[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik heb nog steeds het probleem dat de CPU load 100% is en daardoor een bottleneck is voor de GPU's.
Is hier een fix voor of moet ik wachten op een patch? Heb het core parking truukje al geprobeerd en de prioriteit in task manager veranderd. Heb ook de game opnieuw geinstalleerd. FPS zit tussen de 20 en 80, erg frustrerend..

Mijn systeem:

CPU: Intel i5 4670k
GPU: 2 x 780 Lightning in SLI
RAM: 16gb Corsair Dominator
MOBO: MSI Z87 G45

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:43
Avioto schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:02:
Ik heb nog steeds het probleem dat de CPU load 100% is en daardoor een bottleneck is voor de GPU's.
Is hier een fix voor of moet ik wachten op een patch? Heb het core parking truukje al geprobeerd en de prioriteit in task manager veranderd. Heb ook de game opnieuw geinstalleerd. FPS zit tussen de 20 en 80, erg frustrerend..

Mijn systeem:

Ik heb dit probleem ook sinds de laatste week ofzo. In het begin heb ik CPU en GPU gebruik gecontroleerd en toen zat mijn CPU (3570K @ 4,5 Ghz) op 70 - 80 %. Sindsdien heb ik allerlei instellingen aangepast en nu is het CPU gebruik constant 100%. Gelukkig is mijn GPU (Geforce 670) op zo'n 98 99 % dus dat gaat wel. Ben nog aan het uizoeken waarom hij nu in eens 100% gebruikt en in het begin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284785

mdcobra schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:01:
Wat ironisch: de BF4 commander app has stopped responding bij het starten van de app op mijn tablet............
Hier ook. Wat voor tablet heb je? Mijne is rooted en overclocked maar de rest werk wel. BF4 Commander niet. Hoe typisch weer.

- edit: http://www.reddit.com/r/b...r_app_online_for_android/

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 284785 op 22-11-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:57
Nog steeds crashes.... Ik had gehoopt dat Dice het na bijna een maand wel is een keer opgelost had.

Ik heb nog steeds last van crashes waarbij ik een soundloop krijg. Geen meldingen verder of wat dan ook gewoon een gamefreeze en een soundloop. Enige ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
Avioto schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:02:

Mijn systeem:

Schakel sli eens uit op bf4, met 1 gtx780 haal je meer frames met minder drops.
Het is triest dat bf4 zoveel resources gebruikt van je cpu zodat er weinig voor sli over blijft.

Wat een oplossing kan zijn is een upgrade naar win8, dx11.2 heeft betere optimalisaties voor bf4.
Skynick schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:19:
Nog steeds crashes.... Ik had gehoopt dat Dice het na bijna een maand wel is een keer opgelost had.

Ik heb nog steeds last van crashes waarbij ik een soundloop krijg. Geen meldingen verder of wat dan ook gewoon een gamefreeze en een soundloop. Enige ideeën?
Audio probleem, gebruik je onboard sound van realtek? Zo ja update de drivers, dit heeft mij vaak geholpen in bf3 waar ik ook een sound loop crash had.
Bart1983 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:07:
[...]

Ik heb dit probleem ook sinds de laatste week ofzo. In het begin heb ik CPU en GPU gebruik gecontroleerd en toen zat mijn CPU (3570K @ 4,5 Ghz) op 70 - 80 %. Sindsdien heb ik allerlei instellingen aangepast en nu is het CPU gebruik constant 100%. Gelukkig is mijn GPU (Geforce 670) op zo'n 98 99 % dus dat gaat wel. Ben nog aan het uizoeken waarom hij nu in eens 100% gebruikt en in het begin niet.
Kun je niets aan doen, dice heeft dit gedaan en het maakt voor jouw nog niet zoveel uit, jouw gpu draait op bijna vol vermogen dus dat betekent dat jouw cpu de gpu nog steeds goed kan voeden.
Als je cpu een bottleneck zou zijn dan liep je gpu hooguit op 60%.

[ Voor 45% gewijzigd door NLsandman op 22-11-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Het blijft en is ook een onstabiel spel, dat BF gebeuren. Ik heb sinds gister BF4 in huis en het loopt echt heel erg gammel.
In het ene level kan ik alles op ultra zetten en in het volgende haal ik net medium/high, dan heb je toch echt een vreselijk spel op de markt gebracht als je voor elk level 10 minuten je settings moet gaan instellen.
Mijn hardware doet het gewoon prima, maar dit moet ergens aan liggen neem ik aan ? Het ene level op ultra 60FPS en in het ene op medium/high net geen 40FPS. Ik snap, dat er altijd levels zijn die zwaarder zijn, maar dit gaat me wat ver moet ik zeggen. Misschien dat iemand een logische verklaring heeft klaar liggen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03 03:12

Had ik ook last van, misschien dat het iets met geheugenverbruik te maken heeft maar bij mij loste het terugschakelen naar een compatibilitymodus voor Windws 7 niets op. 32-bit of 64-bit executable, maakt niks uit. Er zijn heel veel mensen die er last van hebben zo te lezen dus eh... DICE?!

[ Voor 187% gewijzigd door whitey-d op 23-11-2013 00:12 ]

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
Mosin schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:32:
Het blijft en is ook een onstabiel spel, dat BF gebeuren. Ik heb sinds gister BF4 in huis en het loopt echt heel erg gammel.
In het ene level kan ik alles op ultra zetten en in het volgende haal ik net medium/high, dan heb je toch echt een vreselijk spel op de markt gebracht als je voor elk level 10 minuten je settings moet gaan instellen.
Mijn hardware doet het gewoon prima, maar dit moet ergens aan liggen neem ik aan ? Het ene level op ultra 60FPS en in het ene op medium/high net geen 40FPS. Ik snap, dat er altijd levels zijn die zwaarder zijn, maar dit gaat me wat ver moet ik zeggen. Misschien dat iemand een logische verklaring heeft klaar liggen.
BF4 is cpu hongerig, hoe meer spelers hoe zwaarder bf4 loopt, op kleine domination mappen kan ik bijna ultra draaien maar op grote mappen met veel destruction zakken de frames naar 40 a 50 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
NLsandman schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 09:14:
[...]

BF4 is cpu hongerig, hoe meer spelers hoe zwaarder bf4 loopt, op kleine domination mappen kan ik bijna ultra draaien maar op grote mappen met veel destruction zakken de frames naar 40 a 50 fps.
Ja, dat zal het dan wel weer zijn. Ik draai momenteel een Core i5 3350p en dat is natuurlijk niet de sterkste van allemaal. Ik heb hem inderdaad eens naar de 80/90% zien gaan voor alle cores, wat volgens mij al vrij veel is, omdat ik wel eens lees, dat een quad core nooit 100% kan draaien.
Maar goed, ik heb tenminste een logische verklaring :P

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:40

Arfman

Drome!

Wat een onstabiel baggerproduct. Zojuist weer een soundloop net op het moment dat ik promoted werd. Ik wou dat ik het nooit had gekocht :/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 506329 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:02:
[...]

Misschien een domme vraag, maar hoe installeer ik Battlefield 4 opnieuw zonder dat ik het spel helemaal opnieuw moet downloaden? Ik heb namelijk erg sloom internet en anders duurt het weer 8 uur. Want als ik Origin moet geloven verwijdert hij alle bestanden?
Ga in je Origin Client naar Appl. Settings\Advanced.

Daar zit de optie Keep Game installers after games have been installed. + Locatie.
Als dat ingevinked is kun je op de locatie de installer dus vinden.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:06

Blijf het hier ook houden, zo ontzettend irritant (vooral als je lekker bezig bent in een potje). Gewoon random soundloops en vastlopen.. Ook heb ik af en toe problemen met verbinding maken naar een server, hier ook al vrijwel alles mee geprobeerd qua poorten etc. Mooi klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-06 09:55
Ik ziet hier nu met een vriend en we willen BF4 spelen en natuurlijk in de zelfde server. Maar helaas gaat niet. Zodra een van ons in de server is en de andere wil daarbij krijgt die gene een connect error.

Zodra we allebei in ene andere server zitten is er niks aan de hand.

We zitten allebei trouwens op dezelfde modem in een afzonderlijke ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

G*DV*RD*MM*

Wat een %$#@%T$#!V R$#!@$# grafspel. 800 ticket server, eindelijk ging het eens lekker. Stond zelfs eerste en met nog 80 tickets te gaan "Battlefield 4 has stopped working". Heb uit pure frustratie de pootjes van m'n oude G15 tobo kapotgeramd, zo kwaad was ik. Wat een hoerig grafspel, wat een waardeloze QA en wat een waardeloze ondersteuning vanuit DICE/EA. Gaat dat stomme QA mens gisteren ook nog even trots op Twitter staan met d'r smoel, die heeft ook een mooie tweet gekregen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-06 09:55
Debtor schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:35:
Ik ziet hier nu met een vriend en we willen BF4 spelen en natuurlijk in de zelfde server. Maar helaas gaat niet. Zodra een van ons in de server is en de andere wil daarbij krijgt die gene een connect error.

Zodra we allebei in ene andere server zitten is er niks aan de hand.

We zitten allebei trouwens op dezelfde modem in een afzonderlijke ingang.
Ik ben eruit. Ik moest UPnP uitzetten. Hij werkt nu perfect :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Arfman schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:08:
G*DV*RD*MM*

Wat een %$#@%T$#!V R$#!@$# grafspel. 800 ticket server, eindelijk ging het eens lekker. Stond zelfs eerste en met nog 80 tickets te gaan "Battlefield 4 has stopped working". Heb uit pure frustratie de pootjes van m'n oude G15 tobo kapotgeramd, zo kwaad was ik. Wat een hoerig grafspel, wat een waardeloze QA en wat een waardeloze ondersteuning vanuit DICE/EA. Gaat dat stomme QA mens gisteren ook nog even trots op Twitter staan met d'r smoel, die heeft ook een mooie tweet gekregen.
lol, als je je zo kwaad kan maken in een spel die nog veel bugs heeft dan moet je dat spel niet direct beginnen spelen als het uitkomt ;)

Wacht er 3 maand mee na release, tegen dan zijn er al tal van patches uitgebracht.

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 23-11-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dit is ook echt de laatste keer dat ik iets van EA/DICE preorder. Fuck al die bonusjes en andere rotzooi, ik wacht wel 3 maanden. Om vervolgens kapot geschoten te worden door kansloze colonel 100's met alle upgrades, maarja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:14
Arfman schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:08:
G*DV*RD*MM*

Haha, ik denk dat jij wat anders nodig hebt dan een game patch.

Ontopic: Mensen, iedereen weet het wel, vele van jullie crashen... het hier posten heeft momenteel geen toegevoegde waarde.
Het is een kwestie van doorbijten tot Dice het een en ander fixt.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 23-11-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Offtopic:
Ik ga me voortaan ook eerst 10x bedenken voor dat ik iets van EA ga kopen. Hun meuk wordt met de dag slechter.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Ik snap er helemaal niets meer van, in het begin had ik relatief weinig last crashes en nu kan ik echt geen enkele ronde meer uitspelen zonder te crashen. Het lijkt wel of het met elke patch alleen maar erger wordt.!@#$%^&*

[ Voor 18% gewijzigd door Vaquero op 23-11-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Laatste keer dat ik iets preorder, dat weet ik wel. Zoveel hebben ze bereikt ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Het is inderdaad vrij onbeschoft om een game zo uit te brengen en na een maand nog steeds geen ingrijpende oplossingen gepresenteerd te hebben. Dat kost je (pre-order) klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 03:40
heb het volgende probleem(zeer veel irritatie), het laden van maps duurt na mijn mening veels te lang. ongeveer 5-7 minuten.

windows 7,
nieuwste catalyst driver 13.9 ?>
up to date direct x

1090T @ 3.9ghz
6gb ram
6950 ati@ 6970mod

spel op hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35
Nieuwste drivers zijn 13.11beta9.4 http://www.guru3d.com/fil..._beta_9_4_download,5.html

Verder is het een groot spel waarvoor veel data moet worden geladen (textures etc) het spel op een SSD plaatsen scheelt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Ik kreeg eventjes wat hoop met die nieuwe beta driver. Heb gewoon 5-6 potjes achter elkaar kunnen doen! Maar daarna alsnog een pc freeze :( :P

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Propheticus schreef op zondag 24 november 2013 @ 02:28:
Nieuwste drivers zijn 13.11beta9.4 http://www.guru3d.com/fil..._beta_9_4_download,5.html

Verder is het een groot spel waarvoor veel data moet worden geladen (textures etc) het spel op een SSD plaatsen scheelt enorm.
Maakt niet uit ik speel het spel op een normale HDD met maar 5400RPM, zonder crashes en freezes, het enige is dat punt A al gepakt is voordat ik het spel zit.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Wat voor mij heeft geholpen (geen freezes en soundloops) is dat ik naar Chrome ben gegaan. Ik kwam van IE en had voortdurend gezeik, sinds een dag of vijf zelden nog problemen sinds dat ik naar Chrome ben gegaan.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zojuist 3 hele potjes zonder crashes kunnen doen. Ik wil het niet jinxen maar het lijkt wel iets beter te gaan nu, is er een serverside patch geweest oid?

Overigens niks veranderd aan mijn PC/drivers. Heb het idee dat sommige crashes op de client worden veroorzaakt door iets wat op de server gebeurt, dat zou verklaren waarom het soms wel en soms niet goed lijkt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Arfman schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:26:
Zojuist 3 hele potjes zonder crashes kunnen doen. Ik wil het niet jinxen maar het lijkt wel iets beter te gaan nu, is er een serverside patch geweest oid?

Overigens niks veranderd aan mijn PC/drivers. Heb het idee dat sommige crashes op de client worden veroorzaakt door iets wat op de server gebeurt, dat zou verklaren waarom het soms wel en soms niet goed lijkt te gaan.
Je zou deze server eens kunnen proberen: http://battlelog.battlefi...Cheat-Crash-maps-removed/
Zit s'avonds meestal wel vol, ik speel daar wel met m'n broertje.. die crasht ook om de haverklap. (Siege houd hij nog geen 5 minuten vol.)
Ik crash nooit, hij draait nog met W7, ik met W8.. Wie weet zit daar het verschil in, je kunt het altijd eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Net met een lekker potje bezig en ja hoor,boem weg. Ik vind het niet super erg, maar al je werk wordt er in één keer uitgehaald.
Ik gebruik de nieuwste driver. Hij leek het wel langer vol te houden, maar 20 minuten is nog te veel :P

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Als de server er uit klapt ben je je progression kwijt, als jouw game er uit klapt dan krijg je aan het eind van de ronde alsnog je xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 19:29

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Ligt het nou alleen aan mij of is de geluid van het spel totaal gebroken? Ik hoor alleen mijn eigen gunshots en af en toe wat achtergrond voorbij vliegen maar b.v in een voertuig hoor je gewoon niks (behalve gunshots) dus geen motor geluiden etc.

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

Chibi2k schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:14:
Ligt het nou alleen aan mij of is de geluid van het spel totaal gebroken? Ik hoor alleen mijn eigen gunshots en af en toe wat achtergrond voorbij vliegen maar b.v in een voertuig hoor je gewoon niks (behalve gunshots) dus geen motor geluiden etc.
In Golmud Railway valt heel vaak het geluid weg (bij mij tenminste). Bij andere maps heb ik er weer geen last van.Siege of Shanghai speel ik maar niet, dan heb ik 100% een freeze. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:10

ManiacsHouse

Scheisse!

Android app werkt hier in die zin dat hij opstart, altijd een lege random server pakt. Dan 60 seconden gaat tellen en weer terug springt naar het beginscherm. Tot op heden geen server kunnen joinen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

simons schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:38:
Wat voor mij heeft geholpen (geen freezes en soundloops) is dat ik naar Chrome ben gegaan. Ik kwam van IE en had voortdurend gezeik, sinds een dag of vijf zelden nog problemen sinds dat ik naar Chrome ben gegaan.
Beter om dit soort dingen niet meer te roepen, karma ofzo, vandaag gewoon weer het oude liedje. Freeze+soundloop.
:? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Siege of Shanghai CQ 64p blijft bij mij maar chrashen. 5x achter elkaar. Lijkt vaker te gebeuren dan op andere maps.

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 24-11-2013 16:02 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506329

simons schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:05:
[...]

Beter om dit soort dingen niet meer te roepen, karma ofzo, vandaag gewoon weer het oude liedje. Freeze+soundloop.
:? :|
Het update van de drivers van je geluidskaart zou kunnen helpen, ik had ook telkens last van soundloops na het updaten van de driver voor mij geluidskaart is het nog maar 1 keer voor gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Anoniem: 506329 schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:19:
[...]
Het update van de drivers van je geluidskaart zou kunnen helpen, ik had ook telkens last van soundloops na het updaten van de driver voor mij geluidskaart is het nog maar 1 keer voor gekomen.
Ok Thx zal het proberen.

Ik speel voornamelijk uit mijn favorites list, ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan maar de freeze+loop komt voornamelijk voor bij 1 server. Als ik andere servers speel geen last. Het lijkt server gebonden of map gebonden. Bv locker geen crashes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb geen behoefte om spuit 11 te zijn en nogmaals te benadrukken dat ook ik net als het gros van de mensen om de haverklap crashes ervaar, maar zijn er ook mensen die tijdens de single player in het gevangenislevel niet verder kunnen komen door crashes?

Ik zit op het punt dat ik de cellen open maak, daarna wordt er veel heen en weer geschoten en crasht het standaard. Of sta ik alleen hier.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:06
Denk dat ik het spel maar even laat liggen, wordt er zwaaaar gefrustreerd van. Soundloops, crashes, problemen met verbinding maken, het kan niet op allemaal. Misschien vanavond nog maar eens kijken of ik ergens nog iets kan updaten maar anders ben ik er wel even klaar mee... toch jammer want de tijden dat ik wel even kan schieten is het toch wel erg leuk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 22:36
02/11/2013 17:20 , edited 21/11/2013 16:26 by trydling
Update #16 (Nov 21-2)
X360 Game Update Live
We released a new game update for Battlefield 4 on X360 today (nov 21). When you start up your game, you should get a notification asking if you want to take the update. Clocking in at ~260MB, this Multiplayer Update has a few stability improvements and crash fixes, coupled with miscellaneous minor tweaks. We will get back to you later with a more detailed patch note for this update. In the meantime, let us know in the comments how this update is working for you.

We will continue to update the game on all platforms to increase stability. Stay tuned for more information as we have it.

Update #15 (Nov 21)
PC Server Update R11 Rolling Out
We are roling out a new server update on PC with some minor tweaks and a crash fix. Full change list below. We are also aiming to have a new PC game update live next week. Stay tuned for more on that.

R11 PC SERVER UPDATE CHANGE LIST
-Fixed a common server crash
-Fixed an exploit where a player could get unlimited ammo on mortars by redeploying them
-Fixed an issue where your score displayed in the scoreboard was cut in half during double xp events
-Removed the possibility for server admins to kick players on official servers by using PunkBuster
-Game mode counter can now be set up to 400% for Ranked servers and 500% for Unranked servers. In addition, idle time out can now be set up to 86 400 (24 hours) for both server types
toon volledige bericht
jongens, gewoon even de patch van deze week afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-06 21:19
Ik hoop dat de patch het probleem oplost dat BF4 crashed op het moment dat de server 'dawnbreaker' gaat laden.
De zelfde crash heb ik ook als ik een server join die deze map aan het spelen is.
De random crashes zijn zo goed als op gelost op een enkele keren na en de sounddrop zijn zelden nog aanwezig maar heb nog geen fix gezien voor dawnbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Wat een gedoe hier allemaal met BF4, niet te geloven.
Om ff een voorbeeld te geven: COD Ghosts multiplayer werkt als een zonnetje.
Is BF4 nu echt zo brak?

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
hosee schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:12:
Wat een gedoe hier allemaal met BF4, niet te geloven.
Om ff een voorbeeld te geven: COD Ghosts multiplayer werkt als een zonnetje.
Is BF4 nu echt zo brak?
troll. move along.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Troll, wie jij ?? :/

Niks "troll en move on" en ik ben geen fan van COD, ter info. :(

Valt alleen op hoeveel problemen er zijn met BF4, die ik TER INFO ook ga aanschaffen.
Maar ben wel voorzichtig nu ik dit allemaal lees, voorzichtig in die zin dat ik nog ff ga wachten tot Origin de zaakjes voor mekaar heeft want ik geloof nooit dat het enkel en alleen aan onze jongens hun pc ligt. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door hosee op 25-11-2013 18:45 ]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
hosee schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:43:

Valt alleen op hoeveel problemen er zijn met BF4, die ik TER INFO ook ga aanschaffen.
Maar ben wel voorzichtig nu ik dit allemaal lees, voorzichtig in die zin dat ik nog ff ga wachten tot Origin de zaakjes voor mekaar heeft want ik geloof nooit dat het enkel en alleen aan onze jongens hun pc ligt. ;)
Aangezien CoD:G helemaal niet als een zonnetje loopt ging ik er vanuit dat je langs komt om te trollen. (FOV & FPS locks e.d.)
Maar ik denk dat je zonder te posten ook wel tot de conclusie kwam dat er nog het een en ander te patchen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

hosee schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:43:

Als je geen troll bent, dan ben je blijkbaar slecht geïnformeerd over de technische staat van CoD: Ghosts :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

Compizfox schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:18:
[...]

Als je geen troll bent, dan ben je blijkbaar slecht geïnformeerd over de technische staat van CoD: Ghosts :P
Daar zit tenminste een hond in...In BF4 niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Oei, dan heb ik blijkbaar mazzel met COD Ghosts. Heb inderdaad the thread van COD Ghosts nog niet gelezen.
Vond BF4 interessanter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 09:42
Sinds vandaag duurt het laden van een level veel langer, en lijkt het alsof het 3 a 4 keer geladen moet worden (normale laadscherm -> zwarte scherm met knipper ding -> normale laadscherm -> etc...). Soms flitst ook 1 seconde de map al voorbij, maar begint ie weer met laden. Wegens tijdgebrek maar op 1 server kunnen testen. Meer mensen dit probleem?

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:46

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@hierboven: dat zwarte scherm wat langer duurt herken ik wel ja. Nou duurt het bij mij sowieso vrij lang (want niet op SSD) maar het begint nu wel op te vallen. Overigens zijn de laadtijden (ook voor een andere map) nadat de eerste map is ingeladen voor de volgende maps een stuk korter dan die eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimRacing
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-07-2024
Ook ik HAD problemen met mijn GTX660ti Power Edition in SLI:

Framedrops en niet veel verschil met SLI aan of uit.

Ik heb vervolgens:

- in de nVidia configurator 'Performance' prestaties op maximaal gezet bij energiebeheer
- in de nVidia configurator 'optimalisatie voor 1 beeldscherm'
- in de nVidia configurator 'aantal frames vooraf renderen' op 1 gezet
- CPU coreparking uitgezet
- Post processing uitgezet in BF4 videosettings
- AA op 2xMSAA
- Overige settings op ULTA, en enkeling op High
- CPU (core i7) overclocked van 2,6 naar 3,8Ghz
- Ingame Battlelog scherm uitgeschakeld in BF4 settings.

Sindsdien heb ik een solide FPS van 70-80 gemiddeld. Opvallend vind ik wel dat de prestatiewinst met SLI geactiveerd t.o.v. 1 kaart erg minimaal is.....wordt dat nog beter met nieuwere drivers straks?

[ Voor 18% gewijzigd door WimRacing op 27-11-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
WimRacing schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:32:
Ook ik had problemen met mijn GTX660ti Power Edition in SLI:

Ik heb vervolgens:

- in de nVidia configurator 'Performance' prestaties op maximaal gezet bij energiebeheer
- AA op 2xMSAA

Sindsdien heb ik een solide FPS van 70-80 gemiddeld.
toon volledige bericht
ook jij hebt slechts 2 gb vram, dus daar zul je onder moeten blijven.
Ik houd voor mijzelf 1800 mb aan, soms heb ik daarbij uitschieters naar 1950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
MrHill schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:35:
Sinds vandaag duurt het laden van een level veel langer, en lijkt het alsof het 3 a 4 keer geladen moet worden (normale laadscherm -> zwarte scherm met knipper ding -> normale laadscherm -> etc...). Soms flitst ook 1 seconde de map al voorbij, maar begint ie weer met laden. Wegens tijdgebrek maar op 1 server kunnen testen. Meer mensen dit probleem?
hier ook het laad probleem, draai momenteel op 3.9 GHz AMDx6 1090T. maar op een hdd. mijn ssd is al vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimRacing
unfor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:09:
[...]
ook jij hebt slechts 2 gb vram, dus daar zul je onder moeten blijven.
Ik houd voor mijzelf 1800 mb aan, soms heb ik daarbij uitschieters naar 1950.
Ik snap je ff niet mbt die VRAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimRacing
WimRacing schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:32:
Ook ik HAD problemen met mijn GTX660ti Power Edition in SLI:

Ik heb vervolgens:

- AA op 2xMSAA

Sindsdien heb ik een solide FPS van 70-80 gemiddeld.
toon volledige bericht
Opvallend vind ik wel dat de prestatiewinst met SLI geactiveerd t.o.v. 1 kaart erg minimaal is.....wordt dat nog beter met nieuwere drivers straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
NOVEMBER 27TH

DICE has just announced that a new Battlefield 4 PC patch will be coming next week, and will fix several issues the game is currently dealing with. As we already know, the on-hit-kill bug will be fixed.
Furthermore, the upcoming patch will remove the “blur” effect that was introduced with the previous patch. This was the result of the Commander dropping an EMP, but many players found it very distracting.
The upcoming Battlefield 4 patch will also fix audio issues that were found on some maps, mainly Golmud Railway and Hainan Resort. The audio would sometimes drop out for no reason.
Finally, DICE will introduce a new option in the settings to test network connection and give players a recommendation on how to set the network smoothing factor.
There is no mention of fixing any crashing issues, beyond a crash that resulted when exiting from the singleplayer campaign. Hopefully the new patch includes at least a few stability tweaks, as game crashes remain the biggest issue right now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
WimRacing schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:09:
[...]

Ik snap je ff niet mbt die VRAM?
Ik houd het vram gebruik in de gaten met monitoring tools zoals afterburner, als je ziet dat je tegen de 2 GB limiet aanloopt dan zul je settings moeten verlagen tot je daar net onder raakt.
Zodra je vram geheugen vol zit krijg je haperingen, zodra ik de settings verlaagde tot net onder de 2 gb grens liep alles weer heerlijk soepel.

Zelfs op 1080p kan BF4 al tot ~2.5 GB vram gebruiken.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Msi92 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:39:
There is no mention of fixing any crashing issues, beyond a crash that resulted when exiting from the singleplayer campaign. Hopefully the new patch includes at least a few stability tweaks, as game crashes remain the biggest issue right now.
Dat vond ik dus ook al zo opvallend. In de mededelingen die ze hebben gegeven voor deze patch notes, beloofden ze vooral om de crashes te fixen. Nu de patch notes er zijn staat daar geen woord over.
unfor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:43:
[...]

Ik houd het vram gebruik in de gaten met monitoring tools zoals afterburner, als je ziet dat je tegen de 2 GB limiet aanloopt dan zul je settings moeten verlagen tot je daar net onder raakt.
Zodra je vram geheugen vol zit krijg je haperingen, zodra ik de settings verlaagde tot net onder de 2 gb grens liep alles weer heerlijk soepel.

Zelfs op 1080p kan BF4 al tot ~2.5 GB vram gebruiken.
De texture quality heeft het meeste invloed op het VRAM-gebruik, trouwens. Dus als je VRAM volzit eerst je texture quality naar beneden gooien.

[ Voor 37% gewijzigd door Compizfox op 28-11-2013 00:07 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Vergeet "resolution scale" niet. Maar waarschijnlijk laten veel mensen dat op 100% staan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:45
Msi92 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:39:
NOVEMBER 27TH

DICE has just announced that a new Battlefield 4 PC patch will be coming next week, and will fix several issues the game is currently dealing with. As we already know, the on-hit-kill bug will be fixed.
Furthermore, the upcoming patch will remove the “blur” effect that was introduced with the previous patch. This was the result of the Commander dropping an EMP, but many players found it very distracting.
The upcoming Battlefield 4 patch will also fix audio issues that were found on some maps, mainly Golmud Railway and Hainan Resort. The audio would sometimes drop out for no reason.
Finally, DICE will introduce a new option in the settings to test network connection and give players a recommendation on how to set the network smoothing factor.
Thank god dat die blur eruit gaat. Wat een onzin was dat zeg, mijn ogen zijn toch niet bionisch ofzo. Ik heb tot aan vandaag zelfs gedacht dat het een bug was, en kwam hier eens kijken of er over die bug gesproken werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 16:19
Jesserr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:48:
[...]

Thank god dat die blur eruit gaat. Wat een onzin was dat zeg, mijn ogen zijn toch niet bionisch ofzo. Ik heb tot aan vandaag zelfs gedacht dat het een bug was, en kwam hier eens kijken of er over die bug gesproken werd.
En een fix voor het geluid, dat vind ik nog storender. De eerste keer dacht ik dat ik tegen een crash aan zat te hikken (gelukkig niet met al die memory leaks :S).

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:16

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb nou ook wat vaags, gister avond even spelen en mijn eerste crash in een spel... daarvoor wilde het weleens voorkomen dat tijdens een map wissel ik er uit lag maar nog nooit tijdens het spelen zelf.
Maar ik had in de beta en vanaf dag 1 nog nooit een 'ingame' crash gehad.

Vandaag weer een crash...

En wat ik erger vind is dat nu tijdens het spelen het steeds langzamer gaat, ik begin met 35-45 fps (volgens interne 'benchmark' ding) en na een minuut of 5 soms 10 voelt alles 'log' en sloom aan, druk ik naar voren lijkt er een delay in te zitten, ook zakt mijn fps naar +/- 14. Het maakt niet uit of ik de instellingen op high/medium/low of auto zet. En als ik op 14fps zit gaat hij niet lager of hoger het lijkt wel of ik een vsync krijg van 14fps.

Ik zou verwachten dat er vooruitgang geboekt zou worden met updates, maar sinds gister is het voor mij bijna onspeelbaar geworden.

Geef mij de eerste versie maar, deze werkte voor mij het best.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Heb het spel eindelijk weer aan de praat gekregen! Precies ook nog eens op tijd met die dubbel xp weekend :)

Ik had dus veel last van PC freezes in-game en op een gegeven moment zelfs tijden het laden van BF4. En dit werd veroorzaakt door 1 van de laatste beta drivers van AMD.

Ik heb de beta driver geuninstalled en een iets wat oudere stabiele terug gezet en ik heb nu geen last van crashes meer! :)

Werd er op een gegeven een beetje strontziek van omdat ik zelfs tijdens mijn werk met Photoshop last kreeg van freezes. Maar nu dus na 2 dagen Photoshop draaien & redelijk wat uurtjes Battlefield aan één stuk door te hebben gespeeld kan ik wel concluderen dat de beta driver(s) het oorzaak was.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Vandaag me OS veranderd van Windows 7 naar 8.1 en BF4 draait wel heel wat soepeler (alleen de crashes zijn er helaas nog steeds :( ).

Ik heb vorige week ergens voor het laatst gespeeld maar als ik nu speel lijkt het wel of ik door een of andere groothoeklens zit te spelen of iets dergelijks. Is dat een setting of iets? Sprinten etc. lijkt ook allemaal veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Diversity schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:30:
Ik heb vorige week ergens voor het laatst gespeeld maar als ik nu speel lijkt het wel of ik door een of andere groothoeklens zit te spelen of iets dergelijks. Is dat een setting of iets? Sprinten etc. lijkt ook allemaal veel sneller.
FOV (field of view) setting aanpassen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 30-11-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
SmokingCrop schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:45:
[...]

FOV (field of view) setting aanpassen ;)
o, Doh. Tnx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:48
Ik heb net Battlefield geïnstalleerd en nu wil ik de campaign opstarten maar hij zegt iedere keer dat ik die plugin moet installeren... Weet iemand hoe je dit oplost? Heb dat ding ondertussen 10 keer geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Laatst online: 14:06

zTz

Installeren, browser afsluiten, browser opnieuw openen werkte voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
Helaas zelfs computer opstarten heeft geen zin.. Zal nog eens proberen. Anders maar mijn frustatie kwijt raken tijdens een rondje hardlopen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Laatst online: 14:06

zTz

probeer anders een andere browser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
Dank _/-\o_ gelukt ik heb nu alleen Chrome voor battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gebruikte je toevallig een 64-bits browser? Die werken helaas niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
Even gechecked en inderdaad ik gebruik IE 64bits, beetje raar dat ze een 64bits besturingssysteem adviseren en dan niet compatibel zijn met een 64bits browser :D Ach ja alles werkt tot nu toe verder naar behoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405310

Ben ik de enige die dit spel amper kan spelen?

Het laden van een map duurt bij mij 3-7 minuten. Ik heb dan misschien niet de beste hardware tot mijn beschikking, maar ik draai het toch zeker op medium met 60 fps. Ook zit ik constant met een crash. Soms 5 minuten nadat ik een server join, soms 3 maps later. Ook siege of shangai is bij mij daardoor onspeelbaar, omdat dat zorgt voor een instant crash. Het scherm staat gewoon stil en het enige wat ik hoor is een fragment geluid wat constant afspeelt. Ik moet bf4 dan afsluiten via crtl+alt+delete. Het schijnt een heel bekend probleem te zijn. Gek word ik ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Laatst online: 02-05 13:43
tommieboy, welke browser gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat zou op dat punt niets meer uit moeten maken; BF4.exe is immer gelaunched, daarna kun je zelfs de browser afsluiten als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Vragen wat er gebruikt wordt en desnoods een beetje dingen proberen kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik google chrome. Altijd gebruikt en met bf3 werkte dit nog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Ja, ik persoonlijk ook, er zijn er veel meer gamers die chrome gebruiken. Er zijn best veel problemen met IE heb ik het idee en geen idee wat het allemaal kan doen dat het/iets niet lekker loopt en misschien wel vast loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, dat probleem is nog wel te overzien. Het is dat ik het eigenlijk alleen maar gebruik om servers uit te zoeken. Het grootste probleem is natuurlijk het vastlopen tijdens het spelen. Lastig spelen op die manier... Helemaal vervelend dat een map uberhaupt helemaal onspeelbaar is, maar ik dacht dat ze binnenkort een patch zouden uitbrengen voor andere die crashes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
"Je heb niet de beste pc" zeg jezelf, maar je zal onderhand ook wel de grafische instellingen ook "minimaal" geprobeerd om te kijken of het wat uit maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat heb ik inderdaad al geprobeerd. Deze klachten komen ook van mensen met pc's die het spel makkelijk op high draaien.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065217450058306/40/

Dat is de thread op het forum van battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Vindt het klote voor de mensen die niet (goed) kunnen spelen maar er is zo'n verschil in combinaties van hardware en drivers mogelijk dat er altijd wel iemand "de lul" is.

Ben toch benieuwd of veel mensen die vaak last van de "sound bug/loops" hebben vaak van een onboard kaart of een USB koptelefoon voor het geluid gebruiken?

Ik heb tot nu toe er pas 1x last van gehad (voor de laatste patch).

[ Voor 40% gewijzigd door NINjak op 01-12-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Agh, het is bij mij ondertussen "normaal" dat BF4 crasht. Ben allang blij als ik 2/3 potjes kan spelen zonder een crash. Van alles en nog wat geprobeerd maar heel internet staat er inderdaad vol mee helaas.

Ene keer kun je net 5 minuten spelen voor een crash en de andere keer mag je zowaar een uurtje spelen :P. Het draait wel iets soepeler nu ik van Windows 7 naar 8 ben gegaan afgelopen weekend maar de crashes are still going strong >.<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 15:25

Jabba

Firkan

MEasterEgg schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:36:
Ik heb net Battlefield geïnstalleerd en nu wil ik de campaign opstarten maar hij zegt iedere keer dat ik die plugin moet installeren... Weet iemand hoe je dit oplost? Heb dat ding ondertussen 10 keer geïnstalleerd.
http:// en https://battlelog.battlefield.com toevoegen aan trusted sites in IE, dan installeren en browser opnieuw starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jabba schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:36:
[...]

http:// en https://battlelog.battlefield.com toevoegen aan trusted sites in IE, dan installeren en browser opnieuw starten
Even de posts daarna lezen; je kunt geen 64-bits browser gebruiken, dat was het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 15:25

Jabba

Firkan

Compizfox schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:44:
[...]

Even de posts daarna lezen; je kunt geen 64-bits browser gebruiken, dat was het probleem.
ik had dit probleem met 32bits IE, plugin wilde maar steeds opnieuw installeren, kwam op fora veel dezelfde problemen tegen en dit was de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Is dit spel een beetje te spelen op een
I5 750
4 gb
Radeon 7700 1 gb
1440 x 900?

Wilde hem op de ps 4 maar eer dat ik die krijg is battlefield 5 al uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-05 10:02
sinds vanavond de melding:

Helaas, er is een fout opgetreden. Origin is niet geinstalleerd, terwijl je deze software wel nodig hebt
om het spel te spelen. Installeer Origin opnieuw.

WTF, ik zit al in Origin ...

Net opnieuw Origin geinstalleerd, doet het weer .. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door mdouble op 03-12-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik kan sinds de update maar een van de 10 potjes spelen , BF4.exe crasht telkens bij het opstarten.

Gisteren geen problemen gehad, echt waardeloos dit. Ben zo blij dat ik niet gepreordered heb en ik ga zekers voorlopig geen premium kopen

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Meer mensen die China Rising niet aan de praat krijgen? Hij staat bij mij ook 2 keer in mijn 'dlc' schermpje.
Dit komt mogelijk omdat ik BF4'limited edition' (incl China Rising) en daarbij Premium heb.
1 geeft aan 'nu speelbaar' en de andere 17december..

De ene keer als ik een server kies dan krijg ik een melding dat ik China Rising moet installeren de andere keer gaat hij door maar kan ik wachten tot ik een ons weeg en laad de map niet.

Wat een gekloot eigenlijk met Origin, met Steam heb ik nooit problemen.

//Update//

Net even een chat gehad met 'EA HELP' welke zeer on behulpzaam zijn... Er 'schijnen' problemen te zijn met China Rising... Daar heb ik toch niets meer te schaften ik betaal voor premium maar je krijgt werkelijk ruk service.

Het schijnt bij mij dus te komen door de dubbele china rising expansion packs in mijn lijst, hier kunnen 'we' nu niets aan doen... bla bla EA komt met update bla bla Dice dit Dice dat... Origin is 'aware' of the problem.... werkelijk waardeloos. Het doet me denken aan die bordjes langs de weg 'slecht wegdek' ... los het dan op en zet niet zo'n stom bordje neer.

Je kan beter tegen een muur praten dan weet je zeker dat je geen antwoord krijgt.

[ Voor 39% gewijzigd door prutser001 op 03-12-2013 22:30 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb altijd het probleem dat als ik eindelijk in een spelletje ben (na soms absurd lange laadtijden), het spel meestal heel eventjes reageert (dus muis en keyboard bewegingen) waarna de muis en keyboard voor enkele minuten helemaal niet reageert (dus mijn mannetje blijft vooruit lopen tot hij neergeknald word of out of bounds loopt/zwemt).

Iemand die dit probleem ook heeft? Ik heb een HD5870, intel 860, 4GB RAM en 2x1TB in raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik niet maar wel mensen dit probleem het horen 'melden' op TS, ze hebben het soms maar als het gebeurt dan horen we dat duidelijk. Het kwam bij hem door een joystick die niet helemaal lekker lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
jaydenjarno schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:11:
Is dit spel een beetje te spelen op een
I5 750
4 gb
Radeon 7700 1 gb
1440 x 900?

Wilde hem op de ps 4 maar eer dat ik die krijg is battlefield 5 al uit....
misschien beetje op low settings... overclock je cpu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Goh leuk.. vanmiddag een update. Deze werd in 30 seconden doorlopen. Daarna kon ik de traditionele maps ongeveer 20 seconden spelen en daarna sloot het spel zonder melding af. Dus ik dacht: update corrupt.

Installatie repair gedaan, geen verschil. Server joinen, 20 seconden spelen en poef, spel weg.

BF helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (download van een uur) en nu kan ik niet eens meer een server joinen zonder "BF werkt niet meer".

Sowieso moet ik al Firefox gebruiken want in IE werkt heel battlelog niet: kan wel op join klikken maar gebeurt 0,0.

Dit is toch niet leuk meer..

:F

[ Voor 31% gewijzigd door Eagle Creek op 04-12-2013 00:05 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Eagle Creek schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:03:
Goh leuk.. vanmiddag een update. Deze werd in 30 seconden doorlopen. Daarna kon ik de traditionele maps ongeveer 20 seconden spelen en daarna sloot het spel zonder melding af. Dus ik dacht: update corrupt.

Installatie repair gedaan, geen verschil. Server joinen, 20 seconden spelen en poef, spel weg.

BF helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (download van een uur) en nu kan ik niet eens meer een server joinen zonder "BF werkt niet meer".

Sowieso moet ik al Firefox gebruiken want in IE werkt heel battlelog niet: kan wel op join klikken maar gebeurt 0,0.

Dit is toch niet leuk meer..

:F
Ik was aan het zoeken naar China Rising problemen (mijne is ondertussen opgelost zonder hulp van EA/DICE) en stuite op een 'Punkbuster Ban Wave'.

Mensen die klagen dat ze 10-20 seconden online zijn en er dan uitgeknald worden.

Heb je na het herinstalleren Punkbuster handmatig toegevoegd? Of ook geinstalleerd? En start Origin een paar keer opnieuw op. Bij mij wilde hij pas een aantal updates downloaden nadat ik mijn computer 3 of 4 keer opnieuw gestart had.

Voor battlelog gebruik ik Chrome, werkt voor mij goed maar ik zou liever Nightly gebruiken welke vele malen sneller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Heb je na het herinstalleren Punkbuster handmatig toegevoegd?
Nee.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanQuan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10-2021
Ik wordt ook gek van deze game....
Als ik op server speel met 64 man heb ik de meeste last van crashes.
Nou vind ik dat net het leukst, ik speel liever met nog meer mensen maar helaas kan dat niet :(

Meestal heb ik dat het geluid blijft hangen en de game bevriest... En ja heb alle "fixes" geprobeerd.
Wat ik nog kan proberen mijn geluidskaart weer in mijn pc te zetten. Speel nu via headset met externe geluidskaart. Geluid via gewone speakers die gewoon op de aansluiting zitten aangesloten van mijn moederbord. Geeft het zelfde probleem dus werkt ook niet.

Van Windows 7 naar 8.1 gegaan om te kijken of dat werkt, jammer genoeg werkt dat ook niet dus ga weer terug naar 7 heb niks met 8.1 niet mijn besturingssysteem :P

Enig wat redelijk werkt is op servers te spelen met 32 man.
En wat ook werkt is mijn PC uit te zetten en te gaan gamen op mijn PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 22:36
krijg nou wat, mijn origin vindt het nodig om als "update" dikke 29gb opnieuw te downloaden en te installeren :S

Terwijl ik gister al menig potje china rising heb gespeeld, na het installeren van de update en de dlc..

[ Voor 32% gewijzigd door Kasper op 04-12-2013 11:38 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste