Wie is... de Mol? 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:15

13art

Moderator Mobile
Die ja.... Volgens mij, maar correct me if I'm wrong, is Susan de enige bij wie dit zo duidelijk in beeld komt.

edit:
Zie nu trouwens ook dat er ook hier op de achtergrond een soort van schoppen teken te zien is. Net als op de boot, de intro, etc (maar goed dit schoppen teken zie je ook bij meerdere deelnemers in beeld in de kerk.)
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/b6xwmmvn5/Susan.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door 13art op 07-02-2014 12:08 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Freek was ook lekker bezig. Two-wheel/four-wheeldrive pookje aanraken bij een oude 4WD > kan ie niet tegen dus schakelsysteem naar het gootje. Vervolgens ging ie op de bijrijdersstoel zitten bij Tygo die het laatste bootstuk wou meeslepen > naast het feit dat een hellingproef op een strandduin/meul zand moeilijk gaat is het wel typisch dat Freek dan naast hem zit. Freek spotte zogenaamd J-W niet en besloot samen met Susan te gaan voor Aaf met een pruik op :? Als enige mocht hij geen blik werpen in de toekomst want niet naar waarheid geantwoord op iig 1 van de twee vragen.

Toch twijfel ik nog steeds tussen Susan en Freek. Voor Suus zijn de meeste hints, voor Freek zie ik de meeste molacties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:01
Dit is ook wel een leuke trouwens :D

Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=51214.0;attach=129835;image

Welke knop kiest Susan? Juist, nummertje 5 van de rij knoppen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 07-02-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vind het ook vreemd dat knop 4/knop 2 van links hierboven niet is gebruikt :?

YouTube: Blik in de toekomst - Draai zelf aan de knoppen

[ Voor 42% gewijzigd door Joosie200 op 07-02-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:54
zo, fragment gevonden. Vanaf 08:06 ... moet zeggen dat ik wel in een JW tunnel zit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
VERNederlander schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:15:
Wat mij opviel deze aflevering:

Op het moment dat susan wegloopt bij de brievenbus kijkt ze nog één keer om en wordt er een lichtflits van een fototoestel weergegeven.
Dat vond ik toch ook wel raar omdat ze net daarvoor nog iets zei van met de pot kan niets gebeuren. Toen keek ze wel om van, ik weet meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:01
jip_86 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:07:
[...]

Dat vond ik toch ook wel raar omdat ze net daarvoor nog iets zei van met de pot kan niets gebeuren. Toen keek ze wel om van, ik weet meer >:)
Ja idd. Was ook wel een verdacht momentje.

Susan: "En een lege pot hé?
Aaf: Ja lekker, Dat geeft ook rust.
Susan: Ja dat geeft ook rust, daar kan niks meer mee gebeuren".

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/dota1t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Dat die jeep uitviel had niks met het 2wd/4wd pookje te maken. De auto startte niet eens dus wat er verder in de versnellings/tussenbak zit boeit niet..(je start in z'n vrij/koppeling) Denk dat hij gewoon overbelast was door dat bootje die te veel in het zand hapte oid.

Maar dat gaf JW wel een kans om Freek verdacht te maken.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
JW gaf de joker ook maar aan Tygo zodat Tygo langer in het spel kan blijven en zodoende nog meer Mol-acties kan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Is er hier iemand die de officiele app gebruikt?

Aan de hand van de punten die hiervoor worden uitgereikt zou je toch al kunnen achterhalen of je goed zit?

Tevens kan je terugkijken wat je voor elke aflevering had ingevuld. Hierbij wordt dan aangegeven of het goed of fout was. Nu is het zo dat mijn vriendin de app gebruikt en elke week dezelfde mol en winnaar invult. Dat zijn namelijk twee van de 9 vragen. Deze vragen staan echter altijd gemarkeerd als goed. Is dat bij iedereen het geval? Of kan je ervan uitgaan dat wanneer je deze vraag goed hebt je dus ook daadwerkelijk weet wie de mol is?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja, vraag ik me ook af. Sta nog bovenaan in mn poule, ik heb sinds het begin Susan als mol en JW als winnaar. Heb 670 punten. Mijn vrouw 371 oid, zij had Aaf als mol sinds afl. 1 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Exorcist schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:34:
Ja, vraag ik me ook af. Sta nog bovenaan in mn poule, ik heb sinds het begin Susan als mol en JW als winnaar. Heb 670 punten. Mijn vrouw 371 oid, zij had Aaf als mol sinds afl. 1 .
Ik denk het niet. Anders kun je al na aflevering 1 met zekerheid weten wie De Mol is.
10 x de app installeren en op elke laatste vraag een ander antwoord ingeven.
Wanneer je als antwoord: JA krijgt, weet je wie de Mol is en is de lol er al weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Maar als jij dus gaat kijken bij de vraag "Wie is de mol" staat deze wel als goed gerekend?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
CappieL schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Ik denk het niet. Anders kun je al na aflevering 1 met zekerheid weten wie De Mol is.
10 x de app installeren en op elke laatste vraag een ander antwoord ingeven.
Wanneer je als antwoord: JA krijgt, weet je wie de Mol is en is de lol er al weer vanaf.
Dat kan sowieso toch. Als je de rest alle vragen hetzelfde invult en alleen de laatste vraag anders. Hoef je alleen je score te vergelijken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Uit de informatie uit de app:
Voor de vraag ‘Wie is de Mol?’ worden ook wekelijks punten gegeven: Iedere keer dat jouw Mol niet afvalt krijg je punten (het kan dus zijn dat je punten krijgt, terwijl je niet op de echte Mol zit). Elke week verdubbelt dat aantal punten. De eerste keer krijg je 10 punten. Overleeft jouw Mol ook de volgende aflevering? Dan krijg je die aflevering 20 punten, etc. Valt jouw Mol af, dan krijg je voor die aflevering natuurlijk geen punten. Je switcht nu van Mol en dan begint de score voor de nieuwe Mol weer op 10. Hoe langer jij op de juiste Mol zit, hoe meer punten je dus krijgt. Switch je tussendoor van Mol terwijl jouw eerste Mol nog in het spel zit? Dan begint de telling uiteraard ook weer op 10.
Dus zolang de door jou gekozen Mol nog in het spel zit, krijg je punten. Zolang je niet op Maurice, Owen, Daphne, Aaf of Jennifer had gestemd, zal er een JA bij het antwoord staan.

Ik doe zelf niet mee met de app, dus ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik denk dat als je standvastig je Mol kiest en die erin blijft, je exponentieel meer punten krijgt. Zegt niets over wie de Mol is lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

Ach, ik heb JW als mol sinds aflevering 1 en Freek als winnaar. Ik krijg ook continu punten erbij, terwijl het dus andere mensen zijn

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

dommerick schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:32:
Is er hier iemand die de officiele app gebruikt?

Aan de hand van de punten die hiervoor worden uitgereikt zou je toch al kunnen achterhalen of je goed zit?

Tevens kan je terugkijken wat je voor elke aflevering had ingevuld. Hierbij wordt dan aangegeven of het goed of fout was. Nu is het zo dat mijn vriendin de app gebruikt en elke week dezelfde mol en winnaar invult. Dat zijn namelijk twee van de 9 vragen. Deze vragen staan echter altijd gemarkeerd als goed. Is dat bij iedereen het geval? Of kan je ervan uitgaan dat wanneer je deze vraag goed hebt je dus ook daadwerkelijk weet wie de mol is?
Voor de vraag ‘Wie is de Mol?’ worden ook wekelijks punten gegeven: Iedere keer dat jouw Mol niet afvalt krijg je punten (het kan dus zijn dat je punten krijgt, terwijl je niet op de echte Mol zit). Elke week verdubbelt dat aantal punten. De eerste keer krijg je 10 punten. Overleeft jouw Mol ook de volgende aflevering? Dan krijg je die aflevering 20 punten, etc. Valt jouw Mol af, dan krijg je voor die aflevering natuurlijk geen punten. Je switcht nu van Mol en dan begint de score voor de nieuwe Mol weer op 10. Hoe langer jij op de juiste Mol zit, hoe meer punten je dus krijgt. Switch je tussendoor van Mol terwijl jouw eerste Mol nog in het spel zit? Dan begint de telling uiteraard ook weer op 10.
http://avro.nl/wieisdemol/over/app.aspx

Dus zolang jouw mol er in blijft is wordt de vraag goedgekeurd.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:54
Vuvuzela schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:16:
Dat die jeep uitviel had niks met het 2wd/4wd pookje te maken. De auto startte niet eens dus wat er verder in de versnellings/tussenbak zit boeit niet..(je start in z'n vrij/koppeling) Denk dat hij gewoon overbelast was door dat bootje die te veel in het zand hapte oid.

Maar dat gaf JW wel een kans om Freek verdacht te maken.
Pook in 2WD zetten en zwaar zandhappend stuk boot trekken, resultaat is een overhitte motor. Als je vervolgens stilstaat, de motor laten verzuipen en klaar ben je als mol! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:14
Joosie200 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:19:
Ik vind het ook vreemd dat knop 4/knop 2 van links hierboven niet is gebruikt :?

YouTube: Blik in de toekomst - Draai zelf aan de knoppen
Waarom? Freek mocht geen filmpje zien dus nog 5 over waarvan volgens mij JW en Aaf dezelfde knop kozen.

1 knop niet gekozen dus en zodoende hebben we nu maar 4 filmpjes.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

fish schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 00:22:
ver gezocht ?

insert ("De titel: Een heilige aanwijzing")

Afbeeldingslocatie: http://gotfish.nl.eu.org/jw.jpg
mm nee
Later krijgen we krijgen we de vraag, "had de mol oog voor detail tijdens de 10.000 Boedda's opdracht ?"

en gelijk dit shot

Afbeeldingslocatie: http://gotfish.nl.eu.org/jw2.jpg

er is echt iets mee deze 2e keer hebben we met de kleur gerommeld. waarom ?
en die monnik lijkt echt op jw en wordt grijs net alsof hij eruit gaat (wanneer ze iemand op de foto er uit faden als ze uitvallen)

[ Voor 14% gewijzigd door Fish op 27-02-2014 19:38 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Laatst online: 15:29
Er gaat een theorie rond die zegt dat de titel van de aflevering aanwijst wie er de volgende aflevering uit gaat. Ik zie zelf de connectie in aflevering 1,2 en 5 niet maar 3 en 4 lijken sowieso te kloppen. Het zou betekenen dat Jan-Willem er in aflevering 7 uit zal gaan?

1. Schijnbeweging -> Maurice eruit (zelfde aflevering) (wat is hier de connectie?)
2. Vindingrijk -> Owen eruit (zelfde aflevering) (wat is hier de connectie?)
3. Een zware keuze -> Daphne eruit in afl. 4 (Daphne moest de keuze maken wie er mocht blijven in aflv 3)
4. Jennifer -> Jennifer eruit in afl. 5 (Connectie duidelijk)
5. Een heilige aanwijzing -> Aaf eruit in afl. 6 (Wat is hier de connectie?)
6. 5 op een Rij - > J-W eruit in afl. 7? (Zijn vorige 5 verdachten gingen er steeds uit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

VERNederlander schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:15:
Wat mij opviel deze aflevering:

Op het moment dat susan wegloopt bij de brievenbus kijkt ze nog één keer om en wordt er een lichtflits van een fototoestel weergegeven.
Gebeurde met Victoria ook, zij bleek ook niet de mol te zijn..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:10

Ankh

|true

Knopsje schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:45:
Er gaat een theorie rond die zegt dat de titel van de aflevering aanwijst wie er de volgende aflevering uit gaat. Ik zie zelf de connectie in aflevering 1,2 en 5 niet maar 3 en 4 lijken sowieso te kloppen. Het zou betekenen dat Jan-Willem er in aflevering 7 uit zal gaan?

1. Schijnbeweging -> Maurice eruit (zelfde aflevering) (wat is hier de connectie?)
2. Vindingrijk -> Owen eruit (zelfde aflevering) (wat is hier de connectie?)
3. Een zware keuze -> Daphne eruit in afl. 4 (Daphne moest de keuze maken wie er mocht blijven in aflv 3)
4. Jennifer -> Jennifer eruit in afl. 5 (Connectie duidelijk)
5. Een heilige aanwijzing -> Aaf eruit in afl. 6 (Wat is hier de connectie?)
6. 5 op een Rij - > J-W eruit in afl. 7? (Zijn vorige 5 verdachten gingen er steeds uit?)
Rijtje klopt niet helemaal.

Leader had volgens mij de titel "Niets is wat het lijkt", dus dat zou dan op Maurice wijzen.
Schijbeweging hoort dan bij Owen en Vindingrijk hoort bij aflevering 3 waarbij niemand er uit ging.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:20

burgt

Starbass

Ryan_ schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:12:
[...]

Ja idd. Was ook wel een verdacht momentje.

Susan: "En een lege pot hé?
Aaf: Ja lekker, Dat geeft ook rust.
Susan: Ja dat geeft ook rust, daar kan niks meer mee gebeuren".

[afbeelding]
Ik vond dat hele stuk toen sowieso een beetje geacteerd overkomen, hoe Susan er een showtje van maakte om het geld in de envolope te stoppen en daarna te deponeren, de rest stond er echt zo schaapachtig/aandachtig omheen, lijkt alsof ze een geintje wilden maken naar de kijkers..

Maar vanavond is het weer zo ver!

(topic had weer een kickje nodig)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

*O*
Gaan er weer voor zitten met zn allen hier thuis. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Jan Willem er nog steeds in?
Dan is dat nog steeds de mol.

ps Geen aflevering gekeken. ;)

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Laat ik als iemand die nog geen minuut van deze serie gezien heeft, maar het vroeger wel een interessant programma vond eens mijn 2 centen toevoegen. Gewoon omdat het kan :) Iedereen denkt dat die Jan Willem de mol is, dus die is het niet. Waarschijnlijk wordt hij de winnaar of de nr 2. Dat gebeurt toch elk jaar zo met de regie? Wel knap overigens om de regie zo te doen dat het spannend blijft voor het publiek.

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat het "bekende" Nederlanders zijn. Die hoeven dit niet echt voor het geld te doen (meer de zichtbaarheid/aandacht en voor de leuk) en zijn vaak bezig met zelf molacties doen om de verdenking op je te krijgen zodat de mol zelf eigenlijk niets hoeft te doen. Al zou het met niet bekende mensen misschien ook wel zo uitpakken tegenwoordig. Sowieso geeft een groep bekende mensen met vaak een ego die moeten samenwerken al snel reden tot chaos en dus mislukte opdrachten, dus opnieuw makkelijk voor de mol :p

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Volgens mij is het bij bekende nederlanders leuker omdat je gedrag sneller als molactie herkent. Bij onbekende mensen heb je minder vergelijkingsmateriaal en kan je minder goed zien of iemand zich anders gedraagt. En het zelf mollen is deel van het spel; als je medekandidaten jou verdenken zitten ze mis en gaan ze er uit.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

En ik zit ook niet op "Utopia-types" te wachten bij WIDM.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:14

Wailing_Banshee

You're Next

MrSleeves schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:02:
De eerste drie seizoenen gingen toch ook goed?

Ik zou ook wel weer onbekenden willen zien, die wel voor het geld gaan... En dus beter hun best doen!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:06
MrSleeves schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:02:
Daar kunnen ze gewoon op selecteren, dus dat zal wel goed gaan. Met een goed interview en vragenlijst heb je zo door wat voor vlees je in de kuip hebt. Daarnaast denk ik dat Utopia ook een iets ander publiek heeft dan WIDM, dus krijg je sowieso een ander slag mensen.

En ik zou me voor een spel als WIDM wel aanmelden denk ik, maar ik peins er niet over om mee te doen aan een Big Brother, Utopia, Hollands got Talent, I can sing, dance en nog veel meer.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wailing_Banshee schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:07:
[...]

Ik zou ook wel weer onbekenden willen zien, die wel voor het geld gaan... En dus beter hun best doen!
Nou ik heb laatst geprobeert s01 te kijken. maar dat is toch echt een ander niveau hoor. na 2 afleveringen afgehaakt. ik vebaasde me dat het geluids thema iig behoorlijk hetzelfde is gebleven.

Met de bekende nederlanders heb ik toch meer

Iperf

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wailing_Banshee schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:07:
[...]

Dat is in televisiejaren zo'n 100 jaar geleden. Toen kwamen er nog normale mensen op TV.. :)

Verwijderd

Die danser (Freek?) is de mol. Kan niet anders.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Voorbeschouwing start zo begonnen

http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_moltalk_27feb_vb/

[ Voor 7% gewijzigd door Fish op 27-02-2014 20:26 ]

Iperf

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wéér dat Kodak momentje..

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Jan Willem -> Sofie, zij gaat er dus uit.

PVOutput☀️

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Quad schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:25:
Jan Willem -> Sofie, zij gaat er dus uit.
Je zei?

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:02

aerofreak

Steve Jobs

Die susan begrijpt het spel ook niet helemaal volgens mij... :/

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

aerofreak schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:29:
Idd. Het gaat om het spel, niet om vriendjes of de gezelligheid. Elke concurrent minder is beter. Dom hoor.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lol Wtf, ga dan voor de pot, concurrent minder. Of jezelf eruit natuurlijk. :+

PVOutput☀️

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

En als ze de mol is
- gaat er 2000 minder in de pot
- wordt ze mogelijk aardiger gevonden
- zijn er meer mensen om je verdenking over te verdelen

Joepie, ik zit eindelijk in de after moltalk

[ Voor 10% gewijzigd door Fish op 27-02-2014 21:35 ]

Iperf

• Microkid

Microkid

Smile

fish schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:33:
[...]

En als ze de mol is
Dat zou de mol nooit doen, veel te opvallend.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[...]

En als ze de mol is

Jan-Willem 2000,- verdient, 2000,- kwijt gespeeld (=0,-), vergeet dat ook niet!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:35
Microkid schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:38:
[...]

Tenzij iedereen dat denkt :P

• Microkid

Microkid

Smile

Awsom schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:38:
[...]
Tenzij iedereen dat denkt :P
Tja, dan krijg je het "als jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik dat niet doe zal jij denken dat ik denk dat dit niet klopt" syndroom ;)

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Grappig hoeveel mensen er nog op Jan-Willem zitten nadat hij in deze aflevering 2250 euro heeft opgehaald.. (nu live)

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• Ram0n
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

pedorus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
Grappig hoeveel mensen er nog op Jan-Willem zitten nadat hij in deze aflevering 2250 euro heeft opgehaald.. (nu live)
Dat zegt vrij weinig, de mol kan weten dat er in een volgende aflevering een makkelijke optie komt om de pot te legen.

Wat betreft de keuze van Susan: wie weet schat ze haar eigen kansen laag in. Vergeet niet dat ze er zelf ook gewoon uit had kunnen vliegen en dat ze hiermee ook zichzelf redt. Dat neemt niet weg dat ik ook die keuze niet gemaakt zou hebben, maar zo heel gek is het niet.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• VERNederlander
Helaas geen afvallers, maar deze aflevering maakt het wel weer een stuk makkelijker zoeken. Jan-Willem is niet de mol, want die pakt geld op de windmolen. Die had hij met hetzelfde gemak van de molen kunnen gooien en daarna even kunnen filmen dat hij niks vind.

Zelfde gold al voor Sofie in de vorige aflevering toen ze Jan-Willem bij de kar ontdekte en daarmee ook geld de pot in speelde. Als je de mol bent, houd je je mond wel.

Dus blijven over Tygo, Freek en Susan.

Susan zat in de ideale positie om geen extra geld in de pot te laten komen in de Topo opdracht. Daarnaast zat ze ook in de ideale positie bij de vingerafdruk opdracht. Ze werd er door groepsleden achtergelaten, maar kon zo wel random iets kiezen, maar vooral niet de goede (tunnel van mij).

Tygo zet de porto wel uit, maar geen ideale positie voor de mol lijkt me, want met drie zou je het ook wel kunnen oplossen lijkt me, maar ik heb niet goed naar de vingerafdrukken kunnen kijken. Stel dat alleen zijn stuk van belang is, is het de ideale positie.

Freek loopt wel heel erg lang uit te leggen, lekker tijd verdoen.

Natuurlijk is er nog niets gezegd met vervolgopdrachten waar geld kan verdwijnen. Maar hoe minder er in de pot zit, hoe minder moeite je hoeft te doen in die opdracht of hoe harder de aanslag op de pot zal zijn. Dus toch vind ik het geen keihard argument om maar geld te verdienen.

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Als je op die manier gaat redeneren kan ik me nog wel een opdracht herinneren met Tygo en zijn "vaarbewijs" waarbij goed werd verdient.

Wel interessant trouwens dat de mol als penningmeester niet de hele envelop mag weggooien (Kees zojuist).

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
50:25 is dat Jan-Willem die achter Freek rijdt tijdens het maken van de test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

50:25 is een groot fullscreen avro-logo?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:20

Vos

AFCA

Ik vond het wel vreemd dat Sofie (en Susan) het beide niet over vingerafdrukken hadden bij de opdracht met de bordjes.

JW lijkt mol af door het geld binnen te harken, maar hoeft inderdaad (nog) niets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Freek had binnen een kwartier zijn vingerafdruk bordje gevonden. Dan had ie toch met gemak ook weer terug naar Susan kunnen lopen? Sofie zei (met nog 8 minuten te gaan) "Ik kom jouw kant wel op", tegen Susan. Ze had daarvoor 7 minuten naar de omschrijvingen van Freek zitten luisteren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ze moesten het bordje laten liggen, dus dat was geen optie.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
@ ewk; hmm dat zal dan wel aan die player liggen want het is bij mij nu ook een andere tijd. Na vraag 11 in de test (heeft de mol de top van de windmolen bereikt?) krijg je Freek te zien met een rode "scooter" en paard en wagen. Lijkt de bestuurder niet op jan willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:30
Vanaf het begin zit ik al op Sofie, maar begin toch steeds meer ook Tygo te overwegen. Deze aflevering iig weer mooie acties gezien die het kijken waard waren.
Vos schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:25:
Ik vond het wel vreemd dat Sofie (en Susan) het beide niet over vingerafdrukken hadden bij de opdracht met de bordjes.
Sofie laat merken dat ze het idd weet, maar houd daarna express haar mond. wss om te kijken of Susan het wel aangeeft. Voor haar kon het overigens ook tegen haar werken als ze luid en duidelijk over de porto zei dat het een vingerafdruk was.

Verder vond ik het raar dat er zoveel kg in die zakken met zand werd gegooit. Het is echt een massive groot verschil tussen 14 en 30kg.

----------------------------------------------------

Overigens dacht ik in een flits een weerspiegeling van Sofie in zo'n driewieler te zien, waarna die wegreed en Freek in beeld kwam tijdens de laatste topito opdracht. Eens even kijken of ik die vanavond terug kan vinden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Hogader schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:32:

kon het overigens ook tegen haar werken als ze luid en duidelijk over de porto zei dat het een vingerafdruk was.

Verder vond ik het raar dat er zoveel kg in die zakken met zand werd gegooit. Het is echt een massive groot verschil tussen 14 en 30kg.
Kan ook de adrenaline zijn van zo'n opdracht, dan lijkt zo'n zak opeens veel minder zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

EWK schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:21:
50:25 is een groot fullscreen avro-logo?
Jan Willem werkt bij de AVRO. Dus misschien een link met de mol!

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het typische is dat Tygo steeds duidelijke hints geeft dat hij de mol is en ook duidelijk aan het mollen is en vrijwel niemand verdenkt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Tricky aflevering gisteren, want m'n verdachten deden raar:

JW haalt flink geld binnen, en zorgt er mede voor dat de oranje cirkel compleet wordt gemaakt. Als mol had hij dat geld net zo makkelijk niet binnen kunnen halen, en had hij ook kunnen zeggen dat hij geen oranje partjes had zodat er geen enkel risico was op die 2000 euro in de pot.

Sofie was ook raar, ze "verdwaalt" tijdens de opdracht met de partjes. Leuk als mol actie want dan komen de cirkels waar je zelf partjes van hebt nooit compleet. Aan de andere kant, de kleuren die ze had leverden wisselgeld op en niets substantieels. Als je dan de mol bent kun je net zo goed leuk mee gaan doen met de opdracht onder het mom van "Shit, geen tactische partjes dus dan mezelf maar niet verdacht maken".

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:49
Weet iemand welk deuntje van Harry Potter er op 34:30 wordt gebruikt? Ik krijg het niet uit mijn hoofd, daarvoor moet ik het hele liedje luisteren :S De muzieklijst van deze aflevering staat ook niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Dat zou wel eens prima Leaving Hogwarts kunnen zijn (uit de eerste film)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:20

Vos

AFCA

Hogader schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:32:
....

...
Dit vond ik ook vreemd. Iemand zat zelfs op 35 kg!? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
Wat ik opvallend was is dat de presentator vlak voor de terechtstelling het volgende (ongeveer zei).

Maar onder jullie is nog steeds de mol, he Jan-Willem.

Het valt me op dat dat stukje hier nog niet voorbij is gekomen in dit topic. Dat zou een mondelinge verwijzing van Art kunnen zijn geweest..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
Was me opgevallen, maar met die wijsheid is het mol dagboek weer vreemd.
Als mol worden je sommige dingen in de schoot geworpen. Daar staat tegenover dat de groep, of sommige kandidaten, rechtstreeks op het geld afkoersen.

Het mooie is dat er in beide gevallen geen houden meer aan is. Jammer is wel dat dit toch nog geld oplevert... Maar laten we het positief houden: je kunt ook zeggen dat veel geld op die manier níet in de pot komt.

Conclusie: deze aflevering was een goede aflevering voor mij als mol.

Tweederde van het geld kwam niet in de pot én ik heb weer stiekem m’n werk kunnen doen. Nou ja, stiekem. Ik ben benieuwd wie me gezien heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Nivida_intel schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:37:
[...]

Jan Willem werkt bij de AVRO. Dus misschien een link met de mol!
I See What You Did There

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Zichtbaar gemold? Op 47:04 (uitzendinggemisttijd) zie je een wagen langsrijden met Sophie weerspiegeld in het raam, ze kijkt de verkeerde kant op (screenshot links). Als de wagen weg is, zie je dat Freek daar rijdt en naar achteren kijkt. Als hij die kant op blijft kijken of terugdraait, moet hij Sophie (of een cameraman :)) bijna wel zien (screenshot rechts).

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/radibr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:30
schaduw schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:13:
Zichtbaar gemold? Op 47:04 (uitzendinggemisttijd) zie je een wagen langsrijden met Sophie weerspiegeld in het raam, ze kijkt de verkeerde kant op (screenshot links). Als de wagen weg is, zie je dat Freek er ook is en naar achteren kijkt. Als hij die kant op blijft kijken of terugdraait, moet hij Sophie (of een cameraman :)) bijna wel zien (screenshot rechts).

[afbeelding]
Die had ik idd ook gezien en wilde ik vanavond ff terugzoeken.

Voeg daar het dagboek verhaal aan toe

"Daar staat tegenover dat de groep, of sommige kandidaten, rechtstreeks op het geld afkoersen." -> JW ging op die windmolen met geld af, dus geen houden aan

en

" Nou ja, stiekem. Ik ben benieuwd wie me gezien heeft..." die verwijst naar bovenstaand plaatje is het voor mij wel duidelijk.

Tunnelvisie of niet ik denk dat ik maar blijvend voor Sofie moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tygo zijn doel lijkt om opzettelijk te mollen omdat hij dat gewoon leuk vindt, ik heb het idee dat het spel voor hem niet het winnen van het geld is maar gewoon de rest maximaal te zieken. Hij heeft vaak openlijk opmerkingen alsof hij de mol is en zet dan bijv. die porto uit wat hem heel verdacht maakt maar ik geloof niet dat ze het zo makkelijk willen maken voor de kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Tja, en dan kom ik weer in de mindfuck terecht dat hij dat expres doet omdat hij de mol is en zo niet verdacht word omdat het zo obvious gebeurt......
Tenzij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:15

13art

Moderator Mobile
Tja en zo kan je alles zien als 1 grote mindfuck. Zie ook:
[...]

En als ze de mol is

Microkid schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:38:
[...]

Je zou verwachten dat een mol dat niet zou doen maar tegelijkertijd zijn er legio mensen die Susan als een bijna onnozel brave speelster zien.
Tja wie houdt dan wie nu voor de gek? Of is ze echt zo onnozel of spelen ze in op wat de meeste mensen zullen verwachten, of juist niet zullen verwachten? We zullen het niet weten tot het einde.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Daarom. Ik blijf op Susan als Mol, sta na gisteren nog verder bovenaan mijn poule met exact duizend punten. De rest mag hun best gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Waar blijft Moltalk NB op youtube/wieisdemol.avro.nl van gisteren?!
pedorus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:
Vergeten hoe hebberig mensen worden als er iets te kopen/verhandelen is??

[ Voor 73% gewijzigd door Gekkenhuis op 28-02-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

http://m.telegraaf.nl/art...an-willem-roodbeen-de-mol
Jan Willem die zich verklapt?

Lompe nep kin, mol de ben ik, ik ben de mol.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

8) Hoe ver wil je gaan met het verzinnen van complottheorieën? Dit is echt zulke vergezochte onzin...

Ben benieuwd waar mensen nog meer mee komen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Quad schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:38:
http://m.telegraaf.nl/art...an-willem-roodbeen-de-mol
Jan Willem die zich verklapt?

Lompe nep kin, mol de ben ik, ik ben de mol.
Ja en achterstevoren klinkt het net of ie de moord op JFK bekend. Wat een kul zeg.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hogader schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:17:
[...]

Die had ik idd ook gezien en wilde ik vanavond ff terugzoeken.

Voeg daar het dagboek verhaal aan toe

"Daar staat tegenover dat de groep, of sommige kandidaten, rechtstreeks op het geld afkoersen." -> JW ging op die windmolen met geld af, dus geen houden aan

en

" Nou ja, stiekem. Ik ben benieuwd wie me gezien heeft..." die verwijst naar bovenstaand plaatje is het voor mij wel duidelijk.

Tunnelvisie of niet ik denk dat ik maar blijvend voor Sofie moet gaan.
Sofie zat lekker koffie te drinken in een cafétje. Tygo, JW en Susan zijn meermalen haar straat voorbij gereden, niemand heeft haar gezien.

Ze was niet verdwaald (Ja, dat heeft ze een paar keer gezegd, en die momenten zijn door de regie ertussen geplakt. In het echt zat ze gewoon lekker koffie te drinken :9 )

:)

Ik vraag mij af wat ze hadden gedaan als dat oranje ding niet compleet gemaakt werd...Hadden ze dan gewoon iemand af laten vallen en 2000 euro in de pot?

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 01-03-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:42
MaZeLe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:40:
Weet iemand welk deuntje van Harry Potter er op 34:30 wordt gebruikt? Ik krijg het niet uit mijn hoofd, daarvoor moet ik het hele liedje luisteren :S De muzieklijst van deze aflevering staat ook niet online.
Muziek die gebruikt is, komt voor het grootste deel uit de film "A beautiful mind".

Die jij bedoelt is deze:
YouTube: Harry Potter Recording Sessions - The Mirror Of Erised

[ Voor 19% gewijzigd door LED-Maniak op 01-03-2014 20:21 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
LED-Maniak schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:13:
[...]

Muziek die gebruikt is, komt voor het grootste deel uit de film "A beautiful mind".
Ook komt er veel muziek van de film The Dark Knight Rises voorbij. De WIDM crew is duidelijk fan (ik ook) van Hans Zimmer. Veel Inception tracks werden ook bij de vorige widm gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Hans Zimmer heeft gewoon veel bekende tunes gemaakt die eenvoudig een bepaald gevoel creëren bij een bepaalde scene. Verwacht ook dat zijn tunes behoorlijk geïndexeerd zijn. Overigens maakt Hans Zimmer steeds minder zelf, hij heeft altijd een of meerdere 'leerlingen' rondlopen waardoor je merkt dat zijn stijl over periodes heel anders kan zijn. :)

Voor zover offtopic :+

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ne_97
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01-2015
Ik hoor vaak Harry Potter muziek voorbijkomen. Zelfs een keer van Assassin's Creed.
Misschien is de mol een gamefreak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bond komt er ook regelmatig in voor, en Dexter ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ne_97
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01-2015
Dus de mol is ook tv verslaafde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Muziek van Battlefield zat ook in de laatste aflevering.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zie nu dat ik 3e sta in de poule met 10 punten. Volgens mij klopt dit niet, want ik heb nog nooit de goede afvaller voorspeld. :P

Verder verdenk ik Susan al een tijd, alleen bij de topito-opdracht vond ik het toch wel raar dat ze zo extreem fanatiek was. Als ze de mol is, zou het al voldoende zijn als ze de 2 oranje stukjes had gehouden. Nu maakt ze zich onnodig verdacht door ze allemaal te verzamelen en uiteindelijk niet voor het geld te kiezen.

Over JW denk ik dat hij niet zit te mollen, maar enorm zit te trollen. O.a. met die zaklamp aan het begin en nu weer in z'n radioprogramma met dat rare zinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

VantageR schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:43:
Ik zie nu dat ik 3e sta in de poule met 10 punten. Volgens mij klopt dit niet, want ik heb nog nooit de goede afvaller voorspeld. :P

Verder verdenk ik Susan al een tijd, alleen bij de topito-opdracht vond ik het toch wel raar dat ze zo extreem fanatiek was. Als ze de mol is, zou het al voldoende zijn als ze de 2 oranje stukjes had gehouden. Nu maakt ze zich onnodig verdacht door ze allemaal te verzamelen en uiteindelijk niet voor het geld te kiezen.

