• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-01 20:52

RoyK

Hobby tekenaar

men, de afgelopen 100 potjes zijn bijna allemaal op een enkel na afgelopen met een 500 / 0 , of minstens een flinke "ongelijke" strijd. Het is leuk als je wint, maar frustrerend als je aan de verliezende kant zit en je onmogelijk door kan breken. Soms vraag ik me echt af wat ik nou van BF4 moet vinden. Het is een prachtige game om te zien, maar er is zo veel mis. :/

Mijn portfolio op Instagram

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-01 11:45
RoyK schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:04:
men, de afgelopen 100 potjes zijn bijna allemaal op een enkel na afgelopen met een 500 / 0 , of minstens een flinke "ongelijke" strijd. Het is leuk als je wint, maar frustrerend als je aan de verliezende kant zit en je onmogelijk door kan breken. Soms vraag ik me echt af wat ik nou van BF4 moet vinden. Het is een prachtige game om te zien, maar er is zo veel mis. :/
Ja inderdaad. Zo'n overwinning is prachtig, maar zo verliezen is zwaar balen. Het zou in ieder geval niet moeten kunnen. Tuurlijk als je een goed team hebt dan krijg je een dikke overwinning, maar het mag wel iets meer gebalanced worden.

Gooi die levolution weg (de storm op Paracel storm is leuk, maar de rest is niet echt interessant), en maak dynamische objectives. Is het moeilijk om progress te halen in Rush -> volgende objectives zijn moeilijker te defenden, makkelijk om progress te halen -> volgende objectives zijn moeilijker te attacken/ makkelijker te defenden.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Inmiddels van een AMD Phenom II X4 965 naar een I7 4770k gegaan (nog steeds met oude 6870, zit nog te wachten op me R9 290). Maar alleen de processor update deed al wonderen, op low draait die op de grond altijd (geen 1 drop gehad tot nu toe) op 64 fps+

In scout chopper wel nog drops, maar onder de 50 heb ik hem niet kunnen betrappen. Vermaak me nog kosteloos in de scout chopper, maar nu met steady fps ook weer eindelijk eens op de grond kunnen spelen en tsja, was er snel klaar mee. In de scout boeit dat hele netwerk gebeuren weinig, ok genoeg gecrashed of spook heat seakers hits door de code/ Maar als infanterie eigenlijk wel regelmatig last ervan. Als ik dat hele verhaal hier lees hoe het zit met de code, blijf ik lekker in de lucht whoren en kom ik wel weer op de grond knallen in titan fall.

@ esport discussie

Niet lullig bedoeld ofzo maar als je serieuse esport wilt doen speel je sowieso al het verkeerde spel. Als je de hele tijd 5v5 zit te spelen zijn er gewoon betere alternatieven.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-12-2025
Vandaag zou toch eigenlijk weer double XP event zijn voor Premium members??? Net gespeeld, maar geen bonus??!?!?? :'(

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 14:23

Mon0lith

Yes Herr Flick

YinYang schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:22:
Vandaag zou toch eigenlijk weer double XP event zijn voor Premium members??? Net gespeeld, maar geen bonus??!?!?? :'(
Er is vanaf vandaag een Premium Event. Op battlelog staat nergens dat het double XP is
maar ook niet wat het dan wel is 8)7

PSN: Von_Smallhausn

evilpin0 schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:22:
Inmiddels van een AMD Phenom II X4 965 naar een I7 4770k gegaan (nog steeds met oude 6870, zit nog te wachten op me R9 290). Maar alleen de processor update deed al wonderen, op low draait die op de grond altijd (geen 1 drop gehad tot nu toe) op 64 fps+

In scout chopper wel nog drops, maar onder de 50 heb ik hem niet kunnen betrappen. Vermaak me nog kosteloos in de scout chopper, maar nu met steady fps ook weer eindelijk eens op de grond kunnen spelen en tsja, was er snel klaar mee. In de scout boeit dat hele netwerk gebeuren weinig, ok genoeg gecrashed of spook heat seakers hits door de code/ Maar als infanterie eigenlijk wel regelmatig last ervan. Als ik dat hele verhaal hier lees hoe het zit met de code, blijf ik lekker in de lucht whoren en kom ik wel weer op de grond knallen in titan fall.

@ esport discussie

Niet lullig bedoeld ofzo maar als je serieuse esport wilt doen speel je sowieso al het verkeerde spel. Als je de hele tijd 5v5 zit te spelen zijn er gewoon betere alternatieven.
Hehe same same, ik had ook nog een upgrade voor mn 6870 in de planning maar nu hij 100+ fps constant draait op alle maps en op alle modes, kan ik het nog niet over m'n hart verkrijgen om die te verkopen.

Qua e-sports had het echt wel kunnen gebeuren met BF, mits ze andere prioriteiten anders hadden gelegd of niet de verwachtingen hadden geschept door van de hoogste daken te schreeuwen dat de focus op e-sports lag en dat dit dé e-sports titel zou gaan worden.....
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:04:
[...]

Hehe same same, ik had ook nog een upgrade voor mn 6870 in de planning maar nu hij 100+ fps constant draait op alle maps en op alle modes, kan ik het nog niet over m'n hart verkrijgen om die te verkopen.

Qua e-sports had het echt wel kunnen gebeuren met BF, mits ze andere prioriteiten anders hadden gelegd of niet de verwachtingen hadden geschept door van de hoogste daken te schreeuwen dat de focus op e-sports lag en dat dit dé e-sports titel zou gaan worden.....
The irony is strong in bf4... de slechtstdraaiende AAA esport title van 2013 award goes to..... bf4. :')

beetje jammer want ik had het wel tof gevonden als het wel zo zou zijn maar ik vrees dat dit niet van de grond zal komen. -O-

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-01 11:47

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoe gebruiken jullie C4 eigenlijk?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• YinYang
Mon0lith schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:03:
[...]

Er is vanaf vandaag een Premium Event. Op battlelog staat nergens dat het double XP is
Iemand die wel weet wat het premium event dan wel inhoud???

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

fynrd1 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:44:
rechtermuisknop is plakken/gooien en linkermuisknop is boem..

}:O
SmokingCrop schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:52:
140 uur gespeeld en nog steeds heb ik zin om te spelen :*)
Gisteren met een vriend nog eens bf3 gespeeld en had daar eerlijk gezegd meer netcode bullshit in close range dan in bf4..

Ik begrijp de hele heisa rond bf4 niet goed.

Hier heb jij helemaal geen last van? Lucky bastard! ;)

ps. het gaat me niet of het wel of niet suckt, maar de bugs die hij noemt.

edit: Deze kan ik jullie niet onthouden, extra special premium accounts!

http://battlelog.battlefi...ew/2979150493768110552/1/

[ Voor 20% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 30-12-2013 16:11 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Jedi Geub schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:52:
[...]

rechtermuisknop is plakken/gooien en linkermuisknop is boem..

}:O
Grappig.. :F

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

fynrd1 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:44:
plakken en en klikken? ;)

maar sneaky op tanks plakken, gooien, of als je weet dat er een aan komt een paar op de weg pleuren. dan bosje omhelsen en wachten tot je slachtoffer erover rijdt.

In lockers of andere gebouwen kun je ook veel muren eruit blazen wat veel verschrikte vijanden oplevert, cq dode vijanden. Voor de rest gewoon beetje tactisch rondstrooien als je weet dat iemand de bocht om gaat komen etc.
Mon0lith schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:03:
[...]

vrij weinig, mss double xp maar ik heb komende 2 dagen weinig tijd ervoor en ook eigenlijk ook niet veel zin. eerst gefixt worden dan zien we wel verder.

[ Voor 26% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-12-2013 15:57 ]

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:04:
[...]

Wil hem eens zo graag op ultra (of high) spelen :D Low is prima te doen maar ben echt benieuwd naar het verschil en hoe het speelt als je een beetje serieus knalt op hoge settings.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:56:
[...]

plakken en en klikken? ;)

maar sneaky op tanks plakken, gooien, of als je weet dat er een aan komt een paar op de weg pleuren. dan bosje omhelsen en wachten tot je slachtoffer erover rijdt.

In lockers of andere gebouwen kun je ook veel muren eruit blazen wat veel verschrikte vijanden oplevert, cq dode vijanden. Voor de rest gewoon beetje tactisch rondstrooien als je weet dat iemand de bocht om gaat komen etc.
Ik heb mijn t-ugs slot opgeheven voor C4, in eerste instantie had ik er niks aan, maar de t-ugs zijn ook zelden efficiënt aangezien heel weinig spelers op de mini-map kijken. Nu gebruik ik C4 als grenades en dat leverde hele leuke doorbraken op. Moet nog een aantal potjes spelen om te kijken of het echt zo succesvol is als het lijkt. Maar laatst wel een droomscenario gehad waarin ik een 10 kill streak binnen luttele seconden had. Eerst loopt iemand de loop van mijn bolt action in, toen de labiele g18 voor de volgende, en toen een regen een v40's en c4 pakketjes. Leuk om te zien dat we 10 minuten lang niet in de buurt van die MCOM kunnen komen en hem hierna ineens kunnen armen :) De v40's kan ik misschien later vervangen door flashbangs of smokegrenades, maar eerst even in deze loadout spelen.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:52:

edit: Deze kan ik jullie niet onthouden, extra special premium accounts!

http://battlelog.battlefi...ew/2979150493768110552/1/
Will buy. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

fynrd1 schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:15:
[...]
De v40's kan ik misschien later vervangen door flashbangs of smokegrenades, maar eerst even in deze loadout spelen.
Nee en nee. De gevolgen van flashbangs duren zelfs in de meest ideale gevallen korter dan de tijd die het kost om naar binnen te lopen en door smoke kan je gewoon zonder problemen 3D spotten met low settings.

C4 is ook bijzonder effectief door het gewoon tegen random huizen/muren aan te gooien in de meeste maps, er zitten altijd wel een paar campers achter.

@ DanielWW2

-Solo access to the upcoming EA EPIC RELEASE Battlefield 5 (out Spring 2014---way, Way, WAAAAAAAAAAAAY before Call of Duty)

Daar moeten we zeker bij zijn!
fynrd1 schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:15:
[...]

Ik heb mijn t-ugs slot opgeheven voor C4, in eerste instantie had ik er niks aan, maar de t-ugs zijn ook zelden efficiënt aangezien heel weinig spelers op de mini-map kijken. Nu gebruik ik C4 als grenades en dat leverde hele leuke doorbraken op. Moet nog een aantal potjes spelen om te kijken of het echt zo succesvol is als het lijkt. Maar laatst wel een droomscenario gehad waarin ik een 10 kill streak binnen luttele seconden had. Eerst loopt iemand de loop van mijn bolt action in, toen de labiele g18 voor de volgende, en toen een regen een v40's en c4 pakketjes. Leuk om te zien dat we 10 minuten lang niet in de buurt van die MCOM kunnen komen en hem hierna ineens kunnen armen :) De v40's kan ik misschien later vervangen door flashbangs of smokegrenades, maar eerst even in deze loadout spelen.
oh en vergeet natuurlijk de jihad jeep of bike niet uiteraard, in maps als altai range of silk road kan je vooral met zijn tweeen die tanks heerlijk opblazen, gewoon flanken, langs rijden, de tweede gooit de c4 en boem, weer tank weg. in je eentje zijn de buggies of bikes ook prima als rijdende bom te gebruiken.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:52:
[...]
Hier heb jij helemaal geen last van? Lucky bastard! ;)
ps. het gaat me niet of het wel of niet suckt, maar de bugs die hij noemt.
Ik heb niet meer last van bugs op bf4 dan op bv bf3.. (na al deze patches wel te verstaan)

over die vid:
- one hit deaths heb ik quasi nooit
- 1:47 wrm steekt hij dat erin? die kerel vanachter had al meerdere kogels in hem gedaan.. en je kon niet weten of die al dan niet al schade had ivm killtrade..
- 2:00 wat is er daar erg aan? je ging sowieso dood zijn, of je die update nu per kogel ophetzelfde moment had of niet..

zo zitten er nog tal van in.. mensen denken gewoon dat ze het op een of andere manier gingen overleven moest het niet op deze manier zijn.. nee, je ging ook gewoon dood zijn.
en lol.. who cares about het geluid dat je kan tellen hoeveel keer je geraakt bent 8)7
Eind resultaat is hetzelfde.

Denk je dat je in het echt nog vlug kan aimen en terugschieten als je beschoten wordt met een assault rifle aan 600+ rpm op zo'n kleine afstanden?
-> dit vindt de persoon in de vid dus wel erg. Als er iemand achter je komt en schiet dan stond je gewoon op de verkeerde positie.. Dan moet je niet nog vlug kunnen omdraaien om hem te doden..
Ga dan Call of Duty spelen ofzo vind ik dan.. O-)

- hitmarkers zonder enige reden heb ik letterlijk nog nooit gehad.. ?
- hitmarkers die er niet zijn, terwijl je wel schade doet, heb ik eens om de x-aantal games.. (who cares?)
De kerel in de vid heeft dit blijkbaar in elke game? ik niet :?
- blurry scope? wtf? Dit heb ik nog nooit gehad? (-> komt door blur setting mss?)

Black screen net na spawnen is idd wel irritant, maar je kan wel al dingen doen ondertussen ook al zie je niets. (med kit gooien, naar prone gaan etc) -> voorzichtiger zijn bij het spawnen

lol @ de out of bounds spawn 8)7

Die slechte graphics waar alles in rechthoeken verdeeld is, heb ik al in geen weken meer gehad.

Daarom begrijp ik al deze haat niet.. De suppression/netcode in bf3 was bv al veel irritanter dan al de kleine bugs die ik soms nog tegenkom in bf4..

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 30-12-2013 16:40 ]

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03-2025
SmokingCrop schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:34:
[...]

Ik heb niet meer last van bugs op bf4 dan op bv bf3.. (na al deze patches wel te verstaan)

over die vid:
- 1:47 wrm steekt hij dat erin? die kerel vanachter had al meerdere kogels in hem gedaan.. en je kon niet weten of die al dan niet al schade had ivm killtrade..
- 2:00 wat is er daar erg aan? je ging sowieso dood zijn, of je die update nu per kogel ophetzelfde moment had of niet..

zo zitten er nog tal van in.. mensen denken gewoon dat ze het op een of andere manier gingen overleven moest het niet op deze manier zijn.. nee, je ging ook gewoon dood zijn.
en lol.. who cares about het geluid dat je kan tellen hoeveel keer je geraakt bent 8)7

Denk je dat je in het echt nog vlug kan aimen en terugschieten als je beschoten wordt met een assault rifle aan 600+ rpm op zo'n kleine afstanden?
-> dit vindt de persoon in de vid dus wel erg. Als er iemand achter je komt en schiet dan stond je gewoon op de verkeerde positie.. Dan moet je niet nog vlug kunnen omdraaien om hem te doden..

- hitmarkers die er niet zijn, terwijl je wel schade doet, heb ik eens om de x-aantal games.. (who cares?)
- blurry scope? wtf? Dit heb ik nog nooit gehad? (-> komt door blur setting mss?)

Black screen net na spawnen is idd wel irritant, maar je kan wel al dingen doen ondertussen ook al zie je niets. (med kit gooien, naar prone gaan etc) -> voorzichtiger zijn bij het spawnen

Die slechte graphics waar alles in rechthoeken verdeeld is, heb ik al in geen weken meer gehad.

Daarom begrijp ik al deze haat niet.. De suppression/netcode in bf3 was bv al veel irritanter dan al de kleine bugs die ik soms nog tegenkom in bf4..
Ik vermaak me ook nog prima met BF4 en inmiddels al meer dan 160 uur ge-nolifed maar na alle patches zijn veel bugs verholpen, tenminste zo ervaar ik dat, ik crash zelden nog tijdens het spelen, voor de patches was dit 1 op de 3 potjes. De meest irritante bug is daarintegen nog wel steeds aanwezig en dan doel ik op de bug waarbij ik iemand vol op de korrel neem en dat we daarna allebei tegelijk doodgaan en dat bij de enemy staat 1% (is dat de one hit kill bug????) Dat gebeurt naar mijn gevoel echt 1 op de 10 shoot outs nog wel, erg slecht.

De game had in ieder geval niet zo gereleased mogen worden, het was nog net niet zo slecht als Simcity. Maarja EA heeft natuurlijk niet voor niets de naam Worst Company Ever gewonnen dit jaar.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

gadverdamme.. denk, pak nog even een rondje, weer zo een flut game, met een enorm overgewicht, dit keer aan de andere kant. Ben er wel ff klaar mee. Misschien maar eens op zoek gaan naar een andere game (Bij voorkeur een niet EA titel) :(

SmokingCrop schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:34:
[...]

over die vid:
Prijs jezelf gelukkig, ik heb dat aan de lopende band. Dan niet zozeer letterlijk 1 hit kill, maar dat alle kogels tegelijk geregistreerd worden.

Het punt is dat hij trade, maar dat de tegenstander nog 74 health had toen zijn death geregistreerd werd, dus er moeten nog tenminste 2 afgeschoten kogels geregistreerd zijn nadat hij dood ging.

Omdat kogels niet op hetzelfde moment aan horen te komen, je moet kans krijgen om in elk geval te proberen in dekking te gaan of kunnen weten waar vandaan je beschoten wordt. In plaats van: "huh? wat gebeurt er? aaah oke, dat zal wel zo geweest zijn."

Het eindresultaat hoeft juist niet hetzelfde zijn als je na kogel 2 achter dekking kan zitten/duiken.

Tsja, het is een game en heeft niets te maken met wat in het echt kan. Een arcade shooter als BF is helemaal niets aan als het alleen aan komt op wie schiet er eerst.

Ik heb het zelf zeker niet elke keer en an sich maakt het niet zoveel uit, het geeft alleen zo'n knagend gevoel van: als dit al niet klopt, klopt de rest dan wel??

Is alleen niet het geval als je op high/ultra speelt, elke andere setting maakt de scopes blurry op een of andere vage manier.

We hebben duidelijk andere verwachtingen bij hoe een shooter moet zijn en ik ben oprecht blij voor je dat jij dit niet als storend ervaart en echt kan genieten van BF4. Dat lukt mij bij lange na niet in alle gevallen namelijk...... :(

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

in2duhCore schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:52:
[...]

Ik vermaak me ook nog prima met BF4 en inmiddels al meer dan 160 uur ge-nolifed maar na alle patches zijn veel bugs verholpen, tenminste zo ervaar ik dat, ik crash zelden nog tijdens het spelen, voor de patches was dit 1 op de 3 potjes. De meest irritante bug is daarintegen nog wel steeds aanwezig en dan doel ik op de bug waarbij ik iemand vol op de korrel neem en dat we daarna allebei tegelijk doodgaan en dat bij de enemy staat 1% (is dat de one hit kill bug????) Dat gebeurt naar mijn gevoel echt 1 op de 10 shoot outs nog wel, erg slecht.

De game had in ieder geval niet zo gereleased mogen worden, het was nog net niet zo slecht als Simcity. Maarja EA heeft natuurlijk niet voor niets de naam Worst Company Ever gewonnen dit jaar.
Sommige patches waren behoorlijk slecht, maar de uiterst irriterende crash bugs heb ik eigenlijk nauwelijks last van gehad. Mijn quit percentage is maar iets van 11% en naar mijn idee waren dit ragequits. Waar ik wel last van heb is dat ik geen punten meer krijg voor servicestars, en dat ik sommige servers gewoon helemaal niet kan joinen. Zo speel ik graag op de [JAH] Warrior servers, maar 19/20 kom ik er niet op.

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-01 13:11
Ben ook dit spel gaan spelen, als relatieve noob. Wel in het verleden veel BF 1942 gespeeld. Weinig last van bugs vergeleken met anderen als ik het hier zo lees, maar kan ook zijn omdat ik nog in het stadium zit dat ik alles nog leuk vind :P

Wel vind ik dat ik vergeleken met andere spelers _erg_ snel dood ben. Kom ik iemand tegen die bijv ook met de M249 of AK 5C speelt, dan heeft die gewoon veel minder kogels nodig dan ik. Plop plop dood is het dan. Terwijl ik diegene ook echt wel goed raak te zien aan de hit indicator. Maar dan is er bij hem nog slechts 50% health af ofzo. Vraag me nog af of dat mijn noobheid is of dat ik gewoon de juiste weapon upgrades nog mis.

Ach ja ik speel ook niet echt competitief, meer voor de lol. Als ik een paar toffe momenten heb ben ik al blij.

specs

Ik heb ook weinig last van netcode problemen en heb ook genoeg lol.
Komt ook wel omdat ik bijna alleen maar CQL 64p speel en dat niet zo infantry focused is al bijv. TDM.
En ik het spel speel om lol te maken want daar is BF4 wel koning in :)
Denk ook omdat het komt dat mensen de game veel te serieus nemen terwijl 95% van de spelers dat (helaas)
niet doen met alle gevolgen van dien.
Vandaar al die potjes met 500 tickets verschil dat ligt toch echt aan de spelers en niet aan de game !!!!

En even over dat LvLcap filmpje wat dat is natuurlijk lekker hypocriet van deze meneer.
Want eerst zegt hij dat hij van alles in de game wil en prijst hij het de lucht in wat hoe meer wapens , gadgets en destructie enz. hoe beter het is.
En nu werkt het niet volgens hem en gaat hij een /rant filmpje maken.
Zelf vind ik dat de balans redelijk is en in ieder geval (veel) beter als in BF3.
Natuurlijk zijn er nog wel wat probleempjes maar lang niet zo erg als de M16 , Defibs , Jets , Attack Choppers en Slugs uit BF3.
En dan nog alle kapot generfde dingen uit BF3 zoals de Usas , Famas , Cannister , IRNV en UMP45 die nu gewoon stront zijn :(
Nee het is ook allemaal wel makkelijk eerst roepen wij willen dit en dat want anders lijkt het te veel op BF3.
Werkt het niet roepen we ineens wat het maar het zelfde als BF3 8)7
Kijk de problemen met de ''core'' problemen hadden er niet in moeten zitten maar de rest vind ik juist de reden dat ik BF4 heb gekocht juist de destructie , de mix tussen voertuigen en infantry , de mooie GFX en een breed scala aan wapens en gadgets anders had ik ook wel veel CoD(was ooit koning infi only) , WoT(tanks) ,Warthunder (vliegen) of CS (beste esports fps) kunnen kopen.

En nog 1 belangrijke tip maak gewoon LoL ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
@ Beuker.

Als het alleen al zo zou schieten als in BF3 zou ik tevreden zijn, het voelde gewoon beter aan. (Persoonlijk)

Ik zie de "lol" er niet van in als ik onterecht doodga, en daarnaast zie ik veel mensen niet spelen die ik graag weer eens join waaronder Awsemo en DanielWW2.

De rest is ook wel lief hoor, do not take it personal :p

[ Voor 50% gewijzigd door S.J_84 op 30-12-2013 18:30 ]

beuker19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:20:
Ik heb ook weinig last van netcode problemen en heb ook genoeg lol.
Komt ook wel omdat ik bijna alleen maar CQL 64p speel en dat niet zo infantry focused is al bijv. TDM.
En ik het spel speel om lol te maken want daar is BF4 wel koning in :)
Denk ook omdat het komt dat mensen de game veel te serieus nemen terwijl 95% van de spelers dat (helaas)
niet doen met alle gevolgen van dien.
Vandaar al die potjes met 500 tickets verschil dat ligt toch echt aan de spelers en niet aan de game !!!!
Als potjes met enorme verschillen eerder regel dan uitzondering zijn kan je niet stellen dat het niet aan de game ligt. Dan zit het fundamentele probleem toch echt bij de game zelf.
De game kampt gewoon met fundamentele problemen en vooral als je wat serieuzer speelt en wat beter bent vallen die problemen veel meer op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:26:
[...]

Als potjes met enorme verschillen eerder regel dan uitzondering zijn kan je niet stellen dat het niet aan de game ligt. Dan zit het fundamentele probleem toch echt bij de game zelf.
De game kampt gewoon met fundamentele problemen en vooral als je wat serieuzer speelt en wat beter bent vallen die problemen veel meer op.
wat is serieuzer spelen dan iedereen heeft last van de zelfde dingen lijkt mij kan niet zeggen dat ik ergens last van heb kan gewoon me kills maken ja en dood gaan hoort daar ook bij
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:34:
[...]

wat is serieuzer spelen dan iedereen heeft last van de zelfde dingen lijkt mij kan niet zeggen dat ik ergens last van heb kan gewoon me kills maken ja en dood gaan hoort daar ook bij
Iedereen maakt dezelfde problemen mee maar of ze er daadwerkelijk last van hebben is een tweede. Het gros van de mensen zal de problemen die er zijn amper opmerken omdat ze niet nadenken tijdens het spelen of de skills niet hebben om het te merken. Serieuzer spelen is invloed willen uitoefenen op het spelverloop, willen begrijpen waarom bepaalde zaken gebeuren en nadenken over je eigen daden en de gevolgen daarvan. Meer dan alleen rond lopen en schieten.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 30-12-2013 18:39 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• S.J_84
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:34:
[...]

Dat je die vraag moet stellen geeft al aan dat jij anders denkt.

Het gaat er ook om in hoeverre een persoon het zich aantrekt wat er gebeurt ingame.
De een heeft er wat meer of minder moeite mee dan een ander.

Verwijderd

ik denk dat veel mensen een te hoge dunk van zichzelf hebben en dan maar gaan klagen

• S.J_84
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:41:
ik denk dat veel mensen een te hoge dunk van zichzelf hebben en dan maar gaan klagen
Je weet dat toch niet? Maar je hebt gelijk je "denkt" dat.

Alleen sla je de plank volledig mis.

Toevallig weet ik dat Tsurany een goede speler is, heb wel eens met en tegen hem gespeeld.
Kan jij dat ook zeggen?

[ Voor 16% gewijzigd door S.J_84 op 30-12-2013 18:47 ]

S.J_84 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:25:
@ Beuker.

Als het alleen al zo zou schieten als in BF3 zou ik tevreden zijn, het voelde gewoon beter aan. (Persoonlijk)

Ik zie de "lol" er niet van in als ik onterecht doodga, en daarnaast zie ik veel mensen niet spelen die ik graag weer eens join waaronder Awsemo en DanielWW2.

Dat zijn ook ''core'' problemen zoals ik zij dat die nooit in de game hadden mogen zitten.
Kijk het schieten in BF4 is wel goed alleen de registratie van het raken en geraakt worden laat te wensen over :+ en dat moet zeker beter maar zoals ik al zij maar is nu toch echt al voor mij op het niveau van BF3 sinds de laatste patch.
Tsurany schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:26:
[...]

Het ligt echt aan de spelers want al zal iedereen met Ace 23 spelen op alle verschillende maps dan nog hou je die verschillen in tickets.
En in BF4 gaat het ook erg hard met de tickets al heb je maar 1 vlag meer wat wel voor veel verschil in tickets zorgt maar niet unbalanced aanvoelt.

Verwijderd

ik kan alleen zeggen dat ik gemiddeld bijna altijd bovenaan sta ( meestal rush ) en dat ik 3 op 1 speel en als ik dood ga dat het me eigenschuld is
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:41:
Ik denk dat jij veel te weinig verstand hebt van de techniek achter gaming en daardoor de problemen niet kan begrijpen. Dat is niet erg, maar kom dan niet met zulke opmerkingen want die slaan nergens op.
beuker19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:48:
Het ligt echt aan de spelers want al zal iedereen met Ace 23 spelen op alle verschillende maps dan nog hou je die verschillen in tickets.
En in BF4 gaat het ook erg hard met de tickets al heb je maar 1 vlag meer wat wel voor veel verschil in tickets zorgt maar niet unbalanced aanvoelt.
Ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Als iedereen op dezelfde manier zal spelen dan zal je alsnog die verschillen houden? Ligt het dan daadwerkelijk aan de spelers of toch aan het spel?

Tsurany schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:52:
[...]

Ik denk dat jij veel te weinig verstand hebt van de techniek achter gaming en daardoor de problemen niet kan begrijpen. Dat is niet erg, maar kom dan niet met zulke opmerkingen want die slaan nergens op.

[...]

Ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Als iedereen op dezelfde manier zal spelen dan zal je alsnog die verschillen houden? Ligt het dan daadwerkelijk aan de spelers of toch aan het spel?
Als je 100 keer als V.V. Almere tegen Barca speelt en je verliest 100 x met 10-0 ligt het dan aan het veld of aan de spelers ?
Vaak als er aan 1 kant iets meer kwaliteit (betere spelers) zitten is het al moeilijker.
Als ze dan ook nog via TS samen spelen is het nog wat moeilijker.
En als jou team dan ook nog denkt laten we lekker gaan sniperen is het verlies bijna zeker.
Bij Rush weet je bijvoorbeeld als je 6 snipers in je team hebt je verliest nog voor de start van de ronde dus kan het eigenlijk niet aan het spel liggen toch?

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-01 16:00
Ik denk dat het voor een groot deel aan de spelers ligt, maar voor een net zo groot deel aan de mechanics van het spel.
Het is natuurlijk zo dat als er geen teamplay is dat het heel moeilijk is om te wennen. Ik probeer altijd in een zo groot mogelijk squad te komen zodat je op elkaar kan spawnen en elkaar kan helpen. Alleen als iedereen engineer is en niemand support dan zit je op een gegeven moment zonder ammo. En dan ga je waarschijnlijk dood. En da's niet leuk.
Verder is het lastig wanneer er een groot verschil in skill is in de lucht. Dan houdt je team het niet daar en wordt alles door een pro-leet piloot uit de lucht geknald, da's ook niet leuk. Niemand denkt dan aan stingers oid, of de vehicle spawn is bijna instant en voordat je stinger gereload is zit dezelfde weer in een nieuw vliegtuig.

Maar, voor mij de bottomline, 't is wel fun. Als de servers er niet uitliggen. :+

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:34

codex

Geen OpenAI agent :)

Die random hitmarkers herken ik wel. Ik zie regelmatig hitmarkers in beeld alsof ik ergens mijnen heb neergelegd terwijl ik op dat moment de hele ronde met een assault class aan het spelen ben. Ik vraag mij af of iemand dan ook damage ontvangt, het gebeurt namelijk vrijwel altijd als ik gewoon rond loop zonder te schieten.

• SmokingCrop
  • Niet online
freggel schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:04:
Verder is het lastig wanneer er een groot verschil in skill is in de lucht. Dan houdt je team het niet daar en wordt alles door een pro-leet piloot uit de lucht geknald, da's ook niet leuk. Niemand denkt dan aan stingers oid, of de vehicle spawn is bijna instant en voordat je stinger gereload is zit dezelfde weer in een nieuw vliegtuig.
lol, heb ik al veel meegemaakt. Zit je daar in je littlebird te ownen, denk je bij je eigen: Wanneer gaan ze nu eens stingers gebruiken? 8)7
Kunnen ownen met een littlebird zonder repair'ers ligt gewoon aan slechte enemy spelers en dat heb ik als piloot zijnde al vaak meegemaakt..

of wanneer je kan winnen in een littlebird zonder repair/stinger teammates van een littlebird waar er 2 repair dudes inzitten _/-\o_
Dat is me ook niet vreemd. Dus ja, er zijn bijzonder veel slechte spelers die de balance zeer moeilijk maakt in bf4.

Het ligt zeker niet grotendeels aan het mapdesign imo.

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 30-12-2013 19:09 ]

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11-2025
Probleem helaas met Stingers is dat goede piloten vaak flares of ECM jammer precies op tijd activeren en dan er vandoor gaan.
Tegen de tijd dat hun flares of ECM weer te gebruiken zijn komen ze pas weer terug.
Je kan ze dan dus gewoon niets maken.

Het helpt ook niet echt dat voertuigen ongelimiteerde munitie hebben.
Ze zouden op zijn minst ergens moeten resupplyen om te voorkomen dat ze constant met voertuigen campen.

Battlelog

beuker19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:02:
[...]

Als je 100 keer als V.V. Almere tegen Barca speelt en je verliest 100 x met 10-0 ligt het dan aan het veld of aan de spelers ?
Dat is nu net de vergelijking die je niet had moeten maken. Natuurlijk is het logisch dat je met VV Almere altijd verliest van Barcelona ongeacht het veld. Maar het veld is niet de juiste vergelijking die je moet maken als je het over de game hebt. Je moet dan naar de competitieve voelbalsport als geheel kijken. En dan is het inderdaad vreemd om te noemen dat VV Almere honderd keer verliest van Barcelona met 10-0. Dan zijn de teams namelijk dermate oneerlijk verdeeld dat ze in deze hoedanigheid en samenstelling niet tegen elkaar zouden moeten spelen. Als je in Battlefield 4 dermate grote niveauverschillen tussen de teams hebt zitten zoude game er voor moeten zorgen dat deze mensen niet in deze samenstelling tegen elkaar spelen.
Vaak als er aan 1 kant iets meer kwaliteit (betere spelers) zitten is het al moeilijker.
En als jou team dan ook nog denkt laten we lekker gaan sniperen is het verlies bijna zeker.
Bij Rush weet je bijvoorbeeld als je 6 snipers in je team hebt je verliest nog voor de start van de ronde dus kan het eigenlijk niet aan het spel liggen toch?
Dat het in Rush mogelijk is om met een half sniper team te moeten verdedigen is juist iets wat het spel aangerekend kan worden. Als het niveauverschil tussen teams ook dermate groot is dan kan dat ook het spel aangerekend worden.

Zeker factoren zoals het niet gebruiken van stingers is iets waar designers van de game rekening mee moeten houden. Die moeten begrijpen dat slechtere spelers niet wisselen naar stingers dus ze moeten zorgen dat de game mechanics zo in elkaar steken dat mensen ofwel met stingers gaan spelen ofwel dat er andere mogelijkheden zijn zo'n heli neer te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 30-12-2013 19:11 ]

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

SmokingCrop schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:07:
[...]

lol, heb ik al veel meegemaakt. Zit je daar in je littlebird te ownen, denk je bij je eigen: Wanneer gaan ze nu eens stingers gebruiken? 8)7
Kunnen ownen met een littlebird zonder repair'ers ligt gewoon aan slechte enemy spelers en dat heb ik als piloot zijnde al vaak meegemaakt..

of wanneer je kan winnen in een littlebird zonder repair/stinger teammates van een littlebird waar er 2 repair dudes inzitten _/-\o_
Dat is me ook niet vreemd. Dus ja, er zijn bijzonder veel slechte spelers die de balance zeer moeilijk maakt in bf4.

Het ligt zeker niet grotendeels aan het mapdesign imo.
Het is juist humor om met twee engineers op een littlebird (met stingers/igla whatever) de map te ownen; zeker als je de commander zo gek kan krijgen om buiten het helse gevechtsgebied even een ammo crate te droppen :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

beuker19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:02:
[...]

vaak genoeg met een groepje van 5-6 snipers complete andere team platgelegd, aanvallend of verdedigend, dus dat zegt gewoon weinig, als echter het slechte spelers zijn ja dan voegen ze niet veel toe, vooral bij attackers snap ik dat niet, maar goed ik ptfo ook, ik ga niet op een rots achter in spawn liggen. Het is gewoon zo dat bij mij ook het gevoel heerst dat in bf3 veel meer potten wat gelijker op gingen dan in bf4. Daar was het al vaak als je eenmaal doorbrak, je ook tot spawn kon terugdringen.

Ik zie alleen ook bij potjes waarvan ik toch dacht dit gaat nog best wel redelijk we opeens op 300 punten achterstand stonden bij 600 ticks ofzo, en dat we met geen mogelijkheid nog terug konden komen.

• SmokingCrop
  • Niet online
Vidra schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:11:
[...]
Het is juist humor om met twee engineers op een littlebird (met stingers/igla whatever) de map te ownen; zeker als je de commander zo gek kan krijgen om buiten het helse gevechtsgebied even een ammo crate te droppen :P
Dat heb ik nog niet vaak gehad, maar de keren dat je 2 actieve repair'ers hebt is het gewoon te gemakkelijk :P
Zeker in obliteration, even bomb carrier meenemen naar bomb plaats en verder ownen, in no time heb je gewonnen.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 30-12-2013 19:14 ]

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-01 16:00
Tsurany schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:10:
[...]

Dat is nu net de vergelijking die je niet had moeten maken. Natuurlijk is het logisch dat je met VV Almere altijd verliest van Barcelona ongeacht het veld. Maar het veld is niet de juiste vergelijking die je moet maken als je het over de game hebt. Je moet dan naar de competitieve voelbalsport als geheel kijken. En dan is het inderdaad vreemd om te noemen dat VV Almere honderd keer verliest van Barcelona met 10-0. Dan zijn de teams namelijk dermate oneerlijk verdeeld dat ze in deze hoedanigheid en samenstelling niet tegen elkaar zouden moeten spelen. Als je in Battlefield 4 dermate grote niveauverschillen tussen de teams hebt zitten zoude game er voor moeten zorgen dat deze mensen niet in deze samenstelling tegen elkaar spelen.

[...]

Dat het in Rush mogelijk is om met een half sniper team te moeten verdedigen is juist iets wat het spel aangerekend kan worden. Als het niveauverschil tussen teams ook dermate groot is dan kan dat ook het spel aangerekend worden.
Dus eigenlijk zo onder andere de auto-balance op de schop moeten. Daar kan ik me wel in vinden. Verder denk ik ook dat het wellicht wat meer gestimuleerd moet worden om te reviven/resupplyen etc. Alleen is het gevaar dat de goede spelers nog meer voordeel krijgen.

Lastig lastig. Maar ik kan me wel in hetgeen Tsurany zegt vinden.
[...]

Humor? Ik vind het onbegrijpelijk dat DICE dit soort dingen nog steeds niet heeft aangepakt. Een dermate sterke combinatie moet gewoon afgezwakt worden aangezien het sfeerverpestend kan werken op een server.
freggel schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:13:
Dus eigenlijk zo onder andere de auto-balance op de schop moeten. Daar kan ik me wel in vinden. Verder denk ik ook dat het wellicht wat meer gestimuleerd moet worden om te reviven/resupplyen etc. Alleen is het gevaar dat de goede spelers nog meer voordeel krijgen.

Lastig lastig. Maar ik kan me wel in hetgeen Tsurany zegt vinden.
De goede spelers hadden in BF3 veel te veel voordeel van het reviven dus ze hebben het veel zwakker gemaakt. Gevolg? Niemand revived meer. DICE maakt veel te rigoureuze aanpassingen en doet dit heel zwart-wit. Er zou betere balance moeten komen, features zouden beter gebalanceerd moeten worden en echt hard werken zou beloond moeten worden ipv constant dezelfde truukjes blijven uitvoeren. Dit is natuurlijk heel complex en het probleem met DICE is dat ze telkens nieuwe features willen introduceren die nog meer complexiteit toevoegen. Ze zouden eens back to basics moeten gaan.

[ Voor 48% gewijzigd door Tsurany op 30-12-2013 19:17 ]

[...]

Of gewoon iemand een ammo box in de chopper laten mikken? ;)
Tsurany schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:14:
[...]

Humor? Ik vind het onbegrijpelijk dat DICE dit soort dingen nog steeds niet heeft aangepakt. Een dermate sterke combinatie moet gewoon afgezwakt worden aangezien het sfeerverpestend kan werken op een server.
Het is zo simpel op te lossen, gewoon niet van binnenuit kunnen repairen, klaar. geen vliegende chopshop meer en als ze willen repairen moet die wel landen wat het een stuk eenvoudiger maakt even een raketje die kant op te slingeren. Dat was ook al zo met de transport en scout in bf3, 2 van die reppers erin en je was vrij lastig neer te halen als er geen AA battaljon stond of een lucky hit met de tankshells geraakt werd.

[ Voor 48% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-12-2013 19:16 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:14:
Het is zo simpel op te lossen, gewoon niet van binnenuit kunnen repairen, klaar. geen vliegende chopshop meer en als ze willen repairen moet die wel landen wat het een stuk eenvoudiger maakt even een raketje die kant op te slingeren. Dat was ook al zo met de transport en scout in bf3, 2 van die reppers erin en je was vrij lastig neer te halen als er geen AA battaljon stond of een lucky hit met de tankshells geraakt werd.
of 2 repair'ers gelijk maken aan de kracht van 1 repair'er op dit moment. Als je met iemand anders op littlebird begint te schieten met stinger dan krijg je ze zo wel goed neer. Zeker als er nog een andere littlebird is in je eigen team.

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 30-12-2013 19:21 ]

SmokingCrop schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:21:
[...]

of 2 repair'ers gelijk maken aan de kracht van 1 repair'er op dit moment. Als je met iemand anders op littlebird begint te schieten met stinger dan krijg je ze zo wel goed neer. Zeker als er nog een andere littlebird is in je eigen team.
dat is nog steeds te makkelijk, even uit range vliegen is voldoende. Ik kan toch de attack chopper of jet ook niet van binnenuit repairen? :9 dan zou dat ook niet voor de scout of transport moeten gelden, ook al zit je dan als passagier er in. Zelfde voor tanks, trucks en lavs, je kan wel een rubberboot repareren met een blowtorch maar een tank mag je niet van binnenuit repareren.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-12-2013 19:25 ]

• Vidra

Vidra

Vragen?

[...]

[...]
Als je de combinatie wel uit de lucht schiet heb je wel meteen multikill 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Vidra op 30-12-2013 19:24 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:49:
[video]
lvlcap vind ook al ong dezelfde punten, er zit te veel bagger in bf4, te veel nutteloze meuk en features, die eerlijk gezegd vrijwel niets toevoegen en zorgen dat er zoveel data moet worden berekend, dat de netcode zo verlept is geworden.
Natuurlijk is de game veel te bloated. Schoenmaker blijf bij je leest. Maarja iedereen lijkt zo graag eindeloze hoeveelheden dempers, gadgets, gamemodes, guns te willen etc. EA denkt dat in ieder geval wel.

Men probeert de games mbv en obv wetenschappelijk inzichten zo in te richten dat je ze een soort van "moet blijven spelen".
Die verslavendheid had BF1942 ook al maar dan omdat de coregameplay goed was.

Tenzij je het spel echt heel veel speelt en achtergrondinfo zoekt heb je geen flauw idee hoe alles werkt. Wat wel en niet werkt (sinds de laatste patch). De whoring die je moet doen om wapens te verdienen etc. etc. Het leidt allemaal af imo.

Ik heb ondanks alles best lol in het spel maar de ervaring die BF1942, BF2 gaven ? Nee, het ziet er fantastisch uit maar haalt het er voor mij helaas lang niet bij.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Vidra

Vidra

Vragen?

SouLLeSSportal schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:23:
[...]

dat is nog steeds te makkelijk, even uit range vliegen is voldoende. Ik kan toch de attack chopper of jet ook niet van binnenuit repairen? :9 dan zou dat ook niet voor de scout of transport moeten gelden, ook al zit je dan als passagier er in. Zelfde voor tanks, trucks en lavs, je kan wel een rubberboot repareren met een blowtorch maar een tank mag je niet van binnenuit repareren.
Maar je zit er toch ook niet "in" maar er aan de zijkant op ;)

• Vidra

Vidra

Vragen?

Help!!!! schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:25:
[...]

Natuurlijk is de game veel te bloated. Schoenmaker blijf bij je leest. Maarja iedereen lijkt zo graag eindeloze hoeveelheden dempers, gadgets te willen etc. EA denkt dat in ieder geval wel.

Men probeert de games mbv en obv wetenschappelijk inzichten zo in te richten dat je ze een soort van "moet blijven spelen".
Die verslavendheid had BF1942 ook al maar dan omdat de coregameplay goed was.

Tenzij je het spel echt heel veel speelt en achtergrondinfo zoekt heb je geen flauw idee hoe alles werkt. Wat wel en niet werkt (sinds de laatste patch). De whoring die je moet doen om wapens te verdienen etc. etc. Het leidt allemaal af imo.

Ik heb ondanks alles best lol in het spel maar de ervaring die BF1942, BF2 gaven ? Nee, het ziet er fantastisch uit maar haalt het er voor mij helaas lang niet bij.
Je kan ook gewoon BF 1942 of BF2 spelen op private servers _/-\o_

• Help!!!!
  • Niet online
Vidra schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:26:
[...]

Je kan ook gewoon BF 1942 of BF2 spelen op private servers _/-\o_
BF2 speel ik ook nog regelmatig. BF1942 heb ik een jaar geleden nog wel eens geprobeerd maar ik kreeg de beeldverhouding niet goed op mijn monitor en dat vond ik niet fijn spelen.

Overigens ik denk te begrijpen waarom EA bepaalde keuzes heeft gemaakt na BF2 maar ik zou die keuzes niet zo gemaakt hebbeen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

SouLLeSSportal schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:13:
[...]

vaak genoeg met een groepje van 5-6 snipers complete andere team platgelegd, aanvallend of verdedigend, dus dat zegt gewoon weinig, als echter het slechte spelers zijn ja dan voegen ze niet veel toe, vooral bij attackers snap ik dat niet, maar goed ik ptfo ook, ik ga niet op een rots achter in spawn liggen. Het is gewoon zo dat bij mij ook het gevoel heerst dat in bf3 veel meer potten wat gelijker op gingen dan in bf4. Daar was het al vaak als je eenmaal doorbrak, je ook tot spawn kon terugdringen.

Ik zie alleen ook bij potjes waarvan ik toch dacht dit gaat nog best wel redelijk we opeens op 300 punten achterstand stonden bij 600 ticks ofzo, en dat we met geen mogelijkheid nog terug konden komen.
Dan heb jij zeker een andere BF3 gespeeld als ik want in BF3 was het nog veel erger en was het verschil vaak nog groter.
In BF3 zo vaak gebased locked zelfs op de grote maps :( dat was ook 1 van de reden dat ik helemaal klaar was met BF3.
In BF4 verlies ik wel is met 500 tickets zonder dat ik het gevoel heb dat ik keihard verlies en dat was in BF3 wel anders want dat kwam ik de spawn niet uit en dat heb ik in BF4 nog niet meegemaakt.
Tsurany schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:10:
[...]

[...]

Zeker factoren zoals het niet gebruiken van stingers is iets waar designers van de game rekening mee moeten houden. Die moeten begrijpen dat slechtere spelers niet wisselen naar stingers dus ze moeten zorgen dat de game mechanics zo in elkaar steken dat mensen ofwel met stingers gaan spelen ofwel dat er andere mogelijkheden zijn zo'n heli neer te halen.
:')
En wat is de volgende stap ? Tanks uit de game halen omdat niemand engineer speelt en dus geen RPG heeft , of het verbieden om als vrienden samen te spelen want dan ben je te goed bent samen.
Kijk tegen slechte of idiote spelers is geen balancer opgewassen en voor elke game developer onmogelijk om daar tegen op te balanceren.
Als je CS of CoD 5 vs 5 speelt en het andere team speelt beter samen verlies je waarschijnlijk ook dik.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-01 21:58

Pykow

Angelo OTR

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Help!!!!
  • Niet online
Battlefield 4's Mantle patch delayed until January

[ Voor 30% gewijzigd door Help!!!! op 30-12-2013 19:37 ]

PC Specs

beuker19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:30:
[...]

Dan heb jij zeker een andere BF3 gespeeld als ik want in BF3 was het nog veel erger en was het verschil vaak nog groter.
In BF3 zo vaak gebased locked zelfs op de grote maps :( dat was ook 1 van de reden dat ik helemaal klaar was met BF3.
In BF4 verlies ik wel is met 500 tickets zonder dat ik het gevoel heb dat ik keihard verlies en dat was in BF3 wel anders want dat kwam ik de spawn niet uit en dat heb ik in BF4 nog niet meegemaakt.
Ik vind dat ik mezelf een best behoorlijk spelende bf3 speler mag noemen, dus ik was vaak ook de katalysator voor het uitbreken, vaakst op metro, dat je vanuit usa kant de metro uit moet vechten de trappen op. Dat 99% te stom is om te begrijpen of niet wil bewegen als ik de trappen volgooi met smoke, daar kan je weinig aan doen mar met 3-4 redelijke spelers ging dat prima, beetje backragen en met silencers rondspringen, ff wat in de chat schreeuwen en je was een flag verder.
:')
En wat is de volgende stap ? Tanks uit de game halen omdat niemand engineer speelt en dus geen RPG heeft , of het verbieden om als vrienden samen te spelen want dan ben je te goed bent samen.
Kijk tegen slechte of idiote spelers is geen balancer opgewassen en voor elke game developer onmogelijk om daar tegen op te balanceren.
Als je CS of CoD 5 vs 5 speelt en het andere team speelt beter samen verlies je waarschijnlijk ook dik.
cs of cod is een goede speler vele malen belangrijker dan in een teamplay based game als bf. dus nee dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Hoe vaak ik wel niet de top speler in cs als laatste van het team de andere 4 tegenstanders af heb zien maken is niet te tellen, waaronder genoeg van mijzelf :) Net zo in cod. In bf als rambo rondrennen levert je meestal weinig meer op dan drie kogels door je kop.

SouLLeSSportal schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:37:
[...]
Ik vind dat ik mezelf een best behoorlijk spelende bf3 speler mag noemen, dus ik was vaak ook de katalysator voor het uitbreken, vaakst op metro, dat je vanuit usa kant de metro uit moet vechten de trappen op. Dat 99% te stom is om te begrijpen of niet wil bewegen als ik de trappen volgooi met smoke, daar kan je weinig aan doen mar met 3-4 redelijke spelers ging dat prima, beetje backragen en met silencers rondspringen, ff wat in de chat schreeuwen en je was een flag verder.
Al jou favoriete Battle reports op 1 na hebben 500 tickets verschil ;)
Dus het kwam zelfs bij jou ook voor.
Hoeveel potjes ik wel niet heb gehad op Seine , Bazaar , Metro , Golf , Kharg , Epicenter en de rest dat ik gewoon de spawn niet uit kwam ontelbaar :(
cs of cod is een goede speler vele malen belangrijker dan in een teamplay based game als bf. dus nee dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Hoe vaak ik wel niet de top speler in cs als laatste van het team de andere 4 tegenstanders af heb zien maken is niet te tellen, waaronder genoeg van mijzelf :) Net zo in cod. In bf als rambo rondrennen levert je meestal weinig meer op dan drie kogels door je kop.
Maar dan ligt het nog aan de speler en niet de game.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:17
Guido001 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:09:
Probleem helaas met Stingers is dat goede piloten vaak flares of ECM jammer precies op tijd activeren en dan er vandoor gaan.
Tegen de tijd dat hun flares of ECM weer te gebruiken zijn komen ze pas weer terug.
Je kan ze dan dus gewoon niets maken.

Het helpt ook niet echt dat voertuigen ongelimiteerde munitie hebben.
Ze zouden op zijn minst ergens moeten resupplyen om te voorkomen dat ze constant met voertuigen campen.
Ooit BF3 gespeeld?
Dat was een grote rage met tanks en choppers, onbeperkt ammo woohooo. Met BF4 is mijn speelstijl in de genoemde voertuigen flink aangepast. Zeker de attack chopper waarmee ik in BF3 met de main gun alles mee omver schoot durf ik in BF4 amper meer te gebruiken tegen infantrie, omdat je daarna zonder ammo zit. Reload is tergend langzaam af en toe in BF4, vergeleken met BF3

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 30-12-2013 19:51 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:20:
@ DanielWW2

-Solo access to the upcoming EA EPIC RELEASE Battlefield 5 (out Spring 2014---way, Way, WAAAAAAAAAAAAY before Call of Duty)
Daar moeten we zeker bij zijn!
Ja, BF5 zal veel minder bugs hebben dan BF4. Veel betere game, BF4 was maar een beta. :Y)
Moet trouwens wel weer meteen hier aan denken. Blijft puur goud. :D
S.J_84 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:25:

Mij zie je voorlopig denk ik niet meer terug. Ik speel voor mijn plezier gamen en BF4 valt daar niet onder...
Oh en mensen, neem het persoonlijk op. :P
Humor? Ik vind het onbegrijpelijk dat DICE dit soort dingen nog steeds niet heeft aangepakt. Een dermate sterke combinatie moet gewoon afgezwakt worden aangezien het sfeerverpestend kan werken op een
De goede spelers hadden in BF3 veel te veel voordeel van het reviven dus ze hebben het veel zwakker gemaakt. Gevolg? Niemand revived meer. DICE maakt veel te rigoureuze aanpassingen en doet dit heel zwart-wit. Er zou betere balance moeten komen, features zouden beter gebalanceerd moeten worden en echt hard werken zou beloond moeten worden ipv constant dezelfde truukjes blijven uitvoeren. Dit is natuurlijk heel complex en het probleem met DICE is dat ze telkens nieuwe features willen introduceren die nog meer complexiteit toevoegen. Ze zouden eens back to basics moeten gaan.
DICE had gewoon Assault nooit samen moeten voegen met Medic. Die twee moeten gewoon uit elkaar...
Geef de Medic gewoon een PDW en de Assault een AR. Hoe moeilijk kan het zijn om 5 klassen te hebben. :X
Ik denk niet dat balanceren zo ongelofelijk moeilijk is als DICE het laat lijken. DICE is gewoon ongelofelijk dom bezig met hun "elk wapen moet 25 max damage doen" syndroom. Is het nou zo moeilijk om low rpm wapens zoals de SAR-21 27 damage te geven zodat ze wat meer 4 hit range hebben? Dat dezen de bij BFBC2 en dat werkte aardig. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11-2025
wesleytjuh schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:51:
[...]

Ooit BF3 gespeeld?
Dat was een grote rage met tanks en choppers, onbeperkt ammo woohooo. Met BF4 is mijn speelstijl in de genoemde voertuigen flink aangepast. Zeker de attack chopper waarmee ik in BF3 met de main gun alles mee omver schoot durf ik in BF4 amper meer te gebruiken tegen infantrie, omdat je daarna zonder ammo zit. Reload is tergend langzaam af en toe in BF4, vergeleken met BF3
Het is ook niet de bedoeling dat je op alles schiet wat los en vast zit. Vandaar de langzame reload.
Maar het is nog steeds unlimited ammo.
Bij tanks die campen en vliegtuigen met goede piloten zorgt dit voor zware unbalance en irritatie.

Met gelimiteerde ammo en moeten resupplyen op je base zou het al een stuk minder erg maken. Reload tijden zouden ze dan eventueel sneller kunnen maken.

Battlelog

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:17
Tja, ligt aan het team. Ik merk snel genoeg wanneer ik met een scout heli tank kan domineren of juist niet. Vind het langzamere reloaden wel een goede toevoeging.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

beuker19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:51:
[...]

Al jou favoriete Battle reports op 1 na hebben 500 tickets verschil ;)
Dus het kwam zelfs bij jou ook voor.
Hoeveel potjes ik wel niet heb gehad op Seine , Bazaar , Metro , Golf , Kharg , Epicenter en de rest dat ik gewoon de spawn niet uit kwam ontelbaar :(

[...]

Maar dan ligt het nog aan de speler en niet de game.
je hebt mij ook niet horen zeggen dat het niet voor komt, en ja vaak is het zo dat dat die potten zijn waar ik het beste haal qua score, ofwel omdat de rest van het team zo slecht is dat ze met een lmg nog geen flatgebouw kunnen raken of wel het gaat gewoon zo goed dat ik alles kapot knal en wat lucky choppers uit de lucht pluk. Ik heb alleen in bf4 veel meer het gevoel dat je gewoon lekker bezig bent maar nog compleet op 50% tickets verliest terwijl de meeste tijd de helft van de vlaggen hebt gecapped.
In bf3 was het meer knokken op de middelste, verlies je die dan was het veel duidelijker dat je dan moest aan vallen en andere flags cappen.

Ja natuurlijk ligt het aan de speler, dat was toch het hele punt wat ik aangeef, dat je in cod en cs veel simpeler kan domineren, maar in bf gewoon logisch moet nadenken, hmm 5 snipers, we worden aangevallen door een tank, laat ik dan ook sniper gaan spelen, dat helpt! nee tuurlijk niet, maar als je dan wel een soflam neerploft, of met c4 aanvalt, dan doe je ook wat nuttigs, dat men er bewust voor kiest dat niet te doen, tja daar kan je weinig aan doen idd. Maar dan zou het na een ronde gewoon gemixt moeten worden, maar dat gebeurd zo weinig. Het liefste zie ik gewoon servers met team scramble als er meer dan 300 ticks op bv 600-800 ticks word behaald.
wesleytjuh schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:51:
[...]

Ooit BF3 gespeeld?
attack chopper = paper chopper alles met .50 raakt je van een km vandaan en doet bakken met schade door de behoorlijk accurate kogels, je hebt vrijwel geen damage tegen andere voertuigen met je cannon en de spread is idioot te noemen. Daarnaast heb je maar 2 clips per wapen, tenzij de workaround met een round afvuren en alvast een extra clip in laden, maar dat is nog steeds veel te weinig. Het grootste probleem is de snelheid, het ding is zo langzaam dat je gewoon niet de tijd hebt om na het flaren weg te komen. krijg je een lockon en je flared, dan moet je al lang en breed in een duikvlucht naar cover zijn terwijl je scout gewoon vrolijk door drentelt in de lucht lock na lock en hit na hit. geef de attack een langere damage threshold voor .50, die zouden ook niet zoveel moeten doen tegen de 30mm pantser van de apache etc. Hogere snelheid en wendbaarheid en 3+1 clips voor je cannon, evt ook voor rocketpods maar die zijn op zich sterkste kant van het ding.

[ Voor 38% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-12-2013 20:20 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Littlebird bf3 = attack chopper bf4
attack chopper bf3 = littlebird bf4

qua horsepower

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-01 21:52
De sway van de gunner turret is ook echt veel te groot. Ding heeft stabilisatie nu lijkt het wel of je met een geweer op een rodeostier zit als de piloot maar iets anders doet dan recht vooruit vliegt.

Jammer dat ze in de patches (nog) niks aan balans doen, die jets verschillen ook veel te veel per natie.

if (!coffee) {
Work = false; }

• YinYang
Iemand die nou weet wat het premium even van vandaag precies inhoudt? Geen double XP iig!!

• naaitsab
YinYang schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:55:
Iemand die nou weet wat het premium even van vandaag precies inhoudt? Geen double XP iig!!
Rond 10 uur heeft een admin gezegd op het Battlelog forum dat we nog even geduld moeten hebben. Ik ga er vanuit dat het niks meer wordt vandaag en dat er een nieuwe datum komt.

Er is bar weinig info vrijgekomen over de gang van zaken vannacht en vanochtend mbt game servers en de Battelog engine server dus ik gok dat er een hack heeft plaatsgevonden.

if (!coffee) {
Work = false; }

• YinYang
naaitsab schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:03:
[...]

Rond 10 uur heeft een admin gezegd op het Battlelog forum dat we nog even geduld moeten hebben. Ik ga er vanuit dat het niks meer wordt vandaag en dat er een nieuwe datum komt.

Er is bar weinig info vrijgekomen over de gang van zaken vannacht en vanochtend mbt game servers en de Battelog engine server dus ik gok dat er een hack heeft plaatsgevonden.
Lekker duidelijk weer dus! ;-)

Thnx iig!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nieuwe update uit, maar ik wacht nog steeds op de update die het mogelijk maakt dat kills met een Mortar of de UCAV worden geregistreerd, nu is het nog een blanco kill en schrijft de game deze niet bij op Battlelog. |:(

• SmokingCrop
  • Niet online
Chuckster schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:27:
Nieuwe update uit, maar ik wacht nog steeds op de update die het mogelijk maakt dat kills met een Mortar of de UCAV worden geregistreerd, nu is het nog een blanco kill en schrijft de game deze niet bij op Battlelog. |:(
Welke nieuwe update? :>

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:58

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hij heeft wrs em weer eens na paar weken aan
geslingerd..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12-2025
De ouwe nieuwe

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

DanielWW2 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:52:
[...]

Ja, BF5 zal veel minder bugs hebben dan BF4. Veel betere game, BF4 was maar een beta. :Y)
Moet trouwens wel weer meteen hier aan denken. Blijft puur goud. :D
[video]

[...]

Mij zie je voorlopig denk ik niet meer terug. Ik speel voor mijn plezier gamen en BF4 valt daar niet onder...
Oh en mensen, neem het persoonlijk op. :P

[...]

DICE had gewoon Assault nooit samen moeten voegen met Medic. Die twee moeten gewoon uit elkaar...
Geef de Medic gewoon een PDW en de Assault een AR. Hoe moeilijk kan het zijn om 5 klassen te hebben. :X
Ik denk niet dat balanceren zo ongelofelijk moeilijk is als DICE het laat lijken. DICE is gewoon ongelofelijk dom bezig met hun "elk wapen moet 25 max damage doen" syndroom. Is het nou zo moeilijk om low rpm wapens zoals de SAR-21 27 damage te geven zodat ze wat meer 4 hit range hebben? Dat dezen de bij BFBC2 en dat werkte aardig. :/
Ik denk dat de shooters van anno nu in hun eigen voeten schieten ( 8) ) Al die wapens, al die raketten, al die gadgets, al die items die je nog eens op een wapen kan zetten, etc etc etc. Hoe kan je dat allemaal in godsnaam nog balanceren. Als dan ook de mappen nog eens gedeeld moeten worden met een zooi game modes waar niemand op zit te wachten. Conquest, TDM en Rush. Volgens mij heb je het dan wel. Maar het moet meer, en veel, en nog meer.

Waarschijnlijk zal straks met BF5 alles weer van voor af aan beginnen, en kopen nog steeds ontiegelijk veel mensen de game en zitten de bedrijven zoals EA waarschijnlijk nooit op de blaren.

• Nix_R
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik kan nooit de german corsair rush servers meer joinen!
Als ik de zweedse of de franse probeer dan werkt het wel!
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

• naaitsab

Zoiets had ik gister in Lockers pistol-only ook :+ Spring bij boiler naar beneden en wordt ineens boven geknifed terwijl ik al beneden was.

if (!coffee) {
Work = false; }

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12-2025

w00t00w

Derp

Guido001 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:09:Het helpt ook niet echt dat voertuigen ongelimiteerde munitie hebben.
Dat zou in combinatie met een vehicle ammo-drop voor de Commander wel een interessante strategische toevoeging zijn.

---

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
THE END OF DECEMBER 2XP EVENT FOR PREMIUM MEMBERS HAS BEEN POSTPONED AND WILL BE RUN AT A LATER DATE. STAY TUNED FOR MORE INFORMATION. WE APOLOGIZE FOR THE INCONVENIENCE

_/-\o_
naaitsab schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:49:
[video]

Zoiets had ik gister in Lockers pistol-only ook :+ Spring bij boiler naar beneden en wordt ineens boven geknifed terwijl ik al beneden was.
NICE. :*)

SouLLeSSportal schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:10:
Ja natuurlijk ligt het aan de speler, dat was toch het hele punt wat ik aangeef, dat je in cod en cs veel simpeler kan domineren, maar in bf gewoon logisch moet nadenken.
Nouja, ligt puur aan de speler? Dat zou ik niet zo 1, 2, 3 willen stellen eerlijk gezegd. In BF3 kon je, als je echt goed bent, net als in CS of oudere shooters 1 vs 3 gevechten relatief makkelijk winnen. In BF4 wordt skill hard geneutraliseerd door te veel clutter (bijvoorbeeld de vele soorten grenades waar je niet op kan anticiperen, je weet niet wat voor grenade de tegenstander heeft en daardoor kan je niet de vereiste counter strategie maken) maar bovenal de netcode waarbij in 1 keer van drie mensen packets tegelijk binnen komen in plaats van op volgorde.

Om het even op pure gunskills te houden (en dus niet snipen van een afstand of vehicle whoring): De beste BF infantry spelers (spelers van EYE, Fnatic, Dignitas, Epsilon, XTS, M2M etc.) kunnen in BF4 ook niet consequent en constant matches naar hun hand zetten. Ik heb tegen en met alle topspelers gespeeld en waar ze de ene ronde rustig met 40-2 bovenaan kunnen staan is het een ronde later maar al te vaak 12-17 en middenmoot.

De sync met de server is te vaak doorslaggevender dan individuele skills, hoe je cover gebruikt en je timing is in normale shooters wat goede van slechte spelers onderscheidt, in BF4 is dat veel minder het geval omdat elke client verschillende player positions etc. rendert. Er zijn teveel deaths waar je gewoon helemaal niets aan kan doen of aan had kunnen doen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 03:24:
[...]

Nouja, ligt puur aan de speler? Dat zou ik niet zo 1, 2, 3 willen stellen eerlijk gezegd. In BF3 kon je, als je echt goed bent, net als in CS of oudere shooters 1 vs 3 gevechten relatief makkelijk winnen. In BF4 wordt skill hard geneutraliseerd door te veel clutter (bijvoorbeeld de vele soorten grenades waar je niet op kan anticiperen, je weet niet wat voor grenade de tegenstander heeft en daardoor kan je niet de vereiste counter strategie maken) maar bovenal de netcode waarbij in 1 keer van drie mensen packets tegelijk binnen komen in plaats van op volgorde.

Om het even op pure gunskills te houden (en dus niet snipen van een afstand of vehicle whoring): De beste BF infantry spelers (spelers van EYE, Fnatic, Dignitas, Epsilon, XTS, M2M etc.) kunnen in BF4 ook niet consequent en constant matches naar hun hand zetten. Ik heb tegen en met alle topspelers gespeeld en waar ze de ene ronde rustig met 40-2 bovenaan kunnen staan is het een ronde later maar al te vaak 12-17 en middenmoot.

De sync met de server is doorslaggevender dan individuele skills, hoe je cover gebruikt en je timing is in normale shooters wat goede van slechte spelers onderscheidt, in BF4 is dat veel minder het geval omdat elke client verschillende player positions etc. rendert. Er zijn teveel deaths waar je gewoon helemaal niets aan kan doen of aan had kunnen doen.
uiteraard is hier even de netcode buiten gehouden, ik bedoelde meer bf in het algemeen, dat als je tactisch te werk gaat, niet als een rambo en alleen op twitch skills wint. Je kan in bf3 wat makkelijker 3 kills maken, voornamelijk doordat je gewoon betere hitreg had en daardoor minder mist of minder kogels schiet, omdat je dan al weet na 5-6 kogels dat je de kill maakte.
Echter in CS of cod zijn 1-3 kogels vaak genoeg, je hebt in cod ook nog al die perks die je geluidloos maakt, etc. bf moet je veel meer op je tactisch inzicht, juiste inzet van je wapens, timing en goede wapen handling leunen. Dan maak je ook de 3 vs 1 fight succesvol af. Er zit ook nog een behoorlijk stukje randomness bij dat je in de andere games gewoon niet hebt, zoveel random nades etc komt in cs en cod veel minder voor.
De netcode zorgt alleen voor veel te veel hopen dat je maar de kill krijgt momenten dan dat je echt ervan op aan kan. dat zorgt dat bf4 voor veel mensen maar een slap aftreksel lijkt tov bf3 en dat was al niet zo geweldig op netcode gebied. :X

Maar flanken, goede timing en aim worden nog steeds wel prima beloond in bf4, al is de netcode brak, een goede speler die een lmg of shotty achter de linie krijgt van de vijand zal er genoeg neermaaien.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-12-2013 09:13 ]

w00t00w schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:43:
[...]

Dat zou in combinatie met een vehicle ammo-drop voor de Commander wel een interessante strategische toevoeging zijn.
ze hebben al max 4 shots voor tanks en 1+2 clips voor de lav. daarna laad die behoorlijk langzaam weer in dus dat vind ik prima middenweg. Realistischer is zoals in bf 1942 dat je naar een basis moet om te herladen maar om de hele tijd heen en weer te rijden is zo'n gedoe in een niet al te realistische game als bf. Gezien dat alles en iedereen schade kan doen aan tanks vind ik het wel prima zo. Ik heb eigenlijk vrijwel geen moment gehad op 1 x na dat ik echt domineerde met een tank als ik in bf3 kon bij bv seine crossing. Daar 40-0 te halen was meestal niet al te moeilijk. beste wat ik nu had is iets van 52-9 ofzo op dragon pass of silk road.

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-12-2025
[...]

De sync met de server is te vaak doorslaggevender dan individuele skills, hoe je cover gebruikt en je timing is in normale shooters wat goede van slechte spelers onderscheidt, in BF4 is dat veel minder het geval omdat elke client verschillende player positions etc. rendert. Er zijn teveel deaths waar je gewoon helemaal niets aan kan doen of aan had kunnen doen.
Battlefield 4 is slecht omdat je niet kan voorspellen welke granaat er wordt gegooid 8)7

• evilpin0
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:10:
[...]

Dan maak je ook de 3 vs 1 fight succesvol af.
Aiii doet me zo erg aan COD 4 denken, wat een spel op hardcore. 3v1 won je gewoon als je sneller was. Heb zo vaak in bf3 in 3v1 me cod reflexes gebruikt om uiteindelijk 0 kills te hebben maar ze wel alle drie geraakt te hebben.

3v1 win je never nooit in bf19242 tm 4 omdat je teveel kogels in iederen soldaat moet pompen en gewoon te lang bezig bent, ipv ze neer te maaien met reflex. Ok, mischien als ze in een treintje naar je toe lopen en je headshot ze.

evilpin0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:24:
[...]

Aiii doet me zo erg aan COD 4 denken, wat een spel op hardcore. 3v1 won je gewoon als je sneller was. Heb zo vaak in bf3 in 3v1 me cod reflexes gebruikt om uiteindelijk 0 kills te hebben maar ze wel alle drie geraakt te hebben.

3v1 win je never nooit in bf19242 tm 4 omdat je teveel kogels in iederen soldaat moet pompen en gewoon te lang bezig bent, ipv ze neer te maaien met reflex. Ok, mischien als ze in een treintje naar je toe lopen en je headshot ze.
als je flankt dan is dat geen probleem, tegen de tijd dat ze zien waarvandaan je schiet heb je ze vaak genoeg wel dood, mits je een beetje aim hebt natuurlijk :>
1942 was idd wel lastiger.

Dit is niet nodig
evilpin0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:24:
[...]

Mee eens voor alle versies behalve voor BF3, daar was het heel goed mogelijk (met de M16 en AEK tenminste) en veel strafen/ducks. In de eerdere delen was de TTK inderdaad te hoog en in BF4 kan je strafen/bukken/jigglen wat je wilt, de client van de tegenstander ziet die niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 31-12-2013 14:41 ]

[...]

En het had niets met suppression (of andere factoren) te maken misschien ?
Dat je met gemak 1 vs 3 kan winnen in BF3 is toch ook niet goed.
Want als hij dat nu niet kan was hij misschien beter in BF3 misbruiken dan BF4 op de goede manier spelen en dat is geen One man Army meer zoals dat in BF3 nog wel kon.
Kijk en dan kun je discussiëren wat nou wel of niet goed is en alles op de netcode gooien maar wie zegt mij dat hij nu ook veel gevechten verliest omdat er bijv. geen suppression meer in zit of al die andere bugs die doe de ''pro's'' altijd zo lekker werden misbruikt (bijv. de hipfire bug )
Kijk van BF3 werd ook wel gezegd in de ESL dat het wie het beste de bugs in de game kon misbruiken won.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
sain onez schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:55:
hij heeft wrs em weer eens na paar weken aan
geslingerd..
Gisteren ook maar eens gedaan (had niet meer gespeeld sinds voor de China Rising DLC) en maar terug naar m'n vertrouwde Zavod TDM gegaan :p Ging verbazingwekkend goed en met m'n 2de rondje haalde ik dan ook meteen m'n eerst MVP ribbon binnen op BF4 (betekend natuurlijk niet veel, maar vond het gewoon een lekker potje :)) Binnenkort maar eens de nieuwe DLC mappen bekijken en zien hoe die draaien op TDM!
beuker19 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:51:
[...]
En het had niets met suppression (of andere factoren) te maken misschien ?
Dat je met gemak 1 vs 3 kan winnen in BF3 is toch ook niet goed.
Want als hij dat nu niet kan was hij misschien beter in BF3 misbruiken dan BF4 op de goede manier spelen en dat is geen One man Army meer zoals dat in BF3 nog wel kon.
Kijk en dan kun je discussiëren wat nou wel of niet goed is en alles op de netcode gooien maar wie zegt mij dat hij nu ook veel gevechten verliest omdat er bijv. geen suppression meer in zit of al die andere bugs die doe de ''pro's'' altijd zo lekker werden misbruikt (bijv. de hipfire bug )
Kijk van BF3 werd ook wel gezegd in de ESL dat het wie het beste de bugs in de game kon misbruiken won.
Tussen 'relatief makkelijk' en 'met gemak' zit nog wel enige nuanceverschil beuker. Niemand heeft het over one man armies.

Wat ik dus opschrijf is dat ik het normaal vind dat als als de absolute wereldtop een willekeurige server joint, ze consequent hoog moeten kunnen scoren. Ik heb het niet over ESL matches met met gelijkwaardige spelers. Zeker op infantry maps/modes, waarop de topclans meerdere dagen per week op oefenen, zouden de scores niet zo moeten fluctueren zoals nu te vaak gebeurt, ongeacht of het aan de netcode/bugs/supression etc. etc. ligt.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:16:
[...]

Tussen 'relatief makkelijk' en 'met gemak' zit nog wel enige nuanceverschil beuker. Niemand heeft het over one man armies.

Wat is dus opschrijf is dat ik het normaal vind dat als als de absolute wereldtop een willekeurige server joint, ze consequent hoog moeten kunnen scoren. Ik heb het niet over ESL matches met met gelijkwaardige spelers. Zeker op infantry maps/modes, waarop de topclans meerdere dagen per week op oefenen, zouden de scores niet zo moeten fluctueren zoals nu te vaak gebeurt, ongeacht of het aan de netcode/bugs/supression etc. etc. ligt.
Ach iedereen kan wel eens eens ronde of wat slechter spelen, ook al ben je heel goed. het gaat mij meer om gemiddelde, als dat hoog is is er vrij weinig aan de hand.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:16:
[...]

Wat ik dus opschrijf is dat ik het normaal vind dat als als de absolute wereldtop een willekeurige server joint, ze consequent hoog moeten kunnen scoren. Ik heb het niet over ESL matches met met gelijkwaardige spelers. Zeker op infantry maps/modes, waarop de topclans meerdere dagen per week op oefenen, zouden de scores niet zo moeten fluctueren zoals nu te vaak gebeurt, ongeacht of het aan de netcode/bugs/supression etc. etc. ligt.
Waarom is dat normaal ?
Hier kan ik dus echt niet bij wat zoals jij nu zegt als je goed bent moet je elk potje domineren anders is de game slecht.
Kijk ik vind het niet normaal als je in een teambased game in je 1tje zo veel invloed hebt.
En ook op pubs was het voor de ''pro's'' nog makkelijker om alle bugs en flaws uit BF3 te misbruiken want in ESL deed iedereen het op pubs gebeurde het maar maar weinig.
Kijk natuurlijk is er genoeg mis in BF4 ook met de netcode maar ik vind het ver gaan om alles er dan maar op af te schuiven.
Ik ben van mening dat zelf al zou de netcode perfect zijn de pro's ook niet elk potje domineren omdat het in BF4 gewoon moeilijker is en niet allen door de granaten enz. maar vooral omdat er minder bugs zijn te misbruiken en alle wapens iets beter zijn gebalanceerd.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En dat je nu met de Igla wat realistischer bijvoorbeeld een jet kan neerhalen, waardoor je niet zo 'pro' hebt die in zijn eentje in een onkwetsbare jet alles platgooit.

• Dazzyreil
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:42:
[...]

Lezen is lastig he?

[...]

Mee eens voor alle versies behalve voor BF3, daar was het heel goed mogelijk (met de M16 en AEK tenminste) en veel strafen/ducks. In de eerdere delen was de TTK inderdaad te hoog en in BF4 kan je strafen/bukken/jigglen wat je wilt, de client van de tegenstander ziet die niet.
Nee niet echt, jij zegt dat "skill hard geneutraliseerd" wordt omdat er verschillende granaten in het spel zitten, skill is rekening houden met de verschillende granaten ;)
Sissors schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:50:
En dat je nu met de Igla wat realistischer bijvoorbeeld een jet kan neerhalen, waardoor je niet zo 'pro' hebt die in zijn eentje in een onkwetsbare jet alles platgooit.
Oh dat kan nog steeds prima, maar is idd stuk moeilijker, vooral met de langere laadtijden van de wapens. Maar een goede attack jet pilot kan nog enorm veel uitmaken. Zo erg als bf3 wordt het gelukkig bijna nooit ipv dat het meer regel dan uitzondering was bij bf3.
De aa raketten zijn alleen heel irritant icm de netcode, vaak word je al geraakt als de raket in de lucht waarschuwing net begint. Om dan nog maar te zwijgen van de active radar raketten. :X
de aa tank krijgt er in een korte tijd vier, dat zou gewoon 2x en dan 20 sec reload ofzo moeten zijn, als hij niet goed genoeg is om met de main cannon na 2 hits van de active radar een jet of chopper neer te halen, is die gewoon super slecht en moet hij ook gewoon geen kill kunnen krijgen. :/

beuker19 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:40:
[...]

Waarom is dat normaal ?
Hier kan ik dus echt niet bij wat zoals jij nu zegt als je goed bent moet je elk potje domineren anders is de game slecht.
Kijk ik vind het niet normaal als je in een teambased game in je 1tje zo veel invloed hebt.
En ook op pubs was het voor de ''pro's'' nog makkelijker om alle bugs en flaws uit BF3 te misbruiken want in ESL deed iedereen het op pubs gebeurde het maar maar weinig.
Kijk natuurlijk is er genoeg mis in BF4 ook met de netcode maar ik vind het ver gaan om alles er dan maar op af te schuiven.
Ik ben van mening dat zelf al zou de netcode perfect zijn de pro's ook niet elk potje domineren omdat het in BF4 gewoon moeilijker is en niet allen door de granaten enz. maar vooral omdat er minder bugs zijn te misbruiken en alle wapens iets beter zijn gebalanceerd.
Dat de meeste wapens niet compleet nutteloos zijn zoals in BF3 ben ik helemaal mee eens en dat is ook een goed iets.

Maar inderdaad, ik speel graag een spel wat goed spelen beloont ja. Een verschrikkelijk goede speler moet inderdaad geen 64p conquest large map naar zijn hand kunnen zetten, maar 12v12 of 16v16 infantry is al heel wat anders, het is heel normaal in shooters dat 1 speler een team kan 'dragen' als het skill verschil te groot is.

De 'iedereen is een winnaar'-games van tegenwoordig zijn verschrikkelijk. Een beetje diepgang mag wel en daar valt bug-abuse dus niet onder. Net zo min als die bezopen ideeën als de MBT LAW of de staff shell (waar je letterlijk 5 meter voor en achter een voertuig kan mikken om nog te raken).
Dazzyreil schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:33:
[...]
Nee niet echt, jij zegt dat "skill hard geneutraliseerd" wordt omdat er verschillende granaten in het spel zitten.
Probeer het nog eens zou ik zeggen, want dat staat er niet.
skill is rekening houden met de verschillende granaten ;)
Laat me raden, met de lmg op de bipod achterin liggen of met een bolt-action in de bergen staan jodelen?

• Dazzyreil
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:16:

[...]

[...]

Laat me raden, met de lmg op de bipod achterin liggen of met een bolt-action in de bergen staan jodelen?
Ik heb het nog eens geprobeert, bij deze een directe quote.

"In BF4 wordt skill hard geneutraliseerd door te veel clutter (bijvoorbeeld de vele soorten grenades waar je niet op kan anticiperen, je weet niet wat voor grenade de tegenstander heeft en daardoor kan je niet de vereiste counter strategie maken)"

Je zegt het zelf en aan jou huiliehuilie te lezen kan jij niet gewoon beter CoD spelen?
En jij ik lig soms met een bipod een rush point te verdedigen en soms pak ik ook de sniper erbij, of rpg, of tank, of assault, of jet, of helicopter of mijn oude vertrouwde C4 automobiel. ;w
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:16:
[...]

Dat de meeste wapens niet compleet nutteloos zijn zoals in BF3 ben ik helemaal mee eens en dat is ook een goed iets.

Maar inderdaad, ik speel graag een spel wat goed spelen beloont ja. Een verschrikkelijk goede speler moet inderdaad geen 64p conquest large map naar zijn hand kunnen zetten, maar 12v12 of 16v16 infantry is al heel wat anders, het is heel normaal in shooters dat 1 speler een team kan 'dragen' als het skill verschil te groot is.

De 'iedereen is een winnaar'-games van tegenwoordig zijn verschrikkelijk. Een beetje diepgang mag wel en daar valt bug-abuse dus niet onder. Net zo min als die bezopen ideeën als de MBT LAW of de staff shell (waar je letterlijk 5 meter voor en achter een voertuig kan mikken om nog te raken).
Je bedoelt dat je in bf3 meer nutteloze wapens had dan in bf4? :? Ik zou dat even andersom invullen.

de nublaw en staff shell zijn iets te simpel voor wie enigszins snapt hoe ermee te werken, + staff shell is bugged. Maar afgezien daarvan kun je dit nauwelijks gamebreakers noemen.

[...]

effectief gezien staat er gewoon wat jij zegt, dat doordat er verschillende granaten je meer een gamble maakt dan dat je puur op skils speelt. Hij zegt dat *terecht* skill het anticiperen is op die granaten, en dat dit dus niet veel uitmaakt op je skill maar je moet je hier wel op aanpassen. Is vrij simpel.

Dat laatste is gewoon slappe aanname en beetje jammer.

• Dazzyreil
Is "clutter" trouwens niet wat BF van Cod onderscheid? Ik vind al dat clutter namelijk wel fijn, bijvoorbeeld wanneer je in een vuurgevecht zit en je wordt opeens doodgevlogen door een quad.

• Stronkie
  • Laatst online: 25-01 17:06

Stronkie

Where wind is Trouble

hoeveel mensen spelen het spel hier zonder al deze achterliggende geneuzel.

Wat maakt het mij uit wie als eerste eindigd , hoeveel kills ik kan maken , hoeveel ....

Mijn no1 reden om BF4 te spelen..

OMDAT IK HET LEUK VIND :)

Al die minpunten....tja.. zal wel.. Enige waar ik me aan geirriteerd heb is dat ik in het begin niet kon spelen vanwege de vele problemen.

Ik heb me nog niet echt verdiept in de Battle Log .. Ik speel voor mijn lol niet voor de stats
Pagina: 1 ... 88 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.