XD iddbloodlynx schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:28:
[...]
Ah nu staat er ook bij mij 2/4 werkdagen. Hopen dat hij snel binnen is
Ik check amazon.de minsten 2 x per dag de laatste paar weken voor het 16gb model en ben nog geen voorraad tegengekomenAltijd_Lastig schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:57:
Zaterdag de 16GB versie bij Amazon DE besteld, weet vrij zeker dat deze toen de status op voorraad had. Nu dus niet meer
maar even op zoek naar een andere leverancier.
Ik wacht er nog steeds op, maar ik begin toch wel sterk te twijfelen om ik hem niet bij .fr moet halen (naar verluid zit daar ook een muurlader bij en verzending is maar een paar euro duurder, garantie en BTW vrijstelling is toch gelijk)
[ Voor 20% gewijzigd door eL_Jay op 06-01-2014 17:33 ]
Verwijderd
Beste n,
Wij zullen de 16GB versie op de korte termijn niet opnemen in ons assortiment.
Het is mogelijk dat wij dit toestel zullen leveren, maar dat zal de komende paar maanden nog niet van toepassing zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Het is mogelijk dat wij dit toestel zullen leveren, maar dat zal de komende paar maanden nog niet van toepassing zijn.
Met vriendelijke groet,
Ik had ook eerst bij .de besteld maar duurde me veels te lang. Inmiddels besteld en geleverd gekregen via .fr en inderdaad met muurlader en oordopjes.eL_Jay schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:32:
[...]
Ik check amazon.de minsten 2 x per dag de laatste paar weken voor het 16gb model en ben nog geen voorraad tegengekomen(eerst verwachtten ze tussen kerst en oud-en nieuw uit te leveren maar dat is volgens mij nog voor kerst aangepast naar onbekend).
Ik wacht er nog steeds op, maar ik begin toch wel sterk te twijfelen om ik hem niet bij .fr moet halen (naar verluid zit daar ook een muurlader bij en verzending is maar een paar euro duurder, garantie en BTW vrijstelling is toch gelijk)
Kreeg net mailtje van GSMPunt over bestelling van hoesje. Dat gaat helaas nog een week duren:
Zojuist hebben wij van onze leverancier vernomen dat de originele cases voor de Moto G helaas zijn vertraagd. Ze geven aan dat het product nog niet door Motorola wordt uitgeleverd door een vertraging die niet alleen ons treft, maar ook de rest van de landen. De leverancier geeft aan dat wij de hoesjes in de loop van week 3 kunnen verwachten, dit is volgende week.
Krijg wel een tijdelijk hoesje aangeboden voor 4,95. Erg netjes
Zelfs het prijsverschil van 20 euro is nog op te halen bij de MMbarcawinner schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:06:
Zojuist even gekeken, het klopt (ex thuiskopie heffing à 3 euro):
[afbeelding]
Heb zelf de tel in december voor 199 gekocht.
Maandag 6 januari 15:25 door Media Markt Utrecht
Geachte meneer ***,
U heeft inderdaad recht op de laagste prijsgarantie als een product binnen 14 dagen na aankoop in prijs verlaagd is. Neemt u hiervoor uw aankoopbon mee naar de afdeling waar u vervolgens een akkoord krijgt voor teruggave van het prijsverschil. Deze neemt u mee naar de informatiebalie en daar krijgt u vervolgens het verschil in geld retour. Mocht u met creditcard hebben betaald, is het noodzakelijk dat u deze meeneemt.
Met vriendelijke groet,
Maandag 6 januari 14:49 door ******
Hallo,
23-12 heb ik een Motorola telefoon gekocht voor 199 euro, deze is binnen 14 dagen in de aanbieding bij de zelfde mediamarkt voor 179. Heb ik dan recht op de laagste prijs garantie ?
Cyberport (DE) heeft ook leverancier problemen, verwachtingsdatum word iedere keer verlengd.
Populair toestel...
Populair toestel...
Hopelijk stappen wat meer NL webshops naar voren. Ik heb enkel van Coolblue nu min of meer een toezegging gehad. 
EDIT een winkel die niet zo goed bekend staat heeft hem nu ook:
http://www.expansys.nl/motorola-moto-g-16gb-black-255927/
EDIT: PDAShop (Coolblue) heeft hem er nu ook tussen gezet, maar helaas wel de 8gb.
EDIT een winkel die niet zo goed bekend staat heeft hem nu ook:
http://www.expansys.nl/motorola-moto-g-16gb-black-255927/
EDIT: PDAShop (Coolblue) heeft hem er nu ook tussen gezet, maar helaas wel de 8gb.
[ Voor 50% gewijzigd door Crescendo op 06-01-2014 21:07 ]
Verwijderd
Typhone heeft hem ook, 16GB helaas te duur..
Wou zo graag via studentmobiel omdat zij goede korting geven bij een abonnement. En ik heb slechte ervaringen met de aftersales van Belsimpel dus dat kan ook al niet
Wou zo graag via studentmobiel omdat zij goede korting geven bij een abonnement. En ik heb slechte ervaringen met de aftersales van Belsimpel dus dat kan ook al niet
Maar dan komt het tenminste wel op gang. €229 is prijzig ja.
Mijn 16GB bij Amazon DE heb ik geannuleerd, heb hem nu op Amazon UK besteld: 'Estimated delivery: 13 Jan 2014 - 17 Jan 2014'.
Volgens de koers van het GBP kost het me 193 euro, maar daar zal vast een paar euro bij komen.
Volgens de koers van het GBP kost het me 193 euro, maar daar zal vast een paar euro bij komen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Net mail gekregen van amazon.de. Mijn Moto G 16Gb werd vandaag verstuurd en zou morgen moeten aankomen. Ik had hem op op 9 december besteld, maar met de €10 korting. Daarom heb ik hem dan ook niet geannuleerd daar ik wel wat tijd had. Dus voor €192 heb ik nu de Moto G 16Gb
Ik heb ook de 16 GB voor 192 euro besteld bij Amazon.de, een dag later op 10 dec.
Mijn status staat sinds 40 min geleden op "Verzending wordt voorbereid" Ziet er goed uit
Mijn status staat sinds 40 min geleden op "Verzending wordt voorbereid" Ziet er goed uit
ik heb mijne twee weken later besteld, maar als nu de eerste batches binnenkomen zal ik ook wel snel aan de beurt zijn
Omg, heb ik de mijne bij Amazone DE dan net iets te vroeg gecancelled !?

Maar als ik hem niet had gecancelled en gewoon had besteld bij Amazo UK, dan had ik er straks twee gehad.
Antwoord van belsimpel.nl gehad. Ze verwachten de toestellen deze week of begin volgende week binnen te krijgen. Laat ik er maar vanuit gaan dat de mijne volgende week vrijdag pas wordt bezorgd.
Heb vandaag mijn Nexus 5 ingeleverd voor reparatie. Nu heb ik voor een paar weken een tijdelijk toestel nodig, ik zat er aan te denken om een Moto G te halen 
Denken jullie dat dit toestel de komende maand zijn waarde een beetje vasthoud?
Zit ook te twijfelen of ik 'm in Duitsland zal halen of niet, ja daar is hij een stuk goedkoper, maar een toekomstige koper heeft denk ik liever een Nederlands garantiebewijs.
Denken jullie dat dit toestel de komende maand zijn waarde een beetje vasthoud?
Zit ook te twijfelen of ik 'm in Duitsland zal halen of niet, ja daar is hij een stuk goedkoper, maar een toekomstige koper heeft denk ik liever een Nederlands garantiebewijs.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://www.studentmobiel...exaffid=YY&s2m_channel=74Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:10:
Beste n,
Met vriendelijke groet,
Huh?
Verwijderd
HIJ STAAT ER OP..
omg..kutklantenservice
[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 08-01-2014 11:04 . Reden: ontkut. ]
Wat zien jullie wat ik niet zie? (Jaja: 16 ipv 8
)
Ah: daar staat het. 'In bestelling', is dus nog niet leverbaar.
[ Voor 41% gewijzigd door pven op 07-01-2014 21:05 ]
Verwijderd
Ik kwam er trouwens achter dat de Xperia V misschien een goed alternatief is? Betere camera en snellere processor.. En 249 euro bij amazon op dit moment.
Hier beweren ze dat de Xperia V beter is, maar ja: het is maar waar je naar kijkt.
Verwijderd
Tsja, hij is ook goedkoop, maar heeft wel microsd optie, betere camera, snellere processor en je kan de batterij vervangen.. Alleen het OS is minder goed waarschijnlijkpven schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:18:
Hier beweren ze dat de Xperia V beter is, maar ja: het is maar waar je naar kijkt.
Hmm ja zie het nu ook dat hij niet per direct leverbaar is. Echter lijkt mij wel dat hij dan nog komt, want als je hem niet gaat leveren, heeft het ook geen zin om de 16GB in de webshop te plaatsen.pven schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:04:
Wat zien jullie wat ik niet zie? (Jaja: 16 ipv 8)
EDIT: Kijk 4Launch komt even met zeer goed nieuws over de mail (gezien de scherpe prijzen) ->
Beste ..,
Bedankt voor uw bericht. De 16GB staat inderdaad ook gepland om opgenomen te worden in het assortiment. Wanneer dit precies gaat gebeuren kan ik helaas nog niet achterhalen.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 26% gewijzigd door Crescendo op 07-01-2014 23:16 ]
moto g 8 gig lijkt ook bestelbaar en op voorraad op bol.com ?
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
hum ... Als je wat doorscrolt op de pagina zie je toch dat er meer punten aan de moto G beter zijn dan de Xperia Vpven schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:18:
Status op belsimpel.nl gewijzigd naar 24 uurs levering dus hopelijk is de mijne morgen of vrijdag binnen!
De 8GB versie besteld van Amacon.co.uk omdat ze het daar in voorraad hadden en iets goedkoper was nl 130 pond (156 euro)
3 jan besteld en 7-1 bezorgd en toch weer niet bezorgd. De postbode kon de barcode niet scannen omdat het helemaal verkreukeld was. Nu gaat het pakket terug om een nieuw labeltje op te plakken en wordt het vandaag weer bezorgd.
Klopt het dat Amazon.de en Amazon.fr de telefoon MET lader (en oordopjes) levert? Als ik dit had geweten had ik niet van UK besteld.
Moet je het toestel dan laden door het aan je pc te koppelen met de usb kabel?
3 jan besteld en 7-1 bezorgd en toch weer niet bezorgd. De postbode kon de barcode niet scannen omdat het helemaal verkreukeld was. Nu gaat het pakket terug om een nieuw labeltje op te plakken en wordt het vandaag weer bezorgd.
Klopt het dat Amazon.de en Amazon.fr de telefoon MET lader (en oordopjes) levert? Als ik dit had geweten had ik niet van UK besteld.
[ Voor 7% gewijzigd door Mandrake466 op 08-01-2014 11:05 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Koop een Philips USB lader bij de Action en je bent klaar. Of gebruik een andere usb lader die je thuis hebt liggen of in vrijwel elke winkel wel kunt kopen.Mandrake466 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:03:
Verwijderd
Alle laders to 1000 Ampere zijn goed vlgm.Mandrake466 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:03:
Een ipad lader moet je dus niet gebruiken.
De status van de 16GB bestelling bij belsimpel.nl:
het pakket wacht op levering van leverancier aan Belsimpel
⇒ levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 08-01-2014
Met een beetje geluk krijgt Belsimpel het vandaag binnen, dan hopelijk bezorging morgen bij mij
Met een beetje geluk krijgt Belsimpel het vandaag binnen, dan hopelijk bezorging morgen bij mij
Motorola 16GB versie is inmiddels ook leverbaar via Typhone... Aangepast op website rond 12:50 uur!
Ook GSMWijzer en Studentmobiel hebben de status aangepast naar leverbaar!
Ook GSMWijzer en Studentmobiel hebben de status aangepast naar leverbaar!
[ Voor 28% gewijzigd door skwareman1 op 08-01-2014 12:57 ]
Ze hebben de verwachte binnenkomst inmiddels veranderd naar 09-01 ...QuarK schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:47:
De status van de 16GB bestelling bij belsimpel.nl:
Zeg dan niet dat je binnen 24 uur kan leveren, als je ze nog niet eens zelf binnen hebt belsimpel ...
inderdaad ik heb hetzelfde. Dat doen ze alleen om het aantrekkelijk te maken voor nieuwe klantenDigital_Fallout schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:47:
[...]
Ze hebben de verwachte binnenkomst inmiddels veranderd naar 09-01 ...
Zeg dan niet dat je binnen 24 uur kan leveren, als je ze nog niet eens zelf binnen hebt belsimpel ...
Yep ze hebben nu ook snel de levertijd weer aangepast naar 2-4 werkdagen. Laten we gewoon maar hopen dat de telefoon deze week binnen komtcoenraad7 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:31:
[...]
inderdaad ik heb hetzelfde. Dat doen ze alleen om het aantrekkelijk te maken voor nieuwe klanten
omg... inderdaad zo slecht !bloodlynx schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:33:
[...]
Yep ze hebben nu ook snel de levertijd weer aangepast naar 2-4 werkdagen. Laten we gewoon maar hopen dat de telefoon deze week binnen komt. Wacht er al een week op
Dan wordt de telefoon waarschijnlijk geleverd op vrijdag of zaterdag. Ik ga dit wel in mijn shopreview meenemen.
Via Amazon.de op 12 december 2013 Moto G 16 gb besteld.
Vandaag bericht via email dat vermoedelijk levering op 14 januari a.s. gaat plaatsvinden.
Vandaag bericht via email dat vermoedelijk levering op 14 januari a.s. gaat plaatsvinden.
Ik heb op 15 december 2013 mijn Moto G 16GB besteld bij amazon.de
Vanmiddag ook een mailtje gehad met de melding dat er een nieuwe leveringsdatum is:
Neues voraussichtliches Lieferdatum : 11. Januar 2014 - 13. Januar 2014
Zelfde fenomeen als op het forum op amazon.de, de bestellingen worden niet altijd in chronologische volgorde afgehandeld. (en ik heb niet met Prime besteld, gewoon standaard verzending, wel naar België)
Vanmiddag ook een mailtje gehad met de melding dat er een nieuwe leveringsdatum is:
Neues voraussichtliches Lieferdatum : 11. Januar 2014 - 13. Januar 2014
Zelfde fenomeen als op het forum op amazon.de, de bestellingen worden niet altijd in chronologische volgorde afgehandeld. (en ik heb niet met Prime besteld, gewoon standaard verzending, wel naar België)
hars73 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:07:
[...]
Koop een Philips USB lader bij de Action en je bent klaar. Of gebruik een andere usb lader die je thuis hebt liggen of in vrijwel elke winkel wel kunt kopen.
Ik gebruik de lader van mijn HP Touchpad. De output is 5,5V-2A. De lader van Action ga ik ook halen! Bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:02:
[...]
Alle laders to 1000 Ampere zijn goed vlgm.
Een ipad lader moet je dus niet gebruiken.
Any Motorola charger with the correct micro-USB tip will charge your Moto G. You will see the best results when the output of the charger is between 500 mA and 1.5 A. The higher the output, the faster your Moto G will charge.
If your charger output is higher, the MOTO G will automatically restrict the charging rate. If your charger is lower, it will simply take longer to reach a full charge.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
De Sony is 4.3" en de Moto G is 4.5"Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:13:
Ik kwam er trouwens achter dat de Xperia V misschien een goed alternatief is? Betere camera en snellere processor.. En 249 euro bij amazon op dit moment.
Bestellingsstatus van Moto G 16GB versie bij belsimpel.nl staat nu op Motorola Moto G 16GB Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd.
Denk dat hij er morgen dan toch echt is!
EDIT:
Kreeg net een mailtje van belsimpel.nl dat mijn bestelling is ingepakt en dat het spoedig wordt verzonden, waarna ik een mail krijg. Zal updaten als dit eenmaal zo is.
UPDATE:
Netjes een mailtje van belsimpel.nl ontvangen dat mijn toestel is verzonden met DPD, met een tracking code erbij.
Kan niet wachten!
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd.
Denk dat hij er morgen dan toch echt is!
EDIT:
Kreeg net een mailtje van belsimpel.nl dat mijn bestelling is ingepakt en dat het spoedig wordt verzonden, waarna ik een mail krijg. Zal updaten als dit eenmaal zo is.
UPDATE:
Netjes een mailtje van belsimpel.nl ontvangen dat mijn toestel is verzonden met DPD, met een tracking code erbij.
Kan niet wachten!
[ Voor 47% gewijzigd door EdwardK123 op 09-01-2014 11:30 ]
Wat betreft mA is alles goed, de moto G reguleert zelf zijn afname.Mandrake466 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:42:
[...]
[...]
Ik gebruik de lader van mijn HP Touchpad. De output is 5,5V-2A. De lader van Action ga ik ook halen! Bedankt voor de tip!
Any Motorola charger with the correct micro-USB tip will charge your Moto G. You will see the best results when the output of the charger is between 500 mA and 1.5 A. The higher the output, the faster your Moto G will charge.
If your charger output is higher, the MOTO G will automatically restrict the charging rate. If your charger is lower, it will simply take longer to reach a full charge.
Maar wat betreft volt had ik graag wat meer duidelijkheid gehad van motorola. De moto G verwacht 5 volt, en sommige opladers gooien 5.1 of meer ertegenaan. De USB specs zeggen 5.0 +/- 0.25 volt, dus ik weet niet goed of 5.5 dan niet teveel is.
Gaat opladen via mijn pc veel langzamer als met een echte oplader?
Verwijderd
Ligt eraan..Digital_Fallout schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:21:
Gaat opladen via mijn pc veel langzamer als met een echte oplader?
Usb 2 geeft ongeveer 500mA, dit is erg weinig
Usb 3 geeft meer dus dan laadt hij wel snel op.
Beste is gewoon een goede usb adapter te gebruiken van 5v en minimaal 1A
Update: Moto G 16GB besteld bij amazon.de op 15 december 2013 wordt morgen 10 jan. geleverd vanuit Saran, FR. Beniewd wat er bij zal zitten
Ik gebruik ook de lader van HP touchpad. Volgens verschillende websites een van de betere. Bij mij staat bij de output 5,3v 2.0A. Ik denk dat het geen kwaad kanMandrake466 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:42:
[...]
[...]
Ik gebruik de lader van mijn HP Touchpad. De output is 5,5V-2A. De lader van Action ga ik ook halen! Bedankt voor de tip!
Zondag besteld bij Amazon UK, vandaag geleverd.
(16GB)
Zonet op mijn email gekeken, en mijn Moto G 16 GB is verstuurd vanochtend om 11:53 kreeg ik een e-mail er van. en mijn Hollandsnieuwe abbonoment is ook al aangesloten dus ik krijg ik tegen de eind van de middag of morgen middag
De lader van Amazon.fr levert maar 500mA, gaat erg traag.
Standaard USB 2.0 levert ook maar 500mA. Mijn laptop heeft high power USB 2.0 welke 1000mA levert.
Met 1000mA zit de Moto G behoorlijk snel weer vol.
Overigens las ik in een review dat de Moto G op een bepaald moment tijdens de laadcyclus 2A trok.
Ik ga dus langzaam aan mn 1000mA laders vervangen voor 2.1A laders.
Dat Philips ding bij de Action is overal uitverkocht en nu komen ze op marktplaats voor hogere prijzen.
Overigens levert die of 2x1A of 1x2A maar nooit 2x2A.
Ik heb nu de Kensington Absolutepower Dual USB besteld (2x2.1 A) (dan kan ik er ook gelijk mn ipad4 en/of iphone 5 bij hangen)
Standaard USB 2.0 levert ook maar 500mA. Mijn laptop heeft high power USB 2.0 welke 1000mA levert.
Met 1000mA zit de Moto G behoorlijk snel weer vol.
Overigens las ik in een review dat de Moto G op een bepaald moment tijdens de laadcyclus 2A trok.
Ik ga dus langzaam aan mn 1000mA laders vervangen voor 2.1A laders.
Dat Philips ding bij de Action is overal uitverkocht en nu komen ze op marktplaats voor hogere prijzen.
Overigens levert die of 2x1A of 1x2A maar nooit 2x2A.
Ik heb nu de Kensington Absolutepower Dual USB besteld (2x2.1 A) (dan kan ik er ook gelijk mn ipad4 en/of iphone 5 bij hangen)
[ Voor 6% gewijzigd door german8 op 09-01-2014 12:11 ]
Ik heb een 1A lader. Deze laadt de telefoon van 20% naar 100% in iets van 1.5-2 uur. Voor mij snel genoeg!
XBL: DonFrans
Dit is natuurlijk onzin, er wordt niets "automatisch begrensd", amperage wordt namelijk geleverd nav hoeveel het apparaat vraagt. Dus al heb je een 10A lader, dat maakt niets uit. Je apparaat bepaald hoeveel ampere er gevraagd wordt (maar kan natuurlijk nooit meer krijgen dan de lader max kan leveren)Mandrake466 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:42:
If your charger output is higher, the MOTO G will automatically restrict the charging rate.
Met spanning is het anders, die wordt wel geleverd door je lader. is je lader 230V en je apparaat kan maar 24V aan, dan is het einde oefening
En toch klopt het wel wat er staat, de interne laadcircuit van een telefoon bepaalt namelijk de maximum laadstroom voor de batterij. Dus er is een maximum ingestelde laadstroom voor de batterij. Anders zou je een gemiddelde telefoon lithium ion batterij ook met 3A kunnen laden zonder tussenkomst van het laadcircuit, echter is dit niet bevorderlijk voor de levensduur van de batterij, dus is er altijd een maximum waarop begrensd wordt hardwarematig.bas_1981 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Dit is natuurlijk onzin, er wordt niets "automatisch begrensd", amperage wordt namelijk geleverd nav hoeveel het apparaat vraagt. Dus al heb je een 10A lader, dat maakt niets uit. Je apparaat bepaald hoeveel ampere er gevraagd wordt (maar kan natuurlijk nooit meer krijgen dan de lader max kan leveren)
Met spanning is het anders, die wordt wel geleverd door je lader. is je lader 230V en je apparaat kan maar 24V aan, dan is het einde oefening
Maandag Moto G 16GB bestel bij Amazon.co.uk. Gekozen voor gratis verzending. En volgens PostNL is de chauffeur nu onderweg. Helaas ben ik niet thuis. Dat wordt dus morgen ophalen bij het postkantoor.
Ik heb maandagavond mijn Moto G 16GB besteld bij amazon.co.uk, ook met gratis verzending. Vanmiddag heb ik de telefoon al in ontvangst genomen...
Heb gister (woensdag) een 8GB voor mijn vriendin besteld via Amazon DE en zie dat hij verzonden is vanuit Amsterdam. Moet als het goed is morgen (Vrijdag) aankomen via Track en Trace van Post.NL
Ik zie dat de telefoon is afgeleverd terwijl er niemand thuis is. Dus mijn buren hebben nu een Moto G. Gelukkig leven we in goede verstandhouding ;-)CasC schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:27:
Ik heb maandagavond mijn Moto G 16GB besteld bij amazon.co.uk, ook met gratis verzending. Vanmiddag heb ik de telefoon al in ontvangst genomen...
Kreeg gisteren een mail dat de leverdatum 14 jan is, nu net is dat alweer gewijzigd naar 11 jan. Gaat dus sneller dan verwacht.
Gaat prima via amazon.de. Vandaag is die van mij aangekomen.TVL schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:38:
Heb gister (woensdag) een 8GB voor mijn vriendin besteld via Amazon DE en zie dat hij verzonden is vanuit Amsterdam. Moet als het goed is morgen (Vrijdag) aankomen via Track en Trace van Post.NL
Prima telefoon, alleen er moet wel een micro sim in

Je kan in een aantal zaken de simkaart laten knippen ik zou hier voor gaan weet je zeker dat je goed zittw_eek schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:10:
[...]
Gaat prima via amazon.de. Vandaag is die van mij aangekomen.
Prima telefoon, alleen er moet wel een micro sim in. Dat wist ik niet maar ik heb er ook niet naar gekeken. Knippen of een nieuwe bestellen.
De moto g afgelopen maandag besteld bij amazon UK, met de gratis levering. Zou vanaf zaterdag gelever kunnen worden.
Dus niet, vandaag is de postbode al geweest. Lekker vlot dus, helaas was ik niet thuis en ligt mijn telefoon bij de buren.. En die zijn er niet
Ben vanaf morgen het weekend weg dus zal pas maandag worden dat ik er mee kan spelen. Was zo gepland maar nu wel heel irritant.
Amazon UK is dus veel sneller dan ze zelf aangeven.
edit. zijn er meer bij wie het zo snel ging zie ik.
Dus niet, vandaag is de postbode al geweest. Lekker vlot dus, helaas was ik niet thuis en ligt mijn telefoon bij de buren.. En die zijn er niet
Ben vanaf morgen het weekend weg dus zal pas maandag worden dat ik er mee kan spelen. Was zo gepland maar nu wel heel irritant.
Amazon UK is dus veel sneller dan ze zelf aangeven.
edit. zijn er meer bij wie het zo snel ging zie ik.
[ Voor 5% gewijzigd door [Roland] op 09-01-2014 20:13 ]
Morgen tussen 14:00 en 16:00 worden mijn 2 Moto G's 16GB van Belsimpel bezorgd.
Denk dat ik het einde van de middag maar thuis werk om aan te nemen
mijne waarschijnlijk ook van DPDQuarK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:28:
Morgen tussen 14:00 en 16:00 worden mijn 2 Moto G's 16GB van Belsimpel bezorgd.
Hier ook DPD, en die hebben een tijdvlak van 08:00 tot 18:00 waarin ze bezorgen.. snap niet waarom sommige met DPD verstuurd worden en andere met PostNL.
Ook Wehkamp heeft de 16gb-versie nu, voor 217 euro. Lijkt me hoop dat er meer en meer winkels de 16gb krijgen..
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Nette prijs hoor! Dan gaat het nu denk ok echt op gang komen. (hopelijk).
Zojuist stond DPD aan de deur en is mijn Moto G 16GB binnen! Lekker de hele dag spelen!
En hier is ie ook binnen
In het doosje de Moto G 16GB + witte usb kabel, er bij gekregen van amazon: USB230V5V1A adapter van "accessory 4 all".
In het doosje de Moto G 16GB + witte usb kabel, er bij gekregen van amazon: USB230V5V1A adapter van "accessory 4 all".
Heb je een link ? Want ik zie hem niet. Zelfs de 8gb staat als niet meer leverbaar.Zyron schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:57:
Ook Wehkamp heeft de 16gb-versie nu, voor 217 euro. Lijkt me hoop dat er meer en meer winkels de 16gb krijgen..
Verwijderd
Ik denk dat jullie hier allen in geïnteresseerd zijn!
direct leverbaar, 16 gb
lijkt zelfs met lader te komen! *hè balen, autolader
http://www.alternate.nl/M...ct/1120741/?tk=15&lk=6553
direct leverbaar, 16 gb
lijkt zelfs met lader te komen! *hè balen, autolader
http://www.alternate.nl/M...ct/1120741/?tk=15&lk=6553
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 17:34 ]
Apart dat Belsimpel de levertijd van de 16 GB versie inmiddels weer heeft aangepast naar 5-7 werkdagen...
Dan zijn ze vast weer door hun voorraad heen...Sjoerd487 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:01:
Apart dat Belsimpel de levertijd van de 16 GB versie inmiddels weer heeft aangepast naar 5-7 werkdagen...
Nee, helaas. Mijn vriendin wees me er vanochtend op, maar nu zijn beide ook compleet van Wehkamp verdwenen.. beetje vreemd.Turtlesnif schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:17:
[...]
Heb je een link ? Want ik zie hem niet. Zelfs de 8gb staat als niet meer leverbaar.
Toen ik net keek stond er alleen bij: 'uitverkocht'. Mogelijk dat ze wel weer terugkomen.Zyron schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:53:
[...]
Nee, helaas. Mijn vriendin wees me er vanochtend op, maar nu zijn beide ook compleet van Wehkamp verdwenen.. beetje vreemd.
Haha Alternate is ook door de voorraad heen. 3-5 werkdagen staat die op. Of dit toestel is razend populair, of die winkels hebben gewoon te weinig voorraad. Of beiden.
Weet iemand hoe je het notificatie ledje kan instellen, want bij mij doet die helemaal niks.
Bij het andere topic had iemand een linkje geplaats naar de officiele widget van Motorola voor dat lampjeerikitweakt schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:50:
Weet iemand hoe je het notificatie ledje kan instellen, want bij mij doet die helemaal niks.
En bij de Mediamarkt in Arnhem hebben ze de 16GB versie nu ook op voorraad, prijs is uit mijn hoofd 229 exclusief de thuiskopie heffing.
Ik vind dat ze de review op tweakers wel een keer aan mogen passen. Dat er alleen een 8GB versie is..Jefrim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 00:13:
En bij de Mediamarkt in Arnhem hebben ze de 16GB versie nu ook op voorraad, prijs is uit mijn hoofd 229 exclusief de thuiskopie heffing.
Vandaag BTW de tweede moto G besteld, voor mijn ouders dit keer. 16 GB versie van amazon UK.
Afgelopen zaterdag bij Mediamarkt Arena de 16GB versie gekocht voor mijn vriendin. Prijs was 239 euro. Ik was verrast dat ze hem op voorraad hadden.
De verkoop van de 16GB begint in Nederland nu ook een beetje op gang te komen. Wel jammer dat de prijs toch wel behoorlijk boven die van Amazon ligt.
Ik wacht met smart op een mailtje van Coolblue met de mededeling dat hij op voorraad is. :-)
Gister toch nog maar besteld bij Amazon.co.uk Dacht dat ik `m wel kon ophalen inmiddels hier in de stad maar heeft niet zo mogen zijn 
Dus de order maar aan Amazon gegund, gebruik ik m`n credit card tenminste ook nog eens.
Verwachte levering wo-do dus ben benieuwd.
Dus de order maar aan Amazon gegund, gebruik ik m`n credit card tenminste ook nog eens.
Verwachte levering wo-do dus ben benieuwd.
is de 220-230 prijs de NL prijs voor de Moto G 16 GB? of zijn deze toestellen grijze import?
Hoi mensen,
Ik ben ook van plan de Moto G 16Gb te kopen.
Wat is de beste plaats om hem te bestellen, want Nederland is nog al afzetterig met die prijzen.
Is amazon.de of amazon.co.uk een oplossing?
En krijg je een oplader bij amazon erbij?
Alvast bedankt voor het reageren
Wat is de beste plaats om hem te bestellen, want Nederland is nog al afzetterig met die prijzen.
Amazon.fr, daar heb ik 'm besteld.ronneke1996 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:53:
Hoi mensen,
Ja, maar geen losse usb kabel om in je computer te steken. (Met gratis earphones)
Ook een bij Bol.com besteld ... 226.50 euro (zie bol.com topic voor kortingscode) en binnen 1 dag geleverd. Je krijgt er een Usb kabel bij en een Usb travel charger (bij Bol zelf te koop voor 12,49 euro)
Zie http://www.bol.com/nl/p/m...r-white/9200000010014781/
Zie http://www.bol.com/nl/p/m...r-white/9200000010014781/
[ Voor 29% gewijzigd door hey op 14-01-2014 19:47 ]
O super nice.hey schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:24:
Ook een bij Bol.com besteld ... 229 euro en binnen 1 dag geleverd. Je krijgt er een Usb kabel bij en een Usb travel charger (bij Bol zelf te koop voor 12,49 euro)
Om wat voor een oplader gaat het hierbij hoeveel miliampere?Dutch.io schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:50:
[...]
Amazon.fr, daar heb ik 'm besteld.
Ja, maar geen losse usb kabel om in je computer te steken. (Met gratis earphones)
Om een vaste 500mA micro-usb lader, de kabel kan niet los van de lader.
De oordopjes hebben een mic en zijn niet in-ear.
Met 500mA laadt de telefoon echt veel te traag, voor die lader + oordopjes bij Amazon.fr zou ik het niet doen.
Gebruik gewoon mn oude 1000mA HTC lader en andere in-ear oordopjes.
De oordopjes hebben een mic en zijn niet in-ear.
Met 500mA laadt de telefoon echt veel te traag, voor die lader + oordopjes bij Amazon.fr zou ik het niet doen.
Gebruik gewoon mn oude 1000mA HTC lader en andere in-ear oordopjes.
Zitten er ook knopen op de headset?
Zoja reageert de moto g hier op?
Ik heb een handsfree koptelefoon met 1 knop, speaker en microfoon. Alleen de knop werkt niet. Dus ik kan niet play/pauze doen in muziek spelers of opnemen/ophangen als er gebeld word (in de auto b.v.).
Ik heb een handsfree koptelefoon met 1 knop, speaker en microfoon. Alleen de knop werkt niet. Dus ik kan niet play/pauze doen in muziek spelers of opnemen/ophangen als er gebeld word (in de auto b.v.).
Ik zou dit ook wel willen weten, want ik heb ipod oortjes. Werken deze volledig of alleen geluid/microfoon?s.tichelaar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:11:
Zitten er ook knopen op de headset?
Maakt allemaal weinig uit. Ik heb er eerst een besteld bij .fr, en afgelopen de volgende bij .uk.ronneke1996 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:55:
Waar raden jullie het dan aan om te kopen.
Ik wil via amazon doen, want daar is het het goedkoopst.
Maar dan welke?
Duitsland
Engeland
Frankrijk
Kies gewoon de goedkoopste
Hummm... Volgens Moto support (heb chat sessie gehad met een motorola medewerker), worden knoppen op headphones helemaal niet gesupport..... Weet alleen niet of dit ook voor de 4.4 update geld.. Toch wel erg jammer dat zo een heel erg basic feature niet aanwezig is.. (verder erg tevreden trouwens!!)
(Oja die moto help/support is wel erg netjes.. gewoon hulp krijgen vanuit de help ap in de telefoon. Wow! Samsung eat your heart out).
(Oja die moto help/support is wel erg netjes.. gewoon hulp krijgen vanuit de help ap in de telefoon. Wow! Samsung eat your heart out).
Let op:
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]