Probleem als volgt opgelost (voor zover ik nu kan zien...)BvZwolle schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:45:
Ik heb op dit moment dat de game helemaal niet wil opstarten. Ik draai op Win 8.1 via SSD en krijg twee verschillende meldingen:
- We're sorry, it looks like your game didn't start properly. Deze melding komt vanuit Battlelog.
[afbeelding]
Dit probleem is volgens mij gekomen nadat ik de laatste plugin geïnstalleerd heb.
Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, Origin opnieuw geïnstalleerd, PC meerdere malen opnieuw opgestart, Chrome gebruikt ipv IE, cookies en alle tijdelijke internetbestanden verwijderd...
Vanuit Origin heb ik ook de volgende melding gekregen
- Helaas, er is een fout opgetreden. We kunnen geen verbinding met EA maken om BF4 op deze computer te activeren met jouw account. Probeer het later nog eens.
[afbeelding]
Deze laatste melding heb ik ongeveer 3 keer gekregen en is niet systematisch. De eerste melding is dat wel.
Iemand een idee?
18-12-2014:
Spel verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, Battlelog plugin verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: nog steeds geen verandering.
Begin nu echt wel een hekel aan EA/Origin te krijgen, want ik kan me haast niet voorstellen dat het aan mijn pc ligt...
Ik ben naar C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4 gegaan (daar staat in mijn geval BF4)
Ik heb rechtermuisknop op BF4 icoon geklikt en naar eigenschappen gegaan
Dan naar tabblad Compabiliteit
Vinkje aangezet bij "als administrator uitvoeren"
Opslaan
Daarna heb ik Punkbuster verwijderd
Punkbuster opnieuw gedownload en geïnstalleerd (even opletten of je virusscanner deze install niet tegen houdt)
In PB BF4 toegevoegd als game
Nu lijkt het erop dat hij het doet!