Over JW denk ik dat hij niet zit te mollen, maar enorm zit te trollen. O.a. met die zaklamp aan het begin en nu weer in z'n radioprogramma met dat rare zinnetje.
De mol weet natuurlijk wel wat die oranje stukjes doen en dat ze een keuze krijgt en zodoende er voor zorgt dat ze geen afvaller krijgen (goodwill) en dat er geen geld in de pot komt, lijkt me een win-win voor een mol.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ik vond het wel een lege opdracht. 3x 250 euro en 1x een vraagteken. Doe er dan een joker of vrijstelling bij, dan hebben ze een hoop meer te onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:41
VantageR schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:43:
Grote kans inderdaad...
Hij weet ook wel dat hij door veel mensen extra verdacht wordt gevonden, omdat hij in de Roodshow altijd aandacht aan De Mol besteed en zegt groot fan te zijn.
Daardoor weet hij ook meer truckjes en fuckups te verzinnen dan de gemiddelde BN'er die het wel een 'aardig' programma vind om eens mee te doen (bv Owen, die het voornamelijk via zn kinderen zei te kennen).

Hij houdt het in ieder geval meer afleveringen vol dan Hans Schiffers. :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Daan87423 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:51:
[...]

Ook komt er veel muziek van de film The Dark Knight Rises voorbij. De WIDM crew is duidelijk fan (ik ook) van Hans Zimmer. Veel Inception tracks werden ook bij de vorige widm gespeeld.
Ik hoor ook Oblivion, en vorige week opeens nogal veel battlefield 4, die bas herken ik uit duizenden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:42
Is er in een van de eerdere jaren niet een keer geweest dat de mol in een aflevering veel geld binnenhaalde, en het in een volgende aflevering (eenvoudig) weer kon inzetten om het te laten verdwijnen? Jan-Willem zou zich op deze manier in de afgelopen opdrachten behoorlijk minder verdacht maken.

Ook het fanatiek meewerken aan de vingerafdruk-opdracht is te verklaren. Er was sowieso weinig tijd meer over om zijn stuk vingerafdruk te beschrijven. Mocht het wel lukken, het is wel duidelijk dat het met een kwart vingerafdruk bijna onmogelijk is om alsnog de juiste uit te kiezen.

Mocht er in de komende aflevering nou geen geld uit de pot ingezet kunnen worden, of anderzijds geld verloren gaan, dan blijf ik bij Susan als Mol :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Market schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:45:
Is er in een van de eerdere jaren niet een keer geweest dat de mol in een aflevering veel geld binnenhaalde, en het in een volgende aflevering (eenvoudig) weer kon inzetten om het te laten verdwijnen? Jan-Willem zou zich op deze manier in de afgelopen opdrachten behoorlijk minder verdacht maken.

Ook het fanatiek meewerken aan de vingerafdruk-opdracht is te verklaren. Er was sowieso weinig tijd meer over om zijn stuk vingerafdruk te beschrijven. Mocht het wel lukken, het is wel duidelijk dat het met een kwart vingerafdruk bijna onmogelijk is om alsnog de juiste uit te kiezen.

Mocht er in de komende aflevering nou geen geld uit de pot ingezet kunnen worden, of anderzijds geld verloren gaan, dan blijf ik bij Susan als Mol :+.
daar ging ik van uit (slechts lichtelijk last van tunnelvisie hier). Er zal morgen wel iets komen waardoor ze ineens de helft van de pot kwijt zijn ofzo.
Want ze sturen dat geld niet voor niets weg.
Jammer dat ze daar niet meer mee doen, jaren geleden kon er met geld uit de pot spul gekocht worden. (hotel overnachting ipv slapen in een tent ofzo)

Mis dat toch wel, de opdrachten om jezelf verdacht te maken in ruil voor jokers ofzo, en meer dingen om de pot te legen.

[ Voor 13% gewijzigd door TepelStreeltje op 05-03-2014 13:24 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Expeditie Robinson meets WIDM..

Tygo heeft er zin in.. >:)

[ Voor 32% gewijzigd door MrSleeves op 06-03-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wel een hele leuke aflevering. :)
Sowieso vind ik dit seizoen een van de beste van afgelopen jaren. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ah, de eilandraad.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Speelt ER hier ook af?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Geen idee, maar de manier van stemmen e.d. is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Blijft vol met verrassingen deze aflevering. :+

Jan Willem omg! _O-
2500 verdiend vorige week, 2500 verloren deze week. _O-

[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 06-03-2014 21:20 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Waar was Jan Willem mee bezig? Die hond sloeg echt nergens op..

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste