PSN op mijn US account herkend nu wel mijn codes maar registreerd ze nog niet.. Gaat al de goede kant op.
Dat Killzone grafisch een pareltje is dat kan iedereen zo zien. Maar wat mij betreft is het geluid ook van exceptionele kwaliteit. De muziek, de sfx en de gun sounds. Het klopt gewoon. Bijvoorbeeld een klein detail dat je wapen anders klinkt vanuit hip fire dan bij aim down sights. Heel erg goed gedaan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als Sony nu ff fixt dat je de codes weer kunt inlossen dan ga ik hem direct aanschaffen + downloaden! Hij lijkt me ook helemaal geweldig.Phydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:24:
Dat Killzone grafisch een pareltje is dat kan iedereen zo zien. Maar wat mij betreft is het geluid ook van exceptionele kwaliteit. De muziek, de sfx en de gun sounds. Het klopt gewoon. Bijvoorbeeld een klein detail dat je wapen anders klinkt vanuit hip fire dan bij aim down sights. Heel erg goed gedaan.
De games die ik had besteld bij Amazon UK, zijn helaas nog niet binnen. Dat is dus wachten tot na het weekend.
.
Same here op me US account. Komt allemaal wel weer goedVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:17:
PSN op mijn US account herkend nu wel mijn codes maar registreerd ze nog niet.. Gaat al de goede kant op.
Ook iemand anders hier die geen usb sticks in de poorten van de ps4 krijgt? De kabel van de controller past er prima in. Ik heb 3 usb sticks geprobeerd en in andere apparaten werken ze prima. krijg ze een klein stukje in de ps4 met veel tegendruk en dan herkend de ps4 ze nog niet. Lijkt of de stick er niet helemaal in zit, maar durf niet door de drukken.
Ja, is een verplichting vanuit SonyWii4all schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:55:
zijn nou alle games geschikt voor remote play?
39
vind de speaker van de controller toch ook wel een mooie toevoeging. Die audiologs komen dan toch net ff anders binnen. Ben dik tevreden met heel t apparaatPhydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:24:
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Killzone is een heerlijke game! Echt een achtbaan aan pracht, actie en geweldige sfeervolle muziek. Moest er in het begin even inkomen maar ben blij verrast door deze game. Killzone is echt niet veel minder dan halo.. In ieder geval niet minder dan de halo van 343 studios.
PSN: Finally_Chris
wat is die blue light of death nou precies? op google word ik er niet wijzer over
Kan iemand hier zeggen of de controller trilt bij Resogun? Of bij Contrast? Ik denk nl. dat mijn controller helemaal niet trilt...
Edit: ok. Hij trilt wel. Nadat ik het vinkje uit heb gezet > spel op heb gestart > spel afgesloten > trilfunctie weer aanzetten > spel opstarten.
En hij trilt!
Edit: ok. Hij trilt wel. Nadat ik het vinkje uit heb gezet > spel op heb gestart > spel afgesloten > trilfunctie weer aanzetten > spel opstarten.
En hij trilt!
[ Voor 38% gewijzigd door ksborg op 30-11-2013 18:19 ]
iemand ervaring met nba game time ? ik kan niet inloggen op ps4. wel op pc, xbox360, ps3 en android.
Controller met trilfunctie komt later uit, net als bij de PS3!ksborg schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:13:
Kan iemand hier zeggen of de controller trilt bij Resogun? Of bij Contrast? Ik denk nl. dat mijn controller helemaal niet trilt...
En hij trilt!
Je kan ook ff naar de Playroom gaan. Dan krijg je een demo van je DS4 te zien en merk je gelijk of de rumble het doet.ksborg schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:13:
En hij trilt!
psn: Arco1981
Redeemen van codes werkt weer! Hier net 2 kunnen activeren
.
Ik bemerkte pas bij Fifa dat het ding trilde (penalty), verder is het me eerlijk gezegd niet opgevallen...ksborg schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:13:
En hij trilt!
Hoe heb je de camera op je TV vastgezet?Yonix schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:20:
Nou, daarnet was het dan eindelijk zover: unboxing-tijd!
