GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Nu even een char gemaakt op Tarren Mill om de vergelijking te maken:

In 3 minuten 2 guild invites gekregen, waarvan ik er een gejoined ben (een level 17 guild), waar er nu 12 online zijn.
Ben momenteel op wandel naar Orgrimmar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Fiole schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:07:
Wat ik me afvraag is wanneer mensen echt de beslissing nemen om te migraten. Het spreekwoord "als er één schaap over de dam is..." Als alles 'staat' (de guild is gemaakt) of als er al een paar 90s zijn? Anders is er de kans dat mensen gaan afhaken
Zodra het een go is ga ik morgen m'n lvl 80 of lvl 69 hunter hunter migreren:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Defias Brotherhood - Horde 48.02% Alliance 51.98%
Tarren Mill - Horde 62.45 Alliance 37.55%

Dit is de % server verdeling tussen alliance en horde. maybe wel interesant om even te weten

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Dus vanaf morgen is het mogelijk om BoA items van server te wisselen? hoe zal dit precies mogelijk zijn dan.
Ingame mail of een andere optie? (kan zelf niet op eu.battle.net vanwege werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Ik migreer ook meteen een character. Moet alleen nog beslissen welke het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:08

hmr

JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:22:
Nu even een char gemaakt op Tarren Mill om de vergelijking te maken:

In 3 minuten 2 guild invites gekregen, waarvan ik er een gejoined ben (een level 17 guild), waar er nu 12 online zijn.
Ben momenteel op wandel naar Orgrimmar :)
Ik blijf voor TarrenMill puur door het RP feit. Ik weet dat men aangeeft dat het geen issue is, maar mijn chars hebben allemaal lol namen en en heb eigenlijk ook niet zoveel zin om me aan te passen aan het roleplay gedeelte :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Hierbij dezelfde screenshots als eerder maar dit keer op Tarren Mill:

Orgrimmar:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6aSCsE3aHm949sYo1Dcv3hmr/full.png
AH:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AJJ07JOlj5A9E7pAqwtLd9Xm/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tfdpvJkKHZ3Lpy6WdSMgWwNJ/full.png

/who levert in Orgrimmar meer dan 50 mensen op terwijl dit bij DB 46 was

Response over of het de moeite was om hierheen te transferen was zeer goed.

Trade Chat is compleet in het Engels en is zeer actief.

[ Voor 24% gewijzigd door JimDB op 10-12-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Je moet je afvragen of het nemen van Org als maatstaf verstandig is, aangezien het merendeel van de mensen tegenwoordig in Shrine bivakkeert.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Was er al besloten naar welke server we gaan? Ik mis echt te veel in een middag -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Dat ook, maar het is ook logisch dat Tarren Mill meer mensen heeft want hun Ratio is hoger kwa Horde.
lolgast schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:34:
Was er al besloten naar welke server we gaan? Ik mis echt te veel in een middag -.-'
Waarschijnlijk Defias Brotherhood, zie begin posts van het topic met de verschillende links !

[ Voor 62% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:34:
Dat ook, maar het is ook logisch dat Tarren Mill meer mensen heeft want hun Ratio is hoger kwa Horde.
Tarren Mill heeft grofweg dezelfde populatie op de realm als Defias Brotherhood.
Echter zit bij TM 90% aan de Horde zijde en bij DB is het 60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Ik hoop DB anders heb ik net een char voor niets aangemaakt en een RaF :P

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Las Vegas schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:33:
Je moet je afvragen of het nemen van Org als maatstaf verstandig is, aangezien het merendeel van de mensen tegenwoordig in Shrine bivakkeert.
Vandaar dat ik ook naar zowel Orgrimmar als Shrine trek (zie m'n eerdere screens), alleen duurt het even om daar wel degelijk te geraken als level 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
is een /who niet makkelijker dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:37:
is een /who niet makkelijker dan? :)
./who is nooit meer dan 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kun je nagaan wanneer ik voor het laatst gekeken heb :p

Maar gezien de poll denk ik dat het eigenlijk al vrij duidelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
En hierbij de screens van Shrine op Tarren Mill:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WKQkyToPr0nvMYngGgKwxeGJ/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JjL99mxvEgfxAkjlL4HDr7y6/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SHyX4vsyU6HgnxioeE6a48Gu/full.png

Met natuurlijk meer dan 50 level 90's bij het gebruik van /who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Laatst online: 27-08 09:46
Dus Tarren Mill is een stuk drukker?

