[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:59
ChojinZ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:23:
[...]

Die gedachte speelt bij mij de laatste tijd ook. Kheb er ook steeds minder plezier in.

Maarja, wel flink wat geld in het spel gepompt. Vind het zonde dan afscheid van het spel te nemen. Misschien maar eens een pauze van een 1/2 jaar inlassen. Was de vorige keer ook de oplossing om weer zin in het spel te krijgen. :)
Een pauze inlassen kan geen kwaad hoor. Ik heb een tijdje GW2 gespeeld en soms had ik gewoon geen tijd om te spelen. Toen ik na een paar maanden begon, waren er allemaal nieuwe tanks en moest ik even inkomen, maar het was wel weer leuk :) Speel gewoon de tank die je leuk vind en waar je goed mee bent. Dan haal je goede resultaten en is sowieso goed voor het moraal.

Ik heb de franse medium lijn gespeeld tijdens de introductie en die waren gewoon zwaar OP. De lorraine was de enige die wat minder was omdat deze zo groot is. Maar toen was het heel simpel. Kom ik een tank tegen? clip legen en andere tank is weg :P nu is de reload langzamer en vang je meer schade. Ook nog een tier hoger dus de klappen komen veel harder aan. Ik hoef dat ding ieder geval niet terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:36
psychoclown schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:16:

Ik heb hem destijds niet gespeeld pas toen die tier 9 was maar het feit dat de tank bijna geheel gelijk was aan de tier 9 zegt dat het toen wel een stuk beter was. Nu geef ik toe dat de Franse tanks bij de introductie wel heel erg goed waren en zodanig dat een nerf gerechtvaardigd was maar de Lorraine 40T is gewoon te groot en te lomp (let wel hiermee doel ik niet op mobiliteit want die is erg goed). Eigenlijk zou je hem als de 50 100 moeten spelen, laat anderen klappen vangen en dan pas tevoorschijn komen en drum legen en weer weg. Super slecht vond ik hem destijds niet (ook al heb ik hem toen wellicht niet goed gespeeld) maar in vergelijking met de 50 100 is de Lorraine het gewoon niet.
Betekent dat ik straks de 50 100 nog leuker ga vinden 8) ? (Ben nu bij de t7, moet nog even voor ik hem kan aanschaffen). Ik speel de Lorraine altijd wel een beetje op de achtergrond, je targets uitzoeken en dan wachten tot die net heeft geschoten, en dan je drum legen. Zorgen dat je in de eerste helft van de game vrijwel geen dmg krijgt, dan kun je in de 2e helft flink uithalen (solo tanks, of groepjes met weinig hp left ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
oosterhofjf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:29:
[...]

Een pauze inlassen kan geen kwaad hoor. Ik heb een tijdje GW2 gespeeld en soms had ik gewoon geen tijd om te spelen. Toen ik na een paar maanden begon, waren er allemaal nieuwe tanks en moest ik even inkomen, maar het was wel weer leuk :) Speel gewoon de tank die je leuk vind en waar je goed mee bent. Dan haal je goede resultaten en is sowieso goed voor het moraal.
Misschien maar eens doen. Betrap mezelf er ook steeds meer op dat ik grind om doelen te halen maar dat ik totaal geen plezier meer beleef aan het grinden (zover dat mogelijk was ;) ).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Vergeet niet dat er een arty nerf is geweest ( a.k.a. number 1 enemy of the lorr ) standaard oneshots dus.
Daarnaast hebben ze hem de laatste patch echt hard gebuffed. Depression angles verbeterd +2 graden naar beneden en +6 omhoog? Reload in clip is minder geworden 40 sec naar 35 sec en time between shells lichtelijk gebuffed.

Dat zijn echt zieke buffs en hij is nu ook een stuk beter dan hij was voor 8.6 ( toen ik hem gegrind hebt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Lijkt wel weekend de afgelopen 2 dagen, gewoon geen potje meer kunnen winnen...
Met je tier 7 premium TD, die volgens WG zelden een tier 9 tank ziet alleen maar tier 9 tanks tegenkomen maar vervolgens wel topdamagedealer worden met je platoon.
Met je tier 8 rheinmetall alleen maar in tier 10 potjes terechtkomen waarbij ook weer je team het af laat weten.......het is weer klaar voor vandaag...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ShockWave schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:45:
Lijkt wel weekend de afgelopen 2 dagen, gewoon geen potje meer kunnen winnen...
Met je tier 7 premium TD, die volgens WG zelden een tier 9 tank ziet alleen maar tier 9 tanks tegenkomen maar vervolgens wel topdamagedealer worden met je platoon.
Met je tier 8 rheinmetall alleen maar in tier 10 potjes terechtkomen waarbij ook weer je team het af laat weten.......het is weer klaar voor vandaag...
I feel you bro :>

Ik dacht vanochtend even een ontspannend potje te spelen in mijn T-54. Maar Wargaming besloot om mij in 20 seconde tijd 3 in de fik te laten zetten... Game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

hier wil het ook maar niet lukken, nu 7 potjes verloren van de 7, heb gewoon dikke pech elke keer, of ik ga na 1 schot kapot, of ik doe lekkere damage voor mijn doen, en verlies omdat de rest van het team niets raakt.
ik kan ook niet een team carryen, maar er zit ook nooit een speler in mijn team die het team carried.

clan maatje had meer geluk, die speelde nog ff snel een paar potjes vanochtend, 11 uit 12 gewonnen... ik zie het weer somber in nu.

net weer, ze hebben 1 groene speler, en een gele, de rest is rood, wij zijn 1 groene een paar gele en de rest oranje, en we verliezen gewoon, ik kan niet penetreren, geen crits, geen 0 damage hits, gewoon alles bounced, didn't penetrate their armor, het maakt geen reet uit op de zijkant, tracks, koepel, gun, hatches, noem maar op, het gaat er niet doorheen.
kan maar beter weer stoppen, want zo wordt het ook niets.

[ Voor 31% gewijzigd door Mickroz op 10-12-2013 15:24 ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ChojinZ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:23:
[...]

Nooit gesnapt waarom ze qua gametypes niet meer uit het spel hebben gehaald. WOT heeft zoveel potentie en er zijn behoorlijk wat varianten te bedenken maar het gebeurt simpelweg niet.
Overigens is dit een klacht die ik al jaren hoor maar waar WG volgens mij helemaal niets mee doet.
Ik denk dat balancing een enorme issue is bij het maken van verschillende gametypes. Nu zijn de verschillende varianten eigenlijk allemaal een soort FFA, wat betekent dat je teams van gelijke sterkte kunt maken om je balancing te doen. Ga je bijvoorbeeld met een soort Conquest/Objective type gametype aan de gang, dan moet je heel anders gaan balancen. Lijkt me heel erg moeilijk.

Ik zou liever wijzigingen in het view system zien. Mijn idee:
IST: vijanden die zijn gespot door een teamgenoot zijn zichtbaar op je minimap (mits binnen overlappend radiobereik) en zichtbaar in je HUD als de vijand binnen zichtbereik is, ongeacht obstructies tussen jou en vijand.

SOLL: vijanden die zijn gespot door een teamgenoot zijn zichtbaar op je minimap (mits binnen overlappend radiobereik). Wanneer deze vijand binnen zichtbereik is, wordt de kans dat jij de vijand ook spot vergroot met factor X. Obstructies (hard cover) tussen jou en de vijand voorkomen dat jij de vijand ook spot.

Ik begrijp dat het huidige view system al heel veel server resources vreet en het mijne is nog wat ingewikkelder, gok ik. Zal dus voorlopig niet gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
jantje 2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:44:
Vergeet niet dat er een arty nerf is geweest ( a.k.a. number 1 enemy of the lorr ) standaard oneshots dus.
Daarnaast hebben ze hem de laatste patch echt hard gebuffed. Depression angles verbeterd +2 graden naar beneden en +6 omhoog? Reload in clip is minder geworden 40 sec naar 35 sec en time between shells lichtelijk gebuffed.

Dat zijn echt zieke buffs en hij is nu ook een stuk beter dan hij was voor 8.6 ( toen ik hem gegrind hebt )
Aha daar was ik niet zo zeer van op de hoogte, dat maakt wel degelijk een verschil inderdaad! 50 100 gun op een tier 9 med is alsnog goed maar of het 5 of 10 seconden kortere reloadtijd is een flink verschil!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
jantje 2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:44:

De standaard reload is nog steeds 40 sec, alleen met BIA en Vents krijg je hem naar de 36-37 sec.
Guns hetzelfde als die op de AMX 50 100 en hebben ze volgens mij nog nooit aangepast. Een linkje naar zulke buffs zou wel zo fijn zijn ;)
Enige wat ze aangepast/gebuffed hebben is de gundepression en elevation op de Lorraine. En in 8.10 een kleine aanpassing aan het front armor.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Idd ik had nog even gekeken en reload is inderdaad standaard 40 sec ( altijd nog sneller dan 50 sec op 50-100 ) en dan met de boosts kom je rond de 36 uit. Time between shells durf ik zo niet te zeggen maar toen ik laatst 1 op 1 stond met 50-100 tegen lorr schoot hij toch sneller dan mij.

Tjah patch notes van 8.8 moet het als het goed is instaan, had hij ook geen health buff gekregen? Ik onthou ook niet alle patch notes als je het niet erg vindt ;)

Ik, in tegenstelling tot 80% van de WoT mensen lees ze over het algemeen wel :+

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 10-12-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
jantje 2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:28:
Idd ik had nog even gekeken en reload is inderdaad standaard 40 sec ( altijd nog sneller dan 50 sec op 50-100 ) en dan met de boosts kom je rond de 36 uit. Time between shells durf ik zo niet te zeggen maar toen ik laatst 1 op 1 stond met 50-100 tegen lorr schoot hij toch sneller dan mij.

Tjah patch notes van 8.8 moet het als het goed is instaan, had hij ook geen health buff gekregen? Ik onthou ook niet alle patch notes als je het niet erg vindt ;)

Ik, in tegenstelling tot 80% van de WoT mensen lees ze over het algemeen wel :+
Reload is ongeveer 2.7 dus kan zijn dat ie dan inderdaad iets snellers is dan die van de AMX 50 100. Heb die lijn nog niet gespeeld dus wist niet dat er verschil in reload zit.
Geen health buff echt puur de Gun depression en elevation buffs. Scheelt iets maar je moet hem nog steeds erg voorzichtig spelen. Camo is slecht, iedereen pent je makkelijk en een arty hit is meestal een 1-shot. Maar als ze je je gang laten gaan (meerdere clips kan legen), dan doe je met gemak meer dan 2k damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zertaxka schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:44:
Geen health buff echt puur de Gun depression en elevation buffs.
50 HP en verbeterde traverse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Ja zag het, toch maar even na gezocht. Niet echt schokkend maar het klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
t is weer mooi...ik denk ik ga weer eens een paar potjes spelen na 2 weken annoyance-pauze.

Niks veranderd. 7 losses in a row terwijl ik strategisch niet veel beters had kunnen doen (hill solo nemen op mines in mn E25'je tegen IS3's en die houden gedurende de match, alles spotten, maar nee hoor..), flanks opvul, base defend, vlag reset, map advies geef (die flank gaat over 3 minuten écht vallen..ja écht!).

Dan ook nog vaak top kills en/of top damage van het team...één rondje deed ik echt iets heel sufs, verder prima...:(

Frustrerend spel is het geworden. Met de huidige matchmaking is t' echt een vrij onplezierige bedoening geworden, tenzij je (blijkbaar) veel mazzel hebt of in een uber platoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Laatst online: 15-09 19:17
ik voel met je mee majic, maarrrrr, mijn winratio blijft ongeveer wel hetzelfde. Dus voor elke losestreak die ik ga krijgen komen er ook weer zoveel wins.
Wat mij soms helpt als ik in een lose-streak zit is dat ik mijn minst leuke tank pak die ik wel wil grinden en ga ik daar maar mee spelen, of een troll-tank zodat ik maar een beetje plezier heb. De wins komen wel, zij het niet vandaag dan maar morgen of overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Het lijkt me ook in het belang van WG zelf dat ze toch eens bedenken hoe ze die 'streaks' van win en loss kunnen veranderen. Ik herinner me nog goed in 2011 en begin 2012 dat de losses en wins veel dichter bij elkaar stonden én veel meer overeen kwamen met wat je verwacht van je winratio.

Toentertijd was dat meestal zo rond de 66% victory ratio op mn favo tanks, en inderdaad, meestal was het 2 potjes winnen, één verliezen....en als je 2x achter elkaar verloor dan ging je gewoon net zolang door tot je weer uiteindelijk 2/3de van je potjes gewonnen had in een uurtje.

Dat lukt nu écht niet meer. Tuurlijk domineerde ik/we (platoon) vroeger veel harder dan nu, omdat in principe er meer ervaren spelers zijn die zich niet laten intimideren door mij/ons. Maar je zou ook denken dat dat in je eigen team gecompenseerd wordt en dus over de gehele linie de skills redelijk gelijkwaardig moeten zijn. Zij het niet elke pot, maar toch, gemiddeld gezien over een uurtje wel.

Hoe kan het, vraag ik me (meer nieuwsgierig dan gefrustreerd..! :-) dat er zo'n grote spread bestaat in randomness? 15v15 lijkt me toch een redelijk brede pool al om randomisatie in te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ligt het wel aan de matchmaking? Of ligt het aan je eigen insteek in een match. Goed een CW kunnen spelen is heel wat anders dan goed in een ongecoordineerde brawl van een random te vechten. Ik maak het vaak genoeg mee; mijn meest frustrerende matches zijn die waarin ik me door de n00btrain laat verlaten en ik heldhaftig in mijn eentje de juiste strategische keuze probeer te maken. Mijn meest succesvolle potten speel ik als ik mijn rol kan vinden in de organisch gevormde taktiek van mijn team.

Natuurlijk zijn er ook potjes waarin je de ene enorme faal na de andere ziet, maar over het algemeen is het niveau gematigd.

Mijn tip: vraag je in en random niet af wat je als team moet doen om te winnen, maar vraag je af wat jij moet doen om het team te laten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:44

skoozie

SCSI

Over de lorraine, toen ik na de tree change dat de lor t9 werd en ik mijn favo tankje de 13 90 pakte viel me op dat ik toch wel vaak snel dood ging... Duurde even voor ik door had dat hij opeens t8 was ipv t7 en m.i. niets anders was. Zelfs toen al was het nadeel van de lorr dat ie opeens zo veel groter is als de vorige tankjes. Als de lor weinig gebuffed is en wel een tier opgeschoven. Is, kan ik me wel voor stellen dat er over gezeurd wordt.
Mijn insteek is ook altijd, is een tank over powered? Zeur er niet over maar doe er je voordeel mee. :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
11 battles gespeeld, 10 gewonnen. Average damage: 3376. Average XP: 1199. WN7: 2331.

Lekker avondje :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
wsLy schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:54:
11 battles gespeeld, 10 gewonnen. Average damage: 3376. Average XP: 1199. WN7: 2331.

Lekker avondje :)
Zo, eindelijk is voor jou het tij gekeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
pkregting schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 01:07:
lol, zover kan en wil ik zeker ook niet gaan. Ik zal zeker meer tankreviews doen en binnenkort upload ik de Duitse tier9 Waffentrager TD.

Qua de opmerking van de duur van het filmpje van MrSalters: Deze duur zullen de meeste tips&tricks videos hebben, maar wel bedankt voor de feedback: ik zal een index maken voor de verschillende topics zoals crewskills, equipment en gameplay.
Ik heb nog even wat verder gekeken, maar het is geen probleem wat je met een index oplost. De voice-over hakkelt teveel. Dat lijkt op een gebrek aan ervaring. Het is helemaal niet erg als dat eens gebeurt: "cut" en opnieuw doen. Verder zitten er teveel overbodige woorden in. Zinnen worden bijvoorbeeld aan elkaar geplakt met "and". Durf korte zinnen te gebruiken. Je doelgroep zijn geen native speakers. Nogmaals, schrijf een script voor je voice-over, ook al volg je het niet precies.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
[b][message=41394045,noline]
Toentertijd was dat meestal zo rond de 66% victory ratio op mn favo tanks, en inderdaad, meestal was het 2 potjes winnen, één verliezen....
Dat is bijzonder onwaarschijnlijk. Op korte termijn varieren de feitelijke percentages te sterk van de gemiddelden, tenminste in random verdelingen.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Gisteravond: 7 potjes in de 50B, 0 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
MSalters schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:28:
[...]

Dat is bijzonder onwaarschijnlijk. Op korte termijn varieren de feitelijke percentages te sterk van de gemiddelden, tenminste in random verdelingen.
Het is toch echt hoe we speelden, over het algemeen. Platoontje, tellertje bij houden..elke avond gewoon net zo lang spelen tot je weer 2/3de van je potjes gewonnen had binnen een uur...en dat de hele avond door. Had je verlies, dan was de regel altijd dat we niet mochten stoppen tot je weer terug bij af was :'( 8)

Goede oude tijd, snif ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dat kan ik me inderdaad nog wel een beetje voor de geest halen majic...voorheen zat er een beetje een patroon in tenminste zo leek het.
Van de 5 games was het 3 winns en 2x loss had je dan teveel gewonen dan kwam er even een loss tussendoor (of 2) maar dan kon je gewoon weer door voor een paar wins een paar losses etc.
afgelopen dagen begon ik gewoon al met een loosestreak, gister 8 op rij dan weer een winn en dan gewoon weer loosestreak.
Vandaag na 4 of 5 potjes gespeeld te hebben, alle verloren ben ik maar gestopt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Vriendin een dagje weg, lekker vrij van werk. Dagje wotten :) Heerlijk vermaakt! Gezellige platoontjes gehad en in tegenstelling tot de ongelukkigen hier, heb ik een mooie winrate neergezet.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2rhsqs2.jpg

Het zure van deze pot dat ik op het einde een domme fout maakte... Aan de andere kant, ik had nog maar 6 shells om 3 tanks kapot te maken.

Complimenten voor het de leden van GOT die goed hun best hebben gedaan op de clanwars map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
Waren idd leuke potjes Wapper.
En buiten deze screen had je meerdere potjes waar je los ging als een malle haha. Merk wel dat de E25 veel leuker is om te spelen met 1 of 2 meerdere E25s in een platoon.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ShockWave schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:34:
Dat kan ik me inderdaad nog wel een beetje voor de geest halen majic...voorheen zat er een beetje een patroon in tenminste zo leek het.
Van de 5 games was het 3 winns en 2x loss had je dan teveel gewonen dan kwam er even een loss tussendoor (of 2) maar dan kon je gewoon weer door voor een paar wins een paar losses etc.
afgelopen dagen begon ik gewoon al met een loosestreak, gister 8 op rij dan weer een winn en dan gewoon weer loosestreak.
Vandaag na 4 of 5 potjes gespeeld te hebben, alle verloren ben ik maar gestopt......
dit idd, alleen begint het bij mij elke avond de laatste tijd met een loosestreak, af en toe lijkt het ook wel alsof ik in de loosestreak van mijn platoon maat komt, dan heb ik er al aardig tabak van, en lukt het spelen helemaal niet meer.
Vind het helemaal niet erg om te verliezen, maar op deze manier is er geen bal aan, zeker omdat ik soms dus niet zo heel veel potjes kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Voor de kijkers die geinteresseerd zijn, een tips&tricks voor de nieuwe duitse TD. 9k damage pot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

pkregting schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:07:
Voor de kijkers die geinteresseerd zijn, een tips&tricks voor de nieuwe duitse TD. 9k damage pot ;)

[video]
Jammer datti maar in 360p beschikbaar is. Zelfs op mn gsm al een beetje fuzzy.

En mss is het cruel om te zeggen maar, kanjem mss niet gewoon in het Nederlands doen. Je spreekt mooi en duidelijk maar je Nenglish is soms wat irriterend voor mij. :X
Ik vind het een leuke video enzo, maar voor mij is het engels absoluut geen meerwaarde.

[ Voor 27% gewijzigd door Joindry op 11-12-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Joindry schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:24:
[...]

Jammer datti maar in 360p beschikbaar is. Zelfs op mn gsm al een beetje fuzzy.
das altijd zo bij een nieuwe video, komt vanzelf betere resolutie bij

ik kon zelf net in 720p kijken

[ Voor 6% gewijzigd door dynosu op 11-12-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

BramSd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:06:
Gisteravond: 7 potjes in de 50B, 0 gewonnen.
Gisteravond 16 potjes, 15 gewonnen....toen had ik moeten stoppen want de 6 potjes erna gingen kansloos verloren :+

Daarna maar even op de testserver gespeeld maar aaah die motion blur!. Die heb ik maar snel uitgezet want daar word je gek van...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Frentik schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:43:
[...]

Gisteravond 16 potjes, 15 gewonnen....toen had ik moeten stoppen want de 6 potjes erna gingen kansloos verloren :+

Daarna maar even op de testserver gespeeld maar aaah die motion blur!. Die heb ik maar snel uitgezet want daar word je gek van...
De remedie tegen de fail-teams zijn toch echt de lagere tiers.
Hier kun je nog een beetje carry als de rest van het team faalt als een siemka.

*yay for first post*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 18-09 20:18
pkregting schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:07:

[video]
Hoe is het met je map-review? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Gister avond toch wel apart: Ik met een tier 8 tussen de tier 10's. Op zich normaal. Maar er zaten ook 2 tier 2 tanks tussen ....... nog nooit meegemaakt ......

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
CORVETTE schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:12:
Gister avond toch wel apart: Ik met een tier 8 tussen de tier 10's. Op zich normaal. Maar er zaten ook 2 tier 2 tanks tussen ....... nog nooit meegemaakt ......
Komt regelmatig voor... mensen met hoge tiers die lage tier tanks mee laten nemen in het platoon.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Rara, wat klopt er niet?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/shot_029.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

meer tanks alive dan dat er in de lijst staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
dynosu schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:03:
meer tanks alive dan dat er in de lijst staan? :P
Je wint de koelkast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

w00h00 *O*

Maar hoe kreeg je die screenie voor elkaar? Beetje ninja power shooting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
dynosu schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:16:
[...]

w00h00 *O*

Maar hoe kreeg je die screenie voor elkaar? Beetje ninja power shooting?
Geen idee, ik zag opeens alle tanks van de tegenstander stil blijven staan. Ik vroeg of meer mensen last hadden van serverproblemen, maar ik was de enige. Blijkbaar kreeg ik alleen updates binnen van ons team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:20
Fest schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:17:
[...]
Geen idee, ik zag opeens alle tanks van de tegenstander stil blijven staan. Ik vroeg of meer mensen last hadden van serverproblemen, maar ik was de enige. Blijkbaar kreeg ik alleen updates binnen van ons team.
Bekend probleem ja. Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik zelf niets meer kon doen, geen tanks meer zag bewegen maar wel degenen die dood gingen uit de lijst zag verdwijnen. Het lijkt er op dat het door connectieproblemen komt alleen is het dan wel raar dat er schijnbaar nog wel enige informatie binnen komt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Yop, ook hier als voorgehad, ik had het zelfs maar bij één vijandige tank.
hierzo:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9CIbZeAkc06JMLMS15qoMTxv/full.jpg
Deze lieverd had ik al afgemaakt maar bleef zo staan op mijn beeld.

Is wel al meer dan een jaar geleden.

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 11-12-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Fout nummer 2, jij hebt geen damage done terwijl je wel kills hebt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Fout nummer 3, je hebt 1901 damage ontvangen van een enkel schot van een T110E3 terwijl je nog full health bent.

Kan ook fout 3, 4 en 5 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Laatst online: 15-09 13:52
Gisteren wel een leuke battle gehad op Abbey... wederom met HEEL veel mazzel. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Geweldig... er is weer eens een probleem met de EU servers... beide servers komen we momenteel niet op met meerdere spelers :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel heel heel heel heel erg veel geluk haha.
Die is8 was zon dikk srub dat ie het voor elkaar krijgt om je met een clean shot te tracken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 14:37
SNAFU schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:43:
Gisteren wel een leuke battle gehad op Abbey... wederom met HEEL veel mazzel. ;)
[video]
whoaah, da's wel heel lucky op het laatst :)

Welke soundmod gebruik je trouwens? Klinkt wel cool namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Is de gunsoundmod en enginemod van gnomefather, enginemod zonder radiochatter btw.
Enginemod
gunsoundmod

[ Voor 54% gewijzigd door ShockWave op 11-12-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Hoe zet je die enginechatter eigenlijk uit? Op momenten stoort die redelijk hard...

Nog mensen met dit probleem trouwens?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PZiQntDNnDGICsyOgQpsGBIR/full.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Joindry op 11-12-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Bedoel je de radiochatter welke in de enginemod zit?
Gewoon diegene downloaden zonder radiochatter ben je er helemaal vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
x-cessive schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:01:
[...]

Fout nummer 2, jij hebt geen damage done terwijl je wel kills hebt;)
BramSd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:25:
Fout nummer 3, je hebt 1901 damage ontvangen van een enkel schot van een T110E3 terwijl je nog full health bent.

En de grote fout (van jullie :P) is dat Fest in dat potje al kapot is.
Joindry schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:07:
Hoe zet je die enginechatter eigenlijk uit? Op momenten stoort die redelijk hard...

Nog mensen met dit probleem trouwens?
[afbeelding]
Ze zijn bezig met het doorvoeren van de Unified Account.

[ Voor 26% gewijzigd door User op 11-12-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

het doorvoeren heeft blijkbaar meer gevolgen.....

doorvoeren zou toch 's nachts gebeuren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
majic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:22:
[...]

Het is toch echt hoe we speelden, over het algemeen. Platoontje, tellertje bij houden..elke avond gewoon net zo lang spelen tot je weer 2/3de van je potjes gewonnen had binnen een uur...en dat de hele avond door. Had je verlies, dan was de regel altijd dat we niet mochten stoppen tot je weer terug bij af was :'( 8)

Goede oude tijd, snif ;w
En toch kun je het merendeel van de tijd alsnog hoge winrates halen hoor. Afgelopen 7 dagen dan wel veel pech maar dat wordt gauw gecompenseerd door een extra hoge winrate ;)
BramSd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:25:

Hij kijkt mee met een Jagdpz E100 die full health is dat zie je aan de naam ;)
TRX schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:04:
het doorvoeren heeft blijkbaar meer gevolgen.....

doorvoeren zou toch 's nachts gebeuren??
Is het in Ruslandski niet al nacht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:24:
Geweldig... er is weer eens een probleem met de EU servers... beide servers komen we momenteel niet op met meerdere spelers :')
Heb hetzelfde probleem nu idd. Ik blijf maar in de server queue staan, en mijn positie wordt niet alsmaar lager maar hoger. Daarvoor had ik een Identification Error, wat dat dan ook mag betekenen. Zonde, daar gaat mijn laatste dag premium account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Geweldig weer Wargaming, gee-fucking-gee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Stuk of drie CW battles vanavond, niemand die kan inloggen.

Goed gedaan Wargaming, goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

psychoclown schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:08:
[...]

Is het in Ruslandski niet al nacht? :+
ik sluit het niet uit }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
User schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:17:
Stuk of drie CW battles vanavond, niemand die kan inloggen.

Goed gedaan Wargaming, goed gedaan.
Maar je kan nog wel spelen als je al online was, ben de livestream van Circonflex aan het kijken. Hij kan nog wel gewoon spelen, maar HighFlyer15 niet. Hij kreeg ook foutmeldingen als ie mensen wou inviten voor een platoon.

Je kan ook niet op de test server inloggen -.-
Wargaming.... pls, fix your servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lekker weer idd, ik ben op moment de 27e.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kwam net uit een pot en had eindelijk genoeg xp om een TigerII te kopen.... maar ook al was ik al ingelogd, alle tanks stonden op "currently not available".

Doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

SurfBoy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:20:
[...]

Maar je kan nog wel spelen als je al online was, ben de livestream van Circonflex aan het kijken. Hij kan nog wel gewoon spelen, maar HighFlyer15 niet. Hij kreeg ook foutmeldingen als ie mensen wou inviten voor een platoon.

:Y

ik ben ook nog steeds online
na een game krijg je gewoon credits en wordt automatisch ammo gekocht, maar een nieuwe tank kopen kan niet want je hebt geen credits 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
SurfBoy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:20:
[...]

Clan War battles komen ook niet tevoorschijn. Alles is gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

wsLy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:24:
Beide servers hebben een queue :/
Wel raar, want ik zat ingame, Bij het einde van een game krijg ik dat queue scherm voor mijn neus en waiting to login.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

TRX schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:29:
[...]

:Y

ik ben ook nog steeds online
na een game krijg je gewoon credits en wordt automatisch ammo gekocht, maar een nieuwe tank kopen kan niet want je hebt geen credits 7(8)7
Ik heb wel crdits maa rkopen gaat niet, want op iedere tank staat geschreven "temporary unavailable"
Maar ik kan ook gewoon verderspelen momenteel.

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 11-12-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vervelend weer, net nu ik ff lekker wilde gaan spelen...
Die que schiet ook niet echt op :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

neeee, meen je niet dit, hoop dat mijn transactie wel goed is gegaan net, koop net weer wat goud en credits in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat zal wel goed gaan. Mijn premium verlenging met een dag door het halen van de missie ging ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

voorlopig heb ik nog geen email gehad dat het op mijn account gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Achja, nu WoT down is heb ik tenminste tijd gehad om mijn XVM config weer te updaten :+

Moet wel even wachten op totdat WoT weer up is om te testen en screens te maken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

Ik kreeg net ingame bericht dat mn account weer beschikbaar is, mn free xp en gold zijn weer zichtbaar. Blijkbaar zitten ze niet volledig stil daar...
wsLy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:39:
Achja, nu WoT down is heb ik tenminste tijd gehad om mijn XVM config weer te updaten :+

Moet wel even wachten op totdat WoT weer up is om te testen en screens te maken.
Kan je eens kijken om die icoontjes erbij te zetten naast de vijand wanneer ze zichtbaar zijn en wanneer niet :P Ik vind die wel handig maar je config heeft die niet :)

Afbeeldingslocatie: http://previews.wotreplays.org/5/2/a/8/b/8/52a8b8509c81a5543e010000.jpg
Net trouwens bijna gestorven van de adrenalinerush tijdens een game. Ik had snel "wat" damage gedaan en we stonden plots redelijk hopeloos achter. Door accuraat te schieten en altijd veilig te spelen het spel nog kunnen redden.

[ Voor 27% gewijzigd door Joindry op 11-12-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

en we gaan weer verder met verliezen pffff.
lol mijn wn7 was -117 na 3 potjes type 59 en T34.

[ Voor 37% gewijzigd door Mickroz op 11-12-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Yep, ik had een redelijke dag, 18W/1D/4L en dat is 20W/1D/9L geworden... laatste 7 battles er 5 verloren door complete idioten in mijn team. Ik had een battle op Murovanka waar binnen 20 seconden 6 of 7 van mijn teamgenoten dood gingen... van 100% HP naar 0% HP... Tja sta je dan...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

goedmakertje denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/9448/67ns.jpg

trouwens mijn aankoop is nog steeds niet op mijn account gezet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Ouch, lijkt wel weekend. 4 idle/bot reports in 1 potje. Schuilen in een hoekje tijdens Encounter, zelfs tijdens cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik ben trouwens bijna aan het einde van mijn grind met de JagdTiger, ik hoop deze morgen af te grinden, of in het weekend. Dan ben ik er eindelijk vanaf :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:41

thijsco19

KTM 990 SMT

User schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:22:
[...]
En de grote fout (van jullie :P) is dat Fest in dat potje al kapot is.
Fest = Haast?
psychoclown schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:08:
[...]
Hij kijkt mee met een Jagdpz E100 die full health is dat zie je aan de naam ;)
Fout, Bram reageerde op de screen van Fest, waar hij mee kijkt met een E-100 en geen Jagdpz E100 ;).
(als hij inderdaad al dood is zoals User zegt, anders speelt hij die E-100)

Overigens volgens de stats van wotlabs heb ik al 60 dagen last van een balans dag, eerst had ik een 60 dagen WR van 56+ nu opeens 53%. Wat wel klopt aangezien ik de laatste tijd continue blijf schommelen tussen 53 en 53.6% WR.

[ Voor 16% gewijzigd door thijsco19 op 11-12-2013 22:53 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Het lijkt wel of de UK SPG tree de ene keer een tank heeft met long range, steeds afgewisseld met short range. Gespeeld met de FV, maar die heeft ook een korte afstand... Dan maar doorspelen met de Birch Gun. Is ook snel met de reload.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Zo, heeft even geduurd, maar daar is ie dan.

Researched:Centurion Mk. 7/1 researched.
Undistributed experience spent: 165,000 
Free Experience spent: 0

Shuttle st20g5

• User
Yep.

Dus, ik ben door dat geintje van WG 500 plaatsen gezakt in de FP ranking. Ik sta nu op plekje 8000, waar ik me niet echt comfortabel voel. :P Mijn doel was om gisteravond wat battles te pakken om nog wat omhoog te komen voor het einde van de campaign, maar daar was WG het niet mee eens. En klagen kan ik niet, de Support website is down.

Great.

• Bean77
heb het gevoel dat dat er niet zoveel wijzigingen meer zijn. Sta al dagen rond plek 4000 en speel slechts nog een enkele CW battle omdat ik toch wel zeker ben. Echter ik daal niet zoals ik dat eerst wel deed als ik minder speelde.
Wij zijn druk bezig om spelers die net buiten de 10k staan en eromheen massaal erin te krijgen door veel battles te laten spelen. Ik verwacht dat andere clans dat ook aan het doen zijn deze dagen.
Ik denk dat er daarom genoeg spelers onder de 10k uiteindelijk nog erboven zullen eindigen.

Maar gewoon elke dag een battle winnen en er is geen vuiltje aan de lucht User. Jij moet deze "gold" tank toch wel hebben voor je verzameling.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• User
Bean77 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:09:
Maar gewoon elke dag een battle winnen en er is geen vuiltje aan de lucht User. Jij moet deze "gold" tank toch wel hebben voor je verzameling.
Je weet dat vandaag de laatste dag is eh? Ik weet dat er een stuk of wat clans zijn die zo snel mogelijk zo veel mogelijk missies doen. S-D heeft in stage 3 alleen maar missies gedaan. Het zal mij niet verbazen als de laatste 1-2k uit de top 10.000 wordt gedrukt doordat clans een stuk of wat missies hebben gedaan. Het verschil tussen plek 8.000 en 10.000 is maar iets van 10-15k afaik.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
User schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:16:
[...]
Je weet dat vandaag de laatste dag is eh?
Zondag is de laatste dag.

• wsLy
User schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:16:
[...]
Je weet dat vandaag de laatste dag is eh? Ik weet dat er een stuk of wat clans zijn die zo snel mogelijk zo veel mogelijk missies doen. S-D heeft in stage 3 alleen maar missies gedaan. Het zal mij niet verbazen als de laatste 1-2k uit de top 10.000 wordt gedrukt doordat clans een stuk of wat missies hebben gedaan. Het verschil tussen plek 8.000 en 10.000 is maar iets van 10-15k afaik.
Wij krijgen ook nog een bups famepoints erbij aan het eind van de stage ivm de missies die we gedaan hebben. Weet alleen niet hoeveel dit precies zal zijn.

Stichting Hobbyserver

• BramSd
Yep:
quote: Wargaming
Stage III will last from 4th December until 15th December.

• User
wsLy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:01:
[...]

Wij krijgen ook nog een bups famepoints erbij aan het eind van de stage ivm de missies die we gedaan hebben. Weet alleen niet hoeveel dit precies zal zijn.
30k.
Oh, ik dacht dat de 12de de laatste dag was. :P

• psychoclown
thijsco19 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:51:
[...]

Fout, Bram reageerde op de screen van Fest, waar hij mee kijkt met een E-100 en geen Jagdpz E100 ;).
(als hij inderdaad al dood is zoals User zegt, anders speelt hij die E-100)
Minor detail, ik had de foto niet zo groot bekeken maar zoals je kunt zien in de screen is hij al dood (zelf wordt je altijd gekenmerkt door een geelachtige balk over je naam net als bij een platoon ;)).

Had naar aanleiding van sommigen hier mijn eerste (en mogelijk enige) Britse tank gekocht: Matilda

• wsLy
Heerlijk.. eerste 3 battles en ik heb alle 3 de eindresultaten al gehad: Loss, Draw, Victory....

/facepalm

Stichting Hobbyserver

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
Bean77 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:09:
heb het gevoel dat dat er niet zoveel wijzigingen meer zijn. Sta al dagen rond plek 4000 en speel slechts nog een enkele CW battle omdat ik toch wel zeker ben. Echter ik daal niet zoals ik dat eerst wel deed als ik minder speelde.
Wij zijn druk bezig om spelers die net buiten de 10k staan en eromheen massaal erin te krijgen door veel battles te laten spelen. Ik verwacht dat andere clans dat ook aan het doen zijn deze dagen.
Ik denk dat er daarom genoeg spelers onder de 10k uiteindelijk nog erboven zullen eindigen.

idd rond de 10k is het hard werken. Ik heb aan het begin redelijk wat gespeeld toen eigenlijk halverwege het een beetje laten gaan (had assassin's creed maar niet uit moeten komen) daardoor terug gezakt naar 12k. nu sinds een week weer elke avond bezig en terug kunnen klimmen tot 10.1k oid. Ik ga de komende dagen dus proberen alle battles te spelen die ik kan krijgen ;) Ik zie het goed gebeuren dat ik zondag naar de tussenstand kijk en mooi op positie 10.001 sta ;)
Om nu rond dezelfde plek te blijven moet ik ongeveer 2k per dag halen. Klimmen is dus 3000+ per dag.

Helaas is er iets aan de hand (en niemand weet wat), maar het loopt niet zo lekker meer met landen. In het begin en halverwege hoefde we maar de goede kant op te niesen om te landen. Nu is dat echter wel anders en wil het niet meer zo goed lukken. Denk dat iedereen in de clan een beetje burnt-out begint te raken.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

pff heb maar ff contact opgenomen met support gisteren, mijn goud stond nog steeds niet begeschreven, als het binnen 24 nog niet gestort is moet ik weer contact opnemen met een screenshot van mn betaling... alweer... want die heb ik nu ook meegestuurd...
net even gechecked, maar staat er nog steeds niet bij.

die winter surprise was toch heel de maand?
hij is tussen het nieuws weg, en image link werkt ook niet meer.

[ Voor 15% gewijzigd door Mickroz op 12-12-2013 10:14 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Mickroz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:12:

die winter surprise was toch heel de maand?
hij is tussen het nieuws weg, en image link werkt ook niet meer.
Winter suprise is tot de 25ste meen ik en elke dag een andere.

Qua FP zal ik wel veilig staan denk ik. Sta nu 529ste en het lijkt me sterk dat ik in de komende 4 dagen nog 9500 plaatsen zal zakken.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
wsLy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:34:
Ik ben trouwens bijna aan het einde van mijn grind met de JagdTiger, ik hoop deze morgen af te grinden, of in het weekend. Dan ben ik er eindelijk vanaf :P
Ik moet zeggen de JT is bij mij wel een blijvertje hoor. Al is het nut ervan nu met de WFT wat kleiner.

flickr - WOT Profile - Game PC

• wsLy
Gizzy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:26:
[...]

Ik moet zeggen de JT is bij mij wel een blijvertje hoor. Al is het nut ervan nu met de WFT wat kleiner.
De Jagdtiger is echt mijn tank of doom. Sinds ik hem unlockte heb ik bijna alleen maar faalteams ermee gehad... en ik unlockte heb ik 2012... Ik heb hem in de tussentijd 2 keer verkocht volgens mij, maarja teruggekocht omdat ik toch de JPE-100 wil hebben.

Stichting Hobbyserver

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

wontcachme schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:24:
[...]

Winter suprise is tot de 25ste meen ik en elke dag een andere.
Dat dacht ik ook, alleen de pagina op de site wordt meestal pas eind van de ochtend bijgewerkt. Je kan al wel in de premium shop bij promotional packages kijken. De actie voor de dag is er een met een tijdsduur van 24u. Voor vandaag is het de Mathilda.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ja ik zag het, denk dat ze hem aan het aanpassen waren toen ik ging kijken.

• wsLy
Ragequit tijd. Wat een ongelofelijk grafteams.

Stichting Hobbyserver

• Bean77
wsLy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:13:
Ragequit tijd. Wat een ongelofelijk grafteams.
tenzij je in deze grafteams net in de juiste team zit en je lekker kan uitleven op al deze spelers.
:P

• wsLy
Bean77 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:08:
[...]

tenzij je in deze grafteams net in de juiste team zit en je lekker kan uitleven op al deze spelers.
:P
De idioten zitten iedere keer in mijn team helaas... dus ik zou al moeten gaan teamkillen.

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)