Wat heb ik toch onwijs veel kriebels gekregen om te beginnen
Jij bent verliefd !Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:10:
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Zo te lezen moet het met de website en voice wel goed gaan komen. Het begint bij mij ook al te jeuken om aan de slag te gaan.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Verwijderd
Idee voor een event: Wij deden tijden TBCmet onze guild een cowrun. Allemaal een level 1 Tauren aanmaken en dan rennen van het startgebied naar Black Temple of Tempest Keep tijdens TBC. Stond altijd garant voor veel lol. Winnaar kreeg gold of een leuke item of werd member van de maand ofzo.
Inderdaad, heb vaak genoeg mee geholpen nieuwe guild op te starten waar binnen een maand de guild leader bijvoorbeeld niet meer kwam opdagen (en ja dan duurt het niet lang voordat de guild leeg liep).wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:09:
[...]
Dit inderdaad geeft ook meteen het gevoel dat je een groep bent en je leert elkaar kennen terwijl je gewoon bezig bent de band met meerdere mensen te verdiepen.
En daardoor ervoor zorgt dat de guild veel minder kans heeft om uit elkaar te vallen.
Scallius, ik ken het
krijg steeds meer zin hierin. Wordt echt geweldig 
@Skrim, kan niet meer
58 of 60 nodig voor de Dark Portal, of je moet een mage hebben.
@Skrim, kan niet meer
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
DAT is een heel goed idee ik zie het nu al voor me iedereen op voice chat.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:11:
Idee voor een event: Wij deden tijden TBCmet onze guild een cowrun. Allemaal een level 1 Tauren aanmaken en dan rennen van het startgebied naar Black Temple of Tempest Keep tijdens TBC. Stond altijd garant voor veel lol. Winnaar kreeg gold of een leuke item of werd member van de maand ofzo.
"ALWEER......stomme lvl 60 alliance" of " damn nu ben ik dood gevallen"
Ik zal dit idee zeker onthouden.
Steam: Ryada.
Mannen probeer het even op de bespreek punten te houden.
anders komt er zo een modje weer binnenvallen..
( betrap me er zelf ook op )
anders komt er zo een modje weer binnenvallen..
( betrap me er zelf ook op )
En iemand als reporter boven iedereen vliegen en een ingame video maken.wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:12:
[...]
DAT is een heel goed idee ik zie het nu al voor me iedereen op voice chat.
"ALWEER......stomme lvl 60 alliance" of " damn nu ben ik dood gevallen"
Ik zal dit idee zeker onthouden.
Zelfde hier, denk dat ik maar weer is begin vanavond om LFR te doen voor wat gear. Helpt toch weer, zo net voor woensdagScallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:10:
Maar nog een puntje om vanavond dan te bespreken: classes / roles. Voordat we opeens 10 tanks en 8 healers en geen dps hebben, of 6x warlock hebben en geen shaman oid is het misschien handig dat enigzins te regelen.
Ik zou het liefst nu al beginnen met het levelen van me nieuwe char 
Wat betreft de roles gaat mijn voorkeur uit naar versatile classes. Altijd veel plezier Druid en Shaman gespeeld.
Wat betreft de roles gaat mijn voorkeur uit naar versatile classes. Altijd veel plezier Druid en Shaman gespeeld.
[ Voor 45% gewijzigd door Jwlb op 10-12-2013 13:17 ]
Nou ik denk voornamelijk dat iedereen lekker zijn eigen keuze behoud. Wat je vaak zie is dat toch mensen respeccen mocht het nodig zijn.Fiole schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:15:
[...]
Zelfde hier, denk dat ik maar weer is begin vanavond om LFR te doen voor wat gear. Helpt toch weer, zo net voor woensdag
Maar nog een puntje om vanavond dan te bespreken: classes / roles. Voordat we opeens 10 tanks en 8 healers en geen dps hebben, of 6x warlock hebben en geen shaman oid is het misschien handig dat enigzins te regelen.
Als je in de OP in het document met alle classes kijkt kan je zien hoeveel roles er al zijn van alles en van elke class daardoor kunnen mensen er ok beter op inspelen en beslissen wat ze willen spelen het is geen verplichting want je kan spelen wat je wilt.Fiole schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:15:
[...]
Zelfde hier, denk dat ik maar weer is begin vanavond om LFR te doen voor wat gear. Helpt toch weer, zo net voor woensdag
Ja zeker en daarmee dan een promotie filmpje maken voor de guildRyatzu schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:14:
[...]
En iemand als reporter boven iedereen vliegen en een ingame video maken.
Dan zetten we een mage met portal bij de ingang van de death portal neer waardor het wel mogelijk is.lanerios schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:12:
Scallius, ik ken hetkrijg steeds meer zin hierin. Wordt echt geweldig
@Skrim, kan niet meer58 of 60 nodig voor de Dark Portal, of je moet een mage hebben.
Degene die dan niet meedoet maar voor de mage en commentator gaat spelen krijgt van mij dan een beloning omdat hij alle fun mist.
[ Voor 78% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 13:20 ]
Ik baal er eigenlijk van om party-pooper te zijn en wil ook zeker mensen hun enthousiasme niet drukken. Maar een modbreak zou ook helemaal niet fijn zijn. Ik wil jullie vragen om de discussies even inhoudelijk te houden.
Agendapunten voor vanavond (waar verslag van wordt gedaan):
Agendapunten voor vanavond (waar verslag van wordt gedaan):
- Server & Faction keuze
- Guildnaam, Guildbank & Guild ranks
- Website & speech
- Inventarisatie van classes
- Eerste guild event
JIJ moet terug komen !!!Thysiej schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:07:
Goh, dit is een interessant topic. Als het echt iets gaat worden, kom ik begin volgend jaar weer terug naar WoW; lijkt mij erg gezellig!
Je was zo in 1keer weg na Cataclysm
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2013 13:20 ]
Denk dat je als je echt wilt eigenlijk al van start kan gaan, de poll eindigt natuurlijk pas deze avond, maar het antwoord lijkt me ondertussen al vrij duidelijkJwlb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:16:
Ik zou het liefst nu al beginnen met het levelen van me nieuwe char
Voor het event van dit weekend: Fatboss heeft ook al vaak dit soort events gehouden (Gnomolympics, etc.) en ik denk dat je met zo'n events je wel meteen kapot lacht
Wellicht dit ook in de startpost zetten?Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:20:
Ik baal er eigenlijk van om party-pooper te zijn en wil ook zeker mensen hun enthousiasme niet drukken. Maar een modbreak zou ook helemaal niet fijn zijn. Ik wil jullie vragen om de discussies even inhoudelijk te houden.
Agendapunten voor vanavond (waar verslag van wordt gedaan):Uiteraard is er ook ruimte voor om vragen te stellen als je geinteresseerd bent.
- Server & Faction keuze
- Website & speech
- Eerste guild event
Tevens bij bespreken van guildranks eventueel (maar minder belangrijk) de poppetjes aan de rangen knopen. (Kan ook later, wellicht op basis van inschrivjing als de ranks bekend zijn)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wat bedoel je precies met de poppetjes aan de rangen knopen?_Peter2_ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:22:
[...]
Wellicht dit ook in de startpost zetten?
Tevens bij bespreken van guildranks eventueel (maar minder belangrijk) de poppetjes aan de rangen knopen. (Kan ook later, wellicht op basis van inschrivjing als de ranks bekend zijn)
Ik snap namelijk niet wat je hier mee bedoelt
Users aan de rangen hangenwambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:24:
[...]
Wat bedoel je precies met de poppetjes aan de rangen knopen?
Ik snap namelijk niet wat je hier mee bedoelt
dus wie er GM wil worden wie offie
Aha wat mijn insteek was is dat we de guild eerst een week laten draaien en daaruit beslissen we democratisch wie geschikt is om officer of GM te worden waardoor mensen niet het gevoel krijgen van maar die gast vind ik totaal niet geschikt dus ik ga weg.Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:25:
[...]
Users aan de rangen hangen
dus wie er GM wil worden wie offie
Done!_Peter2_ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:22:
[...]
Wellicht dit ook in de startpost zetten?
En ik denk zelf dat we wel al een aantal Officers in ieder geval aan kunnen wijzen. Maar dan meer omdat het niet handig is om maar 1 persoon te hebben die dingen in de guild kan regelen.
Zelf ben ik er ook meer van om af te wachten wie blijft en wie zich "bewijst" in de guild als nuttig/leuk/behulpzaam/verstandig etc..
Lol 3vs3 is altijd met healer maat, of je wilt snel cap halen op 1300 rating en niet echt voor de fun 3vs3 doet.Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:36:
[...]
Ligt eraan wat de opstelling word.
2v2 is opzich de combi niet relevant pas op high lvl..
3v3 is een healer handy maar hoeft niet bij flinke burst
5v5 healer prio !
en bg's of RBG is het afstemmen afstemmen.. maar gewoon wat je zelf leuk vind om te spelen
[...]
Niceen de season 14 HP gear is binnen een halve dag bij elkaar gefarmed.. dan no time gemmen ( ben JC dus komt goed ) en daarna rammen voor de CP gear 522
ik heb een 10200 cap dus binnen een dag bijna complete set mogelijk
Ik herinner me nog altijd 3dps comps die zo snel neergaan
Reden is 3dps heeft geen balance in 3vs3. Het is of iemand snel neerbursten en dan snel doodgaan, terwijl met met healer je potjes van 10 min kan krijgen en dan zie je gelijk hoe leuk pvp kan zijn.
Zoiezo is pvp in mop een beetje minder dan cata, het gaat allemaal om burst en cc dat 1 persoon kan doen is helemaal oneerlijk . Hopelijk gaan ze dat veranderen in WoD.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Dit lijkt me ook het meest practisch toe, maar daar kunnen we het vanavond wel over hebben toch?wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:26:
[...]
Aha wat mijn insteek was is dat we de guild eerst een week laten draaien en daaruit beslissen we democratisch wie geschikt is om officer of GM te worden waardoor mensen niet het gevoel krijgen van maar die gast vind ik totaal niet geschikt dus ik ga weg.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Ik denk zelf dat het niet zozeer zo zou lopen.. een offie is altijd onpartijdig als het goed is.wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:26:
[...]
Aha wat mijn insteek was is dat we de guild eerst een week laten draaien en daaruit beslissen we democratisch wie geschikt is om officer of GM te worden waardoor mensen niet het gevoel krijgen van maar die gast vind ik totaal niet geschikt dus ik ga weg.
ookal zal iemand een hekel aan hem hebben of niet..
we hebben 1 GM en die zal hoogstewaarschijnlijk vanavond wel naar voren komen in het overleg..
Ik deel ook het enthousiasme:)Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:20:
Agendapunten voor vanavond (waar verslag van wordt gedaan):Uiteraard is er ook ruimte voor om vragen te stellen als je geinteresseerd bent.
- Server & Faction keuze
- Website & speech
- Eerste guild event
Misschien Professions toevoegen aan de lijst? Mensen die dus de belangrijkste recepten, de benodigde mats krijgen om dingen te maken? Of is dat tegenwoordig niet meer zo aan de orde?
[ Voor 4% gewijzigd door -Mach!- op 10-12-2013 13:31 ]
ut=life
Zo zeker niet noodzakelijk !kivanco schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:27:
[...]
Lol 3vs3 is altijd met healer maat, of je wilt snel cap halen op 1300 rating en niet echt voor de fun 3vs3 doet.
Ik herinner me nog altijd 3dps comps die zo snel neergaandie mensen horen aparte ques te krijgen.
Reden is 3dps heeft geen balance in 3vs3. Het is of iemand snel neerbursten en dan snel doodgaan, terwijl met met healer je potjes van 10 min kan krijgen en dan zie je gelijk hoe leuk pvp kan zijn.
Zoiezo is pvp in mop een beetje minder dan cata, het gaat allemaal om burst en cc dat 1 persoon kan doen is helemaal oneerlijk . Hopelijk gaan ze dat veranderen in WoD.
ik heb een destro lock fire mage en ele shammy combo gehad.. en dat ging schrikbarend goed!
maar inderdaad verschilt het super per expansion of season zelfs
Ik heb vaak genoeg gehad dat door een officer de guild uit elkaar is gevallen en van de GM denk ik ook dat die wel vanavond naar voren zal komen in het overleg.Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:28:
[...]
Ik denk zelf dat het niet zozeer zo zou lopen.. een offie is altijd onpartijdig als het goed is.
ookal zal iemand een hekel aan hem hebben of niet..
we hebben 1 GM en die zal hoogstewaarschijnlijk vanavond wel naar voren komen in het overleg..
wel van belang is dat iedereen tijdelijk invite's kan geven om snel alle leden in de guild te krijgen.wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:29:
[...]
Ik heb vaak genoeg gehad dat door een officer de guild uit elkaar is gevallen en van de GM denk ik ook dat die wel vanavond naar voren zal komen in het overleg.
tevens misschien handig om in de opmerkingen te zetten realname/ tweakers ID
Inderdaad ook waar, maar ik denk dat we zowiezo reeds een aantal Officers op kunnen schrijven zodat we iedereen meteen in de Guild kunnen krijgen en alles meteen op poten kunnen zetten. Nadien kunnen we nog steeds spelen met de rangen hé.wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:26:
Het belangrijkste blijft natuurlijk wel: Wie maakt de guild? En hoe zit het met het Guild Logo voor op de Tabards en Banners?
Dat is zeker een heel goed idee maar in welke opmerkingen bedoel je?Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:31:
[...]
wel van belang is dat iedereen tijdelijk invite's kan geven om snel alle leden in de guild te krijgen.
tevens misschien handig om in de opmerkingen te zetten realname/ tweakers ID
die je kan plaatsen bij de players als je erop kliktwambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:32:
[...]
Dat is zeker een heel goed idee maar in welke opmerkingen bedoel je?
( ingame )
De GM maakt de guild?JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:31:
[...]
Inderdaad ook waar, maar ik denk dat we zowiezo reeds een aantal Officers op kunnen schrijven zodat we iedereen meteen in de Guild kunnen krijgen en alles meteen op poten kunnen zetten. Nadien kunnen we nog steeds spelen met de rangen hé.
Het belangrijkste blijft natuurlijk wel: Wie maakt de guild? En hoe zit het met het Guild Logo voor op de Tabards en Banners?
Ik zou het eerst in de gewone guildnote zetten, voor het geval we ooit besluiten om iets als EPGP te gaan gebruiken (dat scheelt dan weer notes omzetten, van normal naar officer, en vice versa)wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:32:
[...]
Dat is zeker een heel goed idee maar in welke opmerkingen bedoel je?
Ik was eigenlijk van plan om 3 mogelijkheden voor guild logo te maken en iedereen te laten kiezen en idd denk ik dat de GM gewoon de guild moet maken.JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:31:
[...]
Inderdaad ook waar, maar ik denk dat we zowiezo reeds een aantal Officers op kunnen schrijven zodat we iedereen meteen in de Guild kunnen krijgen en alles meteen op poten kunnen zetten. Nadien kunnen we nog steeds spelen met de rangen hé.
ik bedoel ook gewone notes zodat iedereen kan zien hoe iemand heet en wat zijn id bij tweakers isValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:33:
[...]
Ik zou het eerst in de gewone guildnote zetten, voor het geval we ooit besluiten om iets als EPGP te gaan gebruiken (dat scheelt dan weer notes omzetten, van normal naar officer, en vice versa)
Ik ga helaas niet bij de Skypetalk aanwezig kunnen zijn
maar ik ben er in spirit!
Zit nu al te bedenken wat het handigst is qua levelling. Also, low level boosting:
Als het bevalt, gaat mn warrior over! een level 82 warrior, die wordt dan ook een booster voor de lower level dungeons
Als het bevalt, gaat mn warrior over! een level 82 warrior, die wordt dan ook een booster voor de lower level dungeons
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja daar hadi k zelf nog niet aan gedacht goed idee trouwens.Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:34
[...]
ik bedoel ook gewone notes zodat iedereen kan zien hoe iemand heet en wat zijn id bij tweakers is
Begint er steeds meer op te lijken dat dit allemaal goed gaat komen
Even over dat we daarna toch nog met de rangen kunnen klooien ik denk dat dat juist weer gaat zogen voor dat mensen zeggen maar ik was toch een Officer ik heb helemaal niks fout gedaan.
He jammer ik had je er graag bijgehad om te praten over de website.lanerios schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:35:
Ik ga helaas niet bij de Skypetalk aanwezig kunnen zijnmaar ik ben er in spirit!
Zit nu al te bedenken wat het handigst is qua levelling. Also, low level boosting:
Zou je mij dan mischien even een opzet en onderbouwing kunnen DMen zodat ik voor jouw kan spreken als we het over de website gaan hebben?
[ Voor 36% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 13:37 ]
Lol op wat voor rating heb je die comp dan gespeeld?Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:29:
[...]
Zo zeker niet noodzakelijk !
ik heb een destro lock fire mage en ele shammy combo gehad.. en dat ging schrikbarend goed!
maar inderdaad verschilt het super per expansion of season zelfs
Tot 1600 kom je mensen tegen die alleen maar voor de mount bezig zijn of alleen cap, misschien mensen die net inkomen.
Mijn punt is als je echt serieus arena wil doen moet je geen 3dps spelen, dat is voor mij en ik denk meerdere mensen een no-go
Ik typ dit allemaal op tel dus excuses als ik schrijf.
Dat heb je niet als je alleen een GM hebt en de andere met invite mogelijkheidwambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:35:
[...]
Ja daar hadi k zelf nog niet aan gedacht goed idee trouwens.
Begint er steeds meer op te lijken dat dit allemaal goed gaat komen
Even over dat we daarna toch nog met de rangen kunnen klooien ik denk dat dat juist weer gaat zogen voor dat mensen zeggen maar ik was toch een Officer ik heb helemaal niks fout gedaan.
daarna kan altijd de discussie gestart worden voor officer
No probs en wij hadden toen een rating van 1866 geloof ik uit mijn hoofd.helaas viel dat uit elkaar doordat 2/3 geen tijd meer hadden.. moet wel zeggen dat we ook niet normaal veel verlorenkivanco schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:36:
[...]
Lol op wat voor rating heb je die comp dan gespeeld?
Tot 1600 kom je mensen tegen die alleen maar voor de mount bezig zijn of alleen cap, misschien mensen die net inkomen.
Mijn punt is als je echt serieus arena wil doen moet je geen 3dps spelen, dat is voor mij en ik denk meerdere mensen een no-go
[ Voor 36% gewijzigd door Consigliere op 10-12-2013 13:38 ]
No probs en wij hadden toen een rating van 1866 geloof ik uit mijn hoofd.helaas viel dat uit elkaar doordat 2/3 geen tijd meer hadden.. moet wel zeggen dat we ook niet normaal veel verlorenkivanco schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:36:
[...]
Lol op wat voor rating heb je die comp dan gespeeld?
^
Niet dubbelposten he
de edit knop bestaat ook nog 
Als er nog mensen zijn met ideen ik hoor ze graag en als er mensen zijn die mij nog niet hun voorkeurs Class en Role hebben gestuurd DM mij alsjeblieft zo snel mogelijk dan voeg ik je toe in het document
Niet dubbelposten he
Als er nog mensen zijn met ideen ik hoor ze graag en als er mensen zijn die mij nog niet hun voorkeurs Class en Role hebben gestuurd DM mij alsjeblieft zo snel mogelijk dan voeg ik je toe in het document
[ Voor 64% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 13:39 ]
to late ja..wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:38:
^
Niet dubbelposten hede edit knop bestaat ook nog
heb hem wel geedit alleen kon die andere niet meer aanpassen.
Maar gok Kivanco dat je best kans heb dat er een RBG team ontstaat
Ik hoop het wel ik ben namelijk zo'n figuur die het leuk vindt maar eigenlijk voor de mount gaat
Laten we dan beginnen met bg'sMektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:41:
Ik hoop het wel ik ben namelijk zo'n figuur die het leuk vindt maar eigenlijk voor de mount gaat
en dan 2v2's en 5v5's en dan uiteindelijk RBG's met gasten die ook willen
Ben ik helemaal voor !Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:42:
[...]
Laten we dan beginnen met bg's
BG's zijn erg leuk met een goed team en dan zijn zelfs achievments te behalen leuk !
Precies!Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:43:
[...]
Ben ik helemaal voor !
BG's zijn erg leuk met een goed team en dan zijn zelfs achievments te behalen leuk !
Het lijkt me sowieso wel zaak om er wat een allround guild van te maken, als je maar op één punt focussed, dan lijkt het me dat je snel uitgebrand raakt.
Dat was toch al het uitgangspunt?ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:44:
Het lijkt me sowieso wel zaak om er wat een allround guild van te maken, als je maar op één punt focussed, dan lijkt het me dat je snel uitgebrand raakt.
multi fun
social
lvling
pvp in elke vorm
raiding
achievment hunters
enz enz
Add me maar dan doen we wel wat, laatste tijd totaal geen bg kunnen doen omdat ik steeds no geared ppl tegen kom en rbg doe ik alleen voor cap.Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:42:
[...]
Laten we dan beginnen met bg's
Kivancusta#2985
Voor mij in iedergeval wel.Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:45:
[...]
Dat was toch al het uitgangspunt?
multi fun
social
lvling
pvp in elke vorm
raiding
achievment hunters
enz enz
Trouwens ik heb al 1 idee voor een event en dat is de run naar ergens in outland zijn er nog meer ideen want ik ben wel benieuwd naar wat voor dingen mensen allemaal kunnen verzinnen.
Ook nog even dit hou alsjeblieft de slowchat binnen de perken af en toe een klein beetje is ok maar in 1 dat meer dan 1 modbreak is niet zo heel motiverend denk ik voor de mensen om de guild te joinen of nog verder te praten
Gewoon eigenlijk zoals het hoort in een guild, van alle markten thuis en iedereen kan zich welkom voelen.