Alleen is de verhouding bagger.. Ik snap alleen niet helemaal hoe dit een nadeel kan zijn met CRZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:48:

Alleen is de verhouding bagger.. Ik snap alleen niet helemaal hoe dit een nadeel kan zijn met CRZ.
Volgens mij gold CRZ toch niet voor de gebieden in Pandaria? Alleen voor de lagere gebieden?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

In shrine hebben we nog niks gezien van Defias Brotherhood dus we kunnen daar nog niet over oordelen.
En dit is op rustige tijden rond 8 uur is de tijd dat echt telt eigenlijk dit is meer een indicatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 15:50 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:49:
[...]

In shrine hebben we nog niks gezien van Defias Brotherhood dus we kunnen daar nog niet over oordelen.
En dit is op rustige tijden rond 8 uur is de tijd dat echt telt eigenlijk dit is meer een indicatie.
5x het aanbod aan Ghost Iron bars is voor mij toch wel een redelijke indicatie dat het serieus drukker is op Tarren Mill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:52:
[...]

5x het aanbod aan Ghost Iron bars is voor mij toch wel een redelijke indicatie dat het serieus drukker is op Tarren Mill :P
Economy zegt inderdaad veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
[...]

Of het is een indicatie dat er minder vraag naar is waardoor er een overvloed aan aanbod ontstaat.
In dat geval zou het juist rustiger zijn.
Wat ook nog kan is dat op DB ze snel verkocht worden door de hogere vraag waardoor het aantoont dat het drukker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Daar komt het op neer, alvast op dit moment. Zowel Trade Chat als de steden waren een pak drukker en de AH aanbiedingen waren op Tarren Mill ook groter.
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:49:
De screens van DB staan op pagina 28 (Orgrimmar + AH en Shrine), deze van Tarren Mill zijn nu net erbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:52:
[...]

Economy zegt inderdaad veel.
Drukkere horde kant, niet perse een drukkere 'realm' imo.
Je zit nog steeds met het feit dat de ratio horde alliance niet erg sterk is op TM.

Had ook gelezen dat er nog steeds City raids zijn op de Defias Brotherhood realm:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

-Mach!- schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:54:
[...]
Had ook gelezen dat er nog steeds City raids zijn op de Defias Brotherhood realm:)
Dit is voor mij al een reden om voor Defias Brotherhood te kiezen (ondanks dat ik niet zo'n fan ben van RP).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023

Persoonlijk vind ik het leuk als ik regelmatig een Alliance character tegen kom. Het is een gevoel, geeft me meer het idee dat de wereld leeft. Helemaal als je op Timeless Isle komt, dan vind ik het 'gezelliger' als 50% Horde en 50% Alliance is dan alleen een hele berg aan Horde characters. Voelt het niet echt als een wereld waar een strijd is tussen twee facties (volgens mij past een RP server wel bij mijn :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tarren Mill zal duidelijk drukker zijn dan Defias als je ipv 50/50 een 80/20 horde voordeel hebt met net zoveel spelers in totaal. Overigens zal die verhouding aleen maar extremer worden, duidelijke minderheids factions op pvp servers sterven uit, daarom zijn zoveel pvp server zo ongebalanceerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:30:

Dit is de % server verdeling tussen alliance en horde. maybe wel interesant om even te weten
nogmaals dit is de populatie verdeling van beide servers. Op taren mill zullen we de overhand hebben en op brotherhood zullen we aan mekaar gewaagt zijn. Conclussie mij maakt het niet uit welke :P

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

LabsTipJr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:55:
[...]

Persoonlijk vind ik het leuk als ik regelmatig een Alliance character tegen kom. Het is een gevoel, geeft me meer het idee dat de wereld leeft. Helemaal als je op Timeless Isle komt, dan vind ik het 'gezelliger' als 50% Horde en 50% Alliance is dan alleen een hele berg aan Horde characters. Voelt het niet echt als een wereld waar er een strijd is tussen twee facties (volgens mij past een RP server wel bij mijn :P )
Ik heb zelf altijd alliance gespeeld op een server waar de ratio toen 80% alliance 20% horde was, het was ook een pvp realm (Auchindoun) en dat vond ik toch minder leuk dan dat het een beetje aan elkaar gewaagd is (De tijd toen ik nog op Dragonmaw zat de eerste 2/3 jaar)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-08 10:21
Hoe staat het met de queue's op Tarren Mill. Zijn die er? Momenteel speel ik op Ragnaros en als ik uit werk thuis kom en 's avonds inlog staat er minimaal een rij van 500+.

Dit staat mij ondertussen erg tegen. Mocht er op de nieuwe server geen queue time zijn is dit een reden om mijn char's over te zetten. Eerst maar starten met een nieuw personage

Goblin rogue met profession's mining/engineering.

Vanavond maar even aanmaken. Wordt de guild direct opgezet na de skype sessie?

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:56:
[...]

nogmaals dit is de populatie verdeling van beide servers. Op taren mill zullen we de overhand hebben en op brotherhood zullen we aan mekaar gewaagt zijn. Conclussie mij maakt het niet uit welke :P
Dan kunnen wij de ballance tippen door de horde het touw te laten trekken, en de alliance is te laten voelen wie de horde zijn !

"mek is net 3 maanden horde, en heeft een sinds 2005/6 wow carriere"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
-Mach!- schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:57:
[...]

Ik heb zelf altijd alliance gespeeld op een server waar de ratio toen 80% alliance 20% horde was, het was ook een pvp realm (Auchindoun) en dat vond ik toch minder leuk dan dat het een beetje aan elkaar gewaagd is (De tijd toen ik nog op Dragonmaw zat de eerste 2/3 jaar)
Ja, dat herken ik ook wel. Ik zit nu op Sylvanas, Horde zijde. Die zijn zwaar in de minderheid. Timeless Isle is op zich wel te doen, toch moet je altijd op je hoede zijn. Er zijn momenten dat je alleen maar geganked wordt. Meestal ga ik dan ergens anders heen of op een alt spelen. Plezier heb ik sowieso :)

Maar als ik straks geganked wordt, dan verwacht ik wel dat wat guild matties komen opdagen om Alliance een pak rammel te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Zou mooi zijn als er eindelijk wat nieuwe aanwas naar "mijn" server komt, als er mensen willen ouwehoeren vanavond of wat extra info willen over Defias, ik doe vanavond m'n mount farm rondje op Toros

@Sakhmet: er zijn geen login queues op DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
LabsTipJr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:00:
[...]

Ja, dat herken ik ook wel. Ik zit nu op Sylvanas, Horde zijde. Die zijn zwaar in de minderheid. Timeless Isle is op zich wel te doen, toch moet je altijd op je hoede zijn. Er zijn momenten dat je alleen maar geganked wordt. Meestal ga ik dan ergens anders heen of op een alt spelen. Plezier heb ik sowieso :)

Maar als ik straks geganked wordt, dan verwacht ik wel dat wat guild matties komen opdagen om Alliance een pak rammel te verkopen :)
Wees maar niet bang, Mektheb hero for hire :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
-Mach!- schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:57:
Ik zit momenteel zelf op een Horde based server (Alliance is zo goed als uitgestorven); en ik heb daar helemaal geen problemen mee, maar iedereen heeft natuurlijk zijn voorkeuren.

De screenshots, cijfers, weetjes enzoverder zijn er ondertussen, nu is het slechts een kwestie van te beslissen en er mee te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kan helaas niet meedoen met de Skype chat. Heb geen werkende mic. Ben niet thuis ook trouwens.

Ik zeg: Raidgroup leveling met een hele groep! Moet volgens mij retesnel gaan :P
Gewoon een middag of avond afspreken om te beginnen hieraan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:10:
Ik kan helaas niet meedoen met de Skype chat. Heb geen werkende mic. Ben niet thuis ook trouwens.

Ik zeg: Raidgroup leveling met een hele groep! Moet volgens mij retesnel gaan :P
Kan je tegenwoordig al questen dan in een raid ?. ( als dat zo is LOL )
40 Man lvl 1 allemaal achter verschillende mobs aan haha. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Zeror schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:10:

Het is natuurlijk wel ultradroog als je met een raidgroep van ongeveer 20 man elke keer quests ophaalt, massaal afstormt op de objectives en ze dan weer samen inlevert.
Of het snel is, ik denk het niet :P

Edit: Meh "Members of this group only get experience and loot from actions in their local party, unless the experience or loot results from a raid-based quest or mob."

[ Voor 13% gewijzigd door Nelusz op 10-12-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Je kunt nog steeds geen quests doen in Raid groups helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Veel succes met ''collect aantal X van item Y'' quests dan :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:12:
[...]

Het is natuurlijk wel ultradroog als je met een raidgroep van ongeveer 20 man elke keer quests ophaalt, massaal afstormt op de objectives en ze dan weer samen inlevert.
Of het snel is, ik denk het niet :P
Om er dan achter te komen dat je geen quests kunt doen in raids, of is dat tegenwoordig wel mogelijk?
Het lijkt mij ook verstandig om aan een ieder zelf over te laten of ze een nieuwe char maken of overzetten.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:10:
Neen, dat kan jammer genoeg nog steeds niet. Terwijl je in een raidgroep bent kan je helemaal niet progressen voor quests (achievements weet ik niet), maar het zou natuurlijk wel een optie zijn om te levellen in groepjes van 5. Denk dat dat al wel voor een grappig zicht geeft zo op level 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Laatst online: 23-04 10:23
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:10:
[...]

Hahaha, dat zou inderdaad te droog zijn.. of met zijn allen achter elkaar aan in ogrimmar ofzo..!

Maar ik hou het allemaal een beetje in de gaten kan vanavond niet op skype komen en lees het morgen wel terug op het werk, moet trainen en daarna ook voetbal op tv dus dat gaat hem niet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:14:
[...]

Neen, dat kan jammer genoeg nog steeds niet. Terwijl je in een raidgroep bent kan je helemaal niet progressen voor quests (achievements weet ik niet), maar het zou natuurlijk wel een optie zijn om te levellen in groepjes van 5. Denk dat dat al wel voor een grappig zicht geeft zo op level 1 :+
Daar is dat party systeem ook voor ontwikkeld natuurlijk. Alleen wordt er, volgens mij, veel te weinig gebruik van gemaakt op deze manier.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ik zal proberen om in de loop van de avond updates te posten zodat mensen die voetbal kijken in de rust zichzelf kunnen inlezen en ook feedback geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Zeror schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:19:
[...]

Daar is dat party systeem ook voor ontwikkeld natuurlijk. Alleen wordt er, volgens mij, veel te weinig gebruik van gemaakt op deze manier.
Bij mij op Frostmane gebeurd het regelmatig hoor. Niet per se qua levellen, want dan kom je over het algemeen niet heel veel mensen tegen. Maar op bijvoorbeeld Isle of Thunder wil ik nogal eens geinvite worden door random mensen om de quests samen door te rennen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

lolgast schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:20:
[...]

Bij mij op Frostmane gebeurd het regelmatig hoor. Niet per se qua levellen, want dan kom je over het algemeen niet heel veel mensen tegen. Maar op bijvoorbeeld Isle of Thunder wil ik nogal eens geinvite worden door random mensen om de quests samen door te rennen :*)
Maar dan gebeurd het meer omdat mensen lui, wanhopig of allebei zijn. Maar echt voor de fun met een groepje lvlen enzo zie je niet heel veel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Levelen met een groep is ook lastig in mijn ogen. Ik level het liefst op eigen tempo aangezien ik moment heb dat ik tunnel en vet doorlevel. Dat laatste is wel irritant. Vanwege zo'n zaken heb ik nog steeds geen loremaster achiev :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:28:
Levelen met een groep is ook lastig in mijn ogen. Ik level het liefst op eigen tempo aangezien ik moment heb dat ik tunnel en vet doorlevel. Dat laatste is wel irritant. Vanwege zo'n zaken heb ik nog steeds geen loremaster achiev :p
Ik niet alleen komt er helemaal niks van, ik zit het beste in een groepje die dungeons doet dag in dag uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:30:

