fonsmeister schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:07:
[...]
Alweer? Die van jou was toch al 10x bevestigd?
Volgens mij, "In sorteercentrum".dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:08:
Wat is die volgende status update van postnl? Of komt dat morgen vroeg pas?!
Daarna "Bezorger is onderweg"
en daarna.... "AFGELEVERD"
Zekerheid hè Wehkamp niet te vertrouwen
Verwijderd
Dat laatste vind ik het interessantstmathijs55 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:10:
[...]
Volgens mij, "In sorteercentrum".
Ja, of "Eerste poging mislukt"mathijs55 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:10:
[...]
Volgens mij, "In sorteercentrum".
-
Verwijderd
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben denk ikTeunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:11:
[...]
Zekerheid hè Wehkamp niet te vertrouwen![]()
![]()
Lol, ga nu maar ff rustig wat anders doen, je krijgt het heus wel morgenTeunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:11:
[...]
![]()
PSN: fonsmeister
Wehkamp is idd amper te vertrouwen.Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:11:
[...]
![]()
'Zullen geen bundels verkopen' en 'Alle PS4's 1ste batch zijn uitverkocht'.
Vervolgens PS4 bundels gaan verkopen en dan gaan roepen 'nee jij blijft nog lekker in de 2de batch zitten, lekker puh'.
Same here stiekem ook wel.. Mijn vaste afleveradres heeft besloten om niet thuis te zijn morgen.. Dus misschien droppen ze het bij de buren en anders wordt het zaterdag vrees ik.. Maar dat mag de pret niet drukken..
Ik ben heel erg blij dat ik mijn pre-order bij de Wehkamp geannuleerd hebTeunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:11:
[...]
![]()
-
Straks misschien een game mania met +-20 manVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:12:
Best wel triest eigenlijk dat ons eigen kikkerlandje geen dikke launch foto's heeft
Ik ga zo naar GM Venlo, verwacht idd geen grote rijdutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:14:
[...]
Straks misschien een game mania met +-20 man
✌
Livestream UK launch : YouTube: Live PS4 Launch - Covent Garden
De meesten moeten morgen ook weer werken en zo. Denk niet dat dat hier zo heel veel effect zal hebben.Ik ben d'r in elk geval niet gek genoeg voor om ervoor m'n nest uit te komen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:12:
Best wel triest eigenlijk dat ons eigen kikkerlandje geen dikke launch foto's heeft
Mijn BS 10932 bestelling van gisteren, was vanmorgen al om 9.00 uur opgepikt door PostNL.ksborg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:05:
Voor BS nog geen status voor 10942... Zending wordt voorbereid door verzender
Oh well morgen maar weer eens checken!
Een echte lijn qua behandeling zit er dus niet in?
Moet wel zeggen deze hype thread heeft me gek gemaakt...had eigenlijk gewoon willen wachten tot driveclub uitkwam...Er is geen een launch titel die me eigenlijk interesseert.
Heb Need for speed maar besteld als racegame to driveclub er is.
Ik vermaak me verder met resogun en trine2 tot die tijd. (en mario 3D world en Forza5)
Voor de grap gisteren die beruchte BS link benut en met CC betaald en rara...dat lukte.
Sony moet toch wel een superdeal hebben gemaakt met Bart Smit:
De Hofleverancier in Playstation land
Ja begrijpelijk, wel duur grapjeMelkaz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:08:
[...]
Forza voornamelijk en omdat een aantal vrienden voor de Xbox One gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door sparrow86 op 28-11-2013 23:18 ]
Er zijn een paar leuke launchgames, maar wat een vette games zijn er ook al aangekondigd voor het komende jaar zeg!
Wie weet zijn er tweakers die er toevallig 2 in de bus krijgen
Haha zo'n stemming zou ik ook krijgen als je dit topic moet moderaten
Ik ook niet hoor, alhoewel ik om 09.00 uur naar de winkel gan en bidden dat ze hem nog verkopen
nothing stops this train
Kan best nog wel hoor, ze werken vast erg hard om alle orders te versturen
Wel beetje een dubbel gevoel.
Morgen of zaterdag een prachtige PS4 met mooie games. En volgende week vrijdag komt Gran Turismo 6 uit waar ik enorm naar uitkijk! Op de PS3...
Maar ja, dat komt nog wel vaker voor de komende tijd (Final Fantasy HD Remake, Tales of Symphonia remake, Persona 5, allemaal op de PS3).
Morgen of zaterdag een prachtige PS4 met mooie games. En volgende week vrijdag komt Gran Turismo 6 uit waar ik enorm naar uitkijk! Op de PS3...
Maar ja, dat komt nog wel vaker voor de komende tijd (Final Fantasy HD Remake, Tales of Symphonia remake, Persona 5, allemaal op de PS3).
Bart Smit?
Ondanks dat die van mij nog niet is verwerkt bij PostNL heb ik goede hoop. Had al gemaild vandaag:
Beste meneer X,
Bedankt voor uw mail.
De bevestigingsmail waarin staat dat het artikel binnen 2 werkdagen wordt bezorgd is een standaard mail. Uw Playstation 4 zal morgen bezorgd worden op het opgegeven adres.
Mensen, ik ga lekker slapen. Heb mijn PS4 vandaag al mogen aanschouwen in de lokale Bart Smit. Helaas wouden ze alleen een beetje teasen en nog niks meegeven. Morgenochtend ben ik gelukkig de eerste!
Sterkte met de stress en veel speelplezier morgen!!
Sterkte met de stress en veel speelplezier morgen!!
Het komt ook een beetje omdat ik gedurende mijn jeugd en studententijd amper geld had voor één console waardoor ik veel heb moeten missen. Nu ben ik bijna 30 en zijn we hier tweeverdieners zonder kinderen(nog). Dus ik geniet er nog even van nu het kansparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:17:
[...]
Ja begrijpelijk, wel duur grapjeQuantum Break lijkt me vette game voor X1, dus mss over een tijdje.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik denk dat het internet morgen ontploft.
Ja, moet je zeker doen! EnjoyMelkaz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:22:
[...]
Het komt ook een beetje omdat ik gedurende mijn jeugd en studententijd amper geld had voor één console waardoor ik veel heb moeten missen. Nu ben ik bijna 30 en zijn we hier tweeverdieners zonder kinderen(nog). Dus ik geniet er nog even van nu het kan
Voor de mensen die hem zo gaan halen, bij de Gamemania, laat even weten of ze nog een aanbieding doen van een game
Haha komt mij bekend voor hoor. Ik had niks besteld tot 2 weken geleden(bij Intertoys en Bart smit nota bene) en uit alle hype toch de BS link gebruikt en nu komt er morgen een PS4 day one binnenksborg schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:19:
Wel beetje een dubbel gevoel.
Maar ik heb alleen Fifa en de PS+ games. Dus waarschijnlijk gaat einde van de avond weer de PS3 aan om verder te gaan met Ni No Kuni en zal ik morgenmiddag grotendeels Mario 3d World spelen
Had toevallig een dagje vrij, niet vanwege de launch maar goede timing!
Denk dat het een wasteland is in de ochtendFlyEragon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:23:
Iedereen zit dan op de PS4 en genieten van alles. Gok rond de middag dat iedereen klaagt over dingen, of de console niet heeft en zijn frustratie kwijt moet hier
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Och zolang dat alles is...FlyEragon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:23:
Ik had bij Mycom gereserveerd maar wordt waarschijnlijk pas 2014... Men ik had bij bart smit moeten bestellen.. Daar kan ik op de site geen bundel van €500,- vinden om te reserveren, klopt dat?
Ik nog met goede hoop een berg met winkels gebeld, helaas alles uitverkocht zelfs in de kleine dorpjes. Balen, meh.
Ik nog met goede hoop een berg met winkels gebeld, helaas alles uitverkocht zelfs in de kleine dorpjes. Balen, meh.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Nog geen status verandering POSTNL via BS. Al sinds maandag TnT. 1088xxxx is mn order...
Zending wordt voorbereid door de verzender
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik heb uit voorzorg de laatste PS4 patch al op een USB stick staan...Denk dat mijn BS pakketje pas in de middag komt wanneer het vast super traag is op PSN.
Vraag is wel hoe BS aan die enorme extra voorraad is gekomen.
Slim ja, heb ik ook gedaan. In de VS klapten de servers er niet uit, maar was t wel trager.Melkaz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:26:
Ik heb uit voorzorg de laatste PS4 patch al op een USB stick staan...Denk dat mijn BS pakketje pas in de middag komt wanneer het vast super traag is op PSN.
Ik las een tijdje terug in dit topic dat de BAS group het niet zo goed doet?sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:26:
Vraag is wel hoe BS aan die enorme extra voorraad is gekomen.
Misschien dat Sony daar veel minder naar toe stuurt dan origineel de bedoeling was en deze naar BS toegestuurd heeft.
Geef het nog even. Bij elke pre releases bij Bs gaat dit zo. Vanaf Maandag zetten ze alles in een apart Bart Smit afhaalcentrum en melden ze het aan bij PostNL. Donderdagavond komt PostNl echt langs en werken ze alles af waarschijnlijk met scanners. Wat dus betekend dat je real time de status kan zien veranderen maar ook dat iemands pakketje die Woensdag is weggelegd eerder aan de beurt komt dan die van iemand op Maandag. Die ligt dan verder achterin misschien?Oggy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:25:
Nog geen status verandering POSTNL via BS. Al sinds maandag TnT. 1088xxxx is mn order...
Van bol.com zo te zien. Nog niks gehoord van hun
totaal niks.
So much for that months ahead pre-order
Dat zou kunnen. Ik dacht trouwens dat BS voor Bart Smit stond, maar ze moeten er maar BazenShop van makenDGonlag2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:27:
[...]
Ik las een tijdje terug in dit topic dat de BAS group het niet zo goed doet?
Misschien dat Sony daar veel minder naar toe stuurt dan origineel de bedoeling was en deze naar BS toegestuurd heeft.
Ik stap maar eens de auto in de PS4 ophalen, voor de rest die hem vanavond/morgen binnenkrijgen veel plezier!
✌
Verwijderd
ik heb overigens ook nog geen verzendbevestiging gehad, maar als je laatst het mailtje had gehad, dan krijg je hem morgen.[rogi] schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:28:
Van bol.com zo te zien. Nog niks gehoord van huntotaal niks.
Beetje geloof hebben!
Onze PS4's liggen ergens achterin het magazijn
Zucht. Er is al tig keer gezegd dat je tot 07:00 nog een verzendmail kan verwachten.[rogi] schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:28:
Last orderd, first served?Melkaz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:28:
[...]
Geef het nog even. Bij elke pre releases bij Bs gaat dit zo. Vanaf Maandag zetten ze alles in een apart Bart Smit afhaalcentrum en melden ze het aan bij PostNL. Donderdagavond komt PostNl echt langs en werken ze alles af waarschijnlijk met scanners. Wat dus betekend dat je real time de status kan zien veranderen maar ook dat iemands pakketje die Woensdag is weggelegd eerder aan de beurt komt dan die van iemand op Maandag. Die ligt dan verder achterin misschien?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Zelfde eerste 4 getallen. Ik zit ook nog braaf te wachten, steeds maar weer op mijn pakket kijkenOggy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:25:
Maar Bol.com geeft nooit zo vroeg een link. Die komt altijd pas midden nacht. Niets vreemds/aan de hand dus.[rogi] schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:28:
Besides, voor 23.00 uur besteld = volgende dag in huis. Die orders gaan pas laat de deur uit. Geef het nog even.
Bol.com stelt mijn geduld zwaar op de proef vandaag, nogsteeds "Wordt verwerkt" en niks te zien op Mijn pakket...
FIFA Benelux Administrator
morgen gewoon in de winkel halen , niks aan het handje
genoeg voorraad
genoeg voorraad
Gezien dat ik wel zo'n beetje last ordered heb kan ik bevestigen dat dit niet zo is
Wel heerlijke voorpret al voor morgen met dit topic
Bol.com kun je ook pas na 03.00 am zelfs nog een mailtje krijgen. Dus het zal vast komenDGonlag2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:29:
[...]
Maar Bol.com geeft nooit zo vroeg een link. Die komt altijd pas midden nacht. Niets vreemds/aan de hand dus.
Besides, voor 23.00 uur besteld = volgende dag in huis. Die orders gaan pas laat de deur uit. Geef het nog even.
nothing stops this train
Je hebt vrienden of familie naar de nachtopening van Gamemania gestuurd?
Hier ook pakketbezorger onderweg. Word wel afgeleverd bij de plaatselijke Bart Smit.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Hier ook bij lokale BS
Werewolf_789 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:35:
Hier ook pakketbezorger onderweg. Word wel afgeleverd bij de plaatselijke Bart Smit.
Hoeft niet. Ik heb gekozen voor ophalen in winkel ipv thuisbezorgen en track and tracecode geeft aan dat ie morgen tussen 9 en 11 wordt bezorgd. In de winkel dus, dus van de magazijnen naar de winkels wordt er nog bezorgd vannacht/morgen.
Daar had je al om 22.00 moeten staan vind ik
Hij heeft een reservering en als ik het moet geloven krijg elke gamemania ook iets van 30 stuks binnen. Daarvoor hoef je er niet al om 10 uur staan hoor.
Bol.com heeft zijn distributiecentrum naast het sorteercentrum PostNL staan. Dat je pas laat je trackcode krijgt betekent niks en mijn ervaring leert dat Bol altijd laat is met die code.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ja je bent diehard fan of nietAppleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:39:
Hij heeft een reservering en als ik het moet geloven krijg elke gamemania ook iets van 30 stuks binnen. Daarvoor hoef je er niet al om 10 uur staan hoor.
Mijn status staat ook nog op 'Wordt voorbereid door verzender' en m'n tijdsvak veranderd ook om de zoveel minuten van 12:00 - 14:00 naar 11:30 - 15:00 en weer terug. Ook besteld bij BS
Ben ik wel benieuwd waar je heen gaatScorpio861 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:31:
morgen gewoon in de winkel halen , niks aan het handje
genoeg voorraad
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Bij Game Mania Tilburg hebben ze er 70 binnen gehad, en 7 bundels.Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:39:
Morgen op me gemak even die machine ophalen
Die van mij staat op 12:30-19:30kaanmijo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:42:
Mijn status staat ook nog op 'Wordt voorbereid door verzender' en m'n tijdsvak veranderd ook om de zoveel minuten van 12:00 - 14:00 naar 11:30 - 15:00 en weer terug. Ook besteld bij BS
Dat wordt de hele dag voor het raam zitten kwijlen
En dan komt ie uiteindelijk om 20:00
[ Voor 4% gewijzigd door Jerry2215 op 28-11-2013 23:44 ]
Jahoor, ze liggen tot aan t plafond opgestapeld. Niet aan de straatstenen kwijt te raken die dingen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:43:
is er nog kans om nog een te gaan halen morgen denken jullie(eindhoven)
Verwijderd
Mi 2Jerry2215 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:44:
[...]
