[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.116 views

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Zo, You are no longer a clan member. The data will be updated shortly.

Klaar met die onzin clan commander. Dan maar geen CW tank, die tank is niet weken abuse van een clan commander waard.

Ff rustig aan doen in WoT :)

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:35:
Zou ik zelf eerder gaan voor of meer camo of meer viewrange. GLD als je die kunt mounten is ook nog een optie.
Heb 3e skill van elke crewlid op 70% camo......nu ff geprobeerd met ook camonet....bizarre camo!!!!

Verwijderd

pkregting schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:31:
En dit is de reden waarom je een E25 wilt :D

[video]
Lekkere pot!
Moest lachen om je openingszin: "today WE are on Redshire"

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

[video]
Shooting frenzy :D

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44

[video]
Inspirerend potje!

Zelf wil het maar niet lukken met die tank. Echt een miskoop.
Ben geen geduldige speler en dan loop het snel mis met de E-25...

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

[video]
Mooie kwaliteit op 1080p :)
Anderen mogen hieruit leren :P

Dat van die dode lader en schade heb je ook makkelijk op de leopard (1 en pta) menig keer wat crewleden doodgeknald door een waardeloos klein sprongetje. Met mn maus heb ik daar minder last van 8)

Trouwens nog een potje waar ik best trots op ben, gespeeld met mijn 95% crew.
Een 2-8 situatie kunnen rechttrekken door goeie situational awareness. (met de nodige pech en geluk erbij)

Afbeeldingslocatie: http://previews.wotreplays.org/5/2/9/7/5/f/52975fafeaa0d429c5010000.jpg

Het staat de pro's hier vrij em eens te reviewen en hints te geven.

[ Voor 31% gewijzigd door Joindry op 28-11-2013 16:29 ]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:49:
[...]

Heb 3e skill van elke crewlid op 70% camo......nu ff geprobeerd met ook camonet....bizarre camo!!!!
Dat is een stuk nuttiger dan Spall Liner welke nog altijd meer voordeel geniet naarmate de armordikte hoger is. De crew bescherming is wel leuk maar bijna onzichtbaar zijn op een TD betekent dat je een extra schot kan doen voordat je gezien wordt :)

Trouwens de nieuwe ASAP is op:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ein-de-lijk door dunne muurtjes schieten hoera voor Wargaming die 10 patches nodig heeft voor deze feature.

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

yeah eindelijk :D
btw, noobmeter heeft mijn stats eindelijk weer geupdate :D

Oja, voor degene die graag de Winter MOD willen testen, maar geen zin in hebben om lang te wachten?
Ik heb hem op usenet gepost.

[ Voor 65% gewijzigd door Mickroz op 28-11-2013 17:05 ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Verwijderd

pkregting schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:41:
Pffff. Toen ik het opnam probeerde ik het echt. Heb zelfs het opnieuw gedaan om eindelijk het woordje "we" eruit te krijgen, maar ja. Dat duurt dus ongeveer 1 minuut ;)

Een game met de IS-2. Have fun watching

http://youtu.be/09Hq5h3npFU
Wow, 3.7k damage in een Tier 9 battle met de 2e gun zonder ook maar één premium shell te gebruiken. Dat is toch wel indrukwekkend. Hele goede game! En nog wat geleerd ook: om de een of andere reden wist ik niet dat je met je rechtermuisknop om je heen kon kijken zonder dat de turret beweegt. Dat scheelt weer wat hits die ik onnodig opvang als ik mijn turret draai om achterom te kijken :P

[video]
Mooi, heb afgelopen weekend een E 25 aangeschaft :*) Lijkt me idd een erg leuke tank. Wel zal het lastig zijn om geduldig te spelen, want geduldig zijn in een snelle tank is nou niet mijn sterkste punt ;)

En misschien ben ik de enige, maar ik vind "we" best natuurlijk klinken. Het geeft mij een gevoel van betrokkenheid met de viewers. Maar goed, ik kom dan ook uit het zuiden des lands, waar velen het hebben over "ons mam" en "ons pap" als ze praten over hun eigen ouders, dus ik ben wat gewend :P

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
opeens wat recruits uit EFE, is daar iets aan de hand?

[ Voor 200% gewijzigd door Bean77 op 28-11-2013 18:11 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Bean77 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:08:
opeens wat recruits uit EFE, is daar iets aan de hand?
Welke EFE? Want bij normale EFE zitten gewoon 99 mensen nu. En de anderen zitten op 96 en 97.

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 28-11-2013 18:15 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
wontcachme schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:14:
[...]

Welke EFE? Want bij normale EFE zitten gewoon 99 mensen nu. En de anderen zitten op 96 en 97.
EFE en EFE-X, maar hun plaatsen zullen in de afgelopen 48 uur wel opgevuld zijn.

inmiddels nagevraagd en ze willen/komen terug naar hun oude clan. niks bijzonders dus, dacht alleen dat er meer aan de hand was omdat het niet echt een logische move is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:56:
[...]

Lekkere pot!
Moest lachen om je openingszin: "today WE are on Redshire"
Wikipedia: Pluralis maiestatis

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mickroz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:00:
yeah eindelijk :D
btw, noobmeter heeft mijn stats eindelijk weer geupdate :D

Oja, voor degene die graag de Winter MOD willen testen, maar geen zin in hebben om lang te wachten?
Ik heb hem op usenet gepost.
tnx voor de link

Star Citizen referralcode

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Wat een dramatische teams deze week. Niks anders dan rood, rood, rood en rood.
Niemand die naar de map kijkt, niemand die op de chat let als er om hulp wordt gevraagd...

Ik heb mezelf nog nooit zo vaak verdronken.

En dan bedoel ik dit soort teams... (Ik weet ook wel dat ik niet de beste ben, maar kom op zeg... ;))

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/6busmrk89/shot_020.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Dweebus op 28-11-2013 21:06 ]

• rgras
  • Niet online
knip

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2013 20:37 ]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:21
Dweebus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:12:

En het dan gek vinden dat je winrate keldert :+

[removed]

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Heerlijke Benelux cup gehad en nu weer aan het streamen :)

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Dweebus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:12:
Wat een dramatische teams deze week. Niks anders dan rood, rood, rood en rood.
Niemand die naar de map kijkt, niemand die op de chat let als er om hulp wordt gevraagd...

En dan bedoel ik dit soort teams... (Ik weet ook wel dat ik niet de beste ben, maar kom op zeg... ;))

[afbeelding]
Nieuwe spelers hebben rode stats, wat een verrassing 8)7

erutangiS

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De servers hebben het zwaar te verduren de laatste paar dagen... lag, disconnects... pfff

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 06:19

[video]
E25 is echt by far de leukste troll tank in WoT op dit moment. Ik heb hem zelf ook sinds kort en ben er echt helemaal verslaafd aan. Dus de kans dat hij snel naar de knoppen generfed wordt is natuurlijk vrij hoog hahaha

Een quote is een gebrek aan originaliteit

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Is deze al op de xbox te spelen?

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Erg lekkere avond gedraaid:

Wins/Battles: 10 (15) (66.67%)
Kills: 32 (2.13)
Damage Dealt: 36.634 (2.442)
Efficiency/WN6: 3.144 / 2.495

Echt een paar erg lekkere potjes gespeeld, o.a. met de M103 2 unicum platoontjes dolgedraaid. Altijd fijn als een PTS-er (sry Kyozu :p ) uit pure frustratie gold noob tegen je zegt :D

De spannendste pot van de avond was met een Tiger II:

http://wotreplays.com/sit..._size-pzkpfw_vib_tiger_ii

• psychoclown
Hehe, wie was het? :P

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
Freubel schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:58:
[...]

E25 is echt by far de leukste troll tank in WoT op dit moment. Ik heb hem zelf ook sinds kort en ben er echt helemaal verslaafd aan. Dus de kans dat hij snel naar de knoppen generfed wordt is natuurlijk vrij hoog hahaha
Ben het helemaal met je eens. Zo veel lol met die tank. Alleen brengt dit tankje me wel ongeluk. Vandaag weer een winrate van ongeveer 15-20% :P wn7 blijft wel netjes boven de 2100 dus vermaak me prima. Echt een aanrader voor iemand dit lekker wilt trollen en dol is op een hoge camo waarde en een autoloader gun zonder clip >:)

-knip- net een potje gedaan waarvan de meeste tanks tier 8 zijn. 20 gold shells geschoten en nog 25k winst :+ het is maar goed dat die goldshells nu voor credits te koop zijn anders zie je bij elk schot de eurotekens wegvliegen.

[ Voor 14% gewijzigd door oosterhofjf op 29-11-2013 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Het was http://www.noobmeter.com/player/eu/EdeIweis/501686441/ ,volgens mij de enige PTS-er in die battle (hij was aan het platoonen met 2 niet-PTS). Was wel een bizarre match, want ons team had bijna alleen maar groenen en 2 blauwen en de enemy had 4 paarsen, paar blauwen en nog wat groenen. Desondanks een 15-4 overwinning voor ons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 16-09 08:48
Commanders,

Winter is coming and it will be followed by many great bonuses to warm you up during the long cold evenings! Put your mittens on, grab a mug of hot chocolate and brace yourselves for the following:

Triple Crew Experience

Tough conditions make tough people – get your crews into top form at triple the pace!

50% discount on all Tier II-V standard vehicles

Save half the credits on the journey to mid-tier battles!

30% credit income bonus for all Tier VI-VII standard vehicles

Higher tiers, higher income – profit from every battle on your sixes and sevens!

15% discount on all Tier VIII standard vehicles

Join the big guns’ club and get your Tier VIII with a discount!

50% discount on all Tier II-IV premium vehicles*

Expand your premium tank collection at half the price…

30% discount on all Tier V-VII premium vehicles*

…or grab a nice credit-earner for 30% less!

*Please note that the premium vehicles’ discounts will also apply to the Premium Shop offers for the duration of the special. However, please bear in mind that the discount in the Premium Shop only applies to the vehicle and the prices of any additional package contents (such as a Garage Slot) remain the same.

50% discount on Crew Training

This is the best time to man your machines!

50% discount on Crew Skill Reset

Need to fix your crews’ skills? Now is the perfect opportunity!

50% discount on Consumables

Restock your supplies at a favorable rate using gold or credits!

50% discount on Barracks Expansion

More bunks, more crews, more power!

Missions

Bringing the Heat

Goal

Destroy at least 3 enemy vehicles while dealing at least 1,800 points of damage in a single battle

Reward*

40,000

Conditions

Random Battles Only

*Please note that this mission does not have a limitation on how many times you can complete it – as long as it is active and the goals are fulfilled, you can enjoy the reward!

Ice Breaker

Goal

Win one battle

Reward

1 day of Premium Account

Conditions

Random Battles Only
Once per account
Mooie special, ik zie alleen geen aankondiging van die kv-220?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Die staat hier: Premium Shop: Special Collector’s Edition

[ Voor 28% gewijzigd door BramSd op 29-11-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zeker moooie special, je kan dus een maand gratis premium bij elkaar spelen als je elke dag een battle wint. Chill :) Helaas maar 1x per account. Maar vooral dat crew retrainen komt mij (en ik weet ook genoeg anderen hier :p ) heel goed uit. Vooral ook vanwege dit verhaal:

Ik was van plan om als nieuwe lijn de T57 Heavy lijn te gaan spelen, maar ik ga toch maar eerst voor nieuwe Duitse TD lijn, ben per slot van rekening voor 46% eem TD speler :p

Ik zit ff te kijken naar de crew loadout van alle tanks in die lijn en daar wordt ik niet vrolijk van:

Marder 38T: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader
Pz.Sfl. Ivc: Commander (Radio Operator) Driver Gunner Gunner Loader Loader
Nashorn: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader
Pz.Sfl. V: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader
Rhm.-Borsig WT: Commander (Radio Operator) Gunner Driver Loader
WT auf Pz. IV: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader Loader
WTauf E 100: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader Loader

De tier 4, 6 en 7 tanks hebben dezelfde crew. De tier 5 heeft een hele vage crew met 2 gunners en 2 loaders. De tier 8 heeft maar 4 crewleden en de Tier 9 en 10 hebben weer 6 crewleden.

Hoe hebben jullie die crewtraining aangepakt? Gebruiken jullie verschillende crews, of vanaf de Marder38T gewoon steeds dezelfde crew?

Ik kan kiezen tussen 2 bestaande crews:

Ik heb nog een goede crew in de STUG zitten, maar dat zijn er maar 4. Die hebben ook nog eens BIA getrained, dus buiten de Rhm Borsig is die crew eigenlijk nutteloos totdat de nieuw te recruten crewmembers ook BIA hebben getrained.

Een andere optie is om de crew uit mijn JT 8,8 te halen en die dan maar te retrainen. Dat zijn 6 members, met dezelfde rollen als de tier9 en tier10 tank. Dan heb ik in ieder geval voor die tanks de goede crew.

Ik zal dan de JT crew gebruiken om de JT 8,8 te spelen, die kan ik dan zonder penalty in die premium zetten.

Wie van de bezitters van (een van) deze tanks kan mij op weg helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 29-11-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik had zelf 3 TD crews met 2 of meer skills, die gebruik ik waar nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:14:
[...]

Het was http://www.noobmeter.com/player/eu/EdeIweis/501686441/ ,volgens mij de enige PTS-er in die battle (hij was aan het platoonen met 2 niet-PTS). Was wel een bizarre match, want ons team had bijna alleen maar groenen en 2 blauwen en de enemy had 4 paarsen, paar blauwen en nog wat groenen. Desondanks een 15-4 overwinning voor ons :D
Ahja, die heeft vroeger onder een andere naam ook een tijdje voor PTS gespeeld en is sinds afgelopen week weer terug ;)
Mr_Size schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:29:
De tier 4, 6 en 7 tanks hebben dezelfde crew. De tier 5 heeft een hele vage crew met 2 gunners en 2 loaders. De tier 8 heeft maar 4 crewleden en de Tier 9 en 10 hebben weer 6 crewleden.

Hoe hebben jullie die crewtraining aangepakt? Gebruiken jullie verschillende crews, of vanaf de Marder38T gewoon steeds dezelfde crew?
Ik ben begonnen op de Marder 38t met een geretrainde oude medium crew en die vervolgens steeds meegenomen zonder te retrainen.. maarja ik zit pas op de Nashorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Best een lekkere special moet ik zeggen. Die 30% meer profit op tier 6 en 7 komt goed van pas, ook de x3 crew xp. Heb 2 tier 6jes en een tier 7 te grinden :p en moet geld hebben voor de 110 als ik die unlock en de t110e4.

Overigens zit er aan te denken om even mijn type 59 crewskills te retrainen nu :) heb momenteel 4e skill op 98% erop maar niet ideaal ingedeeld.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:40:
Ik ben begonnen op de Marder 38t met een geretrainde oude medium crew en die vervolgens steeds meegenomen zonder te retrainen.. maarja ik zit pas op de Nashorn.
Dan is dit weekend je kans om te retrainen :) Maar als ik het goed begrijp heb je dan met een penalty gespeeld steeds?

Ik denk dat mijn JT 8,8 crew het beste is om te gebruiken. Vooral omdat het voor de T9 en 10 tanks precies dezelfde crew loadout is. Voor de andere tiers moet ik dan ff kijken wat ik doe, waarschijnlijk laat ik dan gewoon 1 loader in de JT 8,8 zitten, totdat ik bij de Tier9 aangekomen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 15-09 19:34
Gaat lekker hoor WG. Ik kan niets kopen in de gift shop.
Server temporarily unavailable, please try again later.
Bij andere mensen doet ie ut wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ahuh, ik heb net die 220 gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:44:
[...]

Dan is dit weekend je kans om te retrainen :) Maar als ik het goed begrijp heb je dan met een penalty gespeeld steeds?

Ik denk dat mijn JT 8,8 crew het beste is om te gebruiken. Vooral omdat het voor de T9 en 10 tanks precies dezelfde crew loadout is. Voor de andere tiers moet ik dan ff kijken wat ik doe, waarschijnlijk laat ik dan gewoon 1 loader in de JT 8,8 zitten, totdat ik bij de Tier9 aangekomen ben.
Zolang zit ik niet meer op de Nashorn (hoop ik want ik vind hem wisselend). Andere crews gaan hier zeker van profiteren want ik zit er al een paar weken op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
dynosu schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:45:
Ja? Het is gewoon een kv-1 met slechtere gun maar betere hull armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dynosu schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:45:
Lol, Chrome werkt wel, Firefox niet. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mhindrik schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:48:
[...]

Ja? Het is gewoon een kv-1 met slechtere gun maar betere hull armor?
Ach, dit soort tankjes zijn leuk, en je kan ze niet vaak krijgen :)

en het heeft ook betere match making he, max tier 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
dynosu schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:51:
[...]

Wellicht dat deze beter is dan de tier 5 premium heavy van de russen, de churchill 3. Al heeft de church 3 een top herlaad tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 22:33

databeestje

Von PrutsHausen

Net ook de KV-220 gekocht, en aangezien veel tier V-VII premium tanks een discount hebben dit weekend kan ik het gold daar in-game ook voor gebruiken. Een su-122-44 lijkt me ook wel leuk. Su-100Y Box tank schijnt ook hilarisch te zijn.

Edit: Ook veel andere premium tanks hebben ~30% korting, waaronder tier III

[ Voor 14% gewijzigd door databeestje op 29-11-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Even online voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

If you can't beat them, join them. E-25 gehaald }> time for payback dit weekend :P

En die bonus op Tier 6 7 is inderdaad wel ince, ben op dit moment bezig met een paar tanks in die tier, vooral de crew exp vind ik wel nice.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
dynosu schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:51:
[...]

Is dat zo, volgens de wiki niet namelijk (5 tot 7)?

http://wiki.worldoftanks.eu/KV-220

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Volgens allerlei fora wel, dus zal wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1861905-S11PG1I.jpg
Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MrOleo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:28:
[...]

Is dat zo, volgens de wiki niet namelijk (5 tot 7)?

http://wiki.worldoftanks.eu/KV-220
Volgens de matchmaking chart krijgt hij de MM van de kv-220 beta test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Gaat lkkr met die 40K special, al aardig wat potjes 3 kills en 1.8K damage gedaan, schiet lekker op zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
x-cessive schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:26:
Gaat lkkr met die 40K special, al aardig wat potjes 3 kills en 1.8K damage gedaan, schiet lekker op zo!
?? Special begint toch altijd pas op zaterdag ??

Blijkbaar begint deze special vandaag al..

You can enjoy these bonuses from Friday 29th November 2013 06:10 CET (GMT +1) until Tuesday 3rd December 2013 06:00 CET.

Misschien met deze special ook maar eens die E25 halen. Toch weer 30% korting ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Mr_Size op 29-11-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

x-cessive schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:26:
Het is een special waarvoor ikzelf bij voorbaat kansloos ben. Het aantal potjes waarbij ik dat gehaald heb kan ik op een hand tellen in 5k battles. Dan kon ik meer met de vorige special van 24/7, die kon ik "grinden" in een uur of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
databeestje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:34:
[...]

Het is een special waarvoor ikzelf bij voorbaat kansloos ben. Het aantal potjes waarbij ik dat gehaald heb kan ik op een hand tellen in 5k battles. Dan kon ik meer met de vorige special van 24/7, die kon ik "grinden" in een uur of 2.
Je hebt duidelijk geen Hellcat in de garage staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:32
1,8k damage op t8- t10 is heel easy te halen, en de 3 kills komen vanzelf wel Op lagere tiers is het inderdaad moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

jantje 2 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:41:
1,8k damage op t8- t10 is heel easy te halen, en de 3 kills komen vanzelf wel Op lagere tiers is het inderdaad moeilijker
Yup, geen tier 8, niks hoger dan de 7.

Geen Hellcat, maar wel een Type 64, maar dan kom ik tier 9 tegen. Wel 3 Kills gemaakt, allen arty, maar dat is nog steeds geen 1800. Daarna ge-oneshot door een WT.

Alleen als ik een monster potje heb, en dat is zeldzaam zou het uit kunnen. De 24/7 special deed ik voornamelijk met de tier 3-5. Met de "grote" jongens kan ik niet meespelen, daar ben ik niet goed genoeg voor.

Ik kom er regelmatig achter dat mijn talent op is voor het potje over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Altijd typisch dat wanneer ik een weekend weg ben er dan altijd de beste acties zijn. ;(
Dan maar wat meer grinden de rest van de maand.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Wat kost de E-25 nu nog, met deze discount eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

BramSd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:08:
Wat kost de E-25 nu nog, met deze discount eroverheen?
Het is geen 30% maar nog 22%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02

thijsco19

KTM 990 SMT

databeestje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:47:
[...]

Geen Hellcat, maar wel een Type 64, maar dan kom ik tier 9 tegen. Wel 3 Kills gemaakt, allen arty, maar dat is nog steeds geen 1800. Daarna ge-oneshot door een WT.

Alleen als ik een monster potje heb, en dat is zeldzaam zou het uit kunnen. De 24/7 special deed ik voornamelijk met de tier 3-5. Met de "grote" jongens kan ik niet meespelen, daar ben ik niet goed genoeg voor.

Ik kom er regelmatig achter dat mijn talent op is voor het potje over is.
Kv-1s ook niet? 6 schoten heb je al 1800 damage, en mogelijk 3 kills.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Klopt, als je hem via de website koop kost hij € 19,88

Best een aardige deal, ik ga het zeker doen. Kan ik mooi mijn Stug III (BIA) crew inzetten, nog kortere reload :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Via de gift shop krijg je er ook een garage slot bij, die NIET in de aanbieding zijn. Waardoor de korting dus iets lager uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:20:
Via de gift shop krijg je er ook een garage slot bij, die NIET in de aanbieding zijn. Waardoor de korting dus iets lager uitkomt.
Je hebt gelijk. Het is dan dus voordeliger, als je nog garage slots over hebt, om de tank ingame aan te schaffen met gold. En laat ik nou een tijd geleden wat garage slots met korting hebben gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:23:
[...]

Je hebt gelijk. Het is dan dus voordeliger, als je nog garage slots over hebt, om de tank ingame aan te schaffen met gold. En laat ik nou een tijd geleden wat garage slots met korting hebben gekocht :+
Jij snapt het. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
databeestje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:47:
Met een T7 is dit ook makkelijk te halen, het lukt mij tenminste vaak genoeg in me Tiger en Tiger (p), T1-T6 is het bijna niet te doen nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Met tier 5 kun je het zelfs halen, moet wel alles meezitten :p t6 en t7 zijn inderdaad best makkelijk ervoor, vooral met een hellcat. Genoeg 2000+ damage battles met meer dan 3 kills gehad. Ik ga in ieder geval mijn is-2 flibk spelen :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

Magere december Missions met helaas geen Credit Missions..
http://worldoftanks.eu/en/news/44/2013-missions-december/

Mission 1: Learning By Doing
Be in the top 3 experience earners from your team in a battle
+20% Crew Experience

Mission 2: Brothers in Arms
Receive the Brothers in Arms medal
+50% Crew Experience

Mission 3: Road to Victory
Achieve 125 victories in December
1 Day Premium Account

Mission 4: Earning Your Stripes
Cause 50,000 points of damage in a day
1 Day Premium Account

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nou, echt mager wil ik het niet noemen eerlijk gezegd. Die credit missie van deze maand was echt belachelijk simpel, het blijft geen feest ;)

50.000 dmg in een dag is veel, maar goed te doen als je 20-30 battles kunt spelen per dag, toch weer een dagje premium erbij.

125 victories is best pittig, maar wel te doen. stel dat je 20 battles per dag speelt, waarvan je er 12 wint (60%). Dan heb je tien van dit soort dagen nodig om het te halen. Ik speel gemiddeld vijf dagen per week en meestal speel ik wel minimaal 15 battles. Ik zou deze missie wel kunnen halen in 2 a 3 weken tijd ;)

En extra crew xp is ook niet verkeerd, vaak genoeg dat ik in de top3 xp earners zit.

Nee, december zit wel snor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 29-11-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
dynosu schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:29:
Volgens allerlei fora wel, dus zal wel goed komen
Hmm dan is hij wellicht toch wel interessant, ik heb wel een churchill 3, heerlijke tank mede dankzij die max tier 6 matchmaking, maar deze zijn armor is veel interessanter.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:21
Mr_Size schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:39:
125 victories is best pittig, maar wel te doen. stel dat je 20 battles per dag speelt, waarvan je er 12 wint (60%). Dan heb je tien van dit soort dagen nodig om het te halen. Ik speel gemiddeld vijf dagen per week en meestal speel ik wel minimaal 15 battles. Ik zou deze missie wel kunnen halen in 2 a 3 weken tijd ;)
Hij is best te halen, alleen voor 1 dag premium vind ik het niet echt de moeite...... Mocht ik hem halen is het leuk, maar ik ga er echt niet meer battles voor spelen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

redwing schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:59:
[...]

Hij is best te halen, alleen voor 1 dag premium vind ik het niet echt de moeite...... Mocht ik hem halen is het leuk, maar ik ga er echt niet meer battles voor spelen.
Idem, als ik boven de 100 zit in de laatste week is het misschien de moeite. Over het algemeen zal het vanzelf gaan als je een stuk of 10 tanks dubbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:38
Ben nu vij de KV-1, maar welke gun kan ik voor gaan? Ik zie veel mensen met de derp gun, maar die heeft een hele lage pen, voor welke zijn jullie gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

SurfBoy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:07:
Ben nu vij de KV-1, maar welke gun kan ik voor gaan? Ik zie veel mensen met de derp gun, maar die heeft een hele lage pen, voor welke zijn jullie gegaan?
De beste 85mm was erg prettig. Daarmee kan je een andere KV-1 door de opstaande plaat onder de turret mee schieten. Nauwkeurigheid viel me alles mee. Gun rammer + drive meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Mmm 'k heb 166 games in 7 dagen aan 55.42% Winrate, dat zijn dan al 91 victories. Deze missie lijkt wel simpel voor de gemiddelde WoT verslaafde ;) Enkel de reward is maar pover.

50.000 damage vind ik veel moeilijker. Als je wat tanks aan het grinden bent en je hebt niet de topgun, of je speelt ook wat lights dan kom ik nooit aan 50k damage.

Ik mis ook wel een cash missie, of een langere/moeilijkere missie voor een beetje equipment vrij te spelen ofzo... vind ik ook altijd leuk.
SurfBoy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:07:
De derp gun is leuk als je toptier bent. Kan je als eens een tankje met oneshotten. Maaaar als je mist zit je met lange reload, als je lowtier bent kom je nergens doorheen, ... duuuuus de 85mm blijft bij mij ook eerste keuze. Hoge RoF, degelijke Pen, goede aimtime...

Ik zie ook dat mensen met de 85mm hogere winrate hebben met die tank dan met de Derp, dat zijn meestal rode tomaatjes.

[ Voor 40% gewijzigd door Inrage op 29-11-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
databeestje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:10:
[...]

De beste 85mm was erg prettig. Daarmee kan je een andere KV-1 door de opstaande plaat onder de turret mee schieten. Nauwkeurigheid viel me alles mee. Gun rammer + drive meegenomen.
Inderdaad gaan voor de topgun, de 85 mm. Ik hou sowieso niet van derp guns, zijn mij te onbetrouwbaar. Geef mij maar een hoge pen gun met wat minder alpha.

Eén van de redenen waarom ik de Caernarvon een prima tank vond om mee te spelen: veel mensen kijken alleen naar de lage alpha dmg van de topgun, maar de hoge pen en rof spreken mij juist aan. Ook geregeld potjes van >3K dmg ermee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Derp guns waren vroeger leuker, maar sinds de HE nerf is het nog wel grappig af en toe, maar niet de moeite waard.

Op de kv1 zou ik voor de 85mm gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
dynosu schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:15:
Derp guns waren vroeger leuker, maar sinds de HE nerf is het nog wel grappig af en toe, maar niet de moeite waard.

Op de kv1 zou ik voor de 85mm gaan.
Dan ga ik daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Mr_Size schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:13:
[...]
Eén van de redenen waarom ik de Caernarvon een prima tank vond om mee te spelen: veel mensen kijken alleen naar de lage alpha dmg van de topgun, maar de hoge pen en rof spreken mij juist aan. Ook geregeld potjes van >3K dmg ermee gehad.
Alleen zitten er zoveel schijt tanks voor !!!!!

Moet 10k xp op de Church VII en dan nog de Black Prince doorlopen pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inrage schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:54:
[...]

Alleen zitten er zoveel schijt tanks voor !!!!!

Moet 10k xp op de Church VII en dan nog de Black Prince doorlopen pff...
Hou op :/ ik moet nog 17k op de Church I

Gek genoeg heb ik best redelijke potjes op dat ding, maar hij is zo fucking traag >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik heb me prima vermaakt met die lijn, Churchill I viel nog wat tegen, maar de VII en de Black Prince vond ik goed te doen. De BP is als top tier echt goddelijk, in sommige omstandigheden zelfs beter dan de T29 imho.

Maar ja, 't is maar net welke speelstijl je ligt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

BP is een prima tank om te spelen, als je em full ops heb kan je prima mee op tier 7 en 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:24:
Ik heb me prima vermaakt met die lijn, Churchill I viel nog wat tegen, maar de VII en de Black Prince vond ik goed te doen. De BP is als top tier echt goddelijk, in sommige omstandigheden zelfs beter dan de T29 imho.

Maar ja, 't is maar net welke speelstijl je ligt natuurlijk ;)
Na 108 games ploeteren in de Churchill I heb ik nu ook eindelijk de Churchill VII. Ik hoop dat het waar is wat je zegt; zo positief heb ik namelijk nog niemand over de BP horen praten :P

Maar goed, na de B1 was de Churchill I ook pas mijn tweede heavy, en ik kon maar niet wennen aan de snelheid. Nu ik bezig ben met de M4 Sherman ben ik pas echt de Churchill I gun gaan waarderen. Vergeleken met die gun is de aim-time en accuracy van 76mm op de Sherman echt poep, en moet ik daar weer aan wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:33:
Na 108 games ploeteren in de Churchill I heb ik nu ook eindelijk de Churchill VII. Ik hoop dat het waar is wat je zegt; zo positief heb ik namelijk nog niemand over de BP horen praten :P
Haha, ik hoop voor je dat je hem kan masteren, want als je hem goed gebruikt heeft hij echt wel zijn sterke punten.
Maar goed, na de B1 was de Churchill I ook pas mijn tweede heavy, en ik kon maar niet wennen aan de snelheid. Nu ik bezig ben met de M4 Sherman ben ik pas echt de Churchill I gun gaan waarderen. Vergeleken met die gun is de aim-time en accuracy van 76mm op de Sherman echt poep, en moet ik daar weer aan wennen :P
Britse guns staan dan ook bekend om hun goede accuracy. Is ook één van de redenen waarom ik die lijn/Britse tanks leuk vind om te spelen: je mist niet heel vaak een shell. Niets zo hinderlijk als volledig ingezoomd je shell compleet 'wide' zien gaan (T30 gun anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:00:
[...]
Niets zo hinderlijk als volledig ingezoomd je shell compleet 'wide' zien gaan (T30 gun anyone?)
ISU anyone :Y) ?

En ik twijfel nog of ik verder ga met die lijn, momenteel ben ik bij de Churchill VII en moet nog een aardig stukje XP naar de BP

[ Voor 19% gewijzigd door p0st op 29-11-2013 16:19 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Haha, die had ik zien aankomen. :p Ik speel die lijn alleen (nog) niet zelf, dus vandaar dat ik er een tank bij pakte die ik wel speel.

De T30 is een echte alles of niets tank, soms is het gewoon niet te doen door dwarrelende shells en falende RNG. Gisteren er echter 1 pot mee gespeeld en gelijk 3,7K dmg en 2 kills. Als je namelijk wél raak schiet is het een beest. Geldt voor de ISU net zo :)
En ik twijfel nog of ik verder ga met die lijn, momenteel ben ik bij de Churchill VII en moet nog een aardig stukje XP naar de BP
Gewoon doen, vanaf de BP wordt de lijn echt leuk imo. Veel fun gehad met de Caernarvon. Heb inmiddels de Conqueror, maar die is nog errug stock.

Dat is dan overigens wel een (groot) nadeel van deze lijn. De BP is een uitzondering, maar de grinds van de Caernarvon en de Conqueror zijn erg lang. Het duurt een tijd voordat je een tank hebt die echt wat kan bijdragen aan de battle. Een maat van me waar ik vaak mee platoon heeft echter meteen de tracks, turret en topgun van de Conqueror unlocked met free xp en dan is de Conq echt wel een beest hoor.

Ik heb ongeveer gelijktijdig met de Conqueror de M103 unlocked en dat is stock toch wel een wereld van verschil. 25K free xp er tegenaan gegooid om de 2e gun te unlocken en je hebt direct een tank die al goed genoeg is om het op te nemen tegen Tier 10's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Circonflexes is aan het streamen met de KV-220 zie ik net.

http://www.twitch.tv/circon#/w/7671857920

Edit: Mastery en Top Gun in de eerste game ....

[ Voor 19% gewijzigd door databeestje op 29-11-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
databeestje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:53:
Circonflexes is aan het streamen met de KV-220 zie ik net.

http://www.twitch.tv/circon#/w/7671857920

Edit: Mastery en Top Gun in de eerste game ....
Zag het, was zeker een mooi potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeff, zojuist mijn beste game ooit gehad! Het was zo spannend dat ik nu nog helemaal na zit te trillen :P Ook de eerste Radley-Walters medal ooit voor me tot dusver. Op naar Pool's :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zQQY5gW.jpg

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 18:51 . Reden: Te veel images ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Netjes hoor!!
Die spoiler code hebben ze hier niet, images kan je gewoon posten hoor ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Mickroz op 29-11-2013 18:49 ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:48:
Netjes hoor!!
Die spoiler code hebben ze hier niet, images kan je gewoon posten hoor ;)
Bedankt! In dit geval doe ik het wel met 1 screenshot, dat voelt toch minder als een image-spam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Dat is inderdaad een erg nette pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Zucht, het niveau wordt steeds lager. Vanmiddag was het niveau normaal, geen battles waar je team binnen 3 minuten dood was. Nu battles waarbij het team binnen 1 min dood is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Net verdronken in kniediepwater met de rhm-borsig. Echt de eerste keer dat ik in zo ondiep water verdrink. Maakt ook niet veel steek dat de crew zou verdronken zijn, de helft heeft niet eens natte voeten...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZZ2PGbebmFAgeLgGs6tb2yDM/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Joindry schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:45:
Net verdronken in kniediepwater met de rhm-borsig. Echt de eerste keer dat ik in zo ondiep water verdrink. Maakt ook niet veel steek dat de crew zou verdronken zijn, de helft heeft niet eens natte voeten...

[afbeelding]
Is me ook al een paar keer gebeurd, ding begint al met verdrinken als het water ruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door Vorst8 op 29-11-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Leuk dat je het bericht boven je quote Vorst maar waarom???

Edit: ooowwww je had al gepost voordat je antwoord gaf... :9

Maar idd de Rheinmetal is geen tank om door het water mee te rijden, vage is wel dat je op je screenshot de engine alweer boven water hebt..

[ Voor 71% gewijzigd door ShockWave op 29-11-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

quote: ftr over 8.10 pachnotes
- fixed the bug where Waffenträger Rheinmetall-Borsig drowns too soon (SS: it starts drowning as soon as it even smells water)
Is dus een bug :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Eerste tier 8 is binnen. De amx 50 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Welkom bij de big boys now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.. Even mijn volledige Type 59 crew retrained :) Ik zat te twijfelen tussen Mentor en Recon als 4e skill op commander, maar toch voor Recon gegaan. 100% recon, 100% situational awareness met 100% BIA en Improved ventilations geeft een view range van 420m. Altijd beter dan 380m view range :)

1e2e3e4e5e
CommanderRepairsSixth SenseBIARecon (98%)Camo (0%)
GunnerRepairsSnap ShotBIADeadeye (98%)Camo (0%)
DriverRepairsSmooth RideBIAOff-Road Driving (98%)Camo (0%)
LoaderRepairsSafe StowageBIASituational Awareness (98%)Camo (0%)

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 29-11-2013 20:37 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik kocht vannacht om 2 uur een IS-3... vóór de 15% korting :'(

Maar damn, wat een lekkere tank! Hij is nog volledig stock en mijn crew pas 90%, maar mijn winrate is behoorlijk. Heb er al een E-75 en 2 Jagdtigers mee gepakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
wsLy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:35:
Zo.. Even mijn volledige Type 59 crew retrained :) Ik zat te twijfelen tussen Mentor en Recon als 4e skill op commander, maar toch voor Recon gegaan. 100% recon, 100% situational awareness met 100% BIA en Improved ventilations geeft een view range van 420m. Altijd beter dan 380m view range :)

1e2e3e4e5e
CommanderRepairsSixth SenseBIARecon (98%)Camo (0%)
GunnerRepairsSnap ShotBIADeadeye (98%)Camo (0%)
DriverRepairsSmooth RideBIAOff-Road Driving (98%)Camo (0%)
LoaderRepairsSafe StowageBIASituational Awareness (98%)Camo (0%)
Mag ik vragen waarom je vents pakt boven GLD stabilizer?
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)