In werkelijkheid is op Tarren Mill: 75-25%, activiteit van alliance is erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Dat doe ik alleen maar als ik tank of healer level. Practisch altijd insta-queues, ideaal <3

Ik zal vanavond niet in de skype call hangen. Mijn vriendin zit vanwege stage in Utrecht, dus ik moet voor eten voor mezelf zorgen. Daarnaast moet voor het werk ook nog het een en ander doen en dat gaat niet lukken als ik tussentijds naar mensen moet luisteren. Concentratiestoornissen ftw :p

Ik zal het vast wel hier (of in de guild zodra die gemaakt is) lezen, dus ik voorzie niet al te veel issues :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Awaken1 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:35:
[...]

In werkelijkheid is op Tarren Mill: 75-25%, activiteit van alliance is erg laag.
Zit jij zelf op TM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 07:34:
[...]

Dus je denk dan neem ik nu maar een makkelijke dps class?? ;)
goede hunters zijn flink OP in pvp btw
Ach ja, maar pvp ben ik opzich niet zo van, meer pve. Ik kan ook makkelijk wat anders spelen, maar hunter heb ik nog nooit iets mee gedaan. Lees hier natuurlijk wel van alles over maar wat ik dan echt een leuke dps class? Shadowpriest heb ik in TBC gespeeld, was erg leuk (destijds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ja al een paar jaar.
Nog voor Ensidia er kwam.

Het is een actieve server met weinig que's. Heel soms op woensdagavond. Verder is timeless isle niet te doen als alliance, je speelt namelijk vrijwel altijd 1 tegen 5. Als horde is het wel te doen maar zelf vind ik 50-50 servers beter.

Tarren mill heeft nogal een slechte community, vind ik zelf.
Dit heeft volgens mij vooral te maken met oude Ensidia Fanboys en veel server migrations die naar tarren mill zijn gekomen. Mensen zijn er vrij negatief vind ik.
Desalniettemin denk ik dat wij het vooral in onze guild gezellig moeten gaan maken:)

[ Voor 6% gewijzigd door Awaken1 op 10-12-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:35:
[...]
Is een bekend verschijnsel, de statistieken betreffen characters in de armory. Niet alle characters zullen meegenomen worden als er betaald gemigreerd wordt, waardoor er een hoop inactief achter blijven. Zo tel ik ook nog op twee servers mee met een level 90 die al maanden niet meer is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik heb mezelf ook opgegeven, ik zie dat ze een leuke sale hebben (5 eurie).

Heb zelf vanaf de beta gespeeld (met hier en daar paar maanden pauze), maar ben toen gestopt omdat het allemaal zo onpersoonlijk is geworden. Helemaal sinds dat automagisch queue systeem. Dus als dit van de vloer afkomt wil ik wel weer is een poging wagen (opnieuw beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Zoals ik het nu hoor hebben mensen toch liever 50/50 dus waarschijnlijk word het brotherhood gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:01:
[...]

Wees maar niet bang, Mektheb hero for hire :9
Ik doe dan ook mee !!!!!
en ja Brotherhood is veel mooiere verdeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Met zo'n 32 meer stemmen dan de tweede in de poll denk ik inderdaad dat we daarvan uit mogen gaan, heb er ondertussen reeds 4 namen "gereserveerd" (gewoon 4 chars gemaakt al :+), maar een aantal andere namen die ik nog wou zijn reeds bezet. Al kan alles natuurlijk nog veranderen na het Skypegesprek :)

Kan ik morgen reeds van start gaan met het levellen in combinatie met heirlooms en eventueel wat Tweakers en hopelijk zo snel mogelijk level 90 aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Heb zowel Nelusz als wambamNL aan Skype toegevoegd, en alvast 2 placeholder chars aangemaakt op Defias Brotherhood (gezien het waarschijnlijk toch dit realm wordt).

Mijn priest wordt Undead, mede door de bijna PvP trinket racial. En mijn druid wordt tauren (flightform + sneller herbing = win).

Let the fun begin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

ik heb 7 chars aangemaakt en een reserve plekje voor mijn lock gehouden :D
zelf een naam gereserveerd: Tweakerz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Lijkt me leuk. Dat is weer een goede motivatie om het weer te spelen (Heb nu ook MoP gekocht, in de aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Voor de mensen die alliance spelen, en transferren, het is mogelijk om voor 20 euro, en te transferren, en te faction changen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:00:
Voor de mensen die alliance spelen, en transferren, het is mogelijk om voor 20 euro, en te transferren, en te faction changen.
HOE !
aangezien een serverchange 25 ia en een faction change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Blizzard geeft op mijn account aan dat het 20 euro kost, als ik de optie character transfer aantik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:05:
Blizzard geeft op mijn account aan dat het 20 euro kost, als ik de optie character transfer aantik.
Stapje verder gaan, dan is het 45,- ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Las Vegas schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:06:
[...]

Stapje verder gaan, dan is het 45,- ;)
7(8)7 :$ *kruipt weg in een hoekje.

In dat geval transfer ik eerst mijn main, zodat ik rustig de tijd heb om eventuele mats die ik over heb uit te zoeken en te verkopen/meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Ik begin denk ik opnieuw, maar wacht het gesprek van vanavond ff af. Ik ben toch niet als eerste 90 dus het heeft ook geen zin om dat uurtje eerder te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:08
Ik heb alvast een DK gemaakt, twijfel wel tussen blood elf female of gewoon ORC male.
Ik heb nog 20 RaF dus dat gaat wel makkelijk denk ik.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mijn char is al aangemaakt om te levelen mag ik u voorstellen : Moofaassa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:15:
Maar dan de vraag, mag zoiets op een RP? Ik heb namelijk géén idee waar ze grens trekken vwb namen die niet toegestaan zijn... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Mijne is ook aangemaakt, Bibje! En de heirlooms zijn volledig klaar (vergeet niet te enchanten, kan sinds kort ook =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lolgast schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:16:
[...]

Maar dan de vraag, mag zoiets op een RP? Ik heb namelijk géén idee waar ze grens trekken vwb namen die niet toegestaan zijn... :?
De namen maken helemaal niks uit op een RP server niemand maakt daar een probleem van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Nelusz en WamBam verzoek op skype gestuurd, namen voor mijzelf gereserveerd op de nieuwe server zodat als ik eventueel ga transferen ik mijn eigen naam hou. Ben er helemaal klaar voor.

Ben alleen even nieuwsgierig, in hoever kan je nu dingen cross realm sturen? alleen looms of ook gold en bags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:18:
Nelusz en WamBam verzoek op skype gestuurd, namen voor mijzelf gereserveerd op de nieuwe server zodat als ik eventueel ga transferen ik mijn eigen naam hou. Ben er helemaal klaar voor.

Ben alleen even nieuwsgierig, in hoever kan je nu dingen cross realm sturen? alleen looms of ook gold en bags?
Volgens mij alleen items die BOA zijn dus geen bags of gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:15:
een druid toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yep, altijd al is willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:28:
[...]

Yep, altijd al is willen hebben.
Hoe schattig :P
en word je dan ook een goudkleurige kitty dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:30:
[...]

Hoe schattig :P
en word je dan ook een goudkleurige kitty dps?
Denk een healer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb nog een paar guildtabs vol met oude mats in mijn persoonlijke bank. Is het een idee om deze mee te transferren voor de nieuwe characters die gaan levelen? Het ligt bij mij nu ook te verstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:31:
Ik heb nog een paar guildtabs vol met oude mats in mijn persoonlijke bank. Is het een idee om deze mee te transferren voor de nieuwe characters die gaan levelen? Het ligt bij mij nu ook te verstoffen.
Goed idee, ik voel een crowdfunding aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:47
heb iig mijn namen gereserveerd op DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
heb er ook een paar aangemaakt:
Diversíty - priest
Dotverdomme - warlock (duh :P )
Arrowblight - hunter
Polymortice - mage

Weet alleen nog niet wat ik als main wil spelen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Speel gewoon wat je leuk vind ;) Ik heb voor mezelf alleen besloten dat ik geen Druid pak, want dat is mijn main op Frostmane. Als ik die ooit transfer moet ik dus 1 char weggooien en dat vind ik zonde. Verder pak ik gewoon waar ik zin in heb, qua roll is het nu toch afwachten dus kun je er in mijn ogen beter voor zorgen dat je er zelf plezier in hebt tijdens het levellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kci
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 06:47

Kci

Ben al een tijdje gestopt met WoW, maar een guild met tweakers lijkt me leuk.
ik zal eens ff een char aanmaken op DB ;)

Edit...

Shammy aangemaakt, Kytane

[ Voor 14% gewijzigd door Kci op 10-12-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Helaas hoor ik net dat er rond 8en bezoek komt. Kan dus helaas niet op Skype bijwonen. Hoor graag hoe of wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:52:
Helaas hoor ik net dat er rond 8en bezoek komt. Kan dus helaas niet op Skype bijwonen. Hoor graag hoe of wat later.
Er word een document gelinkt als we klaar zijn en misschien zelfs een realtime document via google docs (als google ff meewerkt) dus je kan het volgen/lezen wanneer je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Diversity schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:37:
heb er ook een paar aangemaakt:

Dotverdomme - warlock (duh :P )

Weet alleen nog niet wat ik als main wil spelen :D.
Heb gelolled toen ik die naam zag :) Heb zelf overigens gewoon de namen gepakt van chars die ik al had op m'n huidige realm en waarvan ik de naam vond meevallen, mag dus niet te veel alts maken of ik moet weer op namenjacht...
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:17:
De namen maken helemaal niks uit op een RP server niemand maakt daar een probleem van
Hangt toch af van realm tot realm hoor, ik ken een vriend die van een RP realm komt en daar verrot gewhispered werd omdat ie z'n hunter Hunterchick had genoemd 8)7 Maar op deze realm blijkt dat inderdaad niet het geval, al een geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Heb een female UD mage aangemaakt Belpheria vernoemd naar de lich Belpheron uit NWN.
Ze is intussen level 2 :) en wacht op heirlooms.

Ik denk dat ik niet bij de Skype-sessie aanwezig kan zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door _Peter2_ op 10-12-2013 19:04 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:51
HEeft iemand toevallig in lijst met heirloms, dat ik deze kan voorbereiden? (Ben te lang weg geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 13:54
Net mijn undead monk aangemaakt :). Naam: Zironako.

[ Voor 18% gewijzigd door Zironako op 10-12-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Laatst online: 01-08 10:21
goblin rogue aangemaakt,

Nezbickle.

Kan er niet bijzijn op skype maar hou site in de gaten.

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:12
Tauren Warrior aangemaakt

Soleritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Blood Elf priest is ook al aangemaakt, genaamd Caides :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Blood Elf Warlock gemaakt, Naam- Nocturns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jwlb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:07:
HEeft iemand toevallig in lijst met heirloms, dat ik deze kan voorbereiden? (Ben te lang weg geweest :)
Hier heb je een lijstje van àlle heirlooms, maar de voornaamste en degene die je gemakkelijkst kan halen zijn:

Head (Level 20 Guild): Gold
Shoulders: Justice Points
Cloak (Level 10 Guild): Gold
Chest: Justice Points
Legs (Guild Achievement): Gold
(Ring: Weekelijks Fishing Event)
Trinkets: Justice Points
Wapen: Justice Points

Van de Justice Points items zijn er vaak ook PvP varianten die je met Honor Points kan kopen, maar denk dat dit het meest logische en meest simpel verkrijgbare lijstje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:51
Super, Bedankt JimDB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Voor de mensen die er helaas niet bij kunnen zijn in de Skype call.
Hier een Google Docs document waarmee je alle voorderingen kan volgen.
https://docs.google.com/d...IpnMvfJOPNPqe367byY/edit#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heb het maar gedaan XD maandje weer eens gehaald.. weet gewoon niet meer hoe me monk werkt XD moet echt weer wennen.

Is nu al afgesproken welke server het word? of was dat pas later vanavond. want ga denk ik wel mee doen met main ipv opnieuw levelen.. tenzij iemand RAF met me wilt? ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/