komt er ook nog verzendskosten bij of niet?yannickie111 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:00:
[...]
Maakt allemaal weinig uit. Ik heb er eerst een besteld bij .fr, en afgelopen de volgende bij .uk.
Kies gewoon de goedkoopste
Bij .fr komen er 6 euro verzendkosten bij.ronneke1996 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:03:
[...]
komt er ook nog verzendskosten bij of niet?
En bij .co.uk en .de?Dutch.io schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:40:
[...]
Bij .fr komen er 6 euro verzendkosten bij.
Ik heb er een besteld bij bol.com... met kortingscode een moto g 16gb voor 216,50.
UK prijs is, zonder verz kosten omgerkend E195
Morgen in huis, vind t verschiL VAN ONG 15 WEL BEST....
UK prijs is, zonder verz kosten omgerkend E195
Morgen in huis, vind t verschiL VAN ONG 15 WEL BEST....
Ik heb 'm ook besteld bij amazon Duitsland, ik zag gisteren dat hij op voorraad is. Let wel op dat als je hem via amazon UK besteld dat je dan slechts 1 jaar garantie hebt, dit in tegenstelling tot de 2 jaar die je bij amazon fr en de krijgt.
SH|T Happens
Ik heb een Marshall Major, en daar werkt te knop en microfoon (onder 4.3) wel. Heb nog niet op 4.4 kunnen testen, maar dat zou geen verschil moeten geven. Ook de headset die bij mijn Moto G had, had één knop om tracks te pauzeren of om op te nemen.s.tichelaar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:00:
Hummm... Volgens Moto support (heb chat sessie gehad met een motorola medewerker), worden knoppen op headphones helemaal niet gesupport..... Weet alleen niet of dit ook voor de 4.4 update geld.. Toch wel erg jammer dat zo een heel erg basic feature niet aanwezig is.. (verder erg tevreden trouwens!!)
(Oja die moto help/support is wel erg netjes.. gewoon hulp krijgen vanuit de help ap in de telefoon. Wow! Samsung eat your heart out).
Coolblue heeft de datum opgeschoven naar week van 20-24 januari
.
@ crescendo: Bol.com 216.5 euro en binnen 1 dag geleverd + gratis charger van 12.5 euro.
Bij Coolblue zie ik dat de telefoon 229 euro kost.
Nadat m'n eerste moto g 16gb al na 3 dagen gesneuveld was heb ik vandaag een nieuwe besteld. Via amazon.uk. voor 194,-. Verwachting is dat deze tussen woensdag de 22ste en maandag de 27ste binnen komt.
Eens kijken of het nu net zo vlot gaat als m'n eerste bestelling.
Is er een reden te verzinnen om niet via amazon.com te bestellen?
http://www.amazon.com/Mot...rds=moto+g+8gb+global+gsm
Voor 179 dollar, wat neerkomt op 132 euro. Waarom zie ik hier dan alleen fr, de, en uk langskomen?
Voor 179 dollar, wat neerkomt op 132 euro. Waarom zie ik hier dan alleen fr, de, en uk langskomen?
Ja maar ik koop hem liever bij een keten met een fysieke winkel in mijn omgeving, regio Eindhoven. Dus Coolblue, 4Launch, bijvoorbeeld.hey schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:06:
@ crescendo: Bol.com 216.5 euro en binnen 1 dag geleverd + gratis charger van 12.5 euro.
Als je van buiten de EU bestelt, zul je achteraf nog inklaringskosten en 21% BTW moeten betalen (en eventueel nog 3% douanerechten als de waarde van de zending meer dan € 150,- bedraagt).42erik schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:12:
Is er een reden te verzinnen om niet via amazon.com te bestellen?
Maar hij is toch minder dan 150 euro, dus geen belasting!
Juist wel belasting (21% BTW) en daarnaast ook nog inklaringskosten (afhankelijk van de pakketdienst). Omdat de waarde lager dan € 150,- is betaal je geen 3% douanerechten. BTW over goederen van buiten de EU betaal je al als de prijs hoger is dan € 22,-.floepie05 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 00:24:
Maar hij is toch minder dan 150 euro, dus geen belasting!
En hoe zit het die bedrijven die als service naar NL versturen.
Dus van USA naar USAverzendservicebedrijf naar NL.
Versturen zij het dan gewoon als kadootje of gaat dat niet werken.
Uiteraard zal ook dat bedrijf betaalt moeten worden...
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Privé personen willen dat soms nog wel eens doen, bedrijven verwacht ik niet. Uiteraard kun je het altijd van tevoren vragen aan zo'n verzendservice. Maar als de douane het onderschept en merkt dat het niet om een cadeau gaat maar gewoon om een aankoop, krijg je een naheffing of gaat het pakketje retour.DeTjuk schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:19:
En hoe zit het die bedrijven die als service naar NL versturen.
[ Voor 6% gewijzigd door TexMex op 17-01-2014 11:42 ]
Verwijderd
Eergisteren de 16Gb versie bij bol.com besteld (hij is nu uitverkocht).
Binnen een dag in huis, inclusied een 1000mA USB lader (gratis tot 31/1).
Upgrade naar android 4.4.2 ging probleemloos.
En als je zelf in amerika bent, hem daar koopt en meeneemt... heb je dan ook die belasting?TexMex schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 00:47:
[...]
Juist wel belasting (21% BTW) en daarnaast ook nog inklaringskosten (afhankelijk van de pakketdienst). Omdat de waarde lager dan € 150,- is betaal je geen 3% douanerechten. BTW over goederen van buiten de EU betaal je al als de prijs hoger is dan € 22,-.
In princiepen dien je dat dan aan te geven bij de douane als je weer terug komt in Nederland....
Bestelling lijkt erg vlot te gaanbas_1981 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:31:
Nadat m'n eerste moto g 16gb al na 3 dagen gesneuveld was heb ik vandaag een nieuwe besteld. Via amazon.uk. voor 194,-. Verwachting is dat deze tussen woensdag de 22ste en maandag de 27ste binnen komt.
Krijg net een bevestiging dat het pakketje dinsdag bezorgd wordt
bij import hangt het er vanaf of je hem zelf meeneemt, of hem besteld en laat versturen. Als je hem meeneemt van vakantie hoef je niks te betalen (zolang totaal van wat je meeneemt onder 450 euro blijft ofzo)
Vandaag binnen gekregen vanuit Duitsland via Cyberport.de
Ah, mooi! Ik heb hem dus ook nog net op tijd besteld bij Bol.com.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:57:
Eergisteren de 16Gb versie bij bol.com besteld (hij is nu uitverkocht).
Als je zelf goederen (voor persoonlijk gebruik) meeneemt van buiten de EU hoef je geen invoerbelasting te betalen, zolang de totale waarde van de goederen niet meer is dan € 430,-. Je kunt dus prima een Moto G vanuit de VS meenemen.42erik schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:20:
[...]
En als je zelf in amerika bent, hem daar koopt en meeneemt... heb je dan ook die belasting?
Ja kan wel, maar (hou er rekening mee) dat regiocodes en bandbreedte in Amerika anders is dan je het vanuit Europa laat komen.
Of je moet er een custom rom op zetten.
Of je moet er een custom rom op zetten.
Donderdag om 13.00 uur binnen. Totaal Telefoon € 201 zonder verzend kosten betaald.Brinkerik schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:58:
Gister toch nog maar besteld bij Amazon.co.uk Dacht dat ik `m wel kon ophalen inmiddels hier in de stad maar heeft niet zo mogen zijn
Dus de order maar aan Amazon gegund, gebruik ik m`n credit card tenminste ook nog eens.
Verwachte levering wo-do dus ben benieuwd.
Mooi telefoontje, kan m`n bejaarde nokia 6700 slide wel vervangen, die heeft geen schuld meer
weet ook al iemand wanneer de moto g 16 gb in de mediamarkt (in nederland) komt??
[ Voor 10% gewijzigd door Zagre op 18-01-2014 15:24 ]
4Launch had hem op voorraad en deze zijn binnen no-time door die voorraad heen. Lekker balen dit. Juist de enige dag dat ik even niet in de gelegenheid ben om met enige regelmaat de sites te checken..
Ik wilde de Moto G 16gb bestellen bij bol.com maar nu is hij dus uit de winkel gehaald. Dat is balen natuurlijk, ik heb bol.com al een mail gestuurd wanneer hij weer beschikbaar is maar hier heb ik nog geen duidelijk antwoord over.
Verwijderd
Dat is inderdaad niet zo pro. Misschien moet je het eens proberen bij een winkel als Bol.com wanneer deze hem weer op voorraad heeft?Crescendo schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:44:
4Launch had hem op voorraad en deze zijn binnen no-time door die voorraad heen. Lekker balen dit. Juist de enige dag dat ik even niet in de gelegenheid ben om met enige regelmaat de sites te checken..
Ken iemand die ook op zoek is naar de Moto G, maarja die wilt absoluut niet bij bol.com bestellen omdat het geen fysieke winkel is, weet niet of dat bij jou ook het geval.
Gisteren in de MediaMarkt Arena een bak gezien met een stuk of 20 hiervan, voor 239 euro per stuk. Met de hand is er "16" op de doos van de Moto G geschreven.Zagre schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:23:
weet ook al iemand wanneer de moto g 16 gb in de mediamarkt (in nederland) komt??
Deze zit in een plastic doos, samen met een originele flipcover, maar die is niet inbegrepen voor dat bedrag. Hij kost nog eens 25 euro extra. MediaMarkt probeert het leuk, maar aan de kassa ben je niet verplicht deze te nemen.
raar, ben vanmiddag net naar de mediamarkt in Leeuwarden geweest en daar was alleen de 8 gbjack2 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:57:
[...]
Gisteren in de MediaMarkt Arena een bak gezien met een stuk of 20 hiervan, voor 239 euro per stuk. Met de hand is er "16" op de doos van de Moto G geschreven.
Deze zit in een plastic doos, samen met een originele flipcover, maar die is niet inbegrepen voor dat bedrag. Hij kost nog eens 25 euro extra. MediaMarkt probeert het leuk, maar aan de kassa ben je niet verplicht deze te nemen.
Verwijderd
Nog 10 dagen tot de mediamarkt btw-actie,
Hoe groot is de kans dat de 16gb versie dan te krijgen is in de mediamarkt?
En anders, weet iemand andere opties in dit prijssegment?
Of ietsjes ongeveer rond deze prijs als je de btw eraf haalt?
alvast bedankt
alvast bedankt
Ik heb de 16gb-versie bij gsmwijzer besteld, de volgende dag al binnen. Wel icm abonnement, geen idee wat ie daar los kost.
hopelijk is de 16gb te kopen daar dan, dat scheelt heel wat geld.Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:04:
Nog 10 dagen tot de mediamarkt btw-actie,
alvast bedankt
Beetje late reactie misschien, maar mijn ervaringen met Handtec zijn prima.lennart111 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:31:
even een vraag aan de mensen die hun moto g bij handtec.co.uk hebben besteld:
wat zijn jullie ervaringen met deze webwinkel?
de reviews van deze webwinkel zijn of héél goed of héél slecht en alle slechte reviews verwijzen naar het vragen van nadere informatie over de persoon en zijn adres.
er staat in de policies op http://www.handtec.co.uk/...e/?tabs=delivery#policies dat ze inderdaad naar dit soort dingen gaan vragen als het afleveradres niet overeenkomt met het adres waarop de creditcard geregistreerd staat. zijn er tweakers die dit gehad hebben?
ik vraag dit omdat ze de 16GB op voorraad hebben en goedkoop zijn.
Heb er besteld met creditcard. Af laten leveren op m'n werk; was geen enkel probleem. Niets geen vertraging of wat dan ook.
Vervolgens bleek mijn Moto G een issue met de GPS te hebben. Initieel deed ie niets; na een factory reset deed ie het af en toe wel, af en toe niet. Wazig gedrag dus.
Retour aangevraagd bij Handtec. Dinsdag telefoon teruggestuurd (wel op eigen kosten), vrijdag was het vervangende aparaat -zonder verdere vragen of moeilijk doen- opgestuurd...
Ik ben er tevreden mee
Coolblue heeft hen op voorraad! Zojuist besteld.
Wauw. Het gaat nu zelfs in de Nederlandse winkels hard. Nu mag tweakers al helemaal de review aanpassen, en erbij zetten dat er ook een 16GB versie beschikbaar is.Crescendo schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:56:
Coolblue heeft hen op voorraad! Zojuist besteld.
Wie kan mij adviseren wat voor een auto toetsenbord ik moet gebruiken. 16 gb uit de UK maar moet nu letter voor letter typen, wat iets begint te vermoeien 
Hij pakt wel woorden uit mijn adres boek mee, fijn dat hij alle namen van contact personen voorstelt als woorden, goed idee... not..
Hij pakt wel woorden uit mijn adres boek mee, fijn dat hij alle namen van contact personen voorstelt als woorden, goed idee... not..
SwiftkeyBrinkerik schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:01:
Wie kan mij adviseren wat voor een auto toetsenbord ik moet gebruiken. 16 gb uit de UK maar moet nu letter voor letter typen, wat iets begint te vermoeien
Gisteren mij Moto G 16gb binnen gekregen, vorige week donderdagavond besteld bij amazon.co.uk
Erg netjes dus. Nu nog tijd zien te vinden om alle apps er op te zetten en de boel te installeren
Toetsenbord gebruik ik overigens Touchpal X, echt een aanrader.
Erg netjes dus. Nu nog tijd zien te vinden om alle apps er op te zetten en de boel te installeren
Toetsenbord gebruik ik overigens Touchpal X, echt een aanrader.
Hmm.. er zijn nu ook dual-sim Moto G's in de UK te verkrijgen meende ik ergens te hebben gelezen.
[ Voor 28% gewijzigd door GS88 op 22-01-2014 10:10 ]
Rotterdam
Ik ben in ieder geval positief over Amazon (DE). Op 9 januari besteld. Er werd aangegeven dat ze 'm pas op de 17e binnen kregen en op 20-21 januari konden leveren. De 16e werd er vermeld dat ze bezig waren met de bestelling, gevolgd door de melding op 20 januari dat het verstuurd was. Uiteraard netjes op de 21e ontvangen met USB adapter (1A, zo'n ding waar je een USB kabel nog kunt instoppen). Nette levering denk ik zo, en dat voor een prijs van 202 euro (inclusief verzendkosten, 16GB variant).
[ Voor 3% gewijzigd door Feanathiel op 22-01-2014 12:25 ]
Bij de Mediamarkt is de Moto G (8GB) 177 euro. Je kunt 'm ook nu kopen en volgende week de btw terugvragen..
177 euro (=121%), komt op 146 euro (100%)
Geldt dat ook online?BigSurf schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:02:
Bij de Mediamarkt is de Moto G (8GB) 177 euro. Je kunt 'm ook nu kopen en volgende week de btw terugvragen..
De prijs online staat inderdaad nog op 189. BigSurf, bij welk filiaal is de prijs 177? (de prijzen kunnen volgens mij ook verschillend zijn per filiaal..)
MediaMarkt AlkmaarFrozen-Bullet schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:01:
[...]
De prijs online staat inderdaad nog op 189. BigSurf, bij welk filiaal is de prijs 177? (de prijzen kunnen volgens mij ook verschillend zijn per filiaal..)
BTW terugvragen? je bedoelt dat ze volgende week weer zo'n kortingsactie hebben?BigSurf schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:02:
Een Moto G dual sim 16GB besteld op eBay.
http://www.ebay.nl/itm/19..._trksid=p3984.m1439.l2649
Afgelopen maandag besteld en als ik de tracking info van fedex mag geloven zou hij morgen al geleverd worden.
Afgelopen maandag besteld en als ik de tracking info van fedex mag geloven zou hij morgen al geleverd worden.
Heeft iemand de 16gb variant al bij MediaMarkt gespot? Met nog een week te gaan tot de btw-actie gaat het nu wel kriebelen.
Zorg je dan wel dat je wat contact geld in huis hebt? Je zal de importheffing e.d. moeten betalen (zo'n 60 euro).sanderjohan schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:28:
http://www.invoercalculator.nl/
Was het niet goedkoper om hem in de EU te bestellen? Nu betaal je 240 euro voor het ding.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Vandaag mijn Moto G 16GB dual sim ontvangen via Fedex. Dat noem ik nog eens snelle levering. Maandag besteld via ebay en vandaag binnengekregen. Totale kosten waren 216 euro (incl bezorgen). Dus net zo duur als de normale 1 SIM vaiant hier.
In EU is de dual sim niet te koop en geen invoerrechten hoeven te betalen. Deze is enkel in Brazilie, Amerika en binnenkort in India te koop.
TFHfony schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:54:
[...]
Zorg je dan wel dat je wat contact geld in huis hebt? Je zal de importheffing e.d. moeten betalen (zo'n 60 euro).
http://www.invoercalculator.nl/
Was het niet goedkoper om hem in de EU te bestellen? Nu betaal je 240 euro voor het ding.
Een achterlijke prijs voor een toestel dat single sim 200 euro kost en een dual sim adapter die 30 euro doet?sanderjohan schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:28:
http://www.mediamarkt.nl/...net&product_code=90651895
Met de btw-weg-ermee actie wordt hij 181 euro, inclusief verzending, can't beat that.
Met de btw-weg-ermee actie wordt hij 181 euro, inclusief verzending, can't beat that.
De ebay link is in totaal 214 euro? Niks achterlijks aan dacht ik zo.sphere schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:59:
[...]
Een achterlijke prijs voor een toestel dat single sim 200 euro kost en een dual sim adapter die 30 euro doet?
Ik zag hem gisteren ook staan inderdaad.. Het punt is: hoe kan je ervoor zorgen dat je zeker een exemplaar in handen krijgt voordat de voorraad op is. Nu al online bestellen, laten thuisbezorgen en tijdens de actie naar een Mediamarkt winkel gaan voor de korting? Een andere optie is om nu al te reserveren/betalen en ophalen in een Mediamarkt winkel tijdens de actie (en dan vragen om de korting)..Outlandos schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:29:
Even gekeken naar de voorwaarden, er wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen iets kopen in de webshop en een fysieke winkel.
En het staat ook al in het btw-actie topic hier op Tweakers zie ik, dan maar een bezoekje aan de mediamarkt volgende week..5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een
vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop
hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het
prijsverschil contant retour, mits: ...
7. Als ik voor de actie iets koop kan ik dan tijdens de actie de btw terug halen?
Ja met de 14 dagen laagste prijs garantie. Maar:
- Als je in de webshop besteld hebt kan het niet niet.
- Als je nu iets koopt voor € 100 en het kost tijdens de actie € 110 dan is de prijs met btw korting € 110 / 1,21 = € 91 dus € 9 goedkoper dan wat jij betaald hebt, je krijgt dan € 9 terug.
[ Voor 40% gewijzigd door Frozen-Bullet op 25-01-2014 11:37 ]
Wow. Ik zou zweren dat er 700 ish dollar stond toen ik keek. Nu idd niet.bas-r schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:07:
[...]
De ebay link is in totaal 214 euro? Niks achterlijks aan dacht ik zo.
Ik heb hem voor 168. Hierbij ben je gebeat dus.Outlandos schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:29:
hoe/waar?renskerenske schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:53:
[...]
Ik heb hem voor 168. Hierbij ben je gebeat dus.
Icm een abo bij Tele2. Tot eind januari krijg je zowel de 8gb als de 16 gb gratis vanaf een abo van 20 euro. Ik betaal 7 euro meer dan ik nu betaal voor mijn sim only-abo en 24 x 7 = 168. Daar had ik geen losse Moto G van kunnen kopen.
Kleine lettertjes: je betaalt wel 30 euro aansluitkosten, dus als je die erbij optelt, wint de Mediamarkt het weer
[ Voor 3% gewijzigd door renskerenske op 25-01-2014 12:59 ]
Weet iemand ook al of de 16 gb ook in de mediamarkt leeuwarden te koop is? (vorige week zaterdag was alleen de 8 gb er)
[ Voor 30% gewijzigd door Zagre op 25-01-2014 13:52 ]
Klopt, heb ik namelijk ook gezien. Maar ik had al zo'n vermoeden dat dat niet de bedoeling was.sphere schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:06:
[...]
Wow. Ik zou zweren dat er 700 ish dollar stond toen ik keek. Nu idd niet.
Speed limits are like herpes.
Op de site van MM staat dat hij in 1-2 dagen in Leeuwarden ligt. Ik hoop dus dat hij eraan het eind van de week is, want dan ga ik hem ook halen.Zagre schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:52:
Weet iemand ook al of de 16 gb ook in de mediamarkt leeuwarden te koop is? (vorige week zaterdag was alleen de 8 gb er)
En wil je er zeker van zijn, ga dan maandag/dinsdag ff kijken. Ligt ie er, dan koop je 'm, en ga je woensdag of donderdag terug voor de btw. Zie ook het Mediamarkt-BTW-actie topic in Kortingscodes-subje.
Zo heb ik van de week een Nexus 5 en een Moto G 8gb gekocht en komt er begin volgende week een 16GB bij, dan donderdag ff de btw terughalen.
Zo heb ik van de week een Nexus 5 en een Moto G 8gb gekocht en komt er begin volgende week een 16GB bij, dan donderdag ff de btw terughalen.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
ik had gisteren gebelt met MM leeuwarden en ze zij dat ze niet wist wanneer hij zou komenSjoerd12 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:02:
[...]
Op de site van MM staat dat hij in 1-2 dagen in Leeuwarden ligt. Ik hoop dus dat hij eraan het eind van de week is, want dan ga ik hem ook halen.

Net eentje gehaald bij de MM Eindhoven. Gister gekeken op de site of die daar lag. Hij kost in de winkel trouwens € 245,50 (16GB).
245,50 ?! Daar gaat je hele voordeel...inTIMidate schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:12:
Net eentje gehaald bij de MM Eindhoven. Gister gekeken op de site of die daar lag. Hij kost in de winkel trouwens € 245,50 (16GB).
Goedkoopste in de PW is € 216. Als ik dalijk het verschil terug heb is het € 245,50 / 1,21 = € 202,89. Dan ben ik toch voordeliger uit?
Ja een paar euro, maar hij stond voor 218 op de site van mediamarkt..inTIMidate schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:01:
Goedkoopste in de PW is € 216. Als ik dalijk het verschil terug heb is het € 245,50 / 1,21 = € 202,89. Dan ben ik toch voordeliger uit?
Staat die ook, maar de online prijs is altijd goedkoper dan in de winkel. Maar als ik hem online zou bestellen dan kan ik het verschil niet terug krijgen van de BTW actie. Zie: rufus666 in "\[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie"
Verwijderd
ja, die hebben ze er zojuist afgehaald...Outlandos schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Ja een paar euro, maar hij stond voor 218 op de site van mediamarkt..
heel geniepig van de mediamarkt hoor...
nou maar afwachten of hij er woensdag ligt...
Volgens de Mediamarkt site was het ding zaterdag binnen 1-2 dagen af te halen in Emmen.
Vandaag even gevraagd.. 'nee krijgen we niet' was het korte relaas.
Vreemd. In Zwolle hadden ze 'm wel, voor 239 alleen.
Vandaag even gevraagd.. 'nee krijgen we niet' was het korte relaas.

Verschillen media markt prijzen ook onderling van elkaar? Dat is wel bizar... Morgen maar eens zelf bellen.
Ik zie op de MM site alleen de 8 GB versie staan. Hebben ze ook de 16 GB versie? Zou ideaal zijn tijdens de btw actie. BCC past trouwens de prijzen ook aan en heeft geen verzendkosten (ik heb vorig jaar daar een receiver besteld die goedkoper was dan bij MM). Iemand die weet of de 16 GB beschikbaar is tijdens de btw dagen?
Ik heb zondag een Moto G 16GB gekocht voor mijn vriendin. Ze hebben ze dus wel liggen in de winkel, maar misschien niet overal. Gewoon even naar vragen.
Hij kostte toen 220 euro.
Ik ga deze week terug om geld terug te vragen. Zondag werd bevestigd dat dit gewoon kan en je hebt alleen de bon nodig.
Ik ga deze week terug om geld terug te vragen. Zondag werd bevestigd dat dit gewoon kan en je hebt alleen de bon nodig.
Welke locatie was dit?aalekss schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:07:
Ik heb zondag een Moto G 16GB gekocht voor mijn vriendin. Ze hebben ze dus wel liggen in de winkel, maar misschien niet overal. Gewoon even naar vragen.
Thanks, 230 euro in Den Haag, ze hadden er nog zat.aalekss schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:28:
Rotterdam Centrum
Den Haag zit hier een kwartier vandaan, Rotterdam ruim drie kwartier, dus voor dat tientje blijf ik lekker in de buurt. Toch wel vreemd dat de prijzen van mediamarkts onderling verschillen.. Hoe dan ook, morgenavond maar even langs Den Haag, 't zal er wel druk zijn dan
[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 28-01-2014 17:07 ]
Wat bedoel je precies, 213 inc btw, dus morgen 176?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:06:
Moto G 16GB versie kost bij de MM Zoetermeer 213 euro ex btw korting
Verwijderd
inderdaad. De 8 GB versie kost 199.Outlandos schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:10:
[...]
Wat bedoel je precies, 213 inc btw, dus morgen 176?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 17:12 ]
Sick, dan morgen daar maar langs, dat is 20 minuten rijden, prima te doen. Thanks.
Verwijderd
En gratis parkerenOutlandos schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:11:
[...]
Sick, dan morgen daar maar langs, dat is 20 minuten rijden, prima te doen. Thanks.
Zou maar eerst bellen om te vragen of ze genoeg hebben en meteen ophalen. De meeste MM geven al BTW korting als je doorvraagt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 17:16 ]
Sta al ruim 10 minuten in de telefonische wachtrij en over 5 minuten sluit dieVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:15:
[...]
En gratis parkerenBinnen 2 minuten vanaf parkeergarage zit je in de MM.
Zou maar eerst bellen om te vragen of ze genoeg hebben en meteen ophalen. De meeste MM geven al BTW korting als je doorvraagt.

edit: en toen werd de verbinding verbroken

edit 2: weer geprobeerd, weer niet gelukt, jammer dan morgen maar weer proberen dan.
[ Voor 14% gewijzigd door outlandos op 28-01-2014 18:09 ]
MM Zoetermeer sluit toch pas om 22u? Aldus de MM-site.
Gister belde ik MM Den Haag om 19:45 en toen vertelde het automatische bandje me dat ze telefonisch tot 18:00 uur bereikbaar zijn. MM Den Haag is ook elke werkdag tot 22:00 geopend.Zyron schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:10:
MM Zoetermeer sluit toch pas om 22u? Aldus de MM-site.
Ah, dan heb ik niets gezegd.
Ik zit er ook nog een beetje mee, ik woon in Emmen, zou graag het toestel willen halen voor m'n vriendin, maarben niet in staat morgenavond naar MM Zoetermeer te gaan. Heb ze maar een mail gedropt en hoop op snel atnwoord.
Ik zit er ook nog een beetje mee, ik woon in Emmen, zou graag het toestel willen halen voor m'n vriendin, maarben niet in staat morgenavond naar MM Zoetermeer te gaan. Heb ze maar een mail gedropt en hoop op snel atnwoord.
Ik sta weer in de wachtrij, blijkbaar sluit deze niet om 18:00 .. maar zit weer geen schot in.Zyron schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:15:
Ah, dan heb ik niets gezegd.![]()
Na een tijdje wordt de verbinding automatisch verbroken, lekker danOutlandos schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:16:
[...]
Ik sta weer in de wachtrij, blijkbaar sluit deze niet om 18:00 .. maar zit weer geen schot in.

Verwijderd
Heb je de verkoper of de telefoniste aan de lijn gehad.Outlandos schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:04:
Nou ik heb ze eindelijk aan de lijn gehad, 230 euro, net als in Den Haag....... En BTW nu al terug krijgen was niet mogelijk zei ze.
Vandaag stond er op de prijskaart toch echt 212,95 euro
Beiden.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:49:
[...]
Heb je de verkoper of de telefoniste aan de lijn gehad.
Vandaag stond er op de prijskaart toch echt 212,95 euro
Hm, apart.. Ik heb gisteren mm Zoetermeer ook gebeld, toen zeiden ze dat ze de Moto G helemaal niet op voorraad hadden (zowel 8 als 16). Voor mij is het wel een eindje rijden dus zonder zeker te weten of ze wel voorraad hebben ga ik denk ik toch voor een MM iets dichterbij..
je betaalt trouwens wel de thuiskopieheffing in de winkel, toch? Op de MM site zit dat al bij de totaalprijs in volgens mij.
[ Voor 13% gewijzigd door Frozen-Bullet op 28-01-2014 23:55 ]
Als je dat op de site ziet staan betekend het dat een artikel op voorraad is in het magazijn en in de winkel binnen 1-2 dagen afgeleverd kan worden. Het geeft geen indicatie over wat er door het filiaal is besteld.Zyron schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:17:
Volgens de Mediamarkt site was het ding zaterdag binnen 1-2 dagen af te halen in Emmen.
De filiaalhouden mogen zelf de prijzen bepalen, dus er kunnen inderdaad verschillen tussen zitten. Er wordt vaak gekeken wat de concurrentie in de buurt doet.Outlandos schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:07:
Toch wel vreemd dat de prijzen van mediamarkts onderling verschillen..
MM Almere neemt de telefoon niet op. Misschien is er hier iemand die weet of ze nog de Moto G 16 gb op voorraad hadden ?
Het verschil van 203 tov 219 online ergens anders vind ik nihil . Zeker gezien parkeer kosten en benzine geld. Ik heb nu eenmaal MM bonnen, die moeten toch een keer op.
Het verschil van 203 tov 219 online ergens anders vind ik nihil . Zeker gezien parkeer kosten en benzine geld. Ik heb nu eenmaal MM bonnen, die moeten toch een keer op.
Verwijderd
Gister de 8 gig uitvoering meegekregen voor 189 euro met de belofte van de verkoopster dat ik vanaf vanavond met het bonnetje de BTW korting nog terugkrijg. Mediamarkt Alkmaar. De telefoon zou me dan 156 euro kostten. Hoop dat ze niet te veel beloofd heeft
Let op:
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]