
De items in de wanted-lijst zijn niet gesorteerd volgens een bepaalde volgorde, op het eerste zicht is de volgorde puur willekeurig.
- Ook de 'downloaded' lijst toont alle lijntjes, en niet de eerste 10. Bovendien staan er naast de kolomkoppen in de downloaded-lijst geen pijltjes (naar boven en naar beneden) waarmee je de lijst kan sorteren.
2. website autosub laden op een moment dat hij net bezig is met te zoeken:
alles is zoals het zou moeten zijn:
- wanted-lijst toont effectief enkel de eerste 10 lijntjes, en dit gesorteerd volgens laatst bijgekomen aflevering.
- downloaded-lijst toont ook effectief enkel de eerste 10 lijntjes, en de pijltjes om te sorteren naast de kolomkoppen zijn deze keer wel zichtbaar.
Wat ik tot nu toe al gedaan heb, maar zonder effect:
- CTRL-F5
- flush van cache, van downloaded items
- andere browser (firefox, chrome)
Auto-sub doet dus wel z'n werk, maar het visualiseren van de website verloopt niet correct tussen 2 zoekrondes door bij mij.
Ben ik de enige hier?
(auto-sub v0.8.8 dsm5.2)
1. website autosub laden op een moment tussen 2 zoekrondes:
- bij het openen van de pagina wordt de lijst onder 'wanted' volledig weergegeven, en niet enkel de eerste 10 entries.
Bij mij zijn dat zo'n 146 lijntjes.
De items in de wanted-lijst zijn niet gesorteerd volgens een bepaalde volgorde, op het eerste zicht is de volgorde puur willekeurig.
- Ook de 'downloaded' lijst toont alle lijntjes, en niet de eerste 10. Bovendien staan er naast de kolomkoppen in de downloaded-lijst geen pijltjes (naar boven en naar beneden) waarmee je de lijst kan sorteren.
2. website autosub laden op een moment dat hij net bezig is met te zoeken:
alles is zoals het zou moeten zijn:
- wanted-lijst toont effectief enkel de eerste 10 lijntjes, en dit gesorteerd volgens laatst bijgekomen aflevering.
- downloaded-lijst toont ook effectief enkel de eerste 10 lijntjes, en de pijltjes om te sorteren naast de kolomkoppen zijn deze keer wel zichtbaar.
Wat ik tot nu toe al gedaan heb, maar zonder effect:
- CTRL-F5
- flush van cache, van downloaded items
- andere browser (firefox, chrome)
Auto-sub doet dus wel z'n werk, maar het visualiseren van de website verloopt niet correct tussen 2 zoekrondes door bij mij.
Ben ik de enige hier?
Nee, je bent niet de enige. Ik heb dit probleem al eerder gemeld (Windows 10) en dacht even dat het iets tijdelijks was, maar het herhaalt zich.
Omdat autosub wel gewoon werkt, ben ik er niet op teruggekomen. Ik los het soms op door de interne herstartfunctie te gebruiken, maar dat wil ik niet te vaak doen om overbelasting te voorkomen.
Ook kun je even een ander getal kiezen voor het aantal items en dan weer terugzetten, maar op datum/tijd sorteren werkt niet.
Omdat autosub wel gewoon werkt, ben ik er niet op teruggekomen. Ik los het soms op door de interne herstartfunctie te gebruiken, maar dat wil ik niet te vaak doen om overbelasting te voorkomen.
Ook kun je even een ander getal kiezen voor het aantal items en dan weer terugzetten, maar op datum/tijd sorteren werkt niet.
Jullie zijn wel een uitzondering want hier heb ik dat nog nooit geconstateerd en ook nog nooit door iemand gemeld.
Wat je beschrijft is dat jquery-datatables niet werkt bij jullie en wat nog vreemder is, soms wel.
Daar is een nieuwe versie van, maar omdat autosub maar een heel klein stukje daarvan gebruikt heb ik nooit de moeite genomen daar naar te kijken.
Welke browser versie en nummer gebruiken jullie.
Wat je beschrijft is dat jquery-datatables niet werkt bij jullie en wat nog vreemder is, soms wel.
Daar is een nieuwe versie van, maar omdat autosub maar een heel klein stukje daarvan gebruikt heb ik nooit de moeite genomen daar naar te kijken.
Welke browser versie en nummer gebruiken jullie.
Chrome 51.02.2704.84m. Ook de nieuwste versie van Firefox geprobeerd, precies hetzelfde verschijnsel.
onder windows 10: firefox 47.0 en chrome 51.0.2704.84 mWelke browser versie en nummer gebruiken jullie.
onder android (ook zelfde probleem): boat browser, firefox, chrome
edit:
auto-refresh ook afgezet, maar probleem blijft.
[ Voor 16% gewijzigd door fre_ op 16-06-2016 21:03 ]
Verwijderd
ik herken het probleem niet en dat op een synology die vrij traag is. Ik heb dit weleens gehad:
bij het openen van de pagina wordt de lijst onder 'wanted' volledig weergegeven, en niet enkel de eerste 10 entries.
Ik kreeg dat bij het starten van autosub, maar als ik dan F5 deed na een halve minuut was het goed en blijft het ook goed werkende. Omdat autosub hier 24/7 draait heb ik dat probleem dus alleen als ik update.
bij het openen van de pagina wordt de lijst onder 'wanted' volledig weergegeven, en niet enkel de eerste 10 entries.
Ik kreeg dat bij het starten van autosub, maar als ik dan F5 deed na een halve minuut was het goed en blijft het ook goed werkende. Omdat autosub hier 24/7 draait heb ik dat probleem dus alleen als ik update.
Ben nu niet in de buurt van een systeem, maar het klinkt alsof jquery-datatables,js niet werkt of niet aanwezig is,
Uit m'n hoofd moet die staan in de subdirectory templates/media/script.
Op welk systeem draaien jullie autosub? en hoeveel staan er in de wanted en/ downloaded?
Als je het niet belangrijk vind om te bewaren zou je de downloaded kunnen "clearen".
Als die lijst heel groot wordt en je systeem niet al te veel performance heeft zou dat het probleem kunnen zijn.
Op welk systeem draaien jullie autosub? en hoeveel staan er in de wanted en/ downloaded?
Als je het niet belangrijk vind om te bewaren zou je de downloaded kunnen "clearen".
Als die lijst heel groot wordt en je systeem niet al te veel performance heeft zou dat het probleem kunnen zijn.
Het viel me net trouwens op dat allerlei subs die op de skiplijst staan en ook niet onder Wanted staan, volgens de log wel steeds worden toegevoegd aan Wanted.
De show Mobile Suit Gundam UC RE:0096 wordt opgeslagen als Mobile Suit Gundam UC RE-0096, omdat een : in een filename niet mag.
Omdat anime altijd al voorzien is van subs, skip ik die. Vanwege die ":" gaf dit enige tijd geleden problemen met Autosubs skipshowfilter, die inmiddels zijn verholpen.
Zo te zien blijft Autosub de show toch zoeken op addi7ed, maar geeft het dan op omdat hij hem niet kan vinden. Ik zie de episodes niet staan bij Wanted, maar wel in de log:
Ik heb nu beide varianten van de shownaam handmatig toegevoegd bij skipshow, zien of dat helpt.
Zou dit verband kunnen houden met het probleem met de datatables?
Omdat anime altijd al voorzien is van subs, skip ik die. Vanwege die ":" gaf dit enige tijd geleden problemen met Autosubs skipshowfilter, die inmiddels zijn verholpen.
Zo te zien blijft Autosub de show toch zoeken op addi7ed, maar geeft het dan op omdat hij hem niet kan vinden. Ik zie de episodes niet staan bij Wanted, maar wel in de log:
code:
1
2
| 2016-06-16 22:26:42,269 INFO geta7ID: The show Mobile Suit Gundam UC RE-0096 could not be found on the Addic7ed website. Please make an Addic7ed map! 2016-06-16 22:26:41,749 INFO scanDir: ['Dutch', 'English'] subtitle(s) for 'Mobile Suit Gundam UC RE-0096 - S01E11 HDTV-1080p.mkv' wanted and added to Wanted Queue |
Ik heb nu beide varianten van de shownaam handmatig toegevoegd bij skipshow, zien of dat helpt.
Zou dit verband kunnen houden met het probleem met de datatables?
Nee die datatables is puur een presentatie door de webserver en heeft niets met autosub zelf te maken.
Hij gaat niet echt zoeken naar een sub maar probeert de show op addic7ed te vinden om z'n id op te slaan,
Autosub is niet echt ingericht op anime omdat die zich niet aan de standaard naamgeving houden en ik betwijfel (maar dat weet ik niet zeker) of ze wel in Tvdb zitten.
Als je een bepaald woord weet dat altijd in die series voorrkomt kun je beter skip search zetten, die zit veel vroeger in het proces en skipped al bij de scandisk.
Hij gaat niet echt zoeken naar een sub maar probeert de show op addic7ed te vinden om z'n id op te slaan,
Autosub is niet echt ingericht op anime omdat die zich niet aan de standaard naamgeving houden en ik betwijfel (maar dat weet ik niet zeker) of ze wel in Tvdb zitten.
Als je een bepaald woord weet dat altijd in die series voorrkomt kun je beter skip search zetten, die zit veel vroeger in het proces en skipped al bij de scandisk.
[ Voor 21% gewijzigd door Ben(V) op 16-06-2016 23:24 ]
Goede tip, alleen gebeurt er iets vreemds.Ben(V) schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:20:
Ik heb "kabaneri, gundam" toegevoegd aan skip search, zowel voor Dutch als English. Bij gundam (de show uit mijn vorige bericht) zie ik dat hij keurig beide talen overslaat, maar bij kabaneri (of the iron fortress) slaat hij alleen Dutch over, maar English voegt hij toch nog steeds toe aan de wanted list.
Bij mij op een Synology DS-214. Zeker niet de strafste NAS maar in het verleden eigenlijk nooit problemen gehad met Auto-sub.Ben(V) schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:09:
Ben nu niet in de buurt van een systeem, maar het klinkt alsof jquery-datatables,js niet werkt of niet aanwezig is,
Het probleem blijft bestaan als de downloaded lijst is opgekuist. (in de wanted staan er momenteel 147 afleveringen)
jquery-datatables,js is aanwezig en staat bij mij in de directory Autosub-BoostrapBill/interface/media/scripts
Het is zeker geen groot probleem, ik ben al blij dat Auto-sub z'n werk doet.
En blijkbaar heeft niet iedereen er last van, dus kans is er dat het niets met Auto-sub te maken heeft.
Ik zal er dit weekend even naar kijken, er kan altijd een foutje ingeslopen zijn.drfruit schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:52:
[...]
Goede tip, alleen gebeurt er iets vreemds.
Ik heb "kabaneri, gundam" toegevoegd aan skip search, zowel voor Dutch als English. Bij gundam (de show uit mijn vorige bericht) zie ik dat hij keurig beide talen overslaat, maar bij kabaneri (of the iron fortress) slaat hij alleen Dutch over, maar English voegt hij toch nog steeds toe aan de wanted list.
Kun je hier even de exacte namen van de videobestanden hier neerzetten en ook de twee regels van de search skip?
Dan kan ik kijken of ik het kan reproduceren.
[ Voor 12% gewijzigd door Ben(V) op 17-06-2016 09:46 ]
Ik vermoed dat het toch iets met het grote aantal "wanted" te maken heeft.fre_ schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 06:00:
[...]
Bij mij op een Synology DS-214. Zeker niet de strafste NAS maar in het verleden eigenlijk nooit problemen gehad met Auto-sub.
Het probleem blijft bestaan als de downloaded lijst is opgekuist. (in de wanted staan er momenteel 147 afleveringen)
jquery-datatables,js is aanwezig en staat bij mij in de directory Autosub-BoostrapBill/interface/media/scripts
Het is zeker geen groot probleem, ik ben al blij dat Auto-sub z'n werk doet.
En blijkbaar heeft niet iedereen er last van, dus kans is er dat het niets met Auto-sub te maken heeft.
Ik heb zelf een DS414 en dus ongeveer dezelfde machine en dit nog nooit gezien, maar ik heb ook nog nooit zoveel videos in m'n "wanted" lijst gehad.
Misschien verstandig om eens wat op te schonen, want ik vermoed dat er heel wat bij staan die nooit meer een sub zullen krijgen.
Misschien is het handig als ik een skip folder optie toevoeg die een hele folder(+ subfolders) overslaat?
Edit:
Ik heb even in Sonarr gekeken en zo te zien kan ik heel eenvoudig de pathnames van alle anime-series veranderen. Ben het nu aan het proberen. Daarmee zou het probleem van de niet-gewenste subs die toch aan de Wanted queue worden toegevoegd zijn opgelost.
Blijft alleen de kwestie van de Nederlandse subs die voor sommige shows nooit zullen komen, terwijl je toch wel Engelse subs wilt hebben.
/Edit
Is het niet mogelijk om skipshow naar voren te halen in het proces? Als ik het goed begrijp worden subs die niet gewenst zijn nu eerst aan de Wanted queue toegevoegd en dan later weer overgeslagen.
De ca. 50 subs die ik in Wanted heb staan zijn bijna allemaal Dutch. In veel gevallen zullen die er nooit komen, maar ik kan nu niet per show of per seizoen aangeven of ik alleen English wil of beide. Misschien is dat nog een optie?
Dit is de show die door skip search niet goed wordt verwerkt (de bestandsnaam staat erin):
Dit zijn de skip search regels:
Als het mogelijk zou zijn om een folder te skippen, kan ik daarin alle anime-series zetten. Zou ook een goede optie zijn. (Moet ik alleen even uitzoeken hoe ik dat in Sonarr ga regelen.)
Ik heb even in Sonarr gekeken en zo te zien kan ik heel eenvoudig de pathnames van alle anime-series veranderen. Ben het nu aan het proberen. Daarmee zou het probleem van de niet-gewenste subs die toch aan de Wanted queue worden toegevoegd zijn opgelost.
Blijft alleen de kwestie van de Nederlandse subs die voor sommige shows nooit zullen komen, terwijl je toch wel Engelse subs wilt hebben.
/Edit
Is het niet mogelijk om skipshow naar voren te halen in het proces? Als ik het goed begrijp worden subs die niet gewenst zijn nu eerst aan de Wanted queue toegevoegd en dan later weer overgeslagen.
De ca. 50 subs die ik in Wanted heb staan zijn bijna allemaal Dutch. In veel gevallen zullen die er nooit komen, maar ik kan nu niet per show of per seizoen aangeven of ik alleen English wil of beide. Misschien is dat nog een optie?
Dit is de show die door skip search niet goed wordt verwerkt (de bestandsnaam staat erin):
code:
1
2
| 2016-06-16 13:05:10,994 INFO geta7ID: The show Kabaneri Of The Iron Fortress could not be found on the Addic7ed website. Please make an Addic7ed map! 2016-06-16 13:05:10,631 INFO scanDir: ['Dutch', 'English'] subtitle(s) for 'Kabaneri of the Iron Fortress - S01E09 HDTV-1080p.mkv' wanted and added to Wanted Queue |
Dit zijn de skip search regels:
code:
1
2
3
4
| Skip Search Dutch gundam, kabaneri Skip Search English webdl, web-dl, gundam, kabaneri |
Als het mogelijk zou zijn om een folder te skippen, kan ik daarin alle anime-series zetten. Zou ook een goede optie zijn. (Moet ik alleen even uitzoeken hoe ik dat in Sonarr ga regelen.)
[ Voor 17% gewijzigd door drfruit op 17-06-2016 10:51 ]
Ik zal er mee gaan testen.
Nee de skipshow kan niet verder naar voren in het process want de naam moet geanalyseerd worden om op the splitsen in serienaam, seizoen, afleverin, codec, en releasegroep voordat autosub weet welke sub het is.
Het probleem met Anime is dat ze geen standaard naamgeving hebben en dus vaak niet precies overeen komen met wat jij in de skipshow gezet hebt. Dat moet namelijk een exacte match zijn.
Bij normale series wordt dat meestal ondervangen door een match te maken (door middel van fuzzy matching) met wat er op Tvdb te vinden is.
Echter dat werkt bij Anime niet omdat die niet opTvdb staan.
Je beste keuze is dus skip search te gebuiken waarbij je een paar keywoorden kun opnemen.
Uiteraard moet die skipsearch dan wel goed werken, maar ik zal met jouw voorbeelden gaan testen en als er een bugje inzit halen we die er dan wel uit.
Die folder skip ga ik er ook inbouwen, dat helpt wel meer mensen denk ik.
EDIT:
Je hebt " kabeneri" in je skipstring gezet(spatie aan het begin) en aangezien het zonder spatie in de filenaam voorkomt krijgt hij geen match op je Skip string.
Je moet die strings wel zorgvuldig invullen
Autosub negeert het verschil in hoofd en kleine letters maar spaties neemt hij wel mee want sommige mensen zullen twee woorden afgescheiden door een spatie als skipstring willen gebruiken.
Nee de skipshow kan niet verder naar voren in het process want de naam moet geanalyseerd worden om op the splitsen in serienaam, seizoen, afleverin, codec, en releasegroep voordat autosub weet welke sub het is.
Het probleem met Anime is dat ze geen standaard naamgeving hebben en dus vaak niet precies overeen komen met wat jij in de skipshow gezet hebt. Dat moet namelijk een exacte match zijn.
Bij normale series wordt dat meestal ondervangen door een match te maken (door middel van fuzzy matching) met wat er op Tvdb te vinden is.
Echter dat werkt bij Anime niet omdat die niet opTvdb staan.
Je beste keuze is dus skip search te gebuiken waarbij je een paar keywoorden kun opnemen.
Uiteraard moet die skipsearch dan wel goed werken, maar ik zal met jouw voorbeelden gaan testen en als er een bugje inzit halen we die er dan wel uit.
EDIT:
Je hebt " kabeneri" in je skipstring gezet(spatie aan het begin) en aangezien het zonder spatie in de filenaam voorkomt krijgt hij geen match op je Skip string.
Je moet die strings wel zorgvuldig invullen

Autosub negeert het verschil in hoofd en kleine letters maar spaties neemt hij wel mee want sommige mensen zullen twee woorden afgescheiden door een spatie als skipstring willen gebruiken.
[ Voor 17% gewijzigd door Ben(V) op 17-06-2016 12:25 ]
Lijkt me een goed idee, eventueel dat we ook meerdere folders kunnen kiezen, zodat we zelf de serie mappen kunnen selecteren die sowieso niet gescand moeten worden.Ben(V) schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:02:
ivm Pushover: de priority staat nu goed, maar ik krijg blijkbaar by default het 'siren' notification geluid. Specifieer je dit ook samen met de priority. Als je niets de 'sound' parameter volledig weglaat, krijgen we het default geluidje. (zie https://pushover.net/api#sounds)
ivm traagheid: heb het net even getimed, hier duurt het 38seconden voordat er iets te zien is op de pagina, en dan 3 seconden later is de pagina volledig klaar. Ik heb wel 2458 entries in mijn downloaded lijst en 232 in wanted. Voor mij niet echt een probleem, mits ik praktisch nooit op de gui inlog.
Ah, ik ben gewend dat dit soort strings een komma plus spatie als separator gebruiken.Ben(V) schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:02:
Je moet die strings wel zorgvuldig invullen![]()

Maar dit doet er niet meer toe, want ik heb alle anime-series nu in een aparte folder buiten de normale tv-series folder gezet. Skip search gebruik ik dus alleen nog voor web-dl en webdl. Zal daar ook de spatie uithalen.
Ik ben overigens van Nederlandse subs afgestapt en heb nu nog 8 subs op Wanted staan. Heb eigenlijk genoeg aan Engels.
heb wat opgekuist en nu 'slechts' 100 entries in de wanted-lijst. Probleem lijkt inderdaad opgelost. Ik hou het in de gaten. Alvast bedankt voor de support.Ben(V) schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:30:
[...]
Ik vermoed dat het toch iets met het grote aantal "wanted" te maken heeft.
Ik heb zelf een DS414 en dus ongeveer dezelfde machine en dit nog nooit gezien, maar ik heb ook nog nooit zoveel videos in m'n "wanted" lijst gehad.
Misschien verstandig om eens wat op te schonen, want ik vermoed dat er heel wat bij staan die nooit meer een sub zullen krijgen.
Misschien is het handig als ik een skip folder optie toevoeg die een hele folder(+ subfolders) overslaat?
edit:
had nog wat verder opgekuist en heb nu een wanted lijst met 60 entries. (downloaded 12 items). Opeens is het probleem er opnieuw. Snap het niet.
[ Voor 9% gewijzigd door fre_ op 19-06-2016 08:03 ]
Ik zie af en toe dat subs niet worden gedownload terwijl ze er wel zijn. Voorbeeld:
Op addi7ed zie ik deze staan, maar hij komt niet binnen.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat daar "-ORGANiC" staat, terwijl Sonarr er "- ORGANiC" van maakt. Maar als dat het probleem zou zijn, zou ik niets binnen moeten krijgen, terwijl ik nog maar 4 subs op Wanted heb staan.
code:
1
| 2016-06-19 16:55:23,023 INFO scanDir: ['English'] subtitle(s) for 'Love, Nina - S01E05 - HDTV-720p - ORGANiC.mkv' wanted and added to Wanted Queue |
Op addi7ed zie ik deze staan, maar hij komt niet binnen.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat daar "-ORGANiC" staat, terwijl Sonarr er "- ORGANiC" van maakt. Maar als dat het probleem zou zijn, zou ik niets binnen moeten krijgen, terwijl ik nog maar 4 subs op Wanted heb staan.
waar staat je minmatch score op ?
probleem is namelijk volgens mij dat ze niet de source erbij gedaan hebben op addic7ed
alleen group naam.
probleem is namelijk volgens mij dat ze niet de source erbij gedaan hebben op addic7ed
alleen group naam.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
minmatch staat op Source.
Heb het nu op Group gezet; zien of dat beter gaat.
/Edit
Nee, wordt nog steeds niet opgehaald.
/Edit2
Ik zie trouwens niets gebeuren als ik op Test druk, zowel bij Addi7 als Opensub. Volgens de log lukt het inloggen wel dus dat zal er niets mee te maken hebben
Heb het nu op Group gezet; zien of dat beter gaat.
/Edit
Nee, wordt nog steeds niet opgehaald.
/Edit2
Ik zie trouwens niets gebeuren als ik op Test druk, zowel bij Addi7 als Opensub. Volgens de log lukt het inloggen wel dus dat zal er niets mee te maken hebben
[ Voor 63% gewijzigd door drfruit op 19-06-2016 17:44 ]
voor die ene serie die slecht getagged is zou ik het lekker handmatig doen,
en anders zelf downloaden en opnieuw op addic7ed zetten met fatsoenlijke info zoals de source.
als je hem nu op group laat staan zal je weer bijna niks vinden voor andere series.
aangezien de meeste als je geluk hebt de source erbij zetten waar je veel meer aan hebt.
Zonder een logfile kunnen we ook niet echt zien wat er gebeurt.
en anders zelf downloaden en opnieuw op addic7ed zetten met fatsoenlijke info zoals de source.
als je hem nu op group laat staan zal je weer bijna niks vinden voor andere series.
aangezien de meeste als je geluk hebt de source erbij zetten waar je veel meer aan hebt.
Zonder een logfile kunnen we ook niet echt zien wat er gebeurt.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Maar ja, dit is dus iets wat ik wel vaker zie. Ik heb al diverse subs handmatig gedownload om er maar van af te zijn, maar het zou handig zijn om een echte oplossing te vinden.
Moet ik iets bijzonders doen voor een logfile? Ik zie daar namelijk niets anders in staan dan wat ik al gemeld heb.
/Edit
Heb de logfile op Debug gezet.
Dit is wat ik daarin zie:
Ik had de minmatch al weer teruggezet op Source. Zal het nog een keer met ReleaseGroup in debugmode proberen.
Nee, precies dezelfde info in de log.
Moet ik iets bijzonders doen voor een logfile? Ik zie daar namelijk niets anders in staan dan wat ik al gemeld heb.
/Edit
Heb de logfile op Debug gezet.
Dit is wat ik daarin zie:
code:
1
2
3
4
5
6
| 2016-06-19 18:28:21,434 DEBUG checkSub: no suitable subs were found for Love, Nina - S01E05 - HDTV-720p - ORGANiC based on your minimal match score 2016-06-19 18:28:18,365 DEBUG getSubLinks:Opensubtitles search started. 2016-06-19 18:27:48,085 DEBUG getSubLinks: Addic7ed search started. 2016-06-19 18:27:48,085 DEBUG getSubLinks: Show ID: 4835514 - Addic7ed ID: 5814 - Language: ['English'] - Title: Love, Nina 2016-06-19 18:27:48,085 DEBUG checkSub: ID's are. IMDB: 4835514, Addic7ed: 5814 2016-06-19 18:27:48,085 DEBUG checkSub: trying to get a downloadlink for Love, Nina - S01E05 - HDTV-720p - ORGANiC, language is ['English'] |
Ik had de minmatch al weer teruggezet op Source. Zal het nog een keer met ReleaseGroup in debugmode proberen.
Nee, precies dezelfde info in de log.
[ Voor 59% gewijzigd door drfruit op 19-06-2016 18:35 ]
Uiteraard is hier geen oplossing voor te vinden.
90% van alles video's komen in twee versies te weten WEB-DL en HDTV, die bijna nooit met dezelfde sub syncen.
Als de sub uploader die informatie er niet bijplaatst dan kan autosub die match niet maken.
Je kunt natuurlijk altijd proberen om alleen op releasegroep te matchen maar dan garandeer ik je dat heel veel subs niet in sync zullen zijn.
In dit geval gaat het ook niet werken, omdat de uploader niet de moeite genomen heeft om de juiste naam te gebruiken, maar ook nog eens -ORGANIC in plaats van ORGANIC als releasegroep heeft opgegeven.
90% van alles video's komen in twee versies te weten WEB-DL en HDTV, die bijna nooit met dezelfde sub syncen.
Als de sub uploader die informatie er niet bijplaatst dan kan autosub die match niet maken.
Je kunt natuurlijk altijd proberen om alleen op releasegroep te matchen maar dan garandeer ik je dat heel veel subs niet in sync zullen zijn.
In dit geval gaat het ook niet werken, omdat de uploader niet de moeite genomen heeft om de juiste naam te gebruiken, maar ook nog eens -ORGANIC in plaats van ORGANIC als releasegroep heeft opgegeven.
Wat ik dus zelf doe is de sub gewoon opnieuw op addic7ed zetten of OS en dan met voldoene informatie zodat autosub er iets mee kan,
Ja het is wel iets meer werk maar ik help ook andere autosub gebruikers ermee.
Ja het is wel iets meer werk maar ik help ook andere autosub gebruikers ermee.
Oké, bedankt voor de info.
Dat gedoe met zelf info aanpassen op addi7 is niets voor mij. Wel heb ik de laatste tijd een aantal releasegroepen toegevoegd aan common.py om het aantal UNKNOWN-vermeldingen onder Group te reduceren.
Mocht daar belangstelling voor zijn, kan ik dat dan ergens kwijt?
Dat gedoe met zelf info aanpassen op addi7 is niets voor mij. Wel heb ik de laatste tijd een aantal releasegroepen toegevoegd aan common.py om het aantal UNKNOWN-vermeldingen onder Group te reduceren.
Verwijderd
In het verleden kon je het hier neerzetten en werd het toegevoegd door Ben. Dus ik zou zeggen: zet hier maar neer, altijd handig.drfruit schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:13:
Namen van releasegroepen zijn niet verboden volgens mij.
Alleen download sites bespreken is taboe.
Overigens is het toevoegen van releasegroepen niet meer zo zinvol tegenwoordig.
Vroeger deed een releasegroep slechts een release, maar tegenwoordig releasen bijna alle goepen zowel web-dl als hdtv en kan autosub dus niet op basis van een releasegroep bepalen welke sub er nodig is.
Alleen download sites bespreken is taboe.
Overigens is het toevoegen van releasegroepen niet meer zo zinvol tegenwoordig.
Vroeger deed een releasegroep slechts een release, maar tegenwoordig releasen bijna alle goepen zowel web-dl als hdtv en kan autosub dus niet op basis van een releasegroep bepalen welke sub er nodig is.
Ik vind het gewoon wat netter staan als de RG correct wordt weergegeven ipv Unknown.
Ik had eigenlijk het idee (de hoop) dat er stiekem toch rekening mee werd gehouden, ook al heb ik het niet bij minmatch aangevinkt, omdat de kans dat het synchroon loopt dan groter is als er meerdere subs beschikbaar zijn.
Deze heb ik toegevoegd:
Ik had eigenlijk het idee (de hoop) dat er stiekem toch rekening mee werd gehouden, ook al heb ik het niet bij minmatch aangevinkt, omdat de kans dat het synchroon loopt dan groter is als er meerdere subs beschikbaar zijn.
Deze heb ik toegevoegd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| 'BRISK', 'BWB', 'C4TV', 'CRAVERS', 'defeater', 'exclusive', 'HAGGiS', 'KNIFESHARP', 'MORITZ', 'ORGANiC', 'QCF', 'R2D2', 'RARBG', 'SERIOUSLY', 'skgtv', 'SPAMTV', 'SVA', 'VISUM', 'WUK', 'ZAKH' |
De meeste zitten er al in als ik het uit m'n hoofd bekijk, maar als er nog iets mist zal ik ze erbij zetten.
Unkown kan ook gewoon beteken dat in de filenaam helemaal geen releasegroep zit.
Vooral Sonarr gebruikers lopen nog wel eens tegende eigenwijze rename instellingen van dat pakket aan.
Je hebt gelijk dat autosub er wel rekening mee houd, hij doet aan score matching en als de andere parameters gelijk zijn kiest hij de hoogste score, dus nemt hijdan de releasegroep mee.
Het heeft echter weinig nut, omdat zoals ik al zei de releasegroep geen extra info oplevert.
Als er geen source bijstaat, maar wel een releasegroep kan het nog steeds een web-dl of een hdtv zijn.
Overigens heeft het weinig zin om zelf in de source dt soort dingen erbij te zetten.
Er zijn meerdere tabellen daarvoor met verschillende combinaties die gebruikt worden.
Unkown kan ook gewoon beteken dat in de filenaam helemaal geen releasegroep zit.
Vooral Sonarr gebruikers lopen nog wel eens tegende eigenwijze rename instellingen van dat pakket aan.
Je hebt gelijk dat autosub er wel rekening mee houd, hij doet aan score matching en als de andere parameters gelijk zijn kiest hij de hoogste score, dus nemt hijdan de releasegroep mee.
Het heeft echter weinig nut, omdat zoals ik al zei de releasegroep geen extra info oplevert.
Als er geen source bijstaat, maar wel een releasegroep kan het nog steeds een web-dl of een hdtv zijn.
Overigens heeft het weinig zin om zelf in de source dt soort dingen erbij te zetten.
Er zijn meerdere tabellen daarvoor met verschillende combinaties die gebruikt worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Ben(V) op 19-06-2016 21:10 ]
Ik heb mijn common en de orginele naast elkaar gezet en de verschillen hierboven geplaatst. Maar het kan zijn dat ik iets fout heb gedaan, want ik heb een soort regelblindheid.Ben(V) schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:06:
De meeste zitten er al in als ik het uit m'n hoofd bekijk, maar als er nog iets mist zal ik ze erbij zetten.
In mijn situatie is dat perfect, want voor webdl hoef ik geen sub omdat die er al in zit, en is de releasegroep soms juist wel belangrijk omdat anders de sync fout is.Je hebt gelijk dat autosub er wel rekening mee houd, hij doet aan score matching en als de andere parameters gelijk zijn kiest hij de hoogste score, dus nemt hijdan de releasegroep mee.
In het begin paste ik ook addi7ed,py aan, maar daar ben ik mee gestopt en dat is in deze situatie ook niet echt nodig.
[ Voor 5% gewijzigd door drfruit op 19-06-2016 21:15 ]
Je snapt het nog steeds niet.
Bijna elke releasegroep stuurt zowel een web-dl als een hdtv versie van de video de wereld in.
Als er dan bij de sub alleen de naam van de releasegroep staat weet nog niemand of die sub met een web-dl of met een hdtv synced.
Overigens is common niet de enige plek, voor addic7ed wordt een andere lijst gebruikt.
Maar als je doel is het woord unkown weg te krijgen is common voldoende.
De lijst staat overigens op alfabet in de source dus je kunt heel snel zien of je iets mist.
Bijna elke releasegroep stuurt zowel een web-dl als een hdtv versie van de video de wereld in.
Als er dan bij de sub alleen de naam van de releasegroep staat weet nog niemand of die sub met een web-dl of met een hdtv synced.
Overigens is common niet de enige plek, voor addic7ed wordt een andere lijst gebruikt.
Maar als je doel is het woord unkown weg te krijgen is common voldoende.
De lijst staat overigens op alfabet in de source dus je kunt heel snel zien of je iets mist.
[ Voor 8% gewijzigd door Ben(V) op 19-06-2016 21:26 ]
Ik snap het wel, maar jij leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik heb niets met webdl te maken, want daar download ik helemaal geen subs voor.
En zoals je wellicht ziet staat ook mijn lijst alfabetisch. Vandaar het feit dat ik er even mee bezig was om ze eruit te slopen en mijn opmerking over mijn "regelblindheid". Als ik ze er gewoon aan vast had geplakt, had ik ze uiteraard direct zo kunnen kopiëren.
Wat addic7ed betreft verwijs ik je naar mijn laatste zin, die ik heb aangepast toegevoegd nadat jij jouw vorige bericht ook had aangepast.
En zoals je wellicht ziet staat ook mijn lijst alfabetisch. Vandaar het feit dat ik er even mee bezig was om ze eruit te slopen en mijn opmerking over mijn "regelblindheid". Als ik ze er gewoon aan vast had geplakt, had ik ze uiteraard direct zo kunnen kopiëren.
Wat addic7ed betreft verwijs ik je naar mijn laatste zin, die ik heb aangepast toegevoegd nadat jij jouw vorige bericht ook had aangepast.
[ Voor 8% gewijzigd door drfruit op 19-06-2016 21:32 ]
Het gaat niet om wat jij download. In de videofile staat bijna altijd wel alle informatie.
Het gaat om de sub en als daar alleen de releasegroep instaat kun je wel matchen op releasegroep maar weet je nooit of hij wel synced met de hdtv die jij gedownload hebt.
Het gaat om de sub en als daar alleen de releasegroep instaat kun je wel matchen op releasegroep maar weet je nooit of hij wel synced met de hdtv die jij gedownload hebt.
Eh, waar gaat het nou eigenlijk om? Ik voeg alleen de naam van de releasegroep toe zodat die netjes op het scherm komt. Als die andere info in een sub ontbreekt, valt daar weinig aan te doen.
Maar waarom dat een argument zou zijn om niets met de releasegroep te doen is me onduidelijk. Als de info over source er wel in staat, is de RG alleen een extra hulp zodat ik meer kans heb dat de zaak synct.
Maar waarom dat een argument zou zijn om niets met de releasegroep te doen is me onduidelijk. Als de info over source er wel in staat, is de RG alleen een extra hulp zodat ik meer kans heb dat de zaak synct.
Ik had al gezegd dat ik ze toe zal voegen.
Ik wilde alleen vertellen dat het echt geen toegevoegde waarde zal hebben.
Dat had vroeger alleen nut toen een releasegroep zich beperkte tot een bepaalde source.
Ik wilde alleen vertellen dat het echt geen toegevoegde waarde zal hebben.
Dat had vroeger alleen nut toen een releasegroep zich beperkte tot een bepaalde source.
Hey
Ik kreeg van een andere tweaker deze link (rechtstreeks link oplossing) met deze oplossing voor onder DSM6, maar dit geeft aan dat het niet om de user gaat maar wel om de rechten van de user? Ik ga het eens testen want het lijkt te werken dan als package. Ik heb het namelijk nog steeds niet als docker werkende (blijft de map niet kunnen scannen) Maar kan dit niet permanent omgebouwd worden voor de package?
Ik heb het vermoeden dat ik het werkend heb onder DSM 6!
Het gaat niet om de gebruiker autosub-bootstrapbill in /etc/passwd, maar:
- Het niet aanwezig zijn van de gebruiker autosub-bootstrapbill in /etc/shadow
- Het onvoldoende rechten hebben van de gebruiker autosub-bootstrapbill om jouw series te benaderen / subs erbij te schrijven.
Ik denk dat ik een work-around heb beschreven in:
http://www.synology-forum...-does-not-exist-aborting/
Vereist is wel dat je met de terminal aan de slag gaat (SSH aanzetten en met bijv. putty een terminal sessie opzet)
[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 20-06-2016 00:19 ]
Ik maak geen packages en heb ook geen idee hoe dat zou moeten.
Zojuist heeft Autosub een sub binnengehaald voor 12 Monkeys - S02E10 - HDTV-720p - FLEET.mkv.
Als ik de muis erop zet, zie ik 12 MONKEYS.S02E10.INTERNAL-KILLERS DOWNLOADED FROM ADDIC7ED.COM.
Op Addic7ed zie ik voor deze episode twee versies, voor FLEET en voor INTERNAL-KILLERS (allebei met een variant met CC, die in mijn configuratie niet aangevinkt is). Het enige verschil is voor zover ik kan zien de releasegroep.
Zelfs als ik bij minmatch alleen Releasegroup aanvink, haalt autosub toch de versie voor INTERNAL-KILLERS op.
Ik moet dus toegeven dat ik inderdaad niet snap hoe het werkt.
Als ik de muis erop zet, zie ik 12 MONKEYS.S02E10.INTERNAL-KILLERS DOWNLOADED FROM ADDIC7ED.COM.
Op Addic7ed zie ik voor deze episode twee versies, voor FLEET en voor INTERNAL-KILLERS (allebei met een variant met CC, die in mijn configuratie niet aangevinkt is). Het enige verschil is voor zover ik kan zien de releasegroep.
Zelfs als ik bij minmatch alleen Releasegroup aanvink, haalt autosub toch de versie voor INTERNAL-KILLERS op.
Heb dit ook al voorgehad. Maar tot nu klopten de ondertitels dus trek ik er mij niets van aan
Sedert de update waardoor alles blijft werken op DSM6, draait ie nu al paar weken en doet ie zijn werk.
Heel af en toe dat ie een ondertitel niet vind die wel degelijk op addic7ed staat. Na paar dagen geduld download ik die dan maar manueel. Ben al zeer tevreden dat 99% automatisch gaat
Sedert de update waardoor alles blijft werken op DSM6, draait ie nu al paar weken en doet ie zijn werk.
Heel af en toe dat ie een ondertitel niet vind die wel degelijk op addic7ed staat. Na paar dagen geduld download ik die dan maar manueel. Ben al zeer tevreden dat 99% automatisch gaat
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Het is toch heel simpel.drfruit schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:25:
Zojuist heeft Autosub een sub binnengehaald voor 12 Monkeys - S02E10 - HDTV-720p - FLEET.mkv.
INTERNAL-KILLERS komt niet voor op de interne lijst van autosub, dus een match op releasegroep gaat niet werken.
Dan valt autosub terug op de overige score matching.
Hij weet dat FLEET gesynced is met WEB-DL dus concludeert hij dat de INTERNAL-KILLER versie een betere match is omdat jouw video een HDTV is.
Verder kiest hij ook nog de juiste versie, want hij ziet dat jouw video een HD versie nodig heeft.
Kortom autosub doet het beter dan wat je zelf zou doen
[ Voor 6% gewijzigd door Ben(V) op 21-06-2016 19:13 ]
Alleen blijkt in de praktijk (en daar gaat het toch om) dat de versie die autosub downloadt wel synchroon begint, maar dan toch uit sync begint te lopen. De juiste versie, die van FLEET voor HD (niet voor WEB-DL, ik weet niet waarom autosub dat denkt) loopt van begin tot eind synchroon.Ben(V) schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:08:
[...]
Het is toch heel simpel.
INTERNAL-KILLERS komt niet voor op de interne lijst van autosub, dus een match op releasegroep gaat niet werken.
Dan valt autosub terug op de overige score matching.
Hij weet dat FLEET gesynced is met WEB-DL dus concludeert hij dat de INTERNAL-KILLER versie een betere match is omdat jouw video een HDTV is.
Verder kiest hij ook nog de juiste versie, want hij ziet dat jouw video een HD versie nodig heeft.
Kortom autosub doet het beter dan wat je zelf zou doen
[ Voor 51% gewijzigd door drfruit op 21-06-2016 19:37 . Reden: quote vergeten ]
Omdat er een tijd was dat fleet alleen web-dl deed.
Maar een echt goede match kan alleen gemaakt worden als er hdtv of web-dl bij de sub staat.
Maar zoals ik al zei, zal ik dit weekend weer een aantal releasegroepen toevoegen.
Maar zonder voldoende info van de sub uploaders blijft het lastig matchen.
Maar een echt goede match kan alleen gemaakt worden als er hdtv of web-dl bij de sub staat.
Maar zoals ik al zei, zal ik dit weekend weer een aantal releasegroepen toevoegen.
Maar zonder voldoende info van de sub uploaders blijft het lastig matchen.
Is het dan niet veel eenvoudiger om de releasegroep gewoon uit de bestandsnaam af te leiden en niet te matchen met een tabel? Eventueel als optie.
Nee dat kan niet.
Er staat vaak van alles in de bestandsnaam, inclusief de titel van de aflevering.
Hoe zou autosub dan uit al die tekst een releasegroep moeten distileren.
En voor de zoveelste keer, het is allemaal vrij nutteloos, want matchen op alleen release groep levert niets op.
Allleen source matching geef goede resultaten.
Het blijft je eigen keuze of je liever wel een sub hebt met 50% kans op een sync of wat vaker geen sub maar wel 98% kans op een goede sync
Ik heb de minmatch score gewoon op source staan en zelden tot nooit een sub die niet in sync is.
Er staat vaak van alles in de bestandsnaam, inclusief de titel van de aflevering.
Hoe zou autosub dan uit al die tekst een releasegroep moeten distileren.
En voor de zoveelste keer, het is allemaal vrij nutteloos, want matchen op alleen release groep levert niets op.
Allleen source matching geef goede resultaten.
Het blijft je eigen keuze of je liever wel een sub hebt met 50% kans op een sync of wat vaker geen sub maar wel 98% kans op een goede sync
Ik heb de minmatch score gewoon op source staan en zelden tot nooit een sub die niet in sync is.
Same here,
bij mij staat het ook op source aangezien dat het grootste verschil is.
En zoals meerdere keren vermeld,
de subs kan door iedereen op de subtitle sites gezet worden,
en die persoon beslist ook welke info er komt te staan bv Source en/of release group
merendeels plaatsen de personen alleen de source en heel af en toe de group name.
En niet alle releases hebben groep namen in de titel staan.
bij mij staat het ook op source aangezien dat het grootste verschil is.
En zoals meerdere keren vermeld,
de subs kan door iedereen op de subtitle sites gezet worden,
en die persoon beslist ook welke info er komt te staan bv Source en/of release group
merendeels plaatsen de personen alleen de source en heel af en toe de group name.
En niet alle releases hebben groep namen in de titel staan.
Zijn er ook mensen hier die veel HEVC x265 video's binnenhalen en autosub gebruiken?
Moet je dan codec ook aanzetten als MinMatch?
Misschien weet jij of dat nodig is Ben?
Moet je dan codec ook aanzetten als MinMatch?
Misschien weet jij of dat nodig is Ben?
Yippie kayak, other buckets!
Ik gebruik nooit HEVC x265 video's omdat mijn mediaplayer dat niet aan kan (oud beestje).
Ik betwijfel of het verschil maakt of met het syncen van een sub.
Er is ook nooit verschil tussen een 720 en en 1080 video's wat subs betreft.
Op dit moment herkent autosub deze ook nog niet maar ik zal eens kijken of ik x265 erbij kan zetten.
Overigens zie ik in ieder geval op ADDIC7ed nooit een codec erbij staan.
Op Opensubtitles wordt vaak de exact zelfde naam als de video aangehouden dus daar staat het er wel bij.
Ik betwijfel of het verschil maakt of met het syncen van een sub.
Er is ook nooit verschil tussen een 720 en en 1080 video's wat subs betreft.
Op dit moment herkent autosub deze ook nog niet maar ik zal eens kijken of ik x265 erbij kan zetten.
Overigens zie ik in ieder geval op ADDIC7ed nooit een codec erbij staan.
Op Opensubtitles wordt vaak de exact zelfde naam als de video aangehouden dus daar staat het er wel bij.
meldingen in de logfile:
2016-06-22 10:43:27,419 ERROR getSubLink: The SubtitleSeeker server returned an error. Message is No JSON object could be decoded
2016-06-22 10:43:27,360 DEBUG getSubLinks: SubtitlesSeeker search started for sites: ['podnapisi.net', 'subscene.com']
heeft iemand enig idee hoe bovenstaande melding op te lossen is?
2016-06-22 10:43:27,419 ERROR getSubLink: The SubtitleSeeker server returned an error. Message is No JSON object could be decoded
2016-06-22 10:43:27,360 DEBUG getSubLinks: SubtitlesSeeker search started for sites: ['podnapisi.net', 'subscene.com']
heeft iemand enig idee hoe bovenstaande melding op te lossen is?
[ Voor 30% gewijzigd door -placebo- op 22-06-2016 10:52 ]
Gewoon afwachten.
Zal ofwel een hikup in de verbinding zijn ofwel de subtitleseeker website heeft een probleem.
Als je veel van dit soort meldingen krijgt zal dat laatste wel het geval zijn, je kun dan tijdelijk podnapsis en subscene uitzetten.
Dan wordt subtitleseeker niet meer gebruikt.
Zal ofwel een hikup in de verbinding zijn ofwel de subtitleseeker website heeft een probleem.
Als je veel van dit soort meldingen krijgt zal dat laatste wel het geval zijn, je kun dan tijdelijk podnapsis en subscene uitzetten.
Dan wordt subtitleseeker niet meer gebruikt.
Net even gekeken en subtitleseeker ligt eruit.
Dus tot die weer terug is kun je het beste podnapsis en subscene even uitzetten.
Dus tot die weer terug is kun je het beste podnapsis en subscene even uitzetten.
Verwijderd
Hier kan je een beetje in de gaten houden of hij down is, hij is nu bijna 17 uur down:
http://www.isitdownrightnow.com/subtitleseeker.com.html
http://www.isitdownrightnow.com/subtitleseeker.com.html
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2016 20:16 ]
Ik heb het nog even nagekeken.drfruit schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:35:
[...]
Alleen blijkt in de praktijk (en daar gaat het toch om) dat de versie die autosub downloadt wel synchroon begint, maar dan toch uit sync begint te lopen. De juiste versie, die van FLEET voor HD (niet voor WEB-DL, ik weet niet waarom autosub dat denkt) loopt van begin tot eind synchroon.
Autosub is zo slim te weten dat INTERNAL-KILLERS eigenlijk de releasegroep KILLERS is (die hij wel kent) en daarom kiest hij die versie.
Woorden als INTERNAL en PROPER zijn kwalificaties van de releasegroepen en die ziet hij dus terecht niet als naam van de releasegroep.
Dat deze KILLER versie niet synced kan autosub natuurlijk ook niet weten, er wordt geselecteerd met behulp van de info die er is maar zekerheid is er nooit.
Ik vraag me af of je mijn originele bericht over deze kwestie wel goed hebt begrepen. In de bestandsnaam stond FLEET en niet (INTERNAL-)KILLERS. Ik had dus een sub nodig die geschikt was voor FLEET, maar zelfs als ik koos voor releasegroep bij minmatch, haalde Autosub toch de sub voor KILLERS op, terwijl beide beschikbaar waren.Ben(V) schreef op zondag 26 juni 2016 @ 09:30:
[...]
Ik heb het nog even nagekeken.
Autosub is zo slim te weten dat INTERNAL-KILLERS eigenlijk de releasegroep KILLERS is (die hij wel kent) en daarom kiest hij die versie.
Woorden als INTERNAL en PROPER zijn kwalificaties van de releasegroepen en die ziet hij dus terecht niet als naam van de releasegroep.
Dat deze KILLER versie niet synced kan autosub natuurlijk ook niet weten, er wordt geselecteerd met behulp van de info die er is maar zekerheid is er nooit.
Verwijderd
Er is een optie om aan te geven dat bij aanwezigheid van een voorgegeven string het zoeken moet worden overgeslagen.
Kan het omgekeerde ingebouwd worden? Dus dat er juist alleen gezocht moet worden als er een bepaalde string aanwezig is.
Kan het omgekeerde ingebouwd worden? Dus dat er juist alleen gezocht moet worden als er een bepaalde string aanwezig is.
Alles kan ingebouwd worden, maar ik wil een beetje voorkomen dat autosub een 'swiss army knife' wordt door heel specifieke wensen van indivifueke mensen inte bouwen.
De kracht van autosub is ook een beetje dat het heel simpel is.
Zo'n functionaliteit t kun je zelf simpel realiseren door alleen bestanden die deze woorden bevatten in de search folder te zetten.
Als er veel mensen dit verzoek ondersteunen wil ik er over nadenken.
Misschien moet je een issue op github hier over aanmaken, dan kunnen anderen hun steun voor zo'n aanvraag daar opgeven.
De kracht van autosub is ook een beetje dat het heel simpel is.
Zo'n functionaliteit t kun je zelf simpel realiseren door alleen bestanden die deze woorden bevatten in de search folder te zetten.
Als er veel mensen dit verzoek ondersteunen wil ik er over nadenken.
Misschien moet je een issue op github hier over aanmaken, dan kunnen anderen hun steun voor zo'n aanvraag daar opgeven.
Je hebt gelijk, ik heb hetniet goed gelezen.drfruit schreef op zondag 26 juni 2016 @ 10:45:
[...]
Ik vraag me af of je mijn originele bericht over deze kwestie wel goed hebt begrepen. In de bestandsnaam stond FLEET en niet (INTERNAL-)KILLERS. Ik had dus een sub nodig die geschikt was voor FLEET, maar zelfs als ik koos voor releasegroep bij minmatch, haalde Autosub toch de sub voor KILLERS op, terwijl beide beschikbaar waren.
Ik zal als ik tijd heb, nog eens kijken waarom hij in dit geval niet voor FLEET koos.
Er is een nieuwe versie van autosub uitgebracht (0.8.9).
De volgende zaken zijn gewijzigd:
De volgende zaken zijn gewijzigd:
- Test knoppen voor Open subtitles, Addic7ed en Pushover werken weer.
- Fixed het probleem dat bij een tweede keer testen de browser cache het antwoord geeft.
- Scandisk en checksub geven nu CPU-tijd aan Jquery Datables om de gebruikers interface op te bouwen
- De hele config sectie is herschreven
- Autosub maakt nu een PID file aan
- Mogelijkheid om hele folders over te slaan toegevoegd
- Een aantal releasegroepen toegevoegd (met dank aan drfruit)
Sinds de nieuwe versie heb ik problemen met het scannen van de folders:
2016-06-26 18:10:26,107 ERROR scanDir: Something went wrong scanning the folders. Message is: cannot concatenate 'str' and 'list' objects
2016-06-26 18:10:26,107 ERROR getInfo: Database error: Error binding parameter 0 - probably unsupported type.
2016-06-26 18:10:26,107 ERROR scanDir: Something went wrong scanning the folders. Message is: cannot concatenate 'str' and 'list' objects
2016-06-26 18:10:26,107 ERROR getInfo: Database error: Error binding parameter 0 - probably unsupported type.
Kun je een debug log plaatsen?
http://pastebin.com/m4qLCNcZ
ook denkt hij dat er subs zijn van een serie waar nog geen subs van zijn bv hawaii E21
ook denkt hij dat er subs zijn van een serie waar nog geen subs van zijn bv hawaii E21
Hier hetzelfde probleem
2016-06-26 18:26:55,395 INFO checkSub: Starting round of subs searching.
2016-06-26 18:26:55,395 ERROR scanDir: Something went wrong scanning the folders. Message is: cannot concatenate 'str' and 'list' objects
2016-06-26 18:26:55,395 ERROR getInfo: Database error: Error binding parameter 0 - probably unsupported type.
2016-06-26 18:26:55,395 DEBUG getShowid: Trying to get info for Hawaii Five-0
2016-06-26 18:26:55,394 DEBUG scanDir: Hawaii.Five-0.S06E02.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.NLSubs-KiNGS.mkv skipped because the Dutch subtitle already exists
2016-06-26 18:26:55,395 INFO checkSub: Starting round of subs searching.
2016-06-26 18:26:55,395 ERROR scanDir: Something went wrong scanning the folders. Message is: cannot concatenate 'str' and 'list' objects
2016-06-26 18:26:55,395 ERROR getInfo: Database error: Error binding parameter 0 - probably unsupported type.
2016-06-26 18:26:55,395 DEBUG getShowid: Trying to get info for Hawaii Five-0
2016-06-26 18:26:55,394 DEBUG scanDir: Hawaii.Five-0.S06E02.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264.NLSubs-KiNGS.mkv skipped because the Dutch subtitle already exists
Sinds de nieuwe update blijft bij mij de frontpage refreshen, over en over, kan nergens op klikken zo snel gaat het. Zelfs als auto refresh uit staat.
In zowel safari, chrome als firefox (0.8.9).
Update: Na een aantal keren proberen naar settings te gaan en auto refresh naar 100 te gooien werkt het nu opeens prima.
Update: Na een aantal keren proberen naar settings te gaan en auto refresh naar 100 te gooien werkt het nu opeens prima.
[ Voor 35% gewijzigd door tcviper op 26-06-2016 18:36 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
http://pastebin.com/ygGK866YBen(V) schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:22:
Kun je een debug log plaatsen?
Hij toont wel 9 entries (wat er voor de update 24 waren)
Ook dit probleem doet zich bij voor, althans wanneer ik iets save in de config blijft daarna de home page refreshen.
tcviper schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:34:
Sinds de nieuwe update blijft bij mij de frontpage refreshen, over en over, kan nergens op klikken zo snel gaat het. Zelfs als auto refresh uit staat.
Vreemd, bij mij doet hij dat niet.
Niet op m'n synology en niet op m'n pc.
Een reboot van autosub zal het wel verhelpen hoop ik.
Verder hikt hij blijkbaar op hawaii-five-o.
Ik heb vandaag geen gelegenheid meer om er naar te kijken denk ik.
Even hawiii five-o in de skiplijst zetten tot ik het kan oplossen
Niet op m'n synology en niet op m'n pc.
Een reboot van autosub zal het wel verhelpen hoop ik.
Verder hikt hij blijkbaar op hawaii-five-o.
Ik heb vandaag geen gelegenheid meer om er naar te kijken denk ik.
Even hawiii five-o in de skiplijst zetten tot ik het kan oplossen
ik kijk wel of ik de versie 0.8.8 nog kan downloaden die doet het prima,
of misschien een idee om een backup functie in te bouwen voor de update.
of misschien een idee om een backup functie in te bouwen voor de update.
[ Voor 62% gewijzigd door TRaSH op 26-06-2016 19:28 ]
Hmmf, zojuist crashte 0.8.9 op mijn synology en starten werkt nu ook niet meer 
In de logs vind ik niks hierover, apart.
In de logs vind ik niks hierover, apart.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ik open toevallig dit topic weer eens en zie iets staan over een nieuwe versie.
Open voor het eerst sinds weken Autosub webpagina en zie dat ik versie ALPHA 0.6.2 draai.
Beetje oud dus. Als ik 'check version' doe krijg ik dit:
Morgen eens opzoeken hoe ik mijn installatie (draaiende op een Qnap) kan updaten.
Totaal geen kennis van Github e.d. zeker niet in combinatie met Qnap...
Open voor het eerst sinds weken Autosub webpagina en zie dat ik versie ALPHA 0.6.2 draai.
Beetje oud dus. Als ik 'check version' doe krijg ik dit:
code:
1
2
| Something went wrong there, is Google-Project reachable? Or are you running a really old release? |
Morgen eens opzoeken hoe ik mijn installatie (draaiende op een Qnap) kan updaten.
Totaal geen kennis van Github e.d. zeker niet in combinatie met Qnap...
Heb Hawaii-Five-O op de skiplist gezet zowel met IMDB nummer als met naam maar AutoSub skipt hem niet en geeft dan weer dezelfde error.
Het blijven refreshen gebeurd wanneer ik het log level van het console verander en dan save.
Misschien gebeurd het ook bij andere settings maar in ieder geval bij die en zeker niet bij alles.
Het blijven refreshen gebeurd wanneer ik het log level van het console verander en dan save.
Misschien gebeurd het ook bij andere settings maar in ieder geval bij die en zeker niet bij alles.
terug gaan naar 0.8.8 tot dat er een nieuwe versie uit is waar dit probleem is opgelost
Hier lijkt 0.8.9 het prima te doen op DSM6.0
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik krijg deze melding:
Heb gekeken op de Addic7ed site, maar kan daar geen info vinden over hoe deze mapping te maken. Weet iemand hoe je dit proces in gang zet?INFO geta7ID: The show XXX could not be found on the Addic7ed website. Please make an Addic7ed map!
Nieuwe nas aangeschaft, het is een QNAP TS 453a geworden.ParaDoXke schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:06:
Ik heb hem hier op een QNAP draaien. In het begin heb ik wat moeilijkheden gehad om de juiste python versie te vinden, maar zodra deze erop stond, en Ben(V) had een probleem met het ssl certificaat opgelost, heb ik geen problemen meer gehad.
Ik heb ook een startstop script hiervoor draaien waarmee je het kan starten/stoppen vanuit het app center.
Deze had ik ergens op het internet gevonden en aangepast om deze werkend te krijgen. Ik zal proberen deze een van de dagen ergens online te zetten indien hier interesse voor is.
ParaDoxke (of iemand anders..), mocht je eens tijd hebben, kun je me kort uitleggen hoe ik Autosub geïnstalleerd krijg op een qnap? (welke python versie heb je geïnstalleerd?, is er ergens een package, eventueel start/stop script) Via google vind ik hier en daar wel iets terug, maar het gaat nog over de oude versies van Autosub...
Net de update uitgevoerd na 0.8.9 en de scanning folder laat nu slechts 2 afleveringen in de wanted lijst zien ipv 45.
Autosub gestopt en gestart maar helaas zelfde melding.
Foutmelding in de log
Serie Kindom kon niet gevonden worden dus deze aan namemapping toegevoegd en nu krijg ik de volgende error
Vervolgens verdwijnt Kingdom uit de wanted lijst en is er nog maar 1 aflevering ipv 45.
Pastbin heeft op dit moment wat problemen dus maar even op de oude manier.
Hele log
2de log na het plaatsen van Kingdom op de l ijst van namemapping
Autosub gestopt en gestart maar helaas zelfde melding.
Foutmelding in de log
code:
1
| 2016-06-27 15:13:12,219 ERROR scanDir: Something went wrong scanning the folders. Message is: local variable 'extra_info' referenced before assignment |
Serie Kindom kon niet gevonden worden dus deze aan namemapping toegevoegd en nu krijg ik de volgende error
code:
1
2
3
| 2016-06-27 15:22:58,928 ERROR scanDir: Something went wrong scanning the folders. Message is: cannot concatenate 'str' and 'list' objects 2016-06-27 15:22:58,927 ERROR getInfo: Database error: Error binding parameter 0 - probably unsupported type. 2016-06-27 15:22:58,926 DEBUG getShowid: Trying to get info for Kingdom |
Vervolgens verdwijnt Kingdom uit de wanted lijst en is er nog maar 1 aflevering ipv 45.
Pastbin heeft op dit moment wat problemen dus maar even op de oude manier.
Hele log
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| 2016-06-27 15:13:12,635 INFO AutoSub: Going into a loop to keep the main thread going 2016-06-27 15:13:12,634 INFO checkSub: Finished round of subs Search. Go to sleep until the next round. 2016-06-27 15:13:12,631 DEBUG Addic7edAPI: Logged out 2016-06-27 15:13:12,285 DEBUG checkSub: no suitable subs were found for Kingdom.S02E14.Do.Not.Disturb.720p.HDTV.x264 based on your minimal match score 2016-06-27 15:13:12,223 DEBUG getSubLinks: SubtitlesSeeker search started for sites: ['subscene.com'] 2016-06-27 15:13:12,222 DEBUG getSubLinks: Show ID: 0841961 - Addic7ed ID: None - Language: ['Dutch'] - Title: Kingdom 2016-06-27 15:13:12,221 DEBUG checkSub: ID's are. IMDB: 0841961, Addic7ed: None 2016-06-27 15:13:12,221 DEBUG checkSub: trying to get a downloadlink for Kingdom.S02E14.Do.Not.Disturb.720p.HDTV.x264, language is ['Dutch'] 2016-06-27 15:13:12,220 DEBUG checkSub: Skipped for not meeting the minmatch score. File is: The.Magicians.US.S01E12.1080p.HDTV.x264-BRISK 2016-06-27 15:13:12,219 INFO checkSub: Starting round of subs searching. 2016-06-27 15:13:12,219 ERROR scanDir: Something went wrong scanning the folders. Message is: local variable 'extra_info' referenced before assignment 2016-06-27 15:13:12,217 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Wynonna.Earp.S01E11.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTB 2016-06-27 15:13:12,216 INFO scanDir: ['Dutch'] WANTED FOR: Kingdom.S02E14.Do.Not.Disturb.720p.HDTV.x264.mkv 2016-06-27 15:13:12,215 DEBUG getShowid: Returned ID's - IMDB: 0841961, Addic7ed: None, ShowName: Kingdom 2016-06-27 15:13:12,213 INFO geta7ID: The show Kingdom could not be found on the Addic7ed website. Please make an Addic7ed map! 2016-06-27 15:13:11,620 DEBUG getShowid: Trying to get info for Kingdom 2016-06-27 15:13:11,617 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Kingdom.2014.S02E14.720p.HDTV.x264/Kingdom S02E14 720p HDTV x264 2016-06-27 15:13:11,616 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Kingdom.2014.S02E14.720p.HDTV.x264 2016-06-27 15:13:11,615 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Orphan.Black.S04E09.720p.HDTV.x264 2016-06-27 15:13:11,614 INFO scanDir: ['Dutch'] WANTED FOR: The.Magicians.US.S01E12.1080p.HDTV.x264-BRISK.mkv 2016-06-27 15:13:11,613 DEBUG getShowid: No ImdbId found on Tvdb for The Magicians US. 2016-06-27 15:13:11,292 DEBUG getShowid: Trying to get info for The Magicians US 2016-06-27 15:13:11,274 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/The Magicians US S01E12 1080p HDTV x264 BRISK 2016-06-27 15:13:11,273 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Orphan.Black.S04E10.720p.HDTV.x264 2016-06-27 15:13:11,269 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv 2016-06-27 15:12:40,900 INFO Addic7edAPI: Logged in with username: xxxxxxx 2016-06-27 15:12:40,731 INFO scanDisk: Starting round of local disk checking at /volume2/downloads/complete/tv 2016-06-27 15:12:40,729 INFO AutoSub: Starting the Search thread thread 2016-06-27 15:12:37,440 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver 2016-06-27 15:12:37,431 DEBUG AutoSUb: Autosub version is: 0.8.9 2016-06-27 15:12:37,430 DEBUG AutoSub: Dbversion is: 9 2016-06-27 15:12:37,428 DEBUG AutoSub: Configversion is: 4 2016-06-27 15:12:37,419 DEBUG AutoSub: Systemencoding is: UTF-8 |
2de log na het plaatsen van Kingdom op de l ijst van namemapping
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| 2016-06-27 15:22:59,347 INFO AutoSub: Going into a loop to keep the main thread going 2016-06-27 15:22:59,346 INFO checkSub: Finished round of subs Search. Go to sleep until the next round. 2016-06-27 15:22:59,344 DEBUG Addic7edAPI: Logged out 2016-06-27 15:22:58,929 DEBUG checkSub: Skipped for not meeting the minmatch score. File is: The.Magicians.US.S01E12.1080p.HDTV.x264-BRISK 2016-06-27 15:22:58,928 INFO checkSub: Starting round of subs searching. 2016-06-27 15:22:58,928 ERROR scanDir: Something went wrong scanning the folders. Message is: cannot concatenate 'str' and 'list' objects 2016-06-27 15:22:58,927 ERROR getInfo: Database error: Error binding parameter 0 - probably unsupported type. 2016-06-27 15:22:58,926 DEBUG getShowid: Trying to get info for Kingdom 2016-06-27 15:22:58,923 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Kingdom.2014.S02E14.720p.HDTV.x264/Kingdom S02E14 720p HDTV x264 2016-06-27 15:22:58,922 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Kingdom.2014.S02E14.720p.HDTV.x264 2016-06-27 15:22:58,921 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Orphan.Black.S04E09.720p.HDTV.x264 2016-06-27 15:22:58,919 INFO scanDir: ['Dutch'] WANTED FOR: The.Magicians.US.S01E12.1080p.HDTV.x264-BRISK.mkv 2016-06-27 15:22:58,918 DEBUG getShowid: No ImdbId found on Tvdb for The Magicians US. 2016-06-27 15:22:56,610 DEBUG getShowid: Trying to get info for The Magicians US 2016-06-27 15:22:56,594 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/The Magicians US S01E12 1080p HDTV x264 BRISK 2016-06-27 15:22:56,593 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv/Orphan.Black.S04E10.720p.HDTV.x264 2016-06-27 15:22:56,590 DEBUG scanDisk: directory name: /volume2/downloads/complete/tv 2016-06-27 15:22:26,174 INFO Addic7edAPI: Logged in with username: xxxxxx 2016-06-27 15:22:26,031 INFO scanDisk: Starting round of local disk checking at /volume2/downloads/complete/tv 2016-06-27 15:22:26,029 INFO AutoSub: Starting the Search thread thread 2016-06-27 15:22:22,712 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver 2016-06-27 15:22:22,689 DEBUG AutoSUb: Autosub version is: 0.8.9 2016-06-27 15:22:22,688 DEBUG AutoSub: Dbversion is: 9 2016-06-27 15:22:22,687 DEBUG AutoSub: Configversion is: 4 2016-06-27 15:22:22,686 DEBUG AutoSub: Systemencoding is: UTF-8 |
[ Voor 29% gewijzigd door MikeOO op 27-06-2016 15:28 ]