Toon posts:

[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:30

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb ook last van Micro stuttering en vaak ook desktop crashes.

Mijn specs zijn

core i5 750
8 gb geheugen
hd7870xt

Heb dus geen hyperthreading of iets dergelijks. Ook draait alles op stock speeds.
Iemand een idee wat ik eraan kan doen. Vooral het microstuttering is bij mij alsof je echt Lag hebt. Dus ik loop (sprint) wel maar kom niet vooruit en opeens wordt ik 20 meter achteruit gezet. terwijl mijn ping 15/16 is. iemand een idee?

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:47
Kon de laatste week prima spelen zonder crashes, sinds vandaag onspeelbaar!
Servers die crashen, BF4 stopped responding. Is er iets veranderd?

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:54
Lijkt wel of de problemen alleen maar erger worden. Nu kan ik niet eens meer een server normaal joinen, zie steeds deze melding: ERROR
Game disconnected: could not join server.

Anoniem: 428728

Nee. ik gebruik IE 11, het stomme is dat ik gister nog wel kon spelen en vandaag zie ik weer dat ik die pluging moet downloaden :? :(
Help!!!! schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:59:
[...]

Heb je firefox? Daarin had ik het probleem ook, uit arren moede maar via chrome gespeeld . Uiteindelijk gevonden, je moet ergens bij Addons/plugins) twee items “espn nogwat” allowen. Dan werkt het wel. (op zich niet onlogisch )

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:53
Ik heb helaas ook de Violation (GAMEHACK) #89265. Heb echt geen idee wat de oorzaak kan zijn en zag ik ook op pbbans sta. Hopelijk wordt het snel opgelost!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik hoop het ook maar EB/PB heeft niet echt een goede reputatie op dit gebied helaas. :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

ik heb chrome geinstaleerd maar kan Niet die 2 Addons/plugins totaal Niet vinden , hij word Nu ook niet meer aan geboden die pluging van BF 4 :?

https://support.google.co...4?hl=nl&ref_topic=1678462
Help!!!! schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:59:
[...]

Heb je firefox? Daarin had ik het probleem ook, uit arren moede maar via chrome gespeeld . Uiteindelijk gevonden, je moet ergens bij Addons/plugins) twee items “espn nogwat” allowen. Dan werkt het wel. (op zich niet onlogisch )

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 08-11-2013 23:19]

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 11:16
Voor de mensen die last hebben van memory leaks icm windows 8, zet je bf4 shortcuts op w8 compatibility. Dit lijkt de memory leak op te lossen en daarmee ook het meerendeel van de crashes (bij mij iig).

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 18:34
Heb weer grootse moeite om een server te joinen, ben nu al een half uur bezig, dan weer een server crash, dan weer battlelog errors.

dramaaaaaaaaaaaaa

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:08
Na de laatste update geen problemen meer hier!

-edit-
net weer een freeze

[Voor 25% gewijzigd door coob op 09-11-2013 09:47]

• ggvw
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02 13:40
Viperke schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:22:
Ik heb helaas ook de Violation (GAMEHACK) #89265. Heb echt geen idee wat de oorzaak kan zijn en zag ik ook op pbbans sta. Hopelijk wordt het snel opgelost!
Probleem is inmiddels opgelost! Gelukkig!

Note #2: Hello,

We have confirmed that Violation #89265 may be triggered by non-cheat software. This Violation code has been removed from our master servers and we encourage server admins to give the benefit of the doubt to players who raised this code over the past few days.

Source: http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf4.php

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:02
Wat een problemen.

Zodra ik een server join, valt de game weg tijdens het laden.
Met de melding: ERROR: Game disconnected: you were kicked from the game.

Ik moet 10x proberen om een server te joinen en 1 keer lukt het me om er werkelijk in te komen.
Als ik er uiteindelijk inzit en het potje is afgelopen, dan crashed (enkele keer dat het goed gaat) hij weer met dezelfde melding in Battlelog.

Laatste drivers zijn geïnstalleerd en het is een verse 8.1 installatie.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 428728 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:16:
ik heb chrome geinstaleerd maar kan Niet die 2 Addons/plugins totaal Niet vinden , hij word Nu ook niet meer aan geboden die pluging van BF 4 :?

https://support.google.co...4?hl=nl&ref_topic=1678462

[...]
In chrome kon ik gewoon spelen nadat ik de plugin geinstalleerd had.
In FF kon ik niet spelen nadat ik de battlelog plugin geinstalleerd had. Althans het was niet eens duidelijk of de installatie was afgerond. Hij bleef de plug in ook aanbieden. Uiteindelijk bleek dat nadat ik 2 plugins
"ESN ...." op always activate heb gezet, Battlelog gewoon werkt. (De battlelog plugin installeert volgensmij de ESN plugins)

http://tweakers.net/ext/f/mtTqSG5WfVhehoePpU0WKNfA/thumb.png

[Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 09-11-2013 12:53]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-03 16:30
ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'DVDLIN' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe

Mooi verhaal dit, nergens geen last van, update naar windows 8.1 en hoppaaa, jammer! Hmm, wordt je niet vrolijk van.

edit: het lijkt er op dat het is opgelost door een punkbuster bestandje te draaien in de map. Echter blijft de game nu bij mij crashen.. bf4.exe stoped working etc. etc.

[Voor 22% gewijzigd door DVDL op 09-11-2013 15:23]

• CrazyEgoist
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2020
Heeft niemand last van de veelste grote HUD elements? Ik zie totaal niet waar ik schiet als er iemand voor de B vlag staat ofzo....

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:37
Iedere keer weer als in Shanghai het gebouw plat gaat, crash ik de game uit. Ligt dat aan mijn HD5870, die zoiets niet trekt?

raar dat me al de kennis van PCs enz dat er niemand antwoord op mijn vraag kan geven :? 8)7
zie hier iets naar boven .

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Misschien moet je ipv zo ondankbaar te zaniken eerst eens beginnen met meer gegevens over je config te posten. Het is niet dat we hier een toverstokje hebben ofzo.

PC Specs

Nu ondankbaar te zaniken doe ik niet , zie net ook een ander bericht van jou maar zie daar weer Firefox als browser als afbeelding staan.
ik heb heel mijn systeem Windows 7 64 bits en de rest geïnstalleerd en blijf het zelfde probleem houden dat hij die pluging blijft aan bieden .

ik kom net achter dat die ESN sonar niet te zien is als ik de game opstart en die was voor heen wel te zien , repareren van BF 4 zal dat de oplossing zijn ?? als ik dat ergens kan vinden om dat te doen .
Help!!!! schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:47:
Misschien moet je ipv zo ondankbaar te zaniken eerst eens beginnen met meer gegevens over je config te posten. Het is niet dat we hier een toverstokje hebben ofzo.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 09-11-2013 18:11]

Anoniem: 179336

Anoniem: 428728 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:51:
Nu ondankbaar te zaniken doe ik niet , zie net ook een ander bericht van jou maar zie daar weer Firefox als browser als afbeelding staan.
ik heb heel mijn systeem Windows 7 64 bits en de rest geïnstalleerd en blijf het zelfde probleem houden dat hij die pluging blijft aan bieden .

ik kom net achter dat die ESN sonar niet te zien is als ik de game opstart en die was voor heen wel te zien , repareren van BF 4 zal dat de oplossing zijn ?? als ik dat ergens kan vinden om dat te doen .

[...]
- Oude plugin eerst verwijderen
- Google Chrome installeren
- Plugin downloaden (via Google Chrome) en uitvoeren met administrator rechten

Ik kom NU achter dat die ESN Sonar API 0.70.4 plug in NIET is geïnstalleerd en als ik die ergens wil downloaden gaat dat niet , repareren van BF of weer die plug in weer er in te krijgen is ook al niet mogelijk , ik ga eens op de DVD zelf zoeken of die ergens is om die dan erin te krijgen.

het stomme is nu dat ik chrome opent die plug in Niet word aan geboden , maar neemt niet weg dat ik die ESN Sonar API 0.70.4 plug in NIET is geïnstalleerd........dat dacht ik maar die zat er wel in, het stomme is dat die bij chrome niet word aan geboden maar in IE 11 daar weer wel , hoe gek kan je ervan worden GGGGRRR :(

[Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 09-11-2013 19:11]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:23
Even ter info voor de mensen die last hebben van 'stuttering' (lijkt net alsof je FPS drops hebt terwijl je FPS stabiel blijft). Het uitzetten van core parking m.b.v. de registry edit heeft het compleet opgelost bij mij!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-03 11:07

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Junia schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:55:
Even ter info voor de mensen die last hebben van 'stuttering' (lijkt net alsof je FPS drops hebt terwijl je FPS stabiel blijft). Het uitzetten van core parking m.b.v. de registry edit heeft het compleet opgelost bij mij!
was al bekend . Lees topic erboven :)

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:01

Compizfox

Bait for wenchmarks

OS = Windows 7
8 GB RAM
Videokaart = MSI HD7970 Lightning Boost Edition
driverversie = 13.11 beta

Ik kan het spel niet spelen. Meestal crasht hij binnen 1 tot 3 minuten met één van de volgende errors:

- DirectX E_OUTOFMEMORY error
- DirectX function GetDeviceRemovedReason failed with DXGI_ERROR_NOT_FOUND
- DirectX function FindClosestMatchingNode failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG
- "Instruction xxx referenced at memory xxx..."

Die bovenste crash had ik ook met de beta. Dit is toen opgelost door de DXSETUP.exe uit de redist-folder van BF4 te draaien. Dat helpt nu helaas niets.

Wat ik al heb geprobeerd:
- Videokaart terugklokken van factory OC naar standaard HD7970 GHz Edition clocks
- Origin repair
- DXSETUP.exe
- PBSetup

De performance is verder prima.

[Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 10-11-2013 01:24]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Compizfox schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:16:
Videokaart = MSI HD7970 Lightning Boost Edition
driverversie = 13.11 beta

Ik kan het spel niet spelen. Meestal crasht hij binnen 1 tot 3 minuten met één van de volgende errors:

- DirectX function GetDeviceRemovedReason failed with DXGI_ERROR_NOT_FOUND
Deze error heb ik bij BF3 ook en lijkt een driver issue te zijn. Daarna OK clicken en gewoon opnieuw server joinen zonder enig probleem :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-03 13:27

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Weet iemand of het volgende "probleem" normaal is?

Bij het scorebord dat op het einde van een map getoond word, zie ik dat de witte schuif balk een beetje beweegt golft (dus niet dat hij naar beneden scrolt want dat is normaal).

Ook heel soms in de deploy map en soms in het spel lijkt er even een storing in het beeld te zitten. Lijkt een beetje op dezelfde distortion als bij crysis 3 als je pak kappot is/ gescrambled word.

• ErikG2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:41
Bart1983 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:03:
Weet iemand of het volgende "probleem" normaal is?

Bij het scorebord dat op het einde van een map getoond word, zie ik dat de witte schuif balk een beetje beweegt golft (dus niet dat hij naar beneden scrolt want dat is normaal).

Ook heel soms in de deploy map en soms in het spel lijkt er even een storing in het beeld te zitten. Lijkt een beetje op dezelfde distortion als bij crysis 3 als je pak kappot is/ gescrambled word.
Dat heb ik ook, lijkt mij dat het zo hoort.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-03 13:27

Bart1983

ErikG2 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:04:
[...]

Dat heb ik ook, lijkt mij dat het zo hoort.
Ok had al diverse drivers geprobeerd. Vraag me wel af wat de functie daar van is. Voornamelijk heel soms in het spel snap ik de functie er niet van. Ook in spectator mode heb ik het soms. Dacht eerst dat hij zo gek ging doen als je lang niet beweegde in spectator mode.

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:31
Ik heb regelmatig dat ik na afloop van een potje het scorebord zie en dat mijn computer dan opeens opnieuw opstart. Blauw scherm en een melding met bad pool caller erin. Iemand een idee wat daar de oorzaak van kan zijn en hoe ik dat op kan lossen?

Anoniem: 179336

Jimmy-time1 schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:59:
Ik heb regelmatig dat ik na afloop van een potje het scorebord zie en dat mijn computer dan opeens opnieuw opstart. Blauw scherm en een melding met bad pool data erin. Iemand een idee wat daar de oorzaak van kan zijn en hoe ik dat op kan lossen?
Foutcode noteren en Google gebruiken. Dan kan je gerichter en sneller het probleem oplossen.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

nero355 schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:38:
[...]

Deze error heb ik bij BF3 ook en lijkt een driver issue te zijn. Daarna OK clicken en gewoon opnieuw server joinen zonder enig probleem :)
In BF3 heb ik nooit een error of crash gehad. En nee, opnieuw joinen werkt, maar voor 2 minuten. Dan crasht de boel opnieuw.

• ErikG2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:41
Bart1983 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:12:
[...]

Ok had al diverse drivers geprobeerd. Vraag me wel af wat de functie daar van is. Voornamelijk heel soms in het spel snap ik de functie er niet van. Ook in spectator mode heb ik het soms. Dacht eerst dat hij zo gek ging doen als je lang niet beweegde in spectator mode.
Hmm, ingame heb ik het niet. Ik heb het wel heel erg in de spectator mode, dat lijkt mij wel een bug. In het scoreboard lijkt het me wel de bedoeling te zijn.

In spectator mode was het zo erg dat niet meer bruikbaar was, wat is dus ook niet meer doe.....

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Echt zo vreemd.. ik krijg echt veel meer crashes (freeze, al dan niet met sound loop) dan vroeger en niets aangepast.. :/
Geen idee waarom

[Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 10-11-2013 15:27]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:54
Ik heb ook alleen vandaag al 10 crashes gehad in 2-3 uur spelen. Er is duidelijk iets veranderd als je het mij vraagt.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 00:07

Zorian

What the fox?

Ik mag schijnbaar geen servers meer joinen...
Hij blijft hangen op Connecting en na ~15 seconden krijg ik dit:

http://i.imgur.com/67HKzIl.png

Wat heb ik gedaan:
-Punkbuster updaten
-Origin én spel 2 keer herinstalleren
-Battlelog Plugins herinstalleren
-Diverse flushes en herstarten van internet
-Antivirus/firewall uitschakelen

Niets helpt helaas.
De specificaties van mijn PC zijn te vinden via mijn inventaris.

[Voor 17% gewijzigd door Zorian op 10-11-2013 21:31]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 18:34
Siege onspeelbaar voor mij, crash altijd....

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zorean schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:28:
Ik mag schijnbaar geen servers meer joinen...
Hij blijft hangen op Connecting en na ~15 seconden krijg ik dit:
Niets helpt helaas.
De specificaties van mijn PC zijn te vinden via mijn inventaris.
Heb ik ook een tijdje gehad.. in sommige geraak ik voor geen meter en in andere is er niets aan de hand.. als ik dan later nog eens zo'n server probleer waar ik niet in geraakte, geraak ik dan wel gewoon in :F

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:03

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Na wat eerdere problemen (zie in het begin van dit topic) ben ik sinds gisteren volledig crash-vrij. Voornaamste oorzaak was voeding: na plaatsen van Antec 650 (met 38A op de 12v rail ipv de 22A die er in zat) heb ik tot nu toe geen één crash/reboot meer gehad. Ook de boel wat meer gekoeld: extra case fan, nieuwe cooling pasta en de boel is mooi stabiel nu op auto settings (High overall).

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Gast hierboven. Je hebt geluk gehad.

Maar voor de rest van ons , is het gewoon raar dat BF4 Multiplayer so verrot is.

Ik kan alle games spelen

De Single Player van BF4
De testing range
BF4 beta
BF3 compleet
Simcity
Skyrim

Ach eigenlijk alle games die ik heb. Maar BF4 MP ho maar.

Ligt het dan aan mijn Hardware / Software

In mijn ogen niet..

De combinatie Mijn Hardware / Software en hun crappy MP code , is de oorzaak van mijn problemen.
Moet ik dan iets aanpassen om het spel te kunnen spelen > nee. EA/Dice moeten zorg voor draaien dat het gewoon ,op alle systemen die mensen hebben , draait.

Ze hebben dus daadwerkelijk niets getest met de code die ze voor het uiteindelijke spel gebruikt hebben.
De beta was dus alleen echt stress testen servers.

Ook de " lack " van updates aan hun kant is verontrustend. We zitten nu al in R7 van de server files. Maar ik geloof dat we 1 client patch gehad hebben.

Ik heb een product gekocht dat dus duidelijk niet werkt. .IMO hebben we in iedergeval recht op compensatie. MIsschien idee ala simcity disaster mensen nog een DLC gratis te geven.

Niet dat het mij blij zou maken , ik wil gewoon spelen. De meeste mensen waarmee ik normaal BF speel zijn al ruim boven rank 20. en ik zit nog steeds op rank 7.. Overigens , leuke sidenote.. Ben al 10 x rank 8 geweest , maar door crashes , kicks, ctd etc.. hou ik de punten niet. Mijn quit rate is superhoog , en ik heb bijna alleen maar verloren potjes op mijn account.. Ik zou bijna denken.. Ik begin opnieuw.. maar zelfs die feature heb je niet als normale BF4 klant.. Nee daar moet je premium voor zijn..

• SoulEnroLL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-12-2022
Afgelopen 10 uur ingame geen clientside crashes("BF4 stopped working oid") gehad. Alleen stuk of 5x serverside, waar server iedereen eruit gooit/restart.

Verder heb alleen grote problemen op die schotel_ding_ontvanger map, onspeelbaar hierdoor. Het geluid komt en gaat, tanks gaan vliegen etc. supervaag. De rest van de maps draaien prima, ook geen massive fps drop meer op hanoi hotel sinds ik cpu parking heb disabled.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bij mij is die 30%
In de wetenschap dat ik never nooit een potje quit... do the math

Nee hoe jammer is dit, de eerste weken zijn voor mij de mooiste weken, ontwikkeling van je skills, uitdaging om te ranken, dat trekt enorm. Als je thuis komt van je werk ff paar potjes spelen, je kent het wel. Die weken zijn tot nu toe wel grondig vern*&kt, elk potje wat je wil spelen... je zit eigenlijk te wachten op de crash.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 19:44
De vastlopers lijken wel wat minder vaak voor te komen nu, alleen bij Siege of Shanghai loopt hij bij mij altijd binnen 5 minuten altijd vast. Hebben meer mensen dit?

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 00:07

Zorian

What the fox?

simons schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:23:
[...]

Bij mij is die 30%
In de wetenschap dat ik never nooit een potje quit... do the math

Nee hoe jammer is dit, de eerste weken zijn voor mij de mooiste weken, ontwikkeling van je skills, uitdaging om te ranken, dat trekt enorm. Als je thuis komt van je werk ff paar potjes spelen, je kent het wel. Die weken zijn tot nu toe wel grondig vern*&kt, elk potje wat je wil spelen... je zit eigenlijk te wachten op de crash.
Kom ik aan met 60%.

Anyway, ik heb een mogelijke oplossing gevonden voor mijn probleem.
Ik draai Windows 8.1 en het hielp schijnbaar om de executables van ESN Sonar/Battlelog Plugins te voorzien van compatibiliteitsmodus naar Windows 7 en adminrechten.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zit aan 100%.

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-12-2022
Zijn hier nog gamers die op de BuG server spelen?
Gisteren avond continue - battlefield 4 reageert niet meer gekregen.
Vroeg me af als het aan de server of mijn pc problemen geeft. Heb nog geen andere
Server gespeelt , wel een andere game die niet crasht.

Iemand nog steeds crashen ?

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:11
Voor wie de bf4 settings editor heeft gebruikt: probeer je settings map (C:\Users\<user>\Documents\Battlefield 4\settings\) eens weg te gooien en je instellingen (zónder settings editor) opnieuw in te stellen. Het spel heeft sindsdien bij mij minder last van framedrops en betere fps overall. Dat terwijl mijn instellingen hetzelfde zijn ingesteld.

• nootjeee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-03-2021
ik heb een probleem met battlefield 4.
bij can u run it kon ik hem op de minimale instellingen spelen.
dat probeer ik dus maar bij 64 bit komt er te staan.
werkt niet meer zoeken naar oplossing en bij 84 bit kan ik het wel spelen maar dan ben ik in de game dan klik ik op resume en dan hoor ik mezelf lopen maar het is allemaal blauw. weet iemand hoe dat kan en waarom kan ik hem niet met 64 bit spelen.
mijn systeem is
GPU nvidea geforce 740m
CPU intel core i7-3630QM 2,4 GHz
geheugen 8 GB RAM

wie weet waar het aan kan liggen?
alvast bedankt voor alle reacties

[Voor 19% gewijzigd door nootjeee op 11-11-2013 17:00]

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Punkbstr A problemen zijn optelossen door zelf punkbuster te downloaden vanaf het internet en het te installeren cq wijzigen. Dit probleem kwam al voor in BF3

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• nootjeee
geld dit voor mij?

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kan iemand mij eens uitleggen hoe je je origin naam aan kan passen? Ik ben echt al een tijd hier mee bezig geweest maar die site is zo verrot dat het me gewoon niet lukt.

Op http://www.origin.com/nl/change-id zou je normaal gesproken je je username moeten kunnen aanpassen maar wat ik ook invul, hij pakt die username gewoon niet.

Dan op de origin site kan je je username wel aanpassen maar wordt om een Матер ( :? ) gevraagd. Wellicht een geheime vraag ofzo, geen idee wat ik hier heb ingevuld.

Oke dan wil ik die geheime vraag aanpassen en wordt vrolijk WEER om die Матер gevraagd. |:(

Ik word echt helemaal leip van deze shit 8)7 |:(

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

nootjeee schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:50:
werkt niet meer zoeken naar oplossing en bij 84 bit kan ik het wel spelen maar dan ben ik in de game dan klik ik op resume en dan hoor ik mezelf lopen maar het is allemaal blauw. weet iemand hoe dat kan en waarom kan ik hem niet met 64 bit spelen.
mijn systeem is
GPU nvidea geforce 740m
geheugen 8 GB RAM

Vorige niet maar deze wel. Wat voor OS heb je ? Waarschijnlijk 32/86 bit ? ( rechtermuis deze computer > properties ) Om 64 bit spellen te draaien en dus je geheugen beter te benutten heb je een 64 bit OS nodig

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Net weer eens in levende lijve ondervonden hoe ontzettend frustrerend het is om al je progress kwijt te zijn na een servercrash. Verziekt mijn spelplezier zo ontzettend veel..

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08-2022

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Leuk, 3 crashes in korte tijd, met Siege map. Op andere maps niet zo snel een vastloper.
Windows 7,
AMD HD7870
i5-2550
Samsung 830 SSD
8GB RAM

Normaal speelt het goed door de mappen heen, maar sommige mappen crasht het zomaar, vooral Siege.
Zijn er wat workarounds om crash kans kleiner te maken in W7. Eén van de tips is Dx11 uitzetten en spelen op Dx10.
Systeem is verder stabiel en goed voeding zit erin, 720W voeding zelfs...

Heeft iemand dus paar tips voor me? :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:46
mijn systeem is
GPU nvidea geforce 740m
geheugen 8 GB RAM

Je verwacht echt teveel van die 740m, is geschikt voor simpele games.

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 20:12
Ik heb op dit moment een Samsung F1. Zal de laadtijden ver afnemen als ik hem vervang met een seagate 7200.14?

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-03 13:29
Amper of niet. Beide zijn 7200 RPM. De Seagate is mogelijk iets sneller, maar niet merkbaar sneller.
Een SSD zorgt ervoor dat levels in 20 seconden laden. En als de volgende map in een server dezelfde map is als de vorige laadt een map in 10 seconden. Je bent dan meteen in server en als je geluk hebt dat een enemy team niemand heeft met een SSD dan kun je in bijvoorbeeld Rush al een bom leggen zonder tegenstanders.

[Voor 19% gewijzigd door Fleximex op 12-11-2013 09:28]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Can u run it is crap, je kunt beter naar echte benchmarks kijken.
84 bit? 8)7
Billiebier schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:18:
Ik heb op dit moment een Samsung F1. Zal de laadtijden ver afnemen als ik hem vervang met een seagate 7200.14?
Neu, gewoon een SSD pakken. Dat merk je pas.

[Voor 18% gewijzigd door Compizfox op 12-11-2013 10:25]

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:14
Ik begin echt een schijthekel aan AMD te krijgen, memory leak is weer terug op me 6950 wat is 3.11 beta een kut driver

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Zorean schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:19:
[...]

Kom ik aan met 60%.

Anyway, ik heb een mogelijke oplossing gevonden voor mijn probleem.
Ik draai Windows 8.1 en het hielp schijnbaar om de executables van ESN Sonar/Battlelog Plugins te voorzien van compatibiliteitsmodus naar Windows 7 en adminrechten.
Ok dit is ook voor mij een goeie geweest.. Ik crash ook een stuk minder..

Mocht ik vandaag niet crashen zet ik hem bij mogelijke oplossingen

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-08-2022
Mooiste error message tot nu toe: game has crashed, please close with task manager.
Mijn eerste reactie: EEEEHM WTF?. dat zon error message er in zit is wel zwaar slecht....

Body mods don't determine skill

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 20:12
Fleximex schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:27:
Amper of niet. Beide zijn 7200 RPM. De Seagate is mogelijk iets sneller, maar niet merkbaar sneller.
Een SSD zorgt ervoor dat levels in 20 seconden laden. En als de volgende map in een server dezelfde map is als de vorige laadt een map in 10 seconden. Je bent dan meteen in server en als je geluk hebt dat een enemy team niemand heeft met een SSD dan kun je in bijvoorbeeld Rush al een bom leggen zonder tegenstanders.
Ok raar, ik zie namelijk dat de seagate in sommige benchmarks met kopieren etc echt 3x zo snel is dan mijn f1

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik weet niet hoe oud je schijf, maar het is uiteraard wel zo dat nieuwere schijven wat sneller zijn dan oudere. Maar ik denk dat het verschil het vooral zit in de sequentiële throughput, en dat je het in het dagelijks gebruik zeker niet zal merken.

Een SSD is het enige wat je wel echt zult merken, juist omdat de access times zo laag zijn.

• Msi92
Iemand die weet hoe je een oudere driver weer kunt installeren? (AMD) Beta 3.11 is echt troep ffs

• _Durandal_
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-12-2021
Msi92 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:44:
Iemand die weet hoe je een oudere driver weer kunt installeren? (AMD) Beta 3.11 is echt troep ffs
Control Panel -> Programs -> Programs and Features -> AMD Catalyst Install Manager -> Change -> Express Uninstall All AMD Software.

Dan juiste versie downloaden en installeren.

Wat is er precies mis met de Beta drivers als ik vragen mag? Bij de release notes lees ik dat er gewerkt zou zijn aan beter ondersteuning voor BF4. Wil straks de beta driver eens gaan uitproberen aangezien ik nu nog 13.9 heb.

[Voor 42% gewijzigd door _Durandal_ op 12-11-2013 14:58]

• Msi92
_Durandal_ schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:52:
[...]

Control Panel -> Programs -> Programs and Features -> AMD Catalyst Install Manager -> Change -> Express Uninstall All AMD Software.

Dan juiste versie downloaden en installeren.

Wat is er precies mis met de Beta drivers als ik vragen mag? Bij de release notes lees ik dat er gewerkt zou zijn aan beter ondersteuning voor BF4. Wil straks de beta driver eens gaan uitproberen aangezien ik nu nog 13.9 heb.
Sinds ik de nieuwe beta heb geinstalleerd krijg ik weer memory leaks, heel irritant (HD6950)

• _Durandal_
Msi92 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:00:
[...]

Sinds ik de nieuwe beta heb geinstalleerd krijg ik weer memory leaks, heel irritant (HD6950)
Hmm, dat is dan ook mooi ruk. Ik ga het straks toch eens proberen momenteel crasht mijn pc (reboot) zodra een nieuwe map geladen wordt tijdens MP.

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:31
_Durandal_ schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:02:
[...]

Hmm, dat is dan ook mooi ruk. Ik ga het straks toch eens proberen momenteel crasht mijn pc (reboot) zodra een nieuwe map geladen wordt tijdens MP.
Datzelfde heb ik ook regelmatig. Bij de mapchange opeens de BSOD en de melding "bad pool caller"

Na wat zoeken via google zijn we ook lang niet de enige die dit hebben. Oorzaak lijkt me echt bij BF4 te liggen want had het daarvoor nooit. @Dice: please fix this shit!!!!

• nootjeee
caanova1984 schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:55:
[...]

Vorige niet maar deze wel. Wat voor OS heb je ? Waarschijnlijk 32/86 bit ? ( rechtermuis deze computer > properties ) Om 64 bit spellen te draaien en dus je geheugen beter te benutten heb je een 64 bit OS nodig
windows 8
type systeem is 64 bit besturingssysteem , 64x processor
sorry jongens ik heb niet zo veel verstand van computers.

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zijn jullie ook je xp en unlocks kwijt bij een crash? Ben nu 2x een heel hoop dingen kwijt geraakt. Eigenlijk kan ik bf4 niet eens meer spelen zonder compleet gefrustreerd en teleurgesteld te moeten stoppen, omdat m'n progress opeens gewoon weg is. Ben ik de enige hierin?

• nootjeee
unfor schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:22:
[...]

Je verwacht echt teveel van die 740m, is geschikt voor simpele games.
maar kan er ook facry 3 en bfbc 2 mee spelen ik verwacht gewoon dat ik er bf 4 mee kan spelen maar wel alles op lol en als ik hem wil openen met 64 bit komt er te staan werkt niet meer zoeken naar een oplossing dat vind ik wel heel erg gek.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-03 12:23
KillerX42 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:16:
Zijn jullie ook je xp en unlocks kwijt bij een crash? Ben nu 2x een heel hoop dingen kwijt geraakt. Eigenlijk kan ik bf4 niet eens meer spelen zonder compleet gefrustreerd en teleurgesteld te moeten stoppen, omdat m'n progress opeens gewoon weg is. Ben ik de enige hierin?
Nee, daar ben je zeer zeker niet de enige in. Ook ik krijg regelmatig een appcrash voor me kiezen (schone Windows 8.1 64 bit installatie)... Vrij irritant als je een goeie ronde speelt en je opnieuw je progress kwijt bent. Volgens mijn stats heb ik 30% van de rondes gequit, in de praktijk is dit dus een appcrash.... Oftewel, 1/3e van de speeltijd gooi ik continu weg.

Erg jammer dat dergelijke launches meer regel dan uitzondering is tegenwoordig. Eigenlijk best vreemd dat een bedrijf hier mee weg kan komen... Tegen de tijd dat de (game breaking) bugs verholpen zijn, zijn de meeste mensen de game al beu.

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-03 08:33
Na de laatste 2 server updates alleen maar achteruit gegaan...disconnects, BSOD, spontane pc reboots, geluid die niet in sync loopt of wegvalt.

Overgens zit mijn campain ook vast. Als ik de laatste save wil laden crasht de game...opnieuw en opnieuw...misschien maar hele missie opnieuw spelen....in de hoop dat ik niet doodga/moet stoppen op een punt waar de save weer steeds crasht....

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:40
BATTLEFIELD 4 MULTIPLAYER WILL BE UNAVAILABLE DUE TO MAINTENANCE ON NOV 13, STARTING 9AM UTC / 1AM PST. MAINTENANCE WILL LAST FOR 3 HOURS.

ben benieuwd!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-03 18:58
Sinds gisteren kan ik het spel eigenlijk niet meer spelen. Steeds meer last van crashes, reboots and vastlopers. Terwijl ik vorige week maar enkele keren een crash mee maakte.
Op mijn trouwe ouwe beestje:

Q6600
4GB Ram
ATi HD6850 1,5 GB

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:54
Is het bij jullie al iets stabieler? Heb 5 dagen niet gegamed en wil nu een game joinen maar dat lukt niet.
Bij 3 servers de volgende melding, ERROR
Game disconnected: could not join server.

Ben benieuwd wanneer DICE het gaat fixen.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-03 12:23
Zojuist na een harde dag werken 2x een game gestart, 2x een appcrash (wit scherm hangt).... Dit gaat echt nergens over.

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-03 19:40

Isniedood

nee, echt niet!

Jimmy-time1 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:27:
[...]

Datzelfde heb ik ook regelmatig. Bij de mapchange opeens de BSOD en de melding "bad pool caller"

Na wat zoeken via google zijn we ook lang niet de enige die dit hebben. Oorzaak lijkt me echt bij BF4 te liggen want had het daarvoor nooit. @Dice: please fix this shit!!!!
Dit heb ik dus ook. Is het hardware of software? eerste paar uur spelen gingen prima. nu is iedere map change een crash zo ongeveer.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• QPeter
  • Laatst online: 14-03 18:04
De mappen die bij mij altijd crashen zijn Dawnbreaker & Siege of Shanghai.
De vrienden waar ik mee speel hebben: AMD & Nvidia videokaarten (& we hebben allemaal intel processoren)

Zowel op Windows 7 en Windows 8.1 heb ik dit probleem. In de beta kon ik prima Siege of Shanghai spelen maar nu echt soms na 3 minuten crash soms na 20 minuten.

Als nu de server changed naar 1 van de bovenstaande maps disconnect ik gelijk. ;)

Onderstaande maps kan ik prima spelen zonder al te veel issues:
Zavod 311
Operation Locker
Lancang Dam (op geluids issues na speelt deze prima)
Flood Zone (op frame drops bij B/C speelt het prima)
Paracel Storm
Hainan Resort
Roque Transmission

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17
Ik kan BF4 niet meer opstarten, als ik het doe zie ik "connecting" staan, opent BF4, na een tijdje die cursor in een zwart scherm sluit hij weer af en ben ik weer terug op het bureaublad. Ik zie dan ook geen melding met "server disconnected" of iets dergelijks. Ik heb PB al geupdate, iemand een idee?

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01-2022

Deze schitterende melding krijg ik dus.

Vista 64 bits, SP2, alles en wel geupdate. Het probleem schijnt bij meerdere vista systemen voor te komen. Mij werd aangeraden om alles te updaten wat er te updaten viel. Het scheen dat ik eerst werkte vanuit SP1 en alles met SP2 verholpen zou moeten worden. Helaas pindakaas, het werkt niet en ik zit met een dure game die het niet doet.

Aan mijn systeem zal het niet liggen, deze is krap aan 2 maanden oud, het moet hem gewoon in de software zitten.

Naar mijn weten heb ik alles geprobeerd, heb gisteren al zowat ieder internetforum afgestruind naar bekende problemen maar wat ik ook doe, niets schijnt te werken. Heeft iemand een idee want ik ben nu echt wanhopig aan het worden.

UPDATE

Opgelost...voel me erg dom, aangezien ik alleen dirextx 11 nog moest installeren. Pff, bomen en bos enz.

En waarom vista? Ik had nog een cd ervan liggen, zonde om 80 euro neer te tellen voor een OS vind ik als het niet hoeft :p

[Voor 13% gewijzigd door Marruk op 13-11-2013 11:38]

TMAXTINT

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

Gezien de waslijst aan problemen, en mijn bepertke zin om ieder zijn probleem uit te pluizen, misschien een vraag die al vaker voorbij is gekomen:

Ik draai een Dual-screen setup, W7x64 met een Nvidia GTX460. Wat me opvalt is dat het heel erg vaak voor komt dat of:
De game wel start maar niet naar voren kan komen.
De game wel start maar niet fullscreen wil draaien op 1 monitor.
De game wel start maar dat mijn muisklikken er voor zorgen dat hij minimaliseert. Ook als ik hem dan weer activeer gebeurt het weer.

Ik denk dat dual screen supported is, er zit niet voor niets een battlescreen dingetje in voor de browser, en dat ga je niet de godze tijd alt+tabben. Meer mensen met deze problemen? En ja, de boel is up to date.

• CrazyStuff
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-08-2019
Marruk schreef op woensdag 13 november 2013 @ 07:26:

Deze schitterende melding krijg ik dus.

Vista 64 bits, SP2, alles en wel geupdate. Het probleem schijnt bij meerdere vista systemen voor te komen. Mij werd aangeraden om alles te updaten wat er te updaten viel. Het scheen dat ik eerst werkte vanuit SP1 en alles met SP2 verholpen zou moeten worden. Helaas pindakaas, het werkt niet en ik zit met een dure game die het niet doet.

Aan mijn systeem zal het niet liggen, deze is krap aan 2 maanden oud, het moet hem gewoon in de software zitten.
Als je systeem 2 maanden oud is waarom dan Vista? En heb je KB971512 ook geinstalleerd?

• CrazyStuff
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-08-2019
SythAdmin schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:42:
<snip>

Ik denk dat dual screen supported is, er zit niet voor niets een battlescreen dingetje in voor de browser, en dat ga je niet de godze tijd alt+tabben. Meer mensen met deze problemen? En ja, de boel is up to date.
Maar je hoeft ook niet naar je battlescreen toe, is alleen een map waar je kan kijken. Als je in fullscreen speelt dan blijf je dat probleem houden met alt-tab. Je kan altijd windowed-borderless proberen. Dan kan je met je muis wel naar beide schermen. Verder geen problemen met het naar automatisch naar voren komen als het spel start.

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-12-2022
battlelog down? ik kan er niet in.

Problem contacting EA Login, please try again in a while

[Voor 49% gewijzigd door Sharpe. op 13-11-2013 11:59]

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ja onderhoud.

• _Durandal_
Blo0odyHell schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:13:
BATTLEFIELD 4 MULTIPLAYER WILL BE UNAVAILABLE DUE TO MAINTENANCE ON NOV 13, STARTING 9AM UTC / 1AM PST. MAINTENANCE WILL LAST FOR 3 HOURS.

ben benieuwd!
Ze waren wel bezig met onderhoud vandaag, misschien dat dit de oorzaak is?

• Kasper
_Durandal_ schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:03:
[...]

Ze waren wel bezig met onderhoud vandaag, misschien dat dit de oorzaak is?
Hmm naar mijn weten is die tijd van onderhoud de 3 uren allang gepasseerd. Maar Battlelog geeft nu inlogproblemen (zal wel door het onderhoud komen) staat er op de site. Dus dat zal in de loop van de dag wel gefixed worden.

• _Durandal_
Blo0odyHell schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:00:
[...]

Hmm naar mijn weten is die tijd van onderhoud de 3 uren allang gepasseerd. Maar Battlelog geeft nu inlogproblemen (zal wel door het onderhoud komen) staat er op de site. Dus dat zal in de loop van de dag wel gefixed worden.
Ik kan nu in ieder geval wel weer op Battlelog inloggen.

• Kasper
ja ik ook weer! onderhoud lijkt voorbij te zijn, alles doet het weer zover het voorheen deed! nog geen aanpassingen opgemerkt tot nu toe

• LinkinTED
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:20
Hallo,

Gisteren BF4 aangeschaft en geïnstalleerd.

Heb alleen "flickering" in het scherm en soms ook een rode gloed over het hele scherm. Na wat speurwerk op internet heb ik gevonden dat dit vaak bij nvidea kaarten is. Heb ook al mijn drivers geüpdate, maar dat maakte geen verschil.

Geheugen: 4GB
Videokaart: ASUS EAH4890

De minimale specs geven aan ATI Radeon 3870, maar ik weet niet of mijn videokaart beter of slechter is.

Iemand ideëen wat ik kan doen?

• Kasper
LinkinTED schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:28:
Hallo,

Gisteren BF4 aangeschaft en geïnstalleerd.

Heb alleen "flickering" in het scherm en soms ook een rode gloed over het hele scherm. Na wat speurwerk op internet heb ik gevonden dat dit vaak bij nvidea kaarten is. Heb ook al mijn drivers geüpdate, maar dat maakte geen verschil.

De minimale specs geven aan ATI Radeon 3870, maar ik weet niet of mijn videokaart beter of slechter is.

Iemand ideëen wat ik kan doen?
Heb je al Can I Run It je systeem laten checken? (http://systemrequirementslab.com/cyri)

• LinkinTED
Bedankt voor de tip Blo0odyHell, werkt mooi!

Hij geeft aan dat alles in orde is behalve mn RAM (zou 4GB moeten zijn, is 3,3GB). Maar dat lijkt me niet de oorzaak van het probleem. Nog andere ideeën??

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-03 09:42
LinkinTED schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:28:
....

Die 4890 van je is veel beter dan een 3870. Alleen nu is de vraag wat vindt Dice "minimaal" en hoe ziet een spel er dan uit en hoe vloeiend loopt het spel dan?

Oja even voor de zekerheid, die 4890 is geen Nvidia kaart maar je zal wel bij AMD de driver gedownload hebben ;)

• LinkinTED
Nee, is inderdaad geen Nvidea, dat wist ik dan nog wel :)

Heb de drivers van de Asus website:
http://support.asus.com/d...en&m=EAH4890+Series&os=17

Dat lijkt me toch goed?!

[edit]
Krijg nu bij het opstarten van het spel deze foutmelding:

Your computer does not meet the minimum requirements for playing this game.
"ATI Radeon HD 4800 series" gpu does not support directX 10.0 which is required

Volgens dxdiag draait DirectX 11.0 :S

[Voor 40% gewijzigd door LinkinTED op 13-11-2013 20:34]

• nootjeee
ik heb altijd het probleem dat het spel niet werkt dan start ik hem op laad hij en dan staat er battlefield 4 werkt niet meer zoeken naar een oplossing. kan het komen doordat ik java 32 bit heb in plaats van 64 bit?
iemand een idee.

[Voor 18% gewijzigd door nootjeee op 13-11-2013 20:46]

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:54
Ik heb een AMD X6 1100T met een AMD 7970 en 8 gb 1333 op Win7 64x

Eigenlijk draait BF4 grotendeels soepel en vloeiend op ultra ... gem. 50 fps ... op zn laagst 36 als het druk is.

Maar soms dan krijg ik opeens drops van naar 12 fps voor een seconden of 5 en daarna werkt alles opeens weer... heel vaag.

Als ik Perfoverlay.Drawgraph aan zet zie ik hem tijdens de 50 fps ook stabiel draaien en bij die 12 fps schiet mn CPU en GPU opeens extreem omhoog.

Iemand hier ook last van / een verklaring voor?

Drivers en geheugen gechecked... temperatuur van CPU en GPU blijft ook normaal.

• LinkinTED
Heb de drivers van de videokaart verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en het werkt nu :)

• nootjeee
ik heb al deze oplossing geprobeerd
Ik krijg een foutmelding wanneer ik Battlefield 4 probeer te starten
Als je een foutmelding krijgt wanneer je Battlefield 4 probeert te starten:
Ga naar de installatiemap van Battlefield, standaard is dat C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4, en zoek de map _Installer.
In _Installer ga je naar de map VC, vervolgens vc2012Update3 en tot slot redist.
In redist staan de x86- en x64-versie van VCredist.exe.
Start en installeer beide bestanden. De game zou nu zonder problemen gestart moeten kunnen worden.

maar nog steeds krijg ik de foutmelding ik weet het nu ook echt niet meer misschien jullie.

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Liev schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:45:
Ik heb een AMD X6 1100T met een AMD 7970 en 8 gb 1333 op Win7 64x

Eigenlijk draait BF4 grotendeels soepel en vloeiend op ultra ... gem. 50 fps ... op zn laagst 36 als het druk is.

Maar soms dan krijg ik opeens drops van naar 12 fps voor een seconden of 5 en daarna werkt alles opeens weer... heel vaag.

Als ik Perfoverlay.Drawgraph aan zet zie ik hem tijdens de 50 fps ook stabiel draaien en bij die 12 fps schiet mn CPU en GPU opeens extreem omhoog.

Iemand hier ook last van / een verklaring voor?

Drivers en geheugen gechecked... temperatuur van CPU en GPU blijft ook normaal.
Zo een beetje iedereen :-), google ff maar bij mij hielp niets , kijk naar http://pcgamingwiki.com/wiki/Battlefield_4 , bij sommigen helpt het dan weer wel , zeker cpu parking uit.

Maar morgen komt een patch uit http://battlelog.battlefi...ws/view/upcoming-updates/
Hopelijk is al die ellende dan voorbij :X

[Voor 15% gewijzigd door brnjo op 13-11-2013 21:54]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Morgen komt een patch mensen :)

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee