Is er nog een kans als ik bij wehkamp bestel dan?
Wehkamp:
Op dit moment is het voor jou niet mogelijk deze bestelling na ontvangst te betalen. Om de bestelling snel in huis te hebben vragen we je het volledige bedrag van € 508.95 vooruit te betalen. Betaal je direct met iDEAL, dan wordt de bestelling na afronding direct gereed gemaakt voor verzending.
Dus... ik moet overal mooi eerst betalen.. Zucht ik krijg hem dus pas over een paar maanden xD
Op dit moment is het voor jou niet mogelijk deze bestelling na ontvangst te betalen. Om de bestelling snel in huis te hebben vragen we je het volledige bedrag van € 508.95 vooruit te betalen. Betaal je direct met iDEAL, dan wordt de bestelling na afronding direct gereed gemaakt voor verzending.
Dus... ik moet overal mooi eerst betalen.. Zucht ik krijg hem dus pas over een paar maanden xD
PSN: bryanlost
Verwijderd
Ik kom in iedere geval uit Almere, en zodra ik wat weet zoek ik je wel even opVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:12:
[...]
Hou me op de hoogte en je hebt een deal!
Ik denk dat meeste webwinkels inmiddels doorhebben dat iedereen ze kansen verspreid en om die reden volledige betaling willen zodat zij weten zekerheid hebben van afname.bryanvan schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:13:
Wehkamp:
Doe een poging bij Intertoysbryanvan schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:13:
Wehkamp:
Vandaag was dit ook nog gewoon mogelijk bij bol.comVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:12:
[...]
Het was tot eind augustus nog mogelijk om met acceptgiro te betalen volgens vele tweakers. Echter hebben ze dit later aangepast. Denk dat ze meer zekerheid willen.
Ik heb vandaag nog iets met acceptgiro besteld.darkstyle25 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:16:
[...]
Vandaag was dit ook nog gewoon mogelijk bij bol.com
Verwijderd
Zojuist bij Coolblue besteld. De losse PS4. Als rembours, gevraagd of ik nog bij de 2de lading zat, antwoord was:
Dat is wel nog steeds de verwachting Zyzzz
Groet,
Dennis van Coolblue
Dat is wel nog steeds de verwachting Zyzzz
Groet,
Dennis van Coolblue
Verwijderd
Denk dat ik die van rembours sowieso ga cancellen dan.ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:13:
[...]
Sowieso geen kosten, als je hem aanneemt ook niet (behalve rembours). Je krijgt het aankoopbedrag terug en je moet de verzendkosten terug zelf betalen. Voordeel is, ze hebben allemaal antwoordnummers tegenwoordig, dus gratis retourneren!
Maar als je hem idd gewoon direct aan deur weigert hoef je zelfs de rembours kosten niet te betalen! Maarja, beste optie is vriendelijk bellen en de koop annuleren zodra je er 1 hebt, maak je de rest van Nederland ook een stuk blijer dat ze wat eerder de ps in huis hebben zonder dat die via jou gestuurd moet worden
- edit - 7 dagen gaan ook pas in na ontvangst, de wettelijke 7 dagen.. Bol heeft dacht ik 30 dagen en meeste bedrijven vaak wel minimaal 14 dagen
Die 2 ps4's van wehkamp laat ik denk ik gewoon bezorgen.
die andere verkoop ik door aan een ps4 maatje van mij voor zelfde prijs..
Mycom zegt van wel, bartsmit/intertoys wat beide vanuit dezelfde holding leveren, zeggen nu al op is....Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:57:
[...]
veel bronnen zeggen dat de 2e levering groter is dan de eerste, of dit klopt durf ik niet te zeggen
Verwijderd
Maar reken wel op het volgende " wie het eerst komt (betaald), wie het eerst maalt"DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:16:
[...]
Doe een poging bij Intertoysdaar hoef je pas daadwerkelijk te bestellen nadat je reservering klaarstaat :-)
Verwijderd
Dat geloof ik graag, weetje hoeveel mensen er bij bartsmit en intertoys hebben besteld..theduke1989 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:23:
[...]
Mycom zegt van wel, bartsmit/intertoys wat beide vanuit dezelfde holding leveren, zeggen nu al op is....
Had een PS4 gereserveerd en zou deze vrijdag ophalen. Opeens liet de persoon niks meer van zich horen en zat ik dus zonder PS4.
Vandaag de hele dag MP afgezocht, kwam een PS4 uit Leeuwarden op, ik gelijk opgebeld en afspraak gemaakt. Zojuist opgehaald voor €425,-
Hij vertelde mij dat er binnen een uur 40 mensen hadden gebeld, en daarna zijn telefoon heeft uigezet.
Het resultaat mag er wezen :
Vandaag de hele dag MP afgezocht, kwam een PS4 uit Leeuwarden op, ik gelijk opgebeld en afspraak gemaakt. Zojuist opgehaald voor €425,-
Hij vertelde mij dat er binnen een uur 40 mensen hadden gebeld, en daarna zijn telefoon heeft uigezet.
Ik kan bij bol.com alleen acceptgiro selecteren bij producten onder de 100 euro.
Zag die uit Leeuwarden ook voorbij komen afgelopen dagen maar werd niet op mijn mail gereageerd, maar goed voor elkaar. Ik ben jaloersrolandos582 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:27:
Had een PS4 gereserveerd en zou deze vrijdag ophalen. Opeens liet de persoon niks meer van zich horen en zat ik dus zonder PS4.
[afbeelding]
Verwijderd
Gefeliciteerd met je aankoop! Geniet er van.rolandos582 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:27:
[afbeelding]
Mooi, weer wat commentaar minder in dit topic.
Ik spendeer mijn avond achter de PS1 ipv. achter de PS4
Ik spendeer mijn avond achter de PS1 ipv. achter de PS4
Dan heb je waarschijnlijk nooit eerder met acceptgiro besteld of sta je geregistreerd als wanbetaler.m3power schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:28:
Ik kan bij bol.com alleen acceptgiro selecteren bij producten onder de 100 euro.
Verwijderd
Dat geeft al een beeld hoe zwaar de klantenservice het zal hebben van alle PS4 leveranciers in Nederland.rolandos582 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:27:
[afbeelding]
Klopt, direct gebeld. Kon hem niet goed verstaan, zijn roemenen. Maar maakt mij verder niet uit, hij had hem 1x geopened. Maar niks voor hem, hij heeft hem gekocht bij mediamarkt Groningen.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:28:
[...]
Zag die uit Leeuwarden ook voorbij komen afgelopen dagen maar werd niet op mijn mail gereageerd, maar goed voor elkaar. Ik ben jaloers
Hij heeft NFS, een extra controller en HDMI kabel teruggebracht. Maar de PS4 kon niet meer retour.
Ik dus lucky
idemdito hierDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:28:
[...]
Zag die uit Leeuwarden ook voorbij komen afgelopen dagen maar werd niet op mijn mail gereageerd, maar goed voor elkaar. Ik ben jaloers
40 telefoontjes binnen 1 uur, en z'n mail heeft ie nog geen eens gelezen. Hij had het over 100+ mailtjes.angerblub schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:31:
[...]
idemdito hierhad nog wel netjes gemaild maar hij zal wel helemaal ondergespamt zijn
Ik dacht van welVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:12:
[...]
Pakket weigeren aan de deur is geen ontbinding van de aankoop dus zoizo melden dat je hem niet meer wilt. Verzend kosten moet je wel dokken.
Het is natuurlijk niet netjes, maar dit kan prima
Dit was overigens de advertentie :
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
Jep die bedoelde ik.rolandos582 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:32:
Dit was overigens de advertentie :
Vanwege zijn gebrekkig Nederland, weinig informatie. Maar dat boeit mij helemaal niks.
Mooi appartementje, leuke vriendin. Zijn 2 tandartsen overigens.
je kan beter dat ding aanslingeren dan hier verkondigen dat het tandartsen zijn haharolandos582 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:35:
[...]
Vanwege zijn gebrekkig Nederland, weinig informatie. Maar dat boeit mij helemaal niks.
Mooi appartementje, leuke vriendin. Zijn 2 tandartsen overigens.
veel plezier ermee
Verwijderd
Dus dat betekend, als ik aan de deur weiger moet ik alsnog verzendkosten dokken?ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:32:
[...]
Ik dacht van welRembours zendingen kun je op elk adres laten bezorgen, met valse gegevens, valse mailadressen en ga zo maar door.. Totaal geen controle op! Wanneer je weigert zeg je eigenlijk dat jij dit niet besteld hebt
Het bedrijf zal ook echt geen moeite doen contact met jou te zoeken over dit voorgeval..
Het is natuurlijk niet netjes, maar dit kan prima
Hij is allang geïnstalleerd hoor haha. Ik ben even aan het wachten op de update.lowie020 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:37:
[...]
je kan beter dat ding aanslingeren dan hier verkondigen dat het tandartsen zijn haha![]()
veel plezier ermee
Maar bedankt.
Verwijderd
In theorie wel. In de praktijk blijkbaar nietVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:38:
[...]
Dus dat betekend, als ik aan de deur weiger moet ik alsnog verzendkosten dokken?
Het verbaast mij echt hoe populair de ps4 is. Steeds zoveel mensen die hem als nog bestellen.
Verwijderd
mooi! Reken eens uit als iedereen hem bij 3 verschillende leveranciers besteld... Die zijn echt niet gek en gaan ze echt niet inkopen en afwachten. Betaal je vooruit dan ben je gegarandeerd van een ps4 en snelle leveringbryanvan schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:13:
Wehkamp:
inderdaad!Versteegrob schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:43:
Het verbaast mij echt hoe populair de ps4 is. Steeds zoveel mensen die hem als nog bestellen.
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Nederland (europa) is ook merendeels een PS land, vergeleken met USA wat een X360 land is...Versteegrob schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:43:
Verwijderd
Dit topic volgen is helemaal niet goed voor mij...!
Het verlangen naar men ps4 word alleen maar groter en groter!! GRRR
Het verlangen naar men ps4 word alleen maar groter en groter!! GRRR
Lees op de twitterfeed van Bol.com dat ze zelf nog niet weten hoeveel Ps 4's ze binnen zullen krijgen voor de tweede levering. Bol.com zegt ook dat de berichten die vanmiddag werden beantwoord van dat bestellingen in november niet bij de tweede leveringen niet helemaal correct is. De kans is alleen kleiner dat je bij de tweede levering zit als je in november hebt besteld.
https://twitter.com/bol_com/with_replies
Hier kan je het gemakkelijk terug vinden, ongeveer 2/3 uur geleden.
Verwijderd
Bol is gewoon lastig als je daar gereserveerd hebt, Veel reserveringen, tegen over de verwachte ps4sxiWaltx schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:09:
Lees op de twitterfeed van Bol.com dat ze zelf nog niet weten hoeveel Ps 4's ze binnen zullen krijgen voor de tweede levering. Bol.com zegt ook dat de berichten die vanmiddag werden beantwoord van dat bestellingen in november niet bij de tweede leveringen niet helemaal correct is. De kans is alleen kleiner dat je bij de tweede levering zit als je in november hebt besteld.
Ik geloof dat het best mee zal vallen met de leveringen... Het is net als de Apple marketing. Gewoon zeggen dat je geen tot weinig voorraad hebt, de eerste levering mondjesmaat leveren en dan BAM! ineens de winkels vol... Let's hope so...
Maar in dat geval wacht ik sowieso totdat de PS4 goed werkt met mijn media server!
Maar in dat geval wacht ik sowieso totdat de PS4 goed werkt met mijn media server!
[ Voor 38% gewijzigd door Ultraman op 03-12-2013 18:01 . Reden: quote weg ]
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Verwijderd
Bol.com is toch duidelijk opzich, mensen die geen e-mail hebben gehad vandaag zitten niet bij de tweede levering..
Annulieren of niet... oh manVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:35:
Bol.com is toch duidelijk opzich, mensen die geen e-mail hebben gehad vandaag zitten niet bij de tweede levering..
Verwijderd
Het wordt iig wel duidelijker. Preorders zijn het een der al niet meer mogelijk een levertijden worden langer.
Zegt mij ook dat als je wel een preorder geplaatst hebt dat je wel redelijk save zit.
Zegt mij ook dat als je wel een preorder geplaatst hebt dat je wel redelijk save zit.
Kan altijd tweehand kopen. Met een hoger prijs maar 200 e is nix voor mee. Ik ga mijn bestelling annulieren. Nooit meer bol. Playstation4club ook voor bol recomendatie en snel levering.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:39:
[...]
Ja best zuur opzich, heb ook geen mail gehad.. mja dan maar paar weekjes wachten
Toch jammer dat er weer op mp en ook helaas op v/a hier weer mensen honderde euro's proberen te pakken op de verkoop van de ps4. Geeft imo meteen al aan wat voor kansloos volk dat is.
Vergelijkbaar met de run op concertkaarten. Als iedereen nu is gewoon hard voor zichzelf is en die advertenties links laat liggen is die onzin ook een keer afgelopen. maar ja, dat zal wel nooit gebeuren
Vergelijkbaar met de run op concertkaarten. Als iedereen nu is gewoon hard voor zichzelf is en die advertenties links laat liggen is die onzin ook een keer afgelopen. maar ja, dat zal wel nooit gebeuren
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Duidelijk, je punt gemaakt en laten er gelijk weer mee stoppen voor we 20 pagina's verder zijn3dmaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:50:
Toch jammer dat er weer op mp en ook helaas op v/a hier weer mensen honderde euro's proberen te pakken op de verkoop van de ps4. Geeft imo meteen al aan wat voor kansloos volk dat is.
Signature
Eerst zeggen dat we weer on-topic gaan, en dan toch door blijven keuvelen over handjes wassen en tweedehands PS4's die vies zijn. Right.
Centralpoint heeft me gemaild; zij verwachten de console niet eerder dan januari 2014. Begin november bij ze besteld. Deze valt dus af als je snel (en goedkoop) een PS4 wilt scoren. Ze zijn met 25% omhoog gegaan in prijs.
Centralpoint heeft me gemaild; zij verwachten de console niet eerder dan januari 2014. Begin november bij ze besteld. Deze valt dus af als je snel (en goedkoop) een PS4 wilt scoren. Ze zijn met 25% omhoog gegaan in prijs.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Helaas de marktwerking, waardoor er dus veel mensen ernaast grijpen. De Saturn Amsterdam heeft bijvoorbeeld nog 5 PS4's staan die nog niet gekocht zijn omdat er mensen zijn die ze er meerdere reserveren puur en alleen om ze later door te verkopen.3dmaster schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:50:
Het lijkt me inderdaad stug dat Sony die schaarste probeert te creëren. De enorme vraag komt echter doordat de concurrent bekend maakte niet voor het einde van het jaar in Nederland op de markt te komen.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:38:
[...]
On-topic: het lijkt mij stug dat Sony bewust een schaarste probeert te creëren terwijl de console gebruikers juist bekend staan om het makkelijk switchen naar een ander product. Ze zijn vrij laat begonnen met produceren en hebben waarschijnlijk zelf ook niet gedacht dat het zo'n succes zou zijn. Er vanuit gaande dat de PS4 globaal gezien in veel meer landen te verkrijgen is ten opzichte van zijn concurrent kan een tekort snel ontstaan. Je zit nu eenmaal vast aan productietijd.
Oke.. voor de Saturn bonnen straks komen. Kan ik straks ook gewoon BF4 en FIFA14 kopen voor de PS3 en dan zonder een PS3 te hebben deze upgraden naar de PS4 variant?
Signature
Verwijderd
Ook dat ja, als de Xbox One tegelijkertijd te verkrijgen was in Nederland dan was er veel minder vraag voor de PS4 geweest waarschijnlijk.xeple schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:53:
[...]
Het lijkt me inderdaad stug dat Sony die schaarste probeert te creëren. De enorme vraag komt echter doordat de concurrent bekend maakte niet voor het einde van het jaar in Nederland op de markt te komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 23:56 ]
Dan nog vraag ik mij af of mensen zomaar overstappen naar de XBOX, misschien de die-hard gamers die een PS3 en een XBOX hebben ok. Maar deze zullen dan de PS4 kopen wanneer er weer gespaard is en leverbaar.
Het is een oude, maar zeer effectief marketing middel! We zullen zien...
Het is een oude, maar zeer effectief marketing middel! We zullen zien...
Koop nu je €50,- giftcard van Saturn voor maarliefst..... €500,-!
http://www.saturn.nl/mcs/...0,1060536.html?langId=-11
[ Voor 47% gewijzigd door BekSide op 03-12-2013 00:03 ]
Verwijderd
Klein bedrag, Mooi kadoBekSide schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:03:
Verwijderd
Zeg je nou dat de Saturn nog 5 PS4's in de winkel heeft?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:53:
[...]
Helaas de marktwerking, waardoor er dus veel mensen ernaast grijpen. De Saturn Amsterdam heeft bijvoorbeeld nog 5 PS4's staan die nog niet gekocht zijn omdat er mensen zijn die ze er meerdere reserveren puur en alleen om ze later door te verkopen.
Eens zien wie nog meer oplettend is op dit tijdstip, daar gaat mijn idee stilletjes morgen naar A'dam af te reizenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:16:
[...]
Zeg je nou dat de Saturn nog 5 PS4's in de winkel heeft?
Verwijderd
Als het zo is staat mijn wekker 5 uur en ben ik morgen bij de Saturn.Joosie200 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:17:
[...]
Eens zien wie nog meer oplettend is op dit tijdstip, daar gaat mijn idee stilletjes morgen naar A'dam af te reizen
-onderweg eerst wel even bellen natuurlijk-
Deze ps4 zijn gepreorder met aanbetaling, gaan ze niet weggeven en houden zonodig 1 maand vastVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:19:
[...]
Als het zo is staat mijn wekker 5 uur en ben ik morgen bij de Saturn.
-onderweg eerst wel even bellen natuurlijk-
Verwijderd
Godverdomme, ik heb toen met de PS3 een medewerkster een fooi van 50 euro gegeven en toen maakte het haar niks uit.FlasHie_FlaSh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:23:
[...]
Deze ps4 zijn gepreorder met aanbetaling, gaan ze niet weggeven en houden zonodig 1 maand vast
Ik heb nog niets gehoord. Begin ook wel benieuwd te worden wanneer ik hem mag verwachtenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 06:43:
Goeiemorgen , is er al nieuws over levering van Bol.com?
Verwijderd
Ik denk zelf wel dat mediamarkt en bol.com een groot aantal playstation 4's geleverd zal krijgen.
Dit ook omdat de vraag er bij hun beiden enorm is voor de playstation.
Gamemania gaf netjes al aan 2 tot 3 maanden geleden dat ze pas begin 2014 kunnen leveren aan de mensen die hem niet ge-preordered hadden voor een bepaalde datum (15 augustus dacht ik)
Al was het wel een aantal dagen geleden aantrekkelijk om hem bij Wehkamp.nl, intertoys.nl te bestellen, wegens niks vermelden van levertijd en gewoon neerzeten van 5-10 werkdagen.
Dit ook omdat de vraag er bij hun beiden enorm is voor de playstation.
Gamemania gaf netjes al aan 2 tot 3 maanden geleden dat ze pas begin 2014 kunnen leveren aan de mensen die hem niet ge-preordered hadden voor een bepaalde datum (15 augustus dacht ik)
Al was het wel een aantal dagen geleden aantrekkelijk om hem bij Wehkamp.nl, intertoys.nl te bestellen, wegens niks vermelden van levertijd en gewoon neerzeten van 5-10 werkdagen.
Het wordt dus duidelijk volgend jaar voor de meeste die nog geen PS4 hebben om een console aan te schaffen? Mits je nog bij de 2de levering zit die dit jaar nog gehouden wordt?
Keep our fingers cross,,,, i hope dat ik ook in de 2de levering zit bij BS/IT/MYCOM... heb ik nog wat reserveringen staan...
Keep our fingers cross,,,, i hope dat ik ook in de 2de levering zit bij BS/IT/MYCOM... heb ik nog wat reserveringen staan...
Ik hoop het man :-)DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:49:
Goedemorgen! WinterX ik zou de bestelling van bol.com nog even aankijken, je kan later ook altijd nog annuleren tochstel dat straks de voorraad groter uitvalt dan verwacht dan hebben wij misschien geluk.
Ik twitterde ze gisteren in al mijn "enthousiasme" (kuchkuch) ook al dat ik hem zou annuleren maar heb me bedacht, heb naast de bol.com preorder ook nog 2 orders lopen en ik wacht ze gewoon allemaal af, wie het eerst komt wie het eerste maalt. Zo geldt dat voor hun en voor mij ook
Als ik op de site kijk mogen er maar 2 per persoon worden gekocht....BekSide schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:03:
@vvinterx Nee, helaas zit je dan niet in de 2de levering en kan de levering tot maximaal 7 weken vertraging oplopen. ^MTDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:24:
Ik twitterde ze gisteren in al mijn "enthousiasme" (kuchkuch) ook al dat ik hem zou annuleren maar heb me bedacht, heb naast de bol.com preorder ook nog 2 orders lopen en ik wacht ze gewoon allemaal af, wie het eerst komt wie het eerste maalt. Zo geldt dat voor hun en voor mij ook
(https://twitter.com/bol_com/status/407526824345075712)
Dus misschien nog in 2013.
Nee man, ze hebben zelf net gezegd dat dat niet klopt. Tot op heden is er alleen maar een mail verstuurd naar de mensen van de eerste leveringVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:35:
Verwijderd
Nee dat kan niet. Je moet (heel ouderwets inderdaad) contant betalen.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:20:
Iemand enig idee of ik bij een rembourszending aan de deur kan pinnen? Dit word mijn eerste remboursbestelling in mijn leven dus excuseer mij voor mijn ontwetendheid
Kun je niet cash betalen aan de deur dan wordt hij naar het postkantoor gebracht en kun je hem daar betalen.
Bedankt voor je reactie maar daar was ik ondertussen al achter :-)Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:54:
[...]
Nee dat kan niet. Je moet (heel ouderwets inderdaad) contant betalen.
Kun je niet cash betalen aan de deur dan wordt hij naar het postkantoor gebracht en kun je hem daar betalen.
Het zou me niet verbazen als die indolente ziel achter de bol twitter een typfout heeft gemaakt en ervan overtuigd was dat jullie het over lauchday leveringen hadden.DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:48:
Daarnaast hebben ze mij en WinterX al gegarandeerd dat we niet in de 2de levering zitten maar ik vraag me af hoe ze dat weten als ze nog niet eens weten hoe groot die 2de levering is.
Ik heb ze gister avond aan de telefoon gehad en toen zeiden ze ook: Ja dat kan helemaal niet wat ze op twitter zeggen, want vooralsnog hebben we geen idee...
Beiden hebben we de besteldatum genoemd en beiden hetzelfde antwoord.tengsys schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:00:
[...]
Het zou me niet verbazen als die indolente ziel achter de bol twitter een typfout heeft gemaakt en ervan overtuigd was dat jullie het over lauchday leveringen hadden.
Ik heb ze gister avond aan de telefoon gehad en toen zeiden ze ook: Ja dat kan helemaal niet wat ze op twitter zeggen, want vooralsnog hebben we geen idee...
Verwijderd
Ben ik niet met je eens ze schrijven dat je altijd een e-mail ontvangt of je nu wel of niet bij de tweede ronde zit. Bovendien werkt de mail van Bol niet voor iedereen.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:35:
Bol zou dat gewoon op de site moeten zetten of de verzenddatum aanpassen.
Nu laten ze je compleet in het ongewis.
Ja heb ik gezien. Tegelijkertijd hadden ze het nog steeds over die 31-juli, en een uur later was het weer: "We weten momenteel niet wanneer en hoeveel PS4's we in de 2e levering krijgen, dus we kunnen ook niet aangeven of die van jou erbij zit of niet."DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:03:
[...]
Beiden hebben we de besteldatum genoemd en beiden hetzelfde antwoord.
Ik vind het erg verdacht dat bol zo inconsequent reageert, en zou er daarom dus ook gene waarde aan hechten...
Verwijderd
Toch maar even mengen in dit forum.
Had al een aantal maanden een pre-order bij Wehkamp staan, maar als zovelen hier heb ik hem niet geleverd gekregen. Uiteraard hierover met Wehkamp contact opgenomen en deze kwamen met de melding: "Volgens onze administratie is de PS4 op 29-11 bij U afgeleverd".
Gek dat mijn bestelling dan nog steeds op "meer dan 5 weken" staat. Enfin, ze kwamen met de vraag om een formulier in te vullen m.b.t. niet geleverde producten, dus ik hoop dat ik hem alsnog z.s.m. geleverd krijg.
Tevens hierna de link van ToysXL gevolgd en ik had de bundel in mijn winkelwagentje en was al bij het betaalscherm totdat ik de betaling moest ondertekenen en erachter kwam dat ik mijn random-reader niet bij me had
....redelijk zuur geweest die dag aangezien er mensen waren die aangaven dat ze bundel zaterdag al in huis hadden.
Lang verhaal kort: Ik heb 2 PS4's bij de Wehkamp in pre-order: één kale en een killzone bundel met de hele bende erbij. Mochten ze beiden tegelijk geleverd worden dan wil ik het kale systeem voor een schappelijke prijs (€450,00) weg doen (moet er wel íets aan overhouden). Mocht er vooruitgang zijn dan zal ik dit posten.
Had al een aantal maanden een pre-order bij Wehkamp staan, maar als zovelen hier heb ik hem niet geleverd gekregen. Uiteraard hierover met Wehkamp contact opgenomen en deze kwamen met de melding: "Volgens onze administratie is de PS4 op 29-11 bij U afgeleverd".
Gek dat mijn bestelling dan nog steeds op "meer dan 5 weken" staat. Enfin, ze kwamen met de vraag om een formulier in te vullen m.b.t. niet geleverde producten, dus ik hoop dat ik hem alsnog z.s.m. geleverd krijg.
Tevens hierna de link van ToysXL gevolgd en ik had de bundel in mijn winkelwagentje en was al bij het betaalscherm totdat ik de betaling moest ondertekenen en erachter kwam dat ik mijn random-reader niet bij me had
Lang verhaal kort: Ik heb 2 PS4's bij de Wehkamp in pre-order: één kale en een killzone bundel met de hele bende erbij. Mochten ze beiden tegelijk geleverd worden dan wil ik het kale systeem voor een schappelijke prijs (€450,00) weg doen (moet er wel íets aan overhouden). Mocht er vooruitgang zijn dan zal ik dit posten.
Sony heeft in november 2.1miljoen PS4's verkocht; 700K in Europa & Australië
http://www.theverge.com/2...ounces-november-ps4-sales
Sony UK: ‘Een aanzienlijke hoeveelheid PS4′s zal nog arriveren voor kerst’
http://www.psx-sense.nl/1...nog-arriveren-voor-kerst/
http://www.psx-sense.nl/1...nog-arriveren-voor-kerst/
[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 03-12-2013 09:17 ]
Wil je die voor mij reserveren? Ik ben je eeuwig dankbaarVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:16:
Toch maar even mengen in dit forum.
Tevens hierna de link van ToysXL gevolgd en ik had de bundel in mijn winkelwagentje en was al bij het betaalscherm totdat ik de betaling moest ondertekenen en erachter kwam dat ik mijn random-reader niet bij me had....redelijk zuur geweest die dag aangezien er mensen waren die aangaven dat ze bundel zaterdag al in huis hadden.
Lekker dan! Haal ik net de AH-bonnen heeft Wehkamp de Megabundel niet meer op hun site staan!
Bonnen dan maar goed bewaren, wachten moest ik toch al.
Als je al ziet dat ze alleen in de UK 250.000 exemplaren hebben verkocht vind ik de totaalaantallen wel meevallen.tengsys schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:16:
Sony heeft in november 2.1miljoen PS4's verkocht; 700K in Europa & Australië
Ik had verwacht dat ze richting of zelfs over de 1.000.000 van de US zouden gaan.
Maar dan nog zijn 2.1 miljoen exemplaren in een week heel netjes
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Aangezien je de eerste bent zal ik dit doenmike7990 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:19:
[...]
Wil je die voor mij reserveren? Ik ben je eeuwig dankbaar
Zoiets had ik al verwacht. Er zijn gisteren echt veel bundels besteld volgens mij. Ik vraag me af of ze wel genoeg bundels krijgen. Kan best zijn dat er veel mensen teleurgesteld gaan worden. Dan zou ik maar snel de kale PS4 met een controller of game ofzo bestellen. Straks zijn die ook van de site en zit je met die bonnen.R Tomasi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:20:
Lekker dan! Haal ik net de AH-bonnen heeft Wehkamp de Megabundel niet meer op hun site staan!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Enig idee hoe we dit gaan doen? ^^Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:26:
[...]
Aangezien je de eerste bent zal ik dit doen
Misschien kun je je PB aanzetten ?
Ik had ook zoiets verwacht. Vanochtend nog op de site gekeken, snel naar de AH kaarten gehaalden toen foetsie.LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:28:
[...]
Zoiets had ik al verwacht. Er zijn gisteren echt veel bundels besteld volgens mij. Ik vraag me af of ze wel genoeg bundels krijgen. Kan best zijn dat er veel mensen teleurgesteld gaan worden. Dan zou ik maar snel de kale PS4 met een controller of game ofzo bestellen. Straks zijn die ook van de site en zit je met die bonnen.
Zit een beetje te twijfelen of ik een kale bestel, of dat ik gewoon wacht. Bonnen zijn volgens mij 2 jaar geldig. En ik heb op zich niet super haast met de ps4...
zelfs de kleine Killzone bundel is niet meer te krijgen bij wehkamp. gelukkig gisteravond nog wel
Verwijderd
Weet iemand off ik ps4 nog dit jaar krijg ik heb 25 september bestelt op sony.nl geeft aan tussen 2 3 dec
Heb je geen mail gehad van Sony afgelopen donderdag?
Daarin stond dat ze vanwege de vraag niet alle orders uit konden leveren.
Ik (en waarschijnlijk ook jij) ontvangt een PS4 ergens voor 8 januari.
Kan volgende week zijn, kan over 3 weken zijn, who knows...
Gewoon geduld hebben dus en de mail af en toe in de gaten houden.
Nb. mijn leveringsdatum staat ook op 2-3 dec, maar die klopt dus niet
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 03-12-2013 09:41 ]
niemand weet het zeker, maar als ik een ruwe schatting maak zal het wel goed komenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:36:
Weet iemand off ik ps4 nog dit jaar krijg ik heb 25 september bestelt op sony.nl geeft aan tussen 2 3 dec
Verwijderd
hmmmm gemist dan, net gechecked krijg gratis 90 dagen playstation plus erbij.dvdkiwi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:40:
Heb je geen mail gehad van Sony afgelopen donderdag?
Precies 
Aardig gebaar van ze
Aardig gebaar van ze
Bij all4games is status van de bundel veranderd in, na 1-2 weken. https://www.all4games.nl/...ll-+-Camera-Playstation-4
De normale en alleen killzone staat nog gewoon op 31-1 .
https://www.all4games.nl/...-Controller-Playstation-4 en
https://www.all4games.nl/...Shadow-Fall-Playstation-4
Ik weet niet of ik het moet doen? Staat wel bij onderaan text dit:
i.v.m. grote tekorten vanuit Sony verwachten wij pas in het nieuwe jaar uit te leveren, de mogelijkheid bestaat dat het nog dit jaar gebeurt maar hier kunnen we nog geen garanties op afgeven. Helaas geeft Sony nog geen enkele aantallen door.
Wat denken jullie?
i.v.m. grote tekorten vanuit Sony verwachten wij pas in het nieuwe jaar uit te leveren, de mogelijkheid bestaat dat het nog dit jaar gebeurt maar hier kunnen we nog geen garanties op afgeven. Helaas geeft Sony nog geen enkele aantallen door.
Wat denken jullie?
Dat Sony nog geen aantallen doorgegeven heeft en niemand dus iets met zekerheid kan zeggennemesls schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:58:
Wat denken jullie?
Lijkt mij niet dat een eenmanszaak een PS4`s kan komen eerlijk gezegt maar dat kan aan mij liggennemesls schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:58:
Bij all4games is status van de bundel veranderd in, na 1-2 weken. https://www.all4games.nl/...ll-+-Camera-Playstation-4
Wat denken jullie?
Verwijderd
Und jetzt?mike7990 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:28:
[...]
Enig idee hoe we dit gaan doen? ^^
Misschien kun je je PB aanzetten ?
Verwijderd
Zojuist Bol.com een tweet gestuurd met een vraag over de tweede levering.
Geen paniek dus, zij weten het nog niet en er zijn dus zeker nog geen mails verzonden mbt de tweede levering.
Geen paniek dus, zij weten het nog niet en er zijn dus zeker nog geen mails verzonden mbt de tweede levering.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot