Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
[ Voor 6% gewijzigd door hejkompas op 08-11-2013 20:58 ]
ora et labora
Is het niet zo dat W7 minder zwaar is dan Vista? Zo ervaar ik het iig weltimmert26 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:54:
[...]
ja! als je vista kunt kun je ook w7/8.
Ik draai w7 op een pentium 4 op stage
"Be brave, don't shave"
ja dat was precies mijn punt! Het is kleiner en minder zwaar. Verschil w7/8 weet ik zo niet.Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:59:
[...]
Is het niet zo dat W7 minder zwaar is dan Vista? Zo ervaar ik het iig wel
Geloof dat vista sp2 even zwaar zou zijn als w7Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:59:
[...]
Is het niet zo dat W7 minder zwaar is dan Vista? Zo ervaar ik het iig wel
navlim schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:57:
[...]
I know, t is een lange dag geweest voor mij, denk dat hij het wel begrijpt

Op de HP website zijn alleen de XP / Vista drivers beschikbaar.Barrycade schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:00:
Met oude hardware moet je wel oppassen of je drivers wel W7 proof zijn.
XP vond ik zelf al een stuk sneller dan Vista.
[ Voor 78% gewijzigd door Mabili op 08-11-2013 21:05 ]
W8 zou ik al niet doen ivm dat App geleuter etc.. Zelf geen ervaring mee, en dat probeer ik ook zo lang mogelijk uit te stellen.timmert26 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:00:
[...]
ja dat was precies mijn punt! Het is kleiner en minder zwaar. Verschil w7/8 weet ik zo niet.
"Be brave, don't shave"
Ik neem aan dat je ze niet hebt genomen?jostefa schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:03:
wat is dit nou weer voor onzin deal...
laatste aanbieding van de hunt is nog nooit specaculair geweest though
ora et labora
Life is what happens while you're busy making other plans
eeuh , nee dat is geen koopje
ora et labora
Ja is super cheap, ik zou meteen 5 kilogram kopen als ik jou was
10kilo jelly? 50 paar sokken? Of 3 cree led lampenmrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:04:
zou ibood eruit gaan met een knaller?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
je bent er zo aan gewend. Vind het nu wel snel. Je hebt gewoon je standaard bureaublad alleen de windows knop is anders nu.Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:03:
[...]
W8 zou ik al niet doen ivm dat App geleuter etc.. Zelf geen ervaring mee, en dat probeer ik ook zo lang mogelijk uit te stellen.
True, ik vond W8 in het begin ook helemaal niks, en nu wil ik niet eens meer terug naar windows 7!timmert26 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:06:
[...]
je bent er zo aan gewend. Vind het nu wel snel. Je hebt gewoon je standaard bureaublad alleen de windows knop is anders nu.
Donemark-k schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:06:
[...]
Ja is super cheap, ik zou meteen 5 kilogram kopen als ik jou was
Lijkt me toch lachen als hier iemand straks een box vol sokken krijgtRonaldDesigns schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:06:
[...]
10kilo jelly? 50 paar sokken? Of 3 cree led lampen
Mijn ervaring:Tiestor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:03:
[...]
W8 zou ik al niet doen ivm dat App geleuter etc.. Zelf geen ervaring mee, en dat probeer ik ook zo lang mogelijk uit te stellen.
In het begin leuk, na een paar weken startte de helft van mijn apps niet meer (dafuq?). Je begint eraan te wennen, je PC begint als een machine aan te voelen met maar 2 taken (in mijn geval Chrome en een spelletje) en vervolgens zie je bij een klant o.i.d. Windows 7 en installeer je die aan het einde v/d dag (ondanks 11 maanden gebruik) weer op je eigen PC en voelt deze echt weer als een volledig functionerende machine aan
Windows 8 is het gewoon net niet, sommige dingen (taakbeheer en filetransfers enzo) vind ik wel verbeterd, maar eigenlijk is het overall gewoon een lomp OS. Sowieso zijn die knoppen enzo als vreselijk lomp groot met een muis...
idem! dat is wel een leuke voor de volgende ibood. Gooi er een OS inwesley17 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:07:
[...]
True, ik vond W8 in het begin ook helemaal niks, en nu wil ik niet eens meer terug naar windows 7!
ora et labora
zij zijn nog die 10% die op xp bakkenmrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:09:
als win 9 uit is blijven jullie dan ook nog bij win 7 hangen
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Dat hangt er heel erg vanaf:mrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:09:
als win 9 uit is blijven jullie dan ook nog bij win 7 hangen
Windows XP: betrouwbaar en relatief licht, dus populair.
Windows Vista: lomp en zwaarder, dus overgeslagen.
Windows 7: "XP succes" en vanaf het begin was ik eigenlijk al enthousiast.
Windows 8: wat ik hiervoor zij, niet zo slecht als Vista, zeker niet, maar niet zo'n impact als Windows 7.
Windows 9: hangt er dus vanaf of Microsoft een echt computer-OS bouwt of een gaar tablet-achtige omgeving.
Ik heb tussen de hunt door even op google gezocht en het volgende gevonden op het HP forum.
Dit weekend wil ik even een W7 gaan bestellen.Drivers made for Vista are working under Win7 and for Your model HP provides drivers only for 32bit system.
Dan kan de laptop van mijn zoontje er weer even tegenaan.
9 wordt gewoon weer goede, is tot nu toe toch elke keer goed OS, ruk OS, goed OS, ruk OS geweest?BDHowner schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:11:
[...]
Dat hangt er heel erg vanaf:
Windows XP: betrouwbaar en relatief licht, dus populair.
Windows Vista: lomp en zwaarder, dus overgeslagen.
Windows 7: "XP succes" en vanaf het begin was ik eigenlijk al enthousiast.
Windows 8: wat ik hiervoor zij, niet zo slecht als Vista, zeker niet, maar niet zo'n impact als Windows 7.
Windows 9: hangt er dus vanaf of Microsoft een echt computer-OS bouwt of een gaar tablet-achtige omgeving.
En win8 is niet ruk, maar heeft een andere opzet (1 waar ik zelf ook niet echt aan kan wennen)
Ik hoop het sowieso ook wel. Zo nu en dan bashen of niet, ik vind Windows (7 in mijn geval dus) meer dan prima werken. Als Windows 9 weer niets word zit je dus dat je eigenlijk weer niets nieuws kan installeren, en dat zie ik op termijn sowieso als probleem (dan krijg je dat of developers rekening moeten houden met een handjevol OS-en, of je zo'n situatie krijgt zoals met Windows XP nu, dat er geen updaten meer uitkomen).mark-k schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:12:
[...]
9 wordt gewoon weer goede, is tot nu toe toch elke keer goed OS, ruk OS, goed OS, ruk OS geweest?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
was mijn punt ook een beetje. dat Microsoft de koers van win8 door zou zetten en dat die mensen vroeg of laat moeten wennen aan het vernieuwde startscherm (desktop modus zelf is niet veranderd)BDHowner schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:11:
[...]
Dat hangt er heel erg vanaf:
ik heb zelf nooit de behoefte gahad aan win7, ik bleef bij vista totdat win 8 kwam
[ Voor 21% gewijzigd door mrc4nl op 08-11-2013 21:15 ]
ora et labora
Annuleren en deze bestellen?JT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:15:
Homo's, dit ding heb ik een paar dagen geleden gekocht voor 20 euro...ik koop nooit meer wat in aanloop van een hunt.
Vandaag gekregen en uitgepakt. Zat in zo een plastic verpakking die je niet heel kan houden. Daarnaast kost het me wel weer veel moeite voor die 10 euro.
[ Voor 25% gewijzigd door JT op 08-11-2013 21:16 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ach, ik kocht een Zyxel 24poort gigabit switch voor 125 euro die tijdens de hunt voor 55 werd aangeboden... You win some, you lose some...JT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:15:
Homo's, dit ding heb ik een paar dagen geleden gekocht voor 20 euro...ik koop nooit meer wat in aanloop van een hunt.
Terug sturen en deze bestellen? scheelt je toch nog een paar euro
Werkt zoiets dus wel?
Ik was er prima aan gewend, netjes ingedeeld, alles snel te vinden enzo. Maar doordat alles min of meer achter een zoekfunctie zit lijkt je PC net een iPad met 2 apps en doordat alles niet direct in je werkvenster staat, maar los naar voren komt is het gewoon onhandig. Ook omdat ik zo'n figuur ben die z'n muis ff snel naar beneden slingerd en dan direct een applicatie start via start. Dat is in Windows 8 totaal niet prettig (en wat mij betreft geen kwestie van wennen).mrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:15:
[...]
was mijn punt ook een beetje. dat Microsoft de koers van win8 door zou zetten en dat die mensen vroeg of laat moeten wennen aan het vernieuwde startscherm (desktop modus zelf is niet veranderd)
ik heb zelf nooit de behoefte gahad aan win7, ik bleef bij vista totdat win 8 kwam
Ook leuk als die buiten het hokje zitten en ze je gezwaai tijdens t poepen niet registrerenKrilo_89 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:17:
Hoe zit het met dit ding? Als ik 2 uur een film kijk in slappe zak modus, dan schakelt hij mijn tv en alles uit? Dan krijg je net zoiets als zwaaien naar de lichtensensoren omdat je anders in het donker zit.
Werkt zoiets dus wel?

Je kan de sensor instellen op 1,2 of 3 uur of altijd aan. Daarnaast heb je vast wel een plaspauze toch, of blijf je 2-3 uur helemaal stilzittenKrilo_89 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:17:
Hoe zit het met dit ding? Als ik 2 uur een film kijk in slappe zak modus, dan schakelt hij mijn tv en alles uit? Dan krijg je net zoiets als zwaaien naar de lichtensensoren omdat je anders in het donker zit.
Werkt zoiets dus wel?
Ik ga deze overigens gebruiken voor m'n werkplek.
Ecodan warmtepomp
[ Voor 4% gewijzigd door -ION- op 08-11-2013 21:18 ]
Ecodan warmtepomp
Ja klopt, ik stapte precies 24 uur geleden in geloof ik en ik zie zelfs al een hoop dubbel...JT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:19:
Ja. Er is echt erg veel herhaling, veel nutteloze zooi en het gaat traag. Volgende hunt ga ik er niet zoveel moeite meer voor doen.
Voor de rest gewoon ook gaar geregeld met die box...
Wil die scheermesjes..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah daar had ik niet aan gedacht, je werkplek. En ik zit niet helemaal stil hoorJT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:18:
[...]
Je kan de sensor instellen op 1,2 of 3 uur of altijd aan. Daarnaast heb je vast wel een plaspauze toch, of blijf je 2-3 uur helemaal stilzitten
Ik ga deze overigens gebruiken voor m'n werkplek.
Ik werk veel thuis en vergeet nog wel eens de voedingen eruit te trekken van de laptop(s) of de versterker/actieve subwoofer uit te zetten als ik klaar ben. Dus voor dat beetje geld lijkt me dit dan een handige oplossingKrilo_89 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:20:
[...]
Ah daar had ik niet aan gedacht, je werkplek. En ik zit niet helemaal stil hoor, alleen heb je met die sensoren bijv. dat ze niets registeren als het donker is. Dat zou niet zo handig zijn. Maar ik heb ze nu al gemist
, dus wachten op de volgende
Ecodan warmtepomp
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Ik heb een UPS waar ik mijn tv op de master heb aangesloten, super handig. Beeldscherm aan en binnen 1 sec zet hij mijn speakerset aan die idle toch wel tientallen watts gebruikt en een schakelaar aan de achterkant heeft zitten -_-.JT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:22:
[...]
Ik werk veel thuis en vergeet nog wel eens de voedingen eruit te trekken van de laptop(s) of de versterker/actieve subwoofer uit te zetten als ik klaar ben. Dus voor dat beetje geld lijkt me dit dan een handige oplossing
laat elke zwarte piet verblekencoyote1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:23:
♪ de zaklamp van Sinterklaas ♪
ora et labora
Verwijderd
of met van die kinderen die alles laten aanstaan!JT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:22:
[...]
Ik werk veel thuis en vergeet nog wel eens de voedingen eruit te trekken van de laptop(s) of de versterker/actieve subwoofer uit te zetten als ik klaar ben. Dus voor dat beetje geld lijkt me dit dan een handige oplossing
ora et labora
Verwijderd
gewoon zo'n 840 evo halen bij de dixons, vandaag(en morgen) 250 Gb voor 140 piek thuisbezorgdMabili schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:26:
Zou er nog een knappe SSD voorbij komen of toch op termijn gaan kiezen voor de Samsung, 840 serie.
Een Samsung of elk ander fatsenlijk niet recertified SSD kan je vergeten.Mabili schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:26:
Zou er nog een knappe SSD voorbij komen of toch op termijn gaan kiezen voor de Samsung, 840 serie.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Misschien kan dat ook voor deze prachtige HDMI aanbieding?
nee die van de hunt is unmanaged, jij hebt waarchijnlijk een manages versiecoyote1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:16:
[...]
Ach, ik kocht een Zyxel 24poort gigabit switch voor 125 euro die tijdens de hunt voor 55 werd aangeboden... You win some, you lose some...
Klopt! Ik hoopte al dat het niet de managed versie zou zijn, maar heb het typenummer niet nagekeken. Zelf idd de managed versie, wordt tureluurs van de webinterfacefish schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:32:
[...]
nee die van de hunt is unmanaged, jij hebt waarchijnlijk een manages versie
jammer dat tweakers geen 2e account toestaat
ora et labora
Kwam er de vorige keer niet een box langs tijdens de laatste paar minuten van de hunt??mrc4nl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:04:
zou ibood eruit gaan met een knaller?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Sokkenjostefa schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:34:
wat zit er in een box dan?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
ja maar niet als laatsteAdmiralSnipe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:34:
[...]
Kwam er de vorige keer niet een box langs tijdens de laatste paar minuten van de hunt??
ora et labora
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
de vorige keer: http://www.1dagskoopjes.n...boxing-hunt-augustus-2013jostefa schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:34:
wat zit er in een box dan?
True dat.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hoop het maar..
5 paar voor mij, 10 paar voor mn pa.
Wel de maat 46.
⏩ PVOutput☀️
ik heb het even opgezocht
vanaf hier ongeveer: geldermalsen in "[Actie] iBOOD Hunt augustus 2013 *uitpakken*"
ora et labora
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A