Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Asgaro schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:58:
Enemy Front komt eraan: een WW2 game gemaakt met CryEngine.

[video]

Ik zal deze game hoogstwaarschijnlijk ooit kopen (ik koop nooit meer games at release: na 6 maand staan ze voor 15 euro op Steam ofzo) en hoop dat de MP degelijk is zodat die wat lang meegaat.
Alleen betwijfel ik dit omdat we nog maar zeer weinig van de game gehoord en gezien hebben. De developer is, voor zover ik weet, ook niet bepaald heel bekend.
Maar het kan zeker wel leuk zijn om nog is een WW2 SP te spelen... :)
Ik zag hem ook een keertje voorbijkomen in OPM (Officieel Playstation Magazine). Ik had ook niet direct het gevoel dat het een mustbuy zal worden, maar het kan best een lekker tussendoortje worden zoals Sniper Elite V2 dat ook voor mij was.

Het lijkt me echter niet een game die echt heel erg zal gaan verrassen. Overigens heb ik dat gevoel ook bij de aankomende Wolfenstein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Blijkbaar wordt aan Forgotten Hope 2 (= DE beste WW2 mod voor BF2) nog steeds gewerkt.
En onlangs hebben ze aangekondigd dat Omaha Beach en Gold Beach speelbare maps zullen worden. _/-\o_

Algemene info over Forgotten Hope 2:

http://forgottenhope.warumdarum.de/

Info over de aankomende Omaha Beach:

http://forgottenhope.warumdarum.de/news.php?id_news=441

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/omaha/omaha_mini.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/omaha/Omaha_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/omaha/Omaha_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/omaha/Omaha_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/omaha/Omaha_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/omaha/Omaha_1.jpg

Video's:
Video van Gold Beach: een van de aankomende maps, en lijkt wat op Omaha Beach zo te zien:

Over een reeds verschenen map:

Een reeds verschenen map, met een Airborne Assault van de German side. _/-\o_
En stel je dit even voor met de nieuwe Frostbite engine... I HAVE A DREAM. *O*

Meer video's?
YouTube: Shake Bake

Wordt de mod nog veel gespeeld?
Niet zoveel als ik had gehoopt. Maar blijkbaar bestaat ze al zeer lang.
Ik liet deze mod zelf aan mijn neus voorbij gaan doordat ik tot 3 jaar geleden nog geen interesse had in gemodde games. Nu is dit wel anders...

Er is steeds 1 goed bevolkte server (per server kunnen er tot 128 mensen op): http://www.gametracker.com/search/bf2/?query=FH2
En zeker in de avonden trekt het duidelijk meer volk.
In Europa wordt de mod nog veel gespeeld en vind je genoeg volk. In Amerika echter niet, dus prijs ons gelukkig dat we hier leven. :)

Zoek je andere WW2 games die veel populairder zijn en degelijk zijn?
Mijn persoonlijke andere favorieten:
Heroes & Generals
Is een recente game! En zal later ook op Steam uitkomen. Het is Free To Play maar niet pay to win.

Video ervan:

Red Orchestra 2 (+ expansion pack Rising Storm)
Deze is wel pretty hardcore. De voorgaande game heeft nog steeds mijn voorkeur. (Ook omdat je daar kunt land and air vehicles en zelfs fietsen gebruiken.)

Daarnaast mogen we ook uitkijken naar:
Traction Wars
http://www.tractionwars.com/
Is al lang in development (en wordt nog actief aan gewerkt) en is ON-GE-LO-FE-LIJK mooi. Ze gebruiken de CryEngine.
Check gewoon een paar development blogs en je merkt dat deze devs echt oog voor detail hebben.
- Ze gaan ook voor het "when its done" systeem ipv te rushen voor een release.
- Daarnaast zal het zeer immersive zijn: de HUD zal je niet standaard zien maar kan je tijdelijk tonen.
- Je map van het ganse slagveld kan je zien door - zoals in Far Cry 2 - een echte kaart boven te halen.
- Wapens hebben veel recoil
- ...

Andere WW2 games kan ik niet echt aanraden:
- ofwel geef ik ze een grote kans op falen, bv. het aankomende Enemy Front.
- ofwel is het geen shooter, en dit topic draait om shooters net. Voorbeelden: World of Tanks, War Thunder, ... (niettemin zijn dit wel goede games heb ik gehoord!)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 30-03-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399938

My favo shooter allertijden zijn DOD en DODS, ik hoop echt enorm op een vervolg (hl3) het is de ideale arcade ww2 shooter, enorm verslavend en redelijk goed gebalanceerd 8) Niet alleen als WW2 shooter, maar als een enorm goeie shooter in general.

Geen COD nadespam, snellere gameplay dan de in mijn ogen ietswat buggy Red Orchestra, het is ook niet totaal arcade en beroerd zoals BF1942, het is meer een Counterstrike in een WW2 setting. Redelijk authentiek en enorm fun om te spelen en weinig tot geen cheaters.

Ik heb over de Jaren veel ww2 shooters geprobeerd, maar niets kon tippen aan de dod en dods serie in mijn ogen. Zelfs nu heb je nog een kleine community die DODS nog altijd spleen, DOD is helaas redelijk dood Ik geloof minder dan 800 spelers wereldwijd per dag volgens steams statistics.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 399938 op 31-03-2014 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Er is een teaser voor de Omaha Beach map (voor mod Forgotten Hope 2) vrijgegeven.

Jammer genoeg niet echt veel te zien, maar het is beter dan niets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

Forgotten Hope heeft ook zijn eigen draadje --> Forgotten Hope 2 * BF2 MOD *

De update met Omaha Beach en Gold Beach komt zeer snel uit. Zeker de moeite waard om Omaha Beach met 128 speler te bestormen.

[ Voor 39% gewijzigd door NTH op 06-04-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20

Christiano007

Ich bin der champion

Asgaro schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:33:
Er is een teaser voor de Omaha Beach map (voor mod Forgotten Hope 2) vrijgegeven.

Jammer genoeg niet echt veel te zien, maar het is beter dan niets. ;)

[video]
Is het een op zichzelf staande mod of heb je bf4 nodig ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH

NTH

Je hebt Battlefield 2 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:15
NTH schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:43:
Je hebt Battlefield 2 nodig.
Deze mod klinkt goed! Weet iemand nog een leuke aanbieding voor BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

hippiepaci schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:55:
[...]

Deze mod klinkt goed! Weet iemand nog een leuke aanbieding voor BF2?
Was 2.50 euro een tijd geleden op Origin volgens mij. Komt vast nog wel een keer terug.

Één van de meest niet responsieve games die ik ooit gespeeld heb (vooral netcode), maar misschien maar eens een WW2 mod de kans geven. Ook al zijn beach levels verschrikkelijk in multiplayer. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 07-04-2014 23:31 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 582467

Ik speel BF2 nog regelmatig. Vind dit nog steeds de best WW2 game gemaakt. Al komt COD2 wel in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
COD en later de uitbreiding grijs gespeeld vanaf release datum. Man man wat een goede game was dat.
later doorgegaan met COD2 en ook deze was een topper, iets minder run'n'gun en rustigere gameplay.

Ik zit ook met smart te wachten totdat er weer eens games komen in die categorie. Een hele tijd met plezier 600+ uren Red Orchestra gespeeld, ik vind persoonlijk net game gameplay iets te slow en stroef.

[ Voor 34% gewijzigd door Axelfoley007 op 08-04-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-07 22:59

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 582467 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:33:
Ik speel BF2 nog regelmatig. Vind dit nog steeds de best WW2 game gemaakt. Al komt COD2 wel in de buurt.
BF2 is geen WW2 shooter. Ben wel met je eens dat dat de beste shooter ooit is. BF(1) was overigens wel een WW2 shooter.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:45
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:21:
[...]
BF2 is geen WW2 shooter. Ben wel met je eens dat dat de beste shooter ooit is. BF(1) was overigens wel een WW2 shooter.
Je bedoelt neem ik aan Battlefield 1942?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Asgaro schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:58:
Enemy Front komt eraan: een WW2 game gemaakt met CryEngine.

[video]

Ik zal deze game hoogstwaarschijnlijk ooit kopen (ik koop nooit meer games at release: na 6 maand staan ze voor 15 euro op Steam ofzo) en hoop dat de MP degelijk is zodat die wat lang meegaat.
Alleen betwijfel ik dit omdat we nog maar zeer weinig van de game gehoord en gezien hebben. De developer is, voor zover ik weet, ook niet bepaald heel bekend.
Maar het kan zeker wel leuk zijn om nog is een WW2 SP te spelen... :)
Er komt zelfs een Collector's Edition van deze game. Helaas is die vooralsnog alleen voor de Verenigde Staten aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/2.46_rel/2.46_banner.jpg

Morgen komt de belangrijke update uit! *O*

Meer info:
http://forgottenhope.warumdarum.de/news.php?id_news=443
en
http://forgottenhope.warumdarum.de/news.php?id_news=444

En nieuwe trailer:

Afbeeldingslocatie: http://forgottenhope.warumdarum.de/screenshotsfh2/news/2.46_rel/launch_01.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 10-04-2014 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH

NTH

Er komt nog een zeer vette Release trailer aan voor FH2 :-)

[ Voor 8% gewijzigd door NTH op 10-04-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH

NTH

De Official Release trailer van 2.46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
It's happening! *O*
To prevent our webserver from crashing due to the large amount of requests, we have temporarily setup this minimal webpage to reliably provide you with all the Release releated informations.
Regular services will resume once the raid is over.
http://forgottenhope.warumdarum.de/release/release246.html

Kga nu eerst wat op de server spelen die nog de oude versie (2.45) draait. Blijkbaar begint die nu goed vol te lopen.
Eerste keer dat ik de mod eigenlijk ga spelen: wish me luck. :+
(had eerder geen tijd wegens ander gedoe ook al post ik veel over de mod...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 15:31
Axelfoley007 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:50:
COD en later de uitbreiding grijs gespeeld vanaf release datum. Man man wat een goede game was dat.
later doorgegaan met COD2 en ook deze was een topper, iets minder run'n'gun en rustigere gameplay.

Ik zit ook met smart te wachten totdat er weer eens games komen in die categorie. Een hele tijd met plezier 600+ uren Red Orchestra gespeeld, ik vind persoonlijk net game gameplay iets te slow en stroef.
Hier ook nog een CoD fan. Heb vooral in CoD2 duizenden uren inzitten en het blijft een heerlijk spel. Een HD remake ervan zou een instant buy zijn bij mij en dan uiteraard zonder al die zever van de nieuwere CoD's. Gewoon lekker puur schieten in de custom maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH

NTH

Asgaro schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:10:
It's happening! *O*

[...]

http://forgottenhope.warumdarum.de/release/release246.html

Kga nu eerst wat op de server spelen die nog de oude versie (2.45) draait. Blijkbaar begint die nu goed vol te lopen.
Eerste keer dat ik de mod eigenlijk ga spelen: wish me luck. :+
(had eerder geen tijd wegens ander gedoe ook al post ik veel over de mod...)
En wat vond je van de eerste bestorming van Omaha Beach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
NTH schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:22:
[...]

En wat vond je van de eerste bestorming van Omaha Beach?
Hectisch! Maar de 128 slots server was dan ook goed vol. :+
Was wel wat wennen die avond omdat ik totaal nieuw was in deze game. Daardoor jammer genoeg ook wat teamkills gemaakt door slechte nade throws. Nu smijt ik gewoon geen nades meer, das het veiligst haha.
(En een maat van mij kreeg onlangs een 2 week ban lol. Ik weet niet hoe hij het heeft gedaan want ik joinde net de match toen die er ver uit werd gesmeten. Maar de admin sprak me in een private squad aan en gaf vriendelijk uitleg hoe de ban op te heffen op hun forum.)

Ik speel de mod nu bijna elke avond en heb echt nog veel fun! Ik wist niet dat er zoveel maps voor waren!
Ook is het ongelofelijk tactisch omdat je altijd op je minimap moet kijken. Je ziet namelijk niet goed wie vriend of vijand is en je moet dus goed een beeld van de frontlinie kunnen vormen.

Alleen is het wel jammer dat Omaha en Gold Beach zo weinig voorbij komen. :>
Hier is het nu toch weer even geleden dat ik Omaha of Gold Beach heb gespeeld. In de chat zie je ook regelmatig mensen vragen naar die map... Er zijn denk ik redelijk wat FH2-veteranen die de nieuwe maps nog niet gespeeld hebben doordat ze maar 1 keer per ganse map cyclus passeren.

On another note...

Er is een nieuwe build uit voor Heroes And Generals:

Gameplay:

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 16-04-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-07 23:19
Ik zat even door Tweakers rond te neuzen en kwam deze blog tegen :)

redactieblog: Moe van Tweede Wereldoorlog-shooters?

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Ik zou graag een dikke WO I game
waar realisme en historieke correctheid voorop staan

je kan het zelfs zo goed maken dat de jeugd al 200% meer weet over WO I :)

mocht ik geld teveel hebben zou ik ze zeker laten maken :)

ik vind het jammer dat gaming weinig gebruikt wordt om historieke gebeurtenissen redelijk realistisch te laten overkomen naar de gamers toe

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 11:42
*Bump*

Dag mede tweakers..

Al zoekende naar de titel "Heroes and Generals" kwam ik bij dit forum uit. Zag dat deze game een beetje naar de achtergrond is geraakt dus bij deze een injectie:

Ikzelf speel dit spel nu al ruim een jaar en ben er inmiddels aardig verslaafd aan geraakt. Ik wilde dit spel toch even onder de aandacht brengen aangezien ik zelf een COD2 veteraan ben en ik dit spel een waardige vervanger vind in dit genre.

In het kort:

Het is een Free2Play game in een mix van FPS en RTS, waarbij je tijdens het spelen in het FPS gedeelte zogenaamde "credits" en "warfunds" verdient die je vervolgens kunt gebruiken om weapon upgrades (m.b.v. credits) of Assault Teams (m.b.v. funds) kunt kopen. Uiteraard kun je ook credits/funds kopen m.b.v. gold welke je op zijn beurt weer aanschaft met echt geld of dagelijks bij elkaar sprokkelt (4 gold/dag gratis).

De weapon upgrades komen van pas in het FPS gedeelte en varieren van zwaarder kaliber munitie, slagmechanismes en vizieren tot anti tank/personeel mijnen en compleet nieuwe wapens.
De FPS mode heeft iets weg van BF1942. Zo kun je in de huid kruipen van infanterist, tank bemanning of piloot (heb je wel verschillende karakters voor nodig die je m.b.v. credits kunt unlocken)
Daarnaast zijn er nog andere voertuigen te besturen zoals jeeps, APC's (Armored Personnel Carriers), panzerwagens, motoren en zelfs fietsen.

De FPS mappen zijn nu nog beperkt tot zogenaamde "Skirmish battles", ofwel kleinschalige gevechten (in bossen), en "Town Battles" waarin je een stad moet aanvallen of juist verdedigen. Hierbij komt het aan op teamplay en coordinatie; zo is tank support onmisbaar wanneer je een rivier moet oversteken en kun je m.b.v. paratroopers achter vijandelijke linies droppen om de vijand te verassen en belangrijke objectives te bezetten.

De "Assault Teams" (AT's)zijn legereenheden die je kunt kopen m.b.v. genoemde warfunds en/of gold en kan een infanterie-, verkennings-, tank of vliegtuig eenheid zijn. Iedere eenheid bestaat uit een combinatie van voertuigen en bemanning en beide kunnen onafhankelijk van elkaar worden aangevuld tot volledige sterkte.
Deze AT's verplaats je via de RTS map (grote plattegrond van Europa met daarop alle verbindingswegen) naar de stad/skirmish waar ze nodig zijn voor aanval of verdediging. Wanneer een of meerdere van jouw AT's deelnemen aan het gevecht en het gevecht winnen, ontvang je warfunds die je vervolgens weer kunt gebruikten om je Teams aan te sterken of juist nieuwe te kopen (tot max. 10 stuks). Door in teamverband je AT's te verplaatsen kun je heel gericht breakthroughs creeren en pockets sluiten en zo de tegenstander afsnijden van versterkingen. Kortom, leuk tactisch concept.

Het spel is nog in beta stadium maar prima speelbaar. Er is een vrij actieve community op het forum die hevig discusseert over de + en - punten en deze aandraagt richting de ontwikkelaar. Regelmatig zie je deze goede ideeen terug in de game zelf.

De game heeft een tutorial maar die is nog vrij beperkt. Zoals met de meeste games leer je het spel pas echt "on the fly" ofwel gedurende het spelen zelf. Dit moet voor de meeste game fanaten overigens ook niet te moeilijk zijn. Daarom stel ik voor de game te downloaden en eens uit te proberen.
De game speelt via de browser m.b.v. flash plugin. Beste resultaten zijn vooralsnog bij gebruik van FireFox en een videokaart die DirectX 11 ondersteunt.

Hij is hier te downloaden:
http://www.heroesandgenerals.com/14/en/index.html

Ik zou zeggen probeer eens uit en laat maar horen wat je er van vind. Op dit moment is er een vrij grote groep actief in de US faction op TS. TS IP staat her en der aangegeven op het forum.
Wanneer je op deze TS joined komt het spel pas echt tot zijn recht en leer je snel de fijne kneepjes.

Succes.

grz

[ Voor 0% gewijzigd door yinnemans op 06-05-2014 11:21 . Reden: typo |:( ]

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
yinnemans schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:26:
*Bump*

Dag mede tweakers..

Al zoekende naar de titel "Heroes and Generals" kwam ik bij dit forum uit. Zag dat deze game een beetje naar de achtergrond is geraakt dus bij deze een injectie:

Ikzelf speel dit spel nu al ruim een jaar en ben er inmiddels aardig verslaafd aan geraakt. Ik wilde dit spel toch even onder de aandacht brengen aangezien ik zelf een COD2 veteraan ben en ik dit spel een waardige vervanger vind in dit genre.

In het kort:

Het is een Free2Play game in een mix van FPS en RTS, waarbij je tijdens het spelen in het FPS gedeelte zogenaamde "credits" en "warfunds" verdient die je vervolgens kunt gebruiken om weapon upgrades (m.b.v. credits) of Assault Teams (m.b.v. funds) kunt kopen. Uiteraard kun je ook credits/funds kopen m.b.v. gold welke je op zijn beurt weer aanschaft met echt geld of dagelijks bij elkaar sprokkelt (4 gold/dag gratis).

De weapon upgrades komen van pas in het FPS gedeelte en varieren van zwaarder kaliber munitie, slagmechanismes en vizieren tot anti tank/personeel mijnen en compleet nieuwe wapens.
De FPS mode heeft iets weg van BF1942. Zo kun je in de huid kruipen van infanterist, tank bemanning of piloot (heb je wel verschillende karakters voor nodig die je m.b.v. credits kunt unlocken)
Daarnaast zijn er nog andere voertuigen te besturen zoals jeeps, APC's (Armored Personnel Carriers), panzerwagens, motoren en zelfs fietsen.

De FPS mappen zijn nu nog beperkt tot zogenaamde "Skirmish battles", ofwel kleinschalige gevechten (in bossen), en "Town Battles" waarin je een stad moet aanvallen of juist verdedigen. Hierbij komt het aan op teamplay en coordinatie; zo is tank support onmisbaar wanneer je een rivier moet oversteken en kun je m.b.v. paratroopers achter vijandelijke linies droppen om de vijand te verassen en belangrijke objectives te bezetten.

De "Assault Teams" (AT's)zijn legereenheden die je kunt kopen m.b.v. genoemde warfunds en/of gold en kan een infanterie-, verkennings-, tank of vliegtuig eenheid zijn. Iedere eenheid bestaat uit een combinatie van voertuigen en bemanning en beide kunnen onafhankelijk van elkaar worden aangevuld tot volledige sterkte.
Deze AT's verplaats je via de RTS map (grote plattegrond van Europa met daarop alle verbindingswegen) naar de stad/skirmish waar ze nodig zijn voor aanval of verdediging. Wanneer een of meerdere van jouw AT's deelnemen aan het gevecht en het gevecht winnen, ontvang je warfunds die je vervolgens weer kunt gebruikten om je Teams aan te sterken of juist nieuwe te kopen (tot max. 10 stuks). Door in teamverband je AT's te verplaatsen kun je heel gericht breakthroughs creeren en pockets sluiten en zo de tegenstander afsnijden van versterkingen. Kortom, leuk tactisch concept.

Het spel is nog in beta stadium maar prima speelbaar. Er is een vrij actieve community op het forum die hevig discusseert over de + en - punten en deze aandraagt richting de ontwikkelaar. Regelmatig zie je deze goede ideeen terug in de game zelf.

De game heeft een tutorial maar die is nog vrij beperkt. Zoals met de meeste games leer je het spel pas echt "on the fly" ofwel gedurende het spelen zelf. Dit moet voor de meeste game fanaten overigens ook niet te moeilijk zijn. Daarom stel ik voor de game te downloaden en eens uit te proberen.
De game speelt via de browser m.b.v. flash plugin. Beste resultaten zijn vooralsnog bij gebruik van FireFox en een videokaart die DirectX 11 ondersteunt.

Hij is hier te downloaden:
http://www.heroesandgenerals.com/14/en/index.html

Ik zou zeggen probeer eens uit en laat maar horen wat je er van vind. Op dit moment is er een vrij grote groep actief in de US faction op TS. TS IP staat her en der aangegeven op het forum.
Wanneer je op deze TS joined komt het spel pas echt tot zijn recht en leer je snel de fijne kneepjes.

Succes.

grz
Mooie post. :)

Ik vind het persoonlijk jammer dat zoveel gamers zelfs niet de moeite nemen om buiten hun comfort zone te gaan van big blockbuster AAA games zoals BF4 en Titanfall, die beiden eigenlijk geflopt zijn.
Ik heb al meermaals in het verleden bepaalde mensen van op dit forum (die ik leerde kennen uit de goede oude BF3 tijd), geprobeerd te overhalen te experimenteren met andere FPS games.
FPS games die weliswaar minder populair zijn, maar die tenminste geen negatieve backslash krijgen omdat het net goede games zijn.
Dan heb ik het bv. over:
- Heroes and Generals
- Planetside 2
- Battlefield 2 van onder het stof halen en die terug spelen
- Forgotten Hope 2

Maar sommige/vele gamers zitten echt zo duidelijk in hun comfort zone dat ze iedere games die GEEN grote - belachelijke - marketing campagne heeft, gewoon niet willen proberen. Of er een lage dunk van hebben.
Anyway, dat moest er even uit. :)

Bij je post wil ik nog het volgende toevoegen:
Gameplay is overal te vinden maar deze Youtuber vind ik vooral aangenaam om naar te kijken en luisteren: YouTube: Shake Bake

Hij focust vooral op WW2 games, met ertussen een mix van random indie games.

Een van zijn recentste Heroes and Generals video's:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04

Pykow

Angelo OTR

Asgaro schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:38:
[...]

Ik vind het persoonlijk jammer dat zoveel gamers zelfs niet de moeite nemen om buiten hun comfort zone te gaan van big blockbuster AAA games zoals BF4 en Titanfall, die beiden eigenlijk geflopt zijn.
Ik heb al meermaals in het verleden bepaalde mensen van op dit forum (die ik leerde kennen uit de goede oude BF3 tijd), geprobeerd te overhalen te experimenteren met andere FPS games.
FPS games die weliswaar minder populair zijn, maar die tenminste geen negatieve backslash krijgen omdat het net goede games zijn.
Dan heb ik het bv. over:
- Heroes and Generals
- Planetside 2
- Forgotten Hope 2
Team Fortress 2, de game die nooit dood gaat haha.
Planetside 2 is ook wel een leuke game, maar te weinig ammo, te veel fps drops , input lag.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 22:42
Asgaro schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:38:
[...]

Dan heb ik het bv. over:
- Heroes and Generals
- Planetside 2
- Forgotten Hope 2

Maar sommige/vele gamers zitten echt zo duidelijk in hun comfort zone dat ze iedere games die GEEN grote - belachelijke - marketing campagne heeft, gewoon niet willen proberen. Of er een lage dunk van hebben.

Gameplay is overal te vinden maar deze Youtuber vind ik vooral aangenaam om naar te kijken en luisteren: YouTube: Shake Bake

[video]
Ik vind het wel een sterke aanname dat het alleen zou komen omdat mensen niet uit hun 'comfort zone' zouden willen komen dat ze niet al te veel obscure indie shooters spelen. Misschien dat mensen dan grijpen naar andere genres dan shooters als er geen interessante shooters uitkomen? :)

Planetside 2 heb ik geprobeerd, maar de setting, de grafische stijl etc. het trekt me gewoon niet en de controls voelen als stroop in de winter. Het concept dat je met honderden man aan het rossen bent is briljant, maar het is niet met een potje 'af te ronden'.

Battlefield 2 was vet met voertuigen, maar gunplay technisch nog steeds hetzelfde drama als vroeger, Forgotten Hope idem. Kan me nu niet meer over die klunky gameplay heenzetten nu het nieuwe van de voertuigen wel af is. :)

Maar on-topic, ik ben ook nog steeds HELEMAAL klaar met WO2 shooters. Je kan het zo gek niet verzinnen of ik heb elk WO2 strijdtoneel wel eens bestormd, veroverd, opgeblazen etc. Tenzij ze echt met radicaal nieuwe gameplay komen zal het me niet specifiek bekoren. Het is allemaal zo lang zulke eenheidsworst geweest en nieuwe WO2 shooters zullen precies hetzelfde doen maar dan met iets mooiere graphics, nog meer noobcrutches, nog meer hints, nog meer aim assist etc. etc.....

WO1 zou ik zelf al een stuk interessanter vinden als achtergrond en ik houd de jongens van Verdun ook nauw in de gaten, ware het niet dat de gameplay er bitter slecht uit ziet nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
WO1 was best saai en heel erg massief waar WO2 nog meer ruimte was voor kleinschalig combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorwings
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06-07 11:34
Speel nog bijna elke Forgotten Hope 2, naar mijn mening momomenteel het beste wat op WW 2 gebied verkrijgbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-07 08:45

Dan heb ik het bv. over:
- Heroes and Generals
- Planetside 2
- Forgotten Hope 2

[video]
Leuk dat ik de video's die Shake maakt hier op Tweakers zie staan. Ik speel dagelijks met hem ( ik ben die Cirflexx ( JMLigthart)

Ook apart om mijn FH2 trailer hier te zien, geeft toch een apart gevoel :)

----------
Met de laatste update is alles zo duur geworden dat het gewoon niet leuk meer is. Je moet alles unlocken door de juiste rank te halen of door een bepaalde ribbon te halen die moeilijk te verkrijgen zijn.

Al je dit allemaal niet wilt kan je ervoor kiezen om met ECHT geld te unlocken wat jij wilt.

Ook is het spotting systeem erin gebracht wat gewoon nonsense is. Ze staan nu algemeen bekend als Doritos.

een video van Shake en mij over deze invoeging.

Niemand is echt tevreden met deze build. Ik hoop dat ze deze fouten gaan oplossen, want dit is echt zonde.

[ Voor 8% gewijzigd door cirflexx op 10-05-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
cirflexx schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:28:
[...]

Leuk dat ik de video's die Shake maakt hier op Tweakers zie staan. Ik speel dagelijks met hem ( ik ben die Cirflexx ( JMLigthart)

Ook apart om mijn FH2 trailer hier te zien, geeft toch een apart gevoel :)

----------
Met de laatste update is alles zo duur geworden dat het gewoon niet leuk meer is. Je moet alles unlocken door de juiste rank te halen of door een bepaalde ribbon te halen die moeilijk te verkrijgen zijn.

Al je dit allemaal niet wilt kan je ervoor kiezen om met ECHT geld te unlocken wat jij wilt.

Ook is het spotting systeem erin gebracht wat gewoon nonsense is. Ze staan nu algemeen bekend als Doritos.

een video van Shake en mij over deze invoeging.
[video]

Niemand is echt tevreden met deze build. Ik hoop dat ze deze fouten gaan oplossen, want dit is echt zonde.
Haha, what are the chances. :D
Ik had die video overigens geliket en een comment gezet. Zie de comment daar met dezelfde PC Gaming Master Race avatar als op dit forum. ;)

Is echt een zalige video! Heb hartelijk moeten lachen.
Tegelijkertijd is het wel triest natuurlijk, die hele Dorito toestand.

Ik hoop dat wanneer ik uiteindelijk met Heroes And Generals begin (Momenteel weinig tijd en als ik tijd heb, speel ik momenteel graag FH2.) ze dat wel aangepakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:10:
Maar on-topic, ik ben ook nog steeds HELEMAAL klaar met WO2 shooters. Je kan het zo gek niet verzinnen of ik heb elk WO2 strijdtoneel wel eens bestormd, veroverd, opgeblazen etc. Tenzij ze echt met radicaal nieuwe gameplay komen zal het me niet specifiek bekoren. Het is allemaal zo lang zulke eenheidsworst geweest en nieuwe WO2 shooters zullen precies hetzelfde doen maar dan met iets mooiere graphics, nog meer noobcrutches, nog meer hints, nog meer aim assist etc. etc.....
Geloof me, er is nog zo veel niet gedaan. Een voorbeeld is wel Operation Bargation. Die ben ik nog nooit tegengekomen wat op zijn zachts gezegd een gemis is. Terwijl de geallieerden op een goede dan 100m vooruit kwamen in Normandië gingen de Sovjets los en sloopte ze even een complete Duitse legergroep, deelde ze vernietigende verliezen uit en maakte ze in een klap een einde aan de slagkracht van het veel grotere Duitse leger in het oosten. Die operatie alleen al verdient een game met een zeer uitgebreide campagne. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-07 08:45
Asgaro schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:36:
[...]

Haha, what are the chances. :D
Ik had die video overigens geliket en een comment gezet. Zie de comment daar met dezelfde PC Gaming Master Race avatar als op dit forum. ;)

Is echt een zalige video! Heb hartelijk moeten lachen.
Tegelijkertijd is het wel triest natuurlijk, die hele Dorito toestand.

Ik hoop dat wanneer ik uiteindelijk met Heroes And Generals begin (Momenteel weinig tijd en als ik tijd heb, speel ik momenteel graag FH2.) ze dat wel aangepakt hebben.
Ik heb het Shake gezegt, hij vondt het erg leuk dat het ook op een NL site kwam en niet door mij :)
Ja nu zie ik het. Stay tuned for part 2, die is nog leuker IMO :)

FH2 is erg leuk, maar we hebben een break genomen.

[ Voor 57% gewijzigd door cirflexx op 10-05-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594394

Ik vind heroes & generals een top game.
En het zit nog maar in beta.

Enkel jammer door het te grote succes, de servers overvol zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Hmm ik denk dat ze het met die update vooral realistischer hebben willen maken. Daar valt over te discussieren natuurlijk. In WW2 hadden ze ook geen augmented reality :P

Wat betreft de speelvelden van WW2, daar valt inderdaad nog jaaaaaaaaaaaaren missies over te maken. Wat er in WW2 is gebeurd is daarna nog nooit geevenaard. Irak en Afghanistan zijn er niks bij. Het enige wat nog een beetje in de buurt komt is Vietnam. Het verbaast me dan ook dat daar zo weinig games over gemaakt zijn. Waarschijnlijk omdat de USA toen niet de meest ethische partij was ;) Battlefield Vietnam had wat mij betreft ook erg veel sfeer, jammer dat daar niet meer ontwikkelaars op ingehaakt zijn.

Van de WW2 kunnen ze trouwens ook nog heuuuuul veel missies maken vanuit de Duitse kant af, maar ja niemand die daar zn vingers aan wil branden.... erg jammer, want de Duitse tactieken en wapens waren by far superieur.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Laatst online: 03-07 11:42
Anoniem: 594394 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:58:
Ik vind heroes & generals een top game.
En het zit nog maar in beta.

Enkel jammer door het te grote succes, de servers overvol zitten
Laatste nieuws is dat de enorme toestroom van nieuwe spelers heeft geleid tot overbelasting van de servers (niet de servers zelf maar een memory leak o.i.d.) waardoor deze geregeld plat liggen.

Verder:
Met de zogenoemde 'Patton build' heeft men een nieuw economy system geintroduceerd; ieder voertuig dat je wilt gebruiken vereist enerzijds de benodigde experience in de vorm van Ribbons (deze verdien je door veel te spelen, zeg maar unlocken) en anderzijds de nodige credits. Credits kun je op zijn beurt verdienen tijdens het spelen maar ook door het kopen van Gold middels echt geld.

Dit systeem heeft zo zijn voor- en nadelen. De voordelen zijn fiks minder voertuigen in de gevechten (althans, zodra de credits van de meeste niet betalende spelers opraken) zodat er meer 'hand to hand' combat plaats zal vinden. Ook zullen minder newbs in staat zijn voortuigen te gebruiken en wordt er zorgvuldiger mee omgegaan omdat het verliezen van een voertuig je duur komt te staan.

Nadeel is echter dat zelfs de veteranen nu moeten betalen (het zij credits, het zij gold) voor voertuigen die zij tot voor kort voor nop konden gebruiken. Ook krijg je nu een grotere kloof tussen betalende en niet betalende spelers en dus een ruk richting Pay2Win. Je kunt zelfs de zwaarste tank in één klap vrijspelen door te betalen...

Simpelweg credits verzamelen door te spelen is erg lastig; het verdienmodel zit zo in elkaar dat tank en vliegtuig Assault Teams altijd credits/geld kosten (duur) en enkel het spelen als infanterist je nog een positief saldo oplevert. Dit betekent met de huidige kosten per Assault Team dat je aardig wat potjes als infanterist moet spelen wil je 1 a 2 potjes als tankbemanning meedoen.

Al eerder genoemd is het nieuw geintroduceerde "spotting system". Dit is, buiten het feit dat de game niet (goed) getest is voordat er een marketing campagne op los is gelaten, de grootste ergenis bij de spelers. Anders dan bij BF, is hier IEDERE speler in staat vijanden te 'spotten' door enkel op hem te richten. En dan verschijnt er inderdaad een soort van rode Dorito symbool boven je hoofd. Resultaat is dat binnen no time een regen van tankshells op je neerdaalt vanuit iedere richting en onder alle weersomstandigheden; zelfs bij dichte mist waar je vrijwel geen hand voor ogen ziet. Erg lame dus helaas.

Kortom, hoewel de Patton build nieuwe tanks en wapens met zich meebracht en een nieuw economy system introduceerde ben ik bang dat velen zullen afhaken omdat het spel veel van zijn originele charmes aan het verliezen is. Helaas is dat vaak het geval bij games die als Free2Play beginnen en eindigen als Pay2Win.

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
yinnemans schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:48:
[...]

Laatste nieuws is dat de enorme toestroom van nieuwe spelers heeft geleid tot overbelasting van de servers (niet de servers zelf maar een memory leak o.i.d.) waardoor deze geregeld plat liggen.
Ik heb hem net ook maar weer eens geinstalleerd maar kom er inderdaad ook niet op. Ben het nu al even aan het proberen maar no luck. - edit- oh werkt nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269504

Het gaat een nog battle worden welke shooters en games nog werken als gamespy zijn servers sluit :(

http://www.ea.com/1/service-updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Inderdaad. Ben er nogal vergierd van dat het volgende rijtje geclosed wordt op 30/6:

• Battlefield 1942 for PC and Mac (including The Road to Rome and Secret Weapons of WW2 expansions)
• Battlefield 2 for PC (including Special Forces expansion)
• Battlefield 2142 for PC and Mac (including Northern Strike expansion)
• Battlefield Vietnam for PC

:(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269504

Gerucht gaat wel dat voor bf42 EA servers beschikbaar stelt , zoniet zal de bf communitie zelf een oplossing moeten zoeken . Die ligt wel klaar maar zal denk ik niet zonder slag of stoot gaan , je zal je bf moeten modden of patchen.

nog maar effe een potje shooten voordat het niet meer kan:)

http://www.engadget.com/2...-battlefield-multiplayer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Laten we idd hopen dat deze topper die nog steeds tof is om te spelen niet verloren gaat.

Overigens schandalig dat de bewuste BF series gewoon nog verkocht werden en wellicht worden in Origin.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

FireFoz schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:47:
Hmm ik denk dat ze het met die update vooral realistischer hebben willen maken. Daar valt over te discussieren natuurlijk. In WW2 hadden ze ook geen augmented reality :P

Wat betreft de speelvelden van WW2, daar valt inderdaad nog jaaaaaaaaaaaaren missies over te maken. Wat er in WW2 is gebeurd is daarna nog nooit geevenaard. Irak en Afghanistan zijn er niks bij. Het enige wat nog een beetje in de buurt komt is Vietnam. Het verbaast me dan ook dat daar zo weinig games over gemaakt zijn. Waarschijnlijk omdat de USA toen niet de meest ethische partij was ;) Battlefield Vietnam had wat mij betreft ook erg veel sfeer, jammer dat daar niet meer ontwikkelaars op ingehaakt zijn.
De Amerikanen waren in de tweede wereldoorlog ook geen lieverdjes hoor. Voornamelijk het massale gebruik van witte fosfor waar nota bene Medals of Honor voor zijn uitgedeeld is wel erg cru. Dan hebben we het nog niet over dingen zoals de Tokyo vuurstorm waar ze napalm en witte fosfor op Tokyo gooiden. Tokyo was toen alleen nog grotendeels traditioneel Japans dus houten en papieren huizen. De resultaten spreken voor zich met naar schatting 100.000 doden wat meer is dan een atoombom deed.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Zeg ik zit even te kijken, heeft Heroes & Generals nou echt nog geen eigen topic :? Wordt wel eens tijd dan :p Iemand die zich geroepen voelt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:32
Zojuist aan Heroes and Generals begonnen. Is het altijd zo dat je zo lang (60+ min) in die queue (7000+) moet wachten?

[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 17-05-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Nee, pas de afgelopen paar dagen. Ik sta ook alweer in de rij...

-edit- ben ik bijna aan de beurt crasht internet explorer....AAARGH! nu weer ergensin de 6000.... pff

[ Voor 44% gewijzigd door FireFoz op 17-05-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Jack_Nick schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:59:
Ik denk dat de reden vrij simpel is en dat je dit ook wel zult merken als je het weer zou gaan spelen maar het is allemaal veel te langzaam. Speel nog maar eens een ouderwets potje 1942 dan zul je zien hoe langzaam het allemaal gaat. En dit is nu juist het probleem met het publiek van tegenwoordig het moet snel en vlug en flitsend. En dan het liefst met nog zoveel mogelijk destructie en "eye-candy" mogelijk op het scherm.
Toevallig het gisteren met een paar vrienden over dit onderwerp gehad, en we waren het er allemaal mee ens: er moet een nieuwe komen!

Puur om de reden dat ik (en de rest eigenlijk ook) niks heb met futuristische wapens (ArmAIII) omdat ik veel liever met een wapen speel waarvan ik weet wat het is, dan wapen Xtrakool360over9000 ala CoD.

Laatste fatsoenlijke spel over de WWII was World at War.
Ik wil gewoon een WWII spel, met air combat van War Thunder, de ground combat van ArmA, tank combat van WoT, en een engine die een solide spel toelaat. Daarbij horen natuurlijk zeer gedetailleerde modellen van tanks, wapens en maps, maar ik denk dat we daar nu klaar voor zijn, we hebben immers 1440P, vele malen krachtigere hardware en betere software.

Maar is dit mogelijk? Ik weet het niet, want maps moeten goed nagemaakt worden, en je moet er tich van hebben, zo zou ik heb geweldig vinden om door m'n eigen dorp te lopen wat net na de belgische grens ligt en is bevrijd van de Duitsers, of Marketgarden, of Stalingrad? Waar vind je een gamedeveloper die niet door commercie bezeten is en binnen 2 maanden een kapot spel uitpoept omdat het ze geen zak scheelt? Niet makkelijk, in ieder geval niemand die ook maar iets te maken heeft met CoD, EA, BF, Treyarch.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Hier verder over Heroes & Generals? :)
[PC] Heroes & Gererals

Ik stond in qeue, ben ik bijna aan de beurt crasht internet explorer....pff nou weer achteraan. Lekker dan. Naja wel tijd gehad om die topic te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Red orchestra 2 is toch ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 15:13
kuusj98 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:22:
[...]

Toevallig het gisteren met een paar vrienden over dit onderwerp gehad, en we waren het er allemaal mee ens: er moet een nieuwe komen!

Puur om de reden dat ik (en de rest eigenlijk ook) niks heb met futuristische wapens (ArmAIII) omdat ik veel liever met een wapen speel waarvan ik weet wat het is, dan wapen Xtrakool360over9000 ala CoD.

Laatste fatsoenlijke spel over de WWII was World at War.
Ik wil gewoon een WWII spel, met air combat van War Thunder, de ground combat van ArmA, tank combat van WoT, en een engine die een solide spel toelaat. Daarbij horen natuurlijk zeer gedetailleerde modellen van tanks, wapens en maps, maar ik denk dat we daar nu klaar voor zijn, we hebben immers 1440P, vele malen krachtigere hardware en betere software.

Maar is dit mogelijk? Ik weet het niet, want maps moeten goed nagemaakt worden, en je moet er tich van hebben, zo zou ik heb geweldig vinden om door m'n eigen dorp te lopen wat net na de belgische grens ligt en is bevrijd van de Duitsers, of Marketgarden, of Stalingrad? Waar vind je een gamedeveloper die niet door commercie bezeten is en binnen 2 maanden een kapot spel uitpoept omdat het ze geen zak scheelt? Niet makkelijk, in ieder geval niemand die ook maar iets te maken heeft met CoD, EA, BF, Treyarch.
Dan zou je WWII Online eens moeten bekijken/spelen.
Heb ik een jaar of 7 met veel plezier gespeeld.
Met name de zeer grote 1 op 2 map van Europa is zeer indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren een twitch stream van venom1337 zitten te kijken die enemy front MP aan het spelen was, het zag er wel goed uit moet ik zeggen!

Ik ben benieuwd hoe de game is als ik hem zelf speel.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
N.Uckerman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:17:
Red orchestra 2 is toch ook goed?
Vond het iets te realistisch... ik ben best van het realisme maar naar mijn idee is dit too much. De authenticiteit is wel geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 20:03
Enemy Front is nu te koop. Schijnt een redelijke game te zijn, maar wel met wat flinke fouten.

Het ziet er op zich best uit. Ik zou zeggen: Probeer het eens ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
De single player is tot nu toe wel makkelijk.. Terwijl ik hem op expert speel.. Het spel voelt wel goed aan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 15:17
Ik speel Enemy Front nu ook op de PS3, toch wel weer even slikken na BF4 op de PS4 maar opzich wel vermakelijk voor af en toe een uurtje en eindelijk weer eens WO2. Het is inderdaad wel vrij makkelijk en het realisme is soms ver te zoeken, een Panther tank uitschakelen door er een paar molotovs op te gooien bijvoorbeeld.

Mijn grootste hoop is dat BF weer terug gaat naar WO2, met alle ontwikkelingen sinds BF1943 zou dat echt een hele vette game kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630657

Ik heb nog jaren OFP gespeeld WW2 mod.
Het leuke daaraan was, de CTI game play.
1 speler (generaal) bouwt de basis, barracken, tank factory ect ect.
Dorpen veroveren om geld binnen te halen en als spelers kan je dan zelf dingen aanschaffen voor je squad.
Opzoek naar de basis van de tegen partij en die proberen te slopen.

Nu heb ik eindelijk Arma 2 en Arma 3 en uiteraard de WW2 mod game play.
Tig single en multiplayer missies zoals coop ect ect.
Alleen geen CTI :(

CTI game play is wat OFP bijzonder maakte ten opzichte van velen andere shooters.
Snap niet dat de WW2 mod makers van Arma daar niet over hebben na gedacht.
Voor arma 2 is er een cti variant wat warfare heet, alleen is die halfbakken afgemaakt.

Mocht iemand een tip hebben voor cti game play voor arma 2 of 3, dan hoor ik dat graag.
Ben tevens opzoek naar spelers die arma WW2 mod spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik sluit me hier bij aan..

0,0 WW2 shooters.. Overal, elk systeem! Nergens te bekennen en ook niet aankondigd..
(De nieuwe Sniper Elite komt wel, maar is toch anders..)

Ik mis dit heel erg :'(

Zou dit zou graag hebben, met de huidige grafische mogelijkheden, gewoon lekker knallen, zonder Perks, upgrades en al die andere moderne zooi.. Ben er nu wel echt klaar mee..

Ik zat voeger altijd op dit spel te wachten.. Was veelbelovend maar is ondertussen allang de stekker uitgetrokken :(
Check! Alliance, the Silent War

(Stel je voor een WW1 peleton van 20 man ofzo met oude geweren tegen 2-3 man Navy Seals met moderne wapens :P)
Kan iemand zich dit herinneren??

Dit moeten ze Kickstarten! :)
(Ps volgens t forum zijn ze er mee bezig nog steeds..)

[/rage]
kuusj98 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:22:
[...]

Hier ben ik het ook mee eens! Maar wat je wil is gewoon een nieuwe Battlefield 1942 :)

[ Voor 25% gewijzigd door poor Leno op 09-11-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

poor Leno schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:28:
Ik sluit me hier bij aan..

0,0 WW2 shooters.. Overal, elk systeem! Nergens te bekennen en ook niet aankondigd..
(De nieuwe Sniper Elite komt wel, maar is toch anders..)

Ik mis dit heel erg :'(

Zou dit zou graag hebben, met de huidige grafische mogelijkheden, gewoon lekker knallen, zonder Perks, upgrades en al die andere moderne zooi.. Ben er nu wel echt klaar mee..

Ik zat voeger altijd op dit spel te wachten.. Was veelbelovend maar is ondertussen allang de stekker uitgetrokken :(
Check! Alliance, the Silent War

(Stel je voor een WW1 peleton van 20 man ofzo met oude geweren tegen 2-3 man Navy Seals met moderne wapens :P)
Kan iemand zich dit herinneren??

Dit moeten ze Kickstarten! :)
(Ps volgens t forum zijn ze er mee bezig nog steeds..)

[/rage]

[...]
"Ik wil gewoon een WWII spel, met air combat van War Thunder, de ground combat van ArmA, tank combat van WoT, en een engine die een solide spel toelaat. Daarbij horen natuurlijk zeer gedetailleerde modellen van tanks, wapens en maps, maar ik denk dat we daar nu klaar voor zijn, we hebben immers 1440P, vele malen krachtigere hardware en betere software." - kuusj98
[...]

Hier ben ik het ook mee eens! Maar wat je wil is gewoon een nieuwe Battlefield 1942 :)
Weet je wat een beetje ironisch is, ik wilde je quoten op het onderste gedeelte hoe erg ik het hiermee eens was en dat mijn idee exact hetzelfde is, wilde net de reactie plaatsen kom ik erachter dat het mijn eigen reactie is 8)7 :F ;w

Maar, ik heb dus nog altijd dezelfde mening en wensen, misschien ook nog een shooter in het tijdperk van ArmA II? Dus rond koude oorlog, dat lijkt me echt geweldig. Ik heb nu grote afficiteit met de voertuigen en wapens uit die tijd en dus alle wapens uit ArmA III zeggen me echt geen fuck en daarom vind ik het ook niet echt leuk om te spelen.

Wie weet nu wat een Katiba is? Een M16A2 kent iedereen.

[ Voor 9% gewijzigd door Kuusj op 09-11-2014 12:37 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 18:29

Quad

Doof

Ik ga van de week MoH airborne weer eens installeren, grafisch zo'n beetje de mooiste WWII game, maar duurt zo kort helaas.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Ik speel na 10 jaar nog steeds COD United Offensive. Er zijn wel een paar leuke servers voor BA en ook zonder mods. Historians is zo'n server en die speelt lekker.

Verder BF Bad Company 2. Blijft ook een leuke game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 16:56
hebben jullie Red Orchestra 2 ook geprobeerd, ik blijf dit maar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja dat ziet er ook wel heel gaaf uit ja :)

Maar toch ook niet meer 'van deze tijd'..

*****Update*****

Heb net overigens een (uiteraard nutteloos) mailtje/smeekbede naar de DICE developers gestuurd dat ze weer iets WW2 of Vietnam moeten maken hahaha O-)

Ik zie totaal niet in waarom er geen verschillende genres kunnen zijn.. Nu worden we verplicht te kiezen wat de developers besluiten om te maken.. WW2, Vietnam en Modern zouden makkelijk naast elkaar kunnen leven, met elk zn eigen fan-base..

Het internet stroomt over met mensen die geen Modern willen spelen.. :/

[ Voor 74% gewijzigd door poor Leno op 11-11-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Grappig dat ik dit topic zomaar tegenkom, had het laatst nog met wat maten hierover: het wordt echt tijd voor weer een goede WOII (of I) game :o BF1942, goh, gouden tijden zeg. Beter doen ze een keer een remake of gewoon een helemaal nieuwe game in deze setting, die futuristische ongein vind ik echt duizendmaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

poor Leno schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:01:
Ja dat ziet er ook wel heel gaaf uit ja :)

Maar toch ook niet meer 'van deze tijd'..

*****Update*****

Heb net overigens een (uiteraard nutteloos) mailtje/smeekbede naar de DICE developers gestuurd dat ze weer iets WW2 of Vietnam moeten maken hahaha O-)

Ik zie totaal niet in waarom er geen verschillende genres kunnen zijn.. Nu worden we verplicht te kiezen wat de developers besluiten om te maken.. WW2, Vietnam en Modern zouden makkelijk naast elkaar kunnen leven, met elk zn eigen fan-base..

Het internet stroomt over met mensen die geen Modern willen spelen.. :/
Voor beide is wat te zeggen, ik vind de near future van bf en cod nu op zich wel aardig, op die advanced warfare na, iets te futuristisch, maar wwII of koude oorlog (vond blackops echt geweldige setting) of iets daartussenin, vietnam/korea oorlog is ook goed.
Het punt van die futuristische meuk is vaak onrealistisch, te simplistisch (bf4 autolockon meuk) of onzinnig wat de gameplay gewoon te oppervlakkig maakt. WWII kent men hoe dit ging, wat de wapens waren min of meer, en herkenbare steden/omgevingen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb vorige week onze ps2 aan de buurkinderen gedoneerd, inclusief spellen. Mijn zoon is een pc-gamer, en ikzelf kom tegenwoordig niet verder dan schaken en CoC.
De avond daarvoor nog even een aantal spellen gespeeld uit nostalgische overwegingen, en tot veeeeel te laat blijven hangen in de Call of Duty en Medal of Honor reeksen.
Grafisch achterhaald, maar de sfeer en gameplay blijven fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Medal of Honor O+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
Ik speel nog altijd vCoD (cod1). Nog een paar active servers en wordt altijd wel een cup georganiseerd door de community (http://vcodcupseries.prophpbb.com/). Er wordt nog op verschillende patches (juist ja, gratis patches waar nieuwe mappen nog gratis gereleased werden, wat een tijd :o ) gespeeld (1.1 en 1.5, speel zelf op 1.5). Op 1.1 wordt voornamelijk met AW (all weapons) gespeeld en op 1.5 is RO (rifle only, 1 shot kill, denk aan UT instagib) dominant.

Verder nog altijd in afwachting op een nieuwe goede competitieve WW2 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirSela
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 14:33
Wellicht kennen jullie de forgotten hope mod voor BF2? Ik heb het jarenlang gespeeld en het is redelijk realistisch. Je hebt maar 1 wapen en soms een granaat. 1 shot 1 kill. Het heeft nu nog een sterke community (forgottenhonor.com) met zeer regelmatig wars.
Binnen de community worden ook nog steeds wars gespeeld voor oa BF2 project reality, arma II/ III, TF2 en RO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:18
reletivity schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:45:
Ik speel nog altijd vCoD (cod1). Nog een paar active servers en wordt altijd wel een cup georganiseerd door de community (http://vcodcupseries.prophpbb.com/). Er wordt nog op verschillende patches (juist ja, gratis patches waar nieuwe mappen nog gratis gereleased werden, wat een tijd :o ) gespeeld (1.1 en 1.5, speel zelf op 1.5). Op 1.1 wordt voornamelijk met AW (all weapons) gespeeld en op 1.5 is RO (rifle only, 1 shot kill, denk aan UT instagib) dominant.

Verder nog altijd in afwachting op een nieuwe goede competitieve WW2 game.
Medal of Honor Allied Assault en CoD1 helemaal grijs gespeeld vroeger. Vond vooral de objective matches in Mohaa erg leuk om te doen. Met CoD1 was het vaak toch meer Free for All en dan proberen om zo hoog mogelijk te eindigen.

Red Orchestra 2 is ook erg mooi, maar wel heel wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:57
Speel zelf nog dagelijks battlefield 1942, er is een server waar op een tijdstip zoals nu (zondagmiddag 3 uur) zn 45 tot 60 man speelt. Heerlijk in de grote mappen met tanks, jeeps, en vliegtuigen.

Teven weer even c&c generals geïnstalleerd, top spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06-2022
Het is wel grappig.
Op een gegeven moment kwamen er alleen nog maar ww2 fps uit.
En ik moet eerlijk zeggen ,ik als fps fanaat was daar was op een gegeven moment toch wel klaar mee.

Maar als ik er nu zo op terug kijk vond ik die toch altijd stukken toffer dan al die shooters van deze tijd of die uber futuristische shooters.

De meeste shooters van nu ben ik binnen no-time helemaal zat.. ik weet niet wat het is.

[ Voor 12% gewijzigd door Djehoetie op 16-02-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-06 16:09
Er zijn geruchten dat de nieuwe CoD , ook weer in ww2 afspeelt ( world at war 2 )

Lijkt me wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Wat mij echt vet zou lijken is een HD remake van CoD 2. Een lekker 'simpele' gameplay, niet te veel poespas. Jammer dat de multiplayer van CoD 2 (1.2) zo uitgestorven aan het geraken is overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Day of Defeat: Global Offensive. :Y

Een CoD1/2 MP remake/remaster als goedkope downloadable game zou prima kunnen ja als ze geen grote WW2 CoD's meer gaan maken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Genadeloze kick, maar ook ik ben met smart op zoek naar een mooie WW2 shooter.
Liefst met en goede single player. Heb the usual suspects inmiddels allemaal wel gehad, dus tijd voor iets nieuws.

Denk overigens dat het wel helder is waarom de moderne shooters me niet aan staan. Teveel foefjes, drones, te snel, te weinig 'historie' in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:21

InSanex

serenity now!

http://www.battaliongame.com/

6 mei weten we meer ! 6 juni had toepasselijker geweest :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-07 21:03
Denk dat ik binnenkort weer cod1 ga installeren.
Heb daar zeker 200+uur ingestoken.
Was super tof met vele nederlandse servers(iq/fd-nl) .
Dat was de laatste echt hele sterke shooter.
Daar kwamen skills nog echt aan te pas en super teamworks.
Weet iemand hier misschien nog of er populaire servers zijn zonder cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
MikeyMan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:36:
Genadeloze kick, maar ook ik ben met smart op zoek naar een mooie WW2 shooter.
Liefst met en goede single player. Heb the usual suspects inmiddels allemaal wel gehad, dus tijd voor iets nieuws.

Denk overigens dat het wel helder is waarom de moderne shooters me niet aan staan. Teveel foefjes, drones, te snel, te weinig 'historie' in het verhaal.
Ik heb nog steeds goeie hoop voor Battlefield WW2 of WW1 :D

Aanstaande vrijdag 22.00 weten we meer! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Laatst online: 19:38
fevo-1190 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:53:
Ik heb CoD en UO weer geïnstalleerd. Tot nu toe een aantal keer UO gedaan. Geen cheaters, maar niet heel veel activiteit. Binnenkort de MP van de gewone CoD eens proberen.

Bij voldoende interesse kunnen we misschien met wat tweakers een server starten?
Net als vroeger S&D op Carentan, Dawnville, Harbor, Powcamp

[ Voor 10% gewijzigd door Gait op 03-05-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ik heb jaren CoD2 1.2 gespeeld. Was toen nog relatief veel activiteit, maar steeds aan het minderen. Geen idee hoe het nu gesteld is. De zombie server *|UP|*, Toujane Tunisia All Weapons, etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

fevo-1190 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:53:
Battlefield is altijd meer teamwork geweest dan CoD.. En skills, tja vroeger leek alles altijd beter maar de laatste versie van BF4 speelt toch ook er lekker weg, lekkere snelheid en een goede hitreg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 23:33

s0kkie

Cowabunga

Gisteren weer BF1942 via Origin gedownload en er zijn zelfs gewoon nog servers :*)
Deze ga ik zeker weer spelen de komende tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Gait schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:16:
[...]

Ik heb CoD en UO weer geïnstalleerd. Tot nu toe een aantal keer UO gedaan. Geen cheaters, maar niet heel veel activiteit. Binnenkort de MP van de gewone CoD eens proberen.

Bij voldoende interesse kunnen we misschien met wat tweakers een server starten?
Net als vroeger S&D op Carentan, Dawnville, Harbor, Powcamp
Kan cdtje niet meer vinden... Weet jij misschien waar je hem nog kan kopen?
Baal er echt van!
Zo'n zin om weer met een kar te schieten!
Carentan O+

En Uo heeft me echter nooit geboeid.. Raar eeh..

[ Voor 4% gewijzigd door fevo-1190 op 03-05-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:27:
[...]

Battlefield is altijd meer teamwork geweest dan CoD.. En skills, tja vroeger leek alles altijd beter maar de laatste versie van BF4 speelt toch ook er lekker weg, lekkere snelheid en een goede hitreg.
Cod 1 met clan en clanwars was juist heel erg gericht op teamwork s&d..
Veel clanwares gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
fevo-1190 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:00:
[...]

Kan cdtje niet meer vinden... Weet jij misschien waar je hem nog kan kopen?
Baal er echt van!
Zo'n zin om weer met een kar te schieten!
Carentan O+
Nou ik weet wel dat hij gewoon op steam beschikbaar is voor € 20,- per stuk. En voor CoD + UO + CoD 2 samen € 30,- Misschien even wachten tot de summer-sale?
Via G2A is de bundel € 20,89
https://www.g2a.com/call-...lobal.html?___store=dutch

Ik neem aan dat je dan gewoon dezelfde servers beschikbaar hebt.

Inderdaad CoD was juist heel veel teamwork met clans e.d. speelde wekelijks S&D EU 5v5 op ClanBase :X

[ Voor 23% gewijzigd door Gait op 03-05-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Gait schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:09:
[...]

Nou ik weet wel dat hij gewoon op steam beschikbaar is voor € 20,- per stuk. En voor CoD + UO + CoD 2 samen € 30,- Misschien even wachten tot de summer-sale?
Via G2A is de bundel € 20,89
https://www.g2a.com/call-...lobal.html?___store=dutch

Ik neem aan dat je dan gewoon dezelfde servers beschikbaar hebt.

Inderdaad CoD was juist heel veel teamwork met clans e.d. speelde wekelijks S&D EU 5v5 op ClanBase :X
Wow nou ik ga vanavond nog wel keer zoeken.
Cod 1 voor 20 euro bizar... Spel uit 2002 :P

Dat waren nog eens mooie tijden eh!
Mis zo'n spel wel momenteel..
Ik ga vanavond wel even naar me ouders misschien dat die daar nog ergens ligt!
Even duimen dus en anders koop ik hem wel gewoon.

PS dit is hem toch http://www.tngames.nl/catalog/product/view/id/27585/

[ Voor 17% gewijzigd door fevo-1190 op 03-05-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdepoes
  • Laatst online: 05-01 22:29
ik vond Brothers in Arms super gaaf. 2 squads die je kan aansturen, om te flanken, en suppressive fire te geven. Zou gaaf zijn om daar een remake voorbij van te zien komen joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
fevo-1190 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:24:
[...]

Wow nou ik ga vanavond nog wel keer zoeken.
Cod 1 voor 20 euro bizar... Spel uit 2002 :P

Dat waren nog eens mooie tijden eh!
Mis zo'n spel wel momenteel..
Ik ga vanavond wel even naar me ouders misschien dat die daar nog ergens ligt!
Even duimen dus en anders koop ik hem wel gewoon.

PS dit is hem toch http://www.tngames.nl/catalog/product/view/id/27585/
Dat is hem inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Heb hem besteld, zie nu pas dat die 2e hands is.
Kan me nog goed herinneren dat je dan problemen krijg met cd-key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306

fevo-1190 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:26:
Heb hem besteld, zie nu pas dat die 2e hands is.
Kan me nog goed herinneren dat je dan problemen krijg met cd-key...
Dacht alleen als de key gebruikt wordt tegelijkertijd. Heb het spel hier dubbel liggen, ook cod2 tweemaal..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peter0007
  • Laatst online: 10-05 19:02
Speel CoD2 1.2 nog ontzettend vaak, 24h Carentan. Helaas wordt het wel steeds rustiger. Ik hou van de pure ervaring, het gaat écht om skills. Geen wapens verdienen, maar iedereen begint op hetzelfde niveau. Zie vaak games bij een vriend voorbij komen, maar heb helemaal niets met al die moderne (in mijn ogen ook onrealistische) bende. Zou ontzettend graag zien dat deze game nog eens in een moderner jasje gestoken wordt, maar verder nagenoeg blijft zoals hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Anoniem: 368306 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:54:
[...]

Dacht alleen als de key gebruikt wordt tegelijkertijd. Heb het spel hier dubbel liggen, ook cod2 tweemaal..
Hopelijk heb je gelijk.. Anders moet ik hem alsnog op steam kopen.
peter0007 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:30:
Speel CoD2 1.2 nog ontzettend vaak, 24h Carentan. Helaas wordt het wel steeds rustiger. Ik hou van de pure ervaring, het gaat écht om skills. Geen wapens verdienen, maar iedereen begint op hetzelfde niveau. Zie vaak games bij een vriend voorbij komen, maar heb helemaal niets met al die moderne (in mijn ogen ook onrealistische) bende. Zou ontzettend graag zien dat deze game nog eens in een moderner jasje gestoken wordt, maar verder nagenoeg blijft zoals hij is.
Als we nou met meerdere zijn kunnen we misschien met z'n alle spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
peter0007 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:30:
Ik heb cod gekocht via steam alleen zodra ik het spel opstart krijg ik een zwart scherm en doet de laptop niks meer...
Alleen de muis zie je nog .
Speel het spel op windows10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Evidente vraag misschien, maar heb je de compatibilteitsmodus al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
MikeyMan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 17:50:
Evidente vraag misschien, maar heb je de compatibilteitsmodus al geprobeerd?
Daar staat achter (windows xp pack2)?

Ps je kon kiezen, maar windows 10 staat er niet bij en dus ook in andere resolutie geprobeerd.
Dan geef die fout aan failed to find steam-.-
Net no-cd crack gedownload , maar dan krijg ik weer zwart scherm waardoor ik me laptop weer handmatig moet afsluiten.

[ Voor 37% gewijzigd door fevo-1190 op 04-05-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 15:17
Ik speel nog regelmatig BF1943 op de PS3, altijd nog meerdere volle servers. Ondanks dat het maar 3 maps zijn kan ik me er uren mee vermaken. Gewoon klasse kiezen en gaan, zonder gelul met loadouts/perks en andere ellende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Heb een lange tijd geleden ook gehad dat CoD2 zwart opstart (had het even geïnstalleerd op 8.1), maar als ik dan 1.5m wachte, zat ik gewoon in de game. Help lang wachten niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter0007
  • Laatst online: 10-05 19:02
fevo-1190 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 17:40:
[...]

Ik heb cod gekocht via steam alleen zodra ik het spel opstart krijg ik een zwart scherm en doet de laptop niks meer...
Alleen de muis zie je nog .
Speel het spel op windows10
Geen idee, speel hem zelf nog op Windows 7. Geen zin om te upgraden, zeker niet als Windows 7 beter bevalt dan 8.1 op m'n laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
peter0007 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:30:
[...]

Geen idee, speel hem zelf nog op Windows 7. Geen zin om te upgraden, zeker niet als Windows 7 beter bevalt dan 8.1 op m'n laptop ;)
Krijg hem van de week ook fysiek binnen en zal dan nog een keer proberen.
Belachelijk gewoon eigenlijk.
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:45:
Heb een lange tijd geleden ook gehad dat CoD2 zwart opstart (had het even geïnstalleerd op 8.1), maar als ik dan 1.5m wachte, zat ik gewoon in de game. Help lang wachten niet?
Zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Nu krijg ik failed to find steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Oke heb fysieke exemplaar binnen ga hem nu proberen te installeren.
Tot nu toe werkt alles naar behoren(installatie).
Even duimen dan maar
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.