Maar afgezien van de precieze oorzaak, had ik wel hetzelfde probleem, dat er een foutmelding kwam omdat de skipfunctie struikelde over die dubbele = (die autosub er zelf van had gemaakt).
klein schoonheidsfoutje:
2e keer in de zin vanuit de log is Addic7ed verkeerd geschreven (de c mist)
code:
1
| 2016-05-16 03:56:21,320 INFO geta7ID: The show Blue could not be found on the Addic7ed website. Please make an Addi7ed map! |
2e keer in de zin vanuit de log is Addic7ed verkeerd geschreven (de c mist)
Zal er nog eens naar kijken.drfruit schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:47:
Maar afgezien van de precieze oorzaak, had ik wel hetzelfde probleem, dat er een foutmelding kwam omdat de skipfunctie struikelde over die dubbele = (die autosub er zelf van had gemaakt).
Ik heb die skip functie zelf niet gemaakt en nog nooit naar gekeken.
Is de eerste keer dat iemand er over klaagt.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
komen de release groups rechtstreeks uit de bestandsnaam of worden die afgetoetst aan een lijst.
Sonarr pikt de laatste tijd redelijk wat zaken op zonder release group waar ie er zelf "Sonarr" aan plakt maar dat kent Autosub (natuurlijk) niet.
Mocht er een lijst zijn, kan ik die eventueel toevoegen aan Sonarr om enkel die te zoeken
Sonarr pikt de laatste tijd redelijk wat zaken op zonder release group waar ie er zelf "Sonarr" aan plakt maar dat kent Autosub (natuurlijk) niet.
Mocht er een lijst zijn, kan ik die eventueel toevoegen aan Sonarr om enkel die te zoeken
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Je moet gewoon puur de minmatchscore op Source zetten (en niks anders), dan heb je dat hele probleem niet (en werkt het dus ook prima met Sonarr, zolang je Sonarr maar WEB-DL of HDTV erin laat zetten)Kenhas schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:55:
komen de release groups rechtstreeks uit de bestandsnaam of worden die afgetoetst aan een lijst.
[ Voor 7% gewijzigd door tcviper op 16-05-2016 10:36 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
tcviper heeft helemaal gelijk.
Releasegroepen zijn tegenwoordig nauwelijks nog van belang.
Toen we nog vele varianten hadden, (sd, hd, xvid, avi, mp4, divx enz.) was het van belang te weten welke releasegroep de video gereleased had omdat elke releasegroep z'n eigen format had.
Tegenwoordig is er alleen nog HDTV en WEB-DL en doen de meeste releasegroepen beide.
Als je de minmatch score op enkel source zet heb je de beste resultaten en alleen als er meerdere ondertitels beschikbaar zijn zal autosub de beste match maken en ook releasegroepen in die match meenemen.
Toen we nog vele varianten hadden, (sd, hd, xvid, avi, mp4, divx enz.) was het van belang te weten welke releasegroep de video gereleased had omdat elke releasegroep z'n eigen format had.
Tegenwoordig is er alleen nog HDTV en WEB-DL en doen de meeste releasegroepen beide.
Als je de minmatch score op enkel source zet heb je de beste resultaten en alleen als er meerdere ondertitels beschikbaar zijn zal autosub de beste match maken en ook releasegroepen in die match meenemen.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Ik kreeg trouwens zojuist deze crash met Autosub 0.8.0 (de laatste versie op git iig), op een Ubuntu 16.04, met Python versie 2.7.11+:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| File "/home/autosub/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__ self.command.run() File "/home/autosub/autosub/checkSub.py", line 108, in run DownLoaded = DownloadSub(downloadItem, allResults) File "/home/autosub/autosub/downloadSubs.py", line 333, in DownloadSub notify.notify(Wanted['downlang'], destsrt, Wanted["originalFileLocationOnDisk"], Sub['website']) File "/home/autosub/autosub/notify/__init__.py", line 32, in notify notifySend(lang, subtitlefile, videofile, website) File "/home/autosub/autosub/notify/__init__.py", line 43, in notifySend mail.send_notify(lang, subtitlefile, videofile, website) File "/home/autosub/autosub/notify/mail.py", line 70, in send_notify """ %(lang, subtitlefile, videofile, website)) File "/usr/lib/python2.7/email/mime/text.py", line 30, in __init__ self.set_payload(_text, _charset) File "/usr/lib/python2.7/email/message.py", line 226, in set_payload self.set_charset(charset) File "/usr/lib/python2.7/email/message.py", line 262, in set_charset self._payload = self._payload.encode(charset.output_charset) UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode character u'\u03c0' in position 105: ordinal not in range(128) |
Je zit dan alleen nog met propers. Gelukkig komen die vaak zo snel dat er nog geen subs zijn op basis van de niet-propers. Ze zijn lang weggeweest maar zie nu weer propers verschijnen van afleveringen.Ben(V) schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:01:
tcviper heeft helemaal gelijk.
Yippie kayak, other buckets!
Ik heb nog nooit een sub met een proper in de naam gezien en propers komen ook bijna niet meer voor.
Als ze al voorkomrn heeft het iets met de kwaliteit van de video te maken en maakt dat voor de sync van een sub niets uit.
Als ze al voorkomrn heeft het iets met de kwaliteit van de video te maken en maakt dat voor de sync van een sub niets uit.
Verwijderd
Banshee.S04E07.PROPER.1080p.HDTV.x264-BATV.usa.srt

Aanvulling:
Autosub heeft trouwens geen enkel probleem met propers. Ik heb alleen source aanstaan en het werkt, dus ik zie niet zo waarom het nu opgemerkt wordt?
Aanvulling:
Autosub heeft trouwens geen enkel probleem met propers. Ik heb alleen source aanstaan en het werkt, dus ik zie niet zo waarom het nu opgemerkt wordt?
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2016 13:29 ]
Ja als er een proper sub is en een gewone sub zal autosub nog steeds de juiste kiezen, zolang dat proper maar in de filenaam blijft staan.
Als je Sonarr dat eruit laat slopen (net als alle ander info die nodig is) krijg je natuurlijk niet de juiste match.
Als je Sonarr dat eruit laat slopen (net als alle ander info die nodig is) krijg je natuurlijk niet de juiste match.
Weer een typisch gevalletje vreemd karakter in de filenaam.CH40S schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:12:
Ik kreeg trouwens zojuist deze crash met Autosub 0.8.0 (de laatste versie op git iig), op een Ubuntu 16.04, met Python versie 2.7.11+:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 File "/home/autosub/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__ self.command.run() File "/home/autosub/autosub/checkSub.py", line 108, in run DownLoaded = DownloadSub(downloadItem, allResults) File "/home/autosub/autosub/downloadSubs.py", line 333, in DownloadSub notify.notify(Wanted['downlang'], destsrt, Wanted["originalFileLocationOnDisk"], Sub['website']) File "/home/autosub/autosub/notify/__init__.py", line 32, in notify notifySend(lang, subtitlefile, videofile, website) File "/home/autosub/autosub/notify/__init__.py", line 43, in notifySend mail.send_notify(lang, subtitlefile, videofile, website) File "/home/autosub/autosub/notify/mail.py", line 70, in send_notify """ %(lang, subtitlefile, videofile, website)) File "/usr/lib/python2.7/email/mime/text.py", line 30, in __init__ self.set_payload(_text, _charset) File "/usr/lib/python2.7/email/message.py", line 226, in set_payload self.set_charset(charset) File "/usr/lib/python2.7/email/message.py", line 262, in set_charset self._payload = self._payload.encode(charset.output_charset) UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode character u'\u03c0' in position 105: ordinal not in range(128)
Typisch NZB probleemptje.
Bestanden worden ingepakt op een bepaalt systeem met een bepaalde codec (zijnde niet utf-8) en uitgepakt op het systeem waar autosub op draait dat wel met utf-8 wertk of nog erger met een andere codec
Gevolg bepaalde karakters zijn worden anders en een paar laten de boel crashen.
Ik heb nog geen waterdichte methode gevonden om dat af te vangen.
Meestal een probleem doordat de bron windows systemen wel utf-8 aankunnen maar alttijd met een locale codepage staan ingesteld en je weet niet welke codepage dat is, want die informatie zit er niet in.
Gekke is dan weer wel, als ik Autosub herstart, het weer wel (voorlopig) goed gaat. Hij blijft er dus niet op hangen of zo.
Nee natuurlijk niet.
Het gebeurd in dit geval in de notify module.
Jij hebt aanstaan dat je een mailtje krijgt als er een sub gedownload is en daar crashed hij op als de filenaam een non ascii karakter bevat.
Als je hem weer opstart gaat hij die sub niet meer zoeken want die heb je al en dus komt hij niet meer in die notify module met die filenaam.
Ik zal het aanpassen zodat hij daar de non ascii karakter eruit sloopt dan crashed hij in ieder geval niet meer.
Ik kan het karakter helaas niet vervangen door het juiste karakter omdat ik niet weet met welke codepage hij gemaakt is.
Het gebeurd in dit geval in de notify module.
Jij hebt aanstaan dat je een mailtje krijgt als er een sub gedownload is en daar crashed hij op als de filenaam een non ascii karakter bevat.
Als je hem weer opstart gaat hij die sub niet meer zoeken want die heb je al en dus komt hij niet meer in die notify module met die filenaam.
Ik zal het aanpassen zodat hij daar de non ascii karakter eruit sloopt dan crashed hij in ieder geval niet meer.
Ik kan het karakter helaas niet vervangen door het juiste karakter omdat ik niet weet met welke codepage hij gemaakt is.
Ok, weer wat geleerd. Ik wist niet of subs van niet-propers goed liepen met de proper.Ben(V) schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:27:
Ik heb nog nooit een sub met een proper in de naam gezien en propers komen ook bijna niet meer voor.
Ik moest er ineens aan denken omdat ik afgelopen maand 2 propers had gezien terwijl dat inderdaad zeer sporadisch voorkomt in verhouding met jaren terug.
Yippie kayak, other buckets!
Mijn complimenten, het werkt onder DSM6 en het draait mooi, ik gebruik het al een hele tijd en tegenwoordig hoef ik hem niet zo vaak te herstarten, voorheen nog wel eens als hij veel mappen in de gaten moest houden
Ik heb mijn DS414 vervangen voor de DS916+ en ben daarmee ook overgestapt van packages naar docker voor Sonarr, Couchpotato en NZBget. Nu was ik aan het rondzoeken en kwam ik twee docker images tegen voor autosub (hier en hier) maar deze lijken niet te werken. Is er iemand hier werkzaam aan een docker versie van autosub of ligt dit niet in de lijn van de planning?
Nee dat ligt niet in de lijn der planning een docker image te maken.
Autosub is een Python applicatie dus als je een docker vind kun je gewoon de zipfile vanaf de github downloaden en die er overheen kopieren.
Overigens lijkt alleen de tweede een autosub docker te zijn de eerste heet autosubs en is volgens mij wat anders.
Autosub is een Python applicatie dus als je een docker vind kun je gewoon de zipfile vanaf de github downloaden en die er overheen kopieren.
Overigens lijkt alleen de tweede een autosub docker te zijn de eerste heet autosubs en is volgens mij wat anders.
Al enige tijd werkt autosub niet bij mij en na de laatste update doet deze helemaal niks meer. De wachttijd voor de verbinding is verstreken. De server op 192.168.1.117 doet er te lang over om te antwoorden. Het logboek geeft ook geen duidelijkheid. Welke stappen kan ik verder ondernemen want mis de functie behoorlijk.
Erhmm, een beetje meer info geven omtrent t gebruikte OS waarop je AutoSub draaiende had zodat er wellicht een gericht antwoord/tips/hints gegeven kunnen worden.Neefdave schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:33:
Al enige tijd werkt autosub niet bij mij en na de laatste update doet deze helemaal niks meer. De wachttijd voor de verbinding is verstreken. De server op 192.168.1.117 doet er te lang over om te antwoorden. Het logboek geeft ook geen duidelijkheid. Welke stappen kan ik verder ondernemen want mis de functie behoorlijk.
..................|
@ beneden \/
Geen ervaring met Synology DSM, helaas geen gouden tips dus op dat gebied.
[ Voor 8% gewijzigd door Pantagruel op 20-05-2016 14:12 ]
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Draait op een synology dsm 6. Was ik vergeten te melden.
Een melding als de server op 192.168.117 klinkt alsof die van je browser komt.
Dat klinkt weer alsof autosub helemaal niet opgestart is.
Dat klinkt weer alsof het op DSM 6 draait.
Het cgi script werkt op DSM 6 niet (net als andere dingen), dus moet je gewoon zelf in je browser het ipadres:poort opgeven.
Verder werkte het start-stop script niet maar dat is met de laatste versie van het autosub package opgelost.
Als dit het allemaal niet is dan graag de log plaatsen, misschien zie ik er meer in dan jij.
Het cgi script werkt op DSM 6 niet (net als andere dingen), dus moet je gewoon zelf in je browser het ipadres:poort opgeven.
Verder werkte het start-stop script niet maar dat is met de laatste versie van het autosub package opgelost.
Als dit het allemaal niet is dan graag de log plaatsen, misschien zie ik er meer in dan jij.
Ik bezoek autosub via 192.168.1.117:8083. De wachttijd voor de verbinding is verstreken Dit laat mijn log zien nadat ik autosub heb opgestart.Ben(V) schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:08:
Een melding als de server op 192.168.117 klinkt alsof die van je browser komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Deef_K op 22-05-2016 13:39 ]
Verwijderd
Kan er hier niet een sticky melding komen dat er geen support op dit moment voor DSM 6 is?
Downgrade dsm 6 naar 5.2 voor wie interesse heeft:
YouTube: Synology DiskStation DSM Downgrade durchführen
Op 5.2 draait het meer dan stabiel zoals al eerder gemeld.
Wat die log betreft: hij zit series te zoeken in de autosub folder en niet in jouw serie folder. Ik vermoed dat je veel oplost als je handmatig met winSCP het logbestand aanpast (is een textbestandje) en dan autosub stopt en start, eventueel het poortnummer aanpassen omdat het lijkt alsof je iets op poort 8083 hebt draaien volgens jou dsm (melding komt overeen met iets dubbels op de poort en dan geeft dsm deze reactie meestal).
Als je geen echt belangrijke reden hebt om dsm6 te draaien zou ik gewoon downgraden naar 5.2, scheelt een boel ellende op dit moment.
Downgrade dsm 6 naar 5.2 voor wie interesse heeft:
YouTube: Synology DiskStation DSM Downgrade durchführen
Op 5.2 draait het meer dan stabiel zoals al eerder gemeld.
Wat die log betreft: hij zit series te zoeken in de autosub folder en niet in jouw serie folder. Ik vermoed dat je veel oplost als je handmatig met winSCP het logbestand aanpast (is een textbestandje) en dan autosub stopt en start, eventueel het poortnummer aanpassen omdat het lijkt alsof je iets op poort 8083 hebt draaien volgens jou dsm (melding komt overeen met iets dubbels op de poort en dan geeft dsm deze reactie meestal).
Als je geen echt belangrijke reden hebt om dsm6 te draaien zou ik gewoon downgraden naar 5.2, scheelt een boel ellende op dit moment.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2016 14:31 ]
Ben allemaal bang dat als ik zou gaan downgraden er meer kapot gaat dan nodig is maar dat is voor een ander topic.
Aan die log te zien draait autosub gewoon.
Hij moet alleen nog geconfigureerd worden.
Verder heb ik nog steeds geen idee met wat je bedoelt met "De wachttijd voor de verbinding is verstreken"
Als dit een melding van je browser is als je probeert "http:/192.168.1.117:8083" te bereiken mag het duidelijk zijn dat dat niet het adres van autosub is.
Ofwel je ipadres van je NAS is wat anders ofwel je hebt autosub op een andere poort geinstalleerd.
Hij moet alleen nog geconfigureerd worden.
Verder heb ik nog steeds geen idee met wat je bedoelt met "De wachttijd voor de verbinding is verstreken"
Als dit een melding van je browser is als je probeert "http:/192.168.1.117:8083" te bereiken mag het duidelijk zijn dat dat niet het adres van autosub is.
Ofwel je ipadres van je NAS is wat anders ofwel je hebt autosub op een andere poort geinstalleerd.
Pfffff waarschijnlijk zijn mijn firewall regels veranderd na update dsm 6. De regel van autosub stond er niet meer in. Bedankt voor de hulp in ieder geval.
Weet niet of het hier hoort maar ik waag een poging. Ik ben bezig onder docker autosub werkende te krijgen. Alles lijkt te werken alleen het scannen van de mappen niet, ik denk dat ik een mapping over het hoofd zie van mijn DS916 naar docker. Als ik namelijk /series map aan mijn docker koppel zegt hij te zoeken maar vind niets, als ik hem laat scannen in volume1/series of een andere foutieve map opgeef zegt hij die map bestaat niet in de error logging. Maar in onderstaande log zegt hij niets over het niet kunnen vinden van het pad hij komt alleen met niets terug en ik kan niet verder in de logs zien wat hij nu doet
EDIT:
Docker applicaties koppel ik aan een account door middel van de PUID/GUID, hoe doet autosub dit onder water? Wellicht dat ik hier verder kan zoeken naar een oorzaak. Andere docker applicaties werken met de PUID/GUID en daarmee de rechten op de gekoppelde mappen naar docker (bv nzbget)
Informatie over wat ik draai:
Synology DS916+ (8GB)
DSM 6: 6.0-7321 Update 7
Docker versie: 1.9.1-0185
Auto-Sub version Bootstrap Bill, 0.8.0
Python version 2.7.11+ (default, Apr 17 2016, 14:00:29) [GCC 5.3.1 20160413]
Python location /usr/bin
Requests library version 2.10.0
CherryPy version 3.2.2
Bootstrap version 3.3.5
EDIT:
Docker applicaties koppel ik aan een account door middel van de PUID/GUID, hoe doet autosub dit onder water? Wellicht dat ik hier verder kan zoeken naar een oorzaak. Andere docker applicaties werken met de PUID/GUID en daarmee de rechten op de gekoppelde mappen naar docker (bv nzbget)
Error bij een foutieve map zoals het hoort2016-05-25 08:16:16,622 INFO checkSub: Finished round of checkSub
2016-05-25 08:16:16,622 INFO OpenSubtitlesLogout: User: lubbertkramer logged out.
2016-05-25 08:16:16,583 INFO Addic7edAPI: Logged out
2016-05-25 08:16:16,329 INFO OpenSubtitlesLogin: Login with User lubbertkramer. Message is: 200 OK
2016-05-25 08:16:16,164 INFO checkSub: Starting round of checkSub.
2016-05-25 08:16:15,163 INFO scanDir: Finished round of local disk checking
2016-05-25 08:15:44,893 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-05-25 08:15:44,893 INFO Addic7edAPI: Logged in
2016-05-25 08:15:44,778 INFO scanDisk: Starting round of local disk checking at /series
Error als ik de map series ontkoppel aan de docker, zoals het hoort heeft hij dan geen toegang2016-05-25 06:08:36,207 ERROR scanDir: Root path /volume1/series does not exist, aborting...
EDIT 2:2016-05-23 22:02:36,843 ERROR scanDir: Root path /series does not exist, aborting...
Informatie over wat ik draai:
Synology DS916+ (8GB)
Python location /usr/bin
CherryPy version 3.2.2
Bootstrap version 3.3.5
[ Voor 26% gewijzigd door lubbertkramer op 25-05-2016 10:49 ]
Heb geen verstand van docker, maar misschien even de debug log aanzetten zodat er wat meer informatie komt.
Zal vermoedelijk wel een rechten kwestie zijn.
Autosub draait onder de user "autosub-bootstrapbill" in de docker omgeving.
Je zult die user op de een of andere manier moeten mappen op een user van DSM en die user zal lees/schrijf rechten moeten hebben de folders die je wilt scannen.
Normaal gesproken krijgt die user "autosub-bootstrapbill" z'n toegangsrechten via de groep "users", omdat het een "hidden user" is die je niet rechtstreeks rechten kunt geven.
Het kan dus zijn dat je de groep "users" in je docker moet mappen op een groep in DSM.
PS Alle packages hebben momenteel al een probleem met het aanmaken van users onder DSM 6 en met docker natuurlijk ook, maar misschien kun je binnen docker wel DSM 5.2 draaien, dat zou veel helpen?
Je zult die user op de een of andere manier moeten mappen op een user van DSM en die user zal lees/schrijf rechten moeten hebben de folders die je wilt scannen.
Normaal gesproken krijgt die user "autosub-bootstrapbill" z'n toegangsrechten via de groep "users", omdat het een "hidden user" is die je niet rechtstreeks rechten kunt geven.
Het kan dus zijn dat je de groep "users" in je docker moet mappen op een groep in DSM.
PS Alle packages hebben momenteel al een probleem met het aanmaken van users onder DSM 6 en met docker natuurlijk ook, maar misschien kun je binnen docker wel DSM 5.2 draaien, dat zou veel helpen?
[ Voor 13% gewijzigd door Ben(V) op 25-05-2016 10:59 ]
Zal hier vanavond eens even verder induiken. Had nu quick and dirty groep Users van DSM volledige lees- en schrijfrechten gegeven maar geeft nog geen inhoud in autosub.Ben(V) schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:58:
Heb geen verstand van docker, maar misschien even de debug log aanzetten zodat er wat meer informatie komt.
Debuglog zegt niet veel:
Binnen docker koppel ik juist een User vanuit DSM met de PUID/GUID die DSM aangemaakt heeft. HHierdoor geef ik andere docker installaties als Sonarr, NZBGet, Owncloud etc rechten om te schrijven doordat die user gekoppeld is aan groepen binnen DSM, daar gaat het wel goed. Zijn er plannen om die verborgen user aan te passen want dat lijkt wel steeds de bottleneck te zijn voor oa DSM maar nu ook bij Docker dus.2016-05-25 10:14:13,314 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-05-25 10:14:13,092 DEBUG AutoSub: Dbversion is: 9
2016-05-25 10:14:13,092 DEBUG AutoSub: Configversion is: 3
2016-05-25 10:14:13,092 DEBUG AutoSub: Systemencoding is: UTF-8
2016-05-25 09:13:06,058 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 25-05-2016 12:33 ]
Geen idee wat de plannen zijn.
Ik beheer alleen autosub zelf en niet het package.
Die hidden user is het voorschrift van Synology voor derde partijen packages voor DSM tot versie 5.
Met DSM 6 hebben ze dat verandert zonder aan te geven hoe het dan wel moet.
Iedereen zit dus op voorschriften van Synology te wachten.
Overigens is het een vreemde log, hij laat niet zien welek folder hij gaat scannen, dus blijkbaar kan hij die helemaal niet zien.
Kun je wel gewoon de configuratie aanpassen vanuit autosub?
Ik beheer alleen autosub zelf en niet het package.
Die hidden user is het voorschrift van Synology voor derde partijen packages voor DSM tot versie 5.
Met DSM 6 hebben ze dat verandert zonder aan te geven hoe het dan wel moet.
Iedereen zit dus op voorschriften van Synology te wachten.
Overigens is het een vreemde log, hij laat niet zien welek folder hij gaat scannen, dus blijkbaar kan hij die helemaal niet zien.
Kun je wel gewoon de configuratie aanpassen vanuit autosub?
[ Voor 23% gewijzigd door Ben(V) op 25-05-2016 13:10 ]
Logs staat op stand debug, dit is wat onder de "all" tab staat. Meer informatie zie ik niet van wat hij doet. Als ik het pad verander krijg ik wat ik eerdere vermelde de berichten dat hij geen toegang heeft / dat het pad niet klopt wat correct is dus hij doet wel een check en moet toegang hebben tot de mappen die ik aangeef.
Maar ik zal vanavond eens kijken of ik meer informatie kan vinden in logs / docker hoe hiermee om te gaan, blijft namelijk vreemd dat deze cointainer werkt, correct verbinding met de map lijkt te maken en dan stopt met het scannen.
Ik lees vaker hier dat "iedereen zit te wachten op synology" hoe het anders moet maar het vreemde is dat packages als nzbget, couchpotato, sonarr etc wat ook van derden afkomt wel blijven werken en werkt na een nieuwe installatie onder DSM6 zonder aanpassingen. Ook de docker installatie (pull van github) werkt met het koppelen van de user dmv puid/guid en het koppelen van de mappen en hebben er wel schrijfrechten door. Dit doet mij toch meer denken dat de hidden user van Autosub zelf het probleem is in de package van DSM6 / docker?2016-05-25 10:14:44,949 INFO AutoSub: threads started, going into a loop to keep the main thread going
2016-05-25 10:14:44,948 INFO checkSub: Finished round of checkSub
2016-05-25 10:14:44,947 INFO OpenSubtitlesLogout: User: lubbertkramer logged out.
2016-05-25 10:14:44,909 INFO Addic7edAPI: Logged out
2016-05-25 10:14:44,654 INFO OpenSubtitlesLogin: Login with User lubbertkramer. Message is: 200 OK
2016-05-25 10:14:44,533 INFO checkSub: Starting round of checkSub.
2016-05-25 10:14:43,531 INFO scanDir: Finished round of local disk checking
2016-05-25 10:14:13,314 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-05-25 10:14:13,313 INFO Addic7edAPI: Logged in
2016-05-25 10:14:13,207 INFO scanDisk: Starting round of local disk checking at /series,/movies
2016-05-25 10:14:13,205 INFO AutoSub: Starting checkSub thread
2016-05-25 10:14:13,093 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2016-05-25 10:14:13,093 INFO AutoSub: Starting threads
2016-05-25 10:14:13,092 DEBUG AutoSub: Dbversion is: 9
2016-05-25 10:14:13,092 DEBUG AutoSub: Configversion is: 3
2016-05-25 10:14:13,092 DEBUG AutoSub: Systemencoding is: UTF-8
2016-05-25 09:13:37,725 INFO checkSub: Finished round of checkSub
2016-05-25 09:13:37,724 INFO OpenSubtitlesLogout: User: lubbertkramer logged out.
2016-05-25 09:13:37,687 INFO Addic7edAPI: Logged out
2016-05-25 09:13:37,448 INFO OpenSubtitlesLogin: Login with User lubbertkramer. Message is: 200 OK
2016-05-25 09:13:37,325 INFO checkSub: Starting round of checkSub.
2016-05-25 09:13:36,324 INFO scanDir: Finished round of local disk checking
2016-05-25 09:13:06,058 DEBUG Addic7edAPI: Resting for 30 seconds to prevent a ban
2016-05-25 09:13:06,057 INFO Addic7edAPI: Logged in
2016-05-25 09:13:05,914 INFO scanDisk: Starting round of local disk checking at /series,/movies
Maar ik zal vanavond eens kijken of ik meer informatie kan vinden in logs / docker hoe hiermee om te gaan, blijft namelijk vreemd dat deze cointainer werkt, correct verbinding met de map lijkt te maken en dan stopt met het scannen.
Andere packages hebben dezelfde problemen en gebruiken ook allemaal een hidden user, dat is niets exclusiefs van het autosub packages.
Lees maar eens op github van de synocommunity.
Iedereen doet z'n best met wat lapmiddelen het een en ander werkend te krijgen, zonder een structurele oplossing.
Overigens zie ik wel wat vreemds in jouw log
zie deze regel:
/volume1/series
Lees maar eens op github van de synocommunity.
Iedereen doet z'n best met wat lapmiddelen het een en ander werkend te krijgen, zonder een structurele oplossing.
Overigens zie ik wel wat vreemds in jouw log
zie deze regel:
Ik weet niet of dat een docker ding is maar normaal moet als folder iets staan als:2016-05-25 10:14:13,207 INFO scanDisk: Starting round of local disk checking at /series,/movies
/volume1/series
[ Voor 8% gewijzigd door Ben(V) op 25-05-2016 14:49 ]
Reden daarvoor is dat je achter de schermen een koppeling maakt naar de map en een eigen verwijzing. Hierdoor is de container van docker gelimiteerd tot de mappen waar je toegang tot geeft. Dit heb ik zo voor alle packages gedaan die ik omgezet heb naar een docker container.
Hieronder de voorbeelden van Autosub en NZBget.

Hieronder de voorbeelden van Autosub en NZBget.

Ik heb absoluut geen verstand van docker, maar hoe weet hij waar /series ergens staat als er geen volume wordt opgegeven?
Neemt hij dan geen relatief path ten opzichte van z'n eigen mount point?
Als je een add folder doet kunt je dan gewoon browsen en de juiste folder selecteren? En is dit dan het resultaat?
Lees dit eens:
http://www.synology-forum...ker-en-gebruikersrechten/
Neemt hij dan geen relatief path ten opzichte van z'n eigen mount point?
Als je een add folder doet kunt je dan gewoon browsen en de juiste folder selecteren? En is dit dan het resultaat?
Lees dit eens:
http://www.synology-forum...ker-en-gebruikersrechten/
[ Voor 11% gewijzigd door Ben(V) op 25-05-2016 15:16 ]
Ja, volume1 voeg je niet toe omdat docker je DSM pad mount naar een Docker pad, in dit geval /downloads of /series. Zoals je ziet bij NZBGet maar zo bijvoorbeeld ook bij headphones, sonarr en couchpotato is het invullen van het mountpad voldoende. Ik heb dit onder een docker user geinstalleerd waarmee ik met groepen mijn lees- schrijfrechten binnen DSM afdwing. Binnen de configuratie van docker geef ik de PUID/GUID op van de user zoals DSM deze in synouser.conf / group file van DSM staan.
Ik zal eens op het forum daar reageren.
Note:
Hier een website met "how to" om nzbget, sonarr, sabnzb en couchpotato te draaien in een docker container -> http://www.drfrankenstein.co.uk/
Ik zal eens op het forum daar reageren.
Note:
Hier een website met "how to" om nzbget, sonarr, sabnzb en couchpotato te draaien in een docker container -> http://www.drfrankenstein.co.uk/
[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 25-05-2016 15:23 ]
Even een vraagje.
Autosub is zoals je weet een python applicatie en zal Python dus ook in je docker zitten.
Welke python versie heb je daar voor genomen.
Als je de standaard versie van Synology erin gestopt hebt kan het zijn dat er bepaalde modules ontbreken die autosub nodig heeft.
Autosub gaat er van uit dat de Python versie van de SynoCommunity gebruikt wordt die meer extra modules installeert.
Overigens denk ik niet dat dit iets met dit probleem te maken heeft.
Autosub is zoals je weet een python applicatie en zal Python dus ook in je docker zitten.
Als je de standaard versie van Synology erin gestopt hebt kan het zijn dat er bepaalde modules ontbreken die autosub nodig heeft.
Autosub gaat er van uit dat de Python versie van de SynoCommunity gebruikt wordt die meer extra modules installeert.
Ik heb Auto-Sub Bootstrap Bill geconfigureerd staan op een Linux machine sinds een aantal maanden en ik ben er zeer content mee, works as expected, respect voor het werk
Ik heb een feature request, kan ik die hier plaatsen of via GitHub? Ik zie dat er een hoop Notifications in te stellen zijn, maar de Telegram notificator mist nog.
Bijv. bij SickRage/Plex/HTPCManager kan ik onder notifications een Telegram GroupID en BotAPI Token invullen waardoor er een notification naar mijn Telegram bot gestuurd word wanneer er enige updates zijn.
Ik heb een feature request, kan ik die hier plaatsen of via GitHub? Ik zie dat er een hoop Notifications in te stellen zijn, maar de Telegram notificator mist nog.
Bijv. bij SickRage/Plex/HTPCManager kan ik onder notifications een Telegram GroupID en BotAPI Token invullen waardoor er een notification naar mijn Telegram bot gestuurd word wanneer er enige updates zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door WeaZuL op 25-05-2016 16:12 ]
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
Ik zal dit weekend eens kijken hoe ingewikkeld (of niet) het is.
[ Voor 12% gewijzigd door Ben(V) op 25-05-2016 16:18 ]
Thnx, het werkt best aardig IMHO. Ik kan bijv. via de cmdline als volgt een bericht sturen naar mijn telegram bot:Ben(V) schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:18:
Ik zal dit weekend eens kijken hoe ingewikkeld (of niet) het is.
code:
1
| curl -s -X POST https://api.telegram.org/bot[Bot API token]/sendMessage -d text="Test bericht 1" -d chat_id=[Telegram Gebruiker/Groep ID] |
Mocht er getest moeten worden houd ik mij aanbevolen

Hieronder de specs van mijn nas en docker. Nog niet toegekoomen aan het verder bekijken door het maken van een buitenduikBen(V) schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:10:
Even een vraagje.
NAS:
Synology DS916+ (8GB)
Docker container:
Python location /usr/bin
CherryPy version 3.2.2
Bootstrap version 3.3.5
Er zit een probleempje bij de serie "Aircrash Investigation" / Mayday.
Ik heb deze serie als Mayday in mijn overzicht, via de gui netjes "Skip Mayday" gedaan.
Maar toch gaat hij elke dag zoeken naar subs en ook gaan de episodes niet uit het overzicht.
Ik draai momenteel 0.8.0 op een Synology met DSM 5.2, enig idee?
Ik heb deze serie als Mayday in mijn overzicht, via de gui netjes "Skip Mayday" gedaan.
code:
1
2
3
| Skipshow: mayday = -1 |
Maar toch gaat hij elke dag zoeken naar subs en ook gaan de episodes niet uit het overzicht.
Ik draai momenteel 0.8.0 op een Synology met DSM 5.2, enig idee?
Er zijn vier series die zo heten, te weten:
In de volgende release van autosub zal het mogelijk zijn het ImdbId in plaats van de serienaam in skipshow te zetten.
Komt waarschijnlijk dit weekend uit.
- Mayday |Documentary| Continuing English National Geographic (US) 10 9
- Mayday (1999) Ended English 10 0
- Mayday (2013) |Drama|Mini-Series|Mystery|Suspense|Thriller| Ended English BBC One 6 4
- Mayday Mayday |Documentary|Reality| Ended English ITV 1
In de volgende release van autosub zal het mogelijk zijn het ImdbId in plaats van de serienaam in skipshow te zetten.
Komt waarschijnlijk dit weekend uit.
AutoSub maakt er het volgende van qua IDs:
- IMDB: Mayday (TV Series 2003– )
- http://www.addic7ed.com/show/3430
In de logfile zie ik o.a. het volgende:
http://thetvdb.com/?tab=series&id=79771&lid=7
- IMDB: Mayday (TV Series 2003– )
- http://www.addic7ed.com/show/3430
In de logfile zie ik o.a. het volgende:
code:
1
| 2016-05-26 16:15:09,504 INFO scanDir: Dutch and English subtitles wanted for Air.Crash.Investigation.s14e01.M1.Plane.Crash.720p.HDTV.x264.British.Midland.92.mp4 and added to wantedQueue |
http://thetvdb.com/?tab=series&id=79771&lid=7
Kwestie van even de juiste namemapping invoeren in autosub
Wat gaat een namemapping helpen als hij al het juiste imdb id heeft?Ben(V) schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:36:
Kwestie van even de juiste namemapping invoeren in autosub
Hetgeen er fout gaat is dat ik die serie niet van subs wil voorzien (en dus met behulp van skip show op de ignore list heb gezet).
Het gaat echter fout doordat die serie schijnbaar meerdere namen heeft en AutoSub vind dat de serie 'Mayday' heet in plaats van 'Air Crash Investigation', zoals de hele handel heet;
code:
1
| /volume5/tv/Air Crash Investigation/Season 14/Air.Crash.Investigation.s14e10.Death.In.The.Arctic.720p.HDTV.x264.First.Air.6560/Air.Crash.Investigation.s14e10.Death.In.The.Arctic.720p.HDTV.x264.First.Air.6560.mp4 |
Op TVDB is de officiele naam van die serie "MAYDAY"
Als jouw afleveringen anders heten, moet je een extra namamapping aanmaken, zodat wat in de bestandsnaam van je video staat ook gemapped wordt op dat ImdbId.
Dat heet namemapping en is bedoelt om afwijkende namen ook te mappen op het juiste ImdbId
Je kunt meerdere namen naar hetzelfde ImdbId laten mappen.
Voeg dus deze regel toe:
Of wacht even op de nieuwe release, daarin kun je een skipshow op ImdbId doen in plaats van op serienaam.
Als jouw afleveringen anders heten, moet je een extra namamapping aanmaken, zodat wat in de bestandsnaam van je video staat ook gemapped wordt op dat ImdbId.
Dat heet namemapping en is bedoelt om afwijkende namen ook te mappen op het juiste ImdbId
Je kunt meerdere namen naar hetzelfde ImdbId laten mappen.
Voeg dus deze regel toe:
Uiteraard moet je die naam dan ook in de skipshow zetten.Air Crash Investigation = 79771
Of wacht even op de nieuwe release, daarin kun je een skipshow op ImdbId doen in plaats van op serienaam.
[ Voor 10% gewijzigd door Ben(V) op 27-05-2016 21:47 ]
Autosub draait hier perfect op Ubtuntu server 12.04, super stabiel en geen errors oid.
Alleen vroeg ik me af of het klopt dat Opensubtitles ook de Google translate vertalingen download?
Ik heb van Banshee seizoen 4 aflevering 4 de sub van Opensubtitles en dit is allemaal letterlijk vertaald.
Is dit wellicht te filteren?
Sorry als dit al voorbij gekomen is maar kon er zo snel niets over vinden.
Alleen vroeg ik me af of het klopt dat Opensubtitles ook de Google translate vertalingen download?
Ik heb van Banshee seizoen 4 aflevering 4 de sub van Opensubtitles en dit is allemaal letterlijk vertaald.
Is dit wellicht te filteren?
Sorry als dit al voorbij gekomen is maar kon er zo snel niets over vinden.
Verwijderd
ik meen dat ze geflagd worden door opensubtitle zelf (of de gebruikers) en dan zijn ze meestal weer snel weg. Soms kan er 1tje doorheen glippen. Volgens mij kon je dat niet voorkomen. Je krijgt denk ik de tip om opensubtitles uit te schakelen 
Je kan iedereen helpen door op opensubtitle zelf zo'n flag bij de subtitle te zetten.
Je loopt trouwens wel flink achter met banshee
Je kan iedereen helpen door op opensubtitle zelf zo'n flag bij de subtitle te zetten.
Je loopt trouwens wel flink achter met banshee
Autosub kijkt of de sub als BAD is aangemerkt en download hem dan niet.
Dat is afhankelijk van andere downloaders die dat constateren en dat vinkje daar aanzetten.
Als je even op opensubtitles had gekeken had had je kunnen zien dat er iets mis geweest is met deze sub maar dat hij nu goed is.
Oplossing in dit geval is even de sub weggooien en dan krijg je een goede.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe je op zo'n vraag komt?
Hoe zou autosub zelf nu kunnen beoordelen of een sub een kwalitatief goede vertaling is?
Als ik zulke software zou kunnen schijven zou ik meteen "binnen" zijn.
Dat is afhankelijk van andere downloaders die dat constateren en dat vinkje daar aanzetten.
Als je even op opensubtitles had gekeken had had je kunnen zien dat er iets mis geweest is met deze sub maar dat hij nu goed is.
Oplossing in dit geval is even de sub weggooien en dan krijg je een goede.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe je op zo'n vraag komt?
Hoe zou autosub zelf nu kunnen beoordelen of een sub een kwalitatief goede vertaling is?

Als ik zulke software zou kunnen schijven zou ik meteen "binnen" zijn.
Ik heb een nieuwe versie (0.8.1) van autosub uitgebracht.
Wijzigingen zijn:
Wijzigingen zijn:
- Het config scherm heb ik veranderd, door de belangrijkste waarden bovenaan te zetten, een aantal invoer velden te veranderen in "tick boxes" en voor een paar velden handiger invoer grootheden te kiezen (bytes -> Kbytes, seconden -> uren).
- Op het overzichtscherm zijn de velden die overeenkomen met wat je in de minmatch score hebt gekozen van een afwijkende kleur voorzien, zodat je meteen ziet waar de gezochte sub aan moet voldoen.
- Er is een optie toegevoegd om wel of niet subs voor slechthorenden te downloaden.
- Het is niet meer mogelijk om per website voor een taal te kiezen, die keuze doe je nu een keer voor alle websites
- Er is een reboot functie toegevoegd aan het menu
- Bij de skipshow is het nu mogelijk een ImdbId in plaats van een shownaam te gebruiken.(Via de steeksleutel gaat dat automatisch, bij handmatig zelf invoeren kun je zelf kiezen welke methode je gebruikt)
- Een probleem met een : in de shownaam bij de skipshow functie is opgelost
- Een probleem met non-ascii karakters in de shownaam bij de notifiers is opgelost.
- Bij de pushover notifier is een extra invoer veld gekomen zodat de gebruiker een eigen applicatie key (naast de userkey) moet invoeren
Is er nog ergens een handleiding om autosub op een raspberry pi 3 (xbian) te laten draaien? De handleiding waar in dit topic naar werd verwezen (rapsberrypihelp) lijkt te zijn verwijderd.
Als je python op die raspberry kunt installeren is autousub erbij zetten gewoon een kwestie van kopieren.
Te weinig ervaring hiermee, dus heb toch echt een stap voor stap handleiding nodigBen(V) schreef op zondag 05 juni 2016 @ 18:07:
Als je python op die raspberry kunt installeren is autousub erbij zetten gewoon een kwestie van kopieren.

Ik heb ook geen verstand van een rasberry pi, maar als je ergens een handleiding kunt vinden om python te installeren kan ik je wel helpen om autosub erbij te zetten.
De update ging vanuit Autosub hier ook zonder issues, helemaal top!
Ik heb nu twee keer gehad dat Autosub gecrashed/gestopt is. Ik draai Autosub op een WHS2011 machine.
Net weer opstart, mocht weer stoppen dan zal ik een logje posten.
Net weer opstart, mocht weer stoppen dan zal ik een logje posten.
Zojuist geupdate, maar bij het skippen van een aflevering krijg ik de volgende error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 100, in skipShow Name = 'ImdbId' if title == isnumeric() else 'title' NameError: global name 'isnumeric' is not defined |
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Vreemd probleempje opeens. Show XX entries staat bij mij op 10, maar de lijst toont alles.
Als ik deze instelling verander en dan weer op 10 zet, ziet de pagina er even goed uit, maar bij F5 springt hij weer terug.
Dit is in v0.8.1 op Windows 10 64-bits.
Ik zie overigens ook de error van Cyrus The Virus, maar autosub blijft wel gewoon werken.
Als ik deze instelling verander en dan weer op 10 zet, ziet de pagina er even goed uit, maar bij F5 springt hij weer terug.
Dit is in v0.8.1 op Windows 10 64-bits.
Ik zie overigens ook de error van Cyrus The Virus, maar autosub blijft wel gewoon werken.
Die error zal ik vanavond oplossen. Ik zie al wat er fout zit.
Dat alles tonen is ofwel een browser probleem (Edge zeker?) ofwel je hebt een probleem dat een java script niet meegekomen is, corrupt is of een toegangs probleem heeft.
Is dit pas na de update,?
Er is in dat deel niets verandert in deze update.
Dat alles tonen is ofwel een browser probleem (Edge zeker?) ofwel je hebt een probleem dat een java script niet meegekomen is, corrupt is of een toegangs probleem heeft.
CTRL - F5 loste dit op bij mij.drfruit schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:41:
Vreemd probleempje opeens. Show XX entries staat bij mij op 10, maar de lijst toont alles.
Ik krijg deze error op mijn mobiel sinds de update:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Traceback (most recent call last): File "C:\autosub-bootstrapbill\cherrypy\_cprequest.py", line 656, in respond response.body = self.handler() File "C:\autosub-bootstrapbill\cherrypy\lib\encoding.py", line 188, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "C:\autosub-bootstrapbill\cherrypy\_cpdispatch.py", line 34, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "C:\autosub-bootstrapbill\autosub\WebServer.py", line 432, in index return str(tmpl) File "C:\Python27\lib\site-packages\Cheetah\Template.py", line 1005, in __str__ rc = getattr(self, mainMethName)() File "_autosub_bootstrapbill_interface_templates_mobile_home_tmpl.py", line 173, in respond KeyError: 'lang' |
[ Voor 53% gewijzigd door DOEBI op 06-06-2016 11:10 ]
I hope I didn’t brain my damage...
Heb even een online aanpassing gemaakt om dat skipshow probleempje op te lossen.
Er staat nu een versie 0.8.2. op github.
Ik kan het zelf niet testen nu, maar dit zou het moeten oplossen.
Er staat nu een versie 0.8.2. op github.
Ik kan het zelf niet testen nu, maar dit zou het moeten oplossen.
Nee, dit is in Chrome. Gek genoeg had ik er gisteren en op een andere computer geen last van.Ben(V) schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:55:
Zal zo even een frisse installatie doen, kan ik meteen 0.8.2 proberen.
@ DOEBI
Ctrl-F5 helpt hier niet tegen.
Het verschil in CTRL F5 en F5 is dat de eerste de cache van de browser leeg gooit en de data nieuw ophaalt van de webserver terwijl F5 alleen de pagina vanuit de browser cache ophaalt.
De lijst wordt dynamisch samengesteld en verandert dus via een java script op de webserver (cherrypy).
Hetzelfde gebeurt als je bijvoorbeeld je browser window groter maakt, je overzicht is dan niet meer netjes en wordt pas weer netjes bij de volgende refresh of bij de volgend CTRL F5.
Als je alleen F5 doet wordt er niets nieuws opgehaald maar gewoon vanuit de browser cache refreshed.
De lijst wordt dynamisch samengesteld en verandert dus via een java script op de webserver (cherrypy).
Hetzelfde gebeurt als je bijvoorbeeld je browser window groter maakt, je overzicht is dan niet meer netjes en wordt pas weer netjes bij de volgende refresh of bij de volgend CTRL F5.
Als je alleen F5 doet wordt er niets nieuws opgehaald maar gewoon vanuit de browser cache refreshed.
Als de Search busy is hij de disk nog aan het scannen naar video's waar hij een sub voor moet ophalen.drfruit schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:10:
[...]
Nee, dit is in Chrome. Gek genoeg had ik er gisteren en op een andere computer geen last van.
Zal zo even een frisse installatie doen, kan ik meteen 0.8.2 proberen.
@ DOEBI
Ctrl-F5 helpt hier niet tegen.
Dat duurt tegenwoordig wat langer omdat hij bij nieuwe video's gelijk het ImdbId en het Addic7edId op gaat halen als die nog niet in de cache zitten.
Uiteraard is het ook afhankelijk van hoeveel video's er op je disk staan.
Tijdens dat Search proces wordt de lijst continu bijgewerkt en kan het dus zijn dat die steeds veranderd.
Het is je vast wel opgevallen dat als je naar de bewuste pagina gaat dat hij eerst de hele lijst laat zien en daarna pas de opmaak doet.
Als die lijst continue wijzigt dan krijg je dit effect denk ik.
Vroeger werd de update maar beperkt gedaan, maar ik wilde de actuele situatie laten zien, wat met name van belang is als er naar subs in twee talen gezocht wordt en er een gevonden wordt.
Je kreeg dan de situatie dat de wanted list nog beide talen aangaf en de downloaded al een taal had.
Ja, was me inderdaad opgevallen, ik meende ook al te zien dat subs die net zijn gedownload niet langer onder Wanted worden weergegeven met een leeg Lang-vakje.Ben(V) schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:38:
[...]
Vroeger werd de update maar beperkt gedaan, maar ik wilde de actuele situatie laten zien, wat met name van belang is als er naar subs in twee talen gezocht wordt en er een gevonden wordt.
Je kreeg dan de situatie dat de wanted list nog beide talen aangaf en de downloaded al een taal had.
Na de update naar 0.8.2 werken de SkipShow entries niet meer. Alles wat voorheen geskipt was staat nu allemaal in de wanted queue.
Hier nog steeds error met 0.8.2.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 100, in skipShow Name = 'ImdbId' if isnumeric(title) else 'title' NameError: global name 'isnumeric' is not defined |
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Tja dat krijg ik ervan als ik snel even wat wil wijzigen, zonder te testen.
Versie 0.8.3 is online. Hoop dat het nu wel goed gaat.
Bedankt in ieder geval voor het testen.
Versie 0.8.3 is online. Hoop dat het nu wel goed gaat.
Bedankt in ieder geval voor het testen.
Helaas:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 100, in skipShow Name = 'ImdbId' if title.isnumeric() else 'title' AttributeError: 'str' object has no attribute 'isnumeric' |
Helaas dan heb ik eerst m'n ontwikkel omgeving nodig en dat wordt vanavond pas.
Geen probleem, viel me wel al een tijdje op dat ik sommige seizoenen in de skip lijst heb staan maar ze niet geskipped worden (al voor 0.8.0)
Voor 0.8.1 kon alleen via de serienaam "geskipped" worden.
Die naam moest dan exact gelijk zijn aan wat in de bestandsnaam staat.
Daarom ben ik overgegaan op het gebruik van het ImdbId.
Als je die in de skiphow lijst zet in plaats van de naam werkt het beter.
Afwijkende namen kun je dan opnemen in de Namemapping, waar je afwijkende namen aan een ImdbId kunt koppelen.
Die naam moest dan exact gelijk zijn aan wat in de bestandsnaam staat.
Daarom ben ik overgegaan op het gebruik van het ImdbId.
Als je die in de skiphow lijst zet in plaats van de naam werkt het beter.
Afwijkende namen kun je dan opnemen in de Namemapping, waar je afwijkende namen aan een ImdbId kunt koppelen.
de puhover notificatie doet het ook niet volgens mij,
als ik namelijk mijn user api invul en druk op test dan blijft hij hangen in de debug vind ik verder geen foutmelding.
als ik een app api invul gebeurt het zelfde
als ik namelijk mijn user api invul en druk op test dan blijft hij hangen in de debug vind ik verder geen foutmelding.
als ik een app api invul gebeurt het zelfde
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Je moet zowel je user key als een applicatie key invullen anders werkt het niet.
Ik zal nog even kijken of ik een betere melding kan geven.
Ik zal nog even kijken of ik een betere melding kan geven.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| 2016-06-06 21:12:35,681 DEBUG Notification: Pushover is enabled 2016-06-06 21:12:35,684 DEBUG Pushover: Trying to send a notification Traceback (most recent call last): File "c:\autosub-bootstrapbill-BenjV\autosub\Scheduler.py", line 21, in __init__ self.command.run() File "c:\autosub-bootstrapbill-BenjV\autosub\checkSub.py", line 80, in run if DownloadSub(Wanted,SubsNL): File "c:\autosub-bootstrapbill-BenjV\autosub\downloadSubs.py", line 328, in DownloadSub notify.notify(Sub['Lang'], destsrt.encode('ascii','replace'), VideoFile.encode('ascii','replace'), Sub['website']) File "c:\autosub-bootstrapbill-BenjV\autosub\notify\__init__.py", line 34, in notify notifySend(lang, subtitlefile, videofile, website) File "c:\autosub-bootstrapbill-BenjV\autosub\notify\__init__.py", line 67, in notifySend pushover.send_notify(lang, subtitlefile, videofile, website) File "c:\autosub-bootstrapbill-BenjV\autosub\notify\pushover.py", line 18, in send_notify return _send_notify(message) File "c:\autosub-bootstrapbill-BenjV\autosub\notify\pushover.py", line 32, in _send_notify 'user': autossub.PUSHOVERUSERKEY, NameError: global name 'autossub' is not defined |
had ik gedaan,
oh en autosub crasht hierna
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Oeps typefoutje, zal het straks even aanpassen.
Autosub moetmet een s, geen autossub dus.
Autosub moetmet een s, geen autossub dus.
Ik krijg nu dit als ik autosub probeer te draaien:
Net geupdate naar de laatste versie. Ik had twee conflict files, version.py en WebServer.py.
Ik dacht dat ik die geresolved had.
Edit, het lijkt erop dat ie weer werkt. version.py en webserver.py verandering teruggedraait.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| D:\Download_Automation_Tools\autosub-bootstrapbill\trunk>AutoSub.py Traceback (most recent call last): File "D:\Download_Automation_Tools\autosub-bootstrapbill\trunk\AutoSub.py", li ne 133, in <module> sys.exit(main()) File "D:\Download_Automation_Tools\autosub-bootstrapbill\trunk\AutoSub.py", li ne 43, in main import autosub File "D:\Download_Automation_Tools\autosub-bootstrapbill\trunk\autosub\__init_ _.py", line 1, in <module> import Config File "D:\Download_Automation_Tools\autosub-bootstrapbill\trunk\autosub\Config. py", line 16, in <module> import autosub.version as version File "D:\Download_Automation_Tools\autosub-bootstrapbill\trunk\autosub\version .py", line 1 <<<<<<< .mine ^ SyntaxError: invalid syntax |
Net geupdate naar de laatste versie. Ik had twee conflict files, version.py en WebServer.py.
Ik dacht dat ik die geresolved had.
Edit, het lijkt erop dat ie weer werkt. version.py en webserver.py verandering teruggedraait.
[ Voor 4% gewijzigd door Coenen op 06-06-2016 22:21 ]
heb het voor het testen zelf aangepast,
en het werkt maar krijg als notificatie het volgende bericht
"text for polling"
ipv welke afleveing etc
en het werkt maar krijg als notificatie het volgende bericht
"text for polling"
ipv welke afleveing etc
Er is een nieuwe versie 0.8.4
Ik heb het probleem met de skipshow opgelost.
Verder moet pushover nu wel het juiste bericht sturen.
De test text stond er nog fixed in.
Ik heb het probleem met de skipshow opgelost.
Verder moet pushover nu wel het juiste bericht sturen.
De test text stond er nog fixed in.
Het lijkt inderdaad allemaal gefixed
goed bezig
[ Voor 19% gewijzigd door Cyrus The Virus op 07-06-2016 09:46 ]
Net upgedated naar 0.8.4, draaiende op een synology met dsm5.2.
Als ik autosub benader via m'n PC of portable laadt hij perfect.
Als ik autosub benader via m'n tablet komt er een error 500 Internal Server Error.
Hij probeert de mobile interface te laden maar om één of andere reden is er dus een error.
Niet van levensbelang zou ik zeggen, maar ik wou het toch melden.
Ziehier het detail van de error:
Als ik autosub benader via m'n PC of portable laadt hij perfect.
Als ik autosub benader via m'n tablet komt er een error 500 Internal Server Error.
Hij probeert de mobile interface te laden maar om één of andere reden is er dus een error.
Niet van levensbelang zou ik zeggen, maar ik wou het toch melden.
Ziehier het detail van de error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond response.body = self.handler() File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/WebServer.py", line 433, in index return str(tmpl) File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1005, in __str__ rc = getattr(self, mainMethName)() File "_volume1__appstore_AutoSub_BootstrapBill_interface_templates_mobile_home_tmpl.py", line 173, in respond KeyError: 'lang' |
Probleempje met de postprocessing parameters opgelost in 0.8.5
Probleempje met de mobile template opgelost in 0.8.6
Probleempje met de mobile template opgelost in 0.8.6
Verwijderd
even stom vraagje, maar voor de zekerheid:
ik had deze skip show o.a.:
girlfriend experience = 1
die werkt nu niet meer, althans hij doet er niets meer mee. Ik heb wederom skip seizoen 1 gedaan en krijg dan:
3846642 = 1
Moet ik al mijn oude skipshows even aanpassen naar het imdb nummer?
versie 0.8.6 op een synology dsm 5.2 trouwens
ik had deze skip show o.a.:
girlfriend experience = 1
die werkt nu niet meer, althans hij doet er niets meer mee. Ik heb wederom skip seizoen 1 gedaan en krijg dan:
3846642 = 1
Moet ik al mijn oude skipshows even aanpassen naar het imdb nummer?
versie 0.8.6 op een synology dsm 5.2 trouwens
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2016 20:53 ]
heb de laatste versie geinstalleerd en bij Pushover een applicatie aangemaakt.
User en api keys ingevuld maar als ik op test klik dan blijft hij bezig en ik krijg uiteindelijk niks binnen.
Of moet k bij Pushover een ander type kiezen? (Plugin, script etc.)
User en api keys ingevuld maar als ik op test klik dan blijft hij bezig en ik krijg uiteindelijk niks binnen.
Je moet enkel je User Key meegeven in Autosub. Autosub zelf werkt met een eigen API key voor de app. Dus zelf hoef je niets in te stellen in Autosub.AeronNL schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:23:
heb de laatste versie geinstalleerd en bij Pushover een applicatie aangemaakt.
oeps, de nieuwe versie heeft wel dedicated app api key
Testing Pushover... blijft draaien. Misschien dat het wel werkt wanneer er een sub binnenkomt, dat moet ik even afwachten
edit3: Heb net 3 notifications binnengekregen, dus het werkt wel, enkel de test niet
https://pushover.net/api#priority
[ Voor 30% gewijzigd door wars op 10-06-2016 10:52 ]
Heb even gezocht in script maar ik heb geen "ps w " erin staan.JohanF schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:23:
[...]
Een fixje hiervoor heb ik net naar Martijn gestuurd.
Mocht je het tijdelijk zelf willen aanpassen in het script:
/var/packages/AutoSub-BootstrapBill/scripts/start-stop-status
Regels 31 en 36 aanpassen:
ps w
moet worden:
ps -e w
Daarna werkt start/stop/status prima vanuit Package Center.
Zou je jouw start-stop-status script kunnen posten of iemand anders?
Dit werkt nu toch al sinds v0.8 correct?schumi2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:31:
[...]
Heb even gezocht in script maar ik heb geen "ps w " erin staan.
Zou je jouw start-stop-status script kunnen posten of iemand anders?
In het huidige start stop script is dit blijkbaar anders opgelost, want ik heb deze regels er ook niet meer instaan. Heb ze in het verleden wel zelf aangepast, toen het nog niet in het package zelf zat.
Het package is nog niet geschikt voor DSM6 iig, ik krijg een permission denied en dat komt door het su commando maar heb al een mogelijke oplossing.wars schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:05:
[...]
Dit werkt nu toch al sinds v0.8 correct?
In het huidige start stop script is dit blijkbaar anders opgelost, want ik heb deze regels er ook niet meer instaan. Heb ze in het verleden wel zelf aangepast, toen het nog niet in het package zelf zat.
Ik ga het script even ombouwen en dan zal ie weer draaien als een zonnetje.
draait hier toch perfect op DSM6 hoor, net zoals alle andere packagesschumi2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:14:
[...]
Het package is nog niet geschikt voor DSM6 iig, ik krijg een permission denied en dat komt door het su commando maar heb al een mogelijke oplossing.
Ik heb een clean install gedaan en dat gooit denk roet in het eten.wars schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:26:
[...]
draait hier toch perfect op DSM6 hoor, net zoals alle andere packages
Mijn start-stop-status ziet er zo uit:
Note: Uit de laatste package gepakt beschikbaar in DSM
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
| #!/bin/sh # Package PACKAGE="autosub-bootstrapbill" DNAME="AutoSub-BootstrapBill" # Others INSTALL_DIR="/usr/local/${PACKAGE}" PYTHON_DIR="/usr/local/python" PYTHON=${PYTHON_DIR}/bin/python PATH="${PYTHON_DIR}/bin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:/usr/syno/bin" RUNAS="${PACKAGE}" PROG_PY="${INSTALL_DIR}/AutoSub.py" LOG_FILE="${INSTALL_DIR}/AutoSubService.log" start_daemon () { # Launch the application in the background if [ -f ${INSTALL_DIR}/config.properties ] then su - ${RUNAS} -c "PATH=${PATH} ${PYTHON} ${PROG_PY} -c "${INSTALL_DIR}/config.properties" -d -l" else su - ${RUNAS} -c "PATH=${PATH} ${PYTHON} ${PROG_PY} -d -l" fi } stop_daemon () { # Kill the application kill `find /proc -maxdepth 1 -user ${RUNAS} -exec /usr/bin/basename {} \;` } daemon_status () { if [ `find /proc -maxdepth 1 -user ${RUNAS} -exec /usr/bin/basename {} \; | wc -l` -gt 0 ] then return 0 else return 1 fi } run_in_console () { # Launch the application in the foreground su - ${RUNAS} -c "PATH=${PATH} ${PYTHON} ${PROG_PY} -c "${INSTALL_DIR}/config.properties" -l" } case $1 in start) echo Starting ${DNAME} ... start_daemon exit $? ;; stop) echo Stopping ${DNAME} ... stop_daemon exit 0 ;; status) if daemon_status then echo ${DNAME} is running exit 0 else echo ${DNAME} is not running exit 1 fi ;; console) run_in_console exit $? ;; log) echo ${LOG_FILE} exit 0 ;; *) exit 1 ;; esac |
En hij loopt dus vast op start_deamon. (Permission denied)
Ik kan zelf wel sudo su- doen en dan starten maar dit lukt niet vanuit GUI.
Dat was een tijdelijke oplossing, die ik ook gebruikt heb. En perfect werkte voor mij.schumi2004 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:14:
[...]
Het package is nog niet geschikt voor DSM6 iig, ik krijg een permission denied en dat komt door het su commando maar heb al een mogelijke oplossing.
Omdat het niet geschikt was om op te nemen in het pakket (omdat het dan niet werkte met 5.x) heeft die persoon dan iets anders geschreven en dat zou sedert een tijdje in het pakket zitten.
Ik heb alleszins geen problemen ermee en kan auto-sub starten/stoppen vanuit DSM
bovenstaande is wat ik mij meen te herinneren. Kan net iets anders gelopen zijn.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Volgens mij werkt het toevoegen van een user nog steeds niet onder DSM 6.
Als je dus autosub al draaide onder DSM 5 bestaat de user al en werkt alles gewoon.
Als je een clean install doet dan werkt het niet.
Workaround is zelf een user "autosub-bootstrapbill" aanmaken en deze opnemen in de admingroep.
Als je dus autosub al draaide onder DSM 5 bestaat de user al en werkt alles gewoon.
Workaround is zelf een user "autosub-bootstrapbill" aanmaken en deze opnemen in de admingroep.
Dat een test message niet werkt is bijzonder vreemd.wars schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:24:
[...]
Je moet enkel je User Key meegeven in Autosub. Autosub zelf werkt met een eigen API key voor de app. Dus zelf hoef je niets in te stellen in Autosub.
oeps, de nieuwe versie heeft wel dedicated app api key. Even testen
Testing Pushover... blijft draaien. Misschien dat het wel werkt wanneer er een sub binnenkomt, dat moet ik even afwachten
edit3: Heb net 3 notifications binnengekregen, dus het werkt wel, enkel de test nietIk krijg ze wel binnen als 'Emergency Priority'. Is dit zo ingesteld in AutoSub zelf? de notifications blijven nu binnenkomen totdat je ze 'acknowledged'
https://pushover.net/api#priority
Er wordt namelijk precies dezelfde routine gebruikt die autosub gebruikt om na een download een message te sturen.
Het kan dus eigenlijk alleen in de gebruikers interface zitten. Zal daar nog eens naar kijken.
Zeg de debug log wel iets over het versturen van die test message?
Wat betreft die 'Emergency Priority", heb ik geen idee.
Ik heb het voorbeeld dat ze op hun website aangeven gebruikt en die stuurt iets met priority 2 en een rerty van 30.
Geen idee wat die betekenen, dus als iemand me kan vertellen hoe de priority zou moeten staan pas ik het aan.
Over testen gesproken, als ik een logintest voor Addic7ed en Opensubtitles doe gebeurd er niets. Ze werken wel want er komen gewoon ondertitels binnen maar de testknop geeft geen reactie.Ben(V) schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:52:
[...]
Dat een test message niet werkt is bijzonder vreemd.
Er wordt namelijk precies dezelfde routine gebruikt die autosub gebruikt om na een download een message te sturen.
Het kan dus eigenlijk alleen in de gebruikers interface zitten. Zal daar nog eens naar kijken.
Zeg de debug log wel iets over het versturen van die test message?
Misschien iemand anders ook dit probleem met 0.8.6 op DSM 6?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
+1Moby schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:07:
[...]
Over testen gesproken, als ik een logintest voor Addic7ed en Opensubtitles doe gebeurd er niets. Ze werken wel want er komen gewoon ondertitels binnen maar de testknop geeft geen reactie.
Misschien iemand anders ook dit probleem met 0.8.6 op DSM 6?
Dat kan maar het kan ook anders ben ik achter.Ben(V) schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:43:
Volgens mij werkt het toevoegen van een user nog steeds niet onder DSM 6.
Ik heb me even snel verdiept in users en passwords en bijbehorende shadow file en die laatste is nogal interessant.
Dus ik een more /etc/shadow gedaan en wat me opviel was dat alle third party package users (of iig veel) een regel hadden die eruit ziet als dit:
Note: Ik heb andere regels verwijderd!
code:
1
2
3
4
5
6
| root@DS715:~# more /etc/shadow couchpotatoserver:*:16697:0:99999:7::: nzbdrone:*:16697:0:99999:7::: nzbget-testing:*:16697:0:99999:7::: tvheadend-testing:*:16697:0:99999:7::: root@DS715:~# |
En het laatste stuk komt wel verdomd veel overeen: :*:16697:0:99999:7:::
Dus volgende regel toegevoegd
autosub-bootstrapbill:*:16697:0:99999:7:::
En voila, AS werkt/start
/edit:
Ownee, toch niet. mmmmmmmm
/edit2:
Toch wel. maar dan via CLI en nu is wel alles in orde:
Waar ik voorheen su: permission denied kreeg loopt ie nu lekker door.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| root@DS715:/etc# cd /var/packages/AutoSub-BootstrapBill/scripts/ root@DS715:/var/packages/AutoSub-BootstrapBill/scripts# ./start-stop-status start Starting AutoSub-BootstrapBill ... AutoSub: Initializing variables and loading config Config ERROR: Config section is missing. This is required, it contains vital options! Us ing default values instead! Config ERROR: Variable ROOTPATH is missing. This is required! Using current working dire ctory instead. Config ERROR: Variable ROOTPATH is missing. This is required! Using current working dire ctory instead. Config ERROR: Variable LOGFILE is missing. This is required! Using 'AutoSubService.log' instead. AutoSub: Starting as a daemon AutoSub: Disabling console output for daemon. root@DS715:/var/packages/AutoSub-BootstrapBill/scripts# createDatabase: Succesfully crea ted the sqlite database upgradeDb: Upgrading database from version 8 to version 9 AutoSub: Starting output to log. Bye! |
Wat ik vervolgens niet snap is dat mijn versie aangeeft versie 0.8.0 te zijn terwijl ik hier lees dat het versie 0.8.6 zou moeten zijn wat laatste nieuwe is?
/edit3:
En misschien was een upgrade naar 0.8.6 van 0.8.0 iets te veel van het goede?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| root@DS715:/var/packages/AutoSub-BootstrapBill/scripts# ./start-stop-status start Starting AutoSub-BootstrapBill ... AutoSub: Initializing variables and loading config Config: Upgrading config version from 1 to 4 Config: More than 1 upgrade required. Starting subupgrades Config: Upgrading config version from 1 to 2 Config: Upgrading minmatchscores Traceback (most recent call last): File "/usr/local/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py", line 133, in <module> sys.exit(main()) File "/usr/local/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py", line 95, in main autosub.Initialize() File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/__init__.py", line 187, in Initialize Config.ReadConfig(CONFIGFILE) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 47, in ReadConfig upgradeConfig(cfg, autosub.CONFIGVERSION, version.configversion) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 1052, in upgradeConfig upgradeConfig(cfg, from_version + x, from_version + x + 1) File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Config.py", line 1056, in upgradeConfig print "Config: Old value's Minmatchscore: %d" %(autosub.MINMATCHSCORE) TypeError: %d format: a number is required, not NoneType root@DS715:/var/packages/AutoSub-BootstrapBill/scripts# |
[ Voor 58% gewijzigd door schumi2004 op 10-06-2016 17:20 ]
Het package voor Synology wordt niet meer geupdate, omdat autosub zichzelf nu kan updaten.
Als je autosub installeert krijg je nu dus blijkbaar versie 0.8.0 mee.
Hmm heb even gekeken en het is een initialisatie probleempje dat erin geslopen is.
Komt alleen voor als er nog geen config.properties is.
Zal zometeen een nieuwe versie uitbrengen waarin dit opgelost is.
Moet even goed kijken of dit voor meer variabelen geld.
Als je autosub installeert krijg je nu dus blijkbaar versie 0.8.0 mee.
Hmm heb even gekeken en het is een initialisatie probleempje dat erin geslopen is.
Komt alleen voor als er nog geen config.properties is.
Zal zometeen een nieuwe versie uitbrengen waarin dit opgelost is.
Moet even goed kijken of dit voor meer variabelen geld.