[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:19
BvZwolle schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:45:
Ik heb op dit moment dat de game helemaal niet wil opstarten. Ik draai op Win 8.1 via SSD en krijg twee verschillende meldingen:
- We're sorry, it looks like your game didn't start properly. Deze melding komt vanuit Battlelog.
[afbeelding]
Dit probleem is volgens mij gekomen nadat ik de laatste plugin geïnstalleerd heb.
Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, Origin opnieuw geïnstalleerd, PC meerdere malen opnieuw opgestart, Chrome gebruikt ipv IE, cookies en alle tijdelijke internetbestanden verwijderd...

Vanuit Origin heb ik ook de volgende melding gekregen
- Helaas, er is een fout opgetreden. We kunnen geen verbinding met EA maken om BF4 op deze computer te activeren met jouw account. Probeer het later nog eens.
[afbeelding]
Deze laatste melding heb ik ongeveer 3 keer gekregen en is niet systematisch. De eerste melding is dat wel.

Iemand een idee?

18-12-2014:
Spel verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, Battlelog plugin verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: nog steeds geen verandering.
Begin nu echt wel een hekel aan EA/Origin te krijgen, want ik kan me haast niet voorstellen dat het aan mijn pc ligt... :(
Probleem als volgt opgelost (voor zover ik nu kan zien...)

Ik ben naar C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4 gegaan (daar staat in mijn geval BF4)
Ik heb rechtermuisknop op BF4 icoon geklikt en naar eigenschappen gegaan
Dan naar tabblad Compabiliteit
Vinkje aangezet bij "als administrator uitvoeren"
Opslaan

Daarna heb ik Punkbuster verwijderd
Punkbuster opnieuw gedownload en geïnstalleerd (even opletten of je virusscanner deze install niet tegen houdt)
In PB BF4 toegevoegd als game

Nu lijkt het erop dat hij het doet!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 20:18
Ik heb sinds kort een SSD en heb meteen opnieuw Windows geïnstalleerd zodat alles fris is.
Nu wil ik ook wel weer graag BF4 erop zetten, alleen is mijn internet nogal traag, als ik BF4 download schommelt de download snelheid van 500 tot 700kb/s.
Het is 26gb groot dus daar ga ik niet op wachten (bij zulke grote bestanden of spellen laat ik m'n pc gewoon een nachtje aan staan) nu had ik dus m'n pc een nachtje aan laten staan alleen toen ik de volgende ochtend het controleerde viel mij op dat Origin was afgesloten.. Toen ik Origin openden was BF maar 12% :|

Ik heb het vannacht nog een keer geprobeerd maar krijg weer hetzelfde.. Hij was weer afgesloten en nu maar 19%. Zo ben ik wel een weekje bezig. :+

Weet iemand hoe dit kan? Mijn internet wil ook wel eens uitvallen, dan is het ook pech omdat hij vaak niet opnieuw verbind met het acces point. Maar dan lijkt het mij niet dat Origin vanzelf uit gaat? Die zou gewoon aan horen te staan met de download gepauzeerd..

Ik snap het dus niet zo goed..
Het zou dus of aan m'n nieuwe Windows installatie kunnen liggen? Of aan een instelling in Origin? Of toch het internet maar dat lijkt me sterk.. Iemand een idee?

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 13:56
Heeft iemand al een oplossing voor die vreselijk irritante Memory Leak in BF4?

Op mijn i7 - 16GB - nvidia pctje nergens last van.
Op een wat oudere E8400 / 4GB / AMD kaart loopt het geheugen na 2/3 potjes vol.

Beide draaien Windows 8.1.

[ Voor 6% gewijzigd door Chrisz op 23-12-2014 16:42 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:55

dCY

Xitro schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:41:
Heeft iemand al een oplossing voor die vreselijk irritante Memory Leak in BF4?

Op mijn i7 - 16GB - nvidia pctje nergens last van.
Op een wat oudere E8400 / 4GB / AMD kaart loopt het geheugen na 2/3 potjes vol.

Beide draaien Windows 8.1.
Mijne opgelost door heel PC opnieuw te installeren + BF4 opnieuw installeren.
Geen een keer meer de warnings gehad van memeory full.. (16GB RAM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 13:56
dCY schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:08:
[...]

Mijne opgelost door heel PC opnieuw te installeren + BF4 opnieuw installeren.
Geen een keer meer de warnings gehad van memeory full.. (16GB RAM).
Die PC is onlangs geïnstalleerd, met vers BF4 erop. Ik krijg geen meldingen, maar mijn game gaat na een tijd heeeel traag lopen (5fps).

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hebben jullie ook een 100% load op de cpu?? Ik heb een i5 4690k icm een R9 290, ik dacht dat de cpu die ik nu heb toch wel alle spellen aan kon, maar dit valt me erg tegen als ik het eerlijk moet zeggen :'(

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 13:43
Ik heb geen 100%, dacht meer iets van 60-70% op mijn AMD FX-8150 (8-core) samen met een R9 280X
Kan het nog wel eens checken wat het is, als ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
NINjak schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:31:
Ik heb geen 100%, dacht meer iets van 60-70% op mijn AMD FX-8150 (8-core) samen met een R9 280X
Kan het nog wel eens checken wat het is, als ik speel.
Gelukkig is het nu opgelost dankzij de update O-)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Een dingetje waar meerdere mensen waarmee ik speel ineens last van hebben: zodra je een BF-game afsluit, geeft Windows een '' Battlefield has stopped responding' melding. Wil nog even er verder in duiken wat er precies in de melding staat. Had nog een repair van de game geprobeerd, maar dat maakte niks uit.
Het irritante is dat dan Origin dus gaat zeuren over opgeslagen saves/data.

Waar ik zelf ineens last van heb (en ook niet altijd, soms werkte een herstart van de game) zijn haperingen. Speel een shitload aan games en die draaien supersoepel, dus hardware kon ik uitsluiten dacht ik zo. Na allerlei instellingen aangepast te hebben, heb ik voor de gein gisteravond maar eens voor het eerst in m'n leven de VSync aangezet tijdens een game: en vooralsnog leek dat de oplossing te zijn..echt weird gewoon 8)7 Klaag niet snel, maar hier werd/word ik toch wel een beetje moe van :P

-update-
een BF4-maatje had last van niks kunnen raken, echt op het 'dit is absurd' af. Ik had hem 't advies gegeven om ook eens de Vsync aan te knikkeren, omdat dat bij mij ook al een oplossing bleek voor iets wat ineens voorkwam en door niks anders op te lossen viel: en ja hoor, liep nu weer super en raakte alles weer zoals het hoort. Bizar... 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door 2Dutch op 19-03-2015 10:10 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-05 22:19
Laadtijd extreem lang ( 5 minuten) per map.

i5 @ 4.6
AMD R290

opnieuw installeren is helaas de oplossing niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05 13:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

martijn24 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:27:
Laadtijd extreem lang ( 5 minuten) per map.

i5 @ 4.6
AMD R290

opnieuw installeren is helaas de oplossing niet.
Heb je een SSD? Heb je op je SSD geïnstalleerd?
Battlefield Maps duurt 5 minuten laden. Dat is normaal.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 10:45

Francis

Kawa Versys 1000

Sinds een paar weken heb ik ineens last dat BF4 crasht en mijn netwerkverbinding volledig plat trekt.
Ik heb dan gewoon totaal geen verbinding met modem/router.
Opnieuw installeren heeft niet geholpen, met een beetje geluk kan ik net 1 game spelen. Iemand bekend met dit probleem en beter nog, een oplossing?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-03 08:14
vandaag weer een plugin moeten downloaden voor chrome in Bf4 voor battlelog..., downloaden oke maar instaleren ho maar, ten eerste is hij in een vreemde taal voor mij, lijkt wel Russisch of Pools. Klik ik yes en oke dan blijft de pop up terug keren maar instaleren ho maar.....

Meer mensen met dit probleem, zo jammer , een leuke game maar battlelog is echt klote....elke keer zelf maar oplossingen zoeken en vragen terwijl je dik heb betaald voor de game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:45
Hopelijk lost de Spring Patch die er aan komt wat problemen....

Heb al heel wat geprobeerd maar mijn BF4 crashed nog altijd regelmatig, zonder enige error message. In de Event Viewer van Windows 8.1 vind ik wel;

Faulting module name: atidxx64.dll_unloaded

Wat dus aantoont dat het met de AMD drivers te maken heeft (heb een Radeon 7950 HD). Drivers izjn versie 15.4, (de nieuwste).

Nu goed ik blijf verder zoeken/hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Satangel schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:09:
Hopelijk lost de Spring Patch die er aan komt wat problemen....

Heb al heel wat geprobeerd maar mijn BF4 crashed nog altijd regelmatig, zonder enige error message. In de Event Viewer van Windows 8.1 vind ik wel;

Faulting module name: atidxx64.dll_unloaded

Wat dus aantoont dat het met de AMD drivers te maken heeft (heb een Radeon 7950 HD). Drivers izjn versie 15.4, (de nieuwste).

Nu goed ik blijf verder zoeken/hopen
Ik heb geen problemen hier met een R9 290 en driver 15.4.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:45
pwillemske schreef op maandag 25 mei 2015 @ 09:57:
[...]

Ik heb geen problemen hier met een R9 290 en driver 15.4.
Ik dus wel, ook na de patch van vanmorgen. Crashed na een random tijd, zonder enige error.
Heb al Punkbuster service geherinstalleerd, nieuwe drivers, op Mantle gezet, game gerepaired, als admin laten runnen, ....

Gewoon een zeer irritante error en ik ben echt niet alleen. Game is gewoon nog altijd niet stabiel voor een deel van de playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04 19:05
Hebben meer mensen dat je de loadout van vehicles e.d. niet meer kan veranderen?
Bij mij de melding zodra ik verander en save dat het "duplicated is"en ik zodoende niks kan aanpassen. 8)7

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:39

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb de laatste tijd van stuttering als ik geraakt wordt. Iemand die weet waar dat aan kan liggen? Google zegt niet zoveel hierover.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:53

Eagle Creek

Breathing security

Sinds de laatste update is het voor mij hopeloos om squad leader te zijn. Bij het minste of gerinste worden de targets gewijzigd. Spot ik een enemy, gewijzigd, zeg ik "thanks", gewijzigd, pak ik een item op, gewijzigd... Voorheen moest je echt een target aanwijzen maar nu als ik maar ergens 45 graden in de buurt zit verspringt de target al..

(met target bedoel ik dan de flags voor attack/defend)

[ Voor 7% gewijzigd door Eagle Creek op 26-07-2015 17:52 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:39

Compizfox

Bait for wenchmarks

Eagle Creek schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:51:
Sinds de laatste update is het voor mij hopeloos om squad leader te zijn. Bij het minste of gerinste worden de targets gewijzigd. Spot ik een enemy, gewijzigd, zeg ik "thanks", gewijzigd, pak ik een item op, gewijzigd... Voorheen moest je echt een target aanwijzen maar nu als ik maar ergens 45 graden in de buurt zit verspringt de target al..

Je kunt uitzetten dat je met een simpele druk op Q targets aanwijst. In plaats daarvan moet je Q inhouden om de commorose te openen. Helpt dat wat?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Maar is wat ik beschrijf "normaal" gedrag sinds de laatste update dan?
Ik ga die optie die jij noemt wel opzoeken, die was mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-03 12:08
Standaard is Q klikken spotten / squad order geven en Q ingedrukt houden voor de commorose.
Je kan bij Options -> Gameplay -> Advanced Options -> Context based order giving dit gedrag beïnvloeden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Standaard is Q klikken spotten / squad order
Ik speel al BF4 sinds het uit is, dus dát had ik nog wel meegekregen :).
Maar wat ik nu beschrijf is aanzienlijk anders gedrag en onspeelbaar snel wisselen.

Als ik maar enigszins in de richting van een objective kijk en Q druk, zet hij de target.
Als ik een enemy spot in de buurt van een objective, zet hij de target.

Dat was nooit zo gevoelig..
Zal zoals gezegd de instelling wel even bekijken :).

[ Voor 36% gewijzigd door Eagle Creek op 27-07-2015 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc0nly
  • Laatst online: 08-05 18:08
1. OS = Windows 8.1
2. mem = 8gig
3. videokaart = 2x Sapphire HD6950 2GB
4. driverversie = 15.200.1046.0
5. settings = Custom met high, ultra en medium.

Probleem:

Wanneer het level is geladen en ik wil beginnen met spelen krijg ik de melding: Battlefield 4 werkt niet meer.
Gebeurt alleen online.

Dingen die je geprobeerd hebt:
Spel herinstalleren,
Computer herstarten.
Het is opgelost.

[ Voor 6% gewijzigd door Marc0nly op 30-07-2015 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Eagle Creek schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:51:

Compizfox schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:58:
[...]

Je kunt uitzetten dat je met een simpele druk op Q targets aanwijst. In plaats daarvan moet je Q inhouden om de commorose te openen. Helpt dat wat?
Eagle Creek schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:15:
Maar is wat ik beschrijf "normaal" gedrag sinds de laatste update dan?
Ik ga die optie die jij noemt wel opzoeken, die was mij niet bekend.
Fonta schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:14:
Standaard is Q klikken spotten / squad order geven en Q ingedrukt houden voor de commorose.
Je kan bij Options -> Gameplay -> Advanced Options -> Context based order giving dit gedrag beïnvloeden inderdaad.
Eagle Creek schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:43:
[...]

Ik speel al BF4 sinds het uit is, dus dát had ik nog wel meegekregen :).
Maar wat ik nu beschrijf is aanzienlijk anders gedrag en onspeelbaar snel wisselen.

Als ik maar enigszins in de richting van een objective kijk en Q druk, zet hij de target.
Als ik een enemy spot in de buurt van een objective, zet hij de target.

Dat was nooit zo gevoelig..
Zal zoals gezegd de instelling wel even bekijken :).
Ik heb de genoemde optie aanstaan maar het is nauwelijks speelbaar en ik merk geen verschil met optie aan of uit. Als ik bij A sta en ik spot een enemy bij A die toevallig geografisch gezien t.o.v. in de richting van D staat dan wisselt direct de target naar D.

Als ik bij D sta en ik geef een "thank you" en toevallig enigszins in de wijde omtrek van die thank you knop zit een objective wordt de objective meteen gewijzigd.

Het vliegt constant alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:37
Woensdag overgegaan naar Windows 10, kan geen BF meer spelen. In BF4 en BFH krijg ik een out of memory error. Deze error krijg ik na 10-20 min gamen.
DirectX function "GetDeviceRemovedREason" failed with E_OUTOFMEMORY ("Direct3D could nog allocate sufficient memory to complete the call.") GPU:"NVIDIA GeForce GTX 690", Driver: 35362.
Free virtual memory 4281527160kB / 4294967168kB. Total resource memory: 0kB. Make sure you have a supported graphics card with at least 512 MB.
Met NVIDIA Windows 10 driver. Voorheen (Win 8.1) geen problemen.

Diversen oplossingen gezien, werken niet. (reinstall DirectX, Nvidia drivers) ( link )

[ Voor 20% gewijzigd door TFZ61 op 08-08-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:38
TFZ61 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:15:
Woensdag overgegaan naar Windows 10, kan geen BF meer spelen. In BF4 en BFH krijg ik een out of memory error. Deze error krijg ik na 10-20 min gamen.

[...]

Met NVIDIA Windows 10 driver. Voorheen (Win 8.1) geen problemen.

Diversen oplossingen gezien, werken niet. (reinstall DirectX, Nvidia drivers) ( link )
al opgelost?

Welke hardware gaat het om,dus hele systeem.
Wat ik zou doen is ook bf4 opnieuw instaleren in elk geval.

En indien je een upgrade hebt gedaan naar windows 10, zou ik echt een clean install overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:37
Na de driver die geschikt was voor Win 10 en BF is het probleem opgelost. HW is Intel Core i7-5960X en EVGA GTX 980ti.

Sowieso is uiteraard een clean install beter, maar dat ga ik wel doen als ik tijd heb. Maar voor nu heb ik geen probs meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Ik heb laatst bf4+premium gehaald en het is super leuk. :)
Maar ik mis night operations en community operations :(
En ik weet ook niet waar ik die kan downloaden ik heb me werkelijk helemaal rot gezocht.
Ik kan hierdoor ook niet alle servers joinen en dat is echt heel irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:31
NO_Excuses schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:28:
Ik heb laatst bf4+premium gehaald en het is super leuk. :)
Maar ik mis night operations en community operations :(
En ik weet ook niet waar ik die kan downloaden ik heb me werkelijk helemaal rot gezocht.
Ik kan hierdoor ook niet alle servers joinen en dat is echt heel irritant.
Kan je gewoon bij de game zelf in origin downloaden, klik bf4 aan in origin, dan klik je op het 'i-tje" van information (naast play button). Dan naar beneden scrollen en dan zie je add-ons en bonuses. Hier kan je de extra (gratis) content downloaden en installeren. Good luck and have fun on the battlefield!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:18
ik dacht ook weer eens na maanden het spel op te starten. Kan ik plots niet meer full screen spelen.

Ten eerste; als ik het spel start en na het laden komt het spel naar voren, flikkert het beeld in het zwart. Dan doe ik ALT-Enter om van full screen naar windowed te toggelen. Om uiteindelijk in borderless te blijven om nog een beetje te kunnen gamen.

Ten tweede; als ik het spel start verdwijnt hij, na het laden, van de taakbalk. dus als ik als ik dan alt-tab doe kan ik niet meer terug naar het spel alttabben 8)7

Ik heb al van allerlei instellingen veranderd, maar ik kom er niet meer uit.
Ik heb een 2e scherm, welke meestal uitstaat. Kabel ontkoppelen geeft geen verschil.
Ik heb via Geforce Experience het spel geoptimaliseerd. Ook dit heb ik al geprobeerd uit te schakelen en instellingen zelf ingame in te stellen. ook zonder succes.
Las al op oude bf4 forums, iets met teamviewer en/of samsung magician. Beiden heb ik niet geinstalleerd.
Verder heb ik windows10pro 64bit en een gtx970 vid kaart. Waar het zeker niet aan moet liggen dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Kasper op 13-08-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-05 00:25
Ik heb het spel in de aanbieding gekocht. Alles binnengehengeld. Hij wil echter niet installeren.

Van wat ik in de log zie breekt de installatie af bij:
22:44:23 ERROR: Failed to copy D:\Origin\Battlefield 4\__Installer\Cleanup.exe to C:\Program Files (x86)\Common Files\EAInstaller\Battlefield 4\Cleanup.exe.

Folder verwijderen, folder zichtbaar maken, folder herschrijfbaar maken en Origin in admin opstarten helpt allemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Dus. Wie heeft de oplossing? Ik word hier echt stapeldol van. Misschien is het al voorbij gekomen. Maar ik ben ten einde raad. Er komen letterlijk meer dan 20 oplossingen voorbij, op internet, maar ja, het kan van alles zijn.

Heeft hier iemand de sleutel tot succes? Het gaat om exact het volgende probleem:

http://origin-1.originloo...view/2979150493765958396/
The game is starting in Fullscreen, it's blacks out and goes into a windows mode, but every time you try to click it seems to go into fullscreen, but it blacks out and then window again. You need to click on the window title bar before you can do anything; deploy, quit and any other actions.

If I need to do anything, I need to click the BF4 window title bar and then click for example Options. The screen black out and then the window appear again, I need to click the window bar again to be able to do anything again. And when I do click, for example the Video tab it blacks out again and then the window appear again and I need to click the window bar again and so on and so on. If I click the window title bar and press ALT+ENTER, the screen blacks out and then the BF4 window appear again.

If I change in the Options to run in Window mode, it works good in Window mode, no black outs. But changing back to Fullscreen again it's the same problem.
Kasper schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 17:42:
ik dacht ook weer eens na maanden het spel op te starten. Kan ik plots niet meer full screen spelen.

Ten eerste; als ik het spel start en na het laden komt het spel naar voren, flikkert het beeld in het zwart. Dan doe ik ALT-Enter om van full screen naar windowed te toggelen. Om uiteindelijk in borderless te blijven om nog een beetje te kunnen gamen.

Ten tweede; als ik het spel start verdwijnt hij, na het laden, van de taakbalk. dus als ik als ik dan alt-tab doe kan ik niet meer terug naar het spel alttabben 8)7

Ik heb al van allerlei instellingen veranderd, maar ik kom er niet meer uit.
Ik heb een 2e scherm, welke meestal uitstaat. Kabel ontkoppelen geeft geen verschil.
Ik heb via Geforce Experience het spel geoptimaliseerd. Ook dit heb ik al geprobeerd uit te schakelen en instellingen zelf ingame in te stellen. ook zonder succes.
Las al op oude bf4 forums, iets met teamviewer en/of samsung magician. Beiden heb ik niet geinstalleerd.
Verder heb ik windows10pro 64bit en een gtx970 vid kaart. Waar het zeker niet aan moet liggen dus.
Heb jij ondertussen al een oplossing gevonden? Of speel je het niet meer vanwege het probleem?

[ Voor 86% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-10-2016 00:20 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:18
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:19:
Dus. Wie heeft de oplossing? Ik word hier echt stapeldol van. Misschien is het al voorbij gekomen. Maar ik ben ten einde raad. Er komen letterlijk meer dan 20 oplossingen voorbij, op internet, maar ja, het kan van alles zijn.

Heeft hier iemand de sleutel tot succes? Het gaat om exact het volgende probleem:

http://origin-1.originloo...view/2979150493765958396/

[...]

[...]

Heb jij ondertussen al een oplossing gevonden? Of speel je het niet meer vanwege het probleem?
Nauwelijks gespeeld laatste tijd.
Maar gekgenoeg werkt t plots weer na de laatste nvidia update
Wel eerst alles verwijderd met een driverdeleter en dan clean install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Kasper schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:35:
Nauwelijks gespeeld laatste tijd.
Maar gekgenoeg werkt t plots weer na de laatste nvidia update
Wel eerst alles verwijderd met een driverdeleter en dan clean install
Hmm. Welke update draaide jij? Ik draai momenteel 368.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar je zou eens je BF4 folder kunnen verwijderen uit My Documents. Uiteraard een backup maken eerst. Daarna moet je wel alles opnieuw instellen. Heeft bij mij al veel vage problemen doen oplossen...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik probeer BF4 weer op te starten maar hij zegt:
Please check that you fulfil all of these requirements:

Windows Vista or later
Compatible 32-bit (not 64-bit) Web Browser
Blijkbaar ziet hij niet dat ik windows 10 heb. Hoe los ik dit op?

OS = Windows 10
mem = 16 gig
videokaart= GTX970
driverversie = 375.70

[ Voor 12% gewijzigd door PerlinNoise op 06-11-2016 09:35 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

PerlinNoise schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:34:
Ik probeer BF4 weer op te starten maar hij zegt:

Blijkbaar ziet hij niet dat ik windows 10 heb. Hoe los ik dit op?

OS = Windows 10
mem = 16 gig
videokaart= GTX970
driverversie = 375.70
Even Origin afsluiten of je browser opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:41:
[...]

Even Origin afsluiten of je browser opnieuw opstarten.
Dat werkt helaas niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Heb je ook al geprobeerd om de bestanden te valideren? Open Origin > ga naar Battlefield > tandwiel > "repareren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:34:
[...]

Heb je ook al geprobeerd om de bestanden te valideren? Open Origin > ga naar Battlefield > tandwiel > "repareren".
Heb hem opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

PerlinNoise schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:57:
Heb hem opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt ook niet.
Is het probleem op gaan treden toen je een driver update hebt uitgevoerd? Of heb je MSI Afterburner geüpdatet?

Probeer het anders eens met een andere browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:19:
[...]

Is het probleem op gaan treden toen je een driver update hebt uitgevoerd? Of heb je MSI Afterburner geüpdatet?

Probeer het anders eens met een andere browser.
Andere browser werkt, bedankt. Waarschijnlijk ligt het aan al de plugins die ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-04 21:06
Met een nieuwe pc had ik de hoop eindelijk weer eens BF4 te kunnen spelen.
Maar helaas, na ong 5 min crashed de game "stopped working" en soms zelfs mijn pc met een bsod.
Omdat de bsod meldingen vaak een kernel power 41 melding was heb ik mijn psu vervangen, maar dat heeft niet geholpen. Ook het wisselen van mijn memory modules heeft niet geholpen.
Ik heb verder geen crashes op mijn pc, dus ik vermoed dat het met de game dan wel een driver te maken heeft.

Specs:
intel i7 7700
msi b250 pro
32 gb DDR4 corsair
samsung 850 evo ssd
Gigabyte GTX1060 6GB
Coolermaster V550 gold
Windows 10 pro

Alle drivers zijn geupdate, bios is geupdate, winodows is geupdate er staan geen vraagtekens in apparaatbeheer.
Memtest en andere testen geven geen fouten aan.

PSU vervangen, Memory modules gewisseld, helaas bij beide geen oplossing
Geluidskaarten uitgeschakeld/verwijdrd/opnieuw geinstalleerd/in de BIOS uitgeschakeld
Mobo en GPU zijn vanuit de doos geinstalleerd, naar mijn weten dus niet overclocked.

Ik wil heel graag deze game en de nieuwe BF1 spelen, maar ik kom hier echt niet uit.
Heb al diverse tips/tricks die op het internet te vinden zijn geprobeerd, maar niets heeft geholpen. Complete format en verse installatie van windows 10 ook niet.
Helaas heb ik geen andere game dan deze om te testen.

dxdiag:
Windows Error Reporting:
+++ WER0 +++:
Foutbucket 120719313597, type 4
Naam van gebeurtenis: APPCRASH
Antwoord: Niet beschikbaar
Id van CAB-bestand: 0
Handtekening van probleem:
P1: bf4.exe
P2: 1.8.2.48475
P3: 58ab1cc0
P4: bf4.exe
P5: 1.8.2.48475
P6: 58ab1cc0
P7: c0000005
P8: 00000000007b9fef
P9:
P10:

Iemand een idee?
Hulp wordt super gewaardeerd.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Alle kabels checken en goed aandrukken?

Misschien met msi afterburner de gpu en gpu memory wat terugklokken, als hij dan wel stabiel blijft is het de videokaart.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:22
Lijkt mij een hardware probleem ; ik zou eens de temperaturen loggen, misschien dat daar iets fout gaat ?

- Als ik me niet vergis is ME2 gratis te downloaden via Origin btw

[ Voor 25% gewijzigd door MEN-O op 18-03-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Alle kabels nagelopen en alles is goed aangedrukt.
Ook geen rare dingen gezien bij de temperaturen.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/q2vz7bnha4shz.png
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/5qaxaxrhigaza.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Heb je de mogelijkheid om het met een andere videokaart te proberen? Of bijvoorbeeld een videokaart lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Nee, helaas beschik ik niet over een mogelijkheid om een andre kaart te testen.
Alle ondelen zijn nieuw. Ik hou er wel rekening mee dat iets nieuw ook defect on arrival kan zijn, maar gezien ik verder geen issues heb met deze pc betwijfel ik of het aan de hardware ligt.

ME2 kost 10 euro trouwens , maar bedankt voor de tip

Als test:
Ik ben nu wat video's aan het converteren in gopro studio. Dit is best een belasting op m'n cpu, loopt tegen de 100%.Test heeft 23 min geduurd, zonder foutmeldingen. Hoogst gemeten temperatuur is 79, laagst 41 graden.

[ Voor 34% gewijzigd door Lisabella op 18-03-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhinta
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 07:03
Lisabella schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:12:
Nee, helaas beschik ik niet over een mogelijkheid om een andre kaart te testen.
Alle ondelen zijn nieuw. Ik hou er wel rekening mee dat iets nieuw ook defect on arrival kan zijn, maar gezien ik verder geen issues heb met deze pc betwijfel ik of het aan de hardware ligt.

ME2 kost 10 euro trouwens , maar bedankt voor de tip

Als test:
Ik ben nu wat video's aan het converteren in gopro studio. Dit is best een belasting op m'n cpu, loopt tegen de 100%.Test heeft 23 min geduurd, zonder foutmeldingen. Hoogst gemeten temperatuur is 79, laagst 41 graden.
8) probeer dit is, instaleren op een win7 laat maar is weten hoe dit loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Win 10 de boosdoener?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:18
Sinds tijden weer tijd om eens te gamen. Ben ik lekker aan het gamen op de Paris kaart word alles zwart.

Ik kan mijn nog herinneren dat ik in de recon kit het vliegtuigje pakte en overschakelde naar die view en toen werd het zwart.

Zoiets als dit:

[YouTube: https://youtu.be/mm8EJtngBc8]

Ik had dat verleden jaar ook al wel eens soms met mijn NVIDIA kaart, nu heb ik een AMD RX 470 kaart.

Erg irritant want je moet uit de game gaan en opnieuw de game laden om het te fiksen met als gevolg dat je al je scores kwijt bent :/
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste