Dus ik ben opgelicht via de APP?
Want het ging over dat ik een donation moest maken of een in app purchase...
Nee
Nee
Een donatie mag je vrijwillig doen, maar is nooit verplicht. Hoe heb jij die cwm touch recovery gekocht dan, via een app?John Doos schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:37:
Nee
Je had hem dus ook gratis kunnen downloaden.John Doos schreef op maandag 05 mei 2014 @ 03:23:
Gekocht via Rom Manager Premium.
[ Voor 98% gewijzigd door Dusche op 30-05-2014 20:45 ]
Ik draai Slimkat Stable Build 5 + Franco Kernel R51. Heerlijke ROM met veel aanpas mogelijkheden. Je moet / kan de DPI wel aanpassen aangezien die erg laag ingesteld staat standaard.Dusche schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:36:
Mijn N5 unlocked en geroot wat een verademing, is trouwens echt niks aan met Skipsoft toolkit. Nu cyanogenmod installeren, nog iemand suggesties qua ROM's?
Het is geen oplichting, al vind ik het ook niet helemaal netjes. De touchscreen-versie kan je inderdaad ook manueel downloaden maar die dien je dan via de PC te flashen, dat laat CWM niet toe op je apparaat zelf.John Doos schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:37:
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Gaan we proberen dank voor de tip.PCSO schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:58:
[...]
Ik draai Slimkat Stable Build 5 + Franco Kernel R51. Heerlijke ROM met veel aanpas mogelijkheden. Je moet / kan de DPI wel aanpassen aangezien die erg laag ingesteld staat standaard.
Informatie verder staat hier. http://forum.xda-develope...imkat-hammerhead-t2511512
welke rom van CM heb je genomen? http://download.cyanogenmod.org/?device=hammerheadd-vine schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:43:
Zaterdag de Nexus 5 (32gb) gekocht en erg tevreden tot nu toe.
Zaterdag en zondag ochtend nog op standaard rom gedraaid en miste toch wat features van cyanogenmod.
Hiervoor een s3 gehad (en overleden) die ik ook geroot had en daar tijden met cyanogenmod draaiend.
Heb dit keer besloten om cyanogenmod via de installer op en via de site te installeren, en dat ging snel en goed moet ik zeggen. (gelukkig nieuw telefoon dus scheelde weer back-up draaien)
Heb nu 2 camera apps, die van cyanogenmod en die op de orginele rom zat. beide werken zoals het hoort.
Moet hier nog verder mee spelen om te kijken of er kwaliteit verschil in zit.
Daarnaast merkte ik op dat de battery drain op de orginele rom wat veel was.
(ondanks alle bekende zaken uitschakelen noem maar op)
Nu met cyanogenmod 11 heb ik vanmorgen 7 uur de telefoon uit lader gehaald, aan het werk geweest en normaal gebruik af en toe appen , kort nieuws apps bekijken etc is mijn battery op 92%. dat is wel netjes.
kortom tot nu toe cyanogenmod op nexus 5 aanrader.
[ Voor 10% gewijzigd door Maardiweb op 03-06-2014 17:04 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Die is er niet, de updates gaan via OTA (Over-the-air)Cowboy_Henk schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:09:
Ja xposed moet eraf want er mag niks gewijzigd zijn aan de system files wat xposed doet. Maar waar vind ik die webpagina met ota zijn files dan?
[ Voor 58% gewijzigd door Barfman op 03-06-2014 18:01 ]
Met installer pakt cm laatste stable volgens mijpielle007 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:21:
[...]
welke rom van CM heb je genomen? http://download.cyanogenmod.org/?device=hammerhead
Waarom staan op deze pagina dan de OTA download files?Barfman schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:53:
[...]
Die is er niet, de updates gaan via OTA (Over-the-air)
[ Voor 19% gewijzigd door Cowboy_Henk op 03-06-2014 20:01 ]
Je hebt goed je werk gedaan heheCowboy_Henk schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:58:
[...]
