Ik bestel hem waarschijnlijk in duitsland via me neef, weet iemand hoe lang the levertijd is via de playstore daar ? 32 gb versie maakt niet uit zwart of wit
Zwart is 11-12-13KuronoAlucard schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:19:
Ik bestel hem waarschijnlijk in duitsland via me neef, weet iemand hoe lang the levertijd is via de playstore daar ? 32 gb versie maakt niet uit zwart of wit
Wit is iets minder lang 18-11 geloof ik.
Een maand is best lang.THEALPHA schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:25:
[...]
Zwart is 11-12-13
Wit is iets minder lang 18-11 geloof ik.
Overigens vind ik hem nergens in de duitse playstore.
Ik zie alleen software en boeken
Waar staat hij daar ergens?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Je moet even via een proxy naar de duitse playstore anders word je doorgestuurd naar Nederland.icecreamfarmer schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:41:
[...]
Een maand is best lang.
Overigens vind ik hem nergens in de duitse playstore.
Ik zie alleen software en boeken
Waar staat hij daar ergens?
Via google kan ik wel op de duitse playstore komen.THEALPHA schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:42:
[...]
Je moet even via een proxy naar de duitse playstore anders word je doorgestuurd naar Nederland.
Gewoon via playstore deutchland.
Echter staat daar nergens hardware.
Maar wat je daar zie is toch nederlandse dingen in het duits, denk ik, tenzij je van een proxy gebruikmaak.icecreamfarmer schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:43:
[...]
Via google kan ik wel op de duitse playstore komen.
Gewoon via playstore deutchland.
Echter staat daar nergens hardware.
Toch apart... Je bestelt een Nexus 5 Zwart via de Mediamarkt webshop en geeft aan dat je hem wil ophalen in het filiaal in Zwolle. Ik heb al een aantal keer gebeld/gemaild en waarschijnlijk zal ik hem volgende week woensdag kunnen ophalen. Wat blijkt, liggen er vandaag al weer 2 in de winkel, maar moet ik gewoon wachten tot volgende week. In plaats van dat ze eerst de bestellingen afhandelen...
Kun je niet gewoon je bestelling annuleren en een van die losse toestellen ophalen? Of zijn deze ook al gereserveerd.Jelmer_D schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:03:
Toch apart... Je bestelt een Nexus 5 Zwart via de Mediamarkt webshop en geeft aan dat je hem wil ophalen in het filiaal in Zwolle. Ik heb al een aantal keer gebeld/gemaild en waarschijnlijk zal ik hem volgende week woensdag kunnen ophalen. Wat blijkt, liggen er vandaag al weer 2 in de winkel, maar moet ik gewoon wachten tot volgende week. In plaats van dat ze eerst de bestellingen afhandelen...
Zat ik ook al aan te denken, maar er is door een andere Tweaker er al een opgehaald vandaag, en de andere staat er als showmodel. Wil liever eentje die gewoon nieuw uit het doosje komt en er is een grote kans dat hij al weg is inmiddels.
Sorry, Jelmer..Jelmer_D schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:06:
Zat ik ook al aan te denken, maar er is door een andere Tweaker er al een opgehaald vandaag, en de andere staat er als showmodel. Wil liever eentje die gewoon nieuw uit het doosje komt en er is een grote kans dat hij al weg is inmiddels.
Vreemde gang van zaken bij MediaMarkt, ik had hier al vaker verhalen overgehoord. De webshop bestellingen schijnen los te staan van de fysieke voorraad in de winkels.
Haha geeft niet, veel plezier met je toestel!
Ik vond het alleen een beetje vreemd inderdaad. Ik heb ze nog één keer een mail gestuurd en anders wordt het toch maar wachten tot volgende week. Is er trouwens iemand die via de webshop van de MediaMarkt een Nexus 5 heeft besteld en hem al geleverd heeft gekregen?
Ik vond het alleen een beetje vreemd inderdaad. Ik heb ze nog één keer een mail gestuurd en anders wordt het toch maar wachten tot volgende week. Is er trouwens iemand die via de webshop van de MediaMarkt een Nexus 5 heeft besteld en hem al geleverd heeft gekregen?
als iemand ind e buurt van groningen nog 1 zoekt, ik heb 1 in bestelling bij de saturn maar heb er al 1 ontvangen van bol.com. pm maar als je wil dat ik je help
Overigens van welke winkels denken jullie dat ze het snelste uitleveren?
Zoals ik gisteren (mrfatmen schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:21:
Iemand die hem bij GSMWEB besteld heeft als iets gehoord of gezien?
Er is ook nog niet op mijn email gereageerd. Straks maar weer bellen.

Behalve die bevestiging heb ik nooit antwoord gehad op m'n email.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Gister bij Bol de Nexus 5 besteld, zou vandaag geleverd worden. Zag ik vanochtend dat ik een mail had ontvangen met de volgende tekst:
Edit: Diegene die ik aan de telefoon had zei dat ze hem hadden overgedragen aan de verzendservice. Lijkt me echter sterk. Ten eerste zou ik dan toch een verzendbevestiging hebben ontvagen en ten tweede zou dat niet tot de 19e duren voor zo ver ik weet.
Vorige week ook al de Nexus 5 bij Coolblue besteld waar ik even later de mail kreeg dat ze niet meer op voorraad waren maar dat ze deze week nieuwe zouden ontvangen. Dat wordt hem volgens mij ook al niet meer.
Dacht ik net 'laat ik even op de site kijken bij de bestelstatus', staat er nu het volgende:Tot onze spijt is het ons niet gelukt alle artikelen uit deze bestelling op tijd te verzenden. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende verontschuldigingen aan. De vertraagde artikelen worden vandaag alsnog naar u verzonden.
Toch weer weer eens gaan bellen en vragen hoe het zit.Levering is vertraagd: verwacht op 19-11-2013
Edit: Diegene die ik aan de telefoon had zei dat ze hem hadden overgedragen aan de verzendservice. Lijkt me echter sterk. Ten eerste zou ik dan toch een verzendbevestiging hebben ontvagen en ten tweede zou dat niet tot de 19e duren voor zo ver ik weet.
Vorige week ook al de Nexus 5 bij Coolblue besteld waar ik even later de mail kreeg dat ze niet meer op voorraad waren maar dat ze deze week nieuwe zouden ontvangen. Dat wordt hem volgens mij ook al niet meer.
[ Voor 28% gewijzigd door Xylon op 13-11-2013 15:16 ]
Wow, veel nieuwe pagina's sinds m'n laatste bericht =P
Er is veel gebeurd in de tussentijd, maar m'n 16GB Nexus van Coolblue (€ 399) heb ik weer retour gezonden (vond de accuduur erg tegenvallen t.o.v. m'n Galaxy S4) =/
Er is veel gebeurd in de tussentijd, maar m'n 16GB Nexus van Coolblue (€ 399) heb ik weer retour gezonden (vond de accuduur erg tegenvallen t.o.v. m'n Galaxy S4) =/
[ Voor 11% gewijzigd door born4trance op 13-11-2013 15:05 ]
.
Voor degenen die het niet weten. Producten die Coolblue retour ontvangt, verkopen ze via marktplaats voor een gereduceerd tarief.
Op dit moment hebben ze 1 geretourneerde Nexus 5 te koop staan voor 359 euro (21 maanden garantie):
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
Op dit moment hebben ze 1 geretourneerde Nexus 5 te koop staan voor 359 euro (21 maanden garantie):
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
Net even via Twitter gevraagd naar status van mijn order bij Phone House. Had gisteren besteld rond 16.00 uur.
Wordt morgen geleverd!
Wordt morgen geleverd!

Ik heb hetzelfde verhaal, bij navraag via de chatmidy922 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:28:
Net even via Twitter gevraagd naar status van mijn order bij Phone House. Had gisteren besteld rond 16.00 uur.
Wordt morgen geleverd!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mijn witte nexus 5 is net afgeleverd thuis zie ik!! Gisteren besteld op Bol om 13u. Status update gekregen rond 11u deze morgen dat 'hij' onderweg was.
Weet iemand die de nexus in duitsland heeft besteld hoe het dan met garantie zit? Kan ik m gewoon bij LG aanmelden of moet ik m dan terugsturen naar google play store?
Gisteren om 18:25 uur de zwarte nexus-5 besteld bij Bol.com.
Status is: "Verwacht rond: 20-11-2013"
Status is: "Verwacht rond: 20-11-2013"
[ Voor 5% gewijzigd door dik_voormekaar op 13-11-2013 15:54 ]
Zoekfunctie. Eerste hit.tobitronics schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:52:
Weet iemand die de nexus in duitsland heeft besteld hoe het dan met garantie zit? Kan ik m gewoon bij LG aanmelden of moet ik m dan terugsturen naar google play store?
Gisteren bij phonehouse.nl besteld, aangegeven hem bij de winkel in de buurt af te willen halen. Helaas niet binnen gekomen daar
Als je daar bij de Nexus-5 kijkt, staat er levertijd 1-2 dagen, dus...Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:11:
Iemand ervaring met http://www.ekodeal.nl/ ?
Nexus 5 op voorraad daar voor 395 euro..
dus wat? zo lang doen ze er over om te leveren?
Dus op voorraad?
Dus op voorraad?
@THEALPHA
Jij volgt dit topic ook op de voet precies
Wanneer denk je dat jou bestelling vertrekt vanuit Google?
Jij volgt dit topic ook op de voet precies
Haha klopt wel. Hoop eerder dan 11-12-13. Maar heb nog niets gehoord van google.vsy schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:25:
@THEALPHA
Jij volgt dit topic ook op de voet precies![]()
Tot die tijd blijf ik de ontwikkelingen maar even volgen hier
Oh huh, vanmorgen een witte Nexus 5 32GB besteld in de Duitse Play Store, krijg net de melding dat deze is verzonden!
Nee, betekend dat ze hem helemaal niet op voorraad hebben. Dat wou ik ermee aangeven.Diokhan schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:14:
dus wat? zo lang doen ze er over om te leveren?
Dus op voorraad?
Ik zie op dit moment geen enkele webshop die hem daadwerkelijk op voorraad heeft en levert.
Geluk bij een ongeluk bij studentmobiel.nl
Niet verder dan m'n neus lang is gekeken bij studentmobiel en had een Tele2 SmartMix 100 met 1GB data afgelopen donderdag afgesloten omdat ik toch nooit meer dan 600 MB per maand verbruik. Gisteren er achter gekomen dat je over 2 jaar 6 euro bespaart als je 1,5GB ipv 1GB neemt doordat je niks hoeft te betalen voor het toestel. Bij studentmobiel.nl voorlopig nog geen nexus 5'en binnen en doordat Tele2 traag is nu alsnog om kunnen zetten naar een abbo met meer data voor minder geld!
Niet verder dan m'n neus lang is gekeken bij studentmobiel en had een Tele2 SmartMix 100 met 1GB data afgelopen donderdag afgesloten omdat ik toch nooit meer dan 600 MB per maand verbruik. Gisteren er achter gekomen dat je over 2 jaar 6 euro bespaart als je 1,5GB ipv 1GB neemt doordat je niks hoeft te betalen voor het toestel. Bij studentmobiel.nl voorlopig nog geen nexus 5'en binnen en doordat Tele2 traag is nu alsnog om kunnen zetten naar een abbo met meer data voor minder geld!
Phonehouse 11-11-2013 besteld. Vandaag heeft mn broertje hem binnen gehad. Verder helemaal geen mail dat de order is verzonden ofzo. Wel vaag. Maar zijn tel is binnen
Gister 18:18 bestelling gedaan bij Phone House.
Vanochtend email gestuurd met vraag wanneer ie geleverd zou worden.
Net email terug gehad dat ie vanuit het hoofdkantoor is verstuurd, en dus morgen of overmorgen geleverd wordt.
Vanochtend email gestuurd met vraag wanneer ie geleverd zou worden.
Net email terug gehad dat ie vanuit het hoofdkantoor is verstuurd, en dus morgen of overmorgen geleverd wordt.
En ik maar wachten... Moet 'm bij phoneshop.nl bestellen ivm met werk.. Geen idee wanneer die komt. Levertijd staat bij me order nog steed 1-2 weken..
Vorige week vrijdag besteld.. Kan dus vanaf vrijdag komen toch?

En ook de Nexus 5 zwart welke ik vanmiddag bij de MediaMarkt Zwolle heb gekocht gaat terug. Opnieuw een vuiltje / dode pixel gevonden...
Bij mij is hij van de Phone House binnen!! Veel geluk nog.
Vanmiddag contact gehad met coolblue, nu geven ze ineens aan dat ze hem pas in week 48 hebben.
Eerder had iemand gezegd komende vrijdag.
Ik heb er net nog eens achteraan gebeld en ik kreeg een vaag verhaal, dit is wat ik er van begreep:prekz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:55:
Vanmiddag contact gehad met coolblue, nu geven ze ineens aan dat ze hem pas in week 48 hebben.
Vanaf de 15e verwachten ze nieuwe telefoons, zo niet dan wordt het de 25e..
Het wordt steeds gekker!
Weet iemand of mediamarkt Rotterdam ook zijn voorraad geleverd heeft gekregen?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Binnen! Toch nog goed gekomen via the Phone House. Jammer van de slechte communicatie, maar vooruit.
Succes allen!
Succes allen!
Verwijderd
Nice! Wat voor credit card heb je gebruikt?ilhanko schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:53:
Oh huh, vanmorgen een witte Nexus 5 32GB besteld in de Duitse Play Store, krijg net de melding dat deze is verzonden!
Virtuele credit card van Neteller (Mastercard).Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:38:
[...]
Nice! Wat voor credit card heb je gebruikt?
De truc is dat je bij het verzendadres je eigen naam invult ipv Mailboxde.com, en dan op de 2e adresregel (dus ná je naam en de straat van Mailboxde) zet je je ID.
Verwijderd
Hadden ze nog meer Nexus 5' op voorraad? Dan ga ik morgen even langs!-EvoLution- schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:45:
En ook de Nexus 5 zwart welke ik vanmiddag bij de MediaMarkt Zwolle heb gekocht gaat terug. Opnieuw een vuiltje / dode pixel gevonden...
Verwijderd
Ik heb nog nooit van ekodeal gehoord.. Iemand ervaring mee?KillaRR schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:37:
http://www.ekodeal.nl/lg/lg-nexus-5/lg-nexus-5-zwart
395 euro, levertijd 1-2 dagen..
Verwijderd
Ik ben al de hele dag aan het twijfelen om hem daar te bestellen, maar heb nog niemand gehoord die bekend met de site is..Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:39:
[...]
Ik heb nog nooit van ekodeal gehoord.. Iemand ervaring mee?
lees het gastenboek even en dan twijfel je niet meer...;-)Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:40:
[...]
Ik ben al de hele dag aan het twijfelen om hem daar te bestellen, maar heb nog niemand gehoord die bekend met de site is..
http://tweakers.net/shopreview/9117/ekodeal/shopreviews/Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:39:
[...]
Ik heb nog nooit van ekodeal gehoord.. Iemand ervaring mee?
Ekodeal heeft overigens hetzelfde adres als dutchcoms..
http://tweakers.net/shopr...chcoms-punt-nl/overzicht/
Maandagavond mijn zwarte Nexus 16GB besteld bij gsmweb.nl en vanmiddag werd die afgeleverd.
Het was nog wel even spannend, want de communicatie van gsmweb laat nogal te wensen over. Ze laten niks horen na de bestelling, geen bevestigingsmail, geen track&trace-code, niks.
Maar de telefoon is aangekomen, dus ik ben blij
Het was nog wel even spannend, want de communicatie van gsmweb laat nogal te wensen over. Ze laten niks horen na de bestelling, geen bevestigingsmail, geen track&trace-code, niks.
Maar de telefoon is aangekomen, dus ik ben blij
In de Duitse Play Store staat de Zwarte 32GB van 4-5 weer op 3-4 weken, dus er lijkt meer aanlevering te zijn of er is gewoon een week voorbij en het betekend echt nog 3-4 weken
11 december is inderdaad 3-4 wekengreenlizzard schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:30:
In de Duitse Play Store staat de Zwarte 32GB van 4-5 weer op 3-4 weken, dus er lijkt meer aanlevering te zijn of er is gewoon een week voorbij en het betekend echt nog 3-4 weken
Bij Saturn in Utrecht werd me verteld dat ze ieder moment binnen konden komen.dageeknerd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:30:
Bij de saturn in Tilburg worden ze niet verkocht. Medewerker vertelde me dat de mobiele telefoons in de saturn door the phone house worden verkocht en die gaan de nexus 5 niet leveren.
Ik heb het ook geprobeerd met die neteller. Alleen bij het uitchecken weigert google mijn billing address te accepteren (omdat dit nederlands is).ilhanko schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:12:
[...]
Virtuele credit card van Neteller (Mastercard).
De truc is dat je bij het verzendadres je eigen naam invult ipv Mailboxde.com, en dan op de 2e adresregel (dus ná je naam en de straat van Mailboxde) zet je je ID.
Dus wat ik heb gedaan is met het duitse adres bestelling afronden, en daarna in google wallet het aan te passen maar ik heb er weinig vertrouwen in (is nu een dag later, bestelling nog steeds pending).
klopt, beide moet een duits adres zijn. alleen aanpassen in de wallet en daarna terug zetten,om ervoor te zorgen dat het pakket hier komt, is niet voldoende.questarey schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:12:
[...]
Ik heb het ook geprobeerd met die neteller. Alleen bij het uitchecken weigert google mijn billing address te accepteren (omdat dit nederlands is).
Dus wat ik heb gedaan is met het duitse adres bestelling afronden, en daarna in google wallet het aan te passen maar ik heb er weinig vertrouwen in (is nu een dag later, bestelling nog steeds pending).
je hebt een forwarder nodig in duitsland, lees, virtueel adres.
gebruik de search van de topic even met de term 'mailboxde' kan kom je eea tegen hoe het wél lukt.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Maar ik heb een vriend in duitsland wonen, ik heb dus geen mailboxde nodig.Dawn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:15:
[...]
klopt, beide moet een duits adres zijn. alleen aanpassen in de wallet en daarna terug zetten,om ervoor te zorgen dat het pakket hier komt, is niet voldoende.
je hebt een forwarder nodig in duitsland, lees, virtueel adres.
gebruik de search van de topic even met de term 'mailboxde' kan kom je eea tegen hoe het wél lukt.
En een duitse creditcard aanmaken lijkt mij niet mogelijk aangezien je je moet legitimeren om je neteller account te verifieren.
Of heb ik het nou mis?
ah, op die manier.
ik ben persoonlijk niet met Netteller bekend dus daar kan ik je niet mee helpen, wel is het zo dat het facturatieadres en leveringsadres beide in Duitsland moeten zijn wil het werken.
anders aan die vriend van je vragen of hij hem kan bestellen (dat jij het daarna overboekt)?
(mijne komt gewoon uit de webshop hier, dus exacte details weet ik niet precies. alleen van meelezen in het topic
)
ik ben persoonlijk niet met Netteller bekend dus daar kan ik je niet mee helpen, wel is het zo dat het facturatieadres en leveringsadres beide in Duitsland moeten zijn wil het werken.
anders aan die vriend van je vragen of hij hem kan bestellen (dat jij het daarna overboekt)?
(mijne komt gewoon uit de webshop hier, dus exacte details weet ik niet precies. alleen van meelezen in het topic
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Rond 6 uur ben ik bij de MM in Groningen geweest. Ze zeiden toen dat er vandaag 2 telefoons waren aangekomen, maar die waren allebij al gereserveerd.
Ik heb mijn toestel sinds 2 november daar gereserveerd, maar ik was nog niet gebeld door de MM.
Zonet zet ik mijn huidige telefoon aan (hij crasht meerdere keren per dag) en ik zie nu dat ik om 6:50 gebeld ben door de MM.
Ik heb mijn toestel sinds 2 november daar gereserveerd, maar ik was nog niet gebeld door de MM.
Zonet zet ik mijn huidige telefoon aan (hij crasht meerdere keren per dag) en ik zie nu dat ik om 6:50 gebeld ben door de MM.

Zojuist een Nexus 5 32GB besteld via Play Store in Duitsland, vorig jaar ook een Nexus 4 besteld en dat ging prima. Heb ook direct een bevestigingsmail gehad.
Ik maak gebruik van Huifkar, is iets duurder dan MailboxDE maar je hebt wel Nederlands contact, en het pakket wordt via PostNL naar je toegezonden (dus je hebt het toestel meestal de dag na aflevering door de Play Store binnen).
Ik maak gebruik van Huifkar, is iets duurder dan MailboxDE maar je hebt wel Nederlands contact, en het pakket wordt via PostNL naar je toegezonden (dus je hebt het toestel meestal de dag na aflevering door de Play Store binnen).
bedoel je deze?Prolution schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:15:
Zojuist een Nexus 5 32GB besteld via Play Store in Duitsland, vorig jaar ook een Nexus 4 besteld en dat ging prima. Heb ook direct een bevestigingsmail gehad.
Ik had een bestelling bij Bol.com staan (voor België). Krijg ik vanmorgen een mail dat mijn order automatisch geannuleerd is omdat verzendingen naar dit land vaak problematisch verlopen en Bol.com daarom niet meer hiernaartoe verzend.
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt? Waarom hebben ze dan nog keuze tussen België en Nederland op hun website als ze toch niet meer versturen naar ons land?
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt? Waarom hebben ze dan nog keuze tussen België en Nederland op hun website als ze toch niet meer versturen naar ons land?
Nou ik zit op bestelling 4 bij de playstore !
Een heb ik zelf geannuleerd. Eentje is om nog onbekende reden geannuleerd.
De andere twee staan nog steeds op de status "in behandeling"
Zijn er mensen die succesvol hebben besteld met een eigen creditcard ?
Een heb ik zelf geannuleerd. Eentje is om nog onbekende reden geannuleerd.
De andere twee staan nog steeds op de status "in behandeling"
Zijn er mensen die succesvol hebben besteld met een eigen creditcard ?
[ Voor 16% gewijzigd door Patrick89 op 14-11-2013 08:21 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Gisteren-avond besteld (zwarte N5). Netjes bevestigingsmail aangekregen met verwachte levertermijn van 3 tot 6 werkdagen (België). Vandaag nog geen annulatiemail gekregen. Hopelijk komt die nietYohsoog schreef op donderdag 14 november 2013 @ 07:22:
Ik had een bestelling bij Bol.com staan (voor België). Krijg ik vanmorgen een mail dat mijn order automatisch geannuleerd is omdat verzendingen naar dit land vaak problematisch verlopen en Bol.com daarom niet meer hiernaartoe verzend.
-
[ Voor 100% gewijzigd door MauriX op 14-11-2013 08:16 ]
Dankzij Diokhan is naar voren gekomen dat je het volgende moet invullen bij je verzendadres:questarey schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:17:
[...]
Maar ik heb een vriend in duitsland wonen, ik heb dus geen mailboxde nodig.
En een duitse creditcard aanmaken lijkt mij niet mogelijk aangezien je je moet legitimeren om je neteller account te verifieren.
Of heb ik het nou mis?
Jouw naam (dus géén Mailboxde)
Dresdner Str. 9
ID 123465 (dit is de regel na adres, voor dit vakje staat niks)
02763
Zittau
Of dus het adres van jouw vriend.
Bij factuuradres vul je in:
Jouw naam
Dresdner Str. 9
02763
Zittau
Of ook hier weer het adres van je vriend in Duitsland. Bij Neteller kun je gewoon een Nederlands account aanmaken met je eigen (Nederlandse) gegevens en deze verifiëren met je Nederlandse paspoort/rijbewijs. Zo heb je dus geen 'Duitse' creditcard nodig.
Bij telefoonnummer heb ik, op aanraden van Diokhan, het telefoonnummer van Mailboxde ingevuld; Google belt je toch niet.
Ik kreeg binnen 5 minuten een bevestiging en aangezien ik de witte Nexus 5 32 GB heb besteld, is deze een paar uur later al verzonden. Wel grappig dat 'ie verzonden wordt met UPS vanuit Nederland
Dat lijkt mij onzin, België wordt steeds belangrijker voor bol.com dus ik zou even bellen met de klantenservice.Yohsoog schreef op donderdag 14 november 2013 @ 07:22:
Ja die bedoel ik, alleen hun website is niet echt up to date.
Ik heb het via de mail geregeld met Guus, mail adres is te vinden op die website.
De kosten zijn €15 (service kosten) + €8,05 (PostNL aangetekend pakket). Dus ongeveer zo'n 5 á 6 euro duurder dan Mailboxde.
Gisteren nog eens een vraag gestuurd naar belsimpel hoe het zit met mijn bestelling (zwarte): nog 5a7 werkdagen wachten vooraleer ze binnenkomen en dat de site altijd actueel is. 4u later krijg ik een email met "pakket verzonden". Op de site staat nog steeds 5tot7 werkdagen trouwens 
Vol verwachting klopt mijn hard...
Vol verwachting klopt mijn hard...
Gisterenavond opgehaald bij AH (bol.com). Nogmaals bedankt en waarschijnlijk zien we ons bij de ervaringen/discussie topic.
Ondertussen heeft Bol zijn prijs terug verhoogd naar 405 euro.
Ik ben destijds verkeerd geïnformeerd door een medewerker... Had namelijk alsnog daar een nexus 5 gekocht , maar dan een week later.roedi06 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:42:
[...]
Bij Saturn in Utrecht werd me verteld dat ze ieder moment binnen konden komen.
Yay, m'n Nexus van GSMWEB is binnen. Succes nog allemaal
.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Hmm, net nog even met de Mediamarkt gebeld over mijn bestelling van 7 november. Ze krijgen hem pas binnen op 2 december... Webshop en gewone filialen zijn apart van elkaar. Wordt voor mij dus maar m'n order annuleren en kijken of ik hem ergens anders kan halen.
Ik heb net m'n telefoon teruggebracht in Zwolle, aangezien er stof onder het scherm zat.Jelmer_D schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:30:
Hmm, net nog even met de Mediamarkt gebeld over mijn bestelling van 7 november. Ze krijgen hem pas binnen op 2 december... Webshop en gewone filialen zijn apart van elkaar. Wordt voor mij dus maar m'n order annuleren en kijken of ik hem ergens anders kan halen.
Ik kreeg geen geld terug, maar cadeau kaarten dus ik ben min of meer verplicht om de telefoon bij de MediaMarkt te kopen.
In Zwolle konden ze op dit moment niet aangeven wanneer de telefoon weer binnen komt.
Moet je niet gewoon je geld terug krijgen eigenlijk?
Vind dat gedoe met tegoeden altijd maar 3x niks..
Grappig, bij mij zeiden ze ergens volgende week-EvoLution- schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:44:
[...]
Ik heb net m'n telefoon teruggebracht in Zwolle, aangezien er stof onder het scherm zat.
Ik kreeg geen geld terug, maar cadeau kaarten dus ik ben min of meer verplicht om de telefoon bij de MediaMarkt te kopen.
In Zwolle konden ze op dit moment niet aangeven wanneer de telefoon weer binnen komt.
Ik heb ze lichtelijk geirriteerd aangegeven dat ik graag m'n geld terug wil, aangezien ik nu met 400 aan tegoed kaarten zit opgescheept. Ze konden helaas geen geld terug geven. Vervolgens vroeg ik of er één gereserveerd kon worden voor mij, bleek dat ook niet te kunnen.ProudElm schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:45:
Moet je niet gewoon je geld terug krijgen eigenlijk?Vind dat gedoe met tegoeden altijd maar 3x niks..
Niet echt service als je het mij vraagt.
tja.. MediaMarkt...
Is dat je er soms goedkoop aan spullen kan komen.. Anders....
http://www.consuwijzer.nl...-een-tegoedbon-accepteren
Als de verkoper het product niet kan of wil repareren binnen een bepaalde tijd. Of als hij geen nieuw product wil geven.
Ik heb geen behoefte een discussie te starten btw ! Gewoon even een linkje..
Als de verkoper het product niet kan of wil repareren binnen een bepaalde tijd. Of als hij geen nieuw product wil geven.
[ Voor 55% gewijzigd door Patrick89 op 14-11-2013 13:54 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Volgende bericht gekregen van de mediamarkt:
Helaas heeft uw bestelling vertraging opgelopen. Wij hebben van de leverancier het bericht gehad dat zij verwachten het artikel op 2 december bij ons te leveren.
Helaas heeft uw bestelling vertraging opgelopen. Wij hebben van de leverancier het bericht gehad dat zij verwachten het artikel op 2 december bij ons te leveren.
Zojuist een mail gekregen van Coolblue dat ze m'n Nexus 5 gaan inpakken en vanavond versturen. Dat wordt wel even controleren of het geen retourmodel is, want volgens mij hebben ze verder geen voorraad binnen gekregen.
Blijkbaar gooit ie bij mij 5 euro derop..Prolution schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:58:
[...]
Ja die bedoel ik, alleen hun website is niet echt up to date.
Ik heb het via de mail geregeld met Guus, mail adres is te vinden op die website.
De kosten zijn €15 (service kosten) + €8,05 (PostNL aangetekend pakket). Dus ongeveer zo'n 5 á 6 euro duurder dan Mailboxde.
"Huifkarbijdrage is € 20
Verzendkosten binnen Nederland € 8,05 (verzekerd tot € 500)"
Maar het voordeel van Huifkar, t.o.v. MailboxDE kan ik niet vinden...
Verwijderd
Ik zou ze zelfs even bellen of evt mailen dat je persé een gesealde doos wil, en dat als hij open geweest is hij sowieso terug gaat.Xylon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:49:
Zojuist een mail gekregen van Coolblue dat ze m'n Nexus 5 gaan inpakken en vanavond versturen. Dat wordt wel even controleren of het geen retourmodel is, want volgens mij hebben ze verder geen voorraad binnen gekregen.
Goed punt. Zojuist even gebeld en volgens diegene die ik aan de telefoon had, was het geen retourmodel of iets dergelijks en was hij nog nooit gebruikt en dus geseald.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:00:
[...]
Ik zou ze zelfs even bellen of evt mailen dat je persé een gesealde doos wil, en dat als hij open geweest is hij sowieso terug gaat.
Dus ik zie morgen wel of het klopt.
[ Voor 4% gewijzigd door Xylon op 14-11-2013 15:53 ]
Helaas staat er wel ookPatrick89 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:53:
http://www.consuwijzer.nl...-een-tegoedbon-accepteren
Let op: hebt u de tegoedbon al aangenomen? Dan kunt u er later moeilijker op terugkomen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Iets anders kopen met de bonnen en deze vervolgens direct terug brengen en om gewoon geld vragen? Hoewel je natuurlijk de kans hebt dat ze dat niet gaan doen omdat ze misschien kunnen zien dat je het met bonnen hebt gehaald.
Net 408,99 euro op mijn credit card gereserveerd door Google, maar nog geen bevestigings mail op status update gehad op mijn bestelling. Iemand anders (die hem ook op Google play DE heeft gekocht) hetzelfde?
Verwijderd
Vanmiddag in MM Den Haag geweest, de witte Nexus 5 was op voorraad in de winkel en zwart niet. Echter was de prijs 459 euro per stuk..
MM Hengelo kost hij ook 459. Ik vroeg nog of het de 32Gb versie was. Nee, de 16Gb. Ik ga hem sowieso, mede hierdoor en bovenstaande, niet bij MM halen. Prutsers.
ik heb hem besteld bij ekodeal voor 398 euro en deze zeggen dat hij bij mij maandag aankomt.
ben heel benieuwd omdat pakketpost op maandag nooit plaatsvindt.
ben heel benieuwd omdat pakketpost op maandag nooit plaatsvindt.
[ Voor 4% gewijzigd door rhos op 14-11-2013 16:41 ]
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ineens 60 euro omhoog???MauriX schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:36:
MM Hengelo kost hij ook 459. Ik vroeg nog of het de 32Gb versie was. Nee, de 16Gb. Ik ga hem sowieso, mede hierdoor en bovenstaande, niet bij MM halen. Prutsers.
Dat gaat helaas niet.Xylon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:31:
[...]
Iets anders kopen met de bonnen en deze vervolgens direct terug brengen en om gewoon geld vragen? Hoewel je natuurlijk de kans hebt dat ze dat niet gaan doen omdat ze misschien kunnen zien dat je het met bonnen hebt gehaald.
Een winkel is in de basis niet verplicht geld retour te geven.
Wanneer mag u wél een tegoedbon krijgen?
Wilt u een product ruilen omdat u spijt hebt van de aankoop? Bijvoorbeeld omdat u de kleur toch niet mooi vindt? Of omdat u achteraf liever iets anders had willen kopen? Ruilen kan alleen als de verkoper dat goed vindt. De verkoper hoeft het product niet terug te nemen. Bij veel winkels kunt u binnen een bepaalde tijd uw spullen ruilen. Dat mag dan alleen als u ze niet gebruikt hebt en als ze niet beschadigd zijn. Soms krijgt dan u een tegoedbon als u niets anders kunt vinden. In dit geval mag de ondernemer u dus wel een tegoedbon geven.
Bij grote winkels of warenhuizen krijgt u soms uw geld terug. Dan moet u het product wel binnen een bepaalde tijd terugbrengen.
Twijfelt u of een product wel helemaal is wat u zoekt? Vraag dan van tevoren of u het kunt ruilen. En welke voorwaarden daarvoor gelden.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 14-11-2013 16:44 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is idd vreemd, misschien omdat ik vorig jaar ook een Nexus 4 via hem had laten bezorgen dat ik €5 korting krijg.mowtje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:56:
[...]
Blijkbaar gooit ie bij mij 5 euro derop..![]()
"Huifkarbijdrage is € 20
Verzendkosten binnen Nederland € 8,05 (verzekerd tot € 500)"
Maar het voordeel van Huifkar, t.o.v. MailboxDE kan ik niet vinden...
Wat ik wel een (mogelijk) voordeel vind is dat mocht er iets mis zijn met het toestel dat je het dan kan terugsturen naar een Nederlands (postbus) adres van huifkar. Weet niet of MailboxDE ook meewerkt met retourzendingen? hopelijk heb je dat natuurlijk niet nodig & misschien kan je zelfs een toestel direct vanuit Nederland naar de Play Store in Duitsland retour sturen?
Ik zou zelf in jou geval dan voor MailboxDE kiezen want de Huifkar service is ruim €10 duurder.
Net opnieuw langs geweest bij MM in Zwolle, heb een reservering kunnen maken. Ook mij werd verteld dat de telefoons volgende week verwacht worden.Jelmer_D schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:46:
[...]
Grappig, bij mij zeiden ze ergens volgende week
Product is ondeugdelijk omdat er stof onder het scherm zat.Donstil schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:43:
[...]
Dat gaat helaas niet.
Een winkel is in de basis niet verplicht geld retour te geven.
[...]
De winkel moet dus of het probleem verhelpen of het product omruilen voor een deugdelijk exepmplaar of het geld terug geven.
In principe ben ik nu te laat aangezien ik de bonnen geaccepteerd heb. Hopelijk kan ik m volgende week ophalen en betalen met de bonnen.coob schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:39:
[...]
Product is ondeugdelijk omdat er stof onder het scherm zat.
De winkel moet dus of het probleem verhelpen of het product omruilen voor een deugdelijk exepmplaar of het geld terug geven.
Aha, dat zou kunnen idd. Je bent al vaste klant..Prolution schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:47:
[...]
Dat is idd vreemd, misschien omdat ik vorig jaar ook een Nexus 4 via hem had laten bezorgen dat ik €5 korting krijg.
Wat ik wel een (mogelijk) voordeel vind is dat mocht er iets mis zijn met het toestel dat je het dan kan terugsturen naar een Nederlands (postbus) adres van huifkar. Weet niet of MailboxDE ook meewerkt met retourzendingen? hopelijk heb je dat natuurlijk niet nodig & misschien kan je zelfs een toestel direct vanuit Nederland naar de Play Store in Duitsland retour sturen?
Ik zou zelf in jou geval dan voor MailboxDE kiezen want de Huifkar service is ruim €10 duurder.
Bedankt voor de tip! Het is idd wel een groot voordeel dat je hem naar een Nederlands adres stuurt, als er iets mis is met het product... Ik zal maar eens kijken
Hoe wil je dat gaan controleren? Zij hebben namelijk vast en zeker hele handige sealapparaten.Xylon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:49:
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.