Net met de klantenservice van bol.com gebeld en die kon me mededelen dat ik morgen mijn PS4 kan verwachten
. E-mailtjes met TnT worden vanavond verzonden.
Verwijderd
Als iemand van de gelukkige met meerdere ps4's die kwijt wilt kom ik hem rond Zuid-Holland graag ophalen!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 16:55 ]
Wat een fijne reactie van Wehkamp. Er komt nog net niet een "Sorry but f- you!"
Ook de laatste keer dat ik daar besteld heb en ben echt al jaren klant daar. Hufterige acties van ze.
Ook de laatste keer dat ik daar besteld heb en ben echt al jaren klant daar. Hufterige acties van ze.
Beste RemyWD,
Over de komst van deze Playstation 4 bundel was ons helaas niets bekend totdat deze door onze afdeling inkoop online zijn gezet. Indien wij over deze informatie beschikten hadden wij je uiteraard vooraf geinformeerd. Helaas was er slechts een beperkte voorraad van de Killzone bundel.
Ik kan je in deze kwestie helaas niet verder helpen, je zult echt af moeten wachten totdat de door jou bestelde Playstation 4 geleverd wordt.
Mijn excuses voor de ontstane ongemakken.
Met vriendelijke groet,
<naam medewerker>
Webcareteam wehkamp.nl
Op 22 augustus besteld en nu staat bij de MediaMarkt op verstuurd!
Morgen knallen
Morgen knallen
Verwijderd
Wanneer besteld?????Avinator schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:52:
Net met de klantenservice van bol.com gebeld en die kon me mededelen dat ik morgen mijn PS4 kan verwachten. E-mailtjes met TnT worden vanavond verzonden.
Mijn PS4 van Bol is al aangeboden bij postnl, ik heb een account bij postnl en daar zie paketten die al aangeboden zijn, ook al heb je nog geen mail met T&T gehad van de verkoper
Al inpakkend is mijn ps4 met postnl verstuurd. doen ze toch knap. Als ze morgen aan de deur staan denk ik dat ze nog aan het inpakken zijn. top service van BS!
Wat hadden ze dan moeten zeggen? Het is duidelijk dat winkels lastig hoogte kregen hoeveel consoles en bundels ze zouden krijgen en wanneer. Ze antwoorden snel en netjes op je mail. Had je gehoopt dat ze nog vlug een bundel bij Sony gingen ophalen voor je ofzo?RemyWD schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:54:
Wat een fijne reactie van Wehkamp. Er komt nog net niet een "Sorry but f- you!"
[...]
Wilde altijd al iets over computers weten
Verwijderd
Excuses for the lack of Dutch. Information for bol.com.
I ordered in September, and received no mail this week. I have spent days with customer service, who bascially told me "We don't know, but it doesn't look good". So I used the BS link. BS sent me a T&T this morning but..... I use MijnPakket, and on the last refresh an entry for bol.com appeared next to the BS one. My order on bol.com is still the same ("wordt verwerkt" of iets). Customer Service say "Maybe you lucky, maybe playstation" but have no clue. I ordered a PS4 and the controller, so it might just be a controller.
Point of this mail? If you ordered by bol.com and have received no mail, try setting up a MijnPakket account and seeing if bol.com have handed something over to PostNL.
I ordered in September, and received no mail this week. I have spent days with customer service, who bascially told me "We don't know, but it doesn't look good". So I used the BS link. BS sent me a T&T this morning but..... I use MijnPakket, and on the last refresh an entry for bol.com appeared next to the BS one. My order on bol.com is still the same ("wordt verwerkt" of iets). Customer Service say "Maybe you lucky, maybe playstation" but have no clue. I ordered a PS4 and the controller, so it might just be a controller.
Point of this mail? If you ordered by bol.com and have received no mail, try setting up a MijnPakket account and seeing if bol.com have handed something over to PostNL.
Verwijderd
Als er iemand morgen in de buurt van Capelle a/d ijssel of Rotterdam-oost van zn dubbele bestelling af wil.let me know, terugsturen is ook weer een hoop werk:D
Ze hebben sinds dag 1 volgehouden dat ze geen bundels zouden gaan verkopen en vanmiddag ff snel 10 minuten (blijkbaar) bundels aanbieden en dan volhouden nee was een fout maar wordt wel geleverd hoor als je besteld hebt.SirDarkAngel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:57:
[...]
Wat hadden ze dan moeten zeggen? Het is duidelijk dat winkels lastig hoogte kregen hoeveel consoles en bundels ze zouden krijgen en wanneer. Ze antwoorden snel en netjes op je mail. Had je gehoopt dat ze nog vlug een bundel bij Sony gingen ophalen voor je ofzo?
Of ik nu een day-one release had, of zoals de situatie nu is een tweede levering vind ik het een hufterige actie. Klantenbinding en eerlijkheid enzo.. ver te zoeken bij vele winkels tegenwoordig.
En nee, ze hoefen geen PS4 voor me te halen speciaal bij Sony. (Mag wel trouwens, niks op tegen
Wat maak je me nou.
Jullie zijn beroemd en maken bekend dat sommige de ps4 al hebben. Wat een boeven.
http://www.psx-sense.nl/1...utm_campaign=Headliner.nl
Jullie zijn beroemd en maken bekend dat sommige de ps4 al hebben. Wat een boeven.
http://www.psx-sense.nl/1...utm_campaign=Headliner.nl
Sony.nl tracking binnen.
Heb een bevestigingsmail gekregen van TNT waarbij ik kan aangeven of ik het pakket
- Op originele afleveradres wilt ontvangen
- Alternatief afleveradres
- Bij de buren
Vervolgens kan je een afleverdatum kiezen, waarbij morgen een optie is.
WOOOOOHOOOOOOOO!!!!!
Heb een bevestigingsmail gekregen van TNT waarbij ik kan aangeven of ik het pakket
- Op originele afleveradres wilt ontvangen
- Alternatief afleveradres
- Bij de buren
Vervolgens kan je een afleverdatum kiezen, waarbij morgen een optie is.
WOOOOOHOOOOOOOO!!!!!
The epicness of this thread doesnt have any limits! This thread is going internationalVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:58:
Excuses for the lack of Dutch. Information for bol.com.
Verwijderd
Op welke datum had je besteld?Avinator schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:52:
Net met de klantenservice van bol.com gebeld en die kon me mededelen dat ik morgen mijn PS4 kan verwachten. E-mailtjes met TnT worden vanavond verzonden.
Verwijderd
Ik vind het lullig voor mensen die al een tijd in de wacht staan en de ene PS4 na de andere aan hun neus voorbij zien gaan...
Maar ik voel me absoluut niet schuldig dat ik er 1 heb kunnen bemachtigen op release dag, terwijl ik vandaag besteld heb.....
Klinkt lullig, maar c'est la vie.
Maar ik voel me absoluut niet schuldig dat ik er 1 heb kunnen bemachtigen op release dag, terwijl ik vandaag besteld heb.....
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:02:
Ik vind het lullig voor mensen die al een tijd in de wacht staan en de ene PS4 na de andere aan hun neus voorbij zien gaan...
Verwijderd
Yup ook nu mijn andere BS bestelling van vandaag voorzien van een T&T maar wel status wordt ingepakt nog steeds. Ben benieuwd of die morgen ook naar het filiaal berzorgd wordt voor afhalen.
Verwijderd
Eigenlijk niet. Ik woon in Nederland, maar ik wil "duidelijk" zijn and geen kleine foutjes maken (en dus valse hoop geven)Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:01:
[...]
The epicness of this thread doesnt have any limits! This thread is going international
Bart Smit heeft ook bevestigd dat mijn Killzone pakket vandaag verstuurd wordt.....
Helaas houd ik deze niet zelf, want mijn zieke neefje van 11 (kanker) heeft dit met zijn zakgeld bij elkaar gespaard, en kreeg vandaag te horen dat hij hem morgen niet kreeg. Dus hij kan nu dit plezier beter gebruiken dan mij.
Dus als iemand nog een enkele over heeft (mensen die dubbel besteld hebben) PM me even, ik kom ze morgen nog halen als het moet!
Helaas houd ik deze niet zelf, want mijn zieke neefje van 11 (kanker) heeft dit met zijn zakgeld bij elkaar gespaard, en kreeg vandaag te horen dat hij hem morgen niet kreeg. Dus hij kan nu dit plezier beter gebruiken dan mij.
Dus als iemand nog een enkele over heeft (mensen die dubbel besteld hebben) PM me even, ik kom ze morgen nog halen als het moet!
IK heb geen track code van Bol, maar ze hebben wel mijn PS4 al aangeboden aan postnl, ik heb een account bij postnl en kan daar alle bezorgingen aan mijn adres zien
Zou ik me ook totaal niet schuldig over voelen. Ik zit bij de groep die letterlijk gen**id worden door Dixons.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:02:
Eind juni besteld en nu staat nog steeds op de website 'Wij kunnen geen levering garanderen op de dag van de release als u na 15 augustus reserveert' .. met andere woorden voor 15 augustus is levering op release. Vorige week nog een email gestuurd met letterlijk dezelfde vraag en maandag werd mij nog levering gegarandeerd.
Zat ook al met het hele iPad debacle met Dixons daar had ik nog wel begrip voor omdat het gewoon een fout was maar deze situatie is compleet anders en dit vind ik dan ook een enorme faal van Dixons.
Als je een MijnPakket account heb, kan je je inloggen en dan zie je je TnT code al
Top gozer! Nu heb ik ook mijn TnT codeJay47 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:57:
[...]
Mijn PS4 van Bol is al aangeboden bij postnl, ik heb een account bij postnl en daar zie paketten die al aangeboden zijn, ook al heb je nog geen mail met T&T gehad van de verkoper
Verwijderd
Bij mij staat nog niks op Mijnpakket.nlAvinator schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:06:
[...]
Als je een MijnPakket account heb, kan je je inloggen en dan zie je je TnT code al
Vervelend om te horen man. Wel een goede daad van je. Had hetzelfde gedaan. Heb er helaas niet 1 extra.Raikkonen_WC schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:06:
Bart Smit heeft ook bevestigd dat mijn Killzone pakket vandaag verstuurd wordt.....
Verwijderd
bij mij ook nietVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:07:
[...]
Bij mij staat nog niks op Mijnpakket.nl
Ik had van sony store bestelt en ook mail gehad met de code. Wordt morgen geleverd! Ben happy, alleen overdag stage en avond werken, zaterdag naar date en zondag weer werken, maar tussendoor flink wat killzone spelen ( en hopelijk komt battlefield binnenkort op de deurmat vallen).
Welke status staat bij jou bij TNT express? Bij mij 'Exception'.FireBladeX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:09:
Ik had van sony store bestelt en ook mail gehad met de code. Wordt morgen geleverd! Ben happy, alleen overdag stage en avond werken, zaterdag naar date en zondag weer werken, maar tussendoor flink wat killzone spelen ( en hopelijk komt battlefield binnenkort op de deurmat vallen).
Oh oh... doos uit het busje gevallen ?Muffinn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:11:
[...]
Welke status staat bij jou bij TNT express? Bij mij 'Exception'.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Haha, krijg net een sms van GM dat mijn PS4 (stond voor 2e levering) toch morgen klaar staat.
Dus morgen 3x PS4
Helaas ook allemaal al vergeven.
Dus morgen 3x PS4
- B.L.A.A.T. -
bol.com
Postbus 10004
5140DA WAALWIJK
(Thuis)
vr 29 nov 2013
10:00-12:00
Zoals verwacht dus, gewoon rond 11. Moet zo nog naar Waalwijk, had ik hem net zo goed kunnen halen
Postbus 10004
5140DA WAALWIJK
(Thuis)
vr 29 nov 2013
10:00-12:00
Zoals verwacht dus, gewoon rond 11. Moet zo nog naar Waalwijk, had ik hem net zo goed kunnen halen
[ Voor 21% gewijzigd door Exorcist op 28-11-2013 17:14 ]
Verwijderd
Respect..Raikkonen_WC schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:06:
Welke winkel?TheFruitNerd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:11:
Haha, krijg net een sms van GM dat mijn PS4 (stond voor 2e levering) toch morgen klaar staat.
Dus morgen 3x PS4![]()
Verwijderd
Respect, sterkte met je neefje hopelijk kan je hem er erg blij mee maken. Ik krijg als het goed nog wel 1 xtra, hij staat nu op wordt ingepakt maar heb wel een T&T code gekregen. Als ik afhaal bericht krijg voor morgen PM ik je wel evenRaikkonen_WC schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:06:
Nu toch wel spijt dat ik KIALA gekozen heb
Ik heb namelijk geen zekerheid nog.
Ook de Sony.nl mail gehad. Mooi dat ze uiteindelijk niet moeilijk hebben gedaan over de korting voor studenten! 
@Muffinn, bij mij staat ook Exception
@Muffinn, bij mij staat ook Exception
[ Voor 17% gewijzigd door Masioni op 28-11-2013 17:15 ]
Dat zou fijn zijn. Ik hoorde het net van mijn vrouw dat hij dit bericht gekregen had. Dus tja, was voor mijn gevoel de enige juiste keus op zo'n moment :-)Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:13:
[...]
Respect, sterkte met je neefje hopelijk kan je hem er erg blij mee maken. Ik krijg als het goed nog wel 1 xtra, hij staat nu op wordt ingepakt maar heb wel een T&T code gekregen. Als ik afhaal bericht krijg voor morgen PM ik je wel even
Verwijderd
Hoe verifieer ik een bezorglocatie
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 17:17 ]
hey frank je bent niet de enigste hoorFrank J. schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:45:
Bartsmit update:
Datum: 28-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Zal toch niet waar zijn he? Gewoon dag van te voren besteld en een PS4 morgen in huis hahaha
Verwijderd
wanneer besteld??G4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:18:
Jeuhj via Bol.com en mijnpakket.nl
vr 29 nov 2013
11:30-13:30
Inderdaad respect, en heel veel sterkte voor je neefje!Raikkonen_WC schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:16:
[...]
Dat zou fijn zijn. Ik hoorde het net van mijn vrouw dat hij dit bericht gekregen had. Dus tja, was voor mijn gevoel de enige juiste keus op zo'n moment :-)
XBL / PSN: Larentix
Met dank aan een betalingsstoring bij de bank, geen ps4 voor mij.. Betaling is te laat verwerkt, en alle ps4's de deur uit.. 'jeej'
Mijn T&T van Intertoys staat nog op: Zending wordt voorbereid door de verzender
Zal vanavond na 20:00 wel veranderen, wel zie ik al een afleverdatum/tijd, namelijk morgen tussen 13:30 en 16:30.
Zal vanavond na 20:00 wel veranderen, wel zie ik al een afleverdatum/tijd, namelijk morgen tussen 13:30 en 16:30.
Verwijderd
Kreeg vorige week een mail van de MM webshop dat ik 'm niet bij de release zou ontvangen maar sinds vandaag staat er wel deze status:
Bestelling verzonden: 28.11.2013; Factuurnummer: 1001149164
Alleen geen mail of T&T ontvangen?
Snap er echt niks meer van.
Edit:
Oh staat wel bij m'n status dat die is afgeleverd bij postnl en morgen tussen 16:00 en 18:00 binnenkomt
Edit:
Oh staat wel bij m'n status dat die is afgeleverd bij postnl en morgen tussen 16:00 en 18:00 binnenkomt
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 17:21 ]
Ik heb mijn bezorglocatie geverifieerd met de 3S code die ik van intertoys heb gekregen.
Maar ik zie nu alleen intertoys staan in MijnPakket en geen Bol.com.
Vreemd.
Heb eergisteren gewoon een mailtje ontvangen, en heb op 11 juni besteld.
Mijn bestelstatus op bol.com staat wel nog steeds op "wordt verwerkt". Ik kan ook nog annuleren !
[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 28-11-2013 17:20 ]
Gozer, ga er maar vanuit dat je hem krijgt. Bij mij staat hetzelfde. Nog geen mail met T&T gekregen, maar hij staat bij mij al wel in de MijnPakket app voor bezorging morgen tussen 8 en 10 uur.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:19:
Kreeg vorige week een mail van de MM webshop dat ik 'm niet bij de release zou ontvangen maar sinds vandaag staat er wel deze status:
XBL / PSN: Larentix
Ik ook via mijnpakkel.nl 8:30-10:30G4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:18:
Jeuhj via Bol.com en mijnpakket.nl
vr 29 nov 2013
11:30-13:30
Status zending staat alleen nog op: Zending wordt voorbereid door de verzender.
Moet nog even worden veranderd
ik kan alleen bij mijnpakket.nl geen details zien. Ik heb nl meerdere games (los van elkaar) besteld EN een PS4. Nu zie ik dat er 2 pakketten komen morgen maar niet hoe zwaar. straks zijn het twee games haha.
Bart smit levert nog steeds volgens mij, via een speciaal linkje.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:21:
iemand al info over 2e levering van coolblue, intertoys of bart smit?!?!?
Wat daar waar van is gaan we morgen zien. Ik hoop iig dat het geen gevolgen heeft voor mij en alle anderen die op een eerlijke manier daar besteld hebben, maar als er genoeg voorraad is heb ik er geen problemen mee.
WTF
Zit ik hier helemaal zenuwachtig en stressed in afwachting van mijn PS4 van wehkamp die overigens op "verzonden" staat. Krijg ik ineens een track&trace nummer van Media Markt (webshop) in mn mailbox.
Ik was dus helemaal vergeten dat ik daar ooit een PS4 heb gereserveerd. Nu zit ik met 2 PS4's morgen.. lolz.
Zit ik hier helemaal zenuwachtig en stressed in afwachting van mijn PS4 van wehkamp die overigens op "verzonden" staat. Krijg ik ineens een track&trace nummer van Media Markt (webshop) in mn mailbox.
Ik was dus helemaal vergeten dat ik daar ooit een PS4 heb gereserveerd. Nu zit ik met 2 PS4's morgen.. lolz.
Verwijderd
Die links zijn al een tijdje dooddutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:23:
[...]
Bart smit levert nog steeds volgens mij, via een speciaal linkje.
Wat daar waar van is gaan we morgen zien. Ik hoop iig dat het geen gevolgen heeft voor mij en alle anderen die op een eerlijke manier daar besteld hebben, maar als er genoeg voorraad is heb ik er geen problemen mee.
Waar woon je? Kom ik er 1 halen.Lrod schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:24:
WTF
Zit ik hier helemaal zenuwachtig en stressed in afwachting van mijn PS4 van wehkamp die overigens op "verzonden" staat. Krijg ik ineens een track&trace nummer van Media Markt (webshop) in mn mailbox.![]()
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
ik geef je der 440 voorLrod schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:24:
WTF
Zit ik hier helemaal zenuwachtig en stressed in afwachting van mijn PS4 van wehkamp die overigens op "verzonden" staat. Krijg ik ineens een track&trace nummer van Media Markt (webshop) in mn mailbox.![]()
Iemand met een killzone mega bundel die wil downgraden naar een gewone PS4? Uiteraard met bijbetaling van mijn kant, en liefst omgeving Den Haag & omstreken.
Ik hou me aanbevolen!!Lrod schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:24:
WTF
Das mooi. Kan je hem misschien verkopen aan Raikkonen_WCLrod schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:24:
WTF
Je bent knet-ter-gek. Ik 399. Succes ermee. Ik wacht wel een paar maanden.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
mycom gaat vanavond een mail sturen wie wel en niet een ps4 ontvangt morgen
Verwijderd
We've been fucked. I dont think there was ever a shortage on the scale they pretended. Suddenly people are receiving 2 or 3 consoles. Smart move, resellers, smart move.Lrod schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:24:
WTF
Dudes, waar kon ik een PS+ jaarabo halen voor een mooie prijs? Ben in de stad
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Intertoys
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
haha ik heb denk antwoord op mijn eigen vraag.G4mert schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:23:
ik kan alleen bij mijnpakket.nl geen details zien. Ik heb nl meerdere games (los van elkaar) besteld EN een PS4. Nu zie ik dat er 2 pakketten komen morgen maar niet hoe zwaar. straks zijn het twee games haha.
Bij pakket 1 staat voor ontvangt is een handtekening vereist. (dus dat moet de PS4 zijn). Bij de andere staat dit niet. (games).
Intertoysalionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:27:
Verwijderd
Hebben ze allang gedaan....medal schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:27:
mycom gaat vanavond een mail sturen wie wel en niet een ps4 ontvangt morgen
Bij de zeeman voor 32,50!alionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:27:
Verwijderd
Heb ik mijn adres geverifieerd. Is het het verschil tussen
Ombilinstraat 4-II en Ombilinstraat 4-2h
Hierdoor kan ik het nog niet zien. Dan maar wachten op de mail van bol
Ombilinstraat 4-II en Ombilinstraat 4-2h
Hierdoor kan ik het nog niet zien. Dan maar wachten op de mail van bol
Verwijderd
Intertoys zijn ze maar 35eualionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:27:
Intertoys/ToysXL/MM ( met laagste prijsgarantie)alionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:27:
Mits je je Creditcard gegevens invult en op tijd cancelt waarschijnlijk; ja.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:29:
Zit er niet 14 dagen gratis ps+ bij?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Klopt maar die 2 weken zijn zo voorbijVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:29:
Zit er niet 14 dagen gratis ps+ bij?
Eindelijk duidelijkheid van saturn heerhugowaard.
Ben net gebeld dat me killzone mega bundel, welke ik op 4 november gepreorderd had
morgen opgehaald kan worden.
Ben net gebeld dat me killzone mega bundel, welke ik op 4 november gepreorderd had
morgen opgehaald kan worden.
Wat betekend eigenlijk:
Status zending:
Zending wordt voorbereid door de verzender
-------------
Dit staat op de Post NL site bij mijn T&T code van de BS.
Status zending:
-------------
Lekker... Eind van de middag en nog steeds geen telefoontje van de locale MM
PSN: Von_Smallhausn
Ik had niks ontvangen dus heb letterlijk 5 minuten geleden gebeld.
Rob vertelde mij dat ze op dit moment bezig zijn met alles aan het uitzoeken en dat er in de loop van de avond een mailing hierover uitgaat.
zijn er al mensen die van 12game een verzendbevestiging gekregen hebben? Gister bf4 daar besteld, maar mijn bestelgeschiedenis is leeg en heb niks ontvangen nog in de mail (op de bevestiging van gister na).
Status staat nog steeds op inpakken. gistermiddag besteld.sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:32:
Ik had via facebook een reactie gekregen van bart smit dat ps4 met mijn ordernummer morgen geleverd wordt. Mijn status staat nog op wordt ingepakt, maar wel al een track and trace code. Heb ze weer gemaild of die bestelling al onderweg is naar de winkel. Reactie Bart Smit:
"Kunnen we niet zeggen. Morgen iig aanwezig."
Dan moet het wel zo goed komen toch? Dubbele bevestiging, eerst op ordernummer, nu op track and trace code.
Dat ze hem nog niet fysiek hebben als het goed is. Maar dat veranderd 's avonds vaak.Kupauw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:30:
Wat betekend eigenlijk:
Status zending:
-------------
Bij jou staat er in ieder geval wat. bij mij staat er zending nog niet gevonden.Kupauw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:30:
Wat betekend eigenlijk:
Status zending:
-------------
Ik kan die link echt niet vinden van de Bart Smit... Zoek me wezenloos
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Die is dood, werkte volgensmij alleen vanochtend, die ps4's zijn allang verkochtdarkphoenix schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:33:
Verwijderd
is allang dood, was ook telaatdarkphoenix schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:33:
Er staat een streep onder mijn bestelling bij Wehkamp "Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling". wat heeft dit te betekenen?
Op 5 augustus besteld bij BigU geen Day-One release en kunnen nu ook niet garanderen dat de PS4 bij 2e verzending zit. Terwijl ze op 14 augustus vertelde dat ze verwachten alle klanten nog een PS4 te kunnen leveren
Verwijderd
ja laat maar, je krijgt niks binnen 400eu weg jammer manTeunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:34:
Er staat een streep onder mijn bestelling bij Wehkamp "Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling". wat heeft dit te betekenen?
Verzendbevestiging van Sony.nl binnen met tnt.
Morgen geleverd, toch leuk met studentenkorting van 20% destijds
Morgen geleverd, toch leuk met studentenkorting van 20% destijds
voor Bol.com bestellers,
ik had besteld voor 31 juli (13 juni), maar dinsdag geen mail ontvangen.
maar zie wel gewoon nu een aangemelde zending in de mijnpakket app van postNL.
Dat er morgen informatie komt te staan.Teunke7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:34:
Steam: matsFR
Same here, ook nog geen reactie van de klantenservice maar die hebben 2 werkdagenandroidlover schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:32:
[...]
Bij jou staat er in ieder geval wat. bij mij staat er zending nog niet gevonden.
Ondertussen bericht van mijn zusje dat ze toch een killzonebundel voor me heeft (Intertoys filiaal) nadat mijn eerdere pre-order niet goed was geregistreerd. Iemand had geannuleerd. Morgen dus waarschijnlijk BS kale PS4 (gaat naar een collega) en na het weekend de killzone 'mini' bundel. Worden lange dagen wachten...
Dan heb je hem gewoon morgen. Mijnpakket gaat niet liegen dat zijn feitenM a r c o schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:34:
voor Bol.com bestellers,
Waarsch was je mail niet aangekomen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot