Zeker moooie special,
je kan dus een maand gratis premium bij elkaar spelen als je elke dag een battle wint. Chill 
Helaas maar 1x per account. Maar vooral dat crew retrainen komt mij (en ik weet ook genoeg anderen hier

) heel goed uit. Vooral ook vanwege dit verhaal:
Ik was van plan om als nieuwe lijn de T57 Heavy lijn te gaan spelen, maar ik ga toch maar eerst voor nieuwe Duitse TD lijn, ben per slot van rekening voor 46% eem TD speler
Ik zit ff te kijken naar de crew loadout van alle tanks in die lijn en daar wordt ik niet vrolijk van:
Marder 38T: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader |
Pz.Sfl. Ivc: Commander (Radio Operator) Driver Gunner Gunner Loader Loader |
Nashorn: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader |
Pz.Sfl. V: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader |
Rhm.-Borsig WT: Commander (Radio Operator) Gunner Driver Loader |
WT auf Pz. IV: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader Loader |
WTauf E 100: Commander Gunner Driver Radio Operator Loader Loader |
De tier 4, 6 en 7 tanks hebben dezelfde crew. De tier 5 heeft een hele vage crew met 2 gunners en 2 loaders. De tier 8 heeft maar 4 crewleden en de Tier 9 en 10 hebben weer 6 crewleden.
Hoe hebben jullie die crewtraining aangepakt? Gebruiken jullie verschillende crews, of vanaf de Marder38T gewoon steeds dezelfde crew?
Ik kan kiezen tussen 2 bestaande crews:
Ik heb nog een goede crew in de STUG zitten, maar dat zijn er maar 4. Die hebben ook nog eens BIA getrained, dus buiten de Rhm Borsig is die crew eigenlijk nutteloos totdat de nieuw te recruten crewmembers ook BIA hebben getrained.
Een andere optie is om de crew uit mijn JT 8,8 te halen en die dan maar te retrainen. Dat zijn 6 members, met dezelfde rollen als de tier9 en tier10 tank. Dan heb ik in ieder geval voor die tanks de goede crew.
Ik zal dan de JT crew gebruiken om de JT 8,8 te spelen, die kan ik dan zonder penalty in die premium zetten.
Wie van de bezitters van (een van) deze tanks kan mij op weg helpen?
[
Voor 3% gewijzigd door
Mr_Size op 29-11-2013 09:36
]