Waarom staan op deze pagina dan de OTA download files?
http://www.androidbeat.co...-nexus-4-nexus-5-nexus-7/
De links verwijzen naar een officiële google server
bvb de 4.4 naar 4.4.2 OTA update
http://android.clients.go...-from-KRT16M.b3d1f307.zip
EDIT: Ik denk gewoon dat de OTA er nog niet is.
En ik lees op xda dat er geen pagina is voor OTA te downloaden, dat is de bedoeling natuurlijk niet. Maar de OTA staat natuurlijk op een server en die file heeft een url. En die url kunnen ze bemachtigen door het appje "logcat"
Heb zelf eerst de zip op me gsm gezet http://android.clients.go...-from-JZO54K.094f6629.zipComTech schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:46:
Hoe zit het met xposed framework?
Blijft deze werken na de update naar 4.4.3?
[ Voor 6% gewijzigd door pielle007 op 04-06-2014 14:12 ]
Ik heb de OTA via TWRP geïnstalleerd. Daarna UPDATE-SuperSU-v1.99r3.zip geinstalleerd om weer root te verkrijgen. Alles draait als een zonnetje. Heb geen cache ge-cleared.Cowboy_Henk schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:25:
De OTA is te downloaden
http://forum.xda-develope...-5-ota-help-desk-t2523217
Volg de tutorials via bovenstaande link!
Als je terug wil na OTA moet je supersu terug flashen via een custom recovery!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1538053
CWM / TWRP / MobileODIN installable ZIP: http://download.chainfire.eu/supersu
Note that if you are already rooted, installing through Play is by far the easiest way to install SuperSU !
Ik heb Xposed gedeïnstalleerd in de APP zelf (dus mensen niet via android doen), ik heb de Modules zo gelaten.pielle007 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:11:
[...]
Heb zelf eerst de zip op me gsm gezet http://android.clients.go...-from-JZO54K.094f6629.zip
Hierna in Xposed de modules uitgezet, downloads verwijderd, en hierna (wederom in Xposed) Framework verwijderd.
De update naar 4.4.3 heb ik vervolgens uitvoerd met TWRP. Hierna superuser dmv TWRP opnieuw geinstalleerd http://download.chainfire.eu/supersu
En als laatste Xposed en framework etc opnieuw geinstalleerd. Werkte voor mij prima zonder problemen allemaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 05-06-2014 15:32 ]
Ik heb franco kernel icm 4.4.3 sinds een dag, heb nog geen battery drain gehad, wifi werkt ook net als voorheen.Cowboy_Henk schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:30:
[...]
nu iets anders
Heeft er iemand info over Franco Kernel. Is dat de moeite? Zijn er geen bugs nu met 4.4.3 want ik hoor dat er veel battery drain of wifi problemen zijn met release 52.
Hoe installeer je tweak instellingen, bvb Vomer tweaks?
Kan je franco kernel gemakkelijk er terug af doen, voor bvb een nieuwe android update uit te voeren?
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Zo gezegd, zo gedaan.
[ Voor 11% gewijzigd door bandy op 05-06-2014 23:04 ]
Waiting on the world to change
Zo gezegd, zo gedaan.
Heb je hem geinstalleerd? indien ja, werkt de camera met HDR functie?reiker schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:46:
De nieuwste Cyanogenmod nightly build draait ook op 4.4.3!
Als je wil rooten, Moet de bootloader geunlockt worden, en daarvoor moet je telefoon helemaal leeg. Als je bootloader eenmaal geunlockt is, hoeft dat verder nooit meer.Pusherman_ schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:28:
Vraagje,
Ik wil eigenlijk alleen m'n Nexus 5 rooten om Appradio Unchained te kunnen draaien:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2451980
Voor de rest hoef ik geen custom roms etc.
Maar betekent het dat als ik ga rooten, ik ook al m'n instellingen en apps die niet via Play Store zijn geinstalleerd kwijt ben?
Misschien is de Wugfresh toolkit iets voor je.Pusherman_ schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:23:
bedankt voor de duidelijke info, guys!
[ Voor 9% gewijzigd door True op 06-06-2014 13:43 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Yes, heb m gelijk geïnstalleerd. De HDR functie ontbreekt bij mij in de officiële Google camera app, al een paar versies trouwens... Toen ie er nog wel in zat had ik inderdaad steeds een force close.pielle007 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:48:
[...]
Heb je hem geinstalleerd? indien ja, werkt de camera met HDR functie?
[ Voor 17% gewijzigd door reiker op 06-06-2014 16:56 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
http://forum.xda-develope...-5-ota-help-desk-t2523217jwakie schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:55:
Is het al duidelijk of en hoe je de ota update kan installeren met een geroote stock rom en xposed + gravity box geinstalleerd
Thnx!
[ Voor 35% gewijzigd door jwakie op 07-06-2014 16:02 ]
Misschien eerst je telefoon terugzetten naar 4.4.2? Kan ook met de Wufresh toolkit geloof ik. En dan weer de update naar 4.4.3 flashen. Verder apps die je niet wil hebben "freezen" met titanium backup. Dat werkt heel goed, en je ondooit ze zo weer als je wil updaten.Freakster86 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:19:
Oké, ik zit nu wel met een probleemje nadat ik heb geprobeerd mijn telefoon weer 'normaal' te krijgen om te kunnen updaten. xxxxxx
Ik zit dus nog op 4.4.2Dacuuu schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:26:
[...]
Misschien eerst je telefoon terugzetten naar 4.4.2? Kan ook met de Wufresh toolkit geloof ik. En dan weer de update naar 4.4.3 flashen. Verder apps die je niet wil hebben "freezen" met titanium backup. Dat werkt heel goed, en je ondooit ze zo weer als je wil updaten.
TWRP is geen firmware :-)Cowboy_Henk schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:42:
Waarom flash je dan niet gewoon de hele 4.4.3 factory image? Dan ben je wel al je data kwijt.
Heb je trouwens geen custom firmware zoals twrp? Dan moest je al die zever niet doen met dat sideload. Via twrp kun je dan ook een nandroid backup maken die een perfecte image van je phone maakt.
Ik had stock root, geroot en xposed geinstalleerd.
Ik heb ook eerst xposed gedeinstalleerd via de app zelf, dan de ota gedownload en op de memory van de Nexus gezet. Dan via twrp custom firmware de ota geflasht. (heb eerst een backup gemaakt)
En dat ging perfect.
Dan terug geroot door supersu te flashen via twee.
Dan xposed terug aangezet via de app zelf.
Ik zou voor de Purity rom gaan. Is een erg goede custom rom die gewoon stock is met alle extra tweaks maar zonder andere apps die standaard niet op een rom horen. Hij is erg snel, eigen kernel die zeer goede accu duur heeft. Support is erg goed.bandy schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 23:28:
Mijn Nexus 5 is mijn eerste stock Android telefoon. Voor ik mijn Nexus kocht, had ik mezelf voorgenomen geen Custom Rom meer te draaien aangezien stock Android goed ( heerlijk zoals Android bedoeld is) genoeg is. Nu een half jaar later begint het toch weer te kriebelen en twijfel ik of ik toch geen Rom moet proberen vanwege de extra opties en tweaks. Mijn vraag is nu welke Rom er op het moment het soepelst loopt? . Twijfel zelf aan Slimkat, iemand ervaring met deze Rom?
Ja sorry dat bedoelde ik eigenlijk wel. Had last van de hitte gisterenBarfman schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 22:38:
[...]
TWRP is geen firmware :-)
Is alleen maar een recovery
Bedankt voor de tip ! , heb net even een YouTube review zitten kijken en denk dat dit de ideale Rom is voor mij .Barfman schreef op zondag 08 juni 2014 @ 00:07:
[...]
