Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Toch twijfel ik nog steeds tussen Susan en Freek. Voor Suus zijn de meeste hints, voor Freek zie ik de meeste molacties
Welke knop kiest Susan? Juist, nummertje 5 van de rij knoppen
[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 07-02-2014 12:21 ]
YouTube: Blik in de toekomst - Draai zelf aan de knoppen
[ Voor 42% gewijzigd door Joosie200 op 07-02-2014 12:22 ]
Dat vond ik toch ook wel raar omdat ze net daarvoor nog iets zei van met de pot kan niets gebeuren. Toen keek ze wel om van, ik weet meerVERNederlander schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:15:
Wat mij opviel deze aflevering:
Op het moment dat susan wegloopt bij de brievenbus kijkt ze nog één keer om en wordt er een lichtflits van een fototoestel weergegeven.
Ja idd. Was ook wel een verdacht momentje.jip_86 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:07:
[...]
Dat vond ik toch ook wel raar omdat ze net daarvoor nog iets zei van met de pot kan niets gebeuren. Toen keek ze wel om van, ik weet meer
Susan: "En een lege pot hé?
Aaf: Ja lekker, Dat geeft ook rust.
Susan: Ja dat geeft ook rust, daar kan niks meer mee gebeuren".
Maar dat gaf JW wel een kans om Freek verdacht te maken.
I served in a company of heroes.
Aan de hand van de punten die hiervoor worden uitgereikt zou je toch al kunnen achterhalen of je goed zit?
Tevens kan je terugkijken wat je voor elke aflevering had ingevuld. Hierbij wordt dan aangegeven of het goed of fout was. Nu is het zo dat mijn vriendin de app gebruikt en elke week dezelfde mol en winnaar invult. Dat zijn namelijk twee van de 9 vragen. Deze vragen staan echter altijd gemarkeerd als goed. Is dat bij iedereen het geval? Of kan je ervan uitgaan dat wanneer je deze vraag goed hebt je dus ook daadwerkelijk weet wie de mol is?
Heeft geen signature.
Ik denk het niet. Anders kun je al na aflevering 1 met zekerheid weten wie De Mol is.Exorcist schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:34:
Ja, vraag ik me ook af. Sta nog bovenaan in mn poule, ik heb sinds het begin Susan als mol en JW als winnaar. Heb 670 punten. Mijn vrouw 371 oid, zij had Aaf als mol sinds afl. 1 .
10 x de app installeren en op elke laatste vraag een ander antwoord ingeven.
Wanneer je als antwoord: JA krijgt, weet je wie de Mol is en is de lol er al weer vanaf.
Heeft geen signature.
Dat kan sowieso toch. Als je de rest alle vragen hetzelfde invult en alleen de laatste vraag anders. Hoef je alleen je score te vergelijkenCappieL schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:36:
[...]
Ik denk het niet. Anders kun je al na aflevering 1 met zekerheid weten wie De Mol is.
10 x de app installeren en op elke laatste vraag een ander antwoord ingeven.
Wanneer je als antwoord: JA krijgt, weet je wie de Mol is en is de lol er al weer vanaf.
Dus zolang de door jou gekozen Mol nog in het spel zit, krijg je punten. Zolang je niet op Maurice, Owen, Daphne, Aaf of Jennifer had gestemd, zal er een JA bij het antwoord staan.Voor de vraag ‘Wie is de Mol?’ worden ook wekelijks punten gegeven: Iedere keer dat jouw Mol niet afvalt krijg je punten (het kan dus zijn dat je punten krijgt, terwijl je niet op de echte Mol zit). Elke week verdubbelt dat aantal punten. De eerste keer krijg je 10 punten. Overleeft jouw Mol ook de volgende aflevering? Dan krijg je die aflevering 20 punten, etc. Valt jouw Mol af, dan krijg je voor die aflevering natuurlijk geen punten. Je switcht nu van Mol en dan begint de score voor de nieuwe Mol weer op 10. Hoe langer jij op de juiste Mol zit, hoe meer punten je dus krijgt. Switch je tussendoor van Mol terwijl jouw eerste Mol nog in het spel zit? Dan begint de telling uiteraard ook weer op 10.
Ik doe zelf niet mee met de app, dus ik zou het niet weten.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
dommerick schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:32:
Is er hier iemand die de officiele app gebruikt?
Aan de hand van de punten die hiervoor worden uitgereikt zou je toch al kunnen achterhalen of je goed zit?
Tevens kan je terugkijken wat je voor elke aflevering had ingevuld. Hierbij wordt dan aangegeven of het goed of fout was. Nu is het zo dat mijn vriendin de app gebruikt en elke week dezelfde mol en winnaar invult. Dat zijn namelijk twee van de 9 vragen. Deze vragen staan echter altijd gemarkeerd als goed. Is dat bij iedereen het geval? Of kan je ervan uitgaan dat wanneer je deze vraag goed hebt je dus ook daadwerkelijk weet wie de mol is?
http://avro.nl/wieisdemol/over/app.aspxVoor de vraag ‘Wie is de Mol?’ worden ook wekelijks punten gegeven: Iedere keer dat jouw Mol niet afvalt krijg je punten (het kan dus zijn dat je punten krijgt, terwijl je niet op de echte Mol zit). Elke week verdubbelt dat aantal punten. De eerste keer krijg je 10 punten. Overleeft jouw Mol ook de volgende aflevering? Dan krijg je die aflevering 20 punten, etc. Valt jouw Mol af, dan krijg je voor die aflevering natuurlijk geen punten. Je switcht nu van Mol en dan begint de score voor de nieuwe Mol weer op 10. Hoe langer jij op de juiste Mol zit, hoe meer punten je dus krijgt. Switch je tussendoor van Mol terwijl jouw eerste Mol nog in het spel zit? Dan begint de telling uiteraard ook weer op 10.
Dus zolang jouw mol er in blijft is wordt de vraag goedgekeurd.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pook in 2WD zetten en zwaar zandhappend stuk boot trekken, resultaat is een overhitte motor. Als je vervolgens stilstaat, de motor laten verzuipen en klaar ben je als mol!Vuvuzela schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:16:
Dat die jeep uitviel had niks met het 2wd/4wd pookje te maken. De auto startte niet eens dus wat er verder in de versnellings/tussenbak zit boeit niet..(je start in z'n vrij/koppeling) Denk dat hij gewoon overbelast was door dat bootje die te veel in het zand hapte oid.
Maar dat gaf JW wel een kans om Freek verdacht te maken.
Waarom? Freek mocht geen filmpje zien dus nog 5 over waarvan volgens mij JW en Aaf dezelfde knop kozen.Joosie200 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:19:
Ik vind het ook vreemd dat knop 4/knop 2 van links hierboven niet is gebruikt
YouTube: Blik in de toekomst - Draai zelf aan de knoppen
1 knop niet gekozen dus en zodoende hebben we nu maar 4 filmpjes.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
mm neefish schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 00:22:
ver gezocht ?
insert ("De titel: Een heilige aanwijzing")
Later krijgen we krijgen we de vraag, "had de mol oog voor detail tijdens de 10.000 Boedda's opdracht ?"
en gelijk dit shot

er is echt iets mee deze 2e keer hebben we met de kleur gerommeld. waarom ?
en die monnik lijkt echt op jw en wordt grijs net alsof hij eruit gaat (wanneer ze iemand op de foto er uit faden als ze uitvallen)
[ Voor 14% gewijzigd door Fish op 27-02-2014 19:38 ]
1. Schijnbeweging -> Maurice eruit (zelfde aflevering) (wat is hier de connectie?)
2. Vindingrijk -> Owen eruit (zelfde aflevering) (wat is hier de connectie?)
3. Een zware keuze -> Daphne eruit in afl. 4 (Daphne moest de keuze maken wie er mocht blijven in aflv 3)
4. Jennifer -> Jennifer eruit in afl. 5 (Connectie duidelijk)
5. Een heilige aanwijzing -> Aaf eruit in afl. 6 (Wat is hier de connectie?)
6. 5 op een Rij - > J-W eruit in afl. 7? (Zijn vorige 5 verdachten gingen er steeds uit?)
Gebeurde met Victoria ook, zij bleek ook niet de mol te zijn..VERNederlander schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:15:
Wat mij opviel deze aflevering:
Op het moment dat susan wegloopt bij de brievenbus kijkt ze nog één keer om en wordt er een lichtflits van een fototoestel weergegeven.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Rijtje klopt niet helemaal.Knopsje schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:45:
Er gaat een theorie rond die zegt dat de titel van de aflevering aanwijst wie er de volgende aflevering uit gaat. Ik zie zelf de connectie in aflevering 1,2 en 5 niet maar 3 en 4 lijken sowieso te kloppen. Het zou betekenen dat Jan-Willem er in aflevering 7 uit zal gaan?
1. Schijnbeweging -> Maurice eruit (zelfde aflevering) (wat is hier de connectie?)
2. Vindingrijk -> Owen eruit (zelfde aflevering) (wat is hier de connectie?)
3. Een zware keuze -> Daphne eruit in afl. 4 (Daphne moest de keuze maken wie er mocht blijven in aflv 3)
4. Jennifer -> Jennifer eruit in afl. 5 (Connectie duidelijk)
5. Een heilige aanwijzing -> Aaf eruit in afl. 6 (Wat is hier de connectie?)
6. 5 op een Rij - > J-W eruit in afl. 7? (Zijn vorige 5 verdachten gingen er steeds uit?)
Leader had volgens mij de titel "Niets is wat het lijkt", dus dat zou dan op Maurice wijzen.
Schijbeweging hoort dan bij Owen en Vindingrijk hoort bij aflevering 3 waarbij niemand er uit ging.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik vond dat hele stuk toen sowieso een beetje geacteerd overkomen, hoe Susan er een showtje van maakte om het geld in de envolope te stoppen en daarna te deponeren, de rest stond er echt zo schaapachtig/aandachtig omheen, lijkt alsof ze een geintje wilden maken naar de kijkers..Ryan_ schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:12:
[...]
Ja idd. Was ook wel een verdacht momentje.
Susan: "En een lege pot hé?
Aaf: Ja lekker, Dat geeft ook rust.
Susan: Ja dat geeft ook rust, daar kan niks meer mee gebeuren".
[afbeelding]
Maar vanavond is het weer zo ver!
(topic had weer een kickje nodig)
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Gaan er weer voor zitten met zn allen hier thuis.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan is dat nog steeds de mol.
ps Geen aflevering gekeken.
Persoonlijk vind ik het erg jammer dat het "bekende" Nederlanders zijn. Die hoeven dit niet echt voor het geld te doen (meer de zichtbaarheid/aandacht en voor de leuk) en zijn vaak bezig met zelf molacties doen om de verdenking op je te krijgen zodat de mol zelf eigenlijk niets hoeft te doen. Al zou het met niet bekende mensen misschien ook wel zo uitpakken tegenwoordig. Sowieso geeft een groep bekende mensen met vaak een ego die moeten samenwerken al snel reden tot chaos en dus mislukte opdrachten, dus opnieuw makkelijk voor de mol
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
De eerste drie seizoenen gingen toch ook goed?MrSleeves schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:02:
En ik zit ook niet op "Utopia-types" te wachten bij WIDM.
Ik zou ook wel weer onbekenden willen zien, die wel voor het geld gaan... En dus beter hun best doen!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Daar kunnen ze gewoon op selecteren, dus dat zal wel goed gaan. Met een goed interview en vragenlijst heb je zo door wat voor vlees je in de kuip hebt. Daarnaast denk ik dat Utopia ook een iets ander publiek heeft dan WIDM, dus krijg je sowieso een ander slag mensen.MrSleeves schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:02:
En ik zit ook niet op "Utopia-types" te wachten bij WIDM.
En ik zou me voor een spel als WIDM wel aanmelden denk ik, maar ik peins er niet over om mee te doen aan een Big Brother, Utopia, Hollands got Talent, I can sing, dance en nog veel meer.
Nou ik heb laatst geprobeert s01 te kijken. maar dat is toch echt een ander niveau hoor. na 2 afleveringen afgehaakt. ik vebaasde me dat het geluids thema iig behoorlijk hetzelfde is gebleven.Wailing_Banshee schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:07:
[...]
De eerste drie seizoenen gingen toch ook goed?
Ik zou ook wel weer onbekenden willen zien, die wel voor het geld gaan... En dus beter hun best doen!
Met de bekende nederlanders heb ik toch meer
Dat is in televisiejaren zo'n 100 jaar geleden. Toen kwamen er nog normale mensen op TV..Wailing_Banshee schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:07:
[...]
De eerste drie seizoenen gingen toch ook goed?
http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_moltalk_27feb_vb/
[ Voor 7% gewijzigd door Fish op 27-02-2014 20:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Je zei?Quad schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:25:
Jan Willem -> Sofie, zij gaat er dus uit.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Idd. Het gaat om het spel, niet om vriendjes of de gezelligheid. Elke concurrent minder is beter. Dom hoor.aerofreak schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:29:
Die susan begrijpt het spel ook niet helemaal volgens mij...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
⏩ PVOutput☀️
En als ze de mol isaerofreak schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:29:
- gaat er 2000 minder in de pot
- wordt ze mogelijk aardiger gevonden
- zijn er meer mensen om je verdenking over te verdelen
[ Voor 10% gewijzigd door Fish op 27-02-2014 21:35 ]
Dat zou de mol nooit doen, veel te opvallend.fish schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:33:
[...]
En als ze de mol is
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Jan-Willem 2000,- verdient, 2000,- kwijt gespeeld (=0,-), vergeet dat ook niet!fish schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:33:
[...]
En als ze de mol is
Tenzij iedereen dat denktMicrokid schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:38:
[...]
Dat zou de mol nooit doen, veel te opvallend.
Tja, dan krijg je het "als jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik dat niet doe zal jij denken dat ik denk dat dit niet klopt" syndroom
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Dat zegt vrij weinig, de mol kan weten dat er in een volgende aflevering een makkelijke optie komt om de pot te legen.pedorus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
Grappig hoeveel mensen er nog op Jan-Willem zitten nadat hij in deze aflevering 2250 euro heeft opgehaald.. (nu live)
Wat betreft de keuze van Susan: wie weet schat ze haar eigen kansen laag in. Vergeet niet dat ze er zelf ook gewoon uit had kunnen vliegen en dat ze hiermee ook zichzelf redt. Dat neemt niet weg dat ik ook die keuze niet gemaakt zou hebben, maar zo heel gek is het niet.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Zelfde gold al voor Sofie in de vorige aflevering toen ze Jan-Willem bij de kar ontdekte en daarmee ook geld de pot in speelde. Als je de mol bent, houd je je mond wel.
Dus blijven over Tygo, Freek en Susan.
Susan zat in de ideale positie om geen extra geld in de pot te laten komen in de Topo opdracht. Daarnaast zat ze ook in de ideale positie bij de vingerafdruk opdracht. Ze werd er door groepsleden achtergelaten, maar kon zo wel random iets kiezen, maar vooral niet de goede (tunnel van mij).
Tygo zet de porto wel uit, maar geen ideale positie voor de mol lijkt me, want met drie zou je het ook wel kunnen oplossen lijkt me, maar ik heb niet goed naar de vingerafdrukken kunnen kijken. Stel dat alleen zijn stuk van belang is, is het de ideale positie.
Freek loopt wel heel erg lang uit te leggen, lekker tijd verdoen.
Natuurlijk is er nog niets gezegd met vervolgopdrachten waar geld kan verdwijnen. Maar hoe minder er in de pot zit, hoe minder moeite je hoeft te doen in die opdracht of hoe harder de aanslag op de pot zal zijn. Dus toch vind ik het geen keihard argument om maar geld te verdienen.
Wel interessant trouwens dat de mol als penningmeester niet de hele envelop mag weggooien (Kees zojuist).
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Hoi!
JW lijkt mol af door het geld binnen te harken, maar hoeft inderdaad (nog) niets te zeggen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Sofie laat merken dat ze het idd weet, maar houd daarna express haar mond. wss om te kijken of Susan het wel aangeeft. Voor haar kon het overigens ook tegen haar werken als ze luid en duidelijk over de porto zei dat het een vingerafdruk was.Vos schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:25:
Ik vond het wel vreemd dat Sofie (en Susan) het beide niet over vingerafdrukken hadden bij de opdracht met de bordjes.
Verder vond ik het raar dat er zoveel kg in die zakken met zand werd gegooit. Het is echt een massive groot verschil tussen 14 en 30kg.
----------------------------------------------------
Overigens dacht ik in een flits een weerspiegeling van Sofie in zo'n driewieler te zien, waarna die wegreed en Freek in beeld kwam tijdens de laatste topito opdracht. Eens even kijken of ik die vanavond terug kan vinden vanavond.
Kan ook de adrenaline zijn van zo'n opdracht, dan lijkt zo'n zak opeens veel minder zwaar.Hogader schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:32:
kon het overigens ook tegen haar werken als ze luid en duidelijk over de porto zei dat het een vingerafdruk was.
Verder vond ik het raar dat er zoveel kg in die zakken met zand werd gegooit. Het is echt een massive groot verschil tussen 14 en 30kg.
Jan Willem werkt bij de AVRO. Dus misschien een link met de mol!EWK schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:21:
50:25 is een groot fullscreen avro-logo?
Johann Sebastian Bach
JW haalt flink geld binnen, en zorgt er mede voor dat de oranje cirkel compleet wordt gemaakt. Als mol had hij dat geld net zo makkelijk niet binnen kunnen halen, en had hij ook kunnen zeggen dat hij geen oranje partjes had zodat er geen enkel risico was op die 2000 euro in de pot.
Sofie was ook raar, ze "verdwaalt" tijdens de opdracht met de partjes. Leuk als mol actie want dan komen de cirkels waar je zelf partjes van hebt nooit compleet. Aan de andere kant, de kleuren die ze had leverden wisselgeld op en niets substantieels. Als je dan de mol bent kun je net zo goed leuk mee gaan doen met de opdracht onder het mom van "Shit, geen tactische partjes dus dan mezelf maar niet verdacht maken".
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dit vond ik ook vreemd. Iemand zat zelfs op 35 kg!?Hogader schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:32:
....
...
Maar onder jullie is nog steeds de mol, he Jan-Willem.
Het valt me op dat dat stukje hier nog niet voorbij is gekomen in dit topic. Dat zou een mondelinge verwijzing van Art kunnen zijn geweest..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als mol worden je sommige dingen in de schoot geworpen. Daar staat tegenover dat de groep, of sommige kandidaten, rechtstreeks op het geld afkoersen.
Het mooie is dat er in beide gevallen geen houden meer aan is. Jammer is wel dat dit toch nog geld oplevert... Maar laten we het positief houden: je kunt ook zeggen dat veel geld op die manier níet in de pot komt.
Conclusie: deze aflevering was een goede aflevering voor mij als mol.
Tweederde van het geld kwam niet in de pot én ik heb weer stiekem m’n werk kunnen doen. Nou ja, stiekem. Ik ben benieuwd wie me gezien heeft...
I See What You Did ThereNivida_intel schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:37:
[...]
Jan Willem werkt bij de AVRO. Dus misschien een link met de mol!
Hoi!
Die had ik idd ook gezien en wilde ik vanavond ff terugzoeken.schaduw schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:13:
Zichtbaar gemold? Op 47:04 (uitzendinggemisttijd) zie je een wagen langsrijden met Sophie weerspiegeld in het raam, ze kijkt de verkeerde kant op (screenshot links). Als de wagen weg is, zie je dat Freek er ook is en naar achteren kijkt. Als hij die kant op blijft kijken of terugdraait, moet hij Sophie (of een cameraman) bijna wel zien (screenshot rechts).
[afbeelding]
Voeg daar het dagboek verhaal aan toe
"Daar staat tegenover dat de groep, of sommige kandidaten, rechtstreeks op het geld afkoersen." -> JW ging op die windmolen met geld af, dus geen houden aan
en
" Nou ja, stiekem. Ik ben benieuwd wie me gezien heeft..." die verwijst naar bovenstaand plaatje is het voor mij wel duidelijk.
Tunnelvisie of niet ik denk dat ik maar blijvend voor Sofie moet gaan.
Tenzij...
aerofreak schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:29:
fish schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:33:
[...]
En als ze de mol is
Je zou verwachten dat een mol dat niet zou doen maar tegelijkertijd zijn er legio mensen die Susan als een bijna onnozel brave speelster zien.Microkid schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:38:
[...]
Dat zou de mol nooit doen, veel te opvallend.
Tja wie houdt dan wie nu voor de gek? Of is ze echt zo onnozel of spelen ze in op wat de meeste mensen zullen verwachten, of juist niet zullen verwachten? We zullen het niet weten tot het einde.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Vergeten hoe hebberig mensen worden als er iets te kopen/verhandelen is??pedorus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
Grappig hoeveel mensen er nog op Jan-Willem zitten nadat hij in deze aflevering 2250 euro heeft opgehaald.. (nu live)
[ Voor 73% gewijzigd door Gekkenhuis op 28-02-2014 23:47 ]
Jan Willem die zich verklapt?
Lompe nep kin, mol de ben ik, ik ben de mol.
⏩ PVOutput☀️
Ben benieuwd waar mensen nog meer mee komen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ja en achterstevoren klinkt het net of ie de moord op JFK bekend. Wat een kul zeg.Quad schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:38:
http://m.telegraaf.nl/art...an-willem-roodbeen-de-mol
Jan Willem die zich verklapt?
Lompe nep kin, mol de ben ik, ik ben de mol.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Sofie zat lekker koffie te drinken in een cafétje. Tygo, JW en Susan zijn meermalen haar straat voorbij gereden, niemand heeft haar gezien.Hogader schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:17:
[...]
Die had ik idd ook gezien en wilde ik vanavond ff terugzoeken.
Voeg daar het dagboek verhaal aan toe
"Daar staat tegenover dat de groep, of sommige kandidaten, rechtstreeks op het geld afkoersen." -> JW ging op die windmolen met geld af, dus geen houden aan
en
" Nou ja, stiekem. Ik ben benieuwd wie me gezien heeft..." die verwijst naar bovenstaand plaatje is het voor mij wel duidelijk.
Tunnelvisie of niet ik denk dat ik maar blijvend voor Sofie moet gaan.
Ze was niet verdwaald (Ja, dat heeft ze een paar keer gezegd, en die momenten zijn door de regie ertussen geplakt. In het echt zat ze gewoon lekker koffie te drinken
Ik vraag mij af wat ze hadden gedaan als dat oranje ding niet compleet gemaakt werd...Hadden ze dan gewoon iemand af laten vallen en 2000 euro in de pot?
[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 01-03-2014 18:56 ]
Muziek die gebruikt is, komt voor het grootste deel uit de film "A beautiful mind".MaZeLe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:40:
Weet iemand welk deuntje van Harry Potter er op 34:30 wordt gebruikt? Ik krijg het niet uit mijn hoofd, daarvoor moet ik het hele liedje luisterenDe muzieklijst van deze aflevering staat ook niet online.
Die jij bedoelt is deze:
YouTube: Harry Potter Recording Sessions - The Mirror Of Erised
[ Voor 19% gewijzigd door LED-Maniak op 01-03-2014 20:21 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ook komt er veel muziek van de film The Dark Knight Rises voorbij. De WIDM crew is duidelijk fan (ik ook) van Hans Zimmer. Veel Inception tracks werden ook bij de vorige widm gespeeld.LED-Maniak schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:13:
[...]
Muziek die gebruikt is, komt voor het grootste deel uit de film "A beautiful mind".
Voor zover offtopic
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Misschien is de mol een gamefreak
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verder verdenk ik Susan al een tijd, alleen bij de topito-opdracht vond ik het toch wel raar dat ze zo extreem fanatiek was. Als ze de mol is, zou het al voldoende zijn als ze de 2 oranje stukjes had gehouden. Nu maakt ze zich onnodig verdacht door ze allemaal te verzamelen en uiteindelijk niet voor het geld te kiezen.
Over JW denk ik dat hij niet zit te mollen, maar enorm zit te trollen. O.a. met die zaklamp aan het begin en nu weer in z'n radioprogramma met dat rare zinnetje.
De mol weet natuurlijk wel wat die oranje stukjes doen en dat ze een keuze krijgt en zodoende er voor zorgt dat ze geen afvaller krijgen (goodwill) en dat er geen geld in de pot komt, lijkt me een win-win voor een mol.VantageR schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:43:
Ik zie nu dat ik 3e sta in de poule met 10 punten. Volgens mij klopt dit niet, want ik heb nog nooit de goede afvaller voorspeld.
Verder verdenk ik Susan al een tijd, alleen bij de topito-opdracht vond ik het toch wel raar dat ze zo extreem fanatiek was. Als ze de mol is, zou het al voldoende zijn als ze de 2 oranje stukjes had gehouden. Nu maakt ze zich onnodig verdacht door ze allemaal te verzamelen en uiteindelijk niet voor het geld te kiezen.
Over JW denk ik dat hij niet zit te mollen, maar enorm zit te trollen. O.a. met die zaklamp aan het begin en nu weer in z'n radioprogramma met dat rare zinnetje.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Grote kans inderdaad...VantageR schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:43:
Hij weet ook wel dat hij door veel mensen extra verdacht wordt gevonden, omdat hij in de Roodshow altijd aandacht aan De Mol besteed en zegt groot fan te zijn.
Daardoor weet hij ook meer truckjes en fuckups te verzinnen dan de gemiddelde BN'er die het wel een 'aardig' programma vind om eens mee te doen (bv Owen, die het voornamelijk via zn kinderen zei te kennen).
Hij houdt het in ieder geval meer afleveringen vol dan Hans Schiffers.
Leeg - Sinds 20180907
Ik hoor ook Oblivion, en vorige week opeens nogal veel battlefield 4, die bas herken ik uit duizendenDaan87423 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:51:
[...]
Ook komt er veel muziek van de film The Dark Knight Rises voorbij. De WIDM crew is duidelijk fan (ik ook) van Hans Zimmer. Veel Inception tracks werden ook bij de vorige widm gespeeld.
Ook het fanatiek meewerken aan de vingerafdruk-opdracht is te verklaren. Er was sowieso weinig tijd meer over om zijn stuk vingerafdruk te beschrijven. Mocht het wel lukken, het is wel duidelijk dat het met een kwart vingerafdruk bijna onmogelijk is om alsnog de juiste uit te kiezen.
Mocht er in de komende aflevering nou geen geld uit de pot ingezet kunnen worden, of anderzijds geld verloren gaan, dan blijf ik bij Susan als Mol
daar ging ik van uit (slechts lichtelijk last van tunnelvisie hier). Er zal morgen wel iets komen waardoor ze ineens de helft van de pot kwijt zijn ofzo.Market schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:45:
Is er in een van de eerdere jaren niet een keer geweest dat de mol in een aflevering veel geld binnenhaalde, en het in een volgende aflevering (eenvoudig) weer kon inzetten om het te laten verdwijnen? Jan-Willem zou zich op deze manier in de afgelopen opdrachten behoorlijk minder verdacht maken.
Ook het fanatiek meewerken aan de vingerafdruk-opdracht is te verklaren. Er was sowieso weinig tijd meer over om zijn stuk vingerafdruk te beschrijven. Mocht het wel lukken, het is wel duidelijk dat het met een kwart vingerafdruk bijna onmogelijk is om alsnog de juiste uit te kiezen.
Mocht er in de komende aflevering nou geen geld uit de pot ingezet kunnen worden, of anderzijds geld verloren gaan, dan blijf ik bij Susan als Mol.
Want ze sturen dat geld niet voor niets weg.
Jammer dat ze daar niet meer mee doen, jaren geleden kon er met geld uit de pot spul gekocht worden. (hotel overnachting ipv slapen in een tent ofzo)
Mis dat toch wel, de opdrachten om jezelf verdacht te maken in ruil voor jokers ofzo, en meer dingen om de pot te legen.
[ Voor 13% gewijzigd door TepelStreeltje op 05-03-2014 13:24 ]
Battle.net Spud#2543
Tygo heeft er zin in..
[ Voor 32% gewijzigd door MrSleeves op 06-03-2014 20:39 ]
Sowieso vind ik dit seizoen een van de beste van afgelopen jaren.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️