Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 05:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 13:32
190 (+benzine) voor de 16GB of 157 voor de 8gb inclusief verzending.. Lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel de thuiskopieheffing is voor de de 8GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:25

Zyron

BWRAAAAP

€ 3,025.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolter.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:17
Mij werd vandaag vertelt dat de korting bij de mediamarkt 21% korting is over het netto bedrag, en dat de echte korting minimaal 17% was. Raar verhaal. Ik bestel hem vanavond wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
wolter. schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:20:
Mij werd vandaag vertelt dat de korting bij de mediamarkt 21% korting is over het netto bedrag, en dat de echte korting minimaal 17% was. Raar verhaal. Ik bestel hem vanavond wel online.
Is logisch, simpel rekenwerk:

Zonder BTW: 100 EUR
Met BTW: 121 EUR
Dus korting 21/121*100 = 17.4%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt: zie ook hier: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html

''Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW.''

Er staat zelfs een uitspraak/rapport bij van de Reclame Code Commissie omdat die slogan ''21% BTW Weg Ermee'' misleidend zou zijn.

(Als je ook nog eens de hele waslijst uitzonderingen ziet, is het eigenlijk een actie van niks. Gelukkig doet de Moto G wel gewoon mee, daar gaat het in dit topic over, maar mocht je nog twijfelen tussen deze en een ander telefoon, grote kans dat die niet meedoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolter.
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:17
Zojuist besteld voor 156 euro op de site van de mediamarkt. :)
Ben benieuwd wanneer hij binnen komt, ivm met die btw actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hij is bij de MM in Zoetermeer toch inderdaad 213 euro met 6 euro heffing maakt 219, zonder btw is dat 182 euro.

Toen ik vanmiddag belde hadden ze er nog 46 (16gb) en toen ik er om half 7 was zag ik er nog maar een paar liggen, maar wellicht lag de rest achter.

Ik heb er één gekocht in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 07:16
Outlandos schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:19:
Hij is bij de MM in Zoetermeer toch inderdaad 213 euro met 6 euro heffing maakt 219, zonder btw is dat 182 euro.

Toen ik vanmiddag belde hadden ze er nog 46 (16gb) en toen ik er om half 7 was zag ik er nog maar een paar liggen, maar wellicht lag de rest achter.

Ik heb er één gekocht in elk geval!
Dat is wel een mooie prijs inderdaad! Jammer genoeg is Zoetermeer voor mij iets te ver..

In Utrecht was de 16gb 229 euro, wat uiteindelijk uit zou komen op 195 euro.

Ik ben ook voor de 8gb versie gegaan via de site, scheelt toch weer 10 euro extra (standaard prijs voor de 8gb is bijna overal 199 euro +3 euro thuiskopieheffing, komt dan uit op 167,5 euro)

Overigens was importeren ook een optie, maar met eventuele garantieafhandelingen is dit toch wat fijner..

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen-Bullet op 29-01-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
MM Den Haag had alleen de 8gb versie in de schappen liggen. De 16 GB ligt 'achter' dus gewoon vragen en hopen dat ze ze nog hebben. Ik heb daar vandaag een 16GB weten te bemachtigen voor ongeveer 196 euro. Inderdaad iets van 230 orginele verkoopprijs. Ben blij dat ik 'm voor deze mooie prijs, scheelt niet heel veel met de webshops maar toch. Nu nog even ergens een goedkope usb-lader fixen. Degene die er standaard bij zit kost ongeveer 10 euro volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turtlesnif
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:48
MM Almere zegt geen 16 gb nog te hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 22:25
Mijn vriendin was zo aardig om bij MM Zoetermeer binnen te gaan. Ze hadden nog een behoorlijke voorraad en wij hebben een 16GB Moto G gekocht. Kassa prijs 182 eurootjes. Erg nette prijs.

Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:13
Zijn er behalve MM Zoetermeer en Rotterdam nog andere vestigingen waar de 16 Gb voor 182 euro of net iets meer is te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
Hoe is dat dan in godsnaam mogelijk dat de prijzen zo verschillen (voor de 16gb versie) per MM?
@joep, Wat was de originele verkoopprijs die stond aangegeven? Lijkt me vreemd dat ik bij een andere MM ruim 10 euro meer heb betaald dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:05
Cross post uit ervaringen:
Lexuss schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:27:
[...]

Hij is inderdaad lastig te vinden, bij deze de link.
Bedankt Lexuss, heb het net gekocht voor 182 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 07:16
Maartendc schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:41:
Hoe is dat dan in godsnaam mogelijk dat de prijzen zo verschillen (voor de 16gb versie) per MM?
@joep, Wat was de originele verkoopprijs die stond aangegeven? Lijkt me vreemd dat ik bij een andere MM ruim 10 euro meer heb betaald dan jij.
Er zit best veel verschil in de prijzen inderdaad..

Een aantal (originele) prijzen:
Zoetermeer 213
Rotterdam centraal 219
Utrecht 229
Zwolle 239

Daar komt dan nog de thuiskopieheffing bij op. Momenteel kan je het beste in de webshop bestellen, daar is hij incl. thuiskopieheffing 182 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritssvt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:02
MM Rijswijk: E 181 + 6,05 thuiskopie heffing (voor de 16GB versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
Frozen-Bullet schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:54:
[...]

Er zit best veel verschil in de prijzen inderdaad..

Een aantal (originele) prijzen:
Zoetermeer 213
Rotterdam centraal 219
Utrecht 229
Zwolle 239

Daar komt dan nog de thuiskopieheffing bij op. Momenteel kan je het beste in de webshop bestellen, daar is hij incl. thuiskopieheffing 182 ;)
Kan je niet de prijs laten matchen aan de webshop?

Lichtelijk offtopic: Ik heb gisteravond bij de mediamarkt de PANASONIC KX-TG6723 opgehaald. De winkelprijs was 67 euro, echter op de webshop kon je het krijgen voor 43 euro. Ik dus vragen naar de laagste prijs garantie en dat men op de webshop (van mediamarkt) de dect-set (op voorraad) kon krijgen voor 43 euro. Verkoper even product ingescand en opgezocht in de webshop, keek ook of het wel op voorraad was en gaf daarna aan dat het klopt en paste de prijs aan op de bon. 24 euro goedkoper _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Exor op 01-02-2014 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Zo, net de 16GB Moto G via de webshop besteld voor 182 euro en een paar cent. Nu afwachten tot het toestel afgeleverd wordt. Ook gelijk even een micro sim besteld bij Simyo want m'n huidige sim gaat niet passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
kdbruin schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:40:
Zo, net de 16GB Moto G via de webshop besteld voor 182 euro en een paar cent. Nu afwachten tot het toestel afgeleverd wordt. Ook gelijk even een micro sim besteld bij Simyo want m'n huidige sim gaat niet passen...
Je kan van de huidige simkaart toch heel eenvoudig een micro maken door het middelste deel eruit te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
kdbruin schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:40:
Met beetje recente sim. (2 jaar ofzo) kan je de micro sim uit de grote drukken. Als jij niet zo'n versie hebt knip je zelf je sim bij. Dat gaat erg makkelijk en je houd 5 euro in de zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
Oh moet er een micro sim in? Ik heb bij simyo een gewone simkaart bestel. Maar als het goed is kan er zelf eenvoudig een micro sim van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
Maartendc schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:21:
Oh moet er een micro sim in? Ik heb bij simyo een gewone simkaart bestel. Maar als het goed is kan er zelf eenvoudig een micro sim van maken?
http://www.thechinacellphone.com/micro_sim_template.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:19
Maartendc schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:21:
Bij de simkaarten van Simyo kun je de microsim er eenvoudig uitdrukken. Heb ik zelf ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaPixels
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 20:03
Zopas nog een 16GB gekocht voor mijn broer, super tevreden van de mijne en dus een logische aankoop voor hem ook.

Inderdaad een pak goedkoper via amazon UK tov Mediamarkt BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
bas-r schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:07:
[...]

De ebay link is in totaal 214 euro? Niks achterlijks aan dacht ik zo.
564,64 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
renskerenske schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:44:
Bij de simkaarten van Simyo kun je de microsim er eenvoudig uitdrukken. Heb ik zelf ook gedaan :)
Dit kan alleen bij de nieuwere simkaarten. Bij het kaartje dat ik had was dit helaas niet mogelijk. Ik heb via Mijn Simyo een nieuwe simkaart besteld en hier kon ik wel de microsim uitdrukken. Het geheel kun je nog steeds gebruiken als gewone simkaart dus je hoeft niet nog een adaptertje te kopen voor gebruik in een oudere telefoon.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:21
Week geleden via eBay de 16GB dual sim versie besteld. Was gister binnen gekomen en bevalt tot nu toe prima.

http://m.ebay.com/itm?itemId=131098969769

Is nu daar uitverkocht maar wellicht komen ze met een nieuwe actie. In totaal 226 euro aan kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:42
Ik probeer nu al de hele avond de Moto G te bestellen op amazon.de. Heb er al 3 kunnen bestellen daar zonder ook maar 1 probleem. Blijkt dat dit plots niet meer werkt en dat ze niet meer willen versturen naar mij/België.

Ik krijg telkens deze foutmelding:
Dieser Artikel kann nicht an die ausgewählte Adresse versandt werden. (Erfahren Sie mehr.) Ändern Sie entweder die Lieferadresse, oder entfernen Sie den Artikel durch klicken auf "Löschen".

Vertaling:
This item can not be shipped to the selected address. (Learn more.), Either change the shipping address or remove the item by clicking on "Delete".

Iemand ervaring mee? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:57

TFHfony

Professional Weirdo

argon007 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:07:
Ik probeer nu al de hele avond de Moto G te bestellen op amazon.de. Heb er al 3 kunnen bestellen daar zonder ook maar 1 probleem. Blijkt dat dit plots niet meer werkt en dat ze niet meer willen versturen naar mij/België.

Ik krijg telkens deze foutmelding:
Dieser Artikel kann nicht an die ausgewählte Adresse versandt werden. (Erfahren Sie mehr.) Ändern Sie entweder die Lieferadresse, oder entfernen Sie den Artikel durch klicken auf "Löschen".

Vertaling:
This item can not be shipped to the selected address. (Learn more.), Either change the shipping address or remove the item by clicking on "Delete".

Iemand ervaring mee? :-)
Zou het kunnen dat je een MotoG via een partner van Amazon probeert te bestellen? Die leveren namelijk lang niet allemaal naar het "buitenland".

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Neen, dit staat er:
Amazon EU S.a.r.L.

Doe net hetzelfde als mijn vorige Moto G's die ik bestelde. En dit ging dus wel probleemloos :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Zowel op amazon.co.uk als op amazon.fr en amazon.de krijg ik dezelfde foutmelding. Geen enkele Amazon site kan/wil de Moto G nog opsturen naar België... Vreemd ! Ik let er effectief goed op dat de bestelde goederen rechtstreeks van bij Amazon terecht komen en niet via één of andere webwinkel. Ben benieuwd als jullie het proces doorlopen en een adres in Nederland aanvinken of jullie het probleem ook ondervinden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Moto G van 16GB is ondertussen uitverkocht op enkele websites waar ze voor een redelijke prijs op stonden: Amazon.fr & .de. Levertijd wordt nu geschat op 1-3 maanden.

En inderdaad, de Amazon sites leveren ineens niet meer naar België...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odvdveer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-06-2022
Hier is de dual sim nog op voorraad: http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=23821
(ook de 8gb dal sim versie hebben ze voor 179,95).
Ik heb er eerder een tablet besteld zonder problemen, n wacht ik op mijn moto g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Waar is deze webwinkel gevestigd? Indien buiten de EU kan hier dan weer douanekosten bijkomen, en dit wil ik vermijden natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
De 16GB is alleen vandaag voor €199 incl. te bestellen bij de MM

http://www.mediamarkt.nl/...43&et_lid=107&et_sub=0314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odvdveer
Bij de tablet die ik via simplyelectronics heb besteld kwam hij van hongkong via de UK naar mij toe. Zij betaalden invoerrechten, ik het bedrag dat op de website stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeijer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 22:11
Heb zojuist de 16 gb dualsim variant bij ipmart.com besteld.
Was daar 223,98 dollar en je kan gewoon met ideal betalen.
Komen nog wel eventuele douane kosten overheen, maar ik moest gewoon een dualsim hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 21:12

The.Force

*Bauer Addict

Hmm, daarnet een nieuwe Moto G (8Gb) op amazon voor 110 euro door een (nieuwe) externe verkoper.
Er leek maar 1 of enkele stuks voor handen. Wat getwijfeld (buikgevoel zei niet doen) en toen was ie weg...

Zou dat kunnen voor die prijs of eerder een gevalletje van 'if it's too good to be true,... ' ?

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
The.Force schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:46:
Hmm, daarnet een nieuwe Moto G (8Gb) op amazon voor 110 euro door een (nieuwe) externe verkoper.
Er leek maar 1 of enkele stuks voor handen. Wat getwijfeld (buikgevoel zei niet doen) en toen was ie weg...

Zou dat kunnen voor die prijs of eerder een gevalletje van 'if it's too good to be true,... ' ?
wat mij betreft, tgtbt...

ik denk 2e hands, of refurbished (wat 1.5-de hands is, imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:15
Een abbo die intotaal goed koper uit komt als de telefoon:
http://www.belsimpel.nl/m...o-g-16gb-black/abonnement
(Klik links op alleen 12 maanden, in het midden op Totale kosten)
Je betaalt hier €37 eenmalig, en 10 per maand(1jaarabbo) = €187
In het abonnement zit Onbeperkt SMS, en volgens mij ook Whatsappen.. ;)
Natuurlijk kan je dit ook gewoon weg doen en dan kom je alsnog goedkoper uit!

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31
Phantomic schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:11:
Voor de duidelijkheid dit is icm t-mobile stel samen 1 jaar, geen belminuten geen internet bundel.
komt alleen nog + 6,95 verzendkosten bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 10-03-2014 10:54 . Reden: verbetering ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:17
tnx voor de tip heb hem afgesloten voor mijn vrouw....ze houd gewoon haar oude abo..verkoop haar oude aldi telefoon en voor weinig een mooie moto g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Megapaul schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:40:
[...]

Voor de duidelijkheid dit is icm t-mobile stel samen 1 jaar, geen belminuten geen internet bundel.
komen nog 30 euro aansluitkosten bij + 6,95 verzendkosten.
Totaal dus 223,95 totaal.
Volgens mij zitten die 30 euro aansluitkosten er al bij in hoor.
10 euro per maand x 12 maanden = 120 euro
1x aansluitkosten = 30 euro
1x toestelkosten = 37 euro

Kom je op 187 euro. Komen inderdaad alleen de verzendkosten er nog bij, maar ja dat heb je met een los toestel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Einoël
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-08 01:40
En als je dan nog even binnen dit topic zoekt, komen zelfs de verzendkosten te vervallen.

@Phantomic: Thx voor de tip! Heb hem (ook) besteld voor mijn vrouw. Alleen nu niet vergeten om na binnenkomst meteen het abonnement op te zeggen. :+

Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
@Einoel

Als je vrouw amper belt + alleen internet gebruikt voor whatsapp, kan ze het als nog gebruiken (abbo)
Bellen buiten bundel is hier 30 c/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Phantomic schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:42:
@Einoel

Als je vrouw amper belt + alleen internet gebruikt voor whatsapp, kan ze het als nog gebruiken (abbo)
klopt het dat er bij dit abo gewoon onbeperkt internet zit?...wel op hele lage snelheid maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
Bij stelsamen bij T-Mobile zit het er wel standaard in.
Ik weet niet omdat dit samen met Belsimpel is dat het hier ook is. Je kan het beste aan die medewerkers van hun vragen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Phantomic schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:15:
Bij stelsamen bij T-Mobile zit het er wel standaard in.
Ik weet niet omdat dit samen met Belsimpel is dat het hier ook is. Je kan het beste aan die medewerkers van hun vragen^^
ja het zit erbij...staat bij de detailinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ja ik zie het ook staan:

Beschrijving T-Mobile Bellen 0 Minuten - 1 jaar
Met het T-Mobile Zelf Samenstellen abonnement bepaalt u zelf welke diensten u afneemt. U kunt uw abonnement samenstellen zoals u dat wilt. Zo betaalt u nooit voor bundels waar u geen gebruik van wenst te maken. Met elk T-Mobile Bellen abonnement kunt u onbeperkt SMSen en onbeperkt gebruik van mobiel internet op een snelheid van 64 Kb/s binnen Nederland. Let op! Deze downloadsnelheid is niet geschikt om normaal gebruik te maken van internet, maar het is voldoende om een bericht te kunnen sturen met whatsapp of om uw mail te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
Zelf ga ik hier dus ook gebruik van maken :)
En dan zonder bellen erbij, dat ik per maand 4 minuten bel en dan 1.20 euro extra moet betalen, dit is tenminste beter als 9 per maand :3
--
Weet iemand trouwens hoe het zit met kosten SMS en Bellen in het buitenland bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Phantomic schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:00:
Zelf ga ik hier dus ook gebruik van maken :)
En dan zonder bellen erbij, dat ik per maand 4 minuten bel en dan 1.20 euro extra moet betalen, dit is tenminste beter als 9 per maand :3
--
Weet iemand trouwens hoe het zit met kosten SMS en Bellen in het buitenland bij T-Mobile?
we geraken teveel off topic...heeft iemand al een verzendbevestiging van de moto g....ze hebben de 16GB versie weer op voorrraad bij belsimpel

edit: morgen ploft hij op de mat :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 11-03-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Einoël
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-08 01:40
Phantomic schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:42:
@Einoel

Ze heeft nog een bellen/sms-en abonnement voor 5 euro de maand, dat nog 1 1/2 jaar loopt. Overal waar ze is, heeft ze WiFi en gezien de hoeveelheid die ze belt... Wel ga ik natuurlijk kijken of ik niet iemand anders in de omgeving blij kan maken met dit abonnement.
-----

Kreeg even voor 18:00 de bevestiging dat alle papieren binnen zijn. Hopelijk wordt hij morgen op de post gedaan en heb ik hem donderdag binnen. Op deze manier is het best leuk shoppen. ;)

Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandroe123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-05 12:52
odvdveer schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:21:
Hier is de dual sim nog op voorraad: http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=23821
(ook de 8gb dal sim versie hebben ze voor 179,95).
Ik heb er eerder een tablet besteld zonder problemen, n wacht ik op mijn moto g :)
Ondertussen aangekomen? Zonder extra kosten? Dan bestel ik hem ook daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
motorola moto g is inmiddels binnen weet iemand misschien hoe je de melding van vodafone nl uit je notificatiebalk krijgt?...staat nu constant linksboven in de notificatiebalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
Michel242186 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:44:
motorola moto g is inmiddels binnen weet iemand misschien hoe je de melding van vodafone nl uit je notificatiebalk krijgt?...staat nu constant linksboven in de notificatiebalk.
Probeer je mobiel is op nieuw op te starten of de sim kaart er even uit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31
Michel242186 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:44:
2 opties of rooten of een andere launcher installeren:
Ceejay in "[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie"

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Ik ben misschien ook van plan om de dual-sim versie te importeren. Hoe zit de garantie hiermee? Terugsturen naar exporteur en dan wekenlang wachten, of kun je hier langs een lokale service-centrum (als ze die hebben)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odvdveer
sandroe123 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Ondertussen aangekomen? Zonder extra kosten? Dan bestel ik hem ook daar :)
Ja, hij is binnen en geen extra kosten.
Het bedrijf stuurde netjes een tracking code en volgde het ook zelf (ze stuurden oa een mail toe de DPD aangaf dat hij vanuit de loods onderweg was naar mij en toe was geregistreerd dat hij was bezorgd)
Tot nu toe bevalt het toestel goed maar ik heb nog niet gebeld, enkel veel apps geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixfreak2
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-10-2014
is deze site te vertrouwen

eglobal central
Motorola Moto G 16GB (Dual Sim) SIM FREE/ UNLOCKED - Black

€179.99

http://www.eglobalcentral...fKtAodzC0A8g#.UzCN1ah5NwU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Helaas zijn de toestelkosten verhoogd naar 110 euro bij een 1 jarig abonnement... Wellicht heeft iemand nog ergens een shop gespot die nog het oude bedrag hanteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-06-2022
is deze site te vertrouwen

eglobal central
Motorola Moto G 16GB (Dual Sim) SIM FREE/ UNLOCKED - Black

€179.99

http://www.eglobalcentral...fKtAodzC0A8g#.UzCN1ah5NwU
Eglobal: http://www.trustpilot.nl/review/eglobalcentral.eu

Mooie aanbieding, die ga ik proberen!

[ Voor 49% gewijzigd door dkker op 25-03-2014 22:27 . Reden: Quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Da's een mooie deal bij EGlobalcentral! Vraag me alleen wel af of je de telefoon ook in het Nederlands kan instellen, ik lees nl. het volgende in het ervaringen topic:
M@NIC schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:21:
Zijn hier misschien mensen die, net als ik, de XT1033 (DualSim) hebben en Android in het Nederlands hebben weten te krijgen? De ROMs met Europese talen zijn alleen beschikbaar voor SingleSim toestellen en de flashbare multilanguages zijn ook alleen specifiek voor die ROMs.
In de tussentijd heb ik een morelocale app in gebruik maar dat zorgt natuurlijk niet voor een compleet Nederlandse android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkker
Dinsdagavond besteld (na elven), woensdagochtend bevestiging met DHL-tracking, donderdagmiddag telefoon ontvangen (Hong Kong - Leipzig - Brussel - Eindhoven). Lekker snel.
Verpakt in een plastic zakje van DHL, maar ... daarin zat het toestel verpakt in driedubbellaags bubbelplastic. Toestel wordt geleverd met oordopjes, adapter (engels), USB special cable (zie website) EN een eurostekker.

Dus, snelle levering, geen extra kosten (behalve dan de door mij gekozen EUR3,60 voor verzekerd transport). Tevreden klant ... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkker
musicfreak schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:26:
Da's een mooie deal bij EGlobalcentral! Vraag me alleen wel af of je de telefoon ook in het Nederlands kan instellen, ik lees nl. het volgende in het ervaringen topic:

[...]
Toestel heeft inderdaad standaard geen Nederlands aan boord, maar dat vind ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
@dkker Dus via de site van Eglobal heb je een Moto G dual sim 16Gb versie voor €179,99? Lijkt mij te mooi om waar te zijn, maar als jij de smartphone ook daar hebt besteld en uiteindelijk ontvangen, dan zal het wel waar zijn zeker ? ! :-)

Als het zo is dan is dit wel een knalprijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
dkker schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:27:
Toestel heeft inderdaad standaard geen Nederlands aan boord, maar dat vind ik geen probleem.
Ok... Zijn de Google apps dan ook in het Engels? Of is het zo dat als je als nederlander bekend staat in de play store dat je dan ook de Nederlandse apps krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
dkker schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:26:
[...]

Dinsdagavond besteld (na elven), woensdagochtend bevestiging met DHL-tracking, donderdagmiddag telefoon ontvangen (Hong Kong - Leipzig - Brussel - Eindhoven). Lekker snel.
Verpakt in een plastic zakje van DHL, maar ... daarin zat het toestel verpakt in driedubbellaags bubbelplastic. Toestel wordt geleverd met oordopjes, adapter (engels), USB special cable (zie website) EN een eurostekker.

Dus, snelle levering, geen extra kosten (behalve dan de door mij gekozen EUR3,60 voor verzekerd transport). Tevreden klant ... ;w
Na aanleiding van je reactie ook een besteld ;)
musicfreak schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:50:
Ok... Zijn de Google apps dan ook in het Engels? Of is het zo dat als je als nederlander bekend staat in de play store dat je dan ook de Nederlandse apps krijgt?
Het systeem is Engels, dus waarschijnlijk moet je handmatig de apps naar het Nederlands zetten (mits mogelijk). De apps die in de store staan, zijn locatieafhankelijk, dus met een Nederlandse ip adres, moet je dezelfde apps vinden.

Mocht het Engels een probleem worden, Cyanogen werkt aan een rom voor de dual sim, en daar zit waarschijnlijk wel Nederlands bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkker
argon007 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:18:
@dkker Dus via de site van Eglobal heb je een Moto G dual sim 16Gb versie voor €179,99? Lijkt mij te mooi om waar te zijn, maar als jij de smartphone ook daar hebt besteld en uiteindelijk ontvangen, dan zal het wel waar zijn zeker ? ! :-)

Als het zo is dan is dit wel een knalprijs!
Zoals beschreven, dinsdagavond besteld, donderdag in huis. De adapter met euro-stekker is een beetje groter dan normaal, maar dat mag de pret niet drukken. Voorgeinstalleerd met Android 442.

Voor die apps - Nederlandse apps zijn in het Nederlands, tot nu toe ben ik tevreden. Maar nogmaals, de taal maakt me nu eenmaal niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:15
Zondag besteld bij Eglobal, gisteren verstuurd en vanochtend ontvangen. Met de code Chkout5 nog 5 euro extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Ik heb vorige week ook de dual versie van Eglobal besteld met chkout5 code ;) Eergisteren verstuurd, gisteren bezorgpoging (zelfde vlucht als cnsmr blijkbaar), maar was toen niet thuis. Nu wel ontvangen en werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 13:26
Ik heb m vrijdagavond ook bij Eglobal besteld, mooie deal! Nu maar hopen dat ie snel komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjurgen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Zit er aan te denken om deze Moto G te bestellen bij Eglobal. Vooral de dual-sim versie en de 16GB opslag voor deze prijs vind ik interessant. Ik las dat het systeem in het Engels is, betekent dat dat het menu in het engels is, of enkel bepaalde systeem meldingen? (opladen, batterij bijna op etc.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Het systeem is Engels, dus alle systeemmeldingen/menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:47
Afgelopen maandag bij Eglobal besteld, donderdag in huis, super dual sim toestel voor 175,- euro, ja in het Engels, maar wat maakt dat nou uit...(o ja nu al ruim 2 1/2 dag op de batterij :-))

Bedankt voor de tips, medetweakers!

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:41
Vorige week woensdag besteld bij eglobal en maandag in huis! Super telefoon voor 175 euro.
5,99 korting met de code en een gratis screenprotector. Ook een adapter er bij terwijl de nl versie dit niet heeft.

[ Voor 39% gewijzigd door speedmetal35 op 30-04-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:18
Prepaid Moto G 8 GB incl. verzenden voor 100 GBP (~ 120 EUR) bij amazon.co.uk. Voor minder dan 2 GBP kan je een unlock code kopen, mocht ie gesimlocked zijn.

Ik heb hem zojuist besteld. Wordt geleverd vanaf 5 mei.

Edit: en binnen. Toestel was gesimlocked, maar eenvoudig verwijderd voor € 1,50. Voor ~ € 122,- een top apparaat op het eerste gezicht.

[ Voor 16% gewijzigd door pelt op 09-05-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:36
iemand al een 4G & dualSIM versie gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 12:20

sphere

Debian abuser

Hoe werkt die dual sim in de praktijk? Bereikbaar op een sim of beide?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 11:55
sphere schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:58:
Hoe werkt die dual sim in de praktijk? Bereikbaar op een sim of beide?
Beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:36
beide inderdaad, werkt super op android. had hiervoor een Jiayu G5, alleen deze is stukgevallen :( nu op zoek naar weer een goede en goedkope dualSIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 11:41
Iemand een idee wanneer de 4G versie beschikbaar komt?
Een maatje van mij wou de G gisteren kopen maar heb hem aangeraden nog even te wachten op de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 08:08
itsmemax schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:28:
Iemand een idee wanneer de 4G versie beschikbaar komt?
Een maatje van mij wou de G gisteren kopen maar heb hem aangeraden nog even te wachten op de nieuwe versie.
Ik heb gelezen 'in de komende weken' maar geen concrete datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
De 4G is met een levertijd van 6 weken te bestellen bij Belsimpel, op pricewatch: Motorola Moto G (4G) 8GB Zwart komen de komende tijd vast nog meer aanbieders, en ik neem aan dat de 16Gb 4G ook nog wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

MarcelGo schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:50:
Afgelopen maandag bij Eglobal besteld, donderdag in huis, super dual sim toestel voor 175,- euro, ja in het Engels, maar wat maakt dat nou uit...(o ja nu al ruim 2 1/2 dag op de batterij :-))

Bedankt voor de tips, medetweakers!
Ik heb hem daar dus ook besteld, maar krijg net de DHL status door, en hij komt uit Hong Kong. Dus bovenop de 175 Euro komt zeker nog import/BTW? Had gedacht dat ie uit de EU zou komen. Maar ik lees hier verder niets over aanvullende kosten, dus het zal wel loslopen :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door _ferry_ op 19-05-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strijdhagen
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-07 14:41
Ik heb iig niks aan aanvullende kosten betaald, denk niet dat je je zorgen hoeft te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08
pelt schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:34:
Prepaid Moto G 8 GB incl. verzenden voor 100 GBP (~ 120 EUR) bij amazon.co.uk. Voor minder dan 2 GBP kan je een unlock code kopen, mocht ie gesimlocked zijn.

Ik heb hem zojuist besteld. Wordt geleverd vanaf 5 mei.

Edit: en binnen. Toestel was gesimlocked, maar eenvoudig verwijderd voor € 1,50. Voor ~ € 122,- een top apparaat op het eerste gezicht.
Helaas staat daar nu bij "Usually dispatched within 1 to 2 months". De niet-Vodafone Moto G kost 119 GBP (~ €147), wat dus nog steeds iets onder onze prijzen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
jbvo schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 00:37:
[...]

Helaas staat daar nu bij "Usually dispatched within 1 to 2 months". De niet-Vodafone Moto G kost 119 GBP (~ €147), wat dus nog steeds iets onder onze prijzen ligt.
Duurt het echt zo lang? Tegen die tijd is de 4G beschikbaar en zullen de prijzen sowieso lager zijn lijkt me... Wat is een goed alternatief om de 8 GB moto goedkoop aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
musicfreak schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:39:
De 4G is met een levertijd van 6 weken te bestellen bij Belsimpel, op pricewatch: Motorola Moto G (4G) 8GB Zwart komen de komende tijd vast nog meer aanbieders, en ik neem aan dat de 16Gb 4G ook nog wel komt.
Hij is inmiddels verschenen op Amazon.co.uk.

Leverbaar vanaf 30 juni en met dit stukje interessante info:
Q: Will there be a 16gb version of the 4g Moto g
A:
No 8GB only but it does have a Micro SD card slot for expansion unlike the original Moto G
See all 2 answers
Op de site trustedreviews.com zeggen ze hetzelfde:
The 4G Moto G only comes in one version – 8GB. The logic is simple: if you can add to the memory more cheaply with a memory card, you’re unlikely to want to pay the extra for 16GB of internal memory.
Read more at http://www.trustedreviews...oto-g#qg8r4LWc0AlHzYA0.99
Coolblue bij ons in België gooit de datum op 27-06-2014.

Wat mij betreft mogen ze opschieten, mijn OneX+ is aan diggellen en hoewel de ouwe trouwe Defy ook nog KitKat draait, wil ik toch graag een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiZas schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:44:
Coolblue bij ons in België gooit de datum op 27-06-2014.
Idem in NL voor 214,99 en Belsimpel heeft het over 5 weken (±30 juni) en 207 euro. Nog even geduld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste deal van het moment lijkt me de 8GB versie op amazon.fr
Of zie ik iets over het hoofd?

http://www.amazon.fr/Moto...46&sr=8-2&keywords=moto+g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forsakeneyes
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik zou heel graag de Moto G 4G 8GB willen kopen, maar ik ben wel bezorgt over het gelimiteerde interne opslag. Valt bijna iedere app naar de SD-card te verplaatsen? Toch wel heel jammer dat er geen 16GB versie komt, ze hadden net zo goed alleen een 16GB uit kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, mijn vader gaat binnenkort naar de USA en ik wil graag dit toestel hebben. Nou zat ik dus een beetje te zoeken en in Amerika zijn de prijzen nog weer een heel stuk lager.

http://www.bestbuy.com/si...063&st=moto%20g&cp=1&lp=1

Mijn vader zei dat hij weleens een Best buy shop heeft gezien in Amerika, dus ik zou hem gewoon door hem kunnen laten afhalen in de winkel. Maar hij is wel van Verizon dus dan zou ik de sim-kaart nog wel moeten unlocken, kan ik dit dan gewoon doen met een code van ebay zoals deze?

http://www.ebay.com/itm/M...ain_0&hash=item2ece78c594

onder deze advertentie staat namelijk wel dit:
*NOTICE TO EBAY**
It is illegal to unlock AMERICAN devices that are manufactured after January 26th, 2013 unless you have permission from your service provider. I will not provide any service for any USA service provider cell phone or smartphone manufactured January 26th, 2013 or later. It is however, absolutely legal to unlock Non-US devices, and hence, this listing is perfectly legal and does not encourage illegal activity.

**NOTICE TO AMERICAN BUYERS**
It is illegal to unlock AMERICAN devices that are manufactured after January 26th, 2013 unless you have permission from your service provider. I will not provide any service for any USA service provider cell phone or smartphone manufactured January 26th, 2013 or later. This listing is for Non-US cell phones only.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 19:58 . Reden: Quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:33
Mochten er nog mensen bij BelSimpel willen bestellen..... ;)
Malarky schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:38:
Ik gebruik al sinds 2011 (diverse bestellingen in 2011, 2012 en 2013) een code voor gratis verzending bij Belsimpel.nl (ex €6,95). Tot mijn verbazing staat die code nog steeds niet in dit topic. Bij deze (werkt nog steeds)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Houdt hem binnen de tags, zodat Belsimpel hem niet ongedaan maakt omdat iedereen er weet van heeft.

[ Voor 183% gewijzigd door ThinkPad op 06-06-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
Zojuist heb ik de 8 GB besteld op amazon.FR voor 135,88 incl. verzending naar Nederland door Amazon zelf. Verwachte leverdatum 12-13 juni.

http://www.amazon.fr/gp/product/B00GSNTQ6W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 13:39
Pascal.A schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 07:56:
Zojuist heb ik de 8 GB besteld op amazon.FR voor 135,88 incl. verzending naar Nederland door Amazon zelf. Verwachte leverdatum 12-13 juni.

Hoe kom je op 135.88?
Als ik kijk is de goedkoopste prijs 148,40.
Scheelt nog steeds veel met de prijzen hier in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
Kiske schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:54:
[...]

Hoe kom je op 135.88?
Als ik kijk is de goedkoopste prijs 148,40.
Scheelt nog steeds veel met de prijzen hier in Nederland
Gisteren was het inderdaad 129 euro + 7 euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
Exor schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:50:
[...]

Gisteren was het inderdaad 129 euro + 7 euro verzendkosten.
Ja, en nu lijkt er een aktie te zijn met 30 euro retour op de aankoop via Motorola....
Even kijken of ik daar ook nog gebruik van kan maken... Mijn Frans is niet zo goed :)
30€ remboursés pour l'achat d'un Moto G*
Du 01 mai 2014 au 12 juin 2014 inclus, Motorola rembourse jusqu'à 30€ pour l'achat d'une smartphone Moto G. Pour en savoir plus, cliquez ici (* Voir conditions sur la page de l'opération)

[ Voor 3% gewijzigd door Bulldock op 08-06-2014 15:08 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Let op:
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]