De PlayStation 4 met accessoires:
[afbeelding]
De opstelling:
[afbeelding]
De 'broertjes' naast elkaar:
[afbeelding]
En dan zo meteen maar eens aanknallen!
Zit die app er überhaupt al in? Zo ja, waar heb je die gevonden?glorixjim schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:18:
iemand ervaring met nba game time ? ik kan niet inloggen op ps4. wel op pc, xbox360, ps3 en android.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
je kan hem vinden op een us account. maar je kan niet inloggen. niet op us of eu account.Phydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:40:
[...]
Zit die app er überhaupt al in? Zo ja, waar heb je die gevonden?
Yeah, eindelijk was mijn code om BF4 te upgraden weer geldig \o/
Nu nog ff 45 GB downloaden
Nu nog ff 45 GB downloaden
Alle spellen behalve degene die met de camera werkenFietsbel schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:57:
Ja, is een verplichting vanuit Sony
In de intro van Playroom raden ze aan de camera op kniehoogte te zetten, dus het lijkt me beter om de camera onder de tv te zetten.Sovereign schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:26:
[...]
Hoe heb je de camera op je TV vastgezet?
PSN id: NL_SToRM
Mensen die Playroom ''spelen'', er is leuke DLC in de store bij Playroom te krijgen, dat op je Vita, Tablet, of smartphone in second screen van alles kan tekenen en de wereld in gooien. Het heet 'Create', en door Playroom op te starten en second screen kan je dit gebruiken.
Is er al iemand die toevallig al getest heeft welke videoformaten er toch afspeelbaar zijn via USB bijvoorbeeld?
Ik was gisteren aan het kutten trouwens met de update, wist niet dat de PS4 alleen Fat32 ondersteunt..
Ik had ook dat probleempje maar als je heel voorzichtig verder duwt zonder te forceren lukt het wel. Dat had ik ook met mijn kingston usb toen ik wilde updaten. Maar deed het even voorxichtig en toen lukte het wel. Weet niet of het normaal is want de usb voor de microusb ging er wel makkelijk in...blueface schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:57:
Ook iemand anders hier die geen usb sticks in de poorten van de ps4 krijgt? De kabel van de controller past er prima in. Ik heb 3 usb sticks geprobeerd en in andere apparaten werken ze prima. krijg ze een klein stukje in de ps4 met veel tegendruk en dan herkend de ps4 ze nog niet. Lijkt of de stick er niet helemaal in zit, maar durf niet door de drukken.
[ Voor 5% gewijzigd door TRK op 30-11-2013 19:23 ]
Ik heb Killzone en AC erbij gekocht. Moet zeggen dat killzone er wel goed uitziet, alleen toch geen spel voor mij dus een miskoop. AC is dan wel weer een briljant spel, dus die spelen ik nu constant.
Ik vindt de controller iets te groot. Krijg last van me rechterhand. Heb denk ik nog niet de ideale stand gevonden.
Ik vindt de controller iets te groot. Krijg last van me rechterhand. Heb denk ik nog niet de ideale stand gevonden.
PSN: speedrazor3
Ik had vanmiddag, toen ik met PlayStation support aan de telefoon hing nadat mijn PS4 weer zichzelf uit had gezet, ook een moment dat mijn PS4 na een herstart geen beeld gaf en met een blauw knipperend LED zat. Je kan dan dat hele ding ook niet meer met de aan/uit-knop uitzetten. De stroom moet er gewoon af.JimmyJoness schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:13:
wat is die blue light of death nou precies? op google word ik er niet wijzer over
Sony zegt dat het aan 4 dingen kan liggen, televisiecompatibiliteit, voeding, harde schijf, of andere hardware. In mijn geval gebeurde het tijdens een initialisatie vanuit Safe Mode. Dus ik ga er persoonlijk vanuit dat de voeding is of iets anders gerelateerd met koeling, aangezien de televisie het perfect deed en ik ook rustig AC4 speelde in alle pracht en praal.
Wat ben ik verdrietig.
PS4 geeft ineens allemaal artefects tijdens het spelen.
Hier een filmpje van het probleem.
YouTube: Ps4 gpu problem
Iemand enig idee!?
Iemand enig idee!?
Heilige schijt, de PS4 is al gehackt!
https://twitter.com/Reckz0r/status/406797735203856386
http://t.co/husNk3U9Xs
http://pastebin.com/QDeRQiMY
Jailbreakmethode en devkit gelekt.
Jailbreakmethode en devkit gelekt.
[ Voor 7% gewijzigd door SidewalkSuper op 30-11-2013 20:30 ]
Ik heb problemen met wanneer ik een extra controller aanzet. Dit gebeurt met fifa 14 Zodra ik de controller aanzet en op mijn psn id klik, valt de andere controller uit. bug? Als ik met guest inlog doet ie het wel, maar dan is me psn id uitgelogd. Ik vind het maar vreemd. En dan moet ik alle instellingen weer goed zetten en kan ik geen keuze maken tussen aangepast A en B. Hopelijk begrijpt iemand me
ziet er vrij onbetrouwbaar uit, ik geloof er niks vanSidewalkSuper schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:18:
Heilige schijt, de PS4 is al gehackt!
Mechwarrior Online: Flapdrol
Linkjes werken ook al niet meer, de files zijn alweer verwijderd
Zou heel raar zijn, op de ps3 en vita hebben ze dat uitstekend voor elkaar.
Of is het op x86 allemaal gewoonweg makkelijker
De hacker die het report is gerenommeerd, het ziet er HEEL betrouwbaar uit juist in mijn ogen.
Dat de files zo snel al weg zijn bevestigt dat alleen maar.
[ Voor 24% gewijzigd door SidewalkSuper op 30-11-2013 20:25 ]
lijkt eerder aan BF4 te liggen. Komt dit dan ook voor in andere games?Dubbel Fristie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:16:
Wat ben ik verdrietig.
Iemand enig idee!?
Bij de PS3 zat het echt in de Cell ook ja. Ik weet niet hoeveel Sony heeft aangepast aan de hudige Soc in de PS4, neem aan dat die ook behoorlijk custom is nog.Sinned123 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:21:
Zou heel raar zijn, op de ps3 en vita hebben ze dat uitstekend voor elkaar.
Heb je al eens geprobeerd om BF4 opnieuw te downloaden of van de hdd te verwijderen en opnieuw te installeren? En zoals Uniciteit aangeeft, heb je dit ook met andere games?Dubbel Fristie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:16:
Wat ben ik verdrietig.
Iemand enig idee!?
-
Ik had wel een filmpje gezien van een kapotte PS4 die ook artefacts produceerde, maar dit is wel een flink tandje erger.
Werken 3V kaarten in PSN?
https://www.3vcard.nl
[ Voor 30% gewijzigd door AMARONE op 30-11-2013 20:33 ]
het (run pirated games) wat boven aan de pagina stond lijkt me al niet iets wat iemand die de ps4 even hackt erop zet.SidewalkSuper schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:23:
De hacker die het report is gerenommeerd, het ziet er HEEL betrouwbaar uit juist in mijn ogen.

ja super legit.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Als er nog mensen op zoek zijn en interesse hebben om opgelicht te worden.
Shop-go.nl
Kvk nummer: 59258993
http://shop-go.nl/index.p...uct/product&product_id=58
De betalingen lopen via Stichting Sisow inzake Shopgo
99% zeker dat oplichters zijn.
NIET kopen dus.
Shop-go.nl
Kvk nummer: 59258993
http://shop-go.nl/index.p...uct/product&product_id=58
De betalingen lopen via Stichting Sisow inzake Shopgo
99% zeker dat oplichters zijn.
NIET kopen dus.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 20:41 ]
Hij heeft het niet zelf gehackt, lees de pastebin. Hij heeft de methode die elders online staat toegepast.
Even over die remote play, moet je disk in de ps4 zitten als je bv van op je werk even wil gamen? Of kan je alle spellen die je hebt benaderen?
Hij kan natuurlijk niet magisch al je content benaderen van een blu-ray die op de plank ligt....
Ken er weinig van maar dacht omdat ps4 je games installeert dat vita er dan gewoon aankon, noobfoutje
3v is gewoon visa. Np dus.AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:33:
Werken 3V kaarten in PSN?
Volgens mij hoort dit zo. Je koppelt namelijk altijd een controller aan een gebruiker. Als je controller in slaapstand gaat en je zet hem weer aan dan krijg je ook een bericht welke gebruiker die controller gaat gebruiken.Canerooo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:20:
Ik heb problemen met wanneer ik een extra controller aanzet. Dit gebeurt met fifa 14 Zodra ik de controller aanzet en op mijn psn id klik, valt de andere controller uit. bug? Als ik met guest inlog doet ie het wel, maar dan is me psn id uitgelogd. Ik vind het maar vreemd. En dan moet ik alle instellingen weer goed zetten en kan ik geen keuze maken tussen aangepast A en B. Hopelijk begrijpt iemand me
Ik weet niet precies hoe het werkt maar logisch lijkt mij dat je als je de 2e controller aanzet en hij vraagt wie die gebruikt dat je dan een gast account moet selecteren.
Nee het is helaas ook bij Fifa (wel in iets mindere mate).Uniciteit schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:25:
[...]
lijkt eerder aan BF4 te liggen. Komt dit dan ook voor in andere games?
Ook in het home menu overal spikkels
Ziet eruit als brak GPU geheugen. Tijd om Sony te bellen.Dubbel Fristie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:57:
[...]
Nee het is helaas ook bij Fifa (wel in iets mindere mate).
Ook in het home menu overal spikkels
Je helaas wat een drama zeg.
Ben ik dat ding weer een week kwijt, terwijl ik nu! wil spelen.
Verwijderd
Ach zie het maar zo - er zijn ook nog hordes mensen die nog moeten wachten op hun console.Dubbel Fristie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:00:
Ook al snap ik best dat je nu graag wilt spelen.
Je kunt 'm toch pas maandag opsturen of wegbrengen. Lekker doorspelen, dan maar even de artefacts accepteren.Dubbel Fristie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:00:
Wel balen, had gisteren problemen met HDMI. Dat is nu over, maar was even erg teleurgesteld.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Ja ik heb em ook op zijkant staan zonder de steun. Staat prima stabiel, lijkt me geen punt.zwembroek schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:51:
Heeft iemand zijn ps4 hier ook rechtop staan zonder die steun? Ik heb hem nu wel zo staan en het is mijn inziens stabiel genoeg. En als ie gewoon horizontaal staat wobbelt ie trouwens niet.
Ik weet niet of je het filmpje heb gezien maar zoals BF4 draaide valt er weinig te gamen.The_Bash schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:02:
Je kunt 'm toch pas maandag opsturen of wegbrengen. Lekker doorspelen, dan maar even de artefacts accepteren.
Anyway. Ik krijg nu ineens onder mijn games nog wat extra opties. Overview, Recent Activities en Related Items. Die stonden er straks nog niet. Lijkt er op dat er langzaam aan weer PSN features aan worden gezet.
Dat viel mij inderdaad net ook op. Alleen recente activiteit werkte nog niet, althans die gaaf aan dat er niks was.. Leek me nogal onmogelijkPhydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:05:
[...]
Ik weet niet of je het filmpje heb gezien maar zoals BF4 draaide valt er weinig te gamen.
Anyway. Ik krijg nu ineens onder mijn games nog wat extra opties. Overview, Recent Activities en Related Items. Die stonden er straks nog niet. Lijkt er op dat er langzaam aan weer PSN features aan worden gezet.
-
Tot nu toe ben ik heel positief over de ps4 maar ik kom er net achter dat je er geen films/series vanaf een usb mee kan kijken... Dat is toch wel een groot minpunt. Is hier toevallig een oplossing voor (behalve de ps3 weer aansluiten of netflix)?
psn: Arco1981
Verwijderd
Sony heeft gezegd dat hier nog aan gewerkt wordt in een toekomstige firmware update.Karpertjuh schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:11:
Tot nu toe ben ik heel positief over de ps4 maar ik kom er net achter dat je er geen films/series vanaf een usb mee kan kijken... Dat is toch wel een groot minpunt. Is hier toevallig een oplossing voor (behalve de ps3 weer aansluiten of netflix)?
Ik snap niet dat ze dit niet gewoon meteen gedaan hebben. Ik hoop dat het snel gaat komen, want nu moet ik mijn Macbook steeds aan de tv hangen.
Ook hoop ik dat de Bluetooth adapter van mijn Harmony weer ondersteund gaat worden. Dit is namelijk erg makkelijk als je alles gewoon met je afstandsbediening kan bedienen
Ook hoop ik dat de Bluetooth adapter van mijn Harmony weer ondersteund gaat worden. Dit is namelijk erg makkelijk als je alles gewoon met je afstandsbediening kan bedienen
Verwijderd
Wij gebruiken een harmony smart hub - ging er eigenlijk wel vanuit dat die zal gaan werken met de PS4.Nico111 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:21:
Ik snap niet dat ze dit niet gewoon meteen gedaan hebben. Ik hoop dat het snel gaat komen, want nu moet ik mijn Macbook steeds aan de tv hangen.
Waarschijnlijk niet ingebouwd omdat de ontwikkeltijd net even te lang ging duren en Sony graag alle feestdagen wou meepakken.
Bij mij blijft in AC:BF ongeveer 1x per 5 min het beeld en geluid 1 a 2 seconden hangen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En heeft iemand enig idee hoe je dit op kan lossen? Heb wel de patch geinstalleerd (misschien veroorzaakt die juist het probleem). Ik kan er via google zo geen oplossing voor vinden.
Killzone werkt bij mij wel zonder problemen.
PSN: LinQ-NL
rechstreeks aansluiten van hdmi kabel. had het zelfde probleem.Odieus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:24:
Bij mij blijft in AC:BF ongeveer 1x per 5 min het beeld en geluid 1 a 2 seconden hangen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En heeft iemand enig idee hoe je dit op kan lossen? Heb wel de patch geinstalleerd (misschien veroorzaakt die juist het probleem). Ik kan er via google zo geen oplossing voor vinden.
Ok heb idd een HDMI switch tussen de PS4 en tv zitten, zal ik eens proberen! Thanks!Teunke7 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:35:
[...]
rechstreeks aansluiten van hdmi kabel. had het zelfde probleem.
AC:BF werkt prima hier, geen problemen ondervonden. Wel had ik bij Need for Speed Rivals problemen, framerate drops etc... Denk dat dit te maken had met het verweven singleplayer/multiplayer systeem.. Hij begon soms echt te haperen, soms zo erg dat je niet fatsoenlijk meer kon rijden. Ik heb Need for Speed overigens geruild en er AC:BF voor genomen. Ik vond NFS sowieso verschrikkelijk en zonde van de 60 euro die ik ervoor betaald had. AC is in mijn ogen een veel betere game.Odieus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:24:
Ik ben stiekum wel benieuwd welke games (gratis, of met korting) we op Playstation Plus kunnen verwachten binnenkort. Resogun is een te gekke game
Kan iemand mij vertellen hoe ik een game in standby kan zetten en vervolgens de PS ook, zodat ik later verder kan gaan waar ik gebleven was. Dacht zoiets namelijk te hebben gelezen dat het kon,maar zou niet weten hoe ik dat moet uitvoeren..
Ik hoe hilarisch het klinkt een Sony receiver met HDMI output en input.Odieus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:36:
[...]
Ok heb idd een HDMI switch tussen de PS4 en tv zitten, zal ik eens proberen! Thanks!
Resumé functie komt later in een firmware updateSatom schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:44:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een game in standby kan zetten en vervolgens de PS ook, zodat ik later verder kan gaan waar ik gebleven was. Dacht zoiets namelijk te hebben gelezen dat het kon,maar zou niet weten hoe ik dat moet uitvoeren..
Heeft er iemand al een gaming headset gebruikt (Astro / Turtle Beach / etc.) op de PS4? Ik gebruik nu die goedkope headset die er bij kwam, maar ik vind het volume echt waardeloos. Ik hoor andere mensen nauwelijks terwijl die al op het hardst staat.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Tuurlijk moet je rekening houden met anderen maar als je zo'n console hebt... ga je toch ook genieten van goed geluid .... en zet je geen koptelefoon op...
CHAT-audio. Leek me toch duidelijk uit m'n bericht. "Ik hoor andere mensen nauwelijks"...Gandalf68 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:03:
Tuurlijk moet je rekening houden met anderen maar als je zo'n console hebt... ga je toch ook genieten van goed geluid .... en zet je geen koptelefoon op...
Ah, kak! Dacht dat dat er al was!PBP schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:47:
[...]
Resumé functie komt later in een firmware update
Ik zet toch liever m'n Sennheiser 598 op m'n hoofd dan dat ik naar m'n TV-speakers moet luisteren...Gandalf68 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:03:
De soundstage van die hoofdtelefoon is van een andere wereld, niet elke "headset" is hetzelfde
Maar heb jij die ook al eens voor Chat-Audio only gebruikt? Ik heb namelijk zelf een 5.1 surround set, en daar wil ik m'n gewone geluid over. Maar die chat-audio over die PS4 headset is gaar en goekoop. Ik ben alleen benieuwd of dat met een andere headset beter isRck010 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:13:
[...]
Ik zet toch liever m'n Sennheiser 598 op m'n hoofd dan dat ik naar m'n TV-speakers moet luisteren...
De soundstage van die hoofdtelefoon is van een andere wereld, niet elke "headset" is hetzelfdeIk ben het wel met je eens dat die headset van de PS4 wel heel erg cheap is, die hadden ze ook mogen houden van mij
Ja, in NFS moest ik het volume via de PS-knop op m'n controller ongeveer op 50% zetten anders schreeuwen ze me de oren van de kop.EricNL schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:15:
[...]
Maar heb jij die ook al eens voor Chat-Audio only gebruikt? Ik heb namelijk zelf een 5.1 surround set, en daar wil ik m'n gewone geluid over. Maar die chat-audio over die PS4 headset is gaar en goekoop. Ik ben alleen benieuwd of dat met een andere headset beter is
Heb met call of duty ghost probleem! Geluid van blu ray maakt veel
Lawaai waardoor het spel gaat stotteren? Iemand ? De rest van de games hebben het niet
Lawaai waardoor het spel gaat stotteren? Iemand ? De rest van de games hebben het niet
Hmm misschien een onnozele vraag, maar geen vlek of andere gekke dingen te zien op de disc? Klinkt alsof er met die specifieke disc iets niet helemaal in orde is.nickdew schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:17:
Ik bedoel echt de Chat-Audio he van party chat bijvoorbeeld. Welke headset gebruik je als ik vragen mag?Rck010 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:16:
[...]
Ja, in NFS moest ik het volume via de PS-knop op m'n controller ongeveer op 50% zetten anders schreeuwen ze me de oren van de kop.
Helemaal schoongemaakt maar blogt probleem houden
Heeft het probleem bij mij helaas niet opgelostTeunke7 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:35:
[...]
rechstreeks aansluiten van hdmi kabel. had het zelfde probleem.
Heb net de headset van mij HTC geprobeerd die klinkt al stukken beter, Kheb volledige audio van Sound Shapes over de headset laten spelen klonk gewoon goed. Wel echt ideaal dat je gewoon elke koptelefoon met 3,5mm aansluiting op de controller kunt aansluiten en dat alle audio daar dan via loopt.Rck010 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:13:
[...]
Ik zet toch liever m'n Sennheiser 598 op m'n hoofd dan dat ik naar m'n TV-speakers moet luisteren...
De soundstage van die hoofdtelefoon is van een andere wereld, niet elke "headset" is hetzelfdeIk ben het wel met je eens dat die headset van de PS4 wel heel erg cheap is, die hadden ze ook mogen houden van mij
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Oh sorry, ik heb het over de voice-chat in games. De echte chat-functie van de PS4 heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ook nog geen echt headset aangesloten, alleen m'n Sennheiser hoofdtelefoon. Het volume van de Sony headset is in ieder geval niks bij het volume van m'n Senn bij voice-chat ingame.EricNL schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:21:
[...]
Ik bedoel echt de Chat-Audio he van party chat bijvoorbeeld. Welke headset gebruik je als ik vragen mag?
Waarschijnlijk geldt dat dus ook voor de Chat-audio. Ik zal straks eens proberen...
Misschien PS4 uitzetten stekkers eruit even blazen bij de uit en inputs ? Stofje kan ook hinder veroorzakenOdieus schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:26:
[...]
Heeft het probleem bij mij helaas niet opgelost
Heb een 7.1 surround systeem en zocht een kleine mono headset voor online gaming.
heb zojuist deze besteld:
Gioteck EX-03R Gaming Headset PS4
ben benieuwd
heb zojuist deze besteld:
Gioteck EX-03R Gaming Headset PS4
ben benieuwd
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Precies, ik game normaal via een (erg) fatsoenlijke set maar als het later op de avond is gaat de kop telefoon op. Heeft een betere geluids weergave dan menig tv of speakers hier.Rck010 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:13:
[...]
Heb jij al kunnen testen of er veel compressie over de audio gaat als je hem via de controler aansluit?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
PSN Update
UPDATE 2 (9.22pm GMT, 30th November): Users will be aware that core network stability has returned throughout today and we are beginning the next phase of PSN service roll-out e.g. users will soon be able to progressively see the content info area for game titles. Voucher redemption continues to be controlled in order to cope with volume. We will have an update tomorrow. Thank you for your patience as we manage PSN to restore full service.
Heb het idee dat cod op grote maps met groundwar lagged soms... Irritant en slecht. Op de Xbox liep hij zonder stotteren
Verwijderd
Is je ps4 het spel nog aan het installeren?nickdew schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:17:
Ik kan de disk uit mn ps4 halen nadat hij is opgestart bij cod ghosts, dus ik begrijp niet waarom hij bij jou zo intensief zou moeten worden gebruikt.
Installatie gaat snel via ps4 maar installeert hij hem wel volledig? Dat hij niet meer van de cd leest. Of is dit niet mogelikk
Bij iedere game wordt eerst de basis geïnstalleerd waarna je aan de slag kunt. Tijdens het spelen gaat hij dan de rest installeren. Meeste games zijn na een half uurtje wel compleet geïnstalleerd.
Ik heb 2 accounts: een eu en een us.
Mijn eu account is mijn main, hoe kan ik us games downloaden en spelen op mijn eu account?
Met de ps3 ging dit prima nu zie ik een slotje en kan mijn us games niet spelen met mijn eu account
Mijn eu account is mijn main, hoe kan ik us games downloaden en spelen op mijn eu account?
Met de ps3 ging dit prima nu zie ik een slotje en kan mijn us games niet spelen met mijn eu account
Verwijderd
Hoop dat dit zo blijft om eerlijk te zijn, maar betwijfel tVinnocchio schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:02:
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:05:
[...]
Hoop dat dit zo blijft om eerlijk te zijn, maar betwijfel t
Ik heb het idee dat hij bij FIFA en BF4 de disc niet meer leest. Ik hoor die discdrive na installatie helemaal niet meer. Alleen tijdens starten van de game lijkt hij even aan te slaan. De disc moet er wel altijd in blijven. Bij de PS3 hoorde je continue bij FIFA dat hij de disc aan het lezen was.nickdew schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:59:
Installatie gaat snel via ps4 maar installeert hij hem wel volledig? Dat hij niet meer van de cd leest. Of is dit niet mogelikk
[ Voor 7% gewijzigd door PBP op 30-11-2013 23:08 ]
Ik heb het zelf niet maar als ik het me goed herinner moet juist je US account je main account zijn.Vinnocchio schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:02:
Iemand anders problemen met de controller?
- De L1 knop blijft af en toe hangen als je die indrukt
- De linker stick begint het rubber van los te laten
Hmm, nee, werkt perfect. Nog geen gebruikerssporen kunnen vinden.dunn0w schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:14:
Iemand anders problemen met de controller?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan