"Be brave, don't shave"
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Anoniem: 83718
(sorry te laat)
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 83718 op 09-11-2013 00:02 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
mn bankrekening is iig blij, ik heb niets gekocht bij ibood
ora et labora
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Was gezellig mensen, met het jukebox uurtje enzo.
Moet je daar om jannken of blij om zijn?mrc4nl schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:01:
slechtste hunt ooit ?
mn bankrekening is iig blij, ik heb niets gekocht bij ibood

1 box

En tevreden mee, liever 1 goeie box dan 2 of 3 crap-boxen!
Geen box, geen nutteloze dingen gekocht.
Best productief voor je portemonnee eigenlijk
Thanks voor de gezelligheid en tot de volgende keer!
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
FTFY
Toch nog iemand hier die een box heeft weten te bemachtigen, gratz!coyote1980 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:02:
Totale score:
[afbeelding]
1 box![]()
En tevreden mee, liever 1 goeie box dan 2 of 3 crap-boxen!
IDD dat Juke-box uurtje doet 't 'm wel!AdmiralSnipe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:01:
Dit topic was wel weer het hoogte puntje van deze hunt naar mijn mening.![]()
Was gezellig mensen, met het jukebox uurtje enzo.
Heb bij iets van 7 boxen in het "wacht op het verwerken van je bestelling"-schermpje gehangen, met de iBood spinning wheel of DEATH. En 1 x geluk gehad en iDeal bereikt. Oh well... Waren nog een paar tweakers met 1 of 2 boxen. Geen idee of iemand er 3 bemachtigd heeft hier...AdmiralSnipe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:03:
[...]
Toch nog iemand hier die een box heeft weten te bemachtigen, gratz!
Niks gekocht, maar ik wil iedereen hier wel weer bedanken voor de gezelligheid en tot de volgende hunt maar weer.
over 6 uur al aan het werk ...pinokkia schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:05:
Damn over 6 uur eruit. 8:30 uur de oudste uit bed schoppen.

Ben benieuwd wat er in zit.
Wordt vervolgd
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 09-11-2013 00:07 ]
ora et labora
Leuke maar toch rustige hunt.
Weltrusten!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ook, een HD 7850 en een voeding. Helaas niet voor mij.
⏩ PVOutput☀️
Dat niet. Moet om 7:30 uur vertrekken, omdat hij leider en trainer is van de pupillen E1.
Gewoon een wekker bij in bed gooien. Worden ze vanzelf wel wakkerpinokkia schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:05:
Damn over 6 uur eruit. 8:30 uur de oudste uit bed schoppen.
Wat dan? Wat dan?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Geen scripts hier, mobiele site gebruiken en duimen maar...Astennu schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:08:
De mensen die een box hebben: gewoon te pakken gekregen door te klikken en geluk te hebben? of nog speciale tactieken gebruikt?
Ga met een luchthoorn over 6 uur bij zijn bed staan en dat ding aan zettenhejkompas schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:08:
[...]
Gewoon een wekker bij in bed gooien. Worden ze vanzelf wel wakker
[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 09-11-2013 00:11 ]
moet je wel zelf vroeger opstaan!pinokkia schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:09:
[...]
Ga met een luchthoorn over 6 uur bij zijn bed staan en dat ding aan zetten
Raynox dcr250.
koopje op marktplaats ik Moest gisteren wat kopen maar op ibood was alleen maar meuk.
ora et labora
Ah objectiefje? Dat wordt proefschieten dus, enjoy!mrc4nl schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:10:
[...]
Raynox dcr250.
koopje op marktplaats ik Moest gisteren wat kopen maar op ibood was alleen maar meuk.
@iedereen: truste, nu echt tijd om af te sluiten. Ciao!
Heb zelf 6 wekkers staan. Ik ben zelf een nachtmens en geen ochtend mens. Ze noemen me niet voor niets vampierAnoniem: 83718 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:10:
[...]
moet je wel zelf vroeger opstaan!
Hier ook gewoon klikken en duimen maar idd (alhoewel wel een rare orderbevestiging gekregen van een anders product)Astennu schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:08:
De mensen die een box hebben: gewoon te pakken gekregen door te klikken en geluk te hebben? of nog speciale tactieken gebruikt?
Iig, het was gezellig, houdoe en tot de volgende hunt allemaal
[ Voor 53% gewijzigd door hejkompas op 09-11-2013 00:15 ]
mmmhm ikzelf heb het probleem dat ik inderdaad een "NACHTMENS" ben, maar door mijn levenspatroonpinokkia schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:12:
[...]
Heb zelf 6 wekkers staan. Ik ben zelf een nachtmens en geen ochtend mens. Ze noemen me niet voor niets vampier
om 6 uur moet opstaan.
Jammer dat de "samenleving" nooit rekening houdt met dit soort voorkeuren. (in haar eigen voordeel)
Misschien ook door etterende kids.hejkompas schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:14:
Hoe kun je die misgelopen zijn?
Iig, het was gezellig, houdoe en tot de volgende hunt allemaal
Tot voor 2 jaar terug had ik 4 uur slapen per dag genoeg aan. Maar dat trek ik nu niet meer. (hooguit 7 uur per dag slaap ik)Anoniem: 83718 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:16:
[...]
mmmhm ikzelf heb het probleem dat ik inderdaad een "NACHTMENS" ben, maar door mijn levenspatroon
om 6 uur moet opstaan.
Jammer dat de "samenleving" nooit rekening houdt met dit soort voorkeuren. (in haar eigen voordeel)
[ Voor 48% gewijzigd door pinokkia op 09-11-2013 00:20 ]
welterustencoyote1980 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:12:
[...]
Ah objectiefje? Dat wordt proefschieten dus, enjoy!
@iedereen: truste, nu echt tijd om af te sluiten. Ciao!
ora et labora
Ah oke. Goed om te weten dat het wel mogelijk is zonder scriptsRedshark schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:12:
[...]
Hier ook gewoon klikken en duimen maar idd (alhoewel wel een rare orderbevestiging gekregen van een anders product)
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Tuurlijk, voetbal wordt vaak afgelast om 00:30,pinokkia schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:22:
Yes kan opblijven. Voetbal is afgelast. Zo kan ik nu mooi rustig vampire diaries kijken.
maare morgen om 06:30 wel opstaan.....
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 83718 op 09-11-2013 00:26 ]
Blijkbaar stond het een paar uur terug al op de website van de tegenpartij, want bij onze voetbalvereniging staat het er niet opAnoniem: 83718 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:24:
[...]
Tuurlijk, voetbal wordt vaak afgelast om 00:30
Dikke neus. Dat wordt mooi om 10:00 uur opstaan
[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 09-11-2013 00:27 ]
en 10 uur is ook vroeg!
wel te-rusten in ieder geval
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 83718 op 09-11-2013 00:31 ]
Yup ik had die box van 8 uur s'ochtends op de normale site.Astennu schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:22:
[...]
Ah oke. Goed om te weten dat het wel mogelijk is zonder scripts
Site viel toen ook niet weg, geen database errors of wat dan ook!
Kwam er in 1x klikken doorheen!
Vooral de 90% bar terwijl je zelf al de bank bij ideal hebt geselecteerd en dan uiteindelijk toch na 5 minuten nog steeds naar betaling verwerken scherm zit te kijken
Maar, toch wel wat leuks gescoord denk ik - voucher voor 110 pagina's fotoboek - toevallig was ik daar net naar op zoek
ahh je hebt dus weer iets gekocht wat je totaal niet nodig had <---> jawel een quad-copterpaulus_01 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 01:19:
Zoooo - weer 2 dagen hunten, al was ik heel wat meer afwezig dan andere hunts, en tja, blijft een drama die boxen
Vooral de 90% bar terwijl je zelf al de bank bij ideal hebt geselecteerd en dan uiteindelijk toch na 5 minuten nog steeds naar betaling verwerken scherm zit te kijken
Maar, toch wel wat leuks gescoord denk ik - voucher voor 110 pagina's fotoboek - toevallig was ik daar net naar op zoeken de quadcopter die vanavond langs kwam ook maar besteld
Voor de prijs en mijn katten hoef ik het niet te laten
Sorry een akelige reaktie, maar zat je er op te wachten, of was het een kanskoopje?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 83718 op 09-11-2013 03:56 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Wel iemand erg blij gemaakt met een bestek set dus compleet nutteloos was het niet.
Body mods don't determine skill
Broodje aap is het niet - ik heb in mei wel 2 boxen gehadKelvern schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:08:
Veel had je er waarschijnlijk niet aan gehad, had met 2 computers instant klik en de errors vlogen me om de oren. Begin te geloven dat het een broodje aap verhaal is.
Ik zat er niet per se op te wachten - wel ben ik al een tijdje naar een nieuwe r/c copter aan het kijken geweest (pas geleden bijna 1 bij de action gekocht) en een quadcopter voor dit bedrag, ach waarom niet dacht ik.Anoniem: 83718 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:06:
[...]
ahh je hebt dus weer iets gekocht wat je totaal niet nodig had <---> jawel een quad-copter
Sorry een akelige reaktie, maar zat je er op te wachten, of was het een kanskoopje?
Ik snap je opmerking wel hoor, ivm het hele hunt/box concept....ik heb deze quadcopter wel besteld met in mijn achterhoofd dat als ik na de aankoop reviews heb gevonden en 't is niks, dat ik de bestelling annuleer (zoals je bij Ibood makkelijk kunt doen).
Ik heb echter besloten om deze te houden. Mijn katten gaan het geweldig vinden, vonden ze van de vorige ook, maar die hebben ze al vakkundig gesloopt
Ik heb de 1e box kunnen bestellen zonder problemen.Kelvern schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:08:
Veel had je er waarschijnlijk niet aan gehad, had met 2 computers instant klik en de errors vlogen me om de oren. Begin te geloven dat het een broodje aap verhaal is.
Maar toen waren de scriptkiddies nog niet echt actief denk ik omdat de hunt net was begonnen.
Latere boxen waren één groot errorfeest.
Broodje aap? Nee dat niet want ik heb er een. Maar door die scriptkiddies wordt het wel verziekt om eerlijk de box te kunnen bemachtigen.
Ja ik heb de eerste ook zonder problemen, later lukte het het inderdaad echt niet meer.michel2506 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 16:10:
[...]
Ik heb de 1e box kunnen bestellen zonder problemen.
Maar toen waren de scriptkiddies nog niet echt actief denk ik omdat de hunt net was begonnen.
Latere boxen waren één groot errorfeest.
Broodje aap? Nee dat niet want ik heb er een. Maar door die scriptkiddies wordt het wel verziekt om eerlijk de box te kunnen bemachtigen.
Is bij iedereen de verzenddatum 15 novemeber van de box?
[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 09-11-2013 17:55 ]
Idem.coyote1980 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:19:
Mijn box, van rond kwart voor vier uur vrijdag, staat ook op 15 november qua verzenddatum.
Lijstje van gescoord spul:
Xperia Tablet Z 32GB
Shure SRH1440
3x bestincanvas voucher
iBood box
[ Voor 19% gewijzigd door Uchiha1911 op 09-11-2013 20:01 ]
Gescoord:
Brunotti damestas voor de vriendin
Sabalier Messenset, past mooi in de nieuwe keuken
Labelwriter
BOX
Anoniem: 102729
Happy unboxing!
⏩ PVOutput☀️
Kan je nog annuleren?Quad schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:13:
Kom erachter dat twee keer 16GB microSD class 10 eigenlijk beter was geweest voor mij dan twee keer 16GB USB 3.0 daar ik wel redelijk direct eentje nodig heb.
ora et labora
Ach, nu ergens anders goedkoop een microSD vandaan toveren.
⏩ PVOutput☀️
Har Har.
En nee geen scripts.
[ Voor 40% gewijzigd door skdevil op 11-11-2013 09:26 ]
3!?!? Hoe doe je dat precies?skdevil schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:24:
Mooi 3 boxen kunnen scoren deze hunt!
Har Har.
En nee geen scripts.
Welke browser? Moet je heel snel klikken? Heb je een hele snelle verbinding? Via de normale ibood site? Etc.
edit: Heb er ook 1 kunnen bemachtigen, de eerste van 00:30
[ Voor 43% gewijzigd door FlyEragon op 11-11-2013 09:59 ]
Gelukkig koos de box mij de keer daarop ook, en heb ik er (na 3 jaar) eentje kunnen bemachtigen!
owja, de mensen die elke Hunt weer meerdere boxen hebben, en maar volhouden dat ze geen script draaien... i don't buy it! Happy unboxing everyone! (please geen pan.... liever een Foon!)
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Doe mij maar een Nexus 5 4.Waah schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:30:
De box koos mij bij de 2e box al! alleen koos ik ING in plaats van SNS, en toen kon ik de box wel schudden....
Gelukkig koos de box mij de keer daarop ook, en heb ik er (na 3 jaar) eentje kunnen bemachtigen!
owja, de mensen die elke Hunt weer meerdere boxen hebben, en maar volhouden dat ze geen script draaien... i don't buy it! Happy unboxing everyone! (please geen pan.... liever een Foon!)
Zoek een bedrijf/organisatie waar 'Het Nieuwe Werken' daadwerkelijk werkt. Dan kun je allicht van 10:00 tot 12:00, van 14:00 tot 17:00 en van 20:00 tot 23:00 werken ofzo. Je zal altijd overdag dingen moeten doen met collega's, maar echt om 06:00 opstaan omdat je om 09:00 op kantoor MOET zitten ken ik bij mijn werkgever al wat jaartjes niet meer.Anoniem: 83718 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:16:
[...]
mmmhm ikzelf heb het probleem dat ik inderdaad een "NACHTMENS" ben, maar door mijn levenspatroon
om 6 uur moet opstaan.
Heb overigens 4 keer een poging kunnen doen voor een box, was snel met klikken, reeds ingelogd en betaalgegevens in kunnen voeren, maar uiteindelijk afgeserveerd met een foutmelding.
Laatste hunts alle keren meerdere pogingen kunnen doen en behalve heel veel foutmeldingen geen resultaat. Ik laat iBood even voor wat het is tot het weer wat meer voldoening geeft - laatste aankopen waren matig van kwaliteit, deel terug gestuurd en dat gedoe met die box levert meer frustratie dan lol op inmiddels - besteed ik voorlopig mijn tijd weer aan andere dingen
[ Voor 31% gewijzigd door NiGeLaToR op 11-11-2013 11:58 ]
Dat deed ik ook, tot dat ik las dat er iemand drie had 'gewonnen'.coyote1980 schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:53:
@Philflow: zie de box als een loterij...
Nee, ik heb wel een manier hiervoor maar dat ga ik uiteraard niet zeggen want dan weet iedereen het..Philflow schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:48:
[...]
3!?!? Hoe doe je dat precies?
Welke browser? Moet je heel snel klikken? Heb je een hele snelle verbinding? Via de normale ibood site? Etc.
En nee, geen scripts zou niet eens weten hoe, gewoon een legale manier.
Hier ook mobiele website, werkt een stuk fijner als de normale.Deveon schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 16:53:
Gebruikten jullie voor de boxen de reguliere site of de mobiele site? In mijn ervaring was de mobiel site 2-3 seconde later als 1DK.nl, maar op mijn laptop had ik het never gered via de regulier site (scroll bar). Blijf toch proberen een box te bemachtigen. Heb wel een bestekset, suikerspinmachine (cadeau), tandenborstel en snijplanken set besteld.
Sneller ben je inderdaad niet veel.
Dat is dan een verschil tussen jou en mijskdevil schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:28:
[...]
Nee, ik heb wel een manier hiervoor maar dat ga ik uiteraard niet zeggen want dan weet iedereen het..
En nee, geen scripts zou niet eens weten hoe, gewoon een legale manier.
Dat kan niet, die heb ik alFlyEragon schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:58:
Jij kiest de box niet, de box kiest jou !
edit: Heb er ook 1 kunnen bemachtigen, de eerste van 00:30
Het heeft mij 6 hunts gekost voordat ik een box te pakken kreeg en ik was zelfs laat met klikken. Kreeg via Skype te horen dat er een box voorbij kwam, ben toen naar juiste tabblad gegaan in mijn browser en wonder boven wonder heb ik er een.Philflow schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:40:
[...]
Dat deed ik ook, tot dat ik las dat er iemand drie had 'gewonnen'.
Verder alleen een Senz-paraplu gekocht, heb de schade wat betreft aankopen beperkt gehouden.
Tja, gelukkig is niet iedereen hetzelfde!NiGeLaToR schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:47:
[...]
Dat is dan een verschil tussen jou en mijIk zou het wel melden, maar ben dan ook wellicht enigszins verlicht
Je hebt je drie dozen al, waarom anderen er ook eentje ontzeggen?
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A