Die van mij staat op 12:30-19:30
Nou mensen slaap ze en droom ervan, morgen is het eindelijk werkelijkheid :-)
Verwijderd
ha ha, klinkt als, "jij bent gek"sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:44:
[...]
Jahoor, ze liggen tot aan t plafond opgestapeld. Niet aan de straatstenen kwijt te raken die dingen.
Die van mij komt tussen 11:30 en 17:00. Mooie tijd aangezien ik om 14 uur met werken tot 22 uur, apparaat thuis hebben staan en pas zondag met een brakke kop kunnen spelen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Jongens post zo even wat sfeer foto's. Dat is wel zo leuk altijd
Ik was er bij de Xbox360 lancering zelf bij en was namelijk reuze gezellig, met bier en bitterballen in de GameShop in Den-Haag. Ik zal het niet snel vergeten.
Ik was er bij de Xbox360 lancering zelf bij en was namelijk reuze gezellig, met bier en bitterballen in de GameShop in Den-Haag. Ik zal het niet snel vergeten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Phew, eindelijk! Bart Smit heeft echt mijn geduld staan uitproberen 

Killzone 'mega' bundel, 5.9 kilogram.

Haha, grapje idd
Ik nog steeds nietUniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:47:
[afbeelding]
Die van mij zijn ze nog druk aan het uitproberenUniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:47:
[afbeelding]
Welk bestelnummer had je? Ik sta nog altijd op zending wordt voorbereid...kom op BS...Uniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:47:
[afbeelding]

Ik kijk morgenochtend om 07:00 wel wat Bol.com er van heeft weten te maken..
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Ben godverdomme helemaal klaar met Selektvracht en Wehkamp, GEEF ONS DUIDELIJKHEID STELLETJE RUKKERS DAT JULLIE ZIJN.
Uniciteit:Uniciteit schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:47:
[afbeelding]
Mooi man, iedereen in de stress of zo blij als een kind dat de ps4 morgen bezorgd wordt. En over een paar dagen denken we, waarom was ik ook alweer zo hyped?
Ben ook blij als straks alles weer normaal is, mijn vriendin ook denk ik. Heb haar al gewaarschuwd dat ze niks aan me heeft dit weekend. Maar of ze me alsjeblieft wel af en toe wat eten wil brengen
Ben ook blij als straks alles weer normaal is, mijn vriendin ook denk ik. Heb haar al gewaarschuwd dat ze niks aan me heeft dit weekend. Maar of ze me alsjeblieft wel af en toe wat eten wil brengen
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
9-11 bij mij.Jerry2215 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:44:
[...]
Die van mij staat op 12:30-19:30
ik had met de eigenaar van GameMania gebabbeld in Heerenveen (belde me om mijn normale pack naar Killzone pack om te wisselen) en die zei dat hij het nog wel vies vond tegen vallen de aantallen die hij toegewezen kreeg.Appleman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:39:
Werk jij voor de bartsmit?
Die reageerden ook zo op de twitter op zenuwachtige vragen of postnl morgen ging leveren.
Ik ken het gevoel. Ik hoop voor jullie dat jullie 'm allebei morgen gewoon hebben.DaitoX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:48:
[...]
Die van mij zijn ze nog druk aan het uitproberen
Ik heb 'm afgelopen zaterdag rond 11:55 besteld, om maar een idee te geven van het tijdstip. Officiële link trouwens (had een reservering).
Ja ik bestel dus nooit meer iets meer bij hun.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:49:
Ben godverdomme helemaal klaar met Selektvracht en Wehkamp, GEEF ONS DUIDELIJKHEID STELLETJE RUKKERS DAT JULLIE ZIJN.
Haha nee zag hem daar toevallig ook net staandutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:50:
[...]
Werk jij voor de bartsmit?
Die reageerden ook zo op de twitter op zenuwachtige vragen of postnl morgen ging leveren.
Heu, mijne is ook ontvangen door PostNL
Ga je mondje eens wassen jij.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:49:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot