Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waar zijn de 2WO shooters gebleven?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 21.785 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 06:46
En hij deed het weer niet dus bestandnaam codmp veranderd in MOHAA en nu werkt die alleen kan geen fullscreen spelen dat is wel wat minder.
Zo blij en me eerste kills met de kar alweer gemaakt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19-05 22:25
Bij mij deed hij het gelukkig zonder problemen. Door het mooie weer nog niet veel gespeeld, maar het blijft toch een geweldige spel.

iRacing

• ennekke
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-05 12:35
Tijd voor een zeer oude kick, nergens iets anders gevonden omtrent multiplayer games in WO 2.

Zelf ben ik geen fan van de Battlefield franchise en dus een uitstap naar WO 1 was voor mij geen optie.
Zodus bleef ik af en toe Day of Defeat spelen, oud maar aangename sfeer en setting.

Ergens op GoT had ik eens iets gelezen ivm DOI (Day of Infamy) en dat ik hem zou bedanken.
Wel, hij heeft gelijk. Eerst moest ik wel twee uurtjes inspelen en vloeken, want het is toch wat trager dan DoD, minder arcade.
Even doorbijten en je weet niet beter.

Ik had lang getwijfeld, want het is 17,99 eur en je weet niet of het iets gaat worden.

Het is nog in beta en in volle ontwikkeling, maar desondanks vind ik het al een vervanger voor Day of Defeat (dat heb ik sinds de aankoop niet meer aangeraakt).

De sfeer is super (vooral persoonlijk Bastogne, Omaha beach, en de herwerkte Avalanche level).
Het geluid voegt veel toe aan de beleving: inkomende artillerie, aanvliegende stuka, ...
Het beeld bij onder vuur te komen liggen wordt wazig.

Verschillende soorten wapens en karakters om uit te kiezen.

Er is weliswaar geen single player modus, maar wel kan je tegen AI spelen of via Coop.

Enfin, ik ben enthousiast 8)

Wel enkel via Steam.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
ennekke schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:35:
Tijd voor een zeer oude kick, nergens iets anders gevonden omtrent multiplayer games in WO 2.

Zelf ben ik geen fan van de Battlefield franchise en dus een uitstap naar WO 1 was voor mij geen optie.
Zodus bleef ik af en toe Day of Defeat spelen, oud maar aangename sfeer en setting.

Ergens op GoT had ik eens iets gelezen ivm DOI (Day of Infamy) en dat ik hem zou bedanken.
Wel, hij heeft gelijk. Eerst moest ik wel twee uurtjes inspelen en vloeken, want het is toch wat trager dan DoD, minder arcade.
Even doorbijten en je weet niet beter.

Ik had lang getwijfeld, want het is 17,99 eur en je weet niet of het iets gaat worden.

Het is nog in beta en in volle ontwikkeling, maar desondanks vind ik het al een vervanger voor Day of Defeat (dat heb ik sinds de aankoop niet meer aangeraakt).

De sfeer is super (vooral persoonlijk Bastogne, Omaha beach, en de herwerkte Avalanche level).
Het geluid voegt veel toe aan de beleving: inkomende artillerie, aanvliegende stuka, ...
Het beeld bij onder vuur te komen liggen wordt wazig.

Verschillende soorten wapens en karakters om uit te kiezen.

Er is weliswaar geen single player modus, maar wel kan je tegen AI spelen of via Coop.

Enfin, ik ben enthousiast 8)

Wel enkel via Steam.
Er is ook Days of War, welke een 'echte' Day of Defeat kloon/opvolger is. Wel prijzig nog (24,99 euro) voor erg weinig content en erg early access voor mij, maar het ziet er redelijk veel belovend uit.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Bighugmug
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-05 22:54
Weet niet of het hier al genoemd is maar ikzelf wacht momenteel op Battalion

https://www.kickstarter.c...battalion-1944-pc-xb1-ps4

Een echte WW2 Shooter gemaakt in de unreal engine

Leuk feitje: door de community werd aangegeven dat de initiële prijs te hoog zou zijn en dat gaan ze nu ondervangen met zgn. micro-transactions (maar dan niet pay to win - puur cosmetics)

• SoulEnroLL
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-05 20:20
Ga jij Battalion 1944 spelen?

SPAM

Geronimous wijzigde deze reactie 01-02-2018 21:00 (64%)

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-01 21:32
Vandaag komt Battalion 1944 uit
Tannenberg zag er btw ook erg leuk uit. Wel ww1!

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
GluonC schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:27:
Vandaag komt Battalion 1944 uit
Tannenberg zag er btw ook erg leuk uit. Wel ww1!
Beiden geen single player toch?

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-01 21:32
quote:
MikeyMan schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Beiden geen single player toch?
Nee, was een leuke toevoeging geweest maar daar zit ik persoonlijk ook niet op te wachten bij dit soort games, hier draait het echt om de MP.
SP was leuk geweest, maar er zijn genoeg spellen te vinden met een goed SP-verhaal
Ik wacht al jaren op een goede MP shooter die me het oude CoD-2 gevoel kan terug geven en hoop dat met Battalion 1944 eindelijk weer te vinden.

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
GluonC schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:29:
[...]

Nee, was een leuke toevoeging geweest maar daar zit ik persoonlijk ook niet op te wachten bij dit soort games, hier draait het echt om de MP.
SP was leuk geweest, maar er zijn genoeg spellen te vinden met een goed SP-verhaal
Ik wacht al jaren op een goede MP shooter die me het oude CoD-2 gevoel kan terug geven en hoop dat met Battalion 1944 eindelijk weer te vinden.
Ja ding is alleen dat ik helemaal niks met multiplayer heb, ben er nog niet echt mee geholpen zo ;)

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-05 09:01

Geronimous

Moderator Spielerij
Topickicken voor werving is ongewenst...

FT-17 FTW!

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True