Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
nickdew schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:17:
Heb met call of duty ghost probleem! Geluid van blu ray maakt veel
Lawaai waardoor het spel gaat stotteren? Iemand ? De rest van de games hebben het niet
Dat geluid komt waarschijnlijk omdat alle data wordt gekopieerd. Ik heb gemerkt dat bij de meeste games, na het installeren van de data, je de schijf eigenlijk bijna niet meer hoort.

De framerate drops (het stotteren) is hier al eerder vermeld. Het gaat namelijk om de framerate. Op de PS4 wordt heeft de game soms méér dan 60 frames per seconden, terwijl dat eigenlijk helemaal niet 'toegestaan is'. Stel de game draait op sommige momenten dus op, ik zeg maar wat, 65 frames per seconden... dan worden er simpelweg vijf frames (beeldjes) overgeslagen. Het is eigenlijk dus niet echt een drop in de framerate, maar het skippen van een aantal frames.

Het is dus even afwachten of het ze lukt om de framerate omlaag te brengen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:53
Ik moet zeggen alles werkt het boven verwachting :9

Had een beetje vrees voor het activeren en inloggen op psn, maar na een paar keer proberen werkte het 8)

En nu ook na 29-11 @ 10:00 kan ik gewoon online gamen en geen lag oid. Inwisselen van extra content op de store gaat alleen nog niet...verder ben ik meer dan tevree _/-\o_

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Phydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:08:
[...]

Ik heb het zelf niet maar als ik het me goed herinner moet juist je US account je main account zijn.
Inderdaad correct. Heb alles gekocht in de usa store (lage dollarkoers) en speel dan met mijn EU account.

Wel dom dat dan alles in het Nederlands is als je het psplu abo hebt geactiveerd.

En inderdaad US account aanvinken als main account en werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:02:
Ik heb 2 accounts: een eu en een us.
Mijn eu account is mijn main, hoe kan ik us games downloaden en spelen op mijn eu account?
Met de ps3 ging dit prima nu zie ik een slotje en kan mijn us games niet spelen met mijn eu account :(
Ik heb mijn eu account als main account.

Inloggen met US account en spellen kopen of codes activeren.
Druk daarna op downloaden en wanneer hij begonnen is log ik uit en weer in met mijn EU account.
Daarna kon ik gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:34
Blijkbaar was het spel nog aan het installeren want ik ben net thuis gekomen, PS4 weer aangeslingerd en Killzone opgezet. En de console is gewoon relatief stil na het spelen van meerdere levels :). Goed, de ventilatoren maken wat lawaai maar het is daadwerkelijk vergelijkbaar met de Slim. (helaas maakt het niets uit wat je doet, gamen of de webbrowser, geluid maakt hij toch wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:53
JorisTheWise schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:12:
Blijkbaar was het spel nog aan het installeren want ik ben net thuis gekomen, PS4 weer aangeslingerd en Killzone opgezet. En de console is gewoon relatief stil na het spelen van meerdere levels :). Goed, de ventilatoren maken wat lawaai maar het is daadwerkelijk vergelijkbaar met de Slim. (helaas maakt het niets uit wat je doet, gamen of de webbrowser, geluid maakt hij toch wel)
Klopt ik vind hem ook bijzonder stil! Maar hij moet wel een beetje vrij staan, ik had hem in een vrije plaats in m'n tv meubel gezet. Daar had ie toch 15 cm ruimte rondom maar dan begon ie wel erg veel herrie te maken. Maar na een paar uur werkte die nog prima. Nu staat ie bovenop en dat scheelt toch een hoop 8)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Is trouwens Killzone het enige spel dat de touchpad ondersteund? En wat ik mij eigenlijk nog meer afvraag, waarom een controller een touchpad geven als die niet in de XMB werkt? Het voelt voor mij op dit moment vooral aan als een functie die voor Killzone er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:28

Oxigeon

En zo is dat!

Ik was net warframe aan het testen (voor de eerste keer spelen) en daar moet je ook swipen over dat ding. Verder niet veel boeiends aan die game. Meeste plezier nog gehad aan FIFA14. de game die ik erbij heb gekocht. Verder amuseer ik me met Resogun ook wel aardig.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:44
Geweldig spel dat Resogun :D Misschien dat ik Knack ook nog wel ergens goedkoop scoor voor het simpele vermaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JorisTheWise schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:33:
Is trouwens Killzone het enige spel dat de touchpad ondersteund? En wat ik mij eigenlijk nog meer afvraag, waarom een controller een touchpad geven als die niet in de XMB werkt? Het voelt voor mij op dit moment vooral aan als een functie die voor Killzone er in zit.
Waarschijnlijk omdat Killzone niet multiplatform is.
Kan me niet voorstellen dat die touchpad alleen voor Killzone ontwikkeld is. Ze willen uiteraard dat andere games het ook gaan ondersteunen. Net zoals de speaker.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:50

Phydomir

Dennis

Tis lang geleden dat ik gefrustreerd ben geraakt door een game maar Killzone krijgt het regelmatig voor elkaar. Vooral omdat ik zelf zo slecht ben maar ook omdat het regelmatig compleet onduidelijk is wat er van mij verwacht wordt, waarschijnlijk omdat ik even een stukje dialoog niet goed mee krijg. Ik kan me ook niet herinneren wanneer is voor het laatst zo vaak dood ben gegaan op "normal".
Maar goed. Net chapter 8 begonnen. Het zijn er 10 dus we zijn al lekker op weg.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Donstil schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:45:
[...]

Waarschijnlijk omdat Killzone niet multiplatform is.
Kan me niet voorstellen dat die touchpad alleen voor Killzone ontwikkeld is. Ze willen uiteraard dat andere games het ook gaan ondersteunen. Net zoals de speaker.
Het voelt in iedergeval op dit moment aan alsof ze een functie hebben gemaakt voor slechts 1 spel omdat haast niets het lijkt te ondersteunen. Als het wel in het menu zou hebben gewerkt dan had ik het nog wel begrepen dat het er in verwerkt was maar het doet gewoon niets en voelt dan ook gewoon overbodig aan, in Killzone en bij de console in het algemeen (want meerdere spellen hebben al laten zien dat je menu's als bij Killzone ook op een andere manier kan besturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
FIF, Assassins Creed, daar heb ik zelf ook nog het touchpad gebruikt.

Killzone maakt er wel het meest optimaal gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Van mij hoeft het ook allemaal niet zo hoor. Ik heb geen zin om over een Touchpadje te moeten vegen oid. Voor mij mag het bij de "Ouderwetse" controler blijven.

Wel leuk vind ik het speakertje, laten ze dat maar als een speer gaan ondersteunen.

Niet leuk vind ik de foutmelding van BF4 die weer op mijn scherm staat. "You have lost the connection to the EA Servers" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 10:55
AMARONE schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:39:
Geweldig spel dat Resogun :D Misschien dat ik Knack ook nog wel ergens goedkoop scoor voor het simpele vermaak!
Resogun is awesome! Ik hoop wel dat er snel een goede aftermarket controller komt, want na een half uur ben ik dat ding compleet zat. Iedereen zegt dat ie geweldig is, maar ik vind 'm best wel verschrikkelijk :/. De sticks zijn niet mooi afgerond, die drukken gigantisch in je duimen. Zeker bij een game als Resogun waar je constant die sticks nodig hebt (en helaas geen analoge knoppen kunt instellen)

Verder zit alles wel op de goede plek, alleen de sticks vind ik zeer matig. Lampje aan de achterkant afgeplakt met een paar laagjes donkere tape, zodat ie niet meer reflecteert in de TV. Fixed! :+

[ Voor 13% gewijzigd door ksborg op 01-12-2013 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gvd, zit ik er eindelijk in, krijg ik enorme lag. Paar seconden later weer de server eruit.

We lijken wel beta testers zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-10 16:58
Wat een malloten daar bij EA games, hebben ze bij FIFA 14 voor de ps4 de tournament mode helemaal er uitgehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
dennisvdweg schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:14:
Wat een malloten daar bij EA games, hebben ze bij FIFA 14 voor de ps4 de tournament mode helemaal er uitgehaald :(
jep :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 21:18
Misschien dat iemand hier een oplossing weet;

als mn ps4 een video naar Facebook upload valt het internet uit (upload blijft wel doorgaan).
zowel mn pc(s) telefoons en ps4 zelf kunnen dan geen internet meer ontvangen.. Als de upload klaar is, BAM alles weer goed

de fuck is dat? zou dat in mn router zitten oid? (heb zn kpn experia ding)
Heb inmiddels in de ps4 mn dns al geprobeerd naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 te zetten (Zo loste mn GTA problemen ook op met de ps 3 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
iaxe393 schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:29:
Misschien dat iemand hier een oplossing weet;

als mn ps4 een video naar Facebook upload valt het internet uit (upload blijft wel doorgaan).
zowel mn pc(s) telefoons en ps4 zelf kunnen dan geen internet meer ontvangen.. Als de upload klaar is, BAM alles weer goed

de fuck is dat? zou dat in mn router zitten oid? (heb zn kpn experia ding)
Heb inmiddels in de ps4 mn dns al geprobeerd naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 te zetten (Zo loste mn GTA problemen ook op met de ps 3 :P )
Als ik 2gb download knalt mijn router en extender er ook uit..maar denk dat TP-link gewoon kut firmware heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:37
Wat baal ik dat ik toen ik nog jong was (onder de 18)... braaf een sub account heb aangemaakt.

Kan nu dus de sharing functie niet gebruiken. Ondanks dat ik op het main account dit heb toegelaten.

Migreren kan helaas niet :( ....

En met al die aankopen en trophies zie ik een nieuw account ook niet zitten :( ...

Hopen dat er ooit een oplossing voor komt....

Trouwens, zijn er al meer mensen zich doodgeschrokken bij die audio files van Killzone? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:23
Alpha89 schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:50:
Wat baal ik dat ik toen ik nog jong was (onder de 18)... braaf een sub account heb aangemaakt.

Kan nu dus de sharing functie niet gebruiken. Ondanks dat ik op het main account dit heb toegelaten.

En met al die aankopen en trophies zie ik een nieuw account ook niet zitten :( ...

Trouwens, zijn er al meer mensen zich doodgeschrokken bij die audio files van Killzone? :p
Wat is vooral gruwelijk vind in Killzone is die sound van de LSR44 in de secondary fire mode, als je m dus afvuurt in long range modus, fully charged :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Donstil schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:04:
Van mij hoeft het ook allemaal niet zo hoor. Ik heb geen zin om over een Touchpadje te moeten vegen oid. Voor mij mag het bij de "Ouderwetse" controler blijven.

Wel leuk vind ik het speakertje, laten ze dat maar als een speer gaan ondersteunen.

Niet leuk vind ik de foutmelding van BF4 die weer op mijn scherm staat. "You have lost the connection to the EA Servers" .
In Killzone werkt die touchpad functie wel goed dus dan voegt het imho ook wat toe, en zo'n soort gelijke uitwerking dat je meerdere functie's onder de touchpad stopt zie ik ook nog wel in andere games gebeuren.

Die speaker is echt top, had van te voren niet verwacht dat het iets toe zou voegen maar als je in KZ zo'n audiolog oppakt dan klinkt dat echt tof.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Trishul schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:55:
[...]

Wat is vooral gruwelijk vind in Killzone is die sound van de LSR44 in de secondary fire mode, als je m dus afvuurt in long range modus, fully charged :9~
Ja, geluid is echt super! Vooral als ik de reciever open trek hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Geluid is in Resogun ook echt vet, ik had net een maat over de vloer die continu vroeg welke speakerset/versterker ik had. Desalniettemin vertrouw ik het niet. Mijn PS4 staat op Bitstream (DTS) maar nu is alles "DTS", ook wat in mijn ogen niet DTS is. Netflix heeft namelijk veel DD+ materiaal, wat op mijn PS3 ook zelf schakelt, maar nu blijft alles op DTS staan. Is hier nog iets aan te doen of ben je beperkter met de PS4 dan met de PS3?

(L)PCM op de PS4 inschakelen kan, maar dan geeft de versterker dat aan ipv. het ontvangen signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Zou het aan de poorten in de router kunnen liggen dat soms op mijn laptop en ps4 nu ook het internet gewoon wegvalt en ik de router uit/aan moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 10:35
ik las dat je bij het abonneren op ps+ een x aantal gratis games per maand oid gratis krijgt.

waar kan ik deze vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10 14:37

TRK

Zo.. Net even aantal uurtjes Killzone gespeeld zowel SP als MP. Wat een lekker vermakelijk spel! Ook de Playstation die zo stil blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

JimmyJoness schreef op zondag 01 december 2013 @ 03:36:
ik las dat je bij het abonneren op ps+ een x aantal gratis games per maand oid gratis krijgt.

waar kan ik deze vinden?
In de PSN store

[ Voor 28% gewijzigd door Fietsbel op 01-12-2013 04:48 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Bol.com staan nu heel veel reviews van mensen met een kapotte PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:01:
Je vindt die 3 reviews wel heel belangrijk om het meteen in twee draadjes te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 12:35
Die Reckz0r hack is een klein beetje nep:

http://wololo.net/2013/12...t-sets-the-scene-on-fire/

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:01:
Nou heel veel vind ik wel wat overdreven hoor er staan meer goede dan slechte reviews en de meeste mensen die een goede console hebben zullen ook geen review schrijven want zijn te druk met gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb ook een defecte van bol, maar niet op bol gemeld.
Hier op tweakers heb ik iets meer dan 10 meldingen gezien denk ik.
Op zich niet super veel, maar wel iets meer dan 10 heel teleurgestelde gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Gisteravond een tijd Resogun gespeeld. Wat een geweldige game is dat :).
Straks via Amazon de digitale versie van CoD Ghosts eens kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Hendrikje1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 08:35:
Gisteravond een tijd Resogun gespeeld. Wat een geweldige game is dat :).
Straks via Amazon de digitale versie van CoD Ghosts eens kopen. :)
Jaaaaa Resogun echt supervet ja...en gratis ook nog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 kapotte PS4 is al teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 06:10

Nik

Zo, eindelijk de PS4 eens aan de tand kunnen voelen! Eerste indruk: gave machine! Tweede indruk: mooi maar er is vast meer uit te halen.

Overigens heb ik last van 'vastlopers'. Soms krijg ik geen beeld, wel geluid bij het starten van games. Het beeld is dan zwart. Bij Killzone bleef het beeld hangen in het menu. De PS4 even opnieuw opstarten heeft gewerkt. Ik heb dit nu 3x gehad in zo'n 8 uur speeltijd. Overigens ook 1x last gehad van haperend geluid.

Verder ben ik heel blij met m'n mega bundel! Nu nog even een factuur opvragen bij Bart Smit. Van de 4 pakketten die ik heb gehad miste er 2 facturen...
Stel je niet zo aan. 1 nutteloze, niets zeggende reactie zonder enige toevoegende waarde van jou is ook al teveel.

[ Voor 17% gewijzigd door Nik op 01-12-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat ik zorgwekkender vind, is dat het blijkbaar niet simpelweg is dat hij ofwel niks doet, of gewoon goed is.
Ik lees ook reacties dat hij bij mensen pas na 5 uur gamen uitvalt met BLOD.

De vraag is dus, of er kans is dat er de komende weken nog meer gaan uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zodra ik hem heb gelijk stresstesten door de hele dag te killzonen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem deze maand of zelfs volgend jaar pas krijg kan ie nog eens kapot gaan ook.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
M a r c o schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:01:
Wat ik zorgwekkender vind, is dat het blijkbaar niet simpelweg is dat hij ofwel niks doet, of gewoon goed is.
Ik lees ook reacties dat hij bij mensen pas na 5 uur gamen uitvalt met BLOD.

De vraag is dus, of er kans is dat er de komende weken nog meer gaan uitvallen.
Het is sowieso klote dat ie kapot kan gaan maar je heb sowieso 2 jaar garantie dus gewoon gamen en niet teveel aan denken,als het gebeurt dan dan gebeurt het jammer dan dan heb je ff pech maar komt uit eindelijk wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
DirtyDutch schreef op zondag 01 december 2013 @ 08:51:
[...]

Jaaaaa Resogun echt supervet ja...en gratis ook nog :*)
Inderdaad :). Nadat ik me PS+ code kon redeemen, heb ik gelijk Resogun gedownload :).

Ik hoop dat morgen de games Battlefield 4, Kilzone, Need for speed rivals en Fifa 14 op de mat liggen.
Kan niet wachten :D

Momenteel ben ik Warframe aan het downloaden, die ziet er ook gaaf uit. Ben benieuwd.

Verder, tot nu toe dan, gelukkig geen problemen (BLOD ) met me PS4, en ik hoop dat dat ook zo blijft :).

[ Voor 9% gewijzigd door Hendrikje1 op 01-12-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendrikje1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:07:
[...]

Inderdaad :). Nadat ik me PS+ code kon redeemen, heb ik gelijk Resogun gedownload :).

Ik hoop dat morgen de games Battlefield 4, Kilzone, Need for speed rivals en Fifa 14 op de mat liggen.
Kan niet wachten :D

Momenteel ben ik Warframe aan het downloaden, die ziet er ook gaaf uit. Ben benieuwd.

Verder, tot nu toe dan, gelukkig geen problemen (BLOD ) met me PS4, en ik hoop dat dat ook zo blijft :).
das volgens mij zo'n pay 2 win port vanuit steam naar de PS4.
wat betreft BLOD: die heb je, of die heb je niet toch? die krijg je toch niet opeens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:11:
[...]

das volgens mij zo'n pay 2 win port vanuit steam naar de PS4.
wat betreft BLOD: die heb je, of die heb je niet toch? die krijg je toch niet opeens?
Alles kan stuk gaan. BLOD geeft gewoon aan dat er iets mis is met de machine.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Afbeeldingslocatie: http://www.tknlj.com/wp-content/uploads/2012/02/ich-bin-doch-nicht-bl%C3%B6d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:32
Zijn er al mensen die de redeem voucher functionaliteit hebben kunnen uitvoeren? Op GAF staan namelijk tegenstrijdige berichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Word naar gekeken door Sony:

http://blog.eu.playstation.com/

[ Voor 40% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:45
Gister avond en vannacht veel Killzone en BF4 gespeeld. Tot nu toe vind ik BF4 veel vetter om te spelen. Wat een game is dat zeg! Vandaag Killzone nog een kans geven, anders gaat ie op marktplaats.
Resogun is idd een vette game. De controller is echt geweldig. Wat een uitvinding. De touchpad had voor mij niet gehoeven. De speaker daarentegen vind ik wel echt super en het geluid wat eruit komt is goed.
Heb mijn ps4 wel en aantal keren goed horen blazen terwijl die echt helemaal vrijstaat bovenop dressoir.
Misschien dat de game nog aan het installeren was? Al met al zeer tevreden en ik vind de stap in grafische kwaliteit toch nog behoorlijk van ps3 naar ps4. Iemand hier ook injustice gekocht?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoe zit dat met die gratis 2 weken PS+? moet ik daar een code van hebben? (niets in de doos gevonden nl)

En krijg ik die 2 weken ook als bestaande PS+ gebruiker?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Voor de 2 weken PSN+ moet je een creditcard hebben. Je kan het in de store vinden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:41:
Gister avond en vannacht veel Killzone en BF4 gespeeld. Tot nu toe vind ik BF4 veel vetter om te spelen. Wat een game is dat zeg! Vandaag Killzone nog een kans geven, anders gaat ie op marktplaats.
Resogun is idd een vette game. De controller is echt geweldig. Wat een uitvinding. De touchpad had voor mij niet gehoeven. De speaker daarentegen vind ik wel echt super en het geluid wat eruit komt is goed.
Heb mijn ps4 wel en aantal keren goed horen blazen terwijl die echt helemaal vrijstaat bovenop dressoir.
Misschien dat de game nog aan het installeren was? Al met al zeer tevreden en ik vind de stap in grafische kwaliteit toch nog behoorlijk van ps3 naar ps4. Iemand hier ook injustice gekocht?
Ik heb hetzelfde, maar dan tussen COD en Killzone.
COD is eigenlijk vanouds weer leuk (lekker op hardcore, pewpew).
Killzone is een leuke shooter SP wise, maar MP wise vind ik het te moeilijk (mss kwestie van wennen): anyway je hebt een half magazijn nodig om iemand dood te krijgen, niet echt mijn ding om eerlijk te zijn.

Mocht iemand Killzone willen, stuur mij een berichtje :) Heb ook die dlc code van bol.com (nog niet gebruikt)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:51:
[...]

Ik heb hetzelfde, maar dan tussen COD en Killzone.
COD is eigenlijk vanouds weer leuk (lekker op hardcore, pewpew).
Killzone is een leuke shooter SP wise, maar MP wise vind ik het te moeilijk (mss kwestie van wennen): anyway je hebt een half magazijn nodig om iemand dood te krijgen, niet echt mijn ding om eerlijk te zijn.

Mocht iemand Killzone willen, stuur mij een berichtje :) Heb ook die dlc code van bol.com (nog niet gebruikt)
Thnx ik was die promocode al bijna weer vergeten, snel genoteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Chaoss schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:46:
Hoe zit dat met die gratis 2 weken PS+? moet ik daar een code van hebben? (niets in de doos gevonden nl)

En krijg ik die 2 weken ook als bestaande PS+ gebruiker?
Die 2 weken gratis zijn niet voor bestaande en zelfs niet voor oud gebruikers!

Ik heb ooit jaren terug eens een maand ps+ gehad en kreeg nu dus geen 2 weken gratis.

Jij hebt je PS4 al begrijp ik, maar voor anderen die hem nog verwachten, zorg dus dat je op tijd ps+ koopt via zo'n actie via bol ofzo. Ik moest nu voor de eerste twee dagen nog kopen via psn wat een stuk meer kost omdat ik op de 2 weken gratis rekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superjona schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:19:
Zijn er al mensen die de redeem voucher functionaliteit hebben kunnen uitvoeren? Op GAF staan namelijk tegenstrijdige berichten...
Net geprobeerd maar mij lukt het nog niet. Krijg telkens een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Welke headset kennen jullie aanraden heb het liefst mijn iPhone 5 dopjes in maar die storen als een gek!
Vind die turtles hesdsetjes niet super fijn

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die een mede tweakers-forum lid op z'n ps4 willen hebben:
Mijn gamertag is: geob81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Killzone SinglePlayer echt supervet hoor,gebruik van het touchpad is zekers ff wennen en de microfoon in de controller is echt een leuke toevoeging wat een leukere speelervaring geeft...Al met al supergame hoor,eerst deze uitspelen dan maar ff verder kijken wat er te koop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-10 13:35

Falastine

Think about my signature...

En de ps4 is alweer gekraakt. Duurde maar liefst 5 dagen. Nu wachten op de eerste homebrew apps.
Blufpraatje van een hacker

[ Voor 18% gewijzigd door Falastine op 01-12-2013 10:44 ]

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel ps4's zijn er nou nu verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Toch wel goed nieuws dat de hack fake is.

Ik heb gisteren even AC4 een stuk gespeeld. Ziet er goed uit, maar ik vind wel dat je ziet dat het geen spel is dat specifiek voor de nextgens gemaakt is. Dan vind ik Killzone toch veel indrukwekkender.

Wat doen jullie trouwens na het gamen? Zet je de PS4 volledig uit of in standby? Ik vind het apart dat je m hoort draaien als die in standby staat.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Heb de PS plus voucher gister avond al ineens in kunnen leveren. Evenals NFS special cop DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Na game in Standby om vervolgens mijn controller te kunnen laden en automatische updates en content te downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt zelf dat het off-topic is, maar je plaatst het toch?!
Dit komt niet eens in de buurt van het onderwerp PS4. Dus: *knip*

[ Voor 77% gewijzigd door Uniciteit op 01-12-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
hoe werkt dat 60 minuten uittesten van een game eigenlijk? ik zie die optie nergens en moet meteen 60euro afrekenen als ik op een game in de store klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 07:38

PBP

JimmyJoness schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:56:
hoe werkt dat 60 minuten uittesten van een game eigenlijk? ik zie die optie nergens en moet meteen 60euro afrekenen als ik op een game in de store klik
Heb je PS+ voor nodig en dan staat het onder PS+ sectie in de Store. Er staat iets van 'Volledige game uitproberen' maar volgens mij geldt dit nog niet voor PS4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hoe ik het volume van mijn koptelefoon kan regelen als deze in de ps4 consoler zit? Hij staat standaard behoorlijk hard namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Donstil schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:00:
Weet iemand hoe ik het volume van mijn koptelefoon kan regelen als deze in de ps4 consoler zit? Hij staat standaard behoorlijk hard namelijk.
Onder instellingen>apparaten ergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PBP schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:00:
[...]

Onder instellingen>apparaten ergens :P
Mm was ik al bang voor, had mooi geweest als dat tijdens het spelen kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Donstil schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:13:
[...]

Mm was ik al bang voor, had mooi geweest als dat tijdens het spelen kon.
Dat kan ook.

PS knop inhouden. -> Adjust Devices -> Volume Control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
PSN begint zich nu helemaal te herstellen. Krijg nu ook meer info als ik een game selecteer.

Stond ook op het blog dat de diensten die nog niet beschikbaar waren, beschikbaar komen.

http://blog.eu.playstatio...ion-network-announcement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
PBP schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:59:
[...]

Heb je PS+ voor nodig en dan staat het onder PS+ sectie in de Store. Er staat iets van 'Volledige game uitproberen' maar volgens mij geldt dit nog niet voor PS4 games.
ik heb ps+ ;) alleen zie ik nergens voor welke games het wel beschikbaar is etc. dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phydomir schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:19:
[...]

Dat kan ook.

Ooh zo, dat is dan wel weer handig.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Alpha89 schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:50:

Ik wou gaan posten dat ik goed nieuws voor je had, maar blijkbaar heeft Sony wat dingen aangepast. Ze hadden eerst namelijk bekend gemaakt dat sub-accounts geupgrade konden worden naar gewone accounts, maar dat hebben ze dus later weer teruggetrokken...

Zie hier en hier bijvoorbeeld voor wat meer informatie.

Ik hoop dat dit gewoon is omdat ze de benodigde systemen nog niet af hebben aan hun kant en dat ze dit dan later wel gaan toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die nog een PS4 zoeken:

http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/

Klik dan op kopje er naast (NIEUW VANAF, VIA ANDERE VERKOPERS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:45
DirtyDutch schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:52:
Na game in Standby om vervolgens mijn controller te kunnen laden en automatische updates en content te downloaden...
Als je de ps4 helemaal uit zet kan je de controllers dan ook laden? Ik zie helemaal geen laad indicatie namelijk. Of moet ie per see in stand by? Dan kleurd de led oranje op de ps4 right?
Wat ik trouwens jammer vind is dat de controller geen standaard mini USB bevat zoals de ps3. Heb veel van die kabels liggen maar nu maar 1 ps4 laad kabel.

[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 01-12-2013 11:38 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb net mijn BF4 PS3 upgrade code kunnen activeren, misschien is het netwerk nu wat minder druk en lukte het daarom of ze hebben het 'gewoon' weer geactiveerd, maar mocht hier nog iemand staan te springen om codes in te voeren zou je het nu nog eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Phydomir schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:19:
Dat kan ook.

Dat wist ik nog niet, goeie tip!
Alpha89 schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:24:
PSN begint zich nu helemaal te herstellen. Krijg nu ook meer info als ik een game selecteer.

Stond ook op het blog dat de diensten die nog niet beschikbaar waren, beschikbaar komen.

http://blog.eu.playstatio...ion-network-announcement/
Ik dacht gisteren opeens ook al wat meer info te zien bij een game.
Wel apart dat ze dat op afstand kunnen regelen dan.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
zwembroek schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:35:
[...]

Als je de ps4 helemaal uit zet kan je de controllers dan ook laden? Ik zie helemaal geen laad indicatie namelijk. Of moet ie per see in stand by? Dan kleurd de led oranje op de ps4 right?
Wat ik trouwens jammer vind is dat de controller geen standaard mini USB bevat zoals de ps3. Heb veel van die kabels liggen maar nu maar 1 ps4 laad kabel.
Volgens mij kan het alleen in StandBy maar moet je wel in de instellingen instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Laatst online: 03-07 21:31
e2thaj schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:04:
Welke headset kennen jullie aanraden heb het liefst mijn iPhone 5 dopjes in maar die storen als een gek!
Vind die turtles hesdsetjes niet super fijn
Aangezien ik een goed surround installatie bezit, heb ik deze besteld puur om te chatten.
Kan je niet vertellen hoe die is want hij word maandag pas bezorgd. :)
DirtyDutch schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:41:
[...]

Volgens mij kan het alleen in StandBy maar moet je wel in de instellingen instellen...
Denk ik ook want als je helemaal uit zet mag je ook de 230v stekker er uit halen. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door wimstradamus op 01-12-2013 11:46 ]

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees dat hij al jailborken is!
klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:47:
ik lees dat hij al jailborken is!
klopt dat?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 21:54
weet iemand of saturn nog de 3 halen 2 ebtalen actie heeft? Dit is wel heel aantrekkelijk voor de ps4 games.
maandag gelijk maar effe bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20

Edd

jakz schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:51:
weet iemand of saturn nog de 3 halen 2 ebtalen actie heeft? Dit is wel heel aantrekkelijk voor de ps4 games.
maandag gelijk maar effe bellen
In het saturn blaadje van aankomende week stond dat de 3 halen, 2 betalen actie weer is. Deze geldt ook voor games.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
dank u! morgen gelijk weer even heen. scheelt toch mooi weer. Knack,bf4 enblack flag maar eens halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Kan je eigenlijk de Background veranderen van de PS4??Kan het nergens vinden vandaar...Bij PS3 kon je de kleuren en Thema veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

DirtyDutch schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:09:
Kan je eigenlijk de Background veranderen van de PS4??Kan het nergens vinden vandaar...Bij PS3 kon je de kleuren en Thema veranderen...
Nee op dit moment niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Na eerst een BLOD te hebben gehad , heb ik nu weer wat leuks. Ik speel veel fifa en gebruik dan L1 en R1 heel veel. NU blijft de L1 bij bij vast zitten zo af en toe. Ik lees dat er met mij velen zijn met dezelfde problemen. Krijg er toch langzamerhand spijt van dat ik hem zo snel heb gekocht. Je mag van een 400 euro console toch wel enige degelijkheid verwachten. Hopelijk is die te ruilen. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of blijkbaar nog niet genoeg gespeeld hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
jakz schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:22:
Na eerst een BLOD te hebben gehad , heb ik nu weer wat leuks. Ik speel veel fifa en gebruik dan L1 en R1 heel veel. NU blijft de L1 bij bij vast zitten zo af en toe. Ik lees dat er met mij velen zijn met dezelfde problemen. Krijg er toch langzamerhand spijt van dat ik hem zo snel heb gekocht. Je mag van een 400 euro console toch wel enige degelijkheid verwachten. Hopelijk is die te ruilen. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of blijkbaar nog niet genoeg gespeeld hebben :D
Je heb al een BLOD gehad en nu al een nieuwe dus als ik het goed begrijp??Of heb je het zelf gefixed???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Ik heb een BLOD gehad en en nieuwe kunnen fixen via marktplaats. Ik krijg de gerepareerde nog terug en die is gemakkelijk weer te verkopen. Ik kon niet langer wachten vandaar :P. En nu moet ik dit filmpje maar weer gaan testen.

YouTube: PS4 Controller - Sticking Trigger Fix

Als je veel speelt met l1 en r1 dan krijgt je er vast nog mee te maken. ZIjn mensen die hebben hem al meerdere kerel geruild. Het is om te janken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Laatst online: 17-08 11:49
Vraagje voor diegenen een Vita én PS4 hebben: als ik Killzone speel vanaf de Vita, hoe kom ik dan weer in het "home screen" zonder de voice-command te gebruiken?

Verder maakt mijn PS4 een machtige portie herrie bij het draaien van Killzone, veel meer dan ik gewend ben van mijn PS3 Slim. Als ik mijn hand bovenop de PS4 leg voelt deze ook aardig warm aan. Nu heb ik hier al gelezen dat meer mensen er last van hebben, moet ik mij zorgen maken? De mijne is "made in China / Fox" als dat wat uitmaakt...

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 23:20

Edd

DrWoetR schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:33:
Vraagje voor diegenen een Vita én PS4 hebben: als ik Killzone speel vanaf de Vita, hoe kom ik dan weer in het "home screen" zonder de voice-command te gebruiken?

Verder maakt mijn PS4 een machtige portie herrie bij het draaien van Killzone, veel meer dan ik gewend ben van mijn PS3 Slim. Als ik mijn hand bovenop de PS4 leg voelt deze ook aardig warm aan. Nu heb ik hier al gelezen dat meer mensen er last van hebben, moet ik mij zorgen maken? De mijne is "made in China / Fox" als dat wat uitmaakt...
Als je op de ps-knop van de vita drukt, komt er onderin het scherm een balk met opties: Live-Area, PS-Knop en nog eentje (weet even niet meer welke). Die PS-knop is de PS-knop van de PS4 en Live-Area brengt je terug naar de homescreen van de vita.

Bij wordt gaat ie ook aardig hard loeien (de fans dan). Op zich heb ik er geen problemen mee.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd geen voortgang voor mij met psn codes.. Ziet de code wel maar verwerkt hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Bij mij kon ik gister mijn 365 dagen code van plus gelukkig wel invoeren met succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
PlayStation Europe @PlayStationEU
The 12 deals of Christmas start today with 50% off FIFA 14 on PS3 and PS Vita. Next deal in 48 hours! bit.ly/1buWkyd
zou mooi zijn als je die dan ook weer kan upgraden naar ps4 versie :)
(link in tweet werkt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Ik heb mijn PSN code net kunnen verzilveren.
Vriendin en ondergetekende zijn momenteel fanatiek NFS aan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:23
Helaas geen wipeout voor de ps4 dus, maar niet getreurd: http://blog.us.playstatio...revealed-for-ps-vita-ps4/
Lijkt me wel een game die de pijn van wipeout fans kan verzachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

wimstradamus schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:07:
[...]

zou mooi zijn als je die dan ook weer kan upgraden naar ps4 versie :)
(link in tweet werkt niet)
FIFA heeft geen upgrade plan dus helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
PBP schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:15:
[...]

FIFA heeft geen upgrade plan dus helaas
das waar ook, my bad
had dit gelezen:

Upgrade je FIFA 14-versie van de huidige generatie naar de nieuwste generatie. Of je nu voor Xbox One of PlayStation®4 kiest: talloze verkooppunten bieden mogelijkheden om je game te upgraden wanneer de nieuwe consoles uitkomen.

Maar over "talloze verkooppunten" heen gelezen :X

Pagina: 1 ... 31 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan