Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldeberkoop
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-02-2019
jjohnnie schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:14:
Ik zit er aan te denken de 16 GB Moto G bij Tesco te kopen en te laten verzenden door een bekende in de UK. Dan kom ik op 170 Euro uit, inclusief verzending van UK naar NL.
Dat kan natuurlijk, maar denk er wel aan dat de Tesco Moto G toestellen een simlock hebben (op Tesco Mobile, hun eigen MNVO) en een iets aangepaste ROM. Beide natuurlijk wel op te lossen, maar het kost wel extra en je hebt er extra werk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-01 09:44
Oldeberkoop schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:09:
[...]

Dat kan natuurlijk, maar bedenk er wel aan dat de Tesco Moto G toestellen een simlock hebben (op Tesco Mobile, hun eigen MNVO) en een iets aangepaste ROM. Beide natuurlijk wel op te lossen, maar het kost wel extra en je hebt er extra werk van.
Dat de ROM iets aangepast is, wist ik niet. Dank voor de info! Dan wordt het toch Amazon.co.uk of Amazon.de, wanneer de 16GB versie weer op voorraad is. Verder heb ik de 16Gb niet gezien voor €200,-.
Ik hoop alleen dat het niet te lang duurt voordat ie weer op voorraad is, eind januari ga ik 5 weken weg, wil hem graag mee hebben ^^ .
Dan kan mijn HTC sensation als reserve mee, dat ding is zo ontiegelijk traag geworden, ook custom ROMs doen niet veel bijzonders meer.
Een nieuwe en betere Moto G voor maar €200,- is echt top. Alleen jammer van de Micro Sim. Kost ook nog eens 15 euro, aangezien ik nu een normale heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niklaws
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
jjohnnie schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:15:
[...]

Dat de ROM iets aangepast is, wist ik niet. Dank voor de info! Dan wordt het toch Amazon.co.uk of Amazon.de, wanneer de 16GB versie weer op voorraad is. Verder heb ik de 16Gb niet gezien voor €200,-.
Ik hoop alleen dat het niet te lang duurt voordat ie weer op voorraad is, eind januari ga ik 5 weken weg, wil hem graag mee hebben ^^ .
Dan kan mijn HTC sensation als reserve mee, dat ding is zo ontiegelijk traag geworden, ook custom ROMs doen niet veel bijzonders meer.
Een nieuwe en betere Moto G voor maar €200,- is echt top. Alleen jammer van de Micro Sim. Kost ook nog eens 15 euro, aangezien ik nu een normale heb.
Kost dat in de winkel echt 15 euro? Voor zoiets simpels als knippen? Is dat geen service v/d zaak?
Als dat echt zo is dan zou ik echt gaan knippen, schijnt helemaal niet zo moeilijk te zijn en op youtube staan talloze voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niklaws schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:15:
[...]

Kost dat in de winkel echt 15 euro? Voor zoiets simpels als knippen? Is dat geen service v/d zaak?
Als dat echt zo is dan zou ik echt gaan knippen, schijnt helemaal niet zo moeilijk te zijn en op youtube staan talloze voorbeelden.
Daar was ik ook nogal verbaast over.
Als je op ebay kijkt kun je zelf zon kniptang kopen voor een euro of 10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:58:
[...]

Daar was ik ook nogal verbaast over.
Als je op ebay kijkt kun je zelf zon kniptang kopen voor een euro of 10 :+
Deze middag was ik even bij Vodafone langsgaan om hetzelfde te laten doen. Die vragen 20 euro, ze wisselen alleen om. De phonehouse daar vlakbij knipte het gratis. Je zou dat eens kunnen bekijken. Mijn kaart werkt perfect in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z'n best

Ik heb een paar jaar geleden voor mijn iPhone 4 gewoon zelf m'n simkaart verknipt. Zo'n mal geprint, erop geplakt en knippen maar echt super simpel. Wel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
Padvinder schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:58:
Ik heb een paar jaar geleden voor mijn iPhone 4 gewoon zelf m'n simkaart verknipt. Zo'n mal geprint, erop geplakt en knippen maar echt super simpel. Wel spannend.
Het probleem met knippen, is dat ik dan mijn huidige telefoon niet meer kan gebruiken als reserve. Of zal, bij het bestellen van een nieuwe, de oude simkaart onbruikbaar gemaakt worden?

Dan is wellicht een prepaid simkaart voor weinig geld een oplossing voor reserve telefoon (: .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmdmn
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:13
jjohnnie schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:05:
[...]

Het probleem met knippen, is dat ik dan mijn huidige telefoon niet meer kan gebruiken als reserve. Of zal, bij het bestellen van een nieuwe, de oude simkaart onbruikbaar gemaakt worden?

Dan is wellicht een prepaid simkaart voor weinig geld een oplossing voor reserve telefoon (: .
Voor een paar euro kun je een sim-kaart adapter kopen waardoor je kleinere sim's in een gewoon sim-slot kunt gebruiken. Dat is uiteindelijk waarschijnlijk goedkoper dan een tweede simkaart bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 15:08
Zou toch graag willen weten welke netwerken jullie hebben? Zelf zit ik bij T-mobile, maar heb afgelopen zaterdag gratis een nieuwe nano-sim gekregen, inclusief adapters naar micro en normale sim.

Zeer goede service. De simkaart zou oorspronkelijk wel iets van 5 euro kosten geloof ik, maar een aardige verkoper en een beetje doorpraten doet wonderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 23:06
bas-r schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:18:

Ik heb een Dual Sim gekocht in Brazilië, sinds 18-11 onderweg hierheen. Sinds een paar dagen in Nederland, maar zal nog wel bij de douane liggen. Via een gast van XDA.

Ik heb er wel meer voor betaald (~270) maar dan heb ik wel de 16GB dual sim versie. Ik had ook voor een Chinese telefoon kunnen gaan: voor minder betere specs, maar ik heb de hoop dat de software support van Motorola goed zal zijn, in tegenstelling tot die van de Chinese telefoonmakers.
Ik heb 'm inmiddels binnen, zonder import toeslag, en beide sims werken prima (Vodafone + Simyo (Kpn)), en beide simsloten kunnen 3G data aan, dus je kunt live switchen van data sim mocht dat nodig zijn.
Ook werd er een oplader bijgeleverd.
Er staat wel een Braziliaanse rom op met alleen Engels, Portugees en Spaans, maar ik heb mijn telefoons toch altijd in het Engels draaien, dus voor mij geen probleem. Ook een extra appje met een link naar Brazilaanse Motorola apps. Verder is de telefoon hetzelfde als die hier geleverd worden.

Dus mocht je per se een dual sim Moto G willen hebben, vraag even rond op XDA, en anders ken ik wel een mannetje.

[ Voor 6% gewijzigd door bas-r op 30-12-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
lilboogs schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:16:
Zou toch graag willen weten welke netwerken jullie hebben?
Ik zit bij Ben. Een goedkoop sim-only abo. Volgens de website kost het €15,- om een nieuwe (bij) te bestellen. Er wordt niets gezegd over een adapter. Misschien eens mailen of bellen, of het bestelproces doorlopen om te zien of er nog iets over vermeld wordt.

Of een goedkope adapter kopen en mijn sim verknippen, zoals ook al voorgesteld is (: .

EDIT: Ik heb zojuist mijn simkaart eens bekeken...blijkt dat die van Ben gewoon breekbaar is naar een Micro sim. Dus ik hoef niets te knippen of te kopen. Alleen nog even naar een adaptertje kijken dus! ^^

EDIT 2: Done. Ik heb deze adapter besteld. Zijn er 2, kan mijn vriendin ook direct 1 van gebruiken. Ze wil waarschijnlijk ook de Moto G. Heeft me nog geen €2,- gekost.

Nu alleen nog wachten tot de Moto G weer op voorraad is bij Amazon :) .

[ Voor 34% gewijzigd door jjohnnie op 29-12-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niklaws schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:15:
[...]

Ik heb dat ook gedaan, maar hem verknipt... Te klein geworden. Dus zo makkelijk is het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
Amazon.fr heeft de 16 GB versie op voorraad voor €200,-.
Daar maar eens bestellen! Ik ken de Engelse site goed genoeg om me automatisch door de Franse taal heen te banen, hoop ik zo ^^ .

[ Voor 3% gewijzigd door jjohnnie op 29-12-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 16:03
Met Chrome kan je de franse amazon ook direct vertaald bekijken, scheelt weer een klein beetje.

Amazon.fr zegt 2 januari bezorging maar post NL denkt 31 december...

Ik hoop op 31 dec en en dat er een lader bij zit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niklaws
Maar wat doen jullie dan in het geval hij niet goed aankomt? of zelfs helemaal niet aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
Niklaws schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:21:
Maar wat doen jullie dan in het geval hij niet goed aankomt? of zelfs helemaal niet aankomt?
Dat probleem heb ik met Amazon nog nooit gehad. Ik bestel maandelijks wel 2 tot 3 keer iets bij Amazon.co.uk. Nog nooit problemen gehad.

Ik bestel voornamelijk games en (studie)boeken, maar ook andere elektronica of bijvoorbeeld sportschoenen bestel ik bij Amazon. De service is daar ook echt top. De chatservice heeft me bijvoorbeeld een aantal keren goede informatie kunnen geven over pre-orders die ik bij Amazon had staan.

Naar mijn ervaring hoef je nergens bang voor te zijn bij Amazon bestellingen.

EDIT: Vraagje over Amazon.fr. Klopt het dat ik daar geen gratis verzending kan krijgen? Amazon.co.uk verzendt alles vanaf 25,- gratis. Amazon.fr rekent €6,- euro voor verzending. Dat heb ik liever niet ^^

[ Voor 12% gewijzigd door jjohnnie op 30-12-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spike631
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-08 00:57
20 dec besteld bij amazon.fr, 27e geleverd totaal 201€, werkt prima :)

met lader overigens :) :)

[ Voor 17% gewijzigd door spike631 op 30-12-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39
Bij mij is het mis gegaan... Maar ik moet zeggen dat het heel erg goed opgepakt is door Amazon.co.uk (als ze zich aan de gemaakte afhandeling houden)
Er was een leeg pakketje geleverd bij mij vervolgens heb ik gebeld naar Amazon.co.uk
Naar wat vragen over persoonsgegevens en hoe het pakketje precies was aangeleverd zeiden ze: "Waarschijnlijk zijn ze vergeten het in te pakken we sturen een nieuwe"
Dus als ze zich aan de afspraak houden ben ik blij ook al heb ik hem veel later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 22:50
KlaasHof schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:59:
Met Chrome kan je de franse amazon ook direct vertaald bekijken, scheelt weer een klein beetje.

Amazon.fr zegt 2 januari bezorging maar post NL denkt 31 december...

Ik hoop op 31 dec en en dat er een lader bij zit :-)
Heb hem dezelfde dag als jij besteld alleen staat er bij mij Amazon.fr 31 december voor 20.00h, maar PostNL staat nog 'wordt voorbereid door verzender'. Overigens komt hij vanaf Amsterdam zie ik, ondanks dat wel gewoon 6 euro verzendkosten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethrellik
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 18:17
cyberjack77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:55:
Bij CyberPort.de (shop review) is de 16gb momenteel te pre-orderen voor € 199,-.
Komt nog € 9.99 verzendkosten naar Nederland bij, dus totaal € 208,99.

Levertijd is helaas nog onbekend.
Ik heb besteld bij ze, volgens hun hebben ze rond 2 of 3 januari de eerste voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 14:05
Mijn hoesje voor de moto g zou eigenlijk afgelopen dinsdag geleverd moeten zijn. Heb nog niets gehad, gemaild naar Amazon en ze sturen er nog 1 na. Top service.

Overigens is mijn moto g al stuk :(
Hij is van de tafel gevallen met het glas naar beneden.... Ongeveer 30.000 scheuren in het glas. Ik had hem welgeteld 4 dagen....

Ik heb het opgegeven aan de verzekering en het valt gelukkig onder de inboedelverzekering. Ze gaan hem proberen te repareren en anders krijg ik geld om een nieuwe te bestellen....

Heb ik weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 09:00
Ik vind het best met amazon.de. Toch geannuleerd daar en bestelt bij onze Engelse vrienden: Estimated delivery: 6 Jan 2014 - 10 Jan 2014

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:47
Ik heb de 16 GB ook geannuleerd bij amazon.de.
Op tweede Kerstdag besteld op amazone.fr, en vandaag op schema binnengekomen.

Het was een goeie verpakking, en er werd een AC adapter en moto oortjes bijgeleverd (zaten in het doosje).
Wat wel vreemd is is dat ze de normale data kabel niet meegeven, maar die heb ik gelukkig nog. Niettemin toch nog eens mailen, misschien zit er nog meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
Ik heb vandaag voor €155 een 8GB opgehaald bij de Mediamarkt in Meppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
SurfHost schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:20:
Ik heb vandaag voor €155 een 8GB opgehaald bij de Mediamarkt in Meppen. :)
Hadden ze toevallig de 16gb ook al liggen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Nope, ben er toevallig zondag geweest en ze hadden daar alleen de 8GB op voorraad.

Kon ook niet zeggen of en wanneer de 16GB wel zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niklaws
DeTjuk schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:56:
Nope, ben er toevallig zondag geweest en ze hadden daar alleen de 8GB op voorraad.

Kon ook niet zeggen of en wanneer de 16GB wel zou komen.
Dat vind ik nou zo vervelend. Ik wil dolgraag eentje kopen maar het lijkt wel alsof ze gewoon doen alsof die 16gig variant helemaal niet bestaat. Zou er zo eentje kopen als hij er is. Er er is heus wel markt voor, als ik dit zo lees.

en nog wat anders: Ik ben zojuist in de Hi-winkel in leeuwarden geweest, het verknippen van een ''grote'' simkaart naar microsimkaart is gewoon service v/d zaak. Niks geen 15 euro. Dus dat scheelt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikitweakt
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 04:03
Ik heb de moto g nu ook besteld, maar zijn de levertijden werkelijk van amazon of kunnen ze ook nog eerder worden bezorgd, het viel me namelijk tegen dat als ik hem vandaag bestel dat ik hem volgende week dinsdag pas krijg.(met normale shipping 2-3 busnissdays en dan alsnog bijna 7 euro verzendkosten :( )

[ Voor 16% gewijzigd door erikitweakt op 30-12-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Weet iemand toevallig een truc om zonder cc toch bij Amazone te betalen en niet vele malen duurder uit te zijn?:) Schijnbaar is Amazone zowat de enigste die wel het 16gb model leverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

google Amzcode eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amzcode werkt inderdaad perfect.. de code verschijnt in je beeld en word gemaid. het is wel handig dat je rekening houd met eventuele verzendkosten, anders moet je er nog een kaart bij kopen allen zodat je het paketje kunt laten verzenden.!!! dat is mij overkomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjohnnie
erikitweakt schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:34:
Ik heb de moto g nu ook besteld, maar zijn de levertijden werkelijk van amazon of kunnen ze ook nog eerder worden bezorgd, het viel me namelijk tegen dat als ik hem vandaag bestel dat ik hem volgende week dinsdag pas krijg.(met normale shipping 2-3 busnissdays en dan alsnog bijna 7 euro verzendkosten :( )
Ik ook! En ook echt net nu is 'ie weer op voorraad bij de Engelse Amazon...zucht. Dat was toch weer iets goedkoper geweest, aangezien de verzending daar gratis is. Hoewel een AC adapter wel nice zou zijn, die blijkbaar wel mee geleverd wordt via de Franse Amazon.

Zal ik hem nog kunnen annuleren? Ik zal eens kijken ^^ . Ik heb niet zo veel haast met de telefoon namelijk.
Meh...de verzending wordt al voorbereid, dus het kan misschien niet geannuleerd worden, geeft de site aan. Jammer, het scheelt toch bijna €15,-.

[ Voor 14% gewijzigd door jjohnnie op 31-12-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niklaws
Heb daar zonet naar gekeken en het zou inderdaad wel eens een goeie oplossing zijn! Alleen is het ook mogelijk om het bedrag wat je over houdt, weer terug te storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecomonist
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11-2024

Ecomonist

Niet dislectysch

De Mediamarkt heeft de Moto G 8gb nu 30 euro duurder gemaakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niklaws schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:11:
[...]

Heb daar zonet naar gekeken en het zou inderdaad wel eens een goeie oplossing zijn! Alleen is het ook mogelijk om het bedrag wat je over houdt, weer terug te storten?
nope, van het overige geld zal je andere spullen moeten kopen.een hoesje of zoiets. ik heb nu nog 60 cent over. daar heb je niks aan want de verzending kost 2 of 3 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:08
Moto 16GB weer leverbaar bij amazon.co.uk voor omgerekend 192 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dan ga ik hem daar maar eens bestellen. Amazon DE schiet niet erg op ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09 21:38
EdwardK123 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:43:
Moto 16GB weer leverbaar bij amazon.co.uk voor omgerekend 192 euro.
Net de procedure gevolgd om hem te bestellen bij amazon.co.uk en deze komt op €200,26 (gratis verzending). Dus weet niet waar jij die €192 haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ecomonist schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:10:
De Mediamarkt heeft de Moto G 8gb nu 30 euro duurder gemaakt? :?
Beetje raar inderdaad aangezien mediamarkt Duistland hem voor 155 heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venlonaerke
  • Laatst online: 12-07-2024
Zelfs de flipcase is bij de Mediamarkt met € 10 omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
argon007 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:07:
[...]

Net de procedure gevolgd om hem te bestellen bij amazon.co.uk en deze komt op €200,26 (gratis verzending). Dus weet niet waar jij die €192 haalt?
Waarschijnlijk via een koersconverter. Je komt idd net iets boven de 200 euro uit als je daadwerkelijk de bestelling doorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

€200,26 inderdaad om precies te zijn geeft me cc net weer ;) (net 16GB besteld)
Bezorging tussen 6 en 10 januari 2014.

[ Voor 26% gewijzigd door BlizZie op 31-12-2013 14:17 ]

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnaj
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 09:14
Ik heb de 16GB opgehaald bij van den Borre voor 222 euro inclusief 2 jaar garantie, heerlijk toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch.io
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 09:33
Vrijdag bij amazon.fr de 16 GB versie gekocht voor m'n vader, morgen komt ie binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fasicbit
  • Laatst online: 17-09 21:09
Het heeft allemaal even geduurd w.b. de levering.
Eerste order rond Sinterklaas bij Amazon.de. Wachten en wachten, afgeblazen.
Daarna 2e order geplaatst bij Amazon UK op 23 dec., ontvangen op 31 dec..
Prijs 200 euro en nog enkele stuivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirateStef
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:21
Is de 16gb versie te koop in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
PirateStef schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:34:
Is de 16gb versie te koop in Nederland?
Nee. Maar je kunt hem wel heel simpel en snel uit frankrijk of de UK laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirateStef
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:21
oke, bedankt. Word hij nog beschikbaar in Nederland of is daar geen info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
8GB versie bij bol.com bestelbaar voor €199. Marktconform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
EdwardK123 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:33:
8GB versie bij bol.com bestelbaar voor €199. Marktconform?
Je kan beter bij even naar duistland rijden of bestellen bij een van de grote online winkels in het buitenland scheelt een hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
bloodlynx schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:54:
[...]

Je kan beter bij even naar duistland rijden of bestellen bij een van de grote online winkels in het buitenland scheelt een hoop. :)
Zeker een goeie tip, maar daar krijg je vaak maar 1 jaar garantie en ik ga liever naar de winkel om hem af te leveren dan dat ik hem langer kwijt ben (opsturen naar DE/UK/FR). Met dingen die ik dagelijks gebruik neem ik liever wat zekerheid.

Maar goed, hoe lang laat die 16GB versie wel niet op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Voor 16 Gb is (nog) geen datum in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Laatst online: 25-09-2024
/TheDuke\ schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:01:
Voor 16 Gb is (nog) geen datum in NL
Ik heb ook al gebeld met gsmwijzer en ze zeiden dat de moto G 16 GB in Januari in nederland te koop zou zijn.

http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/motorola/moto-g-16gb

Ook hier staat dat de telefoon in januari wordt verwacht in Nederland.

(Onder de foto's staat het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Mn Moto Geetje 8GB zojuist ontvangen en hij wordt door Amazon.de dus geleverd mét lader.
En nu kan t gepruts beginnen want k ben niet zo'n held met nieuwe apparaten maar... oh oh oh wat n mooi scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
eekastar schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:06:
Mn Moto Geetje 8GB zojuist ontvangen en hij wordt door Amazon.de dus geleverd mét lader.
En nu kan t gepruts beginnen want k ben niet zo'n held met nieuwe apparaten maar... oh oh oh wat n mooi scherm!
werkt het met de internet met 3G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
coenraad7 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:31:
[...]

werkt het met de internet met 3G ?
Volgens de boekjes wel maar moet eerst nog n micro-sim ontvangen v TMobile of is t een nano-sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
dreamwalker schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:19:
[...]

Bij mij is het mis gegaan... Maar ik moet zeggen dat het heel erg goed opgepakt is door Amazon.co.uk (als ze zich aan de gemaakte afhandeling houden)
Er was een leeg pakketje geleverd bij mij vervolgens heb ik gebeld naar Amazon.co.uk
Naar wat vragen over persoonsgegevens en hoe het pakketje precies was aangeleverd zeiden ze: "Waarschijnlijk zijn ze vergeten het in te pakken we sturen een nieuwe"
Dus als ze zich aan de afspraak houden ben ik blij ook al heb ik hem veel later...
Om mezelf maar even te quoten :)
Vandaag is de nieuwe telefoon geleverd door Amazon.co.uk!!!
Ik moet zeggen dat ik dit erg netjes en snel vind afgehandeld door Amazon
zondag de 29ste melding gemaakt van het lege pakketje wat was afgeleverd en zonder al te veel moeite een nieuwe geleverd gekregen! Dit keer moest ik trouwens wel tekenen voor ontvangst.
dus dik binnen een week het probleem opgelost!!!

Hebben jullie trouwens een tip voor een ontsettende noob om een beetje vertrouwd te raken met android?
Mijn vorige tel was namelijk dit :X
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y282/XvsT/telweb_zps8361cf24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
hahaha XD een hele verbetering dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
is nog afwachten ;)
Was een trouwe hond zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
dat heb ik dus met mijn huidige telefoon mijn galaxy gio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:45
Op de Belsimpel website staat nu de 16Gb versie:
http://www.belsimpel.nl/m...to-g-16gb-black/overzicht

inclusief verzendkosten 216,95, levertijd 5-7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
ik was eerder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
ja hoor en niemand neemt weer 's op bij belsimpel.nl ... -.-

[ Voor 5% gewijzigd door coenraad7 op 02-01-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
wordt de 16 gb bij studentenmobiel.nl goedkoper voor abbo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 23:06
coenraad7 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:40:
ja hoor en niemand neemt weer 's op bij belsimpel.nl ... -.-
coenraad7 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:10:
wordt de 16 gb bij studentenmobiel.nl goedkoper voor abbo ??
Wil je misschien je bericht bewerken ipv telkens een nieuw bericht aan te maken terwijl je de laatste poster in een topic bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Zo, even 2x de Moto G 16gb bij belsimpel besteld. Ben benieuwd hoe snel het is, 5-7 dagen klinkt best redelijk. Tot zover hebben telco boeren altijd sneller geleverd dan aangegeven, dus wellicht ook met deze telefoontjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Ook bij belsimpel.nl besteld en wordt hopelijk geleverd over een week.

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
EdwardK123 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:43:
Ook bij belsimpel.nl besteld en wordt hopelijk geleverd over een week.

Ben erg benieuwd!
abbo of prepaid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Ga mijn abbo volgende week omzetten in sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
EdwardK123 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:46:
[...]

Ga mijn abbo volgende week omzetten in sim only.
maar is het dan niet duurder.

Om een prepaid te kopen moet je eerst het toestel kopen. en dan nog 's de maandlasten van de simonly

Als je abbo doet met "sim only + toestel" hoef je minder voor het toestel te betalen + de maandlasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
coenraad7 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:49:
[...]

maar is het dan niet duurder.

Om een prepaid te kopen moet je eerst het toestel kopen. en dan nog 's de maandlasten van de simonly

Als je abbo doet met "sim only + toestel" hoef je minder voor het toestel te betalen + de maandlasten
Ik heb al vier jaar een abbo bij T Mobile en heb nog nooit mijn abbonnement ten volste gebruikt. Met simonly ben ik per maand minder kwijt dan met een abbo, plus dan heb ik relatief meer aan mijn minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mediamarkt Utrecht heb ik vanavond de 8 gb versie gehaald voor 179 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:45:
Bij mediamarkt Utrecht heb ik vanavond de 8 gb versie gehaald voor 179 euro.
Raar dat ze bij die MM hem voor 179 verkopen terwijl hij in de folder voor 229 staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Laatst online: 25-09 16:03
Hij is bij mij ook binnen van Amazon.fr.

De knopjes zijn een beetje wiebelig en er zit een headset + microUSB lader bij (550mah dus beetje zinloos).

Ga er nu maar eens lekker me spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Ben benieuwd welke webshops nu gaan volgen met het aanbieden van de 16GB in NL. Interessant telefoontje, kan wel eens opvolger van mijn Lumia 800 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
Crescendo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:45:
Ben benieuwd welke webshops nu gaan volgen met het aanbieden van de 16GB in NL. Interessant telefoontje, kan wel eens opvolger van mijn Lumia 800 worden.
ik wacht maar tot hij bij studentenmobiel komt :/

Trouwens zijn belsimpel en studentenmobiel en gsmwijzer van hetzelfde bedrijf ? Want ik krijg dezelfde UI als ik bij abbo+ toestel ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Blijf het wel jammer vind dat de Moto X niet naar NL komt. :(, maar dit is volgens mij ook een uitstekende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethrellik
Eerste 16GB te bestellen in NL staat in de prijsvermelding
€219,95 via Belsimpel Shopreview

[ Voor 38% gewijzigd door ethrellik op 03-01-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
ethrellik schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:02:
Eerste 16GB te bestellen in NL staat in de prijsvermelding
€219,95 via Belsimpel Shopreview
Lees even het topic door dit is al zo'n 4 keer gepost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
coenraad7 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:48:
[...]

ik wacht maar tot hij bij studentenmobiel komt :/

Trouwens zijn belsimpel en studentenmobiel en gsmwijzer van hetzelfde bedrijf ? Want ik krijg dezelfde UI als ik bij abbo+ toestel ga
Ik dacht inderdaad dat ze bij elkaar hoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel en gsmwijzer wel.
belsimpel is apart en heeft ook andere prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 23:44

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

EdwardK123 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:46:
[...]

Raar dat ze bij die MM hem voor 179 verkopen terwijl hij in de folder voor 229 staat..
Zojuist even gekeken, het klopt (ex thuiskopie heffing à 3 euro):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rT1WUph.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
barcawinner schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:06:
[...]

Zojuist even gekeken, het klopt (ex thuiskopie heffing à 3 euro):
[afbeelding]
Weet je ook of ze binnenkort de 16GB krijgen? Heb al een paar keer verschillende Saturn vestigingen gebeld en de 1 zegt dat ze hem helemaal niet krijgen waar de ander zegt dat ze hem over een tijdje krijgen, "misschien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethrellik
bloodlynx schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Lees even het topic door dit is al zo'n 4 keer gepost 8)7
Is me dan ontgaan (schaam)
ach zo hou je het topic nog in gang hahaha

Mediamarkt in Middelburg hadden ze geen eens covers/flipcases en het toestel was volgens de verkoper binnen een paar uur verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ik heb bij Coolblue geïnformeerd en deze gaven als antwoord dat ze hem wel verwachten binnen te krijgen, maar de vraag is wanneer.

EDIT:

Verder weet ik dat VandenBorre.be hem ook (binnenkort) heeft voor €229. Gok dat Coolblue ook met een dergelijke prijs zal komen:

http://www.vandenborre.be/smartphone/motorola-moto-g-16gb

[ Voor 43% gewijzigd door Crescendo op 04-01-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:43:
Ik heb Amazon DE gemaild: ze kunnen nog niet melden wanneer ze de 16GB kunnen leveren, maar bieden als alternatief wel dit aan: http://www.amazon.de/dp/B00GUJRQAC

Dat is toch hetzelfde, maar dan vermoedelijk van een andere leverancier? :?

Ik heb hem overigens met die 10 euro korting besteld, de prijs kwam toen op 192 euro uit. Aan Amazon heb ik gevraagd of ze de prijs gelijk kunnen houden, nu maar even wachten wat ze roepen. :P

Op Amazon UK bestellen is uiteraard ook een optie, maar ik heb niet al te veel haast.
Heb hem ook bij Amazon.de besteld maar heb nog niet, volgens mij weten ze ook niet wanneer ze het gaan uitleveren. Zit te denken om te annuleren (als dat kan) en dan bij Amazon.co.uk te bestellen. Iemand ervaring met annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:59:
[...]

Heb hem ook bij Amazon.de besteld maar heb nog niet, volgens mij weten ze ook niet wanneer ze het gaan uitleveren. Zit te denken om te annuleren (als dat kan) en dan bij Amazon.co.uk te bestellen. Iemand ervaring met annuleren?
Zolang het niet verzonden is, kan je annuleren. Ik heb het nogal wat druk gehad en heb de bestelling nog niet geannuleerd. Als ik deze week zin en tijd heb op hetzelfde moment, dan zal ik er eens wat mee doen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Zaterdag de 16GB versie bij Amazon DE besteld, weet vrij zeker dat deze toen de status op voorraad had. Nu dus niet meer :-(
maar even op zoek naar een andere leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
DeTjuk schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:21:
Ik vind het best met amazon.de. Toch geannuleerd daar en bestelt bij onze Engelse vrienden: Estimated delivery: 6 Jan 2014 - 10 Jan 2014
Vriendin blij kunnen maken met een leverdatum op zaterdag 4 januari. Eerder dan verwacht dus. Altijd goed. Via amazon.co.uk inderdaad geen losse lader meegeleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"De moto G 16gb staat niet bij verwachte toestellen dus die krijgen we niet."
Aldus mevrouw aan de telefoon bij studentmobiel...

Korreltje zout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Iemand al iets gehoord van belsimpel.nl? Meerdere keren gebeld, maar krijg niemand aan de lijn. Maar een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
Altijd_Lastig schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:57:
Zaterdag de 16GB versie bij Amazon DE besteld, weet vrij zeker dat deze toen de status op voorraad had. Nu dus niet meer :-(
maar even op zoek naar een andere leverancier.
Lijkt me heel sterk. Ik heb hem vrijdag 3 jan besteld bij amazon.de en daar stond altijd al dat het onduidelijk is wanneer de telefoon geleverd wordt. Maar ik heb hem pas per 1 feb nodig dus kan wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
EdwardK123 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:57:
Iemand al iets gehoord van belsimpel.nl? Meerdere keren gebeld, maar krijg niemand aan de lijn. Maar een mail gestuurd.
Ik heb hem vorige week besteld maar nog steeds niks van een status update of iets ontvange :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
Heb net gezien op de site van belsimpel.nl en de "levertijd" staat nu op 2-4 werkdagen. dus dat zou moeten beteken dat belsimpel de mobiele telefoons binnen hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
coenraad7 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:01:
Heb net gezien op de site van belsimpel.nl en de "levertijd" staat nu op 2-4 werkdagen. dus dat zou moeten beteken dat belsimpel de mobiele telefoons binnen hebben gekregen.

Bij mij staat er toch echt 5-7 nog steeds, niet toevallig de 8gig aangeklikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
bloodlynx schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:05:
[...]

Bij mij staat er toch echt 5-7 nog steeds, niet toevallig de 8gig aangeklikt?
de link staat hier :

http://www.belsimpel.nl/m...to-g-16gb-black/overzicht bij mij staat 2/4 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ah nu staat er ook bij mij 2/4 werkdagen :D. Hopen dat hij snel binnen is :)
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Let op:
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]