Het moet gewoon een beetje van nature gaan dat we het naar ons zin hebben, ik heb vaak genoeg momenten gehad van vind ik het nu nog wel leuk ?.
En soms denk ik ja en soms denk ik nee, en het is gewoon de bedoeling we dit avontuur kunnen blijven voortzeten met elkaar en elkaars ambitie hierin te voeden.
Want we zijn toch ook liefhebbers van de genre of niet !
Ik zeg : Lok'tar ogar !
Het moet gewoon een beetje van nature gaan dat we het naar ons zin hebben, ik heb vaak genoeg momenten gehad van vind ik het nu nog wel leuk ?.
En soms denk ik ja en soms denk ik nee, en het is gewoon de bedoeling we dit avontuur kunnen blijven voortzeten met elkaar en elkaars ambitie hierin te voeden.
Want we zijn toch ook liefhebbers van de genre of niet !
Ik zeg : Lok'tar ogar !
Dan is er vast iemand die samen met mij Isle of Giants wil farmen voor de mount(s). 
Ben het ermee eens dat het een all-round guild moet worden. Zelf ben ik niet zo bekend met Arena in WoW, zou het wel tof vinden als er leden zijn die de tijd en moeite nemen om dat samen op te pakken.
Ben het ermee eens dat het een all-round guild moet worden. Zelf ben ik niet zo bekend met Arena in WoW, zou het wel tof vinden als er leden zijn die de tijd en moeite nemen om dat samen op te pakken.
Ik !LabsTipJr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:52:
Dan is er vast iemand die samen met mij Isle of Giants wil farmen voor de mount(s).
want ik heb er nog 0 !
Dit principe wilde ik dus gaan oppakken, alleen dan niet met arena maar met challenge modes. Zal dan proberen weer een schema te maken en sign-ups te maken en elke week twee keer per week challenge mode avond doen zodat iedereen die interesse heeft mee kan om full gold en transmog gear te halen. Dit blijft wel lastig maar is wel leuk om te doen. Zodra we genoeg mensen hebben zal ik hier ook mee beginnen (misschien nog voordat we gaan raiden dusLabsTipJr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:52:
(ook om direct maar aan te geven hoe dit gaat, iedereen moet consumables meenemen, food en evt invis potions. We gaan dan ook écht voor gold time dus niet half baked, goede voorbereiding zal dus worden genomen. Hiermee heb ik al genoeg mensen naar gold geholpen
[ Voor 13% gewijzigd door Anvesi op 10-12-2013 13:57 ]
Heel leuk alle ideeën, maar we moeten echt eerst die basis hebben voordat we ook maar kunnen nadenken over de evengs enzovoorts. Anders gaat het domperen en dat zou erg zonde zijn.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Dat weten we allemaal maar de basis is er in principe al en die gaan we uitwerken vanavond.Naif0n schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:58:
Heel leuk alle ideeën, maar we moeten echt eerst die basis hebben voordat we ook maar kunnen nadenken over de evengs enzovoorts. Anders gaat het domperen en dat zou erg zonde zijn.
Als het gaat zoals we verwachten staat de guild vanavond om 9 uur al
En kunnen we woensdag beginnen met levelen en dergelijke.
Ja daar ben ik het mee eens. Hele goede/leuke ideeen (waar ik zelf ook aan mee wil doen), maar we moeten eerst zien dat we de punten die in de agenda staan voor elkaar krijgen.Naif0n schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:58:
Vanuit een solide basis is alles mogelijk!
Focus je echt eerst op faction > realm > guildnaam. De rest heeft echt 0 zin totdat dit geregeld is. Als je dit hebt kun je de guild aanmaken en kun je starten. Zaken als officers, guildbank, website, etc. is leuk, maar niet noodzakelijk.
Stap voor stap, niet alles tegelijk, anders wordt het chaos. Na de basis mensen "verantwoordelijk" maken voor bepaalde zaken en dan (eventueel democratisch) keuzes maken op basis van alternatieven aangedragen door de verantwoordelijke.
Volledig projectmatig aanpakken is wat overdreven, maar enige vorm van organisatie is nodig. Maar dat kunnen jullie perfect vanavond in de skype call op een rijtje zetten
Ik volg vanavond/morgen wel met een level 1 in de nieuwe guild!
Stap voor stap, niet alles tegelijk, anders wordt het chaos. Na de basis mensen "verantwoordelijk" maken voor bepaalde zaken en dan (eventueel democratisch) keuzes maken op basis van alternatieven aangedragen door de verantwoordelijke.
Volledig projectmatig aanpakken is wat overdreven, maar enige vorm van organisatie is nodig. Maar dat kunnen jullie perfect vanavond in de skype call op een rijtje zetten
Faction staat zo goed als vast en Realm is nog bezig en ik heb het idee dat die ook wel vast staat vanavond en de guildnaam komt ook wel in de skype chat waardoor we de basis hebben.IntToStr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:09:
Focus je echt eerst op faction > realm > guildnaam. De rest heeft echt 0 zin totdat dit geregeld is. Als je dit hebt kun je de guild aanmaken en kun je starten. Zaken als officers, guildbank, website, etc. is leuk, maar niet noodzakelijk.
Daarna kunnen we inderdaad pas de rest regelen daarom staat dit bovenaan op het prioriteiten lijstje
Ik zeg tof !
Ik zorg dat ik in iedergeval al online ben...of ik mee kan doen geen idee anders luister ik alleen mee...
Moet ondertussen aan het " werk "
Ik zorg dat ik in iedergeval al online ben...of ik mee kan doen geen idee anders luister ik alleen mee...
Moet ondertussen aan het " werk "
Ben ondertussen al een char begonnen op DB Horde side en zie toch een goed aantal aan nieuwe spelers in het begin area van de Orcs + heb nog geen whispers gehad over het feit dat m'n naam niet past in een RP realm dus tot nu toe zit alles snor. Straks eens een kijkje gaan nemen in Orgrimmar en de AH eens browsen!
Daar zeg je wat, naar Orgrimmar gaan... Ik ben alleen maar in SoO in Orgrimmar geweest denk ik
Moet ik overal de weg weer gaan leren
Heel erg goed zou je al je bevindingen dan even in dit topic willen posten daardoor kunnen we de vor en nadelen van de server vanavond nog een keer op een rijtje zetten.JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:20:
Ben ondertussen al een char begonnen op DB Horde side en zie toch een goed aantal aan nieuwe spelers in het begin area van de Orcs + heb nog geen whispers gehad over het feit dat m'n naam niet past in een RP realm dus tot nu toe zit alles snor. Straks eens een kijkje gaan nemen in Orgrimmar en de AH eens browsen!
[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 14:26 ]
Ik ben zelf meer voor Tarren Mill, maar deze server is zo ongebalanceerd.
Ik bied mij overigens ook aan als officer/nieuwsposter/event organisator (loterijen, oude raids, world pvp, stormwind dance party)
Ik bied mij overigens ook aan als officer/nieuwsposter/event organisator (loterijen, oude raids, world pvp, stormwind dance party)
Leuk initiatief, ik speel zelf al een paar maanden geen WoW meer, maar zou het best weer willen oppakken.
Heb zelf voornamelijk Alliance gespeeld, maar eigenlijk is dat helemaal niet belangrijk voor mij, een vriendelijke guild / medespelers is veel belangrijker. Ik heb nog geen voorkeur voor class, daar moet ik nog even over nadenken
.
Heb zelf voornamelijk Alliance gespeeld, maar eigenlijk is dat helemaal niet belangrijk voor mij, een vriendelijke guild / medespelers is veel belangrijker. Ik heb nog geen voorkeur voor class, daar moet ik nog even over nadenken
Ben echt helemaal verrast naar het aantal mensen die zich al gemeld heeft.
Dit kan nog is erg belovend gaan worden, P.S ik wil mezelf wel inzetten in de toekomst voor video's en dergelijke.
Raids filmen etc
Dit kan nog is erg belovend gaan worden, P.S ik wil mezelf wel inzetten in de toekomst voor video's en dergelijke.
Raids filmen etc
Dat is heel mooi! Altijd handig zo'n iemand te hebben.Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:27:
Raids filmen etc
Misschien is het in het algemeen handig om even bij te gaan houden wie wat wil gaan bijdragen aan de guild (moet eerlijk bekennen dat ik dat nog niet heb gedaan). Als je denkt te kunnen helpen of iets bij kan dragen aan de guild graag even een DM sturen naar mij (dan zorg ik dat het onthouden wordt).
Ik ga nog wel even teruglezen in het topic, maar met 600+ berichten mis ik vast wel iemand.
Zet het ook even in de OP sommige mensen houden de OP bij en niet de hele stroom aan berichten.Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:31:
[...]
Dat is heel mooi! Altijd handig zo'n iemand te hebben.
Misschien is het in het algemeen handig om even bij te gaan houden wie wat wil gaan bijdragen aan de guild (moet eerlijk bekennen dat ik dat nog niet heb gedaan). Als je denkt te kunnen helpen of iets bij kan dragen aan de guild graag even een DM sturen naar mij (dan zorg ik dat het onthouden wordt).
Ik ga nog wel even teruglezen in het topic, maar met 600+ berichten mis ik vast wel iemand.
Als je wilt kan ik het ook in de OP zetten.
Haha ja, dat zal natuurlijk wel wat wennen worden voor de Alliance spelers onder ons (tenzij we plots nog van faction zouden veranderen), maar geen nood, gidsen genoegIntToStr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:
Daar zeg je wat, naar Orgrimmar gaan... Ik ben alleen maar in SoO in Orgrimmar geweest denk ikMoet ik overal de weg weer gaan leren
Heb in zo'n 10 minuutjes ook al ongeveer 5 guildinvites gehad, blijkbaar reeds een groot aanbod aan levelling guilds (of ik straal gewoon iets magisch uit, kan ook natuurlijk), ben nu op weg naar Orgrimmar voor de echte test!wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:
Heel erg goed zou je al je bevindingen dan even in dit topic willen posten daardoor kunnen we de vor en nadelen van de server vanavond nog een keer op een rijtje zetten.
Ja die loopt op kop.Jwlb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:39:
Welke server loopt nu eigenlijk voorop? D. Brotherhood?
Ja Defias Brotherhood, ruim 70% nu ofzo:)Jwlb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:39:
ut=life
Kijk in de OP voor de meest recente ontwikkelingen.Jwlb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:39:
Daar staat ook de huidige poll.
Verwijderd
Net even op DB horde de AH bekeken, als referentie heb ik alleen Ragnaros Alliance op dit moment wat een Full server met wachtrijen is. In vergelijking daarmee staat er een stuk minder op de AH. Daarom maar even een andere strategie:wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:
[...]
Heel erg goed zou je al je bevindingen dan even in dit topic willen posten daardoor kunnen we de vor en nadelen van de server vanavond nog een keer op een rijtje zetten.
iLevel 553 craftables: De markt is niet overspoeld, maar voorzover ik kon zien was iedere class covered en alles verkrijgbaar
Flasks & potions: Alles uit MoP is verkrijgbaar
Crafting mats: Alles uit MoP is verkrijgbaar, ouder vaak niet meer dan 1 page op de AH
Various: Ik zag ook enkele crafted mounts etc.. op de AH en in trade
Gems: 4543 auctions in totaal
Trade was redelijk actief voor een dinsdag middag.
Dat wil ik ook wel doen als ik weer een betere videokaart heb. Ik kan zelf ook een beetje animeren en intro's maken dusMektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:27:
Raids filmen etc
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Kijk is aan dat is helemaal mooi natuurlijk, ik kan echt totaal niet animeren, maar ik ben prima in staad te streamen en filmen en daar een geheel van te maken met muziek van WoW en ingame voices die ik eruit kan vissen.MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:42:
[...]
Dat wil ik ook wel doen als ik weer een betere videokaart heb. Ik kan zelf ook een beetje animeren en intro's maken dus
Wie weet kunnen we iets samen doen in de toekomst..
P.S ik speel op een Mac en die GPU is echt niet boeiend
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2013 14:44 ]
Ok heel erg bedankt hoe zit het met de algemene voertaal?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:41:
[...]
Net even op DB horde de AH bekeken, als referentie heb ik alleen Ragnaros Alliance op dit moment wat een Full server met wachtrijen is. In vergelijking daarmee staat er een stuk minder op de AH. Daarom maar even een andere strategie:
iLevel 553 craftables: De markt is niet overspoeld, maar voorzover ik kon zien was iedere class covered en alles verkrijgbaar
Flasks & potions: Alles uit MoP is verkrijgbaar
Crafting mats: Alles uit MoP is verkrijgbaar, ouder vaak niet meer dan 1 page op de AH
Various: Ik zag ook enkele crafted mounts etc.. op de AH en in trade
Gems: 4543 auctions in totaal
Trade was redelijk actief voor een dinsdag middag.
Engels of iets anders.
Als je nog meer bevindingen hebt hoor ik het graag.
Ben alvast een Troll Monk begonnen op DB, mocht er een andere server uiteindelijk uitkomen is er geen man over boord, ik level altijd redelijk snel 
Naam is Didactylos ( de rp-ers kunnen het dak op zak maar zeggen).
-ow sorry zag de, nieuwe, regels pas nadat ik gepost had.
Naam is Didactylos ( de rp-ers kunnen het dak op zak maar zeggen).
-ow sorry zag de, nieuwe, regels pas nadat ik gepost had.
[ Voor 12% gewijzigd door Didactylos op 10-12-2013 14:47 ]
Things just happen, what the hell
Volledig engelswambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:44:
[...]
Ok heel erg bedankt hoe zit het met de algemene voertaal?
Engels of iets anders.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Voertaal lijkt me tot nu toe Engels te zijn, maar zoveel response was er niet echt in Trade. Auction House leek vrij goed vol te staan met schappelijke prijzen en er zat toch wat volk in Orgrimmar, screenshots volgen nogwambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:44:
Ok heel erg bedankt hoe zit het met de algemene voertaal?
Engels of iets anders.
Ok mooi zou je misschien ook even op Tarren Mill willen kijken en dezelfde dingen bekijken?JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:50:
[...]
Voertaal lijkt me tot nu toe Engels te zijn, maar zoveel response was er niet echt in Trade. Auction House leek vrij goed vol te staan met schappelijke prijzen en er zat toch wat volk in Orgrimmar, screenshots volgen nog
En dan ben je online op 14.52, een tijdstip waarin denk ik de meeste mensen nog geen eens online zijn:)JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:50:
[...]
Voertaal lijkt me tot nu toe Engels te zijn, maar zoveel response was er niet echt in Trade. Auction House leek vrij goed vol te staan met schappelijke prijzen en er zat toch wat volk in Orgrimmar, screenshots volgen nog
Ik ben benieuwd hoe het vanavond eruit ziet, maar de voortekenen zien er goed uit:)
ut=life
Verwijderd
Yup, trade wordt wat rustiger, vermoed dat de middag pauzes over zijn. Net ook even gekeken naar hoeveel aanbieders er zijn voor gems. Maar er lijkt ook voldoende concurrentie te zijn. (of iemand met een berg alts natuurlijk)JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:50:
[...]
Net even voor iedere class een /who 90 "class" gedaan. Meeste classes om deze (werk- en school-) tijd 30-40 spelers online.
edit: Lol,ik was helemaal niet van plan iets te gaan doen, maar inmiddels is de undead priest alweer level 9
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 14:59 ]
Hierbij een paar screens voor wat meer duidelijkheid:
Orgrimmar (met /who kwam ik 46 level 90's uit in Orgrimmar):

AH:

Response in Trade Chat op de vraag of het de moeite waard was om hierheen te moven was:
• Yes
• I moved servers a few weeks ago, and I like it here so far
Orgrimmar (met /who kwam ik 46 level 90's uit in Orgrimmar):

AH:

Response in Trade Chat op de vraag of het de moeite waard was om hierheen te moven was:
• Yes
• I moved servers a few weeks ago, and I like it here so far
[ Voor 5% gewijzigd door JimDB op 10-12-2013 14:59 ]
Dat is wel erg rustig, op Ragnaros zie je er nu al +- 200 meer staan
Van een andere Tweaker

Zo is het 8/10 times op Ragnaros. ( niet van vandaag de shot, maar om het idee te geven )
Van een andere Tweaker

Zo is het 8/10 times op Ragnaros. ( niet van vandaag de shot, maar om het idee te geven )
[ Voor 58% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2013 14:59 ]
Ziet er inderdaad erg leeg uit (okay ik kom van een overvolle server)(Outland)
Maar zelfs in de vakantie als het spel redelijk leeg was was het drukker dan op de screenshots.
Maar zelfs in de vakantie als het spel redelijk leeg was was het drukker dan op de screenshots.
Na rose e cient spin
Andere kant wel meer kans om de AH te dominerenNessuno schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:59:
Ziet er inderdaad erg leeg uit (okay ik kom van een overvolle server)(Outland)
Hou er rekening mee dat het nu 3 uur is en de meeste mensen nog op het werk zitten.
Ook zit tegenwoordig bijna iedereen in die hoofdstad in pandaria.
Moet je is op Ragnaros kijken, daar staat het zelfde in de stad.wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:01:
Hou er rekening mee dat het nu 3 uur is en de meeste mensen nog op het werk zitten.
Maar ja je hebt gelijk, de AH ziet er wel goed uit in iedergeval zo te zien.
Hierbij dus de beelden van Shrine:

/who leverde hier meer dan 50 level 90's op (lijstje kan er maar 50 bevatten als ik me niet vergis)

/who leverde hier meer dan 50 level 90's op (lijstje kan er maar 50 bevatten als ik me niet vergis)
[ Voor 84% gewijzigd door JimDB op 10-12-2013 15:08 ]
Die mogelijkheid is er inderdaad.Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:44:
[...]
Kijk is aan dat is helemaal mooi natuurlijk, ik kan echt totaal niet animeren, maar ik ben prima in staad te streamen en filmen en daar een geheel van te maken met muziek van WoW en ingame voices die ik eruit kan vissen.
Wie weet kunnen we iets samen doen in de toekomst..
P.S ik speel op een Mac en die GPU is echt niet boeiend
Maar video's renderen vergt best veel. en opnemen op hoge kwaliteit ook.
Heb al een tijd niet meer geanimeert (sinds ik een nieuwe computer heb niet meer) maar als ik de programmas weer kan krijgen moet ik wel in staat zijn om er wat mooi's van te maken.
Ach eerst maar even zien hoe het met de guild verloopt!
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Wat ik me afvraag is wanneer mensen echt de beslissing nemen om te migraten. Het spreekwoord "als er één schaap over de dam is..." Als alles 'staat' (de guild is gemaakt) of als er al een paar 90s zijn? Anders is er de kans dat mensen gaan afhaken
Verwijderd
Tja ...Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:01:
[...]
Andere kant wel meer kans om de AH te domineren
Overigens staat de server op dit moment als medium in de lijst, ik heb jaren op een medium server gespeeld en dat is echt prima te doen. Het beviel mij beter dan een Full server als Ragnaros waar ik nu speel in ieder geval.
Een ander voordeel van Defias Brotherhood is dat het de grootste RP-PVP server in EU is en dus voornamelijk toestroom heeft van de kleinere rp-PVP servers. Zelfs als ze alle RP-PVP servers samenvoegen (tot nu toe allen de drie kleinste samengevoegd), dan kom je nog niet in de omvang van servers (ca 130k characters versus 160k voor een server als Ragnaros en 240k voor outland) met queues en blijft alles redelijk balanced. (Alle RPPvP servers zijn redelijk balanced nu)
Edit: Laat het maar weten als er een guildcharter getekend moet worden, dan kom ik wel even naar UC incoming portal area. (veel meer kan je rond level 10 niet aanbieden)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 15:12 ]
Ziet er drukker uit dan mijn server om 20 uur
Zodra er meer duidelijk is, dan was ik ook van plan om te migreren.Fiole schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:07:
Wat ik me afvraag is wanneer mensen echt de beslissing nemen om te migraten. Het spreekwoord "als er één schaap over de dam is..." Als alles 'staat' (de guild is gemaakt) of als er al een paar 90s zijn? Anders is er de kans dat mensen gaan afhaken
Same here. Darksorrow=dood
Ik denk dat het in eerste instantie belangrijk is hoe mensen aan elkaar wennen. Mensen die eventueel twijfelen of ze willen migraten kunnen bijvoorbeeld in eerste instantie bijvoorbeeld crossrealm wat dungeons doen om een beetje een feeling te krijgen voor elkaar. Een guild staat of breekt vaak snel op menselijke interactie, dus of er wel of niet een click is
Dat is waar en ben ik ook helemaal met je eens, Que's en Lag en dat soort dingen zijn ook irritant.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:09:
[...]
Tja ...
Overigens staat de server op dit moment als medium in de lijst, ik heb jaren op een medium server gespeeld en dat is echt prima te doen. Het beviel mij beter dan een Full server als Ragnaros waar ik nu speel in ieder geval.
Een ander voordeel van Defias Brotherhood is dat het de grootste RP-PVP server in EU is en dus voornamelijk toestroom heeft van de kleinere rp-PVP servers. Zelfs als ze alle RP-PVP servers samenvoegen (tot nu toe allen de drie kleinste samengevoegd), dan kom je nog niet in de omvang van servers (ca 130k characters versus 160k voor een server als Ragnaros en 240k voor outland) met queues en blijft alles redelijk balanced. (Alle RPPvP servers zijn redelijk balanced nu)
Ik vind het helemaal prima ik maak vanavond een ALT aan daar, en zodra het JA woord er is dump ik me mage er heen.
Ik zal in de komende 2 weken besluiten wat ik met mijn pala en rogue ga doen. Het is voor mij in de eerste instantie een gezellige server test! bevalt het dan ga ik helemaal over.Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:11:
[...]
Dat is waar en ben ik ook helemaal met je eens, Que's en Lag en dat soort dingen zijn ook irritant.
Ik vind het helemaal prima ik maak vanavond een ALT aan daar, en zodra het JA woord er is dump ik me mage er heen.
Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/