De verwachte verzenddatum van dit product is 20 november 2013
Dat is dagje eerder dan mijn nieuwe overhemd.Palm schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:26:
De verwachte verzenddatum van dit product is 20 november 2013
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die iphone was 650. Da's niet echt goedkoper dan de pricewatch toch?
Shaggy time, every time is shaggy time en shaggy time is everytime.
no box plzzzzz
no box plzzzzz
699, dus ja... verschil van 40 euro, best netjes voor een iPhone.vertigoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:27:
Die iphone was 650. Da's niet echt goedkoper dan de pricewatch toch?
49
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
650...kun je ook een High-end toestel van kopenilhanko schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:29:
[...]
699, dus ja... verschil van 40 euro, best netjes voor een iPhone.
Try SCE to Aux
Bijna twee keer een Nexus 5.Imnoa schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:30:
[...]
650...kun je ook een High-end telefoon van kopen
⏩ PVOutput☀️
ik was op tijd voor die iphone. maar ik hou niet van iphone. Mijn schatje wel maar die geef ik geen cadeaus van 650 euro
Imnoa schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:30:
[...]
650...kun je ook een High-end telefoon van kopen

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
9
?
?
middagpauze earphones?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Niemand die vist voor een setje earphones?
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Hoeveel oordopjes koptelefoons en weet ik het hebben ze daar?
Over de earphones:
Bang for buck, dus...If you hate bass, this will give you motion sickness.
If you're looking for a neutral IEM, this isn't one.
If you don't like to listen to your music loud and proud, it loses quite a bit of resolution at low volumes.
However If you're looking to plug in and rock out and and just enjoy it as it is, then yes, this is what you want.
If you like hard hitting high impact music.
If you enjoy soft rock/accoustic rock with sweet vocals.
If you're a basshead.
If you enjoy the sound of being at a concerts and being at the 3rd/4th row of your favorite band/singer.
To make it sound really good, you need to feed it enough power - have a very neutral source.
[ Voor 76% gewijzigd door Coreantes op 08-11-2013 15:34 ]
Ben al blij dat er geen 80000 lampen worden gedumptHoeveel oordopjes koptelefoons en weet ik het hebben ze daar?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
20% voordeel
Best wel refreshing
Best wel refreshing
Ben ik de enige waarbij hificorner.nl het even niet doet xD?
Als het HUE lampen zijn hoor je mij niet klagen, maar die verwacht ik niet...RonaldDesigns schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:33:
[...]
Ben al blij dat er geen 80000 lampen worden gedumpt
"Be brave, don't shave"
The connection has timed out
The server at hificorner.nl is taking too long to respond.
The server at hificorner.nl is taking too long to respond.
Let op: enkel op het streaming gedeelte
Minimaal 15 euro besteding dus, anders kun je het net zo goed niet doen.
Hahahaha geweldig, half Iboodhunt volk gaat nu op hifi corner kijken
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
en toen was hificorner niet meer te berijken *lol*
ora et labora
Zo slecht is ibood dus ook weer niet.
Toch wel aardig bizar dat een linkje van een coupon zo even die hele site neergooit...
ik denk dat mijn site ook niet zoveel traffic aankan
ora et labora
Ik kan me voorstellen dat ibood bijschaalt voor de hunt.Krilo_89 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:36:
Zo slecht is ibood dus ook weer niet.
kleur is een verassing 
laat mij raden: rood?
laat mij raden: rood?
ora et labora
of roze, of oranje, of een combinatie van de bovenstaande.
Try SCE to Aux
Ondefinieerbaar zoet mayb?
Zo lekker duur zelfs
1 fles 40 euros...
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
iets met alcohol dat de naam rosè niet waard is
ora et labora
voor 40,-

Ja dat moet wel, maar een webshop moet toch aardig wat kunnen trekken. Op iBood zitten nu non-stop nog veel meer mensen dan dat er net even naar hifi corner gingen. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat allemaal aanpakken en regelen.Tomassie91 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:37:
[...]
Ik kan me voorstellen dat ibood bijschaalt voor de hunt.
Palm schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:39:
40 euro koppijn
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Moet zeggen dat ik best benieuwd ben hoe iBood het achter de schermen allemaal draait en hoeveel unieke hits ze wel niet krijgen.Tomassie91 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:37:
[...]
Ik kan me voorstellen dat ibood bijschaalt voor de hunt.
Denon zal best goeie kwaliteit zijn maar pft 500 euro -_-
het verkeer op ibood op het moment van een box is vergelijkbaar met een ddos. Dat is ff wat anders dan een gemiddelde webshop. Sowieso hulde hoe ze dat opvangen deze hunt. Andere keren lag de site er gewoon drie kwartier uit
Ja, lijkt mij ook wel interessant! Ik heb wel vaker dit type systemen gezien, maar toch!Krilo_89 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:39:
[...]
Ja dat moet wel, maar een webshop moet toch aardig wat kunnen trekken. Op iBood zitten nu non-stop nog veel meer mensen dan dat er net even naar hifi corner gingen. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat allemaal aanpakken en regelen.
Daar heb je tegenwoordig hele mooie schaalbare cloudoplossingen voor, die zelfs bijschalen als er meer publiek is dan je verwacht. Bijvoorbeeld als je organisatie in ene onverwacht in het nieuws is en een paar miljoen mensen als een soort ramptoerist komen kijken, dan is het fijn als je automatisch kunt opschalen zodat maar een klein deel een service unavailable krijgt. Scheelt tegelijkertijd geld omdat je niet permanent een mega serverpark hebt staan.Krilo_89 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:39:
[...]
Ja dat moet wel, maar een webshop moet toch aardig wat kunnen trekken. Op iBood zitten nu non-stop nog veel meer mensen dan dat er net even naar hifi corner gingen. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat allemaal aanpakken en regelen.
Hits worden al gedeeltelijk opgevangen door het automatisch updaten v/d frontpage, dat scheelt aardig.Deveon schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:41:
[...]
Moet zeggen dat ik best benieuwd ben hoe iBood het achter de schermen allemaal draait en hoeveel unieke hits ze wel niet krijgen.
Voor de rest zie je duidelijk dat als er interesse is (lees: een box) je daar bijna niks aan kan doen...
Denk niet dat er opeens meer verkeer aan komt, de meeste mensen kijken toch al, alleen zal er wat vaker geklikt worden, of dit nou een hele grote impact heeft betwijfel ik.vertigoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:42:
het verkeer op ibood op het moment van een box is vergelijkbaar met een ddos. Dat is ff wat anders dan een gemiddelde webshop. Sowieso hulde hoe ze dat opvangen deze hunt. Andere keren lag de site er gewoon drie kwartier uit
De afgelopen ander half jaar schaalt iBood goed bij met de hunt, de keren ervoor was het behoorlijk hopeloos.vertigoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:42:
⏩ PVOutput☀️
Nog nooit een box meegemaakt tijdens de hunt 'vroeger'?wouterh93 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:43:
[...]
Denk niet dat er opeens meer verkeer aan komt, de meeste mensen kijken toch al, alleen zal er wat vaker geklikt worden, of dit nou een hele grote impact heeft betwijfel ik.
⏩ PVOutput☀️
Ik kan me nog hunts herinneren waar gewoon om de haverklap de ibood site zelf er uit lag
Niet eens met een box
Juist het klikken heeft impact. Dat betekend dat elke persoon informatie opvraagt van de server. Zolang er niemand klikt en iBood zichzelf update, is er nog weinig aan de hand. Dat hebben ze sowieso al slim opgepakt.wouterh93 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:43:
[...]
Denk niet dat er opeens meer verkeer aan komt, de meeste mensen kijken toch al, alleen zal er wat vaker geklikt worden, of dit nou een hele grote impact heeft betwijfel ik.
Gewoon 1 doos per adres/rekeningnummer/e.d. per hunt? Enigszins suf dat op een één of andere manier er mensen > 1 dozen scoren en anderen al jaren 0.
Ah en een soort trekkingsysteem is ook al eerder geopperd natuurlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door NiGeLaToR op 08-11-2013 15:45 ]
Hoe snel was die iPhone weg als ik vragen mag? Ik heb hem gemist omdat ik moest overstappen
5 sec.?Zerfox schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:46:
Hoe snel was die iPhone weg als ik vragen mag? Ik heb hem gemist omdat ik moest overstappen
snel, heel snel!
"Be brave, don't shave"
0,43 seconden begreep ik. Vrij snel.
Ik denk binnen 1 minuut.Zerfox schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:46:
Nexxxxxxxus
Dit gaan ze de volgende keer ook doen. Maximaal 1 box per klant per hunt.NiGeLaToR schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:44:
Gewoon 1 doos per adres/rekeningnummer/e.d. per hunt? Enigszins suf dat op een één of andere manier er mensen > 1 dozen scoren en anderen al jaren 0.
ongeveer net zo snel als de nexus 5
Weer die Nexus5. Zo heel interessant vind ik deze aanbieding niet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
bron?soulcrusher schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:47:
[...]
Dit gaan ze de volgende keer ook doen. Maximaal 1 box per klant per hunt.
O.o, ik zit op "ik wil er een" te klikken, gebeurt er niks...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
voor 14 euro korting een horror klantservice
Nice, dat zou wel prettig zijn!!soulcrusher schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:47:
[...]
"Be brave, don't shave"
Die Nexus is ook wel nice, het refurbished is hem echter net niet...
Ja dan valt er wel 0,000001% van de hunters af
Toen ik het schreef wist ik al 101 manieren om ook daar onderuit te komen. Als je toch al energie steekt in scripts en andere trucjes kun je net zo goed wat adressen verzamelen. Blijft lastig en inmiddels frustreren ze er meer mensen mee dan ze blij maken.soulcrusher schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:47:
[...]
Heb deze hunt nog niets gekocht, misschien vanavond nog maar 's kijken. De lol is er een beetje af merk ik
Ok, deze had ik kunnen hebben. Maar heb m vd week al gekocht
"Be brave, don't shave"
Ging snel..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
hahaha preciesPalm schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:47:
voor 14 euro korting een horror klantservice
Zo, even kijken of het een scherpe aanbieding is en dan ga ik op bestellen drukken om de iPhone te kopen.
Overpriced nexus again.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Zo nexus 5 en iphone 5s achter elkaar
hopen dat ik dezelfde mazzel heb als nu met de ibood box...
"Be brave, don't shave"
De volgende is een Boxxxxx, ik voel het, ik voel het!!
Op de mobiele site zit nu ook die captcha. Balen.
Ik heb een idee dat we in herhaling vallen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ik klikte op ik neem er één bij de iPhone 5s, krijg ik de box melding om iedereen een eerlijke kans te geven klik op het donkere vlak, vaag.
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag via V&A