Ik zou voor de Purity rom gaan. Is een erg goede custom rom die gewoon stock is met alle extra tweaks maar zonder andere apps die standaard niet op een rom horen. Hij is erg snel, eigen kernel die zeer goede accu duur heeft. Support is erg goed.
http://forum.xda-develope...hammerhead-08-01-t2528265
Heb de Rom nu draaien , alleen zag ik in een review op YouTube dat de navbar verwijderd was i.c.m PieControl . Nu ik de Rom heb geinstalleerd kan ik geen Pie instellingen vindenBarfman schreef op zondag 08 juni 2014 @ 00:07:
[...]
Ik zou voor de Purity rom gaan. Is een erg goede custom rom die gewoon stock is met alle extra tweaks maar zonder andere apps die standaard niet op een rom horen. Hij is erg snel, eigen kernel die zeer goede accu duur heeft. Support is erg goed.
http://forum.xda-develope...hammerhead-08-01-t2528265
Die zit ook standaard niet in deze rom, in de preview wordt gebruik gemaakt van LM Launcher waar je dat kan aanzetten.bandy schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:44:
[...]
Heb de Rom nu draaien , alleen zag ik in een review op YouTube dat de navbar verwijderd was i.c.m PieControl . Nu ik de Rom heb geinstalleerd kan ik geen Pie instellingen vinden
Bedankt , geïnstalleerd en bevalt erg goed !Barfman schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:40:
[...]
Die zit ook standaard niet in deze rom, in de preview wordt gebruik gemaakt van LM Launcher waar je dat kan aanzetten.
Zo gezegd, zo gedaan.
Zo gezegd, zo gedaan.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Zo gezegd, zo gedaan.
Ja. Na de update even de super su.zip flashen als je weer root wil hebben.-Bas schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:14:
Ik heb mijn Nexus momenteel geroot + custom recovery. Kan ik gewoon de update zip downloaden van google servers en hem flashen via recovery?Draai nog wel de stock 4.2.2. ADB sideloaden werkt bij mij niet goed.
Thnx! Ik heb het op deze manier gedaan en ik zit nu op 4.3.3 en al mijn gegevens staan nog op de telefoon.J-P schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:47:
Weet niet of deze link al voorbij is gekomen..
Voor diegene die stock 4.2.2. draaide met root en Xposed Framework is HIER te lezen hoe je makkelijk 4.2.3. flashed zonder dat je gegevens kwijt raakt. Zorg er alleen voor dat je in Xposed het framework verwijderd. Na de update kan je die weer met dezelfde app installeren.
-
Gaat toch niet zo makkelijk als verwacht. Je kunt het dus alleen doen door eerst een factory image te downloaden van google. (niet de update van 92mb maar de gehele rom).Dacuuu schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:27:
[...]
Ja. Na de update even de super su.zip flashen als je weer root wil hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door -Bas op 13-06-2014 12:16 ]
-
J-P schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:47:
Voor diegene die stock 4.2.2. draaide met root en Xposed Framework is HIER te lezen hoe je makkelijk 4.2.3. flashed zonder dat je gegevens kwijt raakt.
-Bas schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:14:
Draai nog wel de stock 4.2.2. ADB sideloaden werkt bij mij niet goed.
Hoezo draait iedereen firmware van vóór de introductie van de Nexus 5?jwakie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:37:
[...]
Thnx! Ik heb het op deze manier gedaan en ik zit nu op 4.3.3 en al mijn gegevens staan nog op de telefoon.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
ik begon al aan mezelf te twijfelen.......... gelukkig iemand anders die er zich aan ergerdeMaardiweb schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:40:
[...]
[...]
[...]
Hoezo draait iedereen firmware van vóór de introductie van de Nexus 5?![]()
Het is 4.4.x!
[/trollmodus]
Het is duidelijk dat er fragmentatie aan het ontstaan is haha
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Anoniem: 300506
[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 20-06-2014 16:35 ]
Maardiweb schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:40:
Hoezo draait iedereen firmware van vóór de introductie van de Nexus 5?![]()
Het is 4.4.x!
[/trollmodus]
Het is duidelijk dat er fragmentatie aan het ontstaan is haha
Dit werkt ook voor 4.4.4.:J-P schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:47:
Weet niet of deze link al voorbij is gekomen..
Voor diegene die stock 4.4.2. draaide met root en Xposed Framework is HIER te lezen hoe je makkelijk 4.4.3. flashed zonder dat je gegevens kwijt raakt. Zorg er alleen voor dat je in Xposed het framework verwijderd. Na de update kan je die weer met dezelfde app installeren.
[ Voor 50% gewijzigd door J-P op 21-06-2014 01:50 ]
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
[ Voor 99% gewijzigd door bandy op 21-06-2014 19:28 ]
https://powershellisfun.com
Blij dat het zo kan, wou eigenlijk gewoon de standaard ROM blijven draaien met root en een custom Franco kernel (Aanrader, accu gaat echt langer mee) en dat kan eerst niet zonder herinstall van alles. Maar dit is prima te doen zoshinchan03 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:01:
@Fred Perry, werkt inderdaad prima! Heb het nu ook op deze manier gedaan.
Mocht je nog problemen ondervinden met het installeren via het bovenstaande in windows 8.1, draai dan eerst even dit programma: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2588979
https://powershellisfun.com
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Wow ben jij mij?vsy schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:56:
Ik denk dat Cataclysm geen update krijgt, wat gebruik jij als alternatief komende van de hoog aangeschreven Cata? Ik probeer Purity eens.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Volgens mij zit alles wat je hier aangeeft ook al in XposedPrulleman schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:09:
ben wel blij met de extra tweaks die de meeste custom roms bieden, al is het alleen al tracks skippen met de volume knoppen, maar ook het short long press gedrag bij de quick tiles etc.
De meeste zaken zijn overigens ook met xposed modules te doen
Hier een tevreden Cyanogenmod gebruiker. Na 1 dag stock gedraaid te hebben weer overgegaan naar Cyanogenmod omdat ik toch wat handigheidjes en tweak mogelijkheden miste (had ervoor ook Cyanogenmod op een S3).jwakie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:30:
Beetje rustig in dit topic. Is de Nexus 5 standaard al zo goed?
Zijn er tevreden cyanogenmod gebruikers?
Ik draai de stock rom icm Root. Doet voor mij wat het moet doen. Android telefoons hiervoor (Samsung etc) altijd wel voorzien van een custom rom.jwakie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:30:
Eigenlijk is de Nexus standaard al goed. Gebruik wel een custom rom, namelijk Mahdi. Vooral omdat ik alle xposed modules weg kun gooien ( meeste opties zitten ook in custom roms zonder aparte app's te gebruiken ) en om ART te proberen. Dit was een tijdje terug niet mogelijk icm met Xposed.jwakie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:30:
[ Voor 0% gewijzigd door PCSO op 06-08-2014 23:19 . Reden: typo ]
Heel tevreden van CM, al lijkt het wel een bugje te hebben waarbij de SMS-notificaties niet verdwijnen als het berichtje gelezen is. Voor de rest geen klachten.jwakie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:30:
dit herken ik niet. werkt hier echt super. draaide laatste nightly'sBorromini schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:48:
[...]
Heel tevreden van CM, al lijkt het wel een bugje te hebben waarbij de SMS-notificaties niet verdwijnen als het berichtje gelezen is. Voor de rest geen klachten.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niemand? Ik dacht dat er juist heel wat tweakers al over waren naar Android L... Of zijn die ook allemaal al weer terug bij stock/cm?hylke94 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:
Even een vraagje voor de Android L gebruikers. Wordt de developer preview eigenlijk geüpdate als er nieuwe onderdelen "af" zijn?
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq