• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06-2025
Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:01:
[...]

Sony.nl heeft nog geen mails verstuurd. Echter, als je inlogt op Sony.nl moet je al wat kunnen zien. Je zou als het goed is moeten zien dat hij op "Verzending" staat (en die moet je niet zelf klikken, want dan hou jij jezelf voor de gek). Als het goed is staat er "Uw bestelling wordt verzonden." met een knop "Deze bestelling volgen". In de link zie je dan al het verzend ID staan en met de knop kun je naar de Kiala website gaan. De link doet nu nog niets omdat ik vermoed dat de pakketjes nog niet aangemeld zijn bij Kiala zelf (zelfde verhaa als met bv BS nu. Je hebt al wel een 3S code, maar pakketje ligt nog niet bij TNT dus kun je hem nog niet op de Track and Trace service zien).
Het raare is we hebben wel dat ie verzonden is maar geen link...

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-01 15:50
Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:01:
[...]

Sony.nl heeft nog geen mails verstuurd. Echter, als je inlogt op Sony.nl moet je al wat kunnen zien. Je zou als het goed is moeten zien dat hij op "Verzending" staat (en die moet je niet zelf klikken, want dan hou jij jezelf voor de gek). Als het goed is staat er "Uw bestelling wordt verzonden." met een knop "Deze bestelling volgen". In de link zie je dan al het verzend ID staan en met de knop kun je naar de Kiala website gaan. De link doet nu nog niets omdat ik vermoed dat de pakketjes nog niet aangemeld zijn bij Kiala zelf (zelfde verhaa als met bv BS nu. Je hebt al wel een 3S code, maar pakketje ligt nog niet bij TNT dus kun je hem nog niet op de Track and Trace service zien).
Oke bedankt, heb gekeken maar er staat alleen "Uw bestelling wordt verzonden" en ik zie geen knop. Ik heb ook gekozen om de ps4 thuis te laten bezorgen en niet naar een kiala punt. Dus misschien daarom heb ik die knop niet ?

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:04:
[...]

Ik heb ook acceptgiro gedaan en ook een bevestiging ontvangen maar bij mij kan het ik nog wel annuleren. Ik heb Wehkamp gebeld en zij geven aan dat zij alleen zullen versturen als zij een betaling hebben binnen gekregen, dus ik heb handmatig overgemaakt( op advies van een medewerker). Ben benieuwd of ik het ook morgen/ overmorgen ga ontvangen.
Heb je al eens eerder bij Wehkamp besteld ?

Bij mij staat er dat ze morgen tussen 14:00 en 18:00 komen. En ik kan niet annuleren.

Dus ga ervanuit dat het goed komt.

In het ergste geval sturen ze eerst een brief dat ik vooraf moet betalen (en dan heb ik de bundel pas begin volgende week).

Maar dat zal denk ik niet gebeuren. Anders zou ik mijn bestelling nu nog kunnen annuleren !

Verwijderd

heeft iemand een mail van bol.com??

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Richard schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:06:
[...]

Kijk eens even of jij 'm dan wel in je "mijn bestellingen" hebt staan.
Ja hoor!
Details van je bestelling
Bestelnummer: xxxxxx
Geplaatst op: 26 november 2013

Adres- en bezorggegevens
Bezorgadres
Bart Smit Turnhout
Gasthuisstraat 40
2300 Turnhout
BE
Verzendstatus: In behandeling
Bezorgopties: PickupInStore
Order Item List
Artikel Levertermijn Aantal Prijs Totaal
PS4 1e Levering
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis
1
399,-

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik zie helemaal niets bij Wehkamp bij mijn bestellingen sinds ze die site hebben verandert.

Ik zie de bestelling wel, maar geen status oid of levertijd.

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-01 19:20
Inhumanous schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:58:
dus als je de kale versie besteld bij wehkamp heb je hem morgen in huis ?
Nee. Staat duidelijk het volgende naast.

Let op
Bij aankoop van dit artikel ben je niet verzekerd van een exemplaar op release, dit vanwege de beperkte beschikbaarheid. Het artikel wordt zo snel mogelijk na release geleverd.

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:56:
Ik heb ongeveer een uurtje terug de Killzone bundel besteld op Wehkamp. Gekozen voor de acceptgiro optie en afleveren bij adres.

Ik heb een bevestigingsmail, maar er staat geen afleverdatum bij.

Mail ontvangen 13:06, zou ik dan nog op tijd zijn voor een levering van morgen?

Nu lees ik dat mensen later besteld hebben en ook een bevestiging hebben...
Ik heb ook besteld, acceptgiro, ophalen bij punt. Nog geen bevestigingsmail...

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48

Superkiwi

Hoi doei

Ik ga morgen naar de mediamarkt voor BF4, een extra controller en Killzone.
Ik ben heel benieuwd of ze daar nog PS4's hebben liggen of dat echt alles op gaat aan pre-orders.
Niet dat het wat uitmaakt, mijn leveringsdatum van Sony.nl staat vooralsnog op 2-3 december.
Heel misschien, mochten ze een KZ bundel hebben liggen, neem ik er een mee.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Ik heb een mail gehad van MyCom dat ze niet aan mijn pre-order kunnen voldoen. Maakt mij niet uit, want ik had 2 pre orders (ook bij Intertoys en daar heb ik wel beet). Maar mijn status bij MyCom staat nog wel steeds op open, en afhaaldatum op 29-11. Wat zou er gebeuren als ik naar de winkel ga met een uitdraai van die status? Zou ik gewoon een bundel mee krijgen? Of staat er gewoon dat mijn ordernummer niet in aanmerking komt voor Day One als hun hem in het systeem invoeren bij de kassa?

• Blazerock
iSpaceman schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:08:
[...]

Oke bedankt, heb gekeken maar er staat alleen "Uw bestelling wordt verzonden" en ik zie geen knop. Ik heb ook gekozen om de ps4 thuis te laten bezorgen en niet naar een kiala punt. Dus misschien daarom heb ik die knop niet ?
Het kan kloppen wegens dat ik 'm ook op thuis bezorgen heb gezet en niet bij een afhaalpunt en kan het knop ook niet vinden

Verwijderd

bangsat schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:10:
[...]

Nee. Staat duidelijk het volgende naast.

Let op
Bij aankoop van dit artikel ben je niet verzekerd van een exemplaar op release, dit vanwege de beperkte beschikbaarheid. Het artikel wordt zo snel mogelijk na release geleverd.
Er staat wel bij levering 2-3 werkdagen, dus dan kan je toch het best bij wehkamp bestellen of is dit overal hetzelfde???

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Nee, niemand. Bol.com gaat niets uitleveren, ze hebben niets ontvangen :Y)

• Mvandenberg91
  • Laatst online: 18-01 13:19
Ik heb Wehkamp gebeld sorry hij is uitverkocht en u krijgt binnen een aantal werkdagen uw geld terug.
Er blijkt iets fout te zijn gegaan met mijn bestelling.
Jammer maar helaas.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:39
Even de PS4 console terzijde, weet iemand of de mediamarkt/saturn leuke acties heeft met gameprijzen op de dag van release?

• nemesls
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:11:
Ik heb een mail gehad van MyCom dat ze niet aan mijn pre-order kunnen voldoen. Maakt mij niet uit, want ik had 2 pre orders (ook bij Intertoys en daar heb ik wel beet). Maar mijn status bij MyCom staat nog wel steeds op open, en afhaaldatum op 29-11. Wat zou er gebeuren als ik naar de winkel ga met een uitdraai van die status? Zou ik gewoon een bundel mee krijgen? Of staat er gewoon dat mijn ordernummer niet in aanmerking komt voor Day One als hun hem in het systeem invoeren bij de kassa?
Ik hoor al van 2 verschillende mensen die allebij bij verschillende mycoms werken. Dat ze niks binnen hebben gekregen. Zijn er mensen die wel via MyCom of/en Dixons een bestelling krijgen? Of misschien alleen online

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:42
Ja, ik. Paar dagen terug.

En net getwittert met ze. Wordt morgen braaf geleverd.

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Mail van Bol.com --> zoals site aangeeft, pre-orders voor 31-juli worden beleverd:

Wat je moet weten over jouw PS4:

Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.

PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.

Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.

Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.

Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!

Verwijderd

Dus kan ik dan maar beter mijn bestelling bij bol.com annuleren en een nieuwe ps4 bestellen bij wehkamp???

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:14:
Dus kan ik dan maar beter mijn bestelling bij bol.com annuleren en een nieuwe ps4 bestellen bij wehkamp???
Wehkamp levert blijkbaar niet..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bangsat
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:11:
[...]

Er staat wel bij levering 2-3 werkdagen, dus dan kan je toch het best bij wehkamp bestellen of is dit overal hetzelfde???
Dit is enkel ter indicatie van de leverdatum 29-11, maar is niet meer van toepassing op dit moment.

• Alpha89
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:14:
Als ie bij Wehkamp op voorraad is wel...

En anders op twee plekken bestellen.

Hebben beide een uitmuntende return policy!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01 11:43
ZviX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:14:

Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.
_/-\o_ :9

Verwijderd

Ik geloof het niet van die mail van Bol.com , kan iemand een Screenshot van die mail maken als bewijs?

Verwijderd

Bij Wehkamp staat nooit overgedragen aan DHL want ze verzenden met Selekt vracht als er bij wehkamp een aflevertijd staat is hij er gewoon.....anders zouden mensen voor niks vrij nemen.

• sanderander

sanderander

anders

Heel vaag, net besteld bij Wehkamp, om 13:00. Wordt ik net gebeld ter verificatie, dus ik geef mijn gegevens….en volgens haar wordt de bundel morgen geleverd!

De Killzone bundel van 499 welteverstaan.

WTF!

• ZviX
Dennis aangezien jij net een remark maakt van PS4 > xboxone , neem ik de moeite niet eens :).

• Alpha89
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:16:
Ik geloof het niet van die mail van Bol.com , kan iemand een Screenshot van die mail maken als bewijs?
Hier heb je de webversie: https://info.bol.com/2/3f...0286e250247651c0730237206

• bangsat
sanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:16:
Heel vaag, net besteld bij Wehkamp, om 13:00. Wordt ik net gebeld ter verificatie, dus ik geef mijn gegevens….en volgens haar wordt de bundel morgen geleverd!

WTF!
Dit klopt. Ze hadden er net weer een paar in de verkoop gegooid. Binnen 3 minuten was mede dankzij dit forum weer uiverkocht.

Verwijderd

ZviX schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:16:
Dennis aangezien jij net een remark maakt van PS4 > xboxone , neem ik de moeite niet eens :).
Het is al maanden bekend dat de ps4 beter presteerd op papier.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
Afbeeldingslocatie: https://www.yammer.com/nattehaas.nl/api/v1/uploaded_files/14629106/preview/Schermafbeelding%202013-11-26%20om%2015.33.40.png

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
And the troll keeps on trolling...

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:00
sanderander schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:16:

WTF!
Heb je voor acceptgiro gekozen ?

Ben je een nieuwe klant bij Wehkamp ?

Want ik heb dat nog nooit meegemaakt.

En wat stond er bij je leverstatus (voordat je werd gebeld)

Verwijderd

Geen screenshot van de mail van Bol.com, maar een kameraad van mij heeft ook dezelfde mail ontvangen.

Inclusief leuke woordgrap

Verwijderd

Pics or it didn't happen ...

• bangsat
Sony zal enkele functionaliteiten voorlopig uitschakelen om een soepele lancering van de PlayStation 4 mogelijk te kunnen maken in Europa. Het gaat om hoge verwachtingen wat betreft het aantal mensen dat op het PlayStation netwerk actief zal zijn wanneer de PS4 lanceert. Sony zet tijdelijk de 'What's New'-functie uit. Ook het 'Content Information Screen' zal tijdelijk niet beschikbaar zijn. Hiermee kun je zien hoe actief je vrienden zijn in combinatie met een specifieke game.

Bron: http://www.evilgamerz.com...utm_campaign=Headliner.nl

• jojost1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:19
Ik heb besteld bij Mediamarkt, 11 augustus, dus day-one. Nog steeds geen enkel bericht gehad, geen belletje geen mail. Iemand anders wel al iets gehoord?

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:03
Je hebt ruim na 31 juli besteld.
Dus of je het nu wel of niet gelooft dat er een mail rond gaat, maakt voor jou toch niks uit.

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

• ZviX
PS : http://www.bartsmit.com/s...rtsmit/nl_NL/$s=injustice

Injustice 40 euro, kon nergens goedkoper vinden.

Verwijderd

bangsat schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:19:
Sony zal enkele functionaliteiten voorlopig uitschakelen om een soepele lancering van de PlayStation 4 mogelijk te kunnen maken in Europa. Het gaat om hoge verwachtingen wat betreft het aantal mensen dat op het PlayStation netwerk actief zal zijn wanneer de PS4 lanceert. Sony zet tijdelijk de 'What's New'-functie uit. Ook het 'Content Information Screen' zal tijdelijk niet beschikbaar zijn. Hiermee kun je zien hoe actief je vrienden zijn in combinatie met een specifieke game.

pre-order cancelled. Sony you lie ! :P

Verwijderd

Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:08:
[...]

Heb je al eens eerder bij Wehkamp besteld ?

Bij mij staat er dat ze morgen tussen 14:00 en 18:00 komen. En ik kan niet annuleren.

Dus ga ervanuit dat het goed komt.

In het ergste geval sturen ze eerst een brief dat ik vooraf moet betalen (en dan heb ik de bundel pas begin volgende week).

Maar dat zal denk ik niet gebeuren. Anders zou ik mijn bestelling nu nog kunnen annuleren !
Raar verhaal van Wehkamp. Ik net weer bellen, (oud) mevrouw beweert dat de PS4 niet geleverd gaat worden omdat er een lange levertijd is. Ik aangeven dat het om een bundel gaat die binnen de kortste keren uitverkocht was en ik wel gewoon heb kunnen bestellen en tijd heb kunnen kiezen, mevrouw weet daar niets van. Ik heb acceptgiro gekozen maar heb nog nooit iets besteld bij wehkamp, dus ik heb het bedrag handmatig overgemaakt. Ik vroeg hoe ik dat bedrag terug kon krijgen, mevrouw beweert dat ik moest wachten tot zij een bevestiging gingen sturen met dat zij het bedrag ontvangen hebben en vervolgens kon ik pas annuleren, ze had geen idee hoelang dit ging duren. Hmmm, ik denk dus geen killzone bundel voor mij morgen..

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Darkstylo schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:20:
[...]

Je hebt ruim na 31 juli besteld.
Dus of je het nu wel of niet gelooft dat er een mail rond gaat, maakt voor jou toch niks uit.
Geen foto ervan plaatsen, Dennis moet maar lekker teruglbaderen door dit topic, de afbeelding met de email is namelijk gisteren of eergisteren al een keer geplaatst ;). Laten we in dit topic niet oneindig in herhaling blijven vallen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:05

PBP

bangsat schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:19:

Liever dat, dan dat de boel morgen de hele dag op z'n reet ligt :P

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2025
Kan je trouwens PSN tegoed kopen en dat voor een PS+ abo gebruiken?

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Verwijderd

Mensen als je een afleverdatum bij wehkamp kiest, dan zal er nooit verzonden komen te staan!!

• hmr

hmr

Had net wehkamp aan de telefoon en het is niet mogelijk om te bestellen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:15

Edd

alionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:22:
Ja, dat kan. Je kunt in de PSN store van Sony het abonnement gewoon kopen voor 50 Euro

-

Verwijderd

jojost1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:19:
Ik heb besteld bij Mediamarkt, 11 augustus, dus day-one. Nog steeds geen enkel bericht gehad, geen belletje geen mail. Iemand anders wel al iets gehoord?
Via de webshop? Misschien inloggen en je status bekijken?

• bangsat
hmr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:23:
Had net wehkamp aan de telefoon en het is niet mogelijk om te bestellen.
Niet meer nee. Net was even de KZ bundel te koop.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

Mon0lith

Yes Herr Flick

jojost1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:19:
Nope, same here :N
Zal het laten weten als ik wat gehoord heb.

PSN: Von_Smallhausn

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-01 14:53
alionfire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:22:
Als het goed is wel. Ik heb 2x 50euro uitgegeven (kreeg destijds per 50euro opwaardering 10 euro extra). De ene 50 euro heb ik gebruikt voor BF Premium en die andere 50 gebruik ik voor PS+.

Verwijderd

Mensen die de killzone bundel besteld hebben van wehkamp, ook Bestelnr. 867-09-945(dus eindigt niet op 303 of 304 zoals gewoonlijk)

• sjoerd94
  • Laatst online: 13-01-2023
Ook bij coolblue besteld, nog geen respons gehad... Begin hem wel te stress en haha

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:25:
Mensen die de killzone bundel besteld hebben van wehkamp, ook Bestelnr. 867-09-945(dus eindigt niet op 303 of 304 zoals gewoonlijk)
Die heb ik ook :X

Verwijderd

sjoerd94 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:26:
Ook bij coolblue besteld, nog geen respons gehad... Begin hem wel te stress en haha
FF bij je bestelstatus kijken.

• jojost1
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:24:
[...]

Via de webshop? Misschien inloggen en je status bekijken?
Nope, bij 'Uw bestellingen' staat niets behalve een (onhandige) kleine FAQ.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Staat bij mij dat mijn MM-bestelling verzonden is naar het magazijn.

PSN: Shiver23

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:41
Zijn er bestellingen gedaan bij Redcoon voor de ps4?
Zoja, al verzendbevestiging?

PSN: TheKrish

Verwijderd

De reden dat alles zo stroef loopt komt door Sony, Wehkamp wist tot vanmorgen geen eens dat ze de KZ bundel zouden krijge (gunstig voor mij want ik heb hem nu)

Verwijderd

Yup, ik. Hoezo? 867-09-945 Maar je post is niet duidelijk. Wat wil je van de mensen die deze besteld hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 14:29 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:38

FeaR

In GoT we trust

Zojuist gebeld door Intertoys Zaltbommel, mijn PS4 Killzone-pack ligt klaar voor me. Vanavond om 00:00 ophalen :D

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

sjoerd94 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:26:
Ik ook. Deze week nog even gebeld, ze konden toen niet 100% zeker zeggen of ik hem kreeg! maar het zag er goed uit omdat ik vrij vroeg had gereserveerd. Vrijdag of einde van vandaag krijgen we bericht.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:16
Bartsmit:
Datum: 28-11-2013
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: Mastercard
PS4 500GB 1e Levering

Net gebeld en 1e batch is verstuurd naar klanten. Tweede batch (van de eerste levering) wordt morgen verzonden en kom zaterdag. Vaag hahaha

Wehkamp:
Sony - Playstation 4 console Besteld: 13 jun 2013 Verzonden

Verder geen track & trace maar zal vast morgen binnen rollen

• hmr

hmr

Frank J. schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:28:
Bartsmit:
PS4 500GB 1e Levering

Net gebeld en 1e batch is verstuurd naar klanten. Tweede batch (van de eerste levering) wordt morgen verzonden en kom zaterdag. Vaag hahaha

Wehkamp:

Je hebt er dus 2? Care to sell me one? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jonny10
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
jojost1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:27:
[...]

Nope, bij 'Uw bestellingen' staat niets behalve een (onhandige) kleine FAQ.
Dit hoort er te staan. Of in ieder geval iets.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/k2fkhs.png

• sanderander

sanderander

anders

Sefaex schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:18:
[...]

Heb je voor acceptgiro gekozen ?

Ben je een nieuwe klant bij Wehkamp ?

Want ik heb dat nog nooit meegemaakt.

En wat stond er bij je leverstatus (voordat je werd gebeld)
Ja, ik ben teruggebeld, maar leverstatus bij mijn bestellingen staat op uitverkocht, dus ik heb zo mijn twijfels, maargoed!

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11-2025
Bartsmit:
PS4 500GB 1e Levering

Wehkamp:

Dus bestellingen van vandaag komen zaterdag aan? :'(

Verwijderd

omdat wehkamp op twitter beweerd dat enkel 303's uitgeleverd krijgen en andere nummers niet, ik heb even aangegeven dat wij een afwijkend nummer hebben omdat wij een ander product besteld hebben. Ben benieuwd.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 08:59
Net langs m'n Bart Smit gegaan, kregen slechts enkele kale PS4's binnen en enkele KZ-bundels. Ze vroegen mij om hem te upgraden en dat heb ik ook gedaan :)

Echt een hele grote teaser toen de bedrijfsleidster hem alvast even liet zien en vervolgens de kleuren controllers voor mij om uit te kiezen.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:16
hmr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:29:
[...]

Je hebt er dus 2? Care to sell me one? :D
Ik heb er zelfs 5 in de bestelling staan her en der :)

Maar zijn ook backups voor vrienden van me. Indien over uiteraard voor de tweakers onder ons.

• sanderander

sanderander

anders

Ja, ik heb ook 876-09-945

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:23:
Mensen als je een afleverdatum bij wehkamp kiest, dan zal er nooit verzonden komen te staan!!
Hoe bedoel je dit? Ik heb voor levering bij SP gekozen voor morgen. Er staat nu alleen de datum van levering. Verder niks.

Wel de standaard mail gehad waar mijn order instaat. Daar staat tevens dat ik een sms ontvang als hij op het afhaalpunt is.

Geen telefoontje gehad ofzo, dus ik ga er derhalve vanuit dat het goed komt. :)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Shiver23 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:27:
Staat er bij mij ook al de hele dag :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:27:
Heb je hem laten afleveren bij een filiaal of bij je thuis?
Lijkt erop dat hij dus klaar staat om verzonden te worden vanuit het magazijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:30:
[...]

omdat wehkamp op twitter beweerd dat enkel 303's uitgeleverd krijgen en andere nummers niet, ik heb even aangegeven dat wij een afwijkend nummer hebben omdat wij een ander product besteld hebben. Ben benieuwd.
De Killzone batch is vanochtend binnen gekomen en vallen niet onder de 303 en 304 nummers, daar dat kale PS4's zijn. :)

Tenminste dat is wat ik ervan begrijp. De KZ bundels waren er maar 15, dus als hij bij je bestellingen staat en je hebt de "bedankt voor je bestelling" mail, dan zit je denk ik wel goed.

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2025
Bartsmit:
PS4 500GB 1e Levering

Wehkamp:

Oh dikke prima, (mijn status ziet er precies hetzelfde uit) ik heb alleen de killzone bundel :9

Verwijderd

bol.com heeft levering veranderd naar +-7 weken, hopen dat dit niet waar is.

• Blazerock
Sony net aan de lijn gehad.
Ze hebben problemen met PostNL en Kiala.
Zij moeten nog steeds de track & trace beschikbaar stellen, maar hebben nog niks ontvangen.
Hierbij kan een vertraging oplopen tot vanavond of morgen ochtend....

Ik hoop dat Sony 't gaat halen dit word de beste launch

Greatness Awaits

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:34:
bol.com heeft levering veranderd naar +-7 weken, hopen dat dit niet waar is.
Dit is voor als je nu besteld.

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-01 18:13
Wat gaat iedereen doen met die 2 bundels??

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:26
Nice, gister gebeld door intertoys. Nummer 5 op de lijst, en had tevens de laatste 500 euro bundel. Overige bundels en PS4's waren er ook nog een aantal. Betreft het filiaal in groesbeek.

Verwijderd

Het gaat helemaal goedkomen hier morgen, mijn zaak is een dagje dicht morgen hehe

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 10:56
Blazerock schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:34:
Ze hebben problemen met TNT Post en Kiala.
Zij moeten nog steeds de track & trace beschikbaar stellen, maar hebben nog niks ontvangen.

Greatness Awaits
Ik hoop het ook. Mijn bestelling staat sinds gistermiddag op verzonden, maar heb verder inderdaad geen T&T code binnengekregen. Hoop dat dat vanavond nog goed komt.

• sjoerd94
  • Laatst online: 13-01-2023
RawChild schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:28:
[...]

Ik ook. Deze week nog even gebeld, ze konden toen niet 100% zeker zeggen of ik hem kreeg! maar het zag er goed uit omdat ik vrij vroeg had gereserveerd. Vrijdag of einde van vandaag krijgen we bericht.
Bij mij zeiden E exact hetzelfde... Maar ja ik hou me vingers gekruisd

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
Heeft er iemand toevallig nog een mega-bundel over? Of wil hij/zij deze ruilen (met extra betaling uiteraard) voor de kale PS3 set? :X

Advienne que pourra..

Verwijderd

PS3 set?

Verwijderd

Pewima schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:36:
Heeft er iemand toevallig nog een mega-bundel over? Of wil hij/zij deze ruilen (met extra betaling uiteraard) voor de kale PS3 set? :X
PS3? Dacht het niet. :P

Verwijderd

Waarom is de klantenservice van Wehkamp toch zo ontzettend slecht?!

Greatness Awaits
TNT bestaat toch ook al jaren niet meer? Wordt lastig versturen dan |:(

• Pewima
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
Ahem.. ik dacht: probeer het.. PS4, uiteraard :9

Advienne que pourra..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:37:
Waarom is de klantenservice van Wehkamp toch zo ontzettend slecht?!
Bol.com kan er ook wat van.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:32:
[...]

Heb je hem laten afleveren bij een filiaal of bij je thuis?
Lijkt erop dat hij dus klaar staat om verzonden te worden vanuit het magazijn.
Filiaal

PSN: Shiver23

• iSpaceman
  • Laatst online: 15-01 15:50

Greatness Awaits
Het maakt mij principe niet uit of er een track & trace beschikbaar komt, zolang hij morgen maar geleverd wordt :P

Verwijderd

@ Pieter Omdat de klantenservice van Wehkamp geen ervaringen heeft met zo'n release

• jojost1
Jonny10 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:29:
[...]

Dit hoort er te staan. Of in ieder geval iets.

[afbeelding]
Ik heb het kunnen vinden, er staat precies hetzelfde als bij jou ;)
Thx

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:49

Greatness Awaits
Dat verklaart.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32
Weet iemand toevallig of BF4 al bij de MM (Utrecht) ligt?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-01 14:38
TIP: Ga bij MM of Saturn langs voor een PSN+ kaart en vervolgens met laagste prijsgarantie krijg je het mee voor 37,50!

• Blazerock
dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:38:
[...]

TNT bestaat toch ook al jaren niet meer? Wordt lastig versturen dan |:(
Excuses PostNL

Verwijderd

Ik heb vandaag de kale versie via wehkamp bestaald. Ik heb ook al betaald. Er staat bij status 2-3 werkdagen...nu maar afwachten..
Pagina: 1 ... 67 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot