[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Daarnet een aantal lekkere type 59 potjes gehad samen met sepiroth (dr34m3dd).
Begint nu goed op te schieten richting de 5e crew skill, nog ongeveer 70.000xp :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:13

p0st

Dutch Reefer

Zo, na een lekker platoontje met 2 maten is het tij inmiddels weer redelijk gekeerd, en heb ik inmiddels 16 van de 31 potjes gewonnen. Gelukkig kun je met 3 redelijk/goede spelers best de match winnen als het allemaal een beetje mee zit :)

Overigens net de Sturer Emil gekocht (nog met stock gun), maar wat een beest is dat! Gelijk de eerste match een "1" badge en 3300 damage :'D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mickroz schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:56:
Dank voor de uitleg, ik ga ff lezen.

Is het trouwens verstandig om mijn crew van de Pz.Sfl. IVc die nu in de Nashorn zit om te trainen voor de Pz.Sfl. V of voor de Rhm.-Borsig Waffenträger?
Crew kan je alleen omtrainen op een tank als je de tank al unlockt heb, heb je de Rheinmetall unlockt dan zou ik uiteraard daarvoor de crew omtrainen.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
wsLy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:57:
Daarnet een aantal lekkere type 59 potjes gehad samen met sepiroth (dr34m3dd).
Begint nu goed op te schieten richting de 5e crew skill, nog ongeveer 70.000xp :)
Voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:41

thijsco19

KTM 990 SMT

Balen dat je voor de IS-7 een 2de loader nodig heb. Maar even snel een overtollige loader van de KV-3 omgetraind naar de IS en die van de IS (heeft hogere skill percentage) omgetraind voor de IS-8 zodat hij alvast mee kan trainen.
Nog 150k + XP voor de IS-7...

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zojuist even een CW battle gespeeld.

Mission completed:
[Global Map] Serious Caliber: 5000+ damage in een CW battle doen. Ik had 6.8k gedaan :) <- x2 credits
[Global Map] Victory March: Een battle op de global map winnen. <- x1.5 credits en x1.2 crew xp

Victory!
Battle: Ensk 7-12-2013 20:00:36
Vehicle: Object 268
Experience received: 2.970
Credits received: 173.252

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Vandaag WOT gedownload en het lijkt me een leuk spel, alleen de eerste paar gevechten zag ik mn eigen tank gewoon in beeld en nu ineens zit ik in de tank dus zie ik niet goed hoe mn tank reageert en wat er allemaal naast me bevind.
weet iemand hoe ik mn tank weer in beeld kan krijgen? want dit is erg irritant vind ik.

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:41

thijsco19

KTM 990 SMT

Dat is heeeel waarschijnlijk de zoom functie, probeer dan even te scrollen met te muis. Of druk op shift, daarmee wissel je van 'zoom' en 'normaal'.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat was inderdaad wel heel simpel haha dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Komarin... zoveel draws op die map in random battles -,-

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:08:
Hallo allemaal.

Vandaag WOT gedownload en het lijkt me een leuk spel, alleen de eerste paar gevechten zag ik mn eigen tank gewoon in beeld en nu ineens zit ik in de tank dus zie ik niet goed hoe mn tank reageert en wat er allemaal naast me bevind.
weet iemand hoe ik mn tank weer in beeld kan krijgen? want dit is erg irritant vind ik.

Bedankt alvast
Topicstart al gelezen?
Staan ook handige links in vooral die van de wikipage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kan iemand mij deze uitleggen?
Ik speel weer eens met de Jagdpanzer IV omdat ik verder de Duitse TD lijn op wil. Tegelijkertijd ben ik smoorverliefd geworden op de Marter 38T maar dat is een ander verhaal.
Wat ik nu had was het volgende. Ik schoot een paar schoten met de 7.5cm L/70 op de voorkant van een SU-152 op redelijk close range. Hij kon mij alleen nog niet zien. Ik krijg drie bounces en een critical damage. Ik dacht dat het schot wijd ging en de tracks raakte omdat dit schot ook geen damage opleverde maar dat bleek zijn ammo rack te zijn. Hoe de hell kan dit nou weer? 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Critical hits doen vaak 0 damage hits. Je kunt ook critical hits met damage hebben. En bij veel tanks raak je het ammorack ergens vooraan achter het voorste tandrad.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:39:
Critical hits doen vaak 0 damage hits. Je kunt ook critical hits met damage hebben. En bij veel tanks raak je het ammorack ergens vooraan achter het voorste tandrad.
Ik schoot de tank alleen vol door de voorkant.
Vind het wel raar dat een ammo rack kan zonder damage. Meestal eindigt een ammo rack hit zo...
Dat je het moet balanceren omdat anders vrijwel elke tank, zeker de Russische tanks ontploft na een hit begrijp ik ook wel maar geen damage is gewoon raar. :/

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-12-2013 00:32 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Je bedoeld dat ze alleen maar 2 woorden kunnen zeggen de hele tijd....vindt ik idd verschrikkelijk..ga lekker weer naar school gasten.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:32:
[...]

Je bedoeld dat ze alleen maar 2 woorden kunnen zeggen de hele tijd....vindt ik idd verschrikkelijk..ga lekker weer naar school gasten.. :X
Meer wat bij 2:02 gebeurd. Iets met een tank en wat er over was van de commandant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nee je kunt een ammo rack ook beschadigen. Dan wordt je reload snelheid 2x zo hoog. Als je dan nog een hit erop krijgt kun je ontploffen, soms is een eerste hit ook al genoeg voor een ontploffing.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Elke module heeft zijn eigen hitpoints. raak je ammorack voor de volle mep dan ontploft de tank. In jou geval deed je dat niet en absorbeerde de module de schade en raakte enkel beschadigd. Na repairen met een kit wordt de kapotte module volledig hersteld. Wanneer je crew de module repareert wordt de module voor xx% hersteld (een tweede, derde etc keer geraakt worden op een module betekent dan dat die sneller kapot is).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Heb tot nu toe geen gek weekend zeg :) Gisteren rond de 2000 WN7 en vandaag weer. Global WR zit nu bijna op 56%, niet verkeerd.

Vandaag de topgun van de Conqueror maar ff met free xp unlocked. Die tank verandert daarmee in 1 keer van heel matig naar fantastisch. Wat een gun is dat zeg :9~ Ik heb een crew met BIA in die tank zitten, dus ik heb een reload van 8,66 sec. Wat een dmg feest _/-\o_
Daarnaast is die top turret ook lekker troll bouncy. Zojuist 2x een HEAT shell van een E100 en 1 shell van een ISU gebounced in 1 potje. Lucky natuurlijk, maar erg geestig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag met een vriend naar Bastogne geweest, 2 museums kunnen bezichtigen. Eentje over de 101st Airborne en een andere was een legerbasis, Bastogne Barracks, van hieruit heeft General McAuliffe ook het beroemde bericht aan de Duitse commandant laten sturen; NUTS! Het leuke was dat er op deze legerbasis ook een Vehicle Restoration Center is, hier worden tanks en andere voertuigen opgeknapt, bijna alle materiaal dat ze hebben werkt! De tanks die ze opknappen zien er geweldig uit en deze zullen volgende week allemaal rijden op het terrein ivm de 69ste herdenking van het Ardennenoffensief.

Ze verwachten nog meer voertuigen erbij te krijgen en volgend jaar hopen ze een Tiger I te hebben voor de 70ste herdenking van het Ardennenoffensief.

Een aantal foto's van mij, een vriend heeft alles gefotografeerd en stuurt dit nog aan mij toe.
Excuses voor de mindere kwaliteit, gemaakt met de GSM...

Overzicht van de hal
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tfRaDr0.jpg

IS-3 (is een tijdje geleden naar Bovington geweest)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CQcMcpN.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sWIJ0Ge.jpg

Leopard 1 (deze wordt gebruikt om de tanks te slepen, ivm zeer hoog brandstof verbruik van die tanks -> M24 Chaffee verbruikt 100L brandstof om alleen al op te starten...)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vk8Ek01.jpg

Recovery Sherman
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6kloead.jpg

M10 TD (nabij Mémorial du Mardasson)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ohIEa9P.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F6bZHit.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 08-12-2013 19:00 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Cool wsly! Staat al een poosje op mijn to-do list :D

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mooie foto's _/-\o_

Die M10 is een engelse uitvoering (herkenbaar aan het contragewicht aan de gun) met de 17 ponder.
Zeg maar de M10 Firefly maar noemden ze hem "17pdr SP Achilles"

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Super vet!

Is het zo stil daaro? Ik zie niemand op de foto's haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Den Centurion 7/1 nu compleet geupgrade (vandaag de engine vrijgespeeld) en dat speelt toch een stuk beter :Y :Y.

Heerlijke gun, lekkere tank en goddelijke depression. Vanmiddag een aantal heerlijke potjes weer mee gehad. Wat ik wel mis is de mogelijk voor heat shells. HESH is leuk, maar bij afstand snipen niet super bruikbaar :(.

En er is ook een wonder gebeurt. Ik heb een heerlijk potje gehad in de Indienpanzer :+. Een IS3 mijn bitch gemaakt en een T34 een slechte dag bezorgt:+. De t34 gekilled doordat die besloot de T34 naast mij te bschieten en killen terwijl ik vrij op hem kon knallen. De IS3 kwam daarna en daar rondjes omheen gereden :+

Wat me vandaag wel opviel was het vele heat en apcr schieten. Zeker door bananen, wortels en tomaten. Had zelfs een IS4 die alleen maar HEAT schoot op mijn Centurion 7/1. En ik kan garanderen dat je geen heat nodig hebt voor deze tank :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dr34m3dd schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:21:
Super vet!

Is het zo stil daaro? Ik zie niemand op de foto's haha
Volgende week wordt het echt druk, vorig jaar 5000 man geweest ofzo.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

wontcachme schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:24:
Den Centurion 7/1 nu compleet geupgrade (vandaag de engine vrijgespeeld) en dat speelt toch een stuk beter :Y :Y.
Geldt toch altijd wel? Ik vind het zo jammer dat tanks die ik wil grinden aan het einde van zo'n grind ineens lekker gaan spelen. Wil ik ze bijna niet meer vervangen..

In de vorige sale (halverwege vorige week ofzo) ook een E 25 gekocht. Heerlijk ding is dat zeg oOo. Als je eens wil platoonen, ingame is ook Fid3lity.

Een van m'n andere all time favs is toch wel de SU-152. Wat is die 152mm met HE shells toch bruut lekker zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fid3lity schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:17:

Een van m'n andere all time favs is toch wel de SU-152. Wat is die 152mm met HE shells toch bruut lekker zeg.
Heb met die gun de hele SU en ISU TD lijn gespeeld tot aan de unlock van de Object 704....
Zelfs snipen is mogelijk als je de gun goed genoeg kent en HE penetrations op Franse autoloaders zijn helemaal fun....... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Fid3lity schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:17:
[...]

Geldt toch altijd wel? Ik vind het zo jammer dat tanks die ik wil grinden aan het einde van zo'n grind ineens lekker gaan spelen. Wil ik ze bijna niet meer vervangen..

In de vorige sale (halverwege vorige week ofzo) ook een E 25 gekocht. Heerlijk ding is dat zeg oOo. Als je eens wil platoonen, ingame is ook Fid3lity.

E25 uiteindelijk toch niet gekocht. Kreeg niemand waar ik mee speel zo ver er ook een te kopen.

Full ops beter is altijd het fijnst, echter niet elke tank hoef je compleet up te graden. Op bv de WZ-111-4 en WZ120 heb ik de laatste engine niet unlocked. Dat ding gaf 20HP meer kracht terwijl het 45k kost om hem te unlocken 8)7

Overigens is die Tech Hangar wel erg nice _/-\o_ _/-\o_ http://ftr.wot-news.com/2...10-new-hangars/#more-6131

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 08-12-2013 22:47 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Aangezien het drama weekend was voor mij heb ik gisteren maar de wolverine verkocht om een slot vrij te maken en daar de KV-1 in gestopt.

Leuk ding :D Ga deze gebruiken om de lijnen naar de IS7 en mogelijk ook de T-62A te doorlopen, weer 2 longterm projecten erbij.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mooie foto's wsLy :)

Gisteren was best wel een bagger dagje. Wilde voor geen meter en vooral niet met mijn beste tanks!
Het waren veelal de teams die er echt een handje van hadden, 2-3 games had ik zelf nog wel beter kunnen presteren maar in de eerste 5 potjes was ik al 5 tier 10s tegen gekomen (in 2 potjes) die allemaal 5+ keer geschoten hadden of helemaal niet en 0 damage hadden.. kansloze spelers zijn dan :)
Gelukkig ook wel wat lui tegen gekomen dit weekend die juist beter wilden worden, kijk dat is leuk!
Wow die ziet er inderdaad erg strak uit, die ga ik maar eens downloaden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

ShockWave schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:05:
[...]

Heb met die gun de hele SU en ISU TD lijn gespeeld tot aan de unlock van de Object 704....
Zelfs snipen is mogelijk als je de gun goed genoeg kent en HE penetrations op Franse autoloaders zijn helemaal fun....... :+
Ik moet nog wel even tot de ISU-152 maar ik denk dat ik daar wel die laatste 152mm pak. Als ik die ook heb begin ik in ieder geval wel met die standaard 152mm, die is gewoon echt te leuk.
wontcachme schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:40:
[...]

E25 uiteindelijk toch niet gekocht. Kreeg niemand waar ik mee speel zo ver er ook een te kopen.

Full ops beter is altijd het fijnst, echter niet elke tank hoef je compleet up te graden. Op bv de WZ-111-4 en WZ120 heb ik de laatste engine niet unlocked. Dat ding gaf 20HP meer kracht terwijl het 45k kost om hem te unlocken 8)7

Overigens is die Tech Hangar wel erg nice _/-\o_ _/-\o_ http://ftr.wot-news.com/2...10-new-hangars/#more-6131
Volgende keer dat 'ie voorbij komt toch maar doen :Y Ik speel over het algemeen toch wel met enige regelmaat m.u.v. afgelopen weekend.

Er zijn inderdaad ook tanks waarbij de laatste modules echt zinloos zijn. In mijn geval dan ook de engine, en wel die op de Type 58. Die ga ik lekker doorgrinden naar de T-34-1 en de engine laat ik maar voor wat het is. Die komt in volgende tanks wel een keer als eerste engine voorbij. BIj andere tanks die ik wel wil houden unlock ik wel alles even, hoe weinig het extra ook maar oplevert.

En damn die tech hangar is vet zeg :o Toch maar even in de gaten houden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YzcM89JSUvniPQBdNH3iZ3JF/medium.jpg

Lekker hoor :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 09-12-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:54
Fid3lity schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:55:
[...]

Volgende keer dat 'ie voorbij komt toch maar doen :Y Ik speel over het algemeen toch wel met enige regelmaat m.u.v. afgelopen weekend.
Money well spent. Ondertussen heb ik spijt dat ik een T34 heb gekocht. Het is een goede tank, maarrrrr... de E25 is gewoon zoveel leuker :) ik heb alleen enig probleempje met de goldshells. Ik neem er altijd een stuk of 20 mee voor het geval ik bij tier 8 door de voorkantjes heen moet schieten. Soms klik ik niet goed om terug te gaan naar de normale shells en dat is zuur 8)7 desalniettemin maak je dan nog makkelijk winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb ook dit weekend mijn garage eens schoongemaakt. De T25/2 en de T69 verkocht. Speelde deze tanks nooit en vond ze ook niet zo leuk. Wel de Tier 9 WFT aangeschaft en voorzien van een 3 skill crew :Y

Het was gister inderdaad drama. Paprika City was weer massaal uitgelopen. 1 battle sloeg alles. Cliff, ik start in het noorden met mijn Hellcat. Ik scheur richting het midden om de spots te maken en te snipen. Ik pak dan altijd 1 van die stenen om achter te blijven staan. Een Leopard (scout) met een WN7 van 900 besluit dat hij ook wel achter die rots kan komen staan en gaat dus rechts van me tegen de steen staan. Ten eerste mijn view blokken en ten tweede me ook half wegdrukken. Ik blijf netjes en waarschuw dit gedrocht.

Ik rij verder richting de grote heuvel en peek-a-boo over de ridge om te spotten. Meneer de Leopard besluit dat hij ook daar wel wil staan en gaat weer vrolijk mij wegdrukken. Vervolgens een shell door zijn engine geramd. Diep beledigd natuurlijk dat ik zoiets doe en hij gaat door met bumpen en schiet me naar 25%. Toen meneer voorzien van enkele verwensingen m.b.t. zijn gezondheid, en hem hoogstpersoonlijk de ridge over geduwd zodat ie afgeschoten werd.

Echt...een virtueel rijexamen voor WOT is zo hard nodig! Die tutorials verplichten voor de eerste 24 uur bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Kaap schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:28:
Ik rij verder richting de grote heuvel en peek-a-boo over de ridge om te spotten. Meneer de Leopard besluit dat hij ook daar wel wil staan en gaat weer vrolijk mij wegdrukken. Vervolgens een shell door zijn engine geramd. Diep beledigd natuurlijk dat ik zoiets doe en hij gaat door met bumpen en schiet me naar 25%. Toen meneer voorzien van enkele verwensingen m.b.t. zijn gezondheid, en hem hoogstpersoonlijk de ridge over geduwd zodat ie afgeschoten werd.

Echt...een virtueel rijexamen voor WOT is zo hard nodig! Die tutorials verplichten voor de eerste 24 uur bijvoorbeeld...
:+ Trolls, doe je weinig aan..
oosterhofjf schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:17:
[...]

Money well spent. Ondertussen heb ik spijt dat ik een T34 heb gekocht. Het is een goede tank, maarrrrr... de E25 is gewoon zoveel leuker :) ik heb alleen enig probleempje met de goldshells. Ik neem er altijd een stuk of 20 mee voor het geval ik bij tier 8 door de voorkantjes heen moet schieten. Soms klik ik niet goed om terug te gaan naar de normale shells en dat is zuur 8)7 desalniettemin maak je dan nog makkelijk winst.
Geen goeie moneytank? Had je misschien die Lowe moeten pakken, of heb je die ook al?

[ Voor 48% gewijzigd door Fid3lity op 09-12-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren wel een lekker dagje gedraaid.
Platoons gingen erg goed, winrate was eindelijk weer eens positief en een stabiele wn7 gedraaid.

Sommige randoms mocht ik het team carryen wat mij nog niet echt goed afgaat, vertrouw soms nog te vaak op teammaten of schat het verkeerd in.

Trolls blijven onder hun steen vandaan kruipen maar laat ze tegenwoordig maar gaan, ga mijn tijd en energie er niet meer aan verspillen.

[ Voor 19% gewijzigd door solique op 09-12-2013 09:32 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
10 battles waarvan 3 victories gisteren.... 1 draw met 8k damage in de e-100. Uiteraard goede average damage en hoge wn7... bagger teams

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

You do not have permission to view this topic
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Klopt, ik reageerde ook op Wontcachme die wel dat topic kan zien omdat ie in EFE zit ;)

Hier dan een screenshot er van:
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/shot_937neu9m.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-12-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fid3lity schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:55:

Ik moet nog wel even tot de ISU-152 maar ik denk dat ik daar wel die laatste 152mm pak. Als ik die ook heb begin ik in ieder geval wel met die standaard 152mm, die is gewoon echt te leuk.
ISU met BL 10= BigBoomstick..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

ShockWave schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:21:
[...]

Ben echt zo benieuwd hoe die is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 09:07
tjonge jonge... soms moet ik echt moeite doen om niet te rage quitten. 25 randoms, 5 wins. Nu ben ik absoluut niet meer dan een average speler maar zelf ik zie na 5k potjes toch echt wel de win/lose positiepatronen op de maps, ik snap gewoon niet dat iemand met tier 7+ nog steeds dezelfde fouten maakt.

En natuurlijk luistert er niemand naar de instructies/tips. "stay out of town let them come" "take the hill and don't cap = win", "don't cross the bridge, once they cross u can take them out 1 by one".

ik ga volgende keer maar het tegenovergestelde roepen ofzo misschien dat dat help.

Zou sowieso wel een mooie toevoeging zijn als de game een commander mode krijgt, of dat de Map annotatie ondersteund.

zo dat lucht op... vanavond maar proberen de mijn winrate wat te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 17:27
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bvWu5NW.png

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
grand admiral Mause schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:32:
tjonge jonge... soms moet ik echt moeite doen om niet te rage quitten. 25 randoms, 5 wins. Nu ben ik absoluut niet meer dan een average speler maar zelf ik zie na 5k potjes toch echt wel de win/lose positiepatronen op de maps, ik snap gewoon niet dat iemand met tier 7+ nog steeds dezelfde fouten maakt.
Dat snappen spelers met 20K battles en tier X's ook nog niet hoor en maken nog steeds dezelfde fouten alsof ze in een tier III rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:38:
10 battles waarvan 3 victories gisteren.... 1 draw met 8k damage in de e-100. Uiteraard goede average damage en hoge wn7... bagger teams
Had gisterochtend echt alleen maar losses met mijn WZ-111 die het zo voortreffelijk doet!
In een tier 10 pot, 6k damage, 3 kills en 100% (2-3 seconden al) cap maar de T30 van de tegenstander weet net op tijd om de rots in Tundra heen te komen en mij te snapshotten. Resultaat is een 1263 exp loss zonder medal.. ik had samen met de nummer 2 en 3 zo'n beetje alle damage gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 09:07
ShockWave schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:42:
[...]

Dat snappen spelers met 20K battles en tier X's ook nog niet hoor en maken nog steeds dezelfde fouten alsof ze in een tier III rijden.
wat ik niet begrijp hoe die mensen het dan nog leuk vinden en het tot 20k games vol te houden. natuurlijk kan niet iedereen 50% procent winnen maar als je rond de 45% zit op zulke aantallen betekend het echt dat je gemiddeld niets bijdraagt aan een battle. als ik bij een win niet in de top 50% zit qua xp of dmg heb ik voor mij gevoel geen lekker potje gehad. die gasten moeten dat dus bij elk potje hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Vaak zijn dat soort accounts met een bot tot aan tier 8/9/10 gegrind en beginnen ze dus pas rond die tier met zelf spelen.
Of je ziet dat ze heel veel battles hebben gespeeld in een premium en met free xp alles hebben unlocked tot aan X.
Meestal herken je dat dan aan noobacties zoals rijden in the open, overal tegenaanrijden, misschieten, denken dat je door stenen of heuvels kan schieten, het nadoen van betere spelers (mits ze xvm hebben, zie kaaps verhaal) en vooral autoaimgebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

woh die tech hangar is vet!! die gaat denk ik wel de bodhi hangar vervangen bij mij :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

ShockWave schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:21:
[...]

Ik ben ook echt benieuwd of dat net zo'n feest gaat worden met HE shells oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
ShockWave schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:03:Meestal herken je dat dan aan noobacties zoals rijden in the open, overal tegenaanrijden, misschieten, denken dat je door stenen of heuvels kan schieten, het nadoen van betere spelers (mits ze xvm hebben, zie kaaps verhaal) en vooral autoaimgebruik...
Hmm.

Rijden in het open .. check
Overal tegenaan rijden .. check
Misschieten .. check
Door stenen of heuvels schieten .. die mis ik nog, jammer :(
Nadoen van betere spelers .. check, maar ik heb geen vxm dus het is lastig om betere spelers te identificeren.
Autoaimgebruik .. check

Ben ik toch een nog grotere noob dan ik al dacht te zijn. :)

Ik gebruik geen bot maar speel wel veel verschillende tanks door elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryack op 09-12-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 18:11

databeestje

Von PrutsHausen

Ryack schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:35:
[...]

Hmm.

Rijden in het open .. check
Overal tegenaan rijden .. check
Misschieten .. check
Door stenen of heuvels schieten .. die mis ik nog, jammer :(
Nadoen van betere spelers .. check, maar ik heb geen vxm dus het is lastig om betere spelers te identificeren.
Autoaimgebruik .. check

Ben ik toch een nog grotere noob dan ik al dacht te zijn. :)

Ik gebruik geen bot maar speel wel veel verschillende tanks door elkaar.
Te snel een clif afrijden en jezelf tracken ... check

YouTube: How to Spot a Bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel loopt er een topic op het WOT-forum over slechte spelers en wat ze bezielt om zoveel battles te spelen en toch zo slecht te zijn.

Mooi voorbeeld is deze gast.....
Hij heeft een gouden tip voor ons: http://youtu.be/D2LBYQzqItM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
psychoclown schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:44:
[...]

Had gisterochtend echt alleen maar losses met mijn WZ-111 die het zo voortreffelijk doet!
In een tier 10 pot, 6k damage, 3 kills en 100% (2-3 seconden al) cap maar de T30 van de tegenstander weet net op tijd om de rots in Tundra heen te komen en mij te snapshotten. Resultaat is een 1263 exp loss zonder medal.. ik had samen met de nummer 2 en 3 zo'n beetje alle damage gedaan..
Erg leuk die wz111 en zo onderschat ook. Gewoon een heerlijke t9 die flinke dmg doet. Je merkt dat de enemy toch meestal op de t10s schiet en ondertussen kan je lekker dmg doen. Verder een prima allround heavy tank. Kan eigenlijk niet iets negatiefs bedenken over deze tank in alle redelijkheid. Eigenlijk een goed gebalanceerde tank.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
databeestje schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:35:
[...]
Te snel een clif afrijden en jezelf tracken ... check

YouTube: How to Spot a Bot
Nu dat je het zegt, die is inderdaad ook check. :o

En wat dacht je van te snel op de brug af rijden en de draai en de brug missen met alle gevolgen .. check. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Ik had laatst ook een leuke van mezelf.

Artic Region South spawn Cent mk7/1

Ik dacht ik ga ff snipen vanaf boven ik dubbel RR ( cruise ) en lekker naar boven rijden. Ik druk 1x S in om het te stoppen. Ga ik ineens volspeed van die berg af en zo ploep het water in. Uiteraard keihard verloren omdat ik dood was^^. ( was beste speler ) In me vlucht dan nog wel een 1375 gespot die toevallig daaronder reed:)

Waarschijnlijk de S niet goed ingedrukt of me brakke toetsenbord had het niet geregisteerd. Het had zo'n mooie game kunnen wezen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:58:
Momenteel loopt er een topic op het WOT-forum over slechte spelers en wat ze bezielt om zoveel battles te spelen en toch zo slecht te zijn.

Mooi voorbeeld is deze gast.....
Hij heeft een gouden tip voor ons: http://youtu.be/D2LBYQzqItM
Dale Duval heeft mij met zijn collectie video's al veel geleerd over verscheidene aspecten binnen WoT.
Bean77 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:59:
[...]

Erg leuk die wz111 en zo onderschat ook. Gewoon een heerlijke t9 die flinke dmg doet. Je merkt dat de enemy toch meestal op de t10s schiet en ondertussen kan je lekker dmg doen. Verder een prima allround heavy tank. Kan eigenlijk niet iets negatiefs bedenken over deze tank in alle redelijkheid. Eigenlijk een goed gebalanceerde tank.
Ik vergelijk de tank graag met mijn IS7 maar dan de tier 9 variant. Tot nu toe (helaas iets minder dankzij gisteren) is dit de T-54 onder de heavies voor mij :)
Ryack schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:16:
[...]

Nu dat je het zegt, die is inderdaad ook check. :o

En wat dacht je van te snel op de brug af rijden en de draai en de brug missen met alle gevolgen .. check. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grand admiral Mause schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:32:En natuurlijk luistert er niemand naar de instructies/tips. "stay out of town let them come" "take the hill and don't cap = win", "don't cross the bridge, once they cross u can take them out 1 by one".
Ik hoop dat je het niet hebt over de Oostelijke spawn op Pearl River.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 09:13

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:08:
[...]

Ik hoop dat je het niet hebt over de Oostelijke spawn op Pearl River.
In dat scenario zie ik vaak deze 2 tactieken:
  1. Gelijk door het stadje heen naar heuvels en de 3 toegangswegen defenden
  2. Afwachten voor/naast de brug en dan vol de confrontatie aan
Beide werken in sommige gevallen, is grootendeels afhankelijk van aan/afwezigheid van tomaten in het team :P

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Brigde defense op pearl river = uberlame en instant win daar tenzij je echt een paar idioten hebt.
Valley rush naar het midden = 70% win als je de hoeken en de hulldownposities blijft behouden ( afhankelijk van aantal die meekomen ) gisteren met 3 mansplt met 1 med en 2 tds hun gehele team daar geraped ( 7 tanks )

Als je ziet dat enemy brigde camped max 3 tanks daar achterlaten om ze ff bezig te houden maar niet de brug aanvallen gewoon hulldown blijven campen. Rest over de andere flank en dat securen. Daar winnen en dan de lame ass defenders in de ass schieten.

Dat werkt het beste.

EDIT: hij doelde volgens mij op Erlenberg. Ik zal het iets verfijnen whoever crosses the brigde first and dont rush in losses. Omdat je dan sitting duck bent:)

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 09-12-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:14
Hier is net een filmpje door Wargaming geupload over hoe de matchmaking in zijn gang gaat : http://youtu.be/UwGiwkPqmbw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een gevecht gehad op Pearl River, Westelijk gespawnd. Zegt de 50b "don't go further than B5-B6"
8)7
Gelukkig heeft iedereen hem genegeerd :)
Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/9149/uikc.png
Het ergste van al, het was een 1400eff speler :X
En de vijand had de brug niet overgestoken, maar had een ambush gepland om ons één voor één af te knallen.

Althans dat was hun intentie, ik denk dat het hun eerste keer was dat ze een sidescrapende E-100 zagen. En onze 261 kon hun kamperende TD's gemakkelijk vernietigen, want er is geen cover op de plek waar hun ambush was.

Persoonlijk zou ik dus nooit niet aanraden om de brug niet over te steken. Die tactiek werkt enkel als het vijandelijke team bestaat uit tomaten. Maar als het vijandelijke team enkel bestaat uit tomaten, tja, dan heb ik er niet veel schrik van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SurfBoy schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:35:
Hier is net een filmpje door Wargaming geupload over hoe de matchmaking in zijn gang gaat : http://youtu.be/UwGiwkPqmbw
Uitspraak begin van filmpje: MM ignores player skill
Uitspraak einde van filmpje: a battle is decided by the skill of the players

Blij dat ze zelf nu ook toegeven wat precies het hekele punt van de matchmaker is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Op verzoek van enkelen een tips&tricks video over de T71. Voor mij zelf 1 van de leukste tanks om te spelen:

[ Voor 5% gewijzigd door pkregting op 09-12-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Krijg zojuist in mijn Tiger 1263dmg tegen door een Borsig... WTF :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De interactive special van December is bekend: http://worldoftanks.eu/en...pecial-final-random-draw/

Mooi van de laatste (drie) want ik ga vandaag nog over naar de Pz. Sfl. V om daar de komende tijd mijn dubbels in te doen (hier wacht ik denk ik dus maar even mee om straks ook nog meer credits te verdienen ook!) :)

Tevens ook eindelijk een clan treasury log! http://worldoftanks.eu/en/news/cw/feature-clan-treasury-log/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

ik moet nog aardig wat in de nashorn,hoop dat ik het red deze week

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:21
psychoclown schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:08:
De interactive special van December is bekend: http://worldoftanks.eu/en...pecial-final-random-draw/

Mooi van de laatste (drie) want ik ga vandaag nog over naar de Pz. Sfl. V om daar de komende tijd mijn dubbels in te doen (hier wacht ik denk ik dus maar even mee om straks ook nog meer credits te verdienen ook!) :)
Bereid je maar vast mentaal voor, als je de Nashorn niet al te tof vond, ga je hier van huilen. :)
Hopelijk wordt het met de topgun ooit beter, maar die is dan weer 50k xp ver weg...

De special is discount en meer crew exp en begint vandaag, wacht je dan nog op een andere special? :?

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
pkregting schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:50:
Op verzoek van enkelen een tips&tricks video over de T71. Voor mij zelf 1 van de leukste tanks om te spelen:

[video]
.... Hello ... guys ... to ... day ....

18 minuten. :( Schrijf een script, als je wil dat mensen kijken.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
In het weekend 2 goede dagen gehad en nu is het sinds gisteren alweer prijs... Laat de nieuwe balansweek maar weer beginnen!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
pkregting schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:50:

[video]
Leuk en leerzaam om te zien Delert. Je bent een beetje de Nederlandse Quickybaby :P Ben je van plan om meer tank reviews te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
MrOleo schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:13:
[...]

Bereid je maar vast mentaal voor, als je de Nashorn niet al te tof vond, ga je hier van huilen. :)
Hopelijk wordt het met de topgun ooit beter, maar die is dan weer 50k xp ver weg...
De top gun is heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
oosterhofjf schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:55:
[...]

Leuk en leerzaam om te zien Delert. Je bent een beetje de Nederlandse Quickybaby :P Ben je van plan om meer tank reviews te doen?
lol, zover kan en wil ik zeker ook niet gaan. Ik zal zeker meer tankreviews doen en binnenkort upload ik de Duitse tier9 Waffentrager TD.

Qua de opmerking van de duur van het filmpje van MrSalters: Deze duur zullen de meeste tips&tricks videos hebben, maar wel bedankt voor de feedback: ik zal een index maken voor de verschillende topics zoals crewskills, equipment en gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
zozo in 1 adem genoemd worden met WOT goeroe Quickybaby :)
Je faam snelt vooruit ;)

Quickybaby/Delert is dan een mooie combi zoals Batman en Robin, Bert en Ernie, Bassie en Adriaan etc :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
[...]

...
De Pz.Sfl.V vond ik veel beter spelen dan de Nashorn. Vooral de gun depression gaf me veel mogelijkheden.

Gisteren de Rhm.-Borsig Waffenträger elite gemaakt en de dag met een woopping 70% win rate afgesloten en dus de Waffenträger auf Pz. IV gekocht. *O*

Even voor het slapen gaan nog een potje gespeeld met de Waffenträger auf Pz. IV. Op de motor na helemaal stock. Was een lekker potje op campinova, op het einde hadden we nog 5 tanks over, tegen 2 T30's en een T95. Had veel moeite met de T95 en op het einde stond ik tegen over een T30 met minder 100 hp over en een bijna full health T95.

Gelukkig liet de T30 z'n hull even zien en was dus weg. Daarna 1 vs 1 tegen de T95, die een keertje mis schoot en last leek te hebben van een ammo rack. Dit gaf mij echter de kans om, met 1 minuut op de klok, te side huggen en het potje te winnen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Gisteravond voor het eerst een Radley Walters medaille behaalt met de KV-220. Ik was de laatst overgebleven tank in het team en er kwam een AT2 over de heuvel, daar kon ik met 50hp niks meer mee beginnen.

Uiteindelijk de pot verloren dus, maar wel een base defender, muur van staal en Radley walters. 2020xp.

Daarna de goede stats maar om zeep geholpen met victory rondjes in de ELC AMX. Ook grappig als je in een tier 9 game op Derpenberg aangeeft "scout rushing" en er ook daadwerkelijk iemand reageert. Uiteindelijk na 7 minuten was ik 1 van de 3 overlevende tanks met 1500dmg gedaan. Ook geconstateerd dat de zijkant van een ISU-152 of Jagdpanther 1 of 2 niet tegen de 90mm van de ELC kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
pkregting schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 01:07:
[...]
binnenkort upload ik de Duitse tier9 Waffentrager TD.
Ik heb deze tank nu sinds 2 dagen. Op de topgun na alles erop. Ik vind het een ruktank. Camo lijkt veel slechter dan de tier 8. Gun depression is ruk.

Ik voel een free exptje aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Kaap schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:07:
[...]

Ik heb deze tank nu sinds 2 dagen. Op de topgun na alles erop. Ik vind het een ruktank. Camo lijkt veel slechter dan de tier 8. Gun depression is ruk.

Dat is toch een flinke hap free exp :o Dadelijk zal de WTF alles goedmaken. Man wat irritant om die dingen plotseling tegen te komen 1 track en je bent weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

De special is discount en meer crew exp en begint vandaag, wacht je dan nog op een andere special? :?
Dat is het voordeel als je zoveel gold hebt verdiend afgelopen paar maanden en het niet aan premium tanks uitgeeft, top gun zal ik er dus ook meteen opzetten ;)

Gisteren dacht ik overigens snel even de Nashorn te triplen voor ik naar een maat toe zou gaan maar het was nog erger dan zondag. Goed, het eerste potje meteen raak en ik kom in tier 8 pot uit op lakeville encounter. Helaas gaan mijn eerste paar schoten mis/crap maar kan ik daarna nog flink schieten. Resultaat was 2001 damage en ik 3x zoveel als de nummer 2 in damage...

Tweede pot dacht ik, mooi ik zit zowaar in tier 6.. als een malle lopen spelen. >2k damage gedaan met 3 kills maar het mocht niet baten en ik had samen met de nummer 2 evenveel damage gedaan als de 13 anderen :'(

Vervolgens nog de Matilda geprobeerd maar ook die ging niet.. toen maar opgegeven en ik moest toch al weg maar man o man dat zijn echt de zure momenten van WoT :/

Eerste filmpje van patch 8.10 van mij is de tier 6 Japanse Chi-To:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
oosterhofjf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:10:
[...]
Dat is toch een flinke hap free exp :o Dadelijk zal de WTF alles goedmaken. Man wat irritant om die dingen plotseling tegen te komen 1 track en je bent weg...
Ik heb de Lorraine ook nooit gespeeld, gewoon overgeslagen. Tja, waarom zou ik iets gaan spelen waar ik me suf aan erger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Kaap schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:07:
[...]

Het is gewoon een compleet andere speelstijl dan de tier 8. Waar je het bij de Rambo het moest hebben van je camo kan je het bij deze het hebben van je mobiliteit. Achteruit rijden om shots te krijgen heeft dan 2 voordelen:
1) Net een beetje meer gundepression
2) Dit biedt je de mogelijkheid om snel weg te rijden na je schot

Het 2de punt biedt je de mogelijkheid om na je 1ste schot 9 seconden ruimte te creeren tussen jou en de tegenstander. Als de tegenstander jou dan rushed ben je alweer reloaded en kun je een 2de schot doen. In de meeste gevallen win jij het dan, want je hebt al 1000-1200 damage gedaan (video upload ik later vanmiddag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
killstealing FTW: wapper 2.4k damage op tier 5 en 3 kills. Een hoop kills net voor mijn neus weggehaald kijk ik naar de stats zijn er 8 kills van verschillende spelers op totaal 900 damage. Verder hadden ze niks gedaan :P

Geef Kaap trouwens groot gelijk in het spelen van tanks je goed bevallen(alleen persoonlijk niet voor zoveel gold). Afgelopen tijd ben ik voornamelijk bezig geweest met tanks die ik lekker vind spelen en dat resulteert in een score van 2.9k wn7. Doe alleen verder mijn dubbels en dat bevalt prima :) sealclubbing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ruim 2,5K potjes verder en ik begin eindelijk te snappen hoe deze game werkt...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9PjRkQFEcmcf0T7KM42HUpaX/full.png

Weer een paar heerlijke potten met de Tiger gespeeld vanochtend. Master Ace, Confederate, Sniper en nog twee badges gepakt in 1 pot. De IS-3 gaat ook steeds beter. Zou ik dan binnenkort eindelijk van de sinaasappelstatus af gaan?

Wel kleine noot: weer een crash door de modpack, met als gevolg een verliespot waarin ik geen meter heb bewogen. Zuigt toch zeer behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ik begin toch een beetje de fun te verliezen in dit game.
Het dubbelen elke avond en daarna je beste tanks spelen om je rating weer goed te krijgen begint een beetje als werk aan te voelen.

Ik heb sterk het gevoel dat Wargaming een beetje de bal laat liggen met Wot. Laatste patches brengen weinig vernieuwends meer, alleen meer van hetzelfde en wat bijschaven hier en daar.
Als ik kijk naar andere vergelijkbare games, zie ik toch wel wat meer vernieuwing. (War thunder).

EDIT: een deel van mijn plezier haal ik uit het levellen van de tanks, maar de grinds zijn een beetje te eentonig op tier9-10

[ Voor 11% gewijzigd door defiler1974 op 10-12-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Stop met dubbelen elke avond en speel gewoon alleen de tanks die je leuk vind?

Ik dubbel nooit alles, alleen waar ik zin in heb, zelfs met de 3x bonus weekends.

[ Voor 35% gewijzigd door Bokkie op 10-12-2013 11:27 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je moet je ook niet verplicht voelen om al je tanks te dubbelen. Ik dubbel alleen die tanks die echt nodig zijn, bijvoorbeeld tree die ik nog aan het levelen ben. Verder speel ik enkel tanks gewoon voor de leuk. Geforceerd dubbelen ben ik al een jaar geleden mee opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Daarom dat sommige tanks stof staan te happen de laatste weken.
Wil eerst verder met de lijnen waar ik wel plezier heb, ook de reden waarom ik nog geen T10 heb.
Raak de fun kwijt op hogere tiers met de meeste lijnen.

Heb het een tijd met de T20 gehad, die heeft maanden stil gestaan omdat ik er geen fun mee kon hebben.
Nu laatste dagen weer gespeeld en heb er weer fun mee dus op naar de M28.

[ Voor 29% gewijzigd door solique op 10-12-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Hier ook een aantal tanks waar de tree wel unlocked is maar ik niet verder ga (T29, AT7). Het moet wel leuk blijven. Vinkje extra crew xp en laat maar staan.

Tanks die niet lekker spelen doe ik alleen met een dubbel en zet hem dan weer weg, genoeg tanks die wel de moeite van het spelen waard zijn. Ik was recentelijk met de BDR begonnen en al snel het ding weer verkocht, ik had er geen lol in en toen maar plan getrokken. De 13 75 grind maak ik af (nog 15k xp) en dan gaat die ook de verkoop in. Zou bouw ik sommige "projecten" langzaam af.

Ik ga weer terug naar hooguit 1 of 2 grind tanks, het is het gewoon niet waard.

Binnenkort de Cromwell terugkopen, daar had ik lol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ik mis een beetje alternatieve manieren om te spelen. Denk bijvoorbeeld aan historische missies en andere vormen van teamplay. Die innovatie vind ik nog te traag gaan bij wargaming. Ze hebben wel teambattles gebracht, maar dat vind ik eigenlijk een kruising tussen randoms en teamcompanies, met minder tanks. Weer meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja spel is inmiddels alweer 2.5 jaar oud ook. Das best op leeftijd voor een shooter. Misschien is het tijd om iets nieuws te gaan zoeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Leuke carry met ons platoontje. Wel mazzel dat ik bleef leven :P

http://wotreplays.com/site/473573#report

Verder ontzettend veel bagger potjes gehad. Pech, dom en puur ongelukkig. Dat gebeurd helaas ook. Balansdagje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Edmin schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:55:
Ruim 2,5K potjes verder en ik begin eindelijk te snappen hoe deze game werkt...
[afbeelding]

Weer een paar heerlijke potten met de Tiger gespeeld vanochtend. Master Ace, Confederate, Sniper en nog twee badges gepakt in 1 pot. De IS-3 gaat ook steeds beter. Zou ik dan binnenkort eindelijk van de sinaasappelstatus af gaan?

Wel kleine noot: weer een crash door de modpack, met als gevolg een verliespot waarin ik geen meter heb bewogen. Zuigt toch zeer behoorlijk.
Blijkbaar ben je wat passiever gaan spelen. Bijna 50% winrate in je laatste 7 dagen, dat is best hoog.
Je hebt ook nog niet zoveel potjes in totaal zodat je normaal nog redelijk snel groen kan worden als je zo verder doet.

Zelf speel ik meer op de yolo manier, wat me de ene dag blauwe stats oplevert en de andere dag oranje/gele, soms wou ik dat ik ook wat meer geduld had :(

Laatste 2 dagen gingen mega slecht, Nashorn & T-54 gekocht en de grind begonnen.
Nashorn krijg je bijna niet op de heuvel en de stockgun is ook al geen topper.

Dan de tank waar ik al een maand naar uitkijk, de T-54. De eerste 11 potjes gingen allemaal redelijk goed voor een stock tank maar ik heb slechts 2 keer kunnen winnen op 11 potjes, WR 18% ... dat wordt al achtervolgen van bij de start :( Door de lage damage die je doet met de gun uit de T-44 krijg je op T9 niet zoveel xp precies, T10s kan je er ook al bijna niet mee pennen dus dat wordt een lange grind tot de top gun vrees ik. Ik voel wel dat als ik in deze tank een goede gun krijg en iets meer speed dat het mijn all time favourite kan worden (edit: na de Hellcat natuurlijk). Met de T-44 ging het ook al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:47:
Tja spel is inmiddels alweer 2.5 jaar oud ook. Das best op leeftijd voor een shooter. Misschien is het tijd om iets nieuws te gaan zoeken :?
maak er maar 3,5 jaar van incl beta. (Mijn registratiedatum is in juli 2010 bij WOT, dus het spel zal nog wel een maandje ouder zijn denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 18-09 21:36
Kaap schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:14:
[...]

Ik heb de Lorraine ook nooit gespeeld, gewoon overgeslagen. Tja, waarom zou ik iets gaan spelen waar ik me suf aan erger?
Dat is dus iets wat ik helemaal niet begrijp, dat veel mensen de Lorraine 40T niets vinden. Ik heb hem nu een week of 3 en ik vind dat juist 1 van de leukste tanks om te spelen. De Lorraine is snel, wendbaar en heeft een heerlijke autoloader er op (dezelfde als die van de 50 100, die wel door veel mensen wordt gewaardeerd). Ik speel ook de T54E1 en die vind ik ook fijn, alleen vind ik de Lorraine net wat leuker omdat die een 6 vs 4 autoloader heeft en wat wendbaarder/sneller aanvoelt (ok, de T54E1 bounced nets iets vaker op de turret, maar de meeste tier 8 en hoger hebben ook geen moeite met de T54E1). Dus mijn vraag, waarom hebben veel mensen een hekel aan de Lorraine 40T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
blonderulez schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:39:
[...]

Dat is dus iets wat ik helemaal niet begrijp, dat veel mensen de Lorraine 40T niets vinden. Ik heb hem nu een week of 3 en ik vind dat juist 1 van de leukste tanks om te spelen. De Lorraine is snel, wendbaar en heeft een heerlijke autoloader er op (dezelfde als die van de 50 100, die wel door veel mensen wordt gewaardeerd). Ik speel ook de T54E1 en die vind ik ook fijn, alleen vind ik de Lorraine net wat leuker omdat die een 6 vs 4 autoloader heeft en wat wendbaarder/sneller aanvoelt (ok, de T54E1 bounced nets iets vaker op de turret, maar de meeste tier 8 en hoger hebben ook geen moeite met de T54E1). Dus mijn vraag, waarom hebben veel mensen een hekel aan de Lorraine 40T?
Houd er wel rekening mee dat sommige mensen de Lorraine gespeeld en geskipt hebben toen ie nog een tier 8 was en anders speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 18-09 21:36
Fest schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:45:
[...]

Houd er wel rekening mee dat sommige mensen de Lorraine gespeeld en geskipt hebben toen ie nog een tier 8 was en anders speelde.
Was de tank toen anders ? Andere gun oid? Mijn reden voor mijn vraag is dat je veel op forums discussies ziet over slechte tanks en dat de Lorraine 40T daar altijd wel genoemd wordt. Vandaar dat ik nieuwsgierig was waarom mensen dat vinden. Ik zag door al die negatieve verhalen erg op om er door te grinden, maar toen ik hem eenmaal had aangeschaft (wel de top gun direct met free XP unlocked), vond ik hem juist erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
blonderulez schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:49:
[...]

Was de tank toen anders ? Andere gun oid? Mijn reden voor mijn vraag is dat je veel op forums discussies ziet over slechte tanks en dat de Lorraine 40T daar altijd wel genoemd wordt. Vandaar dat ik nieuwsgierig was waarom mensen dat vinden. Ik zag door al die negatieve verhalen erg op om er door te grinden, maar toen ik hem eenmaal had aangeschaft (wel de top gun direct met free XP unlocked), vond ik hem juist erg leuk.
Geen idee wat er uiteindelijk in de tussentijd allemaal aan veranderd is. In patch 7.1 is de Franse tree geïntroduceerd, dus is een behoorlijke tijd geleden: http://worldoftanks.com/en/news/19/update-v71-maintenance/ bijna 2 jaar dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Fest op 10-12-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Inrage schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:27:
[...]

Blijkbaar ben je wat passiever gaan spelen. Bijna 50% winrate in je laatste 7 dagen, dat is best hoog.
Je hebt ook nog niet zoveel potjes in totaal zodat je normaal nog redelijk snel groen kan worden als je zo verder doet.

Zelf speel ik meer op de yolo manier, wat me de ene dag blauwe stats oplevert en de andere dag oranje/gele, soms wou ik dat ik ook wat meer geduld had :(
Helemaal raak. Ik merk dat ik juist minder presteer als ik de top-dog uit ons team ben. Voorop lopen en brawlen is gewoon niet mijn ding. Ik ben op mijn best als ik eerst bekijk hoe onze aanval loopt en dan een positie kies om die aanval een ondersteunen vanuit bijvoorbeeld een mooie vuurpositie op de flank. Nu ik dat weet, doe ik het veel beter. Ik heb het nog nooit zo goed gedaan met de Tiger als de laatste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inrage schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:27:
[...]

Ik neem aan dat je survival ratio bedoeld? Dat kan inderdaat een indicatie zijn van veiliger spelen. Zelf al ben je niet een super goede speler, wat behoudend spelen is gewoon een key-factor in deze game.
blonderulez schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:49:
[...]

Ik heb hem destijds niet gespeeld pas toen die tier 9 was maar het feit dat de tank bijna geheel gelijk was aan de tier 9 zegt dat het toen wel een stuk beter was. Nu geef ik toe dat de Franse tanks bij de introductie wel heel erg goed waren en zodanig dat een nerf gerechtvaardigd was maar de Lorraine 40T is gewoon te groot en te lomp (let wel hiermee doel ik niet op mobiliteit want die is erg goed). Eigenlijk zou je hem als de 50 100 moeten spelen, laat anderen klappen vangen en dan pas tevoorschijn komen en drum legen en weer weg. Super slecht vond ik hem destijds niet (ook al heb ik hem toen wellicht niet goed gespeeld) maar in vergelijking met de 50 100 is de Lorraine het gewoon niet.
Edmin schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:54:
[...]

Helemaal raak. Ik merk dat ik juist minder presteer als ik de top-dog uit ons team ben. Voorop lopen en brawlen is gewoon niet mijn ding. Ik ben op mijn best als ik eerst bekijk hoe onze aanval loopt en dan een positie kies om die aanval een ondersteunen vanuit bijvoorbeeld een mooie vuurpositie op de flank. Nu ik dat weet, doe ik het veel beter. Ik heb het nog nooit zo goed gedaan met de Tiger als de laatste week.
In top tier matches moet je gewoon hetzelfde spelen, als jij er snel aan bent of andere top tiers dan verlies je in veel van de gevallen zo hard als wanneer de top tiers dood gaan terwijl jij bottom tier bent. Extra goed de situaties inschatten is van belang om zoveel mogelijk te compenseren voor elke lagere tier tank die het water in rijdt (bij wijze van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bean77 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:35:
[...]

maak er maar 3,5 jaar van incl beta. (Mijn registratiedatum is in juli 2010 bij WOT, dus het spel zal nog wel een maandje ouder zijn denk ik).
True, ik speel ook al sinds beta, maar voor het gemak telde ik maar even vanaf release,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Kaap schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:47:
Die gedachte speelt bij mij de laatste tijd ook. Kheb er ook steeds minder plezier in.

Maarja, wel flink wat geld in het spel gepompt. Vind het zonde dan afscheid van het spel te nemen. Misschien maar eens een pauze van een 1/2 jaar inlassen. Was de vorige keer ook de oplossing om weer zin in het spel te krijgen. :)
defiler1974 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:43:
Ik mis een beetje alternatieve manieren om te spelen. Denk bijvoorbeeld aan historische missies en andere vormen van teamplay. Die innovatie vind ik nog te traag gaan bij wargaming. Ze hebben wel teambattles gebracht, maar dat vind ik eigenlijk een kruising tussen randoms en teamcompanies, met minder tanks. Weer meer van hetzelfde.
Nooit gesnapt waarom ze qua gametypes niet meer uit het spel hebben gehaald. WOT heeft zoveel potentie en er zijn behoorlijk wat varianten te bedenken maar het gebeurt simpelweg niet.
Overigens is dit een klacht die ik al jaren hoor maar waar WG volgens mij helemaal niets mee doet.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)