Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:14:
[...]

Oh trouwens, wil je het volledig veilig doen. Koop de codes op amazon met gift cards van amazon (die je dus ergens anders koopt)
Ik neem aan dat je ook gewoon kunt betalen met een CC (3V card in mijn geval) zonder eventueel gezeur?

[ Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 29-11-2013 12:40 ]

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Sluuz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:42:
Maandag besteld bij Intertoys, zojuist bezorgd op mn werk!

Nu nog ff werken en dan knallen!
Ik dacht dat de PS4 overal uitverkocht was?
Iemand een idee om die 2 weken ps plus te bemachtigen zonder zelf een creditcard te hebben?!
Morgen komt dat ps plus kaartje van bol.com pas en heb dus nu even een alternatief nodig...

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Je hebt alleen voor het activeren een CC nodig, want hij zet dan de auto renewal aan. De cc gegevens kun je vervolgens weer weghalen bij je account als je auto-renewal uit hebt gezet.

Een andere optie zou zijn als je nog een lege 3V kaart (klik) hebt liggen, kun je die toevoegen. Is een geldig CC nummer, maar PSN kan er niets vanaf halen.

[ Voor 34% gewijzigd door steffex op 29-11-2013 12:47 ]

steffex schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:45:
Je hebt alleen voor het activeren een CC nodig, want hij zet dan de auto renewal aan. De cc gegevens kun je vervolgens weer weghalen bij je account als je auto-renewal uit hebt gezet.

Een andere optie zou zijn als je nog een lege 3V kaart (klik) hebt liggen, kun je die toevoegen. Is een geldig CC nummer, maar PSN kan er niets vanaf halen.
Ik heb al wel neteller.com, maar ik kan de security code daarvan niet invoeren, want je ziet de achterkant van de kaart niet,

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Fighters262 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:34:
Heey jongens ik heb jullie hulp nodig.
Ik game op een oud scherm (LG) met een resolutie van 1600x900 met dvi converter. Ik ging altijd goed met de ps3. Ik heb nu de ps4 en het wil niet meer. Het LG scherm geeft telkens ''buiten bereik'' weer. Ik snap niet daar het aan ligt. De internet kabel en de hdmi kabel zijn beiden aangesloten. De controller is ook aangesloten.

Help!!
Is er niet iets zoals Power lang indrukken om in safe mode te komen?

Kon me iets herinneren dat ik ooit mijn PS3 had. Had hem aangeslotem op een 1080p scherm met 1080p output, toen naar een andere tv gegaan (max 720p). Toen had ik ook geen beeld. Moest weer terug naar 1080p scherm om de PS3 output terug te zetten naar 720p.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Lekker, PS4 hangt op blue light na 1.51 update. :|

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-11 21:58
Sovereign schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:05:
Lekker, PS4 hangt op blue light na 1.51 update. :|
Meen je niet? Heb je hem via usb geupdate of gedownload via de PS4?

• Sovereign
Gedownload.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

Hij doet niks meer? Stroom eraf? Powerbutton 7 seconden ingedrukt?

nada??

pf.. ik hoop het niet voor je..

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Probeer is anders opnieuw te installeren..

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Zo, alles ingesteld enzo. Nu KZ tijd. Heb mijn stream online gegooid. Link in sig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Voor de gelukkigen onder ons met een PS4, je kan nu voor vrij goedkoop een jaar lang PS+ krijgen bij bol.com. Zie: http://www.budgetgaming.n...+dagen+(nl)_hardware.html

Verwijderd

De PS4 is in 1 woord GEWELDIG. Onder andere FIFA 14 zien er echt fantastisch uit. Ik schrok wel fftjes toen ik hem aan had gesloten ging de hdmi niet aan. Andere poort gedaan en toen wel. Dacht even dead on arrival.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoe lang duurt dat voorbereiden installa...

Die drie punten hadden trouwens best gewoon vervangen kunnen worden door tie

• Sovereign
Ok PS4 doet het weer, safe mode geboot, en opnieuw geinitialiseerd.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v77ULJNAsIJn4kNLTKAWaj5M/full.jpg?nohitcount=1

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0NnOhc0twf8piNEwIXtNO7y1/full.jpg?nohitcount=1

De game is er nu de PS4 nog ...

_/-\o_

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Gelijk besteld, bedankt @Cycleo :)
@Phydomir, ik kijk met je mee, totdat de mijne er is :+

Verwijderd

Hoe de F*** voeg je nog een gebruiker toe wanneer je ingelogd bent?

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:06
Bij instellingen ofzo?

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Sovereign schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:22:
Pfff.... gelukkig!!!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Sovereign schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:22:
Goed om te horen!

Verwijderd

Hendrikje1 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:
[...]

Ik neem aan dat je ook gewoon kunt betalen met een CC (3V card in mijn geval) zonder eventueel gezeur?
Heb gehoord dat sommige bericht terug kregen om hun adresgegevens te laten controleren, en dus een nieuwe account moesten aanmaken, maar dat is alles.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:39

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanmorgen gehaald, werkt allemaal super tot nu toe, controller is echt gigantich veel beter dan de ds3.

Nu bezig met Killzone SF single player: www.twitch.tv/wanderer200

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Wel minder dat je de 2 weken proef periode ps+ pas kan activeren als je een creditcard aanmeld.

Verwijderd

Naar POWER toegaan en dan uitloggen.
Dan kan je een nieuwe account toevoegen ;)

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:28
Pff, had hetzelfde! Bleef an update via USB eerst blauw knipperen en deed niks, stroom er en opnieuw update gedaan in veiling modes en toen deed bij het wel.. Ben zo blij!!

• Wakez
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 23:22
Day one bestelling nog niet binnen... vrachtwagen niet binnen gekomen..
geduldig wachten maar...

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:41
Ik krijg net trouwens een e-mailbericht van Bol.com met daarin een promotiecode voor Killzone: Shadowfall. Iemand enig idee wat deze code ontgrendeld? Ik zit nog te wachten op mijn PS4 en Killzone. ;)

En goed bezig Bol.com! :*)

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 18:04

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Chaoss schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:26:
Vanmorgen gehaald, werkt allemaal super tot nu toe, controller is echt gigantich veel beter dan de ds3.

Nu bezig met Killzone SF single player: www.twitch.tv/wanderer200
Toch grappig dat ik kan zien hoe je afgemaakt wordt ;)

Verwijderd

Ik had gewoon de update gedaan via de servers. Totaal geen problemen. Binnen 5 minuten gedaan.

• Hendrikje1
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:26:
[...]

Heb gehoord dat sommige bericht terug kregen om hun adresgegevens te laten controleren, en dus een nieuwe account moesten aanmaken, maar dat is alles.
Oke, bedankt. Net besteld. Kon gelijk mailen omdat ik met me stomme kop per ongeluk een verkeerd credit card nummer had ingevoerd.Een aantal cijfers omgedraaid :P. Normaal kun je zelf je order cancellen, maar in dit soort gevallen blijkbaar niet.
Ik neem aan dat jullie koffie en koekjes klaar hebben staan voor je bezorger?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Satom
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

AtlAntA schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:43:
De bezorger mag een rondje meespelen met mij :+

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:28

Melkaz

Melkazar

AtlAntA schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:43:
Ali de bezorger zegt nooit veel meer dan hallo, hier tekenen en houdoe. Ben wel tevreden met onze 'vaste' bezorger hoor, die maakt altijd na werk tijd nog een rondje, ook al heb je al een nieuwe dag gekozen _/-\o_

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Weet iemand hoe het zit met de code voor de Killzone Shadow Pack? Als je de game los in de winkel koopt zit deze code er bij, maar ik heb zelf een mega bundle en daar kan ik de code voor deze pack niet in vinden ;(

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik ben voorzien:Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CKie99Ol.jpg

Ps4/switch gamer

• just_A_boy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-05-2017
Wil even zeggen dat ik dik tevreden ben met de ps4... Heb um nu al 4 uur aan en werkt als een zonnetje :D

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 14:49

• Jused
  • Laatst online: 19-07-2023
Come on! Die van mij staat ook op me te wachten. In mei al gepreorderd bij Game Mania, dus maakte me niet echt zorgen. Huisgenoot heeft em opgehaald, zit zelf dit weekend in Parijs. Duurt lang! :)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2nqrzw3.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Jused op 29-11-2013 14:13 ]

Verwijderd

What language do you want to use? - select english.

Om vervolgens doodleuk alles in het nederlands te hebben :)

Verwijderd

Ik heb mijn HDD vervangen voor een SSHD en dat is prima gegaan. Alles ingesteld en dacht mijn Vita te linken maar dat had ik beter niet kunnen doen. Zit al 5 minuten tegen een ogenblik geduld aan te kijken om in te loggen op PSN.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Yonix schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:39:
Ik krijg net trouwens een e-mailbericht van Bol.com met daarin een promotiecode voor Killzone: Shadowfall. Iemand enig idee wat deze code ontgrendeld? Ik zit nog te wachten op mijn PS4 en Killzone. ;)

En goed bezig Bol.com! :*)
Extra spul bij KZ voor het preorderen bijvoorbeeld een andere skin voor je OWL.

http://www.killzone.com/k...7-11_pre-order_bonus.html

[ Voor 8% gewijzigd door Alvanosa op 29-11-2013 14:13 ]

PSN: Alvanosa

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:35

MonkeySleeve

It's just Monkey business

En wat is dat This is for the players doosje?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:39

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

majoh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:39:
[...]
Toch grappig dat ik kan zien hoe je afgemaakt wordt ;)
Was het eerste stukje echte gameplay, daarvoor zat een heel stuk pre proloog, controle zijn ff wennen vooral de touchpad voor de OWL besturing

Moet zeggen dat killzone er wel heel heel erg :9~ :9~ :9~ uitziet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:46
MonkeySleeve schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:12:
[...]

En wat is dat This is for the players doosje?
Ja, dat zou ik ook wel 's willen weten 8)

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
botech schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:18:
[...]

Ja, dat zou ik ook wel 's willen weten 8)
Dit kreeg de pers daar zitten 5 games in.

• sparrow86
  • Laatst online: 13-11 00:34
Sow! begin van de middag bij Bartje Smit geweest ;) Ik zeg, kom mn Playstation 4 ophalen! Kijkt ie me schaapachtig aan, ow die heb ik niet hoor. Ja, zeg ik, die heb ik hier laten bezorgen. Ow, dan moet je zeggen dat je een internetbestelling komt afhalen. Ja geef me nou maar die playstation 8)7 Vraagt een ander verkoper, wanneer heb je hem gereserveerd? Ik denk, ja straks is dat een strikvraag, dus ik zeg, ow de datum weet ik echt niet meer :*) Daarna wel nog ff leuk praatje kunnen maken over de hele chaos rondom de release.

Toen op naar de Gamemania, wat games ingeruild en Battlefield 4 en AC Black Flag meegenomen! Kreeg van beide games de pre-order bonus/exclusive edition met wat extra's. Nu lekker ff gamen! >:)

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/1371/l6bj.jpg

Overigens deed de systemupdate t net prima via de ps zelf. ging heel snel, heb stickje niet gebruikt.

Verwijderd

Ik heb hem! Alleen is mijn extra controller niet meegeleverd :/ (staat op bol van wel)

Verwijderd

Ik ben nog in afwachting van de postbode maar heb verder geen ervaring met PSN of de Playstation in het algemeen. Is PSN iets wat je ook via de laptop aan kan maken of moet dit via de PS4? Kan wel googlen maar als ik niet weet waarnaar ben ik nog wel even bezig.

Alvast bedankt voor de info en eventuele link. ;)

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:33:
Ik ben nog in afwachting van de postbode maar heb verder geen ervaring met PSN of de Playstation in het algemeen. Is PSN iets wat je ook via de laptop aan kan maken of moet dit via de PS4? Kan wel googlen maar als ik niet weet waarnaar ben ik nog wel even bezig.

Alvast bedankt voor de info en eventuele link. ;)
http://nl.playstation.com/psn/

Verwijderd

Update was in no time gelukt, maar iemand anders ook nog moeite om op PSN te komen?
Heb het al zeker 10x geprobeerd, steeds een melding dat er een probleem met de server is of helemaal geen melding, maar springt gewoon terug...

Heb het wel een beetje gehad met steeds opnieuw mijn WW en user in te voeren... Zucht...

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:52
Ja hij doet bij mij ook moeilijk inderdaad, gelukkig herkende die mijn username na de 3e x :p
Ik was er net in maar hij is nog steeds niet helemaal op en top.

• Hendrikje1
  • Niet online
Zo, inmiddels een jaartje PS+ voor $30 (zie me vorige bericht. Dit is verder geregeld door Amazon) en twee keer een $50 gift card gekocht.
PS+ voucher redeemen lukt momenteel alleen niet door de drukte. Ach, later nog maar eens oproberen :).

Nu alleen nog geduldig ( >:) ) wachten tot morgen de postbode met me PS4 voor de deur staat.

[ Voor 32% gewijzigd door Hendrikje1 op 29-11-2013 14:44 ]

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
En ik zit hier op het werk een beetje appelig alle forums na te lezen in de hoop dat de tijd sneller gaat.

Maar hij staat klaar.

Verwijderd

Nog iemand die niet kan inloggen op PSN?

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:43
Net ook mijn eerste schrikmomentje gehad. Had een audiofile gevonden in Killzone, komt dat geluid opeens vol uit de controller zetten :+

• nickertNL
  • Laatst online: 19-11 22:06
ja ik hier ook niet. playstation blijft te proberen in te loggen en vervolgens moet ik weer opnieuw inloggen

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:40
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:45:
Nog iemand die niet kan inloggen op PSN?
Ik kan ook niet inloggen, pff fifa is offline niks aan 8)7

Verwijderd

dageeknerd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:47:
[...]

Ik kan ook niet inloggen, pff fifa is offline niks aan 8)7
Ps4 is best saai zonder games :P

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:18
Ik kan amper dingen doen op PSN en de ea server bij FIFA en BF doen het niet. Jullie zelfde probleem?

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
Yup,net wel mijn account kunnen inloggen. Account maken voor m'n gf wil niet lukken momenteel.

Mijn PS4 is dus ook binnen vandaag. Helaas is m'n battlefield 4 pre-order niet meegeleverd. 7 tot 9 dagen levertijd staat er nu. Eens zien of ik die pre-order kan annuleren en dan een digitale download kopen.

[ Voor 53% gewijzigd door riotrick op 29-11-2013 14:52 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Jullie moeten je zelf maar met playroom vermaken blijkbaar ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Zit je daar met je 130 dollar in je wallet en vers jaar plus abo helemaal klaar, is de levering van mediamarkt deventer niet binnengekomen. Wat een epische faal zeg, dikke smoes met beveiligde levering want anders zouden ze overvallen worden en daarom duurt het langer. Achja moest het ff kwijt! :(

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

BoomTree schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:57:
Zit je daar met je 130 dollar in je wallet en vers jaar plus abo helemaal klaar, is de levering van mediamarkt deventer niet binnengekomen. Wat een epische faal zeg, dikke smoes met beveiligde levering want anders zouden ze overvallen worden en daarom duurt het langer. Achja moest het ff kwijt! :(
Het is natuurlijk wel enorm klote.., maar ik weet uit andere bronnen wel te melden dat de vrachtwagens die die PS4's rond reden wel extra particuliere beveiliging bij zich hadden omdat een 500 ps4's leuke handel zijn natuurlijk.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid, ik maak een us account, voeg via paypal geld toe aan mijn wallet, koop games via de US store, en switch vervolgens naar mijn NL account kan ik nog steeds de spellen spelen?

• sparrow86
Bij mij blijft ie nu hangen bij het aanmelden bij PSN. Als ik mn nickname invul zegt ie dat er time-out is opgetreden bij de server.

• kaanmijo
  • Laatst online: 08:46

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb er nu 2 uur mee kunnen spelen, wat een apparaat zeg. Ik ben ook echt helemaal fan van de nieuwe NFS.

En PSN ligt plat, kan niks meer doen :'(

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
shoombak schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:03:
Even voor de duidelijkheid, ik maak een us account, voeg via paypal geld toe aan mijn wallet, koop games via de US store, en switch vervolgens naar mijn NL account kan ik nog steeds de spellen spelen?
Bij de PS4 werkt het niet zo bij een US account. Je zult US PSN cards moeten kopen online. Sony kijkt naar je paypal adres, je kan geen US paypal aanmaken zonder US CC of rekening.

Je kan op Amazon.com of op offgamers.com US psn kaarten halen op offgamers.com kan je zelfs met ideal betalen.

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:22
Kan hier ook niet inloggen in psn, naja dan maar killzone eens opstarten:P

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-11 13:41
Alle 3 de Playstations zijn netjes bij iedereen aangekomen :) Ben benieuwd hoeveel mensen er problemen zullen krijgen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• kaanmijo
  • Laatst online: 08:46

kaanmijo

Picobello B.V.

Trouwens nog een vraagje, weet iemand hoe je door de PS4 interface kan bewegen met dat touchpad? Kan het namelijk nergens vinden in de instellingen..

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
nl.twitch.tv/NjayNL

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• sparrow86
Ik kan me nog steeds niet aanmelden bij PSN. Wil een nieuwe account aanmaken, maar hij kan mn nickname niet checken vanwege een timeout bij de verbinding met de server. Ligt dit aan mij of aan Sony? Probeer t later vanmiddag wel weer.

• NinTeNdO_FrEaK
Helaas niet (anders had ik hem gratis), maar verzamel press kits. En vandaar ken ik wel wat mensen die deze dingen wel krijgen :)

Ps4/switch gamer

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 15:06
het lijkt erop dat psn eruit ligt :(

• Hendrikje1
  • Niet online
sparrow86 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:29:
Ik kan me nog steeds niet aanmelden bij PSN. Wil een nieuwe account aanmaken, maar hij kan mn nickname niet checken vanwege een timeout bij de verbinding met de server. Ligt dit aan mij of aan Sony? Probeer t later vanmiddag wel weer.
Drukte op de server. Dat was natuurlijk te verwachten :).

• sparrow86
Hendrikje1 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:31:
[...]

Drukte op de server. Dat was natuurlijk te verwachten :).
Ja begrijpelijk, vind t ook niet erg om ff te wachten hoor, maar als het aan mijn verbinding ofzo ligt zit ik voor niks te wachten snap je? ;)

• Hendrikje1
  • Niet online
sparrow86 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:32:
[...]

Ja begrijpelijk, vind t ook niet erg om ff te wachten hoor, maar als het aan mijn verbinding ofzo ligt zit ik voor niks te wachten snap je? ;)
Snap ik. Ik kan me ook niet aanmelden op PSN, dus het ligt niet aan je verbinding. :)
Ik probeer het vanavond nog wel een aantal keer :).

[ Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 29-11-2013 15:35 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
g*dver, heb ik hier nu de eerste BLOD te pakken? :(
indicator blijft blauw knipperen, al andere HDMI kabel geprobeerd, en andere poort op de TV |:(

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:39

alwinus

Tweaked

Waarommmmm PSN, waaaarrrrrommmmmmmm?.

Verwijderd

Fijn is het als je full digital gaat :P

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:35
M a r c o schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:34:
indicator blijft blauw knipperen, al andere HDMI kabel geprobeerd, en andere poort op de TV |:(
De HDMI poort gechecked ? Aaantal dagen terug was er wat over dat een pinnetje niet goed zou zitten of iets degelijks, op Inet is er wel wat over te vinden.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
nl.twitch.tv/NjayNL

als ik kijk naar deze stream, is of de Twitch stream kwaliteit echt heel, heel slecht. Of is Ghosts echt gewoon BO1 qua graphics..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Hendrikje1
  • Niet online
M a r c o schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:34:
Axelfoley007 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:38:
[...]

De HDMI poort gechecked ? Aaantal dagen terug was er wat over dat een pinnetje niet goed zou zitten of iets degelijks, op Inet is er wel wat over te vinden.
Onder andere hier: http://psx-scene.com/foru...hing-line-explained-3931/

[ Voor 25% gewijzigd door Hendrikje1 op 29-11-2013 15:41 ]

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 09:24
lanerios schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:39:
nl.twitch.tv/NjayNL

als ik kijk naar deze stream, is of de Twitch stream kwaliteit echt heel, heel slecht. Of is Ghosts echt gewoon BO1 qua graphics..
ik verwacht de stream, gisteren toevallig filmpje zitten kijken hierover. wss kwaliteit niet veranderd

Verwijderd

Bezig met voorbereiden van de installatie...
1.51 duurt wel erg lang :(

• M a r c o
  • Niet online
Axelfoley007 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:38:
[...]
HDMI poort ziet er goed uit. :(

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:35
Kan de kabel er helemaal goed in?

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:35
M a r c o schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:45:
[...]

HDMI poort ziet er goed uit. :(
Handshake issue ?

- Probeer channel / input change, change back to input waar je PS4 aan hangt.
- Eerst TV aan, dan PS4
- Eerst PS4 aan, dan TV

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Of connector wel goed in je TV. Heb daar ook wel eens problemen mee gehad haha 8)7

BFV: SuperflipNL [PS4]

• PBP
  • Laatst online: 19-11 21:48

PBP

Kwaliteit van het streamen kan je instellen in het instellingen menu.

• aidahmic
  • Laatst online: 19-09-2023
Pff bezig mrt voorbereiden van de installatie duurt laang :-)

• NinTeNdO_FrEaK
Heb een stuk of 25 tweakers toegevoegd, 100 is me iets to gortig om in te voeren ^^

Ps4/switch gamer

• M a r c o
  • Niet online
SuperflipNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:49:
Of connector wel goed in je TV. Heb daar ook wel eens problemen mee gehad haha 8)7
Nu 2 power kabels geprobeerd,
3 HDMI kabels, en 3 HDMI poorten op 2 schermen geprobeerd.

• aidahmic
  • Laatst online: 19-09-2023
Iemand anders het probleem van de installatie voorbereiden 1.51. Duurt lang
??

Verwijderd

aidahmic schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:56:
??
Same here, ik cancelde een keer, en toen PSN aanmelden, deed hij het opeens.

Ik kan me nu niet bij PSN aanmelden, gok dat de servers overbelast zijn? ...
Blijft maar op 'een ogenblik geduld...' staan :(

Verwijderd

Lijkt er op dat de server er uit ligt. Kan niet online met Warframe en DC Universe online.
Bij War Thunder kan ik mijn account helaas niet overzetten.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
aidahmic schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:56:
??
Had 1.51 binnen 1 minuut binnen denk ik :| alleen psn faalt wel..

Verwijderd

keanu_ schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:58:
[...]

Had 1.51 binnen 1 minuut binnen denk ik :| alleen psn faalt wel..
Single player it is! Vnaaf maar weer ff opnieuw proberen.

Van killzone trouwens van bol.com mailtje gekregen voor de DLC pre-order shit, anderen ook hopelijk? :D
Pagina: 1 ... 23 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan