Tijd voor een zeer oude kick, nergens iets anders gevonden omtrent multiplayer games in WO 2.
Zelf ben ik geen fan van de Battlefield franchise en dus een uitstap naar WO 1 was voor mij geen optie.
Zodus bleef ik af en toe Day of Defeat spelen, oud maar aangename sfeer en setting.
Ergens op GoT had ik eens iets gelezen ivm DOI (Day of Infamy) en dat ik hem zou bedanken.
Wel, hij heeft gelijk. Eerst moest ik wel twee uurtjes inspelen en vloeken, want het is toch wat trager dan DoD, minder arcade.
Even doorbijten en je weet niet beter.
Ik had lang getwijfeld, want het is 17,99 eur en je weet niet of het iets gaat worden.
Het is nog in beta en in volle ontwikkeling, maar desondanks vind ik het al een vervanger voor Day of Defeat (dat heb ik sinds de aankoop niet meer aangeraakt).
De sfeer is super (vooral persoonlijk Bastogne, Omaha beach, en de herwerkte Avalanche level).
Het geluid voegt veel toe aan de beleving: inkomende artillerie, aanvliegende stuka, ...
Het beeld bij onder vuur te komen liggen wordt wazig.
Verschillende soorten wapens en karakters om uit te kiezen.
Er is weliswaar geen single player modus, maar wel kan je tegen AI spelen of via Coop.
Enfin, ik ben enthousiast
Wel enkel via
Steam.