Wie is... de Mol? 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:14

Vuvuzela

My spire is forming

EcoR schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:48:
Zou me niets verbazen als Tygo gewoon een keer een graai uit de pot heeft gedaan, puur omdat het kon. Die gozer heeft met zoveel openlijk plezier alles en iedereen lopen narren dat het me heel waarschijnlijk lijkt dat hij er achter zit.
Really? Er zit echt een groot verschil tussen zeggen dat je de opdracht 2 maanden geleden al wist en geld kwijtmaken. :X
Volgende week zien we de echte reden. Als Tygo voor de lol geld heeft kwijt gemaakt eet ik m'n laptop op.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vind het wel jammer dat Tygo de finale net niet heeft gehaald. Sinds de 2e aflevering is Sofie mijn mol en twijfelde ik nog een beetje over Susan. Helaas is na gisteren weinig duidelijkheid verschaft. Behalve dat Freek niet de mol is :P

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind het raar dat de regie ons laat weten dat Freek en Sophie beiden op Susan zitten. Lijkt bijna te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Maar de mol kan toch heel makkelijk liegen. :)

Freek zit op Susan, maar als Sophie de mol is zal ze logischerwijs inderdaad zeggen dat ze ook op Susan zit. Ze kan niet zeggen dat ze op zichzelf zit :P

Dus stel dat Sophie de mol is, dan is het 1 vs 1, namelijk Susan zit op Sophie en Freek zit op Susan. Dan staat het gewoon "gelijk". En daar haalt de kijker wederom weinig informatie uit.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2014 14:19 ]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-04 15:45
Vuvuzela schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:13:
Ik vind het raar dat de regie ons laat weten dat Freek en Sophie beiden op Susan zitten. Lijkt bijna te makkelijk.
Freek zat op Sophie volgens zijn test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 578046

Ze zeiden tijdens de aflevering dat Freek niet de mol is. "Niet is wat het lijkt." is het motto van WISDM dus zou mij niet verbazen als ze tijdens de ontknoping zeggen: "Freek is niet de mol, of tóch misschien wel?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:29
Anoniem: 578046 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:38:
Ze zeiden tijdens de aflevering dat Freek niet de mol is. "Niet is wat het lijkt." is het motto van WISDM dus zou mij niet verbazen als ze tijdens de ontknoping zeggen: "Freek is niet de mol, of tóch misschien wel?".
De aflevering heette echter "iets is wat het lijkt" :P

@Vuvuzela & Tijntje
Volgens de afleveringen zat Freek op Sofie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Anoniem: 578046 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:38:
Die kans lijkt me extreem klein, want dat zou betekenen dat niemand van de kandidaten de mol goed heeft gegokt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-04 22:33
De 'ontknoping' vond ik ook wel erg lang duren met al die beelden van wolken ertussendoor, vooral omdat ik nu al wel weet dat ze dat toch niet al gaan verklappen. Maar: tegelijkertijd was deze 'ontknoping' enorm veelzeggend vanuit de kandidaten gezien. Stel Sofie is kandidaat, dan weet ze nu dat ze heeft gewonnen (ze is immers geen mol). Sofie is slim genoeg om meteen de consequentie van Art's woorden door te hebben. De lichte triomf die meteen door haar ogen schoot, spreekt wat dat betreft voor mij boekdelen. Stel Susan is kandidaat, dan hoort ze nu van Art dat ze verloren heeft. Je zou dan op zijn minst een kort moment van teleurstelling verwachten, maar dat zien we helemaal niet. In plaats daarvan blijft ze gewoon glimlachen en bespeur ik zelfs wat blijdschap. Dit zegt mij toch dat Susan de mol is. Dat zou ik zelf weinig verrassend vinden, want ik verdenk haar al weken, maar voor de kandidaten is dat wel een verrassing (bijv. Freek die vol voor Sofie gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij de brievenbus is het trouwens geen brief of randje wat je ziet op de foto die hier op de vorige pagina gepost werd. Je ziet gewoon het strand; meer niet.

Er zijn maar 2 mogelijkheden, als Art de waarheid sprak:
Susan is de mol, Freek verliest en Sophie wint
Susan is de verliezer, Freek wint en Sophie is de mol

Welke vind je de meest waarschijnlijke?...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[quote]ArgantosNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:15:
Het lijkt er ook op dat de brief dan breder dan die bus zou zijn omdat de randen omhoog gevoude zijn. Lijkt me niet logisch. De oorzaak dat ze een brief missen zou dan moeten zijn dat er verkeerd gevaren is en dat ze een bus hebben gemist.
[/quote]
Nu ik er nog eens naar kijk lijkt het gewoon een kier te zijn waardoor je naar het zand kijkt 8)7

Eerst refreshen en bijlezen voor je wat post 8)7 :P

[ Voor 70% gewijzigd door BreadFan op 14-03-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ontknoping duurde ook veel te lang, ik heb deze aflevering minstens 10-15 minuten geskipt. De volgende aflevering zal niet veel anders verlopen ben ik bang, vind het vooral altijd zo mooi "Oooooh, jij was de mol, ja ik dacht het ook al", van een kandidaat die er na de eerste aflevering al uit lag 8)7.

Opzich een redelijk seizoen, alleen vond ik de opdrachten echt veeeeeeeeeeeeeeeel te eenvoudig in vergelijking met de vorige seizoenen. De stad boeide mij ook vrij weinig en nam teveel afleveringen in beslag. Het is gelukkig geen IJsland drama seizoen geworden maar vorig jaar was het wel een stuk beter :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Phyxion schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:20:
Ontknoping duurde ook veel te lang, ik heb deze aflevering minstens 10-15 minuten geskipt. De volgende aflevering zal niet veel anders verlopen ben ik bang, vind het vooral altijd zo mooi "Oooooh, jij was de mol, ja ik dacht het ook al", van een kandidaat die er na de eerste aflevering al uit lag 8)7.
Hoezo kan een kandidaat die er in de eerste aflevering uit vliegt dat niet zeggen?

Ik neem aan dat'ie de uitzendingen ook gewoon heeft bekeken, en op basis daarvan een (nieuwe?) conclusie kan trekken?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Firesphere schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:21:
[...]

Hoezo kan een kandidaat die er in de eerste aflevering uit vliegt dat niet zeggen?

Ik neem aan dat'ie de uitzendingen ook gewoon heeft bekeken, en op basis daarvan een (nieuwe?) conclusie kan trekken?
Wat voor idee kan je nou krijgen bij een paar dagen wanneer de groep nog zo groot is. De laatste aflevering is toch opgenomen voor de afleveringen op TV zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:46
Phyxion schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:26:
[...]

Wat voor idee kan je nou krijgen bij een paar dagen wanneer de groep nog zo groot is. De laatste aflevering is toch opgenomen voor de afleveringen op TV zijn?
afaik waren die opnames vorige week of 2 weken geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Phyxion schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:26:
[...]

De afsluiter met de molacties en reunie is pas na de finale, of er vlak voor.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:58

Wailing_Banshee

You're Next

Firesphere schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:11:
[...]

De afsluiter met de molacties en reunie is pas na de finale, of er vlak voor.
Ik meende dat die semi-live was. Dus diezelfde dag opgenomen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:18
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:20:
[...]

Ik meende dat die semi-live was. Dus diezelfde dag opgenomen.
In vroegere tijden werd deze ongeveer twee a drie weken van tevoren opgenomen. Soms werd er een datum bij vermeldt namelijk. Ik neem aan dat dat nog steeds het geval is zodat ze ruim de tijd hebben om een goede montage te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:11
VERNederlander schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:54:
[...]

In vroegere tijden werd deze ongeveer twee a drie weken van tevoren opgenomen. Soms werd er een datum bij vermeldt namelijk. Ik neem aan dat dat nog steeds het geval is zodat ze ruim de tijd hebben om een goede montage te regelen.
Toen was ook de locatie bekend, lisse keukenhof. Nu is de locatie volgens mij ook onbekend om uitlekken te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

DoeEensGek schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:08:
[...]

Toen was ook de locatie bekend, lisse keukenhof. Nu is de locatie volgens mij ook onbekend om uitlekken te voorkomen.
aangezien er bij de afgelopen aflevering al beelden van dit jaar uitgezonden zijn zal hij op zijn laatst afgelopen woensdag opgenomen zijn, al lijkt ergens afgelopen weekend logischer.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kom er net achter dat ik as. donderdag een etentje heb in de avond en de finale mis. Dan ook maar het nieuws/Facebook mijden en de opgenomen uitzending bekijken als ik thuiskom rond middernacht. Timing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-04 12:55
Zit al een hele tijd op Sophie (en had ook Tygo nog een beetje in het oog..), maar volgens mij was Susan de enige die met de enveloppen kon MOLlen.. Of ze hebben echt een brievenbus gemist, maar dat kon je uit de aflevering niet opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33
Iedereen kon met de enveloppen mollen... gewoon netjes versturen, maar naar een verkeerd adres ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
Je bedoelt dat Art loog toen hij zei: 'Zes enveloppen.. Er waren er zeven op te halen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
http://avro.nl/wieisdemol...en/10/backstagefotos.aspx

Afbeeldingslocatie: http://avro.nl/Images/tcm17316540_Large.jpg

Sofie staat wel HEEL prominent in het midden hier. Toch de mol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik blijf ga toch voor Sofie denk ik :P

[ Voor 54% gewijzigd door DennusB op 20-03-2014 14:47 ]

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-04 17:10
Over het algemeen staat een winnaar toch in het midden :*) ? Susan voor Mol hoor, mede door de eerder genoemde (ingehouden) reactie van Sofie op de uitspraak van Art: "Je bent niet de verliezer", waardoor ze wist dat ze winnaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-04 16:53

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik ben een Noob wat betreft WIDM. Maar ik moet zeggen dat ik wel vanaf de 1ste aflevering meteen gekluisterd aan het programma ben. Mijn inziens waren sommige opdrachten ook bij voorbaat al erg moeilijk (die met de lichtjes schijnen in de stad) en sommige wel erg makkelijk (op t strand met die buggy's). Daarnaast valt het mij ook op dat de locatie's werkelijk prachtig waren en ook wel aan de sfeer bijdragen (vooral de laatste 3 afleveringen ofzo)

Al met al hebben ze er een enthousiaste kijker aan over gehouden haha.

Oja.. mijn voorspelling (hoop ik eigenlijk) Sophie de mol, Freek winnaar, en Suzan de verliezer
Al denk ik de andere optie die steeds genoemd wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Chrosser op 20-03-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
Sofie viel al als mol af toen ze (als enige) Jan Willem in de optocht herkende, en daarmee de pot flink spekte.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

inquestos schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:09:
Sofie viel al als mol af toen ze (als enige) Jan Willem in de optocht herkende, en daarmee de pot flink spekte.
Diezelfde pot die direct daarna in een envelop is gestopt en nu dus foetsie is ;)

edit:
Nu is het wel zo dat susan die envelop gepost heeft en zelf dus ook niet teruggevonden heeft ( waarschijnlijk )

Pff, ik zit op sofie maar dan zal je zien, is het susan freek :)

[ Voor 24% gewijzigd door Humma Kavula op 20-03-2014 16:38 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:03
De Mol (@IkBenDeMol)
20-03-14 13:09
Winnaar, verliezer en Mol. Freek, Susan, Sofie. Groen, rood, blauw. De laatste aflevering van serie XIV. Ned. 1, 20:25 uur. #widm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:12

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Volgens mij zeiden ze bij het vooruitblik op de volgende aflevering het ook al op die volgorde.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

Susan is de mol!

Toch, die onderdrukte winnaarsblik van Sofie.

[ Voor 60% gewijzigd door MrSleeves op 20-03-2014 20:54 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

Had haar echt niet verwacht, dacht heel de tijd dat het freek was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

Freek was het niet, wisten we vorige aflevering natuurlijk al.

Dat Freek er zo compleet naast zat, hoor je ook niet vaak. Beetje zoals toen Paul Rabbering won.

[ Voor 44% gewijzigd door MrSleeves op 20-03-2014 20:55 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:22
Capacitor schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:40:
Susan is de mol en Sophie wint, denk ik :p
En ik had het goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Meh, blijf er bij, de mol wordt steeds passiever. Suus heeft maar weinig hoeven doen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:11
TepelStreeltje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:34:
Meh, blijf er bij, de mol wordt steeds passiever. Suus heeft maar weinig hoeven doen.
Die mening deel ik ook.
De opdrachten zijn zo moeilijk dat een mol soms niks hoeft te doen, of zelfs zijn/haar best kan doen om wel te winnnen, want de opdracht mislukt toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Niet alleen passiever, maar ook extreem subtieler.
Kijk naar Dennis bijvoorbeeld, die gewoon een paar honderd euro overboord gooit. Dat heb ik Susan niet zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Kees vond ik ook beter (met die koker toen haha) maar Susan was niet slecht ofzo, maar het was obvious dat zij het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 10:04

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb zon vermoeden dat het wel vaker is voorgekomen dat een vrouwelijke actrice de mol is.
als in meer dan 50% (man-vrouw)

kan iemand dit checken?

@hieronder, mmm lijkt me beter dan google. niet aan gedacht ik ga kijken!

[ Voor 20% gewijzigd door mrc4nl op 20-03-2014 21:48 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:18
Nu snap ik ook waarom het even duurde voor ik Susan ging verdenken. Andere kandidaten deden gewoon net zoveel molacties en zij liep er een beetje passief bij. Maar goed na aflevering twee op de filipijnen werd het wel heel snel duidelijk.

Trouwens vreemd hoe Art zei dat Freek niet de winnaar was en toen nog heel spannend ging doen over wie de mol was. Dat was toen binnen een seconde voor de kijkers wel duidelijk.

Vond de aanwijzingen tussendoor ook niet heel erg fijn, stoorde nogal de verhaallijn.

@mrc4nl: zie wikipedia?

[ Voor 9% gewijzigd door VERNederlander op 20-03-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Komt ook toch wel voor een deel door de andere kandidaten die liepen te mollen. Sofie heeft ook erg weinig geld opgehaald en Tygo speelde meer mol dan dat hij kandidaat was. Nermt niet weg dat deze mol erg passief was. Vond Kees een stuk leuker als mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:08
Leuk seizoen. Door een rare beredenatie over de nummers in de 1e aflevering vanaf dat moment op Susan gezeten, volgens mij hier zelfs nog gepost :)
Freezerator schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:54:
[...]

Idd ik zag ook 65, en als ik dan nutteloze verbanden ga leggen is de 96 9+6 =15 en er waren 10 vragen en de geboortedatum is 15-10-1965 en tevens woont ze in Amsterdam als het goed is.
Ole :+

[ Voor 52% gewijzigd door Freezerator op 20-03-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:57

Saffie_time

Why use this? 42!

Door verleden jaar hebben ze dit jaar gekozen voor veiligere opdrachten die mij minder boeiden.
Daarnaast een uiterst passieve mol.

Zeker niet het beste seizoen wat gemaakt is in mijn ogen. Opnames en beelden waren wel weer top.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:46
Jammer van de mol, maar petje af voor de winnaar. Sofie heeft het uitstekend gespeeld en daardoor had Freek het ook fout denk ik. Zeker als je die filmpjes ziet zie je dat susan eigenlijk gewoon amper gemold heeft. En dan bij de laatste opdracht ook nog vrolijk vertellen: ja haha ik heb lekker zoveel mogelijk stellingen over mezelf verzameld zodat er geen geld in de pot kwam!!! Alsof dat de beste mollenactie ooit was.

Maarja eigenlijk hoort een beetje deceptie ook wel traditioneel bij de laatste aflevering van de mol. De eerste 6 afleveringen zijn altijd verreweg het leukst en de laatste aflevering hoort er meer een beetje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 10:04

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb gekeken maar t blijkt mee te vallen
naam acteertalent?
Yvon Jaspersja
Milouska Meulensnee.
Inge Ipenburgja
Dennis Weeningnee
Jon_van_Eerdja
Kim_Pietersja
Patrick Stoofja
Anne-Marie Jungja
Kees Tolbeetje
Susan_Visserja

kans op vrouw 6 op de 10 = 60%
als vrouw, kans op actrice 5 op de 6 = 83%
kans op acteertalent wanneer man 5%

blijkbaar blijven de molmannen mij niet zo bij, yvonne jaspers is mij wel erg goed bijgebleven.
net als marc marie trouwens :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Freezerator schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:55:
Leuk seizoen. Door een rare beredenatie over de nummers in de 1e aflevering vanaf dat moment op Susan gezeten, volgens mij hier zelfs nog gepost :)

[...]

Ole :+
Die aanwijzing staat ook op de pagina met aanwijzingen:
Aflevering 1: Tijdens de eerste executie stonden de getallen 6 + 5 op de pilaren op de achtergrond. ’65 is het geboortejaar van de Mol.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:31
Ik vond het qua deelnemers wel een v/d leukste seizoenen, een stuk beter dan vorig seizoen in ieder geval met die irritante Soeraida (sp). Erg genoten van Tygo, Susan, Jan Willem en voornamelijk Sophie. De opdrachten waren dit seizoen een stuk minder dan afgelopen seizoenen.

Van mij mag het komend jaar wel weer met onbekende NLers. Dat blijft het leukst, aangezien die echt graag de geldbedragen willen winnen. Maar dat zal wel niet meer gebeuren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Vanaf het begin op de winnaar zitten is ook zoiets :P.

Nja blijft iig toch weer een leuk seizoen. Mooie beelden (waar anders zie je dat op de NL televisie), fijne humor en een serie waar je voor thuis blijft.
Helaas deel ik die mening ook. Bij zowel de hints in de uitzending als die daarna bij moltalk lieten duidelijk zien dat de mol zelf in vrijwel (zoniet elke) opdracht dat ze molde niet eigenhandig ervoor zorgde dat het mis ging. Alles ging toch al mis en daar had ze telkens slechts een klein aandeel in.

Wel dan weer komisch om te zien dat de momenten dat ze echt wilde mollen het fout gaat en er juist geld verdiend werd (o.a. chinees praten en roeien).

Ohja en zoals altijd was weer duidelijk dat door de regie iedereen in het verdachte stoeltje werd geschoven. Denk bijvoorbeeld aan Sofie bij het roeien. Waar wij op het beeld een nauwelijks meehelpende Sofie zagen, bleken dit dus opnames van de hertake te zijn, terwijl ze in de echt race vol gas gaf en iedereen zelfs uitleg gaf hoe het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 19-03 11:04

Sen

<-->

En mijn vriendin had het goed nog voordat het begonnen was. Omdat sofie en susan bij 3fm SR waren en zei dus dacht dat dat wel de winnaar en de mol moesten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Sen schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:49:
En mijn vriendin had het goed nog voordat het begonnen was. Omdat sofie en susan bij 3fm SR waren en zei dus dacht dat dat wel de winnaar en de mol moesten zijn.
Hadden ze het tijdens Moltalk ook over. Bleek echter eerder toevallig te zijn, dan dat het de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Leuke deelnemers, mooi ook dat Sofie en Tygo het zo lang volhielden. Wel erg matige mol (Ik heb gisteren de finale van vorig jaar gezien, Kees deed het echt veel actiever en slimmer), en prachtige winnares. En Freek laat zien dat een vrijstelling voor de finale een slecht idee is.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:08
W00t, ik heb nog gewonnen ook. Taart voor iedereen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:12

F.West98

Alweer 16 jaar hier

*O* taart

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Vind de molacties en hints maar matig :X Ze hadden haar net zo goed mol kunnen maken zonder dat ze het wist (wel steeds door laten gaan bij de executies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Jammer dat de eerste 20 minuten herhaling was van vorige week. Het was leuker geweest wat meer "mol"acties te zien. Toch blijft het weer een mol op de achtergrond. Da's toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:20

Ankh

|true

Goed.. matig seizoen.

Het was overduidelijk dat het Susan was (helaas). Zoals al opgemerkt door een aantal mensen, de mol was passief. Maar de productie heeft het haar ook wel weer erg gemakkelijk gemaakt. Het viel me op dat de opnames in de filipijnen afgeraffeld waren. Misschien dat er productietechnisch een aantal uitdagingen waren.. geen idee. De mooie beelden zoals deze vorig jaar waren, waren nu kort en onsamenhangend.. Daarnaast waren er echt te weinig opdrachten..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52
De mol was inderdaad maar matig dit jaar. Gezien het feit dat er zoveel opdrachten werden overgeslagen in de samenvatting kun je wel stellen dat er tijdens die opdrachten ook niet echt gemold was.

Overigens vind ik het wel grappig om te zien dat ondanks dat er zoveel mensen actief mee bezig zijn, niemand alle vissers had opgemerkt in de serie :). Natuurlijk zijn er die nogal veel in die streek maar toch.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wow, 3.3 Miljoen kijkers gisteren avond. Dat doen ze best netjes!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-04 17:10
Tsja, Susan. Zoals verwacht (de laatste paar afleveringen). Er zijn (bijna) altijd wel klachten over de Mol, en ik vraag me dan toch af wat je liever hebt. Hints en een mol die (over)duidelijk aanwezig is, of een mol die niet zichtbaar is? Een mol actief molt en bij de onthulling evengoed iedereen doet verbazen is een utopie, zeker nu alle afleveringen bijna frame voor frame worden nageplozen op hints.

Laten we niet vergeten dat tot en met week 7 een heleboel mensen op Jan-Willem zaten. Daarna ging hij geld pakken op de windmolens en met de topo/topito's en vloog hij eruit. Qua mol heb je dan een aardige tijd onder de radar kunnen opereren.

Ik vond het een leuk seizoen, mede mogelijk gemaakt door de leuke groep kandidaten. Er is alleen wel nog een vraag die tijdens de finale niet beantwoord is, maar wellicht wel in de moltalk. Wat is er nu precies gebeurd bij de jacht op de vrijstelling van Freek? Was Freek bij Art voor of na Jan-Willem achter de vrachtwagen kroop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-02 14:28
Het aller leukste van de Mol vond ik altijd de laatste aflevering, waar je alle mol-acties terug zag. Dat viel dit seizoen toch een klein beetje tegen. Moest wel erg lachen om de scene dat Susan boven op die berg in de camera aan het kletsen was, en je op de achtergrond hoorde hoe Tygo tevergeefs via de porto contact probeerde te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Market schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:55:
Er is alleen wel nog een vraag die tijdens de finale niet beantwoord is, maar wellicht wel in de moltalk. Wat is er nu precies gebeurd bij de jacht op de vrijstelling van Freek? Was Freek bij Art voor of na Jan-Willem achter de vrachtwagen kroop?
Echt 100% sluitend weet ik het niet, maar voor zover ik het uit de woorden kon halen was Freek al bij Art voor JW achter de vrachtwagen zat, hij was er namelijk "extreem snel"
Tsja, Susan. Zoals verwacht (de laatste paar afleveringen). Er zijn (bijna) altijd wel klachten over de Mol, en ik vraag me dan toch af wat je liever hebt. Hints en een mol die (over)duidelijk aanwezig is, of een mol die niet zichtbaar is? Een mol actief molt en bij de onthulling evengoed iedereen doet verbazen is een utopie, zeker nu alle afleveringen bijna frame voor frame worden nageplozen op hints.
Wat ik het liefst heb is een Mol die actief molt en daarmee opdrachten om zeep helpt. Dit kan prima verborgen worden door het beeldmateriaal van de aflevering te editen. Hell dit wordt nu al gedaan om andere mensen express verdacht te laten lijken (Freek komt pas aan na JW, Sofie roeit niet, etc).

Dit moet dus ook prima mogelijk zijn als de mol wel actief door zijn/haar toedoen opdrachten aan het verneuken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Laten we niet vergeten dat tot en met week 7 een heleboel mensen op Jan-Willem zaten. Daarna ging hij geld pakken op de windmolens en met de topo/topito's en vloog hij eruit. Qua mol heb je dan een aardige tijd onder de radar kunnen opereren.
Ik vind dat je dan dus een slechte mol bent. Als je passief bent, afwacht en de kandidaten zelf het laat verpesten, dan doe je het gewoon niet goed.
Misschien ligt het aan het programma zelf (de opdrachten, de regie etc) en hoe het "gegroeid" is in de laatste jaren, dat de mol niet zo veel hoeft te doen.
Misschien ligt het er aan dat de kandidaten niet extratjes kunnen verdienen door de mol te helpen (en zo haal je dus verdenkingen bij de echte mol weg, zodat hij wat meer risico's kan spelen etc). Ik mis dit nogal bij de laatste paar seizoenen van WIDM.

Mol moet niet onder de grond zitten en afwachten maar meer bovengronds doen en muiten, rellen en verwarren. (pun intended ;) )

Verder wel leuk seizoen. Tygo maakte het wel voor mij, geweldige kandidaat. De beelden, muziek, locaties, als altijd, geweldig!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
TepelStreeltje schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:28:
[...]
Misschien ligt het aan het programma zelf (de opdrachten, de regie etc) en hoe het "gegroeid" is in de laatste jaren, dat de mol niet zo veel hoeft te doen.
Kees was slechts 1 jaar terug, en die deed meer dan genoeg, dus dat lijkt me niet. Lijkt meer aan de 'activiteit' van de persoon te liggen. Heb je zín om te mollen, doe je er moeite voor? Bedenk je vooraf zelf waar en wat je kunt doen in alle situaties?

Meeste is hier al wel gezegd: teleurstellende mol, leuke winnaar! Hopen op een man als mol volgend jaar, die blijken mij veel beter te bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Het is niet alleen actief mollen, het is ook andere kandidaten manipuleren verkeerde beslissingen te nemen, of wanneer ze een verkeerde beslissing dreigen te nemen ze daarin ondersteunen (zoals Kees idd vorig jaar deed)

Maar uiteindelijk is dit ook gewoon meer een feelgood-serie waarin 'onbekenden' vrienden worden en leuke dingen doen. Het spelelement is meer de vorm waarin dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Waar heeft Suzan echt echt het verschil gemaakt als mol? Volgens mij alleen op het moment dat ze die envelop in de brievenbus liet liggen. Verder heeft ze weinig verandert imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:41

Ypho

Allround Nerd

Ik pleit nog steeds een keer voor een serie WIDM zónder mol. En dan eens kijken wat de theorieën zijn van de verschillende deelnemers. En dan vanaf aflevering 6 ofzo een mol laten aanwijzen :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:50
Ja maar hoe ga je dan in de eerste aflevering mensen laten afvallen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ShitHappens schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:05:
Ja maar hoe ga je dan in de eerste aflevering mensen laten afvallen? :+
Op basis van dat ze bijvoorbeeld over 1 specifieke persoon iets moeten zeggen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
De persoon die op basis van de antwoorden die de deelnemers geven het minst likely de mol is, gaat eruit. Krijg je dus dat mol-gedrag wordt beloond -> leuke tv!

[ Voor 24% gewijzigd door mefjoew op 21-03-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-04 21:21
Vuvuzela schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:53:
Waar heeft Suzan echt echt het verschil gemaakt als mol? Volgens mij alleen op het moment dat ze die envelop in de brievenbus liet liggen. Verder heeft ze weinig verandert imho..
Hoe weet ze eigenlijk zo zeker dat ze later in de serie alleen wordt gelaten bij het uit de brievenbus halen van de envelop? (Zo, daar kan niets meer mee gebeuren)

Ik zou als kandidaat winnaar altijd meelopen, zeker in die fase van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:18

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat deed ze wel slim, ze liet bij de eerste brievenbus Freek alleen gaan "ga jij maar". Ik dacht toen al, bij de volgende brievenbus ga jij dan waarschijnlijk alleen. Aangezien Freek Susan niet verdacht vond hij dat allemaal best.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Yohost! schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Hoe weet ze eigenlijk zo zeker dat ze later in de serie alleen wordt gelaten bij het uit de brievenbus halen van de envelop? (Zo, daar kan niets meer mee gebeuren)

Ze laat daarom bewust Freek de eerste pakken, zodat ze bij de tweede vrij spel heeft. Is ook waarom Freek en Susan samen zaten (deelde art dat niet in?). Sofie en Tygo hadden haar inderdaad gestalkt naar die brievenbus toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Yohost! schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Dat wist ze niet. De twee teams hadden ook kunnen beslissen om de bootjes net omgekeerd weg te sturen. Het plan om een envelop te laten verdwijnen was er natuurlijk al wel bij de mol, dus daar gewoon wat hints naar droppen en als het goed uitpakt daarna met de regie leuk in elkaar monteren. Had Susan een andere envelop laten verdwijnen dan had dat hele fragment met "Daar kan niets meer mee gebeuren" er waarschijnlijk geeneens in gezeten.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:07

Vos

AFCA

Ik kijk pas 2 jaar WIDM, wil wel eens wat seizoenen terug kijken. Indien het te vinden is ergens... Welk seizoen staat voor jullie op nummer 1 die ik terug moet kijken?

Vond dit seizoen ook zeker wel minder dan vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Seizoen 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:01

Quad

Doof

Seizoen 9 is anders ook een mooie.

Seizoen 9, 11 en 13.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Deze. Je zult wel even moeten zoeken, maar hij is te vinden.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 12:06

Royz

Kleurenblind!!

Ze staan gewoon op de WIDM youtube kanaal toch?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Yes

Ik ga hem ook eens kijken. Nu vanaf 7 alles gezien met 9 en 11 als toppers en 12 als dieptepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Royz schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:19:
Ze staan gewoon op de WIDM youtube kanaal toch?
Hm, dat wist ik nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
op 240p, dat is geen kijkplezier. Op uitzendinggemist staan ze vanaf seizoen 6, waarvan de meest recente in 342p. Met een beetje zoeken zijn ze online in betere kwaliteit te vinden, maar ik weet niet of dat allemaal legaal is.

[ Voor 12% gewijzigd door inquestos op 24-03-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vuvuzela schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:21:
Yes

[video]

Ik ga hem ook eens kijken. Nu vanaf 7 alles gezien met 9 en 11 als toppers en 12 als dieptepunt.
Je gaat naar een stel pixels kijken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Gewoon naar wieisdemol.avro.nl gaan. Selecteer video en dan kan je mooi ieder seizoen terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Phyxion schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Je gaat naar een stel pixels kijken? 8)7
Daarom snap ik niet dat de AVRO niet gewoon ook seizoen 3 t/m 14 op DVD/Bluray uitbrengt, want ze zijn ermee gestopt na de eerste twee seizoenen :( Beetje pixels tellen vind ik ook niet fijn kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Joosie200 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:21:
[...]

Daarom snap ik niet dat de AVRO niet gewoon ook seizoen 3 t/m 14 op DVD/Bluray uitbrengt, want ze zijn ermee gestopt na de eerste twee seizoenen :( Beetje pixels tellen vind ik ook niet fijn kijken
Vooral seizoen 3, want de meeste zijn het er wel over eens dat dat een van de betere was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik volg WiDM vanaf het Jon jaar (2009) en heb dit jaar echt mijn best moeten doen om te kijken. Bizar slecht uitgelegde opdrachten die gedoemd waren om te mislukken. De over aanwezige Tigo en Sophie en de leukste mensen op Jan-Willem en Freek na er bijna direct uit. Dan blijkt uiteindelijk ook nog Susan de mol te zijn (iets waar het voor mij althans al vanaf aflevering 3 op begon te lijken), die bovendien nauwelijks gemold heeft!? Ik denk met veel plezier aan Patrick en Kees terug, die echt actief dingen aan het doen waren. Susan heeft voor zover ik nu kan zien eigenlijk alleen die envelop in de aller-, allerlaatste aflevering daadwerkelijk gemold...
En daarnaast, hoe zit het nou met dat Chinese toneel!? :?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

http://widmgemist.nl/
Staat alles op, alleen dan dus doorgelinkt naar youtube. wel wat makkelijker overzicht wat mij betreft.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:57:
...
En daarnaast, hoe zit het nou met dat Chinese toneel!? :?
Wat was daarmee?

Ik vond het dit jaar ook wel vrij makkelijk gemaakt voor de mol. Er miste echt een smerige actie, bijv. dat er achter de rug van anderen om gewoon iets weg werd gegooid. In vorige seizoenen gebeurde dat regelmatig en daardoor zag je dat de mol echt lef had getoond. Nu vond ik het allemaal een beetje te braaf.

Ben trouwens 3e geworden in de pool! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik ging er vanuit dat die bijzonder vage onduidelijke opdracht nog wel uitgelegd zou worden. Sterker nog, ik verwachtte dat de Mol ook op die foto stond. Helemaal niets meer over gehoord.

(Overigens net zo jammer als dat ze vorig jaar niet lieten zien dat toen Kees aan het wild plassen was hij over geld heen zeek zodat de dames weg zouden kijken ;) )

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Heeft iemand nog een idee wat de hint was in de gespiegelde wolken? Er van uit gaande tenminste dat dat een hint was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

De derde letter van "gespiegelde wolken" is de S. En de derde letter van de naam van de Mol is een.. jawel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
BreadFan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:57:
Heeft iemand nog een idee wat de hint was in de gespiegelde wolken? Er van uit gaande tenminste dat dat een hint was...
Ik vermoed dat dat een gevalletje "Laten we een wolk spiegelen, zit half Nederland te zoeken wat het betekent _O- " was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Vuvuzela schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:37:
De derde letter van "gespiegelde wolken" is de S. En de derde letter van de naam van de Mol is een.. jawel ;)
Oh natuurlijk. Soms is het zo simpel maar zie je het pas als iemand het zegt he! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:20

Ankh

|true

Hier een leuk interview met de eindredacteur, dit seizoen was zijn laatste.
http://frontpage.fok.nl/s...dredacteur-widm-2014.html

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ankh schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:47:
Hier een leuk interview met de eindredacteur, dit seizoen was zijn laatste.
http://frontpage.fok.nl/s...dredacteur-widm-2014.html
Thanks, leuke extra info.
Wat was de gedachte achter de opera-opdracht uit aflevering 2?

"Dat was de enige 'glitch' van dit seizoen. Wij wilden heel graag de Kantonese opera erin, omdat dat typisch Chinees is en dat willen we laten zien. Het was onmogelijk om een kandidaat zelf te laten meespelen, dus we hadden bedacht: stel dat er wel iemand staat. Dan moet de formulering daarna zo ongelooflijk goed zijn, dat het uitpakt. Ik denk eerlijk gezegd dat die formulering niet goed kon worden. Het was niet leuk geweest als we zouden zeggen: 'stel dat Susan en Owen op het podium zouden staan, wie zouden ze dan zijn?' Daar moet je mee spelen en dat is niet goed uitgepakt. Ik had wel gewild dat er iets meer achter zat en dat had wel heel erg bij ons gepast."
Die opdracht was dus idd gewoon een faal. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:12
De mol heeft in deze hele serie vrijwel het minst gemolt van alle kandidaten. Sofie met name heeft veel meer gemolt. Echte mol acties zijn er niet echt geweest, jammer dit soort saaie mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
ArgantosNL schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:17:
De mol heeft in deze hele serie vrijwel het minst gemolt van alle kandidaten. Sofie met name heeft veel meer gemolt. Echte mol acties zijn er niet echt geweest, jammer dit soort saaie mol.
Eens, maar aan de andere kant... hoe vaak is het gebeurd dat in de laatste aflevering een finalist compleet op de verkeerde persoon zit? Dat vind ik toch ook wel een prestatie op zich hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:12
Ik moet zeggen hoe ze het gespeeld hebben net zo goed geen mol in had kunnen zitten. Buiten de spellen om hebben de kandidaten ook veel contact en dat heeft heel veel invloed gehad en als je de allemans vriend bent buiten de spellen om dan ben je ook niet zo verdacht. Sofie en tygo speelde voor de wins en niet om vriendjes te maken wat susan dus wel heeft gedaan waardoor het nou niet echt een super prestatie is geweest. Freek heeft ook maar een beetje door het spel heen gemazzeld waardoor hij in de finale terecht is gekomen, en het zelfde geldt voor jan willem.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste