Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Nu de Nederlandse nog. Mycom zegt morgen te kunnen leveren dus ik ben benieuwd (hoewel ik er geen vertrouwen in heb :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:19
jeej nu hopen dan ze ook nog hier eens op voorraad komen.. ben het wachten wel zat na 7 weken..

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Levertijd bij Mycom staat nu op 8 maart zie ik, daar gaat het vertrouwen weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:26

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Bij Saturn - geen idee hoe die site werkt - staan de Surface 2 (32/64GB) en de PRO 2 (64/128) weer te koop.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
GerCor schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:08:
Bij Saturn - geen idee hoe die site werkt - staan de Surface 2 (32/64GB) en de PRO 2 (64/128) weer te koop.
De levertijden van de 64/128 zijn de afgelopen maanden wel goed geweest, het is de levering van de 256 die dramatisch is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
ja ik wacht me lam op een 256gb of een 512Gb variant, maakt me niet uit welke maar een van de 2.
had niet anders verwacht mycom datum zou veranderen, die van mij staat op 10 maart van zowel 256GB en 512GB unit.. ben nu op 2 eieren aan gokken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46
Van de week een 256GB model gereserveerd bij Mycom en de afhaaldatum staat nog steeds op morgen. Het zal me benieuwen...

Edit: surface nu ook weer op voorraad in de nldse ms store, maar ik kom niet voorbij de laatste stap. Alsof de creditcard verificatie niet goed gaat....grrr

Mycom kan niet leveren inderdaad - ook al staat de afhaaldatum van de order gewoon op vandaag. MS Store wil mijn creditcard niet slikken. Bah :X

[ Voor 61% gewijzigd door Aesculapius op 22-02-2014 12:34 . Reden: update levering ]

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 15:10
Voor de liefhebbers: De SP2 256/8 en 512/8 staan op dit moment op voorraad in de MS store.
Hopelijk is mijn bestelling bij Insight nu ook snel aan de beurt.

[ Voor 2% gewijzigd door baldyman op 22-02-2014 11:16 . Reden: Mosterd na de maaltijd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Jammer dat de Pro zo'n draak is om uit elkaar te halen, en dat het waarschijnlijk bovendien op het mainboard gesoldeerd zit, maar die 'expandable to 16.0 Gb' is wel erg verleidelijk om toch eens uit te zoeken ....

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/42799349/surface.jpg

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Aesculapius schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:13:
Van de week een 256GB model gereserveerd bij Mycom en de afhaaldatum staat nog steeds op morgen. Het zal me benieuwen...

Edit: surface nu ook weer op voorraad in de nldse ms store, maar ik kom niet voorbij de laatste stap. Alsof de creditcard verificatie niet goed gaat....grrr

Mycom kan niet leveren inderdaad - ook al staat de afhaaldatum van de order gewoon op vandaag. MS Store wil mijn creditcard niet slikken. Bah :X
Ik zie hem inderdaad staan in de MS store, heb alleen geen credit card... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
wiz schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:31:
Jammer dat de Pro zo'n draak is om uit elkaar te halen, en dat het waarschijnlijk bovendien op het mainboard gesoldeerd zit, maar die 'expandable to 16.0 Gb' is wel erg verleidelijk om toch eens uit te zoeken ....

[afbeelding]
Waarschijnlijk is dat meer in de trant van "oja dit moederbord kan theoretisch 16GB aan" en niet van "oh er zit nog een vrij geheugenslot, maar wees voorzichtig".

Ik zou er niet al teveel op hopen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/MtAMmHIbSkp4nXtM.huge

Uiteraard zit het vast op het moederbord (rood kader), waar die software denkt het vandaan te halen is dan ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

En? Iemand al een nieuwe 256Gb op kunnen pikken gisteren?

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

wiz schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:22:
En? Iemand al een nieuwe 256Gb op kunnen pikken gisteren?
Ik zie dat de MS store al weer bijna leeg is, terwijl het gisteravond er toch goed uitzag.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 09:14
Ikzelf heb vrijdag de 512 variant in de Belgische store kunnen bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Aaaaand it's gone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
In de Belgische store is hij nog steeds hoor. Of ik zie als Belg misschien iets meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Lijkt inderdaad helemaal op te zijn, ook in de belgische store. Sven, hoe heb je kunnen orderen trouwens? Ik kwam met zowel paypal als creditcard niet voorbij de laatste stap (generieke error).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zit je toevallig (maar dan zou er toch een waarschuwing kunnen komen) aan je limiet? PayPal is 2.500 per kalenderjaar.

De 512 is trouwens nog te koop in de Nederlandse en Belgische MS store. Wel erg duur, maar goed.

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 24-02-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Top ik bestel gelijk de 512!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
GerCor schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:06:
Zit je toevallig (maar dan zou er toch een waarschuwing kunnen komen) aan je limiet? PayPal is 2.500 per kalenderjaar.

De 512 is trouwens nog te koop in de Nederlandse en Belgische MS store. Wel erg duur, maar goed.
Nog nagevraagd bij mijn bank - 'nee meneer, u kunt aankopen tot 5.000 probleemloos doen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
Aesculapius schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:22:
Lijkt inderdaad helemaal op te zijn, ook in de belgische store. Sven, hoe heb je kunnen orderen trouwens? Ik kwam met zowel paypal als creditcard niet voorbij de laatste stap (generieke error).
Nog steeds hoor. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Kjq1SDB.png

Gewoon met mijn creditcard. Heb vandaag ook mailtje gekregen met trackingcode van ups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
is nog voorraad:) moest alleen de CC upgraden... hopelijk komt het optijd door zo en kan ik nog bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Tsjah... de 512 is mij net een slag te duur. Al begreep ik van MS dat er snel nieuwe voorraad zou komen van de rest - maarja, wat zegt dat :S

Afbeeldingslocatie: https://arc.int32.nl/owncloud/public.php?service=files&t=f69f845b34acc5b4c7ac42fa44018cbf&download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Heeft iemand al de performance van de SSD gemeten die in de Surface Pro zit? Ik heb AS SSD Benchmark gedraaid op mijn 256GB versie, en ben nou niet echt tevreden over. Als ik thuis ben zal ik wat screenshots ploaden, maar welke waardes zou ik redelijkerwijs kunnen verwachten?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredspecial
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik weet nog van niets (en krijg er ook geen besteld :)) en de site blijft de voorraad maar controleren... Nou goed, first-world problem zal ik maar zeggen.

True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Aesculapius schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:15:
Tsjah... de 512 is mij net een slag te duur. Al begreep ik van MS dat er snel nieuwe voorraad zou komen van de rest - maarja, wat zegt dat :S

[afbeelding]
Ach ze zouden mij ook bellen als er nieuwe voorraad was, hebben ze ook niet gedaan dus vertrouwen in MS van mijn kant is er niet meer. Ik wacht 8 maart bij Mycom nog af en anders wacht ik wel tot de release van de Surface 3 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wat ik nog niet aan de praat krijg is het 'Play To' van afbeeldingen naar een samsung TV.
Met een Galaxy Tab is het een fluitje van een cent. Maar vanaf de Surface een afbeelding streamen... wat een hell -_-'

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Darkvater schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:24:
Heeft iemand al de performance van de SSD gemeten die in de Surface Pro zit? Ik heb AS SSD Benchmark gedraaid op mijn 256GB versie, en ben nou niet echt tevreden over. Als ik thuis ben zal ik wat screenshots ploaden, maar welke waardes zou ik redelijkerwijs kunnen verwachten?
Dit is zojuist op mijn Pro 2 512gb gedaan, zowel crystal diskmark als AS (Met Intel RST drivers 13.0.0.1072 beta)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/42799349/bench.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door wiz op 25-02-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

NeFoRcE schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:47:
Wat ik nog niet aan de praat krijg is het 'Play To' van afbeeldingen naar een samsung TV.
Met een Galaxy Tab is het een fluitje van een cent. Maar vanaf de Surface een afbeelding streamen... wat een hell -_-'
?? Play to? Ik dacht dat dat een app van Nokia Lumia is? Play to, waarmee? M.a.w., hoe probeer jij dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Het is een standaard feature van Windows 8
kijk hier maar YouTube: Surface RT Play to Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
jup naar een xbox:) niet naar een smart tv of iets anders dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Lees dit dan maar eens

http://windows.microsoft....o-feature-to-stream-media
Either another computer on your network running Windows 7 or a device known as a digital media receiver (sometimes called a networked digital media player). Digital media receivers are hardware devices connected to your wired or wireless network that you can control using your computer.
Er staat nergens xbox only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
512GB is ook weer uitverkocht op de store.. again 2 late... pleuris visa ook met de trage service...
krijg er nu echt de pest in dit ding.

[ Voor 40% gewijzigd door Qualixo op 25-02-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Video's en muziek etc is geen probleem om 'play to'-en naar de samsung tv. Afbeeldingen is echter een ander verhaal.... -_-'

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Hop een Yoga Pro 2 besteld met 512GB ssd en QHD scherm.
dan maar slagje groter maar ben er klaar mee! scheelt me ook eens 200 euro en gebruik de tablet mode toch alleen in server ruimte..

Morgen in huis. tjuus surface:)

[ Voor 8% gewijzigd door Qualixo op 25-02-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
Ik wilde dolgraag de Surface pro 2 met docking station als vervanger voor mijn desktop met XP. Was er razend enthousiast over en zag het helemaal zitten. Nu vier maanden later is het ding nog steeds amper te krijgen en ben ik het nog eens op een rijtje gaan zetten.

Het resultaat is dat ik gisteren voor het geld een dijk van een desktop met W8.1 heb gekocht. Een van mijn afwegingen was ook het feit dat ik zo af en toe geluiden tegen kom van mensen waarvan de Surface er mee ophield. Dat zette mij aan het denken want dan moet je hem opsturen naar MS. Prima, maar inmiddels staat dan wel mijn hele hebben en houden er op. Ook bv mijn financiële gegevens, zoals belastingaangiften, etc... Zoiets wil je eigenlijk niet ergens hebben waar je geen zicht hebt op hoe er mee wordt om gegaan. Met een PC vervang je zelf een onderdeel en doet indien nodig een restore van je backup.

Voor het gebruik op de bank of in de tuin of op het strand heb ik nog altijd mijn onvolprezen RT die ik misschien tzt eens upgrade want Miracast staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Het is jammer voor MS dat ze het zo laten liggen want ik denk dat ik geen uitzondering ben. Nu hebben ze eens goud in handen en dan kunnen ze het niet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

janchtw schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:18:
Prima, maar inmiddels staat dan wel mijn hele hebben en houden er op. Ook bv mijn financiële gegevens, zoals belastingaangiften, etc... Zoiets wil je eigenlijk niet ergens hebben waar je geen zicht hebt op hoe er mee wordt om gegaan.
De belangrijke userdata heb ik op mijn SP2 op de microsd kaart gezet. :)

(Zo kon ik ook redelijk gemakkelijk migreren van m'n SP1 naar m'n huidige SP2)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
janchtw schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:18:Prima, maar inmiddels staat dan wel mijn hele hebben en houden er op. Ook bv mijn financiële gegevens, zoals belastingaangiften, etc...
Dat doe je toch echt zelf en is niet iets waar je MS voor kan aankijken. Je kan bijvoorbeeld net zo goed al je belangrijke data op een externe schijf of NAS opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Ik heb de C partitie wat kleiner gemaakt. Een extra partitie erbij en daar een TrueCrypt partitie van gemaakt.
Mijn belangrijke data zet ik daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Qualixo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:29:
Hop een Yoga Pro 2 besteld met 512GB ssd en QHD scherm.
dan maar slagje groter maar ben er klaar mee! scheelt me ook eens 200 euro en gebruik de tablet mode toch alleen in server ruimte..

Morgen in huis. tjuus surface:)
Het handzame formaat van de Surface heeft mijn voorkeur, had zelf nog niet van de Yoga gehoord maar moet zeggen dat het er wel interessant uitziet. Ik hoor graag hoe hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Ik laat het je straks weten! komt wel volgende dag binnen na bestellen:)
heb nog een Surface 2 liggen als ik handzaam wil maar het gewicht tussen de yoga pro 2 en SP2 valt mee.
Heb nu wel een i7 met 512GB ssd en 8GB ram en 3800x1600 resolutie voor 200 eu minder dan een SP2 met 512GB ssd

Edit:

Ben zeer tevreden over mijn overstap naar de Yoga Pro 2.
Ding is retesnel en scherm is :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[ Voor 26% gewijzigd door Qualixo op 26-02-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Qualixo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:18:
Ik laat het je straks weten! komt wel volgende dag binnen na bestellen:)
heb nog een Surface 2 liggen als ik handzaam wil maar het gewicht tussen de yoga pro 2 en SP2 valt mee.
Heb nu wel een i7 met 512GB ssd en 8GB ram en 3800x1600 resolutie voor 200 eu minder dan een SP2 met 512GB ssd

Edit:

Ben zeer tevreden over mijn overstap naar de Yoga Pro 2.
Ding is retesnel en scherm is :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Yoga Pro 2 heeft alleen geen digitizer, daar betaal je ook voor bij de SP2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
ach die pen.. heb je vingers voor hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Qualixo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:51:
Je vingers zijn niet drukgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Qualixo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:51:
Niet wanneer ik tijdens vergaderingen de SP2 in portrait mode gebruik om notities te maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Wat voor programma gebruik jij voor die notities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nou eindelijk mijn docks binnen, dit is wel ideaal hoor. Niet meer telkens 3 kabels losmaken en vastzetten maar een handig mechanisme. Jammer dat ze uit Amerika moesten komen omdat Microsoft ze hier niet leverbaar heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Voor notities is OneNote echt een must, wat een fijn programma!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Maar moet je voor OneNote niet betalen? Dat office 365 abonnement?

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Ramon schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:14:
[...]

Je vingers zijn niet drukgevoelig.
Al bestaat de techniek voor capacitieve, drukgevoelige multitouch al sinds de jaren '80. :p
Cogency schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:17:
Er bestaat een gratis OneNote versie in de Store, maar sommige vinden de desktop versie beter.

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Cogency schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:17:
Ik heb het via Office 365 ja. De educatie/studenten licentie is bijzonder voordelig. Volgens mij zit het rond de 70 euro voor 4 jaar en dan mag je het op 2 computers installeren. Eigenlijk zou de volledige versie van OneNote gewoon standaard bij de surface pro moeten zitten, want het werkt fantastisch met de stylus.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik ben geen student en zou ook niks doen met Office, dus niet echt interessant voor mij. Maar net de gratis versie van OneNote erop gezet en dat was precies wat ik zocht. Perfect voor wat snel gekrabbel en een aantekening en deelt het ook via Skydrive.
Thanks!

• wiz

wiz

Connecting the world

Cogency schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:06:
Wat voor programma gebruik jij voor die notities?
Zowel Onenote als PDF Annotator van Grahl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredspecial
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Interesse in een SP2?

MS schrijft:
Misschien heeft u gezien dat er vorige zaterdag een levering was aangekomen en de Surface was vorig weekend beschikbaar op onze website. Spijtig genoeg, hadden wij geen info gekregen dat het tijdens de weekend zou gebeuren en op maandag was de voorraad al op.

Wij adviseren u daarom om dit weekend ook heel aandachtig te zijn, want een nieuwe levering zou moeten aankomen in de volgende dagen.
Kortom, vinger op F5 dit weekend :)

True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Ja mooi is dat, vorig weekend inderdaad de F5 gebruikt en willen bestellen in hun store. Maar als je een probleem hebt met afronden van de bestelling ben je mooi de sjaak - want MS Support in nederland is niet bereikbaar in het weekend. Wachten tot maandag was de enige optie maar ach, toen was de voorraad weer op. Lekker dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

De PRO 2 64 en 128 zijn weer beschikbaar in de MS store. Wellicht volgt de rest in de loop van de dag?

EDIT: De Surface 2 (64gb) staat er nu ook bij. Niet direct interessant voor deze topic, maar dat stond er vanmorgen nog niet, dus de store wordt per Surface 2 type nu aangevuld. _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door GerCor op 28-02-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
theredspecial schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:19:
Interesse in een SP2?

MS schrijft:

[...]

Kortom, vinger op F5 dit weekend :)
haha dat zeggen ze al sinds januari. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Maarja "helaas" geen creditcard dus de MS store gaat em toch niet worden voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je in de Microsoft Store niet met Ideal of op een andere manier dan met cc betalen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:37:
kan je in de Microsoft Store niet met Ideal of op een andere manier dan met cc betalen dan?
Ik betaal met PayPal. Ik weet niet of je daar een Surface mee kunt kopen, maar heb al diverse aankopen gedaan in de MS store met PP. PP komt volgens mij pas in beeld als je het artikel in het winkelwagentje hebt gedaan. Maar ik heb een MS account. Dan komen al je NAW gegevens in beeld en ook de betaalwijze.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 28-02-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Paypal kan je inderdaad toevoegen aan je account als geldig betaalmiddel via commerce.microsoft.com.
Maar ook met paypal lukte het mij vorige week niet om de bestelling af te ronden. Dit weekend nieuwe poging? Maar wederom zonder support van MS Nederland en dat maakt het nogal jammer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik zou het nu snel proberen. Ik kreeg net een bericht van @Microsoftstore dat de 64 en 128 weer beschikbaar zijn in de MS store. Nou, dat wist ik natuurlijk al uren maar gelijk even gevraagd of de Powercover en docking station ook naar Nederland komen.

Kijken of ik daar ook antwoord op krijg.

EDIT: en ja hoor, daar is het antwoord al

'We don't have additional availability info, but keep checking back for updates. We appreciate your patience'

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 28-02-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
En MyCom heeft de levertijd naar 3 april gezet, ik ben er bij deze klaar mee ;w ik wacht wel een half jaar op de SurfacePro 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
lol.. Had een pro 2 uit de UK besteld en geannuleerd omdat hij net was uitverkocht.
Nu is hij toch verstuurd en komt hij morgen binnen. een 512GB unit.
Hmms what to do, net vorige week een yoga pro 2 gekocht:)

[ Voor 3% gewijzigd door Qualixo op 03-03-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tsja, wellicht de Yoga terugsturen? Voldoet niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Of de Surface pro 2 hier (V&A) aanbieden. Gezien de posts hier is er zeker animo voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
mwa ik denk dat ik hem terug stuur.
V&A word een geleur gezien het een 512GB versie is en ga niet onder de prijs zitten wat ik er voor heb betaald.
Moet zeggen dat ik mijn yoga 2 al behoorlijk waardeer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kan, maar wellicht hier iemand op het forum die jouw PRO 512 GB voor de huidige prijs wil hebben. Zit natuurlijk gewoon in de doos en kan het bij jou ophalen. En anders inderdaad terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Als het een 256 was had ik hem graag van je overgenomen maar de 512 is mij te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Het is dat ik al een SP2 512Gb heb ... :-)

Heb overigens ook de Yoga Pro 2 in handen gehad en heb precies omgekeerd besloten. Als tablet werkt de SP2 gewoon makkelijker (compacter) en aangezien ik extreem veel reis (2/3 daagse trips) via low-cost carriers is het een uitdaging om met pakken, toiletartikelen en apparatuur binnen de 10kg te blijven, en binnen de maximale afmetingen voor handbagage. Met de SP2 en een Crumpler Landing Gear lukt dat perfect, de Yoga Pro 2 zou ik meer moeite hebben gehad die fatsoenlijk mee de nemen, is toch net weer een slagje lomper :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Tja yoga 2 is meer een ultrabook met touchscreen en soort van tablet modus..
Voor wat ik ermee doe is het geen slechte keus geweest, reis wel maar binnen nederland in de eigen koets :)
Heb heb nog een Pro 2 nieuw liggen dus kan altijd spelen :P

het enige wat ik niet snap aan de yoga is de low budget, niet dual band crap wireless N kaart. Intel 7260
Heb deze zelf maar vervangen met een wel 5GHz + AC versie van de 7260.. eigenlijk bullshit op een 1600 euro ultrabook om zo een schamelijke wifi kaart erin te stoppen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Qualixo op 04-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Qualixo schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:31:

het enige wat ik niet snap aan de yoga is de low budget, niet dual band crap wireless N kaart. Intel 7260
Heb deze zelf maar vervangen met een wel 5GHz + AC versie van de 7260.. eigenlijk bullshit op een 1600 euro ultrabook om zo een schamelijke wifi kaart erin te stoppen :)
Ach, niet minder crap dan de in de Surface Pro 2 gebruikte Marvell Avastar 350M wifi+bluetooth combo ... performance zakt naar bijna 0 wanneer je wifi op 2.4Ghz samen met bluetooth gebruikt. 5Ghz is dan echt een must wil je bluetooth gebruiken en nog een fatsoenlijke wifi performance hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
wiz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:36:
[...]

Ach, niet minder crap dan de in de Surface Pro 2 gebruikte Marvell Avastar 350M wifi+bluetooth combo ... performance zakt naar bijna 0 wanneer je wifi op 2.4Ghz samen met bluetooth gebruikt. 5Ghz is dan echt een must wil je bluetooth gebruiken en nog een fatsoenlijke wifi performance hebben
Zelfde issue dus ook op lenovo, zodra je op 2.4GHZ zit met een bt device is het een hel... disconnects regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Qualixo schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:21:
[...]

Zelfde issue dus ook op lenovo, zodra je op 2.4GHZ zit met een bt device is het een hel... disconnects regen.
Geldt denk ik voor alle brands die wifi en Bluetooth combineren op 1 kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Nu een AC versie dual band en geen issues meer:)
heb de surface terug gestuurd. ben al gehecht aan dit mooie scherm en vind het formaat voor mijn werk toch handiger dan de SP. voor het prijsverschil heb ik nu 3 jaar nbd garantie met accidental damage optie erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
Ik heb een Surface Pro 2 256 besteld via eBay, mijn vraag is wat is het handigste mbt de adapter, een verloopstekker om een US stekker in een EU stekker te steken?

Of is het heel handig om stekker met de kabel van de SP 2 adapter te vervangen, op de plaatjes zie ik dat het stekker gedeelte met de kabel los is te koppelen van het adapter blok maar past daar iedere EU stekker met kabel weer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
US->EU verloopstekker is niet echt handig nee. Gewoon zo een kabel, tenminste dat was voor de SP1 zo:

Afbeeldingslocatie: http://www.kabelsenmeer.nl/Uploaded_files/Zelf/Afbeeldingen/1295275751N1.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Ramon op 07-03-2014 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
@Ramon kijk daar kan ik wat mee thanks!

Op de microsoft site is de voeding voor de Pro en de Pro 2 exact dezelfde, maar het plaatje lijkt een gewone eenvoudige kabel te zijn die ik vast wel ergens thuis heb liggen. De kabel geeft toch gewoon simpel stroom door? Het is juist het blok wat de voltage geeft? Kortom elke kabel die past op het voedingsblok zou moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

De 64, 128 en 256 weer in de MS store. Ze zijn weer de store aan het vullen en elke keer op een vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Als ze nou gewoon iDeal betalingen accepteerden... En bij Mycom wordt de levertijd met de week verder opgeschoven

[ Voor 38% gewijzigd door FotW op 07-03-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:09

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

nice eentje gekocht ! :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Ik heb eergisteren ook het 128 GB model gekocht bij de MS store.

Ben wel erg benieuwd zeg!

Wilde wel even mijn ervaring delen over het bestelproces, voor de mensen die erover denken om hem via de MS store te bestellen, incl. studentenkorting, hierbij mijn ervaring;
Ik heb toch een partij problemen gehad bij de afronden van het bestelproces, dinsdagavond 2 uur bezig geweest om alles in orde te krijgen met de studentenkorting, vervolgens time out, vervolgens foutmelding bij de laatste stap, vervolgens met gechat met algemene support (30min) vervolgens gechat met de 'technische verkoop' support (45 min) om vervolgens te horen te krijgen dat ik morgen maar weer met de store moet bellen (kantoor was inmiddels dicht). De dag erna gebeld met MS store, moesten ze 'weer' verifiëren of ik echt wel een student was, lukte het alsnog niet want het was had iets te maken met de creditcard (toch fijn dat de persoon aan de telefoon wist dat het ging om een creditcard foutmelding). Vervolgens word ik gebeld door de creditcardmaatschappij over een corrupte afschrijving, dat weer rechtgezet en daarna nog 2 keer het betalingsproces doorlopen, en nadat ik mijn cookies, geschiedenis etc. verwijderd had, EINDELIJK de betaling gelukt (Lukte niet via Chrome allen via Internet Explorer).
Om er vervolgens achter te komen dat de 'gratis touchcover' actie niet voor alle 'Surface' apparaten geld, dus het geld niet voor mijn Pro 2, erg balen.
Heeft er trouwens iemand ervaring met het draadloos uitbreiden van je bureaublad naar een smart-tv? Ik ben namelijk erg benieuwd of dit mogelijk gaat worden voor mijn LG 47LW5500 smart-tv, ik kan echter vrijwel geen informatie vinden over deze feature.

[ Voor 13% gewijzigd door Qon op 07-03-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Levertijden horen niet in dit topic thuis. Daarvoor zou bijvoorbeeld Microsoft Surface Pro - prijzen en levertijdentopic gebruikt kunnen worden, of een geheel eigen topic aangemaakt kunnen worden. Reacties m.b.t. levertijden zullen na deze modbreak verwijderd worden

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Qon schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:35:
Ik heb eergisteren ook het 128 GB model gekocht bij de MS store. Iemand ervaring met de levertijd?
Huidige status: Wordt verwerkt

Wilde wel even mijn ervaring delen over het bestelproces, voor de mensen die erover denken om hem via de MS store te bestellen, incl. studentenkorting, hierbij mijn ervaring;
[...]
Dank voor het delen van die ervaring. Ik ervaar precies hetzelfde. Met creditcard of Paypal niet verder gekomen en de vorige keer bleek in de loop van de support-call opeens het product niet meer op voorraad. Nu nog maar eens snel bellen, want in het weekend zijn ze er niet 8)7 .
Edit: inmiddels gelukt! Met hulp van de MS Store en mijn bank, want die had door alle pogingen de transactie inmiddels geblokkeerd :X

[ Voor 8% gewijzigd door Aesculapius op 07-03-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Qon schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:35:
Ik heb eergisteren ook het 128 GB model gekocht bij de MS store.

[...]

Heeft er trouwens iemand ervaring met het draadloos uitbreiden van je bureaublad naar een smart-tv? Ik ben namelijk erg benieuwd of dit mogelijk gaat worden voor mijn LG 47LW5500 smart-tv, ik kan echter vrijwel geen informatie vinden over deze feature.
De SP2 ondersteunt Wireless Display van Intel (ook wel wireless hdmi) en Miracast. Voor beiden zijn losse adapters te krijgen die je op je tv aansluit om deze draadloos beschikbaar te maken. kun je bv op ebay vinden. Sommige moderne tv's hebben deze technologie ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Ramon schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:42:
US->EU verloopstekker is niet echt handig nee. Gewoon zo een kabel, tenminste dat was voor de SP1 zo:

[afbeelding]
een iphone lader duckhead werkt ook prima, zijn ook los te koop in zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
wiz schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:01:
[...]

De SP2 ondersteunt Wireless Display van Intel (ook wel wireless hdmi) en Miracast. Voor beiden zijn losse adapters te krijgen die je op je tv aansluit om deze draadloos beschikbaar te maken. kun je bv op ebay vinden. Sommige moderne tv's hebben deze technologie ingebouwd.
Ik heb dit pas nog uitgeprobeerd met een Miracast dongle. Dat werkte echter niet, terwijl mijn Android phone er geen probleem mee had. Op internet vervolgens meer problemen gelezen met de SP2 en Miracast. Mogelijk drives gerelateerd. Ga er in ieder geval niet van uit dat het altijd werkt. Dus als je het echt wilt zou ik zorgen dat ik de betreffende dongle uit kan proberen en terug kan brengen als jet niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Sinds deze middag doen mijn apps niks meer bijvoorbeeld nu.nl beeld blijft zwart. IE doet het wel. Iemand dit nog meer gehad ? Ook lijkt de sp2 alleen opstart problemen te hebben als type cover verbonden is. Vande week ook reset toen ik de cover verbond.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
wiz schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:01:
[...]

Microsoft komt dit jaar zelf ook met een hdmi adapter: http://www.asiaott.com/2014/03/05-4947.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Nu heb ik mijn SP2 maar gereset alleen nou krijg ik de wifi driver niet geïnstalleerd :S. Het vreemde is dat hij net na de recovery wel gewoon werkte, toen moest ik firmware update installeren en rebooten en nu werkt hij niet meer. Wat een gedoe allemaal.

Na de 2e keer gaat het weer fout :S

Na wat proberen heb ik de wifi aan de praat gekregen, alleen type cover doet niks (op muis na) morgen MS maar eens bellen. Ben blijkbaar niet de enige.
http://answers.microsoft....3f-4bd3-8631-d851d8f776a3

[ Voor 41% gewijzigd door Cyrus The Virus op 09-03-2014 19:31 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Praktisch vraagje. Ik wil mijn SP2 gebruiken om mijn DSLR camera aan te sturen (Eos Utility). Dat kan in sommige gevallen wel eens praktisch werken. Nu staat die software op CD en is de software niet geschikt voor Windows 8.1. De beschikbare update voor de utility draait alleen als deze de originele CD kan traceren. Het delen van de CD-drive van een desktop/laptop in het netwerk werkt niet. Hoe kan ik dit oplossen/omzeilen zodat de software denkt dat de CD in de SP2 aanwezig is?

Dankjewel alvast voor het meedenken!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amped
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-08 21:11
Dexter schreef op zondag 09 maart 2014 @ 15:34:
Praktisch vraagje. Ik wil mijn SP2 gebruiken om mijn DSLR camera aan te sturen (Eos Utility). Dat kan in sommige gevallen wel eens praktisch werken. Nu staat die software op CD en is de software niet geschikt voor Windows 8.1. De beschikbare update voor de utility draait alleen als deze de originele CD kan traceren. Het delen van de CD-drive van een desktop/laptop in het netwerk werkt niet. Hoe kan ik dit oplossen/omzeilen zodat de software denkt dat de CD in de SP2 aanwezig is?

Ik zou Daemon Tools lite installeren en de inhoud van de CD kopiëren op een andere computer naar een flash drive. Die inhoud vervolgens via de flash drive op je SP2 zetten en mounten via daemon tools in een virtuele cd/dvd-rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Amped schreef op zondag 09 maart 2014 @ 16:28:
...mounten via daemon tools in een virtuele cd/dvd-rom.
Waarom niet mounten met de ingebouwde mount-functionaliteit van Windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Werkt perfect met daemon tools light (en de andere oplossing vast ook :)). Dank!!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Gister contact gehad met MS helpdesk en die zeiden dat ik de tablet moest vernieuwen met type cover 2 aangesloten. Dit leek te helpen, de cover deed het nog na alle updates al staat er nog steeds unknown device in device manager.

Alleen nu heb ik weer ander probleem als ik het scherm uitzet (dus 1x op uit knop duwen) en dan de cover dichtklap. Als ik hem daarna weer gebruik gaat de fan aan en moet hij rebooten. Dit ook doorgestuurd naar de MS helpdesk. Ik ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. Ik lijk echt alleen problemen te hebben als ik type cover gebruik.

Ben ook benieuwd of er vandaag een software update gaat komen omdat het het weer patch tuesday is..
Dexter schreef op zondag 09 maart 2014 @ 15:34:

Ik heb de inhoud van de CD gewoon gekopieerd naar mijn NAS en vanuit daar geinstalleerd op mijn tablet. En daarna kun je de update draaien. Canon heeft dat niet echt handig gemaakt, zou niet weten wat je moet die software moet zonder canon camera.

[ Voor 39% gewijzigd door Cyrus The Virus op 11-03-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Bij mij wilde ie de software niet installeren omdat die niet geschikt was voor Windows 8.1. Had misschien een oudere versie (mijn 5d MKIi is ook alweer ruime 3 jaar oud).

Nu alleen nog eens kijken of ik het scherm van mijn SP2 wat beter kan calibreren, want dat is beetje waardeloos in de standaard-instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:36:
Gister contact gehad met MS helpdesk en die zeiden dat ik de tablet moest vernieuwen met type cover 2 aangesloten. Dit leek te helpen, de cover deed het nog na alle updates al staat er nog steeds unknown device in device manager.
[...]
Unknown device probleem is zo op te lossen
http://systemsadminguy.wo...2-recovery-image-drivers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Dexter schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:02:
Nu alleen nog eens kijken of ik het scherm van mijn SP2 wat beter kan calibreren, want dat is beetje waardeloos in de standaard-instelling.
Met de Surface Tweak Tool krijg je wat meer calibratie mogelijkheden :-)

http://www.surfaceforums....urface-pro-2-release.html

[ Voor 15% gewijzigd door wiz op 11-03-2014 14:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
Accessoires voor de Surface lijn mogen in [WRT] [W8] Accessoires voor de Surface RT / Pro / 2 en Pro 2