Bij Neteller kan je ofwel een echte Mastercard aanvragen (gratis, behalve 1x 10 euro verzending) of een virtuele Mastercard (gratis). Zo'n virtuele kaart kan je online overal gebruiken waar Mastercard aanvaard wordt.
Als je echt om een Nexus 5 geeft, zul je toch betere vrienden moeten worden met Googlemowtje schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:45:
oke.... dus het is virtueel, je krijgt hem niet opgestuurd..?
En kun je hem voor altijd gebruiken?
https://help.neteller.com...jQ5Mi9zaWQvLUI2NE8qRWw%3D
Inderdaad, het is geen fysieke kaart. Je kan geld opladen via overschrijving, dit is helemaal gratis. Je kan hem voor altijd gebruiken.mowtje schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:45:
oke.... dus het is virtueel, je krijgt hem niet opgestuurd..?
En kun je hem voor altijd gebruiken?
Oke, bedanktglennl schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:51:
[...]
Inderdaad, het is geen fysieke kaart. Je kan geld opladen via overschrijving, dit is helemaal gratis. Je kan hem voor altijd gebruiken.
Voor Neteller, vul je het adres van mailboxde in, of van jezelf?
Gegevens zoals Mailboxde u doorgeeft, lees voorgaande posts, zie hieronder als voorbeeld;Isotope5004 schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:55:
Voor Neteller, vul je het adres van mailboxde in, of van jezelf?
THEALPHA in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"
edit: ikzelf heb het als volgt gedaan;
vsy in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"
[ Voor 15% gewijzigd door Spacewide op 10-11-2013 22:04 ]
Ja en toen werd je order afgewezen toch? Niet echt nuttige info dan
[ Voor 26% gewijzigd door Laguna op 10-11-2013 22:21 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik bedoel bij het aanmaken van je Neteller accountvsy schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:58:
[...]
Gegevens zoals Mailboxde u doorgeeft, lees voorgaande posts, zie hieronder als voorbeeld;
THEALPHA in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"
edit: ikzelf heb het als volgt gedaan;
vsy in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"
Morgen komen ze bij Coolblue dus weer binnen!? Dat betekent dus dat als je morgen op tijd bent, je hem disndag al in huis hebt? Is er ook al iets bekend hoe laat ze bij Coolblue binnen komen? Ik wil er namelijk meteen bij zijn.
Dit werd afgewezen aangezien Google mijn VISA kaart verder gecontroleerd heeft naar adresgegevens toe.Laguna schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:20:
Ja en toen werd je order afgewezen toch? Niet echt nuttige info dan
Deze manier van ingeven is nog steeds van toepassing.
Maar ik had niet door dat hij Neteller/Mailboxde gegevens bedoelde.
Ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevoerd, omdat ik hun diensten nog verder wil gebruiken. Goede vraag trouwens
Je kunt je altijd op de pagina aanmelden voor een sms/mail waarschuwing als ze weer op voorraad zijn. Hoewel dit niet altijd lijkt te werken. Verder geen idee hoe laat precies.Jirachi schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:30:
Morgen komen ze bij Coolblue dus weer binnen!? Dat betekent dus dat als je morgen op tijd bent, je hem disndag al in huis hebt? Is er ook al iets bekend hoe laat ze bij Coolblue binnen komen? Ik wil er namelijk meteen bij zijn.
En je persoonlijke gegevens werkten gewoon? Google controleert het toch? Daarom zijn mijn vorige 3 bestellingen afgewezen dan.vsy schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:34:
[...]
Dit werd afgewezen aangezien Google mijn VISA kaart verder gecontroleerd heeft naar adresgegevens toe.
Deze manier van ingeven is nog steeds van toepassing.
Maar ik had niet door dat hij Neteller/Mailboxde gegevens bedoelde.
Ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevoerd, omdat ik hun diensten nog verder wil gebruiken. Goede vraag trouwens
Vrijdag voor 17.00 besteld, gisteren netjes bezorgd. Wat dat betreft doen ze wat ze beloven. Gelukkig wilde ik een witte. Die zijn overigens ook al weer uitverkocht! Toen ik wilde bestellen, maar nog even twijfelde, hadden ze er nog 7, toen ik na een half uurtje de knoop doorhakte waren er dat nog maar 5!Thesserd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:24:
Ik heb ondertussen nog steeds niks besteld omdat ik niet weet waar... Is gsmeasy.nl betrouwbaar? De site ziet er niet heel profi uit
Was er gelukkig nog op tijd bij, dus.
[ Voor 10% gewijzigd door NaN op 10-11-2013 22:42 ]
Vanmiddag de 16BG versie (zwart) besteld bij studentmobiel.nl in combinatie met een tele2 abonnement. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren. Weet iemand hoelang het duurt voordat je hem binnenkrijgt bij studentmobiel.nl?!
Registreren onder Mailboxde gegevens lijkt mij niet de goede oplossing.Isotope5004 schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:24:
[...]
Ik bedoel bij het aanmaken van je Neteller account
Stel je hele operatie mislukt door annulatie vanuit Google en je wil graag je geld dat op Neteller staat terugvorderen (withdraw money), dan... moet je een account verify uitvoeren. Met als gevolg dat je registratie gegevens niet overeenkomen met je werkelijke gevens.

Was het juist net van plan, maar nu je het zo zegt... twijfel achtig ja, je zet wel honderden euro's op een account waar je, als er iets fout gaat, niet meer bij kan.vsy schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:52:
[...]
Registreren onder Mailboxde gegevens lijkt mij niet de goede oplossing.
Stel je hele operatie mislukt door annulatie vanuit Google en je wil graag je geld dat op Neteller staat terugvorderen (withdraw money), dan... moet je een account verify uitvoeren. Met als gevolg dat je registratie gegevens niet overeenkomen met je werkelijke gevens.
EDIT: Je hebt niet helemaal gelijk, moet idd je bank account toevoegen (verify is volgens mij niet nodig), waar ze een micro transactie op doen en die moet je verifieren. Ik zal kijken of deze transactie door komt, zo ja, dan betekent dat, dat ik alsnog bij het geld kan. Ze deden er niet moeilijk over dat ik eerst registreerde met gegevens uit duitsland, maar daarna met een bank account toevoegen zei dat ik in nederland woon.
[ Voor 25% gewijzigd door Isotope5004 op 10-11-2013 23:20 ]
Ook hier is de order uit de Duitse Playstore geannuleerd... Had besteld met Mastercard. Reden is dat de adresgegevens niet zouden matchen. Met alle gecancelde orders begin ik te vermoeden dat ze strenger zijn geworden met controleren. Pech... misschien uit Frankrijk... En anders maar geen Nexus 5, want 16GB is gewoon echt te weinig.
Hij is zojuist verzonden, zaterdag besteld bij studentmobiel, 16GB wit
:)
w0000terz! Mijn Witte 32GB Nexus 5 uit de Duitse Play Store via MailboxDE
Niet slecht met die halve wereldreis met GLS (Nederland -> Duitsland -> Tsjechië -> Duitsland -> Nederland).
Succes allemaal verder nog. Ik verhuis naar het N5 ervaringen topic
Niet slecht met die halve wereldreis met GLS (Nederland -> Duitsland -> Tsjechië -> Duitsland -> Nederland).
Nice!Ken. schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:43:
w0000terz! Mijn Witte 32GB Nexus 5 uit de Duitse Play Store via MailboxDE![]()
Is ie met Selektvracht bij jou gekomen? Bij mij levert Selektvracht niet op maandag
Hmm, dat zou ik je niet kunnen vertellen. Het pakje is door de receptie aangenomen.InfernoNL schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:45:
[...]
Nice!
Is ie met Selektvracht bij jou gekomen? Bij mij levert Selektvracht niet op maandag, dat wordt waarschijnlijk morgen.. (http://www.selektvracht.n...-mijn-pakje-bezorgd.shtml)
Denk eigenlijk dat het GLS zelf is geweest.
Ah, ach, afwachten dusKen. schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:49:
[...]
Hmm, dat zou ik je niet kunnen vertellen. Het pakje is door de receptie aangenomen.
Denk eigenlijk dat het GLS zelf is geweest.
Ken. schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:41:
[...]
Volgens de track&trace wordt mijn N5 ieder moment afgeleverd bij MailboxDE. De chauffeur is iig onderweg.
Heb mijn account bij MailboxDE al voorzien van het noodzakelijke bedrag via PayPal, dus dat staat al klaar.
Het ID nummer inc. MailboxDE heb ik in na mijn naam ingevoerd. Bij de track&trace stond het opeens zónder de MailboxDE verwijzingDus snel contact met ze opgenomen, en ze zeiden dat de postbode ze inmiddels goed genoeg kent om ze zonder die verwijzing te vinden. Je ID is dus nog wél nodig.
Ook gelijk gevraagd welke verzendmethode ze aanraadden, en dat bleek GLS te zijn. Die was ook het goedkoopst, dus dat vond ik primaVerzekerd tot 500 euro en een track&trace code.
Awesome.Ken. schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:43:
Die van mij is inmiddels twee keer gecancelled. "we werent able to verify some of the payment details" of zo iets. Creditcard adres combinatie, zouden ze dat kunnen checken via masstercard?
Als deze weer cancelled probeer ik het denk ik nog een keer met mijn mastercard en zonder mailboxde.com en dan in derde regel wel mijn ID. Als dat niet lukt netteller misschien ook maar proberen. Wat zou eigenlijk de reden zijn dat ze dit zo tegenwerken?
Iemand wiens order gecanceld is en heeft besteld via neteller? Ik heb op 5 november besteld en hij is nog niet gecanceld. Maar levering schijnt nog een maand te duren.
Net gebeld met Coolblue, ze krijgen helemaal geen Nexus 5 vandaag binnen. Wisten nog niet precies wanneer deze maand. Jammer!
Dat is ook nooit bevestigd door Coolblue. Een enkeling heeft dit hier zo verkondigd...alwaysleft schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:24:
Net gebeld met Coolblue, ze krijgen helemaal geen Nexus 5 vandaag binnen. Wisten nog niet precies wanneer deze maand. Jammer!
Die enkeling was ik.glennl schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:28:
[...]
Dat is ook nooit bevestigd door Coolblue. Een enkeling heeft dit hier zo verkondigd...
Vorige week vrijdag heb ik ook met Coolblue gebeld, de medewerker kon mij met 99% zekerheid zeggen dat ze vandaag een grote batch binnen zouden krijgen.
Vorige week vrijdag ook gebeld. Tegen mij werd ook gezegd dat ze er vandaag weer zouden zijn.
OK, mea culpa...-EvoLution- schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:34:
[...]
Die enkeling was ik.
Vorige week vrijdag heb ik ook met Coolblue gebeld, de medewerker kon mij met 99% zekerheid zeggen dat ze vandaag een grote batch binnen zouden krijgen.
Ik heb Coolblue zojuist een bericht gestuurd op Twitter. Ik houd jullie op de hoogte.
Bestellen bij coolblue kan helaas niet als hij niet op voorraad is.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Ik heb net twee Nexus 5 (32GB, Black) toestellen besteld via de Duitse Google Play. Als bezorgadres het adres van familie in Duitsland met mijn eigen creditcard.
Even afwachten of ze de creditcard gegevens ook op adres controleren, anders gaat het feestje alsnog niet door.
Even afwachten of ze de creditcard gegevens ook op adres controleren, anders gaat het feestje alsnog niet door.
Zojuist volgende ontvangen via Twitter:
"Hoi Michel, op dit moment is nog onduidelijk of en wanneer we een nieuwe batch Nexus 5 toestellen zullen ontvangen."
Dit klinkt niet erg positief, vooral het woordje 'of'.
"Hoi Michel, op dit moment is nog onduidelijk of en wanneer we een nieuwe batch Nexus 5 toestellen zullen ontvangen."
wel een groot nadeel dat je niet gewoon via Duitse playstore kunt bestellen:( had graag de 32GB versie..
Best klote dat Coolblue ze waarschijnlijk niet op voorraad gaat krijgen vandaag, laat staan deze week. Mijn Samsung S3 heb ik vorige week kapot laten vallen en ik ben niet bereid om het scherm voor 180,- te laten repareren. Nexus 5 (black, 16 gb) is gewoon het volgend toestel wat ik wil hebben vanwege de prijs-/kwaliteitsverhouding maar het ziet er naar uit dat ik nog minimaal een paar weken moet wachten, erg jammer!
Momenteel heb ik een oude HTC Desire in gebruik maar daar gaan de batterijen na een half uur van leeg, snik snik.
Momenteel heb ik een oude HTC Desire in gebruik maar daar gaan de batterijen na een half uur van leeg, snik snik.
Da's jammer-EvoLution- schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:37:
Zojuist volgende ontvangen via Twitter:
hij is bij belsimpel wel op voorraad(:EvertonPride schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:43:
Best klote dat Coolblue ze waarschijnlijk niet op voorraad gaat krijgen vandaag, laat staan deze week. Mijn Samsung S3 heb ik vorige week kapot laten vallen en ik ben niet bereid om het scherm voor 180,- te laten repareren. Nexus 5 (black, 16 gb) is gewoon het volgend toestel wat ik wil hebben vanwege de prijs-/kwaliteitsverhouding maar het ziet er naar uit dat ik nog minimaal een paar weken moet wachten, erg jammer!
Bij KPN XL kun je het scherm (inclusief LCD) voor 120 euro laten vervangen. Daar heb ik mijn Galaxy S3 een paar maanden geleden ook laten repareren.EvertonPride schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:43:
Dat is inderdaad wat minder 120,- maar ik heb mijn zinnen nu volledig al gezet op de Nexus 5 hehe.
Bij belsimpel staat 5-7 dagen, ik ben bang dat dat dan langer wordt uiteindelijk?
Is er nog enige verschil met garantie/service tussen belsimpel en coolbue?
Bij belsimpel staat 5-7 dagen, ik ben bang dat dat dan langer wordt uiteindelijk?
Is er nog enige verschil met garantie/service tussen belsimpel en coolbue?
Zo te zien is MM Zoetermeer de enige winkel in heel Nederland die het toestel nog op voorraad heeft (al is het alleen de witte).
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik ben net langs de MM in Eindhoven gegaan en de medewerker wist mij te vertellen dat ze vandaag of morgen een lading van 200 stuks verwachten.
Wow, super nieuws!japie06 schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:38:
Ik ben net langs de MM in Eindhoven gegaan en de medewerker wist mij te vertellen dat ze vandaag of morgen een lading van 200 stuks verwachten.
Lijkt me vreemd, ik heb mijne vorige week maandag besteld bij de mediamarkt webshop en daarvan kreeg ik net een mail dat het sowieso pas volgende week word.
Het gaat dus om de zwarte.
Besteld op 4 november met een levertijd van 5-7 dagen.
vanochtend kreeg ik dus deze mail van de mediamarkt:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier.
Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 18 november geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-MEDIAMARKT.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Zou tof zijn als je voor deze gasten hier nog even post hoe dat je dit klaargespeeld hebt.Ken. schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:43:
Alvast veel plezier met je Nexus!
Was vrijdag nog in de MM in Maastricht en die vertelde me dat het nog zeker twee weken zou duren voordat ze nieuwe geleverd kregen.
Sowieso vind ik de betrouwbaarheid van de informatie van MM medewerkers niet erg betrouwbaar. "Op z'n vroegst vorige week woensdag" zouden nieuwe N5s geleverd worden in M'tricht. Ik netjes gewacht, maar toen ik woensdag belde, bleken ze al eerder geleverd (en verkocht) te zijn... Informatie dus met een korreltje zout nemen
Sowieso vind ik de betrouwbaarheid van de informatie van MM medewerkers niet erg betrouwbaar. "Op z'n vroegst vorige week woensdag" zouden nieuwe N5s geleverd worden in M'tricht. Ik netjes gewacht, maar toen ik woensdag belde, bleken ze al eerder geleverd (en verkocht) te zijn... Informatie dus met een korreltje zout nemen
Een beetje teleurstellend dat google zogezegd veel moeite had gedaan om het leverbaarheidsfiasco van de nexus 4 te vermijden voor de nexus 5, en er nog duidelijk nog altijd een veel te kleine voorraad en enorm veel verwarring en misinformatie bij leveranciers en winkels is.
Het is nog altijd wel beter dan bij de launch van de Nexus 4, op sommige plaatsen binnen een uur uitverkocht en het duurde tot januari 2013 tot je ze terug fatsoenlijk kon bestellen...Ives schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:41:
Een beetje teleurstellend dat google zogezegd veel moeite had gedaan om het leverbaarheidsfiasco van de nexus 4 te vermijden voor de nexus 5, en er nog duidelijk nog altijd een veel te kleine voorraad en enorm veel verwarring en misinformatie bij leveranciers en winkels is.
Waarschijnlijk wel, hoewel het natuurlijk nog altijd afwachten is wanneer ze effectief terug in voorraad komen. Maar ik geef toe dat het waarschijnlijk sneller zal zijn dan bij de N4.
Thanks! Komt helemaal goed hehe.vsy schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:13:
[...]
Zou tof zijn als je voor deze gasten hier nog even post hoe dat je dit klaargespeeld hebt.
Het hoe en wat heb ik toch al wel zo'n drie keer gepost, en ph4ge en een paar anderen ook
EDIT: Zo dus: ph4ge in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"
[ Voor 12% gewijzigd door Ken. op 11-11-2013 14:32 ]
Ik heb ook een zwarte Nexus 5 besteld online via mediamarkt.nl (op 6 november)Cube81 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:08:
Het gaat dus om de zwarte.
[...]
Kreeg de dag erna ook zo'n mailtje, maar daarin werd gemeld dat ze hem op 12 november verwachtte. Ben benieuwd wat het nu gaat worden, wil toch graag deze week een Nexus 5 hebben
Het is dat ik nog een 20 euro cadeaubon van de MediaMarkt had liggen, anders had ik hem wel ergens anders besteld.
Volgens mij ligt het echt volledig aan je creditcardgegevens. Bij jou is ie toch meerdere keren afgekeurd? hoelang duurde dat voordat je bericht kreeg? Heb zelf een netellerkaart aangemaakt. en besteld op 5 november.vsy schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:13:
[...]
Zou tof zijn als je voor deze gasten hier nog even post hoe dat je dit klaargespeeld hebt.
En dat terwijl ik zo'n beetje de enige ben die hem nog niet ontvangen heeft...Ken. schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:23:
[...]
Thanks! Komt helemaal goed hehe.
Het hoe en wat heb ik toch al wel zo'n drie keer gepost, en ph4ge en een paar anderen ook
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Haha dat is dan wel wat minderph4ge schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:50:
[...]
En dat terwijl ik zo'n beetje de enige ben die hem nog niet ontvangen heeft...
Bedankt voor de tip in elk geval!
Zoals Bacara al aangaf is het met de N5 veel beter geregeld dan bij de N4 die helemaal niet in Nederland te koop was. Al denk ik eerlijk gezegd dat ze de enorme vraag niet hadden verwacht, waardoor er nu alsnog langere levertijden zijn. Als fabrikant is dat sowieso lastig inschatten, maar een tekort heeft uiteindelijk wel weer een positief effect op de verkoop. Schaarste maakt een toestel gewild juist omdat het lastig te krijgen is (wat Apple vaak met opzet doet) doordat de verkoop een succes is.Ives schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:41:
Qua misinformatie daar kunnen de leveranciers en winkels nog wel aan werken.
Verwijderd
Schaarste heeft ook nog een ander negatief effect, het duurt 'veel' langer voordat de prijs gaat zakkenLaguna schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:14:
[...]
Zoals Bacara al aangaf is het met de N5 veel beter geregeld dan bij de N4 die helemaal niet in Nederland te koop was. Al denk ik eerlijk gezegd dat ze de enorme vraag niet hadden verwacht, waardoor er nu alsnog langere levertijden zijn. Als fabrikant is dat sowieso lastig inschatten, maar een tekort heeft uiteindelijk wel weer een positief effect op de verkoop. Schaarste maakt een toestel gewild juist omdat het lastig te krijgen is (wat Apple vaak met opzet doet) doordat de verkoop een succes is.
Qua misinformatie daar kunnen de leveranciers en winkels nog wel aan werken.
Klopt ook, sterker nog daarom zie je bij een aantal winkels de prijs zelfs omhoog gaan..Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:17:
[...]
Schaarste heeft ook nog een ander negatief effect, het duurt 'veel' langer voordat de prijs gaat zakken
Coolblue heeft zojuist per Twitter aan mij bevestigd dat een nieuwe lading Nexus 5's deze week sowieso niet komt.
Dat is echt balen. Wat is de beste optie na Coolblue?
Volgens mij is er niet echt een beste optie, ik houd gewoon alle webshops die te vertrouwen zijn in de gaten waar die wordt verkocht voor €399,-
[ Voor 9% gewijzigd door JnB007 op 11-11-2013 15:36 ]
Ik ben zojuist bij CoolBlue naar binnen gelopen in Grongingen. Daar het zelfde verhaal dat ze deze week sowieso niet komen. Bij Saturn werd me zelfs 3 weken verteld.
Echter zijn er al een aantal mensen die een Nexus 5 bij Coolblue hebben geretourneerd. Je kan deze wel kopen. Deze zijn wat goedkoper, maar ze hebben een kortere garantieperiode. Exacte prijzen weet ik zo niet meer. Ze liggen niet in de winkel, maar op hoofdkantoor.
Echter zijn er al een aantal mensen die een Nexus 5 bij Coolblue hebben geretourneerd. Je kan deze wel kopen. Deze zijn wat goedkoper, maar ze hebben een kortere garantieperiode. Exacte prijzen weet ik zo niet meer. Ze liggen niet in de winkel, maar op hoofdkantoor.
[ Voor 4% gewijzigd door MaartenPol op 11-11-2013 15:40 ]
En ik krijg zojuist deze mail van CoolBlue:
"
Beste,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 3038970
U kunt zich aanmelden voor direct bericht bij voorraad waardoor u een mail krijgt als het product bij ons binnenkomt. Ik kan helaas het product niet direct in de bestelling zetten voor u. De verwachting is dat de telefoon vandaag weer binnenkomt.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Kats
Specialist in telefonie
"
"
Beste,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 3038970
U kunt zich aanmelden voor direct bericht bij voorraad waardoor u een mail krijgt als het product bij ons binnenkomt. Ik kan helaas het product niet direct in de bestelling zetten voor u. De verwachting is dat de telefoon vandaag weer binnenkomt.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Kats
Specialist in telefonie
"
Wat een farce. Dus bij coolblue komt ie ofwel vandaag binne, ofwel zeker niet meer deze week...
Conclusie: afwachten...Ives schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:54:
Wat een farce. Dus bij coolblue komt ie ofwel vandaag binne, ofwel zeker niet meer deze week...
Mocht ik vandaag nog meer horen van Coolblue, dan meld ik het hier.
Erg verwarrend.. Ik heb hem meteen weer een mail gestuurd waarom er door hen zoveel verschillende levertijden worden aangegeven.
Ik heb Via Twitter aangegeven dat jij een mail kreeg dat telefoon vandaag binnenkomt.Jirachi schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:56:
Erg verwarrend.. Ik heb hem meteen weer een mail gestuurd waarom er door hen zoveel verschillende levertijden worden aangegeven.
Mij is opnieuw bevestigd dat telefoon deze week niet binnen komt.
Hopelijk volgende week beter nieuws..
Dat is echt heel erg vreemd, het lijkt me dat de meeste webwinkels hun voorraadadministratie niet goed voor elkaar hebben. Had bij studentmobiel zaterdag de witte 16GB besteld, deze was niet op voorraad (stond er), maar is toch vandaag opgestuurd. Achja, ik ben er blij mee, als ik jullie was zou ik gewoon ergens bestellen en rustig afwachten.
:)
Ik heb op 7 november bij de MM webshop de zwarte besteld met toen een verwachte levertijd van 5-7 dagen. Volgende dag is die aangepast naar 3-4 weken, dus toen heb ik even gebeld. Heb 3 keer gebeld zonder dat ik er iets wijzer van werd. De eerste moest even 'overleggen' waarna ik 2 minuten heb gewacht. Het kwam er op neer dat ik 7 dagen moest wachten en dan maar weer eens moest bellen?!? De 2e dacht ergens rond deze week en de derde kon helemaal niets zeggen en zei dat het nog wel 3 weken kon duren...
Pff, wat een zootje zeg! Stiekem hoop ik dat ik hem deze week op welke manier dan ook op de mat heb, maar daar ziet het er op het moment niet naar uit.
Zeg dat wel! Kennelijk lukt het LG voorlopig nog niet de gewenste hoeveelheden te leveren.Jirachi schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:44:
Pff, wat een zootje zeg! Stiekem hoop ik dat ik hem deze week op welke manier dan ook op de mat heb, maar daar ziet het er op het moment niet naar uit.
Ik stuur ze nu een mailtje naar de Mediamarkt, hopelijk kunnen ze meer duidelijkheid geven. Inmiddels is hij op de webshop niet meer te bestellen (uitverkocht).
Bestellen vanuit de VS via http://www.fromus2eu.nl/ (offerte):
.
Dure grap en niet rendabel. Toch maar eens bij mijn broer in de VS aankloppenHet totaal voor aankoop en verzending via ons is als volgt:
Kosten voor producten incl 6% salestax $369.94
Shipping kosten binnen de USA $9.99
Geschatte verzendkosten naar Nederland en verpakking $49.50
Currency toeslag (5% over bovenstaande) * $21.47
Subtotaal $450.90
Omgerekend euro's € 354.19
Handling fee € 35.00
Totaal € 389.19
De “kosten voor product” zijn inclusief 6% sales tax.
Niet inbegrepen is de BTW die in rekening zal worden gebracht bij invoer.
En dan heb je een Nexus die het hier niet op het 4G netwerk doet. Hou daar rekening mee!
DeputyNL
Weet ik, maar 4G boeit mij niet. Behalve dat mijn abo het niet ondersteunt, zit ik ook niet te wachten op snel internet. Ik check alleen nieuws/weer/email wanneer ik geen wifi heb, en daar is 3G+ voldoende voor.deputy schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:56:
En dan heb je een Nexus die het hier niet op het 4G netwerk doet. Hou daar rekening mee!
Het is mij ook gelukt dankzij de eerder genoemde, diverse methodes en de hulp van glennl. Neteller account gemaakt, account geverifieerd met kopie paspoort, geld erop zetten (Google checkt of de creditcard werkt door 1 euro te reserveren, die je na een paar uur weer 'terugkrijgt') en bestellen maar. Ik weet dus nog niet 100% zeker of het gaat lukken, maar het is gelukt om mijn creditcard te koppelen en te bestellen, dus afwachten maar. Hieronder een update van de methode die o.a. marnix11 heeft gehanteerd:
Wat heb je nodig:
Creditcard en PayPal account (voor credit MailboxDE)
PC met Windows
ShellfireVPN (https://www.shellfire.de/vpn/?&utm_nooverride=1)
Google account
Mailboxde
Stap 1: Ga naar www.mailboxde.com en maak een account aan. Je krijgt dan je 'eigen' Duitse adres toegestuurd in de mail.
Stap 2: Upgrade je credit (linksboven) dmv PayPal. € 20 is genoeg normaal gesproken. Dit mag ook later, aangezien je toch moet wachten totdat je pakketje is verzonden door Google.
Creditcard
Stap 3: Maak een account aan bij Neteller. Je kan een gratis, virtuele creditcard aanmaken. Vul hier gewoon je 'echte' gegevens in (dus niet je Duitse adres).
Stap 4: Verifieer je account door bijvoorbeeld een kopie van je paspoort of rijbewijs te uploaden.
Stap 5: Wacht op de verificatie (dit was bij mij binnen een uur geregeld).
Stap 6: Upload 410 euro. Dit kan pas nadat je geverifieerd bent, omdat je account limit dan pas hoog genoeg is om de Nexus 5 te kopen.
Stap 6.1 (optioneel): ik heb ook mijn bankrekening laten verifiëren. Ze storten dan een paar cent op je rekening, waarna je dit moet bevestigen (duurt een paar dagen). Mocht e.e.a. mislukken, dan kun je het geld terug laten storten op je rekening.
Google account
Stap 7: Maak een Duits Google-account.
VPN
Stap 8: Installeer ShellfireVPN en maak een account aan. Log in en klik op Connect. Verbinding zal dan gemaakt worden.
Stap 9: Ga naar play.google.com
Stap 10: Log in met je Duitse Google-account en bestel de Nexus 5.
Stap 11: Betaal met je Neteller creditcard en vul het Mailboxde als VERZENDadres in, zoals je in de mail krijgt vanuit Mailboxde (naam Mailboxde op 1e regel, je eigen naam en ID op de 2e regel)
Stap 12: Vul als FACTUURadres het adres in van Mailboxde, maar dan wel je eigen naam (de naam van je creditcard) in de eerste regel.
Mailboxde
Stap 13: Wacht tot je pakketje binnenkomt. Je wordt hierover op de hoogte gebracht dmv een mail.
Stap 14: Log in op MailboxDE en selecteer de verzender (marnix11 heeft DHL Priority gekozen). Het totaalbedrag zal automatisch van je credit worden afgeschreven.
Stap 15: Wacht af totdat je een verzendbevestiging krijgt. Daarin staat ook het T&T nummer.
Stap 16: Afwachten!
Wat heb je nodig:
Creditcard en PayPal account (voor credit MailboxDE)
PC met Windows
ShellfireVPN (https://www.shellfire.de/vpn/?&utm_nooverride=1)
Google account
Mailboxde
Stap 1: Ga naar www.mailboxde.com en maak een account aan. Je krijgt dan je 'eigen' Duitse adres toegestuurd in de mail.
Stap 2: Upgrade je credit (linksboven) dmv PayPal. € 20 is genoeg normaal gesproken. Dit mag ook later, aangezien je toch moet wachten totdat je pakketje is verzonden door Google.
Creditcard
Stap 3: Maak een account aan bij Neteller. Je kan een gratis, virtuele creditcard aanmaken. Vul hier gewoon je 'echte' gegevens in (dus niet je Duitse adres).
Stap 4: Verifieer je account door bijvoorbeeld een kopie van je paspoort of rijbewijs te uploaden.
Stap 5: Wacht op de verificatie (dit was bij mij binnen een uur geregeld).
Stap 6: Upload 410 euro. Dit kan pas nadat je geverifieerd bent, omdat je account limit dan pas hoog genoeg is om de Nexus 5 te kopen.
Stap 6.1 (optioneel): ik heb ook mijn bankrekening laten verifiëren. Ze storten dan een paar cent op je rekening, waarna je dit moet bevestigen (duurt een paar dagen). Mocht e.e.a. mislukken, dan kun je het geld terug laten storten op je rekening.
Google account
Stap 7: Maak een Duits Google-account.
VPN
Stap 8: Installeer ShellfireVPN en maak een account aan. Log in en klik op Connect. Verbinding zal dan gemaakt worden.
Stap 9: Ga naar play.google.com
Stap 10: Log in met je Duitse Google-account en bestel de Nexus 5.
Stap 11: Betaal met je Neteller creditcard en vul het Mailboxde als VERZENDadres in, zoals je in de mail krijgt vanuit Mailboxde (naam Mailboxde op 1e regel, je eigen naam en ID op de 2e regel)
Stap 12: Vul als FACTUURadres het adres in van Mailboxde, maar dan wel je eigen naam (de naam van je creditcard) in de eerste regel.
Mailboxde
Stap 13: Wacht tot je pakketje binnenkomt. Je wordt hierover op de hoogte gebracht dmv een mail.
Stap 14: Log in op MailboxDE en selecteer de verzender (marnix11 heeft DHL Priority gekozen). Het totaalbedrag zal automatisch van je credit worden afgeschreven.
Stap 15: Wacht af totdat je een verzendbevestiging krijgt. Daarin staat ook het T&T nummer.
Stap 16: Afwachten!
16GB of 32GB?floriz87 schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:54:
Bestellen vanuit de VS via http://www.fromus2eu.nl/ (offerte):
[...]
Dure grap en niet rendabel. Toch maar eens bij mijn broer in de VS aankloppen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Heb de mijne vrijdag besteld (zwarte 16gb) @ student mobiel en heb net eff gebeld en die meneer zei dat ze vandaag niet binnen gekomen zijn. Het zal morgen of overmorgen worden dat ze binnen komen.
Vandaag in de MM in Eindhoven bestelt. De MM Eindhoven heeft 150 witten en 200 zwarten intern besteld.
LG Nederland heeft vorige week blijkbaar een lading binnen gehad waar ze op zitten te wachten. Hij verwacht morgen of overmorgen, LG zou de shipment nog niet hebben aangemeld bij de MM vandaar dat het best overmorgen kon zijn (maar goed dit was om 16.00 misschien is de shipment nog net voor vijf aangemeld).
LG Nederland heeft vorige week blijkbaar een lading binnen gehad waar ze op zitten te wachten. Hij verwacht morgen of overmorgen, LG zou de shipment nog niet hebben aangemeld bij de MM vandaar dat het best overmorgen kon zijn (maar goed dit was om 16.00 misschien is de shipment nog net voor vijf aangemeld).
Een Net+ virtual MasterCard werkte niet voor me.ilhanko schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:05:
Het is mij ook gelukt dankzij de eerder genoemde, diverse methodes en de hulp van glennl. Neteller account gemaakt, account geverifieerd met kopie paspoort, geld erop zetten (Google checkt of de creditcard werkt door 1 euro te reserveren, die je na een paar uur weer 'terugkrijgt') en bestellen maar. Ik weet dus nog niet 100% .... Etc
Met welke soort kaart is jou aankoop (zover) gelukt.
Alvast dank voor je medewerking!
[ Voor 69% gewijzigd door Spacewide op 11-11-2013 19:56 . Reden: fout in zin ]
is er iets bekend of ook andere filialen nog geleverd krijgen op korte termijn?Currry schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:30:
Vandaag in de MM in Eindhoven bestelt. De MM Eindhoven heeft 150 witten en 200 zwarten intern besteld.
Voor de 32GB vragen ze 435,15 euro.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ik heb een vraagje, op: studentmobiel.nl staat een abonnement met de nexus 5 met 1,5GB + 100 bel/sms voor 26 euro/maand.
zijn er mensen die deze hebben aangeschaft en dan vooral hun ervaringen met: internet snelheid en service van studentmobiel/tele 2.
bij voorbaat bedankt!
zijn er mensen die deze hebben aangeschaft en dan vooral hun ervaringen met: internet snelheid en service van studentmobiel/tele 2.
bij voorbaat bedankt!
Ik wil deze bundel ook gaan bestellen, ben ook erg benieuwd naar de ervaringen.Joris84 schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:11:
ik heb een vraagje, op: studentmobiel.nl staat een abonnement met de nexus 5 met 1,5GB + 100 bel/sms voor 26 euro/maand.
bij voorbaat bedankt!
Hij kon daar niets over zeggen, alleen dat de MM Eindhoven samen met (en ik kan me vergissen) Rotterdam de meeste intern hadden besteld. Dus die twee vestigingen krijgen de meeste en ik neem aan dat als ze intern worden uitgeleverd alle MM daar in mee delen (behalve misschien de MM die geen voorraad hebben besteld). Dus waarschijnlijk bij de MM in Nederland morgen of overmorgen!Mutsx schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:51:
[...]
is er iets bekend of ook andere filialen nog geleverd krijgen op korte termijn?
Ik vraag me af of deze vraag in dit topic thuishoort. Ik denk overigens dat er ook wel topics zijn over mobiele aanbieders? Wellicht vinden jullie dit in elk geval interessant: http://www.mobilecowboys.nl/mobielinternet/18379 .Youri1986 schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:18:
[...]
Ik wil deze bundel ook gaan bestellen, ben ook erg benieuwd naar de ervaringen.
Goed om te horen! Nog 1 laatste vraag: wat was de prijs in Eindhoven? (Heerlen en Maastricht verschillen €60,- in prijs.)Currry schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:32:
[...]
Hij kon daar niets over zeggen, alleen dat de MM Eindhoven samen met (en ik kan me vergissen) Rotterdam de meeste intern hadden besteld. Dus die twee vestigingen krijgen de meeste en ik neem aan dat als ze intern worden uitgeleverd alle MM daar in mee delen (behalve misschien de MM die geen voorraad hebben besteld). Dus waarschijnlijk bij de MM in Nederland morgen of overmorgen!
Als hij morgen bij de mediamarkt in Eindhoven er is.. dan kom ik nog zelfs langs vanuit Oss. 
Desnoods wacht ik een halve dag tot de lading er is ^^
Desnoods wacht ik een halve dag tot de lading er is ^^
De prijs bij de MM in Eindhoven is € 405 euro inclusief thuis kopie heffing (€398 exclusief). Ik heb 10% aanbetaald dus heb ook een prijsgarantie. Maar ik wist ook niet dat er binnen verschillende vestigingen verschillende prijzen waren? Hebben zij niet een laagste prijsgarantie, in dat geval geldt de laagste prijs toch?Mutsx schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:47:
[...]
Goed om te horen! Nog 1 laatste vraag: wat was de prijs in Eindhoven? (Heerlen en Maastricht verschillen €60,- in prijs.)
Ik zal in ieder geval meteen een berichtje posten als ik nieuws heb van ze! En dan hebben ze er ook meteen 200 zwarten, -1 dan
Is de verzendstatus bij jou al veranderd? Die van mij staat nog steeds op "The item was posted on Nov 5, 2013 (Postfiliale Haberkornplatz 1, 02763 Zittau)". Ik begin me zorgen te maken.ph4ge schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:50:
[...]
En dat terwijl ik zo'n beetje de enige ben die hem nog niet ontvangen heeft...
Zojuist besteld op GSMWEB voor € 424,- (incl verzendkosten) Vooraf even gebeld en geven aan dat toestel beperkt op voorraad is. Als het goed is zullen ze morgen leveren en anders mogelijkheid om te annuleren.
Zelf heb ik de Nexus 5 vandaag ook besteld bij Studentmobiel. Hoewel ik zelf nog geen ervaring heb (wel even kort aan de telefoon gehad) met Studentmobiel zitten 2 collega's van mij bij ze. Die zijn goed te spreken over Studentmobiel, erg vlot en alles per e-mail is wel zo makkelijk. Bereik (omgeving Utrecht / Zeist en Arnhem / Ede) is prima evenals de internetsnelheden.Joris84 schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:11:
bij voorbaat bedankt!
NB: Even contact gehad dus met Studentmobiel, ze verwachten de Nexus 5 in de loop van deze week.
Kan niet..
Dan verwachten we van degenen die het al (meerdere keren) geprobeerd hebben, toch niet hebben kunnen bestellen, een feedback terug van wat zij fout deden...Ken. schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:23:
[...]
Thanks! Komt helemaal goed hehe.
Ook zojuist gedaan. Na de prijsverhoging bij MM e.d. is het verschil toch erg klein. Wel beetje irritant dat ik geen bevestiging oid via de mail krijgZevenaar schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:46:
Zojuist besteld op GSMWEB voor € 424,- (incl verzendkosten) Vooraf even gebeld en geven aan dat toestel beperkt op voorraad is. Als het goed is zullen ze morgen leveren en anders mogelijkheid om te annuleren.

[ Voor 7% gewijzigd door Termy op 11-11-2013 21:17 ]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Vandaag Saturn gebeld en ze gaven mij aan dat ze verwachten dat ze pas de 18de worden geleverd. Maar als ik hier zo lees weten ze het zelf gewoon niet en zeggen ze maar wat. 1 voordeel dat ik hem nog heb kunnen bestellen voor 399 alles inclusief. Er zit niets anders op dan wachten.
Weet iemand ook of LG al meer weet? Want neem aan dat LG voor de levering verzorgt aan de winkels.
Weet iemand ook of LG al meer weet? Want neem aan dat LG voor de levering verzorgt aan de winkels.
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.