• Jelmer_D
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 12:55
-EvoLution- schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:25:
[...]

Net opnieuw langs geweest bij MM in Zwolle, heb een reservering kunnen maken. Ook mij werd verteld dat de telefoons volgende week verwacht worden.
Heb je een aanbetaling moeten doen?

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:31
Jelmer_D schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:56:
[...]

Heb je een aanbetaling moeten doen?
Nee ;)

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48
Jirachi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:18:
[...]

Hoe wil je dat gaan controleren? Zij hebben namelijk vast en zeker hele handige sealapparaten.
Je kunt toch zien of de papieren stickers die aan beide zijden van de doos zitten los geweest zijn.
Die krijg je er volgens mij niet eens in zijn geheel af, en dan toch niet zonder sporen na te laten.

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik heb net contact gehad met Studentmobiel en zij verwachten het toestel volgende week maandag of dinsdag.

No guts, no glory!

• TheBouwman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 18:37
MauriX schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:36:
MM Hengelo kost hij ook 459. Ik vroeg nog of het de 32Gb versie was. Nee, de 16Gb. Ik ga hem sowieso, mede hierdoor en bovenstaande, niet bij MM halen. Prutsers.
Ik heb bij de webshop van mm besteld voor €400 en dan haal ik hem in Hengelo op. Ik heb een email gekregen waarin staat dat ze uiterlijk maandag 18 November gelevert krijgen.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Jirachi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:18:
[...]

Hoe wil je dat gaan controleren? Zij hebben namelijk vast en zeker hele handige sealapparaten.
Zoals door Frijns.Net al is gezegd, kijken of de stikkers die de doos dicht houden nog heel zijn, of er geen tweede sticker overheen zit, et cetera. Maar ook of alle beschermfolie nog netjes op het toestel zit, of er softwarematig nog niets is ingesteld, enzovoorts.

Sommige dingen zouden ze heel makkelijk kunnen oplossen, andere weer niet.

• Raziel_
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:55
Zojuist bij de Kijkshop in Rijswijk geweest om 'm daar te laten bestellen (op die manier kan ik me C1000 bonnen voor 20% korting gebruiken), maar de vent achter de balie daar durfde 'm niet te bestellen, zonder eerst te checken of die nog weer te bestellen wordt en wanneer.
Ik gaf aan dat ik wist dat die uitverkocht was en ik waarschijnlijk ff moest wachten, maar hij durfde het niet aan.

Hij zou ff bellen over de leverstatus en datum en als die bericht had mij weer bellen, dus ik hoop snel wat te horen...

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bij welke webshop halen de belgen het voornamelijk?

• Xylon
evangael schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:15:
De zoekfunctie geeft enkele mogelijkheden qua webshops.

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

evangael schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:15:
Zie post Xylon

Op dit moment (is het afwachten zoals de hele Benelux):
- Nederlandse webshops
- Belgische (web)shops:
  • Pdashop.be (aka Coolblue)
  • Mediamarkt (zoals je kon lezen enkele bldzn vroeger)
Off-topic: iedereen check voor een 'add-on' 'Bettersurf' in IE, Chrome en FF en smijt dat buiten

[ Voor 22% gewijzigd door kristo op 14-11-2013 23:15 . Reden: (1) post Xylon, (2) malware, (3): (1) heeft niets te maken met (2) ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
kristo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:04:
[...]
Off-topic: iedereen check voor een 'add-on' 'Bettersurf' in IE, Chrome en FF en smijt dat buiten

kristo wijzigde deze reactie 14-11-2013 23:15 (22%)
Reden: post Xylon, malware
Schrok me kapot, ik dacht al, 'wat heb ik gedaan?!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Xylon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:30:
Schrok me kapot, ik dacht al, 'wat heb ik gedaan?!'.
Haha, sorry :P , post aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Mijn N5 is vertrokken bij Google.
Ik had de witte uitvoering gekozen omdat ik geen zin had om te wachten.
Kijk al maanden uit naar nieuwe smartphone, van de Xiaomi MI3 naar N5.. :)

ilhanko & THEALPHA, hartelijk dank voor alle input!
Die van jullie vertrekt dus ook heel binnekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
glennl schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:36:
Ondertussen heeft Bol zijn prijs terug verhoogd naar 405 euro.
Toch maar besteld bij Bol.com. Paar euro meer maakt me niet uit. Als ze maar snel leveren. Indicatie is nu volgende week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
vsy schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 02:30:
Mijn N5 is vertrokken bij Google.
Ik had de witte uitvoering gekozen omdat ik geen zin had om te wachten.
Kijk al maanden uit naar nieuwe smartphone, van de Xiaomi MI3 naar N5.. :)

ilhanko & THEALPHA, hartelijk dank voor alle input!
Die van jullie vertrekt dus ook heel binnekort.
Die van mij ligt vandaag bij Mailboxde volgens UPS :D
Ik had al eerder in dit topic gelezen over welke verzendwijze en heb Mailboxde zelf ook gemaild. Zij raden GLS aan:
My experience with the DHL is not that good as with the Geis Parcel. It happend often to the customers that the DHL doesn't show the movement of the package on the web or is just very slow. I recommend the GLS.
Veel plezier ermee alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:46

Matis

Rubber Rocket

KillGhost schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:35:
Ik heb net contact gehad met Studentmobiel en zij verwachten het toestel volgende week maandag of dinsdag.
Nu maar hopen dat ik bij die levering zit :/

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
ilhanko schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:20:
[...]

Die van mij ligt vandaag bij Mailboxde volgens UPS :D
Ik had al eerder in dit topic gelezen over welke verzendwijze en heb Mailboxde zelf ook gemaild. Zij raden GLS aan:

[...]

Veel plezier ermee alvast!
Ja, met DHL icm MailboxDE heb ik ook geen beste ervaring. Terwijl ik in Nederland wel goede ervaring met DHL heb.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gradjepower
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-03 22:20
Ik heb de mijne van Bol.com binnen.
offtopic:
Moet wel zeggen dat hij bagger verpakt was, zonder enige bescherming in een grote doos. Toen ik naar huis fietste merkte ik dat de telefoondoos er doorheen rammelde. Tijdens het openmaken wel een reeks foto's gemaakt als mogelijk "bewijs", maar geen schade gevonden.

Ik had het twee keer geprobeerd bij de duitse google play store, maar vanwege mijn creditcard adres gegevens waarschijnlijk niet geaccepteerd. Een keer had ik het adres in google wallet op het ontvangst adres in Duitsland gezet.
De tweede keer had ik mijn Nederlandse adres erin gezet, maar als land nog Duitsland.
Allebei gefaald, volgende keer, maar via een andere weg proberen.

Jammer, maar ach ik had altijd maar 8 gb in mijn telefoon en nu twee keer zoveel.
Daarnaast had ik nog wat tegoedbonnen van de bol.com liggen die ik anders moest spenderen aan producten die elders toch goedkoper waren, dit in tegenstelling tot de prijs die ik voor de Nexus heb betaald.

Ik wens iedereen hier nog veel succes met het bestellen/importeren van hun telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:13
StraightOn.NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:11:
Let op je naam dus, dat deze exact gelijk is aan de creditcard. Dit geeft nog geen garantie. Die van mij staat nog pending...

Ik had hem eerst ook verkeerd ingevuld. Toen de order geannuleerd en opnieuw ingediend met Factuuradres: MIJN NAAM zoals op de creditcard en het adres verder als verzending

Dus

Verzendadres:
Helmut Kohl
Deutschlandstrasse 42
55231 Koln

Factuuradres:
J.A.N. Smit
Deutschlandstrasse 42
55231 Koln

En dan hopen dat het goed gaat. Je creditcardmaatschappij kan er altijd een stokje voor steken en zeggen dat je adres niet klopt. Met name, American Express is hier berucht om (uit eigen ervaring, met enkele hotelboekingen; companycard...)

[...]

[...]
Om mijzelf maar even te quoten en een update te geven.

Meine bestellung ist storniert worden; dus mijn bestelling is geannuleerd. Ze hebben mijn gebruikersgegevens niet kunnen verifieren.

Ik had hem 2x besteld, maar slechts 1 (onder hetzelfde account) is geannuleerd geworden, die ander zal wel snel volgen helaas.

Ik heb inmiddels wel een Nexus 5 kunnen bemachtigingen via een medetweaker voor een nette prijs via de de V&A.

Voor de 'living on the edge' mensen onder ons kan je ook eens kijken op Ebay Kleinanzeigen (duitse marktplaats) waar een groeiend aantal Nexus 5 toestelen wordt aangeboden tegen hele eerlijke prijzen.

Succes allen, ik ben in ieder geval heel erg tevreden met mijn witte 32GB Nexus 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Gradjepower schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:55:
Ik heb de mijne van Bol.com binnen.
offtopic:
Moet wel zeggen dat hij bagger verpakt was, zonder enige bescherming in een grote doos. Toen ik naar huis fietste merkte ik dat de telefoondoos er doorheen rammelde. Tijdens het openmaken wel een reeks foto's gemaakt als mogelijk "bewijs", maar geen schade gevonden.
Wanneer besteld, wanneer binnen?
Mijn bestelling loopt ook via bol.com, even peilen wanneer ik hem mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
MauriX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:27:
[...]

Wanneer besteld, wanneer binnen?
Mijn bestelling loopt ook via bol.com, even peilen wanneer ik hem mag ontvangen.
Hmmm hierdoor schrikt men (= ik) toch wel eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:50
Ik ga hem toch niet importeren maar gewoon halen in een winkel.

Ik ga straks even naar MM eindhoven om te controleren of ze hem nog hebben of kunnen leveren. Anders zal het bestellen worden en maar hopen dat de webshops een goede levertijd indicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 5 november bij MM webshop de N5 besteld, krijg ik vandaag een mail dat deze uiterlijk (lees waarschijnlijk) 3 december geleverd gaat worden...
Ondertussen op 12 november ook bij Bol.com besteld met een verwachte leverdatum van 20 november.
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Naar Coolblue gemaild om te vragen wanneer ze de N5 terug op voorraad hebben: ze verwachten pas op 25 november :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
devastator83 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:52:
Naar Coolblue gemaild om te vragen wanneer ze de N5 terug op voorraad hebben: ze verwachten pas op 25 november :-(
Oei dan gaat het rushen zijn :D. Bwa valt toch nog goed mee die datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
BurnerT schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:34:
Ik ga hem toch niet importeren maar gewoon halen in een winkel.

Ik ga straks even naar MM eindhoven om te controleren of ze hem nog hebben of kunnen leveren. Anders zal het bestellen worden en maar hopen dat de webshops een goede levertijd indicatie
Ik ben er gistermiddag nog langsgeweest en toen was de zwarte versie in ieder geval op, ze wisten tevens niet wanneer ze de volgende lading binnen kregen. Reserveren is er wel mogelijk maar dan moet je 20% van de prijs vooruit betalen.
Als de site van PostNL klopt krijg ik in de komende vier minuten het toestel van CoolBlue d:)b .

Edit: Hij is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Gisteren mailde ik en zeiden ze vandaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Phone house inderdaad beetje slechte communicatie.
Geen track & trace, geen email dat ie verzonden is of whatever.
Maar ik kan 'm vanmiddag bij het postkantoor ophalen. :)
Microsim kon ik vanochtend bij de Telfort winkel in 1 keer laten activeren en meenemen. :)
Nu maar eens zoek naar een microsim naar minisim adapter zodat ik mijn oude telefoon nog wel kan gebruiken.
En naar een casing.
Maar eens in de andere thread kijken.. ;)

Uiteindelijk ben ik dus toch niet meer voor een 32GB gegaan, mij teveel gedoe, te tricky, moeilijke garantie, te lang wachten (3-4 weken?).
En geen zin om erop te wachten in NL.
Mot het maar doen met 16 GB. :)

Succes nog allen hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
evangael schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:33:
[...]

Hmmm hierdoor schrikt men (= ik) toch wel eens af.
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
Als je toch zo'n investering maakt voor een nieuwe gsm, wil je toch wel dat ie goed verpakt is enzo.
Het moest maar eens zijn dat er iets aan is, dan zit je er weer mee, RMA en toestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 08:03
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:44:
Op 5 november bij MM webshop de N5 besteld, krijg ik vandaag een mail dat deze uiterlijk (lees waarschijnlijk) 3 december geleverd gaat worden...
Ondertussen op 12 november ook bij Bol.com besteld met een verwachte leverdatum van 20 november.
Ik ben benieuwd.
Dito. Ik had hem dan besteld bij de Saturn. Zij hadden een levertijd van 2-3 dagen, wat mij goed uitkwam want ik heb de Nexus 5 nodig voor testwerkzaamheden. Nu kreeg ik net een e-mail dat ze hem waarschijnlijk pas op 3 december kunnen leveren. Mooi laat, maar het is niet anders. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Levertijd bij Bol.com is inmiddels ook omhoog gegaan naar 3-4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik heb mijn N5 gisteravond opgehaald bij de MM in Groningen, ze hadden alleen een paar telefoons ontvangen voor mensen die hem gereserveerd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tot onze spijt heeft de levering van de LG Nexus 5 vertraging opgelopen. Uw bestelling wordt in week 50 verwacht. Dit is de week van 9 tot en met 15 december. Zodra wij het artikel ontvangen, sturen we het direct naar u toe.
Helaas... Bol kan 'm dus ook nog lang niet leveren.

[ Voor 7% gewijzigd door bartbh op 15-11-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem hier... Woon dan nog eens in f@#*ing Belgie. Zelfs de mediamarkt heeft pas vandaag aangekondigd dat de Nexus 5 er zal komen.

Ik ga proberen bij ekodeal: daar staat het op 1-2 dagen... (ook op de website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:32
bartbh schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:01:
[...]
Helaas... Bol kan 'm dus ook nog lang niet leveren.
Die mail heb ik ook gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ik heb die mail ook gehad. Iemand enig idee waar ik de telefoon wel zou kunnen krijgen? Student mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:10:
Idem hier... Woon dan nog eens in f@#*ing Belgie. Zelfs de mediamarkt heeft pas vandaag aangekondigd dat de Nexus 5 er zal komen.

Ik ga proberen bij ekodeal: daar staat het op 1-2 dagen... (ook op de website)
Ekodeal zojuist gebeld. Geven aan dat ze ze dinsdag hebben.
"Zeker weten!?"
"Ja, zeker weten"
"100%"
"Ja, ik denk het"
"Dus, dinsdag heb je weer een aantal nexus 5"
"Dat hoop ik..."
:F

[ Voor 3% gewijzigd door MauriX op 15-11-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Zonet mailtje van bol.com ontvangen:
Op 12 november 2013 heeft u bij ons onder bestelnummer x het artikel ‘LG Nexus 5 16GB - Zwart’ besteld.

Tot onze spijt heeft de levering van de LG Nexus 5 vertraging opgelopen. Uw bestelling wordt in week 50 verwacht. Dit is de week van 9 tot en met 15 december. Zodra wij het artikel ontvangen, sturen we het direct naar u toe.
Wie zei er nu ook al weer dat de N5 beter geregeld was dan de N4 ;) . Achja, weinig aan te doen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ives schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:14:
Zonet mailtje van bol.com ontvangen:
[...]
Wie zei er nu ook al weer dat de N5 beter geregeld was dan de N4 ;) . Achja, weinig aan te doen zeker?
Natuurlijk is het met de N5 beter geregeld, hij was immers vanaf dag 1 in NL te koop, maar ik denk dat ze de populariteit 'zwaar' onderschat hebben en daardoor nu leveringsproblemen hebben.
Ik heb zo'n idee dat het de best verkopende Nexus-phone ooit gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
Zojuist 2 nexus 5 besteld uit Duitsland! And now we play the waiting game.. Volgens de playstore verlaten ze het magazijn op 11-12-13!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
11 december pas? Dan is het dus niet sneller dan NL.

Heeft iemand hier nog tips waar ik evt kan proberen een 16GB zwarte sneller te krijgen?

[ Voor 47% gewijzigd door MauriX op 15-11-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex1982es
  • Laatst online: 25-05-2017
Ook in de Spaanse playstore staat hij op 11 december.
In een ander (Spaans) forum zie ik overigens aan de tracking dat ze allemaal via Eindhoven worden verstuurd, daar zal wel het centrale Europese magazijn staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
MauriX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:01:
11 december pas? Dan is het dus niet sneller dan NL.

Heeft iemand hier nog tips waar ik evt kan proberen een 16GB zwarte sneller te krijgen?
Nee! Voordeel is wel 50 euro goedkoper en dus gratis 100gb google drive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirojk
  • Laatst online: 11-11-2023
Ik heb ook mijn Nexus 5 besteld bij bol.com en ontving ook bovengenoemde e-mail. Ik toch maar even naar de klantenservice bellen omdat mijn bestelling op de site nog steeds de 21e november aangaf. Iemand van de klantenservice vertelde mij dat als je bestelling nog steeds zegt dat je de telefoon de 21e zal ontvangen zal dit ook zo zijn.

Ben benieuwd of hij de 21e zal binnenkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk niet, de mensen van de klantenservice weten waarschijnlijk ook niet exact wanneer dat ding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Ik browse nu voor de laatste keer naar deze pagina op m'n Nexus 5. Ik weet niet hoe jullie het doen, maar regel er een. Wat een epicness all over zeg! <3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirojk
  • Laatst online: 11-11-2023
bartbh schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:11:
Waarschijnlijk niet, de mensen van de klantenservice weten waarschijnlijk ook niet exact wanneer dat ding komt.
Dat leek mij ook maar mevrouw zei dat er geen e-mail naar mij persoonlijk was gestuurd, en dit had wel moeten gebeuren (volgens haar iig). Ook staat mijn bestelstatus nog voor de 21e.

Zou iemand een andere manier weten om te controleren of hij er dus wel zal komen? Dus om een manier om de klantenservice van bol.com te "omzeilen" en direct naar het bestelling kantoor te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Weet iemand waar je de N5 het goedkoopste kan krijgen in Duitsland?
Playstore heb ik via een duitse proxy kunnen berijken maar betalen gaat niet en wil ik niet riskeren via een proxy...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
Hopelijk is de volgende Nexus toch maar weer samsung of een ander goed merk.
Eentje met op zen minst wat productie capaciteit...

Die van mij ging er vorige week al zijn, maar de post heeft hem ontvreemd...
Nu dus bezig met het lange process om mijn geld terug te krijgen en dan is het waarschijnlijk achter in het rijtje aanschuiven... :(

Echt jammer van die beschikbaarheid, zeker met hun ervaring met de nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
Greenie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:37:

Nu dus bezig met het lange process om mijn geld terug te krijgen en dan is het waarschijnlijk achter in het rijtje aanschuiven... :(

Dat is echt kl*te voor je :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 11:22
Greenie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:37:

Ja welkom bij de club! Wees blij dat je na een lang traject weleenswaar je geld terug krijgt.. Bij mij zit het nog lastiger..

Afgelopen dinsdag een Nexus5 retour gestuurd naar het antwoordnummer van GSMWijzer; niet verzekerd en aangetekend dus. Ik was sceptisch of dat verstandig zou zijn maar ik ben (per e-mail) gerust gesteld dat GSMWijzer alle zorg draagt voor het pakketje in het geval dat het weg zou raken bij de post. Ze adviseren ook in de e-mail voor de retourzending dat het NIET aangetekend en/of verzekerd hoeft. Gewoon gratis antwoordnummer gebruiken.

Dinsdag dus goed ingepakt en teruggestuurd, in de postzak gedaan op kantoor en heb bevestigd met de jongens van de postkamer dat ze hem hoogstpersoonlijk hebben meegegeven aan de PostNL meneer die met de bus de pakketten komt halen. Nu (zaterdag) is het nog niet aangekomen, ik heb al contact gehad en de post zegt uhhh ja ik zie geen code in het systeem dus pech. En de GSMWijzer twijfelt of ik het wel heb verzonden want het is niet bij een officieel postpunt gepost. Anders dan een track 'n trace nummer wat op het pakket is geplakt en 3 getuigen heb ik geen bewijs.

Dus puntje bij paaltje heb ik dus waarschijnlijk geen Nexus5, ook geen defecte en foetsie centjes. Maar even afwachten, wellicht dat het maandag of dinsdag nog binnenkomt maar ik ben bang van niet aangezien het al vanaf dinsdag onderweg is.

*Oeh, taartje bij je naam als je jarig bent.. Bovenstaand verhaal is een leuk cadeautje in ieder geval :/

:( :( :(

[ Voor 12% gewijzigd door Pakjebakmeel op 16-11-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poligono
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 15:23
Sirojk schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:57:
[...]

Dat leek mij ook maar mevrouw zei dat er geen e-mail naar mij persoonlijk was gestuurd, en dit had wel moeten gebeuren (volgens haar iig). Ook staat mijn bestelstatus nog voor de 21e.

Zou iemand een andere manier weten om te controleren of hij er dus wel zal komen? Dus om een manier om de klantenservice van bol.com te "omzeilen" en direct naar het bestelling kantoor te bellen?
Ik heb ook het bekende mailtje van bol.Com dat deze in week 50 pas levering plaats vindt. Maar bij bestel status staat deze op 20 nov. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:13

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Voor de geïnteresseerden. Media Markt Emmen zegt nog 2 zwarte op voorraad te hebben. Heb zelf niet genomen dus weet ook niet of de voorraad in het systeem klopt met de werkelijkheid.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:14
Dinsdag besteld bij PhoneHouse, vandaag gelukkig bezorgd. Nu blijken er op meerdere plekken op het scherm dode pixels en/of stofjes te zitten. Aangezien er nu weer wat weken overheen gaan m.b.t. nieuwe leveringen wordt ik daar niet vrolijk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Vandaag de mediamarkt krant binnen gekregen, staat me daar de Nexus 5 in icm een abbo, nu vind ik dat normaal niet interesant, maar 25! Euro per maand voor 24 maanden en je hebt 1 gig data en nog 200Minuten/sms'sen.

En geen Simlock, ik denk dat ik deze ga halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
MauriX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:34:
[...]

Ekodeal zojuist gebeld. Geven aan dat ze ze dinsdag hebben.
"Zeker weten!?"
"Ja, zeker weten"
"100%"
"Ja, ik denk het"
"Dus, dinsdag heb je weer een aantal nexus 5"
"Dat hoop ik..."
:F
ik heb hem van de week besteld en ik heb zelfs een track and trace gekregen nu. geweldig. mandag is ie binnen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:05

IkWilbert

Het is mij!

kuusj98 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:02:
Vandaag de mediamarkt krant binnen gekregen, staat me daar de Nexus 5 in icm een abbo, nu vind ik dat normaal niet interesant, maar 25! Euro per maand voor 24 maanden en je hebt 1 gig data en nog 200Minuten/sms'sen.

En geen Simlock, ik denk dat ik deze ga halen!
Volgens mij is het de 1e 12 maand voor 25 euro en daarna duurder...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 12:38
IkWilbert schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:25:
[...]

Volgens mij is het de 1e 12 maand voor 25 euro en daarna duurder...
Bij mij in de krant staat er eerste 24 maanden voor 25 per maand, daarna 40 per maand voor 2 jarige abbo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:05

IkWilbert

Het is mij!

DieGozerDaar schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:39:
[...]

Bij mij in de krant staat er eerste 24 maanden voor 25 per maand, daarna 40 per maand voor 2 jarige abbo. 8)7
Oh ok ik kan het niet meer nakijken helaas. Folder weg met oud papier ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinverschoof
  • Laatst online: 24-05 19:01
is die site Ekodeal een beetje betrouwbaar want die is pas een tijdje opgericht en had ervoor een andere naam.

[ Voor 4% gewijzigd door robinverschoof op 16-11-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
raydekok schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:55:
[...]

ik heb hem van de week besteld en ik heb zelfs een track and trace gekregen nu. geweldig. mandag is ie binnen.
Ik had donerdagmiddag gebeld, toen hadden ze geen voorraad. Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
robinverschoof schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:50:
is die site Ekodeal een beetje betrouwbaar want die is pas een tijdje opgericht en had ervoor een andere naam.
http://tweakers.net/shopreview/9117/ekodeal/shopreviews/

alsjeblieft. Ik heb er gister ook besteld, heb het opgegeven met de duitse play store.
Hoop dat ie snel binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
MauriX schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:36:
[...]

Ik had donerdagmiddag gebeld, toen hadden ze geen voorraad. Wanneer heb je besteld?
00.02 14 november dus woensdagnacht.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinverschoof
  • Laatst online: 24-05 19:01
kan iemand uitleggen hoe ik via een duitse play store aan de nexus 5 kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

robinverschoof schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:13:
kan iemand uitleggen hoe ik via een duitse play store aan de nexus 5 kan komen?
met een proxy, of als je dicht bij de grens woont ga je met een laptop oid naar duitsland naar de McDrek en besteld hem daar onder het genot van een Euroknaller als ze die daar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

kuusj98 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:17:
als je dicht bij de grens woont ga je met een laptop oid naar duitsland naar de McDrek
Kun je dan ook al het adres vd McDo gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Toch niet zo netjes van Ekodeal, 1-2 dagen beloven, maar niet waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Nathank schreef op zondag 17 november 2013 @ 02:16:
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nathank schreef op zondag 17 november 2013 @ 02:16:
Is gewoon klanten lokken, had hun ook gemaild. Ze hadden heel wat bestellingen en ze hoopte dan dat je genoeg krijgt. Bah :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:25

duderuud

Sliden is koel

Loop gewoon af en toe een Mediamarkt in.

Eergisteren in Ede naar de MM geweest, die hadden nog 1 witten en 1 zwarte liggen. Heb toen de zwarte gekocht...(voor €399)

[ Voor 3% gewijzigd door duderuud op 17-11-2013 11:20 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-A
  • Laatst online: 03-01 16:50

M-A

De Nexus 5 toestellen worden verwacht in week 48 bij alle internetshops!!! Dus even geduld hebben nog. De gene die iets kunnen vinden hebben geluk of is een een buitenlands toestel of teruggeven of een repair. Kan ook goed wezen hoor daar niet voor, zit toch altijd Nederlands menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:26

Patrick89

PSN : Gamesource

Mijn order in de duitse play store staan nu al sinds de 13e qua betaling op ausstehend (In behandeling)
Hebben meer mensen dit ?

Ik verwacht dat ze op deze manier wel geleverd worden !

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
alwaysleft schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:16:
[...]

Is gewoon klanten lokken, had hun ook gemaild. Ze hadden heel wat bestellingen en ze hoopte dan dat je genoeg krijgt. Bah :|
Heb hier mijn bestelling lopen, dus benieuwd wat ze gezegd hebben. Wanneer weer voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01
Bol.com staat de verwachte levertijd op 3-4 weken! Neem aan dat ze het ruim aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
M-A schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:03:
De Nexus 5 toestellen worden verwacht in week 48 bij alle internetshops!!! Dus even geduld hebben nog. De gene die iets kunnen vinden hebben geluk of is een een buitenlands toestel of teruggeven of een repair. Kan ook goed wezen hoor daar niet voor, zit toch altijd Nederlands menu.
Onzin wat je post, is nog nergens bevestigd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ik heb toch echt een zwarte nexus 5 besteld donderdag en deze wordt maandag geleverd. best netjes dacht ik zo. die lever tijd haal je nooit trouwens als je door gls laat bezorgen.maar verder doet ekodeal het tot nu toe netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 21:43
Patrick89 schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:50:
Mijn order in de duitse play store staan nu al sinds de 13e qua betaling op ausstehend (In behandeling)
Hebben meer mensen dit ?

Ik verwacht dat ze op deze manier wel geleverd worden !
Die van mij staat daar ook al een tijd op, zal wel even duren voordat ze een volgende levering krijgen. De reservering staat al wel op mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-A

M-A

alwaysleft schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:16:
[...]

Onzin wat je post, is nog nergens bevestigd....
Dan denk jij dat ik onzin vertel. Maar uit betrouwbare bron van LG zelf die daar werkt.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-A

M-A

raydekok schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:34:
ik heb toch echt een zwarte nexus 5 besteld donderdag en deze wordt maandag geleverd. best netjes dacht ik zo. die lever tijd haal je nooit trouwens als je door gls laat bezorgen.maar verder doet ekodeal het tot nu toe netjes.
Heb ook gezegd dat het niet onmogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-A

M-A

Bij de grote internetshops zoals coolbleu, belsimpel, gsmwijzer/studentmobile(is 1 bedrijf) Word het eind deze maand pas geleverd. Het is nog maar 2 weken dus dat valt mee toch ;)

Volgende keer graag de wijzigen knop gebruiken ipv 3 post achter elkaar.

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 18-11-2013 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
M-A schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:37:
Bij de grote internetshops zoals coolbleu, belsimpel, gsmwijzer/studentmobile(is 1 bedrijf) Word het eind deze maand pas geleverd. Het is nog maar 2 weken dus dat valt mee toch ;)
Akkoord, hopelijk hebben ze er voldoende besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belsimpel vermeldt nu al een aantal dagen een verwachte levertijd van 5 tot 7 dagen, iemand die de afgelopen week daar nog besteld heeft? Zouden ze eerder voorraad krijgen dan de verwachte 2 weken bij andere webshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
De kans is erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Eind deze maand pas, wow...
Dan vind ik het echt niet netjes van belsimpel dat ze via de telefoon tegen mij zeiden dat ik hem uiterlijk volgende week dinsdag (de 26ste) zou hebben en op de site afgelopen dinsdag aangaven dat het 5-7 werkdagen zou duren.

Hopelijk heb ik hem wel voor woensdag de 27ste, aangezien ik dan een halve week wegga en ik hem daarvoor eigenlijk wel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanD
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-08 08:42
gsmeasy verwacht de nieuwe voorraad op 21 november dus dan lijkt mij de verwachte levertijd van belsimpel ook wel plausibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Laatst online: 11-08 15:03
Iemand ervaring met Ekodeal.nl?

Levertijd voor de Nexus 5 is 2-3 dagen , maar is dat wel te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ik heb zaterdag mijn N5 besteld bij Ekodeal. Afgelopen donderdag met ze gebeld en mij werd verteld dat ze dinsdag (=morgen) de N5 weer verwachten. Na alle verhalen hier en de bronnen (MM, Saturn, Belsimpel, Studentmobiel,Kijkshop) die ik zelf heb geraadpleegd, geloof ik er geen klap van, maar we gaan het zien. Ik heb in mijn bestelling geeist dat ik kan annuleren als ze de levertijd niet kunnen waarmaken, dus ik hoor het wel.

Andere tweakers hebben vorige week ook besteld en hebben de N5 al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar Ekodeal om te vragen hoe het zit met de bevoorrading.

Als zij gaan zeggen (dinsdag nieuwe levering) dan ga ik er ook 1 bestellen en ik zie dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Zojuist een mail van Ekodeal:
Indien wij niet kunnen leveren kunt u altijd annuleren.
Wij hebben er 25x al verstuurd vorige week. In deze dagen krijgen wij weer nieuwe toestellen binnen.

Met vriendelijke groet,

[Naam verkoper maar even weggehaald]
Tel: +31 (0) 73 -781 00 00
E-mail: [naamverkoper]@ekodeal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 14:26
Hoop dat Ibood de telefoons deze week gewoon gaat leveren.
Datum zou de 20ste moeten zijn.
Nog meer tweakers die de telefoon vorige week bij Ibood in de Hunt hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
mail van ekodeal
Beste,

Helaas krijgen wij gelimiteerde voorraad aangeleverd. Echter worden de bestellingen van do/vrijdag morgen/overmorgen verwerkt. Indien u wilt bestellen zal dan ook uw aanlever datum eind deze week begin volgende week worden.
Mochten er eventueel andere vragen zijn kunt u altijd bellen of mailen. Hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Kind regards,

Ekodeal.nl
Tel: 073-7810000
Dus als ik er nu 1 bestel dan zou ik men bestelling begin deze week/eind deze week ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Greg1983 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:30:
mail van ekodeal

[...]

Dus als ik er nu 1 bestel dan zou ik men bestelling begin deze week/eind deze week ontvangen?
Die vragen kun je toch beter aan Ekodeal zelf vragen? mijn ervaring is dat ze snel reageren per mail. Telefonisch zijn ze ook goed bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koessien
  • Laatst online: 26-02 22:46
Iemand ervaring met bestellen via playstore in Duitsland? Ik wil dat ook gaan doen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 12:02
even terug lezen ;) Genoeg te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
koessien schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:58:
Iemand ervaring met bestellen via playstore in Duitsland? Ik wil dat ook gaan doen namelijk.
Ja. Kijk maar even in het zoekgedeelte bovenin. Als je zoekt op mijn naam zie je vanzelf wel een bestelprocedure. Overigens is het vervolgens niet zeker of het ook lukt hoor. Het ligt maar net aan de creditcard en de controle van google, maar mij is het wel gelukt. leverdatum voor de zwarte 32gb is 11/12/13 dus dat duurt nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
THEALPHA schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:00:
[...]

Ja. Kijk maar even in het zoekgedeelte bovenin. Als je zoekt op mijn naam zie je vanzelf wel een bestelprocedure. Overigens is het vervolgens niet zeker of het ook lukt hoor. Het ligt maar net aan de creditcard en de controle van google, maar mij is het wel gelukt. leverdatum voor de zwarte 32gb is 11/12/13 dus dat duurt nog even
Ik had dus ook die leverdatum. Helaas heeft google geconcludeerd dat mijn creditcard een Nederlandse is en daarom hebben ze de boel afgeblazen :( . Nu moet ik dus op zoek naar een duits alternatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
paulklooster schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:16:
[...]

Ik had dus ook die leverdatum. Helaas heeft google geconcludeerd dat mijn creditcard een Nederlandse is en daarom hebben ze de boel afgeblazen :( . Nu moet ik dus op zoek naar een duits alternatief..
hoelang duurde het voordat je order gecanceld werd? De mijne is in bestelling vanaf 6 november dus lijkt me dat dit wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
THEALPHA schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:18:
[...]

hoelang duurde het voordat je order gecanceld werd? De mijne is in bestelling vanaf 6 november dus lijkt me dat dit wel goed zit.
4 dagen, dus ik denk dat jij wel safe zit ;) Had jij ook gewoon met je NL creditcard gedaan? Hij stelt dat het adres waarop mijn creditcard staat niet klopt met het duitse adres (nogal wiedes :P).

EDIT: ik ga nu mijn adres in Google Wallet wijzigen naar het adres van mijn Duitse vrienden. Misschien dat dat werkt? of zou ik het beste mijn adres volledig NL in moeten vullen? Hoe sta jij in je google Wallet?

[ Voor 19% gewijzigd door paulklooster op 18-11-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
paulklooster schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:27:
[...]

4 dagen, dus ik denk dat jij wel safe zit ;) Had jij ook gewoon met je NL creditcard gedaan? Hij stelt dat het adres waarop mijn creditcard staat niet klopt met het duitse adres (nogal wiedes :P).
Nee ik heb het via neteller gedaan. Dat werkt volgens mij altijd wel.
Pagina: 1 